Se fuld version : CL: Manchester United - Milan
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Milan http://static.bold.dk/billeder/art5014.gif
Champions League, 1/8-finale | Onsdag, 10. marts 2010, 20:45 | Old Trafford
Onsdag vender David Beckham hjem til Old Trafford, når Manchester United skal forsøge at gøre arbejdet færdigt mod AC Milan.
Det var bestemt ikke nogen køn forestilling, tilskuerne var vidne til i Milano for tre uger siden. Begge hold spillede under niveau, da Manchester United slog Milan med 3-2 på San Siro og skaffede et fremragende udgangspunkt.
En sejr med tre udebanemål i Champions er uvurderligt, og det er særdeles sjældent, at hold snubler efter sådan et resultat. Milan skal som absolut minimum score to gange på Old Trafford, og det tvinger dem frem på banen. Det kan United forhåbentlig udnytte til deres fordel med deres frygtindgydende kontrastød.
Tre gange i denne sæson har United lukket mere et ét mål ind på Old Trafford. Ingen af disse kampe er dog blevet tabt, så Milan skal hive noget ekstraordinært op af posen, hvis de vil videre til kvartfinalerne. Gennem tidens løb har ’Rossoneri’ hentet en enkelt sejr på Old Trafford. Det var i 2005, hvor Hernan Crespo sikrede en 1-0-sejr. Et resultat, som denne gang ikke vil være nok for italienerne.
David må siges at være kommet ovenpå igen efter nederlaget til United. Siden da har David Beckham og co. hentet 10 af 12 point i Serie A. Heriblandt tæller udekampe mod Fiorentina og Roma.
Der har længe hersket tvivl om, hvorvidt Wayne Rooney ville deltage i kampen, men nu forlyder det, at han er blevet klar. Jonny Evans samlede en skade op under landsholdspausen og er tvivlsom. Wes Brown er helt sikkert ude, efter han måtte lade sig udskifte i weekendens kamp.
Skribentens bud på kampens udfald
Nøglen til avancement er en solid defensiv, og med Ferdinand og Vidic i startopstillingen, kan det næsten ikke gå galt. Manchester United 1-0 Milan.
Mulig startopstilling
Van der Sar
Rafael – Ferdinand – Vidic – Evra
Fletcher – Scholes – Park
Valencia – Rooney – Nani
Uniteds trup
Van der Sar, Kuszczak, Ferdinand, Vidic, Evans, Rafael, Evra, Neville, De Laet, Park, Scholes, Obertan, Gibson, Valencia, Nani, Fletcher, Rooney, Berbatov, Diouf.
Milans trup
Kommer…
Seneste kampe
Indbyrdes
16/02-2010 Milan 2-3 United
02/05-2007 Milan 3-0 United
24/04-2007 United 3-2 Milan
08/03-2005 Milan 1-0 United
23/02-2005 United 0-1 Milan
Manchester United
06/03-2010 Wolverhampton 0-1 United
28/02-2010 Aston Villa 1-2 United
23/02-2010 United 3-0 West Ham
20/02-2010 Everton 3-1 United
Milan
06/03-2010 Roma 0-0 Milan
28/02-2010 Milan 3-1 Atalanta
24/02-2010 Fiorentina 1-2 Milan
21/02-2010 Bari 0-2 Milan
Historie
Kampe: 9
United-sejre: 4
Milan-sejre: 5
Uafgjorte: 0
Odds
Manchester United: 1.60
Uafgjort: 3.73
Milan: 5.43
Tv
TV3+
Skader
Manchester United
W Rooney Knee Injury 4 Days
J Evans Knee Injury 4 Days
M Owen Hamstring Injury 4 Months
Anderson ACL Knee Injury 7 Months
R Giggs Broken Wrist (colles) 4 Days
J O'Shea Thigh Muscle Strain 3 Months
Madsens Corner
Manchester United har mødt AC Milan 9 gange i en europæisk turnering. Alle gange er Manchester United blevet sendt ud at AC Milan. Det er blevet til 4 sejre ingen kampe er endt uafgjort og det er blevet til 5 nederlag. Målscoren er 9-16.
Manchester United har købte følgende spillere fra AC Milan:
Ingen
AC Milan har købt følgende spillede fra Manchester United:
Joe Jordan og Ray Wilkins.
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
* Joshua Walter Sloan (Paddy Sloan), Jesper Blomqvist, Jaap Stam, Massimo Taibi og David Beckham.
*=ingen kampe på Manchester Uniteds førstehold.
Paddy Sloan forlod Manchester United i 1939, med vendte til som gæstespiller under anden verdenskrig. Her scorede han et mål i 3 kampe. I 1948 blev den første spiller fra Nordirland der kom til at spille i Italien. Paddy Sloan spillede landkampe for både Irland og Nordirland.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
8 5 1958 Milan 2-1 - EC SF 44,880 Viollet1 TaylorE1(Pen)
14 5 1958 Milan - 0-4 EC SF 80,000
23 4 1969 Milan - 0-2 EC SF 80,000
15 5 1969 Milan 1-0 - EC SF 63,103 Charlton1
23 2 2005 Milan 0-1 - EC 67,162
8 3 2005 Milan - 0-1 EC 78,957
24 4 2007 Milan 3-2 - EC SF 73,820 Ronaldo1 Rooney2
2 5 2007 Milan - 0-3 EC SF 78,500
16 2 2010 Milan - 3-2 EC 80,000 Scholes1 Rooney2
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 4 3 1 6- 4 248,965
UDE 5 1 4 3- 12 397,457
ialt 9 4 5 9- 16 646,422
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Glory Man United
08-03-2010, 14:31
Tror vi stiller i en 4-3-3 selvom en del centrale midtbanespillere er ude.
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Scholes-Gibson
Valle-Rooney-Park
Bænk: Kuz-Evans-Neville-Giggs-Nani-Berbatov-Molde Bomberen
schousboe9
08-03-2010, 14:36
Tror også på (er faktisk helt overbevist om) en 433. Dog med enkelte ændringer i forhold til ovenstående komplet håbløse bud.
VDS
Rafael - Rio - Vida - Evra
Fletcher - Scholes - Park
Valle - Rooney - Nani
Nani er ikke stærk defensiv, men han bør kunne håndtere den smule, Bonera smider efter ham rent defensivt samtidig med at give ham en del problemer den anden vej. Og så skal Gibson for alt i verden bare ikke starte inde.
Ferguson har vel efterhånden, ligesom alle andre, indset at Gibson er en middelmådig midtbanespiller, der kun har sin eksistensberettigelse i hjemmebanekampe mod bundhold og i cup-turneringer. Derfor ser opstillingen sådan ud:
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Scholes-Park-Fletcher-Nani
Rooney
VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Scholes
Valencia-Park-Nani
Rooney
Tror det bliver en fremragende kamp. Ender 3-2 til man utd igen :)
United DK
08-03-2010, 15:36
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Gibson - Scholes
Valencia - Rooney - Park
Jeg tror vi starter noget henholdende, og agere udfra hvordan kampen former sig. Jeg gætter på en uafgjort, i en nogenlunde stille og rolig kamp, hvor vi aldrig rigtig er i tvivl om, hvem der går videre.
Kasper United
08-03-2010, 16:01
Kampen skal kontrolleres fra start til slut, så er vi videre :D
Martinsen
08-03-2010, 18:22
VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Scholes
Valencia-Park-Nani
Rooney
kampen ender 1-1
Fletcher laver vores mål.
Mafia Boss
08-03-2010, 20:05
VDS
Rafael - Vidic - ferdinand - Evra
Fletcher - Scholes -
Valencia - Park
Rooney
aner ikke hvem der spiller den sidste plads. det bliver nok Gibson men det håber jeg inderligt ikke. Han har IMO ikke tempoet til at spille i CL
En kamp jeg glæder mig meget til!
Milan er et lidt mærkeligt hold.... Vi er klare favoritter, og skal slå dem. Især med det udgangspunkt vi skabte i sidste kamp.
Alligevel har jeg fornemmelsen af at det kan gå galt: De har individualisterne til ændre en fodboldkamp - bare se på hvordan de ud af ingenting var ved at komme op på 3-3 sidste gang! Dog vil en sejr til Milan kræve at de virkelig rammer dagen!
Vi vandt sidst uden at storpræstere. Forsvaret skal stå bedre denne gang! Gætter på en sikker 2-0.
RuudVanNissetøj
08-03-2010, 20:49
Fuld knald på fra start. Sidste kamp meldte Milan sig ud i 30 minutter pga. vi skruede en smule op for tempoet. Så de skal bogstaveligt talt løbes ned. Vi vinder kampen på vores nyfundne forsvar...vi kan umuligt spille dårligere defensivt end sidst.
Tror på en god kamp, hvor der nok skal komme mål. Dog lukker vi højest 1 kasse ind fra Milan.
Gronkjor
08-03-2010, 21:04
VDS
Rafael Vidic Rio Evra
Fletch Carrick Scholes
Valencia Berba Park
Vi vinder 2-1. :devill:
Come On United!
Fuld knald på for start af. Lad Milan spillerne mærke alderen fra starten ved at presse dem. Fletcher blev sparet i lørdags, det tror jeg, kan blive guld værd, hvis han er klar. Park fik heller ikke mange minutter i lørdags, og Rooney vil helst sikkert være tændt, hvis han spiller. Jeg ved ikke, hvordan resultatet kommer til at se ud, men jeg regner med, at vi ikke ryger ud på onsdag. Smider vi denne føring over styr, er vi heller ikke gode nok.
VDS
Valencia - Scholes - Fletcher - Park
Berbatov - Rooney
God kamp.
VDS
Valencia - Scholes - Fletcher - Park
Berbatov - Rooney
Sidder desværre virkelig med bange anelser for denne kamp.. Jeg bliver ved med at få billeder i mit hoved af Ronaldinho og Pato som skræller vores forsvar totalt i denne kamp !!. Håber bare det er mig den er galt med. Vi skal videre.
Folk er ret sikre på at Rooney spiller, er der noget der underbygger det?
Folk er ret sikre på at Rooney spiller, er der noget der underbygger det?
The Sun skrev igår, at Rooney var blevet sin skade kvit før end forventet, men de byggede ikke deres nyhed på noget konkret. Så vi ved ikke noget endnu, andet end han er tvivlsom til i morgen. Vi får nok mere af vide af Fergie i dag til pressemødet.
nielzon21
09-03-2010, 12:27
Hvis Neville starter inde i morgen, bliver vores højreside da skrællet helt væk fra overfladen af Ronaldinho.
Desværre forlyder det også at Pato er sin skade kvit, så Milan kommer med alt hvad de kan trykke i morgen.
Sidder virkelig men en bange anelse om, at hvis ikke vi får scoret minimum 1 mål i morgen, så går vi ikke videre.
