Se fuld version : CC: Manchester City - Manchester United
Forskellen ligger i, at Gary er 100% United hvor Tevez bare gør det for pengene, og fordi han ikke følte sig respekteret af United fans (hvilket han så slet ikke er nu). Jeg synes heller ikke det er voldsomt fedt at Gary giver fingeren, og grinede mest af Gary - Tevez billedet fordi jeg troede hånden i det røde ærme var photoshoppet ind.
I bund og grund er det vel ligemeget om han er 100% red eller 90% red? Hvis man accepterer, at en fra det hold man støtter, opfører sig sådan, så må man også acceptere at modstanderen kan finde på det samme. I min verden er Neville ligeså stor en tosse som Tevez er. Det er klamt at Tevez fejrede målet på den måde, selvom hans jubelscener mest var rettet mod ledelsen og ikke united fans, sådan som jeg har læst! Man ved dog ikke om han gjorde det for pengene, jeg går udfra at ingen af os kender ham personligt til at bedømme om han er penge grisk spiller eller ej. Kunne det tænkes at han gjorde det, fordi han er utilfreds med den måde han blev behandlet på a klubben?
En a jeres aller aller største ikoner og legender, Roy Keane, svinede også jeres ledelse til for et par år siden. Det første år, hvor en portugisisk popdreng så gerne ville skifte til franco madrid, der var mange de såkaldte eksperter der kom med sin mening. Roy Keane sagde noget i den stil, ja jeg havde også en illusion om at man havde en klub, man elskede den klub og de elskede dig. Det er dog ikke det samme, hvis united ikke har brug for dig, så behandler de dig som lort, de er fuldstændig ligeglade med dig! Det er derfor vigtigt at man tænker på sig selv end klubben, ja det var Roys ord! Det kunne jo sagtens tænkes at han følte sig uretfærdigt behandlet og opførte sig som en tosse, altså Tevez?
United DK
20-01-2010, 13:32
Jeg synes folk der er forarget over Tevez' jubel går i ufatteligt små sko. Det er fedt når Neville jubler foran Liverpools fans, og det ville være fedt hvis Owen moonede The Kop efter en scoring, men når det går ud over "os", så er det forkasteligt, og vedkommende skal brændes på bålet.
Kan folk ikke selv se, hvor dobbeltmoralsk det er?
Jeg synes folk der er forarget over Tevez' jubel går i ufatteligt små sko. Det er fedt når Neville jubler foran Liverpools fans, og det ville være fedt hvis Owen moonede The Kop efter en scoring, men når det går ud over "os", så er det forkasteligt, og vedkommende skal brændes på bålet.
Respekt, godt at se at det ikke er alle der :whine:.. Hvis man synes det er ok ens egne spillere provokerer andre fans så må man også tage det som en mand hvis modstanderen gør det.
Jeg kan da huske at Tevez lige før kampen på O.T sagde at han aldrig ville fejre et mål mod United, i selve kampen bliver han så svinet til a de samme fans? Det er vel så ok at hans kærlighed til fansene forsvinder, ligeså meget som det er ok at fansene synger om ham, fordi han skifter til en rival?
Hvem af os kender ham personligt til at bedømme hvordan han blev behandlet af folk fra united ledelsen? Som sagt, United har ikke altid været heldig med at behandle deres spillere med respekt når de skal videre. Der er en hel masse legender der blev tvunget til at tage bagdøren ud a carrington end fordøren. Jaap Stam, Roy keane, David Beckham er de seneste eksempler. Som Roy har sagt, hvis man behandler spillere på den måde, så kan man vel ikke forvente at spilleren bare holder sin kæft? Det er jo trods alt mennesker vi har med at gøre.
Glem nu bare hvad Tevez gjorde, den bedste måde at lukke kæften på ham er vel at sende hans hold ud på O.T, og hav det sidste grin på den måde.
@Clemme: Dommeren gjorde det fandme ikke ok, han var en skandale, jeg tror slet ikke du lagde mærke til hvor mange frispark City fik, hvorimod Bellamy kunne flække som han ville, uden at være tæt på at modtage et gult kort!
De spilstop ødelagde Uniteds spil meget mere end du tror..
Helt enig. Tror slet ikke Clemme har set kampen.
United-Allan33
20-01-2010, 14:24
Du kan da på ingen måder sammenligne Tevez og Neville. Tevez har spillet i United og har flere gange udtalt at han elsker Uniteds fans og at han ikke ville juble hvis han scorede. (jo overfor Saf, som i min verden er det samme). Neville derimod har intet tilhørsforhold til andre end United. Owen derimod kan du sammenligne, men heller ikke der, da det helt klart ville være af fodbold årsager, hvorimod Tevez var rent had, rettet imod SAF=United fans. Skulle Ronaldo lave samme nummer ville det ikke fremkalde samme had som Tevez, som igår viste at han er helt ligeglad med United fans. Dog tror jeg ikke Ronaldo vil synke så dybt, da han som person er klasser over taberen Tevez...
Kan ikke forstå, hvorfor alle er sådan oppe og køre over misfostrets jubelscener! Lad ham skabe sig og lege idiot, fordi han er så ufattelig ked af, at han desværre ikke havde klassen til United, og måtte videre til en PL middelklub :)
Den bedste måde at give ham tilbage på, ville være at slå dem ud på OT, og så kunne Neville passende stille sig op LIGE foran ham, og hovere! Ligsom Nistelrooy gjorde det engang i en landskamp, da en eller anden tosse fløj op i hovedet på ham og jublede, fordi Nistelrooy havde brændt et straffe! Da han så senere scorer, løber han over til ham og giver igen!
Sådan skal det gøre Neville! Ikke ved at sidde som et lille barn, og give ham fingeren!! :)
Det var helt rigtigt af Uniteds ledelse at sælge misfosret, da han ikke var forskellen mellem succes og fiasko, og da han kostede så mange penge, var det helt rigtigt ikke at byde på ham! Lad ham være glad for at have scoret to mål, som blev foræret til ham af dommeren og vores forsvar, og lad ham skabe sig! Han skaber sig KUN, fordi han har så ondt i røven over at han ikke var god nok :)
Carl-keane
20-01-2010, 14:34
Kan ikke forstå, hvorfor alle er sådan oppe og køre over misfostrets jubelscener! Lad ham skabe sig og lege idiot, fordi han er så ufattelig ked af, at han desværre ikke havde klassen til United, og måtte videre til en PL middelklub :)
Den bedste måde at give ham tilbage på, ville være at slå dem ud på OT, og så kunne Neville passende stille sig op LIGE foran ham, og hovere! Ligsom Nistelrooy gjorde det engang i en landskamp, da en eller anden tosse fløj op i hovedet på ham og jublede, fordi Nistelrooy havde brændt et straffe! Da han så senere scorer, løber han over til ham og giver igen!
Sådan skal det gøre Neville! Ikke ved at sidde som et lille barn, og give ham fingeren!! :)
Det var helt rigtigt af Uniteds ledelse at sælge misfosret, da han ikke var forskellen mellem succes og fiasko, og da han kostede så mange penge, var det helt rigtigt ikke at byde på ham! Lad ham være glad for at have scoret to mål, som blev foræret til ham af dommeren og vores forsvar, og lad ham skabe sig! Han skaber sig KUN, fordi han har så ondt i røven over at han ikke var god nok :)
Du har ret! men kan nu sagtens forstå at Gaz gav ham fingeren! gjorde det samme bag skærmen!:)
Selvfølgelig er der dobbletmoral i det, men sådan er fodboldfans, når det gælder deres følelser. Der er dog en lille forskel. Uniteds-fans behandlede Tevez fantastisk. Han blev altid hyldet med "Argentina"-råb og i selv i hans svære periode sidste år, bakkede vi ham op. Derfor synes jeg, at det er for latterligt, når han laver et hånligt tegn til vores fans om at holde kæft. Vi synger en grov sang om ham nu, men han havde vel forventet det, når han han skiftede til vores rivaler?
henning_b_j
20-01-2010, 14:40
Jeg synes det er hele fint det Tevez gjorde det gør ondt lige når han score og så er det det.
Det han score mod os skulle komme og hva bedre tidspungt kunne det ske på.? I min verden det beste tidspungt Han ler først! og jeg er så mega sikker på vi ler sidst når vi smader city 3-0 hjemme på onsdag og den sejer plus hans mål kan ikke bruges til nået.! Så vi kommer til at le sidst og best!:devill:
Iøvrigt - er der nogle, der kan mundaflæse hvad Rooney siger til Tevez, kort inden han skal tage sit straffespark?
Det nummer Carlos (Scarface) Tevez lavede igår var så klamt. Så kan man sku sige hvad man vil. Fy for satan.
Grunden til det er ekstra slemt med ham er han spillede for os i 2 sæsoner, hvor han sagde hvor meget Manchester United betød for ham, og United altid vil være i hans hjerte. Så smutter manden til city, som er en af vores største ærkerivaler, også hovere han os ved begge mål.
Og man kan slet ikke samligne det med nevilles reaktion. han har aldrig spillet for andre en Man Utd.
Iøvrigt - er der nogle, der kan mundaflæse hvad Rooney siger til Tevez, kort inden han skal tage sit straffespark?
Nej desværre, men tror ikke det var pæne ord der kom ud af hans mund. Og det håber jeg heller ikk det var. Tevez og Bellamy er på min top 3 over hadespillere. Kan slet ikke vente med at se City få smæk på OT om en uge:)
schousboe9
20-01-2010, 14:52
Den bedste måde at give ham tilbage på, ville være at slå dem ud på OT, og så kunne Neville passende stille sig op LIGE foran ham, og hovere!
Som en anden Tevez-basher med elefanthuen trukket godt ned over ørene! :lolol:
http://profile.ak.fbcdn.net/object3/656/101/n65195514187_3880.jpg
Det ju det samme, den modsatte vej, på OT.
Så det kan vi fandme ikke græde over.
Vi skal nærmere græde over at vores forsvar ikke kan cleare 5-7 hjørne i træk, og at vores angribere skal have 10 chancer for at score 1 mål.
Vi skal have Rio og Vidics tilbage, og det kan kun gå for langsomt, og så håber jeg at vi spiller 442 fremover, med en makker (gerne Diouf) til Rooney.
Er enig med dig omkring holdets præstation, men det ændrer stadig ikke på dommerens ringe indsats.. Jeg håber også vi fortsætter i 4-4-2 og en hel del mere effektivitet oveni!
Tevez vs. Neville situationen kan i min verden slet ikke sammenlignes.. Tevez havde 2 gode sæsonener hos os, hvor han var en publikumsfavorit og han elskede klubben og ikke mindst fansene. Hans måde at te sig over sine mål igår var direkte respektløs mod den klub, som er den eneste han kommer til at vinde noget med.
Neville har aldrig spillet for andre klubber end United, så når han håner fools og shitty er det efter min mening noget andet. (dermed ikke sagt at fuckfingeren og 50 meter spurten ned til shitty fansne ikke er at gå en smule for langt) Tevez har trods alt haft 2 gode år, og burde vise mere respekt!
Har du et link til en video i HQ så jeg kan prøve at se om jeg kan se hvad han siger? :)
Helt enig. Tror slet ikke Clemme har set kampen.
Det var en hjemmebanedommer. Det kan jeg ikke græde snot over.
Har du et link til en video i HQ så jeg kan prøve at se om jeg kan se hvad han siger? :)
Nej desværre. De fleste highlights på youtube bliver fjernet kort efter, og jeg ved ikke, hvad der er og ikke er tilladt ellers at vise på denne side. Af det jeg har set, så ligner det, at Rooney siger "you're fucking bullshit" eller "you're fucking bollocks". Noget i den retning.
Elrantiri
20-01-2010, 15:15
I bund og grund er det vel ligemeget om han er 100% red eller 90% red? Hvis man accepterer, at en fra det hold man støtter, opfører sig sådan, så må man også acceptere at modstanderen kan finde på det samme. I min verden er Neville ligeså stor en tosse som Tevez er. Det er klamt at Tevez fejrede målet på den måde, selvom hans jubelscener mest var rettet mod ledelsen og ikke united fans, sådan som jeg har læst! Man ved dog ikke om han gjorde det for pengene, jeg går udfra at ingen af os kender ham personligt til at bedømme om han er penge grisk spiller eller ej. Kunne det tænkes at han gjorde det, fordi han er utilfreds med den måde han blev behandlet på a klubben?
