PDA

Se fuld version : PL: Birmingham - Manchester United

Sider : 1 [2]

RasmusP
09-01-2010, 19:37
Synes nu det svinger meget. Næste gang kan vi gør det skide godt og vinde 4-0. Næste gang igen kan vi spille skide ringe og smide point.

Rigtig. Som jeg ser det, er vores største problem at vi svinger for meget. Det er mange år siden vi har været så ustabile. Det kan selvfølgelig skyldes skaderne, men jeg synes nu også der er for store ændringer i startopstillingerne. Det er sjældent vi stiller med det bare nogenlunde det samme hold, hver weekend.

Ludvig
09-01-2010, 19:38
Konklusionen på kampen idag er vel at der skal ske nogle drastiske ændringer.
Jeg ved selv ikke hvordan og hvilke ændringer, men Fergie har jo gjort det før..
Nu må vi se.. Håber selv på et stjerne indkøb her i januar transferen, men det ser ikke godt ud..

Benzet
09-01-2010, 19:39
Vinder det klamme køber-hold fra City deres 2 overskydende kampe, er de kun 2 points efter os. Det vil i sig selv være en skandale og tegn på en krise, hvis et så dårligt et hold skal være på niveau med os.

RuudVanNissetøj
09-01-2010, 19:40
Bliver bare dejligt at kunne stille i stærkeste opstilling med alle 11 i form.....kommer det overhovedet til at ske i denne sæson??

Ellers må jeg indrømme, at jeg godt kan "leve" med uafgjort når man ser på kampen. Vi kommer fornærmende lidt frem til noget der ligner kvalitet i front. Vi er fortsat med, så venter bare på at vores form den begynder at komme og vi stiller med både Vidic og Rio bagved + VDS. Intet er afgjort endnu.

Holmskov
09-01-2010, 19:41
Krise!

Den er jeg med på.

Vi har ingen der kan sparke bolden ind og kreativiteten er taget fra vores midtbane.

Jeg er super skuffet over at vi kun starter med 1 angriber i dag og endnu mere skuffet over at man skifter Diouf ind istedet for Owen. Det er i sådan en kamp rutinen kan ændre tingene og ikke en spiller der får debut.

Fergies resultater årene igennem skal og kan man ikke pille ved, men jeg syntes hans dispositioner på det sidste giver anledning til diskussion.

Jeg sagde før kampen, da jeg så opstillingen, at det så ud som om Fergie var tilfreds med en uafgjort. Den har han fået nu, men for helvede hvor har vi spildt chancen for at indhente Chelsea.

Ved ikke hvad det er men det virker som om taktikken bliver lagt på en 1-0 sejr eller en uafgjort og det er uanset hjemme- eller udebane.

Vi spiller febrilsk og uden linje. Jeg kan SLET SLET ikke se hvordan vi skal kunne true Chelsea med den indstilling. Der er de ganske enkelt for stærke og for fulde af selvtillid til at der kan rokkes på det.

Uden at være alt alt for negativ, så tror jeg chancerne for mesterskabet røg i aften.

Evra er min MOM igen igen. Manden er gennemsyret af klasse og fightervilje. Det var der ca. 9 andre der kunne lære af.(The Pole er min nummer 2. Uden ham havde vi tabt med 3)

Thepostman
09-01-2010, 19:42
Vinder det klamme køber-hold fra City deres 2 overskydende kampe, er de kun 2 points efter os. Det vil i sig selv være en skandale og tegn på en krise, hvis et så dårligt et hold skal være på niveau med os.

Så ringe er City nu altså heller ikke, hvor meget du så end hader dem. De har nu et ganske udemærket hold, der på papiret, ser lige så skræmmende ud, ihvertfald angrebsmæssigt, som de fleste top hold.

Ludvig
09-01-2010, 19:43
Og jeg ser ikke hvad United skulle stille op mod f.eks Chelsea eller Arsenal med det her spil??

RasmusP
09-01-2010, 19:44
Jeg synes det var forkert at skifte den nye Diouf ind i dag. Når man jagter et mål i en vigtig turnering som Premier League, så er det sjældent klogt at give debut til 22 årig. Jeg havde hellere set at Owen var blevet skiftet ind.

EDIT: Diouf virkede også utrolig klodset med bolden. Vi må håbe det bare var nerver, ligesom vi så med Obertan.

Ovlesen
09-01-2010, 19:44
Endnu en talentløs indsats fra et ynkeligt United hold.

Intet nyt der. Nu mangler Rooney bare at blive solgt til Real Madrid for 750 mio, så er holdet blottet for alt der minder om verdensstjerner.
Og så vil jeg skide min røv af laser over om dyre indkøb ikke er "The United way" for jeg kaster op hvis jeg skal se på mere middelmådigt taberbold i år.

6 minutters tillægstid og så kan United ikke magte at holde på bolden i 2 forpulede sekunder selvom der står 1-1 på tavlen. Så vil man kraftedme heller ikke vinde mesterskaber.

Hvis du vil se verdensstjerner og et hold der kører alt og alle over, burde du så ikke bare tage din herlige attitude over i Real Madrid lejren?
Buhu, Premier League er pludselig blevet uforudsigelig og de mindre hold ruller ikke bare om på ryggen. Gud forbyde at der kommer spænding og overraskende resultater...:Smackden: Jeg var godt underholdt hele vejen og adrenalinen kørte da også mod slutningen.

Den sidste del af kampen bør nok ses i lyset af at vi går fra en 5 mands midtbane til 3 mand i løbet af få minutter og boldene bliver læsset fra ende til anden. Godt nok er vores nyindkøb høj, men at forvente at han holder på bolden og vi kører stormløb 10 mod 11, er nok lige i overkanten.

Benzet
09-01-2010, 19:45
Et godt hold starter med et godt forsvar, hvilket vi slet ikke har. Brown og Evans er to dygtige spillere, men de når ikke Vidic og Rio til sokkeholderne. Brown og Evans ligner lidt hinanden, idet de begge er opryddertyperne, hvor Rio bedre kan starte et godt opspil, når bolden er vundet.

Det mest bemærkelsesværdige er dog, at vi skal bruge ufattelig mange chancer for at score. Som jeg ser det, har United ikke fundet en tilfredsstillende måde at spille på, efter Ronaldo stoppede. Vi mangler ham til at skabe chancer og score et stort antal mål.

Ludvig
09-01-2010, 19:45
Hvis du vil se verdensstjerner og et hold der kører alt og alle over, burde du så ikke bare tage din herlige attitude over i Real Madrid lejren?
Buhu, Premier League er pludselig blevet uforudsigelig og de mindre hold ruller ikke bare om på ryggen. Gud forbyde at der kommer spænding og overraskende resultater...:Smackden: Jeg var godt underholdt hele vejen og adrenalinen kørte da også mod slutningen.

Den sidste del af kampen bør nok ses i lyset af at vi går fra en 5 mands midtbane til 3 mand i løbet af få minutter og boldene bliver læsset fra ende til anden. Godt nok er vores nyindkøb høj, men at forvente at han holder på bolden og vi kører stormløb 10 mod 11, er nok lige i overkanten.

okay okay okay okay.. Men vi er enige om at du hellere vil vinde kampen, end at have adrenalinen kørende under hele kampen???
Eller er det bare mig?

Benzet
09-01-2010, 19:47
Så ringe er City nu altså heller ikke, hvor meget du så end hader dem. De har nu et ganske udemærket hold, der på papiret, ser lige så skræmmende ud, ihvertfald angrebsmæssigt, som de fleste top hold.

Synes absolut ikke de har meget kvalitet at byde på, ellers ville de vel heller ikke satse på et vrag som Veira. Personligt ser jeg Irland som den eneste spiller, jeg gerne så spille på det rigtige Manchesterhold. Ellers mener jeg, at vi spiller for spiller bør være langt bedre end dem.

Manchester United
09-01-2010, 19:49
Hvis vi taber til burnley næste weekenden, er vi ude af mesterskabet.

Men jeg tror på det kommer til at gå den rigtig vej nu.

MC86
Konklusionen på kampen idag er vel at der skal ske nogle drastiske ændringer.
Jeg ved selv ikke hvordan og hvilke ændringer, men Fergie har jo gjort det før..
Nu må vi se.. Håber selv på et stjerne indkøb her i januar transferen, men det ser ikke godt ud..

