Se fuld version : CL: Milan - Manchester United
http://static.bold.dk/billeder/art5014.gif Milan - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League, 1/8-finale | Tirsdag, 16. februar 2010, 20:45 | San Siro
Efter en lang vinterpause står der endnu en gang Champions League på programmet. United skal på en svær opgave hos AC Milan.
For andet år i træk har Manchester United fået en stærk italiensk modstander i Champions Leagues 1/8-finaler. Denne sæson hedder første slutspilskonkurrent AC Milan.
United gled ubesværet gennem efterårets gruppespil, hvor videre deltagelse blev sikret efter blot fire runder. Tre udebanesejre banede vejen til førstepladsen og tillod, at United kunne sjuske en smule på Old Trafford. Kampen mod Besiktas blev samtidig Uniteds første hjemmenederlag i Champions League siden 2005. Dengang var det Milan, som hentede en sejr i Manchester.
Netop Milan havde på papiret en noget sværere gruppe end United. Stjernespækkede Real Madrid var for stor en mundfuld for Rossoneri, som måtte tage til takke med andenpladsen på trods af en overraskende sejr på Santiago Bernabeu.
Milan har vundet Europa Cup’en hele syv gange, hvilket kun er overgået af et enkelt hold. Siden turneringens nye format i 1992 har italienerne løftet pokalen med de store ører tre gange. Senest i 2007, hvor de fik taget revanche mod Liverpool.
I nyere tid har Manchester United og AC Milan ikke trukket hinanden mere end to gange, og i begge tilfælde har italienerne trukket det længste strå. Først i 2005, hvor to 1-0-sejre i 1/8-finalerne var nok til at overvinde et tamt United-mandskab. To år senere skulle holdene frem til semifinalerne, før de stod over for hinanden. Hjemme på Old Trafford sikrede Wayne Rooney United sejren i overtiden, men præstationen blev ikke fulgt op i Milano. En pinlig indsats kombineret med et amputeret forsvar gav Milan let spil, og de kunne cruise videre til finalen med en 3-0-sejr.
Det er efterhånden lang tid siden, at Milan har imponeret i hjemlandet, Italien. Siden 2005 har Inter snuppet mesterskaberne, og Milan har haft svært ved at true. Alligevel er for det meste Rosseneri, som imponerer i europæisk sammenhæng. Siden årtusindeskiftet er det blevet til tre finalepladser og herunder to europæiske titler.
Ryan Giggs udgik fra Aston Villa-kampen med en brækket hånd og tager ikke med til Milano. Forsvarsklippen Nemanja Vidic er fortsat tvivlsom. Til gengæld er Rio Ferdinand tilgængelig, eftersom hans karantæne ikke omfatter UEFA’s turneringer.
Skribentens bud på kampens udfald
United er favoritter til at gå videre over to kampe, men første test bliver mere end svær. Milan imponerer igen og igen i Europa og kan sagtens matche United på San Siro. Milan 2-1 Manchester United.
Mulig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Evans – Evra
Fletcher – Carrick – Scholes
Valencia – Rooney – Park
Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak; Neville, Rafael, Brown, Evans, Ferdinand, Evra, Fabio; Park, Valencia, Carrick, Fletcher, Gibson, Scholes, Nani, Obertan; Berbatov, Diouf, Owen, Rooney.
Milans trup
Abbiati, Dida, Abate, Antonini, Bonera, Favalli, Jankulovski, Kaladze, Nesta, Oddo, Thiago Silva, Ambrosini, Beckham, Flamini, Gattuso, Pirlo, Seedorf, Huntelaar, Inzaghi, Pato, Ronaldinho.
Seneste kampe
Indbyrdes
02/05-2007 Milan 3-0 United
24/04-2007 United 3-2 Milan
08/03-2005 Milan 1-0 United
23/02-2005 United 0-1 Milan
15/05-1969 United 1-0 Milan
Manchester United
10/02-2010 Aston Villa 1-1 United
06/02-2010 United 5-0 Portsmouth
31/01-2010 Arsenal 1-3 United
27/01-2010 United 3-1 Manchester City
23/01-2010 United 4-0 Hull
Milan
12/02-2010 Milan 3-2 Udinese
07/02-2010 Bologna 0-0 Milan
31/01-2010 Milan 1-1 Livorno
27/01-2010 Milan 0-1 Udinese
24/01-2010 Inter 2-0 Milan
Historie
Kampe: 8
United-sejre: 3
Milan-sejre: 5
Uafgjorte: 0
Odds
Milan: 2.61
Uafgjort: 3.15
Manchester United: 2.67
Tv
TV3+
Skader
Manchester United
R Giggs Thumb/Wrist Injury no date
N Vidic Calf Muscle Strain 3 Days
J O'Shea Thigh Muscle Strain 4 Months
O Hargreaves Jumpers Knee no date
Milan
Luca Antonini
Marco Borriello
Clarence Seedorf
Gianluca Zambrotta
Alessandro Nesta
Pato
Massimo Oddo
Oguchi Onyewu
Madsens Corner
Manchester United har mødt AC Milan 8 gange i en europæisk turnering. Alle gange er Manchester United blevet sendt ud at AC Milan. Det er blevet til 3 sejre ingen kampe er endt uafgjort og det er blevet til 5 nederlag. Målscoren er 6-14.
Manchester United har købte følgende spillere fra AC Milan:
Ingen
AC Milan har købt følgende spillede fra Manchester United:
Joe Jordan og Ray Wilkins.
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
* Joshua Walter Sloan (Paddy Sloan), Jesper Blomqvist, Jaap Stam, Massimo Taibi og David Beckham.
*=ingen kampe på Manchester Uniteds førstehold.
Paddy Sloan forlod Manchester United i 1939, med vendte til som gæstespiller under anden verdenskrig. Her scorede han et mål i 3 kampe. I 1948 blev den første spiller fra Nordirland der kom til at spille i Italien. Paddy Sloan spillede landkampe for både Irland og Nordirland.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
8 5 1958 Milan 2-1 - EC SF 44,880 Viollet1 TaylorE1(Pen)
14 5 1958 Milan - 0-4 EC SF 80,000
23 4 1969 Milan - 0-2 EC SF 80,000
15 5 1969 Milan 1-0 - EC SF 63,103 Charlton1
23 2 2005 Milan 0-1 - EC 67,162
8 3 2005 Milan - 0-1 EC 78,957
24 4 2007 Milan 3-2 - EC SF 73,820 Ronaldo1 Rooney2
2 5 2007 Milan - 0-3 EC SF 78,500
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 4 3 1 6- 4 248,965
UDE 4 4 - 10 317,457
ialt 8 3 5 6- 14 566,422
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
WhoCares
12-02-2010, 14:31
Vil bare lige smide et link til et godt lille interview med Seedorf op til CL kampene!
Den mand har sgu klasse - on & off field. Lidt a la Giggs. Stor respekt!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5943089,00.html
Jeg tror vi hiver en 1-0 sejr hjem på San Siro. Gælder mig dimeget til kampen. Vigtigt nok vi får lov at holde en fri weekend.
Mulige start opstilling
----------VDS-----------
--Brown-Rio-Vidic-Evra---
-Carrick-Scholes-Fletcher-
Valencia-------------Nani
---------Rooney---------
1xRooney
Fletcherfan
12-02-2010, 14:51
Det lover ikke godt hvis man kigger på statistikken...
4 kampe på San Siro/Giuseppe Meazza, 4 nederlag, målscoren er 0-10...
Det skal helst forbedres efter tirsdag...
United DK
12-02-2010, 15:14
VDS
Neville - Rio - Evans - Evra
Fletcher - Carrick - Scholes
Valencia - Rooney - Park
Vi er bedst kørende formmæssigt, men vi har ikke historien med os, og Milan har nogle spillere, der på dagen kan gøre det surt for alle hold. Jeg håber dog vi åbner op for posen, og løber de ældre herrer trætte, så vi kan få et godt resultat med hjem, eller måske endda en sejr. Noget vi umiddelbart skal passe meget på, er deres dødbolde. De har Beckham, Pirlo og Ronaldinho til den slags, mere giftigt bliver det ikke.
Tror første kamp bliver lidt af en fuser, med lidt for nervøst spil. Vi får 0-0 i Italien.
Og vinder 2-1 hjemme i et brag af en kamp !
VDS
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Nani
Berbatov-Rooney
meget lige kamp måske 0-0 men mit hjerte siger en sejr 1-0 god kamp
Jeg håber sku Rio og Vidic er klar. Især nu hvor de har fået pato tilbage.
Glory Man United
13-02-2010, 08:35
Hvis Vidic IKKE bliver klar, er opstillingen lige til højrebenet. Rio og Nani spiller, fordi de selvfølgelig først og fremmest er gode nok, men også fordi de ikke spiller 4 dage efter på Goodison.
VDS
Brown-Rio-Evans-Evra
Fletcher-Scholes-Carrick
Nani-Rooney-Park
Tror det bliver et målfattigt opgør
Mikey-boy
13-02-2010, 10:59
Tror nok vi kommer til at spille 4-3-3, som også har været god nok..
VDS
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Fletcher -Scholes - Carrick
Valencia - Rooney - Nani
Hvis Nani og Rooney spiller en god kamp, er jeg næsten sikker på en 2-0 sejr.. Men selvfølgelig skal hele holdet spille godt.. Men jeg er lidt bange for ham med heste-grinet, Ronaldinho, han er desværre blomsteret op, igen i Milan..
Come on United!
Stuhrdrengen
13-02-2010, 11:41
Tror det bliver en vild kamp, som godt kunne ende 1-2 eller 2-2.
I forhold til holdopstillingen, så synes jeg det ville være fuldstændigt vanvittigt at stille op med Rio og Vidic i forsvaret? Ingen af dem er i kampform, og umiddelbart har Vidic virket som vores svageste midterstopper i de store kampe. Han er ganske enkelt for langsom og har mistet sit overblik. Rio og Evans må meget gerne starte inde her.
I angrebet er det givet at Valencia, Nani og Rooney skal fyre den af, og lade de gamle italienere svede.
Jeg frygter mest at Ronaldinho er kommet igang. Derudover ved han at vejen til VM nu skal gå via CL. Han skal bare knækkes.
Tror det bliver en vild kamp, som godt kunne ende 1-2 eller 2-2.
I forhold til holdopstillingen, så synes jeg det ville være fuldstændigt vanvittigt at stille op med Rio og Vidic i forsvaret? Ingen af dem er i kampform, og umiddelbart har Vidic virket som vores svageste midterstopper i de store kampe. Han er ganske enkelt for langsom og har mistet sit overblik. Rio og Evans må meget gerne starte inde her.
I angrebet er det givet at Valencia, Nani og Rooney skal fyre den af, og lade de gamle italienere svede.
Jeg frygter mest at Ronaldinho er kommet igang. Derudover ved han at vejen til VM nu skal gå via CL. Han skal bare knækkes.
Vil faktisk give dig ret ang Vidic, men mener nu stadig han skal starte inde hvis han er klar. En kamp skal være den første.
Stuhrdrengen
13-02-2010, 13:04
Vil faktisk give dig ret ang Vidic, men mener nu stadig han skal starte inde hvis han er klar. En kamp skal være den første.
Så langt er jeg enig. Mener bare at hvis han skal have flere kampe i United trøjen (såfremt han ikke allerede har lavet en aftale om skifte til sommer), så ville en hjemmekamp mod West Ham om 10 dage være et mere passende tidspunkt. Resultatet af denne sæson kan i meget høj grad blive afgjort på tirsdag.
NaniTheDoN
13-02-2010, 14:04
Vil bare lige smide et link til et godt lille interview med Seedorf op til CL kampene!
Den mand har sgu klasse - on & off field. Lidt a la Giggs. Stor respekt!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5943089,00.html
Jeg er helt enig, den mand har klasse :)
Mod Milan ser jeg denne.
VDS
Brown - Rio - Evans - Evra
Fletcher - Carrick
Anderson/Scholes
Valencia - Rooney - Nani
Selvom vi normalt stinker til 4-3-3, så er det den bedste måde, vi kan spille mod Milan på.
Jeg ser helst, at vi kun har en angrebsivrig back, for med Evra og Brown på backerne, så er vi på den måde garderet mod et evt. kontraangreb, og de alle sammen starter i Ronaldinhos side, nemlig den venstre. Brown kan være god mod Ronaldinho, for Rafael er for angrebsivrig, og det kan blotte holdet.
Anderson eller Scholes. Jeg er tryg ved begge valg. Men med Anderson ville vi have et dynamisk hold, hvor Anderson kva sin hurtighed kan være med i kontraangreb med lynene oppe foran.
Scholes har været god, men hvis han skal være med, kræver det en Park i formationen, og mod Milan er Park ikke god, idet vi garanteret skal forsøge at bryde et tætpakket italiensk forsvar op.
VDS
Rafael - Rio - Evans - Evra
Fletcher-carrick-scholes
Nani------------------Rooney
Berbatov
Det kunne være frækt, da vi så kan skifte fra 4-5-1 til 4-4-2 når nødvendigt. Jeg tror mest på en 0-0'er og Park istedet for Berbatov, men det holder i teorien ikke for et udebanemål er så vildt vigtigt i CL.
Iøvrigt er det positivt at vi har haft en hel uges optakt til kampen. Skal selv til San Siro og se kampen.
Ronaldinho clash med Fletcher/carrick/scholes bliver iøvrigt interessant at følge. Spændt på om Fletcher kan holde niveauet over for internationale klassespillere. Jeg tror det. Han præsterer stort set godt i hver af de store kampe han bliver sat til at spille.
Og vi skal for altid i verden ikke give Ronaldinho lov til at udfolde sig, for så bliver det en lang aften. I går lagde han op til alle tre mål + et mål, der blev annulleret. Håber Fletcher kan vise ham, hvordan PL spilles med nogle hårde tacklinger, for hvis det sker, så begynder Ronaldinho at konfontrere med dommerne, og det ødelægger hans spil.
