Se fuld version : PL: Manchester United - Burnley
Hmm Chelsea vinder 7-2 over Sunderland. Sikke en klasse de viser hva.
Når jeg læser nogle indlæg herinde, så får jeg et indtryk a nogle fans, der mere går op i Chelsea end sit eget holds succes? Gud Bevares, de vinder, de vinder stort, men imod Sunderland? Hvad med at man glæder sig over sit eget holds præstationer, istedet for at "whine" over Chelsea.
Jeg får et indtryk a, at der er nogle(ikke alle) herinde, der enten ikke har forstand på fodbold, eller også er utrolig forkælede, når de kan se bort fra Uniteds kamp, og istedet går op i hvor stort Chelsea vinder? Nu må i tage jer sammen gutter(igen ikke alle, men de evige pessimister), Jeres hold vandt en kamp de skulle vinde, de vandt den rimelig overbevisende, en ny spiller scorede, der var tegn på forbedring. Det kan være ligegyldigt hvor stort Chelsea, faktum er, at jeres hold stadig er kun 2 point efter. Det er ikke mere end en kamp, hvor Chelsea skal dumme sig (og det kommer de til) og så er jeres hold tilbage på første pladsen.
Jeg synes også man lige skal huske på, United (jeres Hold) har haft 9 stamspillere der har været skadet, mere eller mindre på samme tid, at de stadig er kun 2 point efter, det viser vel klasse, nogle herinde få det til at lyde som om det er verdens undergang, fordi Chelski vinder 7-2?
Jeg som Barca fan er fuldstændig ligeglad med hvor meget de hvide svin vinder, jeg vil da hellere fokusere på MIT hold, glæde mig over mit holds præstationer og så er det ligegyldigt om de hvide vinder 100-0 over et hold som Osasuna, eller Xerez osv osv.
Jeg siger ikke at man ikke kan/må kritisere det hold, man er supporter a, men så skal det også være sagligt:)
Jeg synes stadig det er en godkendt indsats, united leverer, ved at vinde 3-0 efter alle de problemer de har haft på det seneste, og der har været så meget snak (meget a det bare BS). Man kan jo ikke forvente at et hold, der ikke har haft det nemt, lige pludselig skal vinde 10-0 eller fra den ene dag til anden spille blændende fodbold. Hav lidt tålmodighed, jeg er sikker på at det gode spiller kommer i takt med at holdet vinder nogle flere kampe.
Nårh det var bare mine tanker omkring kampen og nogle indlæg her på forum. :)
Jeg får et indtryk a, at der er nogle(ikke alle) herinde, der enten ikke har forstand på fodbold, eller også er utrolig forkælede, når de kan se bort fra Uniteds kamp, og istedet går op i hvor stort Chelsea vinder? Nu må i tage jer sammen gutter(igen ikke alle, men de evige pessimister), Jeres hold vandt en kamp de skulle vinde, de vandt den rimelig overbevisende, en ny spiller scorede, der var tegn på forbedring. Det kan være ligegyldigt hvor stort Chelsea, faktum er, at jeres hold stadig er kun 2 point efter. Det er ikke mere end en kamp, hvor Chelsea skal dumme sig (og det kommer de til) og så er jeres hold tilbage på første pladsen.
Der er desværre en stor del af de såkaldte United fans der er med på den vogn. Hvis man lagde mærke til tilskuerne i dag så var det 3000 Burnley fans der leverede larmen, mens størsteparten af United turisterne ventede på underholdning. Man hørte først for alvor United tilhængerne efter scoringen, og det er simpelthen for skidt.
Hvad fanden er meningen med et af Europas største stadions når folk er pivstille (I know.. plads til flere folk = money). Jeg siger ikke man skal kunne skråle med på alt, men den stemning der er i øjeblikket er direkte ynkelig. :Smackden:
Nå, lad os vende tilbage til den sande United DK, og droppe den provekerende pessimisme, selvom det er meget nemmere at være pessimist. Man har et svar på alt. :D
Kampen som helhed var kun nogenlunde, og vi gav Burnley nogle store chancer, men vi vinder 3-0, og ligenu handler det bare om at følge med Chelsea.
Hva fan, Det var sku da hurtigt du fik noget på den dumme. :lolol:
United DK
16-01-2010, 17:32
Hva fan, Det var sku da hurtigt du fik noget på den dumme. :lolol:
Ja, man kan jo ikke gøre for, at man er så attraktivt, at man bare kan gå ind til naboen. ;)
Vil glæde mig over, at vores angrebsspil, flere gange i dag, er verdensklasse, så smukt at se på!!