Tror sku ikk Fergie køber en stjerne i Januar vinduet. Han har sagt han ikke vil købe ind, og han er en stædig skotte, så han står helt sikkert ved det.

Men ser nu også gerne vi køber en spiller eller 2. Nogle som kan bidrage med noget nyt energi. En ny angriber og en ny venste kant. (David Villa og David Silva kunne være nice men tror desværre ikke det sker. Kunne eller være et klasse hold vi havde så.

VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Valencia-Fletcher-Carrick-Silva

Rooney-Villa

Man har ve lov at drømme lidt

Ludvig

Men jeg tror på det kommer til at gå den rigtige vej nu.

Mener jeg nu også.. selvom det ikke så forfærdelig godt ud idag.

Ferguson ved hvad der skal til..

Bud Spencer
09-01-2010, 19:50
Nøj, hvor jeg dog savner de gode gamle dage hvor vi spillede 4-4-2, med to klasse angribere oppe foran, som kunne finde ud af at score.

Derudover bliver jeg skør i masken af at se hvor lidt vi får ud af alle de hjørnespark vi får. De ligger simpelthen ikke godt nok. Vi kunne ligeså godt anskaffe os Beckham. Han kan godt nok ikke andet end at sparke til en bold, i grove træk - men det allerede mere end hvad den midtbane vi har i forvejen kan.

Holmskov
09-01-2010, 19:50
Et godt hold starter med et godt forsvar, hvilket vi slet ikke har. Brown og Evans er to dygtige spillere, men de når ikke Vidic og Rio til sokkeholderne. Brown og Evans ligner lidt hinanden, idet de begge er opryddertyperne, hvor Rio bedre kan starte et godt opspil, når bolden er vundet.

Det mest bemærkelsesværdige er dog, at vi skal bruge ufattelig mange chancer for at score. Som jeg ser det, har United ikke fundet en tilfredsstillende måde at spille på, efter Ronaldo stoppede. Vi mangler ham til at skabe chancer og score et stort antal mål.

Lige præcis der har vi problemet.

Igen i dag er Rooney en "dyr" herre der ikke kan score på chancerne i starten af kampen.

FØJ hvor savner vi da bare en angriber der kan lave mål. Gi' nu Owen chancen for helvede. Spil fremadrettet istedet for resultatorienteret på en uafgjort. Det er ikke Manchester United værdigt.

ARGHHHHHHHH......

Benzet
09-01-2010, 19:51
Nøj, hvor jeg dog savner de gode gamle dage hvor vi spillede 4-4-2, med to klasse angribere oppe foran, som kunne finde ud af at score.

Derudover bliver jeg skør i masken af at se hvor lidt vi får ud af alle de hjørnespark vi får. De ligger simpelthen ikke godt nok. Vi kunne ligeså godt anskaffe os Beckham. Han kan godt nok ikke andet end at sparke til en bold, i grove træk - men det allerede mere end hvad den midtbane vi har i forvejen kan.

Spot on!

Thepostman
09-01-2010, 19:51
Synes absolut ikke de har meget kvalitet at byde på, ellers ville de vel heller ikke satse på et vrag som Veira. Personligt ser jeg Irland som den eneste spiller, jeg gerne så spille på det rigtige Manchesterhold. Ellers mener jeg, at vi spiller for spiller bør være langt bedre end dem.

Er enig i at vi bør være bedre end dem. Og det mener jeg også at vi er. Men så dårlige er de nu heller ikke. De har rigtig gode spillere, specielt offensivt. Tror vi skal vænne os til at City kommer nærmere top 4.

MC86
09-01-2010, 19:52
Også vildt vi i 100 kampe ikke har stillet samme startellever 2 kampe i træk. Vi har alt for meget rotation. men heller ikker nemt med alle de skader.

Benzet
09-01-2010, 19:53
Er enig i at vi bør være bedre end dem. Og det mener jeg også at vi er. Men så dårlige er de nu heller ikke. De har rigtig gode spillere, specielt offensivt. Tror vi skal vænne os til at City kommer nærmere top 4.

Som jeg ser det, bør de være lige et niveau under Tottenham, Everton og Villa.

Ovlesen
09-01-2010, 19:55
okay okay okay okay.. Men vi er enige om at du hellere vil vinde kampen, end at have adrenalinen kørende under hele kampen???
Eller er det bare mig?

Jeg er da villig til at ofre en del af underholdningen for resultatets skyld, ingen tvivl om det. Men man må konstatere at denne sæson indtil videre er noget anderledes end hvad vi er vant til, og det ser jeg ikke som et problem.
Dog ser jeg ikke La Liga netop fordi mange af de mindre hold aldrig yder noget der ligner modstand, og resultatet er nærmest givet på forhånd.

Vi mangler noget på holdet i øjeblikket, særligt i angrebet. Ronaldo var f.eks.fantastisk til at sænke de mindre hold og den kvalitet mangler vi nok i dag.
Men alt i alt er vi jo ikke væsentligt ringere stillet efter denne kamp. De andre hold kommer også til at tabe point og vi har overstået en del grimme udekampe, så det skulle da være sært hvis ikke vi er med helt til slut:devilll:.

robinho
09-01-2010, 19:56

Det vil sige det er et ideal at tilstræbe, at ligaen skal være så jævnbyrdig så muligt, og at vi så vidt muligt ikke må være alt for meget bedre end de andre for så er der ikke nok spænding?

I så fald er det en verdensklassepræstation vi har leveret i år.

RasmusP
09-01-2010, 19:57

Enig. Synes vi på det sidste har set, at vi ikke får meget ud af en 4-3-3.. I dag ser man tydeligt hvor lidt vi bruger kanterne til at løbe til baglinjen og lægge den ind. Det kan skyldes at vi har nogle bittesmå angribere, men med 4-3-3 burde Carrick eller Fletcher tage flere løb ind i boksen. Som Keane og Scholes en gang gjorde...

mojtaba
09-01-2010, 19:58

Men jeg tror på det kommer til at gå den rigtig vej nu.

Jep. Vi har, i de to næste kampe, mulighed for at pumpe mere mod og selvtillid, også kan vi forhåbelig fortsætte der ud af med den gode stime. I mellemtiden vil forsvarsskaderne også lysne, så det er altså ikke så galt alligevel.

Rasmus-K-J
09-01-2010, 19:59
Jeg synes det var forkert at skifte den nye Diouf ind i dag. Når man jagter et mål i en vigtig turnering som Premier League, så er det sjældent klogt at give debut til 22 årig. Jeg havde hellere set at Owen var blevet skiftet ind.

EDIT: Diouf virkede også utrolig klodset med bolden. Vi må håbe det bare var nerver, ligesom vi så med Obertan.

hhahahahaha. mange dumme kommentarer har der været i denne tråd, men at sige diouf virkerede klodset med bolden er da nok den dummeste. Har du overhovedet set fra da han kom ind? han rørte bolden sammenlagt 10 sek. Og derfra kan du vurdere noget. Ej hold kæft det er dumt sagt!

Benzet
09-01-2010, 20:04
Synes faktisk det er bemærkelsesværdigt, Diouf ikke kommer til flere boldberøringer på 16 minutter.

RasmusP
09-01-2010, 20:04
Der er mange der bliver ved med at sige, at NU er vi ude af mesterskabet, og hvis vi taber næste kamp, så ryger mesterskabet osv. Og det ville jeg måske kunne se pointen i, hvis Chelsea havde spillet som de har gjort de sidste 5 år. Men man kan jo se på vores modstandere, at de heller ikke får de point de plejer at få. Og tabellen viser også at vi ligger nummer to, og er lige i røven af føreholdet. Og så længe det forholder sig sådan, kan jeg ikke se grunden til, at så mange sælger mesterskabet..

Rasmus-K-J
09-01-2010, 20:06
Synes faktisk det er bemærkelsesværdigt, Diouf ikke kommer til flere boldberøringer på 16 minutter.

Tror mere det var en kombination at det røde kort og ingen indlæg eller pasninger højt på banen. Rooney og Valencia rørte heller ikke rigtig bolden.

