Se fuld version : Chris Smalling
Don Kafai
28-01-2010, 20:36
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS14nUlzWjk-5WiV2Z5g6J-mAfy6dRRqRvRKVqkXGVHdKSa0C_9
Chris Smalling
Nr.: 12
Født: 22. november 1989
Land: England
Don Kafai
28-01-2010, 20:36
Welcome!
Christensen
28-01-2010, 20:55
Velkommen til :)
Ready123
28-01-2010, 21:06
velkommen til men damn noget fesent hår:)
Don Kafai
28-01-2010, 21:07
Altid en fornøjelse når United henter en engelsk spiller. Jeg har læst lidt om Smalling, og han skulle være i samme boldgade som Ferdinand, med hans spilforståelse værende det bærende talent. Derudover er han hurtig, og det er en kombination der gør ham brugbar i alle klubber, og selvom det er alt alt for tidligt at spå om, så synes jeg hans kvaliteter matcher Evans' ret godt.
Don Kafai
28-01-2010, 21:07
Det skal også siges, at billedet er fra hans "unge" dage :).
Så Fulhams kamp mod Spurs, og her så han ikke overbevisende ud, men det var forhåbenligt bare en offday. Ellers kender jeg intet til ham.
PatriceEvra3
28-01-2010, 21:18
Han har kun 60 på Fifa:(
Han har kun 60 på Fifa:(
Da havde han heller ikke spillet førsteholdsfodbold i Fulham, og var blot et ukendt talent fra reserveholdet..
Velkommen til. Det er altid sjove med britiske talenter. Når Arsenal har jagtet ham i lang tid, så plejer der at være noget om talentet. Selvom Arsenals indkøb af englændere har være horrible for Wengers side (Jeffers, Richard Wright, Walcott). Jeg glæder mig til at følge ham i Fulham sæsonen ud, og så selvfølgelig se hvilken rolle, han skal spille næste år.
Velkoomen til Chris Smalling glæder mig til at se ham næste sæson dejligt vi for et Britisk forsvars talent :)
Carl-keane
28-01-2010, 22:07
Rigtig fedt med en engelsk spiller og tilmed en ung spiller som hvis "rygtet" taler sandt har et kæmpe talent...
Ham og Evans kan sikkert blive rigtig gode sammen og hvis vi er heldige kan Gibson, Welbeck og Foster være en del af en britisk og irsk stamme på et nyt Man United hold...
Samtidig er jeg også glad for hans højde (192) da jeg synes at vores hovedspil specielt på vores offensive hjørnespark har været skidt i år. Dette tror jeg også skyldes at vi mangler Vidic!
WhoCares
28-01-2010, 23:17
http://cache4.asset-cache.net/xc/96214966.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F536DA22349F62733A EA3CE9830DD9BE23209F4D4362BD67EA
Det lader til at han endda kom ned til fejringen i omklædningen. Står her bag Sir Alex og snakker med Sheasy!
Han er da rimelig godt stor, da han jo nærmest rager over Sheasy!!
Han kunne da i det mindste smile, det arrogante fjols!
http://cache3.asset-cache.net/xc/96241667.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F52622A59A70D06658 0140635E0D6E865CBC8923BFBAFE7F3F
Han kunne da i det mindste smile, det arrogante fjols!
http://cache3.asset-cache.net/xc/96241667.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F52622A59A70D06658 0140635E0D6E865CBC8923BFBAFE7F3F
Han er jo bare utroligt chokeret over at Fergie har valgt at tage et Barca slips på, samtidigt med at Meulensten står og prikker ham i ryggen med noget hårdt.. Knægten er jo bare forvirret !
Da havde han heller ikke spillet førsteholdsfodbold i Fulham, og var blot et ukendt talent fra reserveholdet..
Hehe og i Fifa er han også kun 181 cm høj.
Man kan godt se det er en spiller hvor man ikke har gået helt så holdt op i researchen.
United DK
29-01-2010, 11:18
Altid en fornøjelse når United henter en engelsk spiller. Jeg har læst lidt om Smalling, og han skulle være i samme boldgade som Ferdinand, med hans spilforståelse værende det bærende talent.
Han er også mørk i huden, og fra London.
Nu har jeg ikke set det store til ham, så jeg vil ikke kalde ham den nye Rio, eller et eller andet vildt, men jeg nøjes med at glæde mig over, at vi henter en engelsk spiller. Jeg håber virkelig han viser sig at være the real deal, så vi ikke skal hente Chiellini, eller en anden sydeuropæer, som er allergisk overfor regnvejr.
Godt med noget højde i midterforsvaret og til vores egne dødbolde. Det synes jeg ind imellem vi mangler. Evans, Rio og O`Shea er vel de eneste rigtig høje markspillere.
Glory Man United
29-01-2010, 14:55
http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-re-sorry-to-have-missed-smalling
Hornbrillen ærgrer sig gevaldigt :trophy:
http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-re-sorry-to-have-missed-smalling
Hornbrillen ærgrer sig gevaldigt :trophy:
Det kan da kun være et godt tegn.
Og ja, hold da kæft et garn og bumser at fyre af på det billede.
Tror nu han kan blive en stor kanon på OT
Velkommen til ham! Han lyder spændende og med ham og Evans ser fremtiden lys ud, for midterforsvaret
timberunited
30-01-2010, 12:33
Velkommen til ham! Han lyder spændende og med ham og Evans ser fremtiden lys ud, for midterforsvaret
Jeg forstår godt glæden ved, at der kommer nyt blod til Old Trafford - og velkommen. Men helt ærligt manden har spillet 2½ kamp denne sæson. Der gået 4 mål ind på det forsvar, han har været en del af. Jeg siger ikke, han bærer skylden alene. Lige umiddelbart er der dog ikke tale om nogen ny Vidic. :devill:
Det bliver lidt trælst, hvis strategien hele tiden er at satse på talenter, der bliver til noget om nogle år. Så har vi dem 1-2 sæsoner - og så sælger vi dem. Måske burde vi også holde lidt på guldet.
Grønholdt.
30-01-2010, 13:02
Velkommen til klubben! Det bliver spændende og se hvad det lange "skideskur" kan bidrage med... ;)
Jeg vil gerne indrømme, at jeg kender absolut intet til Chris Smalling. Derfor prøvede jeg at kigge på ham i FM med den nye opdatering, for at se hvordan han er bedømt, og heller ikke her "var hans tal lovende".
Er der nogle, der kan give mig en beskrivelse af ham? Er han hurtig som ninja aka Ivan Cordoba, eller er han en roboust Chuck Norris-killer som Nemanja Vidic eller hvad?
- Jeg håber for guds skyld ikke, at han er langsom, som han er i FM, for så har vi da jordens langsommeste midterforsvarspar om nogle år i ham og Evans.
Jeg forstår godt glæden ved, at der kommer nyt blod til Old Trafford - og velkommen. Men helt ærligt manden har spillet 2½ kamp denne sæson. Der gået 4 mål ind på det forsvar, han har været en del af. Jeg siger ikke, han bærer skylden alene. Lige umiddelbart er der dog ikke tale om nogen ny Vidic. :devill:
Det bliver lidt trælst, hvis strategien hele tiden er at satse på talenter, der bliver til noget om nogle år. Så har vi dem 1-2 sæsoner - og så sælger vi dem. Måske burde vi også holde lidt på guldet.
Jeg synes da strategien med at satse på talenter der bliver til noget om nogle år er mere end god. Vi bruger måske 3 x 100 mio på talenter. Nogle gange mere, nogle gange mindre, og hvis bare en ud af de 3 udvikler sig til noget vi kunne have købt for 300 mio (som også kan floppe) har vi vel fået mere end hvad vi kunne forvente. Her kan Vidic, Evra, Saha, VDS, Rafael, Ronaldo, osv (hvis han ik var blevet så skadet) jo nævnes som eksempler på at det holder mere end 1-2 sæson på topplan.
Det er selvfølgelig kun en strategi der holder, hvis vi allerede har klassespillere der langsomt udfases imens der gives plads til de nye talenter. En hårfin balance, men jeg har nu ikke været ked af hvor godt det er gået under Fergie og hans lidt utraditionelle køb af meget lovende talenter frem for superstjerner. Hvad der overrasker mig er at vi har vundet ligaen 3 år i træk, og har skiftet ud imens, og netop ikke haft den her lange indspilningsperiode til nye talenter, og samtidig er med om 4. mesterskab i træk.
thetrible99
30-03-2010, 16:39
Skysports har et scoutsystem, hvor de vurderer talenter som læserne anbefaler. Læs her Chris Smalling.
http://www.skysports.com/football/transfers/scout/0,24035,15198_5890311,00.html
Jeg vil gerne indrømme, at jeg kender absolut intet til Chris Smalling. Derfor prøvede jeg at kigge på ham i FM med den nye opdatering, for at se hvordan han er bedømt, og heller ikke her "var hans tal lovende".
Er der nogle, der kan give mig en beskrivelse af ham? Er han hurtig som ninja aka Ivan Cordoba, eller er han en roboust Chuck Norris-killer som Nemanja Vidic eller hvad?
- Jeg håber for guds skyld ikke, at han er langsom, som han er i FM, for så har vi da jordens langsommeste midterforsvarspar om nogle år i ham og Evans.
"He is a similar build to the United and England star, and their games are also easy to liken. Smalling is very, very quick - but his main attribute is his footballing brain."
Taget fra det link der lige er postet. Anyways så har jeg også mine tvivl om Evans nogensinde bliver arvtaget for Vidic eller Rio. Han har stadig en del mangler og koncentrationssvigt, men er selvfølgelig stadig ung.