United-forever
09-03-2010, 13:00
Ferguson har vel efterhånden, ligesom alle andre, indset at Gibson er en middelmådig midtbanespiller, der kun har sin eksistensberettigelse i hjemmebanekampe mod bundhold og i cup-turneringer.
Ligesom størstedelen af Oldtrafford.dk's brugere sagde om Fletcher for bare et par år siden. Giv ham lidt tid til at udvikle sig og så får vi en rigtig habil midtbanespiller, ingen tvivl om det.
Vi vinder 2-0. Rooney og Valencia.
Stuhrdrengen
09-03-2010, 13:16
VDS
Neville - Vidic - Ferdinand - Evra
Scholes - Fletcher - Park
Valencia - Rooney - Berbatov
United vinder en overbevisende 3-0 sejr. Rooney scorer hattrick - igen.
I forhold til Gibson diskussionen, så har han imponeret mig med den selvtillid han går til kampene med. Det kan godt være at ikke alting går efter bogen, men han skal lige vænne sig til tempoet. Topspillere skabes ikke fra kamp 1. Når det er sagt, så tror jeg ikke at SAF vil bruge ham i denne kamp før det hele er afgjort.
Hvis Neville starter inde i morgen, bliver vores højreside da skrællet helt væk fra overfladen af Ronaldinho.
Desværre forlyder det også at Pato er sin skade kvit, så Milan kommer med alt hvad de kan trykke i morgen.
Sidder virkelig men en bange anelse om, at hvis ikke vi får scoret minimum 1 mål i morgen, så går vi ikke videre.
Jeg ville vælge Neville i morgen. Han er mere rutineret, og har på det seneste spillet godt. Selvfølgelig vil han få det svært, da han er meget langsom, men altså jeg vil være mere tryg ved ham end Rafael. Rafael er stadig ung og uprøvet, og laver mange dumme nybegynderfejl stadigvæk.
Glæder mig vanvittig til kampen i morgen, og især også Becks "comeback"..er der nogle af jer der ved om United fans har planlagt en tiffo til Becks? Kunne godt forestille mig at man istedet var mere green & gold orienteret
The Sun skrev igår, at Rooney var blevet sin skade kvit før end forventet, men de byggede ikke deres nyhed på noget konkret. Så vi ved ikke noget endnu, andet end han er tvivlsom til i morgen. Vi får nok mere af vide af Fergie i dag til pressemødet.
Han er officielt klar - http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647187
Skønt!
Han er officielt klar - http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647187
Skønt!
Fantastisk nyhed. Rooney er jo ekstremt vigtig for vores offensiv, og de næste 3 kampe er det ekstremt vigtigt, at han er er med. Derfor lad os håbe, at han er tændt og lader Milan mærke alderen trykke.
Jeg kan godt lide at de i optaktet spår Carrick til at starte inde når han har rødt kort.
Derudover er jeg ikke den største Gibson fan men vælger ikke at afskrive ham endnu, dog vil jeg mene at han ikke endnu har klassen til at spille CL i en så vigtig kamp.
Håber på at se denne formation
VDS
Rafael(hvis han er klar??)-Vidic-Ferdinand-Evra
Fletcher-Scholes
Park
Valencia-Rooney-Nani
Også vil jeg fandme se Nani præstere på den skide venstre kant! Park liggende centralt som vi har set ham gøre det i nogle af de sidste kampe.
Tror det bliver en lige affære. 1-1 og vi er på vej mod finalen!
OH MY GOD!! Rooney er klar! What a suprise......
minh hjortlund
09-03-2010, 18:17
jeg haber på en 2-0 sejre til manchester united jeg tro ikke milan far ikke mange chance fra start af jeg tro united still som her op til i morgen jeg glade mig til i morgen.
Van der sar
Rafel(vis han er klar) rio-vidic-evra
Valencia-scholes-fletcher-nani
Rooney-beratov.
- - - - Van der Sar - - - -
Rafael Ferdinand Vidic Evra
- - Fletcher - - Scholes - -
Valencia - - Park - - Nani
- - - - - Rooney - - - - -
Bænk: Foster, Neville, Fabio, Gibson, Giggs, Diouf, Berbatov
Satser på at Rafael har lært en del af sidste møde, og klarer den på hurtighed og hjælp fra Fletch og Valle. Satser på at Scholes har batteri til en hel kamp og ikke får rødt kort efter 12 minutter... Og satser på at Nani smider sit venstrekant syndrom bag sig, og han og Park opfinder en bytte-plads-leg, der gør de gamle milanesere rundtossede...
Lad os få det første mål !
VDS
Valencia - Fletcher - Scholes - Nani
Park
Rooney
Vi kører en sikker 1-0 sejr hjem, på mål af Rooney
VDS
Rafael - Rio - Vida - Evra
Valencia - Fletch - Scholes - Park
Nani
Berbatov
Glæder mig vanvittig til kampen i morgen, og især også Becks "comeback"..er der nogle af jer der ved om United fans har planlagt en tiffo til Becks? Kunne godt forestille mig at man istedet var mere green & gold orienteret
1.
Green & Gold > Beckhams retur
2.
Beckham spiller for modstanderne :D
Elrantiri
10-03-2010, 00:18
Beckham kunne jo passende købe sig et halstørklæde i green and gold og tage med, så skal han nok få sig en klapsalve eller to :p
Beckham kunne jo passende købe sig et halstørklæde i green and gold og tage med, så skal han nok få sig en klapsalve eller to :p
Det ville ikke overraske mig hvis han blev set med sådan ét, inden for den nærmeste fremtid.
Fletcherfan
10-03-2010, 00:53
Jeg er sikker på, at sålænge Gibson ikke starter så skal United nok komme videre...
Og så skal man ikke sammenligne Fletcher med Gibson... Fletcher havde enkelte kvaliteter, mens Gibson overhovedet ikke har nogle stærke sider... Selv ikke sine skud...
Glory Man United
10-03-2010, 09:22
bla bla bla....mens Gibson overhovedet ikke har nogle stærke sider... Selv ikke sine skud...
:lolol:...for det er vel ironisk, ikke?
Daniel Cantona
10-03-2010, 10:43
Jeg er sikker på, at sålænge Gibson ikke starter så skal United nok komme videre...
Og så skal man ikke sammenligne Fletcher med Gibson... Fletcher havde enkelte kvaliteter, mens Gibson overhovedet ikke har nogle stærke sider... Selv ikke sine skud...
Selvom Gibson stadig har meget at lære og ikke kan katagoriseres i samme liga som Flethcer, så vil jeg dog vove pelsen og hævde, at Gibson om muligt er den største skudtrudsel vi har fra distancen - dette mener jeg også vi har set prøver på flere gange :)
unitedforreal
10-03-2010, 11:58
Selvom Gibson stadig har meget at lære og ikke kan katagoriseres i samme liga som Flethcer, så vil jeg dog vove pelsen og hævde, at Gibson om muligt er den største skudtrudsel vi har fra distancen - dette mener jeg også vi har set prøver på flere gange :)
Det hjælper dog ikke meget, da han har så mange mangler. For det første vil det være plat af SAF ikke at spille offensiv bold på hjemmebane. For det andet, så har Milan nogen ok hurtig spiller, og hvis Gibson skal hjælpe i det defensiv arbejde. Så kræver det sku at man kan løbe hurtig. Se nogen af de kampe han har været med i, han kan ikke slå kontra eller forsvar mod kontra: og det er er fandme farligt at have en midtmidt som ikke kan hjælpe til på de 2 punkter.
Scholes-carrick eller Scholes-Fletcher vil være super i aften.
Og med den form Park og Valencia viser pt, så tror jeg at vi nok skal spille os til en sejr i aften.
Det hjælper dog ikke meget, da han har så mange mangler. For det første vil det være plat af SAF ikke at spille offensiv bold på hjemmebane. For det andet, så har Milan nogen ok hurtig spiller, og hvis Gibson skal hjælpe i det defensiv arbejde. Så kræver det sku at man kan løbe hurtig. Se nogen af de kampe han har været med i, han kan ikke slå kontra eller forsvar mod kontra: og det er er fandme farligt at have en midtmidt som ikke kan hjælpe til på de 2 punkter.
Scholes-carrick eller Scholes-Fletcher vil være super i aften.
Og med den form Park og Valencia viser pt, så tror jeg at vi nok skal spille os til en sejr i aften.
Kommer nok ikke til at ske. Carrick har karantæne i aftenens kamp !
Men tror Scholes og Fletcher styre den midtbane i aften..
Håber virkelig Park spiller en stor kamp, vi bander tit af ham, men som at han virkelig blomstre i disse kampe. Semi finalen mod Arsenal sidste år var jo virkelig også noget af det bedste vi nogensinde har set ham spille. Det spil må han gerne finde frem i aften !
VDS
Valencia - Fletcher - Park - Scholes - Nani
Rooney
Jeg kan simpelthen ikke se United tabe med to mål på Old Trafford med ovenstående hold. Det bør ikke kunne gå galt.
Manchester United
10-03-2010, 12:30
VDS
Valencia - Fletcher - Park - Scholes - Nani
Rooney
Jeg kan simpelthen ikke se United tabe med to mål på Old Trafford med ovenstående hold. Det bør ikke kunne gå galt.
+1
Men den opstilling og hvis vi presser fra start vinder vi 3-0!:)
Daniel Cantona
10-03-2010, 12:31
Jeg er som mere eller mindre helt enig med dig vedr. Gibson som generel spiller - bare at jeg er uenig med dig i at han ingen skudtrudsel er..
Gibson er en skudtrussel én ud af 20 gange. De andre gange er han ved at pløkke mågerne ned fra stadiontaget.
Gibsons mentalitet virker til at være som en miniputspiller. Det er fløjtende ligegyldigt om holdet taber 7-1, bare han kan prale af at have scoret målet bagefter.
Kasper United
10-03-2010, 14:18
Gibson er en skudtrussel én ud af 20 gange. De andre gange er han ved at pløkke mågerne ned fra stadiontaget.
Gibsons mentalitet virker til at være som en miniputspiller. Det er fløjtende ligegyldigt om holdet taber 7-1, bare han kan prale af at have scoret målet bagefter.
Haha genialt skrevet! :haha:
Flax_Generous
10-03-2010, 15:40
VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Scholes
Valencia-Park-Nani
Rooney
Ja, noget i den stil.
Park er i skarp form og bedre end Gibson uanset hvor på banen han spiller.
Glory Man United
10-03-2010, 15:42
Uanset om man er enig eller ej, synes jeg ikke, det er det mest sympatiske at skrive
Kasper United
10-03-2010, 15:53
Uanset om man er enig eller ej, synes jeg ikke, det er det mest sympatiske at skrive
Nej, det giver jeg dig ret i, men han har jo ret i noget af det, han skriver..
