Se fuld version : Mikaël Silvestre
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBpQUN40A2xWAZWbnkFsTUM_KxdOze2 wPzyuh4-iygT5d0_sX8
Mikaël Silvestre
Født: 9. august 1977
Land: Frankrig
Klub: Werder Bremen
Silvestre bliver nok solgt her til sommer - men hvor meget tror I vi kan få for ham?
Jeg håber at han bliver solgt her til sommer. Vi har ikke rigtigt noget at bruge ham til. Jeg tror desvære ikke at vi kan få mere end £ 3-4 mio for ham
Manden bliver 30 til sommer og har spillet historisk ringe i denne sæson. Ham får vi ikke mange penge for.
Men der kan ikke været meget tvivl om at han skal skydes afsted til sommer. Det vil være langt bedre at få prøvet nogle af vores ungdomsspillere af i stedet for.
Jonasjinos
03-05-2007, 11:22
det ville være langt bedre at komme af med silvestre og så købe Gareth Bale i southampton og så lade ham stille og roligt komme ind på førsteholdet.
Jeg mener at Silvestre har været for skadet i denne sæson til at man kan dømme ham om hvorledes han har spillet dårligt.
En spiller som Heinze skal f.eks. ikke bruges centralt, men som back. Jeg så hellere at vi solgte Heinze (til Juventus eller havd nu rygterne siger), beholdte Silvestre som en god reserve for Vidic og Rio, og købte Bale.
Smaakage
03-05-2007, 13:10
Silvestre skal sælges. Efter sommerferien bør der være for mange foran ham for en plads i holdet.
Han kan spille venstre- og centralforsvar, og der har vi efter sommerferien:
Vidic, Rio, Heinze, Evra, Brown og Pique. Derfor er Silvestre unødvendig, og skulle vi komme i nød, så så jeg hellere nogle unge spillere få chancen.
Silvestre har bevist at han ikke har klassen til United, så han skal have lov til at prøve et andet sted
Silvestre skal væk, men hvem gider at dog at købe ham ?
Silvestre skal væk, men hvem gider at dog at købe ham ?
Der skal nok være en middelklub i Europa som vil bruge lidt penge på Silvestre.. Men ja, tror han bliver solgt til sommer, og jeg kan heller ikke se han har nogen fremtid i United. Han kan ikke slå hverken Vidic, Brown eller Rio af i midten og både Evra og Heinze er bedre end ham som back.
Mon ikke Pique eller J. Evans overtager hans plads, hvis ikke de forbliver på udlån, og man henter Bale ind..
Han er simpelthen ikke god nok, og jeg synes han skal afsted til sommer.
Gronkjor
04-05-2007, 20:18
Jeg synes også bare, at vi skal af med ham til sommer. Ellers får spillere som Pique Cathcart og andre forsvarstalenter heller aldrig chancen:D
Jeg synes heller ikke at Silvestre er hver at beholde...
Derudover skal vi køre Piqué ind som reserve i midtforsvar og
højreback og leje Evans ud et år mere...
http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/silvestre_oensket_av_bordeaux
Fint med mig. Lad bare Silvestre tage til Bordeaux, han er langt fra holdet i United. Hans plads kan overtages af Pique og Evans..
Silvestre har fået det absolut meste ud af sit begrænsede talent ved at repræsentere Inter, United og landsholdet. Han har vist en god indstilling til tingene, men han har aldrig haft niveaet til at spille for en engelsk topklub. Sælg ham til højest bydende.
Jeg synes altså at for nogle år siden var Silvestre rigtigt god.. det er først her de seneste år hvor han har lignet en kylling uden hoved... Det bliver en glæde at se Silvestre i et andet hold trøje i stedet for United.