En a jeres aller aller største ikoner og legender, Roy Keane, svinede også jeres ledelse til for et par år siden. Det første år, hvor en portugisisk popdreng så gerne ville skifte til franco madrid, der var mange de såkaldte eksperter der kom med sin mening. Roy Keane sagde noget i den stil, ja jeg havde også en illusion om at man havde en klub, man elskede den klub og de elskede dig. Det er dog ikke det samme, hvis united ikke har brug for dig, så behandler de dig som lort, de er fuldstændig ligeglade med dig! Det er derfor vigtigt at man tænker på sig selv end klubben, ja det var Roys ord! Det kunne jo sagtens tænkes at han følte sig uretfærdigt behandlet og opførte sig som en tosse, altså Tevez?
Hvordan kan man lige gennemskue, at Tevez' jubel var rettet imod ledelsen? Du må gerne linke til de folk der kan det, for jeg kunne ikke umiddelbart se det.
Det kan sagtens være at Tevez var dårligt behandlet, det skal jeg ikke kunne sige, men hans jubel er stadig under al kritik, præcis som noget af det United spillere har gjort også er det, men de har de også ofte fået at høre for bagefter så vidt jeg ved.
Det var en hjemmebanedommer. Det kan jeg ikke græde snot over. t
ja det var en hjemmebane dommer, som var skyld i vi tabte til city. Kan kan sku godt få mis pis i kog.
Der er en hel masse der bruger grunden, jamen han er tidligere United spiller og han var elsket mens han var i United! Læg mærke til ordet mens. Det er rigtigt at han var elsket mens han spillede for jer, alt andet ville da også være mærkeligt? Han skifter så til en rival, det er slemt ja. Lige før kampen udtaler han, at han aldrig vil juble over en scoring mod United, og at han elsker United fans og klubben!
Kampen går i gang og hvad sker der så? De samme fans der elskede ham mens han vrar i United begynder at svine ham til, synge sange om ham og han familie! Hvad forventer man så? At han bare skal smile og sige jamen jeg elsker jer stadig?
Det er altså lidt dobbeltmoralsk at sige Nevilles reaktion er ok, qu er det ej! Han er anfører på holdet men alligevel tier som en tosse! Det er to ting, enten er man bare Imod provokationer a den slags, og så er det ligemeget om det er en fra ens eget hold, eller også skal man lade være med at være smålig og synes det stille sig fuldstændig uforstående overfor Tevez eller andre der provokerer united fans eller ledelsen?
Der er så mange modsigelser her, så det gør ondt! Mange a jer United fans vil også¨have Mourinho som træner, en træner der gang på gang har svinet jer til mens han var i England! Han gav også begge fingre til United fans efter Porto havde slået jer ud, det år de vandt C.L. det glemmer man så, lige pludselig er Mourinho fantastisk! Men fordi Tevez jubler som en tosse, så er det straks fy fy!
Vi har lidt a en tilsvarende situation i den klub jeg er fan a, FC Barcelona! Pep kunne ikke lide Eto'o, han ville af med ham i hans første sæson. Han ender med at blive, score en masse mål, efterfølgende bliver han solgt oven på den fantom sæson, fordi pep ikke vil have ham! Jeg som fan kan så ikke forlange at han næste gang han møder barca skal gå over til pep og snave ham som tak for at han sendte ham videre, og fordi han er Barca træner? Det er da naturligt at Eto'o som menneske ikke kan lide pep fordi han måske føler at pep ikke gav ham en reel chance selv efter sådan en sæson? Eto'o har også gentagne gange været ude at sige, han aldrig vil juble over en scoring mod Barca, jeg vil dog ikke får ondt i røven over det, hvis han besøger Camp Nou, og vi synger om hans familie, ham som person og sviner ham til. Det er da naturligt at der altid kommer en reaktion?
Igen, enten er man imod al slags provokationer eller også tager man det som en mand! Lige nu er det Tevez der har overtaget qua sine to scoringer, men det kan i og Neville ændre på næste uge, PÅ banen!
Glory Man United
20-01-2010, 15:28
Jeg ELSKER Neville, og alt det han står for. Jeg HADER Tevez, og alt det han står for. Og så er jeg sgu da ligeglad med, hvad andre synes om det!!!
Uuuuh han får kærligheden at føle i næste uge, I can feel it :)
Coach-Nico
20-01-2010, 15:32
Nej desværre. De fleste highlights på youtube bliver fjernet kort efter, og jeg ved ikke, hvad der er og ikke er tilladt ellers at vise på denne side. Af det jeg har set, så ligner det, at Rooney siger "you're fucking bullshit" eller "you're fucking bollocks". Noget i den retning.
Ifølge football365.com:
Rooney should probably refrain from trying to put players off before they take penalties. He said "watch the post", Tevez grinned, and hit the ball so hard the goal nearly lifted clean off the ground.
Ved ikke om det er rigtigt eller bare en joke fra deres side..
Hvordan kan man lige gennemskue, at Tevez' jubel var rettet imod ledelsen? Du må gerne linke til de folk der kan det, for jeg kunne ikke umiddelbart se det.
Det kan sagtens være at Tevez var dårligt behandlet, det skal jeg ikke kunne sige, men hans jubel er stadig under al kritik, præcis som noget af det United spillere har gjort også er det, men de har de også ofte fået at høre for bagefter så vidt jeg ved.
Det kan du vel at læse aviser næste morgen? Jeg har da ikke noget imod de folk der i kampens hede synes han var et klamt svin, det er mere dem, der SLET SLET ikke kan forstå hvorfor han gjorde som han gjorde, men samtidig roser og synes Neville er sej, fordi han laver samme provokationer?
I skal også huske på at det var Neville der var ude at sige at United gjorde det rigtig ved at skille sig a med tevez, og at han slet ikke var den pris værd! Det er da også lidt klamt af Neville at sige sådanne ting om en tidligere holdkammerat? Jeg kan da ikke huske at Tevez har sagt et ondt ord om Neville, eller gået ude at sige at Neville rent faktisk er elendig og har været det de sidste par år? Men det er vel ok at Neville siger sådanne ting, han er jo United spiller ham gaz der:) Igen, lidt hyklerisk må jeg sige!
Lige præcis!! Misfosret er lille taber, som har ondt i røven over at han ikke var god nok til United, og derfor skaber han sig! - Ja, han scorede 2 mål igår! Men hvis jeg havde fået dem foræret som han gjorde, havde jeg også scoret :)
Kan ikke forstå at vi skal hidse os op over det, for vi har med en taber at gøre! Det ville kun gøre ondt på mig, hvis det var en helt fantastisk spiller, som jeg ønskede stadig spillede i klubben.
Er lidt ligeglad med, om en spiller som ikke er god nok til klubben, og som er blevet smidt videre som skrald vælger at stille sig op sådan! Kan endda godt forstå ham lidt, da det må være hårdt at gå i 2 år og snakke om hvor meget man elsker en klub og hvor meget man vil gøre for klubben, og så se i øjnene at man bare ikke er god nok, og derfor må man flytte til en middelklub i samme liga :) Misfosret har det hårdt, så lad ham dog endelig juble, når han kan score to så vidunderlige mål :)
Lad os forhelvede give ham tørt på næste uge, og så se ham græde :)
[QUOTE=Glory Man United;163026]Jeg ELSKER Neville, og alt det han står for. Jeg HADER Tevez, og alt det han står for. Og så er jeg sgu da ligeglad med, hvad andre synes om det!!!
Uuuuh han får kærligheden at føle i næste uge, I can feel it :)[/QUOTE
Se det er lidt bedre! det er fint at synes det, så længe man ikke kommer med latterlig forklaringer på, hvor man straks kaster sig i forklaringer om hvorfor det Neville gjorde var ok, hvorimod det tevez gjorde ikke var! Der er nogle der ligefrem kalder ham JUDAS:lolol: Man kan bare skrive som dig, som united fans kan i sige, jeg hader Tevez og elsker Neville, men lad være med at gå i chok over hans jubelscener!
ja det var en hjemmebane dommer, som var skyld i vi tabte til city. Kan kan sku godt få mis pis i kog.
Uenig. Det var forsvarets skyld at de ikke kunne cleare 5-6 hjørne i træk, og det var angribernes skyld at de ikke kunne score på det mange chancer der var.
At dommeren så ikke gjorde det nemmere er fandme en anden sag.
Når det så er sagt. Så viste vi at vi stadig kan. lidt kynisme, og vi nakker City om en uge.
Jeg ELSKER Neville, og alt det han står for. Jeg HADER Tevez, og alt det han står for. Og så er jeg sgu da ligeglad med, hvad andre synes om det!!!
haha, I like it. I like it a lot!
Regel nummer 1 i den uofficielle og uskrevne fanmanual har alle dage været, at man skal være ekstremt dobbeltmoralsk.
Neville gjorde bare, hvad vi alle havde lyst til at gøre. Jeg er pisse ligeglad, om han får bøde og karantæne. 1) Han har masser af penge, 2) han spiller aldrig.
Forhåbentlig gør Tevez alvor af sine ord og går på fodboldpension.
schousboe9
20-01-2010, 16:08
Der er en hel masse der bruger grunden, jamen han er tidligere United spiller og han var elsket mens han var i United! Læg mærke til ordet mens. Det er rigtigt at han var elsket mens han spillede for jer, alt andet ville da også være mærkeligt? Han skifter så til en rival, det er slemt ja. Lige før kampen udtaler han, at han aldrig vil juble over en scoring mod United, og at han elsker United fans og klubben!
Kampen går i gang og hvad sker der så? De samme fans der elskede ham mens han vrar i United begynder at svine ham til, synge sange om ham og han familie! Hvad forventer man så? At han bare skal smile og sige jamen jeg elsker jer stadig?
Det er altså lidt dobbeltmoralsk at sige Nevilles reaktion er ok, qu er det ej! Han er anfører på holdet men alligevel tier som en tosse! Det er to ting, enten er man bare Imod provokationer a den slags, og så er det ligemeget om det er en fra ens eget hold, eller også skal man lade være med at være smålig og synes det stille sig fuldstændig uforstående overfor Tevez eller andre der provokerer united fans eller ledelsen?
Der er så mange modsigelser her, så det gør ondt! Mange a jer United fans vil også¨have Mourinho som træner, en træner der gang på gang har svinet jer til mens han var i England! Han gav også begge fingre til United fans efter Porto havde slået jer ud, det år de vandt C.L. det glemmer man så, lige pludselig er Mourinho fantastisk! Men fordi Tevez jubler som en tosse, så er det straks fy fy!
Vi har lidt a en tilsvarende situation i den klub jeg er fan a, FC Barcelona! Pep kunne ikke lide Eto'o, han ville af med ham i hans første sæson. Han ender med at blive, score en masse mål, efterfølgende bliver han solgt oven på den fantom sæson, fordi pep ikke vil have ham! Jeg som fan kan så ikke forlange at han næste gang han møder barca skal gå over til pep og snave ham som tak for at han sendte ham videre, og fordi han er Barca træner? Det er da naturligt at Eto'o som menneske ikke kan lide pep fordi han måske føler at pep ikke gav ham en reel chance selv efter sådan en sæson? Eto'o har også gentagne gange været ude at sige, han aldrig vil juble over en scoring mod Barca, jeg vil dog ikke får ondt i røven over det, hvis han besøger Camp Nou, og vi synger om hans familie, ham som person og sviner ham til. Det er da naturligt at der altid kommer en reaktion?
Igen, enten er man imod al slags provokationer eller også tager man det som en mand! Lige nu er det Tevez der har overtaget qua sine to scoringer, men det kan i og Neville ændre på næste uge, PÅ banen!
Se det er lidt bedre! det er fint at synes det, så længe man ikke kommer med latterlig forklaringer på, hvor man straks kaster sig i forklaringer om hvorfor det Neville gjorde var ok, hvorimod det tevez gjorde ikke var! Der er nogle der ligefrem kalder ham JUDAS:lolol: Man kan bare skrive som dig, som united fans kan i sige, jeg hader Tevez og elsker Neville, men lad være med at gå i chok over hans jubelscener!
