PDA

Se fuld version : Man Utd startopstilling 07/08

SpanGdix
29-05-2007, 12:12
Hi all.

Hvordan tror/håber i, at Manchester Uniteds startsopstilling ser ud ved starten af næste sæson? Hvem er smuttet og hvem er kommet til? Jeg er selv meget i tvivl, og venter derfor med at afgive mit forslag.

Men lad mig hører jeres bud!

Thomas
29-05-2007, 12:19
...................van der Sar
Brown............Rio.....Vidic.........Evra
Ronaldo....Hargreaves...Carrick...Giggs
.......................Scholes
...................Rooney

van der Sar tager i hvert fald det første halve år af sæsonen.
Brown er kommet ind i stedet for Gary, da han har spillet helt fantastisk
Hargreaves og Carrick fordeler boldene, i mens Ronaldo og Giggs laver lækkerier på kanterne.
Scholes skaber en masse i mens han ligger lige bag ved Rooney, som banker kasser ind! Voila. Men lad os nu se, hvilke spillere, som vi hiver i land i år. Indtil videre er det spændende at se, hvem vi skal have som angriber. Får vi en klasseangriber, så spiller vi nok den traditionelle 4-4-2.

United DK
29-05-2007, 12:31
Vores startopstilling 2007/08:

VDS

G. Neville - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs

Rooney - Den nye angriber

Benzet
29-05-2007, 12:45
-----------VDS---------
Neville--Vidic--Rio--Evra

Ronaldo--Hargreaves--Scholes--Giggs

---------Huntelaar--Rooney---------

----------------------------------

----------Foster-------------
O`Shea--Brown--Evans--Silvestre

Solskjaer/Eagles--Carrick--Fletcher--Eagles/Richardson

-----------Smith--Rossi-----------

Sivebæk
29-05-2007, 13:07
To muligheder:

4-4-2
van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick/Hargreaves - Scholes - Giggs
Ny angriber - Rooney

4-4-3
van der Sar
Carrick - Hargreaves - Scholes
Ronaldo - Ny angriber - Rooney/Giggs

Bugge
29-05-2007, 13:22
Van der Sar
Neville-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargreaves/Carrick-Scholes-Giggs
Torres-Rooney

SpanGdix
29-05-2007, 13:29
Hvad med sådan en som Nani? Nu har han jo igen udtalt, at han gerne vil til Premier League og det er også blevet afsløret, at han ikke har skrevet under med Sporting. Men vi har jo selvfølgelig Giggs på venstrekanten, eller hvad?

SantasLittleHelper
29-05-2007, 13:39
4-3-3
Foster/VDS alt efter hvem der klarer sig bedst i Pre-season.
Gary - Vidic - Rio - Evra
Hargo - Scholes/Carrick - Carrick/Scholes
Ronaldo/Giggs - Rooney/Giggs - Ronaldo/Giggs/Rooney
4-5-1
Foster/VDS
Ronaldo/Giggs - Hargo- Scholes - Carrick - Giggs/Ronaldo
Rooney
4-4-2
Foster/VDS
Ronaldo/Giggs - Hargo - Scholes - Ronaldo/Giggs
Rooney - Eidur

robinho
29-05-2007, 13:56
Foster

Neville- Rio- Vidic- Evra

Hargreaves- Carrick

Ronaldo- Scholes- Rooney

Huntelaar

Dines
29-05-2007, 14:07
Jeg tror det bliver denne her opstilling:

VDS

Neville - Rio - Vidic - Evra

Carrick - Hargreaves

------Scholes--------

Ronaldo - Rooney

------Ny angriber -----

Hald
29-05-2007, 14:08
Van der sar

Neville - Rio - Vidic - Evre

Ronaldo - Hargo - Carrick - Park

Rooney - Huntelaar

Bugge
29-05-2007, 14:11
Park er jo skadet de næste 60 år cirka så det er ikke sandsynligt at han er særlig meget tilstede i startopstillingen næste år..

SantasLittleHelper
29-05-2007, 15:01
Park er jo skadet de næste 60 år cirka så det er ikke sandsynligt at han er særlig meget tilstede i startopstillingen næste år..

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7174

tsk tsk, der var vist en der ikke fulgte med i går...

Damien
29-05-2007, 15:01
-------------VDS-------------
------------------------------
Neville---Vidic-----Rio-----Evra
---Hargreaves-------Carrick-------
--------------Scholes--------------
Ronaldo--------------------Rooney
-----------------------------------
-----------Rossi/Saha/NY-----------

Vi ser ofte Rooney langt tilbage i banen og arbejde deffensivt, så jeg tror han vil ha godt af noget mere plads!
Så kan Ronaldo og ham skiftevis trække frem og være angriber/bokspiller...

Rafa86
29-05-2007, 19:06
Det er måske for tidligt, at lade Foster starter som 1. keeper...

------------------------VDS--------------------------

--------Gaz--------Rio----------Vida--------Evra-----

------Ronaldo------Hargo-----Carrick------Giggs (Nani)--

--------------------------Scholes--------------------

--------------------Rooney--------------------------

Er selvfølgelig ikke helt tryg ved en 4-4-1-1 opstilling. Rooney er bedre, med en ved siden af ham eller bag ved en angriber...

Vælges en 4-4-2, så ryger enten Hargo, Carrick eller Scholes desværre på bænken..

Smaakage
29-05-2007, 19:35
Der er mange her der afskriver Giggs. Han har da spillet en flot sæson i år, og mon ikke han kan tage endnu en næste år. Det håber og tror jeg i hvert fald på.

Tror vores opstilling kommer til at være MEGET afhænig af en anden angriber end Rooney. Om Saha kan holde sig fit. Om Rossi kan slå igennem, eller om vi får en ny. Gør vi ikke det, så kommer det nok til at ligne en 4-5-1, og der er Roon virkelig svagt stillet

Casper
29-05-2007, 19:42
når folk begynder at inkludere spillere, som ikke spiller i manchester united, så går det altså over i en transfer tråd.

Jeg syntes i KUN skal inklduere spillere, som i ved spiller i united næste år.
Indtil videre er det altså den nuværende trup og ikke owen hargreaves, torres osv.

DonBrask
29-05-2007, 20:23
Ronaldo--------------------Giggs, Nani
-----------Rooney/Saha,ny angriber?

Håber sgu at vi udover Hargreaves køber en venstre midtbane og en ny angriber !

Oscar
29-05-2007, 20:40
hehe synes det er meget nice Saha er blevet undladt i så mange bud..

Jeg håber på en 4-4-2 der kan omdannes til 4-2-3-1 uden problem.
Ved godt casper kun vil have sikrede spillere, men hargo må lige få pennen frem og skrive under, det er jo næsten uundgåeligt nu.

-------------Foster
---Gaz-----Vida-------Rio-----Evra

--Ronaldo-Carrick/harg--/hargScholes---Giggs

-------Rooney----Rossi-------

så trækker de to centrale midtbane spillere lidt tilbage, og frem med ronaldo og giggs, og rooney trækker lidt tilbage i banen, for at skabe og fodre rossi..

Damien
29-05-2007, 20:57
når folk begynder at inkludere spillere, som ikke spiller i manchester united, så går det altså over i en transfer tråd.

Indtil videre er det altså den nuværende trup og ikke owen hargreaves, torres osv.

Det ha vi da en anden tråd til...´
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=74
så måske burde vi slet ikke bruge denne :confused:

Bugge
29-05-2007, 22:20
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7174

tsk tsk, der var vist en der ikke fulgte med i går...

Nej han er måske ikke ude et år, men han er næppe klar til startopstillingen 07/08.. Tvivler på han er tilbage om 2-3 måneder når der først blev sagt 1 år..

Verner
29-05-2007, 22:40
-----------Ben Foster-----------
Gaz----Rio-------Vidic------Evra
--------------Harve-------------
Ronaldo--Scholes--Carrick--Giggs
--------------Rooney-----------

rocatis
29-05-2007, 23:16
Hargreaves er jo heller ikke officielt i United endnu :whine: :p

SpanGdix
30-05-2007, 14:21

Nej for idéen med denne tråd, er jo netop at komme med et bud på hvem United hiver hjem til Manchester, og ud fra det, danne en opstilling.

Hmm. Jeg synes der er mange spændene bud. Men jeg er ikke særlig glad for at spille med Rooney alene på toppen. Han er jo ikke en type som Drogba, der vinder alle de store hovedstøds dueller, og derfor skal han næsten have en ved siden af sig. Udover det, ser jeg også Rooney som en mere hængende angriber, og derfor er det svært at spille med ham alene på toppen.

16casper
30-05-2007, 14:54

Casper skal du altid være så sur ?:confused: svar nu bare på spørgsmålet i stedet for altid skal komme med de kommentar !:rant:

snegl
30-05-2007, 15:56
------ VDS ------
Gaz - Rio - Vidic - Evra-
-----------------------
------Hargo- ^ --------
-----------Carrick------
------------- v --------
Ronaldo--Scholes--Giggs
-----------------------
--------Roooooney-----

Michael
30-05-2007, 16:17
Frækt og arogant kun at stille med 10 mand på banen. :D

Verner
30-05-2007, 17:47
Nej for idéen med denne tråd, er jo netop at komme med et bud på hvem United hiver hjem til Manchester, og ud fra det, danne en opstilling.

Hmm. Jeg synes der er mange spændene bud. Men jeg er ikke særlig glad for at spille med Rooney alene på toppen. Han er jo ikke en type som Drogba, der vinder alle de store hovedstøds dueller, og derfor skal han næsten have en ved siden af sig. Udover det, ser jeg også Rooney som en mere hængende angriber, og derfor er det svært at spille med ham alene på toppen.

Det bliver jo nogenlunde ligesom det i Barcelona forestiller jeg mig hvor der er en utrolig stor fleksibilitet blandt de 3 forreste.
for at skabe stor forvirring, hvilket jeg også synes vi har spillerne til.
Hvis man ser tilbage på de seneste vindere i Champions League har de også spillet med 3 på den centrale midt.
f.eks Milan, Barcelona og Liverpool

Bugge
30-05-2007, 18:00
De har også inzaghi og eto'o i barca og milan så de kan sagtens spille 4-3-3 fordi de har en boksspiller der kan putte klatten ind på samlebånd, den slags spiller er rooney ikke.. Jeg ser MEGET hellere at vi skifter lidt på den centrale og så køber en angrebsmakker til Rooney..

Stente
30-05-2007, 19:30
----------Foster-----------
Gaz----Vida----Rio----Evra
Ronaldo-Hargo-Carrick-Nani
-------Anderson----------
-----------Rooney--------

Synes VDS begyndte at skrænte lidt til sidste; viste usikkerhed, kom ikke ordentligt ud i feltet, kommunikationen glippede lidt osv.. Måske han opper sig lidt hvis han ikke nødvendigvis starter på posten?

Forsvarskæden behøver vidst ikke yderligere introduktion, Brown og Pique som gardering i midten, O'Shea og Heinze(Silvestre hvis Heinze smutter) som gardering på backpladserne

På midten synes jeg vi skal fokusere på at få kørt Hargo-Carrick samarbejdet i stilling, mens vi stadig har Scholes der kan gå ind og afløse og samtidig skabe kamp om pladserne..
Nani på kanten, da Giggs alligevel ikke kan holde til at spille hver kamp kan vi ligeså godt bruge ham som vekselspiller: han kan både dække Rooney, Nani og en af de centrale midtbanespillere(og til nøds Ronaldo).. Så har vi jo også "evighedstalentet"-Richardsson, Eagles og Fletcher til at stå backup..

