Se fuld version : Generelle spørgsmål om forum
Jeg vil selv starte.. hvordan kan det være at man ikke kan oprette nye emner i om spillere.. jeg kunne godt tænke mig at der blev oprettet et emne om beckham under gamle spillere.. skal man så bare spørge en moderator eller hvad??
jep, lav et request til en moderator, så skal vi nok gøre det.
United-Allan33
30-05-2007, 13:21
Hvorfor bliver mine billeder til x efter jeg har uploaded dem... De starter med at være gode men når man opdaterer bliver de til X..
Hvad gør jeg galt??http://www.solarnavigator.net/sport/sport_images/manchester_united_fc_team_group_photo_2005.jpg
Nu virker det med det her billeder men på babe-tråden bliver de til et X når man opdatere
Dine Fergie billeder virkede ellers tidligere idag.. Den g-streng under kjolen glemmer jeg ikke!
United-Allan33
30-05-2007, 14:31
Dine Fergie billeder virkede ellers tidligere idag.. Den g-streng under kjolen glemmer jeg ikke!
Det er underligt, har lige logget på tråden igen og der virkede de, men så loggede jeg på på en anden tråd, og gik så tilbage og så var der 2 x igen:rant:
Det er fordi den side du linker fra ikke tillade hotlinking. Dvs du selv skal gemme billedet og så uploade til en 3. part.
United-Allan33
30-05-2007, 15:03
Det er fordi den side du linker fra ikke tillade hotlinking. Dvs du selv skal gemme billedet og så uploade til en 3. part.
Ok, og hvad vil det så sige??
Ok, og hvad vil det så sige??
Gem billedet ned til din computer, og læg billedet op på www.imageshack.us
Jeg har også lavet en guide under Offtopic, så den kan du følge :)
Edit: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126 der var linket..
Kan de passe forum har været nede den sidste halve times tid eller er det bare mig ?
Kan de passe forum har været nede den sidste halve times tid eller er det bare mig ?
Jeps, det har det
Er jeg den eneste der ikke kan læse nyheder på ot.dk?
Er jeg den eneste der ikke kan læse nyheder på ot.dk?
Det virker fint for mig...
Hvorfor kan jeg ikke få mit billed vidst på forummet? - Har ellers uploaded inde i min profil eller hvad man nu skal kalde det
Hvorfor kan jeg ikke få mit billed vidst på forummet? - Har ellers uploaded inde i min profil eller hvad man nu skal kalde det
Du har lavet et profilbillede, hvilket kun kan ses, når man går ind i din profil - så står det i højre hjørne, hvilket det også gør ved mig. Du skal uploade et avatar, så kan det ses ved hvert indlæg, du skriver. :)
Du har lavet et profilbillede, hvilket kun kan ses, når man går ind i din profil - så står det i højre hjørne, hvilket det også gør ved mig. Du skal uploade et avatar, så kan det ses ved hvert indlæg, du skriver. :)
Arh godt trik(;
Hvordan kan det være, at klip fra dailymotion er ulovlige når youtube er iorden?
youtube er et meget brugt medie, som bliver brugt i mange forskellige danske medier.
Da vi ikke vil være på kant med loven, så har vi tilladt youtube klip, da det tilsyneladende er et meget vel anset medie.
Kender ikke til dailymotion.
Men respektér venligst vores holdning på dette punkt, da vi som sagt ikke vil have bøvl med nogen.
youtube er et meget brugt medie, som bliver brugt i mange forskellige danske medier.
Da vi ikke vil være på kant med loven, så har vi tilladt youtube klip, da det tilsyneladende er et meget vel anset medie.
Kender ikke til dailymotion.
Men respektér venligst vores holdning på dette punkt, da vi som sagt ikke vil have bøvl med nogen.
