Se fuld version : PL: Manchester United - Hull City
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Hull City http://static.bold.dk/billeder/art4947.gif
Premier League | Lørdag, 23. januar 2010, 16:00 | Old Trafford
Optakt
Inden returopgøret mod Manchester City i Carling Cuppen, kan førstepladsen indtages i Premier League med en sejr over Hull.
Eftersom Manchester United røg tidligt ud af FA Cuppen, kan de sætte sig på førstepladsen for en stund med en sejr i morgen. Chelsea og Arsenal skal nemlig første spille på onsdag – samme dag som returopgøret mellem ærkerivalerne Manchester United og Manchester City.
United har aldrig tabt til Hull i Premier League, og har ikke tabt til dem hjemme siden 1952 i FA Cuppen. Phil Browns mandskab kan nøjagtig snige sig over nedrykningsstregen hvis de får point på Old Trafford, men statistisk set er det mildest talt usandsynligt. Hull har kun vundet fire opgør i denne sæson, og ingen af dem er vundet ude. Det er kun en lille måned siden, at United slog dem 3-1 i det omvendte opgør.
Manchester United har dog ikke været så overbevisende på det seneste. De forsvarende engelske mestre har tabt fire ud af de sidste ni kampe i alle turneringer. Hull er dog uden en sejr i syv kampe, men håber på at et netop afsluttet træningsophold på Tenerife kan vække gejsten hos The Tigers.
Rio Ferdinand kan få sit længeventede comeback i dette opgør. Det kommer som gode nyheder for Fergie, der netop har måttet sande, at John O’Shea muligvis er ude resten af sæsonen. Vidic, Hargo og Foster er også ude.
Hulls nyerhvervede egypter Amr Zaki kan få debut, mens Zayatte muligvis når at blive klar. Ashbee, Bullard, Cousin og Olofinjana er ude.
Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United er et af rækkens bedste hjemmehold, mens Hull er miserable ude. Det skal give en hjemmesejr med komfortable cifre. 3-0.
Mulig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Evans – Evra
Valencia – Fletcher – Carrick - Park
Rooney - Berbatov
Uniteds trup
Van der Sar, Kuszczak, Neville, Rafael, Ferdinand, Brown, Evans, Evra, Fabio, Valencia, Park, Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Gibson, Giggs, Obertan, Rooney, Berbatov, Owen, Welbeck, Diouf.
Hulls trup
Myhill, Mendy, McShane, Mouyokolo, Gardner, Zayatte, Dawson, Kilbane, Garcia, Marney, Barmby, Geovanni, Boateng, Cairney, Hunt, Ghilas, Altidore, Fagan, Vennegoor of Hesselink, Duke.
Seneste kampe
Indbyrdes
27/12-2009 Hull 1 – 3 United
24/05-2009 Hull 0 – 1 United
01/11-2008 United 4 -3 Hull
Manchester United
19/01-2010 City 2 – 1 United
16/01-2010 United 3 – 0 Burnley
09/01-2010 Birmingham 1 – 1 United
03/01-2010 United 0 – 1 Leeds
30/12-2009 United 5 – 0 Wigan
Burnley
16/01-2010 Tottenham 0 – 0 Hull
02/01-2010 Wigan 4 – 1 Hull
29/12-2009 Bolton 2 – 2 Hull
27/12-2009 Hull 1 – 3 United
19/12-2009 Arsenal 3 – 0 Hull
Historie
Kampe: 23
United-sejre: 15
Hull-sejre: 5
Uafgjorte: 3
Odds
United: 1.15
Uafgjort: 6.83
Hull: 16.25
Tv
16:00 Canal+ Sport 1
Skader
Manchester United
D Berbatov Knee Injury 23rd Jan 10 doubtful
B Foster Back Injury 23rd Jan 10 very doubtful
F Macheda Hamstring Injury 23rd Jan 10 very doubtful
N Vidic Calf Muscle Strain 31st Jan 10
J O'Shea Thigh Muscle Strain May 10
R Ferdinand Calf Muscle Strain 23rd Jan 10 slight doubt
O Hargreaves Jumpers Knee 31st Jan 10
Hull City
A Zaki Hamstring Injury 30th Jan 10
D Marney Calf Muscle Strain 23rd Jan 10 doubtful
J Bullard MCL Knee Ligament Injury 30th Jan 10
I Ashbee PCL Tear May 10
Madsens Corner
Manchester United har mødt Hull City 23 gange i en liga eller pokal kampe.
Det er blevet til 15 sejre 3 kampe er endt uafgjort og det er blevet til 5 nederlag. Målscoren er 45-23.
Manchester United har købt følgende spillere fra Hull City
Pat O'Connell, Ronald Haworth og Stuart Pearson.
Hull City har købt følgende spillede fra Manchester United:
Andy Mitchell, Jack Koffman*, John Pearson*, Peter Fletcher, David Brown* og Jamie Wood*
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Jimmy Whitehouse, Arthur Marshall, Harry Wilkinson*, Jack Barber, Ken McDonald, Allan Mellor*, Johnny Downie, Brian Greenhoff, Geoff Hunter*, Lawrie Pearson*, Jeff Wealands, Peter Barnes, Neil Whitworth, Matthew Wicks*, Roy Carroll, Mark Lynch og Paul McShane*
Paul Gibson*(lån), Nick Culkin(lån) og Frazer Campbell(lån).
*=ingen kampe på førsteholdet
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
28 10 1905 Hull C. - 1-0 LIGA 14,000 Picken1
3 3 1906 Hull C. 5-0 - LIGA 16,000 Peddie1 Picken2 Sagar1 SchofieldAJ1
30 12 1922 Hull C. - 1-2 LIGA 6,750 Lochhead1
6 1 1923 Hull C. 3-2 - LIGA 15,000 Bell1OG Goldthorpe1 Lochhead1
15 3 1924 Hull C. 1-1 - LIGA 13,000 Lochhead1
22 3 1924 Hull C. - 1-1 LIGA 6,250 MillerJ1
15 11 1924 Hull C. 2-0 - LIGA 29,750 Hanson1 McPherson1
21 3 1925 Hull C. - 1-0 LIGA 6,250 Lochhead1
28 10 1933 Hull C. 4-1 - LIGA 16,269 Heywood2 Hine1 GreenR1
10 3 1934 Hull C. - 1-4 LIGA 5,771 BallJT1
17 11 1934 Hull C. - 2-3 LIGA 6,494 Bamford2
30 3 1935 Hull C. 3-0 - LIGA 15,358 BoydW3
18 9 1935 Hull C. 2-0 - LIGA 15,739 Bamford2
2 5 1936 Hull C. - 1-1 LIGA 4,540 Bamford1
26 2 1949 Hull C. - 1-0 FAC R6 55,000 PearsonSC1
12 1 1952 Hull C. 0-2 - FAC R3 43,517
23 11 1974 Hull C. - 0-2 LIGA 23,287
15 2 1975 Hull C. 2-0 - LIGA 44,712 Houston1 PearsonSJ1
23 9 1987 Hull C. 5-0 - LC R2 25,041 McGrathP1 Davenport1 WhitesideN1 Strachan1 McClair1
7 10 1987 Hull C. - 1-0 LC R2 13,586 McClair1
1 11 2008 Hull C. 4-3 - LIGA 75,398 Ronaldo2 Carrick1 Vidic1
24 5 2009 Hull C. - 1-0 LIGA 24,945 GibsonD1
27 12 2009 Hull C. - 3-1 LIGA 24,637 Rooney1 DawsonOG1 Berbatov1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 11 9 1 1 31- 9 309,784
UDE 12 6 2 4 14- 14 191,510
ialt 23 15 3 5 45- 23 501,290
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Parkohargo
22-01-2010, 14:49
Er Nani skadet siden han ikke er nævnt?
Min starter:
VDS
Brown Evans Rio Evra
Valencia Carrick Fletcher Nani
Rooney Diouf
4-0 og vi ligger os på førstepladsen...for en stund.