At forsvaret så er elendigt, skal der arbejdes med, men gør det heller ikke nemmere, når man har skader, ikke at det er en undskyldning for ikke at dække op...
Hvis vi var skarpere foran målet, så ville det være fantastisk, da Valencia, og Nani til tider i dag, kommer med kompetente indlæg.
Dejligt med 3 mål og 3 points :)!
DIOUF :) allerede min nye yndlings nordmand
Jeg kan godt lide, at du har en senegaleser som din yndlingsnordmand ;)
Anderson_8
16-01-2010, 17:54
dejligt med en 3-0 sejr, og at det var vores angribere som lavede alle målene..
den sammenligning med sku på mål i forhold til chelsea, ska man ik se sig blind på i dagens kamp. Rigtig mange af vores chancer var ganske ufarlige hovedstød, som enten røg forbi, eller slet ikke var farlige.
Men når chancen tilbød sig på en ordentlig chance var vi skarpe (ved godt berba havde en stor chance)
det er både dejligt og bekymrende at se valencia får bolden i hver evig eneste angreb idag. Dejligt fordi han kommer til indlæg hver eneste gang, men bekymrende at vi kun kan bruge ham i vores gennembrudsspil, og ikke venstre siden. (bortset fra når evra går med).
En venstrefløj må efterhånden stå rimelig højt på SAF's ønskeliste forhåbentlig.
Glory Man United
16-01-2010, 17:55
Stærk 2. halvleg, der bekræfter nogle ting. Vores centrale midtbane er for dårlig når Fletcher ikke er med. Evras offensive kvaliteter kvæles, når han er i samme side, som Nani. Og Berba viser i 2. halvleg, at han er en af PLs bedste angribere. Så intet nyt idag....
Stærk 2. halvleg, der bekræfter nogle ting. Vores centrale midtbane er for dårlig når Fletcher ikke er med. Evras offensive kvaliteter kvæles, når han er i samme side, som Nani. Og Berba viser i 2. halvleg, at han er en af PLs bedste angribere. Så intet nyt idag....
Ja, idag så man igen i glimt hvad det er Berbatov han kan så meget få andre spillere kan.
Desværre er der tit for langt mellem snapsene, men tvivlen bør stadigvæk komme ham til gode synes jeg.
Imodsætning til fx Nani, gud fader bevares.
Savnet af Fletcher er stort. Og savnet af et stærkt centerforsvar er imo ligeså stort, når man ser på hvilke hjerneblødninger fx Evans nogle gange får i løbet af en kamp.
Kunne godt tænke mig at vi stillede op sådanne et stykke tid.
VDS
Rafael - Brown - Evans - Evra (naturligvis ind med Vidic og Ferdinand når de er klar)
Valencia - Fletcher - Anderson - Nani
Rooney - Berba
Simpelt. For at få noget rytme ind.
Og når først Anderson får scoret nogle mål, så bliver han ju svin-farlig.
Anderson_8
16-01-2010, 19:00
den opstilling ser ganske fornuftig ud clemme, ud med scholes, carrick, neville, og når enten vidic eller rio er klar, så også ud med evans. er fandme ikke tryg ved ham.
vi mangler en venstre kant, så vi ikke konstant skal køre på valencia. det er for nemt at læse
Vi vinder første kamp i 2010 og med ok cifre. Men alligevel var det ikke godt i dag. Nuvel er det sejrene, der tæller i de her dage. Men altså mod Burnley på hjemmebane, skal vi sætte os mere igennem. De kunne snildt have bragt sig foran, og så ville det bestemt ikke være nemt at lave 2 mål. Jeg mener ikke, at vi flytter os. Vi har svært ved komme ind i en rytme eller en stime i hele denne sæson. Vi har ikke rykket os fra Aston Villa kampen. Eller fra Leeds kampen. Eller fra Fulham kampen. Hele vores offensiv drejer sig om Rooney. Har han en middeldag som i dag, så er hele holdet ramt af dette. Og derfor, er vi så tandløse i så mange kampe...
