Se fuld version : PL: Manchester United - Liverpool
Fedt at se vi kan vinde selvom Rooney ikke spiller en brænd kamp !!
Parkohargo
21-03-2010, 15:37
Fletcher og Park var altså nogle monstre på banen.. men hold da ferie hvor Carrick var skuffende. Smed bolden væk utallige gange. Neville var heller ikke for sikker og slet ikke da han stod og så forundret ud da Torres scorede for næsen af ham.
Forrygende sejr. Meget, meget overbevisende. Bortset fra de første 5 min sidder vi fuldstændig på det. Park og Fletcher - helt fantastisk indsats. Defensiven så god ud (udover ved deres mål). Det ser sgu godt ud!
Christensen
21-03-2010, 15:43
Dette er vist på sin plads:
Park Park, where ever you may be,
You eat dogs in your own country,
But your could be worse; you could be Scouse,
Eating rats in their Council house
:D
Hold kæft en magtdemonstration i 2. halvleg. Der var jo soleklar klasseforskel.
Fletcher spillede som sædvanlig en klassekamp.
Rooney viser igen at han har helt exceptionelle evner, selvom han ikke var altdominerende idag. Den komplette pakke af teknik, fysik og speed.
Og hvor jeg dog bare elsker Valencia. Han er hele tiden udfordrende og farlig og han har ligesom Ronaldo evnen til at bevæge sig ind i banen og skabe plads til både sig selv og medspillere.
Sikke en klasse anden halvleg og et helt fantastisk resultat. Thank you, Ji-Sung Park!
Glory Man United
21-03-2010, 15:50
Derfor vandt vi:
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=4340
Howard Webb var købt og betalt
Kasper260599
21-03-2010, 15:50
Jahh mand!
Hold da kæft hvor er det rart at sætte pool på plads. Ovenpå kampen sidste år har det været en lang ventetid.
Glemmer aldrig den fornemmelse jeg sad med sidste år da pool virkede mesterskabsmodne: jeg sagde til mig selv at der (forhåbentligt) ikke ville gå længe inden de var et middelmådigt sub-tophold igen, og at jeg til den tid ville morer mig mesterligt over deres (forhåbentligt!) naive tro på mesterskabet... den tid er nu kommet! Det føles SÅ GODT lige nu!
Rent spillemæssigt i dagens kamp kan man kun være tilfreds qua kampens vigtighed. Jeg kan dog egentlig godt bekymres lidt over, at vi ikke spiller bedre endnu fordi pool var virkelig, virkelig ringe idag. Men det har sikkert været vores egen fortjeneste. Her tænker jeg især på Fletch og park.
Fantastisk dag!
Synes det er en tand for unuanceret at svine Carrick til. Jo, han er helt klart ikke MoM, og det er irriterende at han ofte spiller bolden tilbage istedet for frem - og idag mister han nogle bolde. Men hvis man ser på hvad han laver når modstanderen har bolden, så er det altså ret værdifuldt. Hvor mange gode ting lavede Gerrard idag? Det er i høj grad Carricks fortjeneste. Når hans hovedopgave handler om at være skraldemand og feje foran forsvaret, så er det svært også at være effektiv frem ad banen.
Når det så er sagt, så bliver det ufattelig spændende at se om Hargo kan komme tilbage og påtage den rolle - og gerne en hel del bedre.
Så længe Neville og Carrick har vores trøje på, og de kæmper for holdet - og så længe vi vinder - så lad os da for dælen bakke op!!
United DK
21-03-2010, 15:56
Det undrer mig helt vildt, at vi overlader alt til maure efter 1-0. De er på ingen måder et bedre hold og vi kan sagtens spille op med dem og bedre end dem, men idag gider flere spillere bare ikke.
Det er derfor Liverpool aldrig vinder noget, de tror stadig de er ligeså gode som os, selvom det er os der vinder titlerne. Det er en sjov tankegang.
Ikke den bedste kamp fra vores side af. Men vigtige 3 point, og synes også de var fortjent nok.
Kæft Carrick var ringe idag, og havde også en del af skylden ved Torres mål med en fejlaflevering. Synes han har været ringe på det sidste. Rooney var heller ikke god idag, men han scorede jo igen igen igen igen.
Valencia var i mine øjne bedste mand idag sammen med fletcher. Park viser også sit hver igen. Hatten af for ham. Skønt at slå LiverFOOLS igen.
.. Hvor er det i øvrigt fedt at banens måske dårligste spiller er selveste Stevie Gerrard. Det er efterhånden ved at blive sædvane for ham at være fuldstændig blind passager.
Jeg morede mig mesterligt over Insua som vel knap nok er værdig til at spille i SAS Ligaen, hold kæft hvor er han blank :D
Jeg synes egentlig, det var en halvkedelig kamp efter United-Liverpool-målestok. Vi var heldige med straffesparket, som var et frispark, men spiller den bedste kamp, selvom der ikke rigtig var bid i vores offensiv. Det så dog værre ud med deres - ufatteligt, så lidt de fik ud af det ved 1-2. Herligt.
Derfor vandt vi:
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=4340
Howard Webb var købt og betalt
Det forklarer jo alt! de har så mange konspirations teorier, hvor må det være hårdt :D
Grønholdt.
21-03-2010, 16:02
Sådan!!! Hvor gør det dog godt det her!!! Ondskabens imperium blev besejret!!! Jeg har ventet godt 2 år på det her!!! hvilken følelse jeg sidder med her lige nu!!! Der er ikke noget bedre end at vinde over de morderiske svin!!! Kampen sådan set var ikke noget helt vildt og se på. Der var alt for mange boldtab fra United side af i dag. Fletcher og Park gjorde det bedst for United i dag synes jeg. Men Carrick havde igen igen alt for mange boldtab synes jeg. Nu kom vi da heldigvis tilbage på VORES 1. plads igen! Nu her til påske, der skal jeg til påskefrokost oppe hos en af mine venner som er Røvpool fan, og der bliver faktisk fyldt op med Røvpool fans oppe hos ham, og de har ikke lavet andet end at svine mig til hele ugen her. Men de kvækker nok ikke så højt mere... ;) 3 meget,meget vigtige point, og så er det videre til lørdagens udekamp i PL mod Bolton!!! Vi slog ondskabens imperium!!! Det er så godt det her!!! :devilll:
Glory Man United
21-03-2010, 16:05
Jeg synes egentlig, det var en halvkedelig kamp efter United-Liverpool-målestok. Vi var heldige med straffesparket, som var et frispark, men spiller den bedste kamp, selvom der ikke rigtig var bid i vores offensiv. Det så dog værre ud med deres - ufatteligt, så lidt de fik ud af det ved 1-2. Herligt.
Hvorfor skal han dømme frispark? Det er angriberen som skal have fordelen. Valle fortsætter og klaphatten fortsætter med at rive i hans arm i feltet. Der er straffespark. Derimod er jeg sikker på, at farven på kortet havde været anderledes, HVIS han havde dømt frispark.
