Se fuld version : Forum Awards: Vinderne
I en uge har du kunnet stemme på dine favoritter i Forum Awards 2009.
Seks ud af syv vindere er nu fundet, og de vil blive offentliggjort i denne tråd.
Den sidste (og største) af kategorierne er endnu ikke afgjort. Årets debattør afgøres i en afstemning mellem de tre kandidater, som fik flest stemmer af jer.
Hold øje med denne tråd i løbet af ugen, hvis du vil se, hvem der løb med titlerne i 2009.
Årets IRC-bruger
Vi lægger ud med en kategori, som ikke alle har haft et lige godt belæg for at afgive en stemme i. Kategorien er til dels medtaget i Forum Awards som en opfordring til alle til at komme ind på IRC og få en sludder med os, som holder til derinde.
Den første vinder i Forum Awards og vinderen af Årets IRC-bruger er:
Michael
Stort tillykke til manden, som ubetinget spenderer mest tid foran tastaturet :trophy:
aIrCFrFpHvw
sogKUx_q7ig
Årets profilbillede
Næste kategori har i mine øjne en meget overraskende vinder. Hvordan denne bruger løb med titlen forbliver uvist, men vinderen er:
http://oldtrafford.dk/forum/image.php?u=6&dateline=1253784818 Sivebæk
Tillykke, tillykke, tak, tak
(Er OldTrafford.dk blevet korrupt?)
United DK
11-01-2010, 21:59
Det der er korruption af værste skuffe. Føj for satan!
dannigizmo
11-01-2010, 22:57
Det er simpelthen så grotesk korrupt, som noget kan være. Berlusconi-medie!
Og jeg bliver forbigået som årets debatteur. Skandale.
Må man annoncere, hvem man har stemt på egentlig?
Må man annoncere, hvem man har stemt på egentlig?
I poll'en? Gerne.
dannigizmo
11-01-2010, 23:04
Jamen det gør jeg så.
Jeg har stemt på Don Kebab.
Han har meget aktiv, holder altid et sagligt niveau - og så er han jo bare en dejlig dreng.
Desuden tog Flax den så vidt jeg husker sidste år, så det må være en anden i år.
Sam Kafai's got ten more years!
Edit: Jeg er blevet gjort opmærksom på, at det faktisk var Donnie, der tog den sidste år. My memory has failed me. Eftersom jeg ikke kan stemme om, må jeg nøjes med at sige, at Flax så er den moralske vinder.
Glory Man United
12-01-2010, 09:24
Sidste år var der 4 nominerede, og Flax, Kafai og Dines var også her med. Hvad skete der med den 4.?
Sidste år var der 4 nominerede, og Flax, Kafai og Dines var også her med. Hvad skete der med den 4.?
Det er på grund af finanskrisen. Vi er set os nød til at spare på nomineringerne. :(
Glory Man United
12-01-2010, 10:45
Det er på grund af finanskrisen. Vi er set os nød til at spare på nomineringerne. :(
Han var ellers god...
Desuden tog Flax den så vidt jeg husker sidste år, så det må være en anden i år.
Edit: Jeg er blevet gjort opmærksom på, at det faktisk var Donnie, der tog den sidste år. My memory has failed me. Eftersom jeg ikke kan stemme om, må jeg nøjes med at sige, at Flax så er den moralske vinder.
Det er klart. Man kan da ikke være den bedste debattør to år i træk ;)
dannigizmo
12-01-2010, 18:31
Det er klart. Man kan da ikke være den bedste debattør to år i træk ;)
Helt korrekt. Og slet ikke, hvis det er Don Kefir, vi snakker om. Han bliver alt for høj i hatten.
Årets indlæg
Denne pris går til en herre, som ikke længere er iblandt os. Personen fik sat følelser i gang hos brugerne herinde med flere kontroversielle kommentarer. Fx årets indlæg, som satte gang i lattermusklerne hos de fleste.