Jeg synes også at Silvestre var god og havde niveuet for nogle år siden, men at han har mistet det de seneste par sæsoner (måske pga. nogle skader), men jeg synes at det er fint hvis vi kan sælge ham nu, da jeg synes vi skal satse på de unge
http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/silvestre_oensket_av_bordeaux
Fint med mig. Lad bare Silvestre tage til Bordeaux, han er langt fra holdet i United. Hans plads kan overtages af Pique og Evans..
Tja, nu skal Pique og Evans først vise hvad de overhovedet kan udrette. De begge unge og har (stort set) ingen førsteholdskampe på bagen for United. Men hvis Pique og Evans kan vise samme takter, som i Zaragoza og Sunderland, så må jeg indrømme at Silvestre ser ret overflødig ud.
Han skal bare væk. Et han er rigtig ringe, og så kan de unge ligeså godt få chancen. Ja - han skal bare væk.
Jeg frygter og tror, at han bliver på Old Trafford, hvis vi sælger Heinze.
Det er ikke sikkert - hvis Evans får chancen, så har vi stadig Evra, Evans og O'shea, så mon ikke stadig Silvestre vil være i overskud?
http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=137089
Mikael Silvestre fra Man. United til Newcastle
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Under middel
Note: Silvestre skal have afvist skiftet, fordi han ikke vil spille på hold med Joey Barton.
det kan jeg så godt forstå han ikke vil....
Fletcherfan
02-09-2007, 14:15
Silvestre SKAL ud... Han er så pisseringe, at det er ikke til at holde ud. Og det har han været lige siden han kom. Og så har det været godt, at de andre har været så gode, at Uniteds niveau ikke er faldet så meget. Men ud med Silvestre så snart der er en klub der byder på ham... Han ville ikke klare sig i superligaen så dårlig han er...
Nu er transfervinduet lukket, så jeg synes det er lidt tåbeligt, at begynde at snakke om hvem der skal sælges.
Som jeg sagde i en anden tråd, så skal vi forsøge at holde fokus på det vi har, og helt ærligt, så er Silvestre da bedre end ingenting.
Hvor er Silvestre egentlig henne? Er han skadet, da han ikke spiller eller er på bænken? Han står ikke på physioroom eller noget?
Hvor er Silvestre egentlig henne? Er han skadet, da han ikke spiller eller er på bænken? Han står ikke på physioroom eller noget?
Vi må have 16 spillere med til hver kamp, så tror bare han får en pause. O'Shea er vidst heller ikke den, der har fået mest spilletid.
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7603
Virkelig sur nyhed. Jeg er, i modsætning til mange andre, ikke så kritisk overfor hans spil, men ser ham samtidig heller ikke som nogen stjernespiller. Mod Everton igår, synes jeg, at han gjorde det tilfredsstillende.
Altid ærgeligt med lange skader :(
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7603
Virkelig sur nyhed. Jeg er, i modsætning til mange andre, ikke så kritisk overfor hans spil, men ser ham samtidig heller ikke som nogen stjernespiller. Mod Everton igår, synes jeg, at han gjorde det tilfredsstillende.
Altid ærgeligt med lange skader :(
Det er virkelig synd for ham specielt hvis vi får de problemmer vi havde sidste år med mange skader i forsvaret og så allerede at have en ude resten af året:(
lidt mærkeligt næsten alle vores franskmænd er skadet meget af tiden saha, silvestre vi har kun evra tilbage, man skulle næsten advarer dem mod at komme til United;)
Flax_Generous
16-09-2007, 20:45
Han spillede ellers ganske solidt mod Everton - og Evra var ligeledes strålende på venstrekanten. Trist for Silvestre. Jeg tænkte nok, at det var noget alvorligt. Det så rigtig, rigtig grimt ud.
Men så må vi skynde os at have O'Shea tilbage. Ellers må Evans og Pique prøves derude.
Synes faktisk det er ret alvorligt at vi nu hverken har heinze, eller silvestre til venstre backen. Så er vi altså mere end almindeligt tyndt besat. Altså jeg elsker O´shea, og hans fighterhjerte. Men hans evner som venstre back er temmlig begrænsede..