Hvorfor skal han dømme frispark? Det er angriberen som skal have fordelen. Valle fortsætter og klaphatten fortsætter med at rive i hans arm i feltet. Der er straffespark. Derimod er jeg sikker på, at farven på kortet havde været anderledes, HVIS han havde dømt frispark.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5115973/
Jeg synes altså, han slipper lige inden feltet. Jeg klager selvfølgelig ikke, men vi var altså heldige dér i mine øjne.
Glory Man United
21-03-2010, 16:09
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5115973/
Jeg synes altså, han slipper lige inden feltet. Jeg klager selvfølgelig ikke, men vi var altså heldige dér i mine øjne.
Helt uenig. Men straffesparket hjalp os jo ikke....Rooney brændte da :trophy:
Berbalove
21-03-2010, 16:09
Fuuuuck det var nice med en sejr, slut med liverpools drillerier, må indrømme jeg blev lidt bange da torres var på pletten allerede efter 6 min ca, tænkte fuck hvis det skulle sætte dem rigtig igang.. Meeeen så kom der gang i os :D
Og kæmpe fejl af Neville, det var så meget hans mand at dække op, og han står bare og kigger 2 meter væk og venter på bolden blir sparket ind. Havde været så vred hvis vi havde tabt pga sådan en miniput fejl
Men så skal chelsea bare tabe eller uafgjort idag, så er det perfekt :)
jacobdahl8
21-03-2010, 16:10
Er det ikke flot at se Tores river straffesparksfeltet op i 1. halvleg, så hun senere kunne få to chancer hvor bolden hoppede fra hende ?! klaphat!
Don Kafai
21-03-2010, 16:15
Vigtige 3 point.
Kampen
Jeg er ikke meget for at indrømme det, men Fernando Torres er altså verdens bedste striker. Ærgerligt at han er Liverpool-fan. Han kunne blive meget mere end han er nu. Flot mål han laver. Derefter er der kun et hold på banen, og United kontrollerer, selvom jeg synes Liverpool spillede godt med indtil Parks mål. Det ærgrer mig at vi ikke går efter 3-1 målet, men i stedet forsvarer. Det gik godt i dag, men mit hjerte har ikke for godt af alle de der modstanderchancer som når Volkes, Zamora eller Torres bør udligne de i sidste 3 kampe.
Kontroverser:
Straffesparket: Jeg synes man kan spå tvivl om straffesparket er udenfor eller indenfor. Flot arbejde af Valencia, der lige trækker den et par sekunder til han er inde i feltet. Jeg synes dog på ingen måde man kan kalde det en fejldom.
Det gule kort til Mascherano synes jeg også er i orden. Der bliver givet alt for mange fejlagtige røde kort bare det er en forsvarsspiller der laver dem. Jeg har set dommere give rødt for den Masch laver, men jeg mener et gult kort er korrekt.
Torres spark på straffepletten: Der skal klart være advarsel. Det ville betyde et rødt kort til ham, efter hans stempling 10 minutter senere.
De gule kort: Derudover synes jeg, at de engelske spillere får lige lidt for lang snor. Gerrard, Rooney, Fletcher og Carragher burde alle have fået advarsler, mens kun 1 fik det. Så snart Vidic, Valencia eller Torres laver et frispark, så kommer der et gult kort op. Det synes jeg ikke helt er fair, og det er en tendens jeg har lagt mærke til i lang tid.
Men overall er det job done - og nu ser vi gode ud i kampen om mesterskabet. Holder vi vores målscore, så har vi lidt at give af.
EDIT: Efter at have set klippet med straffesparket i langsom er jeg ikke i tvivl. Klart straffe. Han slipper først Valencias arm inde i feltet.
Glory Man United
21-03-2010, 16:18
De gule kort: Derudover synes jeg, at de engelske spillere får lige lidt for lang snor. Gerrard, Rooney, Fletcher og Carragher burde alle have fået advarsler, mens kun 1 fik det. Så snart Vidic, Valencia eller Torres laver et frispark, så kommer der et gult kort op. Det synes jeg ikke helt er fair, og det er en tendens jeg har lagt mærke til i lang tid.
Og det er derfor Arsenal ikke bliver engelske mestre? :titte:
Liverpools forum:
"Straffesparket" var så langt ude fra feltet, men okay. :)
Men de skal jo ha' det foræret. Sådan plejer det jo at gå når vi taber til dem engang imellem.
I lol'd
ChristianL
21-03-2010, 16:23
Er det ikke flot at se Tores river straffesparksfeltet op i 1. halvleg, så hun senere kunne få to chancer hvor bolden hoppede fra hende ?! klaphat!
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :haha:
Epic observation!!
RuudVanNissetøj
21-03-2010, 16:26
3 super vigtige point, retfærdigt resultat og Liiverpool kan kigge længere laaaaaangt efter CL efterhånden! Dejlig søndag.
Gronkjor
21-03-2010, 16:30
Fantastisk dejlig sejr i dag. Vi spiller meget diciplineret, og holder hele tiden Liverpool i kort snor. Det kan man virkelig takke Park og Fletcher for! :)
Vi skaber ikke så mange chancer, men dem vi har udnytter vi.
UNITED TOP OF THE LEAGUE! :trophy:
Super super vigtig sejr idag. Fletcher var helt fantastisk,MOM han kontrollerede den midtbane fuldstændig. :lolol:
Dog lidt ærgeligt at vi ikke presser dem noget hårdere efter vi kommer foran, for så tror jeg virkelig vi kunne have givet dem en røvfuld.
Randomguest
21-03-2010, 16:48
Det forklarer jo alt! de har så mange konspirations teorier, hvor må det være hårdt :D
Haha!! Prøv at gå tilbage og se, hvad folk skriver om FA.
Når det så er sagt, må selv den mest garvede Unitedfan kunne se, at det var en elendig og ensidet dommerpræstation. De tre mest graverende fejltagelser var 1. straffesparket, der skulle have været et frispark udenfor feltet, 2. Nevilles angreb på Maxi går ustraffet hen 3. Fletcher der slår ud efter Kuyt bør som minimum give gult. Det virkede i lange perioder som om, at Unitedspillerne ikke kunne lave frispark, og de kunne i hvert fald ikke få kort. Det får mig ikke til at påstå, at dommeren skulle være købt, men det var en enormt ringe præstation fra hans side. Havde fejlene så bare fordelt sig lige mellem holdene.
Oh well, min forudsigelse omkring uniteds taktik til at udnytte de to backs holdt stik.
Glory Man United
21-03-2010, 16:50
Når det så er sagt, må selv den mest garvede Unitedfan kunne se, at det var en elendig og ensidet dommerpræstation. De tre mest graverende fejltagelser var 1. straffesparket, der skulle have været et frispark udenfor feltet, 2. Nevilles angreb på Maxi går ustraffet hen 3. Fletcher der slår ud efter Kuyt bør som minimum give gult. Det virkede i lange perioder som om, at Unitedspillerne ikke kunne lave frispark, og de kunne i hvert fald ikke få kort. Det får mig ikke til at påstå, at dommeren skulle være købt, men det var en enormt ringe præstation fra hans side. Havde fejlene så bare fordelt sig lige mellem holdene.
Oh well, min forudsigelse omkring uniteds taktik til at udnytte de to backs holdt stik.
