Se fuld version : CC: Manchester United - Manchester City
Rasmus-K-J
27-01-2010, 21:37
Hvad sker der lige for der ikke er gult der? ronaldo fik rødt for noget lignende for nogle år siden.
NaniTheDoN
den lille lort er bare heldig !
Kolorteman
smid nu den idiot til Bellamy ud!
typisk den lorte argentiner, han udnytter alle vores fejl
Hvorfor skulle rafael ud? Han har spillet så flot!!!
MØG!
Tevez er en cunt, ad hvor er han heldig.
Og hvordan kan Bellamy seriøst undgå at få gult der?
unitedforreal
27-01-2010, 21:38
Hvis Rooney ikke brænder den chance. Så var united gået videre og jeg havde vundet 2200kr!.. har dem med 2!
hvordan kunne du brænde og give Tevez mulighed for at være med..
Elrantiri
27-01-2010, 21:38
Jeg ved ikke helt med jer, men jeg begynder at se en tendens på "skift ham ud" og målscorere
SKIFT ROONEY UD
Har kun set kampen fra det 70 min.
Var der en varm velkomst til Tevez :) ?
jeg Ved Ikke Helt Med Jer, Men Jeg Begynder At Se En Tendens På "skift Ham Ud" Og Målscorere
Skift Rooney Ud
skift Vds Ud! !
Carrick .. Det er så ufarligt.
NaniTheDoN
27-01-2010, 21:40
hvorfor er de så heldige?
chrisserUnited
NØJ den er stor carrick
Rasmus-K-J
Amen. Scor dog gutter.
Elrantiri
skift Vds Ud! !
Haha :haha:
der er et eller andet med tevez skal score mod united for city. (4 mål 3 kampe):mad:
Holmskov
27-01-2010, 21:41
Jeg ved ikke helt med jer, men jeg begynder at se en tendens på "skift ham ud" og målscorere
SKIFT ROONEY UD
Jeg er helt enig. Han har ikke været farlig overhovedet og har brændt en chance som selv min farmor kunne score på. Men han er fredet.
den skal fandme ind carrick!! hold kæft man
Thepostman
27-01-2010, 21:41
Den skal altså ind den der Carrick.
chrisserUnited
27-01-2010, 21:42
Synes vi skal have Owen ind nu hvor der står 3-3
kom med MAME (er han på bænken?)
Elrantiri
27-01-2010, 21:42
Jeg er helt enig. Han har ikke været farlig overhovedet og har brændt en chance som selv min farmor kunne score på. Men han er fredet.
Det er så slet ikke min pointe.
Der blev skrevet skift Carrick ud, og et par gange at Scholes skulle skiftes ud, bang 2-0. Så skulle Tevez skiftes ud så de kan pifte af ham, bom, 2-1. Nu skal vi skifte Rooney ud :p
Holmskov
27-01-2010, 21:43
Det er så slet ikke min pointe.
Der blev skrevet skift Carrick ud, og et par gange at Scholes skulle skiftes ud, bang 2-0. Så skulle Tevez skiftes ud så de kan pifte af ham, bom, 2-1. Nu skal vi skifte Rooney ud :p
My bad. :)
Keanooooo
27-01-2010, 21:43
fá nu sprket det lort ind!
Keanooooo
27-01-2010, 21:45
Det er altavgørende for vorer sesong det her.. kan vi få det boost vi trænger til eller en lille nedtur. kom så drenge!
Det er altavgørende for vorer sesong det her.. kan vi få det boost vi trænger til eller en lille nedtur. kom så drenge!
SESONG! seriøst?? :D
Rasmus-K-J
27-01-2010, 21:47
Dejligt Ferdinand.
red-ronaldo7
Fuck TEVEZ!
ChristianL
Jeg tror sgu Ferdinand udelukkende fokuserer på Tevez.. :)
Rasmus-K-J
27-01-2010, 21:48
Tror han er fra færøerne eller lign.
ChristianL
27-01-2010, 21:48
Det er norsk.. Eller svensk..
Rasmus-K-J
27-01-2010, 21:49
Hvad fanden har den gamle spist?
Jeg tror sgu Ferdinand udelukkende fokuserer på Tevez.. :)
Det gjorde han da bestemt ikke ved målet.
red-ronaldo7
27-01-2010, 21:51
Rooooooooooooney
Det sådan det skal være ROONEY!!
Manchester United
Helvede Given!!
Klasse Rooney! :trophy:
Rooney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chrisserUnited
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEY sådan
NaniTheDoN
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssssss
Rasmus-K-J
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa. Det var godt der var en der skrev han skulle ud.
ChristianL
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅDAAAAAAAAAAAAN!!!!
Må mange ikke godt bande nu?
Han er så fucking nice i år!!
Elrantiri
Så kan I vist godt takke mig for at skrive
SKIFT ROONEY UD? :p
United DK
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Parkohargo
27-01-2010, 21:52
Hahahahahah Fuck Cityyyyy!!!
Fuck Shitty! Fuck Tevez! Fuck Bellamy! Hold Kæft Det Godt Rooney!!
chrisserUnited
Det er vigtigt... og Rooney kan også lave gymnastik :D
hvorfor står den fede nisse altid så godt mod united
ROONEY!!!!! (SKIFT HAM NU UD!!!!!!!!) :D:D:D, fucking syg teori!!!! bliv profet, det kan være du bliver ligeså værdsat som Mohammed
Thepostman
Rooney!! det så nice !
Kolorteman
27-01-2010, 21:53
Hahahahahah Fuck Cityyyyy!!!
WorD!! nu skal det fandme ikke gå galt!! City har slet ikke fortjent at komme videre!
ROONEY!!!!! (SKIFT HAM NU UD!!!!!!!!) :D:D:D, fucking syg teori!!!! bliv profet, det kan være du bliver ligeså værdsat som Mohammed
MÅ JEG FÅ DIN AUTOGRAF. PLZZZZZZZZZZZZ :D
Manchester United
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! SHITTY!!!!
Kom så! Vil gerne se 70000 gå amok med "who's that twat from argentina"!!!!!
Keanooooo
ja drenge!!! fuck mine stavefejl! fuck tevez, fuck mancini!!!
34 years! Yes! Tevez, City - fuck all!
NaniTheDoN
27-01-2010, 21:54
giv mig en advarsel for det her
men som selveste MARADONA sagde SUT MIG OG BLIV VED MED AT SUT MIG !1!!!!!!
Uh La La!! Så Det Wembley Og Så Det Ude Med Shitty Og Tevez! Lækkert
United DK
We're the famous Man United and we're going Wemberley!!!
ChristianL
Fuck Shitty!! Fuck Tevez!! 3 mål mod os og du er alligevel taberen!!
Der findes sgu intet bedre end at slå City i overtiden!!
HAHAHAHA.. Så kan SHITTY & TEVEZ lærer det!! De vil altid være taberne.. :devill:
Christensen
27-01-2010, 21:55
34 years and counting! Fuck off home City!
Det er så ubeskriveligt fedt. Har aldrig været så glad for en sejr i lige cuppen. City er VIRKELIG blevet hadehold nr. 1 efter de blev overtaget af Dubai.
34 years, fuck all.
34 years, fuck all.
34 years, fuck all.
NaniTheDoN
27-01-2010, 21:56
takke dig er ikke noget ELSKER er mere ordet !!!
Tak og farvel til den blå del af Manchester!
Voldsom kamp og fantastisk aflslutning! Dejlig at se alle gå amok :D Igen slår vi shitty i overtiden og hvilken glæde det frembringer!
Hl-Glory
Rooney hvor det vildt!
34 year, and still counting!
Satan, det er fedt efter kampen! Man er ved at fælde en tåre! :)
Men sådan!
Verdens bedste angriber scorer! Sådan! Tak Rooney! :) Fav. player.