I front ser jeg gerne at vi får en mand, der kan stå på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, gerne én der trækker minimum en mand, så Rooney/Ronaldo/Nani får den plads de behøver(Læs: KJH, skidt være med at han ikke deltager så meget i opspillet, det har vi andre spillere til)! Rossi og Smith kan slås om at lege arvtager for Saha, for hvem SAF's tålmodighed forhåbentligt snart er opbrugt!
GLORY GLORY MAN UNITED:devilll:

snegl
30-05-2007, 22:22
Nu har Fergie ændret planerne.. Ny opstilling ser således ud

-------------vds--------------
--------RIO-----VIDIC--------
-----------------------------
----Hargreaves-Carrick--------
Ronaldo----Giggs-----Nani----
-----Anderson--Scholes-------
----------Rooney-------------

Så sku den vist være på plads :D

Don Kafai
30-05-2007, 22:29
Nu har Fergie ændret planerne.. Ny opstilling ser således ud

-------------vds--------------
--------RIO-----VIDIC--------
----------Rooney-------------

Så sku den vist være på plads :D

ELLER:

-----------VIDIC-----------
-----Rooney-Saha-Rossi-------

snegl
30-05-2007, 22:32
ELLER:

-------------ingen--------------
-------------------------------
--------Hargreaves----------
----------Carrick-------------
----- Rooney--Saha----------
----------Vidic---------------
----------O'Shea-------------

MadsG
30-05-2007, 22:32
ELLER:

-----------VIDIC-----------
-----Rooney-Saha-Rossi-------

Nu skuffer du mig. Har du helt glemt O'Shea på kassen? ;)

KennyN
31-05-2007, 09:26
Uniteds hold til den kommende sæson:
Craig Gordon

Micah Richards - Michael Dawson - Anton Ferdinand - Leighton Baines

Aaron Lennon - Owen Hargreaves - Anderson - Luis Nani

Darren Bent - Fernando Torres

United DK
31-05-2007, 09:39
Uniteds hold til den kommende sæson:
Craig Gordon

Micah Richards - Michael Dawson - Anton Ferdinand - Leighton Baines

Aaron Lennon - Owen Hargreaves - Anderson - Luis Nani

Darren Bent - Fernando Torres

Hvordan er du kommet på den opstilling?

KennyN
31-05-2007, 09:43
Hvordan er du kommet på den opstilling?

Det gas ;)

Det er ikke helt til at spå om Uniteds ideal opstilling til næste sæson, før vi ved hvilke spillere der er her, og hvilke som ikke er her.. Så jeg venter med at give mit bud, til kort før første turneringskamp..

Sivebæk
31-05-2007, 12:27
Noget, der er lidt skuffende ved alle de spillere, der kommer til United nu, er at jeg ikke ser nogen af dem gå direkte ind i startopstillingen, såfremt vi spiller 4-4-2. Det er selvfølgelig et godt tegn, at det er svært at blive fast mand på holdet, men jeg savner lidt større oprustninger. Som tidligere nævnt vil en ny klasseangriber gøre tricket.

United DK
31-05-2007, 12:43
Noget, der er lidt skuffende ved alle de spillere, der kommer til United nu, er at jeg ikke ser nogen af dem gå direkte ind i startopstillingen, såfremt vi spiller 4-4-2. Det er selvfølgelig et godt tegn, at det er svært at blive fast mand på holdet, men jeg savner lidt større oprustninger. Som tidligere nævnt vil en ny klasseangriber gøre tricket.

Vi skal have fat i en ny angriber, for ellers kommer vi til at spille 4-3-3 med Rooney som topangriber, og det kommer aldrig til at lykkes ordentligt.

Bombay
31-05-2007, 13:09
Vi skal have fat i en ny angriber, for ellers kommer vi til at spille 4-3-3 med Rooney som topangriber, og det kommer aldrig til at lykkes ordentligt.

Korrekt. Umiddelbart tror jeg Anderson kommer til at passe bænken mere end Nani, hvis altså han ikke bliver udlejet til Porto et år. Hvis vi får en topangriber mere, håber jeg på denne opstilling (desværre må giggs også tage plads på bænken)

-----------VDS-----------

----Gary----Rio----Vidic---Evra--

Ronaldo---Scholes--Carrick--Nani--

--------Rooney---(KJH)------

warming
31-05-2007, 14:42
Korrekt. Umiddelbart tror jeg Anderson kommer til at passe bænken mere end Nani, hvis altså han ikke bliver udlejet til Porto et år. Hvis vi får en topangriber mere, håber jeg på denne opstilling (desværre må giggs også tage plads på bænken)

-----------VDS-----------

----Gary----Rio----Vidic---Evra--

Ronaldo---Scholes--Carrick--Nani--

--------Rooney---(KJH)------

Jeg tror nu umiddelbart at Giggs vil få rigeligt med spilletid i den opstilling da Nani helt sikkert skal indsluses stille og roligt. Derudover har Giggs jo haft svært ved flere kampe om ugen i en del år nu, så det ser ikke helt skidt ud med to klassespillere til den position.

AnderZon
31-05-2007, 14:49
Hælder mest til en Barcelona lignende opstilling, med to defensive midtbanespillere, og 3 meget offensive. Er dog i tvivl om hvorhvidt det er en god idé i den fysisk hårde Premier League.

Van Der Sar

G. Neville - Vidic - Ferdinand - Evra

Carrick/Hargreaves - Scholes/Hargreaves

Ronaldo - Anderson/Scholes - Nani/Giggs

Rooney

Mikkelsen
31-05-2007, 15:23
Sikke et indlæg at skrive:

Starting XI 2007 / 08 + Bænk:

---------- VDS ---------

-- Hargreaves -- Carrick --

Ronaldo -- Scholes -- Giggs

-------- Rooney --------

Bænk: Foster - Brown - Fletcher - O'shea - Park - Anderson - Nani - Rossi:juhuuuu:

Mon ikke Heinze, Saha, Smith og Rich er på vej væk.

En anden løsning ville være, at beholde Saha og sælge Rossi til Parma.

Det eneste der ikke må ske, er at Ronaldo smutter.

Casper
31-05-2007, 15:26

jamen hey, så er det jo hvad jeg siger:
En transfertråd...

Casper
31-05-2007, 15:27
Casper skal du altid være så sur ?:confused: svar nu bare på spørgsmålet i stedet for altid skal komme med de kommentar !:rant:

nej, jeg er ikke altid sur. Jeg vil bare gerne have tingene til at køre på en ordentlig måde.

gasgas
31-05-2007, 15:34
Hælder mest til en Barcelona lignende opstilling, med to defensive midtbanespillere, og 3 meget offensive. Er dog i tvivl om hvorhvidt det er en god idé i den fysisk hårde Premier League.

Van Der Sar

G. Neville - Vidic - Ferdinand - Evra

Carrick/Hargreaves - Scholes/Hargreaves

Ronaldo - Anderson/Scholes - Nani/Giggs

Rooney
Kan godt følge dig. det har vi faktisk gjort i år. Med Rooney, Park Ronaldo og Giggs. Eller mod Roma hvor Smith, som ikke er så bevægelig var på toppen.
Jeg synes det er en god ide, men helst med rooney som en af de tre bagved. Med andre ord. Saha skal spille der, eller vi skal købe en ny angriber

Sørensen
31-05-2007, 16:11
Her er holdopstillingen 07/08
-------------vds------------
Neville----Rio----Vidic----Evra
----------Hargreaves--------
Ronaldo-----Scholes-----Nani
-----Rooney-----Anderson----

Jeg tror at anderson kommer til at spille angriber selvom han er offensiv midtbane

KennyN
31-05-2007, 16:53
Vi spiller jo sjældent 4-4-2 mere. Vil mere kalde det 4-2-3-1.. Men de offensive kræfter er meget bevægelige og kan spille flere pladser.

Dines
31-05-2007, 17:11
Næste års hold med bænk:

VDS

Hargreaves - Carrick - Scholes (Den offensive af dem)

Ronaldo - Giggs/Rooney

Rooney/Ny angriber

Bænk: Nani - Anderson - Park - Smith/Rossi/Ole - Fletcher - O'Shea - Brown - Foster

KennyN
31-05-2007, 18:59
Jeg er ret sikker på at Ferguson til næste år vil stå og råbe på Michael Owen ude på bænken.....

... Michael Carrick og Owen Hargreaves ;) Hehe

Aquarium
31-05-2007, 19:27
VDS/Foster
Neville/Oshea-Rio/Brown-Vidic/pique-Evra/Silvestre
Ronaldo/Fletcher/Park-Scholes/Anderson-Carrick/Hergreaves-Giggs/Nani
Rooney/Rossi-Ny angriber(Huntelaar, Torres)/Smith/Solskjær

fantastisk rotationssystem vi kan indføre til næste sæson. 2 uhyggelige hold. så er behøver vi ikke ronaldo, scholes, giggs og rooney i hver evig eneste kamp. i am loving it!

Smaakage
31-05-2007, 19:34
VDS/Foster
Neville/Oshea-Rio/Brown-Vidic/pique-Evra/Silvestre
Ronaldo/Fletcher/Park-Scholes/Anderson-Carrick/Hergreaves-Giggs/Nani
Rooney/Rossi-Ny angriber(Huntelaar, Torres)/Smith/Solskjær

fantastisk rotationssystem vi kan indføre til næste sæson. 2 uhyggelige hold. så er behøver vi ikke ronaldo, scholes, giggs og rooney i hver evig eneste kamp. i am loving it!

Det der ser jo virkeligt giftigt ud. Vi har seriøst mange til hver eneste plads, og vores "2. hold" er jo Premier League stærkt i sig selv. Mange af dem vil vi jo kunne komme langt med som faste spillere.
Det ser utroligt giftigt ud

MadsG
31-05-2007, 19:46
Her er holdopstillingen 07/08
-------------vds------------
----------Hargreaves--------
Ronaldo-----Scholes-----Nani
-----Rooney-----Anderson----

Jeg tror at anderson kommer til at spille angriber selvom han er offensiv midtbane

Jeg tvivler på at Anderson og Nani med det samme går ind i startopstillingen. Giggs er stadig 1. valget og skal lære meget fra sig til Nani, og Anderson skal først have mere sul på kroppen samtidig med at han skal tage ved lære af Scholes.
Og hvorfor sætte Carrick på bænken når han har spillet helt fantastisk i sin første sæson?

Men den mest realistiske opstilling ville, imo, være:

VDS
Neville - Vidic - Rio - Evra

Carrick - Hargreaves
Ronaldo - Scholes - Giggs
Rooney

Bænken:
Foster (Hvis hans skade ikke er for alvorlig:( )
Brown
Fletcher
Nani/Anderson
Rossi/Smith

Smaakage
31-05-2007, 19:49
Jeg tvivler på at Anderson og Nani med det samme går ind i startopstillingen. Giggs er stadig 1. valget og skal lære meget fra sig til Nani, og Anderson skal først have mere sul på kroppen samtidig med at han skal tage ved lære af Scholes.
Og hvorfor sætte Carrick på bænken når han har spillet helt fantastisk i sin første sæson?