RasmusP
09-01-2010, 20:08
hhahahahaha. mange dumme kommentarer har der været i denne tråd, men at sige diouf virkerede klodset med bolden er da nok den dummeste. Har du overhovedet set fra da han kom ind? han rørte bolden sammenlagt 10 sek. Og derfra kan du vurdere noget. Ej hold kæft det er dumt sagt!

At han kun rørte bolden sammenlagt 10 sekunder, hjælper ikke rigtig din sag, synes du?
Men ud fra de få berøringer han alligevel fik virkede han da klodset...

MC86
09-01-2010, 20:09
1: Vi burde spille 4-4-2
2: Han burde skifte Fletcher ud som lænede sig op af rødt kort istedet for en godt spillende Scholes.
3:Han burde satse noget mere offensivt noget før, istedet for at vente til 10 min før.
4:Han burde nok sætte Owen ind istedet for Diouf, idet Owen er mere indspillet på holdet.
5:Han starter med Park inde på kanten. Burde nok have startet inde med Giggs.

5 grunde til jeg giver fergie skylden for point-tabet.

Zubbi
09-01-2010, 20:09
Jeg ved godt at folk herinde bliver meget fornærmede, hvis man mener at vores hold ikke præsterer godt nok, og man bliver kaldt en medløber fan, når man kritiserer spillerne, men det må snart gå op for folk, at der er brug for forstærkninger til noget!!!

Jeg mener helt klart, at vi mangler en kreativ midtbanespiller, da der INTET kreativt kommer fra vores centrale midtbane.
Vi mangler, efter min mening, også en central midterforsvarer, da 3. og 4. ikke rigtig holder niveau synes. Synes kun at Evans og Brown præsterer, når de har en sikker mand som Ferdinand ved deres side! Men lige så snart, at han ikke er med så synes jeg at de ser meget usikre ud ..

Og kan vi så ikke bare holde os til den 4-4-2????????? For vores kanter har desværre ikke nok klasse til 4-3-3 .. Valencia er god, men der er bare ikke nok fra venstrekanten til at vi er en trussel offensivt i en 4-3-3

schousboe9
09-01-2010, 20:11
http://oneyearbibleimages.com/spoiled.jpg

RasmusP
09-01-2010, 20:11
Tror mere det var en kombination at det røde kort og ingen indlæg eller pasninger højt på banen. Rooney og Valencia rørte heller ikke rigtig bolden.

Say what? Mange dumme kommentarer har der været i denne tråd osv osv... Det var vel de to spillere der var mest aktive og med i spillet, ud over vores "quarterback".

mojtaba
09-01-2010, 20:13
1: Vi burde spille 4-4-2
2: Han burde skifte Fletcher ud som lænede sig op af rødt kort istedet for en godt spillende Scholes.
3:Han burde satse noget mere offensivt noget før, istedet for at vente til 10 min før.
4:Han burde nok sætte Owen ind istedet for Diouf, idet Owen er mere indspillet på holdet.
5:Han starter med Park inde på kanten. Burde nok have startet inde med Giggs.

5 grunde til jeg giver fergie skylden for nederlaget.

Nederlag??

Ludvig
09-01-2010, 20:13
Jeg ved godt at folk herinde bliver meget fornærmede, hvis man mener at vores hold ikke præsterer godt nok, og man bliver kaldt en medløber fan, når man kritiserer spillerne, men det må snart gå op for folk, at der er brug for forstærkninger til noget!!!

Jeg mener helt klart, at vi mangler en kreativ midtbanespiller, da der INTET kreativt kommer fra vores centrale midtbane.
Vi mangler, efter min mening, også en central midterforsvarer, da 3. og 4. ikke rigtig holder niveau synes. Synes kun at Evans og Brown præsterer, når de har en sikker mand som Ferdinand ved deres side! Men lige så snart, at han ikke er med så synes jeg at de ser meget usikre ud ..

Og kan vi så ikke bare holde os til den 4-4-2????????? For vores kanter har desværre ikke nok klasse til 4-3-3 .. Valencia er god, men der er bare ikke nok fra venstrekanten til at vi er en trussel offensivt i en 4-3-3

Lige præcis Zubair -

Kanterne holder ikke til den ellers så gode standard vi havde engang. Og to angribere ville styrke Rooneys spil. Og da vores kanter ofte løber mod baglinien og ligger et indlæg, hjælper det ikke at vi kun har Rooney som ikke er super fantastisk til hovedstød..

Ludvig
09-01-2010, 20:14
http://oneyearbibleimages.com/spoiled.jpg

Et billede siger mere end 1000 ord...

MC86
09-01-2010, 20:16
Nederlag??

mente point-tabet. Vi burde jo få 3 point i sådan en kamp

MC86
09-01-2010, 20:18
Måske vi skulle meldes os ind i kampen om Ruud Van Nistelrooy:)

Ovlesen
09-01-2010, 20:19
Det vil sige det er et ideal at tilstræbe, at ligaen skal være så jævnbyrdig så muligt, og at vi så vidt muligt ikke må være alt for meget bedre end de andre for så er der ikke nok spænding?

I så fald er det en verdensklassepræstation vi har leveret i år.

Alt andet lige vil jeg mene at en liga med et højt bundniveau og svære kampe hver weekend er at foretrække. En jævnbyrdig liga, hvor jævnbyrdigheden skyldes at alle er lige elendige, har jo ingen interesse.
Som det er nu vil jeg mene at det højner niveauet og giver god underholdning. Det er vel også derfor vi i en periode har set de engelske hold dominere i CL.

Selvfølgelig er det da fedt når vi rundbarberer en modstander og viser verdensklassespil, og jeg vil da give dig ret i at vi formentlig er et stykke fra det topniveau vi viste sidste år på samme tid, særligt defensivt. United SKAL være bedst... "there's no doubt 'bout it".

Holmskov
09-01-2010, 20:28
Måske vi skulle meldes os ind i kampen om Ruud Van Nistelrooy:)

Nej nej for United Allan 33 siger Ruud egenhændigt var skyld i vi ikke vandt noget mesterskab 3 år i rap. Og så passer det jo!!

Ind over med Ruud eller gi' Owen chancen fra start.

Fergie er vel efterhånden "tinkerman" så det brager. Fatter ikke en bjælle!!

Dines
09-01-2010, 20:32
Det eneste, der ville glæde mig i de her tider, var hvis vi hentede Ruud van Nistelrooy tilbage. Det er en mand som ham vi mangler. Om han så er gammel, er for mig ligegyldig, for manden kan lave mål og vi har brug for noget nyt blod. Selvfølgelig vil det være fedt med en dyr verdensstjerne, men lad os være realistiske. Det sker ikke - Fergie har svært ved indse, at holdet ikke rækker til mere end top 4., og det er måske problemet. Eller det rotations princippet. Er spillerne mætte? Er mange af spillerne gode nok i det hele taget?

Der er mange hvis'er. Jeg kan ikke finde ud af det, og gider ikke skrive mere før jeg har sundet mig ovenpå en ny skuffelse i den her sæson.

MC86
09-01-2010, 20:34
Nej nej for United Allan 33 siger Ruud egenhændigt var skyld i vi ikke vandt noget mesterskab 3 år i rap. Og så passer det jo!!

Han var vidst en en grund til vi ikke sluttede ringere de år. Men helt enig. Giv Owen noget spilletid eller køb Ruud. Han kan også spille sammen med Rooney.

MC86
09-01-2010, 20:37
Det eneste, der ville glæde mig i de her tider, var hvis vi hentede Ruud van Nistelrooy tilbage. Det er en mand som ham vi mangler. Om han så er gammel, er for mig ligegyldig, for manden kan lave mål og vi har brug for noget nyt blod. Selvfølgelig vil det være fedt med en dyr verdensstjerne, men lad os være realistiske. Det sker ikke - Fergie har svært ved indse, at holdet ikke rækker til mere end top 4., og det er måske problemet. Eller det rotations princippet. Er spillerne mætte? Er mange af spillerne gode nok i det hele taget?

Der er mange hvis'er. Jeg kan ikke finde ud af det, og gider ikke skrive mere før jeg har sundet mig ovenpå en ny skuffelse i den her sæson.

Helt enig i det du siger. Ruud ville være klasse at købe. Han er altid god for mange mål. Men tror ikke Fergie henter ham pga du sluttede som knap så gode venner.

