PDA

Se fuld version : PL: Manchester United - Wigan

Zhaban
28-12-2009, 14:41
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Wigan Athletic http://static.bold.dk/billeder/art4939.gif
Premier League | Onsdag, 30. december 2009, 21:00 | Old Trafford

Optakt
Manchester United fyrer op for hvad der kan blive et tidligt festfyrværkeri dagen før nytårsaften.

Med tre scorede mål mod Hull City kom Manchester United op på 40 ligascoringer i denne sæson, hvilket gør dem til et af de mest scorende hold i denne sæson, kun slået af Chelsea og Arsenal. Wigan har i den anden ende at tabellen derimod lukket 39 mål ind, og fører dermed på den negative scoringsliste, kun slået af Hull City. Derfor kan der godt forventes tidligt nytårskrudt på Old Trafford i form af mål.

Wigan er nemlig det hold i rækken der lukker flest mål ind i snit. Og med en statistik der siger ti vundne kampe ud af ti mulige over Wigan, ser det særdeles svært ud for de nedrykningstruede Latics. Manchester United har sågar scoret 30 mål på dem i de ti kampe, kulminerende med 5-0-sejren på JJB Stadium i august, hvor formstærke Wayne Rooney scorede sit mål nummer 100 for klubben. Wigan har scoret sølle fire mål på Manchester United i de ti kampe.

Det lysner så småt på skadesfronten i Manchester United. Wes Brown, Rafael da Silva, Ryan Giggs og Nemanja Vidic returnerede mod Hull, men det er endnu usikkert, om de vil figurere igen allerede på onsdag. Kiko Macheda, Gary Neville og Nani betegnes som usikre om til opgøret, mens Edwin van der Sar, Owen Hargreaves, Rio Ferdinand, Jonny Evans og John O’Shea stadig er ude.

Roberto Martinez spillede med de samme 11 mand i hele det uafgjorte opgør mod Blackburn i weekenden, hvorfor det må forventes, at der vil ske ændringer til kampen mod United. Mohamed Diame er den eneste der meldes definitivt ude.

Skribentens bud på kampens udfald
Man skal ikke se sig blind i statistikker, men der skal nærmest et mirakel til, hvis Manchester United ikke slår Wigan hjemme på Old Trafford. 3-0.

Mulig startopstilling
Kuszczak
Rafael – Brown – Vidic – Evra
Valencia – Fletcher – Scholes – Obertan
Berbatov - Rooney

Uniteds trup
Kuszczak, Foster, Neville, Rafael, De Laet, Vidic, Brown, Evra, Fabio, Valencia, Park, Carrick, Fletcher, Scholes, Anderson, Gibson, Giggs, Obertan, Rooney, Berbatov, Owen, Welbeck, Tosic.

Wigans trup
Kirkland, Bramble, Scharner, Melchiot, Boyce, Figueroa, N'Zogbia, Gomez, Thomas, Scotland, Rodallega, Amaya, De Ridder, Sinclair, Kingson, Cho, Bouaouzan, McCarthy.

Seneste kampe
Indbyrdes
22/08-2009 Wigan 0 - 5 United
13/05-2009 Wigan 1 - 2 United
14/01-2009 United 1 - 0 Wigan
11/05-2008 Wigan 0 - 2 United
06/10-2007 United 4 - 0 Wigan

Manchester United
27/12-2009 Hull 1 – 3 United
19/12-2009 Fulham 3 – 0 United
15/12-2009 United 3 – 0 Wolverhampton
12/12-2009 United 0 – 1 Aston Villa
08/12-2009 Wolfsburg 1 – 3 United

Wigan Athletic
26/12-2009 Wigan 1 – 1 Blackburn
16/12-2009 Liverpool 2 – 1 Wigan
12/12-2009 Stoke 2 – 2 Wigan
05/12-2009 Wigan 2 – 3 Birmingham
28/11-2009 Wigan 1 – 0 Sunderland

Historie
Kampe: 10
United-sejre: 10
Wigan-sejre: 0
Uafgjorte: 0

Odds
United: 1.22
Uafgjort: 6.00
Wigan: 13.33

Tv
21:00 Canal+ Sport 2

Skader
Manchester United

F Macheda Hamstring Injury 30th Dec 09
Nani Ankle/Foot Injury 30th Dec 09
G Neville Groin Strain 30th Dec 09
E Van Der Sar Knee Injury no return date
J O'Shea Thigh Muscle Strain 9th Jan 10
J Evans Calf Muscle Strain 9th Jan 10
R Ferdinand Calf Muscle Strain no return date
O Hargreaves Jumpers Knee 31st Jan 10

Wigan Athletic

M Diame MCL Knee Ligament Injury 27th Jan 10

Madsens Corner

Manchester United har mødt Wigan 10 gange i en liga eller pokal kamp
Det er blevet til 10 sejre. Målscoren er 30-4.

Manchester United har købt følgende spillere fra Wigan
Jack Grundy **, Richard Smith **, James Garvey **, Dai Jones, John Ball, Roy Carroll og Luis Antonio Valencia.

Wigan har købt følgende spillede fra Manchester United:
John Cunningham ***, Frank Hodges **, Tommy Harris **, John McDermott *, Neil Mustoe * og Pat McGibbon.

Spiller som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Hos Wigan Borough: Thomas Fitzsimmons, David Fitzsimmons.

Hos Wigan County: Wilf Woodcock, Wilf Lievesley, Harry Morris*, Frank Barson, Billy Dennis, Jack Flanagan*, og Jimmy McCrae.

Hos Wigan Atlantic: Charlie Spencer, Bert Heywood, Harry Topping, Ted Buckle, David Gaskell, Alan Halsall*, Albert Jackson*, Harry Sharratt*, Albert Kinsey, John Lowey*, Scott McGarvey, Phil Hughes*, Gary Worthington*, Alan McLoughlin*, Dave Thompson*, Gary Walsh, Neil Whitworth, og Mike Pollitt*.

*=ingen kampe for Manchester United
**= Wigan Borough (udtrådt fra ligaen 26. oktober 1931)
***= Wigan County (aldrig spillet i ligaen)

Charlie Spencer(1932-1937), Allenby Chilton(1960), Bobby Charlton (1983 caretaker manager), Steve Bruce(2001 og igen 2007-2009) har været manager for Wigan.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
14 12 2005 Wigan 4-0 - LIGA 67,793 Ferdinand1 Rooney2 van Nistelrooy1(pen)
26 2 2006 Wigan - 4-0 LC F 66,866 Rooney2 Saha1 Ronaldo1
6 3 2006 Wigan - 2-1 LIGA 23,574 Ronaldo1 Chimbonda1OG
14 10 2006 Wigan - 3-1 LIGA 20,631 Vidic1 Saha1 Solskj‘æ1
26 12 2006 Wigan 3-1 - LIGA 76,018 Ronaldo2 Solskjær1
6 10 2007 Wigan 4-0 - LIGA 75,300 Tevez1 Ronaldo2 Rooney1
11 5 2008 Wigan - 2-0 LIGA 24,133 Ronaldo1(Pen) Giggs1
14 1 2009 Wigan 1-0 - LIGA 73,917 Rooney1
13 5 2009 Wigan - 2-1 LIGA 21,286 Tevez1 Carrick1
22 8 2009 Wigan - 5-0 LIGA 18,164 Rooney2 Berbatov1 OwenM1 Nani1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 4 4 12- 1 293,028
UDE 6 6 18- 3 174,654
ialt 10 10 30- 4 467,682

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

Clemme
28-12-2009, 14:52
Kravet er helt klar 3 points og jeg ser gerne os i et gear eller to højere.

robinho
28-12-2009, 15:00
Med alle de lala- kampe vi har spillet i år minus en god halvleg her og der, jamen så kunne jeg sgu godt tænke mig en ordentlig oplevelse og en god præstation af united igennem ihvertfald 75 min. af en kamp.

