PDA

Se fuld version : FAC: War of the Roses

Sider : 1 [2]

United DK
03-01-2010, 15:14
Og igen mangler vi Ronaldo. Det kan godt være jeg siger det tit, men selvom rooney er god, er Ronaldo bare bedre. Hvad sker der også for udskiftningen af Anderson.

Vi mangler Ronaldo ja, omvendt er det for dårligt, at vi falder sådan uden ham. Vi er Manchester United, og vi bør som den storklub vi er, kunne levere selv uden den største stjerne, i hvert fald når vi møder hold fra League One.

Jeg så gerne at spillerne generelt oppede sig, så Rooney sagtens kan tillade sig en offday, uden at det betyder det store, sådan er det bare ikke rigtig. Spiller han dårligt, så bliver resultatet tit derefter. Jeg kan ikke mindes, at vi i tiden med Keane, Beckham, Yorke, Cole osv. faldt sammen, fordi en enkelt spiller havde en dårlig dag, men dengang stod klassen også i kø, i dag er klassen desværre til at overse. Anderson og Carrick er jo f.eks. røv og nøgler ved siden af Keane og Scholes.

Dines
03-01-2010, 15:14
Positivt nyt gutter..... det er januar, vi har 700 mio kr. i banken dvs. at vi har en chance for at hente lidt flere kvalitetsspillere ind. Det har vi vidst brug for. Rooney kan ikke redde os hver gang.

Sgoales
03-01-2010, 15:15
Runaldo
Er du komplet idiot? Holdet spiller så dårligt på mange punkter at han bliver nødt til at gå ned og spille defensive positioner fordi Ferguson skifter vores eneste midtbaneslider ud (Anderson) ..

Nej, det mener jeg ikke at jeg er.
Men hvis du synes Rooney spillede en god kamp, synes jeg til gengæld du er det. Rooney var klart en af de ringeste i dag, han ødelægger ufatteligt meget med dårlige pasninger og horribelt ringe afslutninger.
Jeg begynder at synes at Rooney er rimelig ordinær. Hvis du tager niveauet på hans bedste kampe er han i top 3 i verden. Hvis du tager niveauet i hans ringeste kampe hører han ikke hjemme i PL.

Nævn bare én topangriber i en TOPklub der svinger så meget??

Berbatov er jeg ikke specielt skuffet over, for han er lige så ringe som han plejer... det er forskellen

Bud Spencer
Hehe.. Det er sq god underholdning hver gang united spiller dårligt..

Det er ren Real Madrid det her.. Spiller man en god kamp er man gud og er kampen efter dårlig skal man sælges..

:Smackden:

Dines
Jeg sidder faktisk og synes, at det var en væsentlig forbedring i forhold til Fulham kampen, hvor vi direkte blev udspillet på kryds og tværs i årtusindets mest elendige forestilling. Det blev vi trods alt ikke i dag, selvom vi i høj grad blev svigtet af vores vigtige spillere.

Lad os nu lade være med, at kalde hinanden for idioter og andet. Det hører ingen steder hjemme, selvom nogle selvfølgelig er frustreret.

Ja ja, men nu er der også forskel på Leeds og Fulham. Vi er desuden på hjemmebane og stiller med et fornuftigt forsvar. Vi har ingen undskyldninger for nederlaget i dag, andet end spillernes tilsyneladende arrogante indstilling.

mojtaba
Kunne vi ikke sælge Owen og i stedet købe Beckford i dette transfervindue?

Fletcherfan
03-01-2010, 15:16
hvor er det dog pinligt... Og hvornår tager Ferguson sine stædige briller af og slipper sig af med Berbatov og Gibson, som begge to var pinligt dårlige... Og da Tosic heller ikke denne gang fik lov til at spille så er vi oppe på 6 spillere, der gerne må slutte som spillere i United inden januar er forbi...

Nani har bevist, at han kan ikke bruges og skal derfor sælges så snart der kommer et bud på ham. Neville og Scholes må gerne begge to slutte sine karrierer da begge to i efterhånden laaang tid har været enormt dårlige i stortset hver eneste kamp de har spillet. Og da Tosic ikke får lov til at spille så er han helt klart ikke god nok... Jeg tror ikke et ord på, at fysikken er årsagen... Gibson er en enormt dårlig spiller og har aldrig været en god spiller... Så han kan godt pille af... Jeg bliver totalt sindsyg hver gang han spiller... Og så er der Berba... Så snart han får lidt modstand fra forsvarerne så er han enormt dårlig... Og igen i dag var han elendig... Og selvom jeg har sagt, at han har skullet spille de sidste to kampe så er det på baggrund af dårlige modstandere... Men i dag var det ikke en dårlig modstander så falder Berba ned i et hul dækket til af spillere, der må betegnes som flop...

VonKoblenz
03-01-2010, 15:17
Forstår ikke at Anderson blev skiftet ud i stedet for Gibson. Brown var pivringe. Forstår ikke at der ikke blev skiftet ud i pausen.

Vi mangler en kreatør.

Anderson var nemlig god, var også irriteret over Browns virkelig elendighed idag.

Forstår på ingen måde hvad (undskyld mit sprog) fuck Welbeck laver på kanten. Jeg er ikke Welbeck fan på nogen måde, men han skal virkelig ikke være på en kant!!

SantasLittleHelper
03-01-2010, 15:17
Tsk tsk tsk
:(

Ja, du fortryder nok, at du ikke satte penge på kampen, hva? ;)

NtotheT
03-01-2010, 15:18
Positivt nyt gutter..... det er januar, vi har 700 mio kr. i banken dvs. at vi har en chance for at hente lidt flere kvalitetsspillere ind. Det har vi vidst brug for. Rooney kan ikke redde os hver gang.

Jeg ved snart ikke, hvor mange penge vi har, når der er så mange rygter om manglende penge og pis og lort.

Men problemet er, at der er ikke mange klasseangriber vi kan få fat. De alle sammen spiller i storklubber selv, og jeg tvivler på, at en Drogba eller Torres er villig til at skifte over til os. Vi havde den bedste angriber/wing i verden (C. Ronaldo), men ham ville jo Ferguson ikke erstatte med en målmaskine, næ nej.

Jeg sidder stadig og venter på, at den nye Ronaldo (den fede) dukker op i fodboldverdenen og bliver United-spiller.

Acsadac
03-01-2010, 15:18
Havde du forventet andet, når vi taber til et hold 42 pladser lavere end os. Havde du så forventet, at vi ville have klappet i vores små hænder, rost spillerne til skyerne. Som efter Fulham-kampen, så er dette frustration over en længere krise periode med skuffelser, elendigt spil osv osv. I dag var dog kulminationen for mig. Jeg kunne forstå, at vi havde en off-day mod et velspillende Liverpool-hold, jeg kunne forstå at heldet ikke altid følger de bedste mod Chelsea, jeg kunne forstå at bolden bare ikke ville ind mod Aston Villa og jeg kunne til dels forstå, at vi med et elendigt forsvar kunne tabe til Fulham - men at vi med et forholdsvis stærk hold, kan tabe til Leeds United på hjemmebane, det er mig en gåde - det er en decideret pinligt og elendigt, og Ferguson må snart til at indse, at der er noget galt.

Nææh, havde som ikke forventet andet. Leeds vandt fortjent, og det er bare ikke godt nok...

Hentydede til de som burde få lidt frisk luft i stedet for at sidde her.. For der er da så absolut nogen der ikke kan styre deres hormoner..

Grønholdt.
03-01-2010, 15:19
Så kan vi ikke synke dybere. Det var så ubeskriveligt pinligt ringe det her, at jeg mangler ord for det. Nu har vi inden for de sidste 12 måneder tabt to pinligt ringe hjemmekampe til to af vores største rivaler. 1-4 til Røvpool og så nu i dag 0-1 til Scum. De burde trækkes i løn samtlige af de United spillere der var på banen i dag. Neville var nok den værste at se på i dag. Hans tid må da for fanden da også være slut til sommer. Obertan lignede desværre igen en Nani klon på banen. Og Fabio var heller ikke meget bedre end Neville på den modsatte back. Valencia forsøgte da en lille smule da han kom ind. Men heller ikke han kom rigtig op i gear i dag. Jeg har sagt det mange gange før i denne lorte sæson, men nu siger jeg det lige en gang til! Køb-køb-køb! Og det kan kun gå for langsomt! Vi mangler, og det er så tydeligt! En virkelig klassespiller der kan sætte tempo og lave noget på egen hånd. Nu var det her godt nok "kun" FA Cup'en som vi tabte i, og den har jeg aldrig gået rigtig meget op i. For mig er ligaen det vigtigste, og det vil det altid være. Men det ændre ikke ved at dette var pinligt ringe. Nu kan kan vi som sagt ikke synke dybere, og det kan kun gå fremad herfra. Men jeg undres godt nok over dette pinlige lorte resultat... :confused:

Tue B
03-01-2010, 15:19
Runaldo

Nej, det mener jeg ikke at jeg er.
Men hvis du synes Rooney spillede en god kamp, synes jeg til gengæld du er det. Rooney var klart en af de ringeste i dag, han ødelægger ufatteligt meget med dårlige pasninger og horribelt ringe afslutninger.
Jeg begynder at synes at Rooney er rimelig ordinær. Hvis du tager niveauet på hans bedste kampe er han i top 3 i verden. Hvis du tager niveauet i hans ringeste kampe hører han ikke hjemme i PL.

Nævn bare én topangriber i en TOPklub der svinger så meget??

Berbatov er jeg ikke specielt skuffet over, for han er lige så ringe som han plejer... det er forskellen

Rooney var absolut ikke en af de ringeste, men han var heller ikke god. Så det sat på plads. Du må mener, hvad du vil om ham. Jeg kan bare ikke se sammenhængen mellem dine meninger og virkeligheden.

Han svinger i præstationer, men så meget kan han ikke gøre det. Man ligger ikke delt #1 for sjov.

Berbatov er shit. Længere er den ikke. I dag understreger han bare, at han ikke hører hjemme i United.

TJ
03-01-2010, 15:20
Ja ja, men nu er der også forskel på Leeds og Fulham. Vi er desuden på hjemmebane og stiller med et fornuftigt forsvar. Vi har ingen undskyldninger for nederlaget i dag, andet end spillernes tilsyneladende arrogante indstilling.

Forklar lige den arrogante indstilling..?

terminator
03-01-2010, 15:21
Vi må bare konstaterer, at vi også kun har 11 mand til en stærk start 11'er. Når vi som idag stiller op med et hold hvor flere ikke er i fuld match fitness og andre er talenter tja så er der altså bare ikke stor forskel på PL og leaque one. Fysiske så vi jo idag et Leeds hold fuldt på højde med United's.
Der er i denne sæson for meget boldskubberi og så går det ganske simpelt for langsomt når spillet vendes - særligt når det går over Berbatov -jeg ser ikke det store lys i ham. Rooney kan man altid regne med arbejder 100%, men han er ikke en goalgetter som Van Nistelrooy var det.