Bør være 3 sikre point i banken. Og for en gangs skyld også en god præstation. Jeg var overordnet tilfreds med den offensive indsats i tirsdags. Vi havde med mere skarphed og en bedre dommer uden tvivl vundet kampen. Noget jeg virkelig nød at se på mod City, var viljen. Rooney virkede helt og aldeles forandret efter vi kom bagud. Det var fantastisk, og jeg håber bare at et par spillere har den gejst imorgen, for så kører vi Hull over som vi også skal gøre.
VDS
Brown - Evans - Rio - Evra
Valencia - Scholes - Fletcher - Nani
Diouf - Owen
God kamp.
Bud Spencer
22-01-2010, 14:58
van der Sar
Valencia - Carrick - Fletcher - Anderson
Rooney - Berbatov
5-0 sejr. Rooney og Berbatov laver tre kasser til sammen, imens Carrick og Valencia laver de sidste to. ;)
Manchester United
22-01-2010, 15:05
VDS
Valencia - Scholes - Fletcher - Nani
Diouf - Rooney
4-0
Diouf x2
Rooney x1
Nani x1
Flax_Generous
22-01-2010, 15:08
Jeg håber på en storsejr i fødselsdagsgave.
Van der sar
Brown-Ferdinand-Evans-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Obertan
Rooney-Diouf
Håber vi kommer til at se Obertan og Diouf starte inde
nielzon21
22-01-2010, 16:05
Håber vi kommer til at se Obertan og Diouf starte inde
Det håber jeg også. De to gjorde det sgu godt sammen for reserverne igår.
VDS
Valencia - Fletcher - Anderson - Nani
Diouf - Rooney
Desuden regner jeg med en komfortabel 4-0 sejr.
Go' kamp.
Glæder mig meget til kampen, efter en city-kamp hvor jeg synes vi viste god gejst og burde have vundet.
Håber på at se Diouf fra start i en kamp som vi selvfølgelig skal vinde.
United DK
22-01-2010, 16:27
VDS
Brown - Rio - Evans - Evra
Valencia - Fletcher - Scholes - Obertan
Rooney - Owen
Det bør bare være 3 sikre point, og så ellers videre i teksten.
VDS
Valencia - Fletcher - Anderson - Nani
Diouf - Rooney
Desuden regner jeg med en komfortabel 4-0 sejr.
Go' kamp.
Jeg håber at se overstående formation, dog med en ændring, vil gerne se Obertan istedet for Nani.. Nani kan godt starte inde, men Obertan skal få spilletid!
Go kamp, ses på den glade mates!
Jeg håber at se overstående formation, dog med en ændring, vil gerne se Obertan istedet for Nani.. Nani kan godt starte inde, men Obertan skal få spilletid!
Ja, mener også at Ober skal have noget med spilletid.
-Nani skal dog også lige til at tage sig lidt sammen, og vise Fergie at han kan finde ud af at spille bold til tide. Især på United niveau!
Men hold kæft hvor vil jeg gerne se Ferdinand tilbage!!
Ved at han kan holde styr på stropperne.
Ses på Den Glade Gris jeiner
Glory Man United
22-01-2010, 16:44
Ses på Den Glade Gris jeiner
Yup. Vi ses!
3 points og vi ligger nr 1!!!!
VDS
Brown-Vidic/Rio-Evans-Evra
Valencia-Fletcher-Scholes-Park
Berbatov-Rooney
Cristiano Ronaldo7
22-01-2010, 16:57
Jeg tror vi taber 2-1, da Ferguson får hold i nakken 2 timer før kampstart og ikke kan få sine agressioner ud. Nani svarer ham igen og han kan ikke sige så meget til det, derefter bliver Nani sparket til Mars af Mike Phelan og der bliver en meget dårlig stemning på holdet og samt pumblikummet :)
Jeg tror vi taber 2-1, da Ferguson får hold i nakken 2 timer før kampstart og ikke kan få sine agressioner ud. Nani svarer ham igen og han kan ikke sige så meget til det, derefter bliver Nani sparket til Mars af Mike Phelan og der bliver en meget dårlig stemning på holdet og samt pumblikummet :)
Grineren mate....?
Men nej, tror nu på en 3-0 eller 3-1 sejr.
Håber, som altid, på en eller to Rooney kasser.
Barbatov er også i god form, og det ville passe perfekt hvis han lige kunne lave den første kasse.
tjarligdrengen
22-01-2010, 17:14
Skulle gerne blive en komfortabel sejr. 3-0 tror jeg den ender.
VDS
Rafael - Ferdi - Evans - Evra
Valencia - Fletcher - Anderson - Obertan
Berbatov - Rooney
Målene bliver ligesom imod burnley lavet af Berba, Rooney og Diouf.
Hvilken kanal kommer den på? Anyways, kan ikke se den :( Arbejde på en lørdag.. tsk tsk...
Mikey-boy
22-01-2010, 17:25
Van der Sar
Rafael - Ferdinand – Evans – Evra
Valencia - Fletcher - Giggs - Obertan
Rooney - Diouf
Bare vi vinder, så er jeg glad! Berba raus!
Hvilken kanal kommer den på? Anyways, kan ikke se den :( Arbejde på en lørdag.. tsk tsk...
Ville nu heller ikke bruge en sygemelding på en Hull kamp, når der venter flere store brag i denne sæson.
Ja, helt enig. Synes bare også, at det er vigtigt, at Nani får noget spilletid, hvadenten det bliver fra start eller som indskifter.
Og ja, ses på den glade!
Hold kæft du gusten
Fletcherfan
22-01-2010, 17:41
United vinder 7-0... 5 mål af Diouf, et af Valencia og et af Evra...
Chris Permin
22-01-2010, 18:13
Jeg forventer også en klar sejr imorgen. Men vil også sætte pris på flot fodbold spil, som i kampen mod Wigan. Og vil også håbe at en spiller som Berbatov får noget selvtillid i kampen imorgen. Ser også gerne snart Ferdinand tilbage i storform i forsvaret, selvom Evans og Brown har gjort det helt fint.
@Chris Permin: Brown og Evans har gjort det acceptabelt, men de har stadig været skyld i mål, som har kostet os en sejr.. Selvfølgelig skal vi spille flot fodbold, men nu skal sejren lige i huset først, det smukke spil kommer automatisk.
PS. få dig lige et profil billede..
Chris Permin
22-01-2010, 18:29
Ja de har kostet og nogle vigtige mål, men mener ellers de har været helt okay. Der mangler dog stadig den sikkerhed som er der når Vidic og Ferdinand spiller dernede.
Jeg foretrækker helt klart at se Obertan fra start imorgen. Mener det er i sådan en kamp han kan vise sit oprindelige potientale. Som han allerede har vist smagsprøver på.
Btw jeg skal nok få et billed ;)
Ville nu heller ikke bruge en sygemelding på en Hull kamp, når der venter flere store brag i denne sæson.
Jeg finder nu altid på en god undskyldning, hvis arbejde, skole eller fodbold kommer i vejen for United. Det er også derfor, at jeg ikke har misset en kamp siden oktober 2008. :)
Regn ikke med Obertan imorgen, han spillede for reserverne igår.
United DK
22-01-2010, 19:11
PS. få dig lige et profil billede..
Hvorfor skal han have et profilbillede? Skal man også kræve, at du skal have et profilbillede af en United-spiller?
Hvorfor skal han have et profilbillede? Skal man også kræve, at du skal have et profilbillede af en United-spiller?
Intern joke! (som tit ses herinde)
Jeg finder nu altid på en god undskyldning, hvis arbejde, skole eller fodbold kommer i vejen for United. Det er også derfor, at jeg ikke har misset en kamp siden oktober 2008. :)
Regn ikke med Obertan imorgen, han spillede for reserverne igår.
Ja okay, det er meget godt klaret.
Er dog lidt skuffet over det med Ober. Vil virkelig gerne se ham i aktion en fuld kamp. Mener han har brug for 90 minutter for virkelig at vise hvad han kan. Jeg bliver overrasket hver eneste gang jeg ser ham, og det mener jeg er fantastisk. Jeg håber han har en stor fremtid i Manchester de kommende par år.
