Se fuld version : FAC: War of the Roses
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Leeds United http://static.bold.dk/billeder/art4949.gif
FA Cup 3. runde | Søndag, 3. januar 2010, 14:00 | Old Trafford
Optakt
Manchester United møder deres ærkerivaler fra Leeds for første gang i seks år i FA Cuppens tredje runde.
Mange United-fans kunne ikke have forestillet sig en bedre lodtrækning, end da Leeds United blev parret med Manchester United i FA Cuppens tredje runde. Leeds og Manchester United har igennem historien spillet mange historiske opgør, og har været ærkerivaler i flere årtier. Rivalskabet bliver genopfrisket hver eneste gang Manchester United træder på banen via sang og tilråb fra tilhængerne, men da det er længe siden at Leeds har været etableret i Premier League, er der langt imellem de indbyrdes rivalopgør.
Sir Alex Ferguson har i optakten til kampen spået Leeds United en lys fremtid, og det går da også forrygende for dem i øjeblikket. De fører suverænt Coca-Cola League 1 med 17 sejre, fem uafgjorte og kun et nederlag. Manchester United ligger dog 43 placeringer højere end Leeds, så de er naturlige storfavoritter.
Gary Neville og Paul Scholes returnerer og forventes en startplads. Derudover forventes det, at Wes Brown og Nemanja Vidic fortsætter i midterforsvaret.
Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United kan ikke tabe til Leeds foran hjemmepublikummet, som vil forlange en sejr over rivalerne. 3-0.
Mulig startopstilling
Foster
Neville – Brown – Vidic – Fabio
Park – Gibson – Scholes – Obertan
Welbeck - Owen
Uniteds trup
Kuszczak, Foster, Neville, Rafael, De Laet, Vidic, Brown, Evra, Fabio, Valencia, Park, Carrick, Fletcher, Scholes, Anderson, Gibson, Giggs, Obertan, Rooney, Berbatov, Owen, Welbeck, Tosic.
Seneste kampe
Indbyrdes
21/02-2004 United 1 - 1 Leeds
28/10-2003 Leeds 2 - 3 United
18/10-2003 Leeds 0 - 1 United
05/03-2003 United 2 - 1 Leeds
14/09-2002 Leeds 1 – 0 United
Manchester United
30/12-2009 United 5 – 0 Wigan
27/12-2009 Hull 1 – 3 United
19/12-2009 Fulham 3 – 0 United
15/12-2009 United 3 – 0 Wolverhampton
12/12-2009 United 0 – 1 Aston Villa
Leeds United
28/12-2009 Stockport 2 – 4 Leeds
26/12-2009 Leeds 3 – 1 Hartlepool
19/12-2009 Leeds 1 – 0 Southampton
15/12-2009 Leeds 2 – 0 Accrington
12/12-2009 Brentford 0 – 0 Leeds
Odds
Manchester United: 1.22
Uafgjort: 5.78
Leeds: 11.19
Tv
14:00 Kanal 6
Skader
Manchester United
F Macheda Hamstring Injury 30th Dec 09
Nani Ankle/Foot Injury 30th Dec 09
E Van Der Sar Knee Injury no return date
J O'Shea Thigh Muscle Strain 9th Jan 10
J Evans Calf Muscle Strain 9th Jan 10
R Ferdinand Calf Muscle Strain no return date
O Hargreaves Jumpers Knee 31st Jan 10
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
-VDLs_x3i20
United DK
01-01-2010, 17:05
We all hate Leeds scum!!!
MPyH5mfQntg
Ikke fordi jeg absolut vil hænge mig i småting, men Michael det er FA Cup og ikke Liga Cup :)
Ikke fordi jeg absolut vil hænge mig i småting, men Michael det er FA Cup og ikke Liga Cup :)
Selvfølgelig er dét det!! Det er hermed rettet. :)
Don Kafai
01-01-2010, 22:25
Jeg glæder mig vildt meget til kampen.
1) Det er FA Cuppen, som nok er det trofæ jeg virkelig savner mest. Kan ikke komme mig over nederlagene i 2005 og 2007 til Arsenal og Chelsea i finalen, Pompeys vanvittige sejr i 2008, og ikke mindst den måde vi "gav" den væk i sidste sæson.
2) Det er mod Leeds. Jeg synes virkelig at PL har fået en ny dimension hvor vores opgør mod Liverpool i sidste sæson ikke kun var rival-opgør, men også kampe hvor pointene var vigtige. Det samme i år med City, og jeg savner også Leeds-kampene. Især når man synger om dem så ofte og sjældent spiller mod dem.
Jeg tror vi stiller med blandede bolsjer, hvor Owen, Macheda, Welbeck og Neville nok får en rolle. Ved ikke om Foster får lov at stå kampen, men det kunne godt ligne det.
Foster
Rafael - Neville - Vidic - De Laet
Park - Anderson - Gibson - Obertan
Macheda - Owen
Jeg håber ikke vi sparer alle 11, for selvom vi burde tage Leeds hjemme, så er det en kamp der sagtens kan vise sig ikke at være en walkover a la Wigan.
Synes den er lidt svær med holdopstillingen. Det er trods alt FA cuppen og ikke Liga cuppen hvor de unge plejer at spille..
Men allerede den 6. er det Liga cup mod City, og 3 dage senere er det formstærke Birmingham i PL.
Jeg er lidt blank mht. opstilling, men håber de unge får både denne FA samt Liga Cuppen. Så.
Foster
Rafael - Neville - Vidic/Brown - De Laet
Park - Scholes - Gibson - Obertan
Wellbeck - Owen
Kampen mod City bliver svær, da jeg er overbevist om at City stiller i nogen nær stærkeste opstilling.
MartinKjaer
02-01-2010, 00:07
Foster
Rafael - Brown - Vidic - Fabio
Welbeck - Macheda
Og en 2-0 sejr til os ;-)
United DK
02-01-2010, 00:25
Lidt FA Cup-nostalgi.
FA Cup-finale 1963 (Europas bedste hold tager form)
ZQFMuVFUblo
FA Cup-semifinale 1976 (Mestrene mod oprykkerne)
ImLywgV0gao
FA Cup-finale 1977 (No treble to the Scousers!)
TVVcG5g9918
FA Cup-semifinale 1985 (Englands bedste hold, men vi nakker dem alligevel)
ULycuKfc0HI&feature=related
FA Cup-finale 1994 (Før milliarderne rullede ind i Chelsea)
2oeQYUjBRwM
FA Cup-finale 1996 (United - The Double, Liverpool - Fuck all!)
-y8d-JeRAMY
FA Cup 4. runde 1999 (De havde Owen, vi havde Fergie time)
EYiO7PoCZyY&feature=related
FA Cup-semifinale omkamp 1999 (Ryan Giggs, mere er der ikke at sige)
yl-axF4M3TY
FA Cup 3. runde 2002 (Kun United kan det der)
ta-t8rkTPqw
FA Cup-semifinale omkamp 1999 (Ryan Giggs, mere er der ikke at sige)
yl-axF4M3TY
Det er vel også på sin plads at give Schmeichel lidt credit for den kamp:)
Glimrende mulighed for at lufte nogle reserver og talenter. Så de kan prøve krafter på den store scene, der kommer intens stemning på stadion.
Foster
Rafael - Brown - Vidic - Fabio
Anderson - Scholes - Gibson - Obertan
Macheda - Owen
forventer at se Welbeck i spil også.
Glory Man United
02-01-2010, 08:48
Søndag mod Leeds og onsdag mod City....Tror vi får 22 forskellige i startopstillingen
Martinsen
02-01-2010, 09:39
Foster
Rafael-Neville-Brown-De Laet
Obertan-Gibson-Anderson-Wellbeck
Macheda-Owen
Vi vinder 2-0 Owen og Wellbeck scorer
Fergie udtalte på hans pressemøde igår, at opstillingen mod Leeds ikke bliver særlig meget ændret ift. Wigan kampen og at de unge får chancen mod City.
Her er en artikel hvor han snakker om vores rivalisering med Leeds gennem årene: http://www.guardian.co.uk/football/2010/jan/01/alex-ferguson-manchester-united-leeds-fa-cup
"Another time, Ferguson went to watch a match at Leeds and got stuck at traffic lights outside the ground. He tells the story of "this bunch of supporters, skinheads, 20 or 30 of them, see me and go 'Ferguson!' and start running across the road. The lights are still red, I'm almost shitting myself, they're getting nearer, then the light goes to amber and [impersonation of a tyre-squeal] I'm away."
Haha :)
Amos
De laet - Neville - Brown - Fabio
Obertan - Gibson - Anderson - Nani
Welbeck - Owen
Forhåbentlig en røvfuld :D
Fergie udtalte på hans pressemøde igår, at opstillingen mod Leeds ikke bliver særlig meget ændret ift. Wigan kampen og at de unge får chancen mod City.
Fornuftigt i mine øre. Så helst at vi slår City ud, men det er ikke fair overfor de unge spillere hvis de ikke får lov at spille de to kampe. Med lidt god vilje kan vi nok også få et godt resultat ud af kampen. :)
Derudover skal Leeds bare ha på munden! Bring on the big guns!
Glæder mig også rigtig meget til kampen mod Leeds. Dels er det rivalopgør, men også fordi, at det er Fa Cuppen. Der er altså et eller andet specielt ved vinde den cup, og jeg har virkelig bare brug for, at vi snart vinder den igen. I år er det 6 år siden sidste trofæ, og der har været et par ubehagelige skuffelser som Don Kafai også kommer ind på. Især mod Arsenal i 2005, hvor vi udspiller dem, men taber på straffe.