Mere fart over kanterne please.. vi ser værdien når Evra og senest imod Wigan også Rafael kommer med over kanterne og derved gør bl.a. Valencia farligere.

Men op på hesten igen gutter - vi (I) har en tilbøjelighed til at blive meget negative når United taber.

Annand
03-01-2010, 15:22
Nu er jeg sku godt nok træt af den dovne Berbatov. Han er måske en elegant spiller ,men hold kæft han er doven og gider ikke at strides for en kamp. Elendigt at han ikke kan opløse et tredje divisions hold.
Og talentløse Welbeck. Som mange her inde kalder for Englands største talent. Til hvad? Han mister næsten hver bold og kan ikke særligt meget. At han har scoret nogle mål gennem tiderne ,er ikke godt nok.
Darron Gibson må kunne mere end at skyde nogle kanon skud på mål.

Og hvad med vores elskede Rooney??? Hvad sker der med ham? Rooney har virkelig været dårligt på det seneste ,særligt i kampene mod Aston V,Fulham og idag...Han skal tage sig sammen ,hvis han skal kalde sig arvetageren for Ronaldo.

Og hvorfor skal Michael Owen spille så lidt ,da Berbatov ikke er fem potter pis værd?? Od da Owen endeligt kommer i kamp igen ,er han selvfølgeligt ikki skarp nok ,fordi han skal sidde på bænken i 90 minutter mod hold som Hull og Wigan ,da sejre alligevel var sikret.

Nåh ,men forhåbentligt kan Fergie nu indse ,at truppen bare ikke er god nok.
United vinder ikke Premier League eller Champions League med dette hold ,da United's lavpunkt er SÅ dårligt.

Og så rabler Rooney,Giggs,Scholes,Ferguson og Neville alle om ,at United ikke savner Ronaldo. Hvis dét var fakta ,ville de holde deres mund ,og sørge for at United var bedre.
Fakta er ,at United er en hel del værre ,efter Ronaldo exit'en.

Jeg ved at dette er en meget skuffet United fan ,som skriver dette. Men man må sku vågne op og se realiterne i øjnene. Welbeck,Berbatov og Gibson hører ihvertfald ikke hjemme på United's bedste hold. Dét kan et hvert barn se ,uden at være respektløs overfor børne tankegang....

Kom så Fergie. Vi mangler en magiker ,efter Ronaldo. Eller køb CR 7 tilbage ,hvor han hører hjemme.

Michael
03-01-2010, 15:23
Men op på hesten igen gutter - vi (I) har en tilbøjelighed til at blive meget negative når United taber.

:stuuupid:

Snup lige et kvarter ude i kulden inden i fyrer flere indlæg af. Ingen grund til at smide frustrationerne over på forummet! ;)

Hald
03-01-2010, 15:24

Syntes nærmere det er negativt, fordi de 700 millioner ligger et underligt sted og brænder i lommen på nogle forpulede ameriaknere, Ferguson spendere ikke en krone i dette vindue, lige meget hvor meget han gerne vil, og at denne kamp er bevis for at vi virkelig mangler en klassespiller på holdet. enten en der bare laver mål, ellers så en der går ind og viser han ejer hele den midtbane..

Idag var der virkelig ABSOLUTingen undskyldninger for nederlaget, vi stiller sgu da næsten med stærkeste opstilling, og har i løbet af kampen vores stærkeste spillere samlet. Stor ros til Leeds for deres indsats og fortjente sejr. Men syntes godt nok det var ringe og sløset af os. Valencia kommer ind fra bænken og gør nok den bedste indsats af alle spillerne.. Yderst skuffende. Vil ikke sige vi savner Ronaldo. Men vi mangler virkelig en ny spiller. Få nu budt på Villa..

henke
03-01-2010, 15:24
Ufatteligt at vi ikke kan være mere opsatte foran 74.000 tilskuere imod Leeds på OT. SAF må også tage sin del af skylden for dette. Men håber at det kan få åbnet pengekassen i dette transfervindue for der mangler bare en klassespiller i hver kæde. Så mange falder da igennem i dag.. Neville, Berbatov, Gibson.. Ja man ku næsten bare blive ved. Kan sgu ikke klare mere at se den overbetalte fedthårede bulgarer stå og skælde ud på medspillere som om de ikke forstår hans højtudviklede fodboldkunnen. ARGHHH!
Har han en eneste afslutning i dag? Det bare ikke godt nok! Han har aldrig og kommer aldrig til at passe ind i Uniteds spillestil. Væk med ham, jo før jo bedre.

BadgerMan
03-01-2010, 15:26
Tror jeg skal skifte navn til Mr Jinx. Har været på OT 3 gange denne sæson.
Besiktas
Villa
Leeds
Jeg holder mig væk fra nu af, så har United måske en chance.
Godnat

Hald
03-01-2010, 15:27
:stuuupid:

Snup lige et kvarter ude i kulden inden i fyrer flere indlæg af. Ingen grund til at smide frustrationerne over på forummet! ;)

Ej men seriøst, man behøver ikke gå og være negativ hele dagen, men prøv lige og få de farvede briller af engang imellem. Syntes sgu man har lov til at være frustreret over dette nderlag.. Det er sgu ringe. Ferguson kogte jo nærmest, og resten af ugen kommer jo til at byde på United hån og Leeds triumf. Tror da vi alle kan blive enige om det ikke var i orden.
Og for lige at gnide salt i det åbne sår : Min juleferie slutter idag..
:(:(:(

United DK
03-01-2010, 15:27
Inden folk begynder at snakke om den og den stjerne, så har det jo ikke noget med dagens kamp at gøre. Havde vi haft Ribery, Silva osv. i truppen, havde de næppe spillet i dag alligevel. Problemet i dag er indstillingen, som det har været før mod på papiret meget dårligere hold (Exeter, Burton, FCK osv.), og det bør slet ikke være nødvendigt, evt. at smide et par stjerner ind, for at slå et hold fra League One, ganske vist en League One-klub der er større end langt de fleste PL-klubber, men stadig.

Tenshu
03-01-2010, 15:29
Besiktas
Villa
Leeds
Godnat

Den nye Dines

sadface
03-01-2010, 15:29
Ikke sjovt at have en far der er Leeds fan :s

NtotheT
03-01-2010, 15:30
Syntes nærmere det er negativt, fordi de 700 millioner ligger et underligt sted og brænder i lommen på nogle forpulede ameriaknere, Ferguson spendere ikke en krone i dette vindue, lige meget hvor meget han gerne vil, og at denne kamp er bevis for at vi virkelig mangler en klassespiller på holdet. enten en der bare laver mål, ellers så en der går ind og viser han ejer hele den midtbane..

Idag var der virkelig ABSOLUTingen undskyldninger for nederlaget, vi stiller sgu da næsten med stærkeste opstilling, og har i løbet af kampen vores stærkeste spillere samlet. Stor ros til Leeds for deres indsats og fortjente sejr. Men syntes godt nok det var ringe og sløset af os. Valencia kommer ind fra bænken og gør nok den bedste indsats af alle spillerne.. Yderst skuffende. Vil ikke sige vi savner Ronaldo. Men vi mangler virkelig en ny spiller. Få nu budt på Villa..

Villa er altså ikke svaret på vores problemer. Han er ikke en, der skaber noget, og han er meget afhængig af sine medspillere. Uniteds spillere har en tendens til at slappe alt for meget af og give bolden til Rooney og håbe på, at han laver noget gøgl, som munder ud i et mål. At købe Villa er IMO spild af penge, for så skal vi til at købe kreative midtbanespillere.

Svaret er en mobil, fleksible, driblestærk, hurtig, fysisk stærk angriber. Men han er pt. meget svær at finde eller få fat i.
Besiktas
Villa
Leeds
Godnat

Og for at gøre det værre, så er alle kampe endt 1-0.

Utroligt vi allerede har tabt 3 hjemmebanekampe ... Det er virkelig uhørt.

TJ
03-01-2010, 15:32
Godnat

Sov godt. Klokken er 15:32 i England.. :titte:

Dines
03-01-2010, 15:33
Besiktas
Villa
Leeds
Godnat

3 gange 0-1. Den er dog værre end min statistik, der også er blevet brudt. Hvordan virkede det på stadion - man plejer at have et andet billede af kampen end når man ser den på tv.

Niko
03-01-2010, 15:34
Plejer ikke at svine holdet til her på forum, og det vil jeg heller ikke gøre idag, selvom det er noget billigere end at kyle sin telefon for fuld skrald mod væggen. Er så fucking skuffet, for savner at vinde Fa Cuppen verdens smukkeste pokal turnering, og så at det lige netop er Leeds!

Savner Ruud, med ham var der garanti for mål, hvis chancen bød sig. Så gerne et chockerende comeback til den flyvende Hollænder på Old Trafford, eller så en Edin Dzeko, der også er skarp og god i luften, noget ingen af vores angribere kan prale af at være.

Altid Manchester United!

JakobR
03-01-2010, 15:34
Besiktas
Villa
Leeds
Godnat

Haha, alligevel rimelig uheldigt :D

RAppel
03-01-2010, 15:51
Snodgrass... hi hi.

jmyrini
03-01-2010, 15:54
Det ser ellers godt ud i starte men en god og solid første 11 på banen. Men jeg fatter bare ikke, hvorfor vi ikke hænger fast med spilstilen fra Wigan kampen. Vi kørte dem ned med hurtige afleveringer, men den spilstil slipper vi i dag. Det kan godt være, at centermidtbanen ikke er i stand til det hurtige pasningsspil, specielt med Gibson på banen, men der er sgu flere på banen, der har en off day! Rooney spiller faktiskt en meget ringe kamp, sammen med Obertan, som åbenbart skulle være vores gennemslagskraft på wingen. Neville havde også en af sine stille dage på kontoret. Berbatov får vist utroligt lidt på banen i dag, og Owen gør ikke det store positive, når han kommer på banen - fatter ikke, hvorfor han ikke kan gribe chancen når han får den?! Der er sgu langt fra hans Liverpool og Real dage, til det vi ser til ham (og nej, manglende kampe er ikke enenste grunden til det!)

Så dårligt som det nu engang smager i munden, så hatten af for Leeds, det var en fortjent sejr til dem. De kæmpede over hele banen, tog chancen når den kom, og stod ellers meget kompakt på banen med et hold, som vi ikke var i stand til at bryde ned (bekymrende tanke). Når vi engang kommer til baglinjen, så var indlægget hverken fugl eller fisk, eller blev skudmuligheden søplet væk på en eller anden måde.