Christ, fader Liebekind... Er du færdig nu, tror du?
Du er godt nok en joke!! Det er da rart med et velargumenteret indlæg, som åbenbart også gjorde dig så mundlam, at du ikke anede hvad du skulle svare ;)
så kom ind i kampen, og stop med at prøve at joke med at man skriver et langt velargumenteret indlæg!
schousboe9
20-01-2010, 16:40
Hvem henvender du dig til, Zubbi?
Hvem henvender du dig til, Zubbi?
til dig :D
schousboe9
20-01-2010, 16:58
Lød også sådan.
Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvor velargumenteret indlægget er. Som Barcelona-fan behøver han ikke komme og belære United-fans om, hvad vi må og ikke må synes om tidligere og nuværende spillere. Det skal vi nok selv finde ud af.
Vi har allerede haft én af hans medsammensvorne herinde til at påpege, hvor meget vi tog fejl omkring flere emner, og den slags gider jeg ærlig talt ikke høre på. Af samme årsag er jeg heller ikke på fcbarcelona.dk's forum for at belære dem.
Elrantiri
20-01-2010, 17:04
Det kan du vel at læse aviser næste morgen? Jeg har da ikke noget imod de folk der i kampens hede synes han var et klamt svin, det er mere dem, der SLET SLET ikke kan forstå hvorfor han gjorde som han gjorde, men samtidig roser og synes Neville er sej, fordi han laver samme provokationer?
I skal også huske på at det var Neville der var ude at sige at United gjorde det rigtig ved at skille sig a med tevez, og at han slet ikke var den pris værd! Det er da også lidt klamt af Neville at sige sådanne ting om en tidligere holdkammerat? Jeg kan da ikke huske at Tevez har sagt et ondt ord om Neville, eller gået ude at sige at Neville rent faktisk er elendig og har været det de sidste par år? Men det er vel ok at Neville siger sådanne ting, han er jo United spiller ham gaz der:) Igen, lidt hyklerisk må jeg sige!
Du kan selv vel at læse, jeg gider ikke.
Det er dig der kommer med påstanden om, at Tevez gjorde det imod ledelsen, og det må du meget gerne underbygge, eller droppe. "Tevez er desuden nazist, det kan du læse i nogle aviser, jeg gider ikke finde det for dig."
Jeg kan faktisk slet ikke se det svinske i at sige, at han ikke er de penge værd, det ville heller ikke have været svinsk at sige, at CR ikke er 700 mio værd, for det er han jo ikke, og at det var godt at CR blev solgt til den pris. Om det er rigtigt at Tevez og CR er X penge værd eller ej er en anden sag, men svinsk er det IMO ikke. Det er ihvertfald ikke en særlig brugt sviner i min omgangskreds.
At sige Neville er elendig er derimodbåde svinsk og forkert, at han ikke har niveau til United er en ting, men det har Tevez jo heller ikke.
Lød også sådan.
Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvor velargumenteret indlægget er. Som Barcelona-fan behøver han ikke komme og belære United-fans om, hvad vi må og ikke må synes om tidligere og nuværende spillere. Det skal vi nok selv finde ud af.
Vi har allerede haft én af hans medsammensvorne herinde til at påpege, hvor meget vi tog fejl omkring flere emner, og den slags gider jeg ærlig talt ikke høre på. Af samme årsag er jeg heller ikke på fcbarcelona.dk's forum for at belære dem.
Hahaha sikke en lam forklaring, undskyld men kan ikke sige andet! Du er mere end velkommen til at komme over på Barcelona.dk, så længe du i dine indlæg er vel-argumenteret og saglig! Det er nemlig altid godt at der er fans a andre hold man kan diskutere med engang imellem. Det ville da ellers være røv-kedeligt KUN at argumentere med fans a eget hold, for man er vel i bund og grund enige?
Nårh når det er sagt, så kunne jeg vel ligeså godt være en Man Utd fan og mene det samme som jeg gør nu? Mig bekendt har jeg aldrig belært dig? Jeg har da aldrig sagt, vi Barca fans er så gode, vi er så meget bedre og at i burde lære noget a os, har jeg? Jeg belærer dig ikke, jeg siger BLOT min mening, det må man vel godt på et diskussions forum, og så er det vel ligemeget hvilket hold man holder med?
United-Allan33
20-01-2010, 17:08
Fodbold fans er dobbeltmoralske, sådan er livet... Hvorfor skal alt være så fucking politisk korrekt.. Selvfølgelig ser man anderledes på egne spilleres opførsel end man gør ved modstandernes, ellers kan det squ være helt lige gyldigt hvem man holder med.. At være fans betyder at man ser anderledes på ens egne end andres..
Lød også sådan.
Hold da op, hvor er du snæversynet, hvis du kan mene det der? Du er på et forum, hvor folk diskuterer fodbold, og så snakker du om, at folk som holder med et andet hold ikke skal "belære" dig!
For det første kan jeg ikke se, hvor han prøver at belære dig om noget? Han kommer derimod med sin mening om nogle af vores fans' dobbeltmoral, som ganske rigtig er til at brække sig over.
Og at du ikke vil have en Barca fan på forum, fordi han ikke nødvendigvis deler samme holdning som dig, er bare grinagtigt, da det selvfølgelig er helt i orden at diskutere på andre fora end sit eget holds, så længe man kan komme med indlæg, som kan bruges til noget, og ikke bare er herinde for at hovere eller lign.
brugt sviner i min omgangskreds.
At sige Neville er elendig er derimodbåde svinsk og forkert, at han ikke har niveau til United er en ting, men det har Tevez jo heller ikke.
Haha man har vel ikke forstand på fodbold hvis man synes Neville ikke har været elendig for United de sidste par år? Du modsiger dog lidt dig selv, når du indrømmer at han ikke har niveauet til Man Utd? Jeg kan da ikke bedømme ham på andet end hans spil i Utd da han ikke har spillet andre steder? Han har været elendig de sidste par år. Han har gang på gang været en a de svage, med få undtagelser selvfølgelig. Han rammer nogle kampe, hvor han ikke falder helt igennem, men ellers har han været piv ringe, ISÆR i år! Læg lige mærke til at jeg siger de sidste par år, jeg mener ikke han var en elendig spiller, men at han er det nu, det er der ikke noget svinsk i :)...
United DK
20-01-2010, 17:17
Du kan da på ingen måder sammenligne Tevez og Neville. Tevez har spillet i United og har flere gange udtalt at han elsker Uniteds fans og at han ikke ville juble hvis han scorede. (jo overfor Saf, som i min verden er det samme). Neville derimod har intet tilhørsforhold til andre end United. Owen derimod kan du sammenligne, men heller ikke der, da det helt klart ville være af fodbold årsager, hvorimod Tevez var rent had, rettet imod SAF=United fans. Skulle Ronaldo lave samme nummer ville det ikke fremkalde samme had som Tevez, som igår viste at han er helt ligeglad med United fans. Dog tror jeg ikke Ronaldo vil synke så dybt, da han som person er klasser over taberen Tevez...
Hvorfor skulle han have noget tilovers for os fans? Ja, nogen af os (ikke undertegnet) håbede han ville blive, men det er for naivt at tro, at spillerne giver en skid for os fans, og for klubben generelt. Det gør diverse høje herrer jo ikke engang, bare de får penge ud af det. En spiller som Gary Neville er en enorm sjældenhed, og spørgsmålet er om der findes en type som ham i fodboldverdenen om 10 år. Det gør der nok desværre ikke, selvom han har hjertet på rette sted modsat så mange andre, og det er jo ikke kun Tevez, men også de fleste i den nuværrende trup. Man skal ikke leve i den illusion, at spillerne i vores trup elsker United. De er her fordi vi er en storklub, der spiller med hvor det sner, og de får kassen for det, andet er det ikke.
Jeg er over det stadie, hvor jeg føler mig trådt på af spillere, fordi de engang sagde noget fantastisk om klubben, for jeg har fundet ud af, at 99% af det er ren øregas. Den eneste i vores trup, der virkelig bløder for United er Gary Neville. Resten giver jeg ikke en skid for på den konto, ikke engang Giggs og Scholes.
Fodbold fans er dobbeltmoralske, sådan er livet... Hvorfor skal alt være så fucking politisk korrekt.. Selvfølgelig ser man anderledes på egne spilleres opførsel end man gør ved modstandernes, ellers kan det squ være helt lige gyldigt hvem man holder med.. At være fans betyder at man ser anderledes på ens egne end andres..
Har jeg nogensinde sagt at man en fodbold fan skal være politisk-korrekt? Jeg siger bare, at man bare skal tage det som en mand, og lad være med at forklare hvorfor man mener det Neville gør er rigtig men samtidig kan man ikke forstå Tevez, der laver nøjagtig de samme ting?
Jeg har ikke noget imod at man som United fan, synes Tevez er klam eller at man hader ham. Jeg synes bare det er lidt hyklerisk at man gå i chok over hans latterlige jubelscener! Som sagt, i har chancen om en uge! Han kommer til O.T, vær kreativ, lav sange om ham, svin ham til alt det i kan! Og for at lukke kæften på ham, så kan i slå hans hold ud, hvilket jeg tror united er i stand til at gøre forresten! At han opførte sig som en tosse igår, det tilføjer jo bare en ekstra dimension til retur-opgøret, det er da kun dejligt for den neutrale seer plus United fans:)
Elrantiri
20-01-2010, 17:24
Du er godt nok en joke!! Det er da rart med et velargumenteret indlæg, som åbenbart også gjorde dig så mundlam, at du ikke anede hvad du skulle svare ;)
så kom ind i kampen, og stop med at prøve at joke med at man skriver et langt velargumenteret indlæg!
Velargumenteret indlæg, hvor?
Det indlæg er elendigt og fyldt med tåbelige vinkler på sådan et fjols som Tevez.
Folk gik fra at elske Tevez til at hade ham, fordi de fik set hvor stor en idiot han er, og hvor falsk han er, det kan da ikke være nogen overraskelse med mindre trøjen er rød og blå og man sover til middag.
Og Pep ser sig bestemt ikke for lille til at konkludere hvordan man åbenbart skal opføre sig, "der er to ting, enten er man for eller imod provokationer..." Ævl og bævl.
Jeg har aldrig sagt det var fedt at Neville gør det, men om nogen af de to er det Mr. United der kan tillade sig at gøre det, fordi man ved der ligger hjerte bag det, og ikke bare skaberi fra et falsk pengegrisk fjols fra Argentina, der ikke fatter at han stak fans i ryggen ved det skifte.
Elrantiri
20-01-2010, 17:28
Hvorfor skulle han have noget tilovers for os fans? Ja, nogen af os (ikke undertegnet) håbede han ville blive, men det er for naivt at tro, at spillerne giver en skid for os fans, og for klubben generelt. Det gør diverse høje herrer jo ikke engang, bare de får penge ud af det. En spiller som Gary Neville er en enorm sjældenhed, og spørgsmålet er om der findes en type som ham i fodboldverdenen om 10 år. Det gør der nok desværre ikke, selvom han har hjertet på rette sted modsat så mange andre, og det er jo ikke kun Tevez, men også de fleste i den nuværrende trup. Man skal ikke leve i den illusion, at spillerne i vores trup elsker United. De er her fordi vi er en storklub, der spiller med hvor det sner, og de får kassen for det, andet er det ikke.
Jeg er over det stadie, hvor jeg føler mig trådt på af spillere, fordi de engang sagde noget fantastisk om klubben, for jeg har fundet ud af, at 99% af det er ren øregas. Den eneste i vores trup, der virkelig bløder for United er Gary Neville. Resten giver jeg ikke en skid for på den konto, ikke engang Giggs og Scholes.
Det er jo ligegyldigt om han har noget til overs for fans, problemet er at Tevez er en skovl, der ikke engang fattede at han stak fans i ryggen ved skiftet til Shitty. Han forventede at blive klappet ind på OT i den vammel-blå trøje...
Det indlæg er elendigt og fyldt med tåbelige vinkler på sådan et fjols som Tevez.
Folk gik fra at elske Tevez til at hade ham, fordi de fik set hvor stor en idiot han er, og hvor falsk han er, det kan da ikke være nogen overraskelse med mindre trøjen er rød og blå og man sover til middag.
