Se fuld version : CC: Manchester City - Manchester United
Daniel Ganji
19-01-2010, 21:57
Magen til sådan en usympatisk fyr som Tevéz, skal man lede længe efter!
har egentlig en rimelig god fornemmelse mht kampen, da jeg mener, at vi har spillet dem ud af banen i store dele af 1. halvleg!! Lidt ærgerligt at de får det straffe, som mener burde være et frispark på kanten af feltet, da Rafael nærmest ikke rører ham anden gang, men ja tydeligvis hiver i ham første gang udenfor feltet ..
Det irriterer mig dog virkelig at misfostret får lov til at score, og at han så skaber sig så meget, som om han har afgjort VM-finalen! Men ja, som sagt tror jeg at vi hiver den hjem, da vi sidder på alt spil og har godt styr på dem!! Bellamy er dog ufattelig irriterende med hans hurtighed, som har skabt store problemer for Rafael :)
Jeg tror ganske enkelt, at det er den dårligste dommerpræstation, jeg har set i denne sæson endnu:
1. Der er på ingen måde straffe, idet Rafael slipper sit tag udenfor feltet.
2. Tevez burde være smidt ud med 2 gule kort: Det første for sin vanvidstackling på Brown. Det næste for at provokere publikum efter straffesparket
3. Bellamy kan lave svinestreg på svingestreg uden at blive straffet.
Det er skandaløst, at en dommer på den måde kan være partisk. Det er skuffende og helt ufatteligt frustrerende.
Og til sidst: Hold kæft, hvor jeg hader Tevez, den Judas. Ufatteligt at han skal provokere de fans, der har støttet ham i sin sidste svære sæson i United. Manden er og bliver et dumt svin.
Refstrup
19-01-2010, 21:58
Mike Dean er og bliver en ringe dommer.
Hvordan kan der være straffe der? Det er jo så langt væk. Vi er i England, ikke i Spanien.
Og så nær Bellamy flæsker Valencia, så er det er det okay. Nej ikke gult kort... Og hver gang Bellamy skal snakke med dommeren løber han fra det. Var det 4 slemme frispark han lavede? Og stadig ikke gult. Skidt dømt..
Forseelsen bliver begået uden for feltet. Der er frispark og det er det. Nu er det 3 gang i træk, at et straffe bliver dømt på et tyndt grundlag mod os. I dag, mod Hull og mod Pompey. Er lidt træt af det. Rafael har være ufattelig ringe, og egner sig ikke til kampe som disse.
Jeg håber inderligt, at Rooney eller en anden slagter Tevez. Det vil jeg nyde så meget, den latterlige overvægtige argentiner af et scarface. Fuck hvor han sej var? Han er sådan et lavt lavt menneske, og det fik vi bevist endnu gang i dag. Pengeslugende luder. Kæft hvor jeg væmmes over synet af ham man.
1-1 er ok resultat at tage til Old Trafford til, men vil gerne have, at vi lukker munden på City og Tevez. Klamme svin.
Refstrup
19-01-2010, 22:00
Jeg tror ganske enkelt, at det er den dårligste dommerpræstation, jeg har set i denne sæson endnu:
1. Der er på ingen måde straffe, idet Rafael slipper sit tag udenfor feltet.
2. Tevez burde være smidt ud med 2 gule kort: Det første for sin vanvidstackling på Brown. Det næste for at provokere publikum efter straffesparket
3. Bellamy kan lave svinestreg på svingestreg uden at blive straffet.
Det er skandaløst, at en dommer på den måde kan være partisk. Det er skuffende og helt ufatteligt frustrerende.
Og til sidst: Hold kæft, hvor jeg hader Tevez, den Judas. Ufatteligt at han skal provokere de fans, der har støttet ham i sin sidste svære sæson i United. Manden er og bliver et dumt svin.
Er helt enig. Det er meget tydelig, at den tackling Rafael laver er begået uden for feltet. Og så falder Bellamy. Selv vinden kan jo vælte ham, når han kan falde der. Rigtig dårlig dømt..
Evans lav dit kungfu på Tevez! Det ville være klasse. Og så skal Rooney også lige lægge ham det, samt vi får en sejr. Det ville være skønt
United DK
19-01-2010, 22:00
Når jeg så det sjove i Adebayors jubel mod Arsenal, så kan jeg ikke have en meget anderledes holdning til Tevez'. Han er i sin gode ret til at juble som han vil.
Det er sgu nok den mest korrupte dommer præstation jeg har set længe.
der skal man til italien for at kunne være med.
Her er ikke tale om dommer fejl her er tale om at United ikke må komme i finalen.
Tevez det lille svin prøver at brække benet på Brown uden så meget som en løftet pege finger fra dommeren Bellamy laver lige to til gult inden for et minut
uden dog at få et eneste. Man gider sgu næsten ikke at se 2 halvleg.
vi er jo magteløse med den her idiot med fløjten
Hl-Glory
19-01-2010, 22:03
Håber virkelig vi sætter os på kampen igen og køre en sejr hjem, så Tevéz ikke kan bruge sin scoring til en skid, føj for fanden.
Vi spiller bolden godt rundt, men synes ikke vi har skabt så meget, det må komme i anden halvleg.
Come on United!
Når jeg så det sjove i Adebayors jubel mod Arsenal, så kan jeg ikke have en meget anderledes holdning til Tevez'. Han er i sin gode ret til at juble som han vil.
Ikke i følge reglerne. Men de er selvfølgelig tilsidesat af dommeren i dag, og åbenbart også af dig.
He he. faktisk enig.
Straffet kan også forsvares. Det var anden gang Rafael ikke havde styr på Bellamy. Tidligere var der obstruction.
Men kom så United. Nu nakker vi dem i anden halvleg.
Parkohargo
19-01-2010, 22:03
Spillet fra vores side af synes jeg egentlig har været fint nok. Men kunne dog godt ønske midtbanen strammer sig lidt mere an til tider. Og den spade til Mike dean gør det samme.. Ufatteligt at både Tevez og Bellamy stadig render rundt uden et gult kort.. jeg fatter det ikke. Samtidig med at han har foræret et straffe til dem.
Holmskov
19-01-2010, 22:05
Set på den positive side ved vi da hvad SAF siger efter kampen.
(Ironi kan være anvendt.)
Tror reelt nok at ironien kan slettes fra dit indlæg.
Nu kan det lyde lidt patetisk men jeg er tilbøjelig til at tro der andre regler for Manchester United end andre klubber.
Der var ALDRIG straffe.
To STORE frispark af Bellamy og et STORT af Tevez + en provokation der ville gi' alle andre klubber karantæne til den pågældende spiller.
Forstår godt Fergie en gang imellem. Det her er HELt hen i hegnet.
United DK
19-01-2010, 22:07
Ikke i følge reglerne. Men de er selvfølgelig tilsidesat af dommeren i dag, og åbenbart også af dig.
Man må heller ikke smide trøjen under jubel, og den regel er også latterlig.
Ja, kom så United!
Mener vi har spillet godt i 1. halvleg, og tror vi kan blive ved i 2. halvleg.
Come on United!!!!!
ChristianR
19-01-2010, 22:08
Anderson har mange gode ideer, og det virker ofte som om, han har et stort overblik. Han spotter ofte Unitedspillere langt fremme ad banen og forsøger at at spille dem - Men nøj, hvor kommer der intet ud af det. Hver eneste gang rammer den en Cityspiller på vejen. Så gør dog det nemme istedet.
City står i øvrigt helt ok defensivt. Her kunne jeg godt bruge Berba. Han har en helt unik evne til at modtage bolden med ryggen mod mål og så med et lille trick, står han pludselig med bolden med front mod mål. (At han så ikke altid scorer derefter er en anden sag)
Det har Rooney manglet lidt i dag.
Fatter ikke tevez slipper for gult efter hans stempling på Brown. Sikkert fordi han spiller heldig og hjælper ham op med det sammen.
Bellamy's på Valencia synes jeg tilgengæld var til rød.
Glæder mig til kampen på Old trafford så Tevez kan få en rekordstor pibekoncert.
han skal bare ikke være skadet.
chrisserUnited
19-01-2010, 22:14
He he. faktisk enig.
Straffet kan også forsvares. Det var anden gang Rafael ikke havde styr på Bellamy. Tidligere var der obstruction.
Men kom så United. Nu nakker vi dem i anden halvleg.
hahahaha latterligste grund til at der skulle være straffe:) Det sker ikke i feltet???
Flax_Generous
19-01-2010, 22:15
Det er skidt, at dommeren kan stå så tæt på bolden, men så stadig ikke se, at Evra ikke begår frispark i den der situation (mod Richards, vist nok). Ligegyldigt for kampen, ja, men meget sigende om dommerens evner.
Kolorteman
19-01-2010, 22:16
er det mig, eller er der lorte stemning på det stadion?
Synes sku godt nok også, at City for utallige små frispark. Det går ikke helt den anden vej!
Refstrup
19-01-2010, 22:16
Nej nej nej. Nu må Mike Dean satme til at styre sig.
Thepostman
19-01-2010, 22:17
Ham dommeren er da godt helt væk. Først det straffe spark, og så det her frispark til Richards? Hvordan kan det nogensinde blive et frispark?
Kolorteman
19-01-2010, 22:18
hehehe.. Shaun Wright-philips er mindre end Anderson! Så er man godt nok lille :lolol:
Thomas Hansen
19-01-2010, 22:18
Tænk at bruge så meget tid på træning og forberedelse, også blive gjort til grin weekend efter weekend af dommere, der åbenbart mener United ikke skal vinde noget som helst i år. Fatter ikke af spillerne kan holde sig i skindet.. Kan Roy Keane spille i retur kampen??
Smaakage
19-01-2010, 22:20
vises den på tv???
Canal 9
fuck det var tæt på 2 kasse af giggs
Kunne godt tænke mig at se Diouf på den venstre kant i det 4-3-3 system.. Tror han kunne være giftig der..
chrisserUnited
19-01-2010, 22:24
Kunne godt tænke mig at se Diouf på den venstre kant i det 4-3-3 system.. Tror han kunne være giftig der..
hellere Rooney i venstre, og så skal Diouf fodres med bolde inde i feltet
Holmskov
19-01-2010, 22:26
WAUUUW. En af slutning fra Manchester United.......!!
tror i vi får diouf at se, inden alt for længe?
Manchester United
19-01-2010, 22:28
Klamt!!!
chrisserUnited
Hjørne!?!?!
Fuck!
for satan tevez din lille nar
Man vidste bare de ville score efter et hjørne der aldrig skulle have været dømt!
fuck hvor er det uretfærdigt der var ingen engang hjørne
Jacob FG
Jeg skyder mig selv
WAUUUW. En af slutning fra Manchester United.......!!
Det 4-3-3 system er bare ikke godt nok. Det virker til nøds hvis man vil spille på et uafgjort..
Hader den idiot!
Manchester United
19-01-2010, 22:29
Den dommer er en joke!!!
United DK
Fucking twat!!!
Parkohargo
øv øv øv.. jeg så ikke der var hjørne der.
Bud Spencer
Ringe af Anderson man!
Og så det svin.. nej nej nej
der var også målspark hold kæft dommer/linjevogter er blinde
Vil gerne se den afretning, der gav City hjørnesparket.... for jeg kunne ikke se den?
thomaslund
19-01-2010, 22:31
man vidste jo de ville score da de får det "hjørne"
unitedforreal
19-01-2010, 22:31
Hvor er dog Brown dårlig, og Evans er ikke meget bedre... De sover hver eneste hjørnespark... Klamt klamt og Klamt.
Se mål nr 2 igen, og se Hvordan Brown snorker og Evans blander sig i en Duel han skal lade Brown tag sig af...