Håber spillet bliver bedre når jeg skal over på old trafford og se dem mod milan og fulham.

Andersen
09-01-2010, 20:41
Man kan sagtens skrive "spont on", "du har fandeme ret", "ja ved Gud, hvor er det et lorte hold", "sikken dog I spiller i dag", "vi vil have verdensstjerner" osv

Ja, jeg er også skuffet over dagens kamp, men jeg vil nødigt læse hvad I skriver eller høre på Jer, hvis ikke United har vundet bare ét mesterskab de seneste 15 år. I lyder fandeme som nogle forkælede møgunger, som jeg ved, I også er. Som United supporter ER VI FORKÆLEDE. Nyd det. Syng "We are the Champions" osv. Hvem ved om der skal gå 26 år igen, før vi vinder mesterskabet igen. Er I her så?

Vi har spillet uafgjort mod et hold i medvind. Det er princippet OK. På forhånd sagde jeg, at det ville måske være OK med 1 point her, men nu er det kun et lille ok.

Jeg var meget imod holdopstillingen, da jeg så den. Efter min mening, skulle vi have spillet med to på top og i dag gik der rigtig Berbatov i den, hva? Hvis der var en spiller vi manglede i dag, så var det så sandelig Dimitar! I første halvleg kunne han have lagt den ene snævne aflevring efter den anden med alt det spil vi havde og med alle de anden bølger, der uvilkårligt kommer.

Vær nu stolt! Selvom dette ikke kan bevises, så UNITED det ENESTE hold i HELE verden, der ville have kunnet klare sig så godt vi har gjort det (vi er 1, 2eller 4 points fra førstepladsen i PL) med dette unaturlige, usandsynlige og fuldstændige unormale forsvarsproblem, som vi har gennemgået nærmest hele denne sæson. Hvis vi skulle gå hen og vinde PL i år er det den STØRSTE præstation i engelsk fodbold nogensinde og det er endda efter efter at have solgt VERDENS BEDSTE FODBOLDSPILLER i sommers!

Be proud. Be RED. Og smøg så ærmerne op, der er skal fightes nu!!

Martinsen
09-01-2010, 20:50
Man kan sagtens skrive "spont on", "du har fandeme ret", "ja ved Gud, hvor er det et lorte hold", "sikken dog I spiller i dag", "vi vil have verdensstjerner" osv

Ja, jeg er også skuffet over dagens kamp, men jeg vil nødigt læse hvad I skriver eller høre på Jer, hvis ikke United har vundet bare ét mesterskab de seneste 15 år. I lyder fandeme som nogle forkælede møgunger, som jeg ved, I også er. Som United supporter ER VI FORKÆLEDE. Nyd det. Syng "We are the Champions" osv. Hvem ved om der skal gå 26 år igen, før vi vinder mesterskabet igen. Er I her så?

Vi har spillet uafgjort mod et hold i medvind. Det er princippet OK. På forhånd sagde jeg, at det ville måske være OK med 1 point her, men nu er det kun et lille ok.

Jeg var meget imod holdopstillingen, da jeg så den. Efter min mening, skulle vi have spillet med to på top og i dag gik der rigtig Berbatov i den, hva? Hvis der var en spiller vi manglede i dag, så var det så sandelig Dimitar! I første halvleg kunne han have lagt den ene snævne aflevring efter den anden med alt det spil vi havde og med alle de anden bølger, der uvilkårligt kommer.

Vær nu stolt! Selvom dette ikke kan bevises, så UNITED det ENESTE hold i HELE verden, der ville have kunnet klare sig så godt vi har gjort det (vi er 1, 2eller 4 points fra førstepladsen i PL) med dette unaturlige, usandsynlige og fuldstændige unormale forsvarsproblem, som vi har gennemgået nærmest hele denne sæson. Hvis vi skulle gå hen og vinde PL i år er det den STØRSTE præstation i engelsk fodbold nogensinde og det er endda efter efter at have solgt VERDENS BEDSTE FODBOLDSPILLER i sommers!

Be proud. Be RED. Men smyg ærmerne op, der er brug for at fighte!!

:trophy: vel skrevet.

BadgerMan
09-01-2010, 20:51
Håber virkelig at United kommer til at træne dødbolde non stop de næste mange uger, både offensivt og defensivt. Det er rystende så lidt vi kommer frem til på hjørne og frispark.

Ovlesen
09-01-2010, 20:57
Håber virkelig at United kommer til at træne dødbolde non stop de næste mange uger, både offensivt og defensivt. Det er rystende så lidt vi kommer frem til på hjørne og frispark.

Helt enig. Vidic er i en klasse for sig når en bold skal heades væk (eller på mål). Han ryger lige igennem modstanderen, og der mangler der noget vilje fra Brown og Evans.

Vi mangler også noget tyngde i feltet fremadrettet. Vi kommer til ret mange indlæg i løbet af i dag, men de skal ligge perfekt for at Rooney vinder en hovedstødsduel. Det samme er tilfældet på hjørnespark. De seneste år har det vel været Ronaldo og Vidic der har scoret mere eller mindre alle hovedstødmål, måske med lidt hjælp fra Fletch og O'Shea.

Rasmus-K-J
09-01-2010, 20:58
Say what? Mange dumme kommentarer har der været i denne tråd osv osv... Det var vel de to spillere der var mest aktive og med i spillet, ud over vores "quarterback".

Nu snakker vi jo ikke hele kampen mester, men de sidste 16 min. der var der knap nogle udover midtbanen og forsvaret der havde bolden. Så læs nu lige min kommentar inden. pfff.

Gronkjor
09-01-2010, 21:10

Spot on lad! :devill:

United!

Fletcherfan
09-01-2010, 21:20

Jeg så kun 2. halvleg, men i den halvleg kom United med rigtig mange indlæg... Af dem var der kun et eller to, der bare var nogenlunde brugbart... Det jeg mener er, at Uniteds spillere skal øve sig til at skyd bolden ind i feltet... Det kan da ikke passe, at prof. spillere kun får 2 af 10 indlæg forbi nærmeste modstander... Det er da alt for dårligt...

Dines
09-01-2010, 21:27
Fergie har endnu engang kritiseret dommeren. Selvom jeg heller ikke synes, at han var god, så må Fergie snart lære at holde sin kæft overfor dommerne. Jeg tror, at dette koster ham endnu en karantæne, hvilket faktisk vil være på sin plads. Jeg er træt af, at Fergie aldrig kigger indad og altid bruger undskyldninger for de dårlige præstationer.

United-Allan33
09-01-2010, 21:31

Luk røven eller hold dig til sandheden.. eller kom med ciater hvor jeg siger det.... Så stop det pis...

I den situation vi er i nu, kunne vi godt bruge en Ruud i gammel form, men det er efter min mening et skridt tilbage, men nogen gange må man tage et tilbage for at komme to frem..

Benzet
09-01-2010, 21:41
Mener nu, at det er Ronaldo, vi savner mest. Men realistisk set vil vi have en chance for at få Ruud tilbage, og vi kunne sagtens bruge ham inde i boksen. Hellere ham end Owen, der ikke har fået mange chancer, men heller ikke har vist meget, når han endelig har fået den.

Benzet
09-01-2010, 21:43
Man kan sagtens skrive "spont on", "du har fandeme ret", "ja ved Gud, hvor er det et lorte hold", "sikken dog I spiller i dag", "vi vil have verdensstjerner"

You said it, baby

dannigizmo
09-01-2010, 21:48
Tal ordentligt. Advarsler fra nu.

Så er jeg for øvrigt rørende enig i det, Andersen skriver.

United DK
09-01-2010, 21:50

Personligt er jeg træt af alle de negative hoveder herinde, der går helt i baglås over den mindste modgang. Omvendt kan vi som United-fans anno 2010 heller ikke "opfører" os som du og andre gjorde i "gamle dage", hvor vi netop ikke havde vundet mesterskabet i umindelige tider, og kunne vi bare vinder en FA Cup, og have en kamp a la den legendariske 3-0 sejr over Barcelona i marts 1984, så var den sæson egentlig god, for mesterskabets hjem var trofæhylden på Anfield. I dag står vi som forsvarende mestre, vi har vundet titlen de sidste tre sæsoner i træk, og 11 gange de sidste 17 sæsoner, ergo tilhører titlen os, ikke Chelsea, ikke Arsenal, ikke Liverpool, ikke City eller en femte klub, men os alene. Derfor skal forventningerne også være derefter. En ting er, at vi må nøjes med en 2. plads i denne sæson, sådan er det, man kan ikke vinde hvert år, men vi skal ikke bare kaste håndklædet i ringen, og være tilfredse, fordi vi for 25 år siden var tilfredse med bare at blive nr. 4.