Og Pep ser sig bestemt ikke for lille til at konkludere hvordan man åbenbart skal opføre sig, "der er to ting, enten er man for eller imod provokationer..." Ævl og bævl.
Jeg har aldrig sagt det var fedt at Neville gør det, men om nogen af de to er det Mr. United der kan tillade sig at gøre det, fordi man ved der ligger hjerte bag det, og ikke bare skaberi fra et falsk pengegrisk fjols fra Argentina, der ikke fatter at han stak fans i ryggen ved det skifte.
Der står ingen steder, at han mener at det er forkert at hade Tevez? Han påpeger blot at det er kvalmende, at man så begynder at snakke om, at der fair nok at Neville gør det(og så kommer der en lang forklaring om det ene og det andet).
Og det er ganske rigtigt efter min mening!!
Elrantiri
20-01-2010, 17:31
Har jeg nogensinde sagt at man en fodbold fan skal være politisk-korrekt? Jeg siger bare, at man bare skal tage det som en mand, og lad være med at forklare hvorfor man mener det Neville gør er rigtig men samtidig kan man ikke forstå Tevez, der laver nøjagtig de samme ting?
Jeg har ikke noget imod at man som United fan, synes Tevez er klam eller at man hader ham. Jeg synes bare det er lidt hyklerisk at man gå i chok over hans latterlige jubelscener! Som sagt, i har chancen om en uge! Han kommer til O.T, vær kreativ, lav sange om ham, svin ham til alt det i kan! Og for at lukke kæften på ham, så kan i slå hans hold ud, hvilket jeg tror united er i stand til at gøre forresten! At han opførte sig som en tosse igår, det tilføjer jo bare en ekstra dimension til retur-opgøret, det er da kun dejligt for den neutrale seer plus United fans:)
De gør jo netop ikke det samme, og den ene ter sig fordi han kræver respekt fra fans han stak i ryggen, mens den anden har gjort alt hvad han kan for at fortjene den respekt han får. Han sagde endda han ikke ville juble på scoringer imod United, men sådanne bemærkninger holder åbenbart ikke hos det twat.
Hahaha du snakker jo som om du kender Tevez personligt? Gør du det? Hvordan kan du vide han er pengegrisk? Kan det måske tænkes at han skiftede fordi han følte sig mere værdsat i City, og at han kunne se, at han ville være en vigtig del a holdet der og ikke United?
Drop din patetisk forsøg på at fremstå som en morsom person, da du ikke kender mig, ergo ved du ikke hvad jeg gør eller ikke gør i min fritid :)
Nårh jeg tror jeg stopper her, og så må du da leve i din egen lille verden :)
De gør jo netop ikke det samme, og den ene ter sig fordi han kræver respekt fra fans han stak i ryggen, mens den anden har gjort alt hvad han kan for at fortjene den respekt han får. Han sagde endda han ikke ville juble på scoringer imod United, men sådanne bemærkninger holder åbenbart ikke hos det twat.
???? Undskyld mig, men var det ikke United fans der startede med at svine manden til da han besøgte United første gang som city spiller? Ja han sagde før den kamp at han ikke ville fejre mål scoret mod United. Han bliver så svinet til a de samme fans der elskede ham, (måske forståeligt fordi han skifter til en rival) men kan da ikke forvente at han stadig skal elske fansene eller klubben når de behandler ham så skidt? Hvordan kan du forvente at i united fans kan svine en tidligere spiller til, og så skal han bare finde sig i det? det giver jo ingen mening?
ChristianR
20-01-2010, 17:37
Og du er ikke selv dobbeltmoralsk i så mange andre aspekter, når du ser fodbold?
Du jubler, når målet bliver scoret i City's ende. Du bander, når det bliver scoret i Uniteds.
Jeg ved ikke med dig, men jeg er hverken sur over eller træt af Owens skifte til United på trods af, han tidligere har været indbegerebet af Liverpool. Jeg kan dog godt fortså, hvis Liverpoolfans er.
Jeg vil selv være sur over eller træt af det, hvis Beckham en dag valgte at spille for Liverpool. Det ved jeg dog, at han ikke ville gøre af respekt for Unitedfans.
Jeg hader Tevez, og hans provokationer pisser mig af. Jeg elsker Neville og hans provokationer.
Det at være fodboldfan er nemlig dobbeltmoralsk.
United-Allan33
20-01-2010, 17:38
Hvorfor skulle vi ikke HADE ham.. hvorfor skal vi bare acceptere at han sviner vores klub?? Ved at komme med angreb og tilsvininger af Fergie?? (Jeg er ligeglad hvem har ret eller uret, Fergie er manager for United og Tevez spiller i City, så derfor støtter jeg Fergie) .. Han spiller for City.. Fortæl mig bare en god grund til ikke at hade den idiot???
United DK
20-01-2010, 17:38
Det er jo ligegyldigt om han har noget til overs for fans, problemet er at Tevez er en skovl, der ikke engang fattede at han stak fans i ryggen ved skiftet til Shitty. Han forventede at blive klappet ind på OT i den vammel-blå trøje...
Hvad har ovenstående med selve jubelscenen at gøre?
ChristianR
20-01-2010, 17:41
Der står ingen steder, at han mener at det er forkert at hade Tevez? Han påpeger blot at det er kvalmende, at man så begynder at snakke om, at der fair nok at Neville gør det(og så kommer der en lang forklaring om det ene og det andet).
Og det er ganske rigtigt efter min mening!!
Det er kvalmende dobbeltmoralsk, hvis du jubler, når United scorer og bander når City scorer. Hvis du kan være glad for det ene, må du nødvendigvis også være glad for det andet. Det hænger sammen - Ellers er du dobbeltmoralsk.
United DK
20-01-2010, 17:42
Du jubler, når målet bliver scoret i City's ende. Du bander, når det bliver scoret i Uniteds.
Hvordan er det dobbeltmoralsk?
United DK
20-01-2010, 17:44
Hvorfor skulle vi ikke HADE ham.. hvorfor skal vi bare acceptere at han sviner vores klub?? Ved at komme med angreb og tilsvininger af Fergie?? (Jeg er ligeglad hvem har ret eller uret, Fergie er manager for United og Tevez spiller i City, så derfor støtter jeg Fergie) .. Han spiller for City.. Fortæl mig bare en god grund til ikke at hade den idiot???
Jeg snakker ikke om, at man ikke skal hade ham, jeg kan ikke selv fordrage ham, men lige mht. til hans jubel i går, kan jeg altså ikke blive stødt. Lad ham dog provokere, for han får det hele tilbage igen i returen.
United DK
20-01-2010, 17:45
Det er kvalmende dobbeltmoralsk, hvis du jubler, når United scorer og bander når City scorer. Hvis du kan være glad for det ene, må du nødvendigvis også være glad for det andet. Det hænger sammen - Ellers er du dobbeltmoralsk.
Så medmindre man er objektiv på alle måde, i alle sammenhænge, så er man dobbeltmoralsk?
ChristianR
20-01-2010, 17:46
Hvordan er det dobbeltmoralsk?
Det er lige præcis lige så dobbeltmoralsk, som når jeg jubler over Nevilles provokationer og bander over Tevez' provokationer.
Du siger i princippet, at hvis man mener Nevilles provokationer er i orden, så bør man også synes det samme om Tevez'.
Vend den om til Nevilles mål mod City (hvis han scorer sådan et) og Tevez' mål mod United. Så er du vel også dobbeltmoralsk, hvis du er glad for Nevilles handling, men træt af det, når Tevez gør det exact samme.
ChristianR
20-01-2010, 17:48
Så medmindre man er objektiv på alle måde, i alle sammenhænge, så er man dobbeltmoralsk?
Sarkasme var naturligvis brugt. Man betragter ikke følelser eller tilhørsforhold i fodbold som værende dobbeltmoralske, fordi det er så almindeligt.
Derfor mener jeg heller ikke, det er forkert, at man mener det ene, når en Unitedspiller gør noget og noget andet, når en Cityspiller gør det samme.
Nårh venner, jeg kan se at diskussionen er fuldstændig kørt a sporet! tag de nu roligt, det er ikke for at hovere! Jeg kom bare med min mening, det gør man vel sådan et sted? Jeg skal ikke belære jer noget, jeg synes heller ikke at barca fans er fantastiske hvorimod uniteds ikke er eller noget! Jeg kunne bare ikke nogle indlæg eller hvorfor folk ikke kunne forstå tevez og spillet "jamen han stikker os fans i ryggen" kort, når man til at begynde med sang sange om ham, hvor man svinede ham til.
Jeg er her ikke for at provokere eller noget. jeg tog bare del i en diskussion, og jeg så situation lidt anderledes end de fleste a jer gjorde, mere er der ikke i det:)
Bare for at understrege hvad jeg mener eller gør det mere klart! Da Figo besøgte Camp Nou som en Putas spiller, så kan vel alle huske hvordan det gik! Jeg synes det var FEDT og FULDT fortjent han fik den tur a Barca fans! Jeg forventede dog ikke samtidig at han ikke skulle juble over en scoring mod Barca og hvis han gjorde, så følte jeg mig stødt over det? Han havde fortjent det had der var til ham, og vi havde fortjent jubel og provokationer fra hans side ved hans evt. scoring mod os, for det vi gjorde mod ham da han var på besøg!
Elrantiri
20-01-2010, 17:50
???? Undskyld mig, men var det ikke United fans der startede med at svine manden til da han besøgte United første gang som city spiller? Ja han sagde før den kamp at han ikke ville fejre mål scoret mod United. Han bliver så svinet til a de samme fans der elskede ham, (måske forståeligt fordi han skifter til en rival) men kan da ikke forvente at han stadig skal elske fansene eller klubben når de behandler ham så skidt? Hvordan kan du forvente at i united fans kan svine en tidligere spiller til, og så skal han bare finde sig i det? det giver jo ingen mening?
"Jeg tror jeg stopper her" og så lige en post mere?
Det var ham der startede med at skifte til City, længere er den bare ikke. At han så oven i hatten regnede med at få klapsalver fra United fans var jo tydeligvis dråben der fik bægeret til at flyde over for fansene, hvilket er forståeligt.
Så vælger han endda ikke at holde sit ord og alligevel juble ved scoringer, og endda ved at provokere. Det er da at være et svin.
Neville har aldrig kørt skuespil over for Liverpool, og Liverpool fansene har aldrig troet andet end at Gary vil gøre alt for at Liverpool ikke skal vinde trofæer, og så kan man synes om det hvad man vil, manden er ærlig og realistisk. Tevez er falsk og afkræver ting han slet ikke har optjent respekt til.
Lad os nu lade være med at misforstå hinanden Christian :)
Det som vi siger, er at det er kvalmende at man sviner Tevez til for at juble sådan og prøver at forklare at det Neville foretager sig er POLITISK KORREKT!
Det har da intet at gøre med, at man så er dobbeltmoralsk fordi man jubler ved en United scoring og ikke ved en City scoring!!
Hader Tevez og bandede af ham da han jublede, men vil bare ikke komme og sige at Nevilles handling var helt korrekt!
Det skal DOG siges, at jeg elsker Nevilles passion for United og derfor vælger jeg IKKE at tude over Tevez' jubelscene!
Jeg vælger at se sådan på det, at han har så ondt i røven over, at han ikke var god nok til United, at han bliver nødt til at skabe sig!! Og i og med at han skaber sig, så skaber det bare en bedre stemning om en uge, hvor han bliver pibet ud af banen, og kan græde over at kongerne af Manchester slår dem ud!! og når det sker, så skal jeg personligt løbe ind SAMMEN med Neville og hovere op i fjæset på ham :)
Elrantiri
20-01-2010, 17:52
Hvad har ovenstående med selve jubelscenen at gøre?
Alt. De ting som Tevez har gjort gennem tiden gør ganske enkelt, at han ikke er i en position som Neville til at gøre sådan nogle ting.
United DK
20-01-2010, 17:54
Sarkasme var naturligvis brugt. Man betragter ikke følelser eller tilhørsforhold i fodbold som værende dobbeltmoralske, fordi det er så almindeligt.