Ja, dommeren er pivringe.. Men det er vi fanme også! Hvorfor fanden har vi den tendens ALTID at stille os langt ned?! Som om vi er tilfredse med 1-1.. Fuck hvor er det dårligt! COME ON UNITED! Stil nu med 2 angribere, så vi kan komme frem på banen..
Forsvaret er godt nok ikke hvad det har været.
skulle VDS ikke have været ude efter den???
Hvordan fanden var der hjørne der? Lorte dommer, 2 set pieces foræret som gir mål, fjols.
thomaslund
19-01-2010, 22:33
Hvordan fanden var der hjørne der? Lorte dommer, 2 set pieces foræret som gir mål, fjols.
Ahrr.... Straffe er vel næppe set piece...
fuck da dommer fejl.
Det sku da pisse dårligt forsvarsspil. De fik 3-4 hjørne efter hinanden uden at vi kunne cleare den.
Og vi har haft nada chancer.
ChristianR
19-01-2010, 22:34
Det 4-3-3 system er bare ikke godt nok. Det virker til nøds hvis man vil spille på et uafgjort..
Hader den idiot!
Enig. Det kan ikke gå hurtigt nok med at få Owen eller Diouf ind ved siden af Rooney.
EDIT: Den gamle læser vist med her.
chrisserUnited
19-01-2010, 22:34
Hold da op?!?! skulle City slet ikke have frispark der?
Anderson_8
19-01-2010, 22:35
jeg vil til for evig tid elske og forgude den united spiller, som går hen og fuldstændig server tevez midt over, koste hvad det koste vil!! hold kæft han er ulækker at se på!!!
United DK
Nu må I kraftedme vågne op!!!
hvorfor altid når anderson spiller godt skal han skiftes ud
unitedforreal
Måske skulle Evans og Brown finde et SAS liga hold at spille for.. De har ikke vundet noget som helst idag.. INTET!!!
Mål nr 2 er 110% deres fejl, intet samarbejde..
Bud Spencer
19-01-2010, 22:36
Kom så Owen!
I feel a 97th minute Owen goal...
ikke owen kom med diouf
Det er en start... Nu skal vi bare have Diouf på kanten i stedet, så vi kan få noget produktivt derfra også..
skulle VDS ikke have været ude efter den???
Han brokker sig over der ikke bliver dømt frispark inden bolden bliver sparket i mål.. Om det skulle være tilfældet kan jeg ikke sige, men er tilbøjelig til at give ham ret.
nå men i det mindste har glazer familien snart skaffet os af med alle de skuffelser
Vi var engang så farlige på dødbolde!
Frispark fra Beckham fra altid en fornøjelse og hjørnesparkene lige så hvor vi havde 3-4 store gutter inde foran, der ofte kom til chancer!
Ahrr.... Straffe er vel næppe set piece...
Var også mest pga. mangel på bedre ord. :)
Også, hvorfor helvede buher city fasne Owen? Fordi han scorede til 4-3? Pinlig opførsel.
ChristianR
19-01-2010, 22:38
ikke owen kom med diouf
4-3, det er mere, end hvad Diouf har præsteret.
Holmskov
Savner de gode gamle dage hvor Manchester United ikke lagde sig ned for nogen og spillede fremadrettet bold uden at se sig tilbage.
I dag er det resultatorienteret så det basker. (Chelsea om igen)
Hvad er der sket??
Savner den gamle "tromle"......
Manchester United
Fuck mand!!! Brænd alle shittys fans!!! De kastede en lighter på evra..
HOLD NU KÆFT!
Hvordan kunne der ikke være frispark til rooney
Plus en bold der bliver reddet på stregen amen1½
thomaslund
19-01-2010, 22:41
Ahrrr.... hvorfor er Rooney ikke mere kynisk... Var han sguda engang...
Og rafael mand... Knægten sætter ikke en fod rigtigt...
Ellers godt spillet igennem for en gangs skyld.. Langt mere farlige med to angribere..
Så mangler vi bare en venstre fløj...
se owens svage afslutning CMON!!!! ind med Diouf nu
Anderson_8
19-01-2010, 22:41
hvor er det pinligt vi ikke spiller med 2 mand på toppen fra start af.. shitty har jo pl's ringeste forsvar.. vi ville få så mange flere chancer
yes det var da på tide den fede idiot kom ud fra den bane han under ingen omstændigheder hører til på
Holmskov
19-01-2010, 22:42
Ahrrr.... hvorfor er Rooney ikke mere kynisk... Var han sguda engang...
Og rafael mand... Knægten sætter ikke en fod rigtigt...
Rooney skal gerne ha' en 7-8 chancer for at lave en enkelt kasse.
Det var sidste gang i så Tevez!! Det var da et klamt øjeblik..
Svinet dør af en United fan, alle United fans burde have den tanke!!!
Once af United, Allways a United!!
United DK
19-01-2010, 22:43
Satans!
Fantastisk fodarbejde fra Rooney, bliv ved drenge!
CMON rooney brug dit venstre ben
ChristianR
19-01-2010, 22:44
Who's that twat from Argentina
Who's that money grabbin whore?!
Carlos Tevez is his name
And he hasn't got a brain
And he won't be winning trophies anymore...!
thomaslund
19-01-2010, 22:44
kom nu mand... de er jo totalt ud- og nedspillet!!
Flax_Generous
19-01-2010, 22:45
Fremragende af Rooney, men også en fin redning af Given (dem har han haft et par af, synes jeg). Kom nu med en udligning. Det ville være helt fortjent.
Hold kæft mand.. Ronney har fået mere at arbejde med de sidste 2 minutter end resten af kampen..
Holmskov
Hold Kæft Hvor Vi Mangler En Angriber Til Feltet.
Det Udstiller City Kampen Da Om Nogen.
Jeg Er Træt Af Hæl Og Tå.
vi skal nok få en af vores chancer prikket ind snart det er jo belejring
Jacob FG
Who's that twat from Argentina
Who's that money grabbin whore?!
Carlos Tevez is his name
And he hasn't got a brain
And he won't be winning trophies anymore...!
Jeg vil ofre alt for at den sidste linje sker fyldest!
Hold da op hvor skal SAF være blåøjet og naiv for ikke at se at united spiller bedst med to på toppen...
thomaslund
19-01-2010, 22:48
City køber vist ikke kun spillere mere, åbenbart også dommere...
ej cmon er der ikke frispark der????
Det er godt nok længe siden jeg har set så svag en dommer.. Han har godt nok svært ved at holde samme linie for begge hold.
Kolorteman
19-01-2010, 22:50
whhhaaaatt the fuck! hvordan gik den ikke ind!
Bud Spencer
19-01-2010, 22:50
Valencia?! Fuck der skulle scores man!
for satan valencia dog hvordan kan det lade sig gøre, men han var også offside
hvorfor fanden skal Valencia ud
chrisserUnited
19-01-2010, 22:51
Hvad var det for en indskiftning?
Valencia ud scholes ind.. A hva for noget??? Skal det sidste kantspil bare kvæles eller hvad...
United DK
19-01-2010, 22:51
Hvor er kynismen?!
Hvor er kynismen?!
Den bruger vi ikke længere, den dræber spændingen..
Holmskov
19-01-2010, 22:53
Hvor er kynismen?!
Lige præcis.
Jeg savner Manchester United.
Kolorteman
19-01-2010, 22:53
Diouf :-)
Er det ikke lidt til grin at sætte Diouf ind nu?
Må indrømme at jeg er ufattelig skuffet over Rooneys evne til at afslutte!! Det er helt deprimerende at se på, når han ellers gør hvad der passer ham overfor Shitty forsvaret!!!
Rasmus-K-J
19-01-2010, 22:54
Minimum 5 min tillægsminutter.
JAAAAAAAA jeg blev hørt.
Manchester United
19-01-2010, 22:54
Come on! 5min lagt til!
Man kan ikke sige andet end Shay Given er en fornuftig målmand!
given er verdens bedste når modstanderen hedder UNITED fuck ham
Der var Diouf tæt på at lave en Macheda ;)
(sådan mere eller mindre..)
chrisserUnited
19-01-2010, 22:56
Nu har vi da en mand inde man kan spille efter på dødbolde
Kolorteman
Come on! 5min lagt til!
ville jo være rart med en scoring nu her.. tæt på, har vi ihvertfald været!
thomaslund
Shit mand, city er jo helt væk... Vi udspiller dem bare på OT om 8 dage, det er jeg sikker på. De er jo intet værd
diuof helt ærligt head nu ordenligt til den
United DK
Nu må de altså tage sig sammen, og score på de chancer!
for helved scholes.. Ellers et godt pres
Manchester United
19-01-2010, 22:59
Fuck han er klam Manshitty!!! Han tror han er så god!!
Det var på mange måder meget ufortjent.. Men når man ikke kan score på sine chancer..
Et fornuftigt pres der blev lagt til sidst - hvis vi kan vise noget af det samme næste kamp og score på chancerne så er der lys for enden af tunnelen
thomaslund
19-01-2010, 22:59
Tjaa.... Vi viser da vi er det bedste fodboldhold, men det kan vi jo ikke bruge til så skide meget. Jeg er sikker på vi tager dem på OT, vi kørte dem jo rundt som kegler det sidste kvarter, vi manger fandme bare den kyniske målscorer
Kolorteman
19-01-2010, 23:00
fortjent vil jeg næppe kalde det..
Manchester United
Forstår overhovedet ikke at Diouf kommer så sent ind..
JumpingCarrot
Damn...
Flax_Generous
Det var vist ikke helt et fortjent nederlag. Men hvis United spiller som de gjorde i pæne dele af denne kamp hele kampen på Old Trafford så må det give en sejr.
Anderson_8
diouf ska kraft edeme score der!
stor taktisk brøler at spille 433 i dagens kamp og ikke 442.. fuldstændig andet resultat hvis vi havde spillet 442.. skidt af ferguson
United DK
19-01-2010, 23:01
Skidt med Silva, Villa osv., kan vi ikke nøjes med at købe kynisme? For satan vi brænder alt for meget her til aften, og det skal der ændres på inden returen. City skal ikke på Wembley!
Det ligemeget med det nederlag.. Havde vi vores to bedste midterforsvarer i kampen havde de næppe scoret! Men bare vent til returkampen, hvor vi tæsker dem med hele 3-0!
thomaslund
19-01-2010, 23:02
Det var på mange måder meget ufortjent.. Men når man ikke kan score på sine chancer..
Ja... Synes denne kamp (som alle andre) igen udstiller at vi mangler en target mand, som kan sparke den ind. Rooney er sgu ikke kold nok
unitedforreal
19-01-2010, 23:02
Vi spiller godt offensiv.
Men nej nej nej nej Hvor er Brown og Evans bare dårlig. Jeg kan bare ikke komme over mål nr 2. Og de 5-10 hjørnespark hvor de ikke ramme bolden med hovedet en eneste gang.
Hvis det var VIdic eller RIo.. Så havde de vundet 90% af de hjørnespark der...
Kampen tabes af forsvaret og blev reddet af godt offensiv united spil.
Igen Hvor var Evans or Brown i den her kamp ?...
men 2-1 er ok... Vi skal bare vinde 1-0 hjemme.
Uheldigt. Der var kun et hold på banen de sidste 30 min.
Kæft hvor elendigt! Vi har jo ingen der kan score!
Evra er vores klart farligste mand!
Og super at sætte Scholes ind før Diouf, der jo ikke kan nå at vise noget på så kort tid..
Endnu en middelmådig indsats som kun bliver acceptabel når det er ved at være for sent.
chrisserUnited
19-01-2010, 23:03
kommer det bag på nogle hvis Fergie tager sig en karantæne nu?
Manchester United
19-01-2010, 23:03
Vi SMADRE dem Old Trafford! 5-0!!!