TK

Fabio-Brown-Vidic-Evra

Park-Fletcher-Anderson-Obertan

Rooney-Owen

Carl-keane
28-12-2009, 15:04
Forventer en sejr her!

Men Wigan kan godt være svære, ligesom sidste år...

2-1 til os
Valencia og Rooney.

weeman
28-12-2009, 15:07
en kamp hvor jeg mener Owen ska starte inde..

TK

Fabio-Brown-Vidic-Evra

Valencia-Fletcher-Anderson-Obertan

Rooney-Owen

Owen, Fletcher, Rooney og Fabio

4-0

tjarligdrengen
28-12-2009, 15:40
Jeg tror det bliver en svær kamp.. Tror H. Rodallega godt kunne være en målscorer for Wigan. Men vi vinder! - Det skal vi!

TK

Rafael-Brown-Vidic-Evra

Rooney-Berbatov

Hartvigsen
28-12-2009, 16:04
Det bliver en 3-0'er

PIG
Rafael-Vidic-Brown-Evra
Valencia-Carrick-Anderson-Giggs
Rooney-Berbatov

Bare Berbatov starter inde, så sker der noget fremad.

United DK
28-12-2009, 16:09
Kuszczak
Rafael - Brown - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Anderson - Obertan
Rooney - Berbatov

Vi vinder jo altid over Wigan, og jeg kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes denne gang, dårlig form eller ej.

JakobR
28-12-2009, 16:19
Kuszczak
Rafael - Vidic - Brown - Fabio
Valencia - Carrick - Fletcher - Park
Rooney - Berbatov

Holdets mest stabile spiller, Evra, får sig lige en pause. Bare som lidt hjælp for Fabio, så får han lige Park foran sig.

C'mon Unajded

Dines
28-12-2009, 17:11
Sejr er igen et must i kampe mod Wigan hjemme. Der må vi ikke smide point til. Vi kom tilbage igår med en sejr, og det er vigtigt nu, at vi bevarer momentum og griber chancen for eventuelt at komme foran eller tættere på Chelsea, der p.t. er bagud til Fulham. Vi har en god statistik mod Wigan, og har svært ved at se dem komme for Old Trafford, hvis vi spiller op til noget nær vores bedste, hvilket spillerne efterhånden skylder.

TK

Rafael - Vidic - Brown - Evra

Obertan - Fletcher - Carrick - Park

Rooney - Berbatov

God kamp.

Come on United!

Manchester United
28-12-2009, 17:21
Historie
Kampe: 10
United-sejre: 10
Wigan-sejre: 0
Uafgjorte: 0

Den kan vi ikke tabe point på..

3 point. Vi vinder 5-0

MC86
28-12-2009, 17:24
Jeg tror på en stor sejr. Vi vinder 5-0

TK

Rafael - Vidic - Brown - Evra

Valencia - Fletcher - Anderson - Obertan

Rooney - Berbatov

God kamp.

Rooney*2
Valencia*1
Berbatov*1
Vidic*1

Bud Spencer
28-12-2009, 21:39
Ja, det hele taler vist for sig selv.

3-0 sejr, hvilket betyder 3 point på kontoen, og videre til næste kamp.

SantasLittleHelper
28-12-2009, 21:47
Det bør vel næsten være sæsonens største sejr. Wigan er på papiret det næstringeste hold i ligaen IMO, efter Portsmouth.

TK
Park - Scholes - Gibson - Anderson
Berbatov - Rooney

6-0

Don Kafai
28-12-2009, 22:31
Som vi spiller pt. skal vi bare have 3 point.

TK
Valencia - Anderson - Gibson - Obertan
Owen - Berbatov

zhagzi
29-12-2009, 00:33
Vi vinder 1-0. ;) På mål af Valencia!

zhagzi
29-12-2009, 00:35
en kamp hvor jeg mener Owen ska starte inde..

TK

Fabio-Brown-Vidic-Evra

Rooney-Owen

Owen, Fletcher, Rooney og Fabio

4-0

Fabio som højre back? Vil du ikk hellere sætte Rafael ind?

JDK
29-12-2009, 01:04
Tomasz Kuszczak

Rafael – Wes Brown – Nemanja Vidic – Patrice Evra

Antonio Valencia – Darren Fletcher – Darron Gibson – Gabriel Obertan

Dimitar Berbatov - Michael Owen

Denne kamp vinder vi 2-0, med mål af Berbatov og Valencia

Go' kamp, når vi når dertil :devill:

anderson888
29-12-2009, 01:35
Vi vinder 4-0 over et ringe Wigan mandskab.

Berbatov med to, Rooney med en og den sidste sætter Obertan ind.

Fletcherfan
29-12-2009, 10:15
Berbatov skal starte selvom jeg absolut ikke kan lide ham... Han fik et mål mod Hull og forhåbentlig er det den vitaminindsprøjtning han havde brug for og skå kan han forhåbentlig også bygge videre på det i morgen...

Zhaban
29-12-2009, 11:24
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6644444

Det lysner mere og mere på skadesfronten. Scholes og Anderson var helt udeladt fra truppen i weekenden, men de er klar til imorgen. Samme er Gary Neville, der kommer tilbage fra skade. Edwin van der Sar er også klar, men han har fået lov at blive i Holland, da hans kone er på hospitalet.

Martinsen
29-12-2009, 11:30
Tror egentlig også vi henter en storsejr. Der er ignen grund til at spare da der venter en FA-cup kamp. Så jeg håber på noget nær stærkeste hold.

TK

Rafael-Vidic-Brown-Evra

Valencia-Gibson-Carrick-Park

Rooney-Berbatov

4-0 ender den Rooney 2, Gibson og Valencia med 1 hver.

weeman
29-12-2009, 11:38
Bare Berbatov starter inde, så sker der noget fremad.

Man kan sku altid få et billigt grin herinde.. hahahahaha

weeman
29-12-2009, 11:40
Fabio som højre back? Vil du ikk hellere sætte Rafael ind?

Hvis vi nu syer dem sammen, så kan vi bruge dem begge to på den plads..

Jo selvfølgelig Rafael - my bad.. (selvom Fabio har spillet der et par gange)

:D

Dines
29-12-2009, 13:38
Egentlig var Berbatov imo en stor skuffelse imod Hull. Han spillede langt under niveau i forhold til denne sæson, men han fik scoret lidt mål og han må meget gerne udbygge sin stime imorgen mod Wigan. Eller rettere sagt det skal han.

