Se fuld version : Ny Beckham
Aquarium
27-05-2007, 06:46
Vores ven Ronaldo er hurtig, top scorer og kan drible, men en ting er han ikke god til og det er at sparke frispark. Han har et giftigt spark når det lykkedes for ham at udføre det rigtigt, men det er også 1 ud af 50-100 gange at det lykkes! resten bliver sparket over, ved siden af eller bare i muren. Vi har brug for en frisparksskytte som vores gode gamle Beckham som kan levere de bedste frispark i verden imo. Nu hvor Bale tager til tottenham, hvem synes i vi skal få fat på? Hvem synes i ellers skal tage frispark fremover? Af de spillere der er rygtet til united er der ikke umiddelbart en decideret frisparksekspert. Jeg synes Giggsy har et meget farligt frispark og gider godt se ham sparke uniteds frispark i fremtiden, med mindre ronaldo får rettet sigtet næste sæson.
Jeg fatter ikke hvorfor Scholes ikke tager dem. Ser ham gang på gang lave de mest præcise afleveringer over næsten en halv banelænge. Bare den i dybden til Giggs i FA Cup finalen fik mig til at springe op af stolen af begejstring.
Ronaldo skal tage langt ude, og tæt på skal enten Rooney eller Giggs tag. Det kommer lidt an på hvilken side det er på. Men som jer andre, savner jeg også nogle gange vi kan få et "nemt" frisparksmål, og vi hele tiden ikke skal spille os igennem forsvaret.
så real madrid kampen igår og kan sige at vi lige så godt kan glemme at finde en ny beckham.. der findes ingen i verden der er ligeså god som ham til at lægge indlæg og skyde frispark..
Dahlmann
27-05-2007, 11:42
det er her ddet virkelig ærgrer mig at spurs de fik bale, for han har virkelig et godt skud på frispark... ronaldo placerer altid bolden lige i muren og det er til at få spat af at se på... fatter virkelig ikke at han bliver ved med at tage dem...
Nu er det vel egentlig ligegyldigt om bolden ryger lige i muren eller få cm over overliggeren, det eneste der tæller er jo mål. Så hvis Ronaldo bare har samme scoringsrate som Giggs eller Rooney kunne have, er jeg faktisk ligeglad med om alle de brændte ryger ud over sidelinien.
Ronaldo skal tage langt ude, og tæt på skal enten Rooney eller Giggs tag. Det kommer lidt an på hvilken side det er på. Men som jer andre, savner jeg også nogle gange vi kan få et "nemt" frisparksmål, og vi hele tiden ikke skal spille os igennem forsvaret.
Det kommer muren nu ikke længere væk af, at det er længere ude.
Jeg synes frisparkstjansen burde stå mellem Giggs, Scholes eller måske Rooney.
Der er sikkert spillere, der har et bedre 'frisparks-ben' end man lige skulle tro. Men vil slutte mig til koret af folk, der mildest talt er piss* trætte af at Ronaldo konstant skal sparke den alle andre steder hen, end på mål.
Det kommer muren nu ikke længere væk af, at det er længere ude.
Nej, men det gør målet.. og eftersom Ronaldos skud er kraftfulde men ikke dykker specielt meget så ville det være perfekt at have ham til at sparke langt udefra.. Og så synes jeg Rooney skal have chancen når det er lidt tættere på..
Hvis vi nu henter Torres, kan han tage frisparkene
Don Kafai
28-05-2007, 15:20
Morten Gamst Pedersen er svaret.
Han har de sygeste dødbolde. Et hjørnespark til Blackburn er som et halvt straffespark.
Det er måske lige at overdrive, men MGP er den spiller i PL som sparker de bedste dødbolde imo. Et køb af ham vil ikke blot løse vores kant-problem når giggs stopper, men også sikre at vores frispark, hjørnespark og indlæg bliver så skarpe som overhovedet muligt.