Alt i alt en dårlig dag på kontoret fra vores mænd, selv om vi starter med en stærk start 11'er. Fuld fortjent sejr til Leeds, desværre.

nielzon21
03-01-2010, 15:57
Det er jo enten brown eller kuzczack der er skyld i at leeds i det hele taget får det mål der...
derudover er det skidt at vi ikke kan true ankergreen i leeds' mål nok med en masse forsøg. 90% af alle skuddene ryger jo ved siden af...

Tenshu
03-01-2010, 15:59
Jeg fik (selvfølgelig) lige en besked fra en af mine venner, der er Liverpool-fan. Som svar fik han at vide, at United i det mindste er med i PL, CL og LC. Så svarede han direkte citeret:

"Nåh ja men vi prioriterer jo og går målrettet efter at vinde én titel istedet for at forsøge at vinde det hele som i gør - for så går det galt!"

:lolol:

SantasLittleHelper
03-01-2010, 16:00
Jeg fik (selvfølgelig) lige en besked fra en af mine venner, der er Liverpool-fan. Som svar fik han at vide, at United i det mindste er med i PL, CL og LC. Så svarede han direkte citeret:

"Nåh ja men vi prioriterer jo og går målrettet efter at vinde én titel istedet for at forsøge at vinde det hele som i gør - for så går det galt!"

:lolol:

Husk at ønske ham tillykke med Liga cuppen så ;)

MC86
03-01-2010, 16:01
1) Real - Kom så med det skide tilbud på 500 mio. kr. på Rooney. JA TAK!

2) Forbud lønninger de næste 6 uger. Det her er pinligt at tabe til et hold der ligger 42 pladser under os.

3) Ferguson skal have kursus i udskiftninger.

4) Wake me up when Manchester United wins.

5) Det her er 7. kampe uden scoring. Køb nu den skide fucking angriber, Fergie! Drop nu det nærige pis! KVALITET KOSTER!

Enig i alt pånær Rooney. han var ringe idag, men han er stadig grunden til vi hænger på i toppen.

Nu har vi tabt til Liverpool, Leeds og er sikker på vores reserver taber ude mod Man City, hvor City stiller stærkeste. Kan det blive værre.

Plus vi også har tabt til Burnley,Chelsea,Villa og Fulham i år. Det ligner ikke United. der er nødt til at blive købt en ordentlig angriber. David Viaville være klasse.

Men fuck hvor er det flovt det her, men ikke ufortjent synes jeg. Så den med min far som er stor Leeds fan. Det var satme ikke sjovt.

Acsadac
03-01-2010, 16:03
Husk at ønske ham tillykke med Liga cuppen så ;)

Der er de jo også ude ;)

thomaslund
03-01-2010, 16:03
Har lige set et par indlæg i gennem, og der er ikke positiv stemning. Selvom jeg er en af dem der tit maler fanden på væggen, mener jeg ikke det var så slemt idag. Godt nok var det mega pinligt, men det var bare ikke en af de dage. Dog synes jeg efterhånden vi har RIGTIG mange af de dage, hvor det bare ikke er "meant to be", og det er sgu bekymrende.

Håber vi kan rejse os igen. Er egentlig ligeglad med den FA cup, nu kan vi koncentrere os om andre ting i et forår hvor vi har vildt mange kampe, med en for smal trup.

Flere siger vi skal købe, og det er jeg enig i (dog ikke kun baseret på denne kamp). Men vi ved vist alle at det ikke kommer til at ske i januar.

MC86
03-01-2010, 16:05
Man skal ihvertfald passe på Leeds angribere som er uhyggelig stærke. Især Beckford er utrolig skarp. han har i mine øje også PL niveau. men heller ikke for sjov mange PL klubber er ude efter ham. Manden scorer flere mål end han spiller kampe. Også har de også en Snoodgrass som er en rigtig lovende spiller vi kommer til at høre meget om.

Fik da ret i vi skullepasse på Beckford. Og Snoodgrass havde også et godt frispark på overliggeren.

men kan slet ikke komme mig over det her. det er helt skidt hvis vi taber mod City også.

Nogle der ved hvad der skete med Vidic?

TJ
03-01-2010, 16:12
Jeg er også mega skuffet.. Det var en absolut elendig indsats af holdet idag. Vi stiller med en forholdsvis stœrk opstilling men formår aldrig at få lagt et pres og Leeds fortjente sejren. Der er ingen undskyldning for at tabe idag og selvom vi måske godt kunne have brug for det, tror jeg ikke Fergie vœlger at købe ind her midt i sœsonen.
Rooney bliver nok nødt til at vœre tœt på hans topform i det meste af anden halvdel af sœsonen men jeg synes stadig vi har en god chance for at få succes igen i denne sœson. Midt i nedturen kunne det måske vœre rart med et af Keanes bedste quotes: "We'll keep fighting because we are Manchester United and that's what we do."

jmyrini
03-01-2010, 16:15
:titte:Det er jo enten brown eller kuzczack der er skyld i at leeds i det hele taget får det mål der...
derudover er det skidt at vi ikke kan true ankergreen i leeds' mål nok med en masse forsøg. 90% af alle skuddene ryger jo ved siden af...

De ser begge uheldige ud, men mon ikke noget af det er fordi at vi gør et dumt boldtab oppe på banen, hvor vi ikke lukker godt nok af, og så falderafleveringen faktiskt rimelig præcist?

MC86
03-01-2010, 16:20
Nu er jeg sku godt nok træt af den dovne Berbatov. Han er måske en elegant spiller ,men hold kæft han er doven og gider ikke at strides for en kamp. Elendigt at han ikke kan opløse et tredje divisions hold.
Og talentløse Welbeck. Som mange her inde kalder for Englands største talent. Til hvad? Han mister næsten hver bold og kan ikke særligt meget. At han har scoret nogle mål gennem tiderne ,er ikke godt nok.
Darron Gibson må kunne mere end at skyde nogle kanon skud på mål.

Og hvad med vores elskede Rooney??? Hvad sker der med ham? Rooney har virkelig været dårligt på det seneste ,særligt i kampene mod Aston V,Fulham og idag...Han skal tage sig sammen ,hvis han skal kalde sig arvetageren for Ronaldo.

Og hvorfor skal Michael Owen spille så lidt ,da Berbatov ikke er fem potter pis værd?? Od da Owen endeligt kommer i kamp igen ,er han selvfølgeligt ikki skarp nok ,fordi han skal sidde på bænken i 90 minutter mod hold som Hull og Wigan ,da sejre alligevel var sikret.

Nåh ,men forhåbentligt kan Fergie nu indse ,at truppen bare ikke er god nok.
United vinder ikke Premier League eller Champions League med dette hold ,da United's lavpunkt er SÅ dårligt.

Og så rabler Rooney,Giggs,Scholes,Ferguson og Neville alle om ,at United ikke savner Ronaldo. Hvis dét var fakta ,ville de holde deres mund ,og sørge for at United var bedre.
Fakta er ,at United er en hel del værre ,efter Ronaldo exit'en.

Jeg ved at dette er en meget skuffet United fan ,som skriver dette. Men man må sku vågne op og se realiterne i øjnene. Welbeck,Berbatov og Gibson hører ihvertfald ikke hjemme på United's bedste hold. Dét kan et hvert barn se ,uden at være respektløs overfor børne tankegang....

Kom så Fergie. Vi mangler en magiker ,efter Ronaldo. Eller køb CR 7 tilbage ,hvor han hører hjemme.

Jeg er fuldstændig enig...

Berba høre slet ikke hjemme på det her niveau. Owen er bare ikke skarp nok, og det hjælper ikke på at han skal sidde på bænken konstant.

Vi mangler en ny stjerne. Rooney er min favorit spiller men han falder for meget igennem. Han er en af verdens bedste når han spiller godt, men han falder for tit igennem.

Gibson har et godt spark. Mere har han ikke. Welbeck for aldrig niveauet.

Anderson gjorde det fint idag, og Valencia vidste også noget vilje og gå på mod da han kom ind.

MC86
03-01-2010, 16:29
og bliver også helt nervøs efter nederlagene til fulham og Villa og nu hjemme mod leeds. kan ikke lade være at tænke på om vi overhovedet har det der skal til for at vinde PL eller CL. Vores bundniveau er utrolig lavt.

Måske vi skulle gå efter carling cuppen. for tror efterhånden snart ikke på andet.

jmyrini
03-01-2010, 16:32
og bliver også helt nervøs efter nederlagene til fulham og Villa og nu hjemme mod leeds. kan ikke lade være at tænke på om vi overhovedet har det der skal til for at vinde PL eller CL. Vores bundniveau er utrolig lavt.

Måske vi skulle gå efter carling cuppen. for tror efterhånden snart ikke på andet.

Ja det går skidt, utroligt skidt endda! Vi har ikke en jordisk chance i PL, det kommer simpelthen ikke at ske. Vi er jo hele 2 poeng bagud, det er uhørt!! Og CL, no chance mate! Vi skal jo møde AC Milan, der har sablet alt og alle ned i flere årtier, og er blandt mest vindene hold i CL nogensinde - Vi kan lige så godt lade være at møde op!

Dines
03-01-2010, 16:32
Jeg synes, at kritikken af Rooney er overdrevet. I dag var ikke hans bedste dag, men han er alligevel i mine øjne holdets farligste mand. Han prøver, kæmper fandme for det og forsøger sig også. Nogle gange vil den ind, andre gange vil den ikke. Rooney har som Fergie også har været ude at sige været fremragende i år. Man kan altså ikke klandre ham for ikke at have gjort det godt nok med i alt 15 mål og mange gode optrædender. Jeg tror folk har skruet deres forventninger for højt op til ham - Rooney hamrende dygtig, men ingen Ronaldo eller Messi. Rooney skal også sættes i scene af gode medspillere, og ikke klare ærterne selv hvergang, selvom han forsøger.

MC86
03-01-2010, 16:41
Ja det går skidt, utroligt skidt endda! Vi har ikke en jordisk chance i PL, det kommer simpelthen ikke at ske. Vi er jo hele 2 poeng bagud, det er uhørt!! Og CL, no chance mate! Vi skal jo møde AC Milan, der har sablet alt og alle ned i flere årtier, og er blandt mest vindene hold i CL nogensinde - Vi kan lige så godt lade være at møde op!

Ja det går fandme skidt, og ja du har helt ret. Vi har ingen chance. Slet ikke med det spil vi præstere.

Savnet af ronaldo og tevez er meget større en man lige tror...

TJ
03-01-2010, 16:43
Jeg synes, at kritikken af Rooney er overdrevet. I dag var ikke hans bedste dag, men han er alligevel i mine øjne holdets farligste mand. Han prøver, kæmper fandme for det og forsøger sig også. Nogle gange vil den ind, andre gange vil den ikke. Rooney har som Fergie også har været ude at sige været fremragende i år. Man kan altså ikke klandre ham for ikke at have gjort det godt nok med i alt 15 mål og mange gode optrædender. Jeg tror folk har skruet deres forventninger for højt op til ham - Rooney hamrende dygtig, men ingen Ronaldo eller Messi. Rooney skal også sættes i scene af gode medspillere, og ikke klare ærterne selv hvergang, selvom han forsøger.