NtotheT
29-12-2009, 13:48
Hvis Park starter inde, så dør jeg af aggresionsudbrud. Vi er på hjemmebane, ergo skal vi være offensive. Alt andet end en sejr er falliterklæring, og det har vi ikke brug for. 3 point, så vi kan komme op i røven på de lucky bastards fra London.

Dines
29-12-2009, 14:10
Hvis Park starter inde, så dør jeg af aggresionsudbrud. Vi er på hjemmebane, ergo skal vi være offensive. Alt andet end en sejr er falliterklæring, og det har vi ikke brug for. 3 point, så vi kan komme op i røven på de lucky bastards fra London.

Valencia skal have en pause i mine øjne. Han har spillet fra start i rigtig mange kampe efterhånden, og de sidste par kampe, har han virket træt. Derfor efterlades vi vel stortset med Park og Obertan tilbage af kanter, der kan spille fra start, når man ikke skal regne med, at Giggs kan spille to kampe på så kort tid og Nani, der er mere eller mindre ud af truppen? Ikke optimalt, men i den her situation er vi tvunget til det. Ellers skal vi rykke Rooney på kanten.

robinho
29-12-2009, 14:43
Valencia skal have en pause i mine øjne. Han har spillet fra start i rigtig mange kampe efterhånden, og de sidste par kampe, har han virket træt. Derfor efterlades vi vel stortset med Park og Obertan tilbage af kanter, der kan spille fra start, når man ikke skal regne med, at Giggs kan spille to kampe på så kort tid og Nani, der er mere eller mindre ud af truppen? Ikke optimalt, men i den her situation er vi tvunget til det. Ellers skal vi rykke Rooney på kanten.

Så spiller jeg hellere med fabio på back og evra på venstre kant. Park er en joke.

weeman
29-12-2009, 14:53
Så spiller jeg hellere med fabio på back og evra på venstre kant. Park er en joke.

Du er en joke..

Park gør det da netop godt da han kommer ind mod Hull?

Det vil være fornuftigt at spare Valencia i denne kamp, evt. sætte ham ind i 2. halvleg hvis kanterne ikke er skarpe nok

Zhaban
29-12-2009, 16:33
Truppen

Man United (from): Kuszczak, Foster, Neville, Rafael, De Laet, Vidic, Brown, Evra, Fabio, Valencia, Park, Carrick, Fletcher, Scholes, Anderson, Gibson, Giggs, Obertan, Rooney, Berbatov, Owen, Welbeck, Tosic.

Fletcherfan
29-12-2009, 16:38
Betyder det så, at Nani er ude af klubben når vi siger 1. februar???

Dines
29-12-2009, 16:42
Betyder det så, at Nani er ude af klubben når vi siger 1. februar???

Nani er i følge Fergie skadet. Men ikke utænkeligt, at han ryger til januar.

FRL
29-12-2009, 17:00

Så jeg også hellere. Han har intet at gøre på det her hold, og kreerer ingenting!

Flax_Generous
29-12-2009, 17:17
Det er besynderligt, at du kan sige det efter en kamp, hvor han kom ind og gjorde en reel forskel.

Mens Giggs, Berbatov og Valencia tilsyneladende havde gang i en konkurrence om at bevæge sig mindst konstruktivt og mindst faretruende tog Park alle de rigtige løb og skabte masser af problemer og huller i Hulls forsvar. Hvis Valencia og Giggs alligevel intet foretager sig, så kan man da lige så godt sætte Park på banen, for han arbejder hårdt, bevæger sig konstant og er en intelligent kontraspiller.

Hans indhop mindede mig lidt om hans bedre kampe mod Fulham, Arsenal og et par andre hold i sidste halvdel af sidste sæson. Når han er i den form er han bestemt ikke en joke.

I øvrigt vil jeg hellere have Evra som back og Fabio på kanten, hvis det skal være de to.

Glory Man United
29-12-2009, 18:06
Park er for ringe, Cantona og Ronaldo er væk, Berbatov scorer aldrig, og Fergie har tabt sutten. Alt er ad helvedes til....

United-Wigan 0-3

robinho
29-12-2009, 19:11
Det er besynderligt, at du kan sige det efter en kamp, hvor han kom ind og gjorde en reel forskel.

Mens Giggs, Berbatov og Valencia tilsyneladende havde gang i en konkurrence om at bevæge sig mindst konstruktivt og mindst faretruende tog Park alle de rigtige løb og skabte masser af problemer og huller i Hulls forsvar. Hvis Valencia og Giggs alligevel intet foretager sig, så kan man da lige så godt sætte Park på banen, for han arbejder hårdt, bevæger sig konstant og er en intelligent kontraspiller.

Hans indhop mindede mig lidt om hans bedre kampe mod Fulham, Arsenal og et par andre hold i sidste halvdel af sidste sæson. Når han er i den form er han bestemt ikke en joke.

I øvrigt vil jeg hellere have Evra som back og Fabio på kanten, hvis det skal være de to.

I kampe hvor der er plads at spille på, kan park nogle ting med bevægelse mellem kæderne.

Men på old trafford, hvor der skal spilles besnærende og hurtigt i små rum, fordi modstanderen parkere bussen på egen banehalvdel, der har park ingen berettigelse.

weeman
29-12-2009, 19:19
Park er for ringe, Cantona og Ronaldo er væk, Berbatov scorer aldrig, og Fergie har tabt sutten. Alt er ad helvedes til....

United-Wigan 0-3

hahahahahha...:lolol:

weeman
29-12-2009, 19:23
I kampe hvor der er plads at spille på, kan park nogle ting med bevægelse mellem kæderne.

Men på old trafford, hvor der skal spilles besnærende og hurtigt i små rum, fordi modstanderen parkere bussen på egen banehalvdel, der har park ingen berettigelse.

Håber da ik du mener at Valencia for meget ud af det når holdene pakker sig, og der er småt med plads :P ? Han er jo netop god når han kan løbe fra folk og der er meget plads - hvor park er en god spilstation og vil kunne skabe nogle huller på den måde ift. Valencia..

og nej, siger ik Park er bedre - siger bare at der er forskel på deres spillestil, og Valencia har brug for en pause..

TJ
29-12-2009, 20:23
hahahahahha...:lolol:

GMU kan godt lide ironi, det ved alle.. :titte:

robinho
29-12-2009, 20:24
Håber da ik du mener at Valencia for meget ud af det når holdene pakker sig, og der er småt med plads :P ? Han er jo netop god når han kan løbe fra folk og der er meget plads - hvor park er en god spilstation og vil kunne skabe nogle huller på den måde ift. Valencia..

og nej, siger ik Park er bedre - siger bare at der er forskel på deres spillestil, og Valencia har brug for en pause..