Coach-Nico
19-01-2010, 23:04
Har united spillet en god kamp med 4-3-3 siden vi mistede ronaldo?!!! Jeg er simpelthen så træt af at se på det. Rooney mangler hjælp deroppe og vi har ingen til at spille off. midt. Scholes er ikke off mere og Anderson får ikke meget ud af det! Ville ønske at vi spillede 4-4-2 i hver evigt eneste kamp og så måtte modstanderne bare indrette sige efter vores pres, istedet for at vi skal frygte andre!
By the way - jeg streamede over bet365. Ikke den bedste oplevelse med Stofa 4Mbit. Andre der brugte den side med mere held?
Holmskov
19-01-2010, 23:05
Et fornuftigt pres der blev lagt til sidst - hvis vi kan vise noget af det samme næste kamp og score på chancerne så er der lys for enden af tunnelen
Kan vi det ?? Rooney der skal bruge 6-7 forsøg til et mål og en af de sidste sætninger jeg hørte fra kampen var " Carrick to Rooney, way back down in midfield...."
Jeg fatter ikke at det ikke snart går op for Fergie at vi mangler MEGET fremme på banen.
Eller er vi på hans gamle dage tilfredse med 1 point eller en smal 1-0 sejr.
Jeg savner Manchester United.
RuudVanNissetøj
19-01-2010, 23:05
Synes vi spiller en god kamp minus 2 mål som ikke burde være sket.
Ærlig talt, vi udspiler et klassehold på kryds og tværs de sidste 20 minutter. Normalt ville vi sætte minimum en kasse ekstra ind - bad luck! Men ønskefeen har tilsyneladende smidt 80 liter vand fra ønskebrønden udover Cityspillerne i dag. De skal bare glæde sig til Oldtrafford :)
Bud Spencer
19-01-2010, 23:06
Jeg synes vi spiller en god kamp idag, og jeg kan på ingen måde se at City skulle have en chance på Old Trafford. Sikker 3-0 sejr på hjemmebane, og vi er videre!
Men nøj hvor har jeg ondt i løgene over at se Scarface lave to kasser på os.
Kynisme, jeg savner dig sgu nu til dags.
Daniel Ganji
Har united spillet en god kamp med 4-3-3 siden vi mistede ronaldo?!!! Jeg er simpelthen så træt af at se på det. Rooney mangler hjælp deroppe og vi har ingen til at spille off. midt. Scholes er ikke off mere og Anderson får ikke meget ud af det! Ville ønske at vi spillede 4-4-2 i hver evigt eneste kamp og så måtte modstanderne bare indrette sige efter vores pres, istedet for at vi skal frygte andre!
By the way - jeg streamede over bet365. Ikke den bedste oplevelse med Stofa 4Mbit. Andre der brugte den side med mere held?
Jep' kvaliteten var i top.. Det skrattede ikke ved mig.
Martinsen
Har sku ret ondt af drengene vi fortjente så meget mere end det nederlag her, men vi må huske på at det ikke er et katastrofalt resultat inden returopgøret vi bør stadig være favoritter. Men hvor det dog vanvittig så meget Rooney blomstrede da han fik en makker ind, der fik han friheden til at bevæge sig frit rundt på banen og så bliver han lige så meget bedre. Kun en igen fristes man til at sige velspillende Given holdte ham fra at score. Og jøsses hvor vi dog kørte dem rundt til sidst, hvis de er så forholdsvis nemme at presse bør vi sku bare at klø på hjemme på Old Trafford mod dem. Men hold dog op hvor det ærgrer mig at vi ikke får det resultat vi får fortjener.
Nogen der har set om Rafael rørte bolden ved det hjørne der førte til målet? Jeg har ikke set billeder der viser det, men rører han den ikke er det to klokkeklare dommerfejl der afgør det. Det gør det bare endnu mere smertefuldt at vi igen i denne sæson skal være offer for en rædselsfuld dommerpræstation. I dag har jeg ikke noget imod, hvis Fergie sviner ham for han var så ringe at han fortjener det.
man.utd25
19-01-2010, 23:07
Hvad sker der for mål de får, der var da ikke straffe, og det sidste mål for de på hjørnespark, som de slet ikke skulle have haft, fuck hvor var den dommer ring, men ja spillet offensivt var godt idag, spiller vi sådan på OT så kommer vi let videre helt sikkert, city.
Martinsen
4-1 mod Pompey og 4-0 i West Ham. Og idag synes jeg spiller ganske fint og fortjente sejren mere end City gjorde og det må siges at være ok ude mod City, som trods alt desværre er ved at have stablet et godt hold på benene
NaniTheDoN
Den dummer suttede løg !!! på ders hjørne hvor de score, selv bellamy vidst det var målspark ??
og kæft shy given var god.
de skal smaskes på oldtrafford !!
Rigtig god kamp fra vores side i aften!! Vi spiller dem i store dele af kampen ud af banen! Det eneste som mangler i aften, er afslutningerne, mens Given også vælger at stå sit livs kamp i aften!!
Rooney måtte gerne være lidt skarpere! For hold kæft hvor er han fantastisk ellers! Han skider på alt og alle, og driver gæk med alle forsvarspillere!! Han fik jo Richards til at ligne en lilleputspiller til tider!
Er også meget begejsret for Evra idag! Han gjorde det flot, og op til flere gange glider han let og elegant forbi et par City spillere og spiller den flot videre!!
Det irriterer mig helt vildt, at misfosret får lov til at score 2 mål! Eller rettere sagt få foræret 2 mål! Et af dommeren, et af vores forsvar!! Mener virkelig at vi mangler en kvalitetsforsvarspiller!! Brown har desværre for mange koncentrationsfejl til at spille i midterforsvaret!! Evans tager ikke ansvar selv, og er kun verdensklasse når han har Rio ved sin side, til at guide ham!
Men ja, rigtig flot fodbold vi spiller i aften!
Jeg synes godt man som træner kan kritisere den afgørelse uden at det bør føre til en karantæne, det var trods alt en grim fejl.
Han skal dog nok holde sig fra at kritisere dommeren personligt og på mere generelt plan. Men føj Mike Dean, håber den smager skidt når han ser den igen :Smackden:.
Parkohargo
19-01-2010, 23:08
Endnu en kamp tabt. Damn.. man skal lige vende sig til at kapere alle de skuffende momenter der har været i den her sæson. Godt der er retur opgør på OT. Men nej hvor er vores angribere endnu engang uskarpe mange gange. Vi presser dem fuldstændig i bund men målet kommer aldrig, samt at vores forsvar især til 2-1 målet så meget meget skidt ud.
Hvor blev der af de tider hvor vi altid scorede i aller sidste øjeblik eller i det mindste kunne holde en 1-0 hjem..
Vi mangler manden der kan gøre den sidste forskel i disse kampe...især når Rooney har arbejdet røven ud af bukserne i 90min og ikke har de sidste 10% der skal til for at hamre den ind til 2-2.
jacobdahl8
19-01-2010, 23:08
hvordan er reglerne i ligacuppen? udebane mål?
det gik fint for mig. har 8 ned dog.
Kæft hvor er den tung at sluge den her:( De får 2 mål som aldrig skulle have været der. Synes vi spiller en god anden halvleg. træls rooney ikke scorer, men synes han spiller en flot anden halvleg. Heldigvis har vi dem på hjemmebane på næste onsdag.
Og føj for helved jeg hader tevez. Han hovere Man Utds fans ved begge hans scoringer. Synes måske vores midterforsvar ser lidt skidt ud idag. Håber Rio og Vidic er klar om 8 dage. Vi skal sku nok Slå dem på OT.
Martinsen
19-01-2010, 23:10
men 2-1 er ok... Vi skal bare vinde 1-0 hjemme.
Ja for at få forlænget spilletid. Medmindre der er sket en regel ændring i liga cuppen til i år, så tæller udebane mål af en eller anden årsag ikke "dobbelt" i denne turnering. Guderne må vide hvorfor.
Fair resultat havde nok været 2-2.
United har starten og slutten, hvor City har midt minuterne.
Kæmpe chancer brændt fra begge sider.
Straffe. Tja. Om Richards lavede straffe i weekenden, så er der nok også straffe her.
Har dog en ide om, at Fergie nok må tage sig en straf mere, om jeg kender ham ret ,o)
Men for fanden United forsvar det sejler. Blev det 5-10 hjørne i træk hvor de ikke for den væk, og til sidst kan Tevez (he he) nikke den ind.
Men ok. Hvis vi får lidt kynisme ind, så vinder vi på OT.
Udebanemål tæller vist ikke i CC.
Martinsen
19-01-2010, 23:11
hvordan er reglerne i ligacuppen? udebane mål?
De tæller ikke "dobbelt" som i andre knockout turneringer. Det har de ikke gjort de foregående år i hvertfald
Daniel Ganji
19-01-2010, 23:11
Slap nu af folkens.
Vi spillede en god kamp, skabte mange chancer men var desværre uheldige.
Rooney lider når vi spiller 4-3-3.
Vi tager dem på OT! er jeg helt overbevist om!
Endnu en kamp tabt. Damn.. man skal lige vende sig til at kapere alle de skuffende momenter der har været i den her sæson. Godt der er retur opgør på OT. Men nej hvor er vores angribere endnu engang uskarpe mange gange. Vi presser dem fuldstændig i bund men målet kommer aldrig, samt at vores forsvar især til 2-1 målet så meget meget skidt ud.
Hvor blev der af de tider hvor vi altid scorede i aller sidste øjeblik eller i det mindste kunne holde en 1-0 hjem..
Vi mangler manden der kan gøre den sidste forskel i disse kampe...især når Rooney har arbejdet røven ud af bukserne i 90min og ikke har de sidste 10% der skal til for at hamre den ind til 2-2.
Jeg synes det er unfair at kritisere angrebet i dag, så hellere rose Shay Given. Han har vel 2, 3, 4 topklasse redninger. Vores forsøg er gode og der skal ikke meget til før de går ind. Det kan vi ikke bruge til så meget nu, men jeg synes klart at City ser overkommelige ud på hjemmebane, særligt hvis vi kan få lidt ro på forsvaret og evt. en angriber mere ind.
Kampen tabes måske, men havde det været en PL kamp var der også blevet satset mere tidligere. Vi har et rimeligt udgangspunkt til hjemmekampen, så det er for tidligt at kalde det skuffende :devilll:.
MadsSkovgaard
19-01-2010, 23:12
Hold da kæft hvor man sidder tilbage med en dårlig smag i munden!
Hvordan helvede kan det gå til, at et så ringe hold, med så utroligt mange latterlige spillere, med en endnu mere latterlig træner, kan skabe halvanden chance på halvfems minutter, og så alligevel lave to mål?!
Det er mig ubegribeligt, hvordan City kan se dem selv som et tophold og hvorfor engelske medier kan anerkende dem, som en regulær trussel. Det bryder samtlige fysiske- og naturlove. Gud fri mig!
Øv kamp..
Positivt at det blev bevist, at vi er klart bedst i 4-4-2.
Rooney blomstrer langt mere med Owen eller Diouf ved siden af sig eller Berbatov. Så lad os endelig prøve det nogle gange..
Og få så fat i den venstre kant..
Det kan ikke passe at Rooney skal have alt ansvaret fordi truppen efterhånden er mere eller mindre blottet for verdensklasse spillere.
Hvem der bare havde penge så man kunne købe sig en ORDENTLIG angriber (ja jeg snakker til dig Berbatov) og så et par kiks til prinsesserne Vidic og Ferdinand.
VonKoblenz
19-01-2010, 23:13
Hold da kæft.. Uskarpe angriber, et sejlende forsvar.. Det her bliver værre og værre.. Håber virkelig Fergie laver nogle ændringer, for det var da ikke specielt imponerende..