Derfor mener jeg heller ikke, det er forkert, at man mener det ene, når en Unitedspiller gør noget og noget andet, når en Cityspiller gør det samme.
Det du siger er det jeg hader ved fanmentaliteten, nemlig at man helst skal være snæversynet, og altid forsvare alt omkring ens klub. Det svare til at jeg skal hylde Rooney for at brække benet på Stephen Ireland, men samtidig være forarget, når Michael Brown brækker Rooneys ben. Det er i mine øjne dybt godnat.
"Jeg tror jeg stopper her" og så lige en post mere?
Det var ham der startede med at skifte til City, længere er den bare ikke. At han så oven i hatten regnede med at få klapsalver fra United fans var jo tydeligvis dråben der fik bægeret til at flyde over for fansene, hvilket er forståeligt.
Så vælger han endda ikke at holde sit ord og alligevel juble ved scoringer, og endda ved at provokere. Det er da at være et svin.
Neville har aldrig kørt skuespil over for Liverpool, og Liverpool fansene har aldrig troet andet end at Gary vil gøre alt for at Liverpool ikke skal vinde trofæer, og så kan man synes om det hvad man vil, manden er ærlig og realistisk. Tevez er falsk og afkræver ting han slet ikke har optjent respekt til.
Hahaha det var ham der startede det? Det lyder da som en 1o årig knægt der skal forklare en lærer eller ens forældre noget når han er i klemme?:whine: Hvornår har han sagt at hele O.T skal rejse sig og hylde mig når jeg besøger O.T som City spiller? Han sagde før den første kamp at han ikke ville fejre en scoring! For at gå tilbage til din, han startede, så startede United fans med at svine ham til hele kamp igennem, fint nok, men så skal man ikke gå i chok over hans jubelscener næste gang han møder United?
ChristianR
20-01-2010, 18:00
Lad os nu lade være med at misforstå hinanden Christian :)
Det som vi siger, er at det er kvalmende at man sviner Tevez til for at juble sådan og prøver at forklare at det Neville foretager sig er POLITISK KORREKT!
Det har da intet at gøre med, at man så er dobbeltmoralsk fordi man jubler ved en United scoring og ikke ved en City scoring!!
Hader Tevez og bandede af ham da han jublede, men vil bare ikke komme og sige at Nevilles handling var helt korrekt!
Det skal DOG siges, at jeg elsker Nevilles passion for United og derfor vælger jeg IKKE at tude over Tevez' jubelscene!
Jeg vælger at se sådan på det, at han har så ondt i røven over, at han ikke var god nok til United, at han bliver nødt til at skabe sig!! Og i og med at han skaber sig, så skaber det bare en bedre stemning om en uge, hvor han bliver pibet ud af banen, og kan græde over at kongerne af Manchester slår dem ud!! og når det sker, så skal jeg personligt løbe ind SAMMEN med Neville og hovere op i fjæset på ham :)
Ok, så er vi nok ikke så langt fra hinanden alligevel. For jeg er slet ikke inde på politisk korrekthed. Det behøver vi ikke mere af, og det hører ikke hjemme i fodbold;)
Jeg tuder ikke over Tevez' skaberi, men det gør nok at jeg hader ham lidt mere, end jeg gjorde i forvejen. Oven i det elsker jeg nok Neville lidt mere, end jeg gjorde i forvejen.
Det er ikke politisk korrekt nej, men det er IMO en ganske forståelig tankegang set med en fodboldfan's øjne.
Alt. De ting som Tevez har gjort gennem tiden gør ganske enkelt, at han ikke er i en position som Neville til at gøre sådan nogle ting.
Så du mener at du som United fan kan svinde Tevez til alt det du vil, og så samtidig forventer du at der ikke skal komme et modsvar fra Tevez' side? det giver jo ingen mening?
Jeg er som alle jer andre utroligt skuffet over kampen.
Vi spillede rigtigt godt fodbold igår syntes jeg, især Rooney til sidst da frustrationen kom op i ham kunne han jo gøre hvad der passede ham.. Nu sidder jeg bare og grimmer mig over vi har haft en spiller som Tevez i truppen, og at jeg selv var en af dem der sang Fergie sign him up.. Det fortryder jeg den dag idag, og hans opførsel.. Tja, hvad havde vi forventet ? Jeg er overasket over at han ikke " Skabte " sig mere, foran Fergie . De jubel scener han lavede var vel harmløse måske en anelse provokerende, dog ikke Adebayor lignende scener.. Det der irriterre mig mest er at Neville vælger at give ham fingeren. ( Hvis han gjorde ). Hvorfor ikke bare lade den ´Vansiret vandskabning spasse ud, ignorere ham og slet ikke reagere på ham. Nu virker det jo mere som om Neville har tabt ansigt. Men fuck it ! Vi tabte første kamp, som skulle have endt 2-2. Vi må op på hesten igen, og tager dem hjemme, så kan vi give dem fingeren langt ind i helvede !!
Ok, så er vi nok ikke så langt fra hinanden alligevel. For jeg er slet ikke inde på politisk korrekthed. Det behøver vi ikke mere af, og det hører ikke hjemme i fodbold;)
Jeg tuder ikke over Tevez' skaberi, men det gør nok at jeg hader ham lidt mere, end jeg gjorde i forvejen. Oven i det elsker jeg nok Neville lidt mere, end jeg gjorde i forvejen.
Det er ikke politisk korrekt nej, men det er IMO en ganske forståelig tankegang set med en fodboldfan's øjne.
Så er vi på bølgelængde :) Du forventer ikke at Tevez skal opføre sig "pænt" når han bliver svinet til a United fans, har jeg forstået dig ret?
Det er da Klart at du som united fan hader ham ekstra meget efter hans jubel-scener igår, det er kun forståeligt! Det er også kun forståeligt at du endnu bedre kan lide Neville. Jeg har bare svært ved at forstå de fans der forventer at man kan svine Tevez til alt det man vil, uden at der skal komme et modsvar!
Jeg glæder mig til kampen i næste uge, over 70000 mennesker der er imod en mand, det kan kun blive sjovt:lolol:
Lige præcis :D!! Sådan har jeg det også!
Er bare imod at nogle herinde prøvede at forklare at det Neville havde gang i var politisk korrekt :)
Jeg elsker ham for at gøre det, for han viser at han elsker United!
Og jeg glæder mig allerede til at han bytter trøje med Tevez næste gang, og ligger en lort på den i midtercirklen :D
Elrantiri
20-01-2010, 18:06
Hahaha det var ham der startede det? Det lyder da som en 1o årig knægt der skal forklare en lærer eller ens forældre noget når han er i klemme?:whine: Hvornår har han sagt at hele O.T skal rejse sig og hylde mig når jeg besøger O.T som City spiller? Han sagde før den første kamp at han ikke ville fejre en scoring! For at gå tilbage til din, han startede, så startede United fans med at svine ham til hele kamp igennem, fint nok, men så skal man ikke gå i chok over hans jubelscener næste gang han møder United?
Du skriver jo selv
"???? Undskyld mig, men var det ikke United fans der startede med at svine manden til da han besøgte United"
Og jeg svarer dig ved at skrive, at det var Tevez der startede, fordi han allerede inden de svinede ham skiftede til City (som jo er grunden til at de sviner ham), så hold dit "10 årig knægt" fis ude eller lad være med at skrive, for det er bare tåbeligt.
Der er heller ingen der går i chok over hans jubelscener, men vi sviner ham da, og det har han så ganske fortjent.
EDIT:
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_method=full%26objectID=21496412%26siteID=93463-name_page.html
''If I play for Manchester City I don't think the United fans will feel I am a traitor.
"They have to remember that at least as far as I know I have been thrown out of the club and I have to then study the best offers available for me."
Og der tager han grueligt fejl, som han jo fandt ud af.
ChristianR
20-01-2010, 18:06
Det du siger er det jeg hader ved fanmentaliteten, nemlig at man helst skal være snæversynet, og altid forsvare alt omkring ens klub. Det svare til at jeg skal hylde Rooney for at brække benet på Stephen Ireland, men samtidig være forarget, når Michael Brown brækker Rooneys ben. Det er i mine øjne dybt godnat.
Jeg siger ikke, man skal fjerne en hver form for sund fornuft eller objektivitet. Sund fornuft siger, at INGEN bør brække nogens ben. Derfor bør Rooney heller ikke brække nogens ben, hvilket du og jeg nok bør være forargede over, hvis han gør.
Jeg er også fortaler for, at man kan diskutere fodbold objektivt og være krittisk over for eget hold.
Men vi skal ikke være politisk korrekte eller objektive hele tiden. Det vil da være dræbende for fanmentaliteten. Vi skal hylde vores egne spillere og svine vores modstanderes spiller. Det er dobbeltmoralsk, og sådan er fodboldkulturen. Det er den især i England.
Du kan også bare se spansk fodbold, hvor hele Bernabeau rejser sig op og klapper af Ronaldinho eller Messi. Det er da en situation, hvor jeg savner noget dobbeltmorale. Du vil aldrig se mig stå på Old Trafford og klappe af Torres' flotte spil. (Såfremt han altså ikke bliver Unitedspiller;))
ChristianR
20-01-2010, 18:12
Så er vi på bølgelængde :) Du forventer ikke at Tevez skal opføre sig "pænt" når han bliver svinet til a United fans, har jeg forstået dig ret?
Ja. Jeg havde ikke forventet mig andet af den forræderiske, snotdumme argentiner.
Generelt har jeg det endda helt fint med sådanne provokationer fra spillerne. Det er det, der gør det hele så spændende og meget mere intenst. Neville er med til at gøre kampene mod Liverpool endnumere spændende og intense.
Tevez er med til at gøre Manchester-derbyerne endnumere intense og spændende, fordi hadet og modstanden til klubben vokser, når Tevez skaber sig og hovere.
Som du selv er inde på, gør det nok også returkampen omend endnumere spændende, når 70.000 mennesker er klar til at svine een enkelt spiller.
Elrantiri
20-01-2010, 18:14
Så du mener at du som United fan kan svinde Tevez til alt det du vil, og så samtidig forventer du at der ikke skal komme et modsvar fra Tevez' side? det giver jo ingen mening?
Næh.
Men det er en del af grunden til at jeg forstår folk der synes Tevez er et svin når han laver sådan nogle jubelscener, og at Neville ikke er det når han gør sådan noget.
Jeg synes heller ikke Gerrard ville blive et større svin (:p) af at juble på den måde ved en scoring for Pool, fordi han er lige så reel som Gary.
United DK
20-01-2010, 18:16
Jeg siger ikke, man skal fjerne en hver form for sund fornuft eller objektivitet. Sund fornuft siger, at INGEN bør brække nogens ben. Derfor bør Rooney heller ikke brække nogens ben, hvilket du og jeg nok bør være forargede over, hvis han gør.
Jeg er også fortaler for, at man kan diskutere fodbold objektivt og være krittisk over for eget hold.
Men vi skal ikke være politisk korrekte eller objektive hele tiden. Det vil da være dræbende for fanmentaliteten. Vi skal hylde vores egne spillere og svine vores modstanderes spiller. Det er dobbeltmoralsk, og sådan er fodboldkulturen. Det er den især i England.
Du kan også bare se spansk fodbold, hvor hele Bernabeau rejser sig op og klapper af Ronaldinho eller Messi. Det er da en situation, hvor jeg savner noget dobbeltmorale. Du vil aldrig se mig stå på Old Trafford og klappe af Torres' flotte spil. (Såfremt han altså ikke bliver Unitedspiller;))
Jeg er udemærket klar over, at man som fodboldfan ikke kan undgå at være dobbeltmoralsk, og generelt bestræber jeg mig heller ikke på at være politisk korrekt, eller andet sjov. Jeg er trods alt imod udlændingeinvasionen af engelsk fodbold, og det er sådan set dobbeltmoralsk, måske endda racistisk, hvis man er til de store ord. Jeg hylder heller ikke nogen, der gør det godt på Old Trafford, og jeg væmmes stadig over den klapsalve Ronaldo fik i sin tid, uanset om præstationen objektivt set var fantastisk, så er folk på Old Trafford der for at støtte United.