:whine:
Tja, det er vel bare sådan, man ser en kamp som fan. Man hænger sig mere i de fejl, der går ud over ens eget hold. Jeg kunne også sidde og opremse de kendelser, jeg mener kom Liverpool til gode, men det får vi ikke de store ud af. Jeg er enig i, at straffesparket var et frispark, men derudover synes jeg på ingen måde, Howard Webb forfordelte Liverpool.
Åh ja da som det var uretfærdigt. Hva så med Mascoranos manglende røde kort, Torres`s manglende gule ved straffesparket, den med fletcher og kuyt var de hvis lige gode om. TUDEFJÆS:(
Don Kafai
21-03-2010, 16:57
Når det så er sagt, må selv den mest garvede Unitedfan kunne se, at det var en elendig og ensidet dommerpræstation. De tre mest graverende fejltagelser var 1. straffesparket, der skulle have været et frispark udenfor feltet, 2. Nevilles angreb på Maxi går ustraffet hen 3. Fletcher der slår ud efter Kuyt bør som minimum give gult.
Havde fejlene så bare fordelt sig lige mellem holdene.
ad 1.: Reglerne siger:
If a defender starts holding an attacker outside the penalty area and continues holding him inside the penalty area, the referee must award a penalty kick. Se videoen igen, og læg mærke til hvornår Masch slipper. Klart straffe.
ad 2. og 3. : Du kan sagtens argumentere for et gult kort hist og her. Det er forhelvede United mod Liverpool. Men gør du det, så kan du vel ikke komme uden om, at Torres skulle være udvist? At sparke til pletten = gult. At tackle med knopperne forrest = gult. 2 gule = rødt.
Masheranos gule kan også diskuteres om den ikke skulle have været rødt. Vidic havde nok fået rødt :)
Sådan er der så meget, og hvis to gule kort hist og her er det eneste du har, så synes jeg dommerens præstation var fremragende og fordelagtig - set med Liverpool briller.
United DK
21-03-2010, 17:00
Man kan altid diskutere hvorvidt en dommer er elendig eller ej, men mener du at Howard Webb ligefrem kostede jer sejren/point?
Mikey-boy
21-03-2010, 17:03
Se videoen igen, og læg mærke til hvornår Masch slipper. Klart straffe.
ad 2. og 3. : Du kan sagtens argumentere for et gult kort hist og her. Det er forhelvede United mod Liverpool. Men gør du det, så kan du vel ikke komme uden om, at Torres skulle være udvist? At sparke til pletten = gult. At tackle med knopperne forrest = gult. 2 gule = rødt.
Masheranos gule kan også diskuteres om den ikke skulle have været rødt. Vidic havde nok fået rødt :)
Sådan er der så meget, og hvis to gule kort hist og her er det eneste du har, så synes jeg dommerens præstation var fremragende og fordelagtig - set med Liverpool briller.
Glem det, men kan ikke diskutere med en taber.. Jo, dommeren var svingende, og det gik begge veje, fools tuder bare over et nederlag til.. Men for pokker en vigtig sejr idag!
RuudVanNissetøj
21-03-2010, 17:04
Man kan altid diskutere hvorvidt en dommer er elendig eller ej, men mener du at Howard Webb ligefrem kostede jer sejren/point?
Hvis LFC skal pege på hvem der har kostet point/sejr, så må det være Torres. Godt nok scorede han et mål, men brændte da også to 100 % chancer. Så tak til Torres og goodbye til CL næste sæson for Liverpool :devill:
hey, jeg kan ikke finde nogen side hvor der står kamp facts, nogen der ved hvor jeg kan finde det henne?
Don Kafai
21-03-2010, 17:15
hey, jeg kan ikke finde nogen side hvor der står kamp facts, nogen der ved hvor jeg kan finde det henne?
Der er nogle fachhhts her neders på siden:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/8570837.stm
Mange tak :)
- btw, super dejlig sejr idag!
Jeg er bedøvende ligeglad med, hvordan vi spillede i dag, jeg er bare lykkelig over, at vi slog Liverpool og fik revanche for de sidste par kampe. Nu er håneretten for alvor vores, hvor er det bare sweet. Europe League ha ha ha. Ses Liverpool.
Vi spiller måske ikke verdensbedste kamp, men viljen og lysten til sejr var tydelig hos flere spillere. Darren Fletcher er jo genial, han kæmper som en besat. Ville bare vinde den fodboldkamp, virkelig en fornøjelse at følge ham. Mulig anfører efter Gaz? Jeg håber det. En af de spillere med størst engagement i kampene.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige? Jeg er bare lettet og glad for den her sejr. Kan ikke rigtig finde så meget negativt. Ok, måske de første 10 min, gav et par ubehagelige flash backs.
fantastisk sejr, super fed måde at fejre sin fødselsdag på.
Du glemmer lige et par håbløse kendelser mere.
han glemmer at give Torres gult i forbindelse med straffesparket
hvor han u sportsligt (almindeligt for ham ) sparker pletten i stykker lige for øjnene af Webb.
Han kunne også have vist Mascherano ud
Straffet var derimod helt efter bogen.
United-Allan33
21-03-2010, 18:42
Kanon weekend med United sejr over Liverpool og Chelsea pointtab.. Fuld fortjent sejr i en lidt uskøn kamp, hvor man godt kunne se at vigtigheden satte sit præg.. Fedt at følge med i tabernes tuden på Canal+ og deres forum..
Treble007
21-03-2010, 19:02
Kanon weekend med United sejr over Liverpool og Chelsea pointtab.. Fuld fortjent sejr i en lidt uskøn kamp, hvor man godt kunne se at vigtigheden satte sit præg.. Fedt at følge med i tabernes tuden på Canal+ og deres forum..
Nedtur jeg er blevet udelukket fra Liverpools forum - de kan ikke tåle at høre sandheden :)
Kan du ikke kopiere nogle opgivende indlæg fra deres forum.. hehe..
FANTASTISK SØNDAG!!!
Hold da kæft en fantastisk følelse man har efter sejren over scouserne. Var desværre forhindret i at se kampen, hvilket var forbandet iriterrende, men alt endte jo godt. Pointtab til Chelsea og pludselig ligger vi nummer 1, 4 point foran Chelsea der dog har en kamp til gode. Fantastisk følelse.
Intet mindre end en fantastisk søndag! Ekstremt rart at slå Scouserne, og i tillæg til det taber Chelski point. Glimrende!
Desværre virker Arsenal stærke og langt mere rutineret set i forhold til de sidste par sæsoner. Bl.a. i går, hvor de formår at hive en sejr i land på trods mindre godt spil og ti mand i over en halvleg. West Ham er ringe, men alligevel. Oveni hatten har de et forholdsvis let slutprogram, hvilket efterhånden gør dem til en større konkurrent til mesterskabet end Chelski. Håber satme snart Arsenal taber point, for tror sgu det bliver vanskeligt at gøre rent bord de sidste syv kampe. Men hey, intet er umuligt for UNITED!!!
Det er derfor Liverpool aldrig vinder noget, de tror stadig de er ligeså gode som os, selvom det er os der vinder titlerne. Det er en sjov tankegang.