Prisen går til:
Barça
... for følgende indlæg:
Støj er for brianer. Hvis man vil have stå kan man gå ud og brænde sine bildæk af. Fodbold skal nydes og det gerne med vin og god mad ved siden af, eller bare fritter.
Enjoy your 15 minutes.
Jeg vidste ikke at han var blevet banned. Nice one! Ang. årets indlœg havde det IMO måske vœret en smule bedre hvis det ikke havde vœret en banned barcelona fan der havde skrevet det men okay det er åbenbart sådan der er stemt (;
Jeg stemte på Sivebæk af den simple årsag, at Barney Stinson fortjener al den ros og omtale han kan få!!! :D
Don Kafai vandt prisen sidste år, så vidt jeg husker. Jeg blev delt 3'er sidste år, sammen med Glory Man United. Det ser ud til, at jeg fastholder samme position.
If you're second you're nothing! - Sir Alex Ferguson
Kun 1. pladsen, der tæller.
ChristianR
12-01-2010, 21:25
Don Kafai vandt prisen sidste år, så vidt jeg husker. Jeg blev delt 3'er sidste år, sammen med Glory Man United. Det ser ud til, at jeg fastholder samme position.
If you're second you're nothing! - Sir Alex Ferguson
Kun 1. pladsen, der tæller.
Du er da ikke nummer 2. Op med humøret :D
Du er da ikke nummer 2. Op med humøret :D
Ja ja, men du forstår, hvad jeg mener. 3'er gør det bare værre :)
United DK
12-01-2010, 21:33
Sjovt så mange stemmer Don Kafai lige pludselig har fået.
De høje herrer herinde har vist ikke rent mel i posen.
JumpingCarrot
12-01-2010, 22:18
Vi kan multi-stemme! Wee!
Årets signatur
Nu er de små priser med irriterende vindere snart overstået. To admins (korruption?) og en bortvist bruger har snuppet de tre første priser. Kan det blive værre? Ja, det kan det skam...
Prisen for årets signatur går til:
Michael
Signaturen lyder:
"At the end of this game, the European Cup will be only six feet away from you and you'll not even able to touch it if we lose. And for many of you that will be the closest you will ever get. Don't you dare come back in here without giving your all" - Sir Alex Ferguson
Smukt
Sivebæk skal vi ikke bare indrømme med det samme at konkurrencen er købt og betalt? :lolol:
Jeg vil gerne takke Sir Alex Ferguson for denne pris. Det giver mig stadigvæk kuldegysninger ved at læse citatet og tænke tilbage på kampen. Football, bloody hell!
Ja, han har altid haft sin egen form for "gulerod" den kære Sir Alex :D
Fantastisk citat, og fantastisk kamp!
- for ikke at nævne fantastisk manager! :)
Hvornår får jeg min præmie?
Årets tråd
Så er vi kommet til årets tråd, og denne gang er det ikke en admin eller en bortvist Barcelona-fan, der løber med æren. Det er til gengæld et "familiemedlem" til en munter gammel kending.
Prisen går til:
Bent_Horle
... for tråden Min søn-(Brian Horle) (http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=155314#post155314)
En værdig vinder
Årets admin
Sidste award, inden afstemningen om årets debattør afsluttes (hvem mon det bliver??). Årets admin har været særdeles hjælpsom og aktiv i debatterne det seneste år.
Prisen går til:
KennyN
Tillykke til dig!
dannigizmo
15-01-2010, 21:42
NEJ! Det var min eneste chance!!! :(
United DK
15-01-2010, 21:50
Det er vel efterhånden rent bord for de høje herrer herinde?
Tillykke Don Kafai. Værdig forsvarende mester.
Jeg syntes årets citat skulle have været:
"United is Life, The rest if more details"
Kan ikk lige huske hvem der har det på sin profil, men det er sku fedt skrevet!:devilll:
Jeg kunne ikke være mere enig! :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.