Men den mest realistiske opstilling ville, imo, være:

VDS

Carrick - Hargreaves
Ronaldo - Scholes - Giggs
Rooney

Bænken:
Foster (Hvis hans skade ikke er for alvorlig:( )
Brown
Fletcher
Nani/Anderson
Rossi/Smith

Helt enig. Tror også at Nani og Anderson er set her i første sæson som breddespillere. Vi kommer jo også til at spille nok kampe i løbet af sæsonen, så de skal nok få spilletid, tror dog ikke at de går direkte ind i idealopstillingen

Kofoed
31-05-2007, 20:04
VDS
Ronaldo - Carrick - Scholes - giggs
Rooney - Rossi

Bænk:
Foster
Brown
Hargreaves(istedet for scholes)
Nani(istedet for giggs)
Anderson(istedet for Rossi)(har faktisk en ide om at han er købt til angrebet)

Hald
31-05-2007, 21:19
præcis som Kofoed skriver, jeg tror også Fergie vil bruge Anderson som angriber sammen med Rooney, hvilket også ville være utroligt giftigt og farligt!
To tekniske og så hurtige spillere skal man se længe efter, og så en midtbane med to så drible stærke kanter, Nani/Giggs og Ronaldo, tør næsten ikke tænke på hvor rundtosset modstandernes forsvarer bliver i næste sæson!
MIT BUD PÅ EN STATOPSTLLING!

Van Der Sar

Neville Rio Vidic Evra

Hargreaves Carrick
Ronaldo Nani

Rooney Anderson

MUFC=Champions
31-05-2007, 21:25
Hvorfor ikke spille med en 4-5-1 formation:

---Gary---Rio---Vidic---Evra---

-Ronaldo--Carrick/Owen--Giggs-

-----Anderson----Scholes-----

------------Rooney------------

Bænk:
Foster
(Forsvarsspiller (Ved ikke hvem))
Carrick/Owen (Kommer an på hvem der starter)
Nani
Saha

Reserver:
Kuszczak
Heaton
Lee
Cathcart
Silvestre
Pique
Bardsley
Richardson
Eagles
Fletcher
Smith
Rossi
Solskjaer
Dong

Michael
31-05-2007, 22:36
Vds

Hargreaves - Carrick

Scholes

Ronaldo - Rooney - Giggs

Jeg er sikker på at det bliver den opstilling (Måske ikke lige den opstilling, men i hvert fald spillerne :)) vi ser oftes i næste sæson. Jeg tror mange lægger lidt for meget pres på Anderson og Nani ved at lade dem glide ind i startopstillingen fra dag 1. Lad dem lige komme til klubben, og finde sig til rette. De skal nok få spilletid, men heller gemme dem lidt afvejen og lade de "gamle" tag presset.
Hargreaves skal starte til den pris. Han får ca. samme til væningstid som Carrick. Men han har også fordelen at kunne sproget, og kende nogen af gutterne fra landsholdet.
Men ro på mht. Nani og Andeson, så når tid er skal de nok vise hvordan man får Bramble til at ligne en spiller der burde spille uden for de professionelle rækker....... Argh okay det var en dårligt eksempel! Det er jo ingen bedrift, men et faktum. I forstå vel "meningen". :)

timberunited
31-05-2007, 23:17
:devill: Gill smækker kassen i nu for flere handler medmindre Ferguson virkelig kræver en spiller. Det kan man læse på www.united.no her til aften.

Og måske skal vi være taknemmelige for Nani, Anderson og Hargreaves.

Jeg drømmer dog stadig om en ordentlig angriber mere og en højre back, der kan lave indlæg - læs: ikke Gary Neville.

Solskjær er knæskadet igen, og Saha er skrøbelig taget over en lang sæson.

Klaas Jan Huntelaar ville være en drøm, for Berbatov er lige det ældste. I stedet kan vi se frem til endnu en sæson, hvor man frygter skader, fordi vi er tyndt besatte på nogle nøglepositioner.

Selvom det er spændende med de nye spillere, så mangler prikken over i'et altså! Hvad mener I?

------------------------------Foster/VDS---------------------------

--------------Brown--------Rio-------Vidic----------Evra------------

------------------------------Hargreaves----------------------------

------------------------Ronaldo-----------Scholes-------------------

-----------------Giggs/Nani--------Rooney--------Saha--------------

Bænk: Silvestre, O'Shea og Anderson.

Michael
31-05-2007, 23:36
Hvor er Carrick? og El Capitain?

Taktikken minder mest af alt som en FM cheat taktik, som kun gør en ting, nemlig at drage fordel i en af spillets svagheder. Derimod tager den ikke højde for det spiller materiale der er til rådighed, og det virker grotesk hvis Fergie stiller sådan, nå en mand som Carrick og Nevile sidder på bænken.
Derudover har vi rigelig med forsvarsspillere til at dække over evt skader. Tag i mente at Pique vender tilbage, og det samme gør Bardsley. Begge kan spille højrekant, så ingen grund til at købe ind på den plads. Derudover kan O'shea og i værste tilfælde Fletcher dække. Altså 5 spillere til en plads.
Det eneste jeg kan give dig ret i er mangle på en angriber, som jeg er sikker på nok skal blive hentet før transfervinduet lukker. Helst en spiller som Bent.

Tojebe
31-05-2007, 23:47
Bænk:
Foster
(Forsvarsspiller (Ved ikke hvem))
Carrick/Owen (Kommer an på hvem der starter)
Nani
Saha

Hvad med Brown? Jeg synes ihvertfald han er god nok til at sidde på bænken.

Michael; Kan Owen Hagreaves ikke også spille højre back?

Tror ikke vi får Nani og Anderson som startere i idealopstillingen i næste sæson.

VDS
Neville Ferdinand Vidic Evra
Hagreaves Scholes Carrick
Ronaldo Rooney Giggs

Bænk: Foster, Brown, Nani, Anderson; Saha(Rossi)

Kofoed
31-05-2007, 23:49
:devill: Gill smækker kassen i nu for flere handler medmindre Ferguson virkelig kræver en spiller. Det kan man læse på www.united.no her til aften.

Og måske skal vi være taknemmelige for Nani, Anderson og Hargreaves.

Jeg drømmer dog stadig om en ordentlig angriber mere og en højre back, der kan lave indlæg - læs: ikke Gary Neville.

Solskjær er knæskadet igen, og Saha er skrøbelig taget over en lang sæson.

Klaas Jan Huntelaar ville være en drøm, for Berbatov er lige det ældste. I stedet kan vi se frem til endnu en sæson, hvor man frygter skader, fordi vi er tyndt besatte på nogle nøglepositioner.

Selvom det er spændende med de nye spillere, så mangler prikken over i'et altså! Hvad mener I?

------------------------------Foster/VDS---------------------------

--------------Brown--------Rio-------Vidic----------Evra------------

------------------------------Hargreaves----------------------------

------------------------Ronaldo-----------Scholes-------------------

-----------------Giggs/Nani--------Rooney--------Saha--------------

Bænk: Silvestre, O'Shea og Anderson.

Den sætning jeg har fremhævet er jeg slet ikke enig i.. som jeg ser det har vi slet intet at frygte med hensyn til skader.. på stort set alle pladser har vi spillere der kan gå ind og tage over.. måske ikke helt så godt som dem i start XI men godt nok eller lige så godt.. du må meget gerne fremhæve hvor det er du mener vi er svage!! er det i angrebet du mener?? for det mener jeg dog ikke.. ved godt man ikke skal forvente for meget af nani og anderson men hvis en rooney bliver skadet har vi rossi, smith, anderson, tildels OGS.. det mener jeg da er ok taget i betragtning at vi ikke har brugt penge på nye angribere..

United DK
31-05-2007, 23:55
Jeg læste i en anden tråd, at Anderson var angriber, så hvorfor ikke prøve ham ved siden af Rooney?

Startopstilling næste sæson:

VDS

Rooney - Anderson

Alternativet:

VDS

Hargreaves - Carrick

Scholes

Ronaldo - Rooney - Giggs

Problemet for mig her er, at Rooney spiller frontangriber, det er han ikke målfarlig nok til, og man skal også gerne være lidt stadionær, når man spiller den position, og Rooney er alt andet end stadionær.

Julian
01-06-2007, 10:17
Problemet er især at vi ikke har en decideret angriber/boksspiler. Det bliver helt sikkert Rooney som bliver spydspids, men det er dog lidt ærgeligt da hans bedste position klart er det man kalder en supporting striker.
Jeg tror at start formationen i år bliver:
VDS
Neville -- Rio -- Vidic -- Evra
Carrick -- Hargreaves
Ronaldo -- Scholes -- Giggs
Rooney

Og så tror jeg Anderson af og til kommer ind i stedet for Scholes og Nani ind for Giggs. Det bliver helt klart en styrkelse af Scholes da han ikke behøver takle nær så meget, men jeg håber på en decideret angriber, så man kunne spille en mere traditionel 4-4-2.
Så vidt jeg har forstået er Anderson lidt en Scholes type, og hvis han kommer ind så har vi et utrolig farligt våben: hurtigheden og hvis vi kan få kontra angreb til at fungere godt med de spillere bliver det ekstremt farligt.
I den her debat må man dog ikke glemme Rossi, måske han får et år mere på lån for ellers bliver der rift om pladserne i front.

Foged
01-06-2007, 12:11
Tror faktisk ikke at der er den store tvivl i SAF's øjne.
Desværre tror jeg vi går ned til at spille med 1 angriber - skandale!

VDS
Gaz - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Hargreaves - Carrick - Giggsy
Scholes
Rooney

robinho
01-06-2007, 12:50
VDS
Gaz - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Hargreaves - Carrick - Giggsy
Scholes
Rooney

den opstilling ender med at blive for defensiv, fordi scholes kommer til at trække meget længere ned i banen end for eksempel en Anderson vil gøre.

Det bliver for meget 4-5-1 med den opstilling der istedet for den 4-4-1-1 som fergie spiller normalt hvor rooney ligger bag en angriber

timberunited
01-06-2007, 15:08
:devilll: Til Kofoed: Jeg ved godt, at mange er glade for at vi vandt mesterskabet. Men havde vi ikke haft skader i angrebet: Saha, Solskjær osv. havde det måske kunnet blive til de store ører også. Det gør ikke noget, at nogle poster er dækket tre gange, når man spiller i så mange turneringer, som United generelt gør.

Jeg synes ikke, at hverken Solskjær eller Smith leverede varen i sidste sæson. Solskjær forsvinder ud af kampen, når han spiller fra start. Han er en fremragende joker. Men hvem kan holde til at gøre det hårde arbejde, som den engelske liga kræver? Som jeg ser det, kan ingen i truppen udover Rooney holde en sæson igennem i angrebet. Og selvom der godt med "DAMP" i ham, så ville det være rart at kunne give ham pauser eller kunne sætte trumf på, når det ikke kører for terrieren.

Rossi mangler stadig at bevise sig i Premiership, og Anderson er mere hængende angriber, som jeg foreløbigt ser ham. Smith er blevet ødelagt af at blive omskolet. Han mangler den sidste skarphed.

