PDA

Se fuld version : Forum Awards 2009

Sivebæk
04-01-2010, 00:04
Endnu et år er passeret, og vi er kommet godt ind i år 2010. Det samme er vores kære forum, og det er på tide at få kåret det bedste fra det forgangne år.

Derfor afholdes nu OldTrafford.dk Forum Awards 2009.

Der er syv kategorier, og alle kan afgive sin stemme. Det gøres ved at sende en besked (PM) til Sivebæk (http://oldtrafford.dk/forum/private.php?do=newpm&u=6) med listen over kategorier og din stemme.

Kategorier
Årets debattør:
Årets admin:
Årets tråd:
Årets indlæg/kommentar:
Årets profilbillede:
Årets signatur:
Årets IRC-bruger:

Der er ingen nominerede, hvilket vil sige, at du kan stemme på hvem og hvad som helst, du vil. Det er ikke et krav at stemme i alle kategorier.

Afstemningen afsluttes den 10. januar kl. 23.59, og efterfølgende bliver vinderne afsløret.

Husk at idéen er ment som et sjovt tiltag. Nedladende kommentarer frabedes.

ChristianR
05-01-2010, 08:52
Jeg ved ikke om det er tilladt. Ret mig hvis det ikke er.

Men i forhold til årets indlæg, vil jeg da gerne lede folks blik hen på Post 83 i Youth Academy-tråden.

Her kommer selveste Jesus med en enormt rammende og malende beskrivelse af vores franske stortalent, Paul Pogba:

Han er, som når man laver sin egen mand i fifa, og spiller på amatør!

Bedre kan det vel ikke siges:D

Sivebæk
05-01-2010, 11:36
Denne tråd må gerne bruges til at gøre andre opmærksomme på tråde, indlæg, osv., som de måske har overset.

Alle brugerne er trods alt bedre bedre til at finde de gode kandidater, end administratorerne alene.

Så bare del jeres kandidater med andre, hvis I vil.

Smaakage
05-01-2010, 13:05
Årets tråd:

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2267

Gotta love that guy

Dahlmann
05-01-2010, 16:01
Årets tråd:

Gotta love that guy

Den får også en stemme fra mig...

Årets IRC bruger = Oldtrafford6 ;)

Hald
05-01-2010, 16:30
Årets tråd:

Gotta love that guy

Ja, han må da vinde årets tråd og årets bruger.

Michael
05-01-2010, 16:30
Vote or die motherfucker!
-iwE1si37zw

Jexz
06-01-2010, 09:52
Husk at idéen er ment som et sjovt tiltag. Nedladende kommentarer frabedes.

Den var sgu aldrig gået inde på IRC :)

Mikke7
06-01-2010, 18:03
Årets kommentar "Min søn Brian Horle er en god og seriøs fyr som kan lide og debattere. Den gave skal i ikke tage fra ham." :D

Buttler
06-01-2010, 18:08
Ellers er Barcas kommentar om, at støj er for brianer og bl.a. bl.a. også en fantastisk kandidat :) Kan ikke huske den præcise ordlyd..

Sivebæk
06-01-2010, 18:22
Public service on.

Ellers er Barcas kommentar om, at støj er for brianer og bl.a. bl.a. også en fantastisk kandidat :) Kan ikke huske den præcise ordlyd..

Støj er for brianer. Hvis man vil have stå kan man gå ud og brænde sine bildæk af. Fodbold skal nydes og det gerne med vin og god mad ved siden af, eller bare fritter.

Public service off.

Nogen gode kandidater er blevet nævnt. Keep 'em coming.

Dines
06-01-2010, 19:49
"Ny målmand" - Indlæg: "Bæstet? han er gratis til sommer, og han er underbetalt? så kan tk og bf udvikle sig under hans vinger???" - Clubberen

Jeg synes, at dette indlæg fortjener at være årets indlæg, da det er så hamrende useriøst, men alligevel virkelig morsomt. ;)

Hald
06-01-2010, 20:39
Eller min egen : Jordi Cruyff lavede engang hattrick for United og brækkede foden i badet.
- Hvilket var en stor løgn og en fuldemands historie fra Manchester !

zhagzi
06-01-2010, 21:25
Fatter ikke barcas indlæg om støj er for brianer? Og så siger han : Hvis man vil have stå..?"