United DK
30-03-2010, 16:45
Ifølge de kloge på Sky Sports er han på vej op, hvilket man vel også må gå udfra, når han skifter Fulham ud med United. Hvor god han reelt er, skal jeg ikke kunne sige, men han er kun 20, så han er næppe færdig udviklet.
Sky sports giver iøvrigt Adem Ljajic 65 i rating, hvilket er det højeste jeg har set so far.
United DK
30-03-2010, 16:59
Sky sports giver iøvrigt Adem Ljajic 65 i rating, hvilket er det højeste jeg har set so far.
Nu kommer NtotheT og sviner Ferguson og diverse scouts til, nu hvor vi igen har mistet en verdensklassespiller.
Læste på bold.dk (tror jeg det var) i går, at Smalling ikke ligefrem har brilleret det sidste stykke tid tværtimod faktisk.
Når Smalling får 62/80, mens et andet stortalent som Wilshere får 60/80, så har man helt sikkert forhåbninger om, at han kan udvikle sig til en glimrende fodboldspiller. Når vi giver 10 mio £ for en relativt uprøvet talent, så tror jeg også, at vores scouts har set potentiale i ham, så glæder mig til at følge ham. Jeg har ikke set ham særlig meget, det eneste jeg som sådan husker ham for, er hans selvmål mod Chelsea i december.
Han har faktisk været rigtig dårlig nærmest lige siden han skrev under med United, og har i sine sidste par kampe lavet et par grimme fejl. Forhåbentlig føler han sig bare lidt tynget af opmærksomheden. Han skal i hvert fald ikke afskrives, før han overhovedet har spillet for os.
Nu kommer NtotheT og sviner Ferguson og diverse scouts til, nu hvor vi igen har mistet en verdensklassespiller.
Verdensklasse? Argh, kun kæmpetalent. Man ved ikke, hvordan det går, men ja, det irriterer mig, at vi mister en som Ljajic. For jeg synes, han var sådan en vi manglede.
Men nej, denne gang er det ikke scouternes, der sagde nej til Ljajic. Det var Ferguson. Så han får skylden, hvis han en dag bliver kåret til verdens bedste og lige har sparket United ud af CL-semifinalen. Utopi, I know.
ChristianR
31-03-2010, 17:27
Han har faktisk været rigtig dårlig nærmest lige siden han skrev under med United, og har i sine sidste par kampe lavet et par grimme fejl. Forhåbentlig føler han sig bare lidt tynget af opmærksomheden. Han skal i hvert fald ikke afskrives, før han overhovedet har spillet for os.
Det har også slået mig. Jeg har ikke set så mange hele kampe med ham, men jeg har set uddrag fra de seneste mange kampe og forsøgt at lægge mærke til ham, og her har han bestemt ikke imponeret mig, og han har da også lavet en del graverende fejl.
Jeg har endnu ikke fået øje på hans talenter, men jeg håber SAF og co. har set noget, jeg ikke har fået øje på endnu.
Mr. Larsen
31-03-2010, 18:19
Det har også slået mig. Jeg har ikke set så mange hele kampe med ham, men jeg har set uddrag fra de seneste mange kampe og forsøgt at lægge mærke til ham, og her har han bestemt ikke imponeret mig, og han har da også lavet en del graverende fejl.
Jeg har endnu ikke fået øje på hans talenter, men jeg håber SAF og co. har set noget, jeg ikke har fået øje på endnu.
Ellers kan vi jo bare trække os ud af handlen d. 30 juni :)
schousboe9
31-03-2010, 18:39
Han er allerede United-spiller. Han er udlejet til Fulham.
Ikke for noget, måske har jeg sovet helt dengang Smalling blev købt, men har vi virkelig betalt 12 mio. pund for en mand, der kun har spillet få PL-kampe og ikke har spillet godt for Fulham?!
Hvornår lærer denne klub at bruge de penge ordentligt? Især når vi skylder så mange, at man hver evig eneste dag frygter, at United er gået konkurs.
Ikke for noget, måske har jeg sovet helt dengang Smalling blev købt, men har vi virkelig betalt 12 mio. pund for en mand, der kun har spillet få PL-kampe og ikke har spillet godt for Fulham?!
Hvornår lærer denne klub at bruge de penge ordentligt? Især når vi skylder så mange, at man hver evig eneste dag frygter, at United er gået konkurs.
Læser du overhovedet interviews der omhandler Smalling? Roy Hodgson har sagt gentagne gange til både TheGuardian, TheTelegraph, TheSun & SkyNews at hans præstationer har været rigtig gode selvom han har været uheldig, fx mod Chelsea.
Prøv at opsnuse lidt flere nyheder inden du begynder at græde som en lille pige, for jeg mindes at været i samme position indtil jeg mundlam efter at have læst Roy Hodgson sige flere gode ting om ham.
Læser du overhovedet interviews der omhandler Smalling? Roy Hodgson har sagt gentagne gange til både TheGuardian, TheTelegraph, TheSun & SkyNews at hans præstationer har været rigtig gode selvom han har været uheldig, fx mod Chelsea.
Prøv at opsnuse lidt flere nyheder inden du begynder at græde som en lille pige, for jeg mindes at været i samme position indtil jeg mundlam efter at have læst Roy Hodgson sige flere gode ting om ham.
Om så Mourinho, Guus Hiddink, Pep Guardiola, Frank Arnesen, John Steen Olsen, Martin Ferguson, Arsene Wenger og Manuel Pellegrini gik ud og roste ham, ville jeg stadig være kritisk ved hans beløb.
Liam Miller, Eric Djemba-Djemba, David Bellion og alle de utallige talenter, der er blevet rost og pis og lort gennem tiderne hos United blev også rost af deres træner, og de var jo de nye åbenbaringer på Old Trafford - det havde jeg helt glemt.
Du betaler sgu da ikke 12 mio. pund for en spiller, der stort set ikke har spillet professionelt topfodbold i sin karriere. Det er sådanne ting her, der bringer mit pis i kog, når vi stinker så pisse meget ved et forhandlingsbord. Jeg håber, han lever op til hvert et øre af sin værdi, for i mine øjne er det fuldkommen vanvittig at bruge så mange penge på en 20 årig spiller, der aldrig har spillet fodbold på det her niveau. Absurd.
Om så Mourinho, Guus Hiddink, Pep Guardiola, Frank Arnesen, John Steen Olsen, Martin Ferguson, Arsene Wenger og Manuel Pellegrini gik ud og roste ham, ville jeg stadig være kritisk ved hans beløb.
Liam Miller, Eric Djemba-Djemba, David Bellion og alle de utallige talenter, der er blevet rost og pis og lort gennem tiderne hos United blev også rost af deres træner, og de var jo de nye åbenbaringer på Old Trafford - det havde jeg helt glemt.
Du betaler sgu da ikke 12 mio. pund for en spiller, der stort set ikke har spillet professionelt topfodbold i sin karriere. Det er sådanne ting her, der bringer mit pis i kog, når vi stinker så pisse meget ved et forhandlingsbord. Jeg håber, han lever op til hvert et øre af sin værdi, for i mine øjne er det fuldkommen vanvittig at bruge så mange penge på en 20 årig spiller, der aldrig har spillet fodbold på det her niveau. Absurd.
Du gør dig ofte klogere end hele united's økonomiske afdeling. Chris Smalling er en ung lovende ENGELSK cb, som andre klubber også har været interesseret i, for eksempel arsenal. Selvfølgelig har han været set nøje an af trænerstaben, og vurderet til en fremtidens mand. Og der må være noget om snakken siden der smides en god sjat penge efter ham, så jeg glæder mig bare til at se ham.
Du gør dig ofte klogere end hele united's økonomiske afdeling. Chris Smalling er en ung lovende ENGELSK cb, som andre klubber også har været interesseret i, for eksempel arsenal. Selvfølgelig har han været set nøje an af trænerstaben, og vurderet til en fremtidens mand. Og der må være noget om snakken siden der smides en god sjat penge efter ham, så jeg glæder mig bare til at se ham.
Jamen, prøv at høre her. Jegf har godt læst om ham, men igen. Du betaler altså ikke 12 mio. pund for en uprøvet spiller - som i teorien er en lottokupon. Du ved ikke, om han har det mentale til at kunne spille for United. Kig bare på Foster eller Nani - Deres talent er åbenlyst, men de kan jo ikke omforme det og benytte det praktisk.
At være god til træning eller i reserveholdskampe er noget, at spille på topplan mod Xavi, Messi, Zlatan, C. Ronaldo, Drogba, Torres, John Carew, Pato, Ronaldinho og alle andre offensive stjerner i europæisk og nationalt fodbold er noget andet.
Jeg føler bare, at hans pris igen illustrerer for mig, at vi er blevet snydt. Jeg ved godt, at fordi vi er United, så skal vi lige betale ekstra, men igen. Det er da et vanvittig beløb, når man kigger på hans karriere.
schousboe9
16-04-2010, 15:28
At være god til træning eller i reserveholdskampe er noget, at spille på topplan mod Xavi, Messi, Zlatan, C. Ronaldo, Drogba, Torres, John Carew, Pato, Ronaldinho og alle andre offensive stjerner i europæisk og nationalt fodbold er noget andet.
:trophy:
:trophy:
Hey, Aston Villa skal ikke føle sig overset! Nu er Carew en anelse svær at spille imod, fordi han er så stor. Men han er nok ikke i klasse med de andre. :p
Don Kafai
16-04-2010, 16:16
Jeg er delvist enig med NtotheT (shocker! :D)
Jeg forstår heller ikke købet af en spiller, som slet ikke har spillet nok kampe.