Med hensyn til kaptajnen, er jeg af den mening, at der snart skal nyt blod til på den højreback. Desuden erstattede Giggs jo Gaz det meste af tiden, og han er i mine øjne mere kaptajn end Gary. Men måske har du ret, Kofoed, måske kan Pique løfte arven fra Nevilles bedre dage. Hvis han altså ikke bliver i Spanien, for det går nogle rygter også på.

Så der er svagheder: i angrebet og på højrebacken!

Refstrup
01-06-2007, 15:20
Jeg tror holdet bliver sådan her.

------------------------vds-----------------------
--------------------------------------------------
neville---------rio-----------vidic--------------evra
------------------Hargreaves----------------------
-------------anderson-------scholes--------------
ronaldo---------------------------------------nani
--------------------Rooney-----------------------
Anderson og scholes går meget med frem, det er derfor der kun er en angriber

Stente
01-06-2007, 20:14
Jeg er enig med Robinho, Scholes som hængende angriber (med Hargo og Carrick bag sig) vil ende med at Rooney ligger alene i front non stop!
Scholes kan godt spille offensiv midtbane hvis han er en del af en 2-mands midtbane, men det går ikke at han skal til at overtage "Rooney's rolle"..
Som jeg ser det kommer han ALT for meget med tilbage og deltager i det opbyggende, i stedet for at blive liggende, få en aflevering og så sende kuglen videre på flanken, i kassen eller til angriberen..
Den rolle ser jeg meget hellere Anderson udfylde, mens Scholes kan ligge og rotere med Hargo og Carrick på midten..
Anderson har (i følge de fleste herinde på forum) de kvaliteter der skal til for at spille den hængende angriber, og hvis han er så arbejdsom som nogen påstår tror jeg det bliver spændende at se ham og Rooney i et angrebssamarbejde hvor de kan ligge og bytte lidt plads, og skabe lidt uforudselighed..

Forestil jer desuden hvor forvirret forsvaret bliver, når Anderson fra sin position lige bag Rooney trækker ud i venstresiden mens Ronaldo overtager pladsen bag Rooney og Nani smutter over på højrekanten - hvad gør man som forsvarsspiller mod så meget alsidighed og variation i angrebsspillet? Ja, man kan ved video-studering lære at tackle og dække nogenlunde op for en verdensklasse wing som Ronaldo, men når der pludselig er 3 forskellige personer du kan stå overfor inden for 10minutter bliver det utrolig svært at forudsige for forsvarsspilleren! Når alle 3 spillere oven i købet kan trække ind i banen og score mål eller bruge deres overblik til at skabe chancer for angriberen bliver det jo fuldstændig sindsygt!
Oven i det kan Rooney jo også spille enhver af de 4 offensiveste pladser, og han er en helt anden type at stå overfor end de 3 sydlændinge!
Der er jo rundt regnet 100.000 strenge at spille på for United's angreb i de kommende sæsoner! - Det bliver en ualmindelig velklingende symfoni for United's fans!
Masser af kys til Gill og Ferguson for at bringe to så lovende spillere til klubben, kan ikke vente til sæsonstart:loved: ;)

Jev
01-06-2007, 20:23
Jeg kan godt forestille mig, at vi ikke får en reel startopstilling i næste sæson. Selvfølgelig vil Fergie inderst inde have sine 11 foretrukne, men med så bred en trup, som vi har pt., er jeg ikke i tvivl om, at vi kan se frem til en hel masse rotation mellem spillerne.

Van der Sar får minimum en sæson mere. Nu hvor Foster er dømt ude en stor del af tiden, får han det også nemt, og han kommer til at stå hele næste sæson, hvorefter Foster så forhåbentlig kan begynde sin karriere som fast ankermand hos United om lidt over et år.

Firebackkæden kommer heller ikke til at ændre sig. Neville - Rio - Vidic - Evra viste i efteråret, at de sammen kan udgøre en af verdens absolut bedste forsvarskæder. Næste år kan vi umuligt rende ind i så mange skader på samme sted, som vi gjorde i år, hvorfor de fire forhåbentlig kan spille det meste af tiden, mens vi også har spillerne til at aflaste dem - selv Neville (såfremt vi hiver Piqué hjem, hvilket vi bør).

Så er der midtbanen og angrebet. Om det bliver 4-2-3-1 eller ej, så tror jeg egentlig, at stammen i store træk vil være den samme som i år. I det centrale rum har vi nu fire spillere af ypperste kaliber i Hargo, Carrick, Scholesy og Fletcher. Det burde betyde, at alle er friske til sæsonafslutningen, fordi de stort set kan skiftes med at spille hver eneste gang.

Fløjene er naturligvis fortsat Giggs og Ronaldo. Nani og Anderson skal i bedste fald bruge et halvt til et helt år på at falde til, og indtil da kan de allerhøjest blive benyttet som jokere, når modstandernes forsvar er ved at være udmattede. Ellers er det naturligvis et par luksusudskiftere, hvilket ligeledes kan siges om Park, hvornår han så end returnerer.

Også i angrebet har vi mange strege at spille på. Rooney er naturligvis selvskrevet, mens Saha (som forhåbentlig bliver - og kan spille betydeligt mere end i den forgangne sæson) samt Smith skal kæmpe om den anden plads - forudsat at vi spiller 4-4-2. Jeg håber dog, at også Rossi kan blande sig, mens Solskjærs rolle desværre nok er ved at være udspillet.

gasgas
01-06-2007, 23:21
Mange herinde nævner Anderson som afløser for Scholes. Det kan jeg egentlig ikke forstå. Nu har jeg ikke set Anderson spille, men hvis han minder om Ronaldinho, så kan jeg ikke se sammenligningen med Scholes. For mig at se, er Scholes midtbanespiller, med stor streg under midt! Især på hans ældre dage er han mere blevet den spiller som holder spillet igang og i tempo, fremfor at tage de dybdeløb han havde engang. Hvis vi skal kigge på afløsere for Scholes vil jeg mene vi nærmere skal kigge på Hargreaves eller Carrick. Men heller ikke de er samme type spiller som Scholes. Men det er dem der skal overtage hans plads på holdet.

Eastfarm
03-06-2007, 13:15
Jeg kunne godt forestille mig denne opstilling:

VDS

Brown-Ferdinand-Vidic-Evra

-Hargreaves-
Ronaldo-Carrick-Nani
-Anderson-
-Rooney-

En solid 4-1-3-1-1 er altid god. Den opsilling skaber også et hurtigt spil i offensiven

Hvad synes i om det ???

Eastfarm
03-06-2007, 13:18
Ellers kunne en 4-4-1-1 heller ikke være dårlig. Så ville den bare se sådan her ud:

VDS

Ronaldo-Carrick-Hargreaves-Nani
-Anderson-
-Rooney-

Damien
03-06-2007, 13:41

VDS

-Hargreaves-
Ronaldo-Carrick-Nani
-Anderson-
-Rooney-

En solid 4-1-3-1-1 er altid god. Den opsilling skaber også et hurtigt spil i offensiven

Hvad synes i om det ???

Syntes du og andre glemmer er Scholes HELT SIKKERT vil være i start opstillingen til August.. Han har spillet en helt fantastisk sæson i år og der er INGEN chance for han bliver bænket, med mindre han blir skadet selvfølgelig!

Streubel
03-06-2007, 14:39
For mig at se er der ingen tvivl om at vi bare skal pukle videre hvor vi slap i sidste sæson...

-----------VDS--------------
Gaz - Vidic - Ferinand - Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs
-------Rooney-Saha---------

Så kan folk flytte rundt på dem som de har lyst og kalde formatioen. 4-1-1-3-1 eller 4-4-1-1 elller 4-4-2 eller 4-2-3-1 jeg er sådan set ligeglad.. Med vores tre indkøb og pique, Rossi og Foster er der nu endnu mere konkurrence på bænken. Så hvis Saha ikke skulle holde skulle der jo være rigeligt med variations muligheder i Hargreaves, Fletcher, Park, Nani, Andersson, Smith, Rossi, Ole.. Synes lige det ville være overdrevet nok at købe mere når vi har et mesterhold plus 6 nye spillere i Foster, Pique, Hargo, Nani, Anderson, Rossi.. Vi havde jo ikke kvalitets problemer sidste år det var bredden den var gal med og den skulle være sikret nu. Så kan det jo også kun gavne at spillerne nu kender hinanden andnu bedre og at Rooney, Ronaldo har fået et år mere. Carrick er i niveau fra starten 4-kæden kender hinanden nu.. Ja flere indkøb NEJ TAK!

Dahlmann
03-06-2007, 15:08
Mange herinde nævner Anderson som afløser for Scholes. Det kan jeg egentlig ikke forstå. Nu har jeg ikke set Anderson spille, men hvis han minder om Ronaldinho, så kan jeg ikke se sammenligningen med Scholes. For mig at se, er Scholes midtbanespiller, med stor streg under midt! Især på hans ældre dage er han mere blevet den spiller som holder spillet igang og i tempo, fremfor at tage de dybdeløb han havde engang. Hvis vi skal kigge på afløsere for Scholes vil jeg mene vi nærmere skal kigge på Hargreaves eller Carrick. Men heller ikke de er samme type spiller som Scholes. Men det er dem der skal overtage hans plads på holdet.

Scholes er en offensiv midtbanespiller. sådan ser jeg i hvert fald på ham.... han er en elegant spiller som slår de gode stikninger og fordeler bolden godt. samtidig er han ikke bange for at skyde udefra.
carrick er mere min definition på en midtmidt, mens hargreaves er den defensive..

anderson er offensiv midtbane, og hvis andre ser scholes' rolle på samme måde som jeg gør, er det nok en af grundene til at de har anderson som scholes' afløser...

selv ser jeg carrick som scholes' afløser, da carrick også er en rigtig god spilfordeler, og virkelig slår nogle giftige afleveringer.. dog har han ikke den fandenivoldskhed som scholes har, men der findes kun en paul scholes...

Dahlmann
03-06-2007, 15:12

VDS

-Hargreaves-
Ronaldo-Carrick-Nani
-Anderson-
-Rooney-

Hvad synes i om det ???

for det første så bør du lægge mærke til at i den foregående sæson var det de rutinerede spillere, og ronaldo, som løftede vores spil op i en højere dimension... men det fjerner du nu ved at sætte 2 uprøvede premiership spillere lige i ilden... det tror jeg ikke holder det der... Nani og Anderson er ikke klare til at være de bærende kræfter endnu... brown er en god højreback, men han skal ikke erstatte gaz, endnu.. vi vælger ikke bare lige sådan kaptajnen fra, og derfor ser jeg af mange grunde dit hold som værende urealistisk... Gaz, Scholes og Giggs skal stadig være på holdet, og så kan Nani og Anderson løbende få spilletid, så de bliver vænnet til tempo, og brutalitet i Premiership..

Kjizzle
03-06-2007, 16:38
Jeg kan ikke se hvorfor vi skal ændre i vores opstilling i forhold til i år. Vi vandt mesterskabet, var i finalen i FA Cup og i semifinalen i CL. Vores bedste sæson i flere år.

Sidste år manglede vi i bredden. Den er nu sikret med 3 indkøb. Nani og Anderson ser jeg først i startopstillingen om et år eller to. Hargreaves kunne nok godt gå direkte ind men det kræver jo så meget tilvænning at gå ind og spille på verdens bedste hold. Jeg håber vi starter som vi gjorde i sidste sæson.

VDS

Ronaldo-Scholes-Carrick-Giggs

Rooney-Saha

Alt efter Sahas skader kan det dog blive nødvendigt at ændre i opstillingen. Men jeg synes bare det er så vigtigt at vi får spillet specielt de unge stille og roligt ind på holdet.

Streubel
04-06-2007, 03:49
Jeg kan ikke se hvorfor vi skal ændre i vores opstilling i forhold til i år. Vi vandt mesterskabet, var i finalen i FA Cup og i semifinalen i CL. Vores bedste sæson i flere år.

Sidste år manglede vi i bredden. Den er nu sikret med 3 indkøb. Nani og Anderson ser jeg først i startopstillingen om et år eller to. Hargreaves kunne nok godt gå direkte ind men det kræver jo så meget tilvænning at gå ind og spille på verdens bedste hold. Jeg håber vi starter som vi gjorde i sidste sæson.

VDS

Rooney-Saha

Alt efter Sahas skader kan det dog blive nødvendigt at ændre i opstillingen. Men jeg synes bare det er så vigtigt at vi får spillet specielt de unge stille og roligt ind på holdet.

Godt at hore en som taler fornuft og ikke bare vil aendre for at aendre

Eastfarm
08-06-2007, 17:19
Jeg kan godt forstå jer Damien og Dahlmann, men jeg føler bare der snart skal tilføres noget nyt ungt i start opstillingen.
Jeg ser også gerne at Scholes og Giggs får en masse spilletid. Men jeg tror at det er de nye unge kræfter som skal holde United oppe i den nye sæson. Jeg elsker at se Scholes og Giggs spille og jeg hader at læse rygter om at Giggs skal til Tottenham. Men det jeg har set fra Nani og Anderson har imponeret mig meget, især alle de flotte assist som Anderson har leveret for FC Porto.
Jeg er jo heller ikke så gammel, så jeg synes selvfølgelig at de unge er bedst, og har en lidt hurtigere teknik end de rutinerede spillere, som er over de 30.

Lad mig høre jeres mening?

Buch
09-06-2007, 20:35
Holdet anno 2007-2008 tror jeg ser sådan her ud:
E. van der Sar
G. Nevilla - R. Ferdinand - N. Vidic - P. Evra
O. Hargreaves - M. Carrick - P. Scholes
C. Ronaldo - R. Giggs
W. Rooney

En 4-3-2-1 (juletræet) formation.

Panduro17
13-06-2007, 15:25
V.D.S
Hargreaves(Carrick)
Ronaldo Giggs
Scholes(Anderson)
Smith Rooney

Bugge
13-06-2007, 15:31
Eastfarm: Man smider ikke Paul Scholes på bænken fordi han er over 30.. Han er en verdensklasse spiller, i mine øjne den bedste på hans plads..

Det handler ikke kun om at han er en United-darling, det handler også om at han er i særklasse, skaber chancerne og holder sammen på holdet.. Han er super stabil og hans pasninger er ofte fra en anden verden..

Det handler om at skifte lidt mellem de unge og de rutinerede spillere og når så de unge spillere har fået noget mere erfaring og hår på brystet så kan man snakke om et "generationsskifte"..

Der er stadig et par gode år i Scholes, det er jeg sikker på.. Sæsonen 05/06 var skidt, men der havde han jo også et syn som Stevie Wonder.. Giggs har vist svaghedstegn i slutningen af sæsonen, så jeg så gerne at enten Nani eller Anderson rykkede ud på kanten engang imellem, men Giggs er stadigvæk et vigtigt aktivt for holdet.. Han er super professionel og erfaren..

Refstrup
13-06-2007, 15:39
Eastfarm: Man smider ikke Paul Scholes på bænken fordi han er over 30.. Han er en verdensklasse spiller, i mine øjne den bedste på hans plads..

Det handler ikke kun om at han er en United-darling, det handler også om at han er i særklasse, skaber chancerne og holder sammen på holdet.. Han er super stabil og hans pasninger er ofte fra en anden verden..

Det handler om at skifte lidt mellem de unge og de rutinerede spillere og når så de unge spillere har fået noget mere erfaring og hår på brystet så kan man snakke om et "generationsskifte"..

Der er stadig et par gode år i Scholes, det er jeg sikker på.. Sæsonen 05/06 var skidt, men der havde han jo også et syn som Stevie Wonder.. Giggs har vist svaghedstegn i slutningen af sæsonen, så jeg så gerne at enten Nani eller Anderson rykkede ud på kanten engang imellem, men Giggs er stadigvæk et vigtigt aktivt for holdet.. Han er super professionel og erfaren..

Ja det er vigtig at nogle af de gaml også er med på holdet. Jeg synes Gaz har spillet en framragende sæson

Grothen
13-06-2007, 15:40
Hvis vi ikke køber en ny angriber:

Målmand: van der Saar

Forsvar: G. Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Def. Midt: Hargreaves - Carrick

Of. Midt: C. Ronaldo - Scholes - Giggs

Angreb: Rooney

(Med Anderson som backup for Scholes, og Nani for Giggs)

Hvis vi køber en angriber:

Målmand: van der Saar

Forsvar: G. Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Def. Midt: Hargreaves/Carrick

Of. Midt: C. Ronaldo - Scholes - Giggs

Angreb: Rooney - Ny Angriber (Forhåbentlig Fernando Torres!)

(Stadig med Anderson og Nani som backups, men med scholes trukket noget længere tilbage på banen, dog stadig som den offensive playmakeren på midten)...

Jeton91
13-06-2007, 15:57
Hvorfor syntes i ikke vores nye spiller skal være inde ,
Især OH ham har vi jagtede i meget lang tid nu syntes i at han ikke skal starte inde og have helt den samme startopstilling som sidste år ,
Det er for latterligt .
Det ok med at anderson eller nani for de er ogs rigtig unge og supertalenter men en som Hargreaves skal bare starte inde han er klart en verdensklasse angriber.
Alle har deres egne meninger,
Jeg syntes alstå OH skal starte inde og det tror jeg os Alex ferguson syntes.

Mhv Jeton

Jeton91
13-06-2007, 15:58
Især OH ham har vi jagtede i meget lang tid nu syntes i at han ikke skal starte inde og have helt den samme startopstilling som sidste år ,
Det er for latterligt .
Det ok med at anderson eller nani for de er ogs rigtig unge og supertalenter men en som Hargreaves skal bare starte inde han er klart en verdensklasse angriber.

Mhv Jeton

Verdensklasse midtbane mente jeg

Grothen
13-06-2007, 16:06
Det er for latterligt .

Mhv Jeton

Jeg ville gerne have både Carrick - Scholes - Hargreaves på den centrale, men tror ikke der bliver plads til dem allesammen, ikke i samtlige kampe i hvert fald. Og da jeg mener, Carrick og Hargreaves er dem af de tre der minder mest om hinanden, synes jeg, at Scholes og en af de to bør starte inde. Medmindre selvfølgelig, hvis vi spiller med 5-mands midtbane.
Jeg synes bare ikke, det ville være retfærdigt overfor Carrick, bare at smide ham på bænken efter en, efter min mening, glimrende sæson. Derfor tror jeg, der vil blive roteret en del mellem de to... Men lad os nu se ;)

Jeton91
13-06-2007, 16:08
Jeg ville gerne have både Carrick - Scholes - Hargreaves på den centrale, men tror ikke der bliver plads til dem allesammen, ikke i samtlige kampe i hvert fald. Og da jeg mener, Carrick og Hargreaves er dem af de tre der minder mest om hinanden, synes jeg, at Scholes og en af de to bør starte inde. Medmindre selvfølgelig, hvis vi spiller med 5-mands midtbane.
Jeg synes bare ikke, det ville være retfærdigt overfor Carrick, bare at smide ham på bænken efter en, efter min mening, glimrende sæson. Derfor tror jeg, der vil blive roteret en del mellem de to... Men lad os nu se ;)

Ja lad os se det er jo ikke os der bestemmer heh

United DK
13-06-2007, 16:26
@Jeton91

Du kan bare trykke på Edit-knappen, hvis du vil ændre noget i dit indlæg. :)

Stente
13-06-2007, 16:28
...da jeg mener, Carrick og Hargreaves er dem af de tre der minder mest om hinanden, synes jeg, at Scholes og en af de to bør starte inde...

Det synes jeg, desværre, er en generel opfattelse af vores midtbanesituation!
Jeg kunne dog ikke være mere uenig!
Carrick har spillet en mere defensiv rolle indtil videre, ja, men det tror jeg bestemt ikke han er indkøbt til!
I Spurs lå han og lagde de samme guldafleveringer, som Scholes gør hos os, og det er bestemt på den mere fremadrettede midtbane at vi vil se Carrick udfolde sig for alvor!
Carrick har et fænomenalt overblik, og hans dybdeløb er bestemt heller ikke at kimse af, og jeg mener helt sikkert at det vil være spild af hans kvaliteter hvis han skal ligge og rotere med Hargo på den defensive midtbane!
Indtil Hargo er indspillet vil det formentlig være tilfældet, men så snart han er indspillet håber jeg at Carrick vil flyttes lidt længere frem, til den plads som Scholes har varetaget i denne sæson!

Damien
16-06-2007, 15:05
Da jeg ikke tror og håber vi henter flere spillere denne sommer.
Ville jeg stille op på en af følgende måder

4-4-2 (ligesom sidste år)

-------------Van der sar--------------
--------------------------------------
-----Neville--Vidic----Rio----Evra------
-------------------------------------
------------Carrick------------------
---------------------Scholes---------
Ronaldo--------------------------Giggs
--------------Rooney-----------------
-----------------------Saha/Rossi-------

4-5-1

Ronaldo--------------------Rooney
-----------Saha/Rossi--------------

GloryManUtd2730
16-06-2007, 15:12
Holdet anno 2007-2008 tror jeg ser sådan her ud:
E. van der Sar
Owen - Carrick
Ronaldo - Scholes(Anderson) - Giggs(Nani)
Rooney

Vince
16-06-2007, 19:52
Jeg håber dette bliver vores hold:

E. van der Sar

C. Ronaldo - Scholes - Carrick/Hargreaves - Giggs/Nani

Rooney - Ny angriber/ Smith*/ Rossi/ Saha*

*Hvis vi får en ny angriber, mener jeg vi skal prøve at sælge Saha eller Smith.

Bruun
16-06-2007, 20:21
Van der Sar
O'shea - Vidic - Rio - Evra
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Nani
Rooney - Dong

Holmegaard
16-06-2007, 20:24
hvis vi ikke får en ny angriber tro jeg det kan blive lidt ala en 4-1-2-2-1 som vil se sådan her ud:
VDS
Gaz-Rio-Vidic-Evra
Hargo
Scholes-Carrick
Ronaldo - Giggs/nani
Rooney

og hvis vi får en ny, så tror jeg vi kører den normale 4-4-2

Alex
16-06-2007, 21:16
Synes det er svært at give et bud på opstillingen.
Håber helt klart på en 4-4-2, selvom der selvfølgelig også er andre muligheder!
Selve holdet synes jeg er svært at gætte på, for mit kendskab til Nani, Andersson og Hargreaves er begrænset.

Nani har jeg hørt skulle være fantastisk.
Hargreaves har jeg kun set ved VM.
Andersson har jeg aldrig hørt om.

Da jeg ikke kender de spillere, kan jeg selvfølgelig ikke give et kvalificeret bud på om hvorvidt de skal slå ham eller ham af.

Men glæder mig til at se hvad de kan, og glæder mig til at se hvordan Fergie blander kortene! :)

chesney
16-06-2007, 23:16
Hej drenge. Første indlæg her på siden.

Jeg tror:

-------------VDS-----------
------Gaz-Rio-Vida-Evra-----
--------Rooney-x---------

x = vores nye angriber

Jeg håber:
--------Foster--------
--Gaz-Rio-Vida-Evra--
----Carrick-Scholes----
Ronaldo---------Nani
---------Giggs-------
--------Rooney------

GloryManUtd2730
17-06-2007, 14:54
Van der Sar
O'shea - Vidic - Rio - Evra
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Nani
Rooney - Dong

Dong Styre!!!!!!!!!!

Dines
17-06-2007, 15:52
Sådan her ser jeg vores hold, og med reserver lige bagved, og endnu længere - Den der står først, er hvad skal man sige første priotet, mens de andre er bænk/reserve:

VDS/Foster/TK

Neville/Brown/O'Shea - Rio/Pique/Evans - Vidic/Brown/Pique - Evra/O'Shea/Silvestre

Hargreaves/Fletcher/O'Shea - Carrick/Fletcher/O'Shea

Ronaldo/Nani/Park----Scholes/Anderson/Park----Giggs/Nani/Park

----------------Rooney/Smith, Saha, OGS, Rossi.-----------------

Det her hold afhænger lidt af om der bliver købt en ny angriber, og hvem som bliver solgt. Som det ser ud nu, tror jeg at holdet vil se sådan her ud. Mht til angriberne, ved jeg ikke rigtig hvem som bliver 2. angriber, hvis vi ikke køber en til. Samtidig skal vi også tænke på, at der nok er nogle af dem som bliver solgt til sommer.

Køb: En ny angriber. Torres, Bent, Berbatov eller Owen er alle gode muligheder

Salg: Heinze, Saha eller Smith og Richardson. Heinze er ganske enkelt ikke god nok. Han er en udemærket alternativ for Evra, men jeg ser hellere at han bliver skiftet ud. Saha eller Smith ryger det er jeg ikke i tvivl om. Smith får ikke forlænget sin aftale lige nu, og med Boro's bud på ham, kan det godt virke som ham der ryger. Samtidig virker Fergie træt af Sahas evige skadeshelvede, og Lyon har været inde i billedet et par gange. Richardson behøver ingen nærmere forklaring. :D

Gronkjor
17-06-2007, 16:20
Dong Styre!!!!!!!!!!

Dong er da mega dårlig jeg synes vi skal skille os af med ham! Bare se kampen mod Chelsea, der var han godtnok banens dårligste.

Martinsen
17-06-2007, 16:25
den jeg tror:

VDS

Neville-Rio-Vidic-Evra

----Hargo-Carrick

Ronaldo-Scholes/Anderson-Nani/Giggs

---------Rooney

jeg håber ikke det er den her opstilling vi vil spille næste sæson, både fordi jeg ikke mener vi skal skifte fra vores 4-4-2, og så kræver det i hvertfald at vi skal have en ny angriber da jeg ikke mener Rooney har hvad der skal til for at ligge alene på toppen, og mener det vil spilde hans talent at rykke ham ud på en af kanterne...

den jeg håber:

Foster

Neville-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Carrick/Hargo-Scholes/Anderson-Giggs/Nani/Anderson

Rooney/Anderson-Saha/Smith

Panduro17
17-06-2007, 21:59
Dong er da mega dårlig jeg synes vi skal skille os af med ham! Bare se kampen mod Chelsea, der var han godtnok banens dårligste.

Hvad bygger du din analyse på?
EN kamp. Det jo helt hen i hampen.
Dong er en god angriber, måske ikke verdens bedste, men havde han været englænder havde du set ham mere an end fordi han er asiat.
Chelsea kampen var generelt forfærdelig, men ikke destro mindre gjorde han en god figur med gode ryk og boldkontrol. Giv ham en chance og så lad vær at svine nogen til for en kamp, og uden at analysere problemet.

Peace

Hono10
17-06-2007, 22:12
----------------- B.Foster------------

---GN-------RIO--------Vidic----Evra

----Ronaldo----Hargreaves--Scholes--Giggs

---------------Anderson---------------

--------------------------Rooney----

RasmusP
18-06-2007, 11:47
Foster
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Carrick-Scholes/Hargreaves-Giggs/Nani
Rooney-Anderson

Andersen
18-06-2007, 12:33
Jeg ser gerne flg opstilling i den nye sæson:

Tomas K
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargreaves-Giggs-Richardson
Anderson
Rooney

bænk: VDS,Brown,Carrick,Scholes og Dong

skal sælges: Heintze,O'Shea,Rossi

Damien
18-06-2007, 12:41

Tomas K
Neville-Rio-Vidic-Evra
Anderson
Rooney

Hvor er Scholes ???:eek:

United DK
18-06-2007, 12:42

Tomas K
Neville-Rio-Vidic-Evra
Anderson
Rooney

Er det seriøst det der? Kuszczak og Richardson i startopstillingen?

schousboe9
18-06-2007, 12:44
@ Andersen

Jeg gætter bare, men tror ikke, du bliver populær på at:

1. Starte med Richardson!!!
2. Bænke Scholes (og Carrick?)!
3. Have Dong på bænken...

Så er der seføli delte meninger om meget, men selv savner jeg en Alan Smith, i hvert fald. Bænken skal han da sidde på?? Saha er dog helt ude af billedet, det er rigtigt!:)

Nauer
18-06-2007, 12:46
Richardson i startopstillingen? WTF :eek: :eek:

Jeg forstår heller ikke at man kan sætte Scholes af efter den fantastiske sæson han havde

Stente
18-06-2007, 12:49

Tomas K
Neville-Rio-Vidic-Evra
Anderson
Rooney

Det er ligegodt det mærkeligste, åbenbart seriøse, bud på en startopstilling jeg længe har set... Kan du ikke begrunde dit forslag lidt, vil da gerne høre hvorfor Richardson er at foretrække fremfor Nani eller Giggs, samt hvorfor Giggs skal spille den centrale midtbaneplads i stedet for Carrick eller Scholes?
Og sidst, men ikke mindst, hvorfor i alverden den fummelfingrede Polak skal overtage pladsen mellem stængerne fremfor VDS eller Foster?

NtotheT
18-06-2007, 13:24

Tomas K
Neville-Rio-Vidic-Evra
Anderson
Rooney

Undskyld andersen, men følger du ikke med?
- Det ene er: Kuzschak foran Foster ? Fuldstændigt fejlbedømt af dig!
Giggs ind på midten? Hvad med scholes, carrick?????
Richardson foran Nani, Anderson, Giggs?
Og til sidst? DONG PÅ BÆNKEN?! Manden ved ikke hvad fodbold er, og så vil du have Rossi skal sælges? Et mega talent, blandt de største angrebstalenter, så vil du have ham solgt så Dong, Lorte fuckhoved Solskjæer skal være på holdet?
- Jeg håber det var en joke, for ellers er deri kke meget du har styr på over fodbold :) Det bare min mening.

Mine bud er:

Foster
Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani/Giggs
Rooney - Anderson/Saha

Eller:

Foster
Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Hargreavas
Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs/Nani/Anderson
Rooney

Men vi kan ikke fastslå en holdopstilling, da vi ikke ved, hvem angriberen bliver.

Hvis det bliver en Tevez, som mange rygter siger, tror jeg det bliver en 4-3-3 med meget rotation

Hvis det bliver en Torres, så tror jeg, at vi fastholder vores suværende holdopstilling 4-4-2, hvor jeg altid har synes vi har spillet bedst sådan.

Men jeg glæder mig til sæson 07/08. :)

Andersen
18-06-2007, 13:30
OK, jeg ville bare se hvor megen respons, man kunne få på 20 minutter.
Det klarede I sgu godt.

Holdopstillingen blev sgu lidt for vild, at den burde tages alvorlig. Har tilmed været Scholes-mand siden efteråret/vinteren 1994.

Her er den rigtige, som nok snarere en 4-2-3-1:

VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargreaves-Carrick-Giggs
Scholes
Rooney

bænk: TK, Brown, O'Shea, Nani, Anderson/Ole G/Rossi

SKAL sælges (eller bare gives væk): Richardson !!!!!
og salg af enten Silvestre/Heinze, hvis vi beholder et par af de unge.

Muligvis Smith, men igen det kommer an på om der kommer en ny angriber, som er hovedstøds stærk, for ellers skal vi under ingen omstændigheder sælges ham, idet han er den eneste decideret target player vi har.

Vi SKAL beholde: Rossi.

Har ikke megen fidus til Ben Foster endnu, han skal først afprøves og har altid syntes at TK har klaret det ganske tilforladeligt.

NB: beder om synsforladelse....

schousboe9
18-06-2007, 14:21
Haha - nice, Andersen!

Men det har altså været 1. april!:)

GloryManUtd2730
19-06-2007, 06:56
Dong er en god angriber, måske ikke verdens bedste, men havde han været englænder havde du set ham mere an end fordi han er asiat.
Chelsea kampen var generelt forfærdelig, men ikke destro mindre gjorde han en god figur med gode ryk og boldkontrol. Giv ham en chance og så lad vær at svine nogen til for en kamp, og uden at analysere problemet.

Peace

Lige mine ord har selv set et par kampe med ham og han virker rigtig god :-)
Tak for opbakningen

Grothen
20-06-2007, 16:36

Peace

Jeg mener heller ikke, udfra hvad jeg har set med ham, at han har klassen til United, medmindre han pludselig udvikler sig helt vildt. Er eksempelvis meget mere begejstret for Rossi, ham mener jeg uden tvivl har potentialet til at blive en rigtig klasse-angriber...

schousboe9
20-06-2007, 17:01
Jeg tvivler også umiddelbart på, at Dong kan klare den i United. Han har uden tvivl talent, for han blev ikke bare (udelukkende??) hentet for at sælge merchandise i Østen. Han er jo fysisk meget stærk og virker, efter hvad jeg har set, som en klog spiller.

Tror bare aldrig han rigtig får muligheden i United når man tænker på de offensive kræfter, som vi nu en gang har (jeg kan slet ikke styre mit savl!:)), så han skal nok videre.

Rossi/Smith skal være 2.valg til Rooney og så må Solskjær få de kampe, der nu er plads til. Det ska endnu en gang understreges, at SAHA SKAL SKYDES AF TIL HØJSTBYDENDE!!!

NtotheT
20-06-2007, 18:55
Jeg tvivler også umiddelbart på, at Dong kan klare den i United. Han har uden tvivl talent, for han blev ikke bare (udelukkende??) hentet for at sælge merchandise i Østen. Han er jo fysisk meget stærk og virker, efter hvad jeg har set, som en klog spiller.

Tror bare aldrig han rigtig får muligheden i United når man tænker på de offensive kræfter, som vi nu en gang har (jeg kan slet ikke styre mit savl!:)), så han skal nok videre.

Rossi/Smith skal være 2.valg til Rooney og så må Solskjær få de kampe, der nu er plads til. Det ska endnu en gang understreges, at SAHA SKAL SKYDES AF TIL HØJSTBYDENDE!!!

Undskyld, undskyld, undskyld - Men hvad er det i ikke fatter herinde? (Jeg er ikke sur, men vil bare gerne have en forklaringen)
SOLSKJÆER FOR SAHA?!
Undskyld, men jeg mener derimod det er solskjæer der skal skydes af helvede til! Manden får penge (550.000 kr/uge) for at være skadet konstant, og når han endelig spiller, er han absolut banens dårligste. Desuden er han snart pensionist, og du vil af med Saha? Godt nok er han skadet, men når han er i form, er han en klasse-spiller, som uden tvivl er Uniteds-target-man, og Rooney som giver ham sukkerbolde. Åben nu de øjne for satan. Måske scorede han det afgørende mål anno 1999, men Solskjæer er elendig til united! Han skal væk. Han sluger mere i løn end Smith gør, og Smith er meget bedre end Solskjæer. Fjern den skide nordmand fra den trup, inden han optager pladsen som angriber foran vores andre talenter. !!

Martinsen
20-06-2007, 19:00
Undskyld, undskyld, undskyld - Men hvad er det i ikke fatter herinde? (Jeg er ikke sur, men vil bare gerne have en forklaringen)
SOLSKJÆER FOR SAHA?!
Undskyld, men jeg mener derimod det er solskjæer der skal skydes af helvede til! Manden får penge (550.000 kr/uge) for at være skadet konstant, og når han endelig spiller, er han absolut banens dårligste. Desuden er han snart pensionist, og du vil af med Saha? Godt nok er han skadet, men når han er i form, er han en klasse-spiller, som uden tvivl er Uniteds-target-man, og Rooney som giver ham sukkerbolde. Åben nu de øjne for satan. Måske scorede han det afgørende mål anno 1999, men Solskjæer er elendig til united! Han skal væk. Han sluger mere i løn end Smith gør, og Smith er meget bedre end Solskjæer. Fjern den skide nordmand fra den trup, inden han optager pladsen som angriber foran vores andre talenter. !!

du sviner en af de største legender i United, det er pinligt og respektløs... jeg er enig i at Solskjær ikke er god nok længere, men derfór kan vi stadig godt beholde ham, for han er en fantastisk vejleder for de unge spillere... iøvrigt kan du vel godt tale pænt til folk selvom de ikke er enige med dig...

Damien
20-06-2007, 19:10
Nok er solskjær en legende, men en af de største - næppe.. Men dog elsker jeg Ole for det han har gjort for United, og den loyalitet han har vist os kan ikke sammenlignes..

Men er enig i det på tide han forlader os, og får et arbejde som talenttræner eller andet...

NtotheT
20-06-2007, 19:24
du sviner en af de største legender i United, det er pinligt og respektløs... jeg er enig i at Solskjær ikke er god nok længere, men derfór kan vi stadig godt beholde ham, for han er en fantastisk vejleder for de unge spillere... iøvrigt kan du vel godt tale pænt til folk selvom de ikke er enige med dig...

Jeg snakker pnæt, men skulle lufte min frustation ud over at alle bedårer ham som spiller?! Han er ikke god længere, men giver dig ret i at han er god nok som vejleder, men så kan få det job, istedet for at optage en plads som spiller :) Han er legende, men den kan overhovedet ikke holde, når man skabe et nyt hold. Så kan han jo være på hodlet indtil han er 79 år. Han skal bare væk fra truppen og få sig et job i United. Det ville være meget meget bedre

United DK
20-06-2007, 19:29
SOLSKJÆER FOR SAHA?!

Selvom jeg vil give dig nogenlunde ret, i det du skriver, så kan du da godt omtale en spiller som Solskjær lidt bedre, for selvom han ikke længere har niveauet til United, så har han været en fantastisk spiller for os.
Målet mod Bayern var højdepunktet, men han har jo lavet mange andre mål for United, og han er generelt en meget sympatisk person.

Aurdal
20-06-2007, 19:47
haha, det var da svært! Skjønner ikke hvordan noen kan hate solskjær så mye og kalle seg unitedfan. Men alle er jo enige i at han ikke er god nok for startoppstillingen så dropp det.

V.D.S
Neville, Vidic, Rio, Evra
Ronaldo, Carrick, Hargreaves, Giggs
Scholes
Rooney
Dette er det laget jeg regner med starter sesong 07/08.

Laget under er det laget jeg håper starter sesongen.

V.D.S
Neville, Vidic, Rio, Evra
Scholes, Hargreaves
Ronaldo, Rooney, Giggs
Saha

Min forklaring til det er at Anderson og Nani trenger tid og tilvenning til premierleague og kan neppe forvente mye av de før nyttår. Saha er i verdensklasse når det gjelder å ta ned og holde på ballen og vende opp. Når Ron, Roo og Gigg og eventuelt Nani og Anderson kommer i stor fart bakfra skal det MYE til for å stoppe united. :D jeg gleder meg voldsomt til sesongstart.
Bare tanken på å sette inn Nani/Anderson etter 60-70 minutter press mot etablert forsvar som begynner å bli slitne... det mååå jo bli morsom fotball :p

schousboe9
20-06-2007, 19:51
SOLSKJÆER FOR SAHA?!

Så, så...:whine:

At Saha ska skydes af fremfor Solskjær er ren forretningssans! Vi kan nok ikke forvente at sælge Ole for £8 mio.(?) og så købe en erstatning for de penge. Vi ku derimod godt forvente at få det nævnte beløb for Saha for derfor at hente en erstatning for ham.

Saha ligger flere niveauer over Solskjær, ingen tvivl, men frøæderen er konstant skadet og kan derudover slet ikke bidrage med den rutine og vejledning, som Ole kan. SAHA BØR DERFOR SKYDES AF TIL HØJSTBYDENDE, så vi kan hente en ny striker, og mens vi venter på at få kørt Ole i stilling som ungdomstræner eller lign, vil han stadig fungere som et udmærket 4. valg til angrebet.

Hvorfor det sure opstød bare fordi vi ikke er enige??

PS.: Sætter du spilletid op mod hinanden er de sku nok begge omtrent lige dyre i drift, så dét argument tror jeg ikke holder... Uden seføli helt at have tjekket.:o

Aurdal
20-06-2007, 20:06
I følge de som har regnet på det skal vi ha nok penger til et spisskjøp uten salg. Men med de pengene som Glazer har lovt hvert transfervindu.
Saha er en spiss som spiller fast på United om han får en velykket operasjon, som han visstnok fikk. Han var fantastisk og en av hovedgrunnene til at angrepsfotballen vår var så fantastisk første halvår i fjor. 12mål før jul og 6 assist? Det er det høy klasse over. La mannen få litt fred.

I tillegg vil nok neppe et salg av Saha gi oss mer enn 6 mio pund. Som er en latterlig pris for en så god spiller. Selg Smith, Heinze som visst nok desverre er på vei ut og Richardson. Så har vi uansett glazer eller ikke glazer penger til en eventuell spiss.

SantasLittleHelper
20-06-2007, 20:12
Gav Ole ikke også hele sin løn til velgørenhed da han var skadet? Jeg kan godt se at dette udgør et problem for Saha, da han i så fald vil sulte ihjel... Desuden er jeg sikker på at Ole vil score flere mål end Saha, hvis han fik lige så meget spilletid. Ole er en fremragende angriber, og jeg tror ikke der findes en bedre afslutter i verden. Han er alle pengene værd, for det han kan bidrage med er uvurderligt og så længe han vil spille skal han have lov til det... Jeg vil til hver en tid foretrække Solskjaer i truppen fremfor Saha, selvom jeg ikke mener at han skal sælges fordi han er en rigtig rigtig god angriber når han endelig er klar og ikke falder over kridtstregerne og bliver skadet...

Rooney8
20-06-2007, 20:26
Gav Ole ikke også hele sin løn til velgørenhed da han var skadet? Jeg kan godt se at dette udgør et problem for Saha, da han i så fald vil sulte ihjel... Desuden er jeg sikker på at Ole vil score flere mål end Saha, hvis han fik lige så meget spilletid. Ole er en fremragende angriber, og jeg tror ikke der findes en bedre afslutter i verden. Han er alle pengene værd, for det han kan bidrage med er uvurderligt og så længe han vil spille skal han have lov til det... Jeg vil til hver en tid foretrække Solskjaer i truppen fremfor Saha, selvom jeg ikke mener at han skal sælges fordi han er en rigtig rigtig god angriber når han endelig er klar og ikke falder over kridtstregerne og bliver skadet...

jeg forstår ikke hvordan du kan sige du hellere vil have end mand som solskjaer end saha.. solskjaer er færdig og det har han været længe.. der skal man vidst have taget nogle ultrarøde briller på hvis ikke man kan se det.. ole kan nogle gange gå ind og prikke den ind mod holdene der ligger i bunden af pl - mens saha forstår at levere i de store kampe når han nu ikke er skadet..

solskjaer er en fantastisk afslutter men han har ingen hurtighed mere og har du ikke hurtighed i fodbold er er det svært at begå sig på højeste plan.. jeg synes solskjaer efterhånden er en hel ligegyldig spiller der intet har at byde på - nogen gange kan han dog prikke den ind mod hold som wigan men det er ikke nok til at spille i united..håber snart han får et job i united for det er ikke til at holde ud at se på ham inde på banen mere.. han er en af banens dårligste hver gang..

schousboe9
20-06-2007, 20:31
Færdig eller ej, Solskjær er vores 'Costacurta' efter dét, han har gjort for os.

Han skal selv ha' lov at beslutte, hvornår han vil stoppe. Fuldstændig ligesom SAF! Længere er den ikke!:)

Verner
20-06-2007, 20:59
SOLSKJÆER FOR SAHA?!

for det første. Jeg er ikke sikker på denne her men jeg har læst herinde engang at solskjær kom på en pay as you play kontrakt.
for det andet. så kan man bare ikke sælge solskjær, og hvis han alligevel altid er skadet tager han jo ikke pladsen fra talenterne vel ?
for det tredje. så for Glazer mange mange flere penge ud af at sælge Saha, hvilket også gør han nok slipper lidt til køb af en mere holdbar løsning.

NtotheT
20-06-2007, 21:54
jeg forstår ikke hvordan du kan sige du hellere vil have end mand som solskjaer end saha.. solskjaer er færdig og det har han været længe.. der skal man vidst have taget nogle ultrarøde briller på hvis ikke man kan se det.. ole kan nogle gange gå ind og prikke den ind mod holdene der ligger i bunden af pl - mens saha forstår at levere i de store kampe når han nu ikke er skadet..

solskjaer er en fantastisk afslutter men han har ingen hurtighed mere og har du ikke hurtighed i fodbold er er det svært at begå sig på højeste plan.. jeg synes solskjaer efterhånden er en hel ligegyldig spiller der intet har at byde på - nogen gange kan han dog prikke den ind mod hold som wigan men det er ikke nok til at spille i united..håber snart han får et job i united for det er ikke til at holde ud at se på ham inde på banen mere.. han er en af banens dårligste hver gang..

Se, jeg eri kke den eneste der har den holdning.
1) Han kan i den kommende sæson ikke følge med :) Rooney, Ronaldo, Giggs, Anderson og Nani og saha, som offensive kræfter, så vil Solskjæer ikke kunne følge med, for han er så snegle langsomt, og de gutter der mestrer hurtighed og han ødelægger sikkert hele opspillet :) Håber hna stopper, for han er ikke til mere gavn ifølge min mening. Så kan han tage en ungdomstrænerkursus, så han kan opfostrer talenter :) Bare han hurtigst som muligt er væk fra den trup, så er jeg glad!
- Men som i andre siger er han loyal og alt det der og det er godt have sådan en, men hvis i tager de røde briller af, tror jeg i er enige med mig :)

Joe
21-06-2007, 15:22
Så afgjort skal Ole blive i United, som der er flere der er inde på, så er han en fremragende vejleder for de unge spillere. og efter alt hvad han har gjort for klubben, så MÅ han ikke tage nogen steder. Han er United man, til hans dages ende !!!

Aquarium
22-06-2007, 07:28
Vill gerne se denne opstilling bliver prøvet an i denne sæson for at se om de nye kan erstatte vores gamle spillere (giggs, neville, scholes, VDS) når de stopper om et par år:

Foster
Pique-Vidic-Rio-Evra
Ronaldo-Hergreaves/Carick-Anderson-Nani
Rossi-Rooney

Ideal opstilling til 2007/8 4-(1-2)-3

--------VDS----------
-Neville-Vidic-Rio-Evra-
-----Hergreaves-------
---Scholes----Giggs---
-Rossi-Rooney-Ronaldo-

lidt ligesom barcelonas med 2 centrale playmakere (scholes giggs = deco xavi), 3 angribere (rossi = messi, rooney = etoo, Ronaldo = Ronaldinho), 1 central stopper ( Hergreaves = Edmilson/marquez) og så en back four. Man skal bare håbe på at denne opstilling vil give os lige så meget succes som barca fik i deres 2006 sæson.

robinho
22-06-2007, 08:03
Rossi kommer ikke foran Nani og Anderson i køen, og slet ikke til en plads på en wing.

Aquarium
24-06-2007, 07:04
Rossi kommer ikke foran Nani og Anderson i køen, og slet ikke til en plads på en wing.

har hellere ikke placeret ham som wing... han er den 3. angriber i en 4-3-3 system ligesom messi i barcelona... du mener vel ikke at messi er wing? Jeg tror faktisk at han kan sagtens komme foran nani og anderson i køen...

Aquarium
10-07-2007, 00:00
ok. jeg er faktisk lidt overtroisk, og jeg vil ikke jinxe en eventuel skifte for tevez til os, men kunne ikke lade være med at tænke på hvad vores startsopstilling ville se ud med tevez :P

-VDS-
-Neville-Rio-Vidic-Evra-
-Ronaldo-Owen-Scholes-Giggs-
-Tevez-Rooney-

CC
10-07-2007, 00:44
Hvis vi ikke får Tevez, så holder jeg dig personligt ansvarligt Aquarium;)

Foged
10-07-2007, 01:07
Hvis/Når Tevez kommer bliver det for alvor et puslespil at stille vores hold.
Uden Tevez tror jeg vi vil stille med Ronney alene i front og dermed både have plads til Hargreaves, Carrick og Scholes, men hvis Tevez kommer skal der både være plads til ham og Ronney, altså skal en af vores midtbaner ofres.
Det vil formentlig medføre at vi ville køre et meget stort rotations system på holdet da der er 4 pladser til: Scholes, Hargreaves, Carrick, Fletcher, Park, Ronaldo, Nani, Anderson og Giggs.

Så det bliver utroligt spændende at følge men tror at vores mest benyttede/stærkeste må blive:
VDS
Gaz - Rio - Nemanja - Evra

Carrick/Hargreaves - Scholes
Ronaldo -------------------- Giggs
Tevez - Rooney

Gumpe
31-07-2007, 18:21
---------------Foster----------------- (Når han bliver klar)
Neville------Vidic------Ferdinand--Evrá
C. Ronaldo--Hargreaves--Carrick--Giggs
-----------Rooney----Tevez-----------

Bænken: Kuscack (Ved ikke, hvordan det staves)
Brown
Fletcher/Scholes
Park
Rossi/Saha

Don Kafai
31-07-2007, 19:18
Nani M RL
Anderson M RLC, FC
Rooney M RLC, FC
Giggs M LC
Ronaldo M RLC, FC
Tevez M C, FC

Sansynlighedsregning er ikke min stærke side, men jeg kan garantere at der er rig mulighed for at mixe bolcherne hvis vi får Tevez. Vi er jo trippel dækket på alle de offensivce pladser...

VonKoblenz
01-08-2007, 13:08
Altså personligt tror jeg den kommer til sådan noget her hvis vi ikke får Tevez..

Målmanden: Ben Foster (når han bliver klar)

Forsvar:G.Neville-R.Ferdinan-N.Vidic-G.Heinze(håber han bliver)

Midtbanen-C.Ronaldo-M.Carrick-P.Scholes-R.Giggs(er lidt i tvivl om Nani starter)

Offensiv midt: Anderson

Angriber: Rooney

Gelle
01-08-2007, 14:31
VDS

Ronaldo----Hargo/Carrick----Scholes/Anderson----Giggs/Nani

Tevez----Rooney

men hvis vi ikke får tevez kan det være at nani eller anderson skal prøve i angrebet.

mojtaba
01-08-2007, 15:09
4-4-2
Van der Sar
Ronaldo - Carrick/Hargreaves - Scholes - Giggs
Ny angriber - Rooney

4-4-3
Van der Sar
Carrick - Hargreaves - Scholes
Ronaldo - Ny angriber/Rooney - Rooney/Giggs

snegl
01-08-2007, 15:28
Frækt lige at smide en ekstra mand på banen og lave en 4-4-3 mojtaba :D

Hald
02-08-2007, 01:33
VDS
Ronaldo - Scholes - Hargo - Nani
Ronney - Tevez

McPherson
02-08-2007, 09:56
Hvis United får Tevez, tror den eneste umiddelbare ændring er at Scholes og Carrick må gå ned i kampe for at gøre plads til Hargreaves. Ellers tror jeg det kommer til at ligne sæsonen fra sidste år. Kunne også godt forestille mig at de ville spille med Rooney, Giggs og Ronaldo som angribere (hvis ikke de fik tevez) i en 4-3-3:

---------VDS--------
-Nev - Rio - Vida - Evra
-----Hargo Carrick-----
-------Scholes--------
Ronaldo----------Giggs
--------Rooney-------

Tror primært det bilver denne opstilling vi får at se næste år, altså en slags 4-3-3 og hvor Ronaldo og Giggs således vil trække ind i banen, op til Rooney. Det gode ved den her opstilling er også at alle tre frontløbere kan spille alle tre pladser, så der kan komme rotation deroppe hvilket United har haft meget held med i tidligere kampe!

Dines
02-08-2007, 10:35
Holdet bliver svært at sætte, da der er så mange muligheder, og jeg tror at Fergie vil rokere lidt rundt med midtbanen især hvor Scholes, Hargreaves og Carrick skifter lidt afhængig af form osv.

VDS

Rooney - Tevez

Alex
09-08-2007, 15:29
Holdet bliver svært at sætte, da der er så mange muligheder, og jeg tror at Fergie vil rokere lidt rundt med midtbanen især hvor Scholes, Hargreaves og Carrick skifter lidt afhængig af form osv.

VDS

Rooney - Tevez

Er helt enig her! Tror der bliver rokeret meget rundt, men som start-11'er synes jeg Dines' bud er det bedste.
Jeg har ikke haft mulighed for at se noget Pre-season pga rejse, og derfor har jeg ingen ide om hvad Nani, Hargreaves eller Andersson rigtig kan. For så vidt heller ikke Tevez, men da det er en tyndt besat plads i angrebet mener jeg at han kan gå direkte ind.

Alex
09-08-2007, 15:34
Sad lige og kiggede på det, og prøvede at stille et B-hold, bare for sjovs skyld. Har bare regnet med at alle var klar, derfor er bl.a. Park, Foster og Saha på holdet.

Foster

O'shea - Brown - Pique - Silvestre

Park - Hargreaves - Andersson/Fletcher - Nani

Saha - Solskjaer

Dette hold ville kunne slå mange PL-hold, tror jeg faktisk! Viser noget om vores bredde...

nightraven
09-08-2007, 15:40
puha...der er så mange muligheder jeg orker ikk engang at prøve, men det er da heldigvis et positivt problem :)

Men ser gerne Rooney og Tevez sammen oppe foran da jeg nu ikke er helt enig i de minder for meget om hinanden.

Rex_Hunt
09-08-2007, 16:47
Jeg vil da gerne lige komme med mit bud på Uniteds optimale startsopstilling, når alle er fit.

Foster

Ronaldo - Owen H - Scholes - Giggs

Rooney - Tevez

Bænk: V. Saar, Wes, Pique, Carrick, Anderson, Nani (er det ikke 6 på bænken i PL)?

Martinsen
09-08-2007, 17:04
Bænk: V. Saar, Wes, Pique, Carrick, Anderson, Nani (er det ikke 6 på bænken i PL)?

nej det er desværre kun 5

Rex_Hunt
09-08-2007, 18:15
nej det er desværre kun 5

Nå okay.. Jamen så må vi lige stryge Anderson eller Pique fra Bænken desværre!

baeklev7
09-08-2007, 19:53
Nå okay.. Jamen så må vi lige stryge Anderson eller Pique fra Bænken desværre!

Ville nok hellere vælge mellem Wes Brown og Pique da de spiller samme positioner

PS: Pique har godt nok overrasket mig i preseason. Sidst han spilled for os(en gammel CL kamp, mener jeg) var han jo bare en lille lort, nu er han en KÆMPE BJØRN! "Rocking"

$nowman
09-08-2007, 21:49
E. Van Der Sar

P. Evra R. Ferdinand N. Vidic G. Neville

R. Giggs M. Carrick P. Scholes C. Ronaldo

W. Rooney C. Tevez

Nogle er måske uenige i, at jeg hverken synes Nani, Hargeaves eller Anderson skal starte inde, men jeg synes, at de skal komme ind som indskiftere og spille nogen kampe fra start. Min grund er at de ikke har så meget PL erfaring, men det er bare min mening.

Stente
11-08-2007, 23:00
E. Van Der Sar

P. Evra R. Ferdinand N. Vidic G. Neville

R. Giggs M. Carrick P. Scholes C. Ronaldo

W. Rooney C. Tevez

Nogle er måske uenige i, at jeg hverken synes Nani, Hargeaves eller Anderson skal starte inde, men jeg synes, at de skal komme ind som indskiftere og spille nogen kampe fra start. Min grund er at de ikke har så meget PL erfaring, men det er bare min mening.

Der er nok endnu flere der er uenige i, at du har byttet Evra og Gaz's sider, ligesom også Giggs og Ronaldo har byttet i forhold til sidste sæsons vanlige opstilling! ;)
Er ret enig med dig i opstillingen - never change a winning team!
Bliver vidunderligt at følge PL i år, SAF har fået stablet et utroligt lovende, og underholdende, hold på benene!

ajooba
11-08-2007, 23:11
Jeg glæder mig allermest til, at se Carlos Tevez. Nani og Anderson forventer jeg ikke så meget af det første år, men Carlos Tevez er lige det ældre og har 1 års PL erfaring, så når han får sin fysik på plads igen og lige får lidt tid, så forventer jeg meget af ham