Jeg respekterer det fuldt ud. Det undrede mig bare, men jeg kan godt se hvad du mener og det er helt i orden.
to spørsmål.. er det blevet ulovligt her på siden at lægge youtube klip ind i kampforummet med kamp resume eller mål.. spurgte om nogen havde et til pompey kampen men så sagde en det var ulovligt..??? HVAD!!!
Og en anden ting.. Hvordan dobbelt quoter man?? fx hvis jeg bare trykker på quote ved jacobR's tekst så quote'r den kun det han har skrevet og ikke det han har quotet!!! HVAD!!!
Nej youtube/googlevideo links er lovlige her på sitet. Alle andre videosites er derimod ikke.
Ja den qouter kun det han skrev, og heldigvis ikke de 117 andre qoutes som han qoutede fra. Det ser langt pænere ud, og spare brugerne for at blive trætte af glane over de samme qoutes igen og igen og igen..
to spørsmål.. er det blevet ulovligt her på siden at lægge youtube klip ind i kampforummet med kamp resume eller mål.. spurgte om nogen havde et til pompey kampen men så sagde en det var ulovligt..??? HVAD!!!
Og en anden ting.. Hvordan dobbelt quoter man?? fx hvis jeg bare trykker på quote ved jacobR's tekst så quote'r den kun det han har skrevet og ikke det han har quotet!!! HVAD!!!
Hvorfor skriver du egentlig HVAD!!! ?
Hvorfor skriver du egentlig HVAD!!! ?
Bare for at understrege at det undrer mig meget, men kan godt se det ser lidt weird ud.. min fejl..:o
Hva sker der her??: http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=21522#post21522
Er den en admin der var meget fuld på gerningstidspunktet eller er det et eller andet projekt i har gang i??
Nej det var for reservere den pågældende url til artiklen på forsiden.
!!!! HVAD?!!
Nej det var for reservere den pågældende url til artiklen på forsiden.
!!!! HVAD?!!
HAHAHA.. HVA.. hehe.. okay det var min fejl tidligere.. ka godt se det så lidt underligt ud.. man må ikke drille..
Kan man lave sit brugernavn om?
Glory Man United
08-11-2007, 16:11
Ja, hvad vil du hedde?
18Scholes? :)
Ja, hvad vil du hedde?
18Scholes? :)
Nej tak hehe . Nani17
Glory Man United
08-11-2007, 16:19
Nej tak hehe . Nani17
Så gider jeg ikke hjælpe dig :D
Så gider jeg ikke hjælpe dig :D
hehe gør du det eller hvad?
Hvis du læser vores regler, så frabeder vi brugerne at hedde de navne, du nævner, da det bliver umuligt at skelne mellem folk. Den erfaring fik vi denang Ronaldo kom til klubben ;) Vil du have et andet navn kan jeg hjælpe dig.
Send en mail til Casper eller Bo, med dit nye brugernavn i. Så kan de hjælpe dig. ( plus den flinke Martin) hehe
Hvis du læser vores regler, så frabeder vi brugerne at hedde de navne, du nævner, da det bliver umuligt at skelne mellem folk. Den erfaring fik vi denang Ronaldo kom til klubben ;) Vil du have et andet navn kan jeg hjælpe dig.
Vil gerne hede Bonde11 så . det er mit mellemnavn
Jeg har lige lidt tekniske problemer, men skal nok lige ændre det.
Jeg har lige lidt tekniske problemer, men skal nok lige ændre det.
MANGE TAK
Glory Man United
08-11-2007, 16:50
MANGE TAK
Ser sgu også lidt dumt ud at have et billede på af Anderson og så hedde Vidic :D
Hej. Det her er bare et forslag.
Jeg kan huske at der for år tilbage kom en stor artikel hver måned om, hvad som skete i klubbene og hvordan kampene osv. Det synes jeg var rigtig fedt, da man lige fik genopfrisket nogle kampe og mål, så jeg håber i vil høre mit forslag om at skrive det igen?
mvh Rasmus Dines
Don Kafai
06-12-2007, 00:07
Hej. Det her er bare et forslag.