For det første er han jo ikke sindssygt ung mere. Snart 21 år gammel, ja, men de største talenter i engelsk fodbold har vel et par sæsoner på bagen i den alder. Chris Smallings første start for Fulham i PL var en måned før vi købte ham.
Jeg er overhovedet ikke i nogen position til at kunne vurdere hans talent. Men man er nødt til at danne sig objektivt overblik fra situationen. Intet typer på, at Smalling er noget vidunder, og jeg tror da også det er et kæmpesats af United, men sådan nogle risici skal man tage, og forhåbentlig giver det succes.
Det eneste jeg synes der i grunden taler for Smallings talent, er Arsenals interesse i ham. Det er tydeligt at de virkelig gerne ville have ham, og når de går all in på en engelsk spiller, så plejer der at være noget om snakken. Vi må jo også virkelig have været nervøse for at Arsenal snuppede ham, siden vi hi-jackede handlen for næsen af dem. Hele transfer-sagaen gjorde at jeg håbede vi signede ham - også selvom han kostede lidt mere end han burde, og det synes jeg er eneste positive punkt i denne sag.
At Roy Hodgson og Ferguson udtaler sig om Smalling potentiale betyder ingenting. Den første skal forsvare et salg, mens den anden skal forsvare et køb. Wenger og Benitez har også utallige gange udtalt sig om spillere, hvor folk som Amauri Bishoff og Sissoko er spået til at være den nye Vieira...
Jamen, prøv at høre her. Jegf har godt læst om ham, men igen. Du betaler altså ikke 12 mio. pund for en uprøvet spiller - som i teorien er en lottokupon. Du ved ikke, om han har det mentale til at kunne spille for United. Kig bare på Foster eller Nani - Deres talent er åbenlyst, men de kan jo ikke omforme det og benytte det praktisk.
Jeg føler bare, at hans pris igen illustrerer for mig, at vi er blevet snydt. Jeg ved godt, at fordi vi er United, så skal vi lige betale ekstra, men igen. Det er da et vanvittig beløb, når man kigger på hans karriere.
Men prøv så at kigge på Berbatov og Veron, som i den grad havde vist deres værd før de kom til United... Det er ikke kun de små navne der kan falde igennem. Alle spillerkøb er jo "i teorien en lottokupon".
Desuden har Nani vel netop vist tegn på forbedring i den her sæson? :)
Kasper United
16-04-2010, 21:29
Jeg synes dudundenfløjtme også, at 12 mio. pund er meget for en spiller som ham, men synes også det samme om ham den nye Hernandez. Var det 10 mio. pund for ham, eller noget i den retning?
Stratego Thomas
16-04-2010, 21:29
Men prøv så at kigge på Berbatov og Veron, som i den grad havde vist deres værd før de kom til United... Det er ikke kun de små navne der kan falde igennem. Alle spillerkøb er jo "i teorien en lottokupon".
Desuden har Nani vel netop vist tegn på forbedring i den her sæson? :)
det synes jeg sgu er en lidt lam argumantation.. selvfølgelig er der undtagelser som veron og schevschenko, men som hovedregel er uprøvede spillere, der måske har klasse, langt større satsninger end spillere der har vist, at de kan præstere..
det synes jeg sgu er en lidt lam argumantation.. selvfølgelig er der undtagelser som veron og schevschenko, men som hovedregel er uprøvede spillere, der måske har klasse, langt større satsninger end spillere der har vist, at de kan præstere..
selvfølgelig er de det, men de er til gengæld også meget dyrere, og så stor forskel synes jeg egentlig heller ikke der er. I hvert fald ikke hvis du kigger hos uniteds transferhistorik. Vi har da haft mindst lige så stor succes med de mere uprøvede spillere.
Desuden er 100 mil. ikke en lige så voldsom pris som for bare et par år siden... priserne er jo skruet helt i vejret. Jeg mener fx at Barca gav omkring 200-250 mil. for Chygrynskiy, der ganske vist var mere prøvet end smalling, men som ikke havde spillet uden for Ukraine.
Så det er altså ikke kun United der betaler overpris for nogle spillere...
Stratego Thomas
16-04-2010, 23:47
selvfølgelig er de det, men de er til gengæld også meget dyrere, og så stor forskel synes jeg egentlig heller ikke der er. I hvert fald ikke hvis du kigger hos uniteds transferhistorik. Vi har da haft mindst lige så stor succes med de mere uprøvede spillere.
Desuden er 100 mil. ikke en lige så voldsom pris som for bare et par år siden... priserne er jo skruet helt i vejret. Jeg mener fx at Barca gav omkring 200-250 mil. for Chygrynskiy, der ganske vist var mere prøvet end smalling, men som ikke havde spillet uden for Ukraine.
Så det er altså ikke kun United der betaler overpris for nogle spillere...
men er ideen med at investere i uprøvede spillerer ikke at de er billige, hvilket absolut ikke er tilfældet med smalling.. når det så er sagt håber jeg, at han beviser at jeg tager fejl..
Hvis vi ikke ser nogle udskiftninger på 'centre backs' hvad bliver Smallings rolle så? Han bliver vel fjerdevalg. Så han får en CC-cup kamp her og der. Evans gider vel ikke blive ved med at stå i skyggen af Rio/Vidic? Jeg tror vi ser udskiftninger i bagkæden til sommer. Men nu får vi se. Spændende er det i hvert fald.
Don Kafai
03-05-2010, 14:49
Det er utopi at tro vi kan klare os med kun tre spillere i midterforsvaret. Rio Ferdinand mister vel 1/3 af sæsonen pga. sin ryg, mens Evans heller ikke er verdens mindst skadede midterforsvarer. Så der skal nok være brug for Smalling.
Hvis vi desuden ikke ønsker at hente nogle backs, så kunne det være rart at holde O'Shea væk fra midterforsvaret, ligesom jeg stadig drømmer om den Wes Brown der spillede højre back i 07/08 sæsonen.
Hvis vi ikke ser nogle udskiftninger på 'centre backs' hvad bliver Smallings rolle så? Han bliver vel fjerdevalg. Så han får en CC-cup kamp her og der. Evans gider vel ikke blive ved med at stå i skyggen af Rio/Vidic? Jeg tror vi ser udskiftninger i bagkæden til sommer. Men nu får vi se. Spændende er det i hvert fald.
Evans kan, som 22 årig, næsten ikke være utilfreds med den spilletid han får. Rio er ekstrem ustabil, og fysikken bliver sjældent bedre med alderen. Så han skal nok få nok kampe. Jeg har ikke tal på hvor mange kampe han har spillet i den her sæson, men jeg vil da tro det er flere end Rio.
Hvis vi bare får halvt så mange skader i næste sæson, som vi har haft i denne, så skal Smalling nok få rigeligt med spilletid:)
Man må i så fald håbe, at han kan præstere noget bedre i en storklub end i Fulham, for der laver han et hav af fejl. Javist, han er også uheldig som med selvmålet mod Everton, men en forsvarer til en 10-12 mio. ligner han i øjeblikket ikke.
schousboe9
03-05-2010, 15:17
Rio lignede en overgang heller ikke just en forsvarer til 300+ mio kr. Op til 06/07 sæsonen havde han tit store koncentrationssvigt.
Jo jo, han kan vel håbe der kommer skader (for egen vindings skyld), men et fjerdevalg til 100 mio ligner han nu ikke just.
Denne sæson har om noget bevist, at vi har brug for en fjerde rendyrket midterforsvarer. Med alle vores skader vil det hæmme mulighederne til de to backs alt for meget, hvis O'Shea og Brown skal dobbeltjobbe, når de ikke selv er skadet.
Når der samtidig fra næste sæson er visse restriktioner på udlændinge, så er det smart at få en ung brite ind. De koster og vi har betalt prisen.
United DK
03-05-2010, 15:58
Denne sæson har om noget bevist, at vi har brug for en fjerde rendyrket midterforsvarer. Med alle vores skader vil det hæmme mulighederne til de to backs alt for meget, hvis O'Shea og Brown skal dobbeltjobbe, når de ikke selv er skadet.
Når der samtidig fra næste sæson er visse restriktioner på udlændinge, så er det smart at få en ung brite ind. De koster og vi har betalt prisen.
Mig bekendt er der ikke restriktioner på udlændinge, de skal bare have spillet i klubben i en hvis tid.
Mht. Smalling er det et sats til den pris, men lad nu manden få en chance, før vi skyder ham ned. Han kan jo vokse med opgaven.
Kasper United
03-05-2010, 16:27
Jeg har overhovedet intet set til Smalling. Det jeg kan høre herinde er, at han spiller dårligt i kampene i Fulham. Jeg glæder mig dog til at følge ham i United. Sjældent at man ser en Vidic i 07/08 i en alder af 20 år, så man kan håbe, han kan udvikles og måske udgør et stabil makkerpar med Evans om en håndfuld år.
MosaverB
03-05-2010, 16:29
Jeg har overhovedet intet set til Smalling. Det jeg kan høre herinde er, at han spiller dårligt i kampene i Fulham. Jeg glæder mig dog til at følge ham i United. Sjældent at man ser en Vidic i 07/08 i en alder af 20 år, så man kan håbe, han kan udvikles og måske udgør et stabil makkerpar med Evans om en håndfuld år.
Jeg har aldrig hørt om ham, så jeg glæder mig sku' også til at følge ham her I United :P ..