Jeg håber ikke, at det bliver rent reservehold, vi får at se. For selvom Leeds er to divisioner under os, så ligger de nr. 1 der, de har intet at tabe og kommer sikkert med massere af selvtillid. Derfor er det vigtigt, at vi har nogle rutinerede spillere med såsom Scholes. Under alle omstændigheder, skal vi vinde og dominere stort.
Foster
Rafael - Neville - Brown - Fabio
Valencia - Scholes - Gibson - Obertan
Owen - Welbeck
God kamp.
Come on United!
Jeg glæder mig vildt meget til kampen.
1) Det er FA Cuppen, som nok er det trofæ jeg virkelig savner mest. Kan ikke komme mig over nederlagene i 2005 og 2007 til Arsenal og Chelsea i finalen, Pompeys vanvittige sejr i 2008, og ikke mindst den måde vi "gav" den væk i sidste sæson.
2) Det er mod Leeds. Jeg synes virkelig at PL har fået en ny dimension hvor vores opgør mod Liverpool i sidste sæson ikke kun var rival-opgør, men også kampe hvor pointene var vigtige. Det samme i år med City, og jeg savner også Leeds-kampene. Især når man synger om dem så ofte og sjældent spiller mod dem.
Jeg tror vi stiller med blandede bolsjer, hvor Owen, Macheda, Welbeck og Neville nok får en rolle. Ved ikke om Foster får lov at stå kampen, men det kunne godt ligne det.
Foster
Rafael - Neville - Vidic - De Laet
Macheda - Owen
Jeg håber ikke vi sparer alle 11, for selvom vi burde tage Leeds hjemme, så er det en kamp der sagtens kan vise sig ikke at være en walkover a la Wigan.
Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. Det ærgrede mig også, da de tabte playoff-finalen til Watford for nogle sæsoner, da et par kampe mod Leeds bare er federe end to styks mod Burnley, Hull eller hvem vi nu antager har deres plads i PL.
Samtidig skal jeg erkende, at jeg synes det er sjovt de så har haft store problemer med at slippe ud af League 1. Men herligt vi endelig skal møde dem, nu skal vi bare ikke blamere os og ryge i endnu en omkamp mod et lavere rangerende hold. FA Cuppen bør prioriteres langt over Liga Cuppen.
Den eneste grund til, at jeg vil stille i stærkeste mod City er for at undgå, at de vinder deres første trofæ siden 76. Egentlig er jeg da fuldstændig ligeglad med Liga cuppen, men City skal bare ikke vinde en skid.
Opstilling mod Leeds:
Foster
Neville-Brown-Vidic-Fabio
Obertan-Gibson-Scholes-Park
Owen-Welbeck
Vi vinder kampen sikkert 3-0. Ser frem til kampen. Min far er stor Leeds fan, så han skal helst kunne mobbes meget efter kampen.
Opstilling mod Man City:
TK
Rafael-Brown-Vidic-Evra
Valencia-Anderson-Fletcher-Giggs
Berba-Rooney
Tror vi får en svær kamp. men tror vi hiver en 2-1 hjem på mål af Rooney og Giggs
Kuzzen
Rafa-Brown-Vidic-Fabio
Owen-Welbeck
United DK
02-01-2010, 16:55
Den eneste grund til, at jeg vil stille i stærkeste mod City er for at undgå, at de vinder deres første trofæ siden 76. Egentlig er jeg da fuldstændig ligeglad med Liga cuppen, men City skal bare ikke vinde en skid.
Villa slår dem bare i finalen hvis det er.
United DK
02-01-2010, 17:33
Sådan ser det ud under dagens kamp mellem Wigan og Hull.
http://cache1.asset-cache.net/xc/95526426.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F5ED4E87AE5930DF6F 34D97A9D6EFAFAC7C356B5C60F3C97D3
Hvis der er nogen der skal bytte plads med Leeds, så er det satme Wigan. Den klub er en joke, og det er en skam at Leeds, Nottingham Forest, Southampton, Sheffield United/Wednesday og andre traditionsklubber skal friste en tilværelse under den joke af en klub.
http://cache1.asset-cache.net/xc/95526426.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F5ED4E87AE5930DF6F 34D97A9D6EFAFAC7C356B5C60F3C97D3
Hvis der er nogen der skal bytte plads med Leeds, så er det satme Wigan. Den klub er en joke, og det er en skam at Leeds, Nottingham Forest, Southampton, Sheffield United/Wednesday og andre traditionsklubber skal friste en tilværelse under den joke af en klub.
Nu er rugby jo også hovedsporten i Wigan, og det er måske derfor, at der ikke er den store opbakning til Wigans fodboldhold. Men ja, det er pinligt, at der så få på stadion. - og det er ikke engang idag, men hver uge, at der er mange tomme pladser på deres stadion. Selv når United, Arsenal, Liverpool og Chelsea er på besøg, er der så mange tomme pladser.
Thepostman
02-01-2010, 18:19
Foster
Valencia - Gibson - Anderson - Obertan
Macheda - Owen
Vi vinder 2-0
Foster
Rafael-Brown-Vidic-Fabio
Obertan-Anderson-Scholes-Park
Welbeck-Owen
2-0 til os Owen og Scholes:trophy:
Tror i ikke vi får at se Rooney, berba eller valencia i de næste 2 kampe?
Mikey-boy
02-01-2010, 20:33
Jeg kunne godt tænke mig at se både Obertan og Macheda sammen..
Foster
Park - Gibson - Anderson - Obertan
Macheda/Welbeck - Owen
We all hates Leeds scum! Bare vi vinder, så er jeg glad!
Carl-keane
02-01-2010, 22:46
Helt enig! (Husk Coventry og Leicester)
ang. imorgen tror jeg vi vinder med en 2-3 mål i sikker stil
Fletcherfan
02-01-2010, 22:52
Opstilling mod Leeds:
Foster
Owen-Welbeck
Vi vinder kampen sikkert 3-0. Ser frem til kampen. Min far er stor Leeds fan, så han skal helst kunne mobbes meget efter kampen.
Opstilling mod Man City:
TK
Rafael-Brown-Vidic-Evra
Valencia-Anderson-Fletcher-Giggs
Berba-Rooney
Tror vi får en svær kamp. men tror vi hiver en 2-1 hjem på mål af Rooney og Giggs
Jeg tror, at du er HELT forkert på den...
Det bliver nok (da Ferguson har lovet de unge kampene mod Shitty):
Leeds:
TK
Rafael, Brown, Vidic, Evra/Fabio
Valencia, Fletcher, Anderson, Obertan
Berbatov, Rooney
Efter at have scoret i de to seneste kampe synes jeg, at Berba skal starte... 3-1... Mål af Berba, Rooney og Obertan...
Shitty:
Foster
Neville/Rafael, Brown, Vidic/Neville, Fabio
Obertan, Scholes, Gibson, Tosic
Welbeck
Owen
SAF sagde godt nok de unge, men da Nev og Owen ikke har fået specielt mange chancer fra start i denne sæson så starter de, også for at hjælpe de unge lidt... 2-1 til Shitty, desværre... Men de bliver taget i den anden kamp som United vinder 3-1...
Jeg tror, at du er HELT forkert på den...
Det bliver nok (da Ferguson har lovet de unge kampene mod Shitty):
Leeds:
TK
Rafael, Brown, Vidic, Evra/Fabio
Valencia, Fletcher, Anderson, Obertan
Berbatov, Rooney
Efter at have scoret i de to seneste kampe synes jeg, at Berba skal starte... 3-1... Mål af Berba, Rooney og Obertan...
Shitty:
Foster
Neville/Rafael, Brown, Vidic/Neville, Fabio
Obertan, Scholes, Gibson, Tosic
Welbeck
Owen
SAF sagde godt nok de unge, men da Nev og Owen ikke har fået specielt mange chancer fra start i denne sæson så starter de, også for at hjælpe de unge lidt... 2-1 til Shitty, desværre... Men de bliver taget i den anden kamp som United vinder 3-1...
du har nok ret i at det bliver sådan, men synes det er dybt åndsvagt. De unge kan ligeså godt tage hjemmekampen mod Leeds, og spille hjemmekampen mod city i ligacuppen, også kunne de rutinerede spille udekampen mod city.
SantasLittleHelper
02-01-2010, 23:39
du har nok ret i at det bliver sådan, men synes det er dybt åndsvagt. De unge kan ligeså godt tage hjemmekampen mod Leeds, og spille hjemmekampen mod city i ligacuppen, også kunne de rutinerede spille udekampen mod city.
Undskyld, men det er sgu da heller ikke for smart. Vi har Birmingham, der er ubesejret i 10 kampe, 3 dage efter, og Burnley den 16. Godt nok ikke de sværeste modstandere på papiret, men hvorfor gamble i PL? 3 kampe på 10 dage er lidt i overkanten for de rutinerede kræfter, så mon ikke Fergie ved hvad han gør.
Don Kafai
03-01-2010, 00:23
Altså, Ferguson prioriterer jo ikke anderledes end, at han vil vinde det hele.
Jeg tror dog, at han under ingen omstændigheder vil smide noget i ligaen, under alle omstændigheder vil videre i FA Cuppen, mens han tænker, at hvis de "næstbedste" kan klare City, så tager man det med.
Derfor stiller vi med et hold der kan slå Leeds i morgen (Muligvis en stamspiller i hver kæde), et fuldstændig random hold mod City, og så hele kavelariet mod Birmingham.
Sådan ville jeg gøre, og sådan tror jeg også Ferguson gør, uanset hvad han har sagt.
