PDA

Se fuld version : 18 årig kæmpetalent til United til sommer!

anpo
09-03-2010, 11:29
Se denne artikel om de unge talent, Marnick Vermijl. Han er b. la, sagt til at blive den næste Daniel Alves.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1311049.ece

Dette er ikke et rygte! Marnick Vermijl skifter til United til sommer!

Hald
09-03-2010, 11:38
Det lyder fint nok, men er ved at være lidt træt af alt den snak om kæmpe talenter der kommer til United, det eneste der vil vise hvor kæmpe deres talent er, er om de kan slå igennem i United, som Rafael og Fabio, de blev jo ikke udråbt til mega kæmpe talenter eller noget i sin tid, bare to tvillinger der havde spillet rigtigt godt i brasilien trods deres unge alder, men se hvor begge er nu.. Jeg håber på denne Marnick besidder sammme talent som Da Silvas !

robinho
09-03-2010, 11:55
Det lyder fint nok, men er ved at være lidt træt af alt den snak om kæmpe talenter der kommer til United, det eneste der vil vise hvor kæmpe deres talent er, er om de kan slå igennem i United, som Rafael og Fabio, de blev jo ikke udråbt til mega kæmpe talenter eller noget i sin tid, bare to tvillinger der havde spillet rigtigt godt i brasilien trods deres unge alder, men se hvor begge er nu.. Jeg håber på denne Marnick besidder sammme talent som Da Silvas !

Fabio anser jeg nu ikke for at være ret mange steder hehe. Han har da ikke vist noget. Han har så også været meget skadet.

Casper
09-03-2010, 12:13
Se denne artikel om de unge talent, Marnick Vermijl. Han er b. la, sagt til at blive den næste Daniel Alves.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1311049.ece

Dette er ikke et rygte! Marnick Vermijl skifter til United til sommer!

det kunne du have læst på OldTrafford.dk for 5 dage siden....

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11294

United DK
09-03-2010, 14:07
Jeg forstår jo ikke helt det køb, når vi nu har en teenager i forvejen på pladsen, og ellers O'Shea, Brown og måske Neville, medmindre sidstnævnte siger stop til sommer.

Kasper United
09-03-2010, 14:19
Jeg forstår jo ikke helt det køb, når vi nu har en teenager i forvejen på pladsen, og ellers O'Shea, Brown og måske Neville, medmindre sidstnævnte siger stop til sommer.

Sådan har jeg det også. Vi er da rimelig besat på backen især med Rafael og Fabio til fremtiden.

Er der nogen, som ved, om ham den nye er venstrebenet/beggebenet?

RAppel
09-03-2010, 14:36
, som ved, om ham den nye er venstrebenet/beggebenet?

Marnick Vermijl beskrives som en fysisk stærk back, der både kan bruge både højre og venstre ben

Et voila.

Kasper United
09-03-2010, 15:07
Et voila.

Ups :D

Takker - Så lyder han jo rimelig interessant, hvis ikke enten Fabio eller Rafael for alvor ikke slår til. Man kan håbe, at de begge udvikler sig enormt, men jeg tror ikke, at de begge bliver kæmpe store. Som det ser ud nu, er det Rafael der fører mellem de to (ved Fabio har været skadet). Derfor kunne Vermij måske være et godt køb.

Jev
09-03-2010, 15:13
Det er vel et spørgsmål om sund konkurrence. Jeg er i øvrigt heller ikke overbevist om, at Rafael og Fabio bliver gode nok til en klub af Manchester Uniteds størrelse. I øjeblikket får førstnævnte i hvert fald alt for meget spilletid til min smag til trods for graverende mangler defensivt.

JakobR
09-03-2010, 15:43
Rafael er det største talent, vi har haft i klubben siden Ronaldo og Rooneys ankomst. At han har nogle åbenlyse mangler er vel forventeligt, når han kommer fra den anden side af jordkloden og kun har haft 40 kampe i trøjen.

Han har spillet nogle dårlige kampe, men det bliver opvejet af nogle sublime stykker, så jeg er overbevist om, at han bliver en topklassespiller i fremtiden, hvis han fortsætter en positiv udvikling.

