Se fuld version : MoM | United - West Ham
Den kommer en smule sent, da jeg først lige er kommet hjem fra en dejlig tur over og se den.
Jeg kan fortælle, at fra stadion så var det Valencia, Rooney, Scholes, og til del Vidic der skinnede igennem. Jeg giver den til Rooney, han er så fantastisk.
Glory Man United
24-02-2010, 10:00
Den kommer en smule sent, da jeg først lige er kommet hjem fra en dejlig tur over og se den.
Jeg kan fortælle, at fra stadion så var det Valencia, Rooney, Scholes, og til del Vidic der skinnede igennem. Jeg giver den til Rooney, han er så fantastisk.
Velkommen tilbage :). Og fantastisk:lige præcis de samme 4, som jeg ville fremhæve. Jeg tager Scholes, der trak et stort læs på midtbanen. Det eneste, der manglede, var hans mål nr 100.
1-0 Berba-Valencia-Rooney
2-0 Berba-Valencia-Rooney
Parkohargo
24-02-2010, 10:06
Paul Scholes...Endnu en god kamp fra hans side af. Valencia, Rooney og Vidic var også superb.
Har det på samme måde som jer andre. Rooney, Valencia eller Scholes. I de fleste tilfælde ville jeg stemme på Rooney i sådan en kamp, men Valencia får den for han var virkelig fantastisk på den kant og var det ikke for et par uheldige afslutninger inde i feltet kunne han nemt have haft 3-4 assist istedet for to.
Berbatov får min stemme. Respekt for Valencia at han får assisterne, men havde det svært i starten. Berbatov laver de 2 geniale afleveringer der sætter Valencia op.
Måske ikke hans bedste kamp, men han viser klasse med sin fysik.
Synes der var rigtig mange der gjorde en god figur i går. Det skal lige siges jeg ikke så de første 25 min af kampen. Hvis Scholes bare havde scoret på den kæmpe chance som han selv skaber sammen med Owen som laver et perfekt løb.
Den går til Scholes. Sådan et overblik er der ikke mange der har.
Jeg har sat min stemme på Berbatov..
Ham og Scholes, især, viser sublimt blik for spillet.. Og som GMU også påpeger, så har Berba en fod med i begge mål..
Scholes og Valencia var mine runner-ups..
Christensen
24-02-2010, 13:46
Valencia får min stemme. Fremragende indsats, og det samme kan siges om især Berbatov, Rooney og Scholes.
Desuden var det dejligt at se Vidic tilbage, og Brown virkede langt mere sikker med ham ved sin side.
Synes holdet løfter kampen sammen. Rooney og Valencia var dem der fangede mit øje, og også Anderson, som desværre ikke fik nok kamp.
Den går til Rooney, da han er alle steder og scorer to mål med hovedet, som næsten er mere, end hvad han har gjort med med hovedet inden denne sæson.
tjarligdrengen
24-02-2010, 15:53
Stemte på Berba.
Starter spillet op til de to første mål med glimrende afleveringer.. Synes han viser kreativitet og spillede godt.
ChristianR
24-02-2010, 20:37
Wonderboy. Han fortsætter med at være fantastisk!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.