Undskyld, men det er sgu da heller ikke for smart. Vi har Birmingham, der er ubesejret i 10 kampe, 3 dage efter, og Burnley den 16. Godt nok ikke de sværeste modstandere på papiret, men hvorfor gamble i PL? 3 kampe på 10 dage er lidt i overkanten for de rutinerede kræfter, så mon ikke Fergie ved hvad han gør.
Det er selvfølgelig rigtig nok. Han ved bedre hvad han gør en mig. Men mener sagttens der kan spares meget imorgen, også bruges 2-3 stjerner mod city. De stiller i stærkeste og er på hjemmebane. Vi skal nødig have en ordentlig røvfuld. Kan vi tabe ude til fulham med en masse stamspillere på holdet, kan vi også nemt mod city, men et hold fuld af unge kræfter. Men vi kan jo også overraske. det gjorde vi mod wolfsburg jo.
Angående valg af hold, så er det meget enkelt for mig. Blandet hold i dag, blandet hold på onsdag og stærkeste lørdag. Spiller man f.eks. Rooney idag, så skal han ikke være med imod City, selvom jeg heller ikke regner med, at det sker. Vi har en stor trup og en spiller bør kunne spille 2 kampe på 6 dage.
Altså, Ferguson prioriterer jo ikke anderledes end, at han vil vinde det hele.
Jeg tror dog, at han under ingen omstændigheder vil smide noget i ligaen, under alle omstændigheder vil videre i FA Cuppen, mens han tænker, at hvis de "næstbedste" kan klare City, så tager man det med.
Derfor stiller vi med et hold der kan slå Leeds i morgen (Muligvis en stamspiller i hver kæde), et fuldstændig random hold mod City, og så hele kavelariet mod Birmingham.
Sådan ville jeg gøre, og sådan tror jeg også Ferguson gør, uanset hvad han har sagt.
Enig i det
Foster
Obertan-Scholes-Fletcher-Park
Rooney-Owen
Tror mest på denne opstilling siden det Fa Cup og ikke Carling Cup mod shitty tror jeg vi stiller med flere unge/reserve spillere
Angående valg af hold, så er det meget enkelt for mig. Blandet hold i dag, blandet hold på onsdag og stærkeste lørdag.
Enig. So simple :)
terminator
03-01-2010, 12:05
På denne tid af sæsonen er der ingen nemme kampe, alle kræver fuld opmærksomhed. Jævnbyrdigheden i engelsk forbold er stor. Man kan ikke tillade sig at undervurderer hverken Leeds eller de kommende PL modstandere.
Ferguson har prøvet det her 25 gange så lur mig om han ikke har en plan klar.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 12:15
På denne tid af sæsonen er der ingen nemme kampe, alle kræver fuld opmærksomhed. Jævnbyrdigheden i engelsk forbold er stor. Man kan ikke tillade sig at undervurderer hverken Leeds eller de kommende PL modstandere.
Ferguson har prøvet det her 25 gange så lur mig om han ikke har en plan klar.
Arh det er da vist en kæmpe klicé. Selvfølgelig findes der nemme kampe på alle tidspunkter af sæsonen, og en hjemmekamp mod Leeds er bestemt en af dem. Hvis Fergie stiller med et stort set uændret hold fra i onsdags, som han har sagt han ville, skal Leeds da have en ordenlig snitter. Der bør være stor forskel, og selv med en dag på kontoret bør vi vinde med 3-5 mål, og hvis det hele kører kan det sagtens blive 7-8 mål. Det er trods alt rimelig tydeligt, at vi ikke har svært ved at score mod de dårlige hold.
Arh det er da vist en kæmpe klicé. Selvfølgelig findes der nemme kampe på alle tidspunkter af sæsonen, og en hjemmekamp mod Leeds er bestemt en af dem. Hvis Fergie stiller med et stort set uændret hold fra i onsdags, som han har sagt han ville, skal Leeds da have en ordenlig snitter. Der bør være stor forskel, og selv med en dag på kontoret bør vi vinde med 3-5 mål, og hvis det hele kører kan det sagtens blive 7-8 mål. Det er trods alt rimelig tydeligt, at vi ikke har svært ved at score mod de dårlige hold.
Burnley? :p
Man skal ihvertfald passe på Leeds angribere som er uhyggelig stærke. Især Beckford er utrolig skarp. han har i mine øje også PL niveau. men heller ikke for sjov mange PL klubber er ude efter ham. Manden scorer flere mål end han spiller kampe. Også har de også en Snoodgrass som er en rigtig lovende spiller vi kommer til at høre meget om.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 12:48
Burnley? :p
Undtagelsen der bekræfter reglen. Bare vent, de får prygl om et par uger..
terminator
03-01-2010, 12:51
Nu er det en pokalkamp - underdogs'en vil altid figthe og så ligger der noget historisk i en kamp mod Leeds. Men selvfølgelig er nr. 2 i PL mod et hold 48 pladser længere nede da storfavorit. Det er ikke at sammenligne dansk Superliga med 2 division. I England er den fysiske del i top helt ned i Leeds række og så kommer man langt. Det er positivt at United nu i de sidste 2 kampe mod Hull og Wigan trods alt har formået at score mange mål.
Men lad os nu glæde os til dagens kamp og forhåbentlig en sikker sejr.
Kuszchak
Neville
Vidic
Evans
Fabio
Welbeck
Anderson
Gibson
Obertan
Berbatov
Rooney
Godt med Evans tilbage (så længe, det varer)!
Kuszchak
Neville
Vidic
Evans
Fabio
Welbeck
Anderson
Gibson
Obertan
Berbatov
Rooney
er det opstillingen i dag for så er den godt nok god fedt evans er med lidt overraskende at foster ikke står på mål synes jeg
TK
Neville Vidic Evans Fabio
Welbeck Gibson Anderson Obertan
Rooney Berba
Overrasket over at både Rooney og Berba spiller. Men fedt at se Evans tilbage. Det lysner på skadesfronten. Neville er også tilbage. Derudover kan Ferdinand og Hargreaves muligvis gøre comeback i løbet af januar. Jeg glæder mig især til at se Obertan og Welbeck på kanterne.
Yes, det er opstillingen. Jeg er også overrasket over, at Foster ikke står.
er det opstillingen i dag for så er den godt nok god fedt evans er med lidt overraskende at foster ikke står på mål synes jeg
Det er dagens formation. Jeg tror Foster skal spille mod City.
Han er andetvalget efter VDS. Giver god mening at bruge ham til FA Cuppen og så tredjevalget i Liga Cuppen.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 13:20
Fin opstilling med en spændende ung midtbane. Mon ikke Obertan starter i højre og Welbeck i venstre? Mener da det er sådan de plejer at gøgle den, hehe..
Vi vinder. Stort. 6-1
Synes hellere vi skal bruge Foster idag også TK mod shitty
Det eneste vi kan være lidt i tvivl om er, hvordan Andy og Gibson fungerer sammen. Hvis de to spiller en elendig kamp sammen, så får vi det meget svært. Omvendt hvis de gør det godt, så er jeg sikker på, at holdet kører Leeds back to League One. Godt at Fergie giver Berbatov pladsen i dag, så han kan fortsætte sin "målstime".
Come on, United! We all hate Leeds scum!
Bænken:
Amos
Rafael
Brown
Carrick
Tosic
Giggs
Owen
Måske er Foster skadet? Amos var også reserve mod Wigan.
Hvor er Macheda og Nani? - er de skadede?
Bænken:
Amos
Rafael
Brown
Carrick
Tosic
Giggs
Owen
Måske er Foster skadet? Amos var også reserve mod Wigan.
Det kan du have ret i 4-0 til os idag
Jep. De er begge skadet. Fergie har udtalt, at hvis Macheda var klar, så var han en sikker starter mod City. Nani er stadig skadet med sin lysken mener jeg det er.
nani er skadet mener jeg men ved ikke med macheda
Synes hellere vi skal bruge Foster idag også TK mod shitty
Det lader til at du får PIG at se i dag og mod City. Foster har åbenbart influenza.
Klasse Evans er blevet klar igen:) det er sku fedt. Opstillingen synes jeg også er fint. må håbe rooney og Berba kan fortsætte med at score mål. Ser frem til at se Obertan
I øvrigt virkelig fint at Evra, Fletcher og Valencia har fået helt fri. De har spillet mange kampe, så det er vigtigt, at de kan få sig et hvil. Vores trup er virkelig god og bred, når man se på, hvilke spillere vi kan hvile og samtidig ser stærke ud.
God kamp til alle.
Kolorteman
03-01-2010, 13:33
I øvrigt virkelig fint at Evra, Fletcher og Valencia har fået helt fri. De har spillet mange kampe, så det er vigtigt, at de kan få sig et hvil. Vores trup er virkelig god og bred, når man se på, hvilke spillere vi kan hvile og samtidig ser stærke ud.
God kamp til alle.
enig!
Synes virkelig dagens opstilling ser interessant ud, især på midtbanen! Glæder mig til at se hvordan det kommer til at fungere.
Lækker opstilling og dejligt med Evans tilbage. Så håber vi at han klarer den og ikke har følt sig presset til at starte inde. Irriterer mig vi aldrig ser Tosic. Jeg elsker ham!
Det eneste vi kan være lidt i tvivl om er, hvordan Andy og Gibson fungerer sammen. Hvis de to spiller en elendig kamp sammen, så får vi det meget svært. Omvendt hvis de gør det godt, så er jeg sikker på, at holdet kører Leeds back to League One. Godt at Fergie giver Berbatov pladsen i dag, så han kan fortsætte sin "målstime".