Og så må Vidic og Rio snart komme tilbage. Neville er et stort bekymringspunkt hvergang han spiller, når han ikke er rigtig god form. Neville er for nylig kommet tilbage fra skade, og man kan godt se, at han er lidt rusten. Evans det samme, og Brown er generelt altid usikker. Derfor håber jeg snart, at Rio og Vidic er tilbage. Mod Arsenal i slutningen af januar, for vi brug for deres rutine. Håber mindst en af dem gør comeback i midtugen.
Ikke en god kamp, men vi vandt. Nu er der City, der bliver en hård mundfuld og efter det Hull, hvor vi også skal have 3 point. Formen er et bekymringspunkt i mine øjne.
Nå, lad os vende tilbage til den sande United DK, og droppe den provekerende pessimisme, selvom det er meget nemmere at være pessimist. Man har et svar på alt. :D
Kampen som helhed var kun nogenlunde, og vi gav Burnley nogle store chancer, men vi vinder 3-0, og ligenu handler det bare om at følge med Chelsea.
Godt at høre... Helt enig!
He`s gonna die, he`s gonna die..............
Godt at høre nogle protestsange mod Glazers igen. Synes der har været noget stille på den front.
Jeg har læst, at buh-råbene til sidst i kampen handlede om, at nogle sikkerhedsvagter forsøgte at fjerne et LUHG flag.
Glory Man United
16-01-2010, 20:15
Nøøøj Hvor Mangler Vi Bare En Angriber!!!
Det Er Da Helt Vildt.
6-1 på broen.
Det var så dit sidste indlæg idag....noget at tilføje?Dejligt med godt spil og en vigtig sejr. Der må også komme selvtillid til vores angreb efter en rigtig fin kamp. Forsvaret er dog ikke helt skudsikkert pt. Vi holder nullet, så i dag fik det ikke nogen større betydning.
Dejligt at se Diouf score i hans første hjemmekamp! Håber han kan komme ind og lave nogle flere kasser fremover.
God kamp for holdet og fansene :)
Heller ikke noget?
Underligt at Berbatovs største kritikere ikke liiiiige kan komme på banen efter kampen idag
Glory Man United
16-01-2010, 20:26
Eller var det at stramme den? :titte:
Det var så dit sidste indlæg idag....noget at tilføje?
Heller ikke noget?
Underligt at Berbatovs største kritikere ikke liiiiige kan komme på banen efter kampen idag
Jeg har nu stemt på Berbatov som MOM :) Og hvornår har den afstemning i øvrigt været?
Glory Man United
16-01-2010, 20:28
Jeg har nu stemt på Berbatov som MOM :) Og hvornår har den afstemning i øvrigt været?
Det var lige godt pokkers ;)
Det var lige godt pokkers ;)
Jeg er også selv overrasket!
Jeg kan godt syntes godt om manden, selvom jeg ikke syntes han fortjener, at bliver året spiller i Bulgarien ;)
Fletcherfan
16-01-2010, 20:31
Nu har jeg læst lidt igennem... Og som ham Barca-fanen sagde så er der mange forkælede fans her... Og som sikkert også ville smutte hvis United i to efterfølgende sæsoner slutter udenfor top 4...
Først kan vi tage kampen... United brillerede ikke, men det var trods alt en god indsats... Godt nok fik Burnley nogle chancer, men de var nu heller ikke specielt dårlige... Specielt deres store chance viser hvor hurtigt de spillede deres kontraspil... Så det var faktisk en ganske udmærket indsats, som kan forbedres, men i sin helhed var det mere end godkendt...
Så kan man tage og kigge på spillerne... Efter min mening så var der ingen spiller, der var dårlig... Hvor mange blev forsvaret, som I udskælder så meget, udspillet??? Deres chancer kom alle sammen på kontra... Nogle var selvfølgelig bedre end andre, men alle var mere eller mindre deres indsats bekendt...
Skala 1-6:
VDS: 3... Får sikkert høvl for denne karakter, men der var absolut ikke noget for ham at lave... Og derfor, og kun derfor, får han 3 i stedet for 4... Men godt, at han er tilbage...
Neville: 4... Absolut en godkendt indsats og en af hans bedste kampe i denne sæson... Blev aldrig overspillet og deltog også meget i det offensive spil... I en situation blev han overløbet, men rutinen fik ham til at lade være med at lave straffe (som Rafael nok ville have lavet)...
Evra: 4... Også en godkendt indsats... Spillede en god kamp, men den sidste halve time var det for tit, at han var helt væk i forsvaret...
Brown: 5... Spillede en god kamp... Hans tacklinger og pasninger er som det skal være i sådan en kamp...