Enig. Selvom han ikke var god idag, var han alligevel vores farligste mand og det siger også en del om resten af holdet.

jmyrini
03-01-2010, 16:57
Ja det går fandme skidt, og ja du har helt ret. Vi har ingen chance. Slet ikke med det spil vi præstere.

Jamen der er vi slet ikk euenige. Alle hold i verden ville savne Ronaldo, for han er verdens bedste fodboldspiller - ingen diskusion der! Men han ville bare hellere til Real Madrid, end at spille for os! Og Tevez valgte ledelsen i Man Utd selv ikke at satse på, så det er en kalkuleret risiko at take - og den har ledelsen i Man Utd valgt at tage.

Men vi har altså et ikke så skidt hold igen, når at kommer til stykket. Vi er med i PL og CL, som jo også altid har vores største prioritering. Oveni det, så har vi en hulens masse talenter på vej.

Ja vi har tapt i dag, og det er pokkers irriterende, men vi tapte ikke fordi vi er et værre hold! Vi tapte til dels fordi indstilningen ikke var den rigtige, samt at flere spillere ikke ramte dagen. Vi stillede ikke med et latterligt hold, eller fordi bænken var for urutineret!

Vi er igang med at bygge et nyt hold op, nu Giggs, Scholes, Neville, VDS alle er i deres fodbolds efterår. Vi har spillere som Obertan, Valencia, Welbeck, Macheda, Anderson, Evans, Rafael, Fabio som alle allerede er omkring første holdet hver eneste uge, som vi er i gang med at spille ind på vores hold - langsigtet! Dette krydrer vi med Rooney, Vidic, Rio, Berbatov, Carrick, Fletcher og de andre rutinerede kræfter, som ville begå sig på ethvert andet hold i verden (med enkelte undtagelser). Og jeg er ikke engang begyndt at nævne de store talenter som er på vej op gennem systemet som Pogba, Masacci, Cathcart (undskyld, gider ikke at nævne flere, men der er MANGE).

Ja vi vinder ikke FA Cup i år, selv om vi selvfølgelig alle ønsker det. Vi vinder måske endda ikke PL og CL i år, men vi er dæleme i hvert fald med i kampen om dem, og med lidt held, måske vi står med en pokal eller to i maj måned alligevel. Men det som jeg forsøger at sige er, at jeg kan godt godtage, at vi er slået ud af FA cuppen i år (selv om det er noget tåbeligt for ikke at snakke om irriterende), som jeg også kan godtage, at vi ikke vinder PL eller CL i år, hvis vi bliver den ledende styrke fremover i europæisk fodbold! Vi har gjort det før, og tro mig, vi kommer til at gøre det igen...

We're Manchester United, that's what we do...

EDIT: Undskyld stavefejl og evt. vrøvl, men sidder og skriver eksamensopgave, så tiden er ikke helt optimal til at gennemgå det igen :) men håber du forstår hvad jeg mener.

Rosgaard
03-01-2010, 17:00
Ja sikke en ærgerlig kamp.. Gider ikke brokke mig over Rooney, for som flere siger, så prøvede han trods alt. Men Ferguson skal til at finde ud af om Berbatov ikke skal spille som trequartista i stedet, for han er alle andre steder end i feltet. Fatter ikke kritikken af Welbeck, giv ham nogle flere kampe, for talentet er i den grad til stede. Til gengæld forstår jeg ikke længere hvorfor Gaz spiller. Dårlige afleveringer, klumsede driblinger og en fart, der knapt nok slår Amin Jensen, gør ham til vores klart svageste kort - han bør snarest stoppe karrieren inden det bliver mere pinligt! Lad os nu se om der ikke kommer en trodsreaktion her i januar måned ovenpå de seneste svage kampe, vi er trods alt United!!

Fletcherfan
03-01-2010, 17:03
Der er mange punkter man skal tage fat i efter kampen i dag, som viste flere ting...

1) SAF skal droppe den rotering, for pokker det er en af årsagerne til, at Liverpool aldrig vinder pokaler... Lad de bedste spil hver gang... Og så kan reservespillerne komme skiftevis, men ikke mere end 3 ad gangen... Det må da for pokker kunne lade sig gøre...
2) United har altså brug for en kreativ offensiv kraft... Om han skal angriber eller midtbanespiller er vel ligegyldigt... Rooney er ikke kreativ, Owen skal ligge så tæt som muligt på offside-grænsen sum muligt, og Berbatov er for dårlig og for langsom... Så derfor vil jeg sige, at så længe den spiller, som bliver hentet er kreativ og kan åbne et kompakt forsvar så er det faktisk ligegyldigt om hann er wing, central midtbanespiller eller angriber... Derfor vil jeg komme med et et forslag... Selvom han er argentiner så synes jeg, at en type som Riquelme er den vi mangler... Vi kan ikke få Iniesta eller Xavi, jeg mener ikke, at van der Vaart er kreativ nok, mens Riquelme er er nok billig og vil nok gerne prøve sig i United...
3) Der er for mange ordinære spillere i klubben... Neville og Scholes er gamle, har tabt flere niveau, og har ikke spillet en god kamp i rigtig lang tid så hvis de ikke bliver solgt (og det håber jeg ikke de bliver) så ville det være godt hvis de stoppede deres spillerkarrierer, Nani er forbliver et evighedstalent, og da Tosic åbenbart ikke er bedre så må han være rimelig dårlig, og derfor skal begge to væk, Gibson er en ligeså dårlig spiller som Silvestre... Han kan sgu ikke andet end at skyde, og så har han ikke noget fantastisk skud... Og så er der Berbatov... Igen vil jeg sige, at det er ikke pga. hans arbejdsvilje eller frustrationer (i dag var det meget forståeligt)... Men når han ikke får lavet noget som helst i en kamp som denne så er det altså ikke godt nok... Så er jeg komplet ligeglad med, at han har en sindsyg teknik... Men det hjælper tydeligvis ikke noget... Det er næsten det samme som at påstå, at Usain Bolt ville være verdens bedste wing, fordi han er verdens hurtigste...
4) Det hårde spørgsmål: Er SAF ved at blive for gammel??? Jeg ved at man skal passe på med beskyldninger mod manden bag vores storhedstid, men alligevel mener jeg, at han i denne sæson har lavet utrolig mange fejl... En af de største fejl er de rokeringer der sker hele tiden, det giver absolut ingen stabilitet på holdet, at det kun er Rooney som får mere end 2 kampe i træk... Selvfølgelig er de mange skader den seneste tid en årsag til mange skift, men i dag kunne spillere som Carrick, Valencia, Fletcher gjort det bedre for i hvertfald to af Welbeck, Obertan og Gibson... Og når han skifter så er der ikke de bedste afløsere, der bliver valgt... Og så er der tit, at han tager fejl med udskiftningerne... For sent, forkert spiller/e ud/ind... Tit laver SAF højst 2 udskiftninger trods en United-føring med 3 mål med 10 min. igen...
5) United mangler IKKE Ronaldo... Der var MEGET langt mellem rigtig gode præstationer for United i Ronaldos storhedstid i klubben... I denne sæson har United i flere kampe spillet godt, og jeg tror, at det har forbindelse med, at United derimod er blevet en mere kompakt enhed, selvom det i visse kampe (Fulham, Hull og i dag) kan være svært at se... Sommetider går det bare ikke (som f.eks. Aston Villa og CSKA Moskva), men som helhed har United spillet flere gode kampe i de 4 første mdr af denne sæsone end de sidste to sæsoner med Ronaldo på holdet...

Clemme
03-01-2010, 17:17
Meget enig med FletcherFan,

En ting jeg aldrig har forstået med SAF når han vil spare spillere. Hvorfor stiller han ikke altid i stærkeste opstilling. Når vi så fører 3-0 i pausen, piller han dem der skal spares ud og lader de unge kører den hjem.
Det da bedre end at de unge er bagud 0-1 og så skal "stjernerne" ind og kæmpe yderligere for at vende det.

Btw, hvor er MOM tråden. ha ha ha

RuudVanNissetøj
03-01-2010, 17:29

Personligt savner jeg ikke Ronaldo eller Tevez. Tevez var jo ikke to kopper pis værd i min optik sidste sæson - han hævede en fyrstelig løn, løb som en gal, sænkede spillet og scorede minimalt med mål. Desuden var der ikke andet end brok til sidst.

Ronaldos fodboldevner savnes selvfølgeligt, men umiddelbart synes jeg vores kollektiv har sejret ved tabet af Ronny. Vi spiller altså til tider en god omgang hold-fodbold, hvor vi ikke automatisk smider bolden over på en spiller.

Der har bestemt været svipsere, men lad os nu ikke male fanden på væggen. Chelsea har spillet lige så ustabilt i år, LFC endnu mere og kun Arsenal virker til at have forbedret sig.

Hvis jeg skal citere min ynglings kommentator (Jan Mølby), det er ikke ironisk ;) så er middelholdene og bundholdenes niveau rykket et tak op - det er de normale top fire holds ikke. Synes vi er mindst lige så stærke i år som sidste år, og der fik vi trods alt en PL pokal og en CL-finale i hånden.

Clemme
03-01-2010, 17:35
Fra BBC.

Manchester United assistant manager Mike Phelan admits Leeds United deserved their victory in the FA Cup 3rd round at Old Trafford.

http://news.bbc.co.uk/sp…8438624.stm

Holmskov
03-01-2010, 17:36
Hvor er vores flydende og positive angrebsspil blevet af??

Hvorfor skal Rooney og håbløse Berbatov ned på midtbanen og hente bolden hver gang vi skal angribe. ? Ruud Van Nistelrooy fik jo ene mand skyld for at ødelægge spillet for Manchester United fordi han netop modtog bolden med ryggen mod målet.

Berbatov er åbenbart "kongen" selvom manden modtager bolden med ryggen imod målet konstant og ellers bare står og ser fodbold resten af kampen. Ruud, eller for den sags skyld Owen, er ÆGTE angribere der formår at være på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter.
Berbatov havde muligheden efter 10-12 minutters spil(mener jeg det var) men han var ikke lige "på plads" til det i øvrigt glimrende indlæg. Jeg er træt af at vi har brugt 300mill. på sådan en klovn der ikke vil spille for holdet.

Ellers var alle i dag pivringe. Kollektiv off-day af dimensioner og faktisk ret skræmmende når man tænker på det er Leeds der var på besøg.

Jeg frygter en nedslagtning imod City.

Hvorfor er vi begyndt at rotere så meget som vi gør. ??

INTET HÆNGER SAMMEN!!!

RAppel
03-01-2010, 17:38
Synes faktisk ikke vi spillede Fulham-dårligt. Kadot til Leeds for at spille en god kamp.