Nu kunne vi godt have brugt Heinze. Med O'Shea og Silvestre ude er Evra stort set vores eneste mulighed på venstreback. Heldigvis kan Jonny Evans også spille positionen, og han har prøvet at spille på højt niveau.
Utroligt synd for Silvestre, personligt ser jeg ikke noget lys i ham, men det er altid synd når en spiller skal sidde ude på linien så lang tid som det er tilfældet med Silvestre.
Ser vi bort fra spilleren og ser på klubben, så ser vi nu lidt tynde ud på venstre back, så for alt i verden må Evra ikke blive skadet, ellers så står den måske på back arbejde for Giggsy. Da O'shea er ude og Pique er ikke decideret back og Sir Alex vil måske vurdere at Evans endnu ikke er klar til en stamplads.
Selvom jeg ikke mener at Silvestre har klassen til united mere, så er det stadig utrolig syndt for ham, at han skal være ude med en sådan skade, i en hel sæson!
PerRonaldo
16-09-2007, 21:21
vi har ærget os over salget af Smith, nu kan vi ærgre os igen, denne gang over salget af Heinze. Ved godt begge spillere ikke ville blive i klubben, men slev ønskede at forlade os! Vi ser rigtig tynde ud der.. Baines til januar! ;)
man.utd25
16-09-2007, 21:26
det er en skam med Silvestre, nu ser den venstre kant lidt tynd ud, håber ikke vi skal til at have en masse skader det er nitten
Mon ikke vi har heldet på vores side, så Evra holder sig skadesfri i de par uger O'Shea er ude.
Ellers kunne det være Evans kunne lave en "Spector", og gøre det godt.
Liverpool_sucks
16-09-2007, 21:35
vi har ærget os over salget af Smith, nu kan vi ærgre os igen, denne gang over salget af Heinze. Ved godt begge spillere ikke ville blive i klubben, men slev ønskede at forlade os! Vi ser rigtig tynde ud der.. Baines til januar! ;)
hvornår blev heinze solgt..?
I netop overståede transfervindue til Real Madrid.
Var det for sjovt? ;)
Liverpool_sucks
16-09-2007, 21:51
trist.. Jeg kan ikke forstå ham..?
troede at han havde det godt på holdet..
Ærgeligt med Silvestres langtidsskade. Selv om han ikke er fast mand, kommer vi nu til at se tynde ud på venstreback plads. Det er ikke mange uger siden, at Heinze blev solgt, og nu er Silly også væk resten af sæsonen. Det betyder, at Evra bliver utrolig vigtig for os, og det baner samtidigt vejen for et par yngre spillere. Nani vil fx ikke skulle bekymre sig om, hvorvidt Evra skal spille venstre midtbane. Mens O`Shea og Pique kan være heldige at få tjansen som venstre back nogle gange i løbet af sæsonen.
andreas723
16-09-2007, 22:12
Silvestres skade gør jo, at bredden svækkes. Men vi alle ved jo, at O'Shea er en udmærket venstreback. Det var jo der, at han fik sit store gennembrud, så når han er klar igen, mener jeg, at vi er dækket fint ind på den position.
Med O´Shea klar mener jeg heller ikke der er nogen problemer på venstreback i hvert fald resten af sæsonen. Hvis bare evra kan holdes skadesfri og så kan vi jo bruge o´shea i cuppen for at aflaste evra på den position
trist.. Jeg kan ikke forstå ham..?
troede at han havde det godt på holdet..
Du mangler at bruge den der smillie der blinker.. for jeg regner da med at det er ironi....:confused:
Synd for Silvestre, men generelt kommer det ikke til at betyde det store andet end på bredden. Derimod for Pique og Evans nok en del chancer i løbet af denne periode med kun Evra som venstreback, og det er jo kun godt hvis de allerede nu får lidt spilletid til de om nolge år måske skal til at starte inde.
