PDA

Se fuld version : David Beckham

Sider : 1 2 [3]

Glory Man United
22-12-2010, 11:26
Jeg mener bare, at Beckham kan være god nok som en del af truppen, der skal f.eks. kan aflaste Nani på hjemmebane mod Blackpool. Vi får et mega presset program i de næste måneder, og det jeg er 200% sikker på, at Beckham vil gøre det bedre end Bebe og Obertan

Valencia skal først lige spilles igang igen. Tror der går længere tid, før vi ser ham på 1. holdet. Park er væk det meste af januar. Giggs er gammel, og skal aflastes. Obertan og Bebe har ikke niveau i mine øjne, og så står vi tilbage med Nani. Beckham kan godt bruges i de måneder der.

Ikke ligefrem nye argumenter, der præger din konklussion :)...det gør det ikke mere rigtigt at skrive det samme om og om igen

Dines
22-12-2010, 11:35
Ikke ligefrem nye argumenter, der præger din konklussion :)...det gør det ikke mere rigtigt at skrive det samme om og om igen

Hehe :)

Men hvem ser du helst tager højrekanten Bebe eller Beckham?

ChristianR
22-12-2010, 11:50

Bebe. Når først du har spillet en fodboldkamp i den amerikanske liga, så er dit talent fuldstændig tabt og du kan ikke tage 3 på foden længere.

Hjemløseturneringer og portugisisik 3. division er derimod et sted, hvor stjerner bliver skabt ;)

Glory Man United
22-12-2010, 11:55

Nu tog du så også den ringeste spiller i truppen. I januar bør det være nok med Giggs, Nani og Obertan. De kan altså også suppleres med Anderson, Fabio og Rafael. Så kan det godt være, at Nani bliver en smule træt, men så står Park og Valencia jo klar...

ChristianR
22-12-2010, 12:01
Nu tog du så også den ringeste spiller i truppen. I januar bør det være nok med Giggs, Nani og Obertan. De kan altså også suppleres med Anderson, Fabio og Rafael. Så kan det godt være, at Nani bliver en smule træt, men så står Park og Valencia jo klar...

Men så er vi trods alt også ude i noget, der minder om yderligheder. Obertan har fået meget få kampe fra start nu. Det er særdeles sjældent sket, at Anderson starter på kanten, ligesom Giggs efterhånden også er stoppet med det pjat.

Rafael har så vidt jeg husker aldrig spillet der, og Fabio har vist spillet en enkelt kamp der.

Så jeg kan måske godt forstå, hvis man er uenig. Men jeg kan ikke forstå, hvis nogen mener, det er HELT ude i hampen at hente Beckham. Det kan trods alt ikke værre meget værre end de eksperimentelle, alternative løsninger, vi ellers kan blive rodet ud i.

United DK
22-12-2010, 12:18
Der er vel ikke mange herinde, der har set nok MLS til at de kan konkludere, at den er mere Mickey Mouse-liga end Æresdivisionen, Le Championat eller Bundesligaen. Det er trods alt ligaer, der i ny og næ producerer spillere, der er dygtige nok til at gå direkte ind i startopstillingen på Premier League hold.

USA er gode til mange ting, og har de bedste ligaer i enkelte sportsgrene, men i soccer hører de slet ikke til i toppen. Hvornår er der sidst kommet en stor profil ud af MLS? Tværtimod er ligaen sidste stop for gamle stjerner, både nu med Beckham og Henry, men også før i tiden med Stoichkov, Matthäus, Pele og Beckenbauer.

ChristianR
22-12-2010, 12:29
USA er gode til mange ting, og har de bedste ligaer i enkelte sportsgrene, men i soccer hører de slet ikke til i toppen. Hvornår er der sidst kommet en stor profil ud af MLS? Tværtimod er ligaen sidste stop for gamle stjerner, både nu med Beckham og Henry, men også før i tiden med Stoichkov, Matthäus, Pele og Beckenbauer.

Jeg modsiger dig som sådan ikke. Jeg siger bare, at det at Beckham spiller i en lidt dårligere liga er et svagt argument for, at han ikke skulle kunne komme og gøre det bedre på kanten end Obertan, Bebe eller da Silva brødrene.

Jeg tvivler på, at MLS' niveau ligger langt under Æresdivisionen eller Le Championat, og der kan vi jo alle nævne i flæng, hvilke stjerner der er gået direkte ind på storhold.

Desuden har han gjort det fint for AC Milan efter han har spillet i MLS, og AC Milan er trods alt ikke så meget en segundaklub, at deres stamspillere ikke kan bruges som breddespillere hos os i en periode, hvor vores faste spillere er henholsvist skadet og i Asien.

United DK
22-12-2010, 12:56
Jeg modsiger dig som sådan ikke. Jeg siger bare, at det at Beckham spiller i en lidt dårligere liga er et svagt argument for, at han ikke skulle kunne komme og gøre det bedre på kanten end Obertan, Bebe eller da Silva brødrene.

Jeg er som sådan heller ikke i tvivl om, at han vil kunne gøre det ligeså godt, som de kan, men hvorfor ikke bruge dem vi har? Det er latterligt at have spillere i truppen, som så ikke bruges, selvom der er plads. Tager vi udgangspunkt i, at Nani er noget bedre i højre side end i venstre, så er det vel bedre at bruge Obertan på venstre, fremfor Beckham?

ChristianR
22-12-2010, 13:08
Jeg er som sådan heller ikke i tvivl om, at han vil kunne gøre det ligeså godt, som de kan, men hvorfor ikke bruge dem vi har? Det er latterligt at have spillere i truppen, som så ikke bruges, selvom der er plads. Tager vi udgangspunkt i, at Nani er noget bedre i højre side end i venstre, så er det vel bedre at bruge Obertan på venstre, fremfor Beckham?

Jeg kan godt følge din pointe. Men vi er ved at være hvor sæsonen spidser til. Det vil sige, at pointtab i enten PL, CL eller tildels også FA-cuppen vil være mere eller mindre fatale.

Så hvis Nani-Beckham er lidt stærkere end Obertan-Nani, der måske koster et par point i hver turnering, så vælger jeg helst løsning nummer 1. Den bedstmulige sportslige løsning på kort sigt må være at foretrække i en så presset sitautoin, hvor vi skal kæmpe med næb og kløer i alle turneringer.

Selvfølgelig er det heller ikke en katastrofe, hvis ikke Beckham kommer, da han trods alt nok kun lige vil give det sidste. Men det sidste kan være vitale point værd. Og de dødbold, Beckham kan smide, tror jeg kan blive mere værd i slutspillet af CL end Obertans urutinerede dribleture.

Glory Man United
22-12-2010, 13:12
Med den løn Becks sikkert skal have, så vil jeg hellere allerede nu kigge om vi ikke kan købe en kantspiller. Det skal vi muligvis alligevel se på til sommer...

United DK
22-12-2010, 13:18
Så hvis Nani-Beckham er lidt stærkere end Obertan-Nani, der måske koster et par point i hver turnering, så vælger jeg helst løsning nummer 1. Den bedstmulige sportslige løsning på kort sigt må være at foretrække i en så presset sitautoin, hvor vi skal kæmpe med næb og kløer i alle turneringer.

Vi kan jo ikke vide, om Beckham rent faktisk vil være den store forstærkning. Vi kan ikke komme udenom, at han har en del rutine, men udover det står man vel bare med en spiller, der engang gjorde det godt for klubben. Jeg kommer lidt til at tænke på dengang Liverpool hentede Fowler tilbage. Det er pisse nostalgisk, men der var jo ikke mange krummer i ham længere, og jeg frygter lidt det samme med Beckham.

Selvfølgelig er det heller ikke en katastrofe, hvis ikke Beckham kommer, da han trods alt nok kun lige vil give det sidste. Men det sidste kan være vitale point værd. Og de dødbold, Beckham kan smide, tror jeg kan blive mere værd i slutspillet af CL end Obertans urutinerede dribleture.

Det er et væsentligt argument, for er der noget Beckham stadig kan, så er det at sparke frispark, og andre dødbolde, men så igen, det er jo ikke ens betydende med, at vi får flere mål af den grund. Det bedste ville jo være, at Obertan blev en mindre åbenbaring, og fik et reelt gennembrud, for ham har vi også efter 1. juni, modsat Beckham der smutter tilbage til L.A.

Don Kafai
22-12-2010, 13:39
Beckhams løn tror jeg nu ikke bliver et problem. Tror faktisk han ville spille gratis for os, hvis det skulle være. Lad os sige det sådan, han går ikke ind og kræver 120.000 om ugen...

Og så igen skal det påpeges, at der er tale om et 100 dages lån. Ikke en 10-årig kontrakt.

1) Fantastisk person at få tilknyttet klubben, både for fansene og ham selv.
2) Han kan rent faktisk være en god gardering, når nu Valencia har været skadet i ½ år og Nani ikke kan spille alle kampe i højre. Også centralt vil han kunne bruges i en 3-mands midtbane.

At han ikke er verdens bedste fodboldspiller (længere!) er der ikke nogen der benægter.

schousboe9
22-12-2010, 13:45
Beckhams løn tror jeg nu ikke bliver et problem. Tror faktisk han ville spille gratis for os, hvis det skulle være. Lad os sige det sådan, han går ikke ind og kræver 120.000 om ugen...

I og med der er tale om en lejeaftale, bliver det hverken os eller Beckham selv, der fastsætter lønnen. Vi overtager helt, delvist eller slet ikke lønudgiften fra Galaxy.

Og jeg vil gætte på, at de minimum vil kræve halvdelen betalt af en evt. lejer.

Men foreløbig har Galaxy afvist al snak om udlejning, så det må blive ved drømmen/mareridtet.

Dines
22-12-2010, 14:23
Med den løn Becks sikkert skal have, så vil jeg hellere allerede nu kigge om vi ikke kan købe en kantspiller. Det skal vi muligvis alligevel se på til sommer...

"I would have played for Man United... for free." - David Beckham

Bugge
22-12-2010, 14:55

Og så igen skal det påpeges, at der er tale om et 100 dages lån. Ikke en 10-årig kontrakt.

1) Fantastisk person at få tilknyttet klubben, både for fansene og ham selv.
2) Han kan rent faktisk være en god gardering, når nu Valencia har været skadet i ½ år og Nani ikke kan spille alle kampe i højre. Også centralt vil han kunne bruges i en 3-mands midtbane.

At han ikke er verdens bedste fodboldspiller (længere!) er der ikke nogen der benægter.

This.

Kunne ikke være mere enig.
Hvis han ikke kræver spidsen af en jetjager i løn og affinder sig med en reserve rolle (og jeg tror han er villig til begge dele), så hvorfor ikke?

NtotheT
22-12-2010, 16:25
Jeg tror mere end gerne, at Beckham vil spille gratis for United i 3 måneder. Manden har selv flere gange ytret, at hvis det ikke skyldtes Fergusons "hate" på ham, så var han stadigvæk United-spiller den dag i dag.

Hvis vi henter Beckham, så kan Cleverly blive i Wigan og lige få et halvt år mere, hvor han så kommer tilbage til sommer. Så har han fået 1 års PL-erfaring - det samme med Welly.

Jeg forstår ikke, at folk er så meget i mod 3 måneders lejekontrakt af en af klubbens største sportsmænd gennem tiderne.