TJ
09-01-2010, 21:54
Selvom det ikke sœrlig godt ud i øjeblikket så, hvis man tœnker over det, ser det jo egentlig ikke helt så forfœrdeligt ud alligevel: Der er enten 1, 2 eller 4 point op til Chelsea på førstepladsen som også har vœret inde i en dårlig periode den seneste måneds tid. Kun ca. halvvejs i sœsonen så stadig masser af kampe igen. Det største problem er nok spillermaterialet som virker til at kunne trœnge til et friskt pust(hvilket den ikke får) men vi har faktisk scoret flere mål i denne sœson ift. sidste sœson og det er heller ikke mange kampe siden at vi spillede flot fodbold og slog i trœk Everton, Portsmouth og West Ham 3-0 4-1 4-0 - med nœsten ingen forsvarsspillere. Desvœrre er vi for utilregnelige, slår Wigan 5-0 men taber til Leeds og spiller uafgjort mod Bimingham. Vi må bare prøve at fighte os ud af den her situation ligesom vi altid gør. I sidste sœson var der også krise på et tidspunkt men vi endte alligevel med at vinde mesterskabet i maj.

schousboe9
09-01-2010, 21:58
Er jeg virkelig den eneste, der så et United-mandskab fuldstændig maltraktere ligaens mest formstærke hold i første halvleg - på deres egen bane!? Uden fire af vores faste startere!?

Birmingham er fuldstændig på halen i de første 45 min., får så et heldigt mål, hvilket giver dem noget at holde fast i, men er tydeligvis stadig nødsaget til et par taktiske justeringer i pausen, hvorimod vi gjorde alt rigtigt i første halvleg og derfor ikke skulle ændre noget, hvorfor kampen helt naturligt bliver mere lige.

Det er godt nok utroligt, man altid skal sidde og se på de samme latterlige dommedagsprofetier efter hvert evig eneste nederlag! Jeg ved godt, jeg selvfølgelig bare kunne lade være at kigge med, men jeg vil nu gerne høre folks meninger, så jeg synes fandeme det er ærgeligt, at høre på de samme ubegrundede, møgforkælede, bedrevidende kommentarer om, hvor vi er galt på den og hvordan hele verden ville være rosenrød, hvis vi bare gjorde sådan og sådan! Det er sgu så pissenemt, at sidde bag skærmene og være klog, for det har ikke de store konsekvenser at tage fejl. Ferguson har ikke samme luksus, han kan ikke bare gå ud af spillet og starte et nyt, hvis det går galt, så han tænker nok lige den ekstra tand over tingene end nogen af os herinde gør. Selvfølgelig laver manden fejl, han er trods alt menneske, men det er i dén grad kvalmende at se på denne form for 'opbakning' til jeres hold. Og jo, man må gerne forholde sig kritisk til tingene, men der må være grænser.

Vi gjorde alt rigtigt idag, modsat Leeds-kampen, der var decideret pinlig. Ligaen er blevet stærkere og der vil blive smidt mange flere point rundt omkring.

Der er virkelig mange herinde, der ikke er her den dag, vi som Liverpool kommer til at kæmpe hårdt for en 4.-plads - og den dag kommer igen lige pludselig.

Excuse the french, forresten...

NaniTheDoN
09-01-2010, 22:02

Det kunne ikke siges bedre.
BTW til alle som vil have ruud nissetøj tilbage, i jo lyder jo præcis ligesom liverpool fansene der troede at lige så snart aquilani var spille klar så vil det hele vende sig og liverpool kæmpede om mesterskabet igen. TAG JER SAMMEN :Smackden:

vores problem er vi har mistet verdens bedste spiller ( holdet er bygget op omkring ham ) om i kan lide det eller ej, og som Andersen skriver så har vi jo aldrig oplevet et sådan et problem ned i forsvarret som vi har i år. Når det er sagt så synes jeg alligevel ikke at vi klare os dårligt? vi er ude af FA cuppen og det er det eneste, vi ligger nummer 2 i ligaen og videre fra CL med en første plads.

Tue B
09-01-2010, 22:10
Det var sgu trist, at vi ikke fik 3 point i dag, hvilket egentlig havde været retfærdigt. Birmingham kom aldrig rigtig med noget. De havde nogle få gode chancer, men det er vores forsvar, som lave nogle dumheder i dag. Det er vel okay med 1 point, men det begynder at knibe lidt i forhold til mesterskabet, for intet tyder på, at vi begynder at spille fantastisk fodbold, men igen det er United :)

Jeg syntes vi spiller godkendt og fortjener mere i dag. Sådan er fodbold nogle gange og nu hjalp det heller ikke lige, at vi får et dybt åndsvagt rødt kort.

Kunne dog godt tænke mig, at SAF trænede indlæg og dødboldsituationer med holdet, de har alt for stor spild procent på det! Det er for ringe. Når det så er sagt, så håber jeg på, at vi kan komme i højeste gear og stadig kæmpe med om mesterskabet til den bitre ende.

United-Allan33
09-01-2010, 22:17
Personligt er jeg træt af alle de negative hoveder herinde, der går helt i baglås over den mindste modgang. Omvendt kan vi som United-fans anno 2010 heller ikke "opfører" os som du og andre gjorde i "gamle dage", hvor vi netop ikke havde vundet mesterskabet i umindelige tider, og kunne vi bare vinder en FA Cup, og have en kamp a la den legendariske 3-0 sejr over Barcelona i marts 1984, så var den sæson egentlig god, for mesterskabets hjem var trofæhylden på Anfield. I dag står vi som forsvarende mestre, vi har vundet titlen de sidste tre sæsoner i træk, og 11 gange de sidste 17 sæsoner, ergo tilhører titlen os, ikke Chelsea, ikke Arsenal, ikke Liverpool, ikke City eller en femte klub, men os alene. Derfor skal forventningerne også være derefter. En ting er, at vi må nøjes med en 2. plads i denne sæson, sådan er det, man kan ikke vinde hvert år, men vi skal ikke bare kaste håndklædet i ringen, og være tilfredse, fordi vi for 25 år siden var tilfredse med bare at blive nr. 4.

Først vil jeg sige jeg er meget enig i det Andersen skriver, men du har også ret i det du skriver.. Jeg vil dog mene at der ingen der bar smider håndklædet i ringen, fordi man er træt af den evige kritik hver gang man ikke lige vinder 5-0 og spiller flot som Barca.... Jeg synes vi mangler noget offensivt i en form for offensiv midt, eller en klasse fløj eller en angriber ala David Villa, men jeg tror gangske enkelt ikke at vi har pengene til at gå ud og hente nye spillere.. Så derfor må Fergie klare sig med hvad han har, og det synes jeg faktisk han har gjort ok.. Ikke mange hold har kunnet klare at miste så stor en profil som Ronaldo og tilmed have haft så mange skader som vi har haft, og så stadig ligge nr 2..

robinho
09-01-2010, 22:18
Og så er jeg iøvrigt træt at fergie konstante brokkeri over dommeren lige så snart vi ikke vinder.

Havde det været city der havde scoret til 4-3 mod os istedet for omvendt i 6 min. tillægstid, så havde fergie også cuttet hovedet af ham.

Det er ikke dommerens skyld at united ikke vinder de kampe hr. ferguson.

Prøv at kig lidt indad og på egne spillere.

Tue B
09-01-2010, 22:25
Og så er jeg iøvrigt træt at fergie konstante brokkeri over dommeren lige så snart vi ikke vinder.

Havde det været city der havde scoret til 4-3 mod os istedet for omvendt i 6 min. tillægstid, så havde fergie også cuttet hovedet af ham.