Jeg tror, at det bliver meget tætte kampe, og selvom vi på papiret er favoritter, så kan Milan sagtens slå os ud. De har erfaring, og flere klassespillere Ronaldinho, Pato, Seedorf og Pirlo. Nogle af dem er oppe i alderen, og det skal vi udnytte. Derfor skal vi gribe kampen an som sidste år mod Inter. Vi skal spille mod dem, for så kan vi sagtens vinde. Tror dog første opgør bliver ret målfattigt. En snæver United-sejr er mit bud.
VDS
Brown - Evans - Rio -Evra
Carrick - Fletcher - Scholes
Valencia - Rooney - Park
God kamp!
http://goal.com/en/news/1716/champions-league/2010/02/14/1790190/england-v-italy-five-reasons-why-manchester-united-will-beat
Intresant artikel
VDS
Rafael-Ferdinand-Evans-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Valencia-Rooney-Nani
Rafael fremfor neville pga. hurtighed mod de gamle.
Scholes fordi vi har brug for millimeter præcise afleveringer
Nani fremfor Park pga sublim teknik - det får vi brug for og flot angrebsspil + at han er spærret i ligaen. Ind med Park med en halvtime igen og løbe lungerne ud på de gamle italienere.
Ferdinand fordi han er spærret i ligaen og har klassen til at klare Pato. Ikke vidic fordi han ingen kampform har. han kan blive skiftet ind mod Everton.
Evra nuff said.
Evans - manden er klar til at tage overfor Vidic (hvis ikke så meget tæt på)
Vds
---- Fletcher - Scholes - Carrick ----
---- Nani ---- Rooney ---- Park ----
Tror det bliver en rigtig god kamp og forventer af vi får i hvert fald et udebanemål som kan gå hen og blive altafgørende, men har en fornemmelse der siger 1-2 til os.
Håber på Park fordi han altid er så vigtig i de her store kampe og specielt på udebane, så tror også han starter inde.
unitedforreal
14-02-2010, 15:43
Jeg tror det vil være frækt at spille 4-3-2-1.
Det tror jeg ikke selv på. Men det er nok mest fordi at SAF kan ikke lad være med at bruge Park på udbane..
Rafael/brown Rio Brown/vidic Evra
Carrick-Scholes-Fltehcer
Valencia Nani
Rooney.
Det vil være så sygt i kontra spil, især mod et hold som er op i alderen..
Men tror at det er utrolig vigtit at Scholes spiller imorgen.
Hans afleveringer og hans bold kontrol er så vigtigt. Det får deres midtbane til at løbe og løbe. Og det giver Rooney, /nani eller Valencia mere plads.
Ronaldinho bliver ikke vores stor problem. Vores største svaghed er os selv. Hvis vi ikke spiller vores spil så bliver det en lang kamp.
Vi skal bare spille kampen mod dem, som om at vi er på hjemmebane eller at det en Finale.. Det er pt i utrolig dårlig form. Og kommer de bagud så falder de fra hinanden...
Men måske kan Berbatov og Rooney rooney været smart imorgen... er ikke helt sikker.. Park er god, men han er bedre mod et god som spiller rundt og hvor vi har brug for spiller der kan løbe.
Det har vi bestemt ikke mod Milan.. De falder fra hinanden efter 70 min, hvis vi holder et højt tempo..
K and the big B
14-02-2010, 16:10
Nani fremfor Park pga sublim teknik - det får vi brug for og flot angrebsspil + at han er spærret i ligaen. Ind med Park med en halvtime igen og løbe lungerne ud på de gamle italienere.
Ferdinand fordi han er spærret i ligaen og har klassen til at klare Pato. Ikke vidic fordi han ingen kampform har. han kan blive skiftet ind mod Everton.
Håber netop Park starter inde, om det så er valencia eller nani der skal starte inde på den anden kant er mig ligegyldigt. Park vil give Evra mere plads, han vil ligge et større pres på milans midtbane og synes generelt han på det sidse også har vist en del bedre takter offensivt. Netop overstående kvaliteter vil netop passe godt mod milan. Hvis det skulle gå helt galt, vil det være nemt at tage ham ud og sætte en bedre offensiv wing ind.
Nede i forsvaret håber jeg vi starter med Brown og Evans som begge har vist gode takter, og de har spillet mere sammen end med nogen af de andre to. Samtidig er det hvis også begrænset hvor god en kampform Ferdinand har pt.
Håber på følgende:
VDS
Rafael-Brown-Evans-Evra
Carrick
Fletcher-Scholes
Nani/Valencia Park
Rooney
Med den midtbane vil det være muligt for Rafael og Evra at søge frem, da vores midtbane vil støtte op omkring dem. Vi vil samtidig også stå godt med Milans kontraangreb, som er der jeg ser dem stærkest.
Håber virkelig vi spiller med en god bredde, for de to backs hos milan er ikke noget at råbe hurra for. Samtidig er Rooney brændvarm inde i feltet, så mon ikke det vil lykkedes ham at komme frem til et bar indlæg fra kanterne.
Håber netop Park starter inde, om det så er valencia eller nani der skal starte inde på den anden kant er mig ligegyldigt. Park vil give Evra mere plads, han vil ligge et større pres på milans midtbane og synes generelt han på det sidse også har vist en del bedre takter offensivt. Netop overstående kvaliteter vil netop passe godt mod milan. Hvis det skulle gå helt galt, vil det være nemt at tage ham ud og sætte en bedre offensiv wing ind.
Kan jeg også godt følge dig i. Nani virker bare så skarpå og tror snart der er et mål på vej. Al ære og respekt for Park, men så skarp er han ikke. Derfor Nani inde og sikre os det vigtige udebane mål eller 2, og ind med park og løbe de gamle over!
K and the big B
14-02-2010, 17:33
Kan jeg også godt følge dig i. Nani virker bare så skarpå og tror snart der er et mål på vej. Al ære og respekt for Park, men så skarp er han ikke. Derfor Nani inde og sikre os det vigtige udebane mål eller 2, og ind med park og løbe de gamle over!
Men siden du kan give mig ret, ville det da også give mere mening at park starter inde så han kan tære dem op. 60-70 min kan vi så skifte en ny wing eller berbatov ind...
Samtidig er Valencia og Nani begge stærkest på højrekanten
VDS
Rafael - Ferdinand - Brown - Evra
Nani - Fletcher - Carrick - Anderson - Park
Rooney
En chancefattig, men intens kamp der ender 1-1
Vi vinder 1-3 vi er et bedere hold, vi er i god form, og Milan er lidt svingende for tiden. Er så træt af Milan, de har slået os ud et par gange nu skal det hævnes! ;)
Bud Spencer
14-02-2010, 20:17
0-2 til drengene, og returopgøret er afgjort på forhånd.
VDS
Brown - Ferdinand - Evans - Evra
Valencia - Rooney - Nani
0-2 til drengene, og returopgøret er afgjort på forhånd.
VDS
Valencia - Rooney - Nani
Enig i holdopstillingen.. Men tror vi skal være glade for at hive et uafgjort, gætter på 1-1...
Parkohargo
15-02-2010, 09:21
VDS
Brown Rio Evans Evra
Carrick Fletcher Scholes
Valencia Rooney Park
Tror det bliver meget tæt. Men vi formår dog at få 1-1 med hjem. Syntes helt klart at Park skal have en rolle da han tit og ofte er god i CL udekampene mod de stærke hold. Det vigtigste er at vi får lukket ned for især Ronaldinho og Pato.
Vinder 2-0.
Beckham rammer stolpen 7 gange og spiller en verdensklasse kamp, men uden at score. Good old Becks!
VDS
Brown-Rio-Evans-Evra
Fletcher-Carrick-Scholes
Nani-Rooney-Park
Det vigtigste i dette opgør er at vi self. sørger for der er noget at spille om i returopgøret, men så også at vi får scoret .Det er så ekstremt vigtigt i denne turnering i knald eller fald kampene med det udebanemål.
Håber og tror på 1-1 og at vi ordner det hjemme.
Men siden du kan give mig ret, ville det da også give mere mening at park starter inde så han kan tære dem op. 60-70 min kan vi så skifte en ny wing eller berbatov ind...
Samtidig er Valencia og Nani begge stærkest på højrekanten
Er bare bange for at de sidste 30 min bliver for lidt til at få scoret det vigtige udebanemål.
Om ikke andet stoler jeg på Ferguson og at han tager den rigtige beslutning om at det enten bliver Park eller Nani på venstre kanten.
Kasper United
15-02-2010, 12:52
Hvis vi spiller med Rafael på højreback, tror jeg vi får et problem med Ronaldinho, som er i topform pt.
Pato fik comeback i Milans forrige kamp mod Udinese. Han skulle ikke bruge længe, for at score et mål. Det har sikkert givet ham selvtillid, selvom han dog ikke spillede sin bedste kamp udover det ene mål. Derudover scorede Huntelaar 2 mål, så jeg vil mene, at det er Milans angreb, som er deres største styrke pt. Så vores forsvar og ikke mindst vores keeper (VDS?) skal spille en rigtig god kamp, hvis Milan ikke skal score nogen mål.
Milans midtbane har dog været ringe i rimelig mange kampe, så det er der vi skal vinde kampen + Milans backs: Antonini og Abate er heller ikke er verdens bedste backs. Jeg tror, at det bliver en tæt kamp, statistikken er mod os, men jeg tror på, at vi kan hive en knebent og svær sejr hjem fra Milans hjemmebane Guiseppe Meazza aKa San Siro..
Kom så United! Jeg tror på en 2-1 sejr til United! :devilll: Målscorer: Jeg gætter på Nani og Fletcher.
VDS
Nani - Fletcher - Scholes - Carrick - Park
Rooney
Jeg var rimelig fortrøstningsfuld, da lodtrækningen fandt sted, men på det seneste har AC Milan lignet et noget stærkere hold, end de gjorde dengang. Omvendt er vi også i sæsonens bedste form, og jeg regner os som svage favoritter. Forhåbentlig kan vi hente uafgjort på San Siro.
VDS
Nani - Fletcher - Scholes - Carrick - Park
Rooney
Jeg var rimelig fortrøstningsfuld, da lodtrækningen fandt sted, men på det seneste har AC Milan lignet et noget stærkere hold, end de gjorde dengang. Omvendt er vi også i sæsonens bedste form, og jeg regner os som svage favoritter. Forhåbentlig kan vi hente uafgjort på San Siro.
Jeg var også godt sikker på vi ville gå videre da vi trak Milan, men er sku blevet lidt i tvivl nu. Deres offensiv er rigtig farlig, men deres forsvar er ikke noget at råbe hurra for. Skidt Anderson og Vidic ikke er blevet klar. Troede ikke det stod så slemt til med Vidic. Synes det er vigtig brown for lov at spille højre back.
VDS
Valencia - Fletcher - Scholes - Carrick - Nani
Rooney
0-1
1x Rooney
van der Sar
Valencia - Fletcher -Scholes - Carrick - Nani
Rooney
Jeg har udeladt Rafael, da jeg gerne vil have Browns erfaring og stabilitet på backen. Jeg frygter lidt, at Rafaels manglende erfaring i de her kampe vil kunne koste.
Jeg har en god mavefornemmelse, så jeg tror og håber på en 1-2 sejr :)
Green and gold....
Daniel Ganji
15-02-2010, 14:23
VDS
Rafaél Evans Ferdinand Evra
Valencia Fletcher Carrick Nani
Rooney Diouf
Håber det bliver sådan..
anderson888
15-02-2010, 14:24
Milans forsvar har set virkelig skrøbeligt ud, uden Nesta og Thiago Silva. Det håber jeg vi får udnyttet, uden at vi får indkasseret mål.
0-2
Rooney
Scholes
Milans forsvar har set virkelig skrøbeligt ud, uden Nesta og Thiago Silva. Det håber jeg vi får udnyttet, uden at vi får indkasseret mål.
0-2
Rooney
Scholes
Nesta er da klar igen. Han spillede mod Udinese.
No worries. Et par hurtige knaldhårde tacklinger af Wes og så er Ronaldinho passiv resten af kampen. Pato ligger trygt og godt i Rios lomme . Beckham får de sidste 10 min i et desperat forsøg på at vende kampen efter at Rooney har bragt os foran på et perlemål.. Og Scholes,hmm.. ikke noget rødt kort vel? please.
VDS
Brown Rio Evans Evra
Nani Carrick Fletcher Scholes Park
Rooney
Hulle #7
15-02-2010, 19:23
Beckham og Pato "Vi kan slå United"
Vil rigtig gerne ha' at kampen blir afgjort på Old Trafford.
Tror det kan blive en stor kamp.
Beckham tilbage
hvordan tager de imod ham?
Hvad nu hvis han scorer?
Glæder mig rigtig meget.
Beckham tilbage
Hvad nu hvis han scorer?
Glæder mig rigtig meget.
hehe ville jeg heller ikke have noget imod, idet jeg skal se den på OT. Men vil nu bare vi går videre:)
tjarligdrengen
15-02-2010, 20:22
Sammenlagt har jeg, selv uden røde briller på, meget svært ved at se Milan som vindere. Det sagde jeg dog også sidt, men synes deres hold er blevet "svagere" og så har de fået en dårligere/mere uerfaren manager siden vores sidste indbyrdes knockoutkamp.
Rooney spiller nok det bedste bold, indtil videre, i karrieren, Nani sprudler og vi har i det hele taget en bedre trup end Milan.
Håber, som mange af I andre, at vi får styr på Ronaldildo. Og jeg er egentlig ikke voldsomt bekymret omkring Pato... Håber ikke det skal vise sig forkert... :)
Håber og tror vi vinder 2-1 eller 2-0 (Rooney og Carrick)
Sammenlagt har jeg, selv uden røde briller på, meget svært ved at se Milan som vindere. Det sagde jeg dog også sidt, men synes deres hold er blevet "svagere" og så har de fået en dårligere/mere uerfaren manager siden vores sidste indbyrdes knockoutkamp.