Jeg forventer også en klar sejr imorgen. Men vil også sætte pris på flot fodbold spil, som i kampen mod Wigan. Og vil også håbe at en spiller som Berbatov får noget selvtillid i kampen imorgen. Ser også gerne snart Ferdinand tilbage i storform i forsvaret, selvom Evans og Brown har gjort det helt fint.
Fint og fint.. det kan diskuteres. Eller, ordet fint passer vel godt. Mener at Ferdinand og Vidic bringer noget ekstra ordinært ind i forsvaret, og det skal der også, når man spiller for United. Men ja, Evans og Brown har nu set fine ud.
Problemet er bare at de minder for meget om hinanden.
Manchester United
22-01-2010, 19:56
Nogen der ved om Diouf bliver klar til i morgen?
Tror på, at vi kommer til at stille med et lidt alternativt hold, så nogle bliver sparet til kampen mod Shitty.
-----------------------VDS--------------------
Neville--------Rio---------Evans------------Fabio
Park----------Fletcher----Anderson---------Nani
--------------Owen-------Rooney----------------
Nogen der ved om Diouf bliver klar til i morgen?
Fergie har udtalt følgende:
"We’re very pleased with Diouf. He’s done exceptionally well in training, he scored against Burnley and last night he grabbed a hat-trick for the Reserves. We took him off last night but it was only a precaution and he’ll feature in my thinking for tomorrow."
Så chancerne er ret gode, måske endda for start.
For en gang skyld, er jeg i tvivl om hvem jeg vil stille med i dag. Rooney er det sikre valg, men han har spillet mange kampe. Alligevel var han sulten og fantastisk mod City og er simpelthen så vigtig for vores offensive spil, at han nærmest skal være med og vi har ikke råd til at smide flere point til.
Berbatov, der spillede rigtig godt mod Burnley og er vel den angriber, der er mest oplagt til at linke op med de andre angribere.
Owen, der virkede sulten mod City og vel snart har fortjent en startplads. Ham og Rooney kan dog ikke spille på samme tid, da de er for ens spillere, siger Fergie.
Eller Diouf der har virket spændende, og formentlig har selvtilliden i orden før dagens kamp. Jeg er i tvivl, men hvem ville i stille?
Håber på en midtbane bestående af Fletcher Gibbo/Anderson med Valencia & Nani/Obertan oppe foran og muligvis Rooney og Diouf eller Owen.
Vil helst gerne se Diouf igennem en 60minutters varighed i en PL kamp hvor niveauet er højere end reserveniveauet.
Nogen der tager auf Kickoff i Odense? :)
Det SKAL være en 442. ikke 433.
Ser endvidere gerne vi ikke laver for mange udskiftninger fra nu af, så der kan komme en vinder-rytme ind i holdet.
-----------------------VDS--------------------
Brown---------Rio---------Evans------------Evra
Valencia--------Fletcher----Anderson--------Nani
--------------Owen-------Rooney----------------
Jeg er ret sikker på vi får en stor sejr idag:) 5-0 tror jeg vi vinder.
VDS
Brown-Rio-Evans-Evra
Valencia-Scholes-Anderson-Nani
Berba-Rooney
3xRooney
1xBerba
1xValencia
VDS
Rafael
Ferdinand
Evans
Evra
Nani
Fletcher
Scholes
Park
Owen
Rooney
Bench:
Kuszcak
|Brown
Berbatov
Carrick
Fabio
Valencia
Gibson
Dagens hold!
minh hjortlund
23-01-2010, 15:13
Glæder mig meget til kampen, efter en city-kamp hvor jeg synes vi viste god gejst og burde have vundet.
Håber på at se Diouf fra start i en kamp som vi selvfølgelig skal vinde.
jeg glade mig og haber pa en stor sejre over hull sa vi fa den city nelegade vaek fra vores hoved af.
schousboe9
23-01-2010, 15:13
Jeg føler mig overbevist om nedenstående. Kald det en mavefornemmelse ;)
VDS
Rafael, Ferdinand, Evans, Evra
Nani, Fletcher, Scholes, Park
Owen, Rooney
Bænk:
Kuszcak, Brown, Berbatov, Carrick, Fabio, Valencia, Gibson
EDIT: Too f'ing slow...
Daniel Ganji
23-01-2010, 15:15
VDS
Rafael
Ferdinand
Evans
Evra
Nani
Fletcher
Scholes
Park
Owen
Rooney
Bench:
Kuszcak
|Brown
Berbatov
Carrick
Fabio
Valencia
Gibson
Dagens hold!
Er det officielt? :)
Jeg er tilfreds med holdet. Det eneste problem er, at jeg altid synes, at vi lider med høje bolde, når Berbatov ikke er med. Så vi skal lægge vores spil om i dag, og spille os igennem, hvilket vi bør kunne. Park og Nani på kanterne er to spillere, der har noget at bevise. Især sidstenævnte og jeg forventer en god præstation for deres side. Og ja, jeg forventer en klar sejr i dag. Alt andet vil skuffe mig.
Og jeg glæder mig til at se Old Trafford når klokken står 16.00 - håber virkelig at budskabet kan komme igennem helt ud i TV-skærmene.
chrisserUnited
23-01-2010, 15:18
Ja det er officielt. Diouf er desværre ikke med... Nok fordi han skal bombe City på onsdag :)
Er det officielt? :)
Ja, det er det.
Stærk bænk i dag. Og hvor betyder det meget at Rio er tilbage. Det bliver en komfortabel sejr i dag med et tilhørende clean sheet som god optakt til midtugen.
Coach-Nico
23-01-2010, 15:22
Synes Parks berettigelse til holdet er faldet drastisk efter Ronaldos afgang. Dengang blev vi nødt til at have en arbejdssom wing, som kunne dække godt af når primadonnaen hang, men med Valencia, er det ligesom ikke et issue mere - og tak for det! I en 4-4-2 er Park måske OK mod de svære hold, men ikke i en 4-3-3, som han for nyligt spillede. Der skaber han simpelthen for lidt.
schousboe9
23-01-2010, 15:25
Spændende med Owen/Rooney. Ferguson har ellers sagt, de to ikke kan spille sammen i en 442. Mener jeg nu godt de kan, forhåbentlig får vi det at se i dag.
Carl-keane
23-01-2010, 15:28
Synes Parks berettigelse til holdet er faldet drastisk efter Ronaldos afgang. Dengang blev vi nødt til at have en arbejdssom wing, som kunne dække godt af når primadonnaen hang, men med Valencia, er det ligesom ikke et issue mere - og tak for det! I en 4-4-2 er Park måske OK mod de svære hold, men ikke i en 4-3-3, som han for nyligt spillede. Der skaber han simpelthen for lidt.
Synes at Park spiller vildt godt sammen med Evra. De både angriber og forsvare sammen... Tit og ofte lader man backen og kanten passer sig selv, eller ihvertfald at backen hjælper kanten med her er det "en for alle og alle for en"
Egentlig god nok start 11'er, men gad hellere se Nani i venstre men Valencia startede i højre. Men det kan vi jo gøre, hvis det ikke kører som vi vil. Så også hellere Rooney sparet i dag, men hans kampvilje er imens og vil bare spille alle kampene - utroligt, men udmærket!
Vi SKAL køre dem over i dag, og skulle det mod forventning ikke fungere i dag, så er der alligevel ingen undskyldning, hvis vi ikke får de tre poeng.
Come on you Reds!!!