United DK
10-03-2010, 16:05
I det mindste tager han chancen. Det kunne mange af vores andre midtbanespillere lærer noget af.
Bud Spencer
10-03-2010, 17:17
Haha, stop dig selv.
Lærer aldrig helt at forstå den der mode med at alle skal hade én bestemt United spiller af gangen. I øjeblikket Gibson. Tidligere Berbatov, Park etc.
United-Allan33
10-03-2010, 17:48
Hvad bygger du det på??? bare fordi han skyder ofte?? Hvilket måske kan skyldes at Fergie har bedt ham om det?? Jeg husker da selv at have læst at folk savnede en der turde skyde udefra...
Om han så er en skudtrussel er en anden sag...
schousboe9
10-03-2010, 18:05
Lærer aldrig helt at forstå den der mode med at alle skal hade én bestemt United spiller af gangen. I øjeblikket Gibson. Tidligere Berbatov, Park etc.
Jeg er ikke særlig begejstret for Gibson og Berbatov - på samme tid!
:trophy:
Jeg synes, det er mærkeligt, at folk altid forsvarer sig med, at Fletcher heller ikke var så god i Gibsons alder.
- Ikke for noget, men Fletcher havde de grundlæggende egenskaber i orden. Når Gibson får tilsendt en aflevering på 2 km/t, så tæmmer han stadig bolden så elendigt, at bolden ryger flere kilometer væk fra ham. Hans pasningsspil er eksemplarisk elendigt, og han er tung i røven, og han forstår ikke at agere som centralmidt. På et hold som United der er han ganske enkelt ikke god nok. Til bundhold i PL kan han blomstre op, men det er jo ikke nogen decideret had - det er jo bare en konstatering af mandens kvaliteter. Udover hans langskudstrusler, så er han ikke meget værd.
Men nok om det.
Jeg ser helst dagens hold sådan her.
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Scholes
Valencia - Park - Nani
Rooney
Jeg ser helst, at Rafael får kampen - Det kan godt være, han var elendig i første kamp, men på nuværende tidspunkt - med Hargo og O'Shea ude - så er han den eneste, der har kvaliteter til at dække en sprudlende Ronaldinho op. Neville har ikke nok hurtighed eller lette fødder til at stoppe Ronaldinho. Derfor tyer jeg til Rafael.
Og denne gang håber jeg for guds skyld, at Fletcher er i den side, hvor Ronaldinho opererer. I første kamp var Rafael decideret alene hele tiden mod Ronaldinho, og når Rafael blev sat af, var der ikke nogen backup. Det skal vi have på plads i denne kamp. Jeg tror godt, at en Fletcher kan demoralisere en Ronaldinho - men den perfekte mand til det job ville have været Anderson, men han har jo smadret sit knæ.
Berbatov har gjort det godt på det seneste, men jeg vil have eksplosivitet, bevægelse og hurtig fodbold på OT. Milan skal ganske enkelt dærbes på manglende udholdenhed, og med ovenstående hold - hvor Park for tiden virkelig spiller godt - og med Valencia og Nani som kreative spillere, der kan fodres af Scholes' millimeterpræcise afleveringer, burde alt dette være til gavn for Rooney.
Jeg tror på en sejr.
BELIEVE!!!
United DK
10-03-2010, 18:40
Jeg er ikke særlig begejstret for Gibson og Berbatov - på samme tid!
Og jeg er ikke ret begejstret for dig. ::::UNITED:::::
Parkohargo
10-03-2010, 18:53
VDS
Rafael Rio Vidic Evra
Fletcher Scholes Park
Valencia Rooney Nani
Håber på denne opstilling. Tror simpelthen ikke Milan for alvor kan true, men vi skal absolut ud og presse fra start og ikke lade dem tage styringen. Kan godt se Park i en fri rolle på næsten hele midtbanen da han også er rigtig godt spillende for tiden, samt er løbestærk sammen med Fletcher. Scholes skal mest koncentrere sig om at bygge spillet op og ligge killerpasses lidt rundt omkring.:) Det må ikke gå galt med det fremragende udgangspunkt vi tog på San Siro.
Kom Så UNITED!
Me neither. :trophy::trophy::trophy:
NaniTheDoN
10-03-2010, 19:49
glory glory man united, håber Becks får en rigtig rigtig flot modtagelse
van der Sar
Neville
Ferdinand
Vidic
Evra
Valencia
Fletcher
Scholes
Park
Nani
Rooney
SUBS: Kuszczak, Rafael, Evans, Obertan, Gibson, Diouf, Berbatov.
Officielt! Jeg klager ikke!
NaniTheDoN
10-03-2010, 19:51
VDS
Rafael Rio Vidic Evra
Fletcher Scholes Park
Valencia Rooney Nani
Håber på denne opstilling. Tror simpelthen ikke Milan for alvor kan true, men vi skal absolut ud og presse fra start og ikke lade dem tage styringen. Kan godt se Park i en fri rolle på næsten hele midtbanen da han også er rigtig godt spillende for tiden, samt er løbestærk sammen med Fletcher. Scholes skal mest koncentrere sig om at bygge spillet op og ligge killerpasses lidt rundt omkring.:) Det må ikke gå galt med det fremragende udgangspunkt vi tog på San Siro.
Kom Så UNITED!
din signatur er epic :D
van der Sar
Neville
Ferdinand
Vidic
Evra
Valencia
Fletcher
Scholes
Park
Nani
Rooney
SUBS: Kuszczak, Rafael, Evans, Obertan, Gibson, Diouf, Berbatov.
Officielt! Jeg klager ikke!
Det gør jeg skam heller ikke :) Ser rigtig meget frem til kampen!
Beckham starter ude for Milan, det samme gør Zambrotta og (desværre) også Dida, mens Nesta slet ikke er i truppen! Vidste ikke engang han var blevet skadet igen.
Forhåbentlig skal hele optakten ikke handle om ham.
Pato er også ude for Milan. Så hverken Nesta eller Pato er blevet klar. Det gør ikke mig noget. Kæmpe fordel. Neville får en svær opgave overfor Ronaldinho, bliver en nøgleduel i kampen, han skal have opbakning fra Valencia, Fletcher og Rio, der ligger ved ham.
Come on United! 45 minutter!
Manchester Uniteds startopstilling (4-3-2-1):
Edwin van der Sar - Patrice Evra, Nemanja Vidic, Rio Ferdinand, Gary Neville - Ji-Sung Park, Paul Scholes, Darren Fletcher - Nani, Antonio Valencia - Wayne Rooney.
Meget fornuftigt! Synes det er længe siden vores forsvar har set så stærkt ud (med Neville på en god dag c",))
Pato er også ude for Milan. Så hverken Nesta eller Pato er blevet klar. Det gør ikke mig noget. Kæmpe fordel. Neville får en svær opgave overfor Ronaldinho, bliver en nøgleduel i kampen, han skal have opbakning fra Valencia, Fletcher og Rio, der ligger ved ham.
Come on United! 45 minutter!
Sådan som Nesta spillede i Milano, så ville det næsten være en fordel for os, hvis han var med.
Sådan som Nesta spillede i Milano, så ville det næsten være en fordel for os, hvis han var med.
Så ikke kampen, desværre. Men synes ellers Nesta er en god spiller stadig, selvom han selvfølgelig ikke har samme niveau som tidligere.
Så ikke kampen, desværre. Men synes ellers Nesta er en god spiller stadig, selvom han selvfølgelig ikke har samme niveau som tidligere.
Jeg ser ham stort set aldrig spille, men den "opdækning" han lavede ved Rooneys andet mål er under al kritik.
Jeg ser ham stort set aldrig spille, men den "opdækning" han lavede ved Rooneys andet mål er under al kritik.
Rio og Evans var af det jeg har set, læst og hørt heller ikke gode, dermed gør det dem jo ikke til dårlige. Nesta er helt klart Milans førstevalg, og dermed må det være en fordel, når han ikke er i startopstillingen.
Rio og Evans var af det jeg har set, læst og hørt heller ikke gode, dermed gør det dem jo ikke til dårlige. Nesta er helt klart Milans førstevalg, og dermed må det være en fordel, når han ikke er i startopstillingen.
Nu skulle mit første indlæg heller ikke tages så bogstaveligt. Min pointe var bare, at han viste i det første opgør, at han hvertfald kan være til at snakke med.
Hvorfor fortæller Schmeichel ikke om dengang, han satte sig ned i Old Traffords omklædningsrum som Cityspiller?
Hvorfor fortæller Schmeichel ikke om dengang, han satte sig ned i Old Traffords omklædningsrum som Cityspiller?
Fordi han så vidt jeg husker ikke nåede at spille på old trafford som city spiller. Spillede kun hjemme mod united.
Han nåede at optræde på old trafford som villa-spiller
Fordi han så vidt jeg husker ikke nåede at spille på old trafford som city spiller. Spillede kun hjemme mod united.
Han nåede at optræde på old trafford som villa-spiller
Ahh, detalje... :D
Milan ser sådan ud:
Abbiati, Abate, Bonera, Thiago Silva, Jankulovski, Flamini, Pirlo, Ambrosini, Huntelaar, Borriello, Ronaldinho.
Bænken: Dida, Gattuso, Inzaghi, Seedorf, Zambrotta, Favalli, Beckham.
Jeg kan godt blive lidt nervøs for Neville vs Ronaldinho. Men så længe Neville ikke skal løbe om kap eller spille 1 mod 1 mod Ronaldinho, så tror jeg godt det kan gå.
Kasper United
10-03-2010, 20:33
Milan ser sådan ud:
Abbiati, Abate, Bonera, Thiago Silva, Jankulovski, Flamini, Pirlo, Ambrosini, Huntelaar, Borriello, Ronaldinho.
Bænken: Dida, Gattuso, Inzaghi, Seedorf, Zambrotta, Favalli, Beckham.
Jeg kan godt blive lidt nervøs for Neville vs Ronaldinho. Men så længe Neville ikke skal løbe om kap eller spille 1 mod 1 mod Ronaldinho, så tror jeg godt det kan gå.
Milans hold er klart svækket.
Ingen Pato eller Nesta, som vel er nogle af de vigtigste spillere på hele Milan holdet (bortset fra Ronaldinho).
Det er super for os - vores chancer bliver større og større.
Deres forsvar er især ringe, så et tidligt mål eller 2 vil lukke kampen..
Come on United! :devill:
tror Milan vil starte med et stort pres. Er lidt nervøs for neville på backen, omvendt er Milans forsvar til at tale med.
Thepostman
10-03-2010, 20:44
For satan, hvor har jeg dog glædet mig til denne her kamp. Skuf mig nu ikke, drenge.
Come on United!!
Sker der for 3 angribere? (AC Milan).. Lækker startopstilling, bortset fra Park..
Er skuffet over ALLE er mødt op på stadion til tid..
