PDA

Se fuld version : PL: Arsenal - Manchester United

Sider : 1 [2]

Steffyy
31-01-2010, 18:20
Nogen der kan besvare mig spørgsmål ang. Vidic?

Daniel Ganji
31-01-2010, 18:22
Jeg griner stadig af dem, der skrev at Nani skulle ud.
Klasse kamp, vi legede med dem. Vi havde chancer til 5-6 mål!

Christensen
31-01-2010, 18:24
Nogen der kan besvare mig spørgsmål ang. Vidic?

Han er vel ikke klar efter sin skade alligevel.

Steffyy
31-01-2010, 18:25
Han er vel ikke klar efter sin skade alligevel.

Jeg lad os "håbe" det..

POST NR. 300 :D!

Hald
31-01-2010, 18:26
´Ha ha kan godt være de piver på deres forum. Men de har sgu en ærlig fan i blandt, han er ikke helt gal på den...

"Hold kæft jeg synes Fletcher er en dygtig spiller. Sådan en type gad jeg godt have i Arsenal gerne istedet for Denilson "

Ha Ha

Daniel Ganji
31-01-2010, 18:27
Foresten, nogen der ved om Nani's mål blev noteret som selvmål eller som et mål af Nani.
Hold kæft det var klasse. Det bedste mål, jeg har set i denne sæson.

Bud Spencer
31-01-2010, 18:28
Hold op hvor spillede vi godt idag, det var da helt vildt! 3-1 sejr, og vi kunne sagtens ha' vundet meget større. Rooney fortsætter med at lave mål, selvom han også brænder store chancer, og Nani.. Ja, hvis han fortsætter med at spille sådan, så køber Real Madrid ham til sommer, for 700 mio. dk.

Ydmygelse på Emirates! Og hvad der er endnu mere flovt, er at Arsenal igen, igen, igen stiller op med nul englændere i startopstillingen.

rocatis
31-01-2010, 18:28
Angående Vidic: "Vidic setback to nerve problem in his right leg apparently." Fra Ben Hibbs' twitter

Martinsen
31-01-2010, 18:41
So fucking easy.

Og jeg nyder at jeg igen må æde mine ord, havde dømt Nani færdig for længst! Så kan jeg lære det:)

Men han mangler nu stadig at bevise noget. et nogenlunde stabilt forår så begynder jeg at tro på ham.

Acsadac
31-01-2010, 18:53
Hold da kæft en kamp...

Nani og Rooney var fantastiske.. Med Nani som MoM...

Vores centrale midt viste det spil der er nødvendigt for at man kan få 4-3-3 til at fungere. Var meget nervøs for defensive mht Arshavin, men heldigvis faldt han ud af kampen..

Og hvor er det lækkert at se Nani kommer tilbage.. Nøj hvor har jeg ønsket det længe...

Dines
31-01-2010, 19:00
Fantastisk kamp. En rigtig rigtig god holdpræstation offensivt såvel som defensivt. Ingen finger at pege på det. Jeg er rigtig stolt over drengene i dag. Det var virkelig en professionel opgave mod en svær modstander. Midtbanen vandt slaget, og det blev udslagsgivende. Og så tog vi vores chancer til perfektion. Genial detalje af Nani ved 1-0 målet. Det bedste jeg har set individuelt i den her sæson fra en spiller - hvis han får krediteret kassen, jamen så er det også en af årets mål, selvom Almunia hjælper den på vej. Og hvilket 2-0 mål. Rooney god aflevering til Nani, slår en perfekt bold og bom så var det stortset game over. Fantastisk indsats idag. Virkelig svært at være negativ ovenpå den omgang fodbold.

Martinsen
31-01-2010, 19:11
I øvrigt 4 gode præstationer på stribe, sejren over Hull, de to kampe mod Shitty og så kampen idag. Det tegner lyst for dette forår synes jeg.

Thepostman
31-01-2010, 19:13
Fantastisk sejr idag !!

Don Kafai
31-01-2010, 19:13
I øvrigt 4 gode præstationer på stribe, sejren over Hull, de to kampe mod Shitty og så kampen idag. Det tegner lyst for dette forår synes jeg.

Og i 3 af de 4 kampe har vi manglet en af sæsonens bedste (i min optik) spillere, nemlig Valencia.