Morten Gamst Pedersen er svaret.
Han har de sygeste dødbolde. Et hjørnespark til Blackburn er som et halvt straffespark.
Det er måske lige at overdrive, men MGP er den spiller i PL som sparker de bedste dødbolde imo. Et køb af ham vil ikke blot løse vores kant-problem når giggs stopper, men også sikre at vores frispark, hjørnespark og indlæg bliver så skarpe som overhovedet muligt.
jeg så meget gerne at vi købte Gamst.. han har gjort det kanon hos blackburn og jeg tror virkelig også at han kunne blive en kæmpe gevinst for os og så arbejder han også hårdt hele tiden..
MGP er en ideel spiller for os. God på dødbolde, kæmpe arbejdsrate og ikke mindst talent. Jeg ser ham meget gerne, og MEGET hellere end Nani. Pedersen deltager nemlig også i det defensive, og er klar sekundet efter i det offensive.. Kanon all-round spiller, ville rigtig gerne have ham!
MUFC=Champions
28-05-2007, 20:39
Jeg tror også Gamst ville være et genialt køb. Men hvis vi ikke får ham synes jeg også at Giggs og Scholes skal tage frisparkene.
Aquarium
29-05-2007, 07:35
MGP er en ideel spiller for os. God på dødbolde, kæmpe arbejdsrate og ikke mindst talent. Jeg ser ham meget gerne, og MEGET hellere end Nani. Pedersen deltager nemlig også i det defensive, og er klar sekundet efter i det offensive.. Kanon all-round spiller, ville rigtig gerne have ham!
og så er han United Fan. Jeg ser ham også gerne i united sammen med torres. Med hensyn til nani så vil jeg ikke have han spiller for en anden klub i england end united. jeg bliver så sur hvis spurs får ham.
Liverpool_sucks
01-06-2007, 00:04
Jeg har set anderson score på et frispark med landsholdet (eurosport)
Og to andre med fc porto på nettet!!
Jeg fatter ikke hvorfor Scholes ikke tager dem. Ser ham gang på gang lave de mest præcise afleveringer over næsten en halv banelænge. Bare den i dybden til Giggs i FA Cup finalen fik mig til at springe op af stolen af begejstring.
Præcis! Scholes har endvidere et mega hårdt spark. Det helt vildt så stor skudstyrke han besidder.
Jeg læste i det nye nummer af FourFourtwo, at Gary Neville en dag under en træning løb hen og for at pisse i en busk, hvor Scholes så lægger an til skud og rammer ham lige i røven :D
Det må have set sjovt ud :Bouncing:
Folk snakker om at købe Gamsten.... men hey, hvor fanden skulle han spille så? Jeg er selv stor fan af ham, men nu er midtbanen altså aaaalt for bredt besat.
KaptajnKjaer
03-06-2007, 15:49
Nogen der ved om Nani, Anderson eller Hargreaves har evner indenfor dødbolde? Jeg ved ihvertfald at Hargreaves har taget en del hjørne i Bayern, og hans indlæg er ganske gode.
Smaakage
03-06-2007, 15:54
Nogen der ved om Nani, Anderson eller Hargreaves har evner indenfor dødbolde? Jeg ved ihvertfald at Hargreaves har taget en del hjørne i Bayern, og hans indlæg er ganske gode.
Anderson har jeg i hvert fald set banke et par bolde ind på frispark, men jeg kan også finde flotte klip af Ronaldo på frispark. Vi finder nok først ud af det når de tiltræder
Er der ikke en som kan smide et link op med frispark med anderson.. kan ikke selv finde noget ?
Liverpool_sucks
03-06-2007, 19:04
Er der ikke en som kan smide et link op med frispark med anderson.. kan ikke selv finde noget ?
de er med i denne film
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=267
de er med i denne film
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=267
tak!!
jeg synes også Scholes, Rooney eller Giggs skulle sparke, men en Anderson er også et godt bud
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.