Sker der for 3 angribere? (AC Milan).. Lækker startopstilling, bortset fra Park..
..som har været en af vores bedste i de sidste par kampe...
Ærgelig første berøring af Rooney...
Come on United!!
..som har været en af vores bedste i de sidste par kampe...
Ja, mener nogle.. Not me.
Giftige Neville! Så kan alt ske:D
Thepostman
10-03-2010, 20:52
Rooney virker tændt idag!
shiiiit man, mit hjerte ventede lige med at banke der.. :O
At Park står så tæt på Pirlo er jo en genistreg
Manchester United
10-03-2010, 20:58
Rooooooooooooney!!! HAN ER SÅ SYG! :D
Er det som om vi har set det før?!
Verdens bedste spiller!
På hovedstød. hvilken overraskelse
'Det du ikk' hahahaha elsker Werge! :D
Bud Spencer
10-03-2010, 20:59
Rooney!
Hvem andre end Waynnneee Roooney
Thepostman
10-03-2010, 20:59
For satan Rooney!! Hvor er du vild!
Roooooooooooooooooneeeeeeeyyy!!!!!!!!! :D
Gaz, er med! Alt kan ske Rasmus! :D
Mr. Larsen
10-03-2010, 21:06
Der er godt nok meget plads hos Evra syns jeg.. bolden bliver slået alt for meget hen over hovedet på ham!
Mange fejl i forsvaret...
Thepostman
10-03-2010, 21:09
Mange fejl i forsvaret...
Ja, desværre. De har haft et par gode chancer.
Godt at høre at Elkjær og Werge bruger lidt tid på at nævne protesten. Lød ikke til de vidste så meget om det, men stadig positivt:)
Come on Schoelsy, MURDER him! :D
Park er jo genial som offensiv midt eller skal man sige defensiv, for han opfylder jo begge roller perfekt på samme tid.
Det ser til gengæld ud til vi er ved at få den gamle Nani tilbage :(
Park er jo genial som offensiv midt eller skal man sige defensiv, for han opfylder jo begge roller perfekt på samme tid.
Det ser til gengæld ud til vi er ved at få den gamle Nani tilbage :(
Sad lige og tænkte det samme.. Det ikke så heldigt :/
Fuck nu Falmini man! Han hoppe ind mens han ser på vidic! WTF?!!!! Svin..
Mr. Larsen
10-03-2010, 21:22
For pokker da Gary.. Hans indlæg minder om Rommedahls :)
For pokker da Gary.. Hans indlæg minder om Rommedahls :)
Bortset lige fra ved målet til 1-0
Mr. Larsen
10-03-2010, 21:33
Bortset lige fra ved målet til 1-0
Hvis bare han laver en assist for hver anden rommedahl er det okay :)
Thepostman
10-03-2010, 21:37
Godkendt første halvleg. Håber vi for sat lidt mere tempo efter pausen, og at Nani snart kommer lidt igang. Med det forsvar Milan har, burde det være muligt for ham, at få noget ud af det.
Godkendt 1.halvleg, vi har resultatet. syntes dog at vi giver lidt for meget plads til ronaldinho på midten, han har haft nogle farlige stikninger som der heldigvis ikke er kommet noget udaf.
2. halvleg skal bare køres hjem stille og roligt. Højdepunktet bliver nok når Becks kommer ind.
Den skal være afgjort. Vil bare gerne se Beckham på banen.
Nok hans sidste gang på OT
Den skal være afgjort. Vil bare gerne se Beckham på banen.
Nok hans sidste gang på OT
Og måske hans sidste kamp i europa? Som M Laudrup sagde, så spiller han i Milan for at komme med til VM. Så efter sommer, har han ikke længere den grund til at tage på leje.
Men jeg synes Rooney og Park har været vores to bedste i første halvleg. Park lukker jo fuldstændig Pirlo ned. Han er sgu imponerende.
Glæder mig til at se et mega offensivt Milan nu, må give meget plads til vores offensiv.
Ligeledes glæder jeg mig rigtig meget til at Beckham kommer på banen - allerede nu ved hans opvarmning rejser folk sig op :)
Manchester United
10-03-2010, 21:48
roooooooney!!!! Genialt af nani!
Bud Spencer
10-03-2010, 21:48
Nani det er verdensklasse!
Rooney igen!
Udemærket start! Klasse af Nani også!
Thepostman
10-03-2010, 21:49
Bonera ud, og Seedorf ind?? Lidt mærkelig udskiftning efter min menig. Det skal vi altså udnytte.
Thepostman
10-03-2010, 21:50
Jaaaaa, så skete det så !!! Rooney er så sindsyg!
Er jeg forresten den eneste der tænker en 7-1 sejr?:D
Thepostman
10-03-2010, 21:52
Er jeg forresten den eneste der tænker en 7-1 sejr?:D
Nej, det kunne godt ende med at det blev noget i den retning :D
Huntelaar:D Gud hvor er han uskarp!
Bud Spencer
10-03-2010, 22:01
Smukt! Park! Godt Scholes!
Hvor er det fantastisk!!! Kampens uden tvivl bedste spiller!!
Manchester United
10-03-2010, 22:01
Park! 3-0! Ham der aldrig scorer :D
Kæft hvor er det her lækkert!!!
Lad os blive ved.
Thepostman
10-03-2010, 22:02
Godt indlæg af Nani. Ærgeligt den ikke lige når om til Valencia.
Kolorteman
10-03-2010, 22:02
Kæft hvor er det smukt!! Park er virkelig on fire!
Fergie! Sign him up! Fergie, Fergie! Sign him up!
Beeeeckhaaaaam!
klasse mål. kom så med beckham
Thepostman
10-03-2010, 22:03
Kanon!
Amen det er jo helt vildt hvor vigtig Park har været i den her kamp! Som om det ikke er nok at dække Pirlo fuldstændig ned, så arbejde han også sammen med Fletcher om Ronaldinho. Og fandme om han ikke også scorer mål?! Han er så vigitg.
Velkommen hjem Beckham. Nu har jeg ingen problemer med at nyde hans comeback:)
Neej hvor United spiller godt! Milan har INTET!! :devill:
Er især imponeret af Park og Valencia igen! :) Dejlig signing United lavede med Valencia!
Kom så United! :devill:
flot modtagelse, han så helt rørt ud
Så bliver det nok ikke en 7-1 sejr:) Men 6-1 kan også gøre det:)
Kolorteman
10-03-2010, 22:09
Det så sku ud til, at han var ved at tude :)
jacobdahl8
10-03-2010, 22:09
Var han ikke var at græde? altså han var meget tørt det var tydligt.
Mr. Larsen
10-03-2010, 22:12
Hvem blev mere skiftet end Berbatov for Rooney?
Kolorteman
10-03-2010, 22:15
Neville ud Rafael ind
Thepostman
10-03-2010, 22:16
Rafael kom ind i stedet for Neville.
jacobdahl8
10-03-2010, 22:17
Det så sku ud til, at han var ved at tude :)
Tror vi så det samme :)
Thepostman
10-03-2010, 22:18
Fantastiask ramt af Beckham.
We want Glazer out We want glazer out!
Hold kæft det lyder godt!
Og klasse at Werge bruger så meget tid på det.
Mr. Larsen
10-03-2010, 22:26
Man kunne godt unde Gibson at have banket den ind
We want Glazer out We want glazer out!
Hold kæft det lyder godt!
Og klasse at Werge bruger så meget tid på det.
ja, og at tv fokuserer så meget på bannere osv.:lolol:
Kolorteman
10-03-2010, 22:26
Godt opspil af Nani.. en skam at Gibson ikke banker den i kassen, som vi ved han kan.. havde været et lækkert mål.
ChristianR
10-03-2010, 22:27
2 geniale assits fra Nani bliver på det skammeligste misbrugt af henholdvis Gibson og Park. Hvor er det ærgeligt. Vi kunne ligeså godt lave endnu en legendarisk afklapsning, nu vi er i gang.
Thepostman
10-03-2010, 22:27
Lad os nu lige få 4-0 målet, kunne være rigtig fedt.
Bud Spencer
10-03-2010, 22:29
Fletcher, mums!
Manchester United
10-03-2010, 22:29
Fletcher :D 4-0!
ChristianR
10-03-2010, 22:30
Golden boy Fletch! Lækkert.
Nu skal Lyon bare holde 1-1, så kan det ikke være bedre:D
Kolorteman
10-03-2010, 22:30
Ja Tak Fletcher! WOOOOT!
Kasper United
10-03-2010, 22:31
Legestue! :D
Sådan!!! :devill:
Thepostman
Vi køre Milan fuldstændig over. Selvom det slet ikke virker som om vi spiller os ud... Helt fantastisk.
Sådan! :)
Det er så godt det her! 4-0!:devill:
Manchester United
Nu skal Lyon bare holde 1-1, så kan det ikke være bedre:D
Lyon skal vinde - Så vinder jeg min odds:D
Kasper United
10-03-2010, 22:35
Kæft det er klasse at vinde 4-0 over et af de bedste hold i Serie A.
What a fucking game!
Hvor mange potentielle assists havde Beckham lige til sidst:confused:
Thepostman
10-03-2010, 22:36
Hvilket resultat!! Helt fantastisk kamp idag.
Bud Spencer
10-03-2010, 22:37
Fantastisk sejr, flot flot flot!
Beckham <3 fantastisk at se ham på Old Trafford i aften. Real Madrid er ude, sikke en aften. :-)
god sejr, og madrid ude hahahahahaha
Hvor har man dog en fantastisk følelse i kroppen..:)
Vi smadrer Milan, og holder legestue på Old Trafford..
og så er cirkus madrid ude..:P
Fergie til spørgsmålet hvem han gerne ville møde i kvertfinalen: "It dosen't matter who we play"
Bring it on! ;)
Når jeg ser Bekcham spille sådan her på sådan et hold, så har jeg sku ondt af ham.. Han er klasser over alle på Milans hold idag... Hans indlæg er 100% goal chances! No shit!
I wish he would come back.. :(
Men super fantastik kamp, og total dominans i 2 halvleg!
Nej nu stopper i! Jeg skal se GOALSHOW! aarj! Nu ved jeg Real Madrid er ude.. men .. vil lige sige... HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!! FUCK YOU MADRID! HAHAHA
Fergie til spørgsmålet hvem han gerne ville møde i kvertfinalen: "It dosen't matter who we play"
Bring it on! ;)
"With this team tonight, it doesn't matter who we play" :) Legendary!
Berbalove
10-03-2010, 22:48
O M F G så vælger stortset alle kanalerne at gå i sort efter 80 min, misser det sidste mål, det kan få mig op i det røde felt :S
Nice med en sejr, vi havde en skidt statestik mod milan inden som vidst hed 0 - 10 i milans favør, kan ik huske over hvor mange kampe , men nu hedder den 7 - 12, og det er sket over 2 kampe, ikke helt tosset :)
Blir spændende at se hvem vi får i lodtrækning!