Manchester United
Fuck Shitty, Manshitty og shit tevez!:devill:
:trophy::trophy::trophy::trophy:
RuudVanNissetøj
27-01-2010, 21:57
Jeg ville græde hvis vi kom ud af kampen som tabere....hold kæft hvor er Citys held til at brække sig over. Fuldt fortjent resultat til os. Stærkt at se Rooney komme tilbage i kampen efter den store afbrænder.
nielzon21
27-01-2010, 21:57
We are just one of those teams,
That you see now and then;
We often score six,
But we seldom score ten,
We beat 'em at home,
And we beat 'em away,
We kill any b*stards,
That get in our way....
We are the pride of all Europe,
The cock of the North,
We hate the Scousers,
The Cockneys of course (and Leeds!);
We are United,
Without any doubt,
We are the Manchester boys, nah, nah, nah.....
:) så fucking nice.... Who's running the town now fuckheads???
E P I C steming på stadion, mit stream kører stadig!
United DK
27-01-2010, 21:59
Det er så fryd!
Aldrig har det at slå City været så fedt. De vil så meget nu, men vi holder dem nede. De vil altid være de små i Manchester!
Så ikke starten af kampen, så vil da lige høre om Tevez fik en varm velkomst?
ChristianL
27-01-2010, 22:01
Forresten så valgte Arsenal lige at stå lige med Villa! Epicness!
chrfigoraul
27-01-2010, 22:01
I’ve loved United since I was a kid :devill:<3
Parkohargo
27-01-2010, 22:02
Hvor er det dog fucking skønt at vi slår shitty ud og så i overtiden. Havde ikke regnet med at den 4-3-3 ville lykkedes godt i anden halveg men alligevel.. Scholes og Nani var altså rigtig gode og Rio begynder at se god ud igen. Han havde mange gode aktioner idag synes jeg.
Flax_Generous
27-01-2010, 22:03
Jeg kommer ikke til at juble halvt så meget som nu hvis United ender med sejren på Wembley. Det her er federe!
Fandme også en fed kamp og fuld fortjent vi vinder.
Og igen ser man hvorfor Scholes er den bedste spilfordeler gennem tiderne. Fuck han er god. Stadig lidt uro i forsvaret, men det er blevet bedre med Rio tilbage. Mod Arsenal er det også i gear, og så tager vi sku mesterskabet igen.
Og, nu bliver jeg sikkert halshugget.
Det kan godt ske at City er et köbt hold, men det er sku ikke primadonaer de har på. De kämper sku, det skal de ha. Men United slå de aldrig.
Hl-Glory
27-01-2010, 22:05
Har aldrig nigensinde jublet sig meget over at stå i en Carling Cupe Finale, det var som om vi havde sikret os mesterskabet.
Men at slå City efter den måde de har forstærket sig og ført sig frem i Manchester, så at score i overtiden det slår næsten alt!
Hold kæft en kamp!
Glory glory Man United!
WEMBLEY HERE WE COME AGAIN!
Jeg kommer ikke til at juble halvt så meget som nu hvis United ender med sejren på Wembley. Det her er federe!
100% enig, for min skyld måtte Ferguson gerne stille op med reserver i finalen mod Villa.
thomaslund
27-01-2010, 22:07
Hvor er det fedt mand. Ikke bare slår vi City ud, vi viste også hvem der var det klart bedste fodboldhold. vi kunne fandme have vundet 5-0.
Nu skal det videreføres til søndag... come on!!!
Fandme også en fed kamp og fuld fortjent vi vinder.
Og igen ser man hvorfor Scholes er den bedste spilfordeler gennem tiderne. Fuck han er god. Stadig lidt uro i forsvaret, men det er blevet bedre med Rio tilbage. Mod Arsenal er det også i gear, og så tager vi sku mesterskabet igen.
Og, nu bliver jeg sikkert halshugget.
Det kan godt ske at City er et köbt hold, men det er sku ikke primadonaer de har på. De kämper sku, det skal de ha. Men United slå de aldrig.
Grønholdt.
27-01-2010, 22:10
Så blev lillebror endnu engang sat på plads!!! Første halvleg var der ikke meget at komme efter. Begge hold spillede fysisk stram taktisk fodbold. Men i anden halvleg vendte det hele. United spillede en kanon flot anden halvleg. Fletcher var den bedste for United i dag synes jeg. Det er så fedt og lukke kæften på den lille grimme abe til Tevez! Da han scorede var jeg lige ved at kaste op, for magen til latterligt heldigt mål skal man lede længe efter. 3-1, og så er vi klar til endnu en finale! Det er jo altid så skønt og vinde over Shity!!!... :devilll:
Daniel Ganji
27-01-2010, 22:11
Er så glad!
Ned med shitty og deres plastic klub!
Sejren fuld fortjent.
Coach-Nico
27-01-2010, 22:12
Så blev lillebror endnu engang sat på plads!!! Første halvleg var der ikke meget at komme efter. Begge hold spillede fysisk stram taktisk fodbold. Men i anden halvleg vendte det hele. United spillede en kanon flot anden halvleg. Fletcher var den bedste for United i dag synes jeg. Det er så fedt og lukke kæften på den lille grimme abe til Tevez! Da han scorede var jeg lige ved at kaste op, for magen til latterligt heldigt mål skal man lede længe efter. 3-1, og så er vi klar til endnu en finale! Det er jo altid så skønt og vinde over Shity!!!... :devilll:
Hvad..jeg synes Fletcher var den mest skuffende sammen med Rafael..
En indsats præget af en masse vilje og tænding. Vi ville løbe de ekstra meter i dybden.
Flot indsats.
Elrantiri
27-01-2010, 22:15
En indsats præget af en masse vilje og tænding. Vi ville løbe de ekstra meter i dybden.
Flot indsats.
Indlæg smidt i glas og ramme :p
United DK
27-01-2010, 22:17
Ja, generelt er det fede ved den her sejr ikke, at vi er i finalen, men mere det at Citys trofætørke fortsætter.
Hvad..jeg synes Fletcher var den mest skuffende sammen med Rafael..
Fletcher var skuffende ringe i første halvleg hvor den eneste fod han sætter rigtigt er at lægge op til et skud til Giggs.
2. Halvleg derimod synes jeg han spiller en fin kamp, hvor han kæmper sig tilbage.
Rafael spillede en god kamp, lavede én dårlig ting, den vilde tackling mod Bellamy(Men hey, det kan vi jo godt lide!), og havde ellers rigtigt godt styr på ham resten af kampen. Kan slet ikke forstå du synes han var en af de dårlige - her er det vildt at du ikke nævner fx. Carrick.
Scholes - Holdt kæft hvor er den mand stadigvæk vild. Hans afleveringer ligger genialt og præcist, han vender om på en 25. øre, så selv de små unge knægte bliver misundelige, og han sparker fantastisk!
United DK
27-01-2010, 22:19
Flot indsats.
Man overvejer jo helt at bruge ovenstående indlæg som ens signatur, specielt den sidste sætning, der er en sensation i sammenhæng med Robinho.
Jeg har sjældent frydet mig så meget over en sejr. Fuck om vi skulle tabe finalen, det her var for nice. Gudekamp
Vi spiller det bedste fodbold vi har gjort hele sæsonen. På rette spor, vi skal bare fortsætte og genere samme energi fremover og undgå skader, så har v gode chancer for endnu en titel.
Jeg fatter simpelthen ikke bellamy kunne gå kampen igennem uden gult kort. Fuck bellamy, fuck tevez, fuck city, de kan rende og hoppe.
JAAAAAAAAAAAAAAA!
Fletcherfan
27-01-2010, 22:22
Jeg må sige, at det var en rigtig god kamp hvor flere United-spillere spillede fantastisk godt... Specielt var jeg imponeret over Nani, Carrick og Evra... Men Scholes og Evans var også rigtig gode...
