Se fuld version : PL: Fulham - Manchester United
United-Allan33
20-12-2009, 09:00
Jeg kan egentlig godt forstå folks næsten opgivende indlæg efter gårdsdagens kamp... Jeg er selv skuffet, og er efterhånden begyndt at tvivle lidt på om det bliver 4 i træk.. Hvilket jeg dog også tvivlede på inden sæsonen, også inden vi solgte Ronaldo..
At vinde 4 i træk ar svært i sig selv...
At vi PT befinder os en en semi krise, skyldes bla de mange skader, som gør at vores bedste midtbane spiller, Darren Fletcher, bliver ofret som højreback plus hans eventuelle erstatning på midten Carrick spiller ved siden af ham som midtforsvar.. Det er jo aldrig ideelt at spille med 3-4-5 valg i en svær udekamp. Synes dog også Fergie har haft nogle underlige valg... Jeg kan godt forstå han vælger at starte med 3 centrale midtbanespillere, der skal hjælpe det meget svækkede forsvar.. men synes i kampen mod Villa valgte han de helt forkerte indskiftninger, og det samme var tilfældet igår.. Jeg havde gerne set Obertan komme ind, så vi kunne få noget gennembrudskraft i begge sider.. Vores midtbane tilbød INTET offensivt igår.. Scholes behøver man ikke snakke om, Gibson kan bare ikke, og iøvrigt så synes jeg hans skud begynder at tage overhånd, og Anderson synes jeg bare ikke har det store offensive kreativitet i sig, kanon spiller men ikke som kreativ spiller, der mangler han enoerm meget endnu.. Vores angreb igår var jo ikke tilstede, mange var efter Owen med god grund, men Rooney var ikke meget bedre...
Jeg håber på at hvis vores skade situation fortsætter, at Fergie har modet til at satse med to fløjspillere eller give nogle af vores unge forsvars spillere chancen for at ihvertfald få frigivet Fletcher..
Jeg håber at vi henter en offensiv spiller til klubben i januar om det er en angriber eller kreativ midtbane, men vi mangler ihvertfald et eller andet...
Mesterskabet er selvfølgelig ikke tabt endnu. Hvis Chelsea vinder i dag, er der 6 point. Det er selvsagt meget, men det kan ændre sig på kort tid. Vi tabte jo selv 6 point på to kampe mod Liverpool og Fulham sidste sæson. Men det er ikke så Chelsea, jeg frygter. Det er os selv. For vi har virkelig ikke været gode i den her sæson. Der har været enkelte kampe, momenter, men samlet set, har det ikke været godt nok. Dels skyldes det forsvaret og skaderne, men offensivt har vi heller ikke fundet en kontinuerlig platform. Vi ved ikke, hvem der skal tage ansvar og hvordan det skal gøres. Somregel i vores kampe, er det en dødbold eller et øjebliks magi, der kan føre til vores scoringer. Derfor tror jeg ikke, at vi mestre i denne omgang. Selvfølgelig kan vi forbedre os og det skal vi også, men vi skal forbedre os markant. Der er mange ting som skal blive bedre. Først og fremmest så jeg gerne snart, når skadeshelvedet er overstået, at vi begyndte at finde en stortset fast start 11'er. Personligt vil jeg gerne få en kamp ud af systemet med en hurtig kamp efter, men jeg tror det er positivt, at vi får 7-8 dage nu. Dels kan spillere komme sig, og Fergie kan få rettet op på nogle af problemerne. Igår var en forfærdelig dag. Den var pinlig og ydmygende, men vi er Manchester United og vi rejser os altid efter nederlag, og denne gang skal ikke blive en undtagelse.
C'mon United!