Fuldstændig korrekt. Det hjælper ikke at skælde ud på dommerne. Træn de hold og få det til at fungere. Selvfølgelig tager det noget af presset fra spillerne, når han tager alt fokus, men det kan også blive for meget. Endda selv for United fans åbenbart!

robinho
09-01-2010, 22:28
Fuldstændig korrekt. Det hjælper ikke at skælde ud på dommerne. Træn de hold og få det til at fungere. Selvfølgelig tager det noget af presset fra spillerne, når han tager alt fokus, men det kan også blive for meget. Endda selv for United fans åbenbart!

Ja han gør det hver gang resultatet ikke går efter hans hoved i denne sæson og det begynder altså at virke småligt og patetisk.

Tue B
09-01-2010, 22:34
Ja han gør det hver gang resultatet ikke går efter hans hoved i denne sæson og det begynder altså at virke småligt og patetisk.

Ja det er sørgeligt at høre på, men lige i dag havde han ret angående det røde kort. Men når han begynder at kommentere tillægsminutter og om der, har været mange eller få frispark, så bliver det for plat.
Håber dog bare, at han slipper for karantæne. Det er så dumt, når han får det grundet sine udtagelser.

TJ
09-01-2010, 22:35
Først vil jeg sige jeg er meget enig i det Andersen skriver, men du har også ret i det du skriver.. Jeg vil dog mene at der ingen der bar smider håndklædet i ringen, fordi man er træt af den evige kritik hver gang man ikke lige vinder 5-0 og spiller flot som Barca.... Jeg synes vi mangler noget offensivt i en form for offensiv midt, eller en klasse fløj eller en angriber ala David Villa, men jeg tror gangske enkelt ikke at vi har pengene til at gå ud og hente nye spillere.. Så derfor må Fergie klare sig med hvad han har, og det synes jeg faktisk han har gjort ok.. Ikke mange hold har kunnet klare at miste så stor en profil som Ronaldo og tilmed have haft så mange skader som vi har haft, og så stadig ligge nr 2..

Hvofor er det at du mener vi ingen penge har? Fordi vi kke bruger dem i det her transfervindue? :confused:

Holmskov
09-01-2010, 22:42
[QUOTE=United-Allan33;160906]Luk røven eller hold dig til sandheden.. eller kom med ciater hvor jeg siger det.... Så stop det pis...

Holder Van N klassen??? Han er squ ikke engang ½ den spiller han var for United.. Og vi havde ALDRIG vundet PL 3 år i træk med Van N på holdet.. Noget andet er å at vi måske godt bruge en Van N type lige nu..

ALDRIG?? Fantastisk statement om klubbens bedste striker ever. Som i øvrigt pludselig er go' nok??!!

United DK
09-01-2010, 22:44
Først vil jeg sige jeg er meget enig i det Andersen skriver, men du har også ret i det du skriver.. Jeg vil dog mene at der ingen der bar smider håndklædet i ringen, fordi man er træt af den evige kritik hver gang man ikke lige vinder 5-0 og spiller flot som Barca....

Der er dog nogen, der tit opgivende proklamere, at vi enten har tabt mesterskabet, eller at vi helst skal købe den og den, ellers kan vi ligeså godt aflevere trofæet personligt ved indgangen til Stamford Bridge.

Vi mangler uden tvivl noget offensivt, det siger sig selv, når vi solgte en spiller som Ronaldo, der var god for så mange mål. Jeg synes dog også vi mangler det held, som vi har haft tidligere, hvor vi trods dårlige kampe, eller kampe vi ikke var skarpe nok generelt, alligevel lige fik det med os vi kunne.

RAppel
09-01-2010, 23:33
Tror jeg er blevet for forvænt med vores succes for jeg er godt nok skuffet.

NaniTheDoN
09-01-2010, 23:51

at ferguson piver over dommeren er vi vist alle træt af, men det viser sig nogle gange at virke, kan ikke lige huske hvilken kamp det var men det er en af de seneste 4-5 kampe hvor ferguson var ude og udtale at der var blivet lagt alt for lidt ekstra spille tid og pludselig i dag fik vi hele 6 min. Det tror jeg ikke var en tilfælde.

hoen
10-01-2010, 00:04
Ja det er sørgeligt at høre på, men lige i dag havde han ret angående det røde kort. Men når han begynder at kommentere tillægsminutter og om der, har været mange eller få frispark, så bliver det for plat.
Håber dog bare, at han slipper for karantæne. Det er så dumt, når han får det grundet sine udtagelser.

Nu skal vi jo lige huske på at modstanderen også må bruge tillægstiden
så det er jo ikke kun til vores fordel at der bliver lagt tid til

Fletcherfan
10-01-2010, 02:07
Jeg er også blevet pissetræt af SAFs brokkerier i denne sæson... Og selvom han i de allerfleste tilfælde har ret så behøver han ikke at komme med brok HVER gang United taber points... Hvad hvis alle trænerne hvis hold har tabt point mod United klagede over den ekstra hjælp som United fik af dommeren i form af f.eks. et billigt frispark, der gav mål (ja, jeg ved det, as if...)...

Så som sagt kun anden halvleg... Ud fra det jeg så var Birmingham klart farligere, men United spillede faktisk ikke så dårligt set over anden halvleg (og som jeg har forstået det så var United bedre i første halvleg)... Så spillemæssigt virker det sådan nogenlunde...

Men jeg vil dog mene (igen, uden at have set førstehalvleg), at sætte Park, som ikke kan særlig meget med en bold, Scholes, der har haft en elendig sæson, spille henh. venstre fløj og central midt når Rooney er eneangriber er fejl fra Fergusons side... United skal spille 4-4-2, da United ikke har spillerne til 4-3-3... Og så skal United have en fløj, der kan lave nogle rimelige indlæg i en kamp (og nej, jeg tror ikke der er mere end en eller to spillere i hele truppen, der kan komme med mere end to brugbare indlæg gennem en måned...)... Det er altså noget, som pisser mig virkeligt af... Og det er altså for dårligt af et tophold... At SLET ikke være nogen trussel i luftspillet...

Og SAF må gerne droppe sin stædighed med at alle spillerne skal have flere kampe... Der er trods alt efterhånden nogle stykker, der ikke er gode nok... Det MÅ han da kunne se... Og det samme gælder visse spillere... Nogle enkelte kan spille 3-4 elendige kampe i træk uden det får konsekvenser, mens andre bliver smidt af holdet efter en middelmådig kamp... (skulle nogen være tvivl så mener jeg, at United i dén grad er en klub hvor man kan få nogle kampe fordi man engang indenfor de sidste 10 har været rigtig god)...

Derimod er nok et godt tegn, at der er flere gode spillere (som kæmper om en startplads, selvom der skal være en grundstamme)... Og så er der selvfølgelig også positivt, at United ikke har FA Cup at tænke på i foråret, og at United højst er 4 points bag Chelsea...

Det lyder meget negativt, men der er så sandelig også en årsag til at være negativ...

unitedforreal
10-01-2010, 02:44
Så se første halvleg,

Scholes spillede rigtig godt idag, han var manden bag vores opbygningsspil konstant.

Fletcher og carrick skuffer igen offensivt. Vi mangler virkelig en mand til at tage over scholes, vi så det da han blev taget ud idag.

Kun få kan igen være tilfreds med deres kamp idag.

Evra-Rafael-Scholes-Rooney og Valencia var de eneste som skabte noget.

og self vores målmand som holde B på 1 mål...

United-Allan33
10-01-2010, 07:10
[QUOTE=United-Allan33;160906]Luk røven eller hold dig til sandheden.. eller kom med ciater hvor jeg siger det.... Så stop det pis...

Holder Van N klassen??? Han er squ ikke engang ½ den spiller han var for United.. Og vi havde ALDRIG vundet PL 3 år i træk med Van N på holdet.. Noget andet er å at vi måske godt bruge en Van N type lige nu..

ALDRIG?? Fantastisk statement om klubbens bedste striker ever. Som i øvrigt pludselig er go' nok??!!

Nej vi havde aldrig vundet 3 titler i træk med Van N på holdet... men det er ikke ALENE Van N skyld alene.. Hvilket jeg heller ikke har sagt. Stilen vi spillede med Van N på holdet var en helt anden.. Den var baseret på at sætte Van N i spil, hvorimod efter Van N rejste blev spillet baseret på at sætte Ronaldo i spil..

