PDA

Se fuld version : Fodbold når det er sjovest!

TankeSultanen
29-05-2007, 13:04
http://www.youtube.com/watch?v=vt4X7zFfv4k&mode=related&search=

Der er virkelig nogle sjove hændelser i den her video.
Men sig mig lige engang, ca 30 sek inde i videoen er der en der får en bold i hoved to gange men virker meget kold. Er det vores VIdic?

Thomas
29-05-2007, 15:03
Prøv at tjek Sheringham i starten......reflekserne bliver langsommeer og langsommere jo ældre man bliver :D

Jeg tror ikke det er Vidic til sidst?

SantasLittleHelper
29-05-2007, 15:07
Jeg tror ikke det er Vidic til sidst?

Heller ikke til sidst.. Men mellem ham den lille dreng der bliver nakket, og så ham der ikke kan find eud af at løfte båren... Det er sgu meget muligt det er ham, kan ikke helt se det...

Thomas
29-05-2007, 15:08
Heller ikke til sidst.. Men mellem ham den lille dreng der bliver nakket, og så ham der ikke kan find eud af at løfte båren... Det er sgu meget muligt det er ham, kan ikke helt se det...

Det der "til sidste" skulle ikke have været med.. Jeg tænkte lige på Rio, der er der til sidst, da jeg skrev det.. :o

JakobR
29-05-2007, 18:58
Ham træneren er da lidt ynkelig i det første klip :D Det ham der giver skallen, og ham der straks smider sig. Spilleren er derfor nødt til også at smide sig, for det ikke ligner det var ham der gav skallen :P

SantasLittleHelper
29-05-2007, 19:05
Noget af det sjoveste er da de to selvmål med hovedet... Har da sjældent set SÅ ringe målmandsspil og SÅ uheldigt forsvarsspil :p

maxim
29-05-2007, 19:22
Hahaha.. har set den en del gange, men den bliver squ ikke mindre sjov for hver gang.. og melodien er genial.

Dines
29-05-2007, 19:24
Der er mange gode. :D Der hvor linjevogteren får den i hovedet kan jeg især godt lide. :D

Kofoed
29-05-2007, 19:42
kan godt lide den med båren hvor han tager den ene stang mellem benene og den anden på den anden side af benet og spilleren så glider ned mellem hans ben.. og den hvor bolden ryger igennem nettet er også foruroligene.. shit jeg var blevet tosset.. også selvom de scorer bagefter..
og hvad sker der for de to mørke, spiller og målmand der står og skyder til hinanden et par gange hvor efter den ene banker den i mål..

United DK
29-05-2007, 20:01
Hvad sker der for ham der Marseille-spilleren? :lolol:

Oscar
30-05-2007, 10:36
hvad er det til sidst med rio, essien og cole? Er det en spytklat eller bare essien der er et fjols?

Damien
30-05-2007, 11:20
Kan nu bedst li' de to klip hvor lægeholdet prøver at bære de skadede spillere ud.. hahahha

Bugge
30-05-2007, 11:58
haha tjek ham bumsen laver en million step-overs hvor alle de andre bare glor på ham :D

Cap
30-05-2007, 14:13
Prøv at se nogle af de videoer der står under "Related" hvis I klikker jer ind på youtube via den første video postet i det her topic - nogle sjove nogle i blandt.

F.eks. denne - specielt til sidst, vildt fedt lavet af ungen. :D
http://www.youtube.com/watch?v=2IfBz-oMRjU

DonBrask
08-06-2007, 18:40
HOLD KÆFT DET VAR SJOVT MAND !

- man tror det er løgn ;D

Kofoed
08-06-2007, 20:16
han er fandme griner ham den lille unge til sidst..

imc
09-06-2007, 01:34
Haha virkelig grineren. Og nej det er ikke Vidic der får den i smasken 2 gange i træk. Hvis det var ham var bolden piftet, hehe. Pires ligner bare en fuldkommen idiot der. Og den med Essien, Rio og Cole er jo slet ikk sjov. Essien gør det jo slet ikke med vilje, og der er ikke indblandet spytklatter. Essien hilser på Cole, Rio tror det er til ham og ska hilse tilbage, men Essiens hånd er væk. Derefter hilser han på ham.