Ser gerne Vidic og Ferdinan tilbage.. Og SÅ VI SMIDER BERBATOV langt væk. Vil gerne have en kynisk kold angriber som David Villa..
Coach-Nico
19-01-2010, 23:14
4-1 mod Pompey og 4-0 i West Ham. Og idag synes jeg spiller ganske fint og fortjente sejren mere end City gjorde og det må siges at være ok ude mod City, som trods alt desværre er ved at have stablet et godt hold på benene
Jeg er stadig ikke overbevist. Hver gang vi skal møde et storhold stiller vi op med 3 centrale folk, som står og træder hinanden over tæerne, fordi de alle vil stå i midten og slå afleveringer og en verdensklasseforward, som rødner op i mangel på support. Synes stadig ikke at vi har en mand til at spille off midt, når Anderson ikke virker.
Parkohargo
19-01-2010, 23:14
Rooney er min Mom idag. Han arbejdede som en hest og spillede en forrygende anden halveg.. men var igen igen igen alt for alene deroppe. Han mangler så meget en makker. 4-4-2 er altså vejen frem!
Martinsen
19-01-2010, 23:17
Synes sku det er grinagtigt at Berbatov skal svines og sælges fordi vi ikke scorer på vores chancer i en kamp hvor han ikke er med:lolol: Er den ikke ved at være rigelig brugt eller er dem der konstant er på nakken af Berbatov så uintelligente at de konstant skal køre i det samme spor. Det er sku trættende. Jeg er ikke selv 100% overbevist om at Berbatov er den rette for os, men at begynde at hænge ham ud i en kamp hvor han ikke var med er sku mere end latterligt.
Utroligt at vi kan tabe til et hold, vi tydeligvis er så meget bedre end.
Coach-Nico
19-01-2010, 23:19
Nu vi er igang - rafael kan lave nogle dejlige ting fremad banen, men han buser snart mere end gary neville og han laver så mange klodsede frispark/straffe, som koster. Synes egentlig han skulle bruge sin hurtighed lidt mere positivt og ikke satse så meget - spille lidt klogere defensivt ligesom evra mestrer.
Rooney er min Mom idag. Han arbejdede som en hest og spillede en forrygende anden halveg.. men var igen igen igen alt for alene deroppe. Han mangler så meget en makker. 4-4-2 er altså vejen frem!
Helt enig. han er også min MOM idag. Evra er også en af kandidaterne. Vi spillede godt,men var sku ikke for heldige. den er sku tung at sluge dem her. Så har vi tabt til både LIVERPOOL,LEEDS OG MAN CITY i denne sæson. Synes vi manglede lidt held idag.
Men tror i Fergie stiller stærkeste på næste onsdag når vi har Arsenal om søndagen.
NaniTheDoN
19-01-2010, 23:22
Synes sku det er grinagtigt at Berbatov skal svines og sælges fordi vi ikke scorer på vores chancer i en kamp hvor han ikke er med:lolol: Er den ikke ved at være rigelig brugt eller er dem der konstant er på nakken af Berbatov så uintelligente at de konstant skal køre i det samme spor. Det er sku trættende. Jeg er ikke selv 100% overbevist om at Berbatov er den rette for os, men at begynde at hænge ham ud i en kamp hvor han ikke var med er sku mere end latterligt.
Du burde få en oscar for det indlæg, bedre kan det nemlig ikke siges.
Tevez blir da også bare ved med at hælde salt i såret!
"Who's that twat from Argentina" skal runge fra Oldtraffords tribuner ved næste møde!
Andersen
19-01-2010, 23:23
City vandt 2-1 i første kamp.
Hvis returopgøret ender med en et-måls sejr til United, skal der spilles 2 x 30 min. forlænget spilletid, og dette er ligegyldigt om det 1-0, 2-1, 3-2 eller
55-54. Hvis den indbyrdes stilling efter de ekstra 30 min stadig er uafgjort, vinder det hold, som har scoret flest udebanemål. Hvis det er helt lige (altså 2-1 til United) er der straffesparkskonkurrence.
Hvorfor reglerne er sådan vides nok ikke, men så længe jeg kan huske det (og det er længe) har reglerne været sådan.
Hvis United vinder 3-1 går vi videre til finalen med samlet 4-3 uden forlænget.
Uafgjort eller City sejr, ja så går de bitre videre til finalen.
Manden har lavet 7 liga mål, hvilket ikke er så ringe taget i betragtning hvor lidt han spiller. Synes faktisk Rooney manglede en Berba oppe foran idag.
Jeg er simpelthen så træt af Fergusons kompromis-fodbold. Hvad fuck er der galt i at spille 4-4-2? Hvorfor forstår han ikke, at vi i en 4-3-3 blev reddet gang på gang af en fodboldmaskine, der hed Ronaldo? Og hvorfor fatter han ikke, at Rooney sutter i en 4-3-3 som spidsangriber. Bare kig på de sidste 20 minutter, hvor vi skiftde om til 4-4-2. Der var Rooney her, der og alle vegne! Ferguson, nu dropper du det latterlige 4-3-3, og spiller 4-4-2 og vær ligeglad med om modstanderen er Barcelona, Hull eller Lolland-Falster Alliancen. Ikke alt det latterlige, naive, kompromisfodboldpis!
Og hvad fanden laver Brown og Evans? Fatter de ikke intet? Det to sover alt for meget for tiden. Hvordan kan Brown og Evans vælge at presse ham der slog bolden ind over til Tevez 2-1 scoringen, når han i forvejen er presset af to. De blottede jo forsvaret på den måde. Det er så amatøragtigt af to spillere, der dag ud, dag ind træner fodbold. Vågn nu for fuck sake op!
Summa summarum. Ferguson, drop dit pis med 4-3-3, og brug 4-4-2. For holdet skyld, for du gør Rooney fandme elendig i en 4-3-3.
Jeg er så sur, at man igen ikke har 40 hjerneceller, der kan skabe et mål. Fuck me!
Coach-Nico
19-01-2010, 23:23
Helt enig. han er også min MOM idag. Evra er også en af kandidaterne. Vi spillede godt,men var sku ikke for heldige. den er sku tung at sluge dem her. Så har vi tabt til både LIVERPOOL,LEEDS OG MAN CITY i denne sæson. Synes vi manglede lidt held idag.
Men tror i Fergie stiller stærkeste på næste onsdag når vi har Arsenal om søndagen.
det er jeg overbevist om at han gør.
vi kan spare hjemme i weekenden mod hull og så er det fuld skrald mod city og gunners. Giggs og Scholes spiller selvfølgelig nok kun en af kampene, men vi har bredde nok til det
Fuck jeg er glad for jeg smed 350kr på Giggs som første målscorer. Det rettede da lidt op på skuffelsen.
Synes Giggs og Rooney spillede en rigtig god kamp, men igen er jeg uforstående for at Anderson bliver taget ud og Carrick forbliver på banen, eller Fletcher for den sags skyld. De 2 virkede ikke rigtig som om de var med i kampen de første 60minutter, ikke i forhold til Anderson. Forstår heller ikke indskiftningen af Scholes overfor Valencia, der skulle Diouf helt klart have været inde istedet for. Synes også som blev nævnt at Rooney virkede bedre med en partner oppe foran i form at Michael Owen, så Ferguson kan ikke rigtig mene at Owen og Rooney ikke fungerer sammen for det så da sådan ud i flere omgange.
Nu er der jo endnu en kamp der skal spilles, og scorer vi på Old Trafford står vi i et rigtig godt udgangspunkt. Synes også det er positivt at vi endnu en kamp igen formår at holde presset så hårdt på modstanderen de sidste 15-20minutter, selvom vi dog blev fanget på kontra i nogle pinlige tidspunkter, men der er altid rum til forbedring.
Mange skriger efter denne kamp efter en ny venstrekant kan jeg forestille mig, men Giggs spillede en flot kamp og var heletiden aktiv i begge ender og var rigtig god til at komme helt frem i front.
Kan ikke rigtig se hvorfor vi skal ud og have en ny venstrekant når vi har gode spillere der kan tage pladsen, men som desværre bare ikke får chancen ofte nok.
Shay Given stod jo også en god kamp, for hver gang at Rooney kom til chance, dækkede han flot op og gjorde det næsten umuligt for ham at score. Dog lige med undtagelse for den tå-mulighed Rooney havde til sidst, den var næsten for ærgelig til at være sand, men sådan er fodbold jo. Marginalerne tæller ligeså meget som det andet.
Det jeg er mest skuffet over er det straffespark de får tilkendt. Rafael holder i Bellamy udenfor feltet, men ligeså snart de krydser stregen kan man tydeligt se at der er ingen kontakt og Bellamy mister bare balancen for hvad der skete udenfor feltet - Har svært ved at se hvorfor der skal være straffe for det, for Rafael så også helt paf ud i ansigtet. Men sådan er det jo med Mike Dean, han er ikke ligefrem i topform som dommer i denne sæson, for han har lavet mange underlige kendelser, som fx at Bellamy får lov til at stemple Uniteds spillere på fødderne gang på gang uden nogen form for officiel advarsel i form at et gult kort, hvilket jeg synes er uretfærdigt når Rafael får kort for noget så tyndt.
Alt i alt havde jeg forventet af City ville vinde kampen efter de 90minutter. Husk der er endnu en kamp.
Anti-Berbatov brigaden er jo cirka lige så intelligente som de City fans der straks buede af Benjani fordi han ikke løb lige så meget som Tevez. Maniske løben er ikke lig med klasse!
Berbatov skal da score mere og hans spil når aldrig helt de højder som det gjorde hos Spurs, men at skrige efter et salg og indkøb af en bedre angriber i øjeblikket er godt naivt.
Christian1976
19-01-2010, 23:27
Jeg synes Manchester United starter oki og spiller en god gang fodbold de første 25 minutter af kampen. Derefter går vi klart ned i pace og lader city få mere og mere spil.
Jeg synes godt nok at vi savner god gammel Manchester United fight især på vores midtbane. Da vi havde Roy Keane, Nicky Butt og Scholes samlet på midten i 90'erne der blev der kæmpet for æren om hver en bold. Der kunne vi leve med en Giggs på venstrekanten ikke tacklede 1 eneste gang i hele kampen for han scorede eller også lavede han en assist. I aften har vi stadig Giggs dog i en lidt mere slow udgave men han scorede. Fletcher Carrick og Anderson når ikke den anden trio på noget felt, slet ingen figther vilje eller gejst. Fletcher råber dog af dommeren, super så ryger der unødige kræfter på det.
Manchester United begynder mere og mere at spille som et midterhold og det vinder vi helt sikkert ingen trofæer ved.
Jeg savnede godt nok Tevez og hans fantastiske fight på vores hold i aften. Bittert vi måtte lade ham ryge til Shitty.
Krydser fingre for at vindermentaliteten og figtherviljen bliver fundet frem igen for uden den ender Manchester United FC ikke i top 3 i ligaern i år.
Coach-Nico
19-01-2010, 23:27
Jeg er simpelthen så træt af Fergusons kompromis-fodbold. Hvad fuck er der galt i at spille 4-4-2? Hvorfor forstår han ikke, at vi i en 4-3-3 blev reddet gang på gang af en fodboldmaskine, der hed Ronaldo? Og hvorfor fatter han ikke, at Rooney sutter i en 4-3-3 som spidsangriber. Bare kig på de sidste 20 minutter, hvor vi skiftde om til 4-4-2. Der var Rooney her, der og alle vegne! Ferguson, nu dropper du det latterlige 4-3-3, og spiller 4-4-2 og vær ligeglad med om modstanderen er Barcelona, Hull eller Lolland-Falster Alliancen. Ikke alt det latterlige, naive, kompromisfodboldpis!