Det er en plads på banen der er forbundet med en naturlig lav fejlmargin, for alle fejl i den ende kan have store konsekvenser. Derfor ser man også sjældent at en midterforsvar topper rigtigt før han har rundet de 25 år.
Vi skal ikke glemme de ting der skulle rettes på rio inden han blev fantastisk.
Smalling er endnu en ung mand, og har knap spillet et helt års PL. Men når united henter en ung spiller for en vis sum så sættes han straks under lup.
MOHoegsted
06-06-2010, 13:44
Syntes bestemt også det for mange penge at købe Smalling for, men der må være noget at det når både Wenger og Ferguson kiggede på ham, og Arsenal var så tæt på. Hvad nu hvis han bliver en stjerne en dag, så er vi da godt tilfreds med det. Men det er noget af et sats, i sær fordi han spillede dårlige kampe efter han signed under på United's kontrakt.
Nogle der har læst noget om Dodo fra Corinthians? :D Han siges at være den nye Ferdinand, kan spille i central forsvar og venstre back, men mener han er begge fodet, så mon ikke om han også kan spille højre back? Han er også 17-18 år, og man skulle måske overveje ham lidt? Havde hørt han var blevet købt til United, er det korrekt?
MosaverB
06-06-2010, 13:48
Syntes bestemt også det for mange penge at købe Smalling for, men der må være noget at det når både Wenger og Ferguson kiggede på ham, og Arsenal var så tæt på. Hvad nu hvis han bliver en stjerne en dag, så er vi da godt tilfreds med det. Men det er noget af et sats, i sær fordi han spillede dårlige kampe efter han signed under på United's kontrakt.
Nogle der har læst noget om Dodo fra Corinthians? :D Han siges at være den nye Ferdinand, kan spille i central forsvar og venstre back, men mener han er begge fodet, så mon ikke om han også kan spille højre back? Han er også 17-18 år, og man skulle måske overveje ham lidt? Havde hørt han var blevet købt til United, er det korrekt?
Og, hvor tit læser man ikke om den "nye Messi" , eller den "nye Ronaldo" eller den "nye Kaka" osv?
MOHoegsted
06-06-2010, 13:55
Og, hvor tit læser man ikke om den "nye Messi" , eller den "nye Ronaldo" eller den "nye Kaka" osv?
Derfor er det en ret tidlig alder at blive kaldt det, men jeg ved jo hverken noget om hans sæson i år. Men det er da stadig spændende! Han er efter sigende gjort det godt på ungdomslandsholdet. Kunne da være en spændende signing, så længe han ikke bliver købt for en overpris.
Umiddelbart vil jeg ikke mene, at vi bør købe ekstra ind til centerforsvaret nu, når vi forhåbentligt har fremtidens forsvar i Evans og Smalling. Desuden er der Brown og O'Shea som solide backups. Craig Cathcart kommer også hjem til sommer.
Kasper United
06-06-2010, 18:26
Det sker tit. Men der må da være en af de hundrede, der bliver kaldt det, som bliver til noget :)
ChristianR
06-06-2010, 19:04
Det sker tit. Men der må da være en af de hundrede, der bliver kaldt det, som bliver til noget :)
Men det er svært at se det rentable i forretningen, hvis vi skal hente 100, før en af disse 'nye stjerner' skal slå til. I bagklogskabens kloge lys, har vi da gjort rette i ikke at hente nogen af de utallige spillere, der er blevet kaldt den nye Pelé eller Maradona. Kun een spiller har været i nærheden af at leve op til et sådant prædikat, og ham satte Barcelona sig tungt på meget tidligt.
MOHoegsted
06-06-2010, 19:06
Tilgengæld er han ikke ret gammel ham Dodo, de når generelt deres topniveau når de bliver 25? :)
ChristianR
06-06-2010, 19:33
Tilgengæld er han ikke ret gammel ham Dodo, de når generelt deres topniveau når de bliver 25? :)
Du er meget alders-fokuseret, er du ikke?
Christensen
06-06-2010, 19:34
Mens de andre nye Kakaer, Maradonaer og Peleer har været 25+, når de er blevet udråbt som det ene og det andet?
Jeg mistænker lidt de sydamerikanske klubber for at hype deres talenter, bare for at kunne tjene en fed sum, når de bliver sendt afsted til Europa. Vi har set det så sent som med Douglas Costa, der bliver rygtet til os for en sum der mindede om £20 mio, men endte i Shaktar for £5 mio så vidt jeg husker. Der kan nævnes hundredvis at lignende eksempler, og fordi man bliver udråbt som den nye superstjerne, er det langt fra sikkert man bliver et hit.
MOHoegsted
06-06-2010, 20:07
Du er meget alders-fokuseret, er du ikke?
Jo, jeg tænker i hvertfald meget på alderen.
Mens de andre nye Kakaer, Maradonaer og Peleer har været 25+, når de er blevet udråbt som det ene og det andet?
Jeg mistænker lidt de sydamerikanske klubber for at hype deres talenter, bare for at kunne tjene en fed sum, når de bliver sendt afsted til Europa. Vi har set det så sent som med Douglas Costa, der bliver rygtet til os for en sum der mindede om £20 mio, men endte i Shaktar for £5 mio så vidt jeg husker. Der kan nævnes hundredvis at lignende eksempler, og fordi man bliver udråbt som den nye superstjerne, er det langt fra sikkert man bliver et hit.
Siger jeg heller ikke, og ja det rigtigt mange bliver ikke engang til noget. De fleste bliver ikke til noget, men meget af det har også været manglende tid på førsteholdskampe. Dodo har der selv været scout på, men jeg siger heller ikke nødvendigvis vi skal købe ham, han kunne bare være et emne, hvis Chris Smalling flopper.
Kasper United
06-06-2010, 20:09
Men det er svært at se det rentable i forretningen, hvis vi skal hente 100, før en af disse 'nye stjerner' skal slå til. I bagklogskabens kloge lys, har vi da gjort rette i ikke at hente nogen af de utallige spillere, der er blevet kaldt den nye Pelé eller Maradona. Kun een spiller har været i nærheden af at leve op til et sådant prædikat, og ham satte Barcelona sig tungt på meget tidligt.
Jaja, helt enig. Det er heller ikke sådan, jeg mener det. Det var bare mere, at det kunne jo være, han var en af de hundred - ironisk.
Men Cristiano Ronaldo må da ellers har gjort sit, for at leve op til efternavnet Ronaldo.
ChristianR
06-06-2010, 20:14
Jaja, helt enig. Det er heller ikke sådan, jeg mener det. Det var bare mere, at det kunne jo være, han var en af de hundred - ironisk.
Men Cristiano Ronaldo må da ellers har gjort sit, for at leve op til efternavnet Ronaldo.
Ja, man kan sige, at Christiano Ronaldo har haft en stor fordel i forhold til så mange andre spillere. Der har ikke ligget det helt store pres på hans skuldre, fordi han ville leve op til navnet 'Den nye Ronaldo' uanset spil pga hans dåbsattest.
Det er egentlig en interessant teori. Jeg tror min søn skal hedde Maradona, så han ikke skal leve op til nogen bestemt. Han ER den nye Maradona :D
Ej, nu blev det vist for sort...
MOHoegsted
06-06-2010, 21:44
Jamen bare læg mærke til navnet: Ronaldo Olm Høgsted, det min søn, han skal nok leve op til det! :D
Kasper United
06-06-2010, 21:54
Ja, man kan sige, at Christiano Ronaldo har haft en stor fordel i forhold til så mange andre spillere. Der har ikke ligget det helt store pres på hans skuldre, fordi han ville leve op til navnet 'Den nye Ronaldo' uanset spil pga hans dåbsattest.
Det er egentlig en interessant teori. Jeg tror min søn skal hedde Maradona, så han ikke skal leve op til nogen bestemt. Han ER den nye Maradona :D
Ej, nu blev det vist for sort...
:lolol:
United DK
06-06-2010, 21:55
Jamen bare læg mærke til navnet: Ronaldo Olm Høgsted, det min søn, han skal nok leve op til det! :D
Seriøst?! :lolol:
Kasper United
06-06-2010, 21:56
:stuuupid:
United DK
06-06-2010, 22:02
:stuuupid:
Hvorfor skal jeg have den?
Fordi han ikke forstår din humor ;)
Kasper United
07-06-2010, 12:11
Undskyld.....
Fordi han ikke forstår din humor ;)
Jeg fatter den overhovedet ikke? Hvad er humor?
U
Jeg fatter den overhovedet ikke? Hvad er humor?
Det noget som er lidt gult og mellem træ. Det forholder sig til de civiles regler og love om den private ejendom.
Got it? :)
Kasper United
07-06-2010, 13:08
Det noget som er lidt gult og mellem træ. Det forholder sig til de civiles regler og love om den private ejendom.
Got it? :)
Haha :D
Back to topic! :)
Jeg kan kun glæde mig over, jeg nu kan se ALLE PL kampe, på 5'ern og 6'ern! :) Så glæder mig til at kunne følge ALLE spillere tættere end den forrige sæson. Er dog træt af internet streams.. :P
MOHoegsted
07-06-2010, 14:02
Jeg kan kun glæde mig over, jeg nu kan se ALLE PL kampe, på 5'ern og 6'ern! Så glæder mig til at kunne følge ALLE spillere tættere end den forrige sæson. Er dog træt af internet streams.. :P
Er jeg godt nok også, og jeg havde en computer før, der crashede hvert 5 minut. Så det bliver spændende at følge dem nu.