Come on, United! We all hate Leeds scum!
Anderson og Gibson var fantastiske sammen imod Tottenham i Carling Cuppen i år, så den konstellation, har før vidst sig at være succesfuld. Meget godt hold. Rimelig urutineret midtbane, men alligevel er det spændende spillere. Offensivt stiller vi med de to bedste og forsvaret ser også fint ud. Vi skal passe på Beckford, men han bør ikke være et problem, ligesom Ankergren forhåbentlig skal pille bolden ud af nettet mange gange i dag.
Come on United! - We all hate the Leeds scum!
Manchester United
03-01-2010, 13:35
Kuszczak
Neville-Evans-Vidic-Fabio
Obertan-Gibson-Anderson-Welbeck
Rooney-Berbatov
Bænken: Amos, Rafael, Brown, Carrick, Tosic, Giggs, Owen.
Stærkt hold. Den burde vi vinde 6-0 :) Godt at se Obertan starter inde.
Bud Spencer
03-01-2010, 13:45
Nej hvor jeg glæder mig til dette opgør, med de gamle rivaler fra Yorkshire, Leeds United. Jeg kan ikke forestille mig andet end at vi sten sikkert vinder dette opgør. Mit bud på kampen må bliver 4-0.
Fletcherfan
03-01-2010, 13:57
Brown starter i stedet for Vidic... Er der nogen, der ved hvorfor???
SantasLittleHelper
03-01-2010, 14:11
Vidic skulle være blevet skadet under opvarmningen. Eller også frygtede Leeds ham så meget, at Fergie mente det var mere humant at stille med Brown.
haaber lidt paa en omkamp. ved godt det er lidt utopi med de mange kampe vi har i forvejen. Men et returopgør paa goe gamle elland road er simpelthen en lækkerbisken. og hvem ved hvor længe der gaar før vi ser the whites igen.??
Vidic skulle være blevet skadet under opvarmningen. Eller også frygtede Leeds ham så meget, at Fergie mente det var mere humant at stille med Brown.
Er han skadet. Igen ?
Manchester United
03-01-2010, 14:19
0-1.. suk.
SantasLittleHelper
Game on :D Nu bliver det fedt..
Kolorteman
Anderson har kridt i hele hovedet :-) hehehe
Den lækre lange bold som Gibson smider til Rooney. Skal Rooney ikke sætte den i kassen?
Kuszchak
Neville
Vidic
Evans
Fabio
Welbeck
Anderson
Gibson
Obertan
Berbatov
Rooney
Så vi stiller op med en 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 ?? :lolol:
Jeg synes sku det er dårligt kommet ud af PiG, han lukker målet forkert af!
Ja, sådan kan det gå mod Leeds, 0-1.
Kolorteman
03-01-2010, 14:22
Jeg synes sku det er dårligt kommet ud af PiG, han lukker målet forkert af!
Jeg synes det er godt sat ind.. Rooney kunne godt lærer lidt der!
SantasLittleHelper
03-01-2010, 14:24
Er det kommentatoren lige sagde rigtigt? At vi aldrig er røget ud til et hold fra en lavere liga med Fergie ved roret? For jeg mindes da en kamp hvor det var en kæmpe overraskelse at vi røg ud. Mener det var mod Swindon.
FOR SATAN ROONEY!!!! DEN SKAL IND!
BTW. er jeg den eneste der er træt af at Obertan ikke har vundet én eneste hovedstødsduel?
Forstår ikke hvorfor Rooney nærmest skubber Welbeck væk ved boldtabet.
Anderson spiller stort, og Obertan bliver den nye Ronaldo. Game on indeed ! ;)
Thomas Nielsen
03-01-2010, 14:27
Welbeck er og bliver for ringe til United..
:stuuupid:
Det da welbeck som er en af de spillere som har spillet bedst
henning_b_j
03-01-2010, 14:29
synes godt vi kan skyde lidt mere ude fra!
synes godt vi kan skyde lidt mere ude fra!
Så længe det ikke er Ando der skal stå for sparkene, så fint med mig :D
Thomas Nielsen
03-01-2010, 14:30
Det da welbeck som er en af de spillere som har spillet bedst
Der er sgu ikke nogen der har spillet godt endnu, bortset fra Anderson...
Det er for ringe at vi ikke kan sætte et hold der ligger 42 pladser lavere under mere pres..
SantasLittleHelper
03-01-2010, 14:31
Du mener vel Obertan? Welbeck har vel været næstbedst, efter Anderson..
Men fedt, at du begynder at tude efter en halv time. Godt jeg ikke spiller fodbold med dig ;)
Thomas Nielsen
03-01-2010, 14:33
Både Obertan og Welbeck spiller dårligt, og de spiller på "forkerte" pladser..
Welbeck er angriber, og Obertan er venstre midt..
Jeg mener dog stadig ikke Welbeck har hvad der skal til... <Uanset hvor han spiller..
Hulle #7
03-01-2010, 14:35
Obertan har ikke startet godt, men det kommer nok..
Deres backs virker svage, så håber SAF for sagt et eller andet om fløjspillet!
Kolorteman
03-01-2010, 14:39
Obertan har ikke startet godt, men det kommer nok..
Deres backs virker svage, så håber SAF for sagt et eller andet om fløjspillet!
Fabio og Welbeck har skam gjort det godt ovre på deres side.. så Obertan og Neville mangler lige at komme ind i kampen :-)
Anderson_8
03-01-2010, 14:39
nu må gary neville fandme snart stille støvlerne på hylden.. han er fandme så pisse ringe.. han er langsom og ka ik dække op... han må af holdet
SantasLittleHelper
03-01-2010, 14:42
Både Obertan og Welbeck spiller dårligt, og de spiller på "forkerte" pladser..
Welbeck er angriber, og Obertan er venstre midt..
Jeg mener dog stadig ikke Welbeck har hvad der skal til... <Uanset hvor han spiller..
Okay, jamen det er da godt set. Hvad så hvis jeg fortæller dig, at han da han blev 19 for et par måneder siden, havde opnået lige så meget som Messi da han var 19? Han har gentagne gange vist, at han er det største offensive talent i klubben - flere længder foran Macheda. Han er alsidig (da han kan spille angriber og begge kanter), hurtig og sparker fint med begge ben. I min bog minder han meget om Henry i spillestil, men er selvfølgelig stadig for umoden til at slå Rooney eller Berbatov af. Men det forlanger du vel heller ikke af en 19-årig knægt?
Obertan kan i øvrigt også spille på begge kanter, og er så vidt jeg husker da også højrefodet.
Onsdag er længe siden.
Man fatter ikke at de her spillere får penge for at spille fodbold.
Holmskov
03-01-2010, 14:49
Hvor er det bare pinligt at se på.
Wellbeck, Rooney, Berbatov og Obertan er HELT væk.
Owen, Giggs og Carrick må ind fra starten af 2 halveg.
Hulle #7
03-01-2010, 14:49
Obertan og Neville har jo ikke gjort det godt i de første 45 min?
Obertan med for mange boldtab.
Gibson har været fuldstændig væk. Forhåbentlig bliver han skiftet ud, hvis han er ligeså usynlig i anden halvleg.
Mon ikke holdet får sig en velfortjent sviner i halvlegen af Ferguson.
Nu må Ferguson snart åbne øjnene op for hvor dårlig Gary er!
Hold kæft hvor er det til grin - lad os få rafael ind og se lidt samba.
Pinlig indsats.. meget pinligt
nielzon21
03-01-2010, 14:50
Pinlig omgang fodbold..
Fatter ikk hva fanden gary neville laver på en fodboldbane...
Kunne godt forstå at der var spredte buh-råb fra tribunerne.
Hulle #7
03-01-2010, 14:51
Holmskov:
Synes nu Rooney har gjort det han kunne. Haft Forsøg, løbet godt. Hans forsøg blev jo reddet på stregen.
Thomas Nielsen
03-01-2010, 14:51
Okay, jamen det er da godt set. Hvad så hvis jeg fortæller dig, at han da han blev 19 for et par måneder siden, havde opnået lige så meget som Messi da han var 19? Han har gentagne gange vist, at han er det største offensive talent i klubben - flere længder foran Macheda. Han er alsidig (da han kan spille angriber og begge kanter), hurtig og sparker fint med begge ben. I min bog minder han meget om Henry i spillestil, men er selvfølgelig stadig for umoden til at slå Rooney eller Berbatov af. Men det forlanger du vel heller ikke af en 19-årig knægt?
Obertan kan i øvrigt også spille på begge kanter, og er så vidt jeg husker da også højrefodet.
Han har intet vist der får mig til at ændre mening...
Underligt at man sætter en angriber på venstre kant, når man har Tosic (£6m) og Nani (£18) til rådighed...
Det føles som om Leeds spiller med 12 mænd. De er overalt på banen, og gøre det godt. Det skal der ændres på i 2. halvleg, for ellers ser det sku sort ud.
Man kunne tage obertan og welbeck ud også komme ind med tosic og valencia
Håber at vi får en hurtig reaktion fra United og især også Fergie.
For jeg gider ikke at se på det lort mere!!!!
Holmskov:
Synes nu Rooney har gjort det han kunne. Haft Forsøg, løbet godt. Hans forsøg blev jo reddet på stregen.
Rooney har været fair.
Mener dog han skulle have sparket den store chance ind i starten.
Thepostman
03-01-2010, 14:54
Synes nu Obertan har gjort det godt nok. Gibson har jeg nærmest ikke set på banen idag. Welbeck og Obertan skal nok bytte plads, da det ikke ser ud til at Welbeck overhovedet bruger sit venstre ben, det bliver alt for forudsigligt.