Hvis vi også skulle se det finansielt, ville et køb af Beckham stige merchandise-salget, og der ville komme penge i kassen. Det kan godt være, manden ikke spiller så godt mere som før, men han kan stadigvæk det shit der.Dog er jeg ikke i tvivl om, at han stadigvæk har noget at bidrage med. Han ville være perfekt i en tre mandsmidtbane eller på højremidtbane i nogle kampe, hvor der skal kæmpes (Læs: Stoke). Det er jo ikke skidt at have ham i 3 måneder. Endda i tre meget vigtige måneder, og her er hans erfaring også guld værd.

Runaldo
24-12-2010, 00:39
Sjovt, Ferguson siger at han aldrig har skrevet under med en spiller i en alder af 35år, foruden Henrik Larsson. Hvor gammel var det nu Laurent Blanc var? Er Fergusons senilitet på vejn i scene? :p

KennyN
24-12-2010, 08:06
Sjovt, Ferguson siger at han aldrig har skrevet under med en spiller i en alder af 35år, foruden Henrik Larsson. Hvor gammel var det nu Laurent Blanc var? Er Fergusons senilitet på vejn i scene? :p

Hvad skal han ellers sige. Han gør det da på en ganske fin måde synes jeg..
Det kunne ellers være super fedt med Beckham tilbage i United, også for blot et par måneder, men det sker jo nok ikke. Han ville dog godt kunne bidrage med lidt mener jeg, selv om Valencia ser ud til at vende hurtigere tilbage end ventet..

schousboe9
24-12-2010, 09:29
Hvad skal han ellers sige. Han gør det da på en ganske fin måde synes jeg..
Det kunne ellers være super fedt med Beckham tilbage i United, også for blot et par måneder, men det sker jo nok ikke. Han ville dog godt kunne bidrage med lidt mener jeg, selv om Valencia ser ud til at vende hurtigere tilbage end ventet..

Han kunne jo bare sige, at vi ikke er interesseret. Det andet er noget vrøvl, for Larsson var her ikke bare 'en måneds tid', han var her en kvart sæson. Og Blanc var lige præcis 35 år gammel, da vi hentede ham og spillede vel i 50 kampe eller noget over to år.

Han havde ikke behøvet at skyde ham ned på den måde, det har manden sgu ikke fortjent.

United DK
24-12-2010, 09:58
Han kunne også bare have sagt sandheden, men det havde nok været for grove løjer.

Glory Man United
24-12-2010, 12:04
"I would have played for Man United... for free." - David Beckham

Hahhahaa...det er jo nemt at sige, når han ved det er utopi.

Den er så heldigvis også nu afkræftet af Ferguson selv

snegl
24-12-2010, 12:50
Jeg tror mere end gerne, at Beckham vil spille gratis for United i 3 måneder. Manden har selv flere gange ytret, at hvis det ikke skyldtes Fergusons "hate" på ham, så var han stadigvæk United-spiller den dag i dag.

Hvis vi henter Beckham, så kan Cleverly blive i Wigan og lige få et halvt år mere, hvor han så kommer tilbage til sommer. Så har han fået 1 års PL-erfaring - det samme med Welly.

Jeg forstår ikke, at folk er så meget i mod 3 måneders lejekontrakt af en af klubbens største sportsmænd gennem tiderne.

Hvis vi også skulle se det finansielt, ville et køb af Beckham stige merchandise-salget, og der ville komme penge i kassen. Det kan godt være, manden ikke spiller så godt mere som før, men han kan stadigvæk det shit der.Dog er jeg ikke i tvivl om, at han stadigvæk har noget at bidrage med. Han ville være perfekt i en tre mandsmidtbane eller på højremidtbane i nogle kampe, hvor der skal kæmpes (Læs: Stoke). Det er jo ikke skidt at have ham i 3 måneder. Endda i tre meget vigtige måneder, og her er hans erfaring også guld værd.

Lige med Beckham tror jeg nu også at han ville kunne sætte sig ekstra op, og simpelthen træne røven ud af bukserne og præstere i den alder, hvis han fik chancen i 3 måneder. Det er lidt noget andet end en Henke Larsson historie i mine øjne.

Som du selv påpeger ville vi nok få et boom af Beckham trøjer. Det ville give en helt syg mængde mediehype tror jeg. Og igen er det måske netop også det som er grunden til at Ferguson ikke gider købe ham, fordi der simpelthen er for meget cirkus over det, der kan risikere at gå udover koncentrationen hos spillerne. Det er ikke noget Beckham selv kan gøre noget ved, men han har selv været delvist skyld i det, da han selv startede den fasionable side af fodbolden, og lyttede til sin kone.

Ferguson viser igen at det er ham der styrer i Manchester. Han vil formentlig også gerne sende et signal om at hvis man skrider, så går det kun nedad og at United ikke bare skal ses som en klub man kan komme tilbage til når man vil. Skrider man er det overstået. Lidt som et kærlighedsforhold. Jeg må indrømme at jeg sgu godt kan lide Fergusons tilgang til det. Vi er ikke en romantisk institution, men en fodboldklub der stadig skal vægte fodbold og titler højest og iøvrigt være loyale for dem der bliver i klubben og knokler for det (Park, Fletcher, og hvem Beckham i teorien kan overtage pladser fra). Hvad vil der iøvrigt ske når Beckham får 3 måneder i United, og Ferguson igen skal smide ham hjem? Fansene vil blive sure på Ferguson, hvis han ikke forlænger med ham.

Alt i alt er der for mange faktorer i forhold til at man lige så godt kan bruge en Park, Valencia, Nani eller Obertan. Jeg tror egentlig mest Ferguson tænker på fodbolden end at han har noget personligt vendetta mod Beckham.

Alt i alt synes jeg faktisk Ferguson gør det rigtige. Det virker sikkert ikke rationelt fordi alle os fans tænker med hjertet, men i mine øjne er det ok at vise hvem der egentlig bestemmer, og at det handler om fodbold istedet for romance for det gavner sandsynligvis mere på lang sigt end 3 måneder med Beckham og en masse medieomtale gør. Hvis man kan tage Beckham tilbage, vil man også skulle overveje at tage alle mulige andre der har forladt klubben, og i fremtiden vil forlade klubben, tilbage. Keep it simple.

Og det skal lige siges at Beckham er/var en af mine yndlingsspillere da han styrede fløjen back then.

Dines
24-12-2010, 13:41
Alder er da underordnet, når der er tale om en lejeaftale på et par måneder? Vi lejede Henke for 4 år siden, og det var med stor succes. Jeg kan ikke acceptere argumentet med alder, men skal jeg være ærlig havde jeg aldrig troet på Becks tilbage i United med Fergie som træner.

snegl
24-12-2010, 13:47
Alder er da underordnet, når der er tale om en lejeaftale på et par måneder? Vi lejede Henke for 4 år siden, og det var med stor succes. Jeg kan ikke acceptere argumentet med alder, men skal jeg være ærlig havde jeg aldrig troet på Becks tilbage i United med Fergie som træner.

Enhver kan vel også se at alder ikke er argumentet, men blot en undskyldning for ikke at sige sandheden og skabe unødvendigt drama/medieopmærksomhed omkring klubben :)

Så vigtig/god synes jeg heller ikke Henke var da han spillede her for at være ærlig. Middelmådig i mine øjne. Selvom Beckham nok sagtens ville overgå ham.

Go Jul til alle iøvrigt.

NtotheT
25-12-2010, 00:50
Hvorfor tager folk Fergies ord om Beckham ved den fornylige pressemøde så alvorligt? Har vi efterhånden ikke lært, at man ikke kan stole på Fergusons udtalelser til medierne? Han er jo selveste Mr. Mind-game sammen med Mourinho.

Jeg tror først på hans udtalelser, når klokken er 00:01 d. 1. februar 2011.

Jeg håber fucking, at Becks vender tilbage. Så kan jeg sgu dø lykkeligt.

jacobdahl8
25-12-2010, 11:28
Hvorfor tager folk Fergies ord om Beckham ved den fornylige pressemøde så alvorligt? Har vi efterhånden ikke lært, at man ikke kan stole på Fergusons udtalelser til medierne? Han er jo selveste Mr. Mind-game sammen med Mourinho.

Jeg tror først på hans udtalelser, når klokken er 00:01 d. 1. februar 2011.

Jeg håber fucking, at Becks vender tilbage. Så kan jeg sgu dø lykkeligt.

Normalt ville jeg ikke tro på ham - det skal siges jeg er tilhænger af at få ham tilbage - men jeg har gået og funderet over hvilken twist der skulle være i ikke at sige sandheden. Fergie ved jo godt at hvis han ringer til Becks, så bider han på så let som ingenting og samtidig er der heller ikke nogen pris at konkurrere om, andet end kontrakten. Jeg tror desværre det var en ærlig udmelding.

United DK
25-12-2010, 11:32
Når man ved hvorfor Beckham forlod United, så er det utopi at tro, at han vender tilbage sålænge Ferguson er manager. Det samme gælder Ruud hvis det var.

RasmusP
25-12-2010, 11:42
Når man ved hvorfor Beckham forlod United, så er det utopi at tro, at han vender tilbage sålænge Ferguson er manager. Det samme gælder Ruud hvis det var.

Hvorfor? Beckham har både besøgt truppen til kampe og træning, og har også flere gange snakket med Ferguson. Af hvad jeg ved, er der intet der tyder på at forholdet mellem de to er dårligt. At Beckham ikke kommer tilbage, skyldes ene og alene at Ferguson ikke vurderer at han kan bruge ham, som jeg ser det.

jacobdahl8
25-12-2010, 11:46
Hvorfor? Beckham har både besøgt truppen til kampe og træning, og har også flere gange snakket med Ferguson. Af hvad jeg ved, er der intet der tyder på at forholdet mellem de to er dårligt. At Beckham ikke kommer tilbage, skyldes ene og alene at Ferguson ikke vurderer at han kan bruge ham, som jeg ser det.

I hvilken anledning? til træning kampene?

Jeg har flere gange gerne ville undersøge om forholdet er blevet bedre, men har svært ved at finde noget virkelig fakta om at de er det.

United DK
25-12-2010, 11:59

Det er korte besøg, dem kan man lige klare, men hvis de igen skal tilbringe hver dag sammen, så ender det sikkert som sidste gang, og det ved Ferguson godt.

RasmusP
25-12-2010, 12:03
I hvilken anledning? til træning kampene?

Jeg har flere gange gerne ville undersøge om forholdet er blevet bedre, men har svært ved at finde noget virkelig fakta om at de er det.

Vi har da flere gange set billeder fra Uniteds træning, hvor Beckham er på besøg, og står og griner og snakker med de gamle spillere og også Ferguson. Jeg ved godt man ikke kan udlede så meget af nogle få billeder, men man kan da i hvert fald udlede, at Ferguson og Beckham er på talefod. Så når Ferguson maner et Beckham-skifte til jorden, må det være fordi han ikke vurdere Beckham som en forstærkning, og ikke fordi han har noget personligt imod Beckham.

EDIT: Til dit spørgsmål om hvilke kampe og hvilke anledninger. Det kan jeg ikke lige huske i hovedet, og jeg har heller ikke gemt billederne. Men man kan nok finde nogle billeder, der blev taget i dagene op til vores kampe mod Milan.

RasmusP
25-12-2010, 12:14
Det er korte besøg, dem kan man lige klare, men hvis de igen skal tilbringe hver dag sammen, så ender det sikkert som sidste gang, og det ved Ferguson godt.