Park spiller nok i højresiden i dag, fordi Rafael er med på den anden back. Rafael har før vist, at han har svært ved at håndtere både offensive og defensiven, så derfor er der ventet støtte fra Park, hvilket jeg ser som en udemærket idé til at starte med. Har vi ikke scoret inden 55 min, er det selvfølgelig klart at Valencia skal på banen.
fin start 11,er synes det fint nok valecia og berbatov er på bænken så de bliver sparet lidt havde håbet at se diouf i start-opstillingen men vi skal nok vinde vigtigt med rio tilbage håber han gør det godt selvom der nok ikke er så meget han kommer til at lave:)
ChristianR
23-01-2010, 15:48
Stærk bænk. Jeg er spændt på, om offensiven kan få åbnet Hulls forsvar. Jeg er dog fortrøstningsfuld ved at Berbatov og/eller Valencia kan komme ind, hvis ikke det lykkedes. Det bliver også fint at se Owen fra start i en PL-kamp, selvom jeg synes han mangler meget i det opbyggende og kreative spil, når ikke han er bedre til at ramme målet, end han har været hidtil.
Men held og lykke til ham og alle de andre. God kamp.
Er jeg den eneste der sidder og er nervøs for Rio bliver skadet igen?
Thepostman
23-01-2010, 16:05
Der bliver da synget lidt sange mod Tevez.. dejligt at høre :D
chrisserUnited
23-01-2010, 16:06
Er jeg den eneste der sidder og er nervøs for Rio bliver skadet igen?
Rio havde ikke været med i dag hvis han ikke var helt klar... han er med for at få kamp træning.
chrisserUnited
23-01-2010, 16:07
JAAAAAA Rooney!!!
Manchester United
23-01-2010, 16:07
Rooney! 1-0 :)
nielzon21
23-01-2010, 16:08
Kanon start for en gang skyld... nu skal de presses i bund - gerne med mål fra Owen også :)
Bud Spencer
Rooney!
chrisserUnited
Nogen der ved hvordan det står til med Vidic?
Sådan Scholesy og Rooney, 1-0!
Thepostman
23-01-2010, 16:09
Lækkert skud af Scholes ...
Det er ikke slemt at lave langskud, var Scholes?!
ROONEY!!!
Rooney klassisk scholes skud af scholes og så dukker rooney op sådan der:trophy::trophy:
Klasse start:) Kæft Rooney er giftig i år:)
Rosgaard
23-01-2010, 16:10
Sådan Rooney!!
nogen der har en link der funger, så send venligst et pm til mig.
på forhånd mange tak
chrisserUnited
23-01-2010, 16:13
Dejligt og se som der er fuldstændig styr på det i dag
Jeg nåede lige præcis ikke at spille rooney første målscorer... Nogen der kan huske hvad den gav igen? 4-5 stykker?
chrisserUnited
23-01-2010, 16:17
Puha Evans, der var du heldig
Fuck der var du heldig evans
Jeg nåede lige præcis ikke at spille rooney første målscorer... Nogen der kan huske hvad den gav igen? 4-5 stykker?
den gav 4 på bet365
Coach-Nico
23-01-2010, 16:19
Jeg spillede den - tror det var 3.5
Synes den var oplagt - hvem skulle ellers score? :-)
Jeg havde præcis samme tanke, men da jeg endelig var logget ind på scandic var kampen startet T_T - Elsker bare windows opstartstid..
Rooney virker SÅ oplagt i dag!
chrisserUnited
23-01-2010, 16:23
Dejlige driblinger af Nani, han er sgu god i dag...
Rosgaard
23-01-2010, 16:24
Vi spiller sgu godt, kom så med et mål mere!
Nøøj vi spiller dejligt lige nu. Direkte, hurtige kombinationer. Ser godt ud.
Det er som om, han har det bedre på højrekanten - altså nani.
Men frispark eller straffe i hvertfald!!
Og dejlig lille spilning af rooney til owen
ChristianR
23-01-2010, 16:24
Skydetelt idag. Det er dejligt at se, at man ikke bare stiller sig tilbage på banen fordi man er foran. Gang i Rooney, Owen, Nani og Scholes idag.
chrisserUnited
23-01-2010, 16:26
Det er som om, han har det bedre på højrekanten - altså nani.
Men frispark eller straffe i hvertfald!!
Og dejlig lille spilning af rooney til owen
Ej, der er hverken straffe eller frispark til Nani i den situation, han smider sig selv:)
chrisserUnited
23-01-2010, 16:28
Hold da kæft, nu kommer 2-0 målet snart
Ej, der er hverken straffe eller frispark til Nani i den situation, han smider sig selv:)
Som jeg ser det bliver han ramt nok til, at der kunne være dømt frispark i hvertfald.
Hold kæft det er rart at se Nani tage af chancen! Han har spillet virkligt godt i dag.
nielzon21
23-01-2010, 16:30
Med alle de hjørnespark vi får burde vi snart kunne score mål nr. 2
Synes sku Nani gør det godt:)
Kolorteman
23-01-2010, 16:31
vi virker godt nok tændte i dag.. rart at se den gamle United-spirit tilbage :-)
Kæft det er tåbeligt af Rooney - unødvendigt gult kort.
nielzon21
23-01-2010, 16:42
Et mål inden pausen til os vil gøre underværker
ChristianR
Med alle de hjørnespark vi får burde vi snart kunne score mål nr. 2
Vi har vel ikke scoret et mål på vores seneste 3000 hjøernespark. Det er nu engang ikke vores stærkeste side.
chrisserUnited
Scholes har også godt styr på det i dag
chrisserUnited
23-01-2010, 16:44
Fandme flot spil united. men dårlig afslutning af Owen
Kolorteman
23-01-2010, 16:45
Fandme flot spil united. men dårlig afslutning af Owen
Enig! flot at se på!
ChristianR
23-01-2010, 16:45
Nejnejnej Owen. Brændte du lige bigtime på jordens flotteste opspil?!
chrisserUnited
23-01-2010, 16:47
Godkendt første halvleg. nu mangler der bare en 3-4 mål mere :)
Rosgaard
Ja utroligt han ikke hamrer den i kassen.. Han virker noget tøvende i afslutningerne, ganske som i det meste af sæsonen. sÅ Ferguson, giv nu manden hele kampen, så han kan få banket en enkelt ind.
nielzon21
Flot første halvleg fra vores side.
Ærgeligt Owen ikke lige kunne gøre det til 2-0... synes han, sammen med rooney oppe foran, er langt bedre end når berba og rooney spiller sammen...
United DK
23-01-2010, 16:48
Tænk hvis Owen havde bare lidt skarphed.
Holmskov
23-01-2010, 16:50
Tænk hvis Owen havde bare lidt skarphed.
Ja det får man jo ikke når man sidder på bænken. Og tænk hvis Rooney var skarp.!!
Syntes vores spil i dag er super. Godt nok på en tynd baggrund, men specielt angrebsspillet er flot.
Super flotte kombinationer, dog krydret med lidt tynde afslutninger.
Fantastisk kamp af Rooney og Owen!
Og så det dejlig baggrundsmusik på ot i dag :)
LUHG!!!
Synes sgu vi spiller godt i dag. Vi spiller hurtigt, og når vi mister den, vinder vi den hurtigt tilbage. Vi kommer også frem til nogle gode chancer, men skarpheden har manglet et par gange. Owen skylder i hvert fald én.
Og så synes jeg også Nani spiller godt i dag. Han er med i meget, og laver nogle gode oplæg.
Den Owen har her til sidst. Den havde jeg altså scoret på.
NaniTheDoN
23-01-2010, 16:54
owen kunne fandme godt hav givet den lidt kræft den kæmpe mulighed han fik da nani spilled ham fri, synes også nani viser sig for sin positiv side idag og han skal bestemt bliv på banen lidt endnu.
God førstehalvleg. Vi spiller os frem til et par gode muligheder, og kombinerer rigtig fint i perioder. Nu skal vi bare lukke den med et hurtigt mål, så vi kan slappe lidt af. Nani, Rio, Owen, Rooney og især Scholes er fornøjelser inde på banen. De gør det rigtig godt, og har ikke sat mange fødder forkert. Okay Owen bør score en kasse eller to, men jeg tror den kommer i andenhalvleg. Flot spil, lad os fortsætte og lave et par stykker mere. Come on United!
Rooneys advarsel betyder, at han er ude mod Emirates om 8 dage. Evra kan opnå samme skæbne, hvis han får gult kort.