NtotheT
03-01-2010, 17:43
@ Fletcherfan.

Riquelme er en fantastisk kreatør, men han har et problem - og som er den samem som Berbatov har. De laver absolut intet, når de ikke har bolden. Det er IMO i dagens fodbold meget farligt, for så er du kun 9 spillere på banen, for typer som Riquelme og Berbatov gider jo ikke at få græs på shortsene. IMO er det at købe Riquelme det samme som at have Berbatov, selvom Riquelme IMO er bedre end Berbatov.

Omvendt skal Fergusons altså til at finde ud af, hvilken system han vil benytte. For med en 4-3-3 har vi for mange angribere og for lidt midtbanespillere, der er produktive. I en 4-4-2 mangler vi konstruktive kantspillere og har for lidt angribere, der har klasse (Welbeck og Macheda kan vi jo ikke forvente noget af). Derfor - så håber jeg, at han snart tager sig sammen og vælger den taktik, han vil have og så køber spillere til den taktik.

Det er IMO vores største problem, for nogle af spillerne duer ikke til den ene taktik men meget bedre til den anden og så videre. F.eks. tror jeg, at en Berbatov ville være meget bedre i en 4-3-3, hvor han er trequartista og med Fletcher og Carrick bag ved sig og Rooney og Valencia på kanten plus den nye bomber. Men det er jo teorier.

Men jeg håber, at Berbatov bliver solgt. Jeg er ved at være træt af, at manden har så mange problemer med at spille jævnt. Hvis han var 20-23 år kunne jeg forstå ham, men nu har han været professionel i over 10 år, og han ved, hvad gamet handler om.

RAppel
03-01-2010, 17:47
Enig. Det er rent taktisk vi halter. De andre hold skal spille efter os. Vi skal ikke spille efter dem.

RAppel
03-01-2010, 17:49
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-Leeds-kaempede-som-tigre

Igen får dommeren lige en besked med. Forstår nu heller ikke hvor al den ekstra tid kom fra.

NtotheT
03-01-2010, 17:49
Berbatov havde muligheden efter 10-12 minutters spil(mener jeg det var) men han var ikke lige "på plads" til det i øvrigt glimrende indlæg.

Enig! Jeg var så sur over, at han ikke ofrede sig for Welbecks(mener jeg) indlæg. Jeg er 100 på, at en ægte angriber havde puffet den ind.

I dag blev min tålmodighed med Berbatov opbrugt. Jeg kan ikke tolerere en mand, der kun har været i klubben i 1½ år - og ikke præsteret optimalt i den periode, han har tilbragt hos United - skal gå rundt og hakke ned på de andre spillere kamp efter kamp, når han ikke selv har gjort det bedre. Rooney kan jeg godt forstå gør, men heller ikke hver kamp. Det er trist at man skal hakke ned kamp efter kamp. Enkelte gange er acceptabelt, men kamp efter kamp er lige så kedeligt, som når Fergie per automatik skal svine dommeren til, når United taber.

KennyN
03-01-2010, 17:50
Credit til Leeds. De spillede altså en glimrende kamp, turde spille bold, viste flot attitude og gejst kampen igennem og gav den fuld pokal-gas.. Så det var ikke udelukkende fordi vi var ringe, de vandt. Jo, vi var under niveau idag, men sådan kan det gå nogle gange. Pt er vi bare lidt nede i en bølgedal hvor spillet bare ikke kører så flydende og sprudlende som vi ønsker det.. Det skal nok komme igen, forhåentlig snart..

MC86
03-01-2010, 17:56
det bliver slet ikke til at leve med hvis vi taber til city onsdag. Så har vi tabt til 3 ærkerivaler.

Clemme
03-01-2010, 18:03
Ny synes jeg han går for langt med dommerne:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5829668,00.html

Aner ikke hvor de oprindelige 5 kom fra.

Dines
03-01-2010, 18:13
Arsenal og Chelsea gik begge videre i Fa Cuppen, hvilket passer mig fint. Da må gerne bruge så mange kræfter og spille så mange kampe i Fa Cuppen som muligt, så det slider på deres kræfter og fokus i PL. Nu hvor vi er ude, er jeg bedøvende ligeglad med vinderen af Fa Cuppen. Bare det ikke bliver City eller Liverpools så er jeg tilfreds.

Dines
03-01-2010, 18:16
Ny synes jeg han går for langt med dommerne:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5829668,00.html

Aner ikke hvor de oprindelige 5 kom fra.

Så vidt jeg husker, så var der flere spillere nede til behandling. Desuden var der mange afbræk i spillet med tacklinger og korts osv, så alt i alt var 5 minutter meget fair. Mere eller mindre kunne ikke gøre det.

Holmskov
03-01-2010, 18:21
Dommeren kunne ligge 20 minutter til og vi ville stadig tabe.

Når vi har en angriber der ikke aner hvor modstandernes mål er og en der skal bruge tonsvis af chancer på at score, så kunne vi nemt ha' fortsat.

Med samme resultat.

Dines
03-01-2010, 18:25
Egentlig er det mere ydmygelsen af at tabe til Leeds og et hold fra de lavere rækker, der værre end det at ryge ud af Fa Cuppen. Jeg vil til hver en tid hellere ryge ud i Fa Cup første runde end at tabe finalen. Selvfølgelig er det trist og bittert, men nu kan vi bevare fokus på ligaen og Champions League, der er og bliver det vigtigste. Carling Cuppen er der også, men det er kun City der for mig gør det interessant. Vil nødigt have, at de ender deres 33 årige tørke af ingen trofæer.

Gronkjor
03-01-2010, 18:44
Er stadig rasende ovenpå dagens kamp:Smackden: Ikke nok med at vi ryger ud af FA Cuppen, vi ryger ud mod Leeds!:( Vores spil var totalt ideforladt, og der var meget lidt gejst på holdet. Kan ikke forstå hvordan man kan undgå at sætte sig op til en kamp mod Leeds, når alle os United fans, har sunget om dem de sidste uger.
Vores startopstilling burde have været rigelig stærk mod et hold fra League One, men vores midtbane blev kørt over lige fra start. Vi manglede en der kunne spille Rooney og Berba ordentligt.
Rooney kæmpede bravt, men det er svært når resten af holdet bare står stille (Især Berba).

Nu håber jeg vi rejser os mod City, hvor Fergie lyder til at ville stille med en stærkere opstilling end først antydet. Hvilket han også skal, da City helst ikke skulle vinde deres første trofæ i 33 år!:)

United!

Clemme
03-01-2010, 18:48
Så vidt jeg husker, så var der flere spillere nede til behandling. Desuden var der mange afbræk i spillet med tacklinger og korts osv, så alt i alt var 5 minutter meget fair. Mere eller mindre kunne ikke gøre det.

5 min er fair. Men ikke mere.

Detsuden blev det sku til hele 6.

morten8832
03-01-2010, 18:52
For mig er det der er mest trist, at vi til stadig ikke kan finde en stabil form. Vi svinger meget spillemæssigt. Mod Wigan håbede jeg endelig formen var ved at vende, men desværre ikke helt. Vores spil var forfærdeligt i dag til tider, og med et hold 2 rækker under os er det alt for ringe. Især taget i betragtning at vi næsten spiller i stærkeste opstilling taget skaderne i betragtning. Dette er nok ikke det værste nederlig taget fa cuppen's prioritering i betragtning, men mere at vi ikke kan finde en stabil form.

Samtidig er det aktuelt at tilføje at det er nummer 100 kamp, hvor ferguson i hver kamp har lavet ændringer til hver kamp. Det synes jeg godt nok er utroligt. Det kan nok diskuteres, men for mig viser det lidt, at vi endnu ikke har fundet vores stamme i startopstilling. Dels har det skyldes skader, men i år har det svingende spil nok været en konsekvens af dette. Nogen kan måske synes dette ikke er specielt vigtigt, men for mig er det vigtigt at man får en vis stabilitet på holdet i form af en fast 11'er. Og det kan man ud fra statistikkerne tydelig se, at det har vi endnu ikke.

Clubberen
03-01-2010, 19:15
noget af det mest bekymrende er at vi slet ikke præsterer idag. Jeg synes det er skuffende at det kun er de sidste 10 min vi virkelig sætter pres på dem, og nogle chancer i træk opstår. Jeg er skuffet over at spillere som får chancen fra start på hjemmebane, ikke præsterer mod et hold fra en lavere række.

Derudover synes jeg at G. Nevilles karrier må fortsætte på 2. holdet. Han halser bagefter hele tiden, hvilket giver holdet en usikkerhed, da anderson og brown skal arbejde ekstra. Han kæmper godt ja, men han laver mange fejæafleveringer, og og er ikke den hurtigste længere. Han skal selvfølgelig behandles ordentlig med den indsats han har gjordt for denne klub alle de år, og har stadig stor respekt. Men jeg synes han skal stoppe nu, hvor han stadig er inde omkring holdet, og gå over i en anden funktion i klubben. Og slutte af til sommer med en testimonial og et par trofæer.......

Beck
03-01-2010, 19:27
Hele fejlen for United er jo at man solgte Ronaldo og Tevez. Ronaldo slaget kunne fergie måske forsvare med den pris vi fik hjem for ham, men når pengene så ikke bliver brugt hvad fanden var det så værd? Tevez slaget er jo bare en ud af hundred som Fergie ikke kan håndtere, vi så det med Beckham og jaap stam osv. Det joi direkte pinligt for United det her! Kan folk ikke se vi har fucket det hele op? Snakken om at Berbatov ikke er god nok til United er latterlig, det er præcis spillerere som ham vi har brug for. Hans problem er jo at han søger for meget ned i banen, hvis han blev i boksen ville han score langt flere mål. Gibson er jo direkte til grin, han er så pisse ringe, det jo en skam for united han skal spille sådan en kamp mod leeds. Ja han rammer bolden en ud af ti gange, de ni gange sjyder han bolden ud på gaden. Welbeck viser små glimt af talent men jeg mener han snart skal til at vise hvad han duer til. Fabio var disideret forfærdeligt idag og jeg ser langt mere potientale i hans bror Rafael, hvorfor er det lige Fabio er venstre back når han er højrebenet?

Hvis vi ikke snart for en betydlig forstærkning ved jeg snart ikke hvad der skal blive af os.