Jeg skal op om 6½ time, og det var meningen, at jeg skulle gå i seng efter kampen, men jeg er helt oppe at køre, så jeg kan umuligt falde i søvn :D
Fuck man hvor er det vigtigt:) Igen en fornøjelse at slå City i overtiden. Lidt noget pis Tevez scorede, men nemt at komme sig over eftersom vi vandt. Også skønt at se Vidic var på bænken. Også skønt at se Rooney bomber videre:) LOVE UNITED-HATE GLAZERS
Fletcherfan
27-01-2010, 22:24
Fletcher var skuffende ringe i første halvleg hvor den eneste fod han sætter rigtigt er at lægge op til et skud til Giggs.
2. Halvleg derimod synes jeg han spiller en fin kamp, hvor han kæmper sig tilbage.
Rafael spillede en god kamp, lavede én dårlig ting, den vilde tackling mod Bellamy(Men hey, det kan vi jo godt lide!), og havde ellers rigtigt godt styr på ham resten af kampen. Kan slet ikke forstå du synes han var en af de dårlige - her er det vildt at du ikke nævner fx. Carrick.
Scholes - Holdt kæft hvor er den mand stadigvæk vild. Hans afleveringer ligger genialt og præcist, han vender om på en 25. øre, så selv de små unge knægte bliver misundelige, og han sparker fantastisk!
Du kan ikke seriøst mene, at Carrick var dårlig... Ikke bare fordi han fik et mål og et assist, men generelt lavede en masse rigtig gode ting... Den dårligste var med flere banelængder Ryan Giggs... Efter Shittys mål var han nok den United-spiller med flest berøringer, men det var kun en gang han ramte en United spiller (og sikken en aflevering det var :lolol:)
Jeg skal op om 6½ time, og det var meningen, at jeg skulle gå i seng efter kampen, men jeg er helt oppe at køre, så jeg kan umuligt falde i søvn :D
Jeg skal op lidt i 5, men havde også samme tanke, men det er umuligt, adrenalinen pumper for meget lige nu. Det minder mig lidt om da vi slog City Scum 4-3, i overtiden. Haha, jeg hader City.
God aften til alle derude!
United-Allan33
27-01-2010, 22:26
Fantastisk kamp, og især anden halvleg... Fuldt fortjent vi vandt.. Og hvad er bedre end vi vandt, vi vandt over City, Vi lukkede arret på Tevez, hvad kunne Tevez bruge hans mål til??, Bellamy fik flasker i hovedet, Glazer får bøde... alt ialt en kanon kamp..
Nani spille endnu en god kamp, men Scholes var MOM i mine øjne... Fedt at se at spillerne virkelig ønskede denn sejr
Fuldstændig enig! Har fuldstændig samme opfattelse..
Gylden sejr og en rigtig god anden halvleg. Positivt at se Scholes være tilbage og Nani vise potentialet.
Samtidig er det uhyre vigtigt at vi ikke skulle igennem 30 minutter mere. Der var allerede flere der så ret brugte ud og 120 minutter i benene havde været langt fra optimalt mod Arsenal.
34 years.. Fuck all! Fuck all!
Jeg skal op lidt i 5, men havde også samme tanke, men det er umuligt, adrenalinen pumper for meget lige nu. Det minder mig lidt om da vi slog City Scum 4-3, i overtiden. Haha, jeg hader City.
God aften til alle derude!
det fik mig lige til at tænke på at da vi vandt 4-3 og i dag over city, der drak jeg ikke øl.
Men det gjorde jeg i sidste uge.... hvor vi tabte
Du kan ikke seriøst mene, at Carrick var dårlig... Ikke bare fordi han fik et mål og et assist, men generelt lavede en masse rigtig gode ting... Den dårligste var med flere banelængder Ryan Giggs... Efter Shittys mål var han nok den United-spiller med flest berøringer, men det var kun en gang han ramte en United spiller (og sikken en aflevering det var :lolol:)
Carrick sejlede fuldstændigt i 1. halvleg, men fik sammen med fletcher spillet sig en lille smule opad.
Og at nævne Ryan Giggs synes jeg er vanvittigt. Han lægger også en god aflv eller to, og har et flot samspil med Evra på den offensive side. Samtidigt er han nede og støtte defensivt.
Men hey, man kan vel sagtens være uenige og have det godt alligevel. VI VANDT OVER KLAMME CITY, JAAAH!!!
Thepostman
27-01-2010, 22:28
Du bestemt ikke den eneste :D
Så nu har du en aftale med resten af os herinde, om at holde dig fra alkohol resten af sæsonen, under vores kampe?
Bud Spencer
27-01-2010, 22:29
Hvor er det fantastisk! Der er en grund til at City aldrig kommer til at blive vores storebror! Paul Scholes gjorde det godt idag! Ryan Giggs havde i mine øjne ikke sin bedste kamp, men der er en grund til at vi holder ham inde. Vigtigt oplæg det sidste!
..fuck you, Tevez!
Fletcherfan
27-01-2010, 22:30
det fik mig lige til at tænke på at da vi vandt 4-3 og i dag over city, der drak jeg ikke øl.
Så lad det være dig en lærestreg til næste gang, ok???
City røg ud, City røg ud!
..og nåh jo.. vi er i finalen:D
Og sikke en opbakning spiller fik i dag! Imponerende.
Smukt indlæg fra Giggs til sidst - også godt at det var Rooney der headede den ind efter hans kœmpe afbrœnder :)
Hold op, hvor blev jeg bare glad, da Rooney scorede i overtiden. Hvor var det en perfekt afslutning på de 2 kampe. Set på fordelingen af spil og chancer over begge kampe, kan jeg bare ikke forstå, at vi ikke vinder mere klart, men det betyder mindre nu.
Flot spil af United i dag, og jeg synes, det var lidt uheldigt, at vi ikke vandt større. De bedste spillere for os i dag synes jeg var ( i tilfældig rækkefølge):
- Rafael; Han fik virkelig revanceret sig fra den sidste kamp og havde i det store og hele styr på Bellamy, ligesom han var fint med offensivt.
- Nani; Især i 2 halveg får han udfordret mange gange, og gør det faktisk også godt defensivt.
- Scholes; Styrer totalt midtbanen.
- Fletcher; God arbejdsindsats, og var med fra boks til boks.
- Rio; Stensikker bagud.
Tja, det var næsten halvdelen af holdet, og her fik jeg ikke engang nævnt Evra eller Evans. :-) Så flot holdindsats i dag.
Gronkjor
27-01-2010, 22:45
UNITED! Hvor var det bare en klasse prestation. Alle fighter, og det gør mig dælme stolt:devill: This is how it feels to be city:trophy: Haha
Næsten bedre end 4-3 kampen, da City nu ikke længere har det store at spille for, samtidig med at det her virkelig var citys chance.. :titte:
LOVE IT! :devill::devill::devill:
Godnat lads:trophy::trophy::trophy::trophy:
PatriceEvra3
27-01-2010, 22:45
At vi er i finalen er jeg sådan set lidt ligeglad med, da carlingcuppen aldrig rigtigt har formået at gore mig våd i trussen men..
Hvor er det vigtigt vi seatter den klamme mentaltforstyrrede lorte klub på plads. Over to kampe viser vi at vi er lysår foran dem, selvom det har en milliard billioner flere stakatter i banken end os. Men jeg tror at denne sejr er allervigtigst for moralen. Vi har ikke spillet champagnebold i år, men vi udspiller dem fuldsteandigt i anden halveg. Og en sejr i sådan en kamp må bare give rigtigt meget selvtillid til hele truppen. Synes sgu også det var en god preastation af Nani igen. Han har isear manglet at kunne preastere i sådanne kampe, men han gor det sgu godt igen i dag. Giv ham chancen på sondag, og han piller Clichy ud af sit gode skind.. eller hvad man nu siger? ;D
Havde egentlig regnet med at Tevez ville lave en eller anden keampe scene, hvis han scorede, men denne gang nojes han da med bare at juble lidt foran City-fansene. Men han er stadig en lille klam dreng, der burde bruge nogle af sine alt for mange penge, på at gå til frisoren. Synes i ovrigt det er fedt at han scorer 3 mål, og alligevel ryger ud
Hvis vi spiller med det humor og den gejst på sondag så spiller vi Arsenal ud af Arabien:devill:
Well never die!!!
schousboe9
27-01-2010, 22:46
Og så til det uheldige: Bliver kampen mod Portsmouth spillet for lukkede døre?