Neville skal bare snart gå på pension, han er færdig.
Men vi mangler noget på den centrale midt. Og så så jeg gerne at Welbeck skiftede med Valencia så Obertan kom over i den anden side.
Der skal lægges et langt større tryk, især fysisk. Leeds er vant til at spille fysisk, så ingen grund til at være for søde ved dem..
nielzon21
03-01-2010, 14:54
To ting der bør ændres fra 2. halvlegs start...
Neville og Welbeck UD - Rafael og Tosic/Valencia IND.
Det burde kunne give lidt mere liv i holdet
Men fedt, at du begynder at tude efter en halv time. Godt jeg ikke spiller fodbold med dig ;)
Du mener sku da ikk Obertan er for ringe for United? :O
Hvad er der at sige? Arrogancen længe leve. Vi undervurderer Leeds fra starten af, det er helt tydeligt, og vi kommer først rigtig i omdrejninger efter deres fortjente scoring. Det er dog tydeligt at flere spillere ikke gider i dag. Berbatov, Rooney og Obertan har slet ikke vidst noget der minder om at spille fodbold i dag. Neville og Fabio ser også skidte ud i defensiven, synes jeg. De kommer for nemt igennem.
Ja, hvad skal man sige? Vi møder et hold, der er 42 pladser under os, der spiller lige op med os, og flere gange har været tæt på 0-2. Det er virkelig Fa Cup i en nøddeskal. På en måde er det befriende, at det så tvinger stjernerne til at trække i arbejdshandskerne.. Men forhelvede hvor bliver det pinligt, hvis vi ikke kommer videre. Jeg håber på tydelig forbedringer i 2. halvleg. Det må da være til at forlange.
Obertan ud, Valencia ind. Ingen forbedringer indenfor 20 min, så tag Giggs ind og sæt Welbeck ud. Carrick kunne også sættes ind i stedet for Gibson.
Savner dengang United "bare" havde dage på kontoret i disse kampe. Der senere år er det blevet lidt for spændende for mig...
Hvad er der at sige? Arrogancen længe leve. Vi undervurderer Leeds fra starten af, det er helt tydeligt, og vi kommer først rigtig i omdrejninger efter deres fortjente scoring. Det er dog tydeligt at flere spillere ikke gider i dag. Berbatov, Rooney og Obertan har slet ikke vidst noget der minder om at spille fodbold i dag. Neville og Fabio ser også skidte ud i defensiven, synes jeg. De kommer for nemt igennem.
Ja, hvad skal man sige? Vi møder et hold, der er 42 pladser under os, der spiller lige op med os, og flere gange har været tæt på 0-2. Det er virkelig Fa Cup i en nøddeskal. På en måde er det befriende, at det så tvinger stjernerne til at trække i arbejdshandskerne.. Men forhelvede hvor bliver det pinligt, hvis vi ikke kommer videre. Jeg håber på tydelig forbedringer i 2. halvleg. Det må da være til at forlange.
Obertan ud, Valencia ind. Ingen forbedringer indenfor 20 min, så tag Giggs ind og sæt Welbeck ud. Carrick kunne også sættes ind i stedet for Gibson.
Valencia er der ikke med idag???
Thomas Nielsen
03-01-2010, 14:58
Jo han kom på bænken da Vida trak sig...
På bænken. Efter Vidic gik ud, så røg Valencia i truppen og Brown i startopstillingen. Forhåbentligt er Vidic klar til Birmingham næste uge.
Carrick, Valencia og Giggs kan ihvertfald ændre slagets gang for os.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 14:59
Han har intet vist der får mig til at ændre mening...
Underligt at man sætter en angriber på venstre kant, når man har Tosic (£6m) og Nani (£18) til rådighed...
Eller også vil du bare ikke se det? Hvis du ser det store talent i Tosic og Nani, og samtidigt tror at prisen afspejler deres evner og konkluderer, at Welbeck er ringe fordi han har været gratis, ja så fornemmer man pludselig hvorfor du ikke kan se det. Det vil jeg dog holde for mig selv, for det er bestemt ikke egnet til et åbent forum :)
Nu kommer vi tilbage, og Wellie bliver MOM - just wait and see :D
Jacob FG
03-01-2010, 14:59
Jo han er..
Skidt skidt indsats.. Alt for ukoncentreret og arrogant.. Der skal ske noget fra første minut af 2. halvleg! Og nej ikke som ved mod Fulham, der gik ned og scorede til 2-0 og cementerede deres sejr..
Thomas Nielsen
03-01-2010, 15:02
Eller også vil du bare ikke se det? Hvis du ser det store talent i Tosic og Nani, og samtidigt tror at prisen afspejler deres evner og konkluderer, at Welbeck er ringe fordi han har været gratis, ja så fornemmer man pludselig hvorfor du ikke kan se det. Det vil jeg dog holde for mig selv, for det er bestemt ikke egnet til et åbent forum :)
Nu kommer vi tilbage, og Wellie bliver MOM - just wait and see :D
Håber du ret.. :)
Jeg ser bestemt ikke noget lys i Nani, og regner også stærkt med at han forsvinder i løbet af Januar vinduet... Mener dog trods alt han er et bedre valg til venstre kant end Welbeck er..
Tosic får ikke chances på 1. holdet, og kun trænerne ved hvorfor, synes dog stadig det er foruroligende at sminde så mange penge efter ham, og så ikke give ham spilletid..
Mikey-boy
03-01-2010, 15:03
Ikk en særlig god kamp.. Der skal ske nogen ændringer! Giggs på banen, vi kan bruge noget god gammel kreativitet! We all hate Leeds scum! Fuck off!
SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:03
Du mener sku da ikk Obertan er for ringe for United? :O
Han har ikke vist noget de sidste par kampe, nej. Der kan selvfølgelig være tale om et mindre formdyk, og det er for tidligt at bedømme ham udfra de kampe jeg har set. Men i dag har han bestemt ikke været god og nok hans ringeste kamp.
Mikey-boy
03-01-2010, 15:08
Brown går amok :D
Det skulle have været rødt til Brown. Strakt ben og knopperne forrest.
Howson skulle også ha et kort det, 100% hævntackling.
Brown vinder sku da bolden, rammer bare lidt for meget oven på så den går videre om rammer leeds manden.
Men. nu skal de sku til at tage sig sammen. Leeds spiller ju bedre.
Mikey-boy
03-01-2010, 15:12
Den her kamp, ender med blod.. Grov tackling af Gibson.
Kasper United
03-01-2010, 15:13
Nøøj, hvor spiller United dårligt.. Ikke engang vores 2 bedste angribere - Berbatov og Rooney har kunnet score, Rooney har haft nogle kæmpe chancer..
Måske vi skulle få ham Beckford, han kæmper sku da mere end Berba.
Holmskov
03-01-2010, 15:15
Er Berba med ??
Det irriterer mig grænseløst, at Rooney er så sjusket i sit spil og han samtidig skælder ud på de andre HELE tiden. Vi skældte Ronaldo ud i sin tid, da han gjorde det, og det var berettiget, og det er det her også. Rooney skal tage sig sammen. For man skal ikke kaste med sten, når man bor i et glashus.
Thepostman
03-01-2010, 15:16
Fabio har sku kæmpet godt i efter pausen..
Nu sker der forhåbenligt noget, når Giggs og Valencia kommer ind.
Kasper United
03-01-2010, 15:16
Ja, Berbatov viser da ingenting - han er jo næsten usynlig..
Er Berba med ??
yup, det er ham der lunter rundt oppe ved siden af ham der Rooney
Mikey-boy
03-01-2010, 15:17
Come on Giggsy! Nu ender alt godt!
Hvis der er nogen der skal bytte plads med Leeds, så er det satme Manchester United. Den klub er en joke, og det er en skam at Leeds, Nottingham Forest, Southampton, Sheffield United/Wednesday og andre traditionsklubber skal friste en tilværelse under den joke af en klub.
Rettet.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:21
Synger de Berbatov is fucking shit?
Thepostman
KOM NU United!! Det er forfærdeligt at sidde og se på..
Nej, vi kan slet ikke få spillet til at flyde.
Jacob FG
Det er godt nok ikke kønt
Synger de Berbatov is fucking shit?
Jeg tror de synger:
"Folk på ot.dk tuder alt for meget..."
Vi spiller slet ikke fodbold, det er hvad problemet er. Vi kan ligeså godt tabe 0-2, som vi kan vinde. Det er ikke godt nok. Vi sætter os ikke igennem. Kom nu!
Jeg synes det er skidt at se Rooney have disse kampe hvor han spiller ualmindeligt skidt - det har vi ikke set så meget tidligere, men måske er det stjernenykker, nu hvor han er holdets største stjerne?
Det er ikke godt nok, at man kan være verdensklasse onsdag og pivringe søndag!
red-ronaldo7
03-01-2010, 15:24
Det er jo til grin det her - COME ON UNITED! FFS
Ikke sikker på at Brown bliver på banen hele kampen.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:25
Jeg tror de synger:
Det tror jeg bliver svært at få til at passe til melodien..
Kasper United
03-01-2010, 15:27
Jeg tror de synger:
Synes du United spiller godt?
Holmskov
03-01-2010, 15:27
Tag nu bare Berbatov ud og lad os få en angriber på banen. Det kan fan'me da ikke være så svært at se.
Det tror jeg bliver svært at få til at passe til melodien..
Keld Heick har da indtil flere "hits" der er stykket sammen på nogenlunde samme måde?
