Se fuld version : MoM | United - Milan
Så kunne jeg endelig stemme på Park :)
Valget står mellem Park og Rooney, synes jeg. Rooney var hamrende effektiv, og Milan rystede i bukserne hvergang han kom i nærheden af bolden. Dette var med til at give plads til en spiller som Park, der virkelig greb chancen på den offensive midt. Han tog løb, han erobrede bolde, scorede og var aktiv i opbygningen af spillet, derfor får han min MOM. Rigtig flot indsats af Park.
Christensen
11-03-2010, 11:31
Som sagt i den anden tråd:
Park. Udfører et enormt stykke arbejde - han var simpelthen overalt, og fortjente sit mål.
Ny og ændret MoM tråd.
NU MED PARK!
Jeg sletter din gamle MoM tråd. Ellers godt arbejde! :)
The dog-eating south-korean one-man army!
NU MED PARK!
Jeg sletter din gamle MoM tråd. Ellers godt arbejde! :)
Jo tak jo tak. I lige måde, aldrig nogensinde har jeg set så flot administrator arbejde.
Kasper United
11-03-2010, 13:27
Park og Rooney var glimrende, men jeg gav min stemme til Fletcher, som jeg synes spillede klasse på midtbanen. Han arbejdede sindsygt hårdt, og krydrede resultatet med et mål til sidst.
Sådan United!
Park fik stemmen. Men god indsats hele vejen rundt, hvi sman lige ser bprt fra lidt sløseri i forsvaret :)
NaniTheDoN
11-03-2010, 14:57
Jeg er en af dem som har hakket rigtig meget på Park tidligere men kæft hvor viser den mand sit talent de her dage.
Park fik min stemme
Stemmer på Park - på baggrund af det som de andre spillere + SAF har udtalt...
(det betyder selvf jeg har set tilbage- og er enig :P)
Martinsen
11-03-2010, 15:57
Park, Rooney og Neville var de 3 der slap bedst fra kampen synes jeg. Park får dog stemmen tæt forfulgt af Rooney.
tjarligdrengen
11-03-2010, 15:59
Park.. Her, der og alle vegne! Klassepræstation, intet mindre - godt set af SAF med "mandsopdækningen" af Pirlo.
Fletcher og Valencia kunne også have fået den. De spillede virkelig også godt!
Er så glad for at have tre spillere som er "så" gode både fremme og tilbage på banen. Luksus!
Mafia Boss
11-03-2010, 16:20
helt klart Park. Fantastisk løbearbejde og fantastisk mandsopdækning af Pirlo. Han krydre det lige med et mål. Han var bare over det hele på banen. Håber han kan holde dette niveau resten af sæsonen
Fletcherfan
11-03-2010, 16:27
Jeg stemte på "The Man" Darren Fletcher... Han var her, der og allevegne... Det var efter min mening en af hans bedste kampe i denne sæson...
Mikey-boy
11-03-2010, 16:39
Jeg kom i buks...
Grønholdt.
11-03-2010, 17:44
Min stemme gik til Park for kampen i går. Han folder sig rigtig ud når vi spiller i CL... :devilll:
United DK
11-03-2010, 17:56
Min stemme gik til Park for kampen i går. Han folder sig rigtig ud når vi spiller i CL... :devilll:
Netop. Sælg ham!
jacobdahl8
11-03-2010, 17:58
Netop. Sælg ham!
Gider du uddybe?
ChristianR
11-03-2010, 18:15
Gider du uddybe?
Vi gider ikke de lange diskussioner. Han skal bare sælges!
jacobdahl8
11-03-2010, 18:28
Vi gider ikke de lange diskussioner. Han skal bare sælges!
Det er da næsten en barnlig måde at fremlægge en sådan påstand på.
ChristianR
11-03-2010, 18:31
Det er da næsten en barnlig måde at fremlægge en sådan påstand på.
Så kunne det være, det bare var for sjov.
jacobdahl8
11-03-2010, 18:33
Så kunne det være, det bare var for sjov.
ulempen ved internettet, på min regning
Det eneste grund til, at jeg ikke ønsker ham solgt, er, at vi har værre kantspillere end ham.
Det kunne dog været interessant at se ham mere på det centrale - der er vi efterhånden tyndt besat kvalitetsmæssigt imo.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.