Jeg kan huske at der for år tilbage kom en stor artikel hver måned om, hvad som skete i klubbene og hvordan kampene osv. Det synes jeg var rigtig fedt, da man lige fik genopfrisket nogle kampe og mål, så jeg håber i vil høre mit forslag om at skrive det igen?
mvh Rasmus Dines
Jeg har selv synes det har manglet, så har taget imod din udfordring og skrevet om måneden der gik i november. Som jeg husker de gamle artikler du hentyder til så var det nærmest tidslinie-opbygget, så jeg har forsøgt at sætte mit eget præg ved at gøre det flydende.
Du må meget gerne skrive hvad du synes, og jeg tager gerne imod tilføjelser / rettelser og det der nu hører til.
thegreatdanems
11-12-2007, 19:35
Hejsa, jeg har lidt et problem med profilbilledet. Når jeg uploader profilbilledet accepterer den og det hele, men billedet blir kun vist hvis man klikker på mit brugernavn - det jeg godt kunne tænke mig var et billede UD FOR mit navn når jeg poster. Kan ik rigtig finde andre steder man kan uploade billeder? Tak for hjælpen
morten
Hejsa, jeg har lidt et problem med profilbilledet. Når jeg uploader profilbilledet accepterer den og det hele, men billedet blir kun vist hvis man klikker på mit brugernavn - det jeg godt kunne tænke mig var et billede UD FOR mit navn når jeg poster. Kan ik rigtig finde andre steder man kan uploade billeder? Tak for hjælpen
morten
Det der bliver vist udfor dit navn er ikke profilbilledet men avatar, mener jeg det hedder..
thegreatdanems
12-12-2007, 09:47
takker, ser ud til det virker.. :)
Er der et sted hvor man kan læse alle citaterne? - sådan man ikke behøver at sidde og trykke opdater og se de samme citater igen og igen?
http://oldtrafford.dk/citater.php
http://oldtrafford.dk/citater.php
Tak - bare mig der er blind her fra morgenstunden af...:Smackden:
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Under min profil står der:
Henvisninger: 1
Hvad er en henvisning?
Edit: Er der ikke nogen, der vil svarer?!
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Under min profil står der:
Henvisninger: 1
Hvad er en henvisning?
Edit: Er der ikke nogen, der vil svarer?!
Hej, nu skal jeg hjælpe dig, men det kræver du selv deltager. Dette forum har en OSS også kaldet FAQ. Der kan man søge hjælp. http://www.oldtrafford.dk/forum/faq.php
Prøv så at søge på henvisning.
Fortsat god dag. :)
Hej, nu skal jeg hjælpe dig, men det kræver du selv deltager. Dette forum har en OSS også kaldet FAQ. Der kan man søge hjælp. http://www.oldtrafford.dk/forum/faq.php
Prøv så at søge på henvisning.
Fortsat god dag. :)
Tak for det. Jeg skal prøve
Hey casper.. jeg ville høre om det ikk er muligt at lave flere end 10 valgmuligheder, i en afstemning.. lidt svært at bedømme MoM når man kun må ha 10 med..
pølsemanden
23-02-2008, 00:32
Når jeg lægger et billede op hvordan kan jeg så bestemme om det skal være stort eller småt ?
Når jeg lægger et billede op hvordan kan jeg så bestemme om det skal være stort eller småt ?
Jeg tror ikke man kan justere på det på det forum, men igennem siden imageshack.us, kan du resize dit billede, når du lægger det op, i forskellige størrelser.
Hey casper.. jeg ville høre om det ikk er muligt at lave flere end 10 valgmuligheder, i en afstemning.. lidt svært at bedømme MoM når man kun må ha 10 med..
Spørger lige om dette igen, da jeg syntes det er rimelig irriterende og kunne godt tænke mig og vide om man godt kan skyde en hvid pind efter det..