I want Bekcham BAAAAACK! De klasse indlæg man...
MosaverB
10-03-2010, 22:50
"With this team tonight, it doesn't matter who we play" :) Legendary!
Enig!
Glory Glory Man united!
Vigtigt , at Real madrid er ude.
Det er 2. gang , at vi vinder 7-2 over italianere :trophy:
Love United Hate Glazer
Fire mål, legestue, Beckham tilbage på Old Trafford, Rooneys form forsætter, Glazer-protesterne kører på fuld udblæsning.
Det' ikk' så ringe endda..
Enig!
Glory Glory Man united!
Vigtigt , at Real madrid er ude.
Det er 2. gang , at vi vinder 7-2 over italianere :trophy:
Love United Hate Glazer
Spillede vi ikke 1-1 i Rom, og vandt 7-1 på Old Trafford?
Grønholdt.
10-03-2010, 22:55
4-0!!! Og så er det videre til kvartfinalen!!! Uden at folde os ud , så skilte vi AC Milan fuldstændig ad i dag. Det eneste minus var forsvaret i dag. De stod forkert placeret et par gange i løbet af kampen. Så vi må da håbe på at Ferdinand og Vidic snart finder sidste sæsons form igen så hurtigt som muligt. Jeg synes at Park var den bedste for United i dag. Han bare løb og løb som en sindsyg i hele kampen. Og så kronede han lige værket med et mål også. Klasse indsats!!! Og så sidder de 2 anti United fjolser til Elkjær og Mølby og tuder!... ;) AC Milan kørt godt og grundigt i sænk med 4-0, og så er det videre til søndagens kamp mod Fulham i PL!!! :devilll:
PS. Det var en rigtig flot protest mod Glazer fra United fans's side af i dag! :devill:
Var jeg den eneste der så Beckham stå med et rigtig rigtig flot green and gold halsterklæde i interviewet bagefter kampen? :)
Var jeg den eneste der så Beckham stå med et rigtig rigtig flot green and gold halsterklæde i interviewet bagefter kampen? :)
Hvilken kanal? Jeg ser 3+.. har kun set interview med Fergie..
Thepostman
10-03-2010, 23:00
Hvis du finder et billede af det, må du meget gerne lige sige til :)
Red Storm Rising
10-03-2010, 23:01
En let sejr over et totalt tandløst Milan-hold. Vores pasningsspil var virkeligt ringe i første halvleg, men heldigvis havde italierne intet at komme med. Eduardos dispositioner hjalp os meget: Ingen wings, udskiftning af en centerforsvarer i pausen, etc.
Med to mål må man sige, at Rooney gjorde det fantastisk, men Park var uden sammenligning kampens bedste spiller.
Hvilken kanal? Jeg ser 3+.. har kun set interview med Fergie..
Han viste det ganske kort i et interview som blev sendt på tv 2 sport.
http://cache1.asset-cache.net/xc/97617067.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F5B6AB3B4A46B12BE7 F6D092625DF41151BA9EC1DF9CB40450
http://i39.tinypic.com/osfv4i.jpg
Avram vælger at slukke høreapparatet. Han gider da ikke høre på de dumme fans der larmer.....
LEGEND!
http://cache4.asset-cache.net/xc/97617479.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F590A902457C82FE35 F6D092625DF4115105D7DF07268949E7
Blev der sendt vagter op mod fansne med de to banners denne her gang?
legend!
http://cache4.asset-cache.net/xc/97617479.jpg?v=1&c=newsmaker&k=2&d=77bfba49ef878921a343b2c87a49d8f590a902457c82fe35 f6d092625df4115105d7df07268949e7
legendary!
Bud Spencer
10-03-2010, 23:14
Smukt billede af Becks!
Jamen, hold kæft hvor er det jo bare grotesk genialt! Sad og så den sammen med bl.a. en Milan fan.. Han var jo grædefærdig! Genial kamp, og det var satme ikke overraskende, at Rooney scorede på hovedstød igen, igen, igen, igen, igen.......igen. GJ, drenge!
MosaverB
10-03-2010, 23:17
Spillede vi ikke 1-1 i Rom, og vandt 7-1 på Old Trafford?
Hmm, av nu driller min hukommelse :lolol:
Hvordan forholder det sig? Jeg kan ikke huske, om det er sandt det du siger, eller hvad jeg siger? :D
Smukt smukt smukt billede med Beckham og G&G halstørklædet!
Jep jeg så det også. Han er fantastisk!
Hmm, av nu driller min hukommelse :lolol:
Hvordan forholder det sig? Jeg kan ikke huske, om det er sandt det du siger, eller hvad jeg siger? :D
Vi tabte 2-1 i Rom, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Thepostman
10-03-2010, 23:23
LEGEND!
http://cache4.asset-cache.net/xc/97617479.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F590A902457C82FE35 F6D092625DF4115105D7DF07268949E7
Fantastisk billede!
MosaverB
10-03-2010, 23:28
Vi tabte 2-1 i Rom, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Det er min fejl, vi tabte 2-1 i Rom, og derefter dræbte vi dem 7-1 hjemme :-) ..
Undskyld :smilings:
Det ville ikke overraske mig hvis han blev set med sådan ét, inden for den nærmeste fremtid.
Jeg ELSKER David Beckham.
Men det er simpelthen fantastisk at køre Milan sådan over.
Jeg vil dog hæfte mig ved en utroligt ringe præstation fra Nani i 1. halvleg - han kan bare bedst i højre side :(
Christian1976
10-03-2010, 23:38
Han er Konge ham Beckham. Hatten af for en sand United Helt. Super fedt billede.
Godt han i aften ikke spillede så godt, som han gjorde i hans gode år for United.
Glory glory Man United
RuudVanNissetøj
10-03-2010, 23:41
Herlig aften med herligt resultat.
Dejligt at se den reaktion fra Beckham da han kom på banen og ikke mindst hans gestus mod fansene. Og så viser han hvilken side han tilhører når han tager et gul/grønt halstørklæde på. Smukt, intet mindre.
Han er Konge ham Beckham. Hatten af for en sand United Helt. Super fedt billede.
Godt han i aften ikke spillede så godt, som han gjorde i hans gode år for United.
Glory glory Man United
Jeg synes han var en af de bedste, på et utroligt ringe Milan hold. Fantastisk, FANTASTISK spark han fyrer af. Og så ligger hans indlæg simpelthen 100% præcist- tænk hvis de havde haft en skarp angriber på toppen.
RuudVanNissetøj
10-03-2010, 23:47
Jeg synes han var en af de bedste, på et utroligt ringe Milan hold. Fantastisk, FANTASTISK spark han fyrer af. Og så ligger hans indlæg simpelthen 100% præcist- tænk hvis de havde haft en skarp angriber på toppen.
Og vi skal kun 2 år tilbage, da mange ønskede Huntelaar til klubben. Ved godt det er nemt at sige, men jeg var ikke en tilhænger af det forslag. Han har ikke været noget kup hverken i Real eller Milan.
Hartvigsen
10-03-2010, 23:48
Fantastisk kamp fra vores side, vi piller dem fuldstændig fra hinanden og viser virkelig at Milan blot er en synkende skude.
Nøj jeg savner de inlæg fra Beckham, hvis Nani bare kunne slå nogle halvt så gode indlæg ville Rooney være på +40 kasser denne sæson nu!
Christian1976
10-03-2010, 23:48
Hej Shrug
Ja Du har ret han gjorde det godt da han kom ind :o) og ja han var en af det bedste på et monster tamt Milan hold. :o)
Jeg havde virkelig frygtet at Milan kunne knække os i aften men heldigvis får vi hurtigt scoret og efter det mål så det umuligt ud for Milan.
Heldigvis får Beckham ikke særlig lang tid på banen for var han først spillet rigtig varm ved man aldrig hvad der kunne være sket :o)
Men Super resultat af vores hold.
Christian1976
10-03-2010, 23:51
Og vi skal kun 2 år tilbage, da mange ønskede Huntelaar til klubben. Ved godt det er nemt at sige, men jeg var ikke en tilhænger af det forslag. Han har ikke været noget kup hverken i Real eller Milan.
Vi valgte så Berbaflop i stedet og han har da virkelig vist sin skarphed.
Håber han bliver solgt hurtigst muligt.
Jeg fik indset nogle ting i dag.
1) Min forudsigelse af Huntelaar passede. Manden er elendig fodboldspiller. Han spilelde godt i en elendig liga som den hollandske. Godt nok glad for, vi ikke købte ham. Utroligt, han ikke kan gøre lidt forskel, når han har vel verdens mest kreative fodboldspiller bag ved sig.
2) At jeg savner David Beckham. Hvor var det dejligt at se ham igen på OT. Dog en synd i den forkerte trøje. Jeg håber virkelig, at ham og Ferige stoppede med at bære nag, og at Fergie hentede ham her til sommer tilbage til klubben. Hans indlæg er stadig verdensklasse, og med Rooneys målfarlige hovedstød in mente, kunne dette blive en vanvittig konstellation.
3) Park. Endelig viser den mand det talent, han viste verden i 2005 for PSV. Fantastisk kamp af ham. Manden kan forsvare og angribe på en og samme gang. Hvor var det flot spillet af ham! Fortsæt endelig Park, for det er imponerende for tiden!
4) Ronaldinho. Hvad laver den mand på det hold? Hans niveau er mindst 2 over alle de andre. Jeg er ligeglad om han er 30. Hvis der var en mulighed for at hente ham, skulle vi prøve til sommer. Hans kreativitet er jo guld værd. De ting han lavede i første halvleg var jo så flot udført - men de blev spoleret af hans inkompetente makkere.
5) At Fletchers betydning for holdet stiger dag for dag. Den mand er fantastisk.
MOM. Ji-Sung Risgnasker Three Lung Park!
jacobdahl8
11-03-2010, 00:04
1) Min forudsigelse af Huntelaar passede. Manden er elendig fodboldspiller. Han spilelde godt i en elendig liga som den hollandske. Godt nok glad for, vi ikke købte ham. Utroligt, han ikke kan gøre lidt forskel, når han har vel verdens mest kreative fodboldspiller bag ved sig.
2) At jeg savner David Beckham. Hvor var det dejligt at se ham igen på OT. Dog en synd i den forkerte trøje. Jeg håber virkelig, at ham og Ferige stoppede med at bære nag, og at Fergie hentede ham her til sommer tilbage til klubben. Hans indlæg er stadig verdensklasse, og med Rooneys målfarlige hovedstød in mente, kunne dette blive en vanvittig konstellation.
3) Park. Endelig viser den mand det talent, han viste verden i 2005 for PSV. Fantastisk kamp af ham. Manden kan forsvare og angribe på en og samme gang. Hvor var det flot spillet af ham! Fortsæt endelig Park, for det er imponerende for tiden!