Du får det til at lyde som om de har noget personligt imod hinanden. Så vidt jeg ved, har der aldrig været tale om at det skulle være tilfældet. Det har altid været Ferguson, der har vurderet at Beckham ikke koncentrerede sig 100% om fodbolden. Det er muligvis stadig årsagen til at Ferguson, ikke vil tage Beckham tilbage. Men jeg tror i lige så høj grad at det skyldes de ting Snegl skriver om i post 522.

United DK
25-12-2010, 12:22
Du får det til at lyde som om de har noget personligt imod hinanden. Så vidt jeg ved, har der aldrig været tale om at det skulle være tilfældet. Det har altid været Ferguson, der har vurderet at Beckham ikke koncentrerede sig 100% om fodbolden. Det er muligvis stadig årsagen til at Ferguson, ikke vil tage Beckham tilbage. Men jeg tror i lige så høj grad at det skyldes de ting Snegl skriver om i post 522.

Der var vel en grund til, at Beckham forlod United i sin tid? Man har aldrig fået det indtryk, at det var med Beckhams gode vilje, og derfor må Ferguson have haft noget imod Beckham, på den ene eller anden måde. Samtidig tror jeg Ferguson har nogle principper, og dem følger han nu, hvor der spekuleres i Beckhams mulige comeback på Old Trafford.

Dines
25-12-2010, 12:32
Forholdet mellem Ferguson og Beckham var jo ikke elendigt, da Becks forlod i juni 2003. De havde haft deres kontroverser i løbet af året, og Ferguson mente, at det var på tide at sælge Beckham for holdets skyld. Mere ligger der ikke i det. Jeg er sikker på, at de har et fint forhold i dag. Det er ikke tilfældigt, at Beckham for en uge siden nævner Ferguson som en faderfigur for ham og den største årsag bag hans succes.

MOHoegsted
25-12-2010, 16:33
Tja.. Men jeg husker under optakten til CL kampen, at han slet ikke har været på Old Trafford siden - Eller er det bare mig der begynder at blive gammel, i en ung alder af 16? ..

Jeg er glad for de nedtonede rygter vedr. Beckham.

Syntes egentlig også det lidt sjovt at vi her i sommeren snakkede om vi skulle have kvalitet i truppen og ikke blive ved med at foretage køb som Bébé, Diouf osv. Nu snakkede vi godt nok om en lejeaftale med Beckham, og igen jeg så en pointe i ham som træner, men så køb en bredde spiller, fordi vi kommer ind i en periode igen hvor vi får et hårdt program. Skal vi så leje Beckham igen til næste vinter? Det ikke en holdbar løsning.. Afellay var mit bedste bud, men han er allerede snuppet, Joe Cole kunne også være meget nyttig at have nu, tror han kunne have gjort det godt hos Liverpool hvis det ikke var for skaderne.

Dines
25-12-2010, 23:28
Tja.. Men jeg husker under optakten til CL kampen, at han slet ikke har været på Old Trafford siden - Eller er det bare mig der begynder at blive gammel, i en ung alder af 16? ..

Når man spiller fodbold i Real Madrid, AC Milan og sågar i USA, er far til 3 og er ambassdør for adskillige ting, så tvivler jeg ofte på, at der er helt så meget tid til at komme på Old Trafford. Han så vores seneste kamp, kan jeg fortælle dig.

Glory Man United
26-12-2010, 12:46
Kan levende forstille mig følgende samtale:

Becks: "Skat vi skal bo i Manchester i de næste 3 måneders tid"
Posh: "Whaaaaaaaaaaat....gu vil jeg da ej bo i den møgby. Kan du ikke bare spille for Arsenal eller Tottenham?"
Becks: "Nej. Og jeg har tilbudt Ferguson at spille gratis"
Posh: "Whaaaaaaaaat....jeg vil skilles...NU!!!"

zhagzi
01-01-2011, 12:35
http://onside.dk/nyheder/premier-league/tottenham-vi-vil-ha-beckham

Forstår ikke hvorfor de så gerne vil have ham, da han tydeligt har udtalt han kun vil spille for Manchester United hvis han skal vende tilbage til Premier League.

Men det vel bedre at fortryde noget man har prøvet, fremfor at fortyde noget man ikke fik prøvet.

zhagzi
01-01-2011, 12:47
Ferguson viser igen at det er ham der styrer i Manchester. Han vil formentlig også gerne sende et signal om at hvis man skrider, så går det kun nedad og at United ikke bare skal ses som en klub man kan komme tilbage til når man vil. Skrider man er det overstået. Lidt som et kærlighedsforhold.

Rigtig godt skrevet, og er delvist enig. Jeg er uenig i ovenstående citat.
Jeg tror bestemt ikke at få Beckham tilbage i 3 måneder vil åbne døre for et comback for en bunke andre ex-United spillere. Det rimelig sjældent man kommer tilbage til sin tidligere klub. Man ser ikke ofte spillere komme tilbage efter nogle år andet steds.

Måske barndoms klub situationerne, men det er vel ikke altid det nogle af de større klubber. Her tænker jeg på Lyon, Arsenal, Chelsea, United, Valencia, Inter, AC, Barca, Real osv, osv.

Men jeg ser ikke Beckham i et comeback (Han var og er grunden til jeg begyndte at elske fodbold og United) i form som spiller. Alderen er ikke grunden tror jeg, men som du nævner, så ser Ferguson ham ikke værende nødvendig for truppen.

PatriceEvra3
01-01-2011, 19:45
Jeg forstår vitterligt ikke hvad Feguson har imod at låne Becks i 3 måneder.

Jeg ser ikke det store potientale i Obertan, som mange andre ser. Han kan blive en god spiller, men jeg tvivler på det bliver i United.

Et must for en kantspiller, må vel være man kan ligge et indlæg. Og med Valencia ude et stykke tid endnu, er det kun Nani der bessider den evne. B.la her kunne Beckham være en stor gevinst.

Det ville sgu gøre ondt at se ham i en spurs-trøje. Ikke fordi jeg har noget mod Spurs, men havde sgu aldrig troet jeg skulle se ham i en anden PL-trøje.

Hvad er det værste der kan ske ved at låne ham? Obertan og Bebe ligner ikke noget, der kan begå sig hos et tophold lige nu. Giggs synger på sidste vers. Park er i Asien, og Valencia kommer næppe tilbage før Marts-april. Der er jo ingen der siger han skal starte mod City og Chelsea, men i kampe som den i dag kunne han sagtens have gjort en forskel, især med hans knivskarpe sparketeknik og indlæg.

Det er immevæk også mærkeligt at kalde ham for gammel, og så starte med en færdig Neville på banen.

Som jeg ser det, er det uden kritik af Ferguson, en ren principsag hvis man ligefrem nægter at hente ham tilbage. Læg stædigheden på hylden, og giv ham 3 måneder i klubben. Det værste der ka ske er sgu at han ikke er bedre end det vi har, hvilket jeg tvivler på han ikke er!

MOHoegsted
01-01-2011, 20:26
Når man spiller fodbold i Real Madrid, AC Milan og sågar i USA, er far til 3 og er ambassdør for adskillige ting, så tvivler jeg ofte på, at der er helt så meget tid til at komme på Old Trafford. Han så vores seneste kamp, kan jeg fortælle dig.

Har jeg sagt det imod? Jeg nævner blot at han ikke har været der.

Og ja ved godt han så den seneste kamp, men som jeg husker det har han ikke været der fra pr. kampen mod A.C. Milan. - Du skal endelig ikke tro jeg er vred over han ikke har været her oftere, eller hvad du nu hentyder til.
Beckham som træner i fremtiden? Ja tak! Dødbolde situationer vil være hans speciale.

Et must for en kantspiller, må vel være man kan ligge et indlæg. Og med Valencia ude et stykke tid endnu, er det kun Nani der bessider den evne. B.la her kunne Beckham være en stor gevinst.
Kommer lidt an på hvilken rolle man spiller. I United er det helt sikkert noget der er vigtigt, men i andre klubber hvor man har kantspillere som kan afgøre kampene, og der snakker jeg om Ronaldo. Ronaldo har haft en anden rolle end den du hentyder til, du ser dem gerne i oplæggerens rolle, hvor Ronaldo typisk er ham der scorer målene, han er dog begyndt at blive meget bedre til den anden del også. Obertan minder mig om Ronaldo, og hvis han har så stort et potentiale kommer han nok også i den "Scorings Rolle", og "oplægger rollen" kommer med tiden. Og nej inden i tror noget andet, siger jeg ikke han har potentiale som Ronaldo. - Men helt sikkert syntes jeg det er ekstremt vigtigt med en kant/back som kan lægge nogle gode indlæg, for dem har spillere som f.eks. Rooney behov for.

KennyN
01-01-2011, 20:33
Fin spiller for Spurs at få i et par måneder, såfremt det lykkes. Også den eneste af vores rivaler, der reelt set ikke "generer" os fans så meget, som et lån hos Arsenal, Chelsea eller lignende ville gøre..
Tror en del af det kæmpe Beckham cirkus der følger i halen på ham, måske også er en del af grunden til, at Fergie ikke har hentet ham ind indtil Valencia er retur omkring starten af marts..

Kofoed
02-01-2011, 10:23
Klamt hvis han skifter til Spurs på lån, nu han hele tiden har sagt han aldrig ville spille for andre end United i PL!!!

United DK
02-01-2011, 10:26
Klamt hvis han skifter til Spurs på lån, nu han hele tiden har sagt han aldrig ville spille for andre end United i PL!!!

Same old story about footballers...

Kofoed
02-01-2011, 10:34
Same old story about footballers...

Ja man burde efterhånden ikke blive overrasket mere!

snegl
02-01-2011, 10:43
Rigtig godt skrevet, og er delvist enig. Jeg er uenig i ovenstående citat.
Jeg tror bestemt ikke at få Beckham tilbage i 3 måneder vil åbne døre for et comback for en bunke andre ex-United spillere. Det rimelig sjældent man kommer tilbage til sin tidligere klub. Man ser ikke ofte spillere komme tilbage efter nogle år andet steds.

Måske barndoms klub situationerne, men det er vel ikke altid det nogle af de større klubber. Her tænker jeg på Lyon, Arsenal, Chelsea, United, Valencia, Inter, AC, Barca, Real osv, osv.

Men jeg ser ikke Beckham i et comeback (Han var og er grunden til jeg begyndte at elske fodbold og United) i form som spiller. Alderen er ikke grunden tror jeg, men som du nævner, så ser Ferguson ham ikke værende nødvendig for truppen.

Nah du har nok ret i at der ikke vil komme en lind strøm af United spillere tilbage hvis Beckham endelig kom tilbage, men det ville formentlig også være pga de er solgt inden deres præstationer gik på hæld. Som jeg ser det er det også mest signalværdien i det hele og mediecirkusset Ferguson har med i sine overvejelser.

Men når man tænker over det, så er det faktisk også pudsigt at det kun er gået ned ad bakke for mange af de spillere vi har offloadet. Her er Tevez, Ronaldo og Van Nistelrooy måske de eneste der spillemæssigt har været mindst lige så gode. Titelmæssigt er det stort set for alle spillere gået ned ad bakke. Beckham var nu bedst i United.

Siden Ronaldo åbenbart er velkommen tilbage, må Ferguson virkelig have et godt øje til at han både på og uden for banen er klubben værdig om 3,5 år når hans kontrakt udløber, så der må helt klart også ligge en spekulation hos Fergie for om det er klasse man henter tilbage, hvis man endelig skal gøre det. I Beckhams tilfælde vurderer Fergie nok at der er for mange minusser i forhold til plusser.