Og hvad fanden laver Brown og Evans? Fatter de ikke intet? Det to sover alt for meget for tiden. Hvordan kan Brown og Evans vælge at presse ham der slog bolden ind over til Tevez 2-1 scoringen, når han i forvejen er presset af to. De blottede jo forsvaret på den måde. Det er så amatøragtigt af to spillere, der dag ud, dag ind træner fodbold. Vågn nu for fuck sake op!
Summa summarum. Ferguson, drop dit pis med 4-3-3, og brug 4-4-2. For holdet skyld, for du gør Rooney fandme elendig i en 4-3-3.
Jeg er så sur, at man igen ikke har 40 hjerneceller, der kan skabe et mål. Fuck me!
PRÆCIS
Men også fordi at vi ikke har manden til at spille hængende ang. i 4-3-3. Anderson er jo ikke målkongen, når han dukker op i feltet...
Jeg vælger og se positivt, og fokusere på det presspil vi lagde. Det var efter min mening, uden tvivl, det bedste pres vi har lagt hele sæsonen. Det skal vi i den grad tage med, og genskabe den samme energi og vilje i fremtidige kampe. For det synes jeg vi har savnet tidligere.
Der er selvfølgelig mange ting at blive arrige omkring. Og må også indrømme jeg kom op i det røde felt nogle gange. Men vi må videre, og tage de gode ting med.
Dommeren er næsten altid skandaløs. Tevez er altid en argentinsk pølse (det må fansne på OT gerne fokusere på om 8 dage, han skal hyles ud). Ellers er det bare hurtigt videre og holde hovedet koldt.
Manner jeg glæder mig til næste kamp. Håber Vidic bliver klar.
MadsSkovgaard
19-01-2010, 23:31
Manchester United begynder mere og mere at spille som et midterhold og det vinder vi helt sikkert ingen trofæer ved.
Og så er tingens tilstand vist heller ikke værre. United et midterhold!? Hvad fander er City så!?
Parkohargo
19-01-2010, 23:32
Er det ikke der Dong spiller...?
Nå men er ellers ret så meget enig i dine udtalelser. 4-4-2 dur så meget bedre med Rooney i spil. Tit og ofte så man også især i første halveg at så snart han fik bolden havde han ingen spil muligheder fremad óverhovedet. Rooney er altså bedst når han ved han har en anden angriber ved sin side så han selv kan få lov til at trænge længere ned i banen og bygge et angreb op.
Hartvigsen
19-01-2010, 23:34
Manchester United begynder mere og mere at spille som et midterhold og det vinder vi helt sikkert ingen trofæer ved.Rolig nu, så er tingene heller ikke værre, vi har stadig en hjemme kamp, den skal bare vinde så vi går videre. Vi er godt med i ligaen og CL har vi gode muligheder for at gå videre..
Andersen
19-01-2010, 23:34
Jeg er naturligvis forundret over at de bitre fik det straffe.
Jeg er naturligvis forundret over at Bellamy ikke fik mindst et gult kort.
Jeg blev forundret at City fik det hjørne, det ser ikke ud til at Rafael røre den.
Men det jeg er mest forundret over, er, at vi faktisk spiller en skide god kamp. Efter diverse dommedagsprofetier og lignende var det super fedt, at se at vi er stadig, kan spille en god gang bold når det gælder og blev kun forhindret i mindst uafgjort, fordi Fru Fortuna var til teselskab med nogle af City-Sheikens venner.
Cheer up. Der var masser af lyspunkter.
United DK
19-01-2010, 23:38
Jo, hvis man bare er kynisk nok til at udnytte sine chancer.
Fodbold handler ikke om at spille godt, eller have bolden mest, men i alt sin enkelthed om at score flere mål end modstanderen. Det kan man sagtens, uden at være det bedste hold, som vi også så her til aften
Mon vi stiller stærkeste på onsdag på OT, nu hvor vi har Arsenal på udebane om søndagen? Jeg tvivler.
Gronkjor
19-01-2010, 23:42
Arh hvor er det mega skuffende. City scorer på et straffe, som aldrig skulle have været dømt, og et hjørne der heller ikke var korrekt. :(
Synes egentlig vi spiller nogenlunde i første halvleg, midtbanen holder city i kort snor. I anden halvleg bliver vi egentlig først farlige da Owen kommer ind, det giver pludselig enormt meget plads til Rooney. Virkelig ærgeligt at Sir Alex bliver ved med, at spille med Rooney alene på toppen. Fint nok hvis modstanderen hedder Barcelona, men mod City skal der spilles 4-4-2! Rooney kan intet gøre når han er deroppe alene.
Nå vi må jo bare tage dem i returen. Håber at vi stiller med et stærkt hold igen, denne gang 4-4-2. Ved godt vi har Arsenal om lørdagen, men City kampen er altså mega vigtig, så bedste lineup igen.
:devill:
United-Allan33
19-01-2010, 23:47
Jeg ved ikke hvilken kamp folk har set.. Folk snakker om at vi spiller som et midterhold, i store dele af kampen spiller vi squ da City langt ud af Manchester. Og folk snakker om uskarpe angribere, havde det ikke været for en helt uhyggelig Given havde vi scoret 3-4 mål.. Og så stop da med at kristisere Berbatov efter en kamp han ikke deltog i.. Det begynder at blive pinligt
Christian1976
19-01-2010, 23:49
Og så er tingens tilstand vist heller ikke værre. United et midterhold!? Hvad fander er City så!?
Nu må jeg erkende at jeg faktisk er Pisse ligeglad med City og City's placering i tabellen bare de holder sig under os. I dag havde de Tevez og Given og de hjalp et latterligt city hold til 3 point desværre.
MUFC stillede med stærkeste opstilling i dag hvis vi lige ser bort fra vores skader i forsvaret. Vores forsvar (Især Ewans) var mildt sagt elendigt i aften.
Der var engang hvor andre hold frygtede Manchester United for der blev gået til stålet i all 95 minutter i dag er vi måske på max de første 25 og de sidste 15 og det er bare ikke godt nok.
Carl-keane
19-01-2010, 23:58
Vi var meget bedre end shity! på alle punkter synes jeg!
stolt over alle spillere og Fergie!
ET KÆMPE MINUS er den fuldstændig spejl blanke klovn af en mongol dommer! han koster os i den grad sejren! Der var aldrig skyggen af straffe! og det forbandende hjørnespark! fuldstændig mystisk...
Dommeren idag havde magiske evner, han kunne for alt ud af INTET!
Synes det er højst underligt. Man får gult kort for at tage sin trøje af når man score! men ikke for at spurte ud til fansene og provokere! (Tevez og Adebayor)
og ja når man kigger på alt dt kapitalist pis der er i dagens moderne fodbold verden. Ja så er jeg klart imod! men hvordan fanden kan man ikke være så moderne at tage brug af de kamerare noget mere???? giv begge trænere 2 appeller per kamp! så var havde vi vundet 0-1 idag!
og ikke nok med det får Evra smidt en lighter på sig! det får sikkert heller igen konsekvenser! imens SAF sikkert får 2 spilledage for brok imod det pinligt ringe dommer!
Men vi skal nok vinde hjemme på Old Trafford!
Christian1976
19-01-2010, 23:59
Hej Allan
Når jeg kalder Uniteds præstationer for Midterholdspræstationer er det set i lyset af hvordan der blev kæmpet før i tiden, når vi mødte City.
Det burde være en kamp hvor alle Uniteds spillere kæmpede som løver for at sikre sig håneretten i Manchester :devilll: Jeg var på Old Trafford og se United vs City i 2003 og her vandt vi 3-1 bla på 2 hovedstødsmål af Poul Scholes Mr 168cm.
Den type fight savnede jeg i aften. Det fine spil vi til tider levere falder jo ud i sandet når vi ikke får noget ud af det.
Med venlig hilsen
Christian fra Galten
jeg synes sku den er tung at sluge den her. forstår ikke hvordan vi kan tabe den her kamp. vi spillede godt. Men dommeren ødelagde det for os.
TrincoBoy
20-01-2010, 00:06
Lader vist til at Mike Dean fik noget royal pik indsmurt i olie før kampen. Nu har jeg set klippet 3 gange, hvor han dømmer hjørne og kan stadigvæk ikke se hvorfor derskulle være det...
JumpingCarrot
20-01-2010, 00:07
City vandt 2-1 i første kamp.
Hvis returopgøret ender med en et-måls sejr til United, skal der spilles 2 x 30 min. forlænget spilletid, og dette er ligegyldigt om det 1-0, 2-1, 3-2 eller
55-54. Hvis den indbyrdes stilling efter de ekstra 30 min stadig er uafgjort, vinder det hold, som har scoret flest udebanemål. Hvis det er helt lige (altså 2-1 til United) er der straffesparkskonkurrence.
Hvorfor reglerne er sådan vides nok ikke, men så længe jeg kan huske det (og det er længe) har reglerne været sådan.
Hvis United vinder 3-1 går vi videre til finalen med samlet 4-3 uden forlænget.
Uafgjort eller City sejr, ja så går de bitre videre til finalen.
Eller bedre kendt som:
Udebanemål gælder ikke i de første 90 minutter, men tæller til gengæld i 2x15, hvis vi når så vidt. :)
Hej Allan
Når jeg kalder Uniteds præstationer for Midterholdspræstationer er det set i lyset af hvordan der blev kæmpet før i tiden, når vi mødte City.
Det burde være en kamp hvor alle Uniteds spillere kæmpede som løver for at sikre sig håneretten i Manchester :devilll: Jeg var på Old Trafford og se United vs City i 2003 og her vandt vi 3-1 bla på 2 hovedstødsmål af Poul Scholes Mr 168cm.
Den type fight savnede jeg i aften. Det fine spil vi til tider levere falder jo ud i sandet når vi ikke får noget ud af det.
Med venlig hilsen
Christian fra Galten
Fandme et mærkeligt indlæg. Fight var lige præcis hvad de viste i aften. De pressede city fuldstændig i bund, de sidste 15 min.
Manchester United
20-01-2010, 00:09
Fandme et mærkeligt indlæg. Fight var lige præcis hvad de viste i aften. De pressede city fuldstændig i bund, de sidste 15 min.
Enig.. Skide ufortjent at vi taber!
PatriceEvra3
20-01-2010, 00:11
Forstår virkelig ikke hvorfor folk er så negative omkring denne her kamp. Given står en glimrende kamp, dommeren foraere dem 1½ mål, og vi er uden vores to bedste midtstoppere. Jeg gad godt se Cska uden Terry og Carvalho, og Arsenal uden Gallas og Vermalen i så mange kampe, som vi efterhånden har måtte undvaere Rio og Vidic. Derudover fik vi bevist at vi er et MEGET bedre hold end de kvalmeblå. Synes faktisk vi spillede det bedste vi har spillet, mod "et storre hold" i anden halveg. Vi spiller med meget storre vilje og energi, og vi skaber meget mere end vi har gjort i mange af de andre kampe i denne saeson. At vi så mangler en der kan sparke bolden ind er en anden sag. Men hvis vi kan få overfort noget af det vi havde i dag, til resten af kampene, så tror jeg godt vi kan få en fornuftig saeson alligevel:)
Er i ovrigt meget imponeret over Evra og tildels også Rooney i dag. Evra er sindsygt farlig frem af banen (er du gal nogle skills) og det lyser bare ud af ham han Vil vinde. Måske bare ikke helt optimalt at vores farligste våben er forsvarsspiller. Synes Rooney spiller en rigtig god anden halveg, han mangler bare lige at kunne sparke den ind. Men puhaa scholes....? Han har vaeret fantastisk for klubben og er klart oppe i legende-katagori, men håber snart Fergie indser at han er over-the-hill. Desvaerre. Han ligger stadig nogle gode afleveringer frem ad banen men for satan nogle fejlafleveringer han laver, og generelt enormt mange af dem. Det vil ikke engang min afdode bedstemor kunne praestere:confused:
Vi nakker den lille mentaltforstyrrede lorte klub om 8 dage
United's flag is deepest red
It shrouded all our Munich dead
Before their limbs grew stiff and cold
Their heart's blood dyed it's ev'ry fold
Then raise United's banner high
Beneath it's shade we'll live and die
So keep the faith and never fear
We'll keep the Red Flag flying here
We'll never die, we'll never die
We'll never die, we'll never die
We'll keep the Red flag flying high
'Cos Man United will never die
Nå vi må jo bare tage dem i returen. Håber at vi stiller med et stærkt hold igen, denne gang 4-4-2. Ved godt vi har Arsenal om lørdagen, men City kampen er altså mega vigtig, så bedste lineup igen.