Der synges godt igennem om Glazer ude på tribunerne. Fornøjelse.
Ja det får man jo ikke når man sidder på bænken. Og tænk hvis Rooney var skarp.!!
Syntes vores spil i dag er super. Godt nok på en tynd baggrund, men specielt angrebsspillet er flot.
Super flotte kombinationer, dog krydret med lidt tynde afslutninger.
Rooney er sku da skarp. Han har lavet 16 liga mål i år og er topscorer i PL, plus han blev topscorer i VM kvalifikationen for landshold. Han skaber også meget selv. Der er ingen der scorer på alle deres chancer
God førstehalvleg. Vi spiller os frem til et par gode muligheder, og kombinerer rigtig fint i perioder. Nu skal vi bare lukke den med et hurtigt mål, så vi kan slappe lidt af. Nani, Rio, Owen, Rooney og især Scholes er fornøjelser inde på banen. De gør det rigtig godt, og har ikke sat mange fødder forkert. Okay Owen bør score en kasse eller to, men jeg tror den kommer i andenhalvleg. Flot spil, lad os fortsætte og lave et par stykker mere. Come on United!
Rooneys advarsel betyder, at han er ude mod Emirates om 8 dage. Evra kan opnå samme skæbne, hvis han får gult kort.
Er det ikke mod City han skal sidde ude med karentæne?
nielzon21
23-01-2010, 16:57
Skynd du dig at ringe til Sir Alex og fortæl ham det.
Hans ene karantænedag kan vel afsones mod City i midtugen
Fergie sign him up! Fergie fergie sign him up!
Skynd du dig at ringe til Sir Alex og fortæl ham det.
SAF selv, ville kunne score på den :smilings:
Hvordan er vi startet i 2 halveg ? :D
Fergie sign him up! Fergie fergie sign him up!
:trophy:
BTW. Nani, va har han gang i.!!!! det ju ...... fantastisk at se ham i hopla.
ChristianR
23-01-2010, 17:22
Vi er sq faldet lidt af på den i anden halvleg. Nu må vi ikke smide det hele på gulvet.
Bud Spencer
23-01-2010, 17:23
det ju
Hvad betyder ju? Jeg synes flere og flere begynder at skrive det. Ser det også andre steder end her.
kæft park viser bare han ikke har niveauet til man utd. Men Nani gør det rigtig godt idag:)
ChristianR
23-01-2010, 17:27
Park er ikke blevet meget skarpere siden sidst, hva.
Thepostman
23-01-2010, 17:30
For satan hvor er det dejligt at se Nani spille idag. Jeg er normalt ikke fan af ham, men idag imponerer han godt nok.
Kedelig kamp indtil videre .. Hvis vi vinder 1-0 mod Hull, ja så er det sku for tyndt.
Kedelig kamp indtil videre .. Hvis vi vinder 1-0 mod Hull, ja så er det sku for tyndt.
Alt afhænger af øjet der ser, men tror ikke vi ser samme kamp.
nielzon21
23-01-2010, 17:32
Hvorfor fanden skulle scholes ud??? havde foretrukket at park blev ofret i stedet for
Hvad betyder ju? Jeg synes flere og flere begynder at skrive det. Ser det også andre steder end her.
Sådan siger de heroppe jeg bor.
Kanske du har set mig skrive det på bold.dk
Bud Spencer
23-01-2010, 17:34
Sådan siger de heroppe jeg bor.
Kanske du har set mig skrive det på bold.dk
Hehe, ja jeg har set det på bold.dk også.:)
Park er ikke blevet meget skarpere siden sidst, hva.
Overhovedet ikke. Han er godt nok ringe. Fatter ikke gibson er med. Han har ikke andet en et godt spark
Fra ikke at have spillet prangende i anden halvleg, så styrker vi ikke ligefrem vores position ved at sætte Gibson på banen.
Bliver bare SÅ sur, hvis vi sætter det her over styr!
Alt afhænger af øjet der ser, men tror ikke vi ser samme kamp.
Jo, men vi har sku helt faldet af på den i anden halvleg, og Hull havde lige muligheden for at udligne.
Vi skal bare mindst vinde med 2!!!!!!!!
nielzon21
23-01-2010, 17:37
Fra ikke at have spillet prangende i anden halvleg, så styrker vi ikke ligefrem vores position ved at sætte Gibson på banen.
Bliver bare SÅ sur, hvis vi sætter det her over styr!
Ja du er ikke den eneste... Gibson kan skyde ude fra, mere kan han ikke... havde vi ført 2 eller 3-0 kunne vi sætte ham på banen
Få nu lukket den forpulede kamp altså.
Vi skal ikke smide dumme point mod talentløse Hull City.
Park må være verdenshistoriens mest anonyme fodboldspiller idag.
Forhelvede gibson!!!!!Spil den dog modsat!!
Kolorteman
23-01-2010, 17:37
har Gibson lavet andet end lort i den, siden han kom ind?
Rooney må ud... jeg gider ikke se på hans attitude. han skælder ud på alt og alle i dag og har gult og misser kampen mod ARSE. Måske han skulle kigge i spejlet. Han har været banens ringeste i et par kampe i år.
Fuck nu af med dig, Fagan, din vamle lille taber.
Øj hvor var vi heldige at Hull ikke fik straffe - Rio slår Fagan ned ved et indlæg!
Fuck nu af med dig, Fagan, din vamle lille taber.
Jeg er enig i det du skriver, men jeg tror vi skal være glade hvis ikke Ferdinand for en lille karantæne for efter kampen, for den der.
Thepostman
23-01-2010, 17:41
Ud med Gibson igen... Hvor er han dog ringe. Han kan jo ikke engang lave en almindelig aflevering uden af det er ved at gå i kage for ham.
Kolorteman
Gibson er kommet lidt bedre med.. men synes godt nok, at det startede lidt skidt for ham. hehe.
Tæt på :D dårlig målmandsspil... men mÅÅL1
Manchester United
Rooney! Sådan!
Kan ikke lide det der - det er upsortligt at skore på den måden.
nielzon21
23-01-2010, 17:42
øj øj øj den lugtede af offside.... men 2-0 :)
Kolorteman
23-01-2010, 17:43
shit Nani er vild i dag! lækkert at se Roony banker til lortet!
øj øj øj den lugtede af offside.... men 2-0 :)
Der ligger en Hull-spiller på banen.
fandme flot af Nani.
Hva sker der med ham idag.
Bud Spencer
23-01-2010, 17:43
Jeg missede lige målet - hvordan var det og hvad var det usportslige ved det?
Godt frispark af Nani. Og godt sparket ind af Rooney. Kom så, et mål mere!
nielzon21
23-01-2010, 17:44
Der ligger en Hull-spiller på banen.
Har glemt mine briller i dag, så bær over med mit dårlige syn ;)
Usportsligt ja, men i sådan et angreb ville alle hold angribe videre der.
Men hey, nu ved vi hvad vi kan læse på alle forums efter kampen. Vi er usportslige, og de 5 mins overtid der kommer idag er ikke okay (På trods af liniedommeren som bliver nakket og andre spilstop - btw sjovt at ingen har kommenteret på den episode endnu :D!)
Men mål forhelvede, ind med fabio eller valencia nu tak.
Manchester United
Rooney! Hattrick!
Ro0nnnnnnnnnnnnnnnneyeyeeye
nielzon21
HATTRICK-HERO :D
sådan rooney
Hull spiller selv videre. De kan da selv sparke bolden ud af spil så.
chrfigoraul
23-01-2010, 17:45
Det var kraftedme på tide med det mål nummer 2, Nani har sku spillet godt idag man må sige :D:devilll:
hov jeg mente mål nummer 3 ;):D:D:D:D
Jeg missede lige målet - hvordan var det og hvad var det usportslige ved det?
Dawson ligger skadet 2 meter fra baglinjen, men vi forsætter spillet. Havde endda været off side, hvis ikke Dawson havde ligget skadet.
så kunne Hull sku da selv have sparket bolden ud af banen, da de havde banen.
the show goes on until the ref says stop.