Evans: 3... Måske den svageste af forsvarsspillerne i dag med enkelte bommerter, men stadig en god forsvarsspiller at have... og som helt sikkert også kommer til at være en topklasse forsvarer...
Valencia: 4... Han får 4 for at komme til mange indlæg, men han kunne godt have fået en lavere karakter... Når man ser hans spildprocent i dag så skal man ikke klage om Nani eller nogen anden... En fantastisk aflevering, der gav mål... Men ellers kom der ikke meget ud af, at han spillede overfor kampens dårligste spiller...
Nani: 4... Lige været skadet så derfor mangler han lidt, men i dag spillet han en helt ok kamp... Det kan, og SKAL, gøres bedre hvis han skal have et fremtid, men det ser ud til, at hans skadepause har lært ham et par ting... Hvis han fortsætter med disse fremskridt (decisions, som det hedder på engelsk, primært) så er der en fremtid i ham...
Scholes: 5... Det er nok kun mig, men han styrede kampen for vildt i dag... Godt nok lagde han ikke voldsomt tryk på deres midtbanespillere, men i dag lavede han rigtig meget og var hele tiden spilbar som en central midtbanespiller skal være... Min MOM...
Carrick: 4... Havde en god dag... Var til tider lidt anonym, men lagde sammen med Scholes tryk hvor der skulle lægges tryk...
Berbatov: 5... Sammen med Scholes bedste mand... Og igen er det godt, at han scorer... Laver samtidig også dagens detalje, men lidt uheldigt rammer han stolpen...
Rooney: 3... Har den seneste tid rent spillemæssigt ikke været i topform, men det viser en utrolig høj klasse, at han alligevel kan score et mål (og få et assist)... Når han kommer i topform så bliver han enormt farlig...
Anderson: 4... Lidt anonym, men styrer lidt mere end Scholes da han kommer ind, og selvom han måske er lidt anonym så gør han det godt...
Diouf: 4... Får et mål og virker generelt meget livlig... Viser også sin enorme hurtighed i en enkelt situation... Alt i alt en spændende spiller ser man på hans niveau i dag...
Owen: 3... Kom ind sammen med Diouf, men bliver klart overstrålet af den nye angriber... Måske er det manglende spilletid/tillid, men en god boldspiller bliver han altså aldrig...
Og dommeren var i dag rigtig god...
Hartvigsen
16-01-2010, 21:19
Jeg kan ikke finde ud af hvor meget Anderson røre bolden med hælen, da han ligger op til Berbatov ved Rooneys mål.. Nogen der har set den i slow eller en god vinkel? Først var jeg helt oppe og køre over den, men nu har jeg set den et par gange og syntes enlig ikk han røre, eller behøver at røre den?
VDS: 3... Får sikkert høvl for denne karakter, men der var absolut ikke noget for ham at lave... Og derfor, og kun derfor, får han 3 i stedet for 4... Men godt, at han er tilbage...
Neville: 4... Absolut en godkendt indsats og en af hans bedste kampe i denne sæson... Blev aldrig overspillet og deltog også meget i det offensive spil... I en situation blev han overløbet, men rutinen fik ham til at lade være med at lave straffe (som Rafael nok ville have lavet)...
Evra: 4... Også en godkendt indsats... Spillede en god kamp, men den sidste halve time var det for tit, at han var helt væk i forsvaret...
Brown: 5... Spillede en god kamp... Hans tacklinger og pasninger er som det skal være i sådan en kamp...
Evans: 3... Måske den svageste af forsvarsspillerne i dag med enkelte bommerter, men stadig en god forsvarsspiller at have... og som helt sikkert også kommer til at være en topklasse forsvarer...
Valencia: 4... Han får 4 for at komme til mange indlæg, men han kunne godt have fået en lavere karakter... Når man ser hans spildprocent i dag så skal man ikke klage om Nani eller nogen anden... En fantastisk aflevering, der gav mål... Men ellers kom der ikke meget ud af, at han spillede overfor kampens dårligste spiller...
Nani: 4... Lige været skadet så derfor mangler han lidt, men i dag spillet han en helt ok kamp... Det kan, og SKAL, gøres bedre hvis han skal have et fremtid, men det ser ud til, at hans skadepause har lært ham et par ting... Hvis han fortsætter med disse fremskridt (decisions, som det hedder på engelsk, primært) så er der en fremtid i ham...
