PDA

Se fuld version : MoM | Wolves - United

mufufu
07-03-2010, 00:53
Ja den er svær. Synes ikke der var mange der udmærkede sig. Hvis overhovedet nogle. Scholes satte sig i karakter, og kørte en god general på midten. Han får den af mig.

Don Kafai
07-03-2010, 01:30
Lagde mærke til, at især Gibson og Diouf blev svinet en del i kamptråden.

@Gibson: Han havde ikke en god kamp (1. halvleg), men det havde resten af midtbanen altså heller ikke. Problemet med en 3-mands-midtbane er, at den ikke er bedre end en 2-mands-midtbane, medmindre man knokler mere, og det gjorde vores ikke. Carrick og Scholes er ikke bolderobrere som sådan, og de spiller bedst med Fletcher bag sig. Så jeg synes slet ikke vores midtbane var god, men synes heller ikke man kan pege Gibson ud. Han var trods alt vores farligste mand i 1. halvleg med 2 udmærkede forsøg.

@Diouf: Han skylder et mål efter i dag. Men altså, det er sgu også dårlige betingelser han har. Han får slet ikke nok spilletid med 1. holdet til at kunne gøre en forskel. Det er derfor i min optik ret imponerende, at han får 2-3 rimelig gode chancer alligevel. En Michael Owen (der om nogen må være en erfaren herre og måltyv) har ikke kunne formå at blive en supersub i United, derfor er det også for tidligt at sige noget om Diouf. Han kom ind, løb det han skulle, holdt ok på bolden, men desværre manglede han et mål. Ansvaret ligger på Ferguson. Han har hentet Diouf, og skal derfor satse på ham! Jeg er træt af de der alibi-løsninger hvor de får lidt hist og her. Han er trods alt ikke 16-17 år længere, og hvis det er en angriber man ser potentiale i, så giv ham dog nogle flere kampe!

Overall er jeg sgu glad for at Rio og Vidic er tilbage. Nøj de er stærke, og kan de bruge Milan og Fulham-kampene til at banke det sidste rust af sig, så ser det godt ud med henblik på de afsluttende kampe i de to turneringer.

Jeg synes Berbatov, Valencia, Carrick og Nani fik for lidt at arbejde med, og derfor skuffer de. Scholes sneg sig marginalt over alle andre med sit afgørende mål, og han får derfor MoM.

Iøvrigt er det fedt, at G. Neville kan komme ind og gøre en forskel. Vores højre side var fremragende i starten af 2. halvleg, og vi var faktisk kun farlige fra den side, hvilket er overraskende når Evra og Nani er to udfordrende typer på den modsatte kant. Ros til den aldrende kaptajn.

Christensen
07-03-2010, 07:40
Valencia får min stemme. Jeg sad med en følelse af, at hvis der skulle komme et mål, ville Valencia have en rolle. Synes han var vores farligste offensive kort igennem hele kampen.

Parkohargo
07-03-2010, 07:54
Alt i alt syntes jeg at Valencia var vores bedste mand idag. Derfor får han min stemme.

Martinsen
07-03-2010, 08:22
Scholes og Valencia forsøgte og forsøgte kampen igennem og det er nok til at blive de 2 bedste idag. Scholes får den knebent pga. målet og hans pl mål nummer 100. Park nåede nærmest også at blive en af de bedste på 15 min.

Benzet
07-03-2010, 08:27
Ansvaret ligger på Ferguson. Han har hentet Diouf, og skal derfor satse på ham! Jeg er træt af de der alibi-løsninger hvor de får lidt hist og her. Han er trods alt ikke 16-17 år længere, og hvis det er en angriber man ser potentiale i, så giv ham dog nogle flere kampe!

Kan til dels godt følge dig i, at man skal have chancer for at slå igennem. Omvendt er det i mine øjne Dioufs eget ansvar at levere varen, når han så endelig får chancen. Det er ikke Køge Boldklub, han spiller for. Det er et af de absolut bedste hold i verden, og konkurrenceniveauet er kæmpe stort. Derfor er det den enkelte spillers eget ansvar at slå til, når de får en chance. Diouf skal nok få flere chancer, og viser han ikke noget her, kan han kun takke sig selv.

Don Kafai
07-03-2010, 08:36
Kan til dels godt følge dig i, at man skal have chancer for at slå igennem. Omvendt er det i mine øjne Dioufs eget ansvar at levere varen, når han så endelig får chancen. Det er ikke Køge Boldklub, han spiller for. Det er et af de absolut bedste hold i verden, og konkurrenceniveauet er kæmpe stort. Derfor er det den enkelte spillers eget ansvar at slå til, når de får en chance. Diouf skal nok få flere chancer, og viser han ikke noget her, kan han kun takke sig selv.