Der hvor jeg alligevel må trække i bremsen, er i tilfælde som i går, hvor jeg personligt ikke har noget imod, at Tevez jubler lidt mere end sædvanligt. Det er så fordi jeg i det tilfælde vælger at være objektiv, og når jeg normalt enten fryder mig, eller smiler når spillere provokere en tidligere fanskare, så kan jeg ikke få mig selv til at tude over Tevez' jubleri, og synes det er synd for de tilrejsende United-fans.
United-Allan33
20-01-2010, 18:18
Jeg snakker ikke om, at man ikke skal hade ham, jeg kan ikke selv fordrage ham, men lige mht. til hans jubel i går, kan jeg altså ikke blive stødt. Lad ham dog provokere, for han får det hele tilbage igen i returen.
Mit had til Tevez skyldes ikke hans juble igår, jeg havde hadet ham ligeså meget om han havde jublet eller ej.. men kan ikke se noget forkert i at folk går amok over det.. Fodbold fans er dobbeltmoralske, og sådan er livet
Næh.
Men det er en del af grunden til at jeg forstår folk der synes Tevez er et svin når han laver sådan nogle jubelscener, og at Neville ikke er det når han gør sådan noget.
Jeg synes heller ikke Gerrard ville blive et større svin (:p) af at juble på den måde ved en scoring for Pool, fordi han er lige så reel som Gary.
Ok så er vi næsten enige :) Lad os bare stoppe her. Igen jeg er her ikke for at provokere nogen.
http://img64.imageshack.us/img64/9052/neville.jpg
Ved godt det er en fuck finger, men herre gud det er jo harmløst, Tusindvis af city fans gjorde det samme, det bliver da ikke meget bedre af at de laver en Anja Andersen og lige tager pegerfingeren med !!
Men hvor er det også uheldigt at lige neto det øjeblik fanger de Neville, men kunne han vel ha' tænkt sig selv.. He's a RED
ChristianR
20-01-2010, 18:22
Der hvor jeg alligevel må trække i bremsen, er i tilfælde som i går, hvor jeg personligt ikke har noget imod, at Tevez jubler lidt mere end sædvanligt. Det er så fordi jeg i det tilfælde vælger at være objektiv, og når jeg normalt enten fryder mig, eller smiler når spillere provokere en tidligere fanskare, så kan jeg ikke få mig selv til at tude over Tevez' jubleri, og synes det er synd for de tilrejsende United-fans.
Så er vi da som udgangspunkt enige i, at politisk korrekthed er noget overvurderet pis:)
Med med hensyn til situationen igår, så er det jo ikke nogen børnehave. Der er ingen, der tuder. Der er ingen, der be'r om medlidenhed.
Der er bare en masse Unitedfans, der hadede Tevez tidligere og nu hader ham endnumere, fordi han hoverer og spiller smart efter, at han scorer mod vores klub.
At det ikke provokerer eller irriterer dig, at sådan en forræder hoverer og er nedladende overfor Unitedfans, kan jeg ikke forstå. Jeg kan dog godt sætte mig ind i, at du ikke begynder at græde eller synes, at det er synd for nogen.
Selvfølgelig irriterer det én at misfostret skal stå stolt og hovere foran United fansne, men jeg er ikke overrasket over det! Havde ikke forventet noget af misfostret, og er glad for at han opførte sig, som han gjorde! Nu ved vi bare, at Vidic ikke kan vente med at blive klar, for han har lige et regnskab som skal gøres op :D
schousboe9
20-01-2010, 18:55
Fra United - Burnley-tråden
Når jeg læser nogle indlæg herinde, så får jeg et indtryk a nogle fans, der mere går op i Chelsea end sit eget holds succes? Gud Bevares, de vinder, de vinder stort, men imod Sunderland? Hvad med at man glæder sig over sit eget holds præstationer, istedet for at "whine" over Chelsea.
Fra Birmingham - United-tråden
Ha' lidt tiltro til manden, og det spillermateriale i har i klubben. [...] Man kan desuden ikke tillade sig at sætte spørgsmålstegn ved, hvorfor han ikke kaster enorme summer efter spillere!
Fra City - United-tråden
Hmm altså du kan godt spille på et United nederlag så længe beløbet er stort nok, men samtidig vil du ikke risikere at de vinder og du så taber mange penge. Hmm ok det var lidt bedre, forstår det godt nu:)
Enten er man bare imod den slags provokationer, selvom det skulle komme fra en fra ens "eget" hold, eller også skal man også bare tage den som en mand, når det kommer fra en modspiller?
Og for dem, der ikke fangede den første gang:
Det er to ting, enten er man bare Imod provokationer a den slags, og så er det ligemeget om det er en fra ens eget hold, eller også skal man lade være med at være smålig og synes det stille sig fuldstændig uforstående overfor Tevez eller andre der provokerer united fans eller ledelsen?
Og endelig dit svar til Glory, der siger, at han kort og godt er ligeglad med, hvad andre synes om hans holdninger:
Se det er lidt bedre! det er fint at synes det, så længe man ikke kommer med latterlig forklaringer på, hvor man straks kaster sig i forklaringer om hvorfor det Neville gjorde var ok, hvorimod det tevez gjorde ikke var!
Ingen lektioner at hente her, nej... Måske er det dine formuleringer, jeg har misforstået, men det lyder ærlig talt en kende nedladende. Og mht. at bruge tid på at finde ovenstående, så var det enten dét eller opvasken.
For afrundingens skyld vil jeg da gerne understrege, at jeg på ingen måde kan hidse mig op over Tevez opførsel i går. Det får han jo tilbage, og den slags hører sgu med. Det var hans udtalelser og beskyldninger mod Ferguson og klubben umiddelbart efter skiftet i sommer, der satte mit pis i kog. Havde han bare holdt sit indbildte lort for sig selv, havde jeg sikkert stadig kunne holde ham ud idag. Ikke en gang skiftet til City i sig selv generede mig synderligt, for jeg fandt det bare komisk, at ingen storklubber ville have ham, så han måtte et trin ned.
Ved godt det er en fuck finger, men herre gud det er jo harmløst, Tusindvis af city fans gjorde det samme, det bliver da ikke meget bedre af at de laver en Anja Andersen og lige tager pegerfingeren med !!
Men hvor er det også uheldigt at lige neto det øjeblik fanger de Neville, men kunne han vel ha' tænkt sig selv.. He's a RED
Jeg synes, at det er latterligt, hvis Neville får karantæne. Tevez står og provokere ham, og så skal han bare stå som en anden skoledreng at kigge på det? Jeg vil skulle da også have givet Tevez fingeren, det tror jeg samtlige herinde ville have gjort. Der er forhelvede følelser involveret, og fodbold bliver netop for robotagtigt, hvis man giver Neville karantæne eller bøde for at give en anden mand fingeren, når han bliver provokeret.
Carlos Tevez måtte da gerne juble igår overfor os fans. Det var da også følelser fra hans side, jeg synes bare, at han hurtigt glemte, at fansne støttede ham i hele hans svære 2. sæson, og derfor fandt jeg det usmageligt.
Er da bare helt vildt træt af at dommere bare ikke har en højere standard!
Måske var det ikke dommeren der ødelagde alt for os igår, og måske kan man ikke bebrejde ham for ikke at se film.
Men utallige gange laver han fejl ved frispark og kan også huske en situation hvor han dømte hjørnespark til City hvor det langt fra kunne kaldes hjørnespark.
Og som sagt ødelagde det ikke alt for os, men det provokerede da spillerne til at blive ophidsede, få gule kort, osv.
Og i mit hoved er det bare ikke godt nok til Premier-League, liga cup, Fa cup og hvad dommerne eller render og dømmer. :(
Fra United - Burnley-tråden
Fra Birmingham - United-tråden
Fra City - United-tråden
Og for dem, der ikke fangede den første gang:
Og endelig dit svar til Glory, der siger, at han kort og godt er ligeglad med, hvad andre synes om hans holdninger:
Ingen lektioner at hente her, nej... Måske er det dine formuleringer, jeg har misforstået, men det lyder ærlig talt en kende nedladende. Og mht. at bruge tid på at finde ovenstående, så var det enten dét eller opvasken.
For afrundingens skyld vil jeg da gerne understrege, at jeg på ingen måde kan hidse mig op over Tevez opførsel i går. Det får han jo tilbage, og den slags hører sgu med. Det var hans udtalelser og beskyldninger mod Ferguson og klubben umiddelbart efter skiftet i sommer, der satte mit pis i kog. Havde han bare holdt sit indbildte lort for sig selv, havde jeg sikkert stadig kunne holde ham ud idag. Ikke en gang skiftet til City i sig selv generede mig synderligt, for jeg fandt det bare komisk, at ingen storklubber ville have ham, så han måtte et trin ned.
Det er da fedt at du tager tingene ud a sammenhæng :) Hvis du skulle kommentere på det, så vær venlig og tage HELE teksten, så man kan læse sammenhæng! Du burde også tage de andre indlæg, dem jeg mine svar er rettet imod, så folk kan se hvorfor jeg har skrevet disse svar.
Det er lidt småligt at tage tingene ud a sammenhæng, synes jeg! Jeg kan da stadig ikke se, at jeg gør det for at hovere eller belære jer fremhæve at jeg er en Barca fan og derfor meget bedre end jer?
Kan det egentlig have noget at gøre med at du tror Barca fans er nedladende? For hvis problemet ligger der, så er det jo rent faktisk ikke mit eller andre barca fans problem at du har det på denne måde? Jeg er hverken nedladende eller er ude på at belære dig eller nogen andre herinde. Jeg er her for at tage del i en diskussion. Jeg har nogle meninger som jeg skriver og argumentere for derefter. Du behøver ikke at være enig med mig, men forvent ikke at jeg skal have den samme holdning som dig eller de andre angående Tevez sagen.
JumpingCarrot
20-01-2010, 19:49
Jeg synes, at det er latterligt, hvis Neville får karantæne. Tevez står og provokere ham, og så skal han bare stå som en anden skoledreng at kigge på det? Jeg vil skulle da også have givet Tevez fingeren, det tror jeg samtlige herinde ville have gjort. Der er forhelvede følelser involveret, og fodbold bliver netop for robotagtigt, hvis man giver Neville karantæne eller bøde for at give en anden mand fingeren, når han bliver provokeret.
Carlos Tevez måtte da gerne juble igår overfor os fans. Det var da også følelser fra hans side, jeg synes bare, at han hurtigt glemte, at fansne støttede ham i hele hans svære 2. sæson, og derfor fandt jeg det usmageligt.
Enig omkring karantænen. Men det undrer jo ikke nogen, at FA går hårdt efter Gaz :)
Med hensyn til Tévez, så kan jeg ikke se det forkerte i det.
Jeg synes, det var rigtigt sødt, da han valgte at hovere, fordi han scorede på et tvivlsomt straffespark. Wow, lidt sej er han. Den situation gør ham kun endnu mere til grin.
Jeg er enig i, at det kan være usmageligt at hovere på den måde, han gjorde, når han har været ELSKET blandt os. MEN jeg kan godt nok sagtens forstå ham, og derfor synes jeg slet, slet ikke, det var usmageligt gjort af ham over for United og fans af klubben.
Altså, der blev buhet og sunget af ham under HELE kampen, da vi mødte City i efteråret. Og i går blev der buhet og sunget af ham hele vejen. Gu' fanden må han da så reagere på det. Præcis ligesom Nevilles pis ryger helt i kog, når Tévez opfører sig som et svin, så må Tévez' pis da ryge helt i kog, når han oplever, hvordan de, der tidligere elskede ham, pludselig er entydigt imod ham.
At han så har historie hos United og var elsket meget højt, synes jeg ikke spiller ret meget ind. Jeg kunne forstå det, hvis det var en fraktion på 4.000 fans - f.eks. - der var imod ham, og han så opførte sig sådan. Men når han har et helt stadion (og en del af det i går) og en hel fanskare imod sig, så forventer jeg på ingen måde, han udviser den mindste respekt for os. Så ville han sgu også være fesen (endnu mere).
Enig omkring karantænen. Men det undrer jo ikke nogen, at FA går hårdt efter Gaz :)
Med hensyn til Tévez, så kan jeg ikke se det forkerte i det.