Jev
09-03-2010, 15:46
Rafael er det største talent, vi har haft i klubben siden Ronaldo og Rooneys ankomst. At han har nogle åbenlyse mangler er vel forventeligt, når han kommer fra den anden side af jordkloden og kun har haft 40 kampe i trøjen.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvornår han har bevist det. Han startede rigtig godt, men både mand-mod-mand og mht. placeringsevne har han store problemer i defensiven, og jeg er tilbøjelig til at tro, at mange anser ham for at være et kæmpetalent alene fordi, de får det fortalt.

At han skulle være det største talent i United siden Ronaldo og Rooney, er også en vidtløftig påstand i mine øjne. Jonny Evans har eksempelvis bevist langt mere.

Kasper United
09-03-2010, 16:07
Jeg kan simpelthen ikke se, hvornår han har bevist det. Han startede rigtig godt, men både mand-mod-mand og mht. placeringsevne har han store problemer i defensiven, og jeg er tilbøjelig til at tro, at mange anser ham for at være et kæmpetalent alene fordi, de får det fortalt.

At han skulle være det største talent i United siden Ronaldo og Rooney, er også en vidtløftig påstand i mine øjne. Jonny Evans har eksempelvis bevist langt mere.

Nu spiller Evans midterforsvar og er 22 år.
Rafael spiller back og er 19 år...?

Der er lidt forskel i mine øjne, så jeg synes ikke, at man kan sammenligne disse to spillere...
Det er ligesom at sammenligne Carrick med Valencia.

Tue B
09-03-2010, 16:27
Jeg har ikke så meget mod købet. Hvis han er et så stort talent, så bør vi da også købe ham. Det kan da kun være et positivt tegn.
Jeg kunne godt forestille mig, at f.eks. Fabio måske kunne blive prøvet af på en venstre kant, da han altså og besidder gode offensive kvaliteter.

ChristianR
09-03-2010, 17:51

Han er jo købt ind til fremtiden, hvor Neville nok ikke længere er aktiv. En skadesplaget Brown bliver heller ikke yngre. O'Shea er jo backup til samtlige forsvarspladser, så der er vel bare lagt op til sund konkurrence med Rafael.

FRL
09-03-2010, 18:59
Han kan åbenbart bruge begge ben, men nogen der med sikkerhed kan sige, at han kan spille begge back-pladser?

unitedforreal
09-03-2010, 19:21
Det er vel et spørgsmål om sund konkurrence. Jeg er i øvrigt heller ikke overbevist om, at Rafael og Fabio bliver gode nok til en klub af Manchester Uniteds størrelse. I øjeblikket får førstnævnte i hvert fald alt for meget spilletid til min smag til trods for graverende mangler defensivt.

Er det en del af dit stand up show senere på ugen, eller mener du at Rafael ikke har spillet op til det man forventer af en højre back ?.

Lad os kigge tilbage i tiden så vi kan blive enig om hvor svært den plads er trods alt.

Brown: tog ham omkring 2-5 år før han bliver anerkendt af united fans. At han er god nok til United.

Evra: Det tog ham 2-3 år at blive en del af united første 11 spiller:
Dani alves: tog ham tid at lære at spille defensiv fodbold, og jeg mener stadig at han har stor mangler som Back, (minder meget om Rafael) Men self er han en af verdens bedste backs.

Ramos:
Marcelo:
osv osv osv....

Den plads tager tid at lære, den kræver også at ens midtbane hjælper til.
Kampen mod Milan, der havde han Nani som makker: Jeg tror de fleste ved hvor meget Nani hjælper til i forsvaret.

Rafael er fremtidens mand: Han skulle aldrig havde spillet så meget som han gøre, det er kun skader som tvinger SAF til at bruge ham: Men det har også vist SAF at Rafeal er klar. Nu er Brown skadet, og jeg vil til enhver tid vælger Rafael frem for resten af de spiller vi har til at spille den Back.

Ps: er meget træt så har ikke haft tid til at læse det igennem.
Mit pointe er bare, Rafael vil kunne komme ind og spille på næsten alle hold i europa trods af hans unge alder: Backs topper normalt mellerm 23 og 30 år for det meste 25-30.

Dahlmann
10-03-2010, 19:37
Evra: Det tog ham 2-3 år at blive en del af united første 11 spiller.

Kan godt følge dig i mange af dine argumenter og spillerne topper som regel først lidt senere ja.. Rafael er et fantastisk stort talent og så er han kun 19 år.. Han kan nå at blive en verdensstjerne af de helt store..

