PDA

Se fuld version : Man Utd - Milan

thegreatdanems
07-02-2010, 17:42
Da jeg læste tråden om udekampen i milan, blev jeg inspireret til at lave denne tråd. Jeg har pt afsøgt alle mine personlige unitedkontakter, men ingen havde tid eller råd til at tage til Old T midt marts.

Jeg vil høre hvad I herinde siger til en tur til Old Trafford til 2. kampen mod milan d. 10 marts.

Som udgangspunkt havde jeg tænkt mig at vi kunne benytte travel2footballs tilbud, som efter min mening er et fremragende tilbud på kampbillet samt overnatning på hotel inkl. morgenmad.

http://www.travel2football.dk/index.php?content=places&match=1133

Prisen på fly ligger dog omkring 1500 iflg momondo, alt efter hvornår man tager ud og hjem.

Det er desværre et begrænset antal billetter Travel2football udbyder, men som det ser ud pt kunne man nok komme en håndfuld eller mere afsted.

Hvis nogle af jer har bedre forslag, eller billigere end T2F's tilbud, ville det være fint - jeg har umiddelbart ingen kontakter til kampbilletter, som jeg tror bliver svære at få fat i.

Jeg ser frem til at høre fra jer, og håber det kan blive til noget :)

EDIT:

Min forelæser gjorde idag opmærksom på de havde flyttet eksamen.. og gæt engang. Ja lige oveni United-Milan.

Jeg kan derfor ikke tage afsted alligevel :(