Spørger lige om dette igen, da jeg syntes det er rimelig irriterende og kunne godt tænke mig og vide om man godt kan skyde en hvid pind efter det..
hey kofoed,
havde ikke set dit spørgsmål før martin i dag gjorde mig opmærksom på det.
det er nu muligt at poste op til 100 muligheder.
hey kofoed,
havde ikke set dit spørgsmål før martin i dag gjorde mig opmærksom på det.
det er nu muligt at poste op til 100 muligheder.
Det er bare iorden.. Takker..
pølsemanden
25-04-2008, 20:59
Når jeg opretter en avatar hvorfor kommer det så ikke ind med det samme ??
Når du går ind for at rette din profil, findes der både 'profilbillede' og 'avatar'. Du har muligvis uploadet et billede under 'profilbillede'. Det billede kan ses, hvis man trykker på din profil. Prøv at uploade under avatar. Hvis jeg tager fejl og du allerede har gjort det, så bare skriv her igen :)
pølsemanden
25-04-2008, 21:59
Har gjort begge steder :D . det kan også være fordi det billede er animations billede, kan man godt have det herinde ?
Der kan være begrænsning på størrelse af billedet.
pølsemanden
25-04-2008, 22:06
Der kan være begrænsning på størrelse af billedet.
kan godt være, men det er også lige meget, tog bare et anden billede :D
En pre-seasonkamptråd? Der sker ikke så meget her om sommeren, så det gør vist ikke noget, at den kommer lidt i god tid sammenlignet med andre kamptråde, hehe.
En pre-seasonkamptråd? Der sker ikke så meget her om sommeren, så det gør vist ikke noget, at den kommer lidt i god tid sammenlignet med andre kamptråde, hehe.
Der kommer som sidste år, en samlet pre-season tråd op, her en af de nærmeste dage..
hvornår kommer der tråde om de nye samba-tvillinger ?
dannigizmo
08-08-2008, 14:57
hvornår kommer der tråde om de nye samba-tvillinger ?
Done :)
hvor mange dage går der for at man bliver et erfarent medlem?
Tror det er noget med antal indlæg, man har skrevet, men er ikke helt sikkert. Kender ikke grænsen mellem erfaren og uerfaren.
Bare for at understrege at det undrer mig meget, men kan godt se det ser lidt weird ud.. min fejl..:o
Jeg synes det er pisse irriterende.
ok men hvor mange indlæg skal der så til?:confused:
Du kan f.eks. kigge efter andres brugere og så tjekke. Foged har skrevet 374 indlæg, så det skal du i hvert fald mindst skrive. Det er blot en lille tekst under dit navn, så jeg vil ikke opfordre til at du skriver en masse ligegyldige ting.
Nogen kan sågar være heldig at få en speciel undertitel, som jeg har ....... :D
Du kan f.eks. kigge efter andres brugere og så tjekke. Foged har skrevet 374 indlæg, så det skal du i hvert fald mindst skrive. Det er blot en lille tekst under dit navn, så jeg vil ikke opfordre til at du skriver en masse ligegyldige ting.
hehe, sladderkælling.
Jeg ved på LFC-forum har de droppet disse "titler" da folk misbrugede det og bare spammede løs.
HAHAHA ok tak for rådet:lolol:
Jeg synes det er pisse irriterende.
Haha.. Det var satme et gammelt indlæg du fik revet op i der hva.. Men hvorfor???????
Ang. indlæg, så syntes jeg det er ringe at det ikke ændrer sig mere efter Erfarent medlem.. Fx. til Kongen eller det mere ydmyg: Legende:p
EDIT: SÅ vidt jeg lige kan se er man Nyt medlem indtil man har skrevet 30 indlæg.. Derefter bliver man medlem.. Når man har skrevet 200 bliver man erfarent medlem..
Og hva så når man runder 4500..?? Ja så er man stadig erfarent medlem..!!!!!! Jeg vil godt klage til bestyrelsen..