Haha nej, det var bare en joke. :D
schousboe9
09-07-2010, 19:54
Han har fået nr. 12! :trophy:
http://img683.imageshack.us/img683/9620/picsrvmanutdcom.jpg
Ville jo egentlig være sandsynligt nok...
Han har fået nr. 12! :trophy:
http://img683.imageshack.us/img683/9620/picsrvmanutdcom.jpg
Ville jo egentlig være sandsynligt nok...
Det kan du ikke regne med. Uniteds træningstrøjer passer sjældent med spillernes nummer. Ronaldo havde f.eks. nummer 10, kan jeg huske :)
Elrantiri
09-07-2010, 20:10
Nu ved vi at Smalling IKKE får nr 12 :p
Nu ved vi at Smalling IKKE får nr 12 :p
Det siger jeg ikke! :p Siger bare, at vi ikke kan bekræfte det via hans træningsshorts, idet mange af spillerne har andre nummer på deres træningstøj end det de har på banen :). Rooney har vist nummer 9, hvis jeg husker og så videre.
schousboe9
09-07-2010, 20:14
Det kan du ikke regne med. Uniteds træningstrøjer passer sjældent med spillernes nummer. Ronaldo havde f.eks. nummer 10, kan jeg huske :)
Jå-håv! Giggs har også fået nummer 58, det bekræfter kilder tæt på Old Trafford - OG det står i Aktuelt!
MOHoegsted
09-07-2010, 20:26
Det siger jeg ikke! :p Siger bare, at vi ikke kan bekræfte det via hans træningsshorts, idet mange af spillerne har andre nummer på deres træningstøj end det de har på banen :). Rooney har vist nummer 9, hvis jeg husker og så videre.
Ja Rooney spiller altid i nummer 9 til træning, Nani spiller vist også i nummer 7.
Men det skulle ikke undre mig han fik nummer 12, nu er Ben jo gone, og nummer 14 lader vist til at vores kære Chicharito får.
Ja Rooney spiller altid i nummer 9 til træning, Nani spiller vist også i nummer 7.
Men det skulle ikke undre mig han fik nummer 12, nu er Ben jo gone, og nummer 14 lader vist til at vores kære Chicharito får.
Det får han med garanti, når størstedelen af nummerudvalget er valgt i forvejen, medmindre andre bliver solgt. Men ejg synes, at nummer 12 er 2. målmandens nummer, så jeg håber, at Smalling får et andet nummer.
United DK
09-07-2010, 21:16
Det er nu meget sandsynligt, eftersom det kun er nr. 12 og 14 der er fri af de lave numre, og jeg er ret sikker på, at Hernandez snupper samme nummer, som han spiller med for landsholdet.
United DK
09-07-2010, 21:19
Det får han med garanti, når størstedelen af nummerudvalget er valgt i forvejen, medmindre andre bliver solgt. Men ejg synes, at nummer 12 er 2. målmandens nummer, så jeg håber, at Smalling får et andet nummer.
I engelsk fodbold er nr. 13 faktisk traditionelt reservemålmandens nummer, selvom man på klubplan ikke tager det så højtideligt. Van der Gouw havde jo nr. 17, Howard startede med nr. 14, og VDS startede med nr. 19. På samme måde har både Robson, McClair og nu Park båret nr. 13.
I engelsk fodbold er nr. 13 faktisk traditionelt reservemålmandens nummer, selvom man på klubplan ikke tager det så højtideligt. Van der Gouw havde jo nr. 17, Howard startede med nr. 14, og VDS startede med nr. 19. På samme måde har både Robson, McClair og nu Park båret nr. 13.
Ja, nummer 13 er også, men jeg synes bare, at det ser forkert ud, når en markspiller har nummer 12. 1, 12 og 13 er IMO målmændenes numre.
United DK
09-07-2010, 21:41
Ja, nummer 13 er også, men jeg synes bare, at det ser forkert ud, når en markspiller har nummer 12. 1, 12 og 13 er IMO målmændenes numre.
Hvad så når en målmand har f.eks. nr. 8? :D
http://en.wikipedia.org/wiki/1974_FIFA_World_Cup_Final (kig på Hollands målmand Jongbloed)
Hvad så når en målmand har f.eks. nr. 8? :D
http://en.wikipedia.org/wiki/1974_FIFA_World_Cup_Final (kig på Hollands målmand Jongbloed)
Ja, jeg kan godt huske, at der har været nogle undtagelser i 80'erne og ham Jongbloed, som du lige har linket til, når man så highlights på EuroSport. Men det hører vel til de få personer :D
United DK
09-07-2010, 21:47
Jeg mener også, at man i dag har regler for visse numre, så en målmand altid har nr. 1 ved f.eks. VM. Der er dog stadig Kafes fra AEK Athen.
http://www.dlcache.indiatimes.com/imageserve/07Md3nE9Yf1Wk/500x350.jpg
DavidMadsen
09-07-2010, 22:01
Det er nu meget sandsynligt, eftersom det kun er nr. 12 og 14 der er fri af de lave numre, og jeg er ret sikker på, at Hernandez snupper samme nummer, som han spiller med for landsholdet.
Det havde han også i Guadalajara/Chivas, afhængigt af hvad man har lyst til at kalde hans tidligere klub.
Jeg mener også, at man i dag har regler for visse numre, så en målmand altid har nr. 1 ved f.eks. VM. Der er dog stadig Kafes fra AEK Athen.
http://www.dlcache.indiatimes.com/imageserve/07Md3nE9Yf1Wk/500x350.jpg
Det er godt nok et 1-tal. ;)
Elrantiri
09-07-2010, 22:02
Nej ved det godt, men jeg vil til gengæld godt gå så langt som at sige, at Smalling og 12 højst sandsynligt ikke kommer på samme trøje. Mest fordi jeg kan.
Det er godt nok et 1-tal. ;)
Tror han påpeger at han er markspiller. ;)
DavidMadsen
09-07-2010, 23:04
Tror han påpeger at han er markspiller. ;)
Shit, jeg troede han var keeper. Havde ikke lige set at han ikke havde handsker på.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=68638&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Ifølge den kære John bliver Smalling en stor spiller :)
hjprtlund101
21-07-2010, 21:09
jeg glade mig til se han spil
http://www.footballfancast.com/2010/07/football-blogs/are-the-new-premier-league-regulations-a-step-forward?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ffc_manchester_united_blogs+% 28FFC_Manchester_United_Blogs%29
Interessant læsning.. Vidste ikke helt hvor jeg skulle poste den, men valgte at gøre det her, da den omhandler Smalling en smule.
schousboe9
01-08-2010, 10:51
http://www.footballfancast.com/2010/07/football-blogs/are-the-new-premier-league-regulations-a-step-forward?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ffc_manchester_united_blogs+% 28FFC_Manchester_United_Blogs%29
Interessant læsning.. Vidste ikke helt hvor jeg skulle poste den
Home-grown rule (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2151&page=6) ;)
Har Chris Smalling fået nummer 12? Synes ikke rigtig jeg har læst noget/hørt noget.
Har Chris Smalling fået nummer 12? Synes ikke rigtig jeg har læst noget/hørt noget.
Yup :)
Eller, det er ihvertfald det han spiller med lige nu ;)
United DK
09-10-2010, 13:14
Smalling scorede Englands sejrsmål i går mod Rumænien.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9072274.stm
ChristianR
09-10-2010, 13:21
Smalling scorede Englands sejrsmål i går mod Rumænien.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9072274.stm
Kan det passe, han var eneste United-mand, der spillede kampen?
Kan det passe, han var eneste United-mand, der spillede kampen?
Cleverley og Welbeck var også med, var de ikke?
ChristianR
09-10-2010, 13:35
Cleverley og Welbeck var også med, var de ikke?
De er bare ikke nævnt i referatet, United DK linkede til. Det er derfor, jeg spørger.
United DK
09-10-2010, 13:43
Efter hvad jeg kan se startede England med:
1. Frank Fielding
2. Michael Mancienne
3. Ryan Bertrand
4. Fabrice Muamba
5. Chris Smalling
6. Phil Jones
7. Tom Cleverley
8. Jordan Henderson
9. Danny Welbeck
10. Jack Wilshere
11. Danny Rose
Så ja, kun en nuværrende trupspiller for os, men tre med udlejede spillere.
Fedt at se Welbeck spille regelmæssigt. Er dog lidt bekymret for om Smalling får nok spilletid som reserve hos os til at udvikle sig .
Don Kafai
09-10-2010, 15:39
Fedt at se vi har så markante u-spillere på Englands landshold. Uden at have set kampen, så formoder jeg, at Smalling er forsvarsdirigent, Cleverley er den offensive drivkraft på midtbanen, mens Welbeck er førsteangriber.
Jeg kan se alle tre være en del af Uniteds kamptrup (1-18) i 2011/12-sæsonen.
_4nVdxBbTfo
2:19 inde scorer Smalling ved hjørne
Hvem vidste Smalling var tidligere national mester i judo? Show of hands please :D
DavidMadsen
02-11-2010, 18:06
Hvem vidste Smalling var tidligere national mester i judo? Show of hands please :D
Link! :D
United DK
02-11-2010, 18:09
Vidste du ikke det? Du er da en dårlig fan!
Vidste du ikke det? Du er da en dårlig fan!
Ja, det må jeg jo nok indrømme :(
http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=157821&postcount=153
Link! :D
Så det bare på Twitter, men den skulle være god nok :)
http://www.bjcanglia.co.uk/old/judoscene/2000/summer.htm
National Club and Player Award Scheme Following on from last years inaugural awards the time is upon us once more to start thinking about nominations for the awards for 2000.