KennyN
03-01-2010, 19:35
Hele fejlen for United er jo at man solgte Ronaldo og Tevez. Ronaldo slaget kunne fergie måske forsvare med den pris vi fik hjem for ham, men når pengene så ikke bliver brugt hvad fanden var det så værd? Tevez slaget er jo bare en ud af hundred som Fergie ikke kan håndtere, vi så det med Beckham og jaap stam osv. Det joi direkte pinligt for United det her! Kan folk ikke se vi har fucket det hele op? Snakken om at Berbatov ikke er god nok til United er latterlig, det er præcis spillerere som ham vi har brug for. Hans problem er jo at han søger for meget ned i banen, hvis han blev i boksen ville han score langt flere mål. Gibson er jo direkte til grin, han er så pisse ringe, det jo en skam for united han skal spille sådan en kamp mod leeds. Ja han rammer bolden en ud af ti gange, de ni gange sjyder han bolden ud på gaden. Welbeck viser små glimt af talent men jeg mener han snart skal til at vise hvad han duer til. Fabio var disideret forfærdeligt idag og jeg ser langt mere potientale i hans bror Rafael, hvorfor er det lige Fabio er venstre back når han er højrebenet?

Hvis vi ikke snart for en betydlig forstærkning ved jeg snart ikke hvad der skal blive af os.

Ej nu må man trods alt også lige tage et skridt tilbage og se på det hele lidt mere objektivt.! Jo det er super øv at vi er ude af FA Cuppen. Og så til Leeds.. Jeg synes det er ærgeligt vi ikke har vundet FA Cuppen siden 2004. Men sådan er det sku. Vi er 2 point efter Chelsea i ligaen, uden at have spiller 100% endnu. Vi er videre i CL, og i semifinalen i Liga Cuppen. Vi har lavet flere mål end sidste år. Så slå lige koldt vand i blodet. Alle hold taber i ny og næ, også flere kampe indenfor få uger, og til rivaliserende klubber. Sådan er det sku i fodbold.
Det er fair nok at kritisere, men man skal altså ikke se så kulsort på det hele. Det er der ikke meget mening i.!
P.S. Fabio var i mine øjne en af de bedre idag for United. Men hey, hver især ser jo noget forskelligt...

Carl-keane
03-01-2010, 19:40
3-0 Fulham
1-0 Burnley
2-2 Sunderland
0-1 Leeds

Vil disse pinligheder ingen ende tage!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er virkelig skuffet over det her!!!!!!!!!!!!!!!!

TK: Burde blive inde på det mål, og lagde Brown klare tingene!
Gibson: Han burde aldrig spille en United kamp igen! Han kan da kun skyde, ellers er han da en def midt på linje med Liam Miller!
Berbatov: Jeg er normalt en stor fan af ham! men nu må han fanme tage sig sammen! langsom og lask som bare fanen! Vil have Tevez igen!
Ligemeget hvad kan dette ikke forsvares! drej nøglen om på verden og lig stille ind til august! hvilken forfærdelig måde at afslutte ferien på!

TJ
03-01-2010, 19:41
Lidt irriterende at der altid bliver oversvømmet med dårlige posts fra folk der har skrevet ti indlœg på to år efter den her slags kampe men sådan er det på de her debatforums..

Carl-keane
03-01-2010, 19:59
Lidt irriterende at der altid bliver oversvømmet med dårlige posts fra folk der har skrevet ti indlœg på to år efter den her slags kampe men sådan er det på de her debatforums..

Jeg synes overhovedet ikke det er irriterende! tværtimod en virkelig dejlig måde at komme ud med sine førelser og komme videre på!
Nytter jo intet at skælde ud på sin familie som alligevel ikke forstår en, så synes jeg nu (10 indlæg eller ej) det er meget rart at snakke med ligemænd :-)

TJ
03-01-2010, 20:16
Jeg synes overhovedet ikke det er irriterende! tværtimod en virkelig dejlig måde at komme ud med sine førelser og komme videre på!
Nytter jo intet at skælde ud på sin familie som alligevel ikke forstår en, så synes jeg nu (10 indlæg eller ej) det er meget rart at snakke med ligemænd :-)

Men hvis ens følelser resulterer i dårlig/meningsløs kritik af holdet som man ikke rigtig kan bruge til noget, burde man så skrive dem?

JakobR
03-01-2010, 20:17
3-0 Fulham
1-0 Burnley
2-2 Sunderland
0-1 Leeds

Vil disse pinligheder ingen ende tage!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er virkelig skuffet over det her!!!!!!!!!!!!!!!!

Arh. Det var selvfølgelig ikke et godkendt resultat, men decideret pinligt er det ikke at spille uagjort mod et kompetent hold som Sunderland.

Carl-keane
03-01-2010, 20:20
Men hvis ens følelser resulterer i dårlig/meningsløs kritik af holdet som man ikke rigtig kan bruge til noget, burde man så skrive dem?

Det synes jeg ikke rigtig nogen har gjort! alt kritik er vel meningsløs herude? Det er jo ikke sådan at SAF læser det og tænker "Nå ja"

Carl-keane
03-01-2010, 20:21
Arh. Det var selvfølgelig ikke et godkendt resultat, men decideret pinligt er det ikke at spille uagjort mod et kompetent hold som Sunderland.

Måske lidt hårdt, men resultat er skidt og mente nu også mest spillet i den kamp og vi kun får 1 sølle point efter selvmål i overtiden...

Glory Man United
03-01-2010, 20:31
1) Real - Kom så med det skide tilbud på 500 mio. kr. på Rooney. JA TAK!

2) Forbud lønninger de næste 6 uger. Det her er pinligt at tabe til et hold der ligger 42 pladser under os.

3) Ferguson skal have kursus i udskiftninger.

4) Wake me up when Manchester United wins.

5) Det her er 7. kampe uden scoring. Køb nu den skide fucking angriber, Fergie! Drop nu det nærige pis! KVALITET KOSTER!

Kunne have kommenteret MANGE latterlige indlæg, men tager dette fra min "ven" NTothe:

1) Ja sælg da PL topscoreren
2) Hvis jeg skulle trækkes i løn, hver gang jeg INTET lavede, så ville min søn sgu ikke få noget at spise hver dag.
3) Jeps. Gennem årene har han vist, at han ikke magter udskiftninger
4) True fan, hva?
5) Vel det eneste, jeg måske gerne ville diskutere...

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor en del herinde ikke holder sig væk fra forummet, hvis lunten er SÅ kort.

TJ
03-01-2010, 20:31
Det synes jeg ikke rigtig nogen har gjort! alt kritik er vel meningsløs herude? Det er jo ikke sådan at SAF læser det og tænker "Nå ja"

Selfølgelig skal folk spazze ud over dagens kamp, havde heller ikke forventet andet og synes selvfølgelig også at kritik er på sin plads men der bliver godt nok skrevet nogle åndssvage ting nogle gange. F.eks. skriver du selv at Gibson aldrig bør spille en kamp for United igen og du vil have Tevez tilbage(!)

Carl-keane
03-01-2010, 20:43
Selfølgelig skal folk spazze ud over dagens kamp, havde heller ikke forventet andet og synes selvfølgelig også at kritik er på sin plads men der bliver godt nok skrevet nogle åndssvage ting nogle gange. F.eks. skriver du selv at Gibson aldrig bør spille en kamp for United igen og du vil have Tevez tilbage(!)

Gibson er røv elendig! gang på gang skuffer han og falder helt igennem. Han er langsom/tung og usikker...
Tevez er typen man kunne havde skiftet ind også havde en vendt kampen tror jeg. Savner ham ikke som person men jeg savner hans iver!

TJ
03-01-2010, 20:54
Gibson er røv elendig! gang på gang skuffer han og falder helt igennem. Han er langsom/tung og usikker...
Tevez er typen man kunne havde skiftet ind også havde en vendt kampen tror jeg. Savner ham ikke som person men jeg savner hans iver!

Gibson var dårlig idag men det var stortset hele holdet. Og det er jo til grin at du seriøst gerne vil have Tevez/Twat tilbage. Hans iver kunne man jo ofte ikke bruge til noget som helst, han scorede 5 mål i 30 kampe i ligaen i sidste sœson.

MC86
03-01-2010, 20:56
Er stadig rasende ovenpå dagens kamp:Smackden: Ikke nok med at vi ryger ud af FA Cuppen, vi ryger ud mod Leeds!:( Vores spil var totalt ideforladt, og der var meget lidt gejst på holdet. Kan ikke forstå hvordan man kan undgå at sætte sig op til en kamp mod Leeds, når alle os United fans, har sunget om dem de sidste uger.
Vores startopstilling burde have været rigelig stærk mod et hold fra League One, men vores midtbane blev kørt over lige fra start. Vi manglede en der kunne spille Rooney og Berba ordentligt.
Rooney kæmpede bravt, men det er svært når resten af holdet bare står stille (Især Berba).

Nu håber jeg vi rejser os mod City, hvor Fergie lyder til at ville stille med en stærkere opstilling end først antydet. Hvilket han også skal, da City helst ikke skulle vinde deres første trofæ i 33 år!:)

United!

Hvor har du læst det?

Carl-keane
03-01-2010, 21:06
Gibson var dårlig idag men det var stortset hele holdet. Og det er jo til grin at du seriøst gerne vil have Tevez/Twat tilbage. Hans iver kunne man jo ofte ikke bruge til noget som helst, han scorede 5 mål i 30 kampe i ligaen i sidste sœson.

Gibson var også lort imod Fulham!
og jo Tevez iver kan man ALTID bruge! selvfølgelig kan man altid bruge en god spiller som giver sig 500% for holdet!

TJ
03-01-2010, 21:22
Gibson var også lort imod Fulham!
og jo Tevez iver kan man ALTID bruge! selvfølgelig kan man altid bruge en god spiller som giver sig 500% for holdet!

Flot, nu har du nœvnt to kampe hvor Gibson og hele holdet spillede elendigt. Er det derfor han aldrig bør spille en kamp for United igen? Lidt ufatteligt IMO at man rent faktisk kan ønske Tevez tilbage i klubben efter alt det lort han lavede da han skred. Og han var jo ikke engang så god som du gør ham ud til at vœre.

Edit: Åndssvag diskussion til at starte med. Jeg må indrømme at jeg nogle gange tvivler på Carl-keanes intelligens..

Clemme
03-01-2010, 21:41
Hvor har du læst det?

Måske her
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8438624.stm

Carl-keane
03-01-2010, 21:49
Flot, nu har du nœvnt to kampe hvor Gibson og hele holdet spillede elendigt. Er det derfor han aldrig bør spille en kamp for United igen? Lidt ufatteligt IMO at man rent faktisk kan ønske Tevez tilbage i klubben efter alt det lort han lavede da han skred. Og han var jo ikke engang så god som du gør ham ud til at vœre.

Edit: Åndssvag diskussion til at starte med. Jeg må indrømme at jeg nogle gange tvivler på Carl-keanes intelligens..