:devill:
Du siger carling cup, er vigtigere end ligaen?
Jeg ser der er 2 der har skrevet, at udebanemål kun tæller i 2x30 min ekstra tid. I mener vel 2x15 min ikke? eller er det også anderledes, det lyder af for meget.
JumpingCarrot
20-01-2010, 00:17
Jeg ser der er 2 der har skrevet, at udebanemål kun tæller i 2x30 min ekstra tid. I mener vel 2x15 min ikke? eller er det også anderledes, det lyder af for meget.
Undskyld :(
Rettet :D
edit: City må for ALT i verden ikke få et trofæ. Andet ved jeg ikke :)
Christian1976
20-01-2010, 00:17
Fight var lige præcis hvad de viste i aften. De pressede city fuldstændig i bund, de sidste 15 min.
Behøver jeg sige mere....... de sidste 15 minutter :lolol:
oki jeg synes du skulle prøve at se nogle flere kampe med Manchester United for det gælder om at fighte i alle 95 minutter og ikke kun de sidste 15 fordi man er bagud.
tror bare han mener at kampen mod City er meget vigtigt,hvilket den også er. Han nævner ikke noget om den er vigtigere en Arsenal kampen.
Så fandet jeg endelig en kommentar fra Fergie om kampen. Stik imod mange forventninger har han (endnu) ikke kritiseret dommeren voldsomt for hans grove og afgørende fejl:
http://www.skysports.com/story/0,19528,13864_5872047,00.html
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/01_03/Tevez1901_482x449.jpg
PatriceEvra3
20-01-2010, 00:27
oki jeg synes du skulle prøve at se nogle flere kampe med Manchester United for det gælder om at fighte i alle 95 minutter og ikke kun de sidste 15 fordi man er bagud.
Enig i at spillerene generelt skal fighte meget mere end vi har gjort denne season, men det synes jeg nu også vi gor i dag. I hvert fald var der mere energi og vilje i vores drenge, end jeg har set laenge.
Måske er det heller ikke tilfaeldigt at en klub aldrig har vundet PL 4 år i traek. Man må nok erkende at der hersker en vis maethed og arrogance over vores trup. Vi mangler den "sult" som storstdelen af vores modstandere har, men vil nu også sige at det er meget naturligt, efter vores seneste tre saesoner. Måske har vi bare brug for en saeson eller to hvor pokalskabet lige for et puster, men så skal vi nok vende staerk tilbage:devill:
PatriceEvra3
20-01-2010, 00:30
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/01_03/Tevez1901_482x449.jpg
Nice one!:lolol:
Håber vi, koste hvad det vil, bruger Gaz på backen om 8 dage. Så er jeg sikker på han nok skal tage sig kaerlig af dét der!
Gary Neville is a Red,
Is a Red,
Is a Red,
Gary Neville is a Red,
He hates Scousers.... og Tevez!
tjarligdrengen
20-01-2010, 00:31
Så træls og ufortjent de vinder...
Har én kollega der spurgte om Dean ikke fløjtede af med det samme, efter de 90min., fordi han skulle hjem og tælle oliepenge... (han er ikke United-fan = tosse :D)
Synes vi, til tider, spiller noget af det bedste bold vi har spillet i sæsonen og vi skulle klart have vundet, men som tidligere skrevet var fru Fortuna og en lortedommer slet ikke med os i aften. Tror ikke vi stiller op i stærkeste opstilling i returkampen, men vi vinder alligevel hvis Shitty er lige så ringe i den kamp. Så håber jeg bare på en lidt mindre sprudlende Given, en bedre dommer og en lidt mere venlig fru Fortuna.
Forstår ikke udskiftningen af Anderson, han, igen, er imo vores klart bedste midtbane, synes han har en forrygende boldomgang og et højere tempo end både Carrick og Fletcher. Ville ønske han fik gang i "målmaskinen"...
At Scholes kommer ind før Diuf er også underligt..:S
Jeg synes Rafael var god idag, han skal blive bedre defensivt - så tror jeg vi har en kommende verdensklasse-venstreback! Synes han er aldeles forrygende fremad.
Rooney (MOM) har det svært idag og som flere påpeger lider han, når han ikke har en makker på toppen. Så Hr. Ferguson, "4-4-2 TAK!"
Er pissetræt af resultatet, men den her kamp holder mig bestemt i troen på endnu et år med sølvtøj. Især når Vidic, Ferdi og Hargo bliver "friske" igen:trophy:
Så fandet jeg endelig en kommentar fra Fergie om kampen. Stik imod mange forventninger har han (endnu) ikke kritiseret dommeren voldsomt for hans grove og afgørende fejl:
http://www.skysports.com/story/0,19528,13864_5872047,00.html
Hva fuck sker. Nu har han virkelig en god grund til at svine en dommer, også gør han det ikke. Så kan man da ikke tage manden seriøs med de andre ting han har brokket sig over.
???
Der er ingen hold der presser som united gjorede de sidste 15 min, i en hel kamp. Både fordi det nærmest er fysisk umuligt. Og fordi der vil være garanti for nogle uhyggelige kontra'er, speciel mod city som har mænd som Bellamy, SWP, og tevez.
Jeg synes de viste fornuftigt fight hele kampen igennem, som så naturligt pigger i slutningen.
Og synes du jeg skal se flere united kampe?? Irreterende Kommentar. Af alle de mange kampe jeg har set i år, så synes jeg netop i dag de viser mere fight end hvad de plejer.
ud af de sidste 9 kampe har vi kun vundet 4 kampe. Vi har tabt 4 og spillet en uafgjort. Og dem vi har vundet over er Hull,Wigan,Wolves og burnley. Ikk imponerende.
Hva fuck sker. Nu har han virkelig en god grund til at svine en dommer, også gør han det ikke. Så kan man da ikke tage manden seriøs med de andre ting han har brokket sig over.
Det vil altid være forkert at svine en dommer. Jeg synes han kommentere flot på kampen, med den rette indstiling til second leg. Det er dejlig betryggende at han ikke går ud og "raser". Det fortæller vel det går mere eller mindre godt :) Som jeg også synes efter hvad jeg har set.
Fantastisk dejligt endelig at se en kamp hvor United viser noget af det spil vi er så kendte for. Hvis det ikke lige var for dommeren så holder vi jo stort set city væk fra noget der hedder chancer.
Vi spiller fantastisk kombinations spil i dag, hvor især Evra, Giggs og Rooney må fremhæves. Med lidt mere held i afslutningerne (måske en makker til Rooney fra start) så havde vi også vundet i dag. Jeg er overbevist om, at kan vi holde niveauet fra dagens kamp, og måske endda hæve det en smule, så går United og os fans et stort forår i møde.
Keep the red flag flying high
Kunne ikke være mere enig Pils!!
United DK
20-01-2010, 07:40
Hej Allan
Med venlig hilsen
Christian fra Galten
Nu skal du jo huske på, at der efterhånden er en verden til forskel på City anno 2010, og så City anno 2003 eksempelvis. Citys hold p.t. er vel det bedste hold de har haft siden storhedstiden i 60'erne med Colin Bell, Francis Lee, Mike Summerbee m.fl. Der er ikke længere den kæmpe forskel på holdene, som der var for bare få år siden.
Nu skal du jo huske på, at der efterhånden er en verden til forskel på City anno 2010, og så City anno 2003 eksempelvis. Citys hold p.t. er vel det bedste hold de har haft siden storhedstiden i 60'erne med Colin Bell, Francis Lee, Mike Summerbee m.fl. Der er ikke længere den kæmpe forskel på holdene, som der var for bare få år siden.
Nej men man får jo også nogle sandheder frem om omkring uniteds styrke.
Vi er alle enige om at Ronaldo ikke kan erstattes af én mand, da han var for suveræn.
Men når vi slet ikke erstatter ham, så vil sådan nogle hold her jo hurtigt udligne styrkeforholdet, og gør vi ikke noget ved holdet til sommer, så vil city, som jeg nævnte i en anden tråd, efter min mening være lige så store favoritter til en titel som united.
Det er p.t. bare ikke vores tider i øjeblikket. Det er stolpe ud istedet for stolpe ind. Jeg synes overordnet set, at kampen er god nok for vores side. Vi skaber da ihvertfald chancer nok til, at vi på andre dage ville kunne have vundet klart. Spillernes indstilling var også god nok. Giggs, Evra og især Rooney trådte i karakter, da der var brug for dem. Desværre var det ikke nok pga. en storspillende Shay Given. Resultatet var misvisende, men jeg er ret sikker på, at spiller vi på samme måde på Old Trafford, så slår vi også City.
Nu til Carlos Tevez. Den mand er simpelthen et så lavt og plat menneske. Hvorfor har han behov for at lave hånende gestus ved hans scoringer? - Han mister bare så meget respekt hos mig, og ej hvor jeg håbe, at en af vores spillere flæskede det lille møgdyr.. Jeg håber at Neville tager sig af ham næste uge, Neville kan sagtens for holdet skyld give ham en hård tackling. Det er mit ønske.
Det er en svær periode på og uden for banen. Derfor er det vigtigt, at vi står sammen og bevarer troen. Vi kommer altid igen, også denne gang. Snart er det vores tur til at få held og dommeren på vores side.
We'll never die!
Glory Man United
20-01-2010, 08:10
Fantastisk kamp igår. Den sidste halve time er vel noget af det bedste, vi har vist MEGET længe. Og Tevez? Tja der burde vel udstedes karantæner på dette forum, hvis man ikke øjeblikkeligt fjerner billeder af ham på ens profil.
Det er p.t. bare ikke vores tider i øjeblikket. Det er stolpe ud istedet for stolpe ind. Jeg synes overordnet set, at kampen er god nok for vores side. Vi skaber da ihvertfald chancer nok til, at vi på andre dage ville kunne have vundet klart. Spillernes indstilling var også god nok. Giggs, Evra og især Rooney trådte i karakter, da der var brug for dem. Desværre var det ikke nok pga. en storspillende Shay Given. Resultatet var misvisende, men jeg er ret sikker på, at spiller vi på samme måde på Old Trafford, så slår vi også City.
Nu til Carlos Tevez. Den mand er simpelthen et så lavt og plat menneske. Hvorfor har han behov for at lave hånende gestus ved hans scoringer? - Han mister bare så meget respekt hos mig, og ej hvor jeg håbe, at en af vores spillere flæskede det lille møgdyr.. Jeg håber at Neville tager sig af ham næste uge, Neville kan sagtens for holdet skyld give ham en hård tackling. Det er mit ønske.
Det er en svær periode på og uden for banen. Derfor er det vigtigt, at vi står sammen og bevarer troen. Vi kommer altid igen, også denne gang. Snart er det vores tur til at få held og dommeren på vores side.
We'll never die!
Hvorfor skal vi begive os ned på Tevez´s lave niveau og lave hævnagter. Hvis han vil være barnlig, så lad dog united-spillerne være de voksne.
Adebayor fik en bøde for sin fejring af scoring mod arsenal. Kan være Tevez får det samme.