Bud Spencer
20-12-2009, 11:05
Jeg har været helt nede i kuldkælderen efter igår, og jeg har virkelig svært ved at se noget positivt ved det hele overhovedet. Kampen igår, var jo helt forfærdelig og når jeg samtidig kigger over på Chelsea, kan jeg slet ikke forestille mig, at de taber 3-0 til et engelsk middelhold. Det hele er utrolig frustrerene og lige på nuværende tidspunkt kan jeg ikke forestille mig, at vi står efter 38. runde, står med pokalen i hænderne. (Men lad os se, når Chelsea igen har tabt en kamp, om jeg så ikke får troen på tingene tilbage)
Jeg har været helt nede i kuldkælderen efter igår, og jeg har virkelig svært ved at se noget positivt ved det hele overhovedet. Kampen igår, var jo helt forfærdelig og når jeg samtidig kigger over på Chelsea, kan jeg slet ikke forestille mig, at de taber 3-0 til et engelsk middelhold. Det hele er utrolig frustrerene og lige på nuværende tidspunkt kan jeg ikke forestille mig, at vi står efter 38. runde, står med pokalen i hænderne. (Men lad os se, når Chelsea igen har tabt en kamp, om jeg så ikke får troen på tingene tilbage)
Men de tabte 3-1 til Wigan og det havde du vel ikke forestillet dig? Eller er et 3-0 nederlag utopi, mens et 3-1 nederlag er helt forståeligt?
Ej, det jeg prøver, at sige er bare at man ikke tror et hold kan tabe til et hold der på papiret er dårligere, men det ser vi jo weekend efter weekend, stort set. Så alt håb er ikke ude endnu :)
Selv om vi havde stillet med stærkeste opstilling er en udekamp mod Fulham altid svær (de seneste sæsoner, har de jo gjort det svært for os på Craven Cottage - og i ´07 vandt vi jo kun med nød og næppe, hvilket var ganske urimeligt!).
Jeg synes faktisk vi gør det ok, vores skades situation taget i betragtning. Spillerne gør det bedste de kan, men at spille midterforsvar overfor Zamora eks., når man er midtbanespiller er sku ikke en let opgave..!
Hvordan ville Chelsea lige stille op hvis Terry, Carvalho, Alex, Ivanovic, A.Cole, Belletti og Ferreira var ukampdygtige??
Lad os nu se hvordan deres spil kører når deres afrikanske spillere er væk i januar måned...
Ja vores spil er ikke prangende, men når man ikke har kontinuitet week-in / week-out, så er det svært for alle at finde rytmen når skadessituationen gør, at ens plads på holdet jævnligt skifter.
Når det er sagt, så så jeg meget gerne at der skete lidt på transfermarkedet til vinter - eller ihvertfald til sommer. Bonjour Benzema anybody??
Det der virkelig irriterer mig for tiden er Fergies valg af spillere. Når man ENDELIG har en fuldblodsforsvarsback, så skal han sgu da benyttes, så vi forhelvede kan udnytte Fletchers kvaliteter.
Fabio kunne sgu da godt have spillet en halvleg og så kunne vi have taget den derfra.
Når både Fletcher og Carrick er nede i forsvaret, så har vi virkelig ingen på midtbanen, der kan lægge et pres udover Anderson, men han skal have assistance. Gibson er IMO forrygende ringe, og Scholes SKAL IKKE spille fysiskpræget kamp, der bliver han jordet, og det er ikke første gang, men snarere 10. eller 20. gange. Scholes er fantastisk at have med, når vi er på OT og møder andre hold under TOP 4. Det er desværre hans fremskredne alder, der gør det umuligt for ham at deltage i slagsmålene på midten.
Det er virkelig de valg, der irriterer mig. Når Fabio er godkendt til kampen, så lad ham dog starte inde. Om det så er en halv time, så udnyt det og sæt Fletcher på kanten. Så kunne det have været, at man i de 30 minutter pryglede igennem med et tempo, så Fulham kunne ligne statister.
Jeg ved godt, at jeg kan fremstå bagklog nu, men det irriterer mig. 5 nederlag i 18 kampe .... det er uhørt, hvis man gerne vil være mestre i PL.