Valencia har et tempo så han kan sætte folk, han har fysik så han kan dække bolden af og sidst men ikke mindst så scorer han i ny og næ.

anker00
29-12-2009, 20:40
Rooney-Berbatov
Obertan-Anderson-Fletcher-Valencia
Evra - Vidic - Brown - Rafael

3-0 til os rooney,2 valencia,1:trophy:

thomaslund
29-12-2009, 21:04
Er der andre der ikke føler sig trygge inden nogen af Uniteds kampe for tiden? Er rigtig nervøs for i morgen. Desværre synes jeg vores spil er blevet værre og værre mens vi har fået nogle af forsvarsspillerne tilbage. Synes Hull kampen virkelig var dårlig. Især 1. halvleg. Synes der er virkelig mange spillere som ikke holder niveau. Giggs så man stort set ikke, Vidic mangler sin kølighed og Rooney gjorde vel ikke meget godt udover ved målene. Rooneys præstation kan man så ikke sige så meget til da han lægger op til 2 og selv scorer én.

Jeg er oprigtigt bekymret for i morgen, fordi jeg er sikker på at United kommer på banen ligeså uinspirerede som vi har set den sidste måneds tid. Spillerne ser ikke ud til de vil have bolden, og når de har den, tager de tit ekstremt dårlige beslutninger. Hvorfor spiller vi generelt meget med lange bolde for tiden? Det har vi simpelthen ikke spillerne til.

Jeg håber virkelig vi vinder i morgen, for det skal vi virkelig. En sejr i morgen betyder vi igen er inde for 2 point af chelsea, og med de skader og spil vi har vist i første halvdel af sæsonen, der skal vi vist være lykkelige for hvis vi kun er bagud med 2 point til nytår. Arsenal er jo potentielt 1 point foran os, med deres kamp i hånden, men regner med at de går ned og dummer sig på et tidspunkt, som de plejer.

United DK
29-12-2009, 21:53
Er der andre der ikke føler sig trygge inden nogen af Uniteds kampe for tiden? Er rigtig nervøs for i morgen. Desværre synes jeg vores spil er blevet værre og værre mens vi har fået nogle af forsvarsspillerne tilbage. Synes Hull kampen virkelig var dårlig. Især 1. halvleg. Synes der er virkelig mange spillere som ikke holder niveau. Giggs så man stort set ikke, Vidic mangler sin kølighed og Rooney gjorde vel ikke meget godt udover ved målene. Rooneys præstation kan man så ikke sige så meget til da han lægger op til 2 og selv scorer én.

Jeg er oprigtigt bekymret for i morgen, fordi jeg er sikker på at United kommer på banen ligeså uinspirerede som vi har set den sidste måneds tid. Spillerne ser ikke ud til de vil have bolden, og når de har den, tager de tit ekstremt dårlige beslutninger. Hvorfor spiller vi generelt meget med lange bolde for tiden? Det har vi simpelthen ikke spillerne til.

Jeg håber virkelig vi vinder i morgen, for det skal vi virkelig. En sejr i morgen betyder vi igen er inde for 2 point af chelsea, og med de skader og spil vi har vist i første halvdel af sæsonen, der skal vi vist være lykkelige for hvis vi kun er bagud med 2 point til nytår. Arsenal er jo potentielt 1 point foran os, med deres kamp i hånden, men regner med at de går ned og dummer sig på et tidspunkt, som de plejer.

Generelt virker du altid bekymret på Uniteds vegne, så det lader jeg mig ikke skræmme af.

mufufu
29-12-2009, 21:54
Det gik først op for mig at det var tirsdag her for en time siden. Jeg var overbevist om der var United i dag. Det er så irreterende, så skal man vente en hel dag mere.

Men mht til kampen, så tror jeg ikke det bliver noget problem. Vi skal bare få godt tempo i kampen som vi viste i perioder mod hull, så kan wigan ikke holde til os. Jeg tror det bliver endnu en afklapser hvor berba får høstet noget selvtillid. Det har han brug for.

thomaslund
29-12-2009, 22:14
Generelt virker du altid bekymret på Uniteds vegne, så det lader jeg mig ikke skræmme af.

Tjaa... Nu er det ikke for at skræmme dig, men bare min holdning til kampen og United generelt. Tror da også vi vinder, men tror ikke det bliver så overbevisende, som folk går og tror. Det ville dog virkelig lune, med en god solid sejr på OT. Modstanderne skal ryste i bukserne når de kommer til OT.

anker00
29-12-2009, 22:52
er i sverige imorgen så kan desværre ikke se kampen men regner med vi vinder og spiller en god kamp :)

SantasLittleHelper
29-12-2009, 22:52
Tjaa... Nu er det ikke for at skræmme dig, men bare min holdning til kampen og United generelt. Tror da også vi vinder, men tror ikke det bliver så overbevisende, som folk går og tror. Det ville dog virkelig lune, med en god solid sejr på OT. Modstanderne skal ryste i bukserne når de kommer til OT.

Hvad er det så du utryg og "oprigtigt bekymret" for, hvis du alligevel tror vi vinder?

Selvfølgelig vinder vi. Vi har ikke haft problemer med at slå de små hold i år (på nær Burnley), og vi har vel vundet ganske komfortabelt. Vi slog Wigan 5-0 ude, så selvfølgelig får de også en lussing af dimensioner. Næh, det er først når holdene er i top 10 at vi har problemer.

Glory Man United
30-12-2009, 08:43

Uuuuh ha, det ligner kun noget en psykolog kan klare, det der!!!

EDIT: Vi er semien i CC, vi er i 1/8 finalerne i CL, og vinder vi aften er vi nr 2 i PL kun to points efter Chelsea. Mange herinde mente, at vi var færdige efter salget af Ronaldo. Gu er vi ej. Vågn op, vi er UNITED. Mangler du/I at få banket lidt optimisme ind i knolden, så tag dog en tur til Manchester og støt op om holdet.....det er ved at være trættende at læse folks dommedags-indlæg.

snegl
30-12-2009, 10:07
For lige at være fair, så slog de Chelsea 3-1 tidligere på sæsonen, og vi spiller sgu ikke lige champagne bold for tiden. Op i gear Berbatov, Rooney, Valencia, Giggs, tak.

Vi vinder alligevel. Det er OT, 2-0. Wigan begraver vel sig selv på egen banehalvdel.

Tror vi stiller sådan her op:

------------------PIG------------------
Rafael-------Vidic-----Brown-------Evra
Park----Scholes---Fletch----Obertan
----------Rooney------Berbatov--------

henke
30-12-2009, 11:16
Jeg synes ikke at United har spillet en hel god kamp endnu i denne sæson.Måske lige med undtagelse af Chelseakampen. Faktisk har vores spil været langsomt og uinspireret i de fleste af kampene og kampen mod Hull var på ingen måde en undtagelse. Forstår heller ikke helt den hype omkring Rooney efter kampen mod Hull? (MOM, Nu er han i topform, sådan vil vi se ham osv.) Så lige kampen igen i går og har ikke tal på hvor mange gange han smed bolden væk og afslutter uden tro på det selv. Men fint nok at være med i alle 4! mål ;o) Han får selvfølgelig heller ikke den store støtte pt. af Gaaaaaab...Berbatov. Vi mangler lige en kamp hvor det hele klikker og vi vinder stort og det må da være i aften. 4-0 tak.

Kuszchjhzachk?

Rafael Vidic Brown Evra

Valencia Scholes Fletcher Obertan

Rooney Owen

Kasper United
30-12-2009, 12:00
Synes også at resultater som 5-0 og 6-0 er lidt vild, i forhold til Uniteds seneste præstationer...., men omvendt på papiret er United vel 3 gange bedre?