Haha, og hvis du læser hans indlæg igennem, så siger han, at Torres er niveauer over Rooney, og at Rooney ikke er god. Hmm .. Jeg kommer aldrig til at forstå de Fools-fan. Slet ikke, når de stadig påstår, at Reina er verdens bedste målmand, og at Carragher er verdens bedste midterforsvar.
Mit syn på kampen
- Gary Neville: Lad den mand få de ubrugelige kampe. Seriøst, den mand giver mig hjertestop og aggressionsflip. Han har spillet fodbold på topplan i så mange år, og stadig laver han de store amatørfejl gang på gang på gang. Han er koncentrationssvigt, så det vil noget. Det er så ærgerligt, at disse faktorer ødelægger den fantastiske United-mand han er.
Men man skal ikke bruge ham i en CL-finale over for en Cristiano Ronaldo, Iniesta, Messi, Ribery eller lignende. Den mand bliver aldrig tilregnelig i mine øjne. Han svigter for ofte!
- Målet måtte aldrig komme, for den skulle han ofre sig for. Utroligt, at sådan noget kunne ske.
Derudover var det fantastisk at se, at Fletcher spillede så godt. Min MOM. Han minder mig på nogle punkter en Roy Keane. Han er en indpisker - han pisker holdet op, og desuden har han United-hjertet. Han er IMO en stor kandidat til anfører-posten, når Gaz stopper.
Og Rooney. Jeg har seriøst ikke superlativer nok til den mand. I dag flød hans spil ikke så godt, som man kunne håbe, men så tyede han til det eneste, man altid kan gøre, hvis ens spil ikke lige kører, nemlig at kæmpe røven ud af bukserne. King Rooney!!
Og Park. Jeg undskylder for min kritik af dig ( det kan skyldes, at han er blevet bedre, fordi han spiller på midten), men for fanden hvor spillede han godt i dag. Fortsæt endelig den stime!
Desuden - Kunne Berbatov godt være fortid til sommer? Altså, han blev ikke brugt i dag og heller ikke i de store kampe? Selv en Giggs på 50 % kom ind før ham?
Sidder og kigger/skriver lidt på bold.dk
Hvordan i alverden kan man overhoved være i tvivl om at der er straffe ?
Det er sku da et af mest klokkeklare overhoved. Macherano har fat i Valencia 1 meter inde i straffefeltet. Det eneste der er underligt er sku da at Mahcerano ikke får direkte rødt, for man skal sku ikke påstå at Carragher kan komme ned og takle!
Synes selv jeg plejer at være meget fair i mine bedømmelser af vores kampe, men den der er sku klokkeklar.
PS. Vi må ikke sende links til div. fodboldsider med klip fra kampene, men godt fra YouTube ??
Det sku da lige så ulovligt.
PS. Vi må ikke sende links til div. fodboldsider med klip fra kampene, men godt fra YouTube ??
Jo det må du godt. Jeg skal ikke sige om det er ulovligt eller ej.
http://www.oldtrafford.dk/forum/announcement.php?f=2
jacobdahl8
21-03-2010, 21:28
Sidder og kigger/skriver lidt på bold.dk
Hvordan i alverden kan man overhoved være i tvivl om at der er straffe ?
Det er sku da et af mest klokkeklare overhoved. Macherano har fat i Valencia 1 meter inde i straffefeltet. Det eneste der er underligt er sku da at Mahcerano ikke får direkte rødt, for man skal sku ikke påstå at Carragher kan komme ned og takle!
Synes selv jeg plejer at være meget fair i mine bedømmelser af vores kampe, men den der er sku klokkeklar.
Kan se vi skriver samme sted ;)
http://www.footytube.com/video/manchester-united-liverpool-mar21-37528
stop filmen på sekunder 04:28 se Valencias krop er inde i feltet samt hans ene ben, mens Marcherano stadig har kontakt til ham i armen.
United DK
21-03-2010, 21:33
Man kan argumentere for, at Mascherano starter med at rive i Valencia udenfor feltet, og der er allerede der bør være frispark. Howard Webb er dog betalt for at vente med at fløjte, til Valencia er inde i feltet, så dybest set gør Webb ikke noget forkert i situationen.
jacobdahl8
21-03-2010, 21:36
Hvordan uploader jeg billeder? så skal jeg dælme vise jer!
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126
Jeg er gået hen og blevet en service funktion. :(
Man kan argumentere for, at Mascherano starter med at rive i Valencia udenfor feltet, og der er allerede der bør være frispark. Howard Webb er dog betalt for at vente med at fløjte, til Valencia er inde i feltet, så dybest set gør Webb ikke noget forkert i situationen.
Bahh!
jacobdahl8
21-03-2010, 21:42
http://img242.imageshack.us/img242/2066/valenciab.png
Se hvor kreativ jeg er, her ses det at han er inde i feltet og at Macherano IKKE!!! har givet slip i nu!
End of discussion!
http://img242.imageshack.us/img242/2066/valenciab.png
Se hvor kreativ jeg er, her ses det at han er inde i feltet og at Macherano IKKE!!! har givet slip i nu!
End of discussion!
Smukt lavet. og hurtigt - du kan også ligge det på bold.dk ved at bruge GratisUpload.dk
Edit. Smukt lagt ind på bold.dk:devill:
schousboe9
21-03-2010, 22:41
De er ikke bedre end os nej
Så fik du sgu ret, robinho! :D
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126
Jeg er gået hen og blevet en service funktion. :(
Hvornår giver du mig ydelser!?
http://www.manutdtalk.com/fernando-torres-an-ironic-reminder-that-cheaters-never-prosper/1364/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+ManutdtalkBlog+(Man+Utd+Talk+Bl og)
:D Det' sgu karma.
http://i40.tinypic.com/2elgvm8.gif
[QUOTE=RasmusP;172835]http://www.manutdtalk.com/fernando-torres-an-ironic-reminder-that-cheaters-never-prosper/1364/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+ManutdtalkBlog+(Man+Utd+Talk+Bl og)
:D Det' sgu karma.
Det er genialt klip. ha ha ha ha
Så fik du sgu ret, robinho! :D
Fik jo også ret i vi ikke kunne holde torres væk :)
United-Allan33
22-03-2010, 07:39
Fuldstændig korrekt, jeg lå selv flad af grin da jeg læste det indlæg inde på deres forum.. Liverpool har en opfattelse af at de stadig er de bedste og at når de taber så er det dommerens, vinden eller noget helt andens skyld, det skyldes bestemt ikke at de er dårlige.. Og netop det indlæg du henviser til viser med al tydelighed hvor virkelighedsfjern de er.. Det er sjældent at en kamp mod et midterhold er ophidsende..
Før kampen var jeg af den opfattelse af Gerrard ikke skulle være på første holdet for England til VM. Nu sidder jeg og spørger mig selv om han overhoved skal med.
tror ikke liverpool fans skal klage over dommeren. Hvis alt skulle gå efter bogen, så skulle Gerrard jo slet ikke have spillet.
At han så slet ikke var på banen alligevel er underordnet :titte:
Glory Man United
22-03-2010, 08:40
tror ikke liverpool fans skal klage over dommeren. Hvis alt skulle gå efter bogen, så skulle Gerrard jo slet ikke have spillet.
At han så slet ikke var på banen alligevel er underordnet :titte:
Men der skal vi vel takke FA?
he he he
Hvornår giver du mig ydelser!?