Scholes: 5... Det er nok kun mig, men han styrede kampen for vildt i dag... Godt nok lagde han ikke voldsomt tryk på deres midtbanespillere, men i dag lavede han rigtig meget og var hele tiden spilbar som en central midtbanespiller skal være... Min MOM...
Carrick: 4... Havde en god dag... Var til tider lidt anonym, men lagde sammen med Scholes tryk hvor der skulle lægges tryk...
Berbatov: 5... Sammen med Scholes bedste mand... Og igen er det godt, at han scorer... Laver samtidig også dagens detalje, men lidt uheldigt rammer han stolpen...
Rooney: 3... Har den seneste tid rent spillemæssigt ikke været i topform, men det viser en utrolig høj klasse, at han alligevel kan score et mål (og få et assist)... Når han kommer i topform så bliver han enormt farlig...
Anderson: 4... Lidt anonym, men styrer lidt mere end Scholes da han kommer ind, og selvom han måske er lidt anonym så gør han det godt...
Diouf: 4... Får et mål og virker generelt meget livlig... Viser også sin enorme hurtighed i en enkelt situation... Alt i alt en spændende spiller ser man på hans niveau i dag...
Owen: 3... Kom ind sammen med Diouf, men bliver klart overstrålet af den nye angriber... Måske er det manglende spilletid/tillid, men en god boldspiller bliver han altså aldrig...
Og dommeren var i dag rigtig god...
En smule nærrig med pointene måske? (går ud fra det er 0 - 10)
Så synes jeg i øvrigt ikke dine beskrivelser, passer på så mange af dine karaktere. Flere har samme "score" selvom vedkommende nok burde lægge anderledes, for eksempel har valencia og Diouf den samme. Det er også besværligt at læse.
Edit: Jeg lægger først mærke til nu at skalaen er 1 - 6, så vil jeg så bare kommentere, at jeg synes det er en pølse skala, den er for smal og giver dårligt fingerpeg på forskellen på spillernes karakter.
-
Elrantiri
16-01-2010, 21:32
En smule nærrig med pointene måske? (går ud fra det er 0 - 10)
Så synes jeg i øvrigt ikke dine beskrivelser, passer på så mange af dine karaktere. Flere har samme "score" selvom vedkommende nok burde lægge anderledes, for eksempel har valencia og Diouf den samme. Det er også besværligt at læse.
Edit: Jeg lægger først mærke til nu at skalaen er 1 - 6, så vil jeg så bare kommentere, at jeg synes det er en pølse skala, den er for smal og giver dårligt fingerpeg på forskellen på spillernes karakter.
-
Enig
Jeg bruger personligt altid skalaen fra 1 til 72 for at opnå perfekt balance imellem hver grad.
Den er alt alt alt for dårlig. Du skulle prøve skala 1 - 73 i stedet. Den er en milliard gange bedre.
dannigizmo
17-01-2010, 00:10
Jeg så desværre ikke kampen, da jeg var på arbejde, men har lige set lidt highlights.
Ud fra de sparsomme 2 minutter og 31 sekunder må jeg konstatere følgende:
Jeg elsker, at vi har Berbatov. Hans kvaliteter bliver virkelig vist ved chancen, han har på stolpen. Jaja, scoringsprocent og hvad har vi, det har vi vist været igennem.
Godt at se, at Rooney, der ifølge flere herinde havde en lille off-day, får scoret alligevel.
Frækt mål af den nye mand. Og fedt, at han lige markerer, hvem den nye 32'er er.
Fletcherfan
17-01-2010, 01:10
I dag viste Berba hvordan man på bedste måde udnytter hans syge teknik... Bedst set ved hans chance hvor han er uheldig med at ramme ydersiden af stolpen... Nu mangler han bare at vise i flere kampe i træk (så kan jeg for første gang være glad over, at jeg har taget fejl) og i kampe hvor der ligger et lidt mere pres på ham... Men synes, at han sammen Scholes var bedste mand i dag... Flot kamp af ham...
Vi får en sejr og laver 3 mål og holder rent bur. Vi kunne kun spille bedre, men synes nu det er meget acceptabel. Skønt med mål fra tre forskellige angribere.
Rooney og Berba blev begge pillet ud. Mon en af dem spille mod City på tirsdag. er sku spændt på hvordan fergie stiller op på tirsdag. Tror han vælger at stille okay stærkt op. Især nu hvor vi er ude af FA, og samtidig har en nem hjemmekamp mod Hull på lørdag.