HAHAHA stakkels dig:lolol:
Haha.. Det var satme et gammelt indlæg du fik revet op i der hva.. Men hvorfor???????
Ang. indlæg, så syntes jeg det er ringe at det ikke ændrer sig mere efter Erfarent medlem.. Fx. til Kongen eller det mere ydmyg: Legende:p
EDIT: SÅ vidt jeg lige kan se er man Nyt medlem indtil man har skrevet 30 indlæg.. Derefter bliver man medlem.. Når man har skrevet 200 bliver man erfarent medlem..
Og hva så når man runder 4500..?? Ja så er man stadig erfarent medlem..!!!!!! Jeg vil godt klage til bestyrelsen..
Grunden til det ikke ændrer sig mere efter det er ret simpel.
På det gamle forum var der en del personer der gik efter at stige i graderne.
Det gjorde at vi til sidst droppede alle titler.
Bortset fra det, så kan jeg ikke helt se hvorfor du synes det er et problem?
Man kan jo bare kigge på hvor mange indlæg du har skrevet, så ved man jo godt at du har været her længe.
Bortset fra det, så kan jeg ikke helt se hvorfor du synes det er et problem?
Man kan jo bare kigge på hvor mange indlæg du har skrevet, så ved man jo godt at du har været her længe.
Det hele skulle tages med en meget stor potion ironi..:D Jeg er fuldstændig ligeglad med om det ændrer sig og for mig skyld kunne man fjerne titlerne helt.. Just a joke:)
Hvad skal man skrive for at smide et youtube klip ind i forumet.
Fx. dette link: http://www.youtube.com/watch?v=2OoOlvQnhfo&feature=related
du skriver youtube tagget indeholdende "koden" til filmen dvs. i dit tilfælde
http://www.youtube.com/watch?v=2OoOlvQnhfo&feature=related er 2OoOlvQnhfo koden...
Er jeg den eneste som har fået rimelig lange load-tider på forum efter de nye reklamer er kommet på? Det virker som om den loader en del af siden og så står det helt stille i nogle sekunder mens den venter på reklamerne.
ChristianR
25-11-2008, 19:10
Er der nogen adminstratorer med lidt alternativ tøjstil, siden der pludselig forsvandt en hel tråd i off topic-film?:lolol:
det er fordi der er admins, som ikke syntes det er fedt med en tråd på dette forum, som ender med bitch-slapping fra alle sider.
SantasLittleHelper
25-11-2008, 19:25
Jeg har tit problemer med at loade forsiden i kamptrådene pga madsens corner der ser helt forkert ud. jeg kan ikke scrolle op og ned i madsens corner, men kun til siden så hele koden kun er 1 enkelt linie. er det kun mig der har det problem?
ChristianR
25-11-2008, 19:27
Ok, fair nok. Af det jeg læste, var der bare ikke en særlig dårlig/hård tone. Slet ikke i forhold til så mange andre tråde:)
Ok, fair nok. Af det jeg læste, var der bare ikke en særlig dårlig/hård tone. Slet ikke i forhold til så mange andre tråde:)
Nogle gange ser pøblen anderledes på det. I Sovjetunionen var der nok også mange mennesker der mente deres diskussioner og meninger enten var underholdende eller bidragende. Vi må vende os til at oldtrafford.dk er og bliver Manchester Uniteds Nordkorea. Man burde melde det ... ;)
SantasLittleHelper
28-11-2008, 18:10
Jeg har tit problemer med at loade forsiden i kamptrådene pga madsens corner der ser helt forkert ud. jeg kan ikke scrolle op og ned i madsens corner, men kun til siden så hele koden kun er 1 enkelt linie. er det kun mig der har det problem? Nevermind, jeg fandt selv ud af det.. Det var skype der fuckede alle tallene op for future reference..
Det var der tendens til at blive og det var mere end almindeligt unødvendigt når nu tråden intet havde med fodbold eller united at gøre.