Fletcherfan
30-12-2009, 12:41
Jeg synes ikke at United har spillet en hel god kamp endnu i denne sæson.Måske lige med undtagelse af Chelseakampen. Faktisk har vores spil været langsomt og uinspireret i de fleste af kampene og kampen mod Hull var på ingen måde en undtagelse. Forstår heller ikke helt den hype omkring Rooney efter kampen mod Hull? (MOM, Nu er han i topform, sådan vil vi se ham osv.) Så lige kampen igen i går og har ikke tal på hvor mange gange han smed bolden væk og afslutter uden tro på det selv. Men fint nok at være med i alle 4! mål ;o) Han får selvfølgelig heller ikke den store støtte pt. af Gaaaaaab...Berbatov. Vi mangler lige en kamp hvor det hele klikker og vi vinder stort og det må da være i aften. 4-0 tak.

Kuszchjhzachk?
Rafael Vidic Brown Evra

Rooney Owen

Det er ihvertfald en meget alternativ stavemåde :D

Dines
30-12-2009, 14:11
Vidic, Evra og Rooney er allesammen et kort fra karantæne. Derfor må de meget gerne, trække det kort i aften, så de afsoner karantænen om en uge mod City på udebane i Carling Cuppen, hvor de nok ikke var tiltænkt en startplads alligevel. Jeg håber, at Fergie får fortalt dem det.

SantasLittleHelper
30-12-2009, 14:30
Er det ikke noget med, at der skal 10 gule kort til for at få karantæne efter 1. januar? Eller er det bare noget jeg finder på?

JakobR
30-12-2009, 14:57
Er det ikke noget med, at der skal 10 gule kort til for at få karantæne efter 1. januar? Eller er det bare noget jeg finder på?

Jeg mener, det er 1. marts.

Parkohargo
30-12-2009, 17:58
TK

Rafael Brown Vidic Evra

Rooney Berbatov

Vi vinder 4-0 overbevisende og giver os en gang sprudlende champagne fodbold som aldrig set før:)

Dines
30-12-2009, 18:19
Jeg mener, det er 1. marts.

Det er 1. marts.

MC86
30-12-2009, 18:21
For lige at være fair, så slog de Chelsea 3-1 tidligere på sæsonen, og vi spiller sgu ikke lige champagne bold for tiden. Op i gear Berbatov, Rooney, Valencia, Giggs, tak.

Vi vinder alligevel. Det er OT, 2-0. Wigan begraver vel sig selv på egen banehalvdel.

Tror vi stiller sådan her op:

------------------PIG------------------
Rafael-------Vidic-----Brown-------Evra
Park----Scholes---Fletch----Obertan
----------Rooney------Berbatov--------

Rooney op i gear? han er sku klart den der gør det bedst for os.
Plus han scorer mange mål. Han har aldrig lavet 13 liga mål efter 19 kampe før. Og han har ikke engang været med i alle 19 kampe. han laver også mange assist. Men vil give dig ret i at Berba skal op i gear. Valencia har gjort det rigtig godt synes jeg med undtagelse af de sidste 2 kampe.

Tenshu
30-12-2009, 20:14
Kuszczak
Rafael
Brown
Vidic
Evra
Valencia
Carrick
Fletcher
Park
Rooney
Berbatov

Subs:
Amos
Neville
Fabio
Anderson
Obertan
Owen
Welbeck

SantasLittleHelper
30-12-2009, 20:18
Godkendt opstilling. Jeg er fuldt ud overbevist om, at vi smadrer dem. Ville være vigtigt hvis Berbatov kunne få et par scoringer, så han måske har noget at bygge videre på til næste kamp.

Edit: Foster ikke en gang med på bænken? Det skal man vel ikke ligge for meget i - men det gør jeg nu alligevel: Bye Bye Foster :w

Jurgensen
30-12-2009, 20:19
Kuszczak
Rafael
Brown
Vidic
Evra
Valencia
Carrick
Fletcher
Park
Rooney
Berbatov

Subs:
Amos
Neville
Fabio
Anderson
Obertan
Owen
Welbeck

Har stadig ik forstået hvorfor Park spiller disse kampe. Han bidrager med nada kreativitet, hvilket vi skal bruge i disse kampe. Synes det er en kedelig opstilling. Spår en kedelig kamp, som vi dog sikkert kører hjem.

MC86
30-12-2009, 20:20
Godkendt opstilling. Jeg er fuldt ud overbevist om, at vi smadrer dem. Ville være vigtigt hvis Berbatov kunne få et par scoringer, så han måske har noget at bygge videre på til næste kamp.

Enig. Synes også denne opstilling er fin. Og ja, mega vigtigt hvis vi kunne få berba igang idag:) Rooney må også meget gerne fortsætte sin scoringsstime

thetrible99
30-12-2009, 20:27
Fint med Park i opstillingen imo. Vi kommer forhåbenlig til at sparke en del på mål og Park har virkelig næse for riposter og afrettede skud. Så det ville ikke undre mig hvis Park scorer i aften, da Wigan vil sætte to 4-blokke foran eget felt og her vil det blive svært at trænge igennem. En tilfældighed kan derfor være vejen frem til at få lavet mål og netop tilfældigheder har Park næsen for.

SantasLittleHelper
30-12-2009, 20:28
Har stadig ik forstået hvorfor Park spiller disse kampe. Han bidrager med nada kreativitet, hvilket vi skal bruge i disse kampe. Synes det er en kedelig opstilling. Spår en kedelig kamp, som vi dog sikkert kører hjem.

I hvilke kampe skal man ikke bruge kreativitet? Du regner måske ligefrem med, at vi ikke kommer foran? Park er et fint valg til den her kamp. Han er lige kommet tilbage fra en skade, og skal i gang igen. IMO findes der ikke en bedre kamp til det, end mod Wigan, som ret beset burde have bank af vores U16 hold.

ajooba
30-12-2009, 20:29
Park har været skadet og derfor brug for tid og kampe til at komme tilbage på sit højeste. Mod Wigan er det en god mulighed. Han er bestemt ikke den mest kreative, men han har bestemt kvaliteterne til at gøre sig på Uniteds hold

Tenshu
30-12-2009, 20:31
Edit: Foster ikke en gang med på bænken? Det skal man vel ikke ligge for meget i - men det gør jeg nu alligevel: Bye Bye Foster :w

Han skal vel bare spille mod Leeds på søndag?

MC86
30-12-2009, 20:31
Bliver Scholes og Giggs sparet?

SantasLittleHelper
30-12-2009, 20:33
Han skal vel bare spille mod Leeds på søndag?

Han skal også spille mod Leeds på søndag ;)

imc
30-12-2009, 20:48
hvorfor også? Han ska jo ikke spille i aften

jmyrini
30-12-2009, 20:58
Fedt at se Evra som kaptain.

unitedforreal
30-12-2009, 21:02
Hvad siger i til at Evra bliver vores anføre fremover ?

han har alt det der skal til, og vi så det i sidste kamp. Hvor hanprøvede at få sine spille oppe i gear efter der blev scoret til 1-1.

jmyrini
30-12-2009, 21:07
Hvad siger i til at Evra bliver vores anføre fremover ?

han har alt det der skal til, og vi så det i sidste kamp. Hvor hanprøvede at få sine spille oppe i gear efter der blev scoret til 1-1.