Nani gør det fantastisk på højrefløjen, kan han flyttes over i venstre uden han mister noget af sin form, så tegner det altså rigtig rigtig godt!

ChristianL
31-01-2010, 19:16
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=4833&postdays=0&postorder=asc&start=0

De er så sjove de små Gooners :D

Først vinder vi over Shitty, så smadrer vi Gooners og så får vi lov til at bruge en dejlig søndag aften på at læse det der.. Jeg er en glad mand lige nu!!

Clemme
31-01-2010, 19:19
´Ha ha kan godt være de piver på deres forum. Men de har sgu en ærlig fan i blandt, han er ikke helt gal på den...

"Hold kæft jeg synes Fletcher er en dygtig spiller. Sådan en type gad jeg godt have i Arsenal gerne istedet for Denilson "

Ha Ha

he he ja, den bed jeg også fast i.
Arsenal ville sku også være 50% bedre med ham på holdet.

Tue B
31-01-2010, 19:27
Kæft en lækker sejr i dag! Dejlig at se holdet spille rigtig godt og slå en af vores rivaler og lægge lidt afstand til dem.
God hold indsats, krydret med nogle gode enkelte præstationer. Så må vi håbe, at vi kan fortsætte vores gode stime.

Maspha
31-01-2010, 20:01
Super indsats af hele holdet. Ingen falder ud. Det høje niveau skal bare fortsætte.

Nani's genialitet gjorde dagens sejr mulig. Jeg tror ikke Arsenal ville været så offensive og blotlagt deres defensiv. Og hvis der er nogen der er gode til kontrabold så er det united, og den lektie burde Arsenal have kendt, og nu har de lært det.

Og til sidst vil jeg også rose dommeren. Der var et par småfejl, men ingen der fik indflydelse på kampen. Og man ved at dommeren har gjort det godt, når ingen taler om ham.

RazziC
31-01-2010, 20:06
Man kan kun være super stolt over den indsats holdet præsterer i dag. Efter en meget lige og hektisk start sætter vi os stille og roligt på kampen. Det var tydeligt at Ferguson havde lagt op til at Nani skulle udfordre Clichy - egentlig et underligt træk eftersom Clichy har pakket Ronaldo rimelig godt ind ved flere lejligheder, men det virkede perfekt og det er virkelig forfriskende at se Nani sprudle så meget efter at have været væk fra holdet i noget tid tidligere på sæsonen. Kan han fortsætte denne form bare nogenlunde bliver han et kæmpe aktiv for holdet.

Rooney var endnu engang eksemplarisk og midtbanen som helhed var velfungerende og formåede i høj grad at sætte Arsenals ditto ud af spillet. Også stor credit til Fergie, der i pausen formåede at rette de få skønhedspletter fra første halvleg, f.eks. Arshavins gentagne 1-on-1s med Wes Brown, der fik mere hjælp fra Rafael og midtbanen i anden halvleg.

Alt i alt en fantastisk indsats der tegner godt for det kommende forår.

Martinsen
31-01-2010, 20:27
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12606_5907537,00.html

Fergies interview efter kampen. Ret sjovt til sidst hvor han lige får sagt at han håber Arsenal slår Chelsea.

I øvrigt kommer det lidt bag på mig at han siger han absolut ingenting har at gøre med Rooneys kontraktforhandlinger. Kan godt være det er mig der er dum, men troede ærlig talt han ofte var med ved den slags forhandlinger. Specielt når det er de helt store spilllere.

MC86
31-01-2010, 20:46
Ja lad os "håbe" det..

POST NR. 300 :D!

Bare mærkeligt når han var på bænken mod City.

RAppel
31-01-2010, 20:55
Jeg er grædefærdig. Hvor var det smukt!

iMads
31-01-2010, 20:57
Fantastisk kamp idag! At vi kan udspille Arsenal på eget græs, er jo bare helt igennem genialt!

Det vaklede dog lidt i de sidste 15 min nede i forsvaret, hvor Arsenal var tæt på et par gange. De var heldigvis ikke skarpe nok idag!

Og flot flot mål af Nani! Han har virkelig vist hvad han dur' til i de sidste par kampe! Mere af det!