Tevz løbe jo efter sin scoring en masse meter ud mod sidelinien, og ville ikke fejre med nogen undervejs, for det var tydeligt at han bare skulle ud og gestikulere. Jamen hvis han får fred i sjælen med det så fint.
For helvede hvor er jeg dog træt at høre på at dommeren var dårlig og Tevez var et svin.
Dommeren gjorde det ok, og straffet kunne sagtens dømmes. Rafael har trods alt fat i Bellamy og Bellamy får også lavet et indlæg, og kaster sig ikke bare (selvom han falder let). Micah Richards lavede straffe på Saha i weekenden. Om der var straffe der, var der straffe her, så dommeren holdte da linien ,o)
Mht. Tevez, United tilskuerne var efter ham før og under kampen. Sådanne er det. Men så må man også kunne tage lidt gas den anden vej.
At skrive han skal saves midt over, eller få knæet flækket osv. det er sku under lavpunktet. Lad ham være tåben. Ikke os.
Endvidere skal det også nævnes, at United stillede i stort set stærkeste opstilling, minus skaderne i forsvaret. City manglede også deres foretrukne forsvarer samt deres angriber.
Synes hellere vi skulle kigge indad.
- Først og fremmest, var det dejligt at se noget figth for en gangs skyld. Længe siden vi rigtig har set det.
-Det blev også ganske tydeligt at vi skal spille i 442 og ikke 433. Vi er langt farligere i 442 og så gerne Diouf oppe foran sammen med Rooney. Har har sku speed og ser også ud til at være farlig i hovedspillet.
-Forsvaret var i perioder helt til grin. City havde sku 5-7 hjørne i træk, uden at vi får ekspederet den væk, og generelt var vi på røven ved hjørne og andre dødbolde. Det fandme ikke godt nok. Se nu at få Rio og Vidics klar igen, inden det går helt galt.
Dog er jeg sikker på, at vi tager dem på OT. Vi spillede langt bedre end City og fortjente at vinde.
United-Allan33
20-01-2010, 08:22
Fantastisk kamp igår. Den sidste halve time er vel noget af det bedste, vi har vist MEGET længe. Og Tevez? Tja der burde vel udstedes karantæner på dette forum, hvis man ikke øjeblikkeligt fjerner billeder af ham på ens profil.
Fuldstændig enig i ALT du skriver!!!!! Der sidder jo nok nogle fans rundt om som ikke ved om de skal græde eller grine!! Deres store idol scorede, men mod United, men så kan vi jo skælde Berbatov ud.
Hi hi,
Den udtagelse havde jeg sku ikke regnet med fra SAF.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5872047,00.html
Så træls og ufortjent de vinder...
Har én kollega der spurgte om Dean ikke fløjtede af med det samme, efter de 90min., fordi han skulle hjem og tælle oliepenge... (han er ikke United-fan = tosse :D)
Synes vi, til tider, spiller noget af det bedste bold vi har spillet i sæsonen og vi skulle klart have vundet, men som tidligere skrevet var fru Fortuna og en lortedommer slet ikke med os i aften. Tror ikke vi stiller op i stærkeste opstilling i returkampen, men vi vinder alligevel hvis Shitty er lige så ringe i den kamp. Så håber jeg bare på en lidt mindre sprudlende Given, en bedre dommer og en lidt mere venlig fru Fortuna.
Forstår ikke udskiftningen af Anderson, han, igen, er imo vores klart bedste midtbane, synes han har en forrygende boldomgang og et højere tempo end både Carrick og Fletcher. Ville ønske han fik gang i "målmaskinen"...
At Scholes kommer ind før Diuf er også underligt..:S
Jeg synes Rafael var god idag, han skal blive bedre defensivt - så tror jeg vi har en kommende verdensklasse-venstreback! Synes han er aldeles forrygende fremad.
Rooney (MOM) har det svært idag og som flere påpeger lider han, når han ikke har en makker på toppen. Så Hr. Ferguson, "4-4-2 TAK!"
Er pissetræt af resultatet, men den her kamp holder mig bestemt i troen på endnu et år med sølvtøj. Især når Vidic, Ferdi og Hargo bliver "friske" igen:trophy:
Når jeg læser dit indlæg, tvivler jeg på vi har set den samme kamp! I mine øjne var Anderson suverænt banens dårligste. Han smed bolden væk konstant, forsøgte hele tiden at slå den afgørende aflevering, og så syns jeg det er ham der fejler ved det 2. mål, da han skubber op uden at orientere sig at Kompany var lige ved siden af ham. Elsker Ando, men hans indsats igår var ikke godkendt.
Rafael slog endnu engang fast, at han ikke kan forsvarer! At der så nok skulle have været fløjtet for frispark i stedet er en anden sag, men han giver dommeren muligheden for at fløjte den!
Som de fleste også skriver, så spillede vi fremragende de sidste 20 min. og havde fortjent en udligning, men hvad fanden lavede drengene i den tid fra vi var foran til vi kom bagud? Det er set før, at når United kommer foran i de store kampe, så stopper de med at angribe, og prøver at kører resultatet hjem. Hvorfor bliver de ikke ved med at holde trykket og være det dominerende hold? Barcelona fortsætter med at angribe uanset hvem de møder, og det savner jeg sku at se fra vores drenge.
Vi må op på hesten igen, nakke Hull på lørdag, og så smadre vi City når de gæster OT om en uge:devill:
Parkohargo
20-01-2010, 09:49
Hi hi,
Nej. Havde regnet med en tilsvining af Mike Dean. Men godt at se at han denne gang tar den lidt mere med ro i hans udtalelser. hehe..
Fletcherfan
20-01-2010, 10:24
Nu var jeg syg i går, og så desværre ikke kampen... Men der er bliver enkelte ting nævnt, som jeg synes kræver en kommentar...
1) Tevez... Manden valgte pengene frem for pokalerne, og har siden han sluttede i United viste sig som en, der ikke har specielt meget indenfor hovedet... Men har er stadig en klassespiller... Og det har han virkelig vist i denne sæson... Så ja, jeg savner ham, specielt fordi hans afløser spiller som en sæk kartofler... Men pga. hans udtalelser vil jeg ikke se ham i klubben igen...
2) Berbatov... Jeg kan bestemt ikke lide Berba, i særdeleshed fordi der er så mange, der ikke mener han kan lave noget forkert... Men det kan på INGEN måde være hans skyld, at United tabte i går... Han er ikke god nok, men at give ham skylden for et nederlag hvor han ikke er med er liiige at strække den lidt for langt...
3) Formationen... Det har været helt klart i de seneste tre sæsoner, at United har spillet bedst i 4-4-2, mens 4-3-3 har United spillet noget af det værste jeg har set United spille... De seneste sæsoner er denne formationsopstilling blevet reddet af en næsten umenneskelig spiller i Ronaldo... Og derudover så er det ikke 4-3-3, det bliver mere 4-5-1, som er meget defensiv fodbold... Men som jeg har nævnt før så tror jeg det har noget med SAF's stædighed at gøre, at han ikke kun spiller 4-4-2... Han MÅ da kunne se, at opstillingen med ÉN angriber slet ikke fungerer...
Hi hi,
:lolol:
Er du sikker på det er et interview med SAF?
@Clemme: Dommeren gjorde det fandme ikke ok, han var en skandale, jeg tror slet ikke du lagde mærke til hvor mange frispark City fik, hvorimod Bellamy kunne flække som han ville, uden at være tæt på at modtage et gult kort!
De spilstop ødelagde Uniteds spil meget mere end du tror..
tjarligdrengen
20-01-2010, 10:36
Når jeg læser dit indlæg, tvivler jeg på vi har set den samme kamp! I mine øjne var Anderson suverænt banens dårligste. Han smed bolden væk konstant, forsøgte hele tiden at slå den afgørende aflevering, og så syns jeg det er ham der fejler ved det 2. mål, da han skubber op uden at orientere sig at Kompany var lige ved siden af ham. Elsker Ando, men hans indsats igår var ikke godkendt.
Rafael slog endnu engang fast, at han ikke kan forsvarer! At der så nok skulle have været fløjtet for frispark i stedet er en anden sag, men han giver dommeren muligheden for at fløjte den!
Som de fleste også skriver, så spillede vi fremragende de sidste 20 min. og havde fortjent en udligning, men hvad fanden lavede drengene i den tid fra vi var foran til vi kom bagud? Det er set før, at når United kommer foran i de store kampe, så stopper de med at angribe, og prøver at kører resultatet hjem. Hvorfor bliver de ikke ved med at holde trykket og være det dominerende hold? Barcelona fortsætter med at angribe uanset hvem de møder, og det savner jeg sku at se fra vores drenge.
Vi må op på hesten igen, nakke Hull på lørdag, og så smadre vi City når de gæster OT om en uge:devill:
Sådan har det bestemt ikke med Anderson igår - ligesom de par stykker jeg så den med... Enig i, at han for ofte prøver at smide den afgørende bold. Han skal lige lære at gøre det lette en gang imellem - men igen, folk skriger op om kreativitet og hvis Anderson ikke prøver- har vi jo ingen (ud over Scholes) der praktiserer det.. Han er den klart bedste til at spille bolden hurtigt og ikke lige varme den en smule inden den bliver skubbet videre. Jeg elsker direkte fodbold, så det er vigtigt for mig. At han til dels er skyld i nr. 2 mål, kan man så ikke også sige at der var flere andre som havde del i det? Så han har vel 25-33% skyld i det..Hehe - Det synes jeg i hvertfald...
Rafaels spidskompetence er ikke det defensive, men synes faktisk han gør det ok. Du siger selv vi skal presse og styre kampen - hvis det er det vi skal - så er han jo oplagt at bruge, fordi han er så god fremad. Jeg er stadig fuldt overbevist om han har en stor fremtid og kan blive en af de allrbedste på positionen.
Enig i det er frustrerende, at vi ikke bare "tromler" derudaf hele kampen -og især med den "svækede" defensiv. Jeg synes dog at det er bedst at kunne begge dele for at "aflaste" de spillere der skal presse. Men presse mere - det skal vi, de andre hold skal frygte os igen.
Ja, vi skal op på hesten og smadre Hull i weekenden og så håber jeg meget på en sejr onsdag, men vil, nok/måske, gerne sælge den for en sejr over Arsenal. Håber og ved Fergie også tænker på den kamp.
@Clemme: Dommeren gjorde det fandme ikke ok, han var en skandale, jeg tror slet ikke du lagde mærke til hvor mange frispark City fik, hvorimod Bellamy kunne flække som han ville, uden at være tæt på at modtage et gult kort!
De spilstop ødelagde Uniteds spil meget mere end du tror..
Det ju det samme, den modsatte vej, på OT.
Så det kan vi fandme ikke græde over.
Vi skal nærmere græde over at vores forsvar ikke kan cleare 5-7 hjørne i træk, og at vores angribere skal have 10 chancer for at score 1 mål.
Vi skal have Rio og Vidics tilbage, og det kan kun gå for langsomt, og så håber jeg at vi spiller 442 fremover, med en makker (gerne Diouf) til Rooney.
ChristianR
20-01-2010, 10:50
Nu var jeg syg i går, og så desværre ikke kampen... Men der er bliver enkelte ting nævnt, som jeg synes kræver en kommentar...
2) Berbatov... Jeg kan bestemt ikke lide Berba, i særdeleshed fordi der er så mange, der ikke mener han kan lave noget forkert... Men det kan på INGEN måde være hans skyld, at United tabte i går... Han er ikke god nok, men at give ham skylden for et nederlag hvor han ikke er med er liiige at strække den lidt for langt...
Så var det da godt, du lige fik smidt den sviner ind under kamptråden. Der hører den helt sikkert til, selvom Berba ikke engang var med på bænken og du ikke engang så kampen.