Annand
02-01-2011, 12:53
Jeg synes det er fint for Beckham, hvis han vil til Tottenham en tur. Hvorfor ikke? Beckham har jo i flere år ytret ønske om at vende tilbage til United, men så længe Sir Alex ikke mener, at det er i United's favør, så synes jeg sku' det er iorden at han tager en tur til Spurs, for at holde sig i kampform. Sir Alex tænker på holdet i United. Hvilken skandale, hvis Beckham kom, og blev så vigtig, at United tabte det hele på gulvet, efter at Beck's var taget afsted igen. Jeg vill personligt elske at se Becks tilbage i United, men jeg holder med Manchester United og ikke Beckham. Jeg har fuld tillid til Ferguson, og hvis Fergie synes at United kan klare sig uden Becks, så er det også super.

Og nej, jeg synes ikke det er klamt, at han tager til Spurs. Forstil jer ,at han tog til LiverFool,Arsenal,Chelsea ella Man City??? DÉT ville være grimt.

Beckham er en fantastisk person og spiller. Og det vil jeg altid huske ham for, på Old Trafford. Beckham har aldrig givet op, uanset hvilken modgang han har fået gennem tiderne. Respekt til David.

DB 7 is my favourite Old Trafford son...

Bugge
02-01-2011, 13:00
Man kan da ikke klandre ham for at ville spille fodbold i sit hjemland og når United til hans stor ærgrelse ikke kan bruge ham, så må han jo finde på noget andet.

Jeg har stor respekt for at han offentligt ytrer ønske om at komme tilbage til United.

Fint nok at man har det svært med moderne fodbold og alt den griskhed, men der er satme nogen herinde der lever i en eventyr verden. Skulle han holde sig væk fra England fordi United ikke gider have ham?

dannigizmo
02-01-2011, 13:00

...
Hvad er det værste der kan ske ved at låne ham?

Det værste, der kan ske, er, at mediehysteriet omkring United - Milan-kampen bliver hverdag, fordi Beckham nu er tilbage i klubben. Jeg kan lige forestille mig det. Og det kan i sidste ende være med til at ødelægge den smule fokus, holdet pt. besidder i forhold til mesterskabet.

Derudover er det altså et mærkeligt signal at sende. Som snegl skriver - når det er slut, er det altså slut. Det har det været for alle andre, og jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal være anderledes med Beckham. Og sådan vil jeg også have det, hvis det engang bliver situationen med Ronaldo.

Glory Man United
02-01-2011, 13:07

Ferguson mener vel, at hans 25 spillere er bedre. Hvis vi henter Becks, er det ud med en anden...
Eller også fordi:
Det værste, der kan ske, er, at mediehysteriet omkring United - Milan-kampen bliver hverdag, fordi Beckham nu er tilbage i klubben. Jeg kan lige forestille mig det. Og det kan i sidste ende være med til at ødelægge den smule fokus, holdet pt. besidder i forhold til mesterskabet.

ChristianR
02-01-2011, 13:09
Derudover er det altså et mærkeligt signal at sende. Som snegl skriver - når det er slut, er det altså slut. Det har det været for alle andre, og jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal være anderledes med Beckham. Og sådan vil jeg også have det, hvis det engang bliver situationen med Ronaldo.

Hvad er det lige for et 'signal', du er bange for at sende?

Hver spiller bør vurderes individuelt og ud fra et økonomisk og sportsligt perspektiv omkring, hvad der gavner klubben bedst. Moralsk personfnidder som, at en spiller kun skal have mulighed for at spille i klubben een gang er noget subjektivt vrøvl, og jeg håber bestemt ikke det er et argument, der står øverst på tavlen, når ledelsen skal tage sådanne vigtige beslutninger.

Hvis vi om et par år har muligheden for at sikre os verdens bedste fodboldspiller på en fri transfer, og SAF eller ledelsen i øvrigt mener, han passer ind i den økonomiske og sportslige struktur, så bør vi da selvfølgelig slå til. Så kan man ikke stå som en flok fornærmede tøser med armene og kors og prædike, 'at man altså har et princip om, at spillere kun må spille i klubben een gang'.

dannigizmo
02-01-2011, 13:16
Hvad er det lige for et 'signal', du er bange for at sende?

Hver spiller bør vurderes individuelt og ud fra et økonomisk og sportsligt perspektiv omkring, hvad der gavner klubben bedst. Moralsk personfnidder som, at en spiller kun skal have mulighed for at spille i klubben een gang er noget subjektivt vrøvl, og jeg håber bestemt ikke det er et argument, der står øverst på tavlen, når ledelsen skal tage sådanne vigtige beslutninger.

Hvis vi om et par år har muligheden for at sikre os verdens bedste fodboldspiller på en fri transfer, og SAF eller ledelsen i øvrigt mener, han passer ind i den økonomiske og sportslige struktur, så bør vi da selvfølgelig slå til. Så kan man ikke stå som en flok fornærmede tøser med armene og kors og prædike, 'at man altså har et princip om, at spillere kun må spille i klubben een gang'.

Jeg finder det mærkeligt, at en klub som Manchester United overhovedet skal indlede sig på lejekontrakter af tre måneders varighed.

I tilfældet med Beckham (og andre tidligere spillere), så synes jeg, det er mærkeligt at tage folk ind, man i første omgang har dømt "ikke gode nok" - eller hvad tilfældet nu var, da Beckham i første omgang blev solgt. Det er for mig et mærkeligt signal at sende, hvis man satser på en gammel spiller (som vel ret beset kun er oppe at vende i medierne på grund af egne udtalelser, ikke evner) fremfor at tro på den trup, man har nu.

Med Ronaldo var det så ham selv, der ville væk. Der kan det da godt være, du mener, det er "fornærmet tøs"-agtigt, men der har jeg det nu engang sådan, at hvis du er i United, så må du spille din chance i United. Vil du så væk, jamen så må det være slut. Det hjælper det ikke noget at rende rundt som et lille barn i en slikbutik og først vil have det røde bolsje, så den hvide slikkepind, og så tilbage til de røde bolsjer, fordi man ikke lige kan bestemme sig for, hvad der smager bedst.

Og selvfølgelig er det 'subjektivt vrøvl', som du vælger at kalde det. Hvor var fodbolden uden følelser fra os fans?

Edit:
Og så tager jeg lige snegls indlæg med, da det blandt andet var det, jeg refererede til i tidligere post;

Ferguson viser igen at det er ham der styrer i Manchester. Han vil formentlig også gerne sende et signal om at hvis man skrider, så går det kun nedad og at United ikke bare skal ses som en klub man kan komme tilbage til når man vil. Skrider man er det overstået. Lidt som et kærlighedsforhold.

ChristianR
02-01-2011, 13:33
Jeg finder det mærkeligt, at en klub som Manchester United overhovedet skal indlede sig på lejekontrakter af tre måneders varighed.
Normalvis er jeg helt enig. I denne situation er det dog en undtagelse. Vi skal i perioden undvære vores 2-3 bedste kantspillere. Desuden er den omtalte spiller vel ekseptionelt god, når man tager i betragtning, at der er tale om en 3måneders lejeaftale.

I tilfældet med Beckham (og andre tidligere spillere), så synes jeg, det er mærkeligt at tage folk ind, man i første omgang har dømt "ikke gode nok" - eller hvad tilfældet nu var, da Beckham i første omgang blev solgt. Det er for mig et mærkeligt signal at sende, hvis man satser på en gammel spiller (som vel ret beset kun er oppe at vende i medierne på grund af egne udtalelser, ikke evner) fremfor at tro på den trup, man har nu.
For det første, så ved både du og jeg, at spillere som Ronaldo og Beckham ikke røg videre, fordi de ikke var gode nok. Desuden kan man udvikle sig positivt, efter man har forladt klubben.
Desuden il vi som klub ikke som sådan satse på en gammel spiller. Vi vil i tilfældet bruge ham som den perfekte nødløsning i 3 måneder. Big difference.

Med Ronaldo var det så ham selv, der ville væk. Der kan det da godt være, du mener, det er "fornærmet tøs"-agtigt, men der har jeg det nu engang sådan, at hvis du er i United, så må du spille din chance i United. Vil du så væk, jamen så må det være slut. Det hjælper det ikke noget at rende rundt som et lille barn i en slikbutik og først vil have det røde bolsje, så den hvide slikkepind, og så tilbage til de røde bolsjer, fordi man ikke lige kan bestemme sig for, hvad der smager bedst. Der er jeg slet ikke enig. Ronaldo som eksempel smækkede IMO ikke med nogen døre, da han forlod klubben. Han sikrede klubben £100 mio og har siden kun talt respektfuldt om klubben. Hvis manageren mener, at han sportsligt har en masse at bidrage med, så skal personlige principper helst gemmes af vejen for størst mulig sportslig succes.

Og selvfølgelig er det 'subjektivt vrøvl', som du vælger at kalde det. Hvor var fodbolden uden følelser fra os fans?

Du må også gerne have subjektive, vrøvlede meninger. Det har alle vores fans nok. Det jeg opponerede mod var, at du talte om det som en objektiv sandhed, at det var et mærkeligt signal at sende. Det synes jeg bestemt ikke det er. Det bedste signal at sende må da netop være, at man handler rationelt og udfra sportslige perspektiver og ikke subjektivt personfnidder.

At du så personligt ikke ønsker Beckham til klubben, fordi han har været her en gang, kan jeg ikke sige så meget til. Sådan er vi så forskellige.

dannigizmo
02-01-2011, 13:44
Jeg kan kun give udtryk for min egen mening. At det kom til at fremstå som et faktum, var ikke meningen. Det må være op til den enkelte at vurdere, hvad de mener om det "signal", der er i at hente en tidligere spiller. (Og det selvfølgelig såfremt man kan blive enige om, at det overhovedet sender noget signal :))

Ronaldo bliver vi nok ikke enige om, så den vil jeg ikke kommentere så meget mere på. Det er trods alt også Beckham-tråden.

Jeg er ikke imod, at vi henter Beckham tilbage, alene fordi han har været her før. Jeg er imod, men det handler for mig mere om den første del af mit oprindelige indlæg - nemlig det med mediehysteriet.

MOHoegsted
02-01-2011, 13:48
Jeg synes det er fint for Beckham, hvis han vil til Tottenham en tur. Hvorfor ikke? Beckham har jo i flere år ytret ønske om at vende tilbage til United, men så længe Sir Alex ikke mener, at det er i United's favør, så synes jeg sku' det er iorden at han tager en tur til Spurs, for at holde sig i kampform. Sir Alex tænker på holdet i United. Hvilken skandale, hvis Beckham kom, og blev så vigtig, at United tabte det hele på gulvet, efter at Beck's var taget afsted igen. Jeg vill personligt elske at se Becks tilbage i United, men jeg holder med Manchester United og ikke Beckham. Jeg har fuld tillid til Ferguson, og hvis Fergie synes at United kan klare sig uden Becks, så er det også super.

Og nej, jeg synes ikke det er klamt, at han tager til Spurs. Forstil jer ,at han tog til LiverFool,Arsenal,Chelsea ella Man City??? DÉT ville være grimt.

Beckham er en fantastisk person og spiller. Og det vil jeg altid huske ham for, på Old Trafford. Beckham har aldrig givet op, uanset hvilken modgang han har fået gennem tiderne. Respekt til David.