Køen er ellers noget lang da Neville, Giggs, Rio, VDS og Vidic er foran, men flere af dem holder måske inden længe. Ellers et udmærket valg, som jeg absolut ikke har noget imod - dog er jeg noget forundret over, at Rooney ikke er kaptain i dag :confused:

EDIT: Ellers ingen englænder i start 11'eren hos Portsmouth - Arsenal.

Tenshu
30-12-2009, 21:08
Vidic kan ikke være foran, siden Evra er anfører i dag.

unitedforreal
30-12-2009, 21:14
Køen er ellers noget lang da Neville, Giggs, Rio, VDS og Vidic er foran, men flere af dem holder måske inden længe. Ellers et udmærket valg, som jeg absolut ikke har noget imod - dog er jeg noget forundret over, at Rooney ikke er kaptain i dag :confused:

EDIT: Ellers ingen englænder i start 11'eren hos Portsmouth - Arsenal.

Det bliver nok ikke nogen af de gamle spiller, da mange af dem stopper nok snart. Hvis nogen kan blive valgt så er det Giggs, men han kan kun spille 50% af kampene. Så det er ikke smart.

SAF har meldt ud at Rooney er for ung.

Så er der jo kun Evra tilbage.. Kan ikke tænke på andre.

jmyrini
30-12-2009, 21:14
Vidic kan ikke være foran, siden Evra er anfører i dag.

God pointe :) Sorry.... Så er Scholes da foran så :titte:

16casper
30-12-2009, 21:16
ud med park !! forstår helt ærligt ikke hvad han laver i klubben udover at sælge trøjer

jmyrini
30-12-2009, 21:17
Det bliver nok ikke nogen af de gamle spiller, da mange af dem stopper nok snart. Hvis nogen kan blive valgt så er det Giggs, men han kan kun spille 50% af kampene. Så det er ikke smart.

SAF har meldt ud at Rooney er for ung.

Så er der jo kun Evra tilbage.. Kan ikke tænke på andre.

Det var nok ikke kun alderen. Mener det var også noget med, at SAF kun meget sjældent så en angriber som anfører.

red-ronaldo7
30-12-2009, 21:21
Kæft det er verdensklasse Rooney, ærgerligt.

Skjøt
30-12-2009, 21:21
kom nu berba

unitedforreal
30-12-2009, 21:24
ud med park !! forstår helt ærligt ikke hvad han laver i klubben udover at sælge trøjer

Hmmm mandan er måske ikke vores bedste mand. Han er lige kommet tilbage fra en skade. Men vi skal også huske de år han har hjulpet os, især i Cl på udebane...

Manden har for længst betalt tilbage for hvad han kostede os og mere..

shrug
30-12-2009, 21:25
Dejligt at se vores offensiv så alsidig!

Thomas Nielsen
30-12-2009, 21:26
Berba skulle have lavet 3 allerede... Kom nu for helvede..

Acsadac
30-12-2009, 21:27
Hvordan spiller vi?

Kan ikke finde noget stream :-( Så må bare tage tekst-versionen herinde fra..

Flax_Generous
30-12-2009, 21:27
Hvordan spiller vi?
Godt! Men uden mål...

red-ronaldo7
30-12-2009, 21:28
Hvordan spiller vi?

Kan ikke finde noget stream :-( Så må bare tage tekst-versionen herinde fra..

Kig på www.81bet.com

Manchester United
Rooney!! Sådan!

red-ronaldo7
Roooooooooooney!

Paaske
30-12-2009, 21:29
Jeg syntes satme Rooney er blevet meget bedre siden Ronaldo er skredet! Sådan Rooney! :devill:

Flax_Generous
30-12-2009, 21:29
Godt! Men uden mål...
Med mål.

Rooney har været suveræn.

shrug
30-12-2009, 21:30
Sådan, flot indlæg fra rafael, og rooney prikker din ind!
Utroligt flot overlap fra rafael som starter langt tilbage

Tenshu
30-12-2009, 21:31
Lækkert mål! Rooney er vist ved at ramme en af sine perioder med selvtillid.

red-ronaldo7
Carrick!!! 2-0

Manchester United
Carrick!!!! Godt løb af Valencia.. :)

mojtaba
30-12-2009, 21:32
Sådan!

Thomas Nielsen
Lækkert, 2-0 Carrick.. Assist Valencia..

Skjøt
Godt spil af Berba og Valenica op til 2-0 målet.

Acsadac
Hold da kæft et mål..

Smukt af Berbatov, elegent af Valencia og kynisk af Carrick..

RasmusP
30-12-2009, 21:33
Kæft det er go fodbold det der!

Flax_Generous
2-0 er næsten et mål eller to for lidt. Dejligt.

unitedforreal
Hvorfor har vi ikke spillet sådan de andre kampe ?...

Vi har skabt flere chance idag på 40 min end de sidste 4 kampe... tilsammen..

RasmusP
30-12-2009, 21:34
Det kunne godt begynde at ligne en storsejr det her. Vi kommer fandme frem til meget, og Wigan er elendige:)

PerRonaldo
30-12-2009, 21:34
Rooney er overvurderet.. Han er langt fra en verdensklasse spiller.. Gad vide om han læser med herinde, for han sætter godt nok alle kritikere på plads i øjeblikket!!
Men så kan vi altid give berba lidt sviner...

Klasse af carrisk også!

Christo
30-12-2009, 21:36
En utrolig god kamp at følge med United øjne! Offensivt kører det, defensivt har vi står på et svagt spillende Wigan angreb (det er nu hele holdet der er svagt).. Rafel gør det igen i dag meget godt på den back, han er fremtiden der! En meget flot kamp af United so far ;)

shrug
30-12-2009, 21:38
SHit det er en god omgang bold vi spiller lige nu!

Jurgensen
30-12-2009, 21:40
I hvilke kampe skal man ikke bruge kreativitet? Du regner måske ligefrem med, at vi ikke kommer foran? Park er et fint valg til den her kamp. Han er lige kommet tilbage fra en skade, og skal i gang igen. IMO findes der ikke en bedre kamp til det, end mod Wigan, som ret beset burde have bank af vores U16 hold.

Ja det kan du så i og for sig have ret i. Synes bare ikke han bør spille disse kampe. Han bidrager med intet, og hans løbepensum kan ikke bruges i disse kampe, hvor vi er spil styrende hele kampen.

unitedforreal
30-12-2009, 21:40
Jeg har været efter Berbatov længe. (fortjent).

Men slap af jeg tage hatten af for ham idag. Han kæmper, skaber chancer, og laver rigtig flot opspil. Håber virkelig han forsætter sådan....Og det ikke er en af de kampe man ser en gang om måneden fra hans side..

Manchester United
30-12-2009, 21:45
Rafael!!! Nice:D

Skjøt
30-12-2009, 21:45
Rafael :P

shrug
30-12-2009, 21:46
Rafael!!!!!! Han Er Så Pisse God!!!