Carl-keane
27-01-2010, 22:47
Helt fantastisk! football bloody hell - SAF!
Vanvittig stemning på grisen btw stort cadeau!
Synes kun der var enkelte svage øjeblikke, ellers var vi klart bedst!
Rooney spiller bedre alene efterhånden rigtig flot
Nani har spillet røven ud af bukserne idag og imod Hull, han har virkelig overbevist mig!
tror det der afgjorde det idag groft sagt var Scholes, (Rio & VDS) og Giggs! deres erfaring kan ikke gøres op!
:trophy::trophy::trophy::trophy::trophy::trophy::t rophy::trophy::trophy::trophy:
Bud Spencer
27-01-2010, 22:54
Endnu engang viser City-spillerne hvor pengefikserede de er! Bare se Craig Bellami idag - støvsuger fuldstændigt tilskuerne for penge, nede i hjørnet.
Ready123
27-01-2010, 23:00
Imo en rigtig god kamp fra vores side, Scholes spiller sku rigtigt godt idag hvilket jeg også syntes Nani, Fletcher og Ferdinand gjorde. Men endnu en gang RIGTIG fedt at Shitty er uden chance for pokaler! :)
Hvis du lader være med at drikke flere øl, kan du blive den omvendte Dines!
Selvom sejren er fantastisk og jeg tog mig selv i at svine samtlige Shittys spillernes mødre til, så er jeg lidt sur på SAF.
Det er for mig ubegribeligt, hvor meget hans taktiske oplæg med 4-3-3 kan demoralisere Rooneys evner. Det er jo helt vanvittig. 4-3-3 kræver specielle spillere, og vi har ikke disse specielle spillere, medmindre Ronaldo har en tvilling et sted i verden.
Og så er der dommeren. Hvad fanden er det for en linje at ligge for kampen? Rafael er centimeter fra at lave massakre (Det ville dog have været et kønt synt, men objektiv set) på Bellamy i 1. halvleg uden at få gult. Bellamy fortsætter sine møgirriterende tendenser fra første kamp med at sparke, slå, svine og jeg ved ikke hvad uden at få gult. Da han bevidst sparker Evans ned, får han ikke engang gult, hvorimod vor kære Nani fik gult kort for at tage bolden fra Zabaleta (tror jeg det var)? Hvad fanden er det for en standard at sætte for kampen?
Men Scholes var fantastisk. At se ham sprudle som i dag og sende millimeterpræcise afleveringer i brystet på Giggs eller Nani gør mig våd i trussen, og at han samtidig kan dirigere midtbanen som han gjorde i dag, når vores to andre sejlede en anelse.
Og hvor er det dejligt at have Rio tilbage. Det er tydeligt, at han ikke er på sit højeste pt. men bare hans tilstedeværelse betyder så meget. Han giver mig ro, så jeg ikke skal ende med at spise mine negle, hver gang vi spiller.
34 years and still counting! Blue piece of shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nårh jo, tillykke med finalen drenge (Hvad fuck skal vi bruge Carling Cuppen til?
Lidt billeder:
Epic!
http://cache3.asset-cache.net/xc/96214751.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F595028317422DDE70 EA3CE9830DD9BE235278BBCD59FD6398
http://i46.tinypic.com/svs22a.jpg
Vild med dans?
http://cache4.asset-cache.net/xc/96214707.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F56F7CFC8D1760D868 EA3CE9830DD9BE234596FE8E9BF8D613
http://i45.tinypic.com/2mfll1.jpg
:D
(Hvad fuck skal vi bruge Carling Cuppen til?
Bare det at forhindre City i at vinde den, har givet den ret stor betydning.
Selvom sejren er fantastisk og jeg tog mig selv i at svine samtlige Shittys spillernes mødre til, så er jeg lidt sur på SAF.
Det er for mig ubegribeligt, hvor meget hans taktiske oplæg med 4-3-3 kan demoralisere Rooneys evner. Det er jo helt vanvittig. 4-3-3 kræver specielle spillere, og vi har ikke disse specielle spillere, medmindre Ronaldo har en tvilling et sted i verden.
Og så er der dommeren. Hvad fanden er det for en linje at ligge for kampen? Rafael er centimeter fra at lave massakre (Det ville dog have været et kønt synt, men objektiv set) på Bellamy i 1. halvleg uden at få gult. Bellamy fortsætter sine møgirriterende tendenser fra første kamp med at sparke, slå, svine og jeg ved ikke hvad uden at få gult. Da han bevidst sparker Evans ned, får han ikke engang gult, hvorimod vor kære Nani fik gult kort for at tage bolden fra Zabaleta (tror jeg det var)? Hvad fanden er det for en standard at sætte for kampen?
Men Scholes var fantastisk. At se ham sprudle som i dag og sende millimeterpræcise afleveringer i brystet på Giggs eller Nani gør mig våd i trussen, og at han samtidig kan dirigere midtbanen som han gjorde i dag, når vores to andre sejlede en anelse.
Og hvor er det dejligt at have Rio tilbage. Det er tydeligt, at han ikke er på sit højeste pt. men bare hans tilstedeværelse betyder så meget. Han giver mig ro, så jeg ikke skal ende med at spise mine negle, hver gang vi spiller.
34 years and still counting! Blue piece of shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nårh jo, tillykke med finalen drenge (Hvad fuck skal vi bruge Carling Cuppen til?
Jeg synes faktisk Howard Webb havde en god dag, han er efter min mening den bedste dommer i verden og jeg beundrer hans kølighed i selv de mest ophedede opgør. Han forsøgte at holde kortene i lommen så vidt muligt, hvilket jeg synes er beundringsværdigt når det er et af de mest hadske opgør i engelsk fodbold, man har at gøre med. Rafaels tackling var et eksempel på, at han forsøgte at give spillerne en henstilling først, og det skete flere gange i løbet af kampen. Han håndterede situationer som den hvor Zabaleta forsøgte at overspille et frispark godt og han fik talt spillerne til ro i stedet for at kaste kort rundt når det var nødvendigt, eksempelvis da Fletcher og Micah Richards var i in-fight. Jeg er dog enig i at Bellamy burde have haft gult da han hugger Evans ned ved hjørnet.
Lidt flere billeder. Det skal jo fejres:D
http://cache4.asset-cache.net/xc/96214966.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F536DA22349F62733A EA3CE9830DD9BE23209F4D4362BD67EA
http://cache2.asset-cache.net/xc/96214968.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F589AF07DD4D8E0FE1 EA3CE9830DD9BE23CC209AF26420FED0
http://cache1.asset-cache.net/xc/96214975.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F58D254D0377471305 EA3CE9830DD9BE239C7A5D1722082485
Hvad har Evra gang i? Det ser da helt forkert ud :lolol: Og Nani er fandeme stor af en fodboldspiller at være:eek:
Sir Alex om kampen:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid29318049001?bctid=63727526001
God kommentar om Fletcher: "I think there's two engines in there!" :D
Aha.. Chris Smalling og John O'Shea står da lige og lurer bagved Fergie på det øverste billede. Fantastiske billeder.
Smaakage
27-01-2010, 23:45
Undertegnede har da aldrig været så glad for en Carling Cup sejr før!