Kolorteman
Haaattriccckkk!!!!
rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeyyyyyy
ChristianR
Hattrcik:D Sådan Rooney! Der var skarpheden!!
ja tak rooney:) Hattrick. Klasse indlæg af nani:)
Nani er simpelthen fantastisk på den højre kant, hva sker der? Han minder mig meget mere om ronaldo i starten af sin tid i klubben i den side.
Fantastisk med hattrick til rooney, sådan!
Fantastisk indlæg af Nani, dejligt at han får lidt at vise for sin glimrende indsats i dag. 3-0, 3 point.
Wayne Rooney, du er så vild og jeg elsker det!
Og hvor er det fedt at spille videre selvom Hull forsøger for 117. gang at fake en skade. De prinsesser ligger mere ned end de står op og det blev straffet.
I like it, I like it a lot!
Thepostman
23-01-2010, 17:47
Hold kæft hvor er det lækkert at se Nani spille idag.. Fantastisk at se på. Og så Rooney med 3 mål.
Hull spiller selv videre. De kan da selv sparke bolden ud af spil så.
Ikke enig! Hull sparker væk, men ikke langt nok hvor vi så vinder bolen og spiller videre. Det en om'er IMO.
Hattrick Rooney - MOM Nani, hvem havde troet det? :)
Hvad sker der for Nani :) ?
Speed, overblik og fantastisk indlæg af ham ved det tredje mål - langt fra hver kamp man ser skarpe indlæg fra den mand!
Bud Spencer
23-01-2010, 17:48
Rooney *3 sådan!
Ikke enig! Hull sparker væk, men ikke langt nok hvor vi så vinder bolen og spiller videre. Det en om'er IMO.
Cry me a river.
Hull har pylret 1400 gange i den her kamp og det var samme scenarie sidste gang de mødtes.
Medmindre man ligger med åben benbrud, så rejs dig og spil videre i stedet for det tuderi.
Livet er for kort til at fløjte af hvert andet minut pga sådan noget bæ. Der er ingen der dør af et spark over skinnebenet eller et skub i ryggen.
Dawson ligger skadet 2 meter fra baglinjen, men vi forsætter spillet. Havde endda været off side, hvis ikke Dawson havde ligget skadet.
Hull spiller selv videre, da de havde chancen for at sparke den ud, så der er intet usportsligt i det..
Så har kommentatoren lige nævnt det med grønne og gule tørklæder :D
så kunne Hull sku da selv have sparket bolden ud af banen, da de havde banen.
the show goes on until the ref says stop.
Ville du sige det samme, hvis det var i modsatte ende?? We're Man Utd, we're bigger than that!
nielzon21
23-01-2010, 17:50
5min tillægstid... forhåbentlig klager Sir Alex ikk over det :)
1. det er ikke op til United at fløjte
2. det er op til dommeren
3. Hull havde selv mulighed for at sparke den ud a stadium
ChristianR
23-01-2010, 17:51
Efter de nye regler er det jo alene dommerens job og ansvar at vurdere om spillet skal stoppes i forhold til en skade. Så vi gør intet galt der.
Manchester United
23-01-2010, 17:52
Rooney igen igen igen igen! :)
Ville du sige det samme, hvis det var i modsatte ende?? We're Man Utd, we're bigger than that!
ja hvis der var noget alvorligt. nu jeg ikke læge, men come on. Så slemt var den der ikke. Det var ikke hovedet eller noget de slog samme, og lur mig om det havde været nede i den anden ende, så havde han også prøvet at score mål.
ChristianR
23-01-2010, 17:53
4 mål!! Sådan Rooney! Legendary.
Kolorteman
4 gange r000neyyy!
Det er for vildt!
Rooneyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Thepostman
Det er for sindsygt det her. Rooney er outstanding idag.
Nani flere kampe som denne tak :D syntes vi skal prøve med valencia på venstre og så Nani på højre som han åbenbart er bedere på ;)
Nå, så fortryder man da ikke at Rooney blev anfører på manager-holdet. Utroligt
Hvad sker der, Rooney han er vild idag!! :D
nielzon21
23-01-2010, 17:54
ja hvis der var noget alvorligt. nu jeg ikke læge, men come on. Så slemt var den der ikke. Det var ikke hovedet eller noget de slog samme, og lur mig om det havde været nede i den anden ende, så havde han også prøvet at score mål.
Jeg giver dig ret...
Havde der ligget 2 spillere der havde slået hovedet ville dommeren nok fløjte af... Han alene skal jo bedømme om spilleren er alvorlig skadet eller om der bare er tale om en form for pyl
Bud Spencer
23-01-2010, 17:54
Wayne Wonderboy!
Kolorteman
23-01-2010, 17:55
Man har lyst til at give Nani MOM, men når Rooney så scorer 4 kasser, så bør han jo næsten få den. hehe
Manchester United
Så er vi på pladsen hvor vi hører til! 1st place!! :trophy:
chrisserUnited
HAHA for 15-20 min siden sad der en og skrev her at Rooney skulle ud, tror han tager ordene i sig... :)
Det er næsten vildt at jeg overvejer at stemme Nani som MOM, selvom rooney har lavet 4 basser, ikke?
Men hold kæft hvor er det fedt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROOONEEEEEYYYY!!!
Sidder bare og tænker, gad vide hvad der var sket hvis Hull fik det straffe som Rio lavede! Men lidt held har vi også brug for.
NaniTheDoN
23-01-2010, 17:56
Wayne Wonderboy!
man kan tillade sig at tag sin nr 10 trøje på idag med god grund :P
Så må han sparke den ud til hjørne hvis han ikke kan sparke den væk.
nielzon21
Hvor mange har Rooney lavet i ligaen nu, inkl. de 4 i dag?
chrfigoraul
Hvem var det der sagde Rooney var uskarp :D
Men det var sku ret og se de spillede godt i dag godt klaret :D ! :devill:
Hartvigsen
23-01-2010, 17:57
Hold da fast.. Hvis bare Nani kunne spille sådan her hver gang, måske får han den på en lidt billig baggrund da det er Hull vi spiller imod.. Men Han viser han kan det med de indlæg, det er fremragende!
chrisserUnited
23-01-2010, 17:57
19 mener jeg
VonKoblenz
23-01-2010, 17:58
19 mener jeg vist.:trophy:
Rasmus-K-J
Han har scoret 19! : )
Hvem sagde tevez bombede løs? Hellere Rooney end Tevez
Ready123
Han havde vidst 15 basser inden kampen mod hull så det være 19 basser :)
NaniTheDoN
Sidder bare og tænker, gad vide hvad der var sket hvis Hull fik det straffe som Rio lavede! Men lidt held har vi også brug for.
meget meget dumt af rio, men ham han slog er altså også et kæmpe svin hver gang han spiller på en fodbold bane, men stadigvæk for dumt af rio.
Forresten godt at se ham tilbage, Evans spillede lige frem fodbold idag det ikke noget han gør ofte når rio eller vidic ikke er ved siden af ham.
Well done Wayne Rooney!
http://xs.to/image-6AE1_4B5B2A89.jpg
Nu er vi også præcist på samme målforskel som Chelsea og Arsenal, så det var en perfekt kamp..
Det er lidt lort og lidt lagkage at tage med herfra.
Self. en sejr og 4 mål er godt. Rio fik comeback og gjordet fint. Nu kan han så sidde ude i 3 kampe når de ser hans tåbelige slag på video inde hos FA.
1.halvleg var spillemæssigt rigtig god. Udnyttelsen af chancer pinlig.
2.halvleg var bortset fra de sidste 10 min. dårlig men vi scorede næsten på hvad der var.
Owen er den dårligste afslutter blandt vores angribere. Self. skal han roses for at komme frem til så mange afslutninger, men for fanden hvor er han ineffektiv.
Lyder mærkeligt at man kan stemme på en man of the match som ikke er ham med de 4 mål i en kamp, men synes scholes var fantastisk.