@ Dines.
Chelsea er måske ikke gode i år spillemæssigt, de er bare hamrende stabile. De minder meget rigtigt meget om os sidste år. Vi var ikke forrygende, men vi skrabede de point ind, der i sidste ende gjorde, at vi vandt.
Elendig indsats, ingen tvuvl om det, men mener dog ikke mesterskabet er tabt - der skal dog en helt anden indstilling til, hvis vi vil vinde PL igen.
Godt nok har vi ufatteligt mange skader, men det berettiger ikke til at spile fuldstændigt ladt i næsten hele kampen. VI havde to perioder, hvor vi spillede godt og havde kontrol over tingene, men det spil formår vi ikke at holde.
Pinlig indsats, men det er squ ikke slut endnu, vi kan godt komme igen. Vil dog kræve vi snart får vores skadede spillere tilbage.
TK var vel den eneste, som kunne være tilfreds med sin indsats, men ikke nemt at være i målet, når der intet forsvar er..
Jamen, intet er jo afgjort endnu. I er stadig favoritter. Chelski er altså ikke så frygtindgydende, som folk gør dem til, særligt dem der ser engelsk fodbold. Deres hold er jo utrolig gammelt. Fulham er favoritter til titlen sammen med ARsenal vis det fortsatter.
Om Chelsea er frygtindgydende eller ej, ved jeg ikke, men de er pisse effektive.
@ Dines.
Chelsea er måske ikke gode i år spillemæssigt, de er bare hamrende stabile. De minder meget rigtigt meget om os sidste år. Vi var ikke forrygende, men vi skrabede de point ind, der i sidste ende gjorde, at vi vandt.
På hjemmebane har Chelsea ja, gjort stortset rent bord. Men der har været et par svipsere ude mod Wigan, Villa og City, hvilket beviser, at de ikke er uovervindelige. Jeg er stadig forbløffet over, at vi er med i mesterskabskampen med 5 nederlag. Selv i sæsonen 2005/2006 havde vi kun tabt to kampe omkring juletid, og var alligevel på det tidspunkt omkring 9 point efter, så vidt jeg husker. Selvfølgelig havde vi så spillet flere uafgjorte, men alligevel. Chelsea er heller ikke sindsyg stærke i denne sæson, og har udover Arsenal-kampen i november ikke imponeret mig synderligt. Mod os var de f.eks. heldige med de 3 point. Så derfor anser jeg det stadig som muligt, men det kræver, at vi forbedrer os. For 5 nederlag mere i foråret kan ikke række til mesterskab.
nielzon21
20-12-2009, 14:03
Den her kamp skal glemmes hurtigst muligt, hvis vi stadig skal have troen på et 4. mesterskab i træk.
Igår var en ufattelig pinlig affære fra Uniteds side af. 5 nederlag indtil videre er simpelthen for mange hvis man vil stå med pokalen i maj.
Jeg har, som jeg gav udtryk for efter nederlaget til Chelsea, stadig ingen tro på at vi vinder mesterskabet i år. Vi må satse på at reserverne kan tage en pokaltitel for os, og så gå efter en top 3 placering i ligaen.
På hjemmebane har Chelsea ja, gjort stortset rent bord. Men der har været et par svipsere ude mod Wigan, Villa og City, hvilket beviser, at de ikke er uovervindelige. Jeg er stadig forbløffet over, at vi er med i mesterskabskampen med 5 nederlag. Selv i sæsonen 2005/2006 havde vi kun tabt to kampe omkring juletid, og var alligevel på det tidspunkt omkring 9 point efter, så vidt jeg husker. Selvfølgelig havde vi så spillet flere uafgjorte, men alligevel. Chelsea er heller ikke sindsyg stærke i denne sæson, og har udover Arsenal-kampen i november ikke imponeret mig synderligt. Mod os var de f.eks. heldige med de 3 point. Så derfor anser jeg det stadig som muligt, men det kræver, at vi forbedrer os. For 5 nederlag mere i foråret kan ikke række til mesterskab.
