Se fuld version : Philippe Senderos
J S Bach
12-01-2010, 21:51
Gudskelov var det løgn, da gode gamle Sol Campell blev rygtet til Man U, han ryger som bekendt til Arsenal igen og det skubber nu Senderos helt ud i kulden. Med vores skræntende forsvar kunne det være oplagt at hapse ham for en slik.
Han er ung, har spillet på høj niveau længe, og kender til Premier League.
http://www.bold.dk/nyt/Senderos-har-opgivet-Arsenal
Carl-keane
12-01-2010, 21:59
Gudskelov var det løgn, da gode gamle Sol Campell blev rygtet til Man U, han ryger som bekendt til Arsenal igen og det skubber nu Senderos helt ud i kulden. Med vores skræntende forsvar kunne det være oplagt at hapse ham for en slik.
Der er mange før ham på min forsvars ønske liste :-) Men hvis man kan få ham billigt så kan det da være et fint sats
Nej tak siger jeg bare. Vores forsvar vender alligevel snart tilbage. Jeg mener heller ikke han er god nok til United. Desuden vil han alligevel heller ikke få den spilletid han ønsker, da Brown og Evans står foran køen, så jeg ser ingen grund til, at vi skal hente ham.
Senderos nej tak. Senderos får Wes Brown til at se elegant ud. Han er klodset, langsom og slet ikke god nok til en plads omkring vores startellever. Jonny Evans er fremtidens mand, og vi skal ikke købe ind, medmindre Vidic skifter eller Rio stopper.
Og det hedder United, Man United eller Manchester United.
United DK
12-01-2010, 22:09
Så hellere tage chancen med Cathcart, eller en anden af vores egne.
Hvis han ikke gider bænken i Arsenal så skulle det da være mærkeligt hvis han gad bænken i United.
Har aldrig set noget stort i Senderos og ser ham derfor ikke i vores trøje! Så hellere satse på talenterne i ungdsomstruppen/på reserveholdet
Ham kan vi ikke bruge til noget. Så kan vi lige så godt satse på egne talenter.
Jeg har ikke fulgt ham i sidste sæson, men ellers er mit indtryk at han er præcis lige så god til at lave personlige fejl som Silvestre.
Hartvigsen
12-01-2010, 22:33
Nej, hold ham langt væk fra vores forsvar!
Don Kafai
13-01-2010, 05:03
Han er ung, har spillet på høj niveau længe, og kender til Premier League
Han har spillet på højt plan længe, men hans niveau har sjældent været højt. Arsenal har haft store problemer i det midterforsvar, og en af grundene til det er Senderos. Han laver ekstremt mange personlige fejl, og selvom han som type måske kunne minde om en no-nonsense forsvarsspiller, så er han så fejlfyldt i sit spil, at han aldrig vil blive en faktor i topfodbold.
Som United DK også skriver, så hellere tage en af vores egne. Især når vi ikke er så gode til at give de offensive unge talenter chancen, så lad da de defensive komme ind på holdet.
Glory Man United
13-01-2010, 07:57
Kan dette nå at komme i betragtning til årets bedste tråd? Pleeeeeease?
Må indrømme, at jeg er rystet over at se Senderos blive foreslået som et emne i United... Manden ejer jo ikke skyggen af talent, og kan så langt fra bruges i Arsenal. Hvorfor dog i alverden så hente ham til United.? Forsvars krise med skader eller ej, så hellere bruge Berbatov og Owen i midterforsvaret...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.