Og så fortjener Nani i den grad ros for en fremragende kamp med en masse gode afleveringer og mange rigtige beslutninger. Var også mere direkte i sine udfordringer idag i stedet for at stoppe op hele tiden.
Parkohargo
23-01-2010, 18:00
Vanvittigt at Rooney scorer fire kasser.! He is on fire!! Samtidig også en super super kamp af Nani. Scholes var også rigtig god men kæft hvor er Gibson altså bare ikke United materiale. Talte de første 3-4 gange efter han kom ind hvor han gav den til Hull og det blev farligt.
Holmskov
23-01-2010, 18:03
Hvem var det der sagde Rooney var uskarp :D
Men det var sku ret og se de spillede godt i dag godt klaret :D ! :devill:
Det var mig. Og det mener jeg stadig.
De 4 mål i dag er helt fantastisk, men han skal også bruge mange chancer for at lave dem(ikke lige i dag) :-)
Fint overall spil og resultat i dag. Vi må bare ikke hvile på lauerbærene da Hull var ret sørgerlige. Der venter nogle noget større modstandere de næste uger.
Og så er det fedt at Rio er med igen. Det skaber ro :)
RuudVanNissetøj
23-01-2010, 18:05
Herlig lørdag......er bare glad for at have Rooney i klubben. Han har den rette United ånd, aldrig tilfreds, altid sulten, 100 % dedikation til holdet og spillet.
Lad os marchere videre med dette resultat. Tror vi for alvor er i gang med at spillle os i form nu.
Rooney må ud... jeg gider ikke se på hans attitude. han skælder ud på alt og alle i dag og har gult og misser kampen mod ARSE. Måske han skulle kigge i spejlet. Han har været banens ringeste i et par kampe i år.
:haha: (beklager, kunne ikke lade være ;) )
Kolorteman
23-01-2010, 18:08
Lyder mærkeligt at man kan stemme på en man of the match som ikke er ham med de 4 mål i en kamp, men synes scholes var fantastisk.
Og så fortjener Nani i den grad ros for en fremragende kamp med en masse gode afleveringer og mange rigtige beslutninger. Var også mere direkte i sine udfordringer idag i stedet for at stoppe op hele tiden.
Enig! Jeg sad med et kæmpe smil over Nani i dag! For satan hvor det kørte for ham! Der var ikke meget slinger i valsen.
Grønholdt.
23-01-2010, 18:08
Det var en rigtig god kamp af United i dag. Det var godt at se Ferdinand tilbage igen, selvom at han var en smule rusten i dag, men det er jo klart efter den lange pause. Nani spillede en kanon god kamp i dag, og jeg ville også have stemt på ham som banens bedste i dag, men så valgte Rooney lige og lave 4 mål i dag, og det er altså noget ganske særligt, så min stemme går til ham i stedet for. 3 meget,meget vigtige point, og så er vi tilbage på VORES førsteplads igen! Men jeg er bare bange for, at det var det sidste at vi så til den i denne sæson, desværre. Men vi kæmper videre med alle vores begrænsede midler... :smilings:
PS. Det var en flot protest som fansne lavede mod Glazer i dag! :devilll:
NaniTheDoN
23-01-2010, 18:09
Kan det passe at Rooney misser kampen mod arsenal ?
Det er lidt lort og lidt lagkage at tage med herfra.
Self. en sejr og 4 mål er godt. Rio fik comeback og gjordet fint. Nu kan han så sidde ude i 3 kampe når de ser hans tåbelige slag på video inde hos FA.
Det vil da være en komplet kovending hvis FA går ind og dømmer på fejlen. Det er mindre end en uge siden at de nægtede at se på Gallas' takling, med den begrundelse at de ikke "om-dømmer" kampen. Så kan det være at den hører under usportslig opførsel, men som jeg ser situationen, så er der vist noget trøjetræk fra begge to, hvor Rio så drejer rundt og fører armen igennem. Jeg synes ikke det ligner et slag for slagets skyld, men nærmere en nærkamp hvor Rio bliver hidsig.
Jeg tror "desværre" det bliver mod City i Cup'en, da de engelske turneringer vidst deler karantæne point, correct me if i'm wrong?
Kan det passe at Rooney misser kampen mod arsenal ?
Nej. For at få karantæne fra 5 advarsler skulle man have fået de 5 inden jul eller nytår, så han burde være med.
NaniTheDoN
23-01-2010, 18:12
Jeg tror "desværre" det bliver mod City i Cup'en, da de engelske turneringer vidst deler karantæne point, correct me if i'm wrong?
Hvis han har 5 gule kort hvilket jeg ikke er så sikker på om han har eller ej så er det nok i cupen, men det jo ikke lige frem bedre tbh :D
NaniTheDoN
23-01-2010, 18:12
Nej. For at få karantæne fra 5 advarsler skulle man have fået de 5 inden jul eller nytår, så han burde være med.
Tak skal du have ;) :devill:
EDIT: Har netop slået det op på FA's hjemmeside og du har helt ret. Det er frem til d. 31. december, så Rooney får ikke karantæne.
Kan Valencia spille venstrekant? For det ville næsten være synd at smide Nani over på venstrefløjen igen, når han åbenbart får så meget mere ud af det, i højre side..
Nani flere kampe som denne tak :D syntes vi skal prøve med valencia på venstre og så Nani på højre som han åbenbart er bedere på ;)
Lyder som en dum ide. Valencia er mega et-benet, og hans styrke af at sætte en mand af, for at ligge den indover. det ville ikke fungere nær så godt, på venstre kant, som det gør på højre.
Kan Valencia spille venstrekant? For det ville næsten være synd at smide Nani over på venstrefløjen igen, når han åbenbart får så meget mere ud af det, i højre side..
Jeg tror det vil være tilsvarende skidt eller endnu være at spille Valencia i venstre side. Han virker ikke til at tro ret meget på hans venstreben og man af hans ryk sker med et lille skub til bolden og en hurtigt ryk mod baglinjen.
Men det kan da være værd at prøve, særligt hvis der kan skabes overskud så Evra kan støde med frem og Valencia kan trække ind i banen.
Flot kamp af især Nani og Rooney. Ærgeligt at Rio skal miste hovedet og svinge en albue i hovedet på en modstander. Det er utilgiveligt, og han skal helt klart have en hård straf. Hvor er det irriterende, når vi endelig har ham tilbage og virkelig mangler ham i forsvaret.
19 liga mål. Kæft det er flot man:)
Nogen som gider forklarer hvad Nani helt præcist fik lavet idag ?
Forstår igennem kommentarene at han spillede en ret god kamp.. (::devill:
Vi ligger nummer 1 :trophy:
Der hører vi jo til ;)
Nogen som gider forklarer hvad Nani helt præcist fik lavet idag ?
Forstår igennem kommentarene at han spillede en ret god kamp.. (::devill:
Vi ligger nummer 1 :trophy:
Der hører vi jo til ;)
Jamen Nani brugte for en gang skyld sin speed til at sætte folk af og være mere direkte i sit spil. Og så lykkedes han med sine indlæg, hvor den ene førte til rooneys 3-0 mål. Fremragende indlæg
Jamen Nani brugte for en gang skyld sin speed til at sætte folk af og være mere direkte i sit spil. Og så lykkedes han med sine indlæg, hvor den ene førte til rooneys 3-0 mål. Fremragende indlæg
Og selv hans pasningsspil var klasse i dag! Hvem skulle ha troet at vi ville se det fra Nani?
Fantastisk kamp.. Har sjældent fået så god øl.. Måske lidt pånær CL finalen 07..
Nani og Rooney.. Fantastisk.. Håber inderligt Nani beviser, at vi ikke behøver at købe en venstre kant som erstatning.
Og Rooney... Kynisme! Det var sq lækkert. Synes Owen og Rooney fungerede rigtig godt sammen, det var lækkert at se. Owen skal bare til at skyde bolden i kassen.