Jamen i min verden skal et tophold også gøre rent bord på hjemmebane. Der SKAL den hedde 19-0-0. I min romantiske verden skal der simpelthen være så meget dominans på hjemembane, at man skal frygte, når man besøger stadionet. Jeg kan godt acceptere en enkelt svipsere i form af uafgjort, men så er der ikke mere. Og der er vi allerede lavet nok svipsere og udebane skal der også være en vis dominans.
Jamen i min verden skal et tophold også gøre rent bord på hjemmebane. Der SKAL den hedde 19-0-0. I min romantiske verden skal der simpelthen være så meget dominans på hjemembane, at man skal frygte, når man besøger stadionet. Jeg kan godt acceptere en enkelt svipsere i form af uafgjort, men så er der ikke mere. Og der er vi allerede lavet nok svipsere og udebane skal der også være en vis dominans.
Jamen stortset enig. Og det er måske lige de procenter, der adskiller United-Chelsea i år. For under normale United-sæsoner ville vi også have ligget bedre i svinget med det antal point Chelsea har fået skrabet sammen.
Jamen stortset enig. Og det er måske lige de procenter, der adskiller United-Chelsea i år. For under normale United-sæsoner ville vi også have ligget bedre i svinget med det antal point Chelsea har fået skrabet sammen.
Ja og det er her, jeg frygter Chelsea. De skraber de nødvendige point ind til sig i modsætning til os, skader eller ej. Angreb er det bedste forsvar, men her sejler vi kraftdeme også.
United DK
20-12-2009, 14:38
Uanset hvordan og hvorledes, så er mesterskabet ikke tabt, før det er matematisk umuligt, og jeg kunne sagtens forestille mig, at West Ham rammer dagen i dag, og får point ud af deres kamp mod Chelsea.
Uanset hvordan og hvorledes, så er mesterskabet ikke tabt, før det er matematisk umuligt, og jeg kunne sagtens forestille mig, at West Ham rammer dagen i dag, og får point ud af deres kamp mod Chelsea.
Det har du selvfølgelig ret i, men er det måske ikke ret meget alarmerende at man allerede har tabt 5 kampe i 18 kampe? Vi er kun lige knap halvvejs, og vi har allerede indkasseret 5 nederlag, hvor vi som "bonus" i disse kampe, slet ikke har scoret? Er det overhovedet sket før, at vi er på så højt et antal kampe, hvor vi kke har scoret i nederlag?
Er Arsenal-kampen ikke den eneste, vi har vendt, eller har jeg glemt en i denne sæson (har jeg sikkert)
- Der skulle et tvivlsomt straffe til og et selvmål, før at vi vendte den. Og så er der CSKA Moskva kampen, der endte uafgjort, men jeg synes, jeg kan se de konsekvenser, folk som "robinho" i sommers proklamerede så højlydt.
United DK
20-12-2009, 14:55
Det har du selvfølgelig ret i, men er det måske ikke ret meget alarmerende at man allerede har tabt 5 kampe i 18 kampe? Vi er kun lige knap halvvejs, og vi har allerede indkasseret 5 nederlag, hvor vi som "bonus" i disse kampe, slet ikke har scoret? Er det overhovedet sket før, at vi er på så højt et antal kampe, hvor vi kke har scoret i nederlag?
Aner det ikke, men en gang skal jo være den første. Jeg mindes at Bayern München engang blev tysk mester, selvom de tabte 9 eller 10 kampe ud af 34, ikke at det er sammenlignligt, men man kan ikke altid bruge historien til noget.
Vi kan jo heller ikke vide, om vi i går oplevede det sidste nederlag i denne sæson, det er svært at sige. Det skulle jo ikke undre optimisten her, at det var tilfældet.