Dog vil jeg lige påpege at nogle af dine argumenter ikke holder vand.. nogle af de spillere du nævner var jo ikke betegnet som deciderede stortalenter o.s.v. til at starte med, men ligeså stille er deres stjerne bare blevet større og større med tiden efter masser af gode præstationer.. Samtidig holder Evra argumentet slet ikke vand.. Evra blev købt i Januar 2006. Vil du mene han først blev en rigtig stamspiller i Januar 2008 eller 2009...? Så vidt jeg husker var hans første halve sæson miserabel og præstationerne i United truppen var langt fra god over hele linien, dog kom vi ind i en fantastisk stime i ligaen der gjorde at vi kom godt med i mesterskabskampen til sidst men så blev slået af Chelsea. Evra og Vidic kom på samme tid ind i vores trup midt i sæsonen. Efter sommeren 2006 fik Vidic og Evra massiv opbakning fra fansene og de blev faste mænd i vores forsvar og har været det siden. Evra slog Heinze af positionen da han overbeviste med fremragende defensivt spil, fantastisk offensiv hjælp og masser af hurtighed.. siden da har Evra været en del af førsteholdet.. Det tog kun et halvt år, og det var mest tilvænningen der gjorde at det tog så lang tid..

Thomaswa
20-05-2010, 20:21
Måske ikke lige den plads vi har mest brug for forstærkninger på - er helt enig med jeg der siger, at Rafael er et kæmpe talent. Ham får vi helt sikker meget glæde af de næste mange år i United. Giv ham lige et par år, så er jeg sikker på at vi har en klassespiller i ham på højre bak.

Men har vi hentet endnu et kæmpe talent til pladsen, så lad ham da bare komme og bevise om han har hvad der skal til, så må vi se om ikke også han kan bruges hvis talentet er der.

zhagzi
20-05-2010, 20:31
Altid noget at have et talent på pladsen. Det skader jo ikke at have ham :)

Acsadac
28-05-2010, 09:42
Er det overhovedet meldt noget officielt ud omkring ham her?

Og hvad med Dodo?

Kan ikke rigtig finde ud af om de er køb eller ej..

Mht. om vi har plads til Belgieren, så er der jo snak om at Fabio skal udlejes til Sporting Lissabon til sommer, så vil det da give lidt luft til andre talenter samtidig med at Fabio får værdifuld kamptræning..

Don Kafai
28-05-2010, 09:45
Se Tranfer-tråden omkring Dodo :D

Sgoales
28-05-2010, 12:00

Han har spillet nogle dårlige kampe, men det bliver opvejet af nogle sublime stykker, så jeg er overbevist om, at han bliver en topklassespiller i fremtiden, hvis han fortsætter en positiv udvikling.

100% enig - jeg tror også han bliver en topspiller!
Han er jo forsvarsspiller og de skal have en meget lav fejlmargin og en tårnhøj koncentration og derfor er det mest normalt at man bliver lidt ældre inden man for alvor viser klassen (se bare Rio, Evans, Evra og mange mange flere).
Man kan sagtens bliver en stjernespiller selvom man bliver 21-22 inden man slår igennem.

robinho
28-05-2010, 12:06
100% enig - jeg tror også han bliver en topspiller!
Han er jo forsvarsspiller og de skal have en meget lav fejlmargin og en tårnhøj koncentration og derfor er det mest normalt at man bliver lidt ældre inden man for alvor viser klassen (se bare Rio, Evans, Evra og mange mange flere).
Man kan sagtens bliver en stjernespiller selvom man bliver 21-22 inden man slår igennem.

Helt enig.

Det jeg så ikke kan forstå med Rafael er at han ikke kan se det er mange af de samme fejl han begår hele tiden, og derfor ikke forsøger at moderere dem.

Jeg forlanger ikke han gør det til 13 med kryds og slange endnu, men er bare lidt underligt at nogle af fejlene ikke sætter sig på harddisken, så han husker dem fremover.

Rent offensivt er han uden tvivl det største backtalent i europa. Sammen med Bale hvis han tæller som back :)

ChristianR
28-05-2010, 16:09
Helt enig.

Det jeg så ikke kan forstå med Rafael er at han ikke kan se det er mange af de samme fejl han begår hele tiden, og derfor ikke forsøger at moderere dem.
Jeg forlanger ikke han gør det til 13 med kryds og slange endnu, men er bare lidt underligt at nogle af fejlene ikke sætter sig på harddisken, så han husker dem fremover.

