Se fuld version : Bojan Djordjic
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0pOSrfhnZS4_Bwl27p33gWBwzV9xwB 79oPoCfflYRaGk9DlzN
Bojan Djordjic
Født: 6. februar 1982
Land: Sverige
Klub: klubløs
Han træner vist med United i øjeblikket, efter han ikke længere er på kontrakt i Blackpool.
Lorensen
23-01-2012, 17:45
Måske er det bare mig, men hvem dælen er det? :)
Mr. Larsen
23-01-2012, 17:51
For pokker.. det er da alle tiders stortalent fra starten af dette årtusind. Han infriede dog aldrig forventningerne og har siden været i mange klubber bl.a. AGF uden den store succes.
Nogen husker ham måske fra CM 01/02 hvor han var alle tiders store talent.
RasmusXF
23-01-2012, 17:51
Var engang et lovende United-talent, så har han tilbragt en sæson i AGF med succes, og siden er hans karriere styrtdykket, hvor han ikke engang kunne bruges i små klubber (Blackpool, et rumænsk hold og vidst også noget svensk)..
United DK
23-01-2012, 17:55
http://en.wikipedia.org/wiki/Bojan_Djordjic
Jeg mener, det var i år 2000, at han var årets Unitedtalent. Men som udefrastående så det ud til, at han manglede ambitioner. Han er vist gode venner med Ravel Morrison på trods af en vis aldersforskel (sidstenævnte er baseret på twitter ting).
Lorensen
23-01-2012, 19:06
Så skal jeg da ellers lige hilse og sige jeg fik nogle svar. Tak gutter! :) Han var en af de få (Who knows?) jeg ikke havde hørt om.
Han infriede dog aldrig forventningerne og har siden været i mange klubber bl.a. AGF uden den store succes.
Var engang et lovende United-talent, så har han tilbragt en sæson i AGF med succes.
:tumble:
MOHoegsted
23-01-2012, 21:41
Nu jeg selv AGF fan, hvilket siger sig selv da jeg er fra Århus.
At påstå han ikke var en succes er i hvertfald en løgn, det var en stor succes.
Det var endda på tale at han skulle skifte permanent til AGF, men det blev aldrig til noget. BSN var flere gange ude og udtrykke sin tilfredshed med ham, og var selv ivrig efter at gøre ham permanent integreret i truppen.
Kan vi lige få opdateret første indlæg??!
Er nu opdateret...
Fremragende :)
Vi kan jo ikke have en tråd, der er så aktiv, som ikke er opdateret
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.