Hvor kampe spiller Gibson? synes 2 kampe hvor han spiller så skidt er nok! det er jo til 03 begge gange!
Og desuden har jeg sagt at det ikke er tevez personlighed jeg savner!!!

og ligefrem at begynde at skrive at du tvivler på min intelligens, det er jo bare lavt og ubegrundet. Du kender mig jo slet ikke og vi er bare uenige!

zhagzi
03-01-2010, 22:04
Om i synes lunten er kort eller ej, kan det her virkelig kun forstås. Nogle har mere tålmodighed, og kan tåle en del mere. Men andre er altså bare (inklusiv mig selv) mega træt af at der ingen agressivitet er i holdet, og vi mangler i særdeleshed en ordenlig angriber. Men igen, denne sæson er nok den hvor alle unge og nye kommende stjerner skal spilles til, og skal begynde at udvikle sig mere eller mindre drastisk!
Men det ændrer ikke 'the fact' at jeg fucking gerne vil se noget liv og styrke i holdet. Vi har mistet en del af personligheden, (ikke permanent) vi er slet ikke aggresive nok når det virkelig tæller. Og Sammenspillet duer bare ikke. Og så at slå Wigan 5-0 og tabe til Leeds 0-1.. Der er noget HELT galt med taktikken så.. Ellers også har vi bare ikk nok spillere som forstår hvad den her kamp betød, og tog den med næsen i sky..

Men INGEN kan komme og sige man ikke virkelig er skuffet og vred på et Manchester United hold som taber 0-1 til Leeds, og nederlaget er mere eller mindre fortjent. Så det kan kun gøre folk hamrende sure.
Og igen Fergie, skal altså også vise aggresivitet på transfer markedet og i kampene..

Carl-keane
03-01-2010, 22:09
Om i synes lunten er kort eller ej, kan det her virkelig kun forstås. Nogle har mere tålmodighed, og kan tåle en del mere. Men andre er altså bare (inklusiv mig selv) mega træt af at der ingen agressivitet er i holdet, og vi mangler i særdeleshed en ordenlig angriber. Men igen, denne sæson er nok den hvor alle unge og nye kommende stjerner skal spilles til, og skal begynde at udvikle sig mere eller mindre drastisk!

Men INGEN kan komme og sige man ikke virkelig er skuffet og vred på et Manchester United hold som taber 0-1 til Leeds, og nederlaget er mere eller mindre fortjent. Så det kan kun gøre folk hamrende sure.
Og igen Fergie, skal altså også vise aggresivitet på transfer markedet og i kampene..

Enig :-)

NtotheT
03-01-2010, 22:42
Kunne have kommenteret MANGE latterlige indlæg, men tager dette fra min "ven" NTothe:

1) Ja sælg da PL topscoreren
2) Hvis jeg skulle trækkes i løn, hver gang jeg INTET lavede, så ville min søn sgu ikke få noget at spise hver dag.
3) Jeps. Gennem årene har han vist, at han ikke magter udskiftninger
4) True fan, hva?
5) Vel det eneste, jeg måske gerne ville diskutere...

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor en del herinde ikke holder sig væk fra forummet, hvis lunten er SÅ kort.

1) Hvis rygtet virkelig siger, at Real er klar med 500 mio. kr. så synes jeg, man skulle overveje det. Vi er Manchester United, vi har overlevet alle salg. 500 mio. kr. er fandme mange penge for en Rooney. Men så kræver det også, at Fergie bruger dem. Men hellere en øre mindre end 500, fo så vil jeg heller have Rooney. Du skal ikke forstå det som om, at jeg er sur på ham. Tværtimod. Jeg er kun glad for, han er på 15 sæsonscoringer allerede, det er en markant forbedring.

2) Altså - hvis Unitedspillerne fik den samme løn, som du fik, ville jeg heller ikke kræve lønningsforbud, men når nogle af spillerne får sådan en gigantisk hyre, så fortjener de det kraftdeme ikke, når man gang på gang i denne sæson udstråler patetisk indstilling og arrogance. Man bliver da også fyret i den virkelige verden, hvis man intet laver på sit job. Desværre er det aldrig sket, at en spiller er blevet det.

3) Hvorfor skal du inddrage fortiden her? Hvad kan jeg bruge hans indskiftninger fra fortiden til i dag? Ikke en skid, når han igen, igen formår at gøre spektakulære ting. At han vælger at skifte holdets bedste spiller ud, så hans egen yndling - som er total fodboldforladt - kan blive på banen, er IMO fuldstændig utilgiveligt. Det håber jeg da, også at du mener, at udskiftningen af Anderson var meget, meget underligt, da han - om nogen - af midtbanespillerne er den eneste, der har drive, hurtighed og kreative indslag til at sprætte et defensiv op.

4) Det har intet med true fan at gøre. En true fan reagerer som jeg gør eller andre gør. Der er noget galt. Det er 7. kamp uden en scoring efter at komme bagud og alle er mundet ud i nederlag - heraf tre på OT, og vi er lige kommet ind i Januar!!! Du betegner det som forkælet indstlling, jeg ser det som en selvfølge, når man er så stor, som united er.

5) Tak!

Martinsen
04-01-2010, 01:48
Efter at have fået kampen lidt på afstand selvom skuffelsen naturligvis ikke er aftaget er der et par ting på vores hold der bekymrer. Først og fremmest er jeg begyndt at tvivle kraftigt på at Anderson er det mega talent som vi alle håbede på. Han tackler og arbejder som en gal men er det nok? For synes virkelig hans fremadrettede spil har nogle klare mangler og når Gibson er hans makker blev det meget tydeligt at der skete alt for lidt kreativt fra de to. Gibson bliver aldrig mere end en reserve med et godt spark så ham er jeg skam ikke skuffet over. Men det begynder sku efterhånden at ærgre mig grusomt at vi smed så mange penge for Anderson og Nani dengang, for gud hvor kunne de penge have været brugt bedre:( Vi lægger stadigvæk godt til i PL så jeg vil ikke opgive alt, men synes godt nok vi ser nogle meget dårlige tegn i nogle kampe i år. Vi har svært ved at lirke modstanderens forsvar op på samme måde som man er vant til i United.

MartinKjaer
04-01-2010, 05:54
Enig med overstående. Gibson bliver ALDRIG andet end reserve. Synes han spiller en virkelig elendig kamp igår (sammen med de fleste), og gør ikke vitterlig meget ud af sig.

Jeg bliver til grin imorgen hos mine kammerater :-( (Idag)

Dines
04-01-2010, 06:22
Jeg synes ikke, at vi skal kritisere enkelte spillere for igår. Igår var det en kollektiv lorte indsats. Jeg mener kun, at det var Brown, Anderson og Valencia, der kunne være deres indsats bekendt. De andre var dårlige, men stop nu med at prøve finde én syndebuk. For stortset alle var dårlige - og når ens medspillere er dårlige, så bliver man tit ligeså dårlig.

Gronkjor
04-01-2010, 06:26
Hvor har du læst det?

We had a team in mind, but there will maybe be a few changes for that.”

http://www.redcafe.net/f6/boss-not-too-pleased-280953/
:)

Glory Man United
04-01-2010, 07:16
Første gang Fergie er slået ud i 3. runde. Imponerende!!!

TJ
04-01-2010, 08:45
Første gang Fergie er slået ud i 3. runde. Imponerende!!!

Jeg synes nœrmest det er mere imponerende at han, med undtagelse af i går selvfølgelig, aldrig er røget ud til et hold der ikke spiller i Premier League.

Glory Man United
04-01-2010, 08:58
Jeg synes nœrmest det er mere imponerende at han, med undtagelse af i går selvfølgelig, aldrig er røget ud til et hold der ikke spiller i Premier League.

Fantastisk manager!!!

Foged
04-01-2010, 13:09
Jeg synes ikke, at vi skal kritisere enkelte spillere for igår. Igår var det en kollektiv lorte indsats. Jeg mener kun, at det var Brown, Anderson og Valencia, der kunne være deres indsats bekendt. De andre var dårlige, men stop nu med at prøve finde én syndebuk. For stortset alle var dårlige - og når ens medspillere er dårlige, så bliver man tit ligeså dårlig.

Vil give dig ret i Valencia og Anderson gjorde det udmærket, til gengæld mener jeg at Brown var banens dårligste og decideret elendig!

Han dækker utrolig dårligt op ved målet. Den anden store chance Beckford har, som han sparker lige forbi den ene stolpe er igen Brown der ophæver en offside.

Tredje ringe indsats jeg lige kan komme i tanke om er hvor han prøver at skærme bolden ud men bliver taklet og Leeds spilleren for mulighed for at drible ind i feltet. Det kunne være blevet til en rigtig stor chance, men blev dog ikke.

tjarligdrengen
04-01-2010, 15:23
Jeg synes klart Anderson var vores bedste mand -fatter slet ikke, at han skulle skiftes ud (ikke den eneste gang jeg har haft det på den måde)... Han fightede godt og jeg synes han var den eneste som "prøvede" at sætte tempo i vores spil - og så virker han som den eneste der bare tænker lidt kreativt. Jeg spår ham en stor karriere.

Dines
04-01-2010, 15:26
Vil give dig ret i Valencia og Anderson gjorde det udmærket, til gengæld mener jeg at Brown var banens dårligste og decideret elendig!

Han dækker utrolig dårligt op ved målet. Den anden store chance Beckford har, som han sparker lige forbi den ene stolpe er igen Brown der ophæver en offside.

Tredje ringe indsats jeg lige kan komme i tanke om er hvor han prøver at skærme bolden ud men bliver taklet og Leeds spilleren for mulighed for at drible ind i feltet. Det kunne være blevet til en rigtig stor chance, men blev dog ikke.

Rigtig nok. Jeg er nok bare blevet forblændet af, at Brown sammen med Anderson og Rooney var de eneste, der viste den nødvendige vilje. Han havde sgu et par hårde tacklinger. Lige på grænsen og lidt over, men nogle gange er det bare fedt at se under en frustrerende kamp. Synes også at TK har sin skyld ved målet. Skal i mine øjne blive på stregen, da Brown har løbet Beckford op og presset ham ud i en spids vinkel.

Tenshu
04-01-2010, 15:43
Jeg synes klart Anderson var vores bedste mand -fatter slet ikke, at han skulle skiftes ud (ikke den eneste gang jeg har haft det på den måde)... Han fightede godt og jeg synes han var den eneste som "prøvede" at sætte tempo i vores spil - og så virker han som den eneste der bare tænker lidt kreativt. Jeg spår ham en stor karriere.

Bortset fra hans langskudsforsøg gjorde han det udemærket. Jeg tror, han blev taget ud, fordi Ferguson ville satse maksimalt. Gibson er mere målfarlig end Anderson er.

Clemme
04-01-2010, 15:45
Bortset fra hans langskudsforsøg gjorde han det udemærket. Jeg tror, han blev taget ud, fordi Ferguson ville satse maksimalt. Gibson er mere målfarlig end Anderson er.

Det ville glæde mig, hvis Anderson fik banket lidt flere kasser ind.
Han er vores offensive midtbanemand, men scorer aldrig.

Dines
04-01-2010, 15:54
Det ville glæde mig, hvis Anderson fik banket lidt flere kasser ind.
Han er vores offensive midtbanemand, men scorer aldrig.