:devill:

Gronkjor
31-01-2010, 20:59
Virkelig flot indsats af United. Vores kontraspil fungerede fantastisk:devill: Når man kommer til et sted som Emirates, er det virkelig vigtigt at vi udnytter chancerne, hvilket vi gjorde i dag. Dejligt at Nani har strammet sig an, fantastisk mål han laver i dag, og flot sammenspil med Rooney ved mål nummer 2.

Nu vinder Arsenal på Stamford på søndag, og så er vi "Right back in it" :devill:

UNITED!

Clemme
31-01-2010, 21:06
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=4833&postdays=0&postorder=asc&start=0

De er så sjove de små Gooners :D

ha ha ha ha
her er 12 guldkorn. Humor har de sku.

1) "af alle spillere skulle det selvfølgelig være Nani!!"

2) "Vi mangler en en mands hær ala Rooney!"

3) "Rafael driver gæk med os. Så er der noget rolig galt."

4)"HVAD HAR MAN U. SOM VI IKKE HAR?

EN KEEPER OG PL BEDSTE SPILLER.

Hold da kæft hvor er Rooney fantastisk. Den mand har jo præcis samme indstilling, vilje og lyst til fight som Adams, Keown, Parlour, Vieira. SINDSYGT. Bare se på målet, hvor er det fantastisk. Rooney får den 20 m. udenfor egen boks, spiller den ud til Nani og spurter så som en berserker op ad banen og OVERHALER, jeg gentager OVERHALER ikke mindre end 5 Arsenal spillere. HVOR ER DET VILDT. "

5) "Det er ikke Wengers skyld at de er så elendige... Det er er bare så pinligt. Og jeg har ødelagt min fjernbetjening."

6)"Hold kæft jeg synes Fletcher er en dygtig spiller. Sådan en type gad jeg godt have i Arsenal gerne istedet for Denilson "

7) "At køre det over på at United are et amerikansk hold og bla bla bla. Mere ynkeligt end Denilson. De er bare bedst, og så er den ikke længere. Wenger blir "found out" i hver top kamp, sådan er det bare."

8) "Se nu der. Der kommer Giggs jo.."

9) "Marginaler min bare røv!! Det er manglende skills og vilje"

10) "Hvorfor hentede vi ikke Rooney dengang han var i Everton? Han er sku Unik.. Hold kæft han er god"

11) "Når det sker gang på gang, at et hold som United vinder disse kampe, og alle de gange de vinder i overtime osv., så handler det ikke længere om held og marginaler, eller jo selvfølgelig, men det handler først om fremmest om klasse."

12) "Det er ikke godt nok det her...

Tror sgu jeg dropper skolen i morgen... Denne her skal lige skylles ned..."

iMads
31-01-2010, 21:09
Fuck, hvor er der mange konge citater der i! Poor Arsenal bastards!:lolol:

Ludvig
31-01-2010, 21:10
Hele søndagen gik jeg rundt med en virkelig nervepirende følelse!
Men så river United sådan en fantastisk sejr med hjem, hold kæft hvor er det godt.
Virkelig måske den vigtigste kamp på året, altså ind til videre.

Må virkelig give ros til spillerne og især SAF der vælger at stille med den opstilling han gjorde.
Var ikke glad for at se 4-3-3 og Park i opstillingen, men det hele viste sig at være nogle gode valg!

Arsenal blev virkelig udspillet idag, og deres kasse er en smule heldig, vi dominerede virkelig showet idag.
Hvad kan man sige?

Emirates = Nani's nye legeplads

Ludvig
31-01-2010, 21:13
ha ha ha ha
her er 12 guldkorn. Humor har de sku.

1) "af alle spillere skulle det selvfølgelig være Nani!!"

2) "Vi mangler en en mands hær ala Rooney!"

3) "Rafael driver gæk med os. Så er der noget rolig galt."

4)"HVAD HAR MAN U. SOM VI IKKE HAR?

EN KEEPER OG PL BEDSTE SPILLER.

Hold da kæft hvor er Rooney fantastisk. Den mand har jo præcis samme indstilling, vilje og lyst til fight som Adams, Keown, Parlour, Vieira. SINDSYGT. Bare se på målet, hvor er det fantastisk. Rooney får den 20 m. udenfor egen boks, spiller den ud til Nani og spurter så som en berserker op ad banen og OVERHALER, jeg gentager OVERHALER ikke mindre end 5 Arsenal spillere. HVOR ER DET VILDT. "

5) "Det er ikke Wengers skyld at de er så elendige... Det er er bare så pinligt. Og jeg har ødelagt min fjernbetjening."