Jeg har da lige gjort grin med dig inde i transfer-tråden!! Burde da være rigeligt!!! :Smackden:
Det er sgu heller ikke nemt for Liverpool at vinde når vi, åbenbart, har dommer og FA på vores side. :(
Mikey-boy
22-03-2010, 09:06
Jeg har da lige gjort grin med dig inde i transfer-tråden!! Burde da være rigeligt!!! :Smackden:
Det er sgu heller ikke nemt for Liverpool at vinde når vi, åbenbart, har dommer og FA på vores side. :(
Jeg synes det er utroligt, at der næsten ikke er nogen fool fans som kan indse, at de ikke er bedre for tiden, alt og alle andre for skylden for deres nederlag, og det er ved at gå mig på nu!
Men Fletcher var helt klart MOM, han beviser gang på gang, at han godt kan overtage Keano's plads på holdet!
Jeg synes det er utroligt, at der næsten ikke er nogen fool fans som kan indse, at de ikke er bedre for tiden, alt og alle andre for skylden for deres nederlag, og det er ved at gå mig på nu!
Men Fletcher var helt klart MOM, han beviser gang på gang, at han godt kan overtage Keano's plads på holdet!
Jeg har lært at ignorere det. Lige meget hvad United gør, har det et eller andet med dommeren eller FA at gøre. Oftest er det vel bare for at finde en forklaring på hvorfor United er så meget bedre end deres eget hold. :whine:
Carl-keane
22-03-2010, 09:37
Ville lige dele dette med jer :-)
http://www.footytube.com/video/manchester-united-liverpool-mar21-37619
Den sidste del er det mest interessante, der analyser de nemlig kampen på bedste Per Frimann stil!
Enjoy!
Mom er helt klart Fletcher. Han er over alt.
Synes Park er klart bedst når han har den frie rolle på midten. Men blev igen skuffet over Carrick. Han lavede for mange fejl og spiller for
meget på tværs eller bagud.
Ellers en super weekend. Men må sige at jeg frygter arsenal mere
og mere :-(
Mikey-boy
22-03-2010, 10:41
Jeg har lært at ignorere det. Lige meget hvad United gør, har det et eller andet med dommeren eller FA at gøre. Oftest er det vel bare for at finde en forklaring på hvorfor United er så meget bedre end deres eget hold. :whine:
Men det er altså utroligt, at nogen kan være så virkelighedsfjern, de bruger undskyldning på undskyldning, at det gør helt ondt.. Det må være hårdt at være fool fan, med alle de undskyldninger man skal komme på, kamp efter kamp.. I bund og grund ville jeg bare håbe, at de kan se de facts som placere dem på den 6. plads som de har fortjent.. Jeg skal nok lade vær med at klage mere! Det lover jeg! Fools suck!
Don Kafai
22-03-2010, 11:12
Tror den slags "virkelighedsfjerne" fans findes i alle klubber. United-fans kan også være ret dumme at høre på, især når det ikke går vores vej. Vi skal jo heller ikke meget længere end vores legendariske træner.
Det er jo i følge Ferguson (næsten) altid dommerens skyld når vi taber point :D. Man kan jo finde uenigheder mellem ham og dommeren efter hver kamp der ikke har givet os tre point. På det punkt synes jeg faktisk bedre om Benitez, der umiddelbart efter kampene ikke sviner dommerne. Ved ikke om det er hans ordforråd der kommer til kort, eller hvad, men i går svinede han ikke dommeren, men sagde ting der koncentrerede sig om Liverpools egen indsats.
Han lavede forøvrigt samme nummer efter Sunderland-kampen (beach ball episoden). Mon ikke en Ferguson havde svinet vagterne på stadion, bolddrengene, greenkeeperen og dommeren for at der lå en badebold der forårsagede et mål? Benitez sagde bare koldt, at hans hold ikke spillede godt nok til at vinde.
At han så laver sine sine udtalelser om dagen efter er en helt anden sag :D, ligesom han åbenbart har gjort i dag omkring Howard Webb.
Men ja, pointen er, at alle (fra træner til spiller til fan) vil have ens hold til at se så godt ud som muligt. Jeg tror nu nok at Liverpool-fanen inderst inde godt ved, at det ikke er dommerne, banerne, forbundet, ølboderne på stadion eller andet end fodbolden der har givet United 11 mesterskaber de sidste 20 år.
Mit syn på kampen
- Gary Neville: Lad den mand få de ubrugelige kampe. Seriøst, den mand giver mig hjertestop og aggressionsflip. Han har spillet fodbold på topplan i så mange år, og stadig laver han de store amatørfejl gang på gang på gang. Han er koncentrationssvigt, så det vil noget. Det er så ærgerligt, at disse faktorer ødelægger den fantastiske United-mand han er.''Men man skal ikke bruge ham i en CL-finale over for en Cristiano Ronaldo, Iniesta, Messi, Ribery eller lignende. Den mand bliver aldrig tilregnelig i mine øjne. Han svigter for ofte!
- Målet måtte aldrig komme, for den skulle han ofre sig for. Utroligt, at sådan noget kunne ske.
Han bliver aldrig tilregnelig? Han var verdens mest pålidelige højre back i årevis. Siden sin lange skadespause er han ikke helt blevet den samme, men han er da absolut vores bedste kampdygtige højre back. Se blot, hvordan Ronaldinho gjorde, hvad der passede ham mod Rafael, men nærmest var usynlig over for Gary Neville.
Desuden - Kunne Berbatov godt være fortid til sommer? Altså, han blev ikke brugt i dag og heller ikke i de store kampe? Selv en Giggs på 50 % kom ind før ham?
Det har ikke rigtig noget at gøre med Berbatov, som er i fin form. I kampe mod vanskelige modstandere er vi mere effektive i 4-5-1, og man kan ikke rigtig bebrejde Berbatov, at han ikke kan slå Rooney af holdet.
Tror den slags "virkelighedsfjerne" fans findes i alle klubber. United-fans kan også være ret dumme at høre på, især når det ikke går vores vej. Vi skal jo heller ikke meget længere end vores legendariske træner.
Det er jo i følge Ferguson (næsten) altid dommerens skyld når vi taber point :D. Man kan jo finde uenigheder mellem ham og dommeren efter hver kamp der ikke har givet os tre point. På det punkt synes jeg faktisk bedre om Benitez, der umiddelbart efter kampene ikke sviner dommerne. Ved ikke om det er hans ordforråd der kommer til kort, eller hvad, men i går svinede han ikke dommeren, men sagde ting der koncentrerede sig om Liverpools egen indsats.
Han lavede forøvrigt samme nummer efter Sunderland-kampen (beach ball episoden). Mon ikke en Ferguson havde svinet vagterne på stadion, bolddrengene, greenkeeperen og dommeren for at der lå en badebold der forårsagede et mål? Benitez sagde bare koldt, at hans hold ikke spillede godt nok til at vinde.
At han så laver sine sine udtalelser om dagen efter er en helt anden sag :D, ligesom han åbenbart har gjort i dag omkring Howard Webb.