DB 7 is my favourite Old Trafford son...
Jeg begynder at se Spurs mere og mere som en rival.
De godt nok ikke oppe på Liverpool eller City, men mere som Chelsea og Arsenal som IKKe er et Rival Derby.

Hvis United virkelig betyder så meget for ham, så skal han blive i USA i de 3 måneder. Spurs er i mine øjne en mindre konkurrent til titlen i år, de vinder den formentlig ikke, men så skal Beckham ikke tage til Spurs for at udfordre os endnu mere. Hvis han absolut skal tilbage til England skal det ikke være en klub indenfor top 5. - Den kærlighed han siger han har om United, vil være luft imo hvis han tager til en anden Engelsk klub.

ChristianR
02-01-2011, 13:48
Jeg er ikke imod, at vi henter Beckham tilbage, alene fordi han har været her før. Jeg er imod, men det handler for mig mere om den første del af mit oprindelige indlæg - nemlig det med mediehysteriet.

Ok. Jamen, den grund quotede jeg af gode grunde heller ikke. Det er den bedste eller måske eneste plausible grund til at lade være med at hente ham efter min mening. Og med Beckham i United kan man være sikre på at verdens øjne og hele presseverdenen vil være der. Det så man jo senest, da vi mødte Milan.

snegl
02-01-2011, 13:55
Jeg går nu heller ikke og har ondt i røven over at Phil Neville spiller i Everton eller at Butt røg til Newcastle.

Hvis Beckham skifter til Spurs er det bare et skifte som så mange andre for mig. Han valgte allerede sin vej for længe siden, da han tog til Real. Situationen var lidt kompleks, meeen jeg synes nu Beckham til Real var lidt meant to be med den måde han opførte sig in public. Det eneste der gør et spursskifte til en historie og en debat er at det er David Beckham og at han altid har været en elsket spiller og en god mediehistorie. Jeg ville dog nok være direkte skeptisk hvis han ville til Chelsea, Arse, City eller Pool. Han har i sin tid fået meget af sin fodboldopdragelse i Spurs, så det er for mig fint nok hvis han vælger Spurs.

Jeg tror virkelig ikke på han bliver noget specielt afgørende for Spurs heller. Han er jo ikke engang bedre end Lennon. Der har ikke været meget krudt i ham de gange jeg har set ham over det seneste år. Som dannigizmo pointerer så er historien om at han skulle til os også kun skabt af at han selv har været ude og ytre sig, og ikke på baggrund af hans præstationer på det seneste.

Annand
02-01-2011, 14:10
”Jeg signerer ikke spillere som er så gamle, gjør jeg vel?”, uttalte Sir Alex på pressekonferansen da han nylig ble spurt om United skulle låne Beckham. Svaret er ja. Henrik Larsson var 35 år da United lånte ham fra Helsingborg, samme alder som Beckham er nå. Laurent Blanc var to måneder unna sin 36-årsdag da han debuterte. Og både Blanc og Larsson betalte seg godt. Van der Sar, Giggs, Neville og Scholes er for øvrig alle eldre enn Beckham, bare så det er nevnt.

zhagzi
06-01-2011, 00:02
Jeg går nu heller ikke og har ondt i røven over at Phil Neville spiller i Everton eller at Butt røg til Newcastle.

Hvis Beckham skifter til Spurs er det bare et skifte som så mange andre for mig. Han valgte allerede sin vej for længe siden, da han tog til Real. Situationen var lidt kompleks, meeen jeg synes nu Beckham til Real var lidt meant to be med den måde han opførte sig in public. Det eneste der gør et spursskifte til en historie og en debat er at det er David Beckham og at han altid har været en elsket spiller og en god mediehistorie. Jeg ville dog nok være direkte skeptisk hvis han ville til Chelsea, Arse, City eller Pool. Han har i sin tid fået meget af sin fodboldopdragelse i Spurs, så det er for mig fint nok hvis han vælger Spurs.

Jeg tror virkelig ikke på han bliver noget specielt afgørende for Spurs heller. Han er jo ikke engang bedre end Lennon. Der har ikke været meget krudt i ham de gange jeg har set ham over det seneste år. Som dannigizmo pointerer så er historien om at han skulle til os også kun skabt af at han selv har været ude og ytre sig, og ikke på baggrund af hans præstationer på det seneste.

Kan slet ikke se hvad David Beckham ikke har i sig længere. Jeg så hans kampe med Milan, da han helt klart er en af de årsager til fodbold blev sporten for mig.
For mig at se, spillede han rigtig godt. Han har perfekt tæmning og første gangs berøring, bedre end tidligere, samt et godt overblik. Han indlæg samt frispark kan du stadigvæk ikke pille ved. Hans placeringsevne er også bedre, takket være hans nuværende erfaring som han ikke havde tidligere. Eneste minus i min bog, er hans løbe pensum. Det ikke fantastisk. Han defensive sider er heller ikke pragende, og det måske de ting der gør ham dårligere.

Men at påstå at Aron 'Baby' Lennon er bedre, er uhørt! Lennon er styrt dykket i form, siden han var den helt store kanon for 2-3 år siden da man først så ham. David er så meget en bedre spiller, på mange aspekter. Og han vil tilføre ethvert hold noget positivt i min bog. Og jeg prøver så godt jeg kan, med neutrale briller.

Treble007
07-01-2011, 11:42
så fik Harry sku held i at hente Becks. Må sige at jeg ikke forstår hvor Fergie ikke satsede og gav Becks to mdr. i klubben. Han ville sikkert gøre det gratis! I vores situation, hvor Park er til Asian Cup, Valencia er skadet, og sandsynligvis ikke kommer i kamp før midt i Marts, synes jeg det kunne være en god løsning at hente Beckham. Giggs og Nani er reelt set eneste etablerede kanter vi har. Obertan har meget og bevise, og har efter min mening grebet de chancer han har fået. Noget tyder på at Bebe skal bruges i angrebet. Da Cleverley blev skadet igår, er han heller ikke længere en mulighed at hente retur.. men men..
In Fergie We Trust!!

United DK
07-01-2011, 12:05
Jeg er spændt på at se Beckham i PL. Han kan nærmest kun skuffe, fordi han engang gjorde det godt.

Tiden må vise, om Ferguson gjorde det rigtige. Indtil andet er bevist mener jeg, at han har gjort det rigtige, ved ikke at tage Beckham tilbage.

Hulle #7
07-01-2011, 12:45
Legende eller ej så skal Beckham og co. ned med nakken i næste Premier League kamp! Selvom det er uvist om kan nå at komme med mod os. Tror på han komme til at gøre det fint nok, og nu har spurs lige fået endnu en mand der kan sparke frisspark som vi ingen har af.

Christensen
07-01-2011, 12:47
Legende eller ej så skal Beckham og co. I næste Premier League kamp!

Enig! :tumble:

Jev
07-01-2011, 13:17
Inden folk brokker sig over at Fergie ikke slog til: Har der været nogen forlydender omkring, hvor meget Spurs må betale af hans løn? Becks er vel stadig blandt de bedst betalte fodboldspillere i verden, og det ville ikke give nogen mening at betale to millioner om ugen til en spiller, der kun skal fungere som gardering. Vi har intet at bruge ham til, og da slet ikke i sølle to måneder.

Men det bliver specielt, hvis vi kommer til at stå over for ham. Da han mødte os med Milan var det ligetil; vi var videre, så det var ikke svært at byde ham velkommen og juble, når han lavede en god aktion. Det er noget andet, hvis han spænder ben for os i mesterskabskampen.

snegl
07-01-2011, 13:47
Kan slet ikke se hvad David Beckham ikke har i sig længere. Jeg så hans kampe med Milan, da han helt klart er en af de årsager til fodbold blev sporten for mig.
For mig at se, spillede han rigtig godt. Han har perfekt tæmning og første gangs berøring, bedre end tidligere, samt et godt overblik. Han indlæg samt frispark kan du stadigvæk ikke pille ved. Hans placeringsevne er også bedre, takket være hans nuværende erfaring som han ikke havde tidligere. Eneste minus i min bog, er hans løbe pensum. Det ikke fantastisk. Han defensive sider er heller ikke pragende, og det måske de ting der gør ham dårligere.

Men at påstå at Aron 'Baby' Lennon er bedre, er uhørt! Lennon er styrt dykket i form, siden han var den helt store kanon for 2-3 år siden da man først så ham. David er så meget en bedre spiller, på mange aspekter. Og han vil tilføre ethvert hold noget positivt i min bog. Og jeg prøver så godt jeg kan, med neutrale briller.

Hehe, jeg elsker den der "objektivt set/med neutrale briller er x jo: (indsæt statement her)' Det er verdens bedste argument, når man vil virke saglig, selvom det jo dybest set er subjektivt :)

Lennon og Beckham er nok direkte modsat som spillertyper, da Lennon er pissehurtig, kan komme bag om modstanderne og sætte dem på røven, men til gengæld så er pisse dårlig til at lave indlæg. Beckham kan lave indlæg, men har ingen hurtighed, og sætter sjældent nogen af. Førstnævnte tror jeg Spurs har mest brug for, og selvom Lennon ikke altid rammer folk, skaber han sgu chancer og gør modstandernes forsvar utrygge.

Kigger man på Beckhams sidste tid i Milan, og den som jeg synes vi skal vurdere ham på, er det altså for alvor gået ned ad bakke. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke kampe det er du har set, for manden har i sin sidste periode mellem Galaxy og Milan altså ikke præsteret godt nok. Jeg har også set et par kampe, og jeg synes kun han var på samme niveau som så mange andre i den italienske liga, vi heller ikke bør hente. Hvis vi snakker om hans første sæson i Milan var den dog bedre, men det niveau han havde i United og på det engelske landshold da han var bedst, har der i et stykke tid været meget langt op til, hvis du spørger mig:

Her er hans sidste periode i Milan trøjen i statistik:

2009/2010
Startet: 8 gange. Skiftet ud én gang.
Skiftet ind: 5 gange. ca omkring d. 70 minut i gennemsnit.

Assists: 1
mål: 0

Det er altså ikke den David Beckham jeg kender, og som får alle de rosende ord du giver ham med på vejen der^.

Hans første periode i Milan, før han kort vendte tilbage til Galaxy: (Her gik det noget bedre)

2008/2009
Startet: 19 gange
skiftet ind: 2 gange

Assists: 5
Mål: 2

Either ways så er David Beckham stadig en af mine yndlingsspillere. Jeg kan bare godt forstå Fergies grunde til at sige nej. (Nej, ikke dem han lumsk udtaler i pressen). Men det bliver da meget sjovt at se ham mod os i PL.

NtotheT
09-01-2011, 11:47
Beckhams seneste statusopdatering på Facebook.

Guys, wanted to let you know first that I will be training with Spurs from tomorrow. As you know it is important that I maintain a high level of fitness during the MLS off season. I am thankful to Tottenham for giving me the opportunity to train with them and I am grateful to the LA Galaxy for allowing me to train. I can't wait to start working.

Damn you, Ferguson!! Jeg vil se min helt tilbage i United-trøjen for en sidste gang.

Jeg skal helt klart se alle Spurs kampe nu. Udover United, har jeg altid haft et godt øje til det hold, fordi jeg synes, de er seje, men nu er de endnu mere awesome, når de har Becks!

MadsG
09-01-2011, 11:54
Beckhams seneste statusopdatering på Facebook.

Damn you, Ferguson!! Jeg vil se min helt tilbage i United-trøjen for en sidste gang.

