Se fuld version : PL: Manchester United - Hull City
Hvis vi taber til Arsenal mener Dines jo netop at vi ikke kan nå at vinde PL, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i.
Arsenal kampen skal vindes, ellers er det 3-4 pladsen vi skal se efter i år.
Hvis vi taber til Arsenal mener Dines jo netop at vi ikke kan nå at vinde PL, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i.
Hvorfor skulle vi ikke kunne det? Lige nu ser stillingen sådan ud:
(Hold - kampe spillet - point)
Man Utd - 23 - 50
Arsenal - 22 - 48
Chelsea - 21 - 48
Efter Arsenalkampen har vi spillet 24 kampe i PL. Hvis vi taber den, står vi stadig på 50 point. Hvis Chelsea (som lige nu ligger bedst af top3 holdene) vinder deres 3 næste kampe, og vi taber mod Arsenal, ser stillingen mellem os og Chelsea sådan ud:
Chelsea - 24 - 57
Man Utd - 24 - 50
Det er i værste fald syv point der skal hentes på 14 kampe. Ikke for at være overdreven positiv, men det er vel realistisk at vi skulle kunne hente de point?
Hvorfor skulle vi ikke kunne det? Lige nu ser stillingen sådan ud:
(Hold - kampe spillet - point)
Man Utd - 23 - 50
Arsenal - 22 - 48
Chelsea - 21 - 48
Efter Arsenalkampen har vi spillet 24 kampe i PL. Hvis vi taber den, står vi stadig på 50 point. Hvis Chelsea (som lige nu ligger bedst af top3 holdene) vinder deres 3 næste kampe, og vi taber mod Arsenal, ser stillingen mellem os og Chelsea sådan ud:
Chelsea - 24 - 57
Man Utd - 24 - 50
Det er i værste fald syv point der skal hentes på 14 kampe. Ikke for at være overdreven positiv, men det er vel realistisk at vi skulle kunne hente de point?
Nope, tror ikke på Chelsea smider 7 point. Og vi har altså ikke været for stabile.
Nope, tror ikke på Chelsea smider 7 point. Og vi har altså ikke været for stabile.
Det har Chelsea heller ikke. Det er derfor vi stadig er med i kampen, selvom vi slet slet ikke har fået nok point i denne sæson. Så hvis ikke de skal smide 7 point på 14 kampe, så skal de også til at være mere stabile.
Det har Chelsea heller ikke. Det er derfor vi stadig er med i kampen, selvom vi slet slet ikke har fået nok point i denne sæson. Så hvis ikke de skal smide 7 point på 14 kampe, så skal de også til at være mere stabile.
Det vi helt enige om.
Men skal jeg være ærlig til mig selv, så tvivler jeg på vores evner. Om det er finanserne, spillet og de svigende tabte kampe vi har haft ved jeg ikke.
Kan kun blive positiv overrasket.
PatriceEvra3
24-01-2010, 00:01
Dejligt at se Nani i hopla i dag, dejligt med 4 basser fra Rooney og dejligt forstepladsen har fået sin retmeassige ejer tilbage:devill: (selvom det kun er til låns måske)
Nu skal vi bare smadre Arsenal på Emirates, så vi kan lukke R**** på dem. Frygter dog lidt at Fergie smider Park ind, i stedet for Nani, selvom det ville veare at skyde sig selv i knaeet, med en basuga!!
Valenia-Anderson-Fletcher(hvis han er tilbage??)-Nani
Sådan burde midtbanen, i mine ojne, se ud mod Arsenal!
Synes sgu det er godt klaret, af Fergie og drengene at vi stadig er så meget med i kampen, på trods af at vi i sommers solgte verdens bedste fodboldspiller og at vi har haft 50 forsvarsspillere ude halvdelen af seasonen. Det viser bare; ingen over ingen ved siden af Saf!!!
I ovrigt mener de på Arsenals forum at mesterskabskampen kun består af dem og Chelski hihi
Det fandt jeg altså lidt morsomt:lolol:
Dejlig kamp igår!
Godt at se Rio tilbage på banen siden November. Men føler en helt anden ro i forsvaret.
Og så 4 kasser af Rooney, der kan vel ikke siges mere? Han er brændende for tiden.
Vi viser gode takter og effektiviteten kommer (som altid hos united) i 2. halvleg.
Lad os håbe at spillerne og Ferguson kan tage meget fra denne kamp med, når vi skal møde City og ikke mindst Arsenal på søndag!!
Coach-Nico
24-01-2010, 13:46
Jeg spillede den - tror det var 3.5
Synes den var oplagt - hvem skulle ellers score? :-)
Jeg må lige poste den her igen - synes den er lidt komisk set i bagklogskabens lys. Btw fik jeg 3,75 for Rooney som første målscorer.
Og Premier league tak.
Jeg vil anse det som værende næsten umuligt at skulle regne med en Premier League sejr, hvis vi taber til Arsenal og regner med at dem og Chelsea vinder deres udsatte kampe. Isåfald vil vi være 7 point efter Chelsea, hvilket er rigtig meget og meget meget svært at hente. Alt kan selvfølgelig ske stadig da tabellen stadig siger december, men at regne med at to hold går fuldstændig ned de sidste måneder, er usandsynligt med Uniteds svingende formkurve taget i betragtning også.
kanon indsats igår. Tror i Rooney bliver sparet mod City på onsdag?
minh hjortlund
24-01-2010, 14:40
[QUOTE=Dines;163929]Jeg vil anse det som værende næsten umuligt at skulle regne med en Premier League sejr, hvis vi taber til Arsenal og regner med at dem og Chelsea vinder deres udsatte kampe. Isåfald vil vi være 7 point efter Chelsea, hvilket er rigtig meget og meget meget svært at hente. Alt kan selvfølgelig ske stadig da tabellen stadig siger december, men at regne med at to hold går fuldstændig ned de sidste måneder, er usandsynligt med Uniteds svingende formkurve taget i betragtning ogs
Jeg synes har vaere svinder denne her season men let os koncertion om city forst i vi snakke om arsenal kamp.
Jeg synes har vaere svinder denne her season men let os koncertion om city forst i vi snakke om arsenal kamp.
Hva??
anderson888
24-01-2010, 15:00
kanon indsats igår. Tror i Rooney bliver sparet mod City på onsdag?
Han har karantæne.
Han har karantæne.
Jamen var der ikke noget med han ikke fik det alligevel, pga vi er ovre den 31 december?
Jeg vil anse det som værende næsten umuligt at skulle regne med en Premier League sejr, hvis vi taber til Arsenal og regner med at dem og Chelsea vinder deres udsatte kampe. Isåfald vil vi være 7 point efter Chelsea, hvilket er rigtig meget og meget meget svært at hente. Alt kan selvfølgelig ske stadig da tabellen stadig siger december, men at regne med at to hold går fuldstændig ned de sidste måneder, er usandsynligt med Uniteds svingende formkurve taget i betragtning også.
Fodbold er fodbold.. ergo - alt kan ske!
Men ja, et tab mod Arsenal ville ikke se godt ud i tabellen, men med de gode takter med Hull, mener jeg at vi burde kunne vise hvem der bestemmer.
-Også mod City i midtugen!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.