Og det er iøvrigt ikke det samme som at sige at Van N var dårlig, jeg har faktisk altid kunnet lide ham, og mner bestmt han hører til blandt de 1-3 bedst angribere i klubbens historie.. Jeg mener stadig ikke han har klassen længer til at spille på et United hold der er på et plan hvor vi alle ønsker de skal være, men det må vi jo indrømme at der er vi ikk lige PT, så derfor kan det godt være en ide at gå tilbage til en mere simpel spillestil..

robinho
10-01-2010, 07:53
at ferguson piver over dommeren er vi vist alle træt af, men det viser sig nogle gange at virke, kan ikke lige huske hvilken kamp det var men det er en af de seneste 4-5 kampe hvor ferguson var ude og udtale at der var blivet lagt alt for lidt ekstra spille tid og pludselig i dag fik vi hele 6 min. Det tror jeg ikke var en tilfælde.

Uanset om det virker eller ej, så er det noget der skal stoppes.
Det er ikke noget der skal fremelskes, bare fordi dommeren så giver dig lidt fordele hist og her.

Hold mund og spil fodbolden. Er du god nok vinder du som regel også uden dommeren skal hjælpe dig.
Synes ikke man skal lære hverken ungdom eller mennesker generelt at når den mest vindende træner flopper, så er det alle andres skyld end hans og spillernes.
Lidt selvkritik vil klæde ham.

nielzon21
10-01-2010, 08:44
Én ting jeg vil give Ferguson ret i, det er at Clattenburg IKKE er en god dommer. Han laver mange fejl (især når han dømmer United).

Men til kampen.

Middel præstation mht til kampen igår. Vi spillede super godt indtil de fik et heldigt mål. Og vi kæmpede fint til udligningen men var flere gange på hælene.
Kuzczack redder os IGEN i dag. Forsvaret havde få gode momenter men Wes Brown er bare ikke god nok til at spille centerforsvar.

Midtbanen spillede okay. Igen, jeg forstår ikke konceptet med at spille med Carrick og Park på midtbanen. De to er da helt i skoven ringe igår, især sidstnævnte har da ingenting at skulle gøre på uniteds hold hvis jeg var manager.

Angrebet, dvs. Rooney havde et par chancer men ærgeligt vi kun spillede med én mand fremme i 80 min.
Diouf, tja svært at sige. Fik små 15 minutter og havde enkelte gode berøringer og et enkelt boldtab. Men han var med nede i forsvaret og hente bolden op et par gange på dødboldssituationer.

Vi skal være heldige ikke at tabe kampen igår for så havde det for alvor set meget skidt ud.
Nu hedder den Burnley hjemme på lørdag. Og jeg håber virkelig vi kan sparke det hold i stykker med flot fodbold og masser af mål.

Dines
10-01-2010, 08:48
Stakkels Fletcher. Dommerne er godt nok ude efter ham. Der aldrig i livet rødt kort igår. Eller for den sags skyld gult kort på den første forseelse. Der var ikke engang frispark. Efter Wengers udtalelser i august, har der virkelig været meget opmærksomhed på Fletcher, og det er en stor skam.

Jev
10-01-2010, 09:07
Nej vi havde aldrig vundet 3 titler i træk med Van N på holdet... men det er ikke ALENE Van N skyld alene.. Hvilket jeg heller ikke har sagt. Stilen vi spillede med Van N på holdet var en helt anden.. Den var baseret på at sætte Van N i spil, hvorimod efter Van N rejste blev spillet baseret på at sætte Ronaldo i spil..

Jeg er helt enig. Det er ret åbenlyst. Det betyder ikke, at van Nistelrooy er, eller var, en dårlig angriber, han var fantastisk for os, men vores spil var mere endimensionalt og forudsigeligt, end det har været i de tre mesterskabssæsoner.

Ligesom Fletcherfan synes jeg, det er på tide, at Fergie opgiver sin stædighed. Dog på et andet punkt: indkøb. Jeg synes ikke, vores trup er god nok. Vi har én verdensklassespiller fra midtbanen og op og har erstattet verdensklassespillere som Giggs, Scholes, Ronaldo, Keane m.fl. med mindre talenter. Hvis Fergie fastholder sin insisteren på, at han ikke vil købe for det, han kalder urimelige priser, vil vi efterhånden blive mere og mere middelmådige og ende som Arsenal. Man kan ikke forblive i toppen af europæisk fodbold uden at hente ægte kvalitet fra tid til anden.

Daniel Ganji
10-01-2010, 09:52
Hvorfor er det at det kun er Rooney og Diouf som var i feltet før Fletcher's udvisning?
Det irriterer mig.
+ Fletcher og Park er generelt passiv offensivt.

Tue B
10-01-2010, 10:29
Nu skal vi jo lige huske på at modstanderen også må bruge tillægstiden
så det er jo ikke kun til vores fordel at der bliver lagt tid til

Det med tillægsminutter og frispark var ikke decideret rettet mod kampen i går, men det brokker han sig generelt over og det er ofte, så syntes det bliver plat, når han gør det weekend efter weekend. Specielt fordi, at vi er selv forskyldt i de point tab vi har lavet.

MC86
10-01-2010, 12:13
Tror jeg er blevet for forvænt med vores succes for jeg er godt nok skuffet.

Lige præcis sådan har jeg det også. Når man på så kort tid taber 3-0 til fulham, 1-0 hjemme mod villa og 1-0 hjemme mod leeds og spiller uafgjort mod birmingham så ser det skidt ud. Vi har godt nok vundet over wigan og hull, men det burde vi jo også. Tror der er nødt til at ske noget drastisk nu. Det her holdet sku ikke i længden.

MC86
10-01-2010, 12:28
Kunne godt ske vi trængte til at få en udrensning.

Dimitar Berbatov vil føre an i en kolossal udrensing i Manchester United til sommer, hvor klubben også forventes at skille sig af med Anderson, Nani, Zoran Tosic og Nemanja Vidic (Sunday Mirror)

Men mener nu vi skal beholde Vidic, og egentlig også Anderson.

Zubbi
10-01-2010, 13:15
Det er simpelthen for overdrevet, at vi nu skal have gang i den store udrensning i truppen, og at vi skal skille os af med Vidic og Anderson.
Berbatov, Nani og Tosic må dog for min skyld gerne forlade klubben.

Tosic har været i klubben i et stykke tid nu, men det ser ikke ud som om, at man tror på ham, da han aldrig nogensinde får spilletid, så hvorfor ikke sælge ham, og få nogle penge ind.

Nani har jeg altid syntes om, og jeg mener også at han har niveau til at spille for United, men at han ikke rigtig får chancen. Han er med i en kamp, hvor han kan spille en brandkamp, for derefter at være helt ude af truppen næste kamp. Derfor er der ingen grund til at have ham i truppen, og derfor kunne man også tjene nogle penge på ham! Det irriterer mig bare lidt, at vi ikke rigtig kan få det bedste ud af ham.

Berbatov er en fantastisk spiller, og den mest kreative på vores hold. Jeg mener også, at han skaber en del for os, men synes bare ikke at det er en type som ham, som vi har brug for i angrebet, og jeg mener at han er for god til at sidde på bænken, så derfor kan jeg godt forstå, hvis vi sælger ham, og får nogle penge ind der også.

Når nu vi sælger ud, mener jeg også at der skal ske noget den anden vej, og jeg mener at det vi har mest brug for, er en kreativ midtbanespiller, en central forsvarsspiller, da Rio er meget skadet, og Brown ikke holder niveau i midterforsvaret. Han skal holdes ude på backen.
Derfor mener jeg, at der skal investeres i forsvaret og spillere som Nevan Subotic, Ryan Shawcross, Gary Cahill og Simon Kjær alle ville være gode investeringer.

Den kreative midtbanespiller er i mine øjne Gourcuff. Han har en fantastisk teknik og et godt blik for spillet. Med ham vil vores midtbane være en større trussel, da han både kan spille angriberne fri, men også selv tage nogle løb med bolden og afslutte.