Men ja, pointen er, at alle (fra træner til spiller til fan) vil have ens hold til at se så godt ud som muligt. Jeg tror nu nok at Liverpool-fanen inderst inde godt ved, at det ikke er dommerne, banerne, forbundet, ølboderne på stadion eller andet end fodbolden der har givet United 11 mesterskaber de sidste 20 år.
Enig i at der nogen gange er dumme kommentarer, men den om SAF holder jeg ikke med om. Det er bare dem der læser bold.dk eller andre "sladder" sider som har den holdning. Om man ser de rigtige interviews er det ju ikke sådanne han sviner dommeren. I 15 sec af et 3 min interview siger han måske at en dom var forkert. F.eks. sidste kamp mod Liverpool og Chelsea nævnte han episoder, men sagde ikke at det var pga. dem vi tabte. Endvidere sagde han også i Liverpool kampen at de fortjente at vinde.
Glory Man United
22-03-2010, 14:04
På det punkt synes jeg faktisk bedre om Benitez, der umiddelbart efter kampene ikke sviner dommerne. Ved ikke om det er hans ordforråd der kommer til kort, eller hvad, men i går svinede han ikke dommeren, men sagde ting der koncentrerede sig om Liverpools egen indsats.
Meanwhile, Rafael Benitez has reiterated his belief that Sir Alex Ferguson attempts to exert influence over referees and accused United's Antonio Valencia of diving to secure a penalty. "We know about the influence of Sir Alex in everything," said Benitez, before adding that United's penalty was "very suspicious."
:titte:
Det var en fantastisk kamp at overvære på Old Trafford! Og det var ikke mindre sjov at se 2. halvleg af Blackburn-Chelsea på pub bagefter :)
Jeg tog en del billeder under kampen, som jeg tænkte på at uploade hvis det skulle have interesse?
Thepostman
22-03-2010, 14:49
Det var en fantastisk kamp at overvære på Old Trafford! Og det var ikke mindre sjov at se 2. halvleg af Blackburn-Chelsea på pub bagefter :)
Jeg tog en del billeder under kampen, som jeg tænkte på at uploade hvis det skulle have interesse?
Dem må du meget gerne oploade.
Det skal du ikke spørge om, det da bare at få lagt dem op.
Randomguest
22-03-2010, 17:40
[SNIP]
- godt indlæg, rørende enig. Jeg kan også nævne et par sjove kommentarer herinde, der er ret virkelighedsfjerne, men sådan er nogle fans - og de findes i alle klubber. Selvfølgelig har United været bedre end Liverpool de sidste mange år. Ellers havde de jo ikke vundet så mange mesterskaber.
Ferguson/Allardyce sidste år om Benitez' hænder under en kamp mod Blackburn var i øvrigt også lidt af en klassiker.
Benitez kan også være en idiot, men lige netop i diskussioner om dommere, er han normalt ret så eksemplarisk, og som du selv nævner med den badebold, hvor han siger at de jo altså havde 85 minutter mere til at score to mål, men bare ikke var gode nok. Den var ikke set fra Ferguson/Wenger/Mourinho. Han taler i øvrigt fint engelsk efterhånden. Det er bare hans accent, der stadig er meget spansk :)
/Lars
Randomguest
22-03-2010, 17:54
Enig i at der nogen gange er dumme kommentarer, men den om SAF holder jeg ikke med om. Det er bare dem der læser bold.dk eller andre "sladder" sider som har den holdning. Om man ser de rigtige interviews er det ju ikke sådanne han sviner dommeren. I 15 sec af et 3 min interview siger han måske at en dom var forkert. F.eks. sidste kamp mod Liverpool og Chelsea nævnte han episoder, men sagde ikke at det var pga. dem vi tabte. Endvidere sagde han også i Liverpool kampen at de fortjente at vinde.
Hvilket i øvrigt er præcis det samme med Wenger. Han havde nogle udtalelser to uger i træk for nylig, der blev twistet helt vanvittigt. Sådan er den engelske presse, og man ser sjældent de rivaliserende trænere og spilleres udtalelser i deres rette sammenhæng.
Så har jeg smidt nogle billeder op fra kampen. Jeg har oprettet en tråd i rejser, da jeg ikke helt vidste hvor jeg skulle smide dem. Overvejede denne tråd, men det ville nok sløve indlæsningen for nogle?
Anyways.. Kig her:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=172927#post172927
Randomguest
22-03-2010, 18:40
Jeg tager lige en opsamling :)
Straffe der burde have været frispark = ja. Fejlen bliver lavet udenfor feltet, hvor Valencia får overbalance og falder ind i feltet, som jeg ser det. Bare fordi man kan stavre lidt længere, giver det jo ikke normalt straffe - igen, så vidt jeg ved.
Men jeg synes også United spillede bedst, så det er ok. De sidste tre kampe mellem holdene gav, i mine øjne, tre fortjente sejre og de foregående to kampe, var Liverpool møguheldige (Ferdinand/O'Shea i overtiden efter massivt pres den anden vej), så det her nederlag er trods alt nemmere at tage!
Glem det, men kan ikke diskutere med en taber.. Jo, dommeren var svingende, og det gik begge veje, fools tuder bare over et nederlag til.. Men for pokker en vigtig sejr idag!
Og til alle jer andre paranoiafans om FA, husk hvem der ansætter dommerne, som styrer tillægstiden på Old Trafford. United har det ikke en døjt hårdere fra den front, end andre.
Dommeren havde set Gerrards albue (efter Brown i øvrigt sendte en hånd den anden vej), hvorfor FA er magtesløse og jeres kritik af FA i den sammenhæng er derfor ret mærkelig. Ret den i stedet mod dommeren. I ramte en Portsmouthspiller Mascherano i hovedet (på kæben) sidst i kampen, ligeledes med en albue, så den blev vist udlignet (og United kan i sidste ende være glade for at Gerrard kom med, for han var elendig!)
Nu går der helt karrusel i påstandene om FA :)
[SNIP]
Jeg synes han opererede med to forskellige linjer i sine bedømmelser. Det er rigtigt nok at Torres skulle have gult for at sparke til pletten, men det er grov kontrafaktisk teoretiseren at tro, at alt derefter havde udartet sig, som det gjorde. Det gule kort han fik for den tackling var i øvrigt nok "opsparet" fra sparket til pletten. Jeg så både Carragher, Neville, Fletcher m.fl. lave værre tacklinger i kampen uden at få kort.
Hvis LFC skal pege på hvem der har kostet point/sejr, så må det være Torres. Godt nok scorede han et mål, men brændte da også to 100 % chancer. Så tak til Torres og goodbye til CL næste sæson for Liverpool :devill:
Ja, målet var godt, men man kunne også se at han, ligesom Johnson, ikke var helt oppe i omdrejninger endnu efter en længere skadespause.
Gerrard var nærmest ikke-eksisterende, så jeg ville pege på ham, hvis der skulle nævnes navne.
Og nårh ja, jeg grinede da jeg så Neville i startopstillingen. Ham må I også gerne forlænge med! Jeg havde håbet Babel havde startet overfor ham, men det skete desværre ikke. Manden har aldrig været god, og det er kun gået nedad.
Nu tror jeg jeg vil lade jer nyde sejren i fred. For en god ordens skyld kan jeg tilføje, at jeg ikke kommer fra forum på liverpoolfc.dk.