ChristianR
29-11-2008, 04:14
Det var der tendens til at blive og det var mere end almindeligt unødvendigt når nu tråden intet havde med fodbold eller united at gøre.
Jojo. Nu heller ikke fordi jeg decideret bokker mig. Synes måske bar at det var lidt "Nord Korea" at hele tråden pludselig forsvandt uden, der havde været tegn på en større diskussion, af hvad jeg havde havde set i hvert fald:)
MUFC=Champions
30-11-2008, 16:30
Kan man egentlig ændre sit navn?
United DK
30-11-2008, 16:35
Kan man egentlig ændre sit navn?
Det er der da ingen grund til. Dit navn passer da perfekt. ;)
MUFC=Champions
30-11-2008, 16:53
Det er der da ingen grund til. Dit navn passer da perfekt. ;)
Det kan du have ret i :D
Du kan sende en mail til mig hvi du vil have ændret dit navn. Martin@oldtrafford.dk
United DK
14-12-2008, 12:31
Jeg har egentlig ikke lagt mærke til det, før for noget tid siden, men kamptrådsforummet hedder stadig "Kamptråde 2007/08", og selvom det er en bagatel, så kunne man måske ændre navnet til "Kamptråde 2008/09", og så arkivere kamptrådene fra sidste sæson, ligesom man har gjort med kamptrådene fra 06/07 sæsonen. Hvis det er et for stort arbejde, så fred være med det, det er ikke noget, der ødelægger min dag, men det er bare for, at det ser lidt mere gennemført ud.
Hvordan lægger man et billed op ved siden af sit profil navn?
Hvordan lægger man et billed op ved siden af sit profil navn?
Gå ind i profil og så i avatar, så det hele der, hvordan du skal gøre.
"Note: Hvis du har en brugerdefineret avatar og vælger den option, vil den blive slettet."
Hvad er en brugerdefineret avatar?
Cantona66
01-02-2009, 21:33
hvordan kan man slette sin profil eller ændre profil navn??
hvordan kan man slette sin profil eller ændre profil navn??
Du kan hverken slette din profil eller ændre navn - det er kun en administrator, der kan det. Skriv en PM til Casper. :)
Yes.! Kontakt en admin hvis du vil have ændret dit navn/slettet din profil..
Glory Man United
02-02-2009, 08:56
Hvem har kidnappet Robinho? Vi har ikke hørt fra ham, siden hans navnebror røg til Shitty....eller var det egentlig ham?
Jeg undrer mig også over Robinho ikke er i blandt os mere. Selvom han var meget kritisk, var han underholdende og have en masse gode pointer. Typer som ham, kan efter min mening godt lige mangle på dette forum.
Du kan sende en mail til mig på Martin@oldtrafford.dk og så ændrer jeg det.
Er der noget sted hvor man kan ændre på indlæg pr side? Har ledt og ledt men kan bare ikke finde det. (hvis det altså er der)
Og så har der sneget sig et par skønhedsfejl ind med noget engelsk hist og her...
På forhånd tak,
Er der noget sted hvor man kan ændre på indlæg pr side? Har ledt og ledt men kan bare ikke finde det. (hvis det altså er der)
Og så har der sneget sig et par skønhedsfejl ind med noget engelsk hist og her...
På forhånd tak,
Hvad mener du helt præcist? En side, hvor du kan se alle dine indlæg og så rette i dem?
På forhånd tak,
Profil -> Præferencer -> Scroll lidt ned og der er en flip-down bar hvor du kan vælge op til 40 indlæg/side.
Hvad mener du helt præcist? En side, hvor du kan se alle dine indlæg og så rette i dem?
Nej ikke helt :)
På mange forums er det sådan at man kan vælge om man vil have vist et vist antal indlæg pr siden (plejer vist at være 10, 20, 30, 40 eller 50). Ville bare være rart hvis man kunne få flere indlæg pr side så man ikke skulle skifte side hele tiden, men det lader ikke til at være en option. Jeg har i hvert fald ikke fundet den, men også derfor jeg spørger :)
Profil -> Præferencer -> Scroll lidt ned og der er en flip-down bar hvor du kan vælge op til 40 indlæg/side.