Rooney spiller nok det bedste bold, indtil videre, i karrieren, Nani sprudler og vi har i det hele taget en bedre trup end Milan.
Håber, som mange af I andre, at vi får styr på Ronaldildo. Og jeg er egentlig ikke voldsomt bekymret omkring Pato... Håber ikke det skal vise sig forkert... :)
Hahaha.. :lolol::lolol: Bedste vulgære udtalelse af en spiller siden en der omtalte Pique og Kuzczcjak som Piqqen og Kuzzen.
Men anyways, lidt uenig. Vi skal slet ikke undervurdere Pato og Ronaldinho. Heller ikke Seedorf. Jeg har set Pato live på Olimpico engang, og han virker bare så overlegen i sine bevægelser og spilopfattelse.
Jeg er på barsel i øjeblikket, og dagene flyder bare sammen. Så jeg har gået hele dagen og været spændt på kampen mod Milan, da jeg huskede på, det var tirsdag i dag. Jeg blev småoverrasket, da jeg tændte for 3+ for lidt siden ;-)
Martinsen
15-02-2010, 20:57
Håber:
Vds
Brown-Rio-Evans-Evra
Nani-Fletcher-Carrick-Scholes-Park
Rooney
Tror denne opstilling kan stresse og slide milan rigtig meget og vi får et flot 1-1 resultat med hjem. Målscoren bliver en af midtbane folkene. Fletcher er mit bedste bud.
Beckham tilbage
Hvad nu hvis han scorer?
Glæder mig rigtig meget.
Vil sige at chancen for at det hele bliver afgjort på Old Trafford er lige med 100 % efter som det er her sidste kamp skal spilles!
Vil sige at chancen for at det hele bliver afgjort på Old Trafford er lige med 100 % efter som det er her sidste kamp skal spilles!
:haha:
NaniTheDoN
15-02-2010, 23:40
Hahaha.. :lolol::lolol: Bedste vulgære udtalelse af en spiller siden en der omtalte Pique og Kuzczcjak som Piqqen og Kuzzen.
Men anyways, lidt uenig. Vi skal slet ikke undervurdere Pato og Ronaldinho. Heller ikke Seedorf. Jeg har set Pato live på Olimpico engang, og han virker bare så overlegen i sine bevægelser og spilopfattelse.
haha lol jeg havde ikke engang lagt mærke til før jeg så din post :P
Flax_Generous
15-02-2010, 23:49
Uniteds udebanekampe i Champions League siden nederlaget på San Siro:
AC Milan 3 - 0 Manchester United
-----------------------------------------------------------
Sporting Lissabon 0 - 1 Manchester United
Dynamo Kiev 2 - 4 Manchester United
Roma 1 - 1 Manchester United
Lyon 1 - 1 Manchester United
Roma 0 - 2 Manchester United
Barcelona 0 - 0 Manchester United
AaB 0 - 3 Manchester United
Celtic 1 - 1 Manchester United
Villarreal 0 - 0 Manchester United
Inter 0 - 0 Manchester United
Porto 0 - 1 Manchester United
Arsenal 1 - 3 Manchester United
Besiktas 0 - 1 Manchester United
CSKA Moskva 0 - 1 Manchester United
Wolfsburg 1 - 3 Manchester United
15 kampe, 8 sejre, 7 uafgjorte og 0 nederlag. 22 mål scoret og 7 mål lukket ind. Det er en meget imponerende statistik, særligt de to understregede tal.
Jeg vil skyde på, at kampen ender 1-1 eller 0-0, da det på San Siro er rimelig 50-50 mellem de to hold.
Ja, utroligt hvor meget man kan klare på udebane med et fornuftigt forsvar. Sjovt nok kun mod Dynamo Kiev (hvor vi stillede med reserver) at der er gået over 1 mål ind.
Nogle der ved hvad Vidic fejler? Men er nu tryg nok ved Rio og Evans. Håber bare Brown spiller den højre back. Milans forsvar er rigtig tungt, og deres hold er under opbygning. det er slet ikke det samme stærke hold med Kaka som vi blev slået ud til sidst.
God Kamp
Uniteds udebanekampe i Champions League siden nederlaget på San Siro:
AC Milan 3 - 0 Manchester United
-----------------------------------------------------------
Sporting Lissabon 0 - 1 Manchester United
Dynamo Kiev 2 - 4 Manchester United
Roma 1 - 1 Manchester United
Lyon 1 - 1 Manchester United
Roma 0 - 2 Manchester United
Barcelona 0 - 0 Manchester United
AaB 0 - 3 Manchester United
Celtic 1 - 1 Manchester United
Villarreal 0 - 0 Manchester United
Inter 0 - 0 Manchester United
Porto 0 - 1 Manchester United
Arsenal 1 - 3 Manchester United
Besiktas 0 - 1 Manchester United
CSKA Moskva 0 - 1 Manchester United
Wolfsburg 1 - 3 Manchester United
15 kampe, 8 sejre, 7 uafgjorte og 0 nederlag. 22 mål scoret og 7 mål lukket ind. Det er en meget imponerende statistik, særligt de to understregede tal.
Jeg vil skyde på, at kampen ender 1-1 eller 0-0, da det på San Siro er rimelig 50-50 mellem de to hold.
Det er sku imponerende.
Nogle der ved hvad Vidic fejler? Men er nu tryg nok ved Rio og Evans. Håber bare Brown spiller den højre back. Milans forsvar er rigtig tungt, og deres hold er under opbygning. det er slet ikke det samme stærke hold med Kaka som vi blev slået ud til sidst.
God Kamp
Nu skal det lige siges at hvis ronaldinho er i humør til det, så har han heller intet problem med at scorer 3 mål i 2 kampe mod os, som kaka gjorde det. Kaka er hurtigere, men ronaldinho har så sin fantastiske sparketeknik og nogle vævre driblinger.
Pato er også klasse.
Milan har svage punkter. Deres keeper og deres backs er rigeligt til at tale med. Men ville ikke mene de er dårlige end os de andre steder på banen.
unitedforreal
16-02-2010, 11:15
Spiller vi vores spil, og går vi efter at score. Så er jeg sikker på at vi afgøre det iaften. Jeg tror bare ikke på Milan. Mener at spiller som Valencia / nani og Scholes vil udspille spiller som, Seerdof, Beckham, pirlo osv... i det offensiv.
I det defensiv. Hvis vi spiller med Carrick-Scholes og fletcher. Så har de intet at komme efter. Ja de har god angriber. Men deres midtbane skal give dem bolden, og med et højt pres (som i italien ikke er van til) så kommer de til at få en meget lang kamp.
Og sidst men ikke mindst.. Rooney kommer til at få deres forsvar til at fortyde, at de glædet sig til kampen. Forstille jer hvordan man spiller Bold i England også tænk på hvordan man gøre i Italien. pt..
pt: overvejer at ligge en 500 kr på Rooney fm og 0-1 til united eller Rooney FM og 1-2 til United.
AC Milan
16-02-2010, 11:18
Hej alle United fans!
Nu har jeg i de seneste par dage snuset lidt rundt i denne kamptråd.
Da jeg fandt ud af, at mange folk herinde undervuderer os, så måtte jeg simpelthen oprette en bruger herinde, og forsvare os lidt.
United's formkurve ser fantastisk ud. Enhver, som ville sige, at den så normal ud ville lyve. Milans derimod, havde et lille knæk efter Derby della Madonina kampen. Men efter 3-2 sejren over Udinese, så ved man, hvis man kender Milan, at der ikke skal mere til, for at komme på sporet igen. Kampen har givet os selvtillid og troen.
Wayne Rooney er ligesom United fortiden, fantastisk. Mere behøver man ikke at sige. Men når han skal op imod Alessandro Nesta og Thiago Silva, jamen så kan jeg ikke se, at det bliver ham, som til sidst ender med at blive match vinder. Nej. Så mener jeg, at Nani har en bedre chance, da han er hurtig og god teknisk, og han skal højst sansynligt spille overfor vores venstreback Luca Antonini, som jo ikke er den hurtigste og mest erfarne back heller.
Så backsne, som mange har nævnt, er klart vores svageste punkt.
Dida har også været uheldig engang imellem. Men jeg har det bare sådan, at han enten har en nervøs aften i dag, og kan finde på at lave de vildeste drop, eller også redder han os flere gange på klasseredninger, som han jo gjorde mod Chievo i slutningen af kampen, og så gik Milan op i den anden ende og scorede til 2-1 :)
En anden ting er, at jeg ikke kan forstå alle dem herinde, som fuldstændigt undervudere Pato og Dinho. De to er virkeligt farlige.
Ronaldinho har driblingerne, afleveringerne og indlæggene. Ja okay, han har haft sine dårlige kampe engang i mellem. Men han kan umuligt fejle, efter den præstation han leverede i mod Udinese. Pato derimod har speeden og sine dejlige træk. Han kan bare med en bevægelse spurte en back over.
Men på en måde, så kan jeg faktisk godt lide, at i undervuderer dem, for så vil i få jer noget af et chok i aften!
Nå ja. Huntelaar har rundet det hjørne, som har gjort det svært for ham. Men alligevel ville Borriello nok være det sikre valg i aften.
Uden at være for arrogant, så tror jeg at kampen ender 2-0 til Milan.
God kamp til jer alle!
Må det bedste hold vinde.:trophy:
Hej alle United fans!
Da jeg fandt ud af, at mange folk herinde undervuderer os, så måtte jeg simpelthen oprette en bruger herinde, og forsvare os lidt.
United's formkurve ser fantastisk ud. Enhver, som ville sige, at den så normal ud ville lyve. Milans derimod, havde et lille knæk efter Derby della Madonina kampen. Men efter 3-2 sejren over Udinese, så ved man, hvis man kender Milan, at der ikke skal mere til, for at komme på sporet igen. Kampen har givet os selvtillid og troen.
Wayne Rooney er ligesom United fortiden, fantastisk. Mere behøver man ikke at sige. Men når han skal op imod Alessandro Nesta og Thiago Silva, jamen så kan jeg ikke se, at det bliver ham, som til sidst ender med at blive match vinder. Nej. Så mener jeg, at Nani har en bedre chance, da han er hurtig og god teknisk, og han skal højst sansynligt spille overfor vores venstreback Luca Antonini, som jo ikke er den hurtigste og mest erfarne back heller.
Dida har også været uheldig engang imellem. Men jeg har det bare sådan, at han enten har en nervøs aften i dag, og kan finde på at lave de vildeste drop, eller også redder han os flere gange på klasseredninger, som han jo gjorde mod Chievo i slutningen af kampen, og så gik Milan op i den anden ende og scorede til 2-1 :)
En anden ting er, at jeg ikke kan forstå alle dem herinde, som fuldstændigt undervudere Pato og Dinho. De to er virkeligt farlige.
Ronaldinho har driblingerne, afleveringerne og indlæggene. Ja okay, han har haft sine dårlige kampe engang i mellem. Men han kan umuligt fejle, efter den præstation han leverede i mod Udinese. Pato derimod har speeden og sine dejlige træk. Han kan bare med en bevægelse spurte en back over.
Men på en måde, så kan jeg faktisk godt lide, at i undervuderer dem, for så vil i få jer noget af et chok i aften!
Nå ja. Huntelaar har rundet det hjørne, som har gjort det svært for ham. Men alligevel ville Borriello nok være det sikre valg i aften.
God kamp til jer alle!
Jeg tror nu ikke Rooney for problemer fordi han står over for Tiago Silva og Nesta. Tror mere det er dem der for problemer.
Jeg synes ikke Milan har den klasse som man førhen har set. Ikke sagt de er ringe, for er de bestemt ikke. Men over 2 kampe er jeg slet ikke i tvivl om vi går videre. Det bliver en svær kamp på san siro, men det bliver en værre kamp for Milan op Old trafford.
Men vil give dig ret i at man utd skal passe på Pato. han er verdensklasse den mand.
Men tror på en 0-1 sejr til Man Utd
NaniTheDoN
16-02-2010, 12:44
Ej hvor jeg glæder mig til at CL starter igen i aften, og at det er mod milan vi spiller dvs en rigtig klasse kamp. Personligt er jeg meget selv sikker på at vi vinder i aften og skulle den ende uafgjort ja så er der endnu mere at glæde sig til på Oldtrafford :D
god kamp alle sammen
Bud Spencer
16-02-2010, 13:15
Til en start - behageligt med en fan udefra, som ikke er helt væk at høre på. (Trods det at jeg ikke er enig i alt hvad du skriver)
Hej alle United fans!
Halløjsa AC Milan.
Wayne Rooney er ligesom United fortiden, fantastisk. Mere behøver man ikke at sige. Men når han skal op imod Alessandro Nesta og Thiago Silva, jamen så kan jeg ikke se, at det bliver ham, som til sidst ender med at blive match vinder. Nej.
Som MC86 skriver, så tror jeg heller ikke at det er Rooney som har et problem i at stå overfor Nesta og Silva - men derimod dem der har et problem i at stå overfor ham.
Jeg undervurdere bestemt ikke Pato - jeg synes at han er en fantastisk angriber. Derimod mener jeg ikke at Ronaldinho har fordoms styrke, hvilket jeg nok ikke er den eneste som mener. Han spillede godt i de to Real-kampe som jeg så, mener han har tabt meget hurtighed med årene.
Tror også Boriello er en sikker starter - han fantastisk angriber, som har fået en del ødelagt af skader.
2-0 har du skam ret i - det bliver bare til os.
God kamp til jer alle!
Mange tak, og god kamp til dig også.
Og jo tak, det bedste hold vinde. Vi vinder 0-2.