Say what? :confused:

JDK
06-01-2010, 21:30
Fatter ikke barcas indlæg om støj er for brianer? Og så siger han : Hvis man vil have stå..?"

Say what? :confused:

Støj vil jeg gætte på, der skulle stå :)

zhagzi
07-01-2010, 00:43

Nååårh okay. Jamen har ikk helt fattet hvorfor han skrev det? Har set indlægget som signatur, men ikke hvorfor Barca skrev det? Og hvem er ham Barca anyway? ;)

Steffyy
07-01-2010, 01:36
Jeg kan nu meget godt lide min egen signatur :)
Synes den passer på alle punkter :)

zhagzi
07-01-2010, 04:42
Jeg kan nu meget godt lide min egen signatur :)
Synes den passer på alle punkter :)

Hvordan skal den så forstås? Altså det er lidt mærkeligt bare at sige 'jeg er et tøjmærke'.. ?

Tue B
07-01-2010, 07:14
Sivebæk årets profilbillede, den intet mindre end legendariske hr. Stinson :D

Steffyy
07-01-2010, 07:28
Hvordan skal den så forstås? Altså det er lidt mærkeligt bare at sige 'jeg er et tøjmærke'.. ?

den skal forstås på den måde at når man præsentere sig selv, så siger man jo sit navn, og profession. Og tøjmærkedelen forstås på den måde, at Real madrid har købt så mange store spillere, for at få deres trøjesalg op. Ergo, tøjmærke :)

Glory Man United
07-01-2010, 08:00

Eller stådreng? :titte:

Foged
07-01-2010, 09:56
Eller stådreng? :titte:

Hvad er det?

Michael
07-01-2010, 10:11
Hvad er det?

En dreng der står selv.

www.instantrimshot.com

TJ
07-01-2010, 11:49
den skal forstås på den måde at når man præsentere sig selv, så siger man jo sit navn, og profession. Og tøjmærkedelen forstås på den måde, at Real madrid har købt så mange store spillere, for at få deres trøjesalg op. Ergo, tøjmærke :)

Men har de ikke først og fremmest købt dem for at blive et stœrkere hold og prøve at vinde mesterskabet tilbage fra Barcelona? Selvfølgelig bliver de sä nødt til sœlge mange trøjer for at tjene pengene ind igen, men det var vel ikke derfor de købte dem til at starte med..

dannigizmo
07-01-2010, 12:43
Det kan vist blive en længere diskussion, som jeg så allerede stopper her.

Hold jer til emnet - nemlig 'nomineringer'/oplysninger om indlæg m.m., der fortjener at vinde en pris.

TJ
07-01-2010, 13:11
Det kan vist blive en længere diskussion, som jeg så allerede stopper her.

Hold jer til emnet - nemlig 'nomineringer'/oplysninger om indlæg m.m., der fortjener at vinde en pris.

Okay. Kan godt se at det nok var lidt for off-topic :)

Sivebæk
07-01-2010, 13:13
Måske skulle jeg have gjort det klart i første post, men man kan ikke stemme på sig selv (sorry oldtrafford6). Man må gerne gøre opmærksom på sig selv i de forskellige kategorier, men en stemme på sig selv vil blive ignoreret.

Martinsen
07-01-2010, 13:39
Det er vel bare generelt ikke særlig god stil at stemme på sig selv:lolol: Det burde ikke rigtig at være nødvendigt at gøre opmærksom på det:)

Jexz
07-01-2010, 14:38
Måske skulle jeg have gjort det klart i første post, men man kan ikke stemme på sig selv (sorry oldtrafford6). Man må gerne gøre opmærksom på sig selv i de forskellige kategorier, men en stemme på sig selv vil blive ignoreret.