Og nårh ja, jeg grinede da jeg så Neville i startopstillingen. Ham må I også gerne forlænge med! Jeg havde håbet Babel havde startet overfor ham, men det skete desværre ikke. Manden har aldrig været god, og det er kun gået nedad.
Hvis I bare holder op med at stjæle vores fælge hele tiden, så er det fint med mig.
Randomguest
22-03-2010, 18:55
Hvis I bare holder op med at stjæle vores fælge hele tiden, så er det fint med mig.
Du mener, du får stjålet dine fælge i Ålborg, Herning, Hvidovre, eller hvor du nu bor, af mig og mine danske Liverpoolvenner på daglig basis eller hvordan?
Ha! Ha!
Altid godt med et emneskift. Det var ved at blive lidt monotont at høre på dit klynkeri på en rivals forum.
Jeg ved ikke, om du havde forventet at finde en skulder at græde ud ved herinde. Faktum er bare, at dommeren lavede fejl ved begge hold og at vi statistisk set var det mest effektive hold og derfor vandt.
Europa League it is.
Flax_Generous
22-03-2010, 19:04
Men jeg synes også United spillede bedst, så det er ok. De sidste tre kampe mellem holdene gav, i mine øjne, tre fortjente sejre og de foregående to kampe, var Liverpool møguheldige (Ferdinand/O'Shea i overtiden efter massivt pres den anden vej), så det her nederlag er trods alt nemmere at tage!
Du glemmer vist lige 3-0 og 1-0-sejrene i 2007/2008 samt 2-0-sejren i 2006/2007. Off the top of my head.
Mascherano havde for øvrigt ret tydeligt stadig fat i Valencia inde i feltet.
Altid godt med et emneskift. Det var ved at blive lidt monotont at høre på dit klynkeri på en rivals forum.
Jeg ved ikke, om du havde forventet at finde en skulder at græde ud ved herinde. Faktum er bare, at dommeren lavede fejl ved begge hold og at vi statistisk set var det mest effektive hold og derfor vandt.
Europa League it is.
Hvis de er så heldige. Der er kun et point ned til Villa på 7. pladsen og Villa er to kampe efter Liverpool.
Randomguest
22-03-2010, 19:07
Europa League it is.
Hvis du læser hvad jeg skriver, står der jo altså, at jeg synes det var en fortjent sejr i og med United spillede bedst. I forhold til din første kommentar har jeg forresten en sjov information til dig her (http://www.independent.co.uk/news/education/higher/crime-watch-why-students-may-think-twice-about-studying-in-manchester-1810839.html)
...andet hit fra en googlesøgning på ordene "crime rates" liverpool manchester.
- Så hvis vi et øjeblik leger, at jeg er en scouser og du er en manc, så må du gerne give mig mine fælge tilbage.
Flax_Generous
22-03-2010, 19:08
Benitez sagde bare koldt, at hans hold ikke spillede godt nok til at vinde.
Jeg tvivler på, at Ferguson har problemer med at finde ud af hvornår hans hold har spillet dårligt eller ej. Jeg tror bare ikke, at han gider at spilde alt for meget tid med at kritisere sit hold i pressen - uanset om ærlighed så er forfriskende for os fans.
Benitez har for øvrigt jo heller ikke ligefrem et ry for at være særlig dygtig til mandskabspleje. I modsætning til Ferguson.
Randomguest
22-03-2010, 19:12
Du glemmer vist lige 3-0 og 1-0-sejrene i 2007/2008 samt 2-0-sejren i 2006/2007. Off the top of my head.
Mascherano havde for øvrigt ret tydeligt stadig fat i Valencia inde i feltet.
Hold da op, der kan man vist tale om en selektiv hukommelse fra min side. Jeg mente selvfølgelig 0-1 kampen på Anfield i 06/07 og 1-0 på Old Trafford i 05/06. Jeg må være blevet gammel. Det føles som i går. Beklager.
United DK
22-03-2010, 20:06
Nej, Neville har aldrig været god, det er derfor han har været fast højre back for en af de mest markante klubber de sidste 15 år, vel og mærke under en af fodboldhistoriens største managers.
Nej nej, han er bare dårlig.
Det er lidt uheldigt at indtage en rivalklubs fanforum og være så partisk. Sikke noget vrøvl.
http://i43.tinypic.com/qr0igx.gif
Karma... :D
Haha - havde jeg ikke tænkt på!
Burde havde fået gult for at ødelægge banen på den måde. Det er jo på en måde, ligesom at sparke bolden væk.
Burde havde fået gult for at ødelægge banen på den måde. Det er jo på en måde, ligesom at sparke bolden væk.
Dommer Howard Webb har udtalt, at hvis han havde set Torres losse straffepletten i stykker, ville han have fået advarsel.
Kasper United
23-03-2010, 19:25
Haha, hvor har du fundet denne animation? :D
Der er specielle regler for Liverpool.
Hvis alle regler gjaldt for alle, så havde Gerrard jo slet ikke spillet den kamp.
Don Kafai
23-03-2010, 20:28
Typisk Casper at være sent ude.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=172835&postcount=307
RasmusP har allerede posted den - endda med kilde
Har lige siddet og set kampen igen.
Den er faktisk røvsyg, om jeg skal sige det direkte.
MOM er Fletcher uden sidestykke. Han er overalt på banen. Verdens bedste midt.
Park har 3 chancher, og score på den ene. Resten af tiden kæmper han, men shit der er mange boldtab.
Der er klart straffe. Mascherano har stadig fat i Valencia når de når straffefelter.
Fatter slet ikke at Liverpool fans siger at Webb var købt. Om ikke Fletcher, så var han MOM i mine øjne. Gav spillerne lov til at gå til den, som med Fletcher vs. Kuyt och Neville vs. Maxi, talte med spillerne når noget var ved at opstå.
Gerrard var ikke god. Men må give ham, at de 3 chancer de havde kom fra ham, og der var lidt mere speed på, de få gange han fik bolden. Men satme også mange boldtab. Detsværre er han nok selvskrevet til englands VM trup, jeg mener dog at både Lampard og f.eks. Millner står foran ham i køen just nu.
Park har 3 chancher, og score på den ene. Resten af tiden kæmper han, men shit der er mange boldtab.
Der er klart straffe. Mascherano har stadig fat i Valencia når de når straffefelter.
Fatter slet ikke at Liverpool fans siger at Webb var købt. Om ikke Fletcher, så var han MOM i mine øjne. Gav spillerne lov til at gå til den, som med Fletcher vs. Kuyt och Neville vs. Maxi, talte med spillerne når noget var ved at opstå.
Gerrard var ikke god. Men må give ham, at de 3 chancer de havde kom fra ham, og der var lidt mere speed på, de få gange han fik bolden. Men satme også mange boldtab. Detsværre er han nok selvskrevet til englands VM trup, jeg mener dog at både Lampard og f.eks. Millner står foran ham i køen just nu.
Arrgh ... Jeg vil vove og påstå, at størstedelen herinde er enige i, at en Michael Essien nok er bedre end Fletcher. Fletcher er fremragende, men vi skal ikke gøre alle vores spillere til bedre end de er. Han er uden tvivl i top 5 af verdens bedste balancespillere, men en Essien er helt outstanding.