Og jeg må blankt indrømme. Jeg er lidt forelsket i ham Rooney og ham Fletcher.
Manchester is Green and Gold!
dannigizmo
27-01-2010, 23:45
Der skal vist for alvor gang i Caspers cola!
Fantastisk sejr i dag. Jeg krydser fingre for, at Nani kan fortsætte den positive udvikling, og at Rooney kan blive ved med at finde netmaskerne.
haha sådan en fejring efter en carling cup semi-finale viser bare hvilken fantastisk kamp det var, og hvor vigtigt det var at sætte city på plads i en hypet kamp som denne.
Fedt at se at Smalling er med inde omklædningen.
Fuck hvor er det bare fedt det her. I overtiden igen:) Bedre kan det ikke blive.
Tror ikke vi kommer til at spille uden publikum pga det kast mod bellamy. City fik jo heller ingen straf for den lighter der blev kastet på Evra i den første kamp. Nu ser jeg frem til kampen på søndag mod arsenal:) Håber ikke Rio for karentæne.
ChristianR
28-01-2010, 06:19
Jeg synes faktisk Howard Webb havde en god dag, han er efter min mening den bedste dommer i verden og jeg beundrer hans kølighed i selv de mest ophedede opgør. Han forsøgte at holde kortene i lommen så vidt muligt, hvilket jeg synes er beundringsværdigt når det er et af de mest hadske opgør i engelsk fodbold, man har at gøre med. Rafaels tackling var et eksempel på, at han forsøgte at give spillerne en henstilling først, og det skete flere gange i løbet af kampen. Han håndterede situationer som den hvor Zabaleta forsøgte at overspille et frispark godt og han fik talt spillerne til ro i stedet for at kaste kort rundt når det var nødvendigt, eksempelvis da Fletcher og Micah Richards var i in-fight. Jeg er dog enig i at Bellamy burde have haft gult da han hugger Evans ned ved hjørnet.
Helt enig. Jeg synes han gjorde det rigtig godt, og der var netop en klar rød tråd i hans ageren. Kortene blev så vidt muligt i lommen, og det syntes som om, de klare henstilinger havde en god effekt. Personligt var jeg nok mest overrasket over, at Fletcher ikke fik nokget kort, da han var ved at høvle Richards ned en meter fra bolden og bagefter spiller voldsomt op ad ham.
Nanis gule kort, nåede jeg da ikke at forstå.
Men fedt med en sejr. Hvor jeg elsker at banke City i sidste minut!
Glory Man United
28-01-2010, 07:38
Jeg har lige brugt 15-20 mins på at læse "Livetråden" igennem. Og det er altså ganske morsomt. "Skift Scoles ud", "skift Carrick ud", "Rooney er uskarp"....
Her er så lige et par kommentarer fra "Robinho nr 2":
Nøøøj jeg savner noget fra den offensive midtbane. Hvis vi altså har en, og så begriber jeg ikke vi spiller lange bolde op til en Rooney der er totalt alene i verden.
Det er bare ikke det Manchester United jeg kender. Hold kæft hvor spiller vi trist fodbold efterhånden.
Wtf??? Ja nogle gange blev der spillet med lidt lange bolde (1. halvleg). Sjovt du holder dig fra forummet efter en FANTASTISK 2. halvleg.....
Fredet? Tja PLs topscorer? Scorede 4 mål i sidste weekend i en 4-0 sejr! Og Nå ja så må jeg liiiiige være bagklog. Han afgjorde så kampen....igen du havde ingen kommentarer efter kampen!
Hvis man ikke kunne blive revet med af den fantastiske 2. halvleg fatter jeg intet af. Ja det var CC, men det var altså også mod Shitty og hvor må det være ærgeligt for Tevez. Score tre kasser og bare se til at United går videre. Vi spillede dem under gulvtæppet i den sidste halve time på udebane og i 2. halvleg igår, var det igen powerplay....
Jeg elsker den måde, Evra går ned mod hjørneflaget på efter Wazzas scoring og vifter med armene :D It's over, bitches! :D
schousboe9
28-01-2010, 08:22
Jeg tror Tevez boykotter den næste kamp på OT. Han ved jo godt, hvad der sker når uret siger 90+!
http://cache1.asset-cache.net/xc/96214975.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F58D254D0377471305 EA3CE9830DD9BE239C7A5D1722082485
Giggs har vist haft gang i trimmeren :D
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/01_05/076giggs_468x604.jpg
Hvor er det latterligt at se Manchester Evening News`karaktergivning til de 2 hold. Selv om United dominerede store dele af kampen og vinder 3-1, har de 2 hold næsten fået lige gode bedømmelser. United ender gennemsnitligt på 6,77 og City
på 6,75:
Manchester United:
Van der sar: Early second-half flying save from Richards gave Reds a critical platform 7
Rafael: Again he had an educating tussle with Bellamy and handled it well 6
Ferdinand: Tougher outing than Hull but though it was mixed he could be reasonably happy 7
Evans: A manful performance from the Irishman under intense pressure 8
Evra: Was stretched to the limit at times against Wright-Phillips but gave as good as he got 6
Nani: Prominent when Reds on top but needed a 90-minute effort like his Hull match 6
Fletcher: Covered acres of ground and never allowed City's midfield a moment's peace 8
Carrick: Quiet at times but then popped up with a vital goal and got Reds on top 6
Scholes: A typical Scholes night, a booking a variety of passing and a screaming goal 8
Giggs: Had a killer hand in two of United's goals and was a constant threat to the Blues again 7
Rooney: By his standards he was a touch quiet but that's when he is most dangerous 7
Substitutes:
Brown: (Rafael 74) Steady effort 6
Valencia: (Nani 90) Late spur 6
Not used: Owen, Berbatov, Park, Vidic, Kuszczak
Man. Shitty:
GIVEN: A real calming influence at the back, and pulled off a brilliant injury-time save 7
RICHARDS: Three times came close to an unlikely goal and had no repeat of September's nightmare 7
KOMPANY: Carries an air of confidence and composure when those around him are starting to flap 7
BOYATA: United thought he was a weak link, but the kid just keeps maturing by the minute 7
GARRIDO: Looked nervous all night, and United preyed on that by constantly feeding Nani 6
DE JONG: Battled his heart out, as you would expect, but he played intelligently as well 7
BARRY: Not his best night in a City shirt, but he gritted his teeth for the fightback 6
ZABALETA: Entered into the derby spirit and shored up left-back spot after Garrido's departure 7
WRIGHt-PHILLIPS: United cancelled out his wing-heeled threat by foul means and fair 5
TEVEZ: The Argentine fought his heart out and was often isolated, but snapped up his chance brilliantly 8
BELLAMY: Had the measure of Rafael, and delivered with quality when it was needed 7
Substitutes
IRELAND: (Garrido 64) Added a creative spark which had been missing 7
ADEBAYOR: (Wright-Phillips 72)
Thomas Nielsen
28-01-2010, 08:33
Blue Nose
We saw you crying alone
Without a final to play
You'll never walk Wembley Way
:lolol: :trophy:
Parkohargo
28-01-2010, 08:41
Vil lige prøve og rende spillerne igennem en for en og vurdere dem ud fra 13 skalaen.
