PDA

Se fuld version : London i påsken

Tenshu
14-01-2010, 20:46
Jeg skal til London i påsken. Datoerne er ikke fastlagt, men det bliver et par dage mellem sen eftermiddag 26/3 og 5/4. Så vidt jeg kan se, bliver der spillet følgende kampe i London i Premier League i den periode:

27/3:
Tottenham - Portsmouth
West Ham - Stoke
Chelsea - Aston Villa

2/4:
Fulham - Wigan

3/4:
Arsenal - Wolverhampton

Hvor vil I anbefale, at jeg finder billetter? Efter en hurtig søgning på Google kan jeg finde billetter til de fleste kampe, men priserne varierer fra 370 kr. til 3.000 kr., da man til nogle kampe kun kan få billetter, hvis man køber diverse andre ting med i købet. Jeg skal imidlertid kun bruge billetterne.

Er der en, der kan anbefale en god hjemmeside?

BadgerMan
15-01-2010, 01:43
Du kan eventuelt sende en mail til Michael fra Travel2football og spørge om de har billetter kun til kampen. Så skulle der ikke være problemer.

Ludvig
15-01-2010, 16:04
Du kan eventuelt sende en mail til Michael fra Travel2football og spørge om de har billetter kun til kampen. Så skulle der ikke være problemer.

Ja! ham Michael er en god fyr!!

Han hjalp mig med at få tickets til Fulham-United på away section. Og det var oven i købet 5 dage inden kampstart.

Tenshu
15-01-2010, 16:23
Tak for svarene. Er Michaels mail info@travel2football.dk?

Der står dog på hjemmesiden, at de ikke sælger enkeltbilletter:

"Travel2football sælger kun pakker inkl. billet og hotel overnatninger, du kan således ikke købe billet til kampen alene."

Men det gælder måske ikke altid?

BadgerMan
15-01-2010, 18:45
Det er den mail du skal bruge.
Hvis de ikke kan få solgt alle pakkeløsningerne, kan man få enkeltbillet. Send ham en mail, han er til at snakke med.

Ludvig
15-01-2010, 20:06
Tak for svarene. Er Michaels mail info@travel2football.dk?

Der står dog på hjemmesiden, at de ikke sælger enkeltbilletter:

"Travel2football sælger kun pakker inkl. billet og hotel overnatninger, du kan således ikke købe billet til kampen alene."

Men det gælder måske ikke altid?

Michael kan skræddersye en pakke, tur eller billet til dig.
Jeg har kun haft gode erfaringer med ham.