Rent offensivt er han uden tvivl det største backtalent i europa. Sammen med Bale hvis han tæller som back :)

Jeg tror flere af koncentrationsfejlene skyldes hans enorme fightervilje og gåpåmod, der kan får en Rooney til at ligne en lille en lille spejderdreng ved siden af.

MOHoegsted
29-05-2010, 19:51

Jeg syntes ærligt talt det noget pis du siger der :)
Rafael kom til klubben for 2 sæsoner siden, 1 første sæson viste han især sine offensive kvaliteter, og hvordan han kæmper, og kan skabe nogle chancer, samt. gode indlæg. Fik også sit første mål for united mod arsenal. I den her sæson har han også formået at vise defensive kvaliteter, og af min mening gjort det meget bedre end Neville!

Og ja han har lavet nogle dumme fejl, men det hører med til at man er ung, og kan stadig lære!

Evra har også sagt at han tror han bliver en af de bedre højre backs i united's historie, men det jo heller ikke fordi han får penge for at bedømme det ;)

Elrantiri
29-05-2010, 19:58
Jeg syntes ærligt talt det noget pis du siger der :)
Rafael kom til klubben for 2 sæsoner siden, 1 første sæson viste han især sine offensive kvaliteter, og hvordan han kæmper, og kan skabe nogle chancer, samt. gode indlæg. Fik også sit første mål for united mod arsenal. I den her sæson har han også formået at vise defensive kvaliteter, og af min mening gjort det meget bedre end Neville!

Og ja han har lavet nogle dumme fejl, men det hører med til at man er ung, og kan stadig lære!

Evra har også sagt at han tror han bliver en af de bedre højre backs i united's historie, men det jo heller ikke fordi han får penge for at bedømme det ;)

Mon ikke også Evra ville få et rap over fingrene hvis han sagde andet. Bare til eftertanke.

United DK
29-05-2010, 20:29
Hvem er det lige vi har haft på højre back gennem tiderne?

Jeg kan nævne Shay Brennan, John Gidman, Mike Phelan, Paul Parker og Gary Neville af de mere etablerede. Konkurrencen er vel ikke overvældende, eller er jeg respektløs?

marc_93
29-05-2010, 21:55
Hvem er det lige vi har haft på højre back gennem tiderne?

Jeg kan nævne Shay Brennan, John Gidman, Mike Phelan, Paul Parker og Gary Neville af de mere etablerede. Konkurrencen er vel ikke overvældende, eller er jeg respektløs?
Neville har da været rigtig god i mange år, men er nok blevet indhentet af alderen

United DK
30-05-2010, 10:12
Neville har da været rigtig god i mange år, men er nok blevet indhentet af alderen

Jo jo, men sådan generelt er det vel ikke fordi vi gennem historien, har haft et væld af de bedste backs i verden.

RAppel
04-07-2010, 13:01
http://indkast.dk/index.php?nyhed=68053&loc&

Jeg kan så ikke finde det på manutd.com. Er jeg den eneste der er lykkelig over han ikke har kostet omkring de 100 mio kr som Smalling/Ærten? Fint at hente talenter, men vi trænger altså til forstærkninger i 1. holdstruppen.

schousboe9
04-07-2010, 13:56
http://indkast.dk/index.php?nyhed=68053&loc&

Jeg kan så ikke finde det på manutd.com.
James heads back to Preston (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6650439)

Nederste afsnit. :)

K and the big B
04-07-2010, 14:01
Er jeg den eneste der er lykkelig over han ikke har kostet omkring de 100 mio kr som Smalling/Ærten?

Det er vel generelt ganske normalt at ønske sig en spiller så billig som muligt, så tror ikke du er den eneste.

DavidMadsen
17-07-2010, 16:27

Ved godt det er et gammelt indlæg, men vil lige følge op. Synes han er blevet meget bedre i mand/mand situationer. Placeringsevnen er ikke så ringe igen - men kommunikationen med nærmeste forsvarsspiller halter lidt, og derfor kommer forsvaret nogle gange til at åbne i siden, fordi de ikke snakker sammen. Desuden har Rafael jo scoret dobbelt så mange mål som Anderson for United - så han viser da offensive kvaliteter ( :D )

Kristian Jensen
17-08-2010, 17:32
Det bør næsten nævnes, at Vermijl fik debut for reserverne mod Shamrock Rovers, hvor han kom kom ind og scorede 2 kasser. God start. ;)

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6651433