Er Arsenal-kampen ikke den eneste, vi har vendt, eller har jeg glemt en i denne sæson (har jeg sikkert)
- Der skulle et tvivlsomt straffe til og et selvmål, før at vi vendte den. Og så er der CSKA Moskva kampen, der endte uafgjort, men jeg synes, jeg kan se de konsekvenser, folk som "robinho" i sommers proklamerede så højlydt.
Vi var alle klar over, at Ronaldos farvel ville kræve en omvæltning, som vi egentlig har klaret ganske fint i mine øjne. Vi vendte 0-1 til 3-1 på White Hart Lane, og spillede en af de bedste kampe de senere år, og generelt synes jeg vi har spillet ganske udemærket. At vi måske ikke som tidligere, har været fantastiske til at vende kampe, hvor vi er kommet bagud, det ser jeg mere som et tilfældet, end det er tegn på manglende klasse ift. tidligere. Det er måske også fordi, at jeg synes forklaringen med Ronaldos exit er for nem, den er simpelthen for oplagt, og hvis der ikke skal mere til, så siger det jo lidt om, at vores trup generelt ikke er meget værd i længden, og at vi kun holder os oppe, fordi vi har verdens bedste manager, der har formået at få det absolut bedste ud af et sparsomt materiale.
Man bliver ikke ligefrem optimist når ferguson selv går ud og siger han ingen lys kan se forenden af tunnelen.
Rooney er klart min ynglingsspiller, men tror aldrig han bliver den vilde målscorer. han har ikke scoret i cl. Han har lavet 12 liga mål, hvilket er meget godt, men 4 af dem er på straffe, og han har brændt mange chancer.
Fabio skule have startet inde idag på backen, så vi kunne have haft flecter på midtbanen. Obertan skulle efter min mening have spillet venstre føj.
Mesterskabet er ikke tabt endnu, men det ser ikke for godt ud. Slet ikk som vi spiller i tiden.
Håber vi har fået nogle flere klar til d.27 december.
Aner det ikke, men en gang skal jo være den første. Jeg mindes at Bayern München engang blev tysk mester, selvom de tabte 9 eller 10 kampe ud af 34, ikke at det er sammenlignligt, men man kan ikke altid bruge historien til noget.
Vi kan jo heller ikke vide, om vi i går oplevede det sidste nederlag i denne sæson, det er svært at sige. Det skulle jo ikke undre optimisten her, at det var tilfældet.
Vi var alle klar over, at Ronaldos farvel ville kræve en omvæltning, som vi egentlig har klaret ganske fint i mine øjne. Vi vendte 0-1 til 3-1 på White Hart Lane, og spillede en af de bedste kampe de senere år, og generelt synes jeg vi har spillet ganske udemærket. At vi måske ikke som tidligere, har været fantastiske til at vende kampe, hvor vi er kommet bagud, det ser jeg mere som et tilfældet, end det er tegn på manglende klasse ift. tidligere. Det er måske også fordi, at jeg synes forklaringen med Ronaldos exit er for nem, den er simpelthen for oplagt, og hvis der ikke skal mere til, så siger det jo lidt om, at vores trup generelt ikke er meget værd i længden, og at vi kun holder os oppe, fordi vi har verdens bedste manager, der har formået at få det absolut bedste ud af et sparsomt materiale.
Det er godt, du kan give mig optimismen tilbage med Bayern-eksemplet, men den bliver lige så hurtigt slukket, når jeg tænker på, at mestrene i PL de sidste par år har højest tabt 6 kampe. Som du siger, skal vi ikke kun forholde os statistisk men alligevel.
Nårh ja, der var den gode Tottenham-kamp, godt du nævnte den
Mht. Ronaldo. Tjaaa. Jeg synes mere, at det er til at se, hvor meget Ronaldo betød. Det er ligesom, at spillerne har solgt deres fodboldtalent for at være spiller hos United og servicere Ronaldo. Nu, hvor han er væk, er den irriterende tendens til at give bolden til vores bedste og bare kgige på stadig eksisterende. Flere af spillerne tror, at Rooney kan det hele på egen hånd. Det irriterer mig, at man ikke udnytter det bedre det talent, der eksisterer.