Hvor der er vilje er der en vej..
@Kasper United..
Nææh, men derfor behøver man vel ikke skifte hele holdet ud..
nielzon21
03-01-2010, 15:28
Lad os nu bare tabe den kamp og så koncentrere os om ligaen og CL
SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:28
Pillede han lige bedste mand ud? Det tror jeg nok han gjorde..
EDIT: SÅ I DET!!!! VALENCIA LAGDE DEN IND MED VENSTRE!!!!
Oj oj. Rooney på venstrefløjen. Det bliver han ikke glad for
Jeg kommer ALDRIG til at forstå Ferguson, når det angår udskiftninger. Hvordan kan Gibson blive på banen fremfor Anderson? Anderson har sgu da temposkifte, hurtighed og kreative indslag fremfor en fodboldforladt spiller som Gibson ... ARRRRGH!!!! Meget klogt at skifte Uniteds bedste spiller ud i denne kamp. Cadeau Fergie.
Thepostman
03-01-2010, 15:30
For satan :(
nielzon21
nej nej nej en chance
vildt. et indlæg med venstre potten fra Valencia. Det har jeg ikke set før.
Og Owen, for satan
Kolorteman
Jeg kommer ALDRIG til at forstå Ferguson, når det angår udskiftninger. Hvordan kan Gibson blive på banen fremfor Anderson? Anderson har sgu da temposkifte, hurtighed og kreative indslag fremfor Gibson ... ARRRRGH!!!!
Enig! Anderson har sku klart været banens bedste i dag! hvorfor pille ham ud?
Ved ikke om jeg skal grine eller græde synes det er så pinligt som noget kan være, men flot af leeds indtil videre.
Holmskov
Jeg kommer ALDRIG til at forstå Ferguson, når det angår udskiftninger. Hvordan kan Gibson blive på banen fremfor Anderson? Anderson har sgu da temposkifte, hurtighed og kreative indslag fremfor Gibson ... ARRRRGH!!!!
Der er vi enige.
Jeg begriber ikke Gibson stadig er på banen. :(
red-ronaldo7
03-01-2010, 15:32
Kom nu, jeg tror vi vinder den her kamp, vi lægger mere og mere pres på dem!
Der er vi enige.
Jeg begriber ikke Gibson stadig er på banen. :(
'
Gibbo har spillet nogenlunde, men det giver overhovedet ingen mening at tage Anderson ud .. Slet ikke når han kommer både mere dybt og langt længere frem på banen end Gibbo. Desuden har Darron ikke kommet frem til en chance siden de første 15minutter.
Forstår heller ikke hvorfor Obertan bliver brugt som pasningsspiller fremfor marginal og lige for at tilføje - Hvorfor FANDEN er Berbatov på banen også? Fuck han har været sløv.
Det er så forfærdelig pinligt.
nielzon21
03-01-2010, 15:35
Det er så forfærdelig pinligt.
Jep... men er vores egen skyld...
MartinKjaer
03-01-2010, 15:35
Gibson for helvede.
Hvad får vi ud af lange afleveringer, som Leeds forsvarene bare header tilbage til målmanden?
Thepostman
03-01-2010, 15:36
For helved Rooney.. Ram dog det mål..
Rooney Kom Nu For Fandendafuckingogså!!!
På vej til at ryge ud til et league one hold:(
For fanden rooney den skal i kassen:mad:
Vores afslutninger er i amatør niveau. Det da utroligt at vi ikke kan udnytte de chancer bedre.
Mikey-boy
Damn you Rooney!
Manchester United
Jeg kender mange personligt der er bedre til at ramme det mål end rooney...
Kolorteman
Og vi bliver bare ved med at smide bolde op i hovedet på dem... :(
Thepostman
03-01-2010, 15:38
Nej, hvor er Rooney ringe idag.. Det er da helt utroligt
MartinKjaer
03-01-2010, 15:39
Hvis de scorer slukker jeg tv'et.
nej det pinligt. tror sku vi taber denne kamp!
nielzon21
03-01-2010, 15:39
leeds fortjener virkelig sejren... de spiller langt bedre end os...
Holmskov
03-01-2010, 15:40
Sign ham Beckford
Ja vi kan gi' Leeds £20mill og Berbatov i bytte. Det må være fair.
Thepostman
03-01-2010, 15:40
Ja vi kan gi' Leeds £20mill og Berbatov i bytte. Det må være fair.
Den går Leeds aldirg med til. Desværre.
Vi må bare konstatere at vi møder et bedre hold i dag... Beckford outshiner Rooney fuldstændig i dag.
Valencia er vores bedste spillere i dag...
Thomas Nielsen
03-01-2010, 15:42
Det er straffen for at undervurdere modstanderen, piv ringe og direkte pinlig !!!!!!!!
Kasper United
Rooneys bundniveau skal være meget bedre!
Elrantiri
Can Manchester United score? They always score
Vi må bare konstatere at vi møder et bedre hold i dag... Beckford outshiner Rooney fuldstændig i dag.
Valencia er vores bedste spillere i dag...
Du mener vel ikke seriøst at han skal bedømmes på de ~30min hvor han kommer ind som frisk mand??
Kolorteman
03-01-2010, 15:45
Sir Alex bør straffe spillerne på banen, dog med et par undtagelser!
Og hvad fanden fejler Rooney? Utroligt hvor meget lort den mand skal lave, før der bare kommer lidt positivt ud af det.
MartinKjaer
Scor nu bare det fucking mål.
Owen mål i 90+, jo tak.
nielzon21
I stedet for en eller anden bagefter opretter en tråd om MoM mod leeds... så opret en tråd og WORST Player of the Match... burde være mere fair.
Thepostman
03-01-2010, 15:46
NEJ hvor er jeg altså træt af Rooney..
Mikey-boy
03-01-2010, 15:46
1 lille bitte mål? Be om?
Du mener vel ikke seriøst at han skal bedømmes på de ~30min hvor han kommer ind som frisk mand??
Jo... ellers havde jeg skrevet noget andet!!!
Han har lavet mere godt end nogen af de andre, efter min mening
Så er det fandme nu vi vil se det gamle United i de sidste minutter.
Smaakage
03-01-2010, 15:47
NEJ hvor er jeg altså træt af Rooney..
Han spillede fantastisk mod Wigan.
chrisserUnited
03-01-2010, 15:48
Træt af Rooney? fordi han spiller dårligt en kamp....?!?!?!
han Spillede Fantastisk Mod Wigan.
og ??????????
Thepostman
Han spillede fantastisk mod Wigan.
Ja, det gjorde han. Men det her er simpelthen for pinligt.. Eller er jeg bare den eneste der synes det ?
nielzon21
Jeg sidder og håber på at tilskuerne vil buhe man utd spillerne af banen... Det burde være straf nok
Smaakage
03-01-2010, 15:49
Ja, det gjorde han. Men det her er simpelthen for pinligt.. Eller er jeg bare den eneste der synes det ?
Er enig i at han ikke har fået særligt meget ud af det denne kamp. Men at sige at du direkte er træt af ham fortæller mig kun at du enten har en meget kort lunte eller ser meget lidt fodbold. Ikke godt nok at vores bedste spiller har så lavt bundniveau, men ro på
Manchester United
03-01-2010, 15:49
Kom nu med det mål!
Kolorteman
03-01-2010, 15:50
Utroligt at vi kan spille så ringe.. og vi har jo desværre set på meget af sådan noget lorte bold i år.
Denne kampe burde have været en walk-over, hvis man vil kalde sig selv et verdensklassehold. Selv med reserver på banen!
chrisserUnited
03-01-2010, 15:50
Hold nu op mand! Ja Rooney har spillet elendigt. men har hele holdet ikke det... Rooney er grunden til at vi hænger på i toppen i premier league. og så er i trætte af ham fordi han spiller en dårlig kamp, ved godt det er exit for FA cuppen. Men ikke kun Rooneys skyld.
Flot spillet af Leeds. De var ikke engang heldige. Flot figt og ham Beckford. Fergie, sign Beckford, så kan Leeds få Berba og Owen med i købet.
United, fandme pinligt. Jeg lukker og slukker nu. Det sku for pinligt.
Og hvor fanden kom de 5 min. fra.
og ??????????
Gentleman Finn
Mikey-boy
03-01-2010, 15:53
Hvordan kan den undgå at ryge i kassen!?
Thepostman
03-01-2010, 15:53
Er enig i at han ikke har fået særligt meget ud af det denne kamp. Men at sige at du direkte er træt af ham fortæller mig kun at du enten har en meget kort lunte eller ser meget lidt fodbold. Ikke godt nok at vores bedste spiller har så lavt bundniveau, men ro på
Jeg kan give dig ret i at jeg har en kort lunte. Men det er nu ikke første gang jeg synes Rooney underpræstere. Det er i disse kampe han skal være med til at tage ansvaret, og det synes jeg overhovedet ikke at han gør. At han kan spille godt i en kamp, hvor vi vinder 5-0 er nu ikke den store præstation. Men blot min mening..
MartinKjaer
03-01-2010, 15:54
Vi fortjener ingenting..
Manchester United
For satan rooney! Jeg synes vi skal hente en skarp angriber.. NU!
Parkohargo
nej nej nej nej det sker bare ikke det her.....
chrisserUnited
Jeg kan give dig ret i at jeg har en kort lunte. Men det er nu ikke første gang jeg synes Rooney underpræstere. Det er i disse kampe han skal være med til at tage ansvaret, og det synes jeg overhovedet ikke at han gør. At han kan spille godt i en kamp, hvor vi vinder 5-0 er nu ikke den store præstation. Men blot min mening..