:)
AC Milan
16-02-2010, 13:23
Uha de er flabede :p
Nesta er en af de bedste forsvarsspillere i verden! Der ved alle og enhver. Thiago Silva bliver også en af de bedste, det får i at se i aften. Men det er lidt svært at spå en kamp i CL, da alt kan ske. Pinligt at jeg glemte at nævne Ambrosini i mit tidligere indlæg, da den mand vil vinde alt på midtbanen, i hvert fald 90 % :)
Hvis i skruer bissen på, så gør jeg det da også med glæde:)
.. Rooney har vist klasse på det seneste, men hvornår har han stået overfor et klasse centerforsvar?
- Jo, i Chelsea kampen, og der blev han jo også matchvinder med et hattrick i rygsækken.....
Champions League er Milans mellemnavn. Efter en sæson i Uefa Cuppen, så er de jo så tændte på CL, da det jo næsten også er den eneste pokal de kan vinde i år nu.
Ronaldinho har mistet sin speed, ja. Men godt nok ikke sin magi. Wes Brown kan ikke følge med ham, så derfor kan Ronaldinho ligge op til begge mål scoret af Huntelaar og Pato. :)
Huntelaar griber denne chance, nu når Borriello er skadet. Det er jeg sikker på.
AC Milan - Manchester United 2-0 (San Siro)
Manchester United - AC Milan 2-1 (Old Trafford)
Men jeg drømmer nok lidt:)
Vi får i hvert fald en klasse kamp i aften, det må man ikke glemme.
FORZA MILAN!
Glory Man United
16-02-2010, 13:47
Hvorfor har jeg på fornemmelsen, at vi ikke ser dig igen efter 4 uger?
Fletcherfan
16-02-2010, 14:11
Jeg mener heller ikke, at Milan skal undervurderes... Da der var lodtrækning var Milan det eneste hold jeg håbede, at United undgik...
Men derimod har United en rimelig god chance for videre avancement... Men det kræver, at specielt Pirlo bliver totalt neutraliseret... Får han overtaget i aften så kan det blive rigtig skidt for vores hold... Derfor håber jeg, at Fletcher bliver sat på ham...
Ronaldinho er jeg ikke bange for... Han er stadig rigtig god, men jeg tror det bliver Brown, der skal dæmme op for ham, og så er det Ronny, der får kæmpeproblemer... Rent defensivt er Brown en af de allerbedste i verden, og det er MEGET sjældent, at en spiller kommer forbi Brown... Og det tror jeg heller ikke, at Ronny kommer til...
AC Milan
16-02-2010, 14:26
Det er heller ikke vigtigt, at Ronaldinho kommer forbi Brown. Det vigtigste er, at han slår indlæggene før han mister bolden. Det er nok ovre i den anden siden, at det bliver hårdt for United. Pato kontra Evra.
Men jeg mener bestemt at chancerne for at gå videre er 50 - 50. Milan er stærkest offensivt. Men ude på kanterne, er de svage. Meget svage - altså defensivt. Antonini - Abate er ikke de bedste defensive backs + at Ronaldinho og Pato ikke laver tilbageløb hele tiden. Så det er der, jeg frygter, at der skulle ske noget.
Don Kafai
16-02-2010, 14:37
.. Rooney har vist klasse på det seneste, men hvornår har han stået overfor et klasse centerforsvar?!
Arrh nu kan jeg sgu ikke helt holde mig tilbage mere :D
Det er første gang jeg hører en Serie A-fan kritisere niveauet i PL. Et britisk forsvar er ikke det nemmeste i verden at nedbryde, det er bla. derfor hold som Barcelona sidste år ikke kunne score i knap 180 mins mod Chelsea, eller Real Madrid tabte 5-0 til Liverpool over to kampe.
Derimod synes jeg det er mere relevant at vende den om, og sige at det du siger om Nesta og Silva kun er tilfældet fordi angriberne ikke er skarpe i Serie A. Inter har et par klasseangribere, men ellers synes jeg godt nok ikke der er nogle offensiver i Italien jeg får fråde om munden over. Måske er det derfor at Nesta er så "god" i dine øjne? Mon ikke en Brown eller Evans også lige kan stoppe en 42-årig Del Piero eller en 37-årig Luca Toni (Nu joker jeg bare lidt :) ).
Men god kamp i aften, og jeg håber det bliver en underholdende affære. Jeg tror bestemt ikke at United vinder med ease, men jeg synes vi har bedre kort, end de sidste to gange vi har trukket jer I CL. Vi er blevet et bedre udehold siden da, og Milan mangler altså en uerstattelig stjerne i Kaka mindst ligeså meget, som United mangler en Ronaldo der kan afgøre kampene.
Desværre er Milan giftige på dødbolde, og vores forsvar er ikke de normale, så jeg kommer nok til at holde vejret hver gang dommeren dømmer frispark på Uniteds banehalvdel. Omvendt spiller United kontrabold i verdensklasse på udebane, så det kan gå hurtigt hvis en af Milans spillere mister bolden på midten, eller misser et tilbageløb.
Bliver en spændende kamp i aften. Håber at vores backs, (Brown/Rafael & Evra) får lukket ned for Pato og Ronaldinho, lykkedes det er jeg sikker på vi nok skal hente et godt resultat. Ser en nøgledyst imellem Ronaldinho og Brown, da jeg ikke frygter Pato så længe han står overfor Evra. Vinder Brown denne dyst, kan jeg ikke se hvordan Milan skal lukke vores defensiv op, medmindre de slår til på en dødbold!
Håber lidt SAF spiller med Park og Nani, da Nani nok skal drive gæk med hans back, mens Park kan hjælpe til med at dække af overfor Pato.
Tror vi ender med at hive en smal 0-1 sejr med hjem :) Målscorer: Nani eller Rooney.
Flax_Generous
16-02-2010, 14:43
Men jeg mener bestemt at chancerne for at gå videre er 50 - 50.
Du er i klart undertal med den holdning. Du vil få meget, meget svært ved at finde en bookmaker eller fodboldekspert som ikke har United som ganske klar favorit til at gå videre. En hel del bookmakere har sågar United som favoritter til i aften (f.eks. Unibet, Bet365, Sportingbet).
Jeg tror, at det blevet en lige kamp i aften, som kan gå begge veje, men United er stærke på Old Trafford og det sender dem videre i sidste ende.
Coach-Nico
16-02-2010, 14:44
Nogle der har en stat over uniteds CL-kampe?
Gad godt at se hvor mange af vores udekampe, der ender 0-0 eller lign.
Daniel Cantona
16-02-2010, 15:28
.. Rooney har vist klasse på det seneste, men hvornår har han stået overfor et klasse centerforsvar?
- Jo, i Chelsea kampen, og der blev han jo også matchvinder med et hattrick i rygsækken.....
Jeres hjemmebane statistik i Serie A denne sæson understøtter nu ikke ligefrem beskrivelsen af et klassecentralforsvar, med 15 mål lukket ind i 12 kampe. Men på den anden side bestemt heller ikke dårligt! Nesta har før i tiden været indbegrebet af en klasse central forsvarsvarsspiller, men manden fylder 34 næste gang og med mange skader de sidste par sæsoner, synes jeg ikke længere han kan betragtes som værende i den højeste klasse længere. Men i aften kan han selvfølgelig få lov at bevise mig fejl :)
Jeg tror nu nok United skal komme til rigeligt med chancer i aftenens opgør, spørgsmålet er så om vi kan få puttet den i nettet :)
God kamp!
Don Kafai
16-02-2010, 15:31
Nogle der har en stat over uniteds CL-kampe?
Gad godt at se hvor mange af vores udekampe, der ender 0-0 eller lign.
En 17-18 indlæg før dit, har Flax Generous skrevet en meget lovende statistik for kampen i aften.
Elrantiri
16-02-2010, 15:31
Det er heller ikke vigtigt, at Ronaldinho kommer forbi Brown. Det vigtigste er, at han slår indlæggene før han mister bolden. Det er nok ovre i den anden siden, at det bliver hårdt for United. Pato kontra Evra.
Men jeg mener bestemt at chancerne for at gå videre er 50 - 50. Milan er stærkest offensivt. Men ude på kanterne, er de svage. Meget svage - altså defensivt. Antonini - Abate er ikke de bedste defensive backs + at Ronaldinho og Pato ikke laver tilbageløb hele tiden. Så det er der, jeg frygter, at der skulle ske noget.
Tja, det er nu netop Evra jeg har mest tiltro til i Uniteds defensiv, det er sjældent at han har offdage, og han er den bedste venstreback i verden de fleste andre dage.
United DK
16-02-2010, 15:45
Jeg tror "vi" undervurdere jer alene på baggrund gennemsnitsalderen, for navnemæssigt har Milan et fantastisk hold, og på dagen kan vi sagtens få problemer. Det var jo også tilfældet for tre år siden, hvor mange United-fans inden kampene havde sendt os til Athen, for vi skulle jo bare lige overkomme en flok pensionister.
Jeg mener dog stadig vi er favoritter, men jeg er mindre sikker på avancement i år, end jeg var sidste år mod Inter, som jo ellers er Italiens bedste hold.
Nani er så svingende, at han den ene dag kører rundt med Clichy, mens han den anden dag ikke kan komme forbi Martin Pedersen, og ift. Rooneys chancer overfor Nesta og Silva, vil jeg hellere sætte mine penge på Rooney. Jeg har dog personligt stor respekt for Nesta, som stadig tilhører den absolutte elite indenfor sit felt, og Rooney har sine off days, selvom det tit er i de "små" kampe.
Folk ser jo nok ikke Milan ret meget, for jeg vil da også mene, at de to har noget at byde ind med, men ligesom man ikke skal kimse af Nesta og Silva, skal man heller ikke kimse af Ferdinand og Evans, som før har holdt store spillere fra døren.
Bud Spencer
16-02-2010, 16:12
Pinligt at jeg glemte at nævne Ambrosini i mit tidligere indlæg, da den mand vil vinde alt på midtbanen, i hvert fald 90 %
Nu er det vist dig der undervurdere os. Kender du Darren Fletcher? :)
Det bliver en 4-3-3 er jeg sikker på.
Midtbanen skal have overtag og så må Rooney arbejde oppe foran.
VDS
Rafael - Rio - Evans - Fabio (Evra ser ikke godt ud pt.)
Valencia - Rooney - Nani
Og til AC Milan. Tror ikke nogen herinde undervurdere det rigtige Milan hold (AC). Men deres bedste og farligste spiller har spillet 10 år i United :devilll:
Mikey-boy
16-02-2010, 16:30
Come on United! For fanden da jeg er spændt til den her kamp! Det er lige før jeg er ved at komme i bukserne..
AC Milan
16-02-2010, 16:35
Nu er det vist dig der undervurdere os. Kender du Darren Fletcher? :)
Ja, jeg kender også Gattuso og Pirlo. 2 skraldemænd og en playmaker er opskriften til en fortjent sejr:)
Men i hvert fald tak for at i ikke bombaderede mig med negative kommentare, fordi at jeg er fan af et andet hold ;)
Jeg tog måske fejl af United's fans. I er ikke så slemme som holdet ;) Spøg til side.
Kampen bliver god, og bør ikke vises til sarte sjæl:)
God kamp til alle!
Kasper United
16-02-2010, 16:35
Nogen der har fundet noget, om en startopstilling som man næsten er 100 % sikker på, at det bliver fra begge mandskaber?
Der er selvfølgelig meget gætteri om startopstillingen, men jeg håber snart jeg kan se den rigtige.. Gad vide om Beckham f.eks. er med fra start?
AC Milan
16-02-2010, 16:37
Nogen der har fundet noget, om en startopstilling som man næsten er 100 % sikker på, at det bliver fra begge mandskaber?
Der er selvfølgelig meget gætteri om startopstillingen, men jeg håber snart jeg kan se den rigtige.. Gad vide om Beckham f.eks. er med fra start?
Milans er 100 % sådan her:
Dida
Bonera/Abate - Nesta - Thiago Silva - Antonini
Seedorf/Beckham/Gattuso - Pirlo - Ambrosini
Pato - Huntelaar - Ronaldinho
Så kan man kun gætte på, hvem der starte på højre back og på midtbanen :)
Glory Man United
16-02-2010, 16:41
Milans er 100 % sådan her:
Dida
Bonera/Abate - Nesta - Thiago Silva - Antonini
Seedorf/Beckham/Gattuso - Pirlo - Ambrosini
Pato - Huntelaar - Ronaldinho
Så kan man kun gætte på, hvem der starte på højre back og på midtbanen :)
Tvivler på, at både Pato og Knas Fantisiløslar spiller
AC Milan
16-02-2010, 16:44
Tvivler på, at både Pato og Knas Fantisiløslar spiller
Jamen det gør de. Hvorfor skulle de ikke det?
Det bliver en 4-3-3 er jeg sikker på.
Midtbanen skal have overtag og så må Rooney arbejde oppe foran.
VDS
Rafael - Rio - Evans - Fabio (Evra ser ikke godt ud pt.)
Valencia - Rooney - Nani
Og til AC Milan. Tror ikke nogen herinde undervurdere det rigtige Milan hold (AC). Men deres bedste og farligste spiller har spillet 10 år i United :devilll:
Håber det er i sjov du mener det. Evra vil til en hvertid være bedre en Fabio PT.
Van der Sar
-
Brown Ferdinand Evans Evra
-
Fletcher Scholes - Carrick
-
Valencia Rooney Nani
Siden det er udebane regner jeg med at vi kører 4-3-3. Men det kunne være en mulighed at køre 4-4-2 med Berbaflop.
Time will tell..
Håber på en 2-2 eller 0-2. Udebanemål imod er altid godt :) Mest af alt vil jeg gerne have en god kamp.
ChristianR
16-02-2010, 17:41
Evra vil til en hvertid være bedre en Fabio PT.
Haha. Det ligner et citat, der kunne være sagt i Paradise Hotel. :D
schousboe9
16-02-2010, 17:54
Hvorfor? Han er da bedre når som helst lige nu.
