PDA

Se fuld version : Abramovich lukker pengekassen

Benzet
28-05-2007, 17:30
Abramovich har nu smækket pengekassen i overfor Chelsea, og han nægter således at give klubben flere penge til tranfers. Så nu må Chelsea, som de fleste andre klubber, selv skaffe sig penge og overskud til indkøb og regninger. Der gisnes om, at dette kan komme til at betyde et farvel til Terry og Lampard, der begge står overfor kontraktudløb om et par år og næppe vil gå ned i løn. Gad vide hvordan dette kommer til at påvirke Chelseas sportsligt? Tror I deres niveau vil dale over de næste par sæsoner, eller er de fornuftige og stærke nok til nu at stå økonomisk på egne ben og forsat få verdensklassesspillere til klubben?

Personligt tror jeg, at dette over en årrække kan svække Chelsea, idet de ikke længere har ubegrænset midler og kan købe ind i rent fm-stil.

Kilde:
http://www.bt.dk/article/20070528/SPORT02/70528006/1060/SPORT

Don Kafai
28-05-2007, 17:39
Jeg ved ikke helt om jeg vil tro på nyheden eller ej.

Men for at lege med på den så kan jeg ikke se hvordan det kan svække dem så meget. De har verdens bedste målmand, verdens bedste midterforsvarer og verdens bedste angriber. Hvis situationen er så slem at de her spillere begynder at skride, så har de et problem, men ellers så kan jeg ikke se deres mangel i at hente nye stjerner som et problem. Jeg kan ikke forestille mig Terry og Lampard i en anden klub end chelsea, så tror kun det er et spørgsmål om dage inden deres situation bliver fastlagt.

JakobR
28-05-2007, 17:57
"Ifølge The Sun" - Bt.dk

^^ Jeg synes det lidt der historien ligger og flyder. I det mindste var det ikke News of the world, så måske den reel.

Jeg tror ikke rigtigt på pengekassen er lukket i, for er det ikke lidt at skyde sig selv i foden? Man vil jo have klubben til at stå på egne ben uden Abramovich, og til det skal der sportslig succes på bordet, for at lukke det store gab, der er i regnskaberne på over en halv milliard.

Lampard og Terry kunne jeg sagtens forestille mig i andre klubber. Hvertfald Lampard. Chelsea er helt uden sjæl og historie, så derfor synes jeg ikke det virker usandsynligt hvis de en dag skulle skifte.

Jeg er dog sikker på der er styr på situationen i Chelsea. Sæsonen er slut og medierne skal have lidt at skrive om.

ChristianH.
28-05-2007, 19:09
Er det ikke blot en sølle omgang hjemmebryg ovenpå en udtalelse fra Mourinho hvor han udtaler at der ikke bliver nogle "big signings", men blot et par enkelte backups, og nogle spillere der ryger?

Pengekassen behøver altså ikke være lukket, fordi man ikke køber et helt nyt hold ind. Heller ikke selvom man har Abramovich som ejer.

Måske skyldes dette blot, at de mener at spillermateriallet allerede er som ønsket, og at man hellere vil bygge på den nuværende stamme.

KennyN
28-05-2007, 19:20
Tvivler også lidt på hvor vidt man kan regne med det. Tror også godt Chelsea ved hvor vigtige Terry og Lampard er for holdet. Så det ender nok med begge forlænger..
Kan godt være de skærer lidt ned på udgifterne til transfers, meeeen at kassen skulle være helt lukket i, har jeg svært ved at tro på.. Men lad os se.

Dines
28-05-2007, 19:48
Jo, flere problemer i Chelsea og uenigheder desto bedre. Jeg nyder at se, hvor mange problemer de har i ledelsen, og det vil da bestemt ikke gøre noget hvis Terry og Lampard røg væk, selvom jeg tvivler.

KennyN
30-05-2007, 14:44
Nu benægter han historien. Alt vil være som det plejer, beroliger han klubbens "fans"..
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/6704101.stm

Bugge
30-05-2007, 16:28
Det kan godt være der ikke bliver brugt mange mange hundrede millioner, men hvis der først begynder at mangle penge til spillerindkøb så nægter jeg at tro på at han ikke finder pungen frem..

JakobR
02-06-2007, 15:03
Chelsea har skaffet Pizzaro på en fri transfer fra Bayern München.

Lampard er eftersigende ikke med i Chelseas nye salskampagne for deres nye udebanetrøje:

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article304735.ece

Boock
26-06-2007, 10:26
Synes lige jeg vil dele min oplevelse her til morgen med jer.
Denne tråd må være den bedste til det formål.

På jobbet har vi altid skysports news kørende, og jeg står så lige og tjekker overskrifterne, da 2 af gutterne herfra, som ifølge dem selv er STORE Chelsea Supportere, kommer ned for at hente kaffe.

Sky har i overskriften et citat fra en person som mener at Chelsea vil være meget stærkere næste år.

Da de så viser personen sige det, kommer det fra begge mine medarbejdere: ved du hvem han er?

Ja, det må jeg indrømme at det gør jeg. Det er Zola...

Var der nogen der sagde Chelsea Rent boys...

Danielsen
26-06-2007, 11:22
Ja, hvad skal man sige..... dem findes der mange af!!! lol