Du ser sgu for lidt fodbold, hvis du mener rooney kun har spillet en god kamp på det sidste... du har ikke kort lunte, du har slet ikke nogen!
De spillere som spiller for Manchester United fortjener slet ikke at være i klubben. De spiller noget af det dårligste fodbold i kampen mod Leeds, og ved siden af tjener en masse penge.
Rooney fortjener ikke sin løn den her måned.
Thepostman
03-01-2010, 15:56
Du ser sgu for lidt fodbold, hvis du mener rooney kun har spillet en god kamp på det sidste... du har ikke kort lunte, du har slet ikke nogen!
Sorry mate, men hvor ser du at jeg siger at jeg kun har spillet en god kamp på det sidste??
Jeg siger at det ikke er første gang at jeg ser Rooney spille dårligt, hvor vi virkelig har brug for at han tager ansvar.
Mikey-boy
03-01-2010, 15:56
Ingen FA cup dette år, så vinder vi bare PL og CHL! Vi vinder the duble!
Rooney er ufattelig pinlig... han bliver aldrig verdens bedste, når han har kampe hvor han ikke engang ville kunne komme på holdet i Randers...
Det bliver fanme en skidt sæson. Det kan ikke passe at vi kan falde så langt i niveau så ofte... Villa, Fulham og nu Leeds inden for 5-6 uger.
2010 er det værste år i mit liv!
SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:57
Det er lige gået op for mig, at det først er nu jeg ikke tror på, at vi får scoret.
Ærgeligt.. Men god underholdning..
1) Real - Kom så med det skide tilbud på 500 mio. kr. på Rooney. JA TAK!
2) Forbud lønninger de næste 6 uger. Det her er pinligt at tabe til et hold der ligger 42 pladser under os.
3) Ferguson skal have kursus i udskiftninger.
4) Wake me up when Manchester United wins.
5) Det her er 7. kampe uden scoring. Køb nu den skide fucking angriber, Fergie! Drop nu det nærige pis! KVALITET KOSTER!
Hold kæft hvor er Rooney dog ualmindeligt elendig! Har sjældent set en så ringe spillet kamp, hvor vi ikke presser på på noget tidspunkt, og hvor Rooney endnu engang underpræsterer - manden har et alt for lavt bundniveau!
Kampen bekræfter det samme som alle de andre nederlag vi har haft i denne sæson.
1. Når vi kommer bagud har vi ikke hjernecellerne til at åbne dem op og skabe chancer.
2. Når rooney er dårlig , er united dårlige.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:58
The worst year of you life... So far :D
Kolorteman
Hold nu op mand! Ja Rooney har spillet elendigt. men har hele holdet ikke det... Rooney er grunden til at vi hænger på i toppen i premier league. og så er i trætte af ham fordi han spiller en dårlig kamp, ved godt det er exit for FA cuppen. Men ikke kun Rooneys skyld.
Nej det er sku hele holdet, som spiller som en sæk kartofler. Flot indsats af Leeds. Ved ikke hvor mange wake-up calls vores hold skal have i år, men dette burde være et ondt et af slagsen! Troede ellers at Fulham-kampen ville få spillerne til at fatte lidt!
Valencia og Anderson er de eneste med en værdig indsats i dag!
chrisserUnited
Sorry mate, men hvor ser du at jeg siger at jeg kun har spillet en god kamp på det sidste??
Jeg siger at det ikke er første gang at jeg ser Rooney spille dårligt, hvor vi virkelig har brug for at han tager ansvar.
Tror du ikke vi havde brug for hele holdet tog ansvar... Du kan virkelig ikke mene at Rooney skal slæbe hele holdet.
Hold kæft, hvor er det flad at se på! Fuck vi er fuldstændig til grin i denne her kamp. Jeg havde drømt om et FA cup trofæ i år, men så spiller de som en folk 4 årige piger. Flot af Leeds, men at det netop er Leeds vi taber til gør det bare, så meget værre.
HVORDAN MAN SOM FODBOLDSPILLER KAN PISSE PÅ SINE FANS PÅ DEN MÅDE.
Hvad fanden tror de det er!!!!!!!!!!!
De skulle fandme alle sammen have lært lektien!!!
Jeg er så træt at det her svingende hold. Det er kræft æde mig ligesom at se Liverpool.
Nu har i fandme at tage jer sammen.
Hvad er det der sker med arbejdsmoralen på den fodboldbane? jeg troede ikke de var amatøre?
Et ord.. Et ord beskriver den følelse jeg har - tom.
jeg er tom.. tom inden i..
Et rum hvor der ellers havde været support og altid støtte til mmit elskede fodboldhold er væk.
Jeg har altid været der for dem, og så kan de skide på fans på den måde.
Det er sku ingen af dem der fortjener løn som de spiller lige pt, det er så fucking ringe, har aldrig været så flov over holdet som jeg er nu. Jeg må heller ud og gå en tur så jeg kan køle af:mad:
Hvor er det dejligt at se hvordan vores angribere kan køre rundt med et forsvar der spiller i League one.
Hvor er det dejligt at se hvordan vores forsvar kan holde fuldstændig styr på en angriber der spiller i League one.
Hvor er det dejligt at se hvordan vores spillere generelt gør en god indsats og spiller en fornuftig omgang bold.
:confused:
Kampen bekræfter det samme som alle de andre nederlag vi har haft i denne sæson.
1. Når vi kommer bagud har vi ikke hjernecellerne til at åbne dem op og skabe chancer.
2. Når rooney er dårlig , er united dårlige.
I det hele taget må det være slut med at skulle overlade initiativet til modstanderen. Jeg savner de dage, hvor vi bare kørte dem over fra start til slut. Ikke alt det afventende pis.
OG SÅ FYRER FERGUSON FANDME SNART GARY OG BERBATOV!! gider fandme ikke se på sådan noget arrogant pis, som ikke bliver til noget.
og ja, gary neville... det siger vel sig selv. pisse ringe
Vi kan godt "høre" jer, selvom caps lock ikke er sat til :)
Rooney er ufattelig pinlig... han bliver aldrig verdens bedste, når han har kampe hvor han ikke engang ville kunne komme på holdet i Randers...
Det bliver fanme en skidt sæson. Det kan ikke passe at vi kan falde så langt i niveau så ofte... Villa, Fulham og nu Leeds inden for 5-6 uger.
Er du komplet idiot? Holdet spiller så dårligt på mange punkter at han bliver nødt til at gå ned og spille defensive positioner fordi Ferguson skifter vores eneste midtbaneslider ud (Anderson) ..
Rooney spillede en fin kamp i modsætning til en Dimitar Berbatov som var helt blind det meste af kampen og rasede over hans egne mangler og at han ingen kendelser fik godkendt. "HALLO BERBATOV - DET ER ENGELSK FODBOLD, DU FÅR IKKE ALTID HVAD DU VIL HAVE!"
And on another note...
Hvad FANDEN laver Gary Neville i klubben? Måske er han legende, måske var han engang god, men fuck jeg glæder mig til at vi får Rio og Vidic 100% klar så Brown kan komme ud og spille højreback eller Rafael. Neville smed bolden væk så mange gange og havde ingen kommunikation overhovedet med hverken Obertan, Welbeck eller Valencia. Han er patetisk - Spark ham ud af holdet, forhelvede jeg bliver så rasende når jeg ser ham spille.. Han er forældet, væk med ham
Lige til sidst...
Ude af FA Cuppen til et velspillende Leeds som sikkert nok med deres præstation idag kunne spille fast i Premier League, betyder egentlig bare at der er mindre pres på vores skadede spillere og for mig er FA Cuppen mere sentimental end vital, så jeg er ikke så bekymret. Så længe vi fokuserer på Premier League og Champions League så går det nok.
Thepostman
03-01-2010, 16:02
Tror du ikke vi havde brug for hele holdet tog ansvar... Du kan virkelig ikke mene at Rooney skal slæbe hele holdet.
Nej, det mener jeg bestemt ikke. Men synes ikke at han tog noget, overhovedet.
Og jo, selvfølgelig har vi brug for at hele holdet tager ansvaret, men Rooney er altså en af dem som virkelig skal tage det. Den gamle vildskab synes jeg virkelig mangler, og han smed også flere gange bolden væk til Leeds spillerene.
Holmskov
03-01-2010, 16:03
Når nu alle, mig selv inkluderet, er så meget efter Rooney i dag så vil jeg tillade mig at vende øjnene imod Berbatov. Hvis Rooney, der trods alt formåede at lave nogle afslutninger(vi ved dog det tager et sted imellem 18-20 forsøg at lave 1 mål) hvad skal vi så kalde Berbatov??
Jeg syntes efterhånden at Berbatovs tilhængere skylder et svar. Er han go' nok til United.?? I en kamp som i dag kommer han ikke til en afslutning og er ellers TOTALT usynlig. Igen igen. Bevares det var Leeds, 42 pladser under Manchester vi mødte. Men kald mig pladespiller og hvad i ellers kan finde på, den mand har fået chancer nok og efterhånden bevist han ikke er Manchester United materiale.
Føj for en kamp. MOM tråden er overflødig. Beckford får min stemme.
Rasmus-K-J
Kan simpelthen ikke forstå i alle er såååå overrasket over den gang bold vi spiller? Synes i helt seriøst at vores spil har været godt i år? Vi har haft gode resultater, men spillet har da aldrig været i rigtig top 4 klasse i år. Bare se mod de store hold i år. At vi slipper fra Arsenal og City kampene med 6 point, var da mere held end forstand.