United DK
16-02-2010, 17:55
Hvorfor? Han er da bedre når som helst lige nu.
Du er da vist en russisk roulette.
schousboe9
16-02-2010, 18:00
Nej, så ville jeg jo nok ha' lidt mere sort og rødt i mit profilbillede!
Hvorfor det? Han er da klart bedre PT. Fabio skal nok blive vild, men han skal sku ikke bruges i sådan en kamp istedet for evra, selvom evra måske ikke spiller det bedste han har gjort i sæsonen..
ChristianR
16-02-2010, 18:21
Hvorfor det? Han er da klart bedre PT. Fabio skal nok blive vild, men han skal sku ikke bruges i sådan en kamp istedet for evra, selvom evra måske ikke spiller det bedste han har gjort i sæsonen..
Det var den mærkværdige formulering, der kandiderede til et paradise-citat.
Hvis du ikke lige kan se det, så pensler Schousboe9 det lidt mere ud ;)
ChristianR
16-02-2010, 18:22
Ved du overhovedet, hvordan sådan en ser ud??
Det var den mærkværdige formulering, der kandiderede til et paradise-citat.
Hvis du ikke lige kan se det, så pensler Schousboe9 det lidt mere ud ;)
Hehe har godt set det:) Men synes nu ikke det jeg skrev kan samlignes med det:Phehe
United DK
16-02-2010, 18:37
Ved du overhovedet, hvordan sådan en ser ud??
Er det ikke sådan en som Schousboe?
Kasper United
16-02-2010, 18:45
Så er der 2 timer til kick off! :trophy:
Og Sommerfuglene i maven vokser og vokser.. Kom så drenge..
- Hold kæft hvor har jeg glædet mig til denne kamp!!
Er det ikke muligt at Fergie bruger en 4-5-1 som han har gjort nogle gange på udebane i CL, hvor han siger at med den taktik må man være tålmodig, men man vinder slaget på midten, og fokusere på Kontra angreb.
VDS
Rafael - Rio - Brown - Evra
Valencia-Carrick-Fletcher- Scholes - Nani
Rooney
VDS
Rafa
Evans
Rio
Evra
Park
Fletch
Scholes
Carrick
Nani
Rooney
Bænk: PIG, Neville, Brown, Owen, Berba, Valencia, Gibson
Dida
Bonera
Nesta
Silva
Antonini
Beckham
Pirlo
Ambrosini
Pato
Huntelaar
Ronaldinho
Bænk: Abbiati, Gattuso, Inzaghi, Seedorf, Flamini, Favalli, Abate
VDS
Rafa
Evans
Rio
Evra
Park
Fletch
Scholes
Carrick
Nani
Rooney
Bænk: PIG, Neville, Brown, Owen, Berba, Valencia, Gibson
Dida
Bonera
Nesta
Silva
Antonini
Beckham
Pirlo
Ambrosini
Pato
Huntelaar
Ronaldinho
Bænk: Abbiati, Gattuso, Inzaghi, Seedorf, Flamini, Favalli, Abate
Er det officelle?
For det håber jeg sku ikke! Valencia skal da starte inde. Stærkeste kant vi har!
Det er taget fra Redcafe.net, så det burde passe.
Det er taget fra Redcafe.net, så det burde passe.
Hvorfor er det Fergie ikke starter med Valencia?
Nani er godt kørende, og Park passer perfekt til denne kamp.
Valencia passer også rigtig godt til kampen, men det er ok :)
Rafael VS. Ronaldinho? Spændende!:devill:
Selvom Nani er godt kørende, havde jeg også helst set Valencia i denne kamp.
Jeg synes umiddelbart, at det ser perfekt ud med Park og Nani i startopstillingen. Park er mere defensiv stærk i forhold til Valencia, og mht Nani er det med at få ham i gang igen, så han forhåbenligt kan ridde videre på sin positive udvikling fremfor at gå ned efter sin udvisning.
VDS
Rafael-Evans-Rio-Evra
Nani-Scholes-Carrick-Fletcher-Park
Rooney
Synes det er en god opstilling, men ville gerne have set Brown som højre back. Valencia skal nok komme ind.
ChristianL
16-02-2010, 20:02
Forstår ikke folk snakker Ronaldinho.. Han scorer ikke meget selv mere.. Han ligger dog nogle gode bolde, men uden vanvittige Pato til at afslutte er han ingenting på det hold.. Det går tit op i hat og briller for ham..
Syns tit jeg hører folk rose ham til skyerne når han har lavet lidt lækkerier på banen, men når man kigger kampen igennem førte alle de lækkerier til absolut intet (specielt mod Madrid (medmindre det var ham der fandt Pato(men mener det var Seedorf)).
Hvis Pato kan komme sig hurtigt over sin skade, hvilket han åbenbart kan da han scorede i weekenden, bliver han meget farlig.
Håber også meget på at de, som de plejer, starter uden Huntelaar. På en god dag laver han 2 mål ud af det blå. Har han gjort et par gange i denne sæson.
På trods af alt det så tror jeg meget på at vi har chancen iaften.. Rooney er ustoppelig..
[QUOTE=ChristianL;167677]Forstår ikke folk snakker Ronaldinho.. Han scorer ikke meget selv mere.. Han ligger dog nogle gode bolde, men uden vanvittige Pato til at afslutte er han ingenting på det hold.. Det går tit op i hat og briller for ham..
Syns tit jeg hører folk rose ham til skyerne når han har lavet lidt lækkerier på banen, men når man kigger kampen igennem førte alle de lækkerier til absolut intet (specielt mod Madrid (medmindre det var ham der fandt Pato(men mener det var Seedorf)).
Han er trods alt kreatøren på holdet, og står næsten altid for alt det fremadrettet spil for Milan. Han er den spiller med flest assists i Serie a og han har også scoret 9 mål i ligaen. Han er Milans topscorer i serie a, derfor er det jo ikke underligt at folk snakker om ham, eller?
ChristianL
16-02-2010, 20:25
[QUOTE]
Han er trods alt kreatøren på holdet, og står næsten altid for alt det fremadrettet spil for Milan. Han er den spiller med flest assist i Serie a og han har også scoret 9 mål i ligaen. Han er Milans topscorer i serie a, derfor er det jo ikke underligt at folk snakker om ham, eller?
Fik ikke understreget at jeg mente store kampe ang. Ronaldinho, men det var også derfor jeg nævnte Madrid-kampen..
[QUOTE=Pep;167681]
Fik ikke understreget at jeg mente store kampe ang. Ronaldinho, men det var også derfor jeg nævnte Madrid-kampen..
I den kamp var han jo også Milans bedste mand sammen med Pato? Han var konstant farlig i den kamp, han har i det hele taget spillet godt siden december, med nogle få off days hist og her.
Manchester United
16-02-2010, 20:49
ÆV også... Kommentatoren er foran billedet.
Rosgaard
16-02-2010, 20:50
Åh sikke et Lampard mål! PIS PIS!
jasonmraz
16-02-2010, 20:55
Forstår ikke folk snakker Ronaldinho.. Han scorer ikke meget selv mere.. Han ligger dog nogle gode bolde, men uden vanvittige Pato til at afslutte er han ingenting på det hold.. Det går tit op i hat og briller for ham..
.
Tjae, han har da lige scoret imod os, og han gør det sku godt, så forstår det godt, trods hans mere arrogante attitude på banen
Puha da det går skidt
Enig, skidt kamp indtil videre af Rafael, men havde også set Brown starte inde..
Thepostman
16-02-2010, 20:58
Puha da det går skidt
Ja, vi er ikke kommet for godt igang.
kæft rafael bliver tørret. ind med brown
Rosgaard
16-02-2010, 21:06
jaja Rooney scorer om lidt, bare rolig!!
Man skulle tro at vi Søren Colding har taget støvlerne på igen... Dælme mange hovedløse fremlægninger..
Derudover skal der bare ro på og så skal Rafael igang, så skal det nok gå...
Thepostman
16-02-2010, 21:07
jaja Rooney scorer om lidt, bare rolig!!
Jeg håber du har ret.
Tror sgu Ferguson har taget nogle forkerte briller først starter Rafael inde også situationen hvor rooney ikke kan ramme bolden :lolol:
chrfigoraul
16-02-2010, 21:14
Hold kæft hvor spiller vi dårlig i dag mayn
MathiasL
16-02-2010, 21:15
klasse af evans før
Puha.. Ferguson kan vidst godt begynde at varme hårtørren op.. Nani & Rafael spiller forfærdeligt og vores midtbane spiller med hovedet under armen - elendige boldtab
Hold kæft hvor spiller vi dårlig i dag mayn
Vi skal bare have Nani igang og Søren Colding ud.. Vi har jo ikke svært ved at finde plads.. Det skal bare udnyttes
Det er da bare helt vanvittigt frustrerende at se på alle de lette bolde vi smider væk!!
Thepostman
16-02-2010, 21:16
klasse af evans før
Ja, skulle lige til at sige det. Rigtig flot forsvarsspil.
Så stop dog for helved med de håbløse afleveringer.. Vi får intet ud af de lange afleveringer..
Spil dog fodbold!
Nu må de til at tage sig sammen, vi er så heldige vi kun er bagude 1-0!
Manchester United
16-02-2010, 21:22
Scholes!!!! Sådan!
Kolorteman
16-02-2010, 21:22
Nu må de til at tage sig sammen, vi er så heldige vi kun er bagude 1-0!
Enige.. især centralt på midtbanen at problemet ligger. de sløser jo den ene bold væk efter den anden :-(
Hold kæft hvor er vi heldige, men lidt ligesom Ronaldinho.. :D
1-1 og ronaldinho skadet! kunne man ønske dig mere? :D
Hold kæft hvor heldigt og ufortjent...
Thepostman
16-02-2010, 21:23
Sådan der!! Gode gamle Scholes..
tjarligdrengen
16-02-2010, 21:24
Hold kæft vi spiller dårligt!
Vil for en gang skyld give werge ret, vi mangler en Venstre fløj!
Sådan scholes. Så vigtig man. men kæft vi spiller skidt
Sådan Scholes. Ikke mange der mestrer at score med støttebenet, intet mindre end genialt scholesy
MathiasL
16-02-2010, 21:27
men rigtig godt gennemspillet angreb ved målet
ChristianL
16-02-2010, 21:31
Jeg er glad for at jeg indtil videre har vurderet Ronaldinho helt rigtigt.. Han har virkelig spillet som jeg forudså kort før kampen.. :mad:
Martinsen
16-02-2010, 21:34
Puha ud over resultatet ser det godt nok skidt ud. Tidspunktet hvor vi udligner er vi deciderede heldige med ikke at være bagud med 3-4 mål. Håber godt nok at vi får rettet nogle ting op til anden halveg. og hvad laver Fletcher dog på venstrekanten? Vi får slet ikke udnyttet hans pres og arbejdsiver, selvom Park har gjort det fint inde midt i vil jeg nu gerne have fletcher derind specielt til at få ryddet lidt op.
1-1 fantastisk resultat ved pausen, ved er SVINEheldige!
Forsvaret sejler flere gange, plus midtbanen giver Ronaldinho og Pato 2 bolde hvor de kører 2 mod 2 med vores forsvar. Ronaldinho har overrasket mig, ser ikke særlig meget italiensk fodbold (zzZz) men han tryller stadig - Rafael er kommet bedre med i kampen, efter en meget haltende start.
Milans mål var lidt heldigt, men de kunne have scoret 2 mere. Huntelar, tak fordi du brændte den KÆÆMPE chance... Scholes ligeledes lidt heldig :)
Selvom 1-1 er fint, så håber jeg de bliver revet lidt rundt i pausen af SAF. Lad os håbe på forbedret spil :D
- Gik lidt stærkt skal pissss :P
Det er længe siden, jeg har set en United-kamp med så mange fejl.
Vi har ingen venstrekant
Nani er rystende uskarp
Rafael bliver jordet gang på gang af Ronaldinho
Scholes snorksover mange gange
Hvad sker der for SAF raser ud på Evans?
Så smid dog Park ud på den venstrekant, det er alligevel overhovedet ikke lykkedes ham at mansopdække Pirlo. Valencia ville være dejligt på venstrekanten. Favalli er møggammel og Valencia forstår at bruge sin fart, så den gamle kan kun blive kørt rundt.
Hvad sker der for SAF raser ud på Evans?
Han er lidt lad, kommer ikke foran sin mand og mangler generelt at sætte sig mere igennem.
God fornemmelse for anden halvleg. Vi har det bedste spil så længe vi ikke laver fejl på egen bane og deres venstre bak må helt sikkert være mulig at udnytte, så hvis ikke Nani vågner op til dåd skal Valencia ind.
Jeg var i øvrigt færdig af grin over Fergusons reaktion på den situation, hvor Rooney mister balancen og sparker hul i luften :lolol:"Are you fucking blind, ref???"
tjarligdrengen
16-02-2010, 21:42
Som jeg tidligere skrev, spiller vi hamrende dårligt! Dog synes jeg egentlig at Rafael har fået godt fat, så behold ham på banen. Han har tilbudt sig flere gange helt fremme, dog uden at få bolden og hvis de(t) havde resulteret i mål... Ja, så havde vi måske skullet rose ham..
Vigtigt at score når vi spiller ringerer end mit serie 4 hold.. Park ud som venstrekant og så kan Valencia evt. komme ind lidt efter pausen.
Come on United!
Ind med Valencia og Brown. Skidt Rooney får det dumme gule kort.
Kolorteman
16-02-2010, 21:54
Ind med Valencia og Brown. Skidt Rooney får det dumme gule kort.
hmm vil nu hellere bare have Fletcher ind centralt og Park ud på den venstre kant. Det er jo tydeligt at se, at det slet ikke virker med Fletcher hængende på venstre kanten..