United DK
24-03-2010, 04:54
Arrgh ... Jeg vil vove og påstå, at størstedelen herinde er enige i, at en Michael Essien nok er bedre end Fletcher. Fletcher er fremragende, men vi skal ikke gøre alle vores spillere til bedre end de er. Han er uden tvivl i top 5 af verdens bedste balancespillere, men en Essien er helt outstanding.
Fletcher er så noget mere målfarlig, og det er jo ikke nogen svaghed.
Kampen er jo kun røvsyg, fordi du kender resultatet på forhånd. Det er rigtigt, at der ikke var mange chancer i begge ender, men kampen var meget tæt og intens som det alt plejer at være. Fletcher var klart MOM. Alle dem, der stemte Park bør sætte sig og gense kampen, han smed bolden væk adskillige gange i forhold til Fletcher, der stortset ikke satte en fod forkert.
Enig, det er en god egenskab at have. Fletcher har virkelig blomstret op siden 2008. Men jeg mener stadig, at en Essien er verdens bedste på den plads. Han har så været uheldig (Heldigt for United) kæmpet med skader i den senste års tid, og det har ramt ham lidt, men han er så vild. Jeg tænker stadig nogle gange på, at han kunne have været United-spiller i dag ... Essien-Fletcher ville have været en drøm.
Randomguest
28-03-2010, 14:53
Æææh?
Essien: http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~27901~2009,00.html
Fletcher: http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~19059~2009,00.html
Nu er det selvfølgelig kun PL, men siden 05/06 (hvor Essien kom til England), har han scoret 14 PL-mål. Fletcher har i samme periode scoret 10. Jeg har ikke lige gidet finde en cup-oversigt, men det kan vel næppe tippe balancen over i mod at Fletcher tilsyneladende er noget mere målfarlig? :)
Essien er den bedste på den position og selvom jeg er enig i at Fletcher er god, er der altså stadig stor, stor niveauforskel.
Randomguest
28-03-2010, 14:55
.
Og hvis det var Maxi der havde sparket ud efter Nevilles hoved og Kuyt der havde slået ud efter Fletcher, var det selvfølgelig kun pga. FA, at de ikke var blevet straffet? Jeg har ikke noget imod hårdt spil, men de to ting, du trækker frem var jo helt hen i... Som jeg så det, gav han kun det ene holds spillere lov til at gå til den og lidt over.
United DK
28-03-2010, 16:12
Æææh?
Essien: http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~27901~2009,00.html
Fletcher: http://www.premierleague.com/page/PlayerProfile/0,,12306~19059~2009,00.html
Nu er det selvfølgelig kun PL, men siden 05/06 (hvor Essien kom til England), har han scoret 14 PL-mål. Fletcher har i samme periode scoret 10. Jeg har ikke lige gidet finde en cup-oversigt, men det kan vel næppe tippe balancen over i mod at Fletcher tilsyneladende er noget mere målfarlig? :)
Essien er den bedste på den position og selvom jeg er enig i at Fletcher er god, er der altså stadig stor, stor niveauforskel.
Nu er det jo også sådan, at Essien har været fast mand alle de år, mens det først er indenfor de sidste par sæsoner, at Fletcher er blevet en vital del af start 11'eren i United. Hvem der er bedst synes jeg er lidt svært, da jeg ikke mener de er samme type spiller. Essien er udpræget defensiv midtbanespiller, mens der er mere boks til boks over Fletcher. Jeg vil sige det sådan, at selv hvis Essien er bedre, så er jeg fint tilfreds med Fletcher, og jeg tror ikke en midtbane med dem begge ville være noget at råbe hurra for.
Randomguest
28-03-2010, 21:09
Nu er det jo også sådan, at Essien har været fast mand alle de år, mens det først er indenfor de sidste par sæsoner, at Fletcher er blevet en vital del af start 11'eren i United. Hvem der er bedst synes jeg er lidt svært, da jeg ikke mener de er samme type spiller. Essien er udpræget defensiv midtbanespiller, mens der er mere boks til boks over Fletcher. Jeg vil sige det sådan, at selv hvis Essien er bedre, så er jeg fint tilfreds med Fletcher, og jeg tror ikke en midtbane med dem begge ville være noget at råbe hurra for.
Fra 05/06 til i dag har de faktisk spillet præcis 116 kampe begge to :)
(flere af Fletchers dog som indskifter)
...Det sidste er jeg til gengæld helt og aldeles enig i! Om man har brug for den ene eller den anden, afhænger nok af, hvem man bruger ved siden af, men begge to i samme opstilling? Nej tak.
Glory Man United
29-03-2010, 09:15
Og hvis det var Maxi der havde sparket ud efter Nevilles hoved og Kuyt der havde slået ud efter Fletcher, var det selvfølgelig kun pga. FA, at de ikke var blevet straffet? Jeg har ikke noget imod hårdt spil, men de to ting, du trækker frem var jo helt hen i... Som jeg så det, gav han kun det ene holds spillere lov til at gå til den og lidt over.
Det største røde kort var Torres´s. Ufatteligt at han får lov til at sparke til pletten, inden Ronney skal sparke
Omkring din grinen af Neville:tja han spiser Babel, Riera eller Maxi til morgenmad. Og ingen af de tre, er vel noget, at være bange for?
Neville havde iøvrigt også Ronaldinho i hans lomme på Old Trafford.
Randomguest
29-03-2010, 10:01
Det største røde kort var Torres´s. Ufatteligt at han får lov til at sparke til pletten, inden Ronney skal sparke
Hvordan kan sparken til jorden blive til et rødt? Det kan vel aldrig være mere end allerhøjest gult.
Jeg forstår slet ikke, at man kan sammenligne det med Nevilles "overfald"
Glory Man United
29-03-2010, 10:10
Hvordan kan sparken til jorden blive til et rødt? Det kan vel aldrig være mere end allerhøjest gult.
Og så fik han 5 mins senere et gult for sit overfald mod Park. Ikke noget jeg tror han havde undladt, selvom han havde gult i forvejen.
Kan nu heller ikke se hvordan den skulle have givet rødt, men den havde givet gult for unsporting behaviour, og med den advarsel han fik kort tid efter ville det have været lig med et tidligt bad til Torres.
Dog er det lidt svært at stille det op på den måde.
Randomguest
29-03-2010, 16:45
Kan nu heller ikke se hvordan den skulle have givet rødt, men den havde givet gult for unsporting behaviour, og med den advarsel han fik kort tid efter ville det have været lig med et tidligt bad til Torres.
Dog er det lidt svært at stille det op på den måde.
Enig og enig. Den kunne have givet gul - det svarer jo ikke til at sparke bolden væk, og det er som sagt kontrafaktisme at spekulere i, om han så også havde lavet det samme frispark, om kampen havde forløbet på samme måde, om dommeren ville give gult for en tackling på Park, der mindede om dem Fletcher, Neville, Carragher m.fl. fik lov at lave kampen igennem uden at få kort. Jeg tror Torres satte lidt i banken med sit spark og så faldt kortet lidt nemmere derefter.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.