Smaakage
17-09-2007, 08:20
Uden virkelig at blive et r*vhul overfor Silvestre nu, så har jeg svært ved at være alt for ked af at Silvestre er ude resten af sæsonen. Der skal ikke herske tvivl om at jeg meget gerne så Silvestre solgt før sæsonen, og jeg var træt af at se ham på venstre back igår og Evra på venstre wing.
Med Silvestre ude nu kan Evra holdes på venstre back hvor han er absolut bedst, og Nani og Giggs kan skiftes om venstre wing istedet for at skulle have en tredje mand at kæmpe imod også.
Derudover ser jeg også helelre Evans og Pique få chancen på holdet, da det er to spillere med kæmpe talent og forhåbentligt en stor fremtid, hvorimod Silvestre er ved at være oppe i årene, og allerede nu ikke god nok til United imo.
Uden at skulle fryde sig over en så led skade, så kan jeg ikke beklage mig
Glory Man United
17-09-2007, 08:26
Jeg er enig. Man lider jo med manden, for en alvorlig skade er aldrig sjov. Men Silvestre har bare ikke klassen til at spille for os.
Problemet er nu, at O´Shea også ser ud til at være ude i flere uger, og det efterlader et problem, da Evra jo også en gang imellem skal have et hvil, nu hvor CL går igang. Evans har jeg ALDRIG set spille, og Pique er vist bedst i midterforsvaret (alternativt højre back).
O'Shea er ude i 6 uger. Så indtil da vil Evans og evt Pique vikariere på backen, hvis ikke Evra er klar.
Evans har spillet der en del gange for Nordirland, så det er der ingen problemer med..
Michaelkp
17-09-2007, 09:18
Uden virkelig at blive et r*vhul overfor Silvestre nu, så har jeg svært ved at være alt for ked af at Silvestre er ude resten af sæsonen. Der skal ikke herske tvivl om at jeg meget gerne så Silvestre solgt før sæsonen, og jeg var træt af at se ham på venstre back igår og Evra på venstre wing.
Med Silvestre ude nu kan Evra holdes på venstre back hvor han er absolut bedst, og Nani og Giggs kan skiftes om venstre wing istedet for at skulle have en tredje mand at kæmpe imod også.
Derudover ser jeg også helelre Evans og Pique få chancen på holdet, da det er to spillere med kæmpe talent og forhåbentligt en stor fremtid, hvorimod Silvestre er ved at være oppe i årene, og allerede nu ikke god nok til United imo.
Enig i ALT, det var just præcis det samme jeg ville skrive:D
også enig i ALT... jeg har også udtalt dette, da han blev skadet i sidste sæson, dog var jeg nok lidt for meget fremme i skoene, så jeg blev svinet:D :D :lolol:
Det er da ærgeligt for manden, men meget enig i at han ikke rigtigt har hvad der kræves for at spille for united mere..
Fletcherfan
22-09-2007, 14:23
Det er da ærgeligt for manden, men meget enig i at han ikke rigtigt har hvad der kræves for at spille for united mere..
Mere??? Manden har ALTID været pissedårlig, og jeg forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre, at en SÅ dårlig spiller kan få 8-9 år i United... Nu bliver han i hvertfald ikke solgt før juli og United køber nok heller ikke den ønskede angriber i januar...
Tja, det er svært at finde én, der gider varme bænken konstant og samtidig har et form for talent. Efter Evra, så deles O'Shea og Silvestre om at være andetvalg på backen.
Så alt i alt er jeg tilfreds med Silvestre som spiller, når man tænker på, at han skal være 2./3. valg.
Glory Man United
24-09-2007, 13:34
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7650
Godt at skaden ikke er så alvorlig.......rykker dog nok ikke en milimeter mht Uniteds mesterskabschancer :D
Glory Man United
18-03-2008, 14:50
Puha....håber Evra holder sig