Valencia og Nani på kanterne mod ArseAnal, det kunne være fedt at se. Nani imponerer mig, havde afskrevet den knægt..
Synes også Owen og Rooney fungerede godt sammen, som de også gjorde mod Citeh. Dog er Owen utrolig uskrap, og han havde nok chancer til, at han nærmest burde have scoret 2-3 mål, mens han var med.
http://i49.tinypic.com/29lz9rl.jpg
Klasse indsats af Rooney og Nani idag:) Kunne være sjov at prøve Valencia i venstre side og Nani i højre. Også skønt med Rio tilbage:)
Nani har virkelig imponeret mig idag. Det er virkelig fedt at se:)
Men Rooney har hverken karentæne mog City eller Arsenal så?
Dejligt at Nani er kommet igang, håber virkelig han kan fortsætte det han lavede idag. (:
Måske har han haft godt at den lille pause med sin skade..
Nogen som ved hvor man kan købe det gule/grønne tørklæde hvor på der står Love United / Hate Glazer,
som man kan se på billed 2 her http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2821610/Man-Utd-4-Hull-0.html i billedserien
http://i49.tinypic.com/29lz9rl.jpg
Hvor fandt du billedet?
Dejligt at Nani er kommet igang, håber virkelig han kan fortsætte det han lavede idag. (:
Måske har han haft godt at den lille pause med sin skade..
Nogen som ved hvor man kan købe det gule/grønne tørklæde hvor på der står Love United / Hate Glazer,
som man kan se på billed 2 her http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2821610/Man-Utd-4-Hull-0.html i billedserien
http://www.sportingkicks.co.uk/shop.php3?teamid=&team=&prodid=2006&product=Yellow & Green Bar Scarf
http://www.sportingkicks.co.uk/shop.php3?teamid=&team=&prodid=2006&product=Yellow & Green Bar Scarf
Ja så godt den på Oldtrafford.dk's hjemmeside..
Men står der Love United / Hate Glazer på den ene enden ?
ChristianR
23-01-2010, 18:55
Hvor fandt du billedet?
Haha. Hvis ikke det er en joke, så tror jeg, han fandt det på The Suns hjemmeside. Det står der i øverste venstre hjørne på billedet;)
Manchester United
23-01-2010, 18:56
Ja så godt den på Oldtrafford.dk's hjemmeside..
Men står der Love United / Hate Glazer på den ene enden ?
Tror det er et klistermærke på det billed;)
Hvor fandt du billedet?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2821610/Man-Utd-4-Hull-0.html
There you go Sherlock;)
http://cache1.asset-cache.net/xc/96036378.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F55565C69E5BFD8547 908E280C48B4E48D58047314EA3FDDBB
chrisserUnited
23-01-2010, 20:11
nogle der har link til målene?
nogle der har link til målene?
Jep..
http://therepublikofmancunia.com/video-rooneys-four-goals-against-hull/
chrisserUnited
23-01-2010, 20:17
Jep..
http://therepublikofmancunia.com/video-rooneys-four-goals-against-hull/
takker
Hvor er United-Allan, når Nani (for en gangs skyld) gør det godt??????
Udemærket indsats. I førstehalvleg spiller vi rigtig godt, men jeg skarpheden mangler. Især for Owens side, der skylder et mål. Sidste PL scoring fra hans side var mod City i september. Det er ikke helt godt nok, hvis man vil med til et VM. I andenhalvleg synes jeg aldrig, at vi får fat, og vi kunne snildt have kommet i en vanskelig situation, hvis de havde fået straffe eller fået scoret på deres eneste store chance. Derfor synes jeg, at vi rent kynisk set var for ringe. Tilgengæld fik gang i fyrværkeriet, da Rooney gjorde det 2-0. Hull opgav måske også lidt i deres indstilling, da det mål dræbte kampen.
Men altså vi får 3 point på kontoen, får spillet noget godt fodbold og får formentlig tanket noget nødvendig selvtillid inden City og Arsenal. To kampe, der er meget vigtige for vores sæson. 2 nederlag her, og vi har reelt kun CL at spille for.
Nani var et stort plus. Det var Rooney selvfølgelig også. Rio kom også tilbage og gjorde det solidt, men han er altså for dum. Jeg har aldrig set ham tabe hovedet på den måde. Det koster ham nok 3 kampes karantæne, og vi skal igen igen leve med Brown-Evans, der har været en stor kilde til usikkerhed i forsvaret de sidste par kampe
Men vi vandt, og fik pyntet på målscoren, så jeg er tilfreds nok.
United-Allan33
23-01-2010, 21:36
Hvor er United-Allan, når Nani (for en gangs skyld) gør det godt??????
Bare rolig jeg er lige her!!!! Og jeg er på ingen måde bange for at rose Nani når han gør det godt.. Det har jeg så bare skulle vente 2½ år på, men better late than never.. Nani spillede en rigtig flot kamp hvor han valgte alt rigtig.. Der var ikke de evige fejl driblinger, eller indlæg der lå lige i hovedet på foreste Hull spiller, idag gjorde han alt rigtig.. en fornøjelse.. men falder nu ikke på halen over ham bare pga en enkelt god kamp, hvis den næste så kommer om 50 kampe, men man har da lov at håbe at det er starten på noget godt....
Udover det så synes jeg vi spillede en rigtig flot 1 halvleg og scorede 1 mål, og en dårlig anden og scorede 3 mål.. Hva sker der lige for det... Jeg synes Owen og Rooney rigtig gode i 1 halvleg men manglede desværre lidt skarphed.. Og synes og Berbatov gjorde et ok indhop..
Og tænk hvis Rooney var skarp.!!
Hvor jeg bare elsker når udsagn som disse kommer tilbage og bider en selv i røven:lolol: Og der er ikke noget hoverende eller nedladende ment med det, da det kunne være kommet fra enhver... for Rooney var uskarp i første halvleg..
Kanon indsats af Rooney! kømper som altid, kommer til chancer og får dem udnyttet, herligt :)
Nani gjorde det også rigtig flot - rart at se de snævre driblinger og pverblikket så man også flere gange.
Synes tingene fungerede godt i dag, specielt midtbanen, dog trænger Owen lige til et eller andet, så han kan sparke til en bold, det var da lidt ynkeligt at se til ;) men godt at se, han fungerede med Rooney oppe foran.
I forsvaret bliver Rafael, imo, bare bedre og bedre. Og Evra er jo fantastisk.
Vi blev dog presset lidt ned i 2. halvleg, hvor de kunne have fået et straffe pga. Rio, det er vel den største plet på dagens kamp, men han må jo bare modtage sin straf.. men træls, når han nu er tilbage.
Men altså vi får 3 point på kontoen, får spillet noget godt fodbold og får formentlig tanket noget nødvendig selvtillid inden City og Arsenal. To kampe, der er meget vigtige for vores sæson. 2 nederlag her, og vi har reelt kun CL at spille for.
nok.
Og Premier league tak.
United DK
23-01-2010, 22:39
Nu er det ikke for at være for negativ, men det kunne være dejligt, hvis Rooney kunne sprede sine mål lidt mere ud. Han kunne have nøjes med to i dag, og så have lavet et par stykker mod City forleden. Jeg trækker dog lidt i land, hvis han laver fire mål i returen.
ChristianR
23-01-2010, 22:43
Nu er det ikke for at være for negativ, men det kunne være dejligt, hvis Rooney kunne sprede sine mål lidt mere ud. Han kunne have nøjes med to i dag, og så have lavet et par stykker mod City forleden. Jeg trækker dog lidt i land, hvis han laver fire mål i returen.
Det samme med United generelt. Kunne man dog bare bytte denne ene 4-0 sejr til 4 1-0 sejre, ville det begynde at se helt lyst ud ;)
United-Allan33
23-01-2010, 22:47
Hvem siger han ikke har spredt 8 mål over to kampe??
Martinsen
23-01-2010, 23:33
Og Premier league tak.
Hvis vi taber til Arsenal mener Dines jo netop at vi ikke kan nå at vinde PL, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.