Angriberen er lidt svær, da jeg mener at vi skal finde en angriber som passer til Rooney! Med det mener jeg, at Rooney er så vigtig en del af vores spil, og så fantastisk til at sætte sine medspillere i scene, at vi skal have en angriber som kan samarbejde med ham. Det kunne være en spiller som Klaas-Jan Huntelaar eller Edin Dzeko, som begge minder om Nistelrooy, og derfor tror jeg at de ville passe perfekt ved siden af Rooney

Daniel
10-01-2010, 13:24
Hvis vi kan presse en Benzema ud af Real Madrid ved at sende Vidic og en pose penge den anden vej ville det egenligt passe mig fint. Forstå mig ret, jeg er vild med Vidic, men Benzema kunne måske være den angriber vi søgte som makker til Rooney. De er begge to stadig unge og vil kunne være en dødbringende duo og for samtlige forsvar. Vi vil kunne skabe langt mere fart i spillet offensivt, dybdeløb og masser af afslutninger, ting Berbatov ikke bidrager med.

Hvis Nani, Anderson og Tosic ryger den samme vej, vil jeg ikke klage. Nani har for længst opbrugt sin chance og der er umiddelbart ikke noget der tyder på, at Tosic får mere spilletid i fremtiden. Jeg har modsat mange herinde aldrig været den store fan af Anderson. Vi gav mange penge for ham og selvom han stadig er ung, synes jeg han er gået lidt i stå. Han har stadig kæmpe mangler i pasningsspillet og laver i det hele taget alt for mange fejl, samt et fuldstændig ubrugeligt venstreben, når han kommer nær mål.

Hvis ovenstående bliver realitet, er vi selvfølgelig nødt til at foretage et par indkøb udover Benzema jeg allerede har nævnt. En Jack Rodwell, en kantspiller og en central midtbane i tilfælde af at Scholes stopper.

Mikke7
10-01-2010, 13:42
Vi kan godt blive enige om, det var et skuffende og ærgerligt resultat, men at sige, vi er ude af mesterskabskampen er langt ude, synes jeg. Vi er måske i en lille krise, men kampen mod Wigan viste da, at vi ikke er helt uden evner - så tror stadig på det!

Synes dog det er lidt frustrende at de mest overraskende momenter i vores spil skal komme fra Evra eller Rafael, det er squ ik helt godt nok. Rooney og Valencia kommer også med gode ting, men det føltes lidt som om, Evra og Rafael skal sætte det igang, når vi er ved at falde i søvn - og så ender det med, de mangler i forsvaret...
Forsvaret er nok det, som giver mig flest dårlige nerver. Det er virkelig trist, at man lgeså godt kunne stille to stolper i midterforsvaret, til tider, der skal gåes til den noget før.

Angrebsspillet fungerer okay, men er svært, når Birmingham spiller med 10 forsvarsspillere og 1 målmand...

Måske trænger vi til lidt fornyelse, men på den anden side, så tror jeg, det vil være tilstrækkeligt, hvis hele holdet kunne væære i gear i en heel kamp.

NtotheT
10-01-2010, 17:39
Som jeg har sagt det før.

Det er utroligt godt klaret af United, at man for 8. kamp, man er kommet bagud, ikke har formået at vinde en kamp. Det kræver godt nok noget af en præstation hos angriberne eller offensiven i sig selv, at man skal blive reddet af et fimset selvmål. Denne sæson er til at opbygge holdet. Alt andet er bonus i mine øjne. Vores offensiv er for ideforladt, fantasiløst og en flok alibifodbold-pensionister, der ikke tør at gøre noget vovet.

Rooney kan ikke klare det alene, men det ville pynte på hans præstation, hvis han holdte sin fede kæft på banen og lod benene tale, eller i det mindste scorer på sine chancer. Jeg er ved at tænde af på hans personlighed for tiden. Brok her, brok der. Scor på dine chancer og hold din kæft.

Der skal indkøb til det her hold. Giggs, Vidic & Ferguson skal stoppe med at bilde os fans ind, at holdet er bedre uden Ronaldo.

Køb, køb, køb!

NtotheT
10-01-2010, 17:43

De 6 minutter kom fra målet til 1-1. Der gik spillet 2-3 minutter i stå, og hvis du kan matematik - det håber jeg du kan :D - så kan du lægge dem til de obligatoriske 3 minutter, og det giver de 6 minutter.

Dines
10-01-2010, 17:43
Rooney kan ikke klare det alene, men det ville pynte på hans præstation, hvis han holdte sin fede kæft på banen og lod benene tale, eller i det mindste scorer på sine chancer. Jeg er ved at tænde af på hans personlighed for tiden. Brok her, brok der. Scor på dine chancer og hold din kæft.

Hvornår brokkede Rooney sig igår. Og hvor meget var det lige, at han brændte. Han har en chance, hvor han tager den fantastisk ned og får en ok afslutning på. Man kan ikke forvente, at Rooney skal score på den chance han havde igår.

Mikke7
10-01-2010, 17:56

Der skal indkøb til det her hold. Giggs, Vidic & Ferguson skal stoppe med at bilde os fans ind, at holdet er bedre uden Ronaldo.

Synes Rooney havde en fin præstation i går, specielt i første halvleg, men er klart, pusten bliver taget af en, når forsvaret står og fumler, og man sp er bagud til trods for, man havde styr på det. Holdet skal bare være bedre til at svare igen, hvilket lykkes i små ti min., men det er ikke godt nok. Dog synes jeg helt klart, forsvaret skal gå til bolden, når den er der i stedet for at stå og glo så længe, at der kun er to muligheder: enten kommer der et fantastisk indgreb, som redder os, eller der bliver scoret. Hvorfor kan man ikke sparke bolden væk inden, den komemr ind i det lille felt :confused:

Hvis vi spiller som et hold, er vi, imo, bedre uden Ronaldo.

NtotheT
10-01-2010, 18:18
Hvornår brokkede Rooney sig igår. Og hvor meget var det lige, at han brændte. Han har en chance, hvor han tager den fantastisk ned og får en ok afslutning på. Man kan ikke forvente, at Rooney skal score på den chance han havde igår.

Hvis du lagde mærke til ham, så slog han hele tiden ud med armene. Jeg mener, at man skal hellere være positivt, når spillet slet, slet, slet ikke kører for tiden. Så hjælper det ikke ligefrem, at klubbens ubestridte største stjerne skal te sig som en primadonna aka Ronaldo, når han ikke får sin vilje. Det irriterer mig grænseløst, at han skal agere som en 14-årig teenagerpige, der ikke får sin vilje. Han bruger for meget krudt på det lort og bliver irriteret og det går ud over hans spil.

Argh, han skal score på den der, han havde i går. Der er ingen undskyldning. Rooney er generelt uskarp, men det bliver kompenseret af, at han er virkelig dygtig til at komme frem til chancerne og skabe dem. Men han skal altså til at gøre sigtekornet bedre. Vi har ikke råd til så mange spildte chancer. Slet ikke efter, når vores to sædvanlige matchvindere ikke er i klubben længere.

Synes Rooney havde en fin præstation i går, specielt i første halvleg, men er klart, pusten bliver taget af en, når forsvaret står og fumler, og man sp er bagud til trods for, man havde styr på det. Holdet skal bare være bedre til at svare igen, hvilket lykfkes i små ti min., men det er ikke godt nok. Dog synes jeg helt klart, forsvaret skal gå til bolden, når den er der i stedet for at stå og glo så længe, at der kun er to muligheder: enten kommer der et fantastisk indgreb, som redder os, eller der bliver scoret. Hvorfor kan man ikke sparke bolden væk inden, den komemr ind i det lille felt :confused:

Hvis vi spiller som et hold, er vi, imo, bedre uden Ronaldo.

Ja, hvis vi spiller som hold. Det er også det jeg siger, men de skal ikke bilde det os ind nu, for spillet gennem sæson har været mere eller mindre bekymrende. Der er for mange boldflyttere og få lidt kreative spillere, der har mere end 4 hjerneceller til at åbne et ganske almindeligt forsvar op.

Og jeg siger ikke, Rooney spillede dårlig. Blot han skal lære at holde sin kæft og spille fodbold. Han er - om nogen - den, der skal løfte holdet, og det hjælper ikke, når han skal brokke sig 24/7 over de andre og skal tabe bolden på de vigtige tidspunkter. Han skal løfte holdet, ellers er Ferguson nød til at droppe sit naive pis og købe ind. Længere er den jo ikke.