Jeg synes, det var rigtigt sødt, da han valgte at hovere, fordi han scorede på et tvivlsomt straffespark. Wow, lidt sej er han. Den situation gør ham kun endnu mere til grin.
Jeg er enig i, at det kan være usmageligt at hovere på den måde, han gjorde, når han har været ELSKET blandt os. MEN jeg kan godt nok sagtens forstå ham, og derfor synes jeg slet, slet ikke, det var usmageligt gjort af ham over for United og fans af klubben.
Altså, der blev buhet og sunget af ham under HELE kampen, da vi mødte City i efteråret. Og i går blev der buhet og sunget af ham hele vejen. Gu' fanden må han da så reagere på det. Præcis ligesom Nevilles pis ryger helt i kog, når Tévez opfører sig som et svin, så må Tévez' pis da ryge helt i kog, når han oplever, hvordan de, der tidligere elskede ham, pludselig er entydigt imod ham.
At han så har historie hos United og var elsket meget højt, synes jeg ikke spiller ret meget ind. Jeg kunne forstå det, hvis det var en fraktion på 4.000 fans - f.eks. - der var imod ham, og han så opførte sig sådan. Men når han har et helt stadion (og en del af det i går) og en hel fanskare imod sig, så forventer jeg på ingen måde, han udviser den mindste respekt for os. Så ville han sgu også være fesen (endnu mere).
Bedre kan det ikke siges :)
schousboe9
20-01-2010, 19:58
@ Pep
Jeg forventer heller ikke, vi skal være enige om alt. Overhovedet ikke. Det er blandt andet én af grundene til, jeg følger med herinde: for at høre folks synspunkter, som ofte er anderledes end mine. Jeg syntes bare, dine indlæg virkede meget nedladende og belærende, men det var som sagt måske bare dine formuleringer.
Og mht. andre klubbers fans på 'vores' forum, så er det for det første overhovedet ikke noget, jeg skal godkende, og for det andet, så er alle - for mit vedkommende - naturligvis meget velkomne. Jeg opfattede bare dine indlæg nedladende, og da vi allerede har haft én Barcelona-fan herinde til at fortælle os, hvor meget vi tager fejl om mange ting, så behøvede jeg personligt ikke endnu én. Og da slet ikke omkring en sag, som man sandsynligvis slet ikke kender hele forløbet i. Ved jeg dog ikke, om du gør. Og nej, jeg synes ikke alle Barcelona-fans er nedladende, jeg syntes som sagt bare, det pegede i den retning.
Men til sammenligning, så er der nogle Barcelona-fans, der synes om Eto'o, hvad mange af os synes om Tevez, mens andre mener, han blev uretfærdigt behandlet og derfor stadig har en stor stjerne. Jeg ved dog intet om Eto'os afgang, så jeg udtaler mig ikke om den eller stiller spørgsmålstegn ved folks forskellige holdninger.
@ Pep
Jeg forventer heller ikke, vi skal være enige om alt. Overhovedet ikke. Det er blandt andet én af grundene til, jeg følger med herinde: for at høre folks synspunkter, som ofte er anderledes end mine. Jeg syntes bare, dine indlæg virkede meget nedladende og belærende, men det var som sagt måske bare dine formuleringer.
Og mht. andre klubbers fans på 'vores' forum, så er det for det første overhovedet ikke noget, jeg skal godkende, og for det andet, så er alle - for mit vedkommende - naturligvis meget velkomne. Jeg opfattede bare dine indlæg nedladende, og da vi allerede har haft én Barcelona-fan herinde til at fortælle os, hvor meget vi tager fejl om mange ting, så behøvede jeg personligt ikke endnu én. Og da slet ikke omkring en sag, som man sandsynligvis slet ikke kender hele forløbet i. Ved jeg dog ikke, om du gør. Og nej, jeg synes ikke alle Barcelona-fans er nedladende, jeg syntes som sagt bare, det pegede i den retning.
Men til sammenligning, så er der nogle Barcelona-fans, der synes om Eto'o, hvad mange af os synes om Tevez, mens andre mener, han blev uretfærdigt behandlet og derfor stadig har en stor stjerne. Jeg ved dog intet om Eto'os afgang, så jeg udtaler mig ikke om den eller stiller spørgsmålstegn ved folks forskellige holdninger.
Det er også helt fair. Jeg ved nu en del om Tevez sagen, så jeg ved hvad jeg snakker om :) Hvis du har forstået mine indlæg som nedladende ment, så undskylder jeg, men jeg mener ikke jeg har formuleret mig nedladende :) Jeg er herinde for at diskutere engang imellem, dog vil jeg ikke blande mig alt for meget i hvad i diskuterer, men nu blev der svaret rimelig meget på mit indlæg, var nødt til at svare på de spørgsmål der efterhånden opstod :)
Jeg hører nok til dem der mener Eto'o var lidt irriterende, og jeg er glad for at han er væk! Hvis jeg og HELE Camp Nou en dag også begyndte at buhe a ham og svine ham godt og grundigt til, så vil jeg også forvente at der vil komme et modsvar fra hans side, i form a vilde jubelscener og provokationer mod os, selvom han har sagt han aldrig vil fejre et mål mod Barca :)
Nårh, jeg undskylder endnu engang hvis jeg har fremstået som en nedladende person, for det har ikke været intentionen.
schousboe9
20-01-2010, 20:12
Jamen, så undskylder jeg, at jeg ikke opfattede dine indlæg rigtigt. Og velkommen til i øvrigt. :)
Jeg er ret sikker på at United klare det hele på Oldtrafford, så ingen bekymring der.
Jeg må indrømme jeg synes Tevez er en klasse spiller, og jeg blev sku ked af det da han forlod os.
Jeg har ikk så meget tilovers for ham mere, når han opfører sig på den måde.
Men hvor er det fedt at han viser endnu en gang at SAF burde starte med ham inde noget mere da han var i United. Så kan SAF forhælvede lære det!!!!!!
Han gav Tevez et tilbud om en kontrakt alt alt for sent, og hvis jeg var ham
ville jeg ikke tøve emd at smutte, dog ikke lige til Manchester city.
Han viser endnu engang at han er langt langt langt bedre end Berbatov, som Ferguson foretræk istedet.
Jeg blev selfølgelig lidt sur over at United kom bagud igår, men jeg synes det var klasse at Tevez viste klassen overfor Sir Alex Ferguson.
Personligt synes jeg at det var en af hans største fejl gennem sin tid i United: At sælge Tevez. Se bare hvor han bumber når han får lidt tillid.
Jamen, så undskylder jeg, at jeg ikke opfattede dine indlæg rigtigt. Og velkommen til i øvrigt. :)
Tak Tak:)
United-Allan33
20-01-2010, 20:41
Jeg er ret sikker på at United klare det hele på Oldtrafford, så ingen bekymring der.
Jeg må indrømme jeg synes Tevez er en klasse spiller, og jeg blev sku ked af det da han forlod os.
Jeg har ikk så meget tilovers for ham mere, når han opfører sig på den måde.
Men hvor er det fedt at han viser endnu en gang at SAF burde starte med ham inde noget mere da han var i United. Så kan SAF forhælvede lære det!!!!!!
Han gav Tevez et tilbud om en kontrakt alt alt for sent, og hvis jeg var ham
ville jeg ikke tøve emd at smutte, dog ikke lige til Manchester city.
Han viser endnu engang at han er langt langt langt bedre end Berbatov, som Ferguson foretræk istedet.
Jeg blev selfølgelig lidt sur over at United kom bagud igår, men jeg synes det var klasse at Tevez viste klassen overfor Sir Alex Ferguson.
Personligt synes jeg at det var en af hans største fejl gennem sin tid i United: At sælge Tevez. Se bare hvor han bumber når han får lidt tillid.
Fed ironi :whine:
Få en United-kontrakt alt for sent. Hvad fanden er det for en stolthed? Tevez havde selv underskrevet en 2-årig lejekontrakt, så kan han da bare respektere den.
Jeg er heldigvis sikker på, at der vil sidde et helt stadion i returkampen, der vil fortælle Tevez, at deres respekt er hos Ferguson.
United-Allan33
20-01-2010, 20:53
Få en United-kontrakt alt for sent. Hvad fanden er det for en stolthed? Tevez havde selv underskrevet en 2-årig lejekontrakt, så kan han da bare respektere den.
Jeg er heldigvis sikker på, at der vil sidde et helt stadion i returkampen, der vil fortælle Tevez, at deres respekt er hos Ferguson.
Desværre er OT ved at blive fyld med Agger typer, typer som støtter andre spillere frem for ens egen manager, og kommer for at se spillerne og IKKE Manchester United...Føj for satan
Desværre er OT ved at blive fyld med Agger typer, typer som støtter andre spillere frem for ens egen manager, og kommer for at se spillerne og IKKE Manchester United...Føj for satan
Enig, men jeg tror nu nok, at Stretty skal være efter Tevez. Vi så i september, at han blev buhet ud ved hver boldberøring, jeg tror bestemt ikke, at hans handlinger igår, har mildnet hadet hos os. Tværtimod.
Enig, men jeg tror nu nok, at Stretty skal være efter Tevez. Vi så i september, at han blev buhet ud ved hver boldberøring, jeg tror bestemt ikke, at hans handlinger igår, har mildnet hadet hos os. Tværtimod.
Jeg er også ret sikker på Streetty nok skal give ham. Hvis han synes det var slemt i september, så bliver det hans væreste marridt på onsdag...
Tja. Kender nogen den sande historie om hvornår han blev tilbudt en kontrakt og hvordan.
Har detsværre nok en ide om at Tevez har ret, taget den økonomiske situation i betraktning.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5875614,00.html
Igen viser Carlos Tevez, at han er en ynkelig bitter mand. Det var ham, der ikke vil skrive under på en kontrakt, og baseret på sidste sæson, så var Tevez ikke sin pris værd.
Nogen der har "historien" om hvornår han blev tilbudt en kontrakt og lidt af indholdet.
Altså om jeg fik tilbud en kontakt dagen den gamle gik ud, ville jeg nok også blive lidt pist.
United gav et tilbud til ejeren af Tevez. Det lød vidst på omkring 25 mio £. Det afslog Tevez, og han skiftede istedet til City for ca. tilsvarende situation. Resten af historie.
Stuhrdrengen
21-01-2010, 17:32
MIn version:
Tevez havde solgt sin krop og sjæl til en iransk pengemand, og det har muligvis været en af årsagerne til at forhandlingerne gik i hårdknude. United forsøgte at presse på, ved at trække forhandlingerne til tæt mod sommer. Derudover havde United netop betalt en stor sum for Berbatov, som Tevez først skulle slå af for at kunne komme i startopstillingen. Tevez var ikke klar til at kæmpe mere for det, og derfor skiftede han. Ærgeligt for ham, for var han blevet var han da vidst foran Berbatov på nuværende tidspunkt.
Som sagt så er ovenstående historie. Fremtiden er at Tevez vil være jagtet vildt på onsdag. Jeg ser frem til det med et stort smil.
Bud Spencer
21-01-2010, 17:43
Gary Neville is a red! :devilll:
Elrantiri
21-01-2010, 17:54
Gary Neville is a red! :devilll:
Carlos Tevez is a twat :devill:
Carlos Tevez is a money grabbing whore.
Don Kafai
21-01-2010, 22:02
Drømmescenarie: Vi kommer foran stort på Old Trafford, og kommer sikkert videre. Tevez bliver skifte ud, og klappes hånligt af banen af 76.000 fans der bryder ud i "Who's that twat from Argentina...!
Mareridtet: Vi er foran 1-0, og Tevez udligner i 95. minut, og løber hånligt ned mod Stretford End med de to håndflader bag ørerne.
Man kan sige meget om Tevez, men det er historier som hans der gør denne sæson så fantastisk. Titler og trofæer er vel altid det man helst vil vinde, men nøj det er altså også tilfredsstillende at lukke munden på sine rivaler!
Smaakage
21-01-2010, 22:33
http://www.bold.dk/nyt/Tevez-overfalder-Neville-verbalt
Tevez giver en forklaring på hans jubel, der tydeligvis var rettet mod Gaz.
Kan han vel ikke rigtig klandres for.
Smart helgardering i tilfælde af at City får prygl på OT.