4) Ronaldinho. Hvad laver den mand på det hold? Hans niveau er mindst 2 over alle de andre. Jeg er ligeglad om han er 30. Hvis der var en mulighed for at hente ham, skulle vi prøve til sommer. Hans kreativitet er jo guld værd. De ting han lavede i første halvleg var jo så flot udført - men de blev spoleret af hans inkompetente makkere.
5) At Fletchers betydning for holdet stiger dag for dag. Den mand er fantastisk.
MOM. Ji-Sung Risgnasker Three Lung Park!
Quick responds:
1) Han er nok ikke en elendig fodboldspiller, det sker i ny og næ at jeg ser noget italiensk bold og han er altså en dygtig fodboldspiller.
2) Ja jeg savner også drengen, En kæmpe manchester darling, byens søns vendte hjem. Fodboldmæssigt viser han stadig han stadig sublim sparketeknik . Og det var stort at se ham flække en tåre da han kom ind.
3) Han har fået en mere fri rolle, som jeg skrev i en tidligere tråd, så spillede han rollen mod Arsenal - hvor Fergie nok opdagede et ny våben.
4) nej! så skal det være på en fri transfer. Han præstationer er ekstremt svingende og han når nok aldrig det top niveau igen, han havde i Barca.
5) Enig!
Quick responds:
1) Han er nok ikke en elendig fodboldspiller, det sker i ny og næ at jeg ser noget italiensk bold og han er altså en dygtig fodboldspiller.
2) Ja jeg savner også drengen, En kæmpe manchester darling, byens søns vendte hjem. Fodboldmæssigt viser han stadig han stadig sublim sparketeknik . Og det var stort at se ham flække en tåre da han kom ind.
3) Han har fået en mere fri rolle, som jeg skrev i en tidligere tråd, så spillede han rollen mod Arsenal - hvor Fergie nok opdagede et ny våben.
4) nej! så skal det være på en fri transfer. Han præstationer er ekstremt svingende og han når nok aldrig det top niveau igen, han havde i Barca.
5) Enig!
Når Ronaldinho præsterer på 85 % er han stadig en niveau over alle. Manden mangler et ordentligt hold - og når Pato slet ikke er med, så har han det svært. Du kan pt. bytte Boriello med Rooney og Rooney vil ikke engang kunne præstere det halve, som hna gør nu for United. Milan er et hold, der er på vej ned. De har for meget kvantitet og ikke så meget kvalitet. I første halvleg lavede Ronaldinho 4-6 afleveringer, hvor vores forsvar blev revet i småstykker. Med en bedre angriber end Hundelår eller Boriello, så havde der været mål. Han kan være et transfermål for 100-120 mio. kr.
Og at du samtidig siger, han er svingende er mig en gåde. I denne sæson har han godt nok holdt et højt niveau. Men igen, hvis han havde nogle bedre angriber udover unge Pato, så ville Ronaldinho blive bedre.
Hvad bygger du det på??? bare fordi han skyder ofte?? Hvilket måske kan skyldes at Fergie har bedt ham om det?? Jeg husker da selv at have læst at folk savnede en der turde skyde udefra...
Om han så er en skudtrussel er en anden sag...
Fergie kan næppe have bedt Gibson skyde så ofte, at Rooney ligner en der er ved at flå hovedet af ham i de fleste kampe i ren irritation. Han må være en helt speciel spiller på træningsbanen, for god i kampe er han da godt nok ikke.
Det er vel i øvrigt ikke på mode at hade en bestemt spiller. Men når en spiller som Gibson er så langt fra at have niveau til United, så må det naturligvis påpeges.
jacobdahl8
11-03-2010, 00:29
Når Ronaldinho præsterer på 85 % er han stadig en niveau over alle. Manden mangler et ordentligt hold - og når Pato slet ikke er med, så har han det svært. Du kan pt. bytte Boriello med Rooney og Rooney vil ikke engang kunne præstere det halve, som hna gør nu for United. Milan er et hold, der er på vej ned. De har for meget kvantitet og ikke så meget kvalitet. I første halvleg lavede Ronaldinho 4-6 afleveringer, hvor vores forsvar blev revet i småstykker. Med en bedre angriber end Hundelår eller Boriello, så havde der været mål. Han kan være et transfermål for 100-120 mio. kr.
Og at du samtidig siger, han er svingende er mig en gåde. I denne sæson har han godt nok holdt et højt niveau. Men igen, hvis han havde nogle bedre angriber udover unge Pato, så ville Ronaldinho blive bedre.
Lad mig først pointere han er nok den mand jeg beundre mest med fødderne - han er outstanding.
Men jeg mener for det første ikke han har mentaliteten til at spille i United,
jeg siger ikke alle der skal spille her skal have et stort united hjerte, men synes gang på gang han laver rav i den uden for fodbold banen, hvor man som fan nok vil blive stødt. Eksempelvis da United vandt over Barca for nogle år siden i semifinalen. Mens Barca's fans var skuffet over at være røget ud i semifinalen - jaså var Ronaldinho ude at feste. Lignende historier har han hængende på sig i Milan.
Lad mig først pointere han er nok den mand jeg beundre mest med fødderne - han er outstanding.
Men jeg mener for det første ikke han har mentaliteten til at spille i United,
jeg siger ikke alle der skal spille her skal have et stort united hjerte, men synes gang på gang han laver rav i den uden for fodbold banen, hvor man som fan nok vil blive stødt. Eksempelvis da United vandt over Barca for nogle år siden i semifinalen. Mens Barca's fans var skuffet over at være røget ud i semifinalen - jaså var Ronaldinho ude at feste. Lignende historier har han hængende på sig i Milan.
Hvad han laver i sit privatliv, burde ikke gå ud over hans præstationer. Faktisk er det sådan, at hvis man tillader Ronaldinho at feste, så spiller han godt. Det er jo ikke fordi, at manden går ud og er den nye Bendtner og får taget pinlige billeder af sig selv. Han præsterer og fester. Så kan man ikke hakke på ham.
Hans mentalitet er jo som alle andre brasilianere, det er bare noget, man må tage med, for hans talent overskygger alle hans negative sider. Med ham på holdet ville holdet stige et niveau, for den kreativitet han har er simpelthen uhørt ..
PatriceEvra3
11-03-2010, 00:52
Dejlig kamp, fantastisk resultat:)
Rooney er for tiden verdens bedste angriber, og det er i bund og grund ham der skal bærer os hele vejen, men hvis han fortsætter denne stil; Så hvorfor ikke? :D
Park er bare dejlig i disse kampe. Vil stadig vove den påstand at han er elendig når vi møder Burnley hjemme, men i disse kampe er han ren verdensklasse.
Sad sgu næsten og håbede på en Beckham-kasse (nu vi alligevel var videre) det havde ikke gjort mig noget at se hans flugter ryge op i krogen. Fnatastisk modtagelse han fik, og jeg under ham det så meget. Så stort at se ham fælde en tårer, og at han efter kampen tager et green- and gold halstørklæde på er bare klasse! Når man snakker om legender og hvad der skal til, så har Becks alt. Han er for mig en kæmpe legende i klubben. På banen gjorde han det uden tvivl fantastisk for os , men det der rører mig mest er er hans følelser for klubben. Det er i moderne sjældent at se en fodboldspiller, spille for en anden klub, og så stadig elske sin gamle klub så meget. Det er også derfor jeg ikke er tilhænger af at man kalder en spiller som Ronaldo for legende, for han når sgu ikke spillere som Beckham til sokkeholderne.
Ved næsten ikke engang hvem man skal håbe vi trækker i kvartfinalen. Et hold som Lyon skal vi kunne slå, men når de kan baske Real ud, så ved man aldrig. Det "nemmeste" ville umidelbart værre at trække vinderen af Bordeaux-Olympiakos. Arsenal er på papiret ikke en nem modstander, men de er et hold der ligger godt til og over 2 kampe skal vi også kunne slå dem. Synes der er stor forskel på vores hold, når vi spiller mod de små og mod de store. Vi basker Arsenal 1-3 ude, vi vinder 3-2 i milano, og så 4-0 i aften, men samtidig har vi problemer med at slå hold som Wolves og Burnley. Tror egentlig godt vi kan gå hele vejen, det kommer an på hvem vi trækker. Vil for alt i veden gerne undgå Cska, ikke fordi de er mere skæmmende end Barca, men jeg tror vi over to kampe, ville have det "lettere" mod Barca. Ud over de to hold burde vi kunne slå de andre ud, og nå finalen i Madrid. Det kunne sgu være stort :devill:
Drømme Scenarie! :trophy:
Ang Beckham. Den mand er fantastisk. En United legende, i hvertfald for mig. Men at hente ham tilbage til klubben, synes jeg ikke er nogen speciel god idé. Han havde en fantastisk tid i klubben, men i dag har vi en Valencia på fløjen som er meget hurtigere end Becks er. Og hurtighed og teknik skal man have i dagens fodbold for at begå sig.
Ang Ronaldinho. Jeg er fuldstændig enig. Den mand er og bliver en fornøjelse at følge. Det blik han har for spillet er outstanding, og det samme er hans teknik. Vi savner i den grad en kreativ midtbanespiller og jeg håber virkelig at SAF ser lidt mod Milan. Med den rette indstilling kunne han sagtens have 3-4 gode sæsoner i sig endnu
Fucking fantastisk kamp. Det var min foerste kam paa OT:) Virkelig skoent at maerke protesterne mod glazers. Ser frem til at se kampen mod fulham. Rooney er uden tvivl verdensbedste fodboldspiller pt. Klasse kamp af Valencia ogsaa...
Jeg må igen fremhæve park ligesom i den første kamp.
Jeg er på ingen måde fan af ham, men vi har set i de to kampe mod milan at hvis vi skal have det samme ud af ham som han viste i psv, så skal han have en mere central rolle, og ikke klistres til en sidelinie, for han kan ved ikke sætte folk.
Han skal ind i midten og løbe i de rum mellem kæderne og splitte modstanderen ad med de løb. Han skal ikke være kantspiller.
http://www.sporten.dk/files/slideshow/Slide%20Beckham%20takker%20fans.jpg
Men det er simpelthen fantastisk at køre Milan sådan over.