Vi giver alt for mange dødbolde væk på egen banehalvdel, hvis det ikke stopper vil det før eller siden komme til at koste! Det er simpelthen for ringe!
Manchester United
16-02-2010, 22:07
Valencia ind - Nani ud.. Fornuftigt! Kom så Valencia...
Thepostman
16-02-2010, 22:08
Kom så Valencia !!
Manchester United
16-02-2010, 22:09
Rooooooooney!!!! Valencia med assist! Sådan!
ROONEY !!!! :D
Konge indlæg Valencia
Sådan!!! Vigtigt at valencia kommer ind!!!
SÅ -FUCKING - DAN
Thepostman
16-02-2010, 22:11
Love You Rooney !!
Rosgaard
16-02-2010, 22:11
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!
Fandme godt!!
Viser at Valencia skal starte istedet for Nani..
Sådan Rooney!
chrfigoraul
16-02-2010, 22:13
Jeg elsker virkelig den mand :devill::devill:
chrisserUnited
16-02-2010, 22:13
Puha vi har virkelig haft heldet på vores side... men brokker mig ikke... Har vores bomber været i slåskamp?
Manchester United
16-02-2010, 22:17
Rooooooooooooooooooney!!!!! Verdens bedste angriber pt!
Thepostman
16-02-2010, 22:18
Kom så United. Pres på. De ser ud til at begynde at blive trætte.
chrfigoraul
Jeg elsker ham mere og mere ;)
chrisserUnited
Rooney er bare helt fantastisk i år
tjarligdrengen
Jaaaa for helvede det er dejligt nu!
Fuck et sweeeet indlæg, sikkert af Rooney!
3 - 1
Stille i milan!! Så blev der stille i milan!!
Thepostman
16-02-2010, 22:19
Rooney!!
Kom så med det hattrick, Wazza ;)
hold kæft hvor spiller vi smukt..
Søren Colding røg på bænken, pasningsspillet kom i højsædet og så bliver milan splittet ad..
Og så må vi sige, at vi har verdens bedste angriber pt..
United er godt igang med at udstille Milan på San Siro..
Real cirkus er bagud mod Lyon..
Stoke med 10 mand fører 1-0 mod shitty..
Kan dagen mon blive meget bedre nu ? :D
Kæft en anden helveg vi spiller..
Det er jo vanvittigt !
Hvad blev der af alle Rafael kritikerne? Efter en lidt nervøs start er han kommet rigtig godt igen.
Så blev de straffet for deres gammelhed. nej hvor ser de gamle ud nu. straf dem mere.
Manchester United
16-02-2010, 22:23
Man kan virklig høre: Who's that twat from argentina....:lolol:
Man kan virklig høre: Who's that twat from argentina....:lolol:
:haha:
Syntes Valencia kommer ind og ændrer meget, men det gør alle spillere!
Rooney verdens bedste 2010.. Plzz :P
Hvad blev der af alle Rafael kritikerne? Efter en lidt nervøs start er han kommet rigtig godt igen.
Rafael har virkelig spillet sig op... Famlede meget i starten, men nu går det helt fint.. (Sagde jeg for tidligt)
Pis.. Ikke godt for mig drømmehold..
Det er så dumt Rafael! Fuck og helvedes pis!
Manchester United
16-02-2010, 22:29
Pis også. Tror vi vinder 4-2 på sidste mål af "SELVMÅL".
*HOST*:smilings:
Manchester United
16-02-2010, 22:37
Hvorfor er der rødt til Carrick???
chrisserUnited
16-02-2010, 22:37
Hvorfor får Carrick ??!?!?!?!? brok?
Han triller bolden væk efter frispark - tyndt gult kort, men for dumt, for dommere kan give det.
NaniTheDoN
16-02-2010, 22:39
Hvorfor får Carrick ??!?!?!?!? brok?
jeg fatter det seriøst ike
ChristianR
16-02-2010, 22:39
Man kan da ikke fløjte, når vi skal til at have hjørnespark.
Men ekstremt underholdende kamp! Første halvleg var helt elendig med Scholes som eneste lyspunkt. Rooney scorer 2 mål i anden halvleg, men derudover imponerede han ikke så meget, som man kunne håbe. Det kan selvfølgelig også tillægges, at han havde svære betingelser.
Men jeg er svært tilfreds. Lækkert resultat alt i alt.
er det ikke Evra der sparker bolden væk?
Thepostman
16-02-2010, 22:40
Dejlig sejr!! Det så svært ud i starten, men kommer godt tilbage, og så er Rooney bare fantastisk. Valencia kommer også ind og gør det rigtig godt.
Kasper United
16-02-2010, 22:42
Sikke en kamp! :devilll:
Glæder mig til retur kampen, hvor vi har den bedste chance, for at gå videre med et godt udebane resultat! :trophy:
Dog en skidt 1. halveg, men i 2. halveg blev Milan spillerne trætte, og det udnyttede Fletcher og co. flot..
Rafael var ganske ganske forfærdelig og håber for alt i verden at han ikke er med i returkampen.
Men flot med sejr og 3 udebanemål.
Mærkelig kamp..
Ufortjent sejr. Dårlig dommer. Rafael sejler - spiller sig op - og sejler til sidst igen..
Må sige at Park impornerede mig idag.. Idag kunne han både kæmpe og spille god fodbold. Scholes var også imponerende, skulle bare lige acceptere at han ikke fik noget ud af lange bolde..
Fantastisk udgangspunkt.
Nej, evra laver frisparket, og da bolden triller hen mod Carrick sætter giver han den lige lidt mere fart, så den triller et par meter mere. Meget, meget tyndt, men det kan gives. Han får vel kun en enkelt dags karantæne, og da det er i den omvendte kamp, som vi skal hive hjem, går det nok. Men kæft det er dumt
Grønholdt.
16-02-2010, 22:53
Sikke en kamp! 3-2 til United uden at de spillede godt. Det viser trods alt vores høje klasse. van der Sar holdt os godt inde i kampen med nogle vigtige redninger. Og Rooney bliver bare ved med at lave mål på samlebånd. Nu står vi rigtigt godt til retur kampen på Old Trafford om nogle uger. Jeg er ved at brække mig i lårtykke stråler over hr. Anti United nr. 1 og nr. 2 (Elkjær og Mølby), Alt deres bavl om at Milan bare lige sådan meget nemt går videre, og United har store problemer med diverse skader, så de kan nok ikke gå videre, for Milan er bare sååå fantastiske... (overdrivelse fremmer forståelsen) Men alligevel, de to fjolser pisser mig af... Puha! Så fik jeg luft... ;) 3-2 til United, og så har vi et godt udgangspunkt til retur kampen! Og så er det videre til udekampen mod Everton i PL. på lørdag!!! :devilll:
tjarligdrengen
16-02-2010, 23:01
Dejlig sejr.
Havde håbet på 1-2, så 2-3 er HELT ok.
Ufortjent (ved godt der ikke er noget der hedder det, men kan ikke finde på et andet ord at skrive :D) at vi går til pausen med 1-1 - men heeelt fortjent vi vinder anden halvleg.
Generelt gør alle det udemærket i anden halvleg, dog et træls mål de får til sidst.
Vil ikke skælde Rafael ud, synes han gør det ok! Han får en masse erfaring i disse kampe og synes det er lækkert SAF giver ham chancen og har tillid til ham... Min spådom: Rafael= én af de bedste højrebacks om nogle år.
Rooney er igen verdensklasse! Gør det SÅ godt taget i betragtning han er eneste angriber.
Fletcher sætter sig på midten i anden halvleg, selvomhan er venstrekant/midt... :S
Godt indhop af Valencia, han gør det, igen, godt.
Min MOM: Rooney - 2 mål og god fight..
Er virkelig tilfreds med resultatet, især efter den præstation der blev leveret i første halveg. Det irriterer mig dog at Milan lige får scoret til sidst. Men så bliver det da lidt mere spændende på Old Trafford.
Rooney var mega farlig i dag, og headede to smukke mål ind.
United-Allan33
16-02-2010, 23:27
Sikke en kamp! 3-2 til United uden at de spillede godt. Det viser trods alt vores høje klasse. van der Sar holdt os godt inde i kampen med nogle vigtige redninger. Og Rooney bliver bare ved med at lave mål på samlebånd. Nu står vi rigtigt godt til retur kampen på Old Trafford om nogle uger. Jeg er ved at brække mig i lårtykke stråler over hr. Anti United nr. 1 og nr. 2 (Elkjær og Mølby), Alt deres bavl om at Milan bare lige sådan meget nemt går videre, og United har store problemer med diverse skader, så de kan nok ikke gå videre, for Milan er bare sååå fantastiske... (overdrivelse fremmer forståelsen) Men alligevel, de to fjolser pisser mig af... Puha! Så fik jeg luft... ;) 3-2 til United, og så har vi et godt udgangspunkt til retur kampen! Og så er det videre til udekampen mod Everton i PL. på lørdag!!! :devilll:
Er du sikker på det ikke er noget du har drømt, jeg mener bestemt jeg hørte ihvertfald mølby sige før kampen at United var stor favorit og at vi var et bedre hold.. Elkjær elsker bare italiensk fodbold, og det er vel ikke værre end den måde Schmeichel savler over vores hold på..
Ærgeligt at vi lige åbner døren på klem ved det sene mål, men tror nu nok vi skal kører den hjem alligevel..
Katastrofe kamp af Rafael som blev vist at der er langt fra en kanon kamp imod Wigan til Milan og Ronaldinho.. Kostede målet og var generelt skyld i det kaos der var i forsvaret i 1 halvleg. Spillede sig dog op i annden halvleg.. Forstår stadig ikke hvorfor Brown ikke blev valgt, det lå i luften at han ville blive sat under stort pres fra Milan, som helt klart så ham som det svageste led i forsvaret..
Nani havde fundet de gamle fodbold støvler frem, lad os håbe at det bare var en forglemmelse og at han hurtigt finder de nye igen..
Alt i alt en ok kamp med kanon resultat
Personligt synes jeg, det er en smule naivt, hvis man havde troet, at Rafael godt kunne nappe en Ronaldinho, der er i noget nær topform. Knægten er kun 19 år, så der er et stykke tid til, at han skal være en slags talisman ligesom Evra.
Dermed ikke sagt, at han ikke var ringe i dag.
Elrantiri
16-02-2010, 23:40
Ved ikke hvad det er, men FÅRK hvor synes jeg målet til 3-1 er mega fedt, de røde-sorte står bare og måber mens det perfekte "indlæg" får en ordentlig skalle og sætter målmanden uden chance. :devilll:
Var Scholes' mål til 1-1 årets mål? Det tror jeg nok:D
Jeg synes slet ikke det er til at fatte, at vi kan slippe afsted med så godt et resultat, når man tænker på hvor elendige vi var i de første 30 minutter. Hvis Milan havde været skarpe, kunne de have lukket kampen i den første halve time, men 3 100% chancer. Men heldigvis for os, kommer vi tilbage i kampen med det heldigste mål i flere år:D Det var godt nok ufortjent, at første halvleg skulle nede 1-1:) Men der skal selvfølgelig ikke klages..
Først og fremmest vil jeg lige slå fast, at det er morsomt at høre lige præcis M.Laudrup kritisere Milans angribere for ikke at deltage defensivt, hvis man husker hans egen spillestil :-)
Dernæst kommer mine karakterer til United her. Det er ud fra 12 skalaen:
VDS: 10 Står solidt og har flere gode redninger. Chanceløs ved målene, og derfor får han en høj karakter på trods af 2 mål imod sig.
Rafael: 00 Sejlede rundt i det meste af kampen og er klart for umoden til sådanne kampe endnu. Er stærkt indvolveret i 2-3 målet til Milan.
Rio: 7 Ryddede meget op efter sine holdkammeraters fejl. Var på en svær opgave.
Evans: 02 Flere vanvittige fejlafleveringer især i første halveg. Sidder ikke altid tæt nok på modstanderen.
Evra: 4 Hovedløst at han saksesparker bolden væk ved Milans 1-0 mål, da han har chancen for at skyde den ud til indkast. Han har ingen chance for at vide, hvor bolden ender. Arbejde ok, men blev jævnligt overspillet.
Nani: 00 Satte ikke mange skridt rigtigt i kampen.
Fletcher: 10 Kæmpe arbejdsindsats, hvor han vandt utrolig mange bolde på midtbanen og samtidigt var kreativ offensivt. Var med i 2 Unitedmål.
Scholes: 7 Flere gode offensive indslag og er bedste Unitedmand i den dårlige første halveg. Har dog nogle vanvittige boldtab på midten af banen, der er ved at koste.
Carrick: 02 Spillede skidt og var reduceret til boldskubber. Fik 2 dumme gule kort. Stod meget langt fra Ronaldinho ved 1-0 målet.
Park: 10 Kæmpe arbejdsindsats og er tæt på et 12 tal. Han er overalt på banen, og det lader til, at han mere eller mindre havde en fri rolle på midtbanen. God offensivt og defensivt.
Rooney: 10 Scorer 2 mål og er konstant farlig. Har dog en frustrende første halveg, hvor der ikke er meget at arbejde med.
---
Valencia: 7 Kommer ind og har en direkte betydning for kampens positive udfald.
Brown: Udenfor bedømmelse, men mon ikke han er med på Old Trafford næste gang?
Daniel Ganji
16-02-2010, 23:53
Jeg synes slet ikke det er til at fatte, at vi kan slippe afsted med så godt et resultat, når man tænker på hvor elendige vi var i de første 30 minutter
Lige præcis dét, er forskellen mellem middelmådigt og klasse. Havde der været Milan der havde spillet så dårligt mod os, havde de fået røvfuld. Vi spiller måske den ringeste (defensivt) kamp i sæsonen. Og alligevel vinder vi mod et af Italiens stærkeste hold.. :):devilll:
Det er helt ufatteligt, at vi formåede at hjemtage en sejr, selvom en række af vores spillere leverede på et horribelt niveau.