Det er godt, du kan give mig optimismen tilbage med Bayern-eksemplet, men den bliver lige så hurtigt slukket, når jeg tænker på, at mestrene i PL de sidste par år har højest tabt 6 kampe. Som du siger, skal vi ikke kun forholde os statistisk men alligevel.
Det er også vigtigt at huske at Premier League i år er og bliver tættere end nogensinde før. Holdene lige under toppen som Manchester City, Tottenham og Aston Villa har investeret heftigt og er blevet langt stærkere. Det samme gælder Sunderland, og et hold som Fulham er under fantastisk ledelse af Roy Hodgson blevet en faktor i Premier League de sidste 2 sæsoner. Og så er det vel svært at huske en oprykker-trio, der er så stærk som det er tilfældet i år med Burnley, Wolves og Birmingham. Samtidig er toppen blevet svækket - man må erkende at United ikke er så velspillende som de sidste par år og Liverpool er helt til rotterne.
Dette års PL-vinder kommer til at vinde ligaen med færre point end det har været tilfældet i lang tid, det er jeg ganske overbevist om, og vi kommer heller ikke til at se de massive point-forskelle, der tidligere har præget ligaen.
Dermed ikke sagt at vi kommer til at vinde ligaen med 10 nederlag, men som ligaen har udviklet sig i år, er der utvivlsomt en større chance, for at det kan lade sig gøre, selv med 5+ nederlag.
Stuhrdrengen
20-12-2009, 15:20
Forstår ikke hvorfor folk er så utilfredse. Ja, det var ikke imponerende igår, og vi tabte fortjent til et middelmådigt hold. Men for kort tid siden var vi 5 point bagud, og pludselig var vi ved at overtage førstepladsen et par runder efter. Det skyldes at Chelsea absolut ikke er så stabile som man tidligere har set. United har i denne sæson vist klassen adskillige gange, og i topkampen mod Chelsea var det udelukkende uheld at vi ikke vandt. Jeg kan sagtens se Chelsea knække sammen, når man ikke har Drogba under African Nations, præcis som Arsenal gjorde det da Persie røg ud.
De sidste par kampe har været hårde, med en skadesrække som jeg ikke kan huske lignende. Nederlag til Aston Villa og Fulham kan ske i sådan en situation. De næste kampe lyder på Hull, Wigan, Birmingham, Burney og Hull igen. Det er altså kampe hvor vi godt kan 15 point selvom vi har mange skader. Derefter er holdet sikkert tilbage i en noget stærkere formation. Chelsea har dog også et let program den næste tid, så det er ikke sikkert vi henter så meget på dem lige nu.
United har i mine øjne ikke brug for panikindkøb, men bør i stedet fortsætte det gode arbejde med at spille den nye generation sammen og styrke holdet som helhed. Og de som mener at Scholes er færdige, snakker jo i rent frustration. Scholes er stærk og er vigtig del af holdet, præcis ligesom Giggs er det.
Coach-Nico
20-12-2009, 16:16
Tror ikke at jeg har været så skuffet over Fergie's taktik siden han i CL finalen i '99 lagde ud med giggs på højre og becks på venstre fløj (så vidt jeg husker).
Jeg har sjældent set et så stort taktisk selvmål som i kampen i går. At manden så slet ikke indser katastrofen og går tilbage til alm. 4-4-2 i pausen er en skandale på højde med stein bagger.
Jeg er målløs og orker ikke at uddybe al min frustration!!
Cantona66
20-12-2009, 18:16
Nu har jeg læst en del af de indlæg der er blevet skrevet kort efter kampen og jeg var også frusteret over kampen helt sikket men det er ikke slut før til maj.