Jeg vil dog hæfte mig ved en utroligt ringe præstation fra Nani i 1. halvleg - han kan bare bedst i højre side :([/QUOTE]
Kan kun være enig. Ufattelig ringe og direkte pinligt bundniveau i første halvleg
hvor han bl.a. var ved at sætte Milan i gang med sin dårlige hovedstødsclearing og vel ikke havde en vellykket dribling eller aflevering. Troede sgu ellers lidt på ham efter de 3 gode kampe han havde i træk indtil udvisningen mod Villa. Virker dog som om at hvis hans første aktioner i en kamp ikke lykkes, så kan man ligeså godt pille ham ud. Spiller sig dog en smule op i 2 halvleg med bl.a. stikningen til Rooney men tænk lige hvis vi havde en venstre wing der ku præstere i en hel kamp som Valencia har gjort i denne sæson. Mener ikke Obertan har niveauet (endnu?) Park er bedre centralt og Giggs er ikke hurtig nok mere. Vi har i lang tid nydt godt af Evra´s offensive kvaliteter på fløjen men hvis han går i stykker ser det imo tyndt ud i den side. Men mon ikke at vi ser f.eks en Silva eller Di Maria i næste sæson. Ellers super resultat og ingen skader :)
Flax_Generous
11-03-2010, 08:07
Han skal ind i midten og løbe i de rum mellem kæderne og splitte modstanderen ad med de løb. Han skal ikke være kantspiller.
Park i sin nuværende form er også farlig som kantspiller, men det er rigtigt, at han har gjort det strålende centralt i de to kampe. Han er min Man of the match i denne kamp - han var jo over alt på banen. Og så er der nogle der mener, at han ikke har United-klasse... :Smackden:
Flax_Generous
11-03-2010, 08:08
Kan kun være enig. Ufattelig ringe og direkte pinligt bundniveau i første halvleg
Til gengæld var han forrygende i anden halvleg, hvor han lagde fantastisk op til Rooney og sagtens kunne have fået flere assists på kontoen. Det var en kamp som ganske godt eksemplificerede hvad Nani kan og ikke kan som spiller. Når det kører, er han farlig, men når det går dårligt, laver han absolut intet rigtigt.
http://www.sporten.dk/files/slideshow/Slide%20Beckham%20takker%20fans.jpg
Den lagde jeg også mærke til. Endnu mere respekt til den mand, at viser hvor han står i sagen. Det må varme de fleste United-tilhængeres hjerte, at se en af de største spillere med et LUHG-halstørklæde. Så fedt!
På mange måder en stor aften igår. Resultatet var selvfølgelig fantastisk, men fansne var det største. De gav den virkelig gas med de gule og grønne halstørklæder, sang anti-Glazer sange konstant, hyldede Beckham og støttede holdet. Virkelig en stor fornøjelse. Især når det viser sig, at en af Avram Glazer sidder på tribunen. Og så selvfølgelig Beckham. Det er tydeligt, at han stadig er Manchester United-fan helt indtil benet og jeg savner ham virkelig her. Han kunne sagtens begå sig, det viste han igår med flere gode aktioner. Det bliver simpelthen ikke større, end da han samtidig tog et af halstørklæderne efter kampen. En sand legende.
God kamp på en billig baggrund, Milan havde ikke meget at komme med. Forsvaret virkede lidt nervøst i starten, men efter det blev justeret, var der total dominans med Park og Rooney som de oplevelser. Videre avancement på 7-2, er ikke dårligt synes jeg over Milan.
Her er nogle fantastiske billeder fra igår. På flere måder en mindeværdig aften:
http://img191.imageshack.us/i/beckse.jpg/
http://img46.imageshack.us/i/scholesandbeckham.jpg/
http://img693.imageshack.us/i/garynevilleandbecks.jpg/
http://img442.imageshack.us/i/scarves.jpg/
http://img7.imageshack.us/i/loveunitedhateglazer.jpg/
http://img710.imageshack.us/i/hateglazer.jpg/
http://img52.imageshack.us/i/loveunitedhateglaze.jpg/
http://img218.imageshack.us/i/beckss.jpg/
http://img51.imageshack.us/i/davidbeckhamgreenandgol.jpg/
Her er nogle fantastiske billeder fra igår. På flere måder en mindeværdig aften:
http://img198.imageshack.us/img198/7747/beckse.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/6582/hateglazer.jpg
http://img532.imageshack.us/img532/626/scarves.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/8774/becksb.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/6957/davidbeckhamgreenandgol.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/8903/scholesandbeckham.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/4952/garynevilleandbecks.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/8099/loveunitedhateglaze.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/4655/yesr.jpg
Det var så superb en aften.
- Smadrer Milan. OK, de er pensionister.
- Park, Fletcher og Rooney var outstanding. De andre gode (Nani skal dog vist til at finde en ny klub)
- Beckham vender hjem (snøft snøft) in Gold and Green.
- De bannere med LUHG og svingeren scarfs fik fandme god TV dækning.
Fantastisk resultat, og til tider fantastisk spil også!
Hvis forsvaret kan hæve niveauet lidt/være mere koncentrerede, så kan det her blive en rigtig god sæson :)
Dejligt at se Beckham tilbage, og herligt at han støttede op om G&G sammen med resten af stadion - kanon aften!
United DK
11-03-2010, 16:05
Italienerne må være pinligt berørte over deres fodbold. De er stadig verdensmestre lidt endnu, men ellers er de jo faldet helt af på den de senere år, og man frygter ikke længere nogen italienske hold, som man gjorde før i tiden. Milans indsats i går var ikke klubnavnet værdigt.
- Park, Fletcher og Rooney var outstanding. De andre gode (Nani skal dog vist til at finde en ny klub)
Milans gennemsnitsalder var faktisk ikke meget højere end vores egen igår, just fyi. :)
Men ja. endelig har vi fundet den HELT rette måde at benytte Park på, for jeg synes ikke han er kreativ eller udfordrende nok (det lykkes' hvertfald ikke nok :D) til kanten.
ChristianR
11-03-2010, 19:14
Gik du i seng efter første halvleg?
Første halvleg var det ikke meget, han nåede frem til. Han var vores svageste offensive kort og nåede ikke frem til meget.
I anden halvleg var han derimod langt mere effektiv. Han havde flere gange held med at afdrible et par mand og få lagt bolden ind over. Han var en trussel i sig selv, og han tabte stort set ikke bolden. Istedet lagde han den ene lækre assist efter den anden og var IMO blandt vores offensivs bedste i den halvleg - Bedre end Valecia bl.a.
Jurgensen
11-03-2010, 19:21
Gik du i seng efter første halvleg?
Første halvleg var det ikke meget, han nåede frem til. Han var vores svageste offensive kort og nåede ikke frem til meget.
I anden halvleg var han derimod langt mere effektiv. Han havde flere gange held med at afdrible et par mand og få lagt bolden ind over. Han var en trussel i sig selv, og han tabte stort set ikke bolden. Istedet lagde han den ene lækre assist efter den anden og var IMO blandt vores offensivs bedste i den halvleg - Bedre end Valecia bl.a.
Det var da os på en billig baggrund at Nani var god i 2 halveg. Milan gad/kunne jo ikke mere, hvorfor United fik lov til at gøre som det passede dem.
Javist spillede Nani en god 2 halveg, men han skal vise betydelig mere for at jeg ikke mener vi skal sælge ham til sommer. Til hans ulempe skal det ske på venstre kant, da Valencia har sat sig godt og grundigt på højre kanten.
ChristianR
11-03-2010, 19:36
Det var da os på en billig baggrund at Nani var god i 2 halveg. Milan gad/kunne jo ikke mere, hvorfor United fik lov til at gøre som det passede dem.
Javist spillede Nani en god 2 halveg, men han skal vise betydelig mere for at jeg ikke mener vi skal sælge ham til sommer. Til hans ulempe skal det ske på venstre kant, da Valencia har sat sig godt og grundigt på højre kanten.
Det er jo en længere diskussion om Nanis generelle niveau, du går ind i der. Jeg siger bare, at han bestemt ikke var ringe igår.
Det var alene spillere som Gibson og Parks skyld, at Nani ikke fik flere målgivende assits igår og at forklejne hans indsats og kalde det nemme forhold skyldes vist en forudindtaget negativ holdning til Nani. Der er ingen der har nævnt, hvor nemt spillere som Fletcher eller Park havde det i 2. halvleg...- Hvilket man heller ikke bør.
Jurgensen
11-03-2010, 19:42
Det er jo en længere diskussion om Nanis generelle niveau, du går ind i der. Jeg siger bare, at han bestemt ikke var ringe igår.
Det var alene spillere som Gibson og Parks skyld, at Nani ikke fik flere målgivende assits igår og at forklejne hans indsats og kalde det nemme forhold skyldes vist en forudindtaget negativ holdning til Nani. Der er ingen der har nævnt, hvor nemt spillere som Fletcher eller Park havde det i 2. halvleg...- Hvilket man heller ikke bør.
Han kunne have haft flere assist hvis der var scoret på chancerne ja. Det ændre ikke på at han spiller en utrolig ringe 1 halveg, og at han brilliere på et tidspunkt hvor begge hold har set hvad vej det går, det imponere mig ike synderligt. Har bestemt ikke en negativ holdning til Nani, tværtimod håber jeg på han kommer op på det niveau der trænges.
Men hvis man skal rose Nani for hans præstation i går, synes jeg også man bør have i tankerne, på hvilke forudsætninger det var.
schousboe9
11-03-2010, 19:47
Og jeg er ikke ret begejstret for dig. ::::UNITED:::::
Nej, men... hvor tit?
ChristianR
11-03-2010, 20:06
Han kunne have haft flere assist hvis der var scoret på chancerne ja. Det ændre ikke på at han spiller en utrolig ringe 1 halveg, og at han brilliere på et tidspunkt hvor begge hold har set hvad vej det går, det imponere mig ike synderligt. Har bestemt ikke en negativ holdning til Nani, tværtimod håber jeg på han kommer op på det niveau der trænges.
Men hvis man skal rose Nani for hans præstation i går, synes jeg også man bør have i tankerne, på hvilke forudsætninger det var.
Betingelserne var nok noget mere gunstige i anden halvleg frem for i første halvleg, ja. Hans flotte halvleg trækker IMO bare så meget op, at man ikke kan kalde hans kamp decideret fårlig eller at han ved kampen igår beviste, at han skal til at finde en anden klub. Som jeg sagde før, så viste han igår IMO mere end Valencia, som egentlig ikke havde nogen dårlig kamp.
Jeg forsøger ikke at rose Nani til skyerne for hans indsats igår. Jeg forsvarer ham bare over for brugere herinde, der mener , at Nani beviste, at han skal til at finde en ny klub. For jeg mener, at han set over en hel kamp havde et holdte et acceptabelt niveau, selvom han ikke spillede på sin favoritplads.
Jurgensen
11-03-2010, 20:29
Betingelserne var nok noget mere gunstige i anden halvleg frem for i første halvleg, ja. Hans flotte halvleg trækker IMO bare så meget op, at man ikke kan kalde hans kamp decideret fårlig eller at han ved kampen igår beviste, at han skal til at finde en anden klub. Som jeg sagde før, så viste han igår IMO mere end Valencia, som egentlig ikke havde nogen dårlig kamp.