Last year the individual junior winners were Christopher Smalling, Walderslade Judo Club and Zoe Turner, ADS Judo Club, whilst Club of the Year went to Katsutoshi (Wymondham) Judo Club, in the Anglia Region.
:D
Heldigvis er han også god til fodbold. Jeg har været meget imponeret over ham i de kampe, han har spillet indtil nu. Hvis Evans ikke snart hæver sin form, varer det ikke længe, før han bliver overhalet. Forhåbentlig har vi et fremtidigt, britisk midterforsvar på plads med de to.
Et tillykke til Smalling er vel på sin plads nu hvor han er blevet udtaget til landsholdet. Gad vide om det var hans præstation som angriber mod Villa der gjorde udslaget :D
schousboe9
15-11-2010, 13:06
Et tillykke til Smalling er vel på sin plads nu hvor han er blevet udtaget til landsholdet. Gad vide om det var hans præstation som angriber mod Villa der gjorde udslaget :D
Frisuren fra Maidstone-tiden skulle vel kaste en belønning af sig på et eller andet tidspunkt. :D
United DK
15-11-2010, 13:32
Capello er da en joke.
Hvad laver folk som Carlton Cole, Smalling, Gibbs og Bothroyd (fra Cardiff i TC!) på landsholdet?
Det er efterhånden ikke noget stort, at komme på det engelske landshold, man skal bare sidde på bænken for en storklub, eller lave et mål mod Scunthorpe.
schousboe9
15-11-2010, 13:38
De såkaldte store spillere præstere jo ikke alligevel, og før fik han kritik for ikke at skifte dem ud. Nu skal han så have kritik for at gøre det?
Jeg synes, det er helt fint, at andre (og unge) får chancen. Så har de været med omkring landsholdet, og er måske endnu mere opsat på at genvinde pladsen næste gang det virkelig tæller. Det er jo heller ikke fordi, der nu er tale om et kæmpe generationsskifte, det er kun en ligegyldig træningskamp.
Hvis de ikke skal ind og snuse nu, hvornår skal de så?
De såkaldte store spillere præstere jo ikke alligevel, og før fik han kritik for ikke at skifte dem ud. Nu skal han så have kritik for at gøre det?
Jeg synes, det er helt fint, at andre (og unge) får chancen. Så har de været med omkring landsholdet, og er måske endnu mere opsat på at genvinde pladsen næste gang det virkelig tæller. Det er jo heller ikke fordi, der nu er tale om et kæmpe generationsskifte, det er kun en ligegyldig træningskamp.
Enig. Det er trodsalt "bare" en venskabskamp.
United DK
15-11-2010, 14:12
Det er ikke et spørgsmål om, at de unge ikke skal have chancen, og jeg synes det er fint, at Wilshere får chancen, men han spiller også regelmæssigt for Arsenal. Hverken Smalling eller Gibbs spiller særligt mange minutter for United og Arsenal, og jeg tvivler på de var blevet udtaget, hvis de havde spillet for en klub som Fulham. Udtagelsen af Bothroyd er en hån mod det engelske landshold, for overliggeren bør sættes højere end den næstbedste række, og endelig har Carlton Cole været elendig i denne sæson, og jeg kan ikke se, hvad Kevin Davies gjort galt. Han er i form, og spiller for et hold, der p.t. ligger på en 5. plads i PL.
Som sagt, godt at se Wilshere, Carroll og Henderson blandt de udvalgte, men ikke Smalling, Gibbs osv. At det bare er en træningskamp ændre ikke noget, det sender et forkert signal, når reserver og Championship-spillere kan komme på det engelske landshold.
schousboe9
15-11-2010, 14:37
Det er ikke et spørgsmål om, at de unge ikke skal have chancen, og jeg synes det er fint, at Wilshere får chancen, men han spiller også regelmæssigt for Arsenal. Hverken Smalling eller Gibbs spiller særligt mange minutter for United og Arsenal, og jeg tvivler på de var blevet udtaget, hvis de havde spillet for en klub som Fulham.
Nu er en spiller fra en lavere rangerende klub jo netop udtaget, så det er jeg ikke så sikker på.
Udtagelsen af Bothroyd er en hån mod det engelske landshold, for overliggeren bør sættes højere end den næstbedste række
Hvis han har landsholdsniveau, skal han vel udtages? Jeg har ikke selv set ham spille, men han er eftersigende on fire, og så skal man ikke bare bruge Heskey eller Peter Crouch, som kun lige præcis har skrabet sit første mål overstregen.
Hvis Bothroyd sælges til Chelsea til janaur, er hans landsholdsplads så pludselig berettiget?
og endelig har Carlton Cole været elendig i denne sæson, og jeg kan ikke se, hvad Kevin Davies gjort galt. Han er i form, og spiller for et hold, der p.t. ligger på en 5. plads i PL.
Ja, i år. Hvor er han næste år som 34-årig? Jeg synes tilgengæld, det var en hån, at han blev udtaget sidste gang. Manden har intet at tilføre på internationalt niveau og han har ikke just karrieren foran sig.
Som sagt, godt at se Wilshere, Carroll og Henderson blandt de udvalgte, men ikke Smalling, Gibbs osv. At det bare er en træningskamp ændre ikke noget, det sender et forkert signal, når reserver og Championship-spillere kan komme på det engelske landshold.
Det mener jeg ikke. Smalling er jo et godt eksempel på, at du ikke behøver være verdenskendt for at blive 'opdaget', og som skrevet tidligere kommer de nu med omkring og er ikke ligeså overvældet næste gang, når de er med på afbud og hvor det virkelig gælder.
United DK
15-11-2010, 15:02
Nu er en spiller fra en lavere rangerende klub jo netop udtaget, så det er jeg ikke så sikker på.
God pointe, jeg holder dog fast i min påstand.
Hvis han har landsholdsniveau, skal han vel udtages? Jeg har ikke selv set ham spille, men han er eftersigende on fire, og så skal man ikke bare bruge Heskey eller Peter Crouch, som kun lige præcis har skrabet sit første mål overstregen.
Så hvis en eller anden i den danske 1. division er on fire, så skal han også på landsholdet? Der er måske netop en grund til, at han er on fire, og det kunne jo være niveauet.
Hvis Bothroyd sælges til Chelsea til janaur, er hans landsholdsplads så pludselig berettiget?
Hvis han spiller regelmæssigt og score, ja. Det ville være mærkeligt at undlade en mand, der score for et af verdens bedste klubhold.
Ja, i år. Hvor er han næste år som 34-årig? Jeg synes tilgengæld, det var en hån, at han blev udtaget sidste gang. Manden har intet at tilføre på internationalt niveau og han har ikke just karrieren foran sig.
Hvordan kan du vide, at han intet har at tilfører på internationalt niveau? I såfald kan jeg hævde det samme med Bothroyd, som ikke engang har spillet PL-bold. Hans alder bør i øvrigt ikke være en last.
Det mener jeg ikke. Smalling er jo et godt eksempel på, at du ikke behøver være verdenskendt for at blive 'opdaget', og som skrevet tidligere kommer de nu med omkring og er ikke ligeså overvældet næste gang, når de er med på afbud og hvor det virkelig gælder.
Ja, det er da også synd, at de bliver helt overvældet. Man skal da ikke lukke folk ind på baggrund. Smalling bør først være A-landsholdsspiller, når han spiller regelmæssigt for os, ikke før.
schousboe9
15-11-2010, 15:29
Så hvis en eller anden i den danske 1. division er on fire, så skal han også på landsholdet? Der er måske netop en grund til, at han er on fire, og det kunne jo være niveauet.
Nu vil jeg vove den påstand, at TC er lige niveauet over den danske 1. division, så sådan kan du ikke stille det op. Men man kan sagtens spille i en svag liga, og alligevel have niveau til mere. Nistelrooy og Suarez er gode eksempler.
Omvendt er Huntelaar så et dårligt et, men min pointe er, at hvis den enkelte spiller har niveauet, skal han naturligvis med i overvejelserne/udtages, uanset hvilken liga han spiller i. Er han god nok, spiller han jo ikke i den liga meget længere alligevel.
Hvis han spiller regelmæssigt og score, ja. Det ville være mærkeligt at undlade en mand, der score for et af verdens bedste klubhold.
Nu var min bemærkning om hans skifte bare hypotetisk og et dårligt forsøg på at nå frem til min pointe, så jeg lader den ligge her. Men ja, det ville da være mærkeligt.
Hvordan kan du vide, at han intet har at tilfører på internationalt niveau? I såfald kan jeg hævde det samme med Bothroyd, som ikke engang har spillet PL-bold. Hans alder bør i øvrigt ikke være en last.Lige præcis Davies' alder mener jeg er den altafgørende - og for Davies' vedkommende fatale - faktor mellem de to. Bothroyd er langt mere aktuel med tanke på EM2012 og hvem ved om han spiller fast i Premier League-efter sommerpausen?
Ja, det er da også synd, at de bliver helt overvældet. Man skal da ikke lukke folk ind på baggrund. Smalling bør først være A-landsholdsspiller, når han spiller regelmæssigt for os, ikke før.
Det er ikke fordi, de er synd for spillerne. Jeg tænker på holdet bedste. Det kan ikke hjælpe noget, at halvdelen er holdet er benovet over at være udtaget, hvis der skal præsteres. Så er det bedre, hvis de har været med før.