Det er fordi, at han ikke tror på, at han kan score. Valencia scorede stortset heller aldrig i Wigan, men indtil videre har han lavet 7 mål for os i sin første sæson. Selvfølgelig spiller han sammen med bedre medspillere, men jeg er også ret sikker på, at det er troen på, at man kan og vil score, der er afgørende.

Holmskov
04-01-2010, 16:09
Jeg ville elske at se Anderson i en lidt mere fri og offensiv rolle. Han kan altså se nogle huller som ingen andre, men det er som om hans defensive pligter hæmmer ham i det offensive.

Generelt set syntes jeg vi er blevet MEGET mere defensivt orienteret end vi har været længe. Vi kan ikke kun sætte vores lid til lidt hæl og tå fra Berbatov eller et one-man show fra Rooney. Der SKAL komme mere fra fløjene og midtbanen.

Valencia har været rigtig go' men så mangler der altså en fløj i venstre side(gu' ved hvem det er) der også kan komme til baglinjen og lave indlæg i samme klasse som Valencia.

Når det så er sagt så syntes jeg tit vi mangler folk i feltet. Jeg savner en boksspiller big-time. Rooney og Berbatov er tit for langt tilbage i banen når der endelig kommer et indlæg og det ender som regel med ingenting. Owen har næse for mål i feltet og har en fantastisk evne til at være de rigtige steder, men når han/de ikke får noget at arbejde med er det svært.

Vi er alt for defensive og har været det længe. Det er slet ikke Machester United som jeg kender dem. :(

schousboe9
04-01-2010, 16:11
Jeg ville ufattelig gerne kommentere bare nogenlunde sagligt på den undskyldning af en fodboldkamp, vi leverede søndag, men blodet har endnu ikke nået en temperatur under kogepunktet, og jeg ved heller dårligt, hvor mine anfald skal begynde...

... men Berbatov er da et godt bud. Jeg er så urimelig træt af den mand.

Som jeg sagde til min bror, så vil jeg ikke give én mand skylden for nederlaget (hverken i går eller andre gange), men hans rutine alene gør ham helt automatisk til én af de spillere, som skal forsøge at bære holdet igennem sådan en kamp - og han viser ingenting. De andre var Rooney, Neville og Brown, som i mine øjne alle slap nogenlunde fra opgaven. Man kunne sagtens argumentere for, at hele holdet havde en off-day, men det argument bliver sgu tyndslidt, når den kommer hver gang, vi har tabt. Det er åbenbart aldrig enkelte spillere, der ikke levere. Nej, de undskyldes med en 'kollektiv off-day' for hele holdet. Og hvis man oven i købet kan præstere en hælaflevering i hver fjerde kamp er man åbenbart decideret urørlig.

Inden alle Berba-lovers farer i flint og kalder mig alle mulige eksotiske ting, så ser jeg gerne en række holdbare og reelle argumenter for, at den mand fortsat skal spille for os. Som udgangspunkt må man vel se på, hvad en angriber skal være god til / forventes at bidrage med:

- Hurtighed
- Styrke i luftspillet
- Træfsikkerhed
- Fysik
- Teknik / overblik

Én af disse ting besidder Berbatov. Én!

Herudover må han gerne byde ind med lidt defensivt arbejde og afslutninger med begge ben. Heller ikke det kan han.

Jeg var fra start imod et køb af Berbatov. Jeg vil ikke sidde og være bagklog nu, for dengang baserede jeg det ligeså meget på mit manglende kendskab til ham, og som ny United-spiller i stalden bød jeg ham naturligvis velkommen med åbne arme, da han landede. Men de få gange, jeg trods alt fik set ham for både Leverkusen og Tottenham, imponerede han på ingen måde - og har ikke gjort det endnu. Dertil skal lægges hans prisskilt, som giver Ferguson et mindre forklaringsproblem, for det skal ikke ligge Berbatov til last. Han har jo ikke selv bestemt, hvad han skulle koste.

Apropos Ferguson, så udtalte han i sommer, at vi nu ville få det bedste at se fra Berbatov, fordi man nu vidste, hvordan han skulle bruges. Der er jo ikke sket det mindste, og det var tydeligvis et sympatisk, men mislykket forsøg på at beskytte sin investering... Og ja, Ferguson fejler også. Uhyre sjældent, men det sker.

Jeg mener på ingen måde, Berbatov har været et flop, men hans præstationer berettiger ham slet ikke til en startplads på et af verdens allerbedste klubhold.

Hald
04-01-2010, 16:56
Nogen der ved om andre TV kanaler eller evt. bet365.com viser United mod City Onsdag.
Jeg så at DSF viser kampen, men hvem helvede ser eller bare hr den kanal ! Hverken canal 9, eller de andre Canal + har den.

Rasmus-K-J
04-01-2010, 17:17
Nogen der ved om andre TV kanaler eller evt. bet365.com viser United mod City Onsdag.
Jeg så at DSF viser kampen, men hvem helvede ser eller bare hr den kanal ! Hverken canal 9, eller de andre Canal + har den.

Canal9 viser kampen. Det er jeg 100% sikker på! : )

Hald
04-01-2010, 17:19
Hope so, står bare intet i Tv programmet i ugens SE&HØR.... Meeen hvornår har man kunne stole på dem.. Siger tak for hjælpen. Tak

United-Allan33
04-01-2010, 17:23
Det der skuffer mig allermest er at vi på ingen måde kunne få lagt et ordenlig pres på Leeds.. I den periode i de sidste 15-20 minutter hvor vi burde kunne presse Leeds helt ned bag deres egt mål, har leeds 2-3 kæmpe chancer til at lukke kampen.. Vores midtbane var bare ikke mødt frem til start.. welbeck og Obertan gjorde jo INTET rigtig i kampen, hvilket gjorde at al vores offensive fra midten skulle komme fra Anderson og Gibson, som måske (især Anderson) er gode spillere hver for sig og med andre makkere, men sammen var de elendige og tilbød INTET fremad banen. Hvor Berbatov og Rooney ikke viste meget, men Rooney prøvede da trods alt..

agger01
04-01-2010, 17:38
Jeg så ikke kampen, men nederlaget gør pisse ondt. Hvor er det pinligt at tabe til vores store rivaler på hjemmebane, når vi ligger 2 ligaer over dem. Ved godt det er FAC, og alt kan ske, men holdet skal fandme vinde sådan en kamp uden problemer, hvis de bare spiller 70% af hvad De kan. Hvis jeg var SAF ville jeg gå fuldstændig AMOK på mit hold, hvis de præsterede sådan. Håber spillerne har fået dem største hårtørrer nogensinde.
Det værste er, at vi kommer til at høre på denne kamp af Leeds fanene indtil de rykker op i PL, hvis de rykker op. Og de har så mange fans I Odense.

Bye bye the triple:(

RuudVanNissetøj
04-01-2010, 19:37
- Hurtighed
- Styrke i luftspillet
- Træfsikkerhed
- Fysik
- Teknik / overblik

Jeg mener på ingen måde, Berbatov har været et flop, men hans præstationer berettiger ham slet ikke til en startplads på et af verdens allerbedste klubhold.

Jeg synes nu helt bestemt, at Berbatov også viser og har vist fysik i sit spil. Så den pind vil jeg argumentere for bliver gjort fed. Hurtig bliver han aldrig, men træfsikkerheden er statistisk bevist i førnævnte klubber og styrke i luftspillet er på niveau med andre topangribere vil jeg mene.

Hans præstationer berettiger ham måske ikke til en stamplads som kampene går, men hvad pokker har vi af samme kvalitet at smide ind ? Owen er fin, men han har jo vist endnu mindre i min verden. Wellbeck og Macheda skal finpudses og sikkert men langsomt få tildelt endnu mere ansvar.

Vil give dig ret i, at vi fortsat ikke har fundet og set det optimale fra Berba - måske igen fordi vi ikke spiller ham korrekt. Jeg hælder efterhånden også til, at vi give Berbatov til sommerferien at vise hans reelle niveau. Det er lige som sidste sæson, at han kun viser det i glimt. Ansvaret ligger hos ham og jeg håber han viser endnu mere gå-på mod og ikke den attitude som i leeds kampen, hvor han smed armene ud til siden hvert andet minut. (mener dog ikke det har været et problem før) Langt indlæg.....og man bliver sikkert aldrig færdig :)

MC86
04-01-2010, 19:46
Jeg synes nu helt bestemt, at Berbatov også viser og har vist fysik i sit spil. Så den pind vil jeg argumentere for bliver gjort fed. Hurtig bliver han aldrig, men træfsikkerheden er statistisk bevist i førnævnte klubber og styrke i luftspillet er på niveau med andre topangribere vil jeg mene.

Hans præstationer berettiger ham måske ikke til en stamplads som kampene går, men hvad pokker har vi af samme kvalitet at smide ind ? Owen er fin, men han har jo vist endnu mindre i min verden. Wellbeck og Macheda skal finpudses og sikkert men langsomt få tildelt endnu mere ansvar.

Vil give dig ret i, at vi fortsat ikke har fundet og set det optimale fra Berba - måske igen fordi vi ikke spiller ham korrekt. Jeg hælder efterhånden også til, at vi give Berbatov til sommerferien at vise hans reelle niveau. Det er lige som sidste sæson, at han kun viser det i glimt. Ansvaret ligger hos ham og jeg håber han viser endnu mere gå-på mod og ikke den attitude som i leeds kampen, hvor han smed armene ud til siden hvert andet minut. (mener dog ikke det har været et problem før) Langt indlæg.....og man bliver sikkert aldrig færdig :)

Jeg synes nu bestemt ikke berba har fysik. og slet ikke når man tænker på hans størrelse.

Tror i Evra, Fletcher og Carrick kommer i brug mod City nu hvor de blev sparet mod Leeds?

Bud Spencer
04-01-2010, 20:51
Tror i Evra,fletcher og evra kommer i brug mod City nu hvor de blev sparet mod Leeds?

Jeg tror at Evra er med imod City, men den anden Evra er jeg ikke helt sikker på er med.

:lolol: det vigtigste er at jeg selv hygger mig over det her.. sorry

MC86
04-01-2010, 21:20
Jeg tror at Evra er med imod City, men den anden Evra er jeg ikke helt sikker på er med.

:lolol: det vigtigste er at jeg selv hygger mig over det her.. sorry

Hehe hov. mente carrick istedet for den ene evra:P

Jurgensen
05-01-2010, 20:37
Netop hjemvendt fra England efter at overværet en af de største skuffelser som United fan.
Hold da fast en pinlig indsats over linjen fra spillerer til SAF.

Eneste mand som gør det ok i søndags er Anderson, og han bliver så hevet ud i stedet for en Gibson som endnu engang beviser han ikke er andet end boldflytter. En ringe en af slagsen.

Hold kæft hvor var det skuffende.