Jeg forsøger ikke at rose Nani til skyerne for hans indsats igår. Jeg forsvarer ham bare over for brugere herinde, der mener , at Nani beviste, at han skal til at finde en ny klub. For jeg mener, at han set over en hel kamp havde et holdte et acceptabelt niveau, selvom han ikke spillede på sin favoritplads.
Hans kamp var ikke decideret dårlig, ej heller var den rigtig god. En kamp på lidt over middel i min bog. IMO er han tilgengæld nød til at vise stabilitet på et relativt højt niveau frem til sommer, ellers ser jeg ingen anden udvej end at sælge ham. Synes har fået sine chancer efterhånden, men håber da bestemt på at han kan finde storspillet frem. Der så vi jo mod Arsenal hvad han kan.
Hans kamp var ikke decideret dårlig, ej heller var den rigtig god. En kamp på lidt over middel i min bog. IMO er han tilgengæld nød til at vise stabilitet på et relativt højt niveau frem til sommer, ellers ser jeg ingen anden udvej end at sælge ham. Synes har fået sine chancer efterhånden, men håber da bestemt på at han kan finde storspillet frem. Der så vi jo mod Arsenal hvad han kan.
Så en spiller skal have en statistik, hvor alle kampe er over middel? Det lyder sgu lidt svært ;)
Kan kun erklære mig enig med Christian, Nani spillede en fin kamp, første halvleg gik ikke alle ting helt som han gerne ville, men anden halvleg fik han langt mere overtaget. Synes han spillede en flot og god kamp.
Jurgensen
11-03-2010, 20:47
Så en spiller skal have en statistik, hvor alle kampe er over middel? Det lyder sgu lidt svært ;)
Kan kun erklære mig enig med Christian, Nani spillede en fin kamp, første halvleg gik ikke alle ting helt som han gerne ville, men anden halvleg fik han langt mere overtaget. Synes han spillede en flot og god kamp.
Jeg vil gerne have en spiller der i gennem en hel sæson spiller på et niveau der er over middel ja. Hvor der selvfølgelig kan være enkelte dårlige kampe under vejs. Det er det Nani mangler IMO, Stabilitet.
Ulrik Vida Vinther
11-03-2010, 21:46
Nu stiller jeg lige et hypotetisk spørgsmål: Hvem kan ikke brillere mod et maltrakteret, modløst og pensioneret Milan-hold?
Jeg synes Nani spillede som en pose nødder, hans præstation kunne ikke bruges til noget - han skildte sig kun negativt ud.
Med det ikke sagt at han skal se sig om efter en anden klub omgående, men knægten skal til at vise noget kontinuitet i sine præstationer.
Jeg bryder mig generelt ikke om når Jan Mølby får ret (og det er heller ikke så tit det sker, medmindre det står til ham selv), men med Nani ser det lige pt. ud til at han har ret. Jeg håber dog, han tager fejl..
Nu stiller jeg lige et hypotetisk spørgsmål: Hvem kan ikke brillere mod et maltrakteret, modløst og pensioneret Milan-hold?
Jeg synes Nani spillede som en pose nødder, hans præstation kunne ikke bruges til noget - han skildte sig kun negativt ud.
Jeg bryder mig generelt ikke om når Jan Mølby får ret (og det er heller ikke så tit det sker, medmindre det står til ham selv), men med Nani ser det lige pt. ud til at han har ret. Jeg håber dog, han tager fejl..
Vil mene, der er en grund til, Milan er nået til 1/8.dels-finalerne, go vil også mene, at det er os, som gør, at de kommer til at se ringe ud - så synes det er holdets fortjeneste, at Milan spiller ringe. Selvfølgelig bliver det lettere at vise de små detaljer, men imo er det tyndt at sige, alle kan brilliere, for så var Milan ikke nået dertil.
Er bestemt ikke enog i, at Nani kun skildte sig negativt ud. Synes, det tegner godt med hans aflevering til Rooneys 2. mål, god spilforståelse.
Jeg tror, og håber, på, Nani har fundet formen og troen på sig selv!
MosaverB
11-03-2010, 22:10
Jeg forstår virkelig ikke jer, der altid er ude med kritik om Nani ?
I kan da ikke forvente, at han sætter hver fod rigtigt på banen?
Han er et menneske og en fodboldspiller ligesom alle de andre, og jeg mener bestemt, at det Nani har vist på banen, det seneste stykke tid, har virkelig været vildt.
Altså, den kamp mod Arsenal, der var han en virkelig Ronaldo, han sårede jo Arsenals følelser?
Når han så spiller, som en af verdens bedste, så er I ude og rose ham op til skyerne, men når han så lige spiller en dårlig kamp, så er han spild af en venstrekant ..
Fordi at han spiller genialt i 6 kampe i træk, så er det da klart, at han lige får en dårlig kamp, på et eller andet tidspunkt.
Jeg mener bestemt, at inden for 2 år, så er Nani en af Uniteds bedste spillere.
ChristianR
11-03-2010, 22:29
Vil mene, der er en grund til, Milan er nået til 1/8.dels-finalerne, go vil også mene, at det er os, som gør, at de kommer til at se ringe ud - så synes det er holdets fortjeneste, at Milan spiller ringe. Selvfølgelig bliver det lettere at vise de små detaljer, men imo er det tyndt at sige, alle kan brilliere, for så var Milan ikke nået dertil.
Er bestemt ikke enog i, at Nani kun skildte sig negativt ud. Synes, det tegner godt med hans aflevering til Rooneys 2. mål, god spilforståelse.
Jeg tror, og håber, på, Nani har fundet formen og troen på sig selv!
Præcis. Giv dog holdet og spillerne den anerkendelse og credit, de fortjener. Det var alene Uniteds skyld, at Milan kunne udstilles på den måde. Det var trods alt AC Milan i en CL 1/8-finale. Det var ikke et tilfældigt Serie 4 hold.
Når Nani så spiller en flot 2. halvleg med masser af gode aktioner, hvor han både afdribler forsvarer og laver flotte assists, som lige så godt kunne være blevet til mål - Så forstår jeg ikke, hvordan man kan bruge tid på at krittisere ham og udelukkende tilskrive Milans dårlige forsvar skylden til hans flotte spil.
At man kan mene Nani kun skildte sig negativt ud, viser i min verden, at man efter første halvleg enten er faldet i søvn eller har drukket for mange øl.
Man kan ikke ud fra gårdagens kamp argumentere for, at Nani skal sælges, for så har man da set en helt anden kamp. Det er lige så skørt, som dem der sviner Berbatov til, når vi taber 2-0, selvom Berbatov er kommet ind på banen i 89. minut.
- Nani gjorde det fint i går, og han kunne have krydret sin indsats med to assist mere, hvis Park og Gibson scoret ..
Men jeg er også enig i, at hvis Nani ikke fortsætter med nogle lovende takter, så kandiderer han meget kraftig til salgslisten til sommer. Der er nu gået 3 år uden at fremvise, at han er tilregnelig ...
United DK
12-03-2010, 05:48
Nani har fået den længste snor i fodboldhistorien, og der skal umådeligt meget til de sidste par måneder af sæsonen, før jeg ikke gerne ser ham ude til sommer. Kunne vi bytte ham ud med Joe Cole, ville det være alle tiders.
Flax_Generous
12-03-2010, 10:11
Det kan jo siges om alle Uniteds spillere - det var ikke kun Nani som fik meget plads og tid.
Derudover var Milan vel ikke fuldstændig modløse, da Nani sendte en Ronaldinho'sk genial aflevering i dybden til Rooney i starten af 2. halvleg. Det lukkede kampen endegyldigt.
Flax_Generous
12-03-2010, 10:27
Nani har fået den længste snor i fodboldhistorien, og der skal umådeligt meget til de sidste par måneder af sæsonen, før jeg ikke gerne ser ham ude til sommer.
Han er 23 år. Ribery havde først lige slået igennem i Marseille i den alder, mens Arshavin spillede i den russiske liga uden særlig meget medieopmærksomhed da han var 23. Bare for at nævne to eksempler på, at man ikke behøver at være færdigudviklet på det tidspunkt. Nani har store mangler, men han er også en af de eneste i truppen, der kan levere magiske øjeblikke. Derfor er han værd at beholde, for hvis han udvikler sig rigtigt, bliver han verdensklasse.
Nani har for øvrigt vist mere end Joe Cole de seneste to sæsoner. Ingen af dem er garantier for succes på venstrekanten i næste sæson. Jeg vil dog ikke have noget imod at have dem begge i truppen.
United DK
12-03-2010, 15:09
Han er 23 år. Ribery havde først lige slået igennem i Marseille i den alder, mens Arshavin spillede i den russiske liga uden særlig meget medieopmærksomhed da han var 23. Bare for at nævne to eksempler på, at man ikke behøver at være færdigudviklet på det tidspunkt. Nani har store mangler, men han er også en af de eneste i truppen, der kan levere magiske øjeblikke. Derfor er han værd at beholde, for hvis han udvikler sig rigtigt, bliver han verdensklasse.
Nani har for øvrigt vist mere end Joe Cole de seneste to sæsoner. Ingen af dem er garantier for succes på venstrekanten i næste sæson. Jeg vil dog ikke have noget imod at have dem begge i truppen.
Det er vel de færreste spillere, der er fuldt udviklet som 23-årig, og det forlanger jeg heller ikke af Nani, men der skal være stabilitet i hans præstationer, og ikke lidt hist og her. De der magiske øjeblikke kan han levere, men et øjeblik er heller ikke meget på 90 minutter, og jeg mener ikke en klub som United, kan leve med enkelte øjeblikke.
Mht. Joe Cole har han vist meget mere end Nani har, han er så også ældre, men kommer han i form igen, så er han klasser bedre end Nani, og en klar forstærkning.
ChristianR
12-03-2010, 15:18
Nani har fået den længste snor i fodboldhistorien, og der skal umådeligt meget til de sidste par måneder af sæsonen, før jeg ikke gerne ser ham ude til sommer. Kunne vi bytte ham ud med Joe Cole, ville det være alle tiders.
Hvorfor så travlt med at komme af med ham?
Som Flax siger er han jo kun 23 år og det potentiale han viser ved sine muligvis sjældne og sporadiske genialiteter er vel uomtvisteligt? Kunne han, som du selv er inde på, få noget stabilitet i hans spil, så har vi efterhånden en fantastisk spiller.
At smide ham på porten vil IMO være lidt som at smide en lottokupon ud. Prisen vi kan få for ham er vel yderst begrænset, mens hans løn jo nok næppe væter klubbens budget. Ergo mener jeg ikke, vi taber ret meget på at lade ham rende rundt en sæson mere. Desuden har han vel de seneste 6-7 kampe vist det bedste spil fra hans side, siden han kom til klubben. Det betyder vel, at der sker en positiv udvikling.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.