RasmusP
Yaaay! Og så løber han lige ud til sin brormand:D

Flax_Generous
Rafael har også været fremragende.

red-ronaldo7
30-12-2009, 21:48
Ej hvor er det fedt, dejligt med nogle forskellige der scorer. 3-0 pause.

Tue B
Det er lige sådan en kamp, vi har brug for! :D
Flotte mål og godt spil. Tak :)

Flax_Generous
Jeg ved godt, at Wigan er ringe. Men det var stadigvæk en af de bedste halvlege som United har spillet i denne sæson. Hvis ikke den bedste...

Parkohargo
Godt og vel fremragende af alle over hele linien!! Så lækkert at se! :):):)

Man er jo slet ikke vandt til at være foran så meget allerede nu...

RasmusP
30-12-2009, 21:49
Park har været klasse. Han er omsider ved at finde formen efter sin skade.

Govan
30-12-2009, 21:50
Det er jo ufatteligt at det her er det samme ( på nær Giggs ) hold som var så ringe mod Hull.
Det her er bare en fornøjelse at se på :trophy:

unitedforreal
30-12-2009, 21:50
Det er fandme dejligt, at have en back som kan med begge ben. Så er han også hurtig og har en næse for mål.

1 Assist og 1 Mål... Man kan ikke forvente meget mere af en spiller som lige er kommet tilbage fra en skade..

Alle er spillet rigtig godt idag, men nogen har været usynlig... Men bedre at være usynlig end at være synlig med fejl :D

JakobR
30-12-2009, 21:51
Bare vi ikke kører i 1. gear i anden halvleg. Det kunne være lækkert med en ydmygelse af Wigan.

Paaske
30-12-2009, 21:52
Rigtig fed kamp! Jeg håber ikke united vil ud og spille noget pladder fodbold efter pausen, hvor de vil lave for mange tricks osv. De skal ud og spille det samme fodbold som de gør nu! Kanon kamp! :)

shrug
30-12-2009, 21:52
Det er fandme dejligt, at have en back som kan med begge ben. Så er han også hurtig og har en næse for mål.

1 Assist og 1 Mål... Man kan ikke forvente meget mere af en spiller som lige er kommet tilbage fra en skade..

Alle er spillet rigtig godt idag, men nogen har været usynlig... Men bedre at være usynlig end at være synlig med fejl :D

Og hvad, 19 år? Han har en utrolig lys fremtid foran sig!

Jeg synes carrick og fletcher laver nogle små fejl en imellem, men i dag har vi heldet til at de ikke kommer til at betyde noget!

RasmusP
30-12-2009, 21:53

Hvem har været usynlig ud over Kuszczak? Jeg synes ALLE er med i spillet. Alle løber og deltager..

Niko
30-12-2009, 21:54
Spurs slog dem jo 9-1, så vi skal bare give den gas i 2. halvleg ;) rigtig god kamp indtil videre, de to tvillinger bliver fantastiske!

Flax_Generous
30-12-2009, 21:55
Hvem har været usynlig ud over Kuszczak? Jeg synes ALLE er med i spillet. Alle løber og deltager..
Ja, det er næsten det mest positive. Der er konstant bevægelse og alle har deltaget med et par øjeblikke af absolut topklasse. Det bliver ikke meget bedre. Den kunne sagtens have stået 5-0 uden at det havde været ufortjent.

Nu skal jeg United så bare ud og score 7 til for at slå Spurs 9-1-sejr over.. ja, Wigan.

United DK
30-12-2009, 21:58
Vi skal bare ud og fortsætte i 2. halvleg, og gerne score et par stykker mere. Jeg frygter dog lidt, at det bliver en ørkenvandring, og vi enten vinder 3-0, eller Wigan får et trøstemål, og det ender 3-1.

RasmusP
30-12-2009, 21:59
Ja, det er næsten det mest positive. Der er konstant bevægelse og alle har deltaget med et par øjeblikke af absolut topklasse. Det bliver ikke meget bedre. Den kunne sagtens have stået 5-0 uden at det havde været ufortjent.

Nu skal jeg United så bare ud og score 7 til for at slå Spurs 9-1-sejr over.. ja, Wigan.

Ja hvorfor ikke?:)
Var Spurs egentlig ikke kun foran med et mål ved halvleg af den kamp?

Men det vigtigste nu, er at undgå skader. Jeg vil hellere have den ender 3-0 uden skader, end 9-0 med skader...

robinho
30-12-2009, 21:59
Er med stor margin den bedste halvleg jeg har set i denne sæson.

Højt tempo i boldomgangen. God bevægelse fra de forreste 4. Aggresivt forsvarsspil, samt 3 mål og chancer til mange flere.

Nu skal vi bare fortsætte

Flax_Generous
30-12-2009, 22:01
robinho er glad! Så ved man, at det har været god fodbold.

shrug
30-12-2009, 22:02
Vi skal bare ud og fortsætte i 2. halvleg, og gerne score et par stykker mere. Jeg frygter dog lidt, at det bliver en ørkenvandring, og vi enten vinder 3-0, eller Wigan får et trøstemål, og det ender 3-1.

Dont Jinx it, har kun et sikkerhedskupon på United x, med handicap 0-2 - resten er united sejr til handicap 0-2!

RasmusP
30-12-2009, 22:04
robinho er glad! Så ved man, at det har været god fodbold.

Ja jeg skulle lige til at spørge, "hvem er du, og hvad har du gjort af robinho?!"

;)

Thomas
30-12-2009, 22:05
Er med stor margin den bedste halvleg jeg har set i denne sæson.

Højt tempo i boldomgangen. God bevægelse fra de forreste 4. Aggresivt forsvarsspil, samt 3 mål og chancer til mange flere.

Nu skal vi bare fortsætte

Overstående indlæg er virkelig et kvalitetsstempel på vores 1.halvleg! (; Fortsat god kamp (:

mufufu
30-12-2009, 22:06
De er pøllet ud af banen. Nu vil vi underholdes. Så få Obertan ind, tror det er lige noget for ham.

Lækker lækker første halveg, mange kandidere til mom indtil videre, det er sådan det skal være. Men wigan spiller nu hellere ikke så godt. Sjovt at tænke at det hold slog chelsea fortjent 3 -1 .

red-ronaldo7
30-12-2009, 22:09
Berbatov 4-0

thetrible99
30-12-2009, 22:12
Vi spiller fremragende. Rooney på overliggeren efter klasse angreb med Berbatov i oplæggerens rolle.

shrug
30-12-2009, 22:12
vi spiller hjernedødt jo!!!

Flax_Generous
30-12-2009, 22:13
Jeg ville ønske, at United kunne spille mod Wigan hver gang.

chrisserUnited
30-12-2009, 22:13
Bliver mere og mere imponeret over Valencia. sindsygt som den mand er eksplosiv. Og Rafaels løbe pensum er da vildt. flot kamp, lad os få et par mål mere...

Manchester United
30-12-2009, 22:14
Var lige væk, så jeg så ikke 4-0 målet af Berba. Hvordan var det?

chrisserUnited
30-12-2009, 22:17
Var lige væk, så jeg så ikke 4-0 målet af Berba. Hvordan var det?