VDS: Rigtig stabil indsats. Alting virker altså bare mere trygt når han står mellem stængerne. Hiver en klasse redning op da Richards skyder. Var chanceløs ved Tevez mål. Med sådan en indsats håber jeg ikke han forlader os lige foreløbig. Feljfri. 11
Rafael: Det var tydeligt at se at han ikke ville lade Bellamy rive for meget rundt med ham og han så også meget bedre ud i en mod en situationerne i denne kamp end den forrige. Utrolig aggressiv knægt ham der, hvilket også gør han lænede sig opad kort et par gange. Der var en gang eller to hvor Bellamy var helt fri og fik lov at lægge den ind over. Ellers en rigtig habil indsats. 8
Evans: Meget stabil. Synes han er ved at få en god ro over sit spil og læser det godt. Han ser dog også bedre ud når han har Rio ved sin side. Kan umiddelbart ikke komme i tanke om nogle deciderede fejl fra hans side. 9
Rio: Kanon indsats. Man kan fornemme at rio ikke er deroppe hvor han skal være endnu formmæssigt men han er altså ikke langfra. Lukkede storset ned for alt hvad der kom og bidrog faktisk med nogle gode ting frem ad banen også. Alle kan hvis være enige om at forsvaret virker mere sikkert med Rio som dirigent. Kunne ikke havde gjort meget mere ved Tevez mål end han kunne. 11
Evra: Stærk indsats igen igen igen. Helt utroligt højt niveau Evra har holdt i denne sæson. Fremad banen savler man om munden når man ser ham folde sig ud teknisk. Pace er hans varetegn. Lukkede fint af i hans side og der kom vel egentlig ikke ret meget trussel fra venstre siden overhovedet. 10
Carrick: Usynlig carrick i første halveg. Virkede slet ikke som en spiller der gik ind for det med hele hjertet. Virkede bare som en boldstation. Anden halveg træder han dog ud af skyggen og får tacklet igennem. Scorer til 2-0 og burde havde scoret igen da han får hans mega chance. Jeg savner virkelig nogle flere killerpasses fra Carrick i denne sæson. 8
Fletcher Var meget overrasket over Fletcher i første halveg. Var slet ikke den der gejst og fighter indstinkt der har været hans varetegn i store dele af sæsonen. Ligesom carrick får han hevet sig op i anden halveg. Det virker som om han er inde i et mindre formdyk. 7/8
Scholes: Vores grand old man. Hvilken kamp han lægger for dagen. Tog fuldstændig teten på midtbanen. Var nede og hente bolde i forsvaret, bygge spillet op, lægge afleveringer, tacklede igennem. Scorer endda et mål. Fantastisk præstation. Jeg kan simpelthen frydes når man ser hvordan Scholes boldomgang er. MOM 11
Giggs: Lavede man fine ting men manglede hurtigheden i flere situationer når han stod overfor Richards. Ikke det bedste fra Giggs man har set men måske heller ikke en plads der passer ham så meget længere. Lægger op til Rooneys mål. 8
Nani: Endnu engang en rigtig god kamp fra Nani. Laver mange lækkerier i hans side. Kunne dog godt ønske han fik lidt mere gang i hans hjørnespark. Men klart en af de bedste på holdet. Var dog lidt usynlig et par gange i kampen men dette fordi han blev passet op af 2-3 City spillere. Genial ved carricks mål. 10
Rooney Kæmper røven ud af bukserne. Men er dog langt bedre i en 4-4-2 formation. Som jeg ser det ikke hans bedste kamp men får heller ikke lov til at folde sig nær så meget ud i en 4-3-3. Scorer det altafgørende mål til slut.9
Tja. Fletcher blev MOM i UK, og det hans Champagne de drikker på ovenstående billeder.
Egentlig utroligt så meget glæde en semifinalesejr i Carling Cuppen kan vække ;-)
Ja, men hvor er det da også fantastisk at det er lige er City vi tæver ud !. Og IGEN understreger MANCHESTER IS RED
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2827656/Football-fan-left-with-tattoos-of-two-players-not-at-the-club.html
Nu har ham klovnen også Robinho på sit bryst :D
schousboe9
28-01-2010, 09:42
For det første: god karaktergivning, gode argumenter, good job. ;) Jeg vil lige kommentere på et par af dem:
Rio: Kanon indsats. Man kan fornemme at rio ikke er deroppe hvor han skal være endnu formmæssigt men han er altså ikke langfra. Lukkede storset ned for alt hvad der kom og bidrog faktisk med nogle gode ting frem ad banen også. Alle kan hvis være enige om at forsvaret virker mere sikkert med Rio som dirigent. Kunne ikke havde gjort meget mere ved Tevez mål end han kunne. 11
Jeg synes ikke, Rio var så imponerende igår. Ved målet mener jeg nu godt han kunne have været lidt mere årvågen. Man må aldrig som forsvarsspiller stå og vente på bolden på den måde, den skal mødes mere konsekvent og cleares ud af kommunen på den ene eller den anden måde. Lidt skuffende i mine øjne.
I første halvleg (situationen, hvor that twat dribler imellem Rio og Evans) laver han vel ret beset også et straffe, fordi han (helt naturligt) har mistet en del af sin hurtighed og ganske enkelt bliver sat. Jeg står måske lidt alene med den, men det er i hvert fald ikke bolden, han rammer. Dog heller ikke noget klokkeklart straffe. Når det så er sagt, så er han stadig en klassespiller, skønt at have ham tilbage!
Fletcher Var meget overrasket over Fletcher i første halveg. Var slet ikke den der gejst og fighter indstinkt der har været hans varetegn i store dele af sæsonen. Ligesom carrick får han hevet sig op i anden halveg. Det virker som om han er inde i et mindre formdyk. 7/8
Helt enig. Fletcher har på det sidste ikke været den samme, som vi ellers havde vænnet os til. Han hart heldigvis det der hedder en solid arbejdsradius, at falde tilbage på, når tingene ikke fungere, og den viste han igen igår, men ellers synes jeg der var store koncentrationssvigt og generel uopmærksomhed i hans spil. Han bliver også meget ofte viftet væk af især Gareth Barry, som vel næppe høre til blandt de allerstørste fodboldsspillere. Jeg forstår ikke kåringen af ham som MoM. Rooneys hold up-play alene burde næsten give ham prisen, han er virkelig blevet en klog spiller.
Nani: Endnu engang en rigtig god kamp fra Nani. Laver mange lækkerier i hans side. Kunne dog godt ønske han fik lidt mere gang i hans hjørnespark. Men klart en af de bedste på holdet. Var dog lidt usynlig et par gange i kampen men dette fordi han blev passet op af 2-3 City spillere. Genial ved carricks mål. 10
Nani? Var han med? Jeg så ham ikke nogen steder. Jeg så derimod vores nyindkøb på højrekanten, der leverede en fejlfri debut i weekenden og fulgte op med endnu en fejlfri indsats igår. Jeg talte ikke én dårlig beslutning fra hans side. Ikke én! Jeg ved ikke, hvor vores talenspejdere har fundet ham, men jeg er da glad for hans ankomst. Han blive spændende at følge.
Chris Permin
28-01-2010, 09:57
Det er så vigtigt at vi vandt igår, og slog City ud. Carling Cuppen har som sagt aldrig været vigtigere, og det er så vigtigt at de forstår at de ikke kan overgå os.
Selvom vi burde havde lukket kampen tidligere, efter store chancer fra både Rooney og Carrick, er det sgu lækkert endnu engang at slå dem i overtiden. Fantastisk kamp!
Carling cup har aldrig været vigtigere!!
Smukt med 3-1 - så kan de fandme lære hvem der bestemmer.
-Og hvor spiller Tevez smart da han scorede, lige til at tæske.
Helt klart fortjent, da United havde store store chancer.
Carrick og Rooney burde nok have scoret på deres muligheder.
God stemning på Den Glade Gris!!!
Chris Permin
28-01-2010, 11:45
Ja stemningen var virkelig god på den glade igår. Håber meget at se lige så mange på søndag mod Arsenal. Bliver en utrolig vigtig kamp for os.
http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12606_5877586,00.html
Hi hi!
Det imponerende han kan sige "without doubt" og samtidig se så utroværdig ud når han siger det.
han må føle sig som en pølse lige nu.
Det imponerende han kan sige "without doubt" og samtidig se så utroværdig ud når han siger det.
han må føle sig som en pølse lige nu.