Og igen mangler vi Ronaldo. Det kan godt være jeg siger det tit, men selvom rooney er god, er Ronaldo bare bedre. Hvad sker der også for udskiftningen af Anderson.
Og håber da Nani er på vej væk, ellers er det da åndsvagt, at han ikke engang er udtaget.
men ja en lorte kamp, og lad os da håbe vi rejser os. Meget kan man sige om Barcelona og Real, men efter en dårlig kamp rejser de sig og spiller super bold de næste mange kampe.
Bud Spencer
Pinligt, andet har jeg ikke at tilføje pt.
Vi skal ikke give nogle bestemte skylden for nederlaget i dag, der var 14 elendige spillere på banen. Deres indstilling var forfærdelig. Absolut forfærdelig, den værste jeg nogensinde har set. Vi tabte til et bedre hold på dagen, sådan er det nu bare engang. Det må vi lære at leve med.. Vi er ikke bedre, og vores mangler bliver tydeligere og tydeligere ved hvert nederlag eller ved hver pinlige præstation.
Hvor er det dejligt at se hvordan vores angribere kan køre rundt med et forsvar der spiller i League one.
Hvor er det dejligt at se hvordan vores forsvar kan holde fuldstændig styr på en angriber der spiller i League one.
Hvor er det dejligt at se hvordan vores spillere generelt gør en god indsats og spiller en fornuftig omgang bold.
:confused:
Følg lidt med i fodbold. Beckford er en god angriber, nok derfor han er jagtet af så mange klubber. Ja han spiller i en lavere liga, men derfor behøver han jo ikke være dårlig ..
Fandme en god start på 2010 United..
Arrogance er altid fint. Især hvis man vil være så fucking grimme og dårlige..
Skuffet.. meget skuffet..
Synes simpelt hen det er for pinligt tænk lige engang vi er røget ud af Fa Cupen til et hold fra league 1 men gad nu godt se hvad ferguson sagde i omklædning rummet tillykke til leeds de ryger nok på et tidspunkt op premier league igen
Fuldt fortjent
Det her er det bedste som kunne ske for de her selvfede spillere.Jeg håber at Ferguson lader døren stå åben til omklædningsrummet så de
kan høre hvad fansene mener om deres indsats. en indsats som hvis ikke den bliver forbedret 100% mod City på onsdag vil betyde at vi vil blive kørt ud af liga cuppen på røv og albuer.
Der må være nogle alvorlige spørgsmål at stille til det her hold, når man kan spille helt af helvede til mod Hull for så at spille fantastisk mod Wigan og nu det her pis.
Hehe.. Det er sq god underholdning hver gang united spiller dårligt..
Det er ren Real Madrid det her.. Spiller man en god kamp er man gud og er kampen efter dårlig skal man sælges..
Følg lidt med i fodbold. Beckford er en god angriber, nok derfor han er jagtet af så mange klubber. Ja han spiller i en lavere liga, men derfor behøver han jo ikke være dårlig ..
Men han har vel stadig en pointe??
Der burde kunne være styr på Beckford, da han spiller alene i front, og som du nok ved har vi to midterforsvarer..
Jeg mener det er dårligt..
United DK
03-01-2010, 16:07
Det var godt nok en elendig indsats, vi er ikke nede omkring Fulham-niveau, og så alligevel er vi vel, når man tager i betragtning, at det var hjemme mod et hold fra League One. Det sker jo hvert år, at et PL-hold ryger ud til et lavere rangerende hold, og nu har vi undgået den ydmygelse i 26 år, så ifølge en eller anden var det vel vores tur nu. Det værste er faktisk ikke, at vi ryger ud, men måden det sker på, hvor Ankergren har en forholdsvist rolig dag på kontoret. Havde han stået sit livs kamp, og vi havde prøvet og prøvet, men intet ville lykkedes, så kunne man i det mindste snakke om manglende held, men i dag var det manglende klasse, og fortjent at Leeds går videre. Det hold skal bare op i PL, og det kan ikke gå hurtigt nok!
Hartvigsen
03-01-2010, 16:08
Pinligt.. Vi kommer frem til nogle okay chancer, men hold da fast vi rammer intet!
Der må være nogle alvorlige spørgsmål at stille til det her hold, når man kan spille helt af helvede til mod Hull for så at spille fantastisk mod Wigan og nu det her pis.
Nemlig en god pointe.
Nytter ikke noget man vil stræbe efter at være europas bedste hold, hvis ens præstationer svinger så ekstremt meget som de har gjort i år.
Og fergie kan sige hvad han vil. Der skal købes ind færdig. Reservene er slet ikke på tilstrækkeligt højt niveau. Og ja så kan det godt være de er unge, men så lej dem ud til de er gode nok.
terminator
03-01-2010, 16:09
Tsk tsk tsk
:(
Det er muligt, at han er jagtet af mange klubber.
Men undskyld mig, bør vores forsvar ikke kunne lukke ned for Beckford? Han er jo heller ikke ligefrem Drogba eller Torres. Selvfølgelig også svært for Brown hvis han er vant til at stå overfor Berbatov til træning, suk...
Pinlig indsats idag.
VonKoblenz
03-01-2010, 16:10
Syntes det er godt nok af Ferguson vil prøve med unge kræfter, men de burde virkelig sagtens kunne holde trit med league one hold.
Jeg er målløs over hvordan vores hold på ingen måde hang sammen, vi kunne ikke få noget til at fungere.
Syntes Anderson og Rooney knoklede røven ud af bukserne. De gjorde det ret godt, flotte redning af Ankergren.
Alt i alt - Er jeg ekstrem skuffet og syntes det er ekstrem ydmygende og fatter slet ikke hvordan de kan gøre det mod deres fans. Jeg er skuffet over hele holdet idag, specielt over at vi ikke fungerede sammen og hver gang vi havde en chance lossede vi bolden forbi.
Jeg er stadigvæk skuffet over valget af nummer 7...
Hehe.. Det er sq god underholdning hver gang united spiller dårligt..
Det er ren Real Madrid det her.. Spiller man en god kamp er man gud og er kampen efter dårlig skal man sælges..
Havde du forventet andet, når vi taber til et hold 42 pladser lavere end os. Havde du så forventet, at vi ville have klappet i vores små hænder, rost spillerne til skyerne. Som efter Fulham-kampen, så er dette frustration over en længere krise periode med skuffelser, elendigt spil osv osv. I dag var dog kulminationen for mig. Jeg kunne forstå, at vi havde en off-day mod et velspillende Liverpool-hold, jeg kunne forstå at heldet ikke altid følger de bedste mod Chelsea, jeg kunne forstå at bolden bare ikke ville ind mod Aston Villa og jeg kunne til dels forstå, at vi med et elendigt forsvar kunne tabe til Fulham - men at vi med et forholdsvis stærk hold, kan tabe til Leeds United på hjemmebane, det er mig en gåde - det er en decideret pinligt og elendigt, og Ferguson må snart til at indse, at der er noget galt.
Andersen
03-01-2010, 16:11
Meget pinligt at vi ikke får sat dem under mere pres, dog en stor cadeau og tillykke til Leeds.
Forstår ikke at Anderson blev skiftet ud i stedet for Gibson. Brown var pivringe. Forstår ikke at der ikke blev skiftet ud i pausen.
Vi mangler en kreatør.
Følelsen, tomhed, er den samme som da vi trak os fra FA Cupen (med pres fra FA).
Dog tror og håber jeg at nederlaget får Fergie til at stille op mod City på onsdag med et bedre hold end han ellers havde tænkt sig.
Nu går jeg en tur med hunden.
Og fergie kan sige hvad han vil. Der skal købes ind færdig. Reservene er slet ikke på tilstrækkeligt højt niveau. Og ja så kan det godt være de er unge, men så lej dem ud til de er gode nok.
Er ikke enig i at reserverne ikke er gode nok hver for sig. Men som hold fungerer det ikke at stille med så unge kræfter, når du møder et Leeds hold med selvtillid og som kommer og tackler igennem en hel kamp.
Gibson var helt usynlig og kanterne bidrog sjældent med det vilde. Det udstiller at Rooney og Berbatov ikke var på toppen idag.
Når du ikke rammer dagen, men bliver tvunget til at lave alt, så ser det skidt ud.
Denne kamp har ikke ændret på, at vi mangler en kreativ midtbane og en venstre fløj. Vores angribere skal lave mål, ikke lege fløj eller offensiv midt. Rooney, Berbatov og Owen er for så vidt udmærkede, men når du har en ikke eksisterende midtbane, bliver det sq svært. Dog gjorde Valencia et fornuftigt indhop.
SantasLittleHelper
03-01-2010, 16:13
Vi skal ikke give nogle bestemte skylden for nederlaget i dag, der var 14 elendige spillere på banen. Deres indstilling var forfærdelig. Absolut forfærdelig, den værste jeg nogensinde har set. Vi tabte til et bedre hold på dagen, sådan er det nu bare engang. Det må vi lære at leve med.. Vi er ikke bedre, og vores mangler bliver tydeligere og tydeligere ved hvert nederlag eller ved hver pinlige præstation.
Jeg sidder faktisk og synes, at det var en væsentlig forbedring i forhold til Fulham kampen, hvor vi direkte blev udspillet på kryds og tværs i årtusindets mest elendige forestilling. Det blev vi trods alt ikke i dag, selvom vi i høj grad blev svigtet af vores vigtige spillere.
Lad os nu lade være med, at kalde hinanden for idioter og andet. Det hører ingen steder hjemme, selvom nogle selvfølgelig er frustreret.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.