6)"Hold kæft jeg synes Fletcher er en dygtig spiller. Sådan en type gad jeg godt have i Arsenal gerne istedet for Denilson "

7) "At køre det over på at United are et amerikansk hold og bla bla bla. Mere ynkeligt end Denilson. De er bare bedst, og så er den ikke længere. Wenger blir "found out" i hver top kamp, sådan er det bare."

8) "Se nu der. Der kommer Giggs jo.."

9) "Marginaler min bare røv!! Det er manglende skills og vilje"

10) "Hvorfor hentede vi ikke Rooney dengang han var i Everton? Han er sku Unik.. Hold kæft han er god"

11) "Når det sker gang på gang, at et hold som United vinder disse kampe, og alle de gange de vinder i overtime osv., så handler det ikke længere om held og marginaler, eller jo selvfølgelig, men det handler først om fremmest om klasse."

12) "Det er ikke godt nok det her...

Tror sgu jeg dropper skolen i morgen... Denne her skal lige skylles ned..."

Ros er der nok af ;)
Mener dog nu også at rosen er så ufattelig velfortjent idag!

zhagzi
31-01-2010, 21:46
Jeg griner stadig af dem, der skrev at Nani skulle ud.

Du tror du sej hva? :stuuupid:

Christensen
31-01-2010, 21:51
Bare mærkeligt når han var på bænken mod City.

Han kan jo godt have haft et "set-back"..

PatriceEvra3
31-01-2010, 21:52
Hvor er vi klasse i dag!!

Må jeg lige citere en seatning jeg skrev inden kampen "Nani og Rooney owner dem:devill:" og det gjorde de så. Jeg Elsker at veare bagklog:juhuuuu: Tilgeangeld fik Park også lige en sviner, som jeg mod min vilje, bliver nodt til at trakke tilbage ;)

Klassepreastatiner over hele linjen. Vores forsvar holder dem fra de store chancer (selvom de på deres forum mener de havde "et utal af chancer"). I så fald må jeg have kigget veak "et utal af gange" for jeg kunne da vist tealle deres store chancer på en halv finger i dag. Vores midtbane smadrede dem. Fletcer er så klasse. Scoles er også klasse i dag. Og synes vi så Carrick på det niveau han preasterede på i stor del af forste season.

Ronney og Nani. Ved ikke en gang hvad jeg skal sige ud over VERDENS FUCKING KLASSE!!!. Park er også glimrende i dag. Rafael overraskede mig. Havde virkeligt frygtet duellen mellem ham og Arshavin, og selv om han da også fik nogle halve chancer, så var Rafael også bare klasse. Dette opgor minder meget om de vi også havde mod dem i semifinalen i cl sidste år "11 men agains 11 babies" sige vel egentlig det hele:)

Nu går den vilde jagt:devill: Ikke flere dumme pointtab. Nu skal vi have den nummer 19, som vil bringe os alene i spidsen, og som ingen troede vi kunne få uden Cristiano. Alex Ferguson er en genial mand:InLove

"Rocking":skaaal:::::UNITED:::::

Damien
31-01-2010, 21:53
Fantastisk - legestue i london!! nogle der kender en præcis statestik for kampe på Emirates (new trafford) ?

RAppel
31-01-2010, 21:55
nvm..

JakobR
31-01-2010, 21:56
http://www.abload.de/img/2_0_rooney-newzstz.gif

It says it all really...

PatriceEvra3
31-01-2010, 22:11
Hold keaft de er bitre inde på arsenasl forum. De manglede marginaler, dommeren var dårlig, de havde vundet med en god målmand, Rooney lugter, de havde MASSERE af chancer (så dem desvearre ikke. Var Vds i virkeligheden Mom i dag?;)) "scum" er bare middelmådige. Haha, Ynkeligt, men morsomt:D Forstår ikke hvordan de ikke kan se at vi bare var KLASSER over i dag, og de blev fuldsteandigt outplayed. Det havde intet med dommeren, marginalerne ellers Rooneys lugt at gore i dag. Det var klasseforskel:devill: Det er jo så fedt at udspille dem i egen hule. Irritere mig de ikke selv kan se det(arsenal.Dk brugere) men så må jeg jo foreare dem en forehund:titte:

Arsenal MAN UTD 1-3. Det så smukt:trophy:

JakobR
31-01-2010, 22:18
De manglede kun marginaler, fordi vi kørte i første gear efter 3-0 scoringen. Havde vi fortsat med at være foran 2-0, så havde vi jo fortsat spillet dem ud af banen. Desuden havde vi jo også vores chancer - som burde være omsat til mål - efter 3-0 scoringen.