Evans kunne ikke cleare en bold. Jeg kan sateme godt forstå, hvorfor Ferguson var rasende på ham og fandt hårtørren frem. Helt ærligt, hvor svært kan det være, at sparke en bold langt, langt væk i stedet for direkte op i luften.
Evra var skyld i målet til 1-0 og var generelt under niveau.
Rafael startede helt, helt forfærdeligt, men fik, trods alt, stabiliseret sin indsats en smule.
Scholes med helt sindssyge boldtab på midten, der ville blive straffet mod andre angribere end Huntelaar. Vi ser, iøvrigt, for ofte, at Scholes sløser med afleveringerne på den centrale midtbane.
Nani var pinlig. Det var dog utroligt, at en professionel fodboldspiller ikke magter at lave et eneste acceptabelt indlæg. Jeg er helt enig med Mølby i hans karakteristik af Nani - det er en middelmådig fodboldspiller, som blot har ramt en enkelt god måned.
Van Der Sar, Rooney og Park spiller dog på et meget højt niveau, mens også Carrick, Fletcher og Ferdinand gjorde en ganske hæderlig figur.
Men forhelvede Evra, Nani, Scholes, Evans og Rafael stank.
Mon ikke Andersons vej tilbage til holdet nu er banet efter Carricks udvisning? Giggs og Hargreaves bliver jo næppe klar, og jeg håber ikke, Gibson kommer med i startopstillingen. Et alternativ kan være Berbatov i front og Rooney som offensiv midtbane.
Håber ikke på Rooney som offensiv midtbane, da han bare skal være oppe foran og knalde basser ind. Synes Berba er ALT for ineffektiv - men det kunne måske ændres med et par præcise indlæg fra Valenciapikken!
MosaverB
17-02-2010, 00:40
Nu har jeg siddet og læst jeres indlæg igennem , og I kommer alle med kritik til Rafael.
Altså , jeg ved ikke hvad I havde forventet af ham , op til denne kamp.
Jeg havde ikke forventet det store, da drengen er 19 år gammel , og skal stå for Ronaldinho , som nok ville have givet ham en ordenlig tur.
Men dog har han haft bedre kampe :-)
Fletcherfan
17-02-2010, 00:58
Fin kamp med underholdning og mål...
Men jeg var kun imponeret af Milan i første halvleg... Jeg er glad for, at min spådom om, at det ville blive en supersvær kamp var forkert...
Men hold da ferie hvor Pato kørte bare rundt med Evra... Evra var flere gange helt ude at skide for at sige det pænt...
Derimod synes jeg, at Rafael fik styr på Ronaldinho efter de første 20-30 min...
Godt udgangspunkt...
Jeg har lige set Rooneys mål nummer 2 igen, og det er virkelig et studie i elendigt forsvarsspil. Han får jo lov at danse rundt helt alene mellem 2 centrebacks. De har nærmest kun ham at holde øje med og det fucker de op.
Al snak om, at Serie A har verdens bedste defensiv, har de da taget tykt pis på.
Uha de er flabede :p
Nesta er en af de bedste forsvarsspillere i verden! Der ved alle og enhver. Thiago Silva bliver også en af de bedste, det får i at se i aften. Men det er lidt svært at spå en kamp i CL, da alt kan ske. Pinligt at jeg glemte at nævne Ambrosini i mit tidligere indlæg, da den mand vil vinde alt på midtbanen, i hvert fald 90 % :)
Hvis i skruer bissen på, så gør jeg det da også med glæde:)
.. Rooney har vist klasse på det seneste, men hvornår har han stået overfor et klasse centerforsvar?- Jo, i Chelsea kampen, og der blev han jo også matchvinder med et hattrick i rygsækken.....
Champions League er Milans mellemnavn. Efter en sæson i Uefa Cuppen, så er de jo så tændte på CL, da det jo næsten også er den eneste pokal de kan vinde i år nu.
Ronaldinho har mistet sin speed, ja. Men godt nok ikke sin magi. Wes Brown kan ikke følge med ham, så derfor kan Ronaldinho ligge op til begge mål scoret af Huntelaar og Pato. :)
Huntelaar griber denne chance, nu når Borriello er skadet. Det er jeg sikker på.
AC Milan - Manchester United 2-0 (San Siro)
Manchester United - AC Milan 2-1 (Old Trafford)
Men jeg drømmer nok lidt:)
Vi får i hvert fald en klasse kamp i aften, det må man ikke glemme.
FORZA MILAN! '
ja hvis du mener jeres centerforsvar er klasse, så gjorde han det bestemt idag. Nesta kunne intet stille op mod Rooney.
unitedforreal
17-02-2010, 02:06
Jeg tror ikke vi skal være efter nogen som helst efter den her kamp.
Alle spillede godt på et tidspunkt og alle havde en dårlig periode.
Men alt i alt, så vandt vi kampen. Vi ku ikke ønske os et bedre udgangspunkt.
Rafael have en svær start, men fik fat i Ronaldinho senere hen i kampen.
ps: husk nu at Nani hjalp ikke til ned i forsvaret idag. Og en spiller som Ronaldinho som kun brugte sine krafter overfor Rafael. Så spillede han en kanon kamp af en 19 årig.
At folk kan være efter en 19årig spiller. Som skal spille overfor Ronaldinho i en CL 1/8 finale... Hmmm.... Tænk jer nu om.
Spiller som Scholes-Carrik-Evans ALLE på holdet lavede fejl idag.
Men anyway, alle gjorde det godt og skidt.. Alt i alt en god kamp...
Vi skal spille 4-5-1 på hjemmebane.
United DK
17-02-2010, 06:06
Vi spiller jo egentlig ikke nogen brandkamp, og specielt i 1. halvleg spiller vi alt for langsomt, og selv i det tempo laver vi mange fejlafleveringer. Man må så bare tage hatten af for den kynisme vi ligger for dagen, og i sådan en kamp er det også det vigtigste.
Nu står vi umådeligt godt, lidt ærgerligt Seedorf lige skulle score, for ellers skulle Milan score mindst tre gange på Old Trafford. Nu kan de nøjes med to, ikke at det bliver en nem opgave alligevel, men 3-1 havde gjort det noget nær umuligt at vende.
Personligt synes jeg, det er en smule naivt, hvis man havde troet, at Rafael godt kunne nappe en Ronaldinho, der er i noget nær topform. Knægten er kun 19 år, så der er et stykke tid til, at han skal være en slags talisman ligesom Evra.
Dermed ikke sagt, at han ikke var ringe i dag.
Min kritik har intet at gøre med hvorvidt ronaldinho får lov til at sætte rafael et par gange. Det ville ske for alle backs i verden.
Min kritik går på at rafael er alt for bold-fikseret og ikke tager de rigtige placeringer. Han lod ved flere lejligheder ronaldinho stå fuldstændig blank bagerst i feltet, og han forsøger at drible bolden ud af forsvaret selv til sidst hvor han så self. mister den mens holdet er i fremdrift og de kan scorer til 3-2.
Uprofessionelt.
Kan godt være han skal lære, for det skal han. Men så lad ham lære i andre kampe. Det var ikke bestået.
Specielt ved Antoninis kæmpe chance blev det virkelig udpenslet hvor urutineret Rafael er.
Daniel Cantona
17-02-2010, 08:53
Det er et stort pres Fergie ligger på Rafael ved at lade ham starte inde i sådan en stor og vigtig kamp. Normalvis vil han havde foretrukket en mere rutineret spiller som Wes i disse kampe. Men samtidig viser det også stor tiltro fra manageren, at give Rafael sådan en chance, og det kan kun styrke ham i fremtiden - hvor jeg også ser ham som vores mand på den back.
Glory Man United
17-02-2010, 09:44
Jamen det gør de. Hvorfor skulle de ikke det?
Du så svaret :titte: Men vi ses jo nok ikke igen :trophy:
MaradonaCruyff
17-02-2010, 11:21
Fint nok vi vinder, men jeg håber ærlig talt at vi ryger ud af CL.
Jeg ser os alligevel ikke vinde CL. Så ville det være mere fordelagtigt at ryge ud tidligere inden vi ramler ind i de store drenge (Real, Barca, Chelsea) og koncentrere os om at hive nr. 20 hjem.
Mener ikke vi kan forvente en CL-sejr i denne her sæson. Det er vi simpelthen ikke gode nok til og det synes jeg man kunne se mod et middelmådigt Milan hold, der ikke har været dårligere siden starten af 80'erne, hvor de spillede i Serie B.
Jeg ser os alligevel ikke vinde CL. Så ville det være mere fordelagtigt at ryge ud tidligere inden vi ramler ind i de store drenge (Real, Barca, Chelsea) og koncentrere os om at hive nr. 20 hjem.
Mener ikke vi kan forvente en CL-sejr i denne her sæson. Det er vi simpelthen ikke gode nok til og det synes jeg man kunne se mod et middelmådigt Milan hold, der ikke har været dårligere siden starten af 80'erne, hvor de spillede i Serie B.
Hvad får dig til at skrive sådan noget? :Smackden:
Vi skal selvfølgeligt gå efter triumf i CL, alt andet ville være dumt!
Det fint nok, at du gerne ser vi vinder ligaen. Det kan man ikke være uenig i, men bare at "lade" os tabe.. fuck no!
dannigizmo
17-02-2010, 11:33
Helt enig. Og næste år bør vi meddele de forskellige fodboldforbund, at vi trækker os fra FA Cuppen, Liga Cuppen, en eventuel Charity Shield og giver vores CL-plads videre til de næste hold, så vi udelukkende kan koncentrere os om Premier League. Måske kunne vi endda sidde over Premier League næste sæson, så vi er helt klar til '11/'12-sæsonen!
MaradonaCruyff
17-02-2010, 11:33
Jeg skriver blot, at jeg bestemt ikke ville have noget imod et exit, da jeg alligevel ikke ser os vinde i CL. Og er bange for, at holdet ikke er stærkt nok til at spille på begge heste på en gang (ligaen og CL), hvis vi skal have succes i dem begge. Så synes jeg det er langt mere realistisk at gå efter PL.
Jeg skriver blot, at jeg bestemt ikke ville have noget imod et exit, da jeg alligevel ikke ser os vinde i CL. Og er bange for, at holdet ikke er stærkt nok til at spille på begge heste på en gang (ligaen og CL), hvis vi skal have succes i dem begge. Så synes jeg det er langt mere realistisk at gå efter PL.
Jeg synes så vi skal vente og se om vi rent faktisk knækker nakken på at spille på to heste, før vi begynder at snakke om hvad man skal nedprioritere.
Vi afslutter ligacuppen inden returopgøret mod milan, og har derefter kun 2 turneringer at kigge på. Det burde vi kunne klare vil jeg mene.
At vinde CL bliver meget svært ja. Men synes nu vi har en chance. Jeg anser os ikke som favoritter. Men vi kan vinde den.
Når man scorer 3 mål på san siro i en kamp hvor man ikke spiller videre godt, så har man jo et eller andet at byde på.
Daniel Cantona
17-02-2010, 11:43
Du kan da ærlig talt ikke mene som en fan,at du håber vi ryger ud af CL, fordi du ikke tror på vi har hvad der skal til for at gå hele vejen. Selvfølgelig har vi da det! Det synes jeg da allerede vi har bevist i denne sæson, og ikke mindst efter jul med bl.a. en fuldkommen overlegen 3-1 sejr ude over Arsenal. Selvom vi kun i perioder spiller op til vores niveau igår, hiver vi alligevel en 3-2 hjem ude mod Milan, hvilket ikke er sket før.
At du håber på at vi ryger ud af CL, for at vi fuldt ud kan fokusere på PL, finder jeg som det rene volapyk. Det hører ikke hjemme i min verden at nedprioritere CL i forhold til noget andet, og slet ikke hvor vi kun har en Carling Cup finale der skal overståes, og PL som det eneste ved siden af. Det burde vi nok kunne klare!
MaradonaCruyff
17-02-2010, 11:46
Naturligvis. Jeg håber da også på succes, men OMVENDT ville jeg ikke begræde et CL-exit, HVIS det indebar succes i PL.
Jeg mener bare at CL er ekstremt uforudsigeligt (dagsformen afgør det ofte), hvilket man har set utallige eksempler på. I PL er det mere rutinen og stabiliteten der er afgørende.
Nu skriver jeg også udelukkende dette, fordi jeg har mindre tiltro til evt. succes i CL i denne sæson end i tidligere sæsoner.
Også fordi at vi kan vinde nr. 20 og blive det første hold i PL's historie, der vinder ligaen 4 gange i træk. Det vil jeg vove på er værd at gå efter. Især når C. Ronaldo forlod os samtidig.
Jeg er dog muligvis en smule konservativ i mine holdninger, hvad angår PL kontra CL. Jeg vægter PL højere end CL med andre ord.
dannigizmo
17-02-2010, 11:51
Jeg går ud fra, at de 20, du snakker om, er ligatitler. Lad os lige tage nummer 19 først, skal vi ikke? :)
MaradonaCruyff
17-02-2010, 11:53
Ja, hukommelsen driller. Der skulle naturligvis stå 19.:)
Naturligvis. Jeg håber da også på succes, men OMVENDT ville jeg ikke begræde et CL-exit, HVIS det indebar succes i PL.
Du håber lidt af hvert. Det er nu svært at ryge ud med succes.
Selvfølgelig skal vi gå efter dem begge. Men i sammenhæng med nedprioritering så tror jeg CL er i første række hvad angår sparing af spillere. Kunne for eksempel forestille mig, og det har man set før, at topspillere er blevet sparet op til CL kampe. Synes ikke man ser omvendt. Men jeg er enig i at jeg hellere ser endnu en PL sejr, end en CL uden PL, idet vi overhaler liverpool. Men lad os da tag begge. Vi har det med at være grådige, det er vejen frem.