Men jeg tror ærlig talt, vi har gang i den lidt forkerte tråd... :)
DavidMadsen
15-11-2010, 16:24
@United DK:
Selvfølgelig skal Smalling med til en fuldstændig ligegyldig venskabskamp. Hvis han ikke skal prøve at finde de langsigtede afløsere for f.eks. Terry og Rio i venskabskampe, hvornår skal han så? At han bliver udtaget, betyder vel, at Capello vil se hvad han kan. Desuden har han spillet rigtig godt for United, i de kampe han har fået. Synes det er en rimelig udtagelse.
Don Kafai
16-11-2010, 05:09
Jeg ved ikke om en landsholdsudtagelse er fair eller ej, men jeg er virkelig imponeret over hans niveau. Der mangler en del teknisk (fx hans tæmninger er ikke helt så imponerende), men hans fodboldforståelse er helt oppe blandt de allerbedste på hans alder.
Jeg var ikke meget glad for at vi tilføjede ham til et allerede stærkt forsvar, men han er helt klart en fremtidens mand, og jeg synes han er et meget spændende talent. Tillykke med udtagelsen, Chrisser!.
Hold fast hvor er jeg bare blevet glad for Smalling. Han imponerer mig stort set hver gang og IMO har han overhalet både Evans, Brown og Oshea på sin plads. Kun Rio og Vidic er foran i køen.
Hvis han kan holde niveauet, så bliver han et monster i vores forsvar de næste mange, mange år. Jeg synes det har været fantastisk scoutingjob.
Han var ikke helt billig, men taget i betragtning af alder og at det var fra en konkurrende klub synes jeg det er money well spent.
Det var hæl-målet ;)
Hold fast hvor er jeg bare blevet glad for Smalling. Han imponerer mig stort set hver gang og IMO har han overhalet både Evans, Brown og Oshea på sin plads. Kun Rio og Vidic er foran i køen.
Hvis han kan holde niveauet, så bliver han et monster i vores forsvar de næste mange, mange år. Jeg synes det har været fantastisk scoutingjob.
Han var ikke helt billig, men taget i betragtning af alder og at det var fra en konkurrende klub synes jeg det er money well spent.
Ja, han har været helt forrygende. Langt bedre end man havde turdet håbe på og uden tvivl førstereserve til midterforsvaret.
Der var så mange herinde, som ville have Simon Kjær til klubben og ikke forstod indkøbet af 'ukendte' Smalling, men man må sige, at Fergie skulle få ret. Smalling er en bedre forsvarsspiller, end Kjær nogensinde bliver, og det lover rigtig godt for fremtiden, at vi har ham og Evans i truppen. Der har været meget fokus på Hernandez, men Smalling har været mindst lige så god.
MOHoegsted
24-01-2011, 11:10
Ja, han har været helt forrygende. Langt bedre end man havde turdet håbe på og uden tvivl førstereserve til midterforsvaret.
Der var så mange herinde, som ville have Simon Kjær til klubben og ikke forstod indkøbet af 'ukendte' Smalling, men man må sige, at Fergie skulle få ret. Smalling er en bedre forsvarsspiller, end Kjær nogensinde bliver, og det lover rigtig godt for fremtiden, at vi har ham og Evans i truppen. Der har været meget fokus på Hernandez, men Smalling har været mindst lige så god.
Det måske at tage munden for fulde mht. til Kjær, jeg tror selv på Kjær har et kæmpe potentiale, og det hypotetisk at spå om hvem der bliver bedst, er ikke i tvivl om han sagtens kan nå Smallings nuværende evne.
Vil også lige tilslutte mig MOHoegsted her. Det er vist lige i overkanten allerede at sige Kjær ikke bliver ligeså så god som Smalling er nu. Jeg mener stadigvæk Kjær er bedre lige nu, og han skal nok blive bedre.
Udover det, så er jeg enig. Smalling her helt fantastisk og minder mig meget om Rio.
Synes også Smalling har været god... Men opgaven ser måske også lidt nemmere ud når han står ved siden af en Vidic mod et lammet Birmingham hold (som eksempel)......
Mht. Kjær så tæl lige til 10 :) Ok, at være begejstret - meeeen, man må også lige se på hvilke kampe Smalling spiller (se ovenfor) ...
Smalling er fremtidensmand, og han skal nok blive vores helt store forsvarsstjerne :)
Danielsen
16-02-2011, 19:15
http://therepublikofmancunia.com/smalling-rios-advice-kept-tevez-quiet/
Sjovt lille interview. Fedt, at Rio's lille fif, faktisk hjalp en hel del :)
Og man så jo ikke meget til Tevez, i den kamp....så vidt jeg husker ;)
http://www.sporten.dk/fodbold/united-skurk-troestet-med-druk-og-damer
United-skurk.. OMFG..
Det er måske ikke så hensigtsmæssigt for klubbens image, men Smalling er ca samme alder som mig og jeg kan sgu godt sætte mig ind i, at det sikkert ikke er sjovt at gå i graven med 100 millioner på bankbogen. Man skal da også hygge sig ;)
Det er måske ikke så hensigtsmæssigt for klubbens image, men Smalling er ca samme alder som mig og jeg kan sgu godt sætte mig ind i, at det sikkert ikke er sjovt at gå i graven med 100 millioner på bankbogen. Man skal da også hygge sig ;)
Ja, så længe han leverer som han gør lige nu, så kunne jeg næsten heller ikke være mere ligeglad.
Ja, så længe han leverer som han gør lige nu, så kunne jeg næsten heller ikke være mere ligeglad.
Præcis! Jeg ville sgu også gerne smadre et hotel værelse og te' mig som en rockstjerne :D
United DK
03-03-2011, 12:53
Jeg troede truppen tog samlet hjem efter udekampe, men det er åbenbart ikke tilfældet.
Til selve sagen skal Smalling naturligvis passe lidt på. Det kan godt være han er en ung gut, der samtidig har en masse penge, men som prof. fodboldspiller kan du ikke bare gøre som alle andre, heller ikke selvom du er ung. Der skal være nogen grænser, og hvis han ikke finder dem, så ender han bare som Gazza og Best, og spilder sit talent på druk og damer.
Det kunne godt lyde lidt som en historien aviserne blæser op til mere end det i virkeligheden er. Han er i fokus, efter kampen mod Chelsea, ergo er det god historie for dem, at bringe nyheden.
Men som Uniteds talsperson siger, "han havde nogle venner på værelset". Mon ikke bare, de har hygget sig og været lidt larmende. Det ved vi jo alle sagtens kan ske, hvis man er nogle venner samlet. Så tror nu næppe der har været stor abe-fest på værelset, og smadret ting i stor stil..
Det kunne godt lyde lidt som en historien aviserne blæser op til mere end det i virkeligheden er. Han er i fokus, efter kampen mod Chelsea, ergo er det god historie for dem, at bringe nyheden.
Men som Uniteds talsperson siger, "han havde nogle venner på værelset". Mon ikke bare, de har hygget sig og været lidt larmende. Det ved vi jo alle sagtens kan ske, hvis man er nogle venner samlet. Så tror nu næppe der har været stor abe-fest på værelset, og smadret ting i stor stil..
Når Ekstra Bladet kalder det en druk og hor skandale, så er det en druk og hor skandale. Intet mindre..
Uanset om druk og hor så rent faktisk var 2 kolde pils og en happy ending..
MOHoegsted
08-07-2011, 13:36
Smalling underskriver ny 5-årige aftale (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jul/smalling-signs-new-contract.aspx)
Det virkelig vigtigt for klubben syntes jeg, og det viser vi 100 % satser på ham!
Smalling underskriver ny 5-årige aftale (http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jul/smalling-signs-new-contract.aspx)
Det virkelig vigtigt for klubben syntes jeg, og det viser vi 100 % satser på ham!
Han havde en fremragende debutsæson og fremstår vel idag som et af de største centrale forsvarstalenter i hele europa.
Han fortjener den forlængelse, som sikkert også har reguleret lidt ved lønnen mon ikke :)
Hl-Glory
08-07-2011, 14:04
Rigtig god nyhed!
- Han imponerede mig utrolig meget sidste sæson, den sikkerhed han har med bolden samt den udstråling han spiller med.
DavidMadsen
08-07-2011, 14:31
Hold da op. Fem år til Young, Phil Jones, de Gea og nu Smalling. Ferguson ligner mere og mere en mand, der stopper i nær fremtid, og derfor er ved at gøre holdet klar til sin arvtager. Jeg begynder allerede nu at frygte, at ham og Giggs stopper næste sommer.
TheatreofDreams
08-07-2011, 14:38
Hmm... Tror ikke at han stopper, jeg tror nærmere at han gør holdet klar til næste generation efter Scholes, Giggs, Neville og Beckham. Men det er vist kun Fergie himself der ved hvornår han stopper :(
United DK
08-07-2011, 14:40
Hold da op. Fem år til Young, Phil Jones, de Gea og nu Smalling. Ferguson ligner mere og mere end mand, der stopper i nær fremtid, og derfor er ved at gøre holdet klar til sin arvtager. Jeg begynder allerede nu at frygte, at ham og Giggs stopper næste sommer.
Han stopper ikke allerede til næste sommer, han vil lige have lov at sætte de nuværrende unge ind i tingene, og så stopper han i 2014.
schousboe9
08-07-2011, 15:07
Han stopper ikke allerede til næste sommer, han vil lige have lov at sætte de nuværrende unge ind i tingene, og så stopper han i 2014.
Ja, we get it!
MOHoegsted
08-07-2011, 16:20
Ja, we get it!
Nej, sig det lige igen!