Jeg skal helt klart se alle Spurs kampe nu. Udover United, har jeg altid haft et godt øje til det hold, fordi jeg synes, de er seje, men nu er de endnu mere awesome, når de har Becks!

Han træner bare med dem. Redknapp udtaler i hvert fald, at det er en "no-goer".

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6646946,00.html

Glory Man United
13-01-2011, 08:03
Becks er tilsyneladende ude af form, og det vil tage mindst to uger for ham at opnå den....ææææh er der så noget formål???

United DK
13-01-2011, 09:10
Becks er tilsyneladende ude af form, og det vil tage mindst to uger for ham at opnå den....ææææh er der så noget formål???

Hold nu op med at være så negativ!

Det havde da været så nice, hvis vi kunne have fået ham tilbage, men desværre er Ferguson en sur gammel hønisse. Jeg havde ellers lige glædet mig til at bestille trøjen med "Beckham32" på ryggen. Øv, det er en om'er Ferguson!!

Glory Man United
13-01-2011, 09:13
Hold nu op med at være så negativ!

Det havde da været så nice, hvis vi kunne have fået ham tilbage, men desværre er Ferguson en sur gammel hønisse. Jeg havde ellers lige glædet mig til at bestille trøjen med "Beckham32" på ryggen. Øv, det er en om'er Ferguson!!

Jeg tror, at du får din vilje. Fergie er garanteret den næste, som fyres i PL

zhagzi
13-01-2011, 09:24
Igen ser vi Berbatovs dårlige indflydelse. Det jo klart Bekcham ikke kommer til, når Berbatov er i klubben. Det hans skyld.

Hvorfor kunne han ikke bare træne med os istedet for Tottenham? Hvis han ikke skal spille kampene alligevel.

snegl
16-01-2011, 00:12
Republik of Mancunia: David Beckham and his lies. (http://therepublikofmancunia.com/exposed-david-beckham-and-his-lies/)

De her udtalelser fra Beckhams gode ven og tidligere agent sætter da hans ageren og hans udtalelser lidt på hovedet. Kunne godt postes som nyhed her på oldtrafford.dk - ret banebrydende udtalelser i mine øjne :)

Den generelle holdning er vel at Beckham blev forcet ud af klubben, men med de udtalelser der, om at Beckham allerede et år før, havde besluttet sig for at tage til Real Madrid, er han måske ikke så hellig alligevel.

Ydermere er det interessant om Fergie var klar over om klubben og Beckham allerede der arbejdede på et salg. Eller hvornår klubben i det hele taget arbejdede for et salg af ham. Hans supermål mod Real Madrid faldt iøvrigt efter at han angiveligt havde sagt til sin agent at han skulle tage med ham til Real Madrid.

United DK
16-01-2011, 10:47
Det giver et noget andet billede af, hvordan tingene hang sammen, men Beckham har været heldig med, at Ferguson før havde haft sine ture med stjerner, og man derfor nemmere kunne sluge historien om, at det var Ferguson der tvang ham til Madrid.

Hvis artiklen er sandheden, så ligner det jo meget en Ronaldo, bare seks år for tidligt. Ingen tvang, han valgte selv Real Madrid fremfor United.

Fletcherfan
16-01-2011, 12:11
Republik of Mancunia: David Beckham and his lies. (http://therepublikofmancunia.com/exposed-david-beckham-and-his-lies/)

De her udtalelser fra Beckhams gode ven og tidligere agent sætter da hans ageren og hans udtalelser lidt på hovedet. Kunne godt postes som nyhed her på oldtrafford.dk - ret banebrydende udtalelser i mine øjne :)

Den generelle holdning er vel at Beckham blev forcet ud af klubben, men med de udtalelser der, om at Beckham allerede et år før, havde besluttet sig for at tage til Real Madrid, er han måske ikke så hellig alligevel.

Ydermere er det interessant om Fergie var klar over om klubben og Beckham allerede der arbejdede på et salg. Eller hvornår klubben i det hele taget arbejdede for et salg af ham. Hans supermål mod Real Madrid faldt iøvrigt efter at han angiveligt havde sagt til sin agent at han skulle tage med ham til Real Madrid.

Jeg mener, at det skulle være udtalt af både Beckham og Sir Alex, at han blev solgt fordi han ikke kunne med SAF... Der var en episode hvor han meldte sin søn syg og ikke kunne komme til træning... Da han så blev set i et eller andet indkøbscenter så blev SAF rasende... Beckham har selv udtalt, at han blev så skuffet over, at SAF havde sagt, at Becks ikke havde hjertet til at spille i United...

Jeg mener så i hvertfald, at både SAF og Becks har udtalt, at det var noget med denne her epsode at gøre...

jacobdahl8
16-01-2011, 12:27
Jeg mener, at det skulle være udtalt af både Beckham og Sir Alex, at han blev solgt fordi han ikke kunne med SAF... Der var en episode hvor han meldte sin søn syg og ikke kunne komme til træning... Da han så blev set i et eller andet indkøbscenter så blev SAF rasende... Beckham har selv udtalt, at han blev så skuffet over, at SAF havde sagt, at Becks ikke havde hjertet til at spille i United...

Jeg mener så i hvertfald, at både SAF og Becks har udtalt, at det var noget med denne her epsode at gøre...

Den episode du snakker om ligger længere tilbage - og den kom de også hurtig videre over. Du kan begge parter snakke om episoden i dette klip:
http://www.youtube.com/watch?v=yftV8odngH0&feature=related
kig fra 5 min. og fremefter.
At den har indgået i summen af mange irretatationer hos Fergie er en anden ting, men at det netop er den episode der gjorde hele udfaldet - tror jeg næppe på.

snegl
16-01-2011, 12:51
Når jeg bare hører Victoria snakke i 5-6 sekunder får jeg brækfornemmelse i munden. Jeg er slet ikke i tvivl om at hun har været en indflydelse på at han tog medievejen.

Klart den mest succesfulde på businesssiden af Spice Girls efter de stoppede med at lave musik, i wonder why.

Som UnitedDK siger så ligner historien meget Ronaldos, hvis han ville væk et år før.

Mikke7
16-01-2011, 16:05
.

Er self trist, hvis det er sandheden...

Men ser man udover det, så er det forståeligt, at han gerne vil have spilletid, når de holder pause derovre - og igen, vil jeg mene, det er forståeligt, at hab gerne vill spille i den PL.
Og han har jo givet udtryk for, at hab gerne ville til United, men det har vi jo selçuk afslået - og ved godt, han har sagt, at han aldrig ville soille for andre engelske klubber end United, men med tiden kan sådan noget jo ændre sig, når tingene ser anderledes,
Havde dog gerne set Beckham tilbage for et par måneder :)

Dines
16-01-2011, 17:40
Tag nu Berbatov ud, han har intet formået!

Bugge
16-01-2011, 17:53
Tag nu Berbatov ud, han har intet formået!

I David Beckham tråden simpelthen..

Dines
16-01-2011, 18:20
I David Beckham tråden simpelthen..

Haha ramte forkert tråd, kan jeg godt se :)

RAppel
17-01-2011, 12:32
Ust7KL4_Fuc

Huzza!

Turn of your Scottish predictive text Kenny!

:lolol:

MOHoegsted
17-01-2011, 13:22
Ust7KL4_Fuc

Huzza!

:lolol:
Alt for sjovt..

Jeg var flad af grin da Rio Ferdinand merked/punked ham :D

RAppel
13-04-2011, 16:55
RTLVMKtn0Ew

Bud Spencer
13-04-2011, 17:11
RTLVMKtn0Ew

Mon det er blevet redigeret lidt? ;)

Dines
13-04-2011, 17:12
RTLVMKtn0Ew

Den er nok fake, men med spillere som Beckham, Scholes og Rooney ved man aldrig. Deres sparketeknik er så unik, at man aldrig kan blive overrasket, hvor godt de rammer.

United DK
13-04-2011, 17:26
Selvfølgelig er der pillet ved den. Selvom Beckham har en gudsbenådet sparketeknik, så kan han ikke ramme tre skraldespande, med en diameter på størrelse med bolden, tre gange i streg. Så fantastisk er han heller ikke. ;)

ChristianR
13-04-2011, 18:02
Selvfølgelig er der pillet ved den. Selvom Beckham har en gudsbenådet sparketeknik, så kan han ikke ramme tre skraldespande, med en diameter på størrelse med bolden, tre gange i streg. Så fantastisk er han heller ikke. ;)

Blasfemi!!

I gamle dage, havde vi brændt folk som dig. Men den slags må man jo ikke længere:whine:

j.rath
13-04-2011, 19:04
Var det ikke det samme med Ronaldinho der ramte overlæggeren 3-4 gange i streg?

der er også den her med Roger Federer

lhBirfbTrvk

Bugge
13-04-2011, 20:58
Den er nok fake, men med spillere som Beckham, Scholes og Rooney ved man aldrig. Deres sparketeknik er så unik, at man aldrig kan blive overrasket, hvor godt de rammer.

Lige i det her tilfælde tør jeg godt love dig at det er fake så det basker..

I øvrigt mindes jeg at have set Rooney ramme overliggeren på sølle 1 ud af 5 forsøg eller noget i den stil i en duel mod West Brown på manutd.com ;) Sælg ham ffs :D

PACO
14-04-2011, 05:53
Lige i det her tilfælde tør jeg godt love dig at det er fake så det basker..

I øvrigt mindes jeg at have set Rooney ramme overliggeren på sølle 1 ud af 5 forsøg eller noget i den stil i en duel mod West Brown på manutd.com ;) Sælg ham ffs :D

Mindes nu at have set en video af Rooney hvor han tegner en målskive på et kamera hvorefter han stiller sig 20 meter væk og rammer kameraet i bull's eye. Om den er fake tør jeg ikke udtale mig om haha!

EDIT: Rooney - Put it where you want it - Nike (www.youtube.com)

RAppel
14-04-2011, 07:50
Måske jeg skulle have skrevet det er en viral video. En reklame for Pepsi.

Clemme
14-04-2011, 08:46
Den er fake.
Se det sidste skud, den går mod venstre, men lander smukt ned i midten i skraldebøtten

Bugge
14-04-2011, 08:53
Den er fake.
Se det sidste skud, den går mod venstre, men lander smukt ned i midten i skraldebøtten

No shit, Sherlock.

Jeg mener også det var det sidste skud der afslørede ham :D
Indtil da var jeg overbevist om at den var god nok.

Glory Man United
21-07-2011, 13:02
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12606_7051626,00.html

Jesus
21-07-2011, 14:58
Mindes nu at have set en video af Rooney hvor han tegner en målskive på et kamera hvorefter han stiller sig 20 meter væk og rammer kameraet i bull's eye. Om den er fake tør jeg ikke udtale mig om haha!

EDIT: Rooney - Put it where you want it - Nike (www.youtube.com)

Der er faktisk en version ude, hvor man ser hvor mange forsøg han bruger.. Kameraet står på en stige og to skud går i hullet under kameraet og det tredje rammer, så vidt jeg husker..

Bugge
21-07-2011, 21:26
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12606_7051626,00.html

Kan man andet end elske David Beckham?

MOHoegsted
22-07-2011, 01:08
Efter jeg så den video gik jeg på YouTube for at nogle gamle minder.
Så her er en video med alle, eller næppe, mange af hans frisparksmål.
Der er bl.a. det frisparksmål han scorer for England og sikre dem en billet til VM 2002.

adYgHunQEl0

zhagzi
15-08-2011, 14:08
Kan man andet end savne ham?

zu7t0ax2tcY&feature=related

Danielsen
15-08-2011, 18:11
Kan man andet end savne ham?