Mikkelsen
17-02-2010, 13:51
Slettet
Efter man har set denne kamp kan jeg egentlig godt forstå hvis nogle mener at Chelsea er favorit til at tage PL...
Med et forsvar der sejler SÅ meget kan jeg kun undre mig over vi ikke tabte denne kamp, som der var snak om i optakten så kan det da også godt være at vi bare har det rigtig svært i forhold til Milans spillestil og det er derfor vi aldrig har scoret eller fået point der tidligere..
så selvom Milan ikke er hvad de har været så ved jeg ikke om det bare er dem som er gode til at gøre os dårlige...
tvivler ihvertfald stærkt på at vi havde fået noget udbytte hvis vi spillede på denne måde imod et hvilket som helst PL hold...
I øvrigt mener jeg så ikke at det er fair at man går så hårdt til Rafael, han står overfor en af verdens bedste offensiv spillere, mener mere det er kollektivet der fejler i kampen igår...
håber på en kraftigt forbedret indsats på OT (selvom det nu var underholdene nok igår)
Men forhelvede Evra, Nani, Scholes, Evans og Rafael stank.
Scholes stank? han var vores bedste man i første halvleg.
Forstår stadig ikke Carrick udvisningen?
Dejligt med en sejr på trods af alle de fejl. Vi kan kun være tilfredse og være glade for at Milan er så ueffektive.
Hold da fast en gang ævl.
Er du overhovedet United fan eller er du bare en af de der medløbere som er kommet til efter vi har vundet 3 gange i træk?
For uanset hvad håber man da altid på en united sejr uanset om det kan betyde vi ikke lige vinder PL igen.
Husk opdateringen af topscorelisten:)
MÅL
2xRooney
1xScholes
ASSIST
2xFletcher
1xValencia
http://img.skysports.com/09/12/218x298/SirAlexFergusonDavidBec_2398555.jpg
Nice picture
Bud Spencer
17-02-2010, 17:40
Så blev 'Årets dummeste indlæg' da skrevet - så behøver vi ikke selv være bange for at få den titel. Tillykke til MaradonaCruyff.
http://img.skysports.com/09/12/218x298/SirAlexFergusonDavidBec_2398555.jpg
Nice picture
Dette billed er ikke fra igår. Eller også har beckham barberet sig da han blev skiftet ud.
Elrantiri
17-02-2010, 17:56
Milan ligger da i toppen af deres liga, så noget må de da kunne - Real Madrid har derimod lige tabt 1-0 til fucking Lyon, og jeg kan ikke se hvorfor Man Utd ikke skulle kunne banke de "store drenge".
Det kan sagtens være at Man Utd ikke vinder CL, men de har krafteddeme bare af at gøre deres bedste.
Dette billed er ikke fra igår. Eller også har beckham barberet sig da han blev skiftet ud.
Han skrev heller ikke det var fra i går :)
United DK
17-02-2010, 18:01
Hvor er ham "AC Milan" egentlig henne? :D
Martinsen
17-02-2010, 18:03
Mener også jeg kan huske det billede fra vi mødte Inter på San Siro hvor Beckham var på plads for at se os.
Nu har jeg siddet og læst jeres indlæg igennem , og I kommer alle med kritik til Rafael.
Altså , jeg ved ikke hvad I havde forventet af ham , op til denne kamp.
Jeg havde ikke forventet det store, da drengen er 19 år gammel , og skal stå for Ronaldinho , som nok ville have givet ham en ordenlig tur.
Men dog har han haft bedre kampe :-)
Jeg forventer, at hvis en spiller starter inde mod et hold som Milan på udebane i CL, så er det fordi, han er god nok til at spille på et tilsvarende niveau som de øvrige Unitedspillere. Hvis han skal undskyldes af kun at være 19 år, så er det fordi, han ikke er god nok endnu til disse kampe. Alderen må ikke være en undskyldning i en så vigtig kamp, her skal de bedste spille.
Thepostman
17-02-2010, 18:11
Ja, jeg spørger om det samme :D.
Håber snart han stikker snuden frem herinde.
Han er nok bange for at blive drillet hvis han stikker næsen frem igen. :devill:
Men det kan da være sjovt hvis han lige kommer med nogle kommentarer inden returkampen.
Don Kafai
17-02-2010, 18:16
Jeg synes sgu det var en kamp der havde ALT.
Flot spil der ofte afløste intensitet, masser af mål, detaljerne, heldet, "stjernerne" der foldede sig ud og alt andet der nu hører til en kamp.
Havde man sagt til mig inden kampen at vi ville vinde 3-2 så havde jeg sgu takket pænt ja. For helvede, det er Champions League, og alle hold er svære at slå på udebane i denne fase. Bare spørg Real Madrid. Man kan sige meget om Milan, men de får alt de kunne drømme om. En fantastisk start, tilskuerne med sig og dommeren er vel Milan-fan til daglig. Og alligevel slipper vi derfra med en sejr hvor vi scorer 3 gange.
Vi er videre hvis vi ikke taber på Old Trafford. Vi er videre hvis vi taber 1-0 på Old Trafford. Scorer vi bare én gang på Old Trafford, så skal Milan lave 3 før vi er ude.
Man får altså ikke bedre vilkår i verdens stærkeste turnering. Flot indsats i går, og jeg vælger at se lidt bort fra de personlige fejl og mangel på koncentration til tider.
Er der en, der gider at forklare mig, hvad i alverden Ferguson har tænkt med gårdagens formation?
Park - synes jeg - gjorde det rigtig godt som offensiv midt, men Fletcher som hængende venstre midt? Hvorfor "pudsede" han Fletcher på Ronaldinho, så Rafael kunne få lidt mere assistance? Carrick er just ikke kendt for at være god markør eller en, der tager sig af stjernen fra modstanderholdet. IMO ville det have gavnet holdet usædvanligt meget bedre, hvis Fletcher var i den højre side af den centrale midtbane, så han kunne tage sig af Ronaldinho, når denne skar ind i banen.
Ja, jeg ved godt Fletcher stod for 2 assist, men hvis Milan var bare lidt mere skarpe, så var vi seriøst bagud 3-0 efter 20 minutter.
Don Kafai
17-02-2010, 18:47
Er der en, der gider at forklare mig, hvad i alverden Ferguson har tænkt med gårdagens formation?
Desværre blev "formationen" ødelagt af Ronaldinhos mål.
Det ændrede alt totalt. Milan kunne pludselig gå på vandet, og vi blev vildt usikre. Havde kampen forløbet som Ferguson nok ville have det, så hold vi nullet i hvert fald til pausen, og da vi kom bagud var det hele lidt ligemeget mht. opdækningen.
Det eneste jeg er sådan lidt undren over er, at Park fik hele kampen. Han spillede rigtig flot og disciplineret som vi kender ham, men han gik sgu død efter en lille times tid. Det er vel nok et resultat af, at vi ikke havde en kvalificeret afløser på bænken, og Nani - Rooney - Valencia ville nok være en anelse for offensivt.
United DK
17-02-2010, 18:53
Jeg forventer, at hvis en spiller starter inde mod et hold som Milan på udebane i CL, så er det fordi, han er god nok til at spille på et tilsvarende niveau som de øvrige Unitedspillere. Hvis han skal undskyldes af kun at være 19 år, så er det fordi, han ikke er god nok endnu til disse kampe. Alderen må ikke være en undskyldning i en så vigtig kamp, her skal de bedste spille.
Det har du ret i, og derfor er det vel egentlig også Ferguson der skal kritiseres.
Nu gik det jo godt resultatmæssigt, og bagklogskaben kan ikke vinde denne gang, men Brown havde nok været et bedre valg for stabilitetens skyld.
henning_b_j
17-02-2010, 18:59
jeg er bare meget glad:devilll:
Desværre blev "formationen" ødelagt af Ronaldinhos mål.
Det ændrede alt totalt. Milan kunne pludselig gå på vandet, og vi blev vildt usikre. Havde kampen forløbet som Ferguson nok ville have det, så hold vi nullet i hvert fald til pausen, og 1)da vi kom bagud var det hele lidt ligemeget mht. opdækningen.
Det eneste jeg er sådan lidt undren over er, at Park fik hele kampen. Han spillede rigtig flot og disciplineret som vi kender ham, men han gik sgu død efter en lille times tid. 2)Det er vel nok et resultat af, at vi ikke havde en kvalificeret afløser på bænken, og Nani - Rooney - Valencia ville nok være en anelse for offensivt.
1) Det forstår jeg så ikke, hvis det er sandt, for hvorfor skal Fletcher være i den side, når man har en Ronaldinho i næsten topform i den anden side, hvor en fuldstændig naiv og urutineret back i Rafael skal stå over for en af verdens bedste fodboldspiller? Det er jo ikke fordi, at Scholes og Carrick er kendt som de store tackler eller gode markør. For mig at se var det en lille blunder fra Ferguson at han ikke gav Rafael en spiller til at støtte ham mod Ronaldinho. Med bare lidt skarphed havde Milan jo ført 3-0 efter små 20 minutter.
2) Enig. Derfor håber jeg, at Anderson er med i næste kamp. Han kan godt tage en af kanterne, idet han har de tekniske egenskaber samt et godt løbepensum plus han ikke er bange for at tage nærkampene mod modstandernes spiller. Her kunne han derfor i selskab med Evra tage sig af Pato, som nogle enkelte gange i går fik forvandlet Evra om til en kegle.
K and the big B
17-02-2010, 19:49
1) Det forstår jeg så ikke, hvis det er sandt, for hvorfor skal Fletcher være i den side, når man har en Ronaldinho i næsten topform i den anden side, hvor en fuldstændig naiv og urutineret back i Rafael skal stå over for en af verdens bedste fodboldspiller?
Jeg er enig med dig, det var halv naivt at tro Rafael kunne klare ham. Det må vel grundes i at han ville have Evra langt frem, og siden han havde sat Park ind på midten, måtte Fletcher vel tage den venstre kant med en defensiv rolle. Udover det var Nani utrolig meget med tilbage, så han har nok fået at vide at han skulle spille defensiv og offensivt idag. Men igen, jeg er enig, og synes ikke taktikken virkede fra start.
Som en side bemærkning synes jeg at den frie rolle til Park virkelig passede ham, og det var næsten som at se ham spille i kampen mellem PSV og Milan tilbage i 2005. Han lavede rigtig mange gode offensive løb, og trak opmærksomhed med sig, samt han var fantastisk defensiv. Rigtig god kamp fra hans side.
Vi United fans kan vidst ikke være andet end lykkelige over resultatet vi fik med hjem fra Milano i aftes. En dårlig start koster et mål og så var det ellers bare op af bakke indtil 20 minutter før tid. Fantastisk indsats i anden halvleg af drengene og specielt VDS, Carrick og Rooney. Det pinte mig at sidde og se på hvordan vi valgte at håndtere Ronaldinho. Hvergang han fik bolden blev der som rigtigt skubbet op men når man så noget helt op blev der ikke tacklet og når en spiller har den teknik som han har skal han ikke have mange sekunder før at forsvarspilleren er sat af. Dette synes jeg specielt man kan se ved målet til 2-3, han får simpelthen alt for lang tid til at stå og fedte med bolden inde i feltet og så ligger den i kassen. Hvad synes i om håndteringen af ham?
Derudover lå Park mærkeligt i hele første halvleg og Nani var som han desværre er når han er dårligst. Men hvad fanden vi fik en vigtig 2-3 sejr og jeg ser frem til endnu en spændende kamp på Old Trafford.
MosaverB
17-02-2010, 20:16
Helt enig. Og næste år bør vi meddele de forskellige fodboldforbund, at vi trækker os fra FA Cuppen, Liga Cuppen, en eventuel Charity Shield og giver vores CL-plads videre til de næste hold, så vi udelukkende kan koncentrere os om Premier League. Måske kunne vi endda sidde over Premier League næste sæson, så vi er helt klar til '11/'12-sæsonen!
hahahahahaahahhah :haha: !
MosaverB
17-02-2010, 20:18
haahhahahahahahah :haha: !
MosaverB
17-02-2010, 20:20
Det giver jeg dig også ret I.
Jeg forstår bare ikke , hvorfor SAF ikke starter med en mere rutineret Brown, end den unge Rafael, som tydeligvis ville få problemer med Dinho ( Hvilket han også gjorde )
Christensen
17-02-2010, 22:56
Det har du ret i, og derfor er det vel egentlig også Ferguson der skal kritiseres.
Nu gik det jo godt resultatmæssigt, og bagklogskaben kan ikke vinde denne gang, men Brown havde nok været et bedre valg for stabilitetens skyld.
Til diskussionen om Rafael: http://www.rednews.co.uk/forum/showthread.php?t=79852
Måske lidt et sats at bruge en CL-kamp som "oplæring", men det er den eneste måde Rafael får den erfaring, som vi alle vel er enige om, at han har brug for.
Don Kafai
17-02-2010, 23:35
1) Det forstår jeg så ikke, hvis det er sandt, for hvorfor skal Fletcher være i den side, når man har en Ronaldinho i næsten topform i den anden side, hvor en fuldstændig naiv og urutineret back i Rafael skal stå over for en af verdens bedste fodboldspiller?
Jojo, men jeg synes stadig det mål de får efter 2 mins er altafgørende for udfaldet. Ingen af vores spillere ved egentlig hvad man skal gøre, for det var ikke med i "plan A". Den tid det lige tager at omstille, udnytter selvtillidsfuld Ronaldinho til at fremme sig. Efter vi fik styr på rækkerne, så synes jeg vi havde ret godt styr på ham i det størstedelen af kampen.
Men man må også give Milan kredit for at starte med Ronaldinho, Huntelaar og Pato. En lidt "satset" offensiv (ift. de er Milan) og selvom jeg synes målet var et strike of randomness, så bliver de belønnet for at vise mod, og det synes jeg i bedste Jørgen Leth stil er i orden.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.