Gå hjem, Arsenal.

snegl
31-01-2010, 22:35

It says it all really...

Forhelvede hvor er det et fantastisk mål. Vores bedste mål i den her sæson vil jeg næsten mene. Jeg gad godt måle Rooneys tophastighed i det løb der, for det er jo helt sindssygt. Den retningsbestemte tæmning Nani laver under en presbold, er også vild. I det hele taget at Rooney kan løbe Nani op og komme med i afslutningen er værd at lægge mærke til.

I store træk det samme mål som da vi sendte Arsenal ud i CL semi. Fantastisk sejr idag, vores formkurve stiger konstant, og Nani + Scholes/Carrick/Fletcher midtbanen er genial.

PatriceEvra3
31-01-2010, 22:54
Vil lige tilfoje at jeg virkelig synes at dommeren var spot on i dag. Måske lidt off-topic, men jeg synes at der har vearet en keampe stor tendens til at dommerene favorisere hjemmeholdene i disse "big3" kampe. I dag holdt han en helt ren linje over for begge hold, og skulle ikke gore mere ud situationerne end der var i dem. Og i disse opgor plejer dommerene også ofte at lade "tvivlssituationerne" komme til hjemmeholdets fordel. Sådan var det ikke i dag. Alt for ofte er dommeren alt for magtliderlig og arrogant og skal opkoge den mindste situation. Jeg synes dommerene har kostet os et point på broen og et på anfield. I dag lod han sig ikke påvirke af tilskuerene. Spillerene fik lov til at gå til stålet uden det blev "for vildt". Dejligt med en ordentlig dommer. Han domte når der skulle dommes, og lod flojten blive tavs når der ikke skulle dommes; han var i min verden (neasten. Der jo altid småfejl) fejlfri i dag. Synes hverken en Arsenal -eller ManUtdfan kan seatte en finger på hans indsats i dag. Lad Mr. foy tage sig af de store kampe "Rocking"

Carl-keane
31-01-2010, 23:06
Synes også at Foy var rigtig god idag! Han bragte ikke sig selv i fokus på nogen måde, og det må siges at være godt når man er dommer!

Smaakage
01-02-2010, 00:21
I det hele taget at Rooney kan løbe Nani op og komme med i afslutningen er værd at lægge mærke til.

Det løb er 80 % vilje, 15 % træning, og 5 % mere vilje. Sindsygt som han sprinter afsted. Dejligt at se både kontra fungere som det ofte gør når vi har gode perioder, dejligt at se Rooney i (uden at overdrive) en acceptabel form, og dejligt at se ham den nye spiller Nani virkelig vise sig at være et godt køb. Vidste slet ikke at vi havde hentet en spiller ind her i januar. Impressive

Dines
01-02-2010, 06:15

It says it all really...

Efter første bold er afleveret går der 9,2 sekunder før, at den ligger i nettet. Præcist det samme som med Ronaldo sidste år på Emirates i CL. Vanvittigt faktisk.

United DK
01-02-2010, 06:54
Det kontramål minder mig om de gode gamle 90'ere, hvor vi lavede utallige af den slags mål.

Pace, movement and desire.

Glory Man United
01-02-2010, 07:37
Vi er de første til at have vundet en kamp i 3D :trophy:

RAppel
01-02-2010, 07:38
Vi vandt da 3-1?

Chris Permin
01-02-2010, 07:47
Fantastisk kamp, ligesom i sidste års champions league semifinale viser vi hvem der er bedst. Og dejligt med en overbevisende sejer, som forhåbentligt kun kan give selvtillid inden den meget vigtige kamp imod Milan.