DavidMadsen
08-07-2011, 20:52
Det er du ret overbevist om, hva'? Jeg skyder umiddelbart på 2013, men 2014 er også meget sandsynligt.
United DK
08-07-2011, 21:25
Ja, we get it!
Nej, sig det lige igen!
Det er du ret overbevist om, hva'? Jeg skyder umiddelbart på 2013, men 2014 er også meget sandsynligt.
Jeg vil bare lige sikre mig, at folk husker det, så man kan hylde legendens synske evner om tre år.
schousboe9
08-07-2011, 21:50
Jeg vil bare lige sikre mig, at folk husker det, så man kan håne legendens sygelige forestillinger om tre år.
Bum. Og så 5 tegn.
dannigizmo
25-08-2011, 14:26
http://pics.livejournal.com/niddlez/pic/0000bgqp/s320x240
Are we ever going to see you with an afro again?
Robert Appel, Denmark
I've seen that picture that keeps cropping up! It's not the most flattering and I think those days are probably gone. I was very proud of it at the time but it was difficult to comb it every day and maintain it. These days it's easier to keep it short.
:p
Fuck hvor fedt! Nåede ikke at få hele chatten med. Så må jeg håbe han synes mit spørgsmål var det bedste! :p
Kasper United
25-08-2011, 20:02
Fuck hvor fedt! Nåede ikke at få hele chatten med. Så må jeg håbe han synes mit spørgsmål var det bedste! :p
Hvor/hvordan kunne du stille ham (og andre spillere?) spørgsmål?
dannigizmo
25-08-2011, 20:06
I dag omkring kl. 13.30 og en halv times tid frem var der mulighed for at chatte med Smalling på manutd.com :)
Hvor/hvordan kunne du stille ham (og andre spillere?) spørgsmål?
Engang imellem er der en spiller til truppen der giver live chat på manutd.com og så kunne man jo lige skrive til ham og få at vide at det er svært at redde afrohår :D
Anderson8
30-12-2011, 00:32
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14801
WTF?
Fletcherfan
30-12-2011, 00:34
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14801
WTF?
Ja, først Fletcher og så Smalling... Hvad sker der her???
Anderson8
30-12-2011, 00:35
Det lyder godt nok mærkeligt!
steffapop
30-12-2011, 00:38
Kirtelfeber? Er det noget i stil med kyssesyge? Shit hvor er det altså ærgerligt!!
PatriceEvra3
30-12-2011, 00:47
Jeg begynder næsten at tro de højere magter holder med City. Gud må være medløber.
Jeg fatter ikke det er muligt at have så mange skader/sygdomme som vi har. Det lader til at det ikke vil stoppe. Håber Ferguson afkræfter det rygte i morgen.
patrick1991
30-12-2011, 00:56
Gud vil have SAF køber ind.. det skulle man ihvertfald tro. om ikke andet, er det næsten et krav med alle de skader.. og Vidic og smalling er altså to vigtige brikker vi har.. Ferdinand bliver hurtigt skadet, og bliver det sikkert igen!
Fabio og Rafael er konstant skadet.. så ja er det ikke næsten et krav at få købt en center forsvar :S plus vi derimod mangler en center midt... HOLD kæft hvor det vildt!
patrick1991
30-12-2011, 00:57
måske i virkeligheden to forsvarsspillere, og så må midten vel vente:S
De skal også spilles ind.. Det er skuda noget af en lorte situation det her..
schousboe9
30-12-2011, 02:22
http://thegypsypursuit.files.wordpress.com/2011/11/disappointed-baby.jpg
United DK
30-12-2011, 09:39
Tre måneder?! Det er ren til grin det her, jeg kan ikke mindes en klub, der har været så uheldig med alle mulige skader og sygdomme, men vi får da godt nok testet bredden til det absurde. Rooney får vel også snart en skade, der holder ham ude i et par måneder?
Mon ikke United i det kommende tranfervindue kigger en ekstra gang på nogle af de defensive spillere, de har skrevet op i deres "emnebog" ?
Christensen
30-12-2011, 10:08
Kirtelfeber? Er det noget i stil med kyssesyge? Shit hvor er det altså ærgerligt!!
Uden at være 100 % sikker mener jeg, at kyssesyge også kaldes kirtelfeber..
Uden at være 100 % sikker mener jeg, at kyssesyge også kaldes kirtelfeber..
Ja, det er vist det samme.
Hvis vi vinder mesterskabet i denne sæson, så må det sgu næsten være i top 3 over Fergies største bedrifter, taget i betragtning af hvad han har haft at arbejde med gennem hele sæsonen.
Okay, nu er det altså ikke sjovt mere!
MagnusChristiansen
30-12-2011, 11:13
Jeg skærer snart min pik over i vrede...
Ferguson afviser!
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-afviser-Smalling-historie
Håber han taler sandt. Det er simpelthen for meget!
Nu savner man O'Shea endnu mere :(
Kasper United
30-12-2011, 11:18
Ferguson afviser!
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-afviser-Smalling-historie
Håber han taler sandt. Det er simpelthen for meget!
Tilbage til virkeligheden, folkens. Fergie udtaler selv, at det "kun" er halsbetændelse, så man må vel gå ud fra, at Fergie taler sandt. Smalling siddende ude i 3 måneder vil være katastrofalt i nuværende situation.
Vigtigt, at han dementere rygterne! Ville være katastrofalt hvis vi skulle miste Smalling i 3 mdr - specielt i disse skadestider!
United DK
30-12-2011, 11:38
Jeg skærer snart min pik over i vrede...
Jeg håber ikke du nåede at gøre det. Ikke fordi jeg skal bruge den til noget, men lidt medmenneskelig er jeg da.
MagnusChristiansen
30-12-2011, 16:53
Jeg håber ikke du nåede at gøre det. Ikke fordi jeg skal bruge den til noget, men lidt medmenneskelig er jeg da.
Gjorde det i vrede, men det er ikke noget gaffa-tape ikke kan klare...
schousboe9
30-12-2011, 16:54
Gjorde det i vrede, men det er ikke noget gaffa-tape ikke kan klare...
Hvis svaret ikke er gaffa, har du stillet spørgsmålet forkert!
MagnusChristiansen
30-12-2011, 16:56
Hvis svaret ikke er gaffa, har du stillet spørgsmålet forkert!
"Har du fået din pik på igen?"
Fedt spørgsmål...
morten8832
08-02-2012, 16:52
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15153
Det vil United nyde virkelig godt af, da vi i de sidste sæsoner har været direkte elendig på dødbolde - her specielt hjørnespark..
Men før han begynder at træne dødboldsituationerne, skulle han nok også lige først få styr på den defensive del - har ikke virket helt på toppen på den højreback
MaxIImus
08-02-2012, 16:57
Han er en mand som jeg forventer store ting fra. Han har stort set hele pakken (høj, stærk, god omgang med bolden) undtagen erfaringen som kommer ved at spille på en af de største hold i verden.
Det er rigtigt United er decideret elendig til offensive dødboldssituationer især nu hvor Vidic er skadet. Ferdinand er ikke stærk offensiv og vores backs har ikke hovedspillet som kompetencer. Smalling har potentialet og formår han at udvikle dette, så ser jeg ingen grunde for, at han ikke også bliver farlig offensiv.
Faktisk synes jeg ikke United er så dårlig stillet med Evans, Smalling og Jones som fremtidens mænd. Faktisk synes jeg Evans har vist en masse på det seneste og selvom det hele ikke har været lutter lagkage men der er sket forbedringer.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=15153
Det vil United nyde virkelig godt af, da vi i de sidste sæsoner har været direkte elendig på dødbolde - her specielt hjørnespark..
Men før han begynder at træne dødboldsituationerne, skulle han nok også lige først få styr på den defensive del - har ikke virket helt på toppen på den højreback
Ja, det kunne være dejligt med nogle flere mål på dødbolde, især hjørnespark.
Sandsynligheden for at vi scorer på et hjørnespark er vel stort set lig nul lige pt.
Ja, det kunne være dejligt med nogle flere mål på dødbolde, især hjørnespark.
Sandsynligheden for at vi scorer på et hjørnespark er vel stort set lig nul lige pt.
Det er altså også svært for vores forsvarsspillere at score på dødbolde, når Nanis , Youngs og andre skytter i truppens sparketeknik ved dødbolde er ringere end Heskeys fodboldtalent.
morten8832
08-02-2012, 19:06
Det er altså også svært for vores forsvarsspillere at score på dødbolde, når Nanis , Youngs og andre skytter i truppens sparketeknik ved dødbolde er ringere end Heskeys fodboldtalent.
Nu ved jeg ikke om Heskeys fodboldtalent er så ringe, men vil da give dig ret i, at hjørnesparkenes kvalitet heller ikke har været noget at skrive hjem om.. Og det kan undre mig, da Young i sidste sæson sparkede fantastisk på hjørnespark for Aston Villa.. Men det er helt sikkert også noget der skal trænes
Glory Man United
08-02-2012, 19:07
Ja men kunne vi så i det mindste ikke bare aftale med modstanderen, at der skal være fri for mål på dødbolde? Det er jo et halvt straffespark pt, når modstanderne får frispark/hjørnespark
SpanGdix
08-02-2012, 21:54
Virkelig off-topic, men er der egentlig nogen, som ved hvornår vi sidst har scoret på et hjørnespark?
morten8832
08-02-2012, 22:13
Virkelig off-topic, men er der egentlig nogen, som ved hvornår vi sidst har scoret på et hjørnespark?
I Champions League finalen 1999, hvor Ole Gunnar Solskjær scorer det afgørende mål i overtiden på hjørne..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.