Nej overhovedet ikke! En helt igennem fantastisk spiller :)

Hvad er det forresten et nummer der bruges i den video? Nogen der ved det?

Christensen
15-08-2011, 18:35
Det første er i hvert fald The Killers - All These Things I've Done

Danielsen
15-08-2011, 18:44
Det første er i hvert fald The Killers - All These Things I've Done

Nåh ja, det er den! Kunne sgu ikke lige høre det. Tak :)

Donnichlas
15-08-2011, 20:58
Selvom vi nærmer os et årti siden vi skilte os af med ham, begræder jeg det stadigvæk. Han er bare united dreng helt igennem, og hans klasse er der stadig, skønt han er 36..
Det er vel kun Scholes der kunne ligge de samme afleveringer som Beckham?
Han er min favorit spiller All time i united.
For de penge vi fik for ham, kunne han have ført os til så mange trofæer gennem mange år, at prisen vi fik for ham kunne vi have fået 20 gange igen, ærgeligt fergie så sig sur på ham.

Dines
16-08-2011, 00:35
Selvom vi nærmer os et årti siden vi skilte os af med ham, begræder jeg det stadigvæk. Han er bare united dreng helt igennem, og hans klasse er der stadig, skønt han er 36..
Det er vel kun Scholes der kunne ligge de samme afleveringer som Beckham?
Han er min favorit spiller All time i united.
For de penge vi fik for ham, kunne han have ført os til så mange trofæer gennem mange år, at prisen vi fik for ham kunne vi have fået 20 gange igen, ærgeligt fergie så sig sur på ham.

Tilgengæld fik vi Ronaldo, der udviklede sig til at blive en af de mest talentfulde spillere klubben har haft siden George Best. 3 mesterskaber, 1 CL, 1 Fa Cup, 2 Liga Cup og adskillige finaler er godkendt over 6 årig periode.

Kom til at tænke på, hvordan fodboldverdenen ville have set ud, hvis vi havde fået Ronaldinho istedet for Ronaldo tilbage i 2003. Ronaldinho var arkitekten bag Barcas genfødsel i 2003-2006, hvor han var helt igennem fantastisk. Tilmed ville C. Ronaldo nok ikke være på det niveau vi ser i dag, da meget af hans succes skyldes Fergie... Interessant at tænke på.

Donnichlas
16-08-2011, 12:25
Jeg kan udmærket godt følge din tankegang dines.
Men det er vel ikke nogle som reelt ved, om ronaldo alligevel var blevet United spiller, hvis beckham var blevet.
Og jeg må sige at jeg altså hellere ville have haft en beckham, med hjertet på det rette sted. End en ronaldo som var fantastisk, men hvis hjerte alle dage har lagt i madrid. Den gennemførte kærlighed som beckham altid har haft for United har jo strålet ud af ham, man kunne se han var lykkelig i den røde trøje, og at han så det som en ære at trække i den.. Og man så det også til Nevilles testimonial, at beckham var lykkelig over at spille sammen med sine barndomskammerater igen, i sin ynglingsklub.

Og jeg tror også godt Beckham kunne have ført os til en del trofæer. Men det jo alt sammen bare gætterier.

zhagzi
17-09-2011, 12:33
Ja det kan man også lave i mellem tiden.

y4yDNWlvK6s&feature=player_embedded

RasmusP
21-11-2011, 07:38
Vandt MLS med LA Galaxy i nat.
Nu kan han lige så godt tage til Paris og vinde Le Championnat.. Ærgerligt han ikke nåede at få et mesterskab med Milan.

Fletcherfan
21-11-2011, 12:47
KOM HJEM Beckham :D

NtotheT
21-11-2011, 19:32
Hvis Ferguson kan tillade en så talentløs spiller som Evans fjante den rundt i United, så kan han godt lade en aldrende (stadigvæk godtspillende) Beckham komme hjem og slutte af!

Bugge
21-11-2011, 19:50
Hvis Ferguson kan tillade en så talentløs spiller som Evans fjante den rundt i United, så kan han godt lade en aldrende (stadigvæk godtspillende) Beckham komme hjem og slutte af!

Evans og Beckham har også dét til fælles at de begge to vil være 5-6. valg på deres respektive position :)

David har snakket så højt og flot om at han gerne vil spille gratis for United. Jamen det skal han være velkommen til ;)

United DK
21-11-2011, 19:59
Evans og Beckham har også dét til fælles at de begge to vil være 5-6. valg på deres respektive position :)

David har snakket så højt og flot om at han gerne vil spille gratis for United. Jamen det skal han være velkommen til ;)

Ja, sådan engang øregas. Sådan noget siger han kun, for at nogen skal synes han er fantastisk, for han ved jo godt, at han aldrig kommer til at spille for United igen.

VonKoblenz
21-11-2011, 21:39
Kom hjem slut karrieren og så bliv sportsdirektør.

Dines
21-11-2011, 21:51
Ja, sådan engang øregas. Sådan noget siger han kun, for at nogen skal synes han er fantastisk, for han ved jo godt, at han aldrig kommer til at spille for United igen.

Nej, og det er en skam. Selvom han er aldrende, vil han kunne bidrage med noget stadig. Han er rutineret, et skoleeksempel på en professionel (er blevet det med årene), og ja så fejler hans højreben dvs. dødbolde, indlæg og tilmed arbejdsraseri ingenting. Jeg har været fortaler for at få ham hjem, siden jeg så ham imod os tilbage i Marts 2010. Desværre kommer det ikke til at ske, selvom det ville være en smuk genforening mellem Fergie og Becks - og en smuk afslutning på Becks karriere, der havde stor betydning for vores succes på og uden for banen i slut 90'erne og starten af det nye årtusinde.

Kom ikke og fortæl mig, at når en aldrende og skadesplaget Michael Owen kan agere 4/5 valg, så kan Beckham ikke gøre det samme på højreflanken bag Valencia, Nani, Young og Park.

Og det med han vil spille gratis er for såvidt ligegyldigt. Er sikker på, at han i bare salg af trøjer kan betale sin løn af.

Martinsen
18-01-2012, 19:23
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7441061/Becks-to-re-sign-with-Galaxy

Det tyder på Beckham fortsætter i LA Galaxy. Han må næsten have håbet på et tilbud andetsteds fra?? Mon han holdte en dør åben for Fergie??

zhagzi
18-01-2012, 19:30
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7441061/Becks-to-re-sign-with-Galaxy

Det tyder på Beckham fortsætter i LA Galaxy. Han må næsten have håbet på et tilbud andetsteds fra?? Mon han holdte en dør åben for Fergie??

Eller så har det som (som artiklen også nævner) nok noget med at flytte og familie at gøre. De har jo en stor én af slagsen nu.

- Men kan ikke forestille mig det var Victorias beslutning, Paris ville ikke være dårligt for hendes tøj-designs og parfumer and what not.

United DK
11-04-2012, 12:48
Ingen når ham til sokkeholderne, hverken Ronaldo, Juninho, Pirlo eller hvem folk ellers kan nævne.

adYgHunQEl0

LyngUnited
11-04-2012, 12:57
Nej, og det er en skam. Selvom han er aldrende, vil han kunne bidrage med noget stadig. Han er rutineret, et skoleeksempel på en professionel (er blevet det med årene), og ja så fejler hans højreben dvs. dødbolde, indlæg og tilmed arbejdsraseri ingenting. Jeg har været fortaler for at få ham hjem, siden jeg så ham imod os tilbage i Marts 2010. Desværre kommer det ikke til at ske, selvom det ville være en smuk genforening mellem Fergie og Becks - og en smuk afslutning på Becks karriere, der havde stor betydning for vores succes på og uden for banen i slut 90'erne og starten af det nye årtusinde.

Kom ikke og fortæl mig, at når en aldrende og skadesplaget Michael Owen kan agere 4/5 valg, så kan Beckham ikke gøre det samme på højreflanken bag Valencia, Nani, Young og Park.

Og det med han vil spille gratis er for såvidt ligegyldigt. Er sikker på, at han i bare salg af trøjer kan betale sin løn af.

Det kan gøre mig edderspændt rasende at vi har en eks scouser rendene rundt med det legendariske syvtal, mens Ferguson nægter at tage en klublegende som Becks tilbage :(

snegl
11-04-2012, 13:15
Jeg kan sgu rigtig godt lide David Beckham, men det ville skabe et cirkus uden lige hvis han vendte tilbage. Det er jeg ikke sikker på ville gavne holdet som helhed, hvilket jeg også tror Fergie tænker. Jeg var absurd træt af at vi i Ronaldos tid kun skulle høre medierne fokusere på Ronaldo, og ikke klubben. Siden han skred synes jeg det har været superfedt at alle spillere har fået den ros de fortjener, og at vi spiller mere sammen som et hold.

Beckham er så i et noget mere ydmygt muld vil jeg mene, men det vil uden tvivl komme til at handle absurd meget om ham, hvis vi skulle hente ham - så hvorfor ikke bare have en breddespiller der kan mindst det samme eller som er ung og talentfuld. Pogba fx. Becks skal vel alligevel ikke spille højre midt i den alder + vi har en masse stærke wings der behøver spilletid.

Kan nu godt se ham få en rolle i United efter hans karriere. Kæmpe brand at trække fans/spillere ind på stadigvæk. Hvis han kan med Fergie, tror jeg helt klart United overvejer den mulighed. Fx ala Vieira er i City eller Zidane i Real.

zhagzi
11-04-2012, 23:48

robinho
12-04-2012, 08:28
Jeg kan sgu rigtig godt lide David Beckham, men det ville skabe et cirkus uden lige hvis han vendte tilbage. Det er jeg ikke sikker på ville gavne holdet som helhed, hvilket jeg også tror Fergie tænker. Jeg var absurd træt af at vi i Ronaldos tid kun skulle høre medierne fokusere på Ronaldo, og ikke klubben. Siden han skred synes jeg det har været superfedt at alle spillere har fået den ros de fortjener, og at vi spiller mere sammen som et hold.
Beckham er så i et noget mere ydmygt muld vil jeg mene, men det vil uden tvivl komme til at handle absurd meget om ham, hvis vi skulle hente ham - så hvorfor ikke bare have en breddespiller der kan mindst det samme eller som er ung og talentfuld. Pogba fx. Becks skal vel alligevel ikke spille højre midt i den alder + vi har en masse stærke wings der behøver spilletid.

Kan nu godt se ham få en rolle i United efter hans karriere. Kæmpe brand at trække fans/spillere ind på stadigvæk. Hvis han kan med Fergie, tror jeg helt klart United overvejer den mulighed. Fx ala Vieira er i City eller Zidane i Real.

Giver dig helt ret. Ville heller ikke røre ved Ronaldo med en ildtang, også selvom han selv ville tilbage. Barcelona og Real Madrid får øjensynligt heller ikke det store ud af at have en altoverskyggende stjerne på holdet.

we'remanunited
12-04-2012, 08:32
jeg græder stadig indvendigt over at Beckham måtte forlade klubben og ikke fik muligheden for at fortsætte i samme spor som Scholes, Giggs og Neville. Stor, stor fodboldspiller !