Og en fornøjelse at se Nani forsætter sit gode spil, han er virkelig ved at udvikle sig til en klasse spiller. Og alle talte igår om hvor godt Nani og Rooney spillede, hvilket også er rigtigt, men jeg mener også at Scholes spillede en stor kamp, på trods af nogle dumme boldtab i første halvleg

robinho
01-02-2010, 09:56
Så har man haft lejlighed til at se highlights i går, og hold da op arsenal bliver skilt ad. Det kunne jo have været både 4-5 eller 6-1 med mere skarphed.

Men 3-1 er skam også værd at tage med.

Hvor er det en fornøjelse at se en Nani som nu er meget mere direkte i sit spil. Ikke alt det der med at modtage den og så stoppe op for at lave finter. Nej brug din fart og kører lige på manden. Gjorde han jo så fremragende ved første mål, og kreere også flot andet mål.

Rooney fortsætter med at vise klassen. God sejr.

23Becks
01-02-2010, 11:09
Citerer lige lidt fra en debat på arsenal.dks forum.

Gallas-Vermy konstelationen er pt. den bedste i verden.

Nu hvor Essien er skadet. Så er Song verdens bedst DM.

Er færdig af grin over hvor farvet man kan være, og ikke bare erkende man tabte til at bedre hold.

Kampen igår illustrerede virkelig den klasse-forskel der er mellem os og arsenal. Jeg er så træt af at hører, at arsenal spiller det bedste fodbold, og bla bla. Vi spillede dem baglæns ud af Emirates, og havde vi ikke lettet på speederen efter Parks mål, så havde vi kørt dem midtover.

RAppel
01-02-2010, 11:30
Lur mig om piben ikke havde haft en anden lyd hvis vi havde tabt? *peger med piben*

Elrantiri
01-02-2010, 12:22
Lur mig om piben ikke havde haft en anden lyd hvis vi havde tabt? *peger med piben*

Lur mig om piben ikke havde haft en anden lyd hvis United var tvangsrykket ned i Blue Square pga. højtryk?

I og med er United ikke var tæt på at tabe, så er det ikke et særlig relevant aspekt på sagen.

Ludvig
01-02-2010, 12:27
Angående at kampen blev vist i 3D blev der også lavet sange om det på United pub's rundt i England.

Noget i stil af:

We're winning 3-0 in 3D!

Meget sjov ;) ærgerligt den så ikke lige blev 3-0

Ludvig
01-02-2010, 12:28
Fantastisk - legestue i london!! nogle der kender en præcis statestik for kampe på Emirates (new trafford) ?

Jeg vælger at kalde Emirates for Nani's legeplads ;)

Cristiano Ronaldo7
01-02-2010, 12:43
Forhelvede hvor er det et fantastisk mål. Vores bedste mål i den her sæson vil jeg næsten mene. Jeg gad godt måle Rooneys tophastighed i det løb der, for det er jo helt sindssygt. Den retningsbestemte tæmning Nani laver under en presbold, er også vild. I det hele taget at Rooney kan løbe Nani op og komme med i afslutningen er værd at lægge mærke til.

I store træk det samme mål som da vi sendte Arsenal ud i CL semi. Fantastisk sejr idag, vores formkurve stiger konstant, og Nani + Scholes/Carrick/Fletcher midtbanen er genial.

Jeg gad også godt at måle Nani's hastighed lidt før det første mål, hvor han ligger 2-4 m bag Clichy, og alligevel kommer han først til bolden. Hold kæft det så vildt ud. Og er det ikke noget med at Clichy er en af de hurtigste i PL?

robinho
01-02-2010, 12:49
Faktisk en spændende ting det her, nu hvor Arsenal plejer at mene at de gør det på den rigtige måde, og at united og chelsea køber sig til successen

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=62472

RuudVanNissetøj
01-02-2010, 12:59
Faktisk en spændende ting det her, nu hvor Arsenal plejer at mene at de gør det på den rigtige måde, og at united og chelsea køber sig til successen

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=62472

Spot on....synes ærlig talt også det er blevet en typisk indvending når United vinder mesterskaber og pokaler - I har jo også brugt flere penge end modstanderne.

Mener også at have set en anden opgørelse med LFC, hvor de har brugt markant flere millioner end os, hvis man sætter salg og køb op mod hinanden.

Jeg smiler dog stadigvæk over den sejr vi fik igår :devilll:

robinho
01-02-2010, 13:06
Spot on....synes ærlig talt også det er blevet en typisk indvending når United vinder mesterskaber og pokaler - I har jo også brugt flere penge end modstanderne.