Hartvigsen
21-01-2010, 23:29
Jeg forstår udemærket godt manden. Jeg havde gjort det samme!
Men en anden ting er at jeg hader ham som pesten, men jeg forstår godt han håner Gaz!
RuudVanNissetøj
22-01-2010, 00:00
Lad ham bare snakke....fakta er, at Neville bare bakker manageren op og det kan jeg godt forstå. Den sidste sæson viste Tevez ikke større værdi på banen end 2 kopper pis - han var jo i store dele af spillet piv elendig. At han så kan prale med en god sæson nu er vel fair nok, men til den pris og løn han går til må man vel næsten også forvente en form for produktivitet. Jeg savner ham abosolut ikke og lur mig om han ikke på et eller andet tidspunkt smækker med døren i City når det ikke går hans vej lige som han har gjort i mere eller mindre alle transfersager (Boca - Corienthians - West Ham - United - City ??) Hver gang var han til sidst et røvhul af dimensioner så vidt jeg husker.
Lad ham bare snakke....fakta er, at Neville bare bakker manageren op og det kan jeg godt forstå.
Faktum er at det et et punkt hvor Neville ikke ved nok om sagerne, og skal derfor holde sin mund.
Der er jo andet i det end lige præstationerne på banen, når man skal ligge 25 mio pund for en spiller: Truppen som helhed, marketing, evt. vidersalg osv.
Det har united folk ansat til at vurdere, og Neville er ikke en af dem.
Hvis han fik et spørgsmål om Tevez skulle han holde sig til at snakke om den tid han var i united og ellers sige, at nu fokusere vi på os selv og dem der er her nu.
Han skal ikke vurdere hvem der er pengene værd eller ej. Så er det klart han vil få nogle over næsen, når og hvis han en dag løber ind i de spillere han kommentere negativt.
United DK
22-01-2010, 07:43
Var Tevez skiftet til f.eks. Inter, og skiftet var sket uden smækken med døren, så havde Neville nok bare været diplomatisk, men når han skifter til City, og smækker med døren samtidig, så har han nok bare haft lyst til at svine ham til.
Var Tevez skiftet til f.eks. Inter, og skiftet var sket uden smækken med døren, så havde Neville nok bare været diplomatisk, men når han skifter til City, og smækker med døren samtidig, så har han nok bare haft lyst til at svine ham til.
Så skal han også forvente at få en sviner igen, og det er helt på sin plads.
schousboe9
22-01-2010, 07:57
Jeg tvivler nu også på, Neville er blevet tøsesur. Han har sikkert fået sig et godt grin som os andre og glæder sig bare endnu mere til at tvære den twat ud på OT!
Hvor i det som Neville siger, sviner han Tevez ?
Elrantiri
22-01-2010, 11:25
Hvor i det som Neville siger, sviner han Tevez ?
At det var godt at Ferguson skilte sig af med Tevez. Om han så har sagt det eller ej er så spørgsmålet.
Historien er egentlig lidt mærkelig, for Tevez reagerer på avisartikler som hans holdkammerater efter sigende har oversat for ham, kildekritikken er ikke overdrevet fra hans side af.
United DK
22-01-2010, 11:42
Så skal han også forvente at få en sviner igen, og det er helt på sin plads.
Jeg tror heller ikke Neville er blevet videre fornærmet.
United-Allan33
22-01-2010, 12:08
Faktum er at det et et punkt hvor Neville ikke ved nok om sagerne, og skal derfor holde sin mund.
Der er jo andet i det end lige præstationerne på banen, når man skal ligge 25 mio pund for en spiller: Truppen som helhed, marketing, evt. vidersalg osv.
Det har united folk ansat til at vurdere, og Neville er ikke en af dem.
Hvis han fik et spørgsmål om Tevez skulle han holde sig til at snakke om den tid han var i united og ellers sige, at nu fokusere vi på os selv og dem der er her nu.
Han skal ikke vurdere hvem der er pengene værd eller ej. Så er det klart han vil få nogle over næsen, når og hvis han en dag løber ind i de spillere han kommentere negativt.
som jeg har læst det som neville sagde ang. Tevez transfer, så siger han ikke noget om at tevez ikke er 25 millioner værd, men at han støtter Fergie, hvis fergie skulle mene at han ikke var, grundet SAF mange år i gamet og sjældent tager fejl. Han vurdere netop ikke om tevez er pengene værd, men forholder sig til den kendsgerning at Fergie ikke mente dette.
Stolheden ligger i at give en mand chancen og ikke rådne ham op på bænken, når han er en fantastisk fodboldspiller. Og du skal ikke argumentere for at han fik chancen, for nej det fik han ikke. Han stardede for det meste inde i CC, og fik halve halvege i Premier League og Champions Legaue.
Jeg er sikker på at Old Trafford vil bue Tevez ud, det er jeg skam ikke i tvivl om, for det ville jeg også selv gøre hvis jeg sad på Stadion. Jeg tænker bare samtidig at Tevez kunne blive en kæmpe spiller i United.
Jeg støtter SAF. Men jeg er også et voksent menneske, som selv kan tage stilling til managerens beslutninger. Dvs. jeg er ikke enig i alt hvad han laver og foretager sig bare fordi han hedder Ferguson. Næste gang du kommentere vil jeg godt have noget seriøst istedet for. føj for satan.
United-Allan33
23-01-2010, 09:28
Jeg støtter SAF. Men jeg er også et voksent menneske, som selv kan tage stilling til managerens beslutninger. Dvs. jeg er ikke enig i alt hvad han laver og foretager sig bare fordi han hedder Ferguson. Næste gang du kommentere vil jeg godt have noget seriøst istedet for. føj for satan.
Jeg skal nok komme med noget mere seriøst næste gang du laver et indlæg man kan tage seriøst.. men med den holdning du har, hvor du tager Tevez parti frem for SAF, og selvom United netop har tabt til City, så har du stadig overskud til at glæde dig over en City spiller!!!!!!!!! men ok du blev LIDT sur da han scorede, så med den slags holdninger skal du ikke regne med at kunne bestemme hvordan jeg kommenterer dine indlæg...
Du behøver ikke være enig i ALT han foretager sig, det tror jeg der er mange der ikke er, men man hovere og glæder sig ikke når en City spiller score.. Uanset om det viser sig at være en fejl at have ladet Tevez smutte (selvom det VAR tevez selv der smuttede) så støtter man SAF.. Man turns his back on his family well he just ain't no good
Glory Man United
23-01-2010, 09:34
Med det indlæg kan man vel have lov til at betvivle dit tilhørsforhold, eller....?
Synes nu ikke du virker specielt voksen, sorry to say
Lad os nu få lidt facts på bordet omkring Carlos Tevez. Han spillede i sin første sæson 48 kampe. I den anden sæson spillede han 51 kampe. Selvfølgelig var flere fra bænken i anden sæson, men det var vel også meget logisk, når hans præstationer var markant dårligere i anden sæson i forhold til det første. 5 Premier League mål understøtter dette. Desuden kom Dimitar Berbatov for 30 mio £, så at Tevez havde forventet samme spilletid, viser lidt om hvordan han er skruet sammen oppe i hovedet. Selv Rooney var nødsaget til at spille venstremidt i store dele af sæsonen, for at ofre sig for holdet.
Fair nok. Tevez er utilfreds, den store kæmper på banen er en kylling udenfor, der ikke tør kæmpe for sin plads. Tevez ryster på hovedet, når han bliver taget ud efter en skuffende præstation. Tevez viser flere gange dårlig og egoistisk attitude. Men United-fans støtter ham og står ved hans side. Synger hans navn højlydt på Old Trafford hver eneste kamp, og opfordrer Fergie til at købe ham.
Ferguson og United prøver med et bud på omkring 25 mio £. En god og høj pris for en spiller, der i den forgangende sæson kun har slået igennem i Carling Cuppen. Tevez afslår og viser vel egentlig, at United fansne aldrig har været så nære til hans hjerte som manden ellers flere gange har givet udtryk for.
Tevez skifter så til en af vores værste rivaler. Manchester City. En klub, der ikke har vundet noget i 33 år, ikke spiller i Europa, men som kan give en store løn. Et skifte til Liverpool ville næsten have været bedre, da det rent sportsligt er/var bedre end City, så hans skiftede lugtede høj grad også af pengene han ville få. Jeg er ret sikker på, at City ikke var den eneste klub, der var interesserede i Tevez.
Nå, da Tevez så har forladt vælger han at beskylde Ferguson og United for at lyve angående et kontraktudspil der skulle have fundet sted i januar. Tevez sagde, at det ikke havde fundet sted, men det viste sig, at der havde været forhandlinger og kontakt mellem MSI og United.
Derudover udtaler Tevez, at han vil juble Ferguson op i hovedet, hvis han skulle møde og score mod United.
I januar 2010 sker det så. Han tysser på fansne, Gary Neville og Ferguson ved sin fejring af scoringen. Ikke noget med respekt for hans elskede fans på trods af, at vi støttede ham.
Så derfor anser jeg dem som støtter Tevez for værende med City og imod United.
United-Allan33
23-01-2010, 10:10
Lad os nu få lidt facts på bordet omkring Carlos Tevez. Han spillede i sin første sæson 48 kampe. I den anden sæson spillede han 51 kampe. Selvfølgelig var flere fra bænken i anden sæson, men det var vel også meget logisk, når hans præstationer var markant dårligere i anden sæson i forhold til det første. 5 Premier League mål understøtter dette. Desuden kom Dimitar Berbatov for 30 mio £, så at Tevez havde forventet samme spilletid, viser lidt om hvordan han er skruet sammen oppe i hovedet. Selv Rooney var nødsaget til at spille venstremidt i store dele af sæsonen, for at ofre sig for holdet.
Fair nok. Tevez er utilfreds, den store kæmper på banen er en kylling udenfor, der ikke tør kæmpe for sin plads. Tevez ryster på hovedet, når han bliver taget ud efter en skuffende præstation. Tevez viser flere gange dårlig og egoistisk attitude. Men United-fans støtter ham og står ved hans side. Synger hans navn højlydt på Old Trafford hver eneste kamp, og opfordrer Fergie til at købe ham.
Ferguson og United prøver med et bud på omkring 25 mio £. En god og høj pris for en spiller, der i den forgangende sæson kun har slået igennem i Carling Cuppen. Tevez afslår og viser vel egentlig, at United fansne aldrig har været så nære til hans hjerte som manden ellers flere gange har givet udtryk for.
Tevez skifter så til en af vores værste rivaler. Manchester City. En klub, der ikke har vundet noget i 33 år, ikke spiller i Europa, men som kan give en store løn. Et skifte til Liverpool ville næsten have været bedre, da det rent sportsligt er/var bedre end City, så hans skiftede lugtede høj grad også af pengene han ville få. Jeg er ret sikker på, at City ikke var den eneste klub, der var interesserede i Tevez.
Nå, da Tevez så har forladt vælger han at beskylde Ferguson og United for at lyve angående et kontraktudspil der skulle have fundet sted i januar. Tevez sagde, at det ikke havde fundet sted, men det viste sig, at der havde været forhandlinger og kontakt mellem MSI og United.
Derudover udtaler Tevez, at han vil juble Ferguson op i hovedet, hvis han skulle møde og score mod United.
I januar 2010 sker det så. Han tysser på fansne, Gary Neville og Ferguson ved sin fejring af scoringen. Ikke noget med respekt for hans elskede fans på trods af, at vi støttede ham.
Konge indlæg!!!!! Simpelhen klasse.. jeg vil allerede nu gerne norminere dette til Årets indlæg 2010...
Og din sidste sætning kan ikke være mere rigtig..
fantastisk indlæg dines og fuldkommen enig med dig
ChristianR
23-01-2010, 12:45
Det er jo den allerede aftale købsklausul på de £25 mio, United forsøger at benytte sig af. Det skal Kia J. ifølge kontrakten acceptere. Det var altså ikke Tevez, der afslog de £25 mio, da de skulle gå til Kia. Men budet blev retmæssigt accepteret af Kia J, hvorefter Tevez afslog Uniteds kontraktudspil.
Jeg ved ikke, om det var det, du mente. Men så fik vi penslet det mere ud. Ellers er jeg selvfølgelig enig i resten af indlægget.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.