Jeg vil gerne gøre opmærksom på mig selv... I ALLE kategorier! :o

zhagzi
07-01-2010, 15:29

Ah haa ;) Nice one! Men den slår ikke min :)

Clubberen
07-01-2010, 21:49
I mine øjne er der vel ingen tvivl om hvem der er året debattør Dines. Hans analyser er alt for kristiske eller alt for jubel idiot. Han er meget ærlig og fair, og synes altid han rammer det essiensielle i problemerne. Derudover har han skrevet tonsvos af indlæg hvilket viser han ikke sætter noget højere end denne klub. Forza DInes, min stemme går til dig

RAppel
07-01-2010, 23:23
I mine øjne er der vel ingen tvivl om hvem der er året debattør Dines. Hans analyser er alt for kristiske eller alt for jubel idiot. Han er meget ærlig og fair, og synes altid han rammer det essiensielle i problemerne. Derudover har han skrevet tonsvos af indlæg hvilket viser han ikke sætter noget højere end denne klub. Forza DInes, min stemme går til dig

Eller at han ikke har noget liv. Alt afhænger af øjet der ser ;)

ChristianR
08-01-2010, 07:00

Ej, Dines - Har du oprette en helt ny profil bare for at skrive den smøre?
Du kunne bare have sendt en pm, så skulle jeg da nok have skrevet det for dig :D

United DK
08-01-2010, 07:48
Eller at han ikke har noget liv. Alt afhænger af øjet der ser ;)

Hvis United ikke er en del af ens liv, så har man et sørgeligt liv.

Dines
08-01-2010, 19:06
Ej, Dines - Har du oprette en helt ny profil bare for at skrive den smøre?
Du kunne bare have sendt en pm, så skulle jeg da nok have skrevet det for dig :D

Ha ha, hvor udspekuleret tror du, at jeg er. ;) Jeg er og bliver bare en populær herre med mange fans. Simple as that :)

Niko
08-01-2010, 19:14
Ha ha, hvor udspekuleret tror du, at jeg er. ;) Jeg er og bliver bare en populær herre med mange fans. Simple as that :)

Ikke efter Villa kampen !!! ;)

United DK
08-01-2010, 21:35
Apropos Dines' antal indlæg blev jeg lige lettere chokeret, da jeg så at han har skrevet seks indlæg (nu fem) flere end mig. Det er bare ikke godt nok!

RAppel
08-01-2010, 22:14
Alle ved jo at antallet af indlæg er ligefrem proportionalt med størrelsen på ens diller.

United DK
08-01-2010, 22:18
Alle ved jo at antallet af indlæg er ligefrem proportionalt med størrelsen på ens diller.

Så min er bare større end din!

Elrantiri
09-01-2010, 01:30

Arh fuck, så går jeg og bruger titusinder af kroner på penispumper, når jeg kunne have spammet herinde...

Me so sad.

Ludvig
10-01-2010, 16:47

Lidt ussel plan af Dines, at lave en ny profil for at give sig selv syge "credits"..
hahaaha

RasmusP
10-01-2010, 18:03
Jeg troede Zhaban, der skriver mange af kamptrådene, også var admin? Har han ikke været det.?

Sivebæk
10-01-2010, 18:21
Jeg troede Zhaban, der skriver mange af kamptrådene, også var admin? Har han ikke været det.?
Det er han. Hvad får dig til at tro, at han ikke er?

RasmusP
10-01-2010, 18:36
Jeg synes da bare der stod Erfarent medlem, under hans navn.. Plejer der ikke at stå admin eller supermoderator, ligesom ved dig?

Sivebæk
10-01-2010, 18:54
Du har ret. Skulle man være i tvivl, kan en liste ses her (http://www.oldtrafford.dk/forum/showgroups.php).

Sivebæk
10-01-2010, 19:09
Forresten, så er der nu kun 5 timer til, at afstemningerne lukker. Skynd jer at sende en PM til mig (som beskrevet i første indlæg), hvis du ønsker at have indflydelse på awardsene.

Ikke alle kategorier har en klar vinder på nuværende tidspunkt, så din stemme bliver måske afgørende!

RAppel
10-01-2010, 20:23
Er jeg tæt på at vinde?

United DK
10-01-2010, 21:18
Er jeg tæt på at vinde?

http://www.instantrimshot.com/