Mener også at have set en anden opgørelse med LFC, hvor de har brugt markant flere millioner end os, hvis man sætter salg og køb op mod hinanden.

Jeg smiler dog stadigvæk over den sejr vi fik igår :devilll:

Helt sikkert. Og fodbold handler om at vinde titler. Arsenal gør det for lidt.

Da de havde deres storhedsperiode var spillere som Bergkamp, Pires, Henry, Vieira også indkøb og ikke egne talenter. De var så måske ikke købt ind i dyre domme, eller havde et navn da de kom, men diskussionen går jo også her mere på indkøb kontra talentudvikling.

Vi får typisk lov til at betale en anden pris end andre klubber, fordi vi er united. Chelsea og city er så røget med i den kategori over de seneste år, men de betaler jo uden at kny.

Derfor kan Arsenal ikke kun kigge på prisen af vores spillere kontra prisen på deres.

Vi har jo så også vist vi har et bedre hold.

United DK
01-02-2010, 14:32
Gallas-Vermy konstelationen er pt. den bedste i verden.

Jeg vil vove den påstand, at det er et af de ringeste makkerpar i PL defensivt. Det er fint nok de begge kan gå med frem, og lave mål af og til, men defensivt er de en katastrofe, specielt taget i betragtning, at de spiller for en klub af Arsenals størrelse. Jeg fatter virkelig ikke, at Wenger ikke kan se, at der skal nogen old school typer ned i det forsvar. Hvis man kigger på de centrale forsvar, på Wengers tre mesterhold, så ser det således ud:

1998: Adams, Keown (Bould og Upson som reserver)
2002: Keown, Campbell (Adams og Upson som reserver)
2004: Keown, Campbell (Toure og Cygan som reserver)

Bortset fra Toure er samtlige af ovenstående spillere old school typer, der ganske vist ikke var/er de store teknikkere, men det har et hold som Arsenal heller ikke brug. De har nok af de der teknikkere længere fremme på banen, og de skal have nogle konsekvente typer nede bagi. En ny Vieira ville dog heller ikke skade, og ham er Song ikke, uanset hvor meget man vil tale ham op.

Elrantiri
01-02-2010, 14:54
Gav United "kun" 27 mio £ for Rooney? Jeg mindes ellers at det var en del mere, 350 mio DKK eller noget i den stil :S

ChristianR
01-02-2010, 14:59
Gav United "kun" 27 mio £ for Rooney? Jeg mindes ellers at det var en del mere, 350 mio DKK eller noget i den stil :S

Punden stod dengang vist i knap 12. Så det giver vel et sted mellem 300 og 330 mio kr., som jeg mener han kostede.

Det er dog altid noget bøvl at blive helt enige om transferpriser for os danskere, da det afhænger af hvilken valuta, man bruger og om man bruger nuværende eller daværende valutakurs.

Dines
01-02-2010, 15:23

United gav 27-28 mio £ for Rooney - dengang ca. svarende til 300 mio kr.

Glory Man United
01-02-2010, 16:42
http://www.dangerhere.com/wenger-to-solve-goalkeeping-and-striking-problems-at-a-stroke/

Elrantiri
01-02-2010, 17:01
United gav 27-28 mio £ for Rooney - dengang ca. svarende til 300 mio kr.

Ja, 300, men så mangler der også "bare" 50 mio i forhold til det beløb jeg hørte i sin tid. Men det kan være mine kilder ikke var gode nok.

At pundet har stået i tolv-tretten stykker vidste jeg egentlig godt, men mente stadig han kostede mere end 27-28 mio £. Men nevermind, han har været pengene værd.

RAppel
04-02-2010, 07:02
Har helt glemt at spørge (jeg var fuld okay) og det er sikkert også blevet spurgt og besvaret, men here goes. Hvorfor havde Arsenal og United samme overtrækstrøjer på da de gik på banen?

United DK
04-02-2010, 10:47
Har helt glemt at spørge (jeg var fuld okay) og det er sikkert også blevet spurgt og besvaret, men here goes. Hvorfor havde Arsenal og United samme overtrækstrøjer på da de gik på banen?

Sponsorpjat vil jeg gætte på.