En rigtig stor pølse! Han virker på ingen måde troværdig, men det kan City fansne ikke se?
- Jeg er stadig i euforisk stemning. Helt oppe at køre efter igår!
Fantastisk!
Jeg begriber ikke at man kan være træner for et engelsk fodboldhold og tale så dårligt engelsk : http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12606_5877586,00.html
http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12606_5877586,00.html
Hi hi!
hehe griner:)
Jeg er lykkelig. Ikke over at have nået Carling Cup semifinale. Ja, det er da fedt, men højdepunktet er klart, at vi igen spolerer Citys drømme om trofæ. Og så i overtiden. Det var fantastisk, jeg var helt i ekstase. Simpelthen så fedt at få lukket røven på Tevez, Bellamy og resten af den kunstige klub. Virkelig fedt!
Førstehalvleg var lidt usikker. Vi kommer ikke rigtig igang, og City står godt. Men vi formår virkelig at sætte os igennem i andenhalvleg, og det ville ikke have været til at bære, hvis vi var røget ud. Specielt ikke, når man ser på, hvor meget vi dominerede over de 180 minutters spil. Jeg synes, at det er svært at pege på minusser. Alle gjorde det - ingen var dårlige, heller ikke var decideret verdensklasse med undtagelse af Scholes. Det var en sand holdindsats, og jeg elskede virkelig den passion spillerne vidste. Der er intet federe som fan end at se spiller leve sin ind i kampen, og slå sig lidt løs, når der bliver scoret. Det var en fornøjelse.
Og en fornøjelse på stadion. Der var gang i den - både hos Citys fans, men for en gang skyld skal vores fans også have ros for levere end perfekt aften.
Og ja, jeg synes det var fedt, da Rio smækkede Tevez en. Og det var fedt, da der blev kastet øl ned på Bellamy. Det havde han fortjent.
We're going to Wembley.
Jeg er lykkelig. Ikke over at have nået Carling Cup finale. Ja, det er da fedt, men højdepunktet er klart, at vi igen spolerer Citys drømme om trofæ. Og så i overtiden. Det var fantastisk, jeg var helt i ekstase. Simpelthen så fedt at få lukket røven på Tevez, Bellamy og resten af den kunstige klub. Virkelig fedt!
Førstehalvleg var lidt usikker. Vi kommer ikke rigtig igang, og City står godt. Men vi formår virkelig at sætte os igennem i andenhalvleg, og det ville ikke have været til at bære, hvis vi var røget ud. Specielt ikke, når man ser på, hvor meget vi dominerede over de 180 minutters spil. Jeg synes, at det er svært at pege på minusser. Alle gjorde det - ingen var dårlige, heller ikke var decideret verdensklasse med undtagelse af Scholes. Det var en sand holdindsats, og jeg elskede virkelig den passion spillerne vidste. Der er intet federe som fan end at se spiller leve sin ind i kampen, og slå sig lidt løs, når der bliver scoret. Det var en fornøjelse.
Og en fornøjelse på stadion. Der var gang i den - både hos Citys fans, men for en gang skyld skal vores fans også have ros for levere end perfekt aften.
Og ja, jeg synes det var fedt, da Rio smækkede Tevez en. Og det var fedt, da der blev kastet øl ned på Bellamy. Det havde han fortjent.
We're going to Wembley.
bleh.
PatriceEvra3
28-01-2010, 15:07
in 76, this is true
a trophy was won by a team in blue
it's been a long time since that that
so we'll sing a song
that they fucking hate
33 years.....
:devill:
Christensen
28-01-2010, 15:10
Og det var fedt, da der blev kastet øl ned på Bellamy. Det havde han fortjent.
Var det fedt da der blev kastet en lighter på Evra?
At kaste med mønter, ølflasker, scootere og hvad man ellers kan finde på at smide ned på spillerne, er da på ingen måder fedt. City-spiller eller ej.
Og du ved det sikkert, men vi har nået finalen, ikke semifinalen som du skriver ;) :D
bleh.
Ehm? Jeg er glad for at have noget Carling Cup finalen, men for mig var det vigtigste bare at sætte City på plads.
Var det fedt da der blev kastet en lighter på Evra?
At kaste med mønter, ølflasker, scootere og hvad man ellers kan finde på at smide ned på spillerne, er da på ingen måder fedt. City-spiller eller ej.
Og du ved det sikkert, men vi har nået finalen, ikke semifinalen som du skriver ;) :D
Selvfølgelig hører det ikke hjemme, men jeg synes virkelig, at Bellamy er en klovn, og jeg har ikke ondt af ham.
GloryManUtd2730
28-01-2010, 15:13
Sorry det er lidt væk fra emnet.
Men jeg oddset på at United vile vinde 3 - 1 på Bwin, til odds 67.
Satte 100 kr, så skulle ha haft 6700 kr. Så har de fra Bwin side(ved ikke hvordan) men lavet mit bet om til halvtid, og ikke fuldtid.
Har skrevet til dem, men de nægter.(Vi ved sku da alle sammen, de kun kan score i 2 halvleg):lolol:
Er der andre der har prøvet det samme eller er jeg skide uheldig??????
Og fed kamp igår, syntes Nani var klasse(please bliv ved med det)
Christensen
28-01-2010, 15:16
Selvfølgelig hører det ikke hjemme, men jeg synes virkelig, at Bellamy er en klovn, og jeg har ikke ondt af ham.
Se, det er jeg langt mere enig i ;)
JumpingCarrot
28-01-2010, 15:28
Satte 100 kr, så skulle ha haft 6700 kr. Så har de fra Bwin side(ved ikke hvordan) men lavet mit bet om til halvtid, og ikke fuldtid.
Har skrevet til dem, men de nægter.(Vi ved sku da alle sammen, de kun kan score i 2 halvleg):lolol:
Er du SIKKER på, du ikke oddsede på halvtidsresultat?
Det virker fuldkommen urealistisk at give odds 67 (!) for en 3-1-sejr til United over City. Det virker dog ret realistisk på et pause-resultat. Bwin er en kæmpe udbyder (så de laver ikke underlige gigantodds), så jeg er helt sikker på, det er dig, der har lavet fejlen - og ikke dem. Det lyder for vildt med odds 67 til at være sandt.
Eksempelvis giver bwin odds 21 for en 1-3-sejr til United på søndag UDE mod Arsenal (men odds 81, hvis det er 1-3 ved pausen).
Jurgensen
28-01-2010, 15:29
Tror du ik du muligvis er kommet til at sætte dit bet forkert, er set før. Havde en ven der troede han havde vundet på en håndbold kamp, hvor det så viste sig han havde trykker forkert. Virker usandsynligt at et så kendt og respekteret betting site skulle snyde, også især for så forholdsvis små penge.
JumpingCarrot
28-01-2010, 15:30
Det var i øvrigt fedt med det store fremmøde på Grisen i går. Fremragende stemning. Smukt!
ChristianR
28-01-2010, 15:53
Er du SIKKER på, du ikke oddsede på halvtidsresultat?
Det virker fuldkommen urealistisk at give odds 67 (!) for en 3-1-sejr til United over City. Det virker dog ret realistisk på et pause-resultat. Bwin er en kæmpe udbyder (så de laver ikke underlige gigantodds), så jeg er helt sikker på, det er dig, der har lavet fejlen - og ikke dem. Det lyder for vildt med odds 67 til at være sandt.
Eksempelvis giver bwin odds 21 for en 1-3-sejr til United på søndag UDE mod Arsenal (men odds 81, hvis det er 1-3 ved pausen).
jep. jeg tilslutter mig lige her. Til odds 67 føler jeg mig nu også ret sikker på, at fejlen ligger hos dig, og du har set forkert. Det ville også lyde underligt, hvis så stor og respekteret en bettingside skulle fuske for sådan et relativt latterligt beløb.