Vi er hårdt ramt af skader og ja man burde mene at vi uanset skader skulle slå Fulham, men men Fulham havde faktisk inden kampen mod os taget 13 af 15 mulig point og sidste sæson spillet vi oz en dårlig kamp mod fulham og tabte 2-0 så jeg synes ikke vi skal lægge os ned og opgive for i år og sælge halvdelen af holdet.
PL er blevet mere hård og der er ikke så mange nemme hold mere så derfor tror jeg at dem der bliver mester taber mere end 5 kampe i år.
Op på hesten igen
UNITED4EVER
tjarligdrengen
20-12-2009, 19:30
Tror ikke at jeg har været så skuffet over Fergie's taktik siden han i CL finalen i '99 lagde ud med giggs på højre og becks på venstre fløj (så vidt jeg husker).
Jeg har sjældent set et så stort taktisk selvmål som i kampen i går. At manden så slet ikke indser katastrofen og går tilbage til alm. 4-4-2 i pausen er en skandale på højde med stein bagger.
Jeg er målløs og orker ikke at uddybe al min frustration!!
Mener nu det var Blomquist der var venstre og Becks i midten..
Jeg var/er også frustreret over taktiken igår, fatter slet ikke at Fabio ikke skulle starte på backen og så kunne Flechter have leget med på midten. Og så var det hammerirriterende at vi ikke spillede med en decideret venstrefløj :S
Der er nok mange unge her?? Har holdt med United siden ca. 1982 og kan nu godt huske alle årene uden :trophy:er. Det er som om folk slet ikke kan forstå, at alle hold i PL , snart har fået gode spillere, er blevet bedre organiseret og har fået flere penge. Jeg siger godt for fodbolden, men skidt for dem, der tro United hvert eneste år skal vinde alt.
And right you are. Jeg selv har dog kun været fan siden 96', fantastisk år :)
Men jeg må tilstå, jeg kan forstå at PL er en super hård liga, og ingen skal fortælle mig at La Liga er hårdere. PL er virkelig en hård konkurrence. Chelsea og Man United har domineret de sidste 10 år, med få undtagelser i form af Arsenal. Vi har trods alt 6 PL titler fra det nye årtusinde. Og at tro united hvert år, vinder alt der kan vindes, bare lige sådan, fordi det har vi sku altid gjort, og uden nederlag, jamen så det sku en big mistake. Fordi der kommer perioder hvor truppen skal bygges op igen, og jeg vil sige vores trup blev godt rustet sammen i de 3 sæsoner United levede uden PL titel (03-06). Og vi svarede så igen med en rigtig god trup, med 3 PL titler, CL, Carling cup og VM for Club hold. Man kan ikke forvente guld og grønne skove evigt og altid.
Vi er nu bare i endnu af de sæsoner, hvor holdet viser sig utrolig stærkt til tider, og svagt til andre. Vi skal nok kommme igen.
We'll keep the red flag flying high! :trophy:
Nu tror jeg ikke det ville have hjulpet noget at sp. 4-4-2 i 2. halvleg, eftersom første mål i 2. halvleg bliver scoret efter 20 sek, og hvor det iøvrigt er Evra der bliver rundet nede ved hjørneflaget. Nr 2 scoring er efter en dødbold.
Det der er frustrerende, er at vi ikke er istand til at skabe noget som helst. jeg kan se at mange roser rooney`s indsats, jeg mener derimod den er rigtig dårlig, han kæmper bevares, men taktisk er han en katestrofe, han løber rundt nede på midten, hvilket gør at Anderson ikke har noget rum at løbe i, og Owen er overladt til sig selv oppe foran, og kan slet ikke hamle op med Fulham`s forsvar. Nu fik vi en lille håndsrækning af west ham idag, forhåbentlig kan det give spillerne lidt mere optimisme.
Lad os håbe der er nogle forsvars spillere klar til næste kamp, Fletcher og Carrick er i befinder sig ihvertfald ikke særlig godt dernede.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.