1) Tevez... Manden valgte pengene frem for pokalerne, og har siden han sluttede i United viste sig som en, der ikke har specielt meget indenfor hovedet... Men har er stadig en klassespiller... Og det har han virkelig vist i denne sæson... Så ja, jeg savner ham, specielt fordi hans afløser spiller som en sæk kartofler... Men pga. hans udtalelser vil jeg ikke se ham i klubben igen...
3) Formationen... Det har været helt klart i de seneste tre sæsoner, at United har spillet bedst i 4-4-2, mens 4-3-3 har United spillet noget af det værste jeg har set United spille... De seneste sæsoner er denne formationsopstilling blevet reddet af en næsten umenneskelig spiller i Ronaldo... Og derudover så er det ikke 4-3-3, det bliver mere 4-5-1, som er meget defensiv fodbold... Men som jeg har nævnt før så tror jeg det har noget med SAF's stædighed at gøre, at han ikke kun spiller 4-4-2... Han MÅ da kunne se, at opstillingen med ÉN angriber slet ikke fungerer...
Havde du lige brug for at få lidt opmærksomhed?
Ikke for at forsvare Tevez. Men altså, tilbage i September, sad Neville på bænken, og spænede hele vejen ned til City fansne, da vi scorede i overtiden.
Det sku da ikke en skid bedre. Tvært imod.
Fletcherfan
20-01-2010, 11:21
Så var det da godt, du lige fik smidt den sviner ind under kamptråden. Der hører den helt sikkert til, selvom Berba ikke engang var med på bænken og du ikke engang så kampen.
Det indlæg forstår jeg ikke en meter af... Ved ikke om du er en Berba-lover, men jeg siger kun, at Berba ikke er god nok, som selvfølgelig er rigtigt... Men der var nogle enkelte, der gav ham skylden for nederlaget i går, det var det eneste jeg kommenterede...
Ikke for at forsvare Tevez. Men altså, tilbage i September, sad Neville på bænken, og spænede hele vejen ned til City fansne, da vi scorede i overtiden.
Forskellen er jo den, at den at den ene har en rød trøje på og den anden har en lyseblå trøje på.
Fletcherfan
20-01-2010, 11:22
Havde du lige brug for at få lidt opmærksomhed?
nej, men det virker som du har...
United DK
20-01-2010, 11:23
Nej men man får jo også nogle sandheder frem om omkring uniteds styrke.
Vi er alle enige om at Ronaldo ikke kan erstattes af én mand, da han var for suveræn.
Men når vi slet ikke erstatter ham, så vil sådan nogle hold her jo hurtigt udligne styrkeforholdet, og gør vi ikke noget ved holdet til sommer, så vil city, som jeg nævnte i en anden tråd, efter min mening være lige så store favoritter til en titel som united.
Nu snakkede jeg kun om Citys styrke ift. i 2003, eller for 10-15 år siden. City har fået midlerne, til at hente folk der kan bringe dem nærmere os i styrkeforholdet, og det havde også været tilfældet, selvom vi havde hentet tre stjerner i sommer. Når det så er sagt, så var vi trods alt det bedste hold på banen i går, men som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er det ikke altid det bedste hold der vinder, men det hold der score flest mål.
Glory Man United
20-01-2010, 11:31
Det indlæg forstår jeg ikke en meter af... Ved ikke om du er en Berba-lover, men jeg siger kun, at Berba ikke er god nok, som selvfølgelig er rigtigt... Men der var nogle enkelte, der gav ham skylden for nederlaget i går, det var det eneste jeg kommenterede...
Jeg giver ham klart skylden for nederlaget igår. Hvorfor f***** kunne han ikke spille? ØV ØV ØV
ChristianR
20-01-2010, 11:32
Hvis man har et behov for konstant at svine en bestemt spiller til, så kan man i det mindste bruge spillerens tråd, fremfor at komme med sure opstød i samtlige tråde.
At skrive hvor dårlig man synes Berbatov er i en kamptråd for en kamp, han ikke engang deltog i er IMO latterligt.
At begynde at kategorisere folk og kalde dem 'Berbalover' understreger vel bare barnligheden.
schousboe9
20-01-2010, 11:34
Gary Neville is a Red!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1285627.ece
Fletcherfan
20-01-2010, 11:35
Jeg sviner ham ikke til, men det kommer heller ikke som nogen overraskelse, at du synes jeg kalder dig en Berba-lover... Det har jeg ikke... I så fald vil jeg gerne se hvor du har læst det...
ChristianR
20-01-2010, 11:47
Jeg sviner ham ikke til, men det kommer heller ikke som nogen overraskelse, at du synes jeg kalder dig en Berba-lover... Det har jeg ikke... I så fald vil jeg gerne se hvor du har læst det...
Så gjorde du det indirekte:
Ved ikke om du er en Berba-lover...
Måske bygger det primært på en misforståelse, for det va rsvært ud fra dit første indlæg at læse, på hvilke punkter din pointe lå, men sætningen:
Berbatov... Jeg kan bestemt ikke lide Berba, i særdeleshed fordi der er så mange, der ikke mener han kan lave noget forkert...
er vel heller ikke jsut skamros. Det var sådan set nok den, jeg var lidt fortørnet over skulle klemmes ind under en kamptråd, hvor spilleren ikke engang var i truppen.
ChristianR
20-01-2010, 11:51
I min verden er der nu kæmpe forskel på, om det er Cityfans eller Unitedfans, der bliver svinet.
For i min bog er Tevez jordens klammeste og mest forræderiske cunt, mens Neville nok er den sejeste fodboldspiller, jeg har kendt til.
Den finger under Citykampen viser bare, at Neville er Unitedfan ind til benet. Han er ikke jordens mest diplomatiske spiller, men jeg er glad for at have en anfører, der grundlæggende har de samme følelser for klubben, som jegselv har.
Vi er ikke uenige om at Neville er RED og Tevez er scum.
Men derfra til at han skal ha en kniv i ryggen eller flækket knæskallen, der er fandme for langt.
Og kan man gi, må man også ku ta.
At være RED, går i min verden ud på at støtte United, ikke svine andre til.
Glory Man United
20-01-2010, 12:07
Men derfra til at han skal ha en kniv i ryggen eller flækket knæskallen, der er fandme for langt.
Tror jeg vist også Wesley gjorde igår....Glæder mig til at høre de værste sange om den klamme argentiner i næste uge på OT
Ved ikke om det også er henvendt til mig, men det jeg skrev var ironisk ment.
Der er jo i bund og grund ingen forskel. (schhhhhhhh)
ChristianR
20-01-2010, 12:12
Ved ikke om det også er henvendt til mig, men det jeg skrev var ironisk ment.
Der er jo i bund og grund ingen forskel. (schhhhhhhh)
Arrr. Du lyder jo som en gammel dame. Det svarer vel til, at man mener, at der i bund og grund ingen forskel er på, hvilken ende der bliver scoret i:D
Hvorfor giver man ikke bare de 22 idioter en bold hver? Høhøhø...
Hmm har læst tråden lidt. Jeg kan se der er en hel masse herinde, der synes Tevez er klam, usympatisk, et dumt svin, fordi han jubler på den måde han gjorde igår! Samtidig var der en masse united fans, der synes Adebayor var sej, fordi han jublede som han gjorde mod Arsenal, ordet hyklerisk kommer jeg straks at tænke på.
Nårh nårh, jamen nu kommer det så frem at Neville har rakt f... til Tevez, det synes man er sejt, men at Tevez så lukker kæften på ham, det er straks svinsk? Den måde tevez fejrede sine scoringer på, er jeg imod, men jeg vil også være imod hvis det var en fra mit hold der opførte sig som en tosse ( og med tosse mener jeg Neville, det er jo ikke kun igår, men mod shitty på O.T. og mod Liverpool, og rigtig mange gange tidligere). Enten er man bare imod den slags provokationer, selvom det skulle komme fra en fra ens "eget" hold, eller også skal man også bare tage den som en mand, når det kommer fra en modspiller?
Lad nu være med at tude, hvis i synes Neville er sej, fordi han rækker fuck til folk og opfører sig som en tosse, så er det vel også ok at Tevez eller andre spillere opfører sig som nogle tosse mod United fans når de har scoret?
Undskyld mig, men hvilken verden er det lige vi er i?
Nu må i tøser fandeme tørre øjnene..
Mange af os, kan blive enige om at Tevez er tard, og mange "hader" ham..
Men når vi kan råbe og skrige af ham, svine ham til - så må vi fandeme også acceptere at han provokere tilbage, og viser sine følelser..
Synes det er pinligt at se, hvor mange der sidder og tuder over det...
Begge lejre er vist lige gode om det - det er følelserne i spillet der jo netop gør det så fedt at være en del af - så please kom over det!!!
Elrantiri
20-01-2010, 13:06
Hmm har læst tråden lidt. Jeg kan se der er en hel masse herinde, der synes Tevez er klam, usympatisk, et dumt svin, fordi han jubler på den måde han gjorde igår! Samtidig var der en masse united fans, der synes Adebayor var sej, fordi han jublede som han gjorde mod Arsenal, ordet hyklerisk kommer jeg straks at tænke på.
Nårh nårh, jamen nu kommer det så frem at Neville har rakt f... til Tevez, det synes man er sejt, men at Tevez så lukker kæften på ham, det er straks svinsk? Den måde tevez fejrede sine scoringer på, er jeg imod, men jeg vil også være imod hvis det var en fra mit hold der opførte sig som en tosse ( og med tosse mener jeg Neville, det er jo ikke kun igår, men mod shitty på O.T. og mod Liverpool, og rigtig mange gange tidligere). Enten er man bare imod den slags provokationer, selvom det skulle komme fra en fra ens "eget" hold, eller også skal man også bare tage den som en mand, når det kommer fra en modspiller?
Lad nu være med at tude, hvis i synes Neville er sej, fordi han rækker fuck til folk og opfører sig som en tosse, så er det vel også ok at Tevez eller andre spillere opfører sig som nogle tosse mod United fans når de har scoret?
Forskellen ligger i, at Gary er 100% United hvor Tevez bare gør det for pengene, og fordi han ikke følte sig respekteret af United fans (hvilket han så slet ikke er nu). Jeg synes heller ikke det er voldsomt fedt at Gary giver fingeren, og grinede mest af Gary - Tevez billedet fordi jeg troede hånden i det røde ærme var photoshoppet ind.
schousboe9
20-01-2010, 13:11
Jeg vil til mine dages ende mene, at Tevez en af de mest ubegavede, usympatiske, barnlige og selvfede fodboldsspillere på kloden. Men ikke pga. hans jubelscener.
At tossen vil føre sig frem og få sine 15 minutes kan ikke pisse mig af. Jeg fik mig tværtimod et godt grin på den konto i går. Jeg forstår bare ikke, hvorfor han hele tiden skal gøre opmærksom på, hvor meget han 'elsker og respekteree klubbens fans', og hvordan vi 'er i hans hjerte' og jeg ku' brække mig, når han udmærket godt ved, hvordan han i virkeligheden har det, og hvordan han vil fejre sine evt. scoringer mod os. Og fred være med det, jeg mister ikke søvn over, at han føler sig dårligt behandlet, når vi alle ved, at sandheden er en anden: At han i bund og grund er en svans med for stort ego, der hverken har evnerne eller psyken til at spille i en topklub med rigtig konkurrence om pladserne.
At han ustandseligt skal prædike om, hvor 'dårligt' han blev behandlet og hvad han ellers lukker ud, viser med al tydelighed, at han ikke er kommet videre, og det kan jeg kun grine af. Men det er selvfølgelig heller aldrig sjovt, at tage et skridt ned, for at få sine vilje.
Nevilles reaktion efter Tevez fejring:
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01562/Neville_1562298c.jpg
Edit: nå Schousboe havde allerede postet.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.