Valencia render igen fra dem på fløjen ligger den indover, Wigan får ikke clearet, og Berba sætter den køligt ind, på trods af han er godt presset.

shrug
30-12-2009, 22:28
jeg er lidt skuffet over obertan ikke får chancen - selvom der ikke er meget at sige til at de kommer ind.

Ind: Fabio, Wellbeck og Anderson - Ud: Berbatov, Vidic, Evra

RuudVanNissetøj
30-12-2009, 22:29
Rart med lidt medvind for en gang skyld....lad det her være en god indgang i det nye år med masser af sejre og flot spil som i dag.

Manchester United
30-12-2009, 22:34
Valencia! Fantastisk mål :)

shrug
30-12-2009, 22:35
Flot aflevering af Rooney! Valencia til 5-0

United DK
30-12-2009, 22:35
Man må bare sige, at det er vores dag i dag.

RasmusP
30-12-2009, 22:40
Kuszczak er ikke faldet i søvn endnu:) Han må være på et eller andet..

shrug
30-12-2009, 22:40
Man må sige Rafael slog nogle voldsomt giftige indlæg!

jmyrini
30-12-2009, 22:41
Så har alle mand lavet god aktion i dag - super redning af PiG.

Godt nok mange om budet som MoM i dag. Min stemme må gå til Rooney eller Valencia, som jeg synes har været lidt mere i øjne faldende i dag end resten af spillerne. Fremragende kamp - gerne flere af slagsen i det nye år!

nielzon21
30-12-2009, 22:42
Nu er jeg gået glip af kampen (eller dvs. alle målene næsten :) ) men var det ikke kirkland der startede inde for Wigan?

Manchester United
30-12-2009, 22:43
Nu er jeg gået glip af kampen (eller dvs. alle målene næsten :) ) men var det ikke kirkland der startede inde for Wigan?

Jo det var det. De skiftede vist i pausen da der stod 3-0.

Manchester United
30-12-2009, 22:47
Ej så smuttede signalet!
Edit: Den kom igen :)

shrug
30-12-2009, 22:49
der røg mit stream, eller rettere, ham som streamede dens signal/setantas, gjorde.. Bah!

Men jeg synes i dag vi spiller en utroligt god kamp, offensivt som defensivt. Også taget i betragtning af det er Wigan vi spiller imod. De har absolut intet fået, udover en heldig bold på en af de norske aflv.

MoM: Rooney, Rafael eller Valencia

nielzon21
30-12-2009, 22:50
Ej så smuttede signalet!
Edit: Den kom igen :)

Ja mit koreanske stream var også lige nede et halvt minuts tid :)

robinho
30-12-2009, 22:55
Fin præstation at runde 2009 af med. 5-0 og en masse gode gennemspillede angreb.

Vi holdt tempoet i store dele af kampen.

Så kommer der lige en kamp mod leeds hvor der også gerne må ligge 4-5 mål og venter.

Så får folk lige et par gode oplevelser på old trafford.

Flax_Generous
30-12-2009, 22:56
Rooney og Valencia var helt ustyrlige i dag. Dejligt.

Jeg glæder mig allerede til de næste kampe mod Leeds og City.

Parkohargo
30-12-2009, 22:56
Slut prut færdig. Dejlig dejlig sejr med fem forskellige målscorere. Det kan ikke være bedre.:) Min mom må være Rooney eller Valencia. De var outstanding. Men alle gjorde det godt over hele linien.

Manchester United
30-12-2009, 23:08
5 mål fra 5 forskellige spillere. God kamp i dag - lad det endelig forsætte sådan :)

Grønholdt.
30-12-2009, 23:12
Det var noget af et nytårsknald... ;) Der var godt med tempo i hele kampen i dag. Men det skal så også lige dertil siges, at Wigan ikke havde meget at byde på i dag. Men det blev endnu engang bevist at vi mangler en kanon venstrekant. Der er kun en ting og sige til det... Køb-køb-køb!!! Og det kan kun gå for langsomt! Valencia var den bedste for United i dag. Den næst bedste var Rooney synes jeg. Det var en god måde at slutte året af på, den måde som vi spillede på i dag. Halvsæsonen her har været en omgang halv skidt bæ synes jeg, men derfor er vi stadigvæk kun 2 point efter CSKA Chelskij, og det undre mig godt nok meget trods alt. Vi må håbe på et par gode indkøb i Januar, og at vi kan genfinde vores høje tempo som vi United fans elsker og se United spille. Kampen i dag var et godt pejlemærke til det synes jeg. 3 meget,meget vigtige point, og vi hænger stadigvæk på!!! :devilll:

Dines
30-12-2009, 23:39
Fantastisk indsats af United fra alle mand. Samlet set nok de bedste 90 min for United i denne sæson både offensivt og defensivt. Selvfølgelig på en billig baggrund, men ros fortjener holdet i dag. Det var virkelig en fornøjelse. Ingen minusser i dag, andet end at Rooney, Evra eller Vidic godt måtte have trukket et kort.

Valencia, Rafael og Rooney var sublime. Berbatov var også en fornøjelse. Selv Park deltog godt offensivt. Og defensivt var det rigtig godt igen, fedt at TK er vågen og holder nullet.

Alt i alt en perfekt aften for vores vedkommende. 2 point bag Chelsea, det kan hentes på en kamp.

Eneste, der faktisk irriterer mig lidt, det er de gange Rooney rammer træværket. Det ville i begge tilfælde være drømmemål.

henke
31-12-2009, 10:16

Ooops! Sorry Wayne. I rest my case...

United DK
31-12-2009, 12:28
For et par uger siden virkede han (udadtil) opgivende, men nu får den ikke for lidt.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/8435587.stm

Clubberen
31-12-2009, 14:17
Hvilken præstation at slutte året af på, kunne ikke gøres bedre. Valencia spiller klasse mod sin gamle klub, hvor han var med i meget. Rooney viser hvorfor han er blevet kaldt wonderboy alle sine år. Vi ligger nu i en klasse position, og det plejer netop at på denne tid af sæsonen, at alex f får sine tropper til at toppe, og denne kamp må være et pejlemærke om hvor formen er på vej hen.

Derudover synes jeg det er glædeligt at se berbatov med så stor spillelyst. Kan kan virkelig nogle ting

NtotheT
31-12-2009, 15:41
For et par uger siden virkede han (udadtil) opgivende, men nu får den ikke for lidt.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/8435587.stm

IMO virkede det mere som mind-game fra Fergie, da han udtalte det der efter Fulham-kampen, at han var meget i tvivl om mesterskabet for at fjerne den fokus, der var omkring holdet. Det var meget godt gjort.

Don Kafai
02-01-2010, 07:40

Nu startede Park inde, og vi fik en 5-0 sejr. Det burde vel være et jule mirakel, hvis man spørger dig? :D

Man kan sige meget om Park, men det ærgrer mig, at man sammenligner ham med en Ronaldo eller Nani. For spillere har forskellige forcer, og man glemmer lidt, at Park har en hel masse aspekter i sit spil, der gør han gavner et hold. Desværre er det ikke aspekter som man direkte kan se, som Ronaldos genialiteter eller Nanis sæl-driblinger, men spørger man fx Evra om hvem han foretrækker som venstre kant, så er jeg da ikke i tvivl om hvad han synes.