Han vender forhåbentlig tilbage i en anden funktion i klubben

United DK
12-04-2012, 08:34
Giver dig helt ret. Ville heller ikke røre ved Ronaldo med en ildtang, også selvom han selv ville tilbage. Barcelona og Real Madrid får øjensynligt heller ikke det store ud af at have en altoverskyggende stjerne på holdet.

Nej, Real Madrid har da ikke vundet et mesterskab siden 2008, eller CL siden 2002, så jeg ved ikke, hvor meget de har fået ud af det. Barcelona er en anden historie, fordi spillerne trods stjernestatus, kommer fra den samme kultur, og er så sammenspillet, altså et hold. Såfremt holdet (Barcelona) har nok kvalitet i en samlet enhed, så slår de 9 ud af 10 gange individuelisterne (Real Madrid).

we'remanunited
12-04-2012, 08:39

ehh.. hva? Ikke det store ud af det? Den må du lige uddybe. Må jeg lige minde om, at for ganske få sæsoner siden var Real M en skygge af sig selv. Det har Ronaldo om nogen været med til at bringe Real Madrid ud af. Nu er man igen med fremme forrest i Europa og ligaen - og vel kun Barca er på højde med dem pt.

Ronaldos talent og vindermentalitet ville løfte truppen op i verdensklasse igen - derudover ville han sgu måske kunne sparke lidt fornuft ind i Pogba!! Se hvad jeg blev til i United din forkælede møgunge!

Jeg vil til enhver tid byde Ronaldo velkommen hjem !! Det ville på alle måder tjene klubben bedst både nu og for fremtiden

United DK
12-04-2012, 08:53
ehh.. hva? Ikke det store ud af det? Den må du lige uddybe. Må jeg lige minde om, at for ganske få sæsoner siden var Real M en skygge af sig selv. Det har Ronaldo om nogen været med til at bringe Real Madrid ud af. Nu er man igen med fremme forrest i Europa og ligaen - og vel kun Barca er på højde med dem pt.

Ronaldos talent og vindermentalitet ville løfte truppen op i verdensklasse igen - derudover ville han sgu måske kunne sparke lidt fornuft ind i Pogba!! Se hvad jeg blev til i United din forkælede møgunge!

Jeg vil til enhver tid byde Ronaldo velkommen hjem !! Det ville på alle måder tjene klubben bedst både nu og for fremtiden

Du er åbenbart ikke klar over, at Robinho er sarkastisk.

RasmusP
12-04-2012, 09:01

http://i40.tinypic.com/k0isur.gif

Snegl skriver at han var træt af at Ronaldo tog alle overskifterne, og han sætter pris på, at holdet i dag spiller mere som et hold. Det brygger du til at han ikke ønsker Ronaldo tilbage??
United DK: Sarkasme eller ej, en åndsvag kommentar..

Roonster
12-04-2012, 09:22
Ville elske ROnaldo tilbage <3 Stadig en af de bedste til nogensinde at trække trøjen over hovedet.

snegl
12-04-2012, 10:03
Hehe, helt seriøst, så må jeg sige jeg er glad for at Ronaldo cirkusset er ovre. Vi kunne godt bruge en mand af Ronaldos kaliber no doubt, men det irriterer mig at han hele tiden fik det hele til at handle om ham med hans posing, post-match interviews hvor han skabte drama, hans løgnagtige interviews, så vi fans stod i en gråzone og aviserne var nødt til at skrive flere interviews. På den led er Beckham væsentligt mere ydmyg og loyal - han har bare ikke noget vi ikke kan finde på andre måder i modsætning til Ronaldo. Hvis vi skal/kan få Ronaldo tilbage, så bliver det pga hans ubestridelige talent og fordi vi ikke til den tid har købt en ny Ronaldo.

Alt jeg siger er, at jeg har nydt at se United mere siden Ronaldo cirkusset. Havde Giggs, Scholes, Nani, Carrick, ja hele holdet fået samme mængde ros, hvis Ronaldo var fortsat? I think not. Jeg er også i tvivl om halvdelen af holdet så havde taget sig sammen og udviklet deres talent, som de har i hans fravær. When in doubt, pass it to Ronaldo.

robinho
12-04-2012, 13:53
http://i40.tinypic.com/k0isur.gif

Snegl skriver at han var træt af at Ronaldo tog alle overskifterne, og han sætter pris på, at holdet i dag spiller mere som et hold. Det brygger du til at han ikke ønsker Ronaldo tilbage??
United DK: Sarkasme eller ej, en åndsvag kommentar..

Tag en kiks. Men når nu du siger det var åndsvagt så har du jo nok ret. Du beviser da ihvertfald med din kommentar at du gerne vil gøre dig til dommer over, hvad man kan tillade sig at skrive. Nu kunne det jo egentlig være man mente det lidt i gas og knap så alvorligt ik.

robinho
12-04-2012, 13:55
Nej, Real Madrid har da ikke vundet et mesterskab siden 2008, eller CL siden 2002, så jeg ved ikke, hvor meget de har fået ud af det. Barcelona er en anden historie, fordi spillerne trods stjernestatus, kommer fra den samme kultur, og er så sammenspillet, altså et hold. Såfremt holdet (Barcelona) har nok kvalitet i en samlet enhed, så slår de 9 ud af 10 gange individuelisterne (Real Madrid).

Jeg vil medgive dig at de har fejlet grumt i CL gennem de seneste år for en klub af deres størrelse og med det ambitionsniveau. Et manglende mesterskab siden 2008 må jeg nok tilskrive det faktum at de desværre for dem ligger i række med verdens bedste klubhold i den givne periode.

ChristianR
12-04-2012, 15:04
Ronaldo vil givetvis løfte det sportslige niveau og målgennemsnittet i en hvilken som helst klub i verden.

Det ville han uden tvivl også gøre i United. Ikke desto mindre går det da udemærket nu, selvom nogle forbedringer og småjusteringer nok vil kunne højne niveauet og stabiliteten.

I hvert fald ønsker jeg ikke så markant en ændring i kultur, mediedækning og holdets opbygning, at jeg vil sælge det for, at Ronaldo kan bombe mål et par år.

Da han spillede for os og var verdens bedste fodboldspiller, kunne jeg bære over med hans udstråling, diving og egocentrerethed, fordi han i den grad skaffede resultater. Men det generede mig ikke, at han smuttede.

Forskellen på Becks og Ronaldo er i min optik, at Beckham lidt utilsigtet kommer til at tiltrække sig opmærksomhed, mens Ronaldo fuldt bevidst gør noget aktivt for, at hele verden skal se på ham.

Bugge
12-04-2012, 15:32

Så kender vi ham igen :)

Det er faktisk PRÆCIS det UnitedDK mente med hans indlæg: At man ikke bliver et bedre fodboldhold med en Messi/Ronaldo i truppen!

Du opfangede lige en diskussion der lugtede lidt af spansk fodbold og kom gudskelov La Liga til undsætning.

MadsG
12-04-2012, 15:35
Hvorfor bliver man ikke et bedre fodbold hold med Messi/Ronaldo på holdet?

Eller er jeg også blevet fanget af ironien?

United DK
12-04-2012, 16:14
Så kender vi ham igen :)

Det er faktisk PRÆCIS det UnitedDK mente med hans indlæg: At man ikke bliver et bedre fodboldhold med en Messi/Ronaldo i truppen!

Du opfangede lige en diskussion der lugtede lidt af spansk fodbold og kom gudskelov La Liga til undsætning.

Jeg mente nu mere, at det altafgørende er, at man har en enhed der fungerer, og det kan man også have med Messi eller Ronaldo på holdet. Det er dog tankevækkende, at hvis man kigger på vores to største individuelister i nyere tid, Cantona og Ronaldo, så er resultaterne med og uden dem ikke mærkbart anderledes. Eneste forskel med og uden Ronaldo er, at vi endnu ikke har vundet CL uden ham, men siden 2008 har der jo været en overmagt i Catalonien, som heller ikke Ronaldo har kunnet nedlægge, så det må vi leve med. Med Cantona vandt vi mesterskaber, det gjorde vi også uden, og derudover vandt vi CL, og leverede generelt bedre resultater i Europa.

Konklusionen kan jo så også være, at Ferguson er nøglen til det hele, og ikke den og den spiller.

GloryGloryMU
12-04-2012, 17:00
Jeg mente nu mere, at det altafgørende er, at man har en enhed der fungerer, og det kan man også have med Messi eller Ronaldo på holdet. Det er dog tankevækkende, at hvis man kigger på vores to største individuelister i nyere tid, Cantona og Ronaldo, så er resultaterne med og uden dem ikke mærkbart anderledes. Eneste forskel med og uden Ronaldo er, at vi endnu ikke har vundet CL uden ham, men siden 2008 har der jo været en overmagt i Catalonien, som heller ikke Ronaldo har kunnet nedlægge, så det må vi leve med. Med Cantona vandt vi mesterskaber, det gjorde vi også uden, og derudover vandt vi CL, og leverede generelt bedre resultater i Europa.

Konklusionen kan jo så også være, at Ferguson er nøglen til det hele, og ikke den og den spiller.

Det er i virkeligheden nok mest der den ligger.
At en helt anden spiller så har været en mere stille, men ikke mindre indflydelsesrig fællesnævner i noget nær hele perioden er så en anden sag. Scholesy bliver væsentlig sværere, ja faktisk tæt ved umulig, at erstatte, hvilket vi for alvor har fået syn for i denne sæson. Ikke mindst ved gårsdagens "præstation". Men det er og bliver en holdsport, og derfor vil man heller aldrig kunne placere hele æren for success hos en enkelt spiller, ligegyldig hvor god eller vigtig han måtte være.

Men nu var det en Beckhamtråd, og jeg skal ikke bidrage for meget til off-topic diskussioner, men summa summarum må vi stole på at Ferguson har fat i den lange ende når han ikke vil hive Beckham tilbage - en beslutning jeg er enig i selvom jeg elsker Beckham - ligesom at han vil finde en nogenlunde erstatning for Scholes når den tid kommer...

Don Kafai
12-04-2012, 17:32
Beckham > Messi + Ronaldo, hvorfor diskussionerne om cirkus la liga kan fortsætte i den dertil oprettede tråd.

zhagzi
12-04-2012, 19:52
Tak Sam! Hit the nail on the head there! Beckham anytime. Her snakker man ikke blot hvad der sker på banen rent fysisk og teknisk, men der er en essentiel faktor ved erfaring og tilstedeværelse. Det skal så også lige fungere med resten af holdet, og det må man sige Ryan's tilstedeværelse på midten ikke gjorde igår.

RAppel
16-04-2012, 10:34
Becks :InLove

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1742566.ece

Bugge
16-04-2012, 10:59

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1742566.ece

He's David Beckham, he'll do what he wants! :devilll:

Mcgrath
16-04-2012, 13:29

Det er godt skruet ind i hjørnet. Men jeg ville godt se ham få så meget plads i Premier League. :)

ChristianR
16-04-2012, 14:05
Det er godt skruet ind i hjørnet. Men jeg ville godt se ham få så meget plads i Premier League. :)

Det har jeg også haft lyst til i flere år! :juhuuuu:

zhagzi
13-05-2012, 08:54
:InLove

http://www.101greatgoals.com/gvideos/david-beckham-scores-brilliant-free-kick-with-new-pink-boots-v-montreal-impact/

zhagzi
16-05-2012, 11:07
hiWNTWi2JI0&feature=relmfu

Som der står i kommentaren på Youtube, gad jeg virkelig også godt se hvad dronningen har at sige om Balotelli og Tevez.