Blue Moon, You started singing too soon,
Two goals to One, You thought you'd won,
And now all your Trophy hopes are gone,
34 years and won F*ck All !!!
:devilll:
Blue Moon, You started singing too soon,
Two goals to One, You thought you'd won,
And now all your Trophy hopes are gone,
34 years and won F*ck All !!!
:devilll:
Haha!
Genialt
Jeg kan ikke lade være med at se det igen og igen og igen http://www.footytube.com/video/manchester-united-v-manchester-city-32631
Dette må kaldes stemning!!
Holmskov
28-01-2010, 20:04
Jeg har lige brugt 15-20 mins på at læse "Livetråden" igennem. Og det er altså ganske morsomt. "Skift Scoles ud", "skift Carrick ud", "Rooney er uskarp"....
Her er så lige et par kommentarer fra "Robinho nr 2":
Wtf??? Ja nogle gange blev der spillet med lidt lange bolde (1. halvleg). Sjovt du holder dig fra forummet efter en FANTASTISK 2. halvleg.....
Fredet? Tja PLs topscorer? Scorede 4 mål i sidste weekend i en 4-0 sejr! Og Nå ja så må jeg liiiiige være bagklog. Han afgjorde så kampen....igen du havde ingen kommentarer efter kampen!
Hvis man ikke kunne blive revet med af den fantastiske 2. halvleg fatter jeg intet af. Ja det var CC, men det var altså også mod Shitty og hvor må det være ærgeligt for Tevez. Score tre kasser og bare se til at United går videre. Vi spillede dem under gulvtæppet i den sidste halve time på udebane og i 2. halvleg igår, var det igen powerplay....
Vi ser fodbold fra to forskellige synspunkter. Og det skal jeg åbenbart være ked af. Det kunne ihvertfald lyde sådan.
Jeg er træt af at se Rooney suse rundt på midtbanen når vi mangler så meget frem ad banen. De lange bolde modtager han fint mange gange men så er han palle alene i verden og spillet går derfor i stå. Det er jeg træt af. Og undskyld for det. En gang imellem kunne jeg godt savne man prøvede noget nyt og undskyld for det.
At Rooney scorer det afgørende mål og jeg mener han skulle skiftes ud skal jeg da også lige undskylde for.
Og så skal jeg slutteligt undskylde for jeg ikke skriver EFTER kampen. Efter tre dage i sengen med sygdom var min 1.prioritet søvn. (hvilket jeg ikke fik meget af)
Men det er jo desværre blevet sådan herinde at man SKAL dele mening med 3-4 personer for at "klare frisag" for diverse bemærkninger og pludselige øgenavne hvis man ikke lige skriver som "kongerne" syntes.
Undskyld for det.
Muligvis den fedeste gif nogensinde. Kæft tilskuerne går amok:devill:
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2010/01/rooneycity.gif
Don Kafai
28-01-2010, 23:59
Muligvis den fedeste gif nogensinde. Kæft tilskuerne går amok:devill:
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2010/01/rooneycity.gif
Jeg sad og tænkte det samme da jeg så den!
Så mange fede aspekter. Rooneys jubel, tilskuerne der går amok, VDS der lige kommer ind til sidst, og prikken over i'et: Tevez der går med hovedet nedadbøjet!
Som taget fra en film!
unitedforreal
29-01-2010, 02:52
Haha!
Genialt
Jeg kan ikke lade være med at se det igen og igen og igen http://www.footytube.com/video/manchester-united-v-manchester-city-32631
Dette må kaldes stemning!!
Hvad er det de synger efter vi kommer foran 3-1 ? De sang den meget igennem kampen. Men kunne ikke rigtig høre hvad det var. Kender mange United sange, men kan sku ikke komme i tanke om den her..
Glory Man United
29-01-2010, 07:40
Vi ser fodbold fra to forskellige synspunkter. Og det skal jeg åbenbart være ked af. Det kunne ihvertfald lyde sådan.
Jeg er træt af at se Rooney suse rundt på midtbanen når vi mangler så meget frem ad banen. De lange bolde modtager han fint mange gange men så er han palle alene i verden og spillet går derfor i stå. Det er jeg træt af. Og undskyld for det. En gang imellem kunne jeg godt savne man prøvede noget nyt og undskyld for det.
At Rooney scorer det afgørende mål og jeg mener han skulle skiftes ud skal jeg da også lige undskylde for.
Og så skal jeg slutteligt undskylde for jeg ikke skriver EFTER kampen. Efter tre dage i sengen med sygdom var min 1.prioritet søvn. (hvilket jeg ikke fik meget af)
Men det er jo desværre blevet sådan herinde at man SKAL dele mening med 3-4 personer for at "klare frisag" for diverse bemærkninger og pludselige øgenavne hvis man ikke lige skriver som "kongerne" syntes.
Undskyld for det.
Tja men hvor det være trist altid at gå og være så negativ. I livetråden mod Burnley SKREG du op om, at ingen af vores angribere kunne score. Vuuuuuupti: 3-0 på mål af tre forskellige angribere. Mærkeligt du ikke skriver noget efterfølgende.
Mod Shitty hvor vi taber 2-1, kan du da ikke andet end sige, at vi spillede fantastisk. I de sidste 30 mins er det rent powerplay. Alligevel er du negativ. Og da du så for 3. gang i forgårs sviner holdet/enkelte spillere til, så er det man tænker sit. Nu har jeg jo haft fornøjelsen af at møde dig IRL, og jeg har lånt Unitedbøger af dig :), så jeg ved jo godt, hvor dit tilhørsforhold er. Fatter bare ikke du virker så indebrændt.
dannigizmo
29-01-2010, 09:50
Hvad er det de synger efter vi kommer foran 3-1 ? De sang den meget igennem kampen. Men kunne ikke rigtig høre hvad det var. Kender mange United sange, men kan sku ikke komme i tanke om den her..
U-N-I T-E-D
United are the team for me
With a knick knack paddy whack, give the dog a bone
Why don't City fuck off home.
Holmskov
29-01-2010, 11:58
Tja men hvor det være trist altid at gå og være så negativ. I livetråden mod Burnley SKREG du op om, at ingen af vores angribere kunne score. Vuuuuuupti: 3-0 på mål af tre forskellige angribere. Mærkeligt du ikke skriver noget efterfølgende.
Mod Shitty hvor vi taber 2-1, kan du da ikke andet end sige, at vi spillede fantastisk. I de sidste 30 mins er det rent powerplay. Alligevel er du negativ. Og da du så for 3. gang i forgårs sviner holdet/enkelte spillere til, så er det man tænker sit. Nu har jeg jo haft fornøjelsen af at møde dig IRL, og jeg har lånt Unitedbøger af dig :), så jeg ved jo godt, hvor dit tilhørsforhold er. Fatter bare ikke du virker så indebrændt.
Det hjælper altså at jeg sviner spillerne til. For ligeså snart jeg sviner dem scorer vi hver gang.
Indebrændt og indebrændt det kan diskuteres. Jeg ser som sagt anderledes på tingene end andre og det vil jeg blive ved med. Måske jeg hænger for meget i fortiden og vores flotte flydende spil. Skal måske bare acceptere vi spiller mere resultatorienteret i dag.
Men jeg holder mig bare fra match-trådene fremover. Det er vist det bedste.
Jeg sad og tænkte det samme da jeg så den!
Så mange fede aspekter. Rooneys jubel, tilskuerne der går amok, VDS der lige kommer ind til sidst, og prikken over i'et: Tevez der går med hovedet nedadbøjet!
Som taget fra en film!
For ikke at glemme, hvordan vores spillere løber som en hær på vej i krig. Red army! :D
ge-0txBMgqo
Haha -Genialt!
Men tilbage til jubelscenen!!
Jeg har også siddet og tænk over hvor mange gange klippet vil blive vist i skysports film og selvfølgelig i mange Youtube film!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.