Præcis det jeg ledte efter. Ved ikek hvordan jeg kan have overset det før. Jeg gir en øl :D
Hvordan er det nu liiige man indsætter et billed fra sin computer? Eller skal det være direkte fra URL?
dannigizmo
28-12-2009, 11:55
Det skal være fra en URL. Du kan finde en guide her (http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126)
har siddet og ledt lidt efter et svar..
hvem styrer det med hvad der står under ens forum havn..
F.eks nu er mit talent.. Hvordan er jeg blevet det ? og i hvilken sport ? (ej spøg til side..) :D
kan dog godt regne den ud med hvem der er redaktør og alt sådan noget ;)
men er gået fra medlem - erfaren medlem - talent.. :P
Don Kafai
06-04-2010, 23:14
har siddet og ledt lidt efter et svar..
hvem styrer det med hvad der står under ens forum havn..
F.eks nu er mit talent.. Hvordan er jeg blevet det ? og i hvilken sport ? (ej spøg til side..) :D
kan dog godt regne den ud med hvem der er redaktør og alt sådan noget ;)
men er gået fra medlem - erfaren medlem - talent.. :P
Det er mig der styrer hvad der står under dit navn.
Før var det Nyt medlem, medlem og erfarent medlem.
Nu er der kommet lidt flere muligheder, og du får ny titel når du når en milepæl.
Det er mig der styrer hvad der står under dit navn.
Før var det Nyt medlem, medlem og erfarent medlem.
Nu er der kommet lidt flere muligheder, og du får ny titel når du når en milepæl.
Super :)
Det lyder jo som en super idé ;)
hvor er mile pælene egentlig ? :D
Don Kafai
06-04-2010, 23:29
Super :)
Det lyder jo som en super idé ;)
hvor er mile pælene egentlig ? :D
Af frygt for spam er vi blevet enige om ikke at udmelde det.
Meeeen, er man lidt skarp så kan man jo nogenlunde finde ud af det ved at kigge på nogle af de andre brugeres indlæg og status :D
Af frygt for spam er vi blevet enige om ikke at udmelde det.
Meeeen, er man lidt skarp så kan man jo nogenlunde finde ud af det ved at kigge på nogle af de andre brugeres indlæg og status :D
Det er også fair nok ;)
Jeg går igang, gemmer mig i en kælder og begynder at studere de andres titler, for at finde en sammenhæng.. eller :P
Specielt angående brug af video og streams
Det er tilladt at linke til Tube-sites, men husk at bruge den indbyggede funktion, så videoerne kan fremgå integreret og embedded i forumtrådene.
Hvad er Tube sites?
ChristianR
27-11-2011, 12:58
Hvad er Tube sites?
En side som Redtube.com. Link du bare løs ;)
Don Kafai
27-11-2011, 13:00
Hvad er Tube sites?
Primært YouTube, og Google Video. Der er dog kun en indbygget funktion til førstnævnte, så links herfra foretrækkes naturligvis.
Primært YouTube, og Google Video. Der er dog kun en indbygget funktion til førstnævnte, så links herfra foretrækkes naturligvis.
De regler der gælder for brugerne gælder vel også for skribenterne? I så fald er videoen i denne artikel vist ikke helt "lovlig" i forhold til forumreglerne.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14562
De regler der gælder for brugerne gælder vel også for skribenterne? I så fald er videoen i denne artikel vist ikke helt "lovlig" i forhold til forumreglerne.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14562
Der gælder at Tube-sites er tilladte. Den nyhed du linker til indeholder en video fra et tube-site. Det har dog intet med de regler her på forum. Der er ingen regler der gælder for skribenterne udover dansk lovgivning og almindelig god skik.
At der er regler på forummet, er for at det hele ikke skal stikke helt af.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.