United DK
17-01-2010, 09:38
Nu skal vi jo ikke gå i selvsving over Berbatov, fordi han langt om længe har en rigtig god kamp. Der skal flere af den slags kampe til, før jeg sætter ham i bås med Drogba, Torres, Rooney og Defoe.
http://i50.tinypic.com/2vljxxs.jpg
Stretty i går
Anderson_8
17-01-2010, 10:38
Men synes, at han sammen Scholes var bedste mand i dag... ...
undskyld, men hvordan kan du seriøst sige at scholes var dagens mand sammen med berba? Burnley løb direkte gennem vores midtbane idag, og scholes var slet ikke farlig offensivt.. jeg synes tvært imod, sammen med evans og neville, han var den dårligste
Fletcherfan
17-01-2010, 11:15
Scholes ordnede totalt paragrafferne i det offensive spil... Han var spilbar hele tiden, og han laved meget få fejlpasninger... Så lagde han flere fantastiske afleveringer... F.eks. den hvor Valencia hvavde haft mulighed for at score hvis han turde røre bolden med venstre fod... Og i går så man tydeligt, hvor hæmmende det KAN være, at Valencia for alt i verden ikke vil røre bolden med sin venstre skøjte... Det var tit hvor en lille berøring med venstre fod ville have skabt noget...
Carl-keane
17-01-2010, 11:27
Godt at høre nogle protestsange mod Glazers igen. Synes der har været noget stille på den front.
Jeg har læst, at buh-råbene til sidst i kampen handlede om, at nogle sikkerhedsvagter forsøgte at fjerne et LUHG flag.
Når hehe trorede ellers det var Dioooouuuuf folk råbte :-) (ligesom RUUUUD Den gang)
henning_b_j
17-01-2010, 11:31
Når hehe trorede ellers det var Dioooouuuuf folk råbte :-) (ligesom RUUUUD Den gang)
Det troede jeg også!:devilll:
Klasse at han laver den kasse til sidst !!
Og endnu federe han lige lavede, Remember the name til fansene !!
Først Halvleg var nu ikke så fin. Effektiviteten manglede, og Rooney så ikke helt skarp ud.
Og så forstår jeg ikke hvorfor der blev spillet så meget på indlæg igår. Rooney og Berba er jo ikke de stærkeste på hovedet.
Men alt i alt blev alt løst op i anden halvleg. 3 fine mål, og godt at Berbatov fik scoret.
Forsvaret så ikke godt ud. Brown og Evans er same type, så de fungerede ikke som det ellers skulle.
-Og jeg begriber ikke at man lader Gary blive tilbage med de løbe dueller. Alle ved jo at farten og 1 mod 1 situationerne ikke er hvad de har været.
Midtbanen blev løbet igennem af Burnley. Mener ikke at Scholes og Carrick havde den gode kamp som mange mener. På diverse fodboldhjemmesider har han også fået lavere karaktere.
Alt i alt var resultatet 3-0 godt. Og heldigt for United at Fletcher ikke scorer på den store chance i starten.
Blev også glad for at se Diouf score.
Endnu en gang giver jeg alt support til dem der havde LUHG flaget med på stretford end.
Så kan man tage og kigge på spillerne... Efter min mening så var der ingen spiller, der var dårlig... Hvor mange blev forsvaret, som I udskælder så meget, udspillet??? Deres chancer kom alle sammen på kontra... Nogle var selvfølgelig bedre end andre, men alle var mere eller mindre deres indsats bekendt...
Kontra eller ej, så skal defensiven ikke stå som statister, de må squ gerne lige være vågnen - så man ikke ser totalt dumme ud, fordi der bliver lagt en lang aflevering.
Vil give dig ret i, at ingen var dårlige i dag, men det er ikke godkendt, at Eagles gang på gang, i begge siderm, løber gennem det hele.
Fantastisk stemning.
Jeg sad og kiggede ned og fulgte med i det hele dernede.. fantastisk aktion!
WE WANT GLAZER OUT - Say We Want Glazer out!
Stærk 2. halvleg, der bekræfter nogle ting. Vores centrale midtbane er for dårlig når Fletcher ikke er med. Evras offensive kvaliteter kvæles, når han er i samme side, som Nani. Og Berba viser i 2. halvleg, at han er en af PLs bedste playmaker. Så intet nyt idag....
/rettet ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.