Ja klart, og han skylder også et mål i dag. Det kunne være gået grueligt galt hvis ham Vokes havde scoret i overtiden.

Men min kritik (hvis man kan kalde det det) af Fergie er også mere bundet i frustrationer. Han vurderer, at Rooney, Berba og Owen (ingen kendte hans fysik) krydret med Welbeck og Macheda er godt nok til sæsonen. Fair nok. Macheda slår så ikke rigtig til, mens vi udlejer Welbeck. I stedet for at hente et etableret navn, henter vi Diouf, en relativ ukendt spiller der trods alt er 22 år gammel. Det må betyde, at han har en vis kvalitet til at kunne begå sig i United. Derfor forstår jeg ikke, hvorfor vi ikke bruger ham noget mere. Er han ikke god nok? - jamen hvorfor henter vi ham så?. Til sommer ender det sikkert med, at vi sælger en af Diouf, Welbeck og Macheda, og så er vi igen ved samme dilemma.

Glory Man United
07-03-2010, 10:37
Tager Scholes (mest pga målet). Hvem andre var gode? Valencia og forsvaret. brown var stærk i 1.halvleg.
Nani, Gibson og især Carrick? Det er en ommer

Stratego Thomas
07-03-2010, 11:43
virkelig lam kamp, hvor vi på intet tidspunkt var sikre på sejren.. sad og så den med en ven, der ikke er united-fan, og det bliver sgu svært at få ham overbevist om at tage med en anden gang..

vds spillede bedst fordi han sørger for vi indkasserede nogen mål i denne pinelige kamp

Jesus
07-03-2010, 11:52
Stemte Brown, som var bomstærk og stod fast som en klippe, men man kan sige, at det var det mindre af to onder, fordi jeg ikke synes vi havde nogen mom idag, fordi ingen spillede godt nok til det.

warming
07-03-2010, 12:44
Stemte Brown, som var bomstærk og stod fast som en klippe, men man kan sige, at det var det mindre af to onder, fordi jeg ikke synes vi havde nogen mom idag, fordi ingen spillede godt nok til det.

Så er det vel det mindre af 14 onder ;)

Grønholdt.
07-03-2010, 12:45
Min stemme gik til Valencia for kampen i går. Han udmærkede sig bedst på en ellers middelmådig dag for holdet... :)

MC86
07-03-2010, 12:46
Klart Valencia

Mafia Boss
07-03-2010, 12:54
Valencia var måske den eneste der spillede på et højt niveau. hans bundniveau har løftet sig meget på det sidste.

Han får min stemme men scholes var ikke langt bagefter. Hanvar jo trods alt den afgørende faktor med sit mål. Og med hans mål nummer 100. ligger vi jo på 1. pladsen

Benzet
07-03-2010, 13:04
Tog Rio. Synes han var sikker bagude, og da vi ikke spillede godt fremad banen, er det naturligt for mig, at vores bedste mand bliver en defensiv spiller.

Dines
07-03-2010, 14:24
Tog VDS. Jeg synes, at han nogle gange overses, men altså, han er altid bundsolid og han havde et par udemærkede redninger. Derfor får han prisen som MOM af mig. Scholes, Valencia og Rio var også udemærkede. Neville gjorde det fint, da han kom ind.

RasmusP
07-03-2010, 14:38
Tog Rio. Synes han var sikker bagude, og da vi ikke spillede godt fremad banen, er det naturligt for mig, at vores bedste mand bliver en defensiv spiller.

Var forsvaret virkelig bedre end angrebet i går? Jeg synes Wolves kom til nogle alt for store chancer i går. Der var en situation hvor Doyle (tror jeg det var) nærmest bare luntede igennem det hele, og til sidst kunne spille en holdkamerat fri, så det kun var Rio der var tilbage. Den var flere af sådan nogle underlige situationer, hvor det virker som om hele vores defensiv bare står og glor fodbold. Det kommer nok til at koste mod Milan, hvis vi ikke strammer op.

Jeg stemmer Scholes. Han scorede målet, og gjorde det generelt godt. Jeg synes også Valencia og Berbatov viste sig, og gjorde det OK.

Clemme
07-03-2010, 15:04
Jeg tager Berba,

Gjorde stort set alting rigtigt når han havde bolden, og hold da ferie der var mange gange manden var helt fri, står og vifter med armene men får ikke bolden.

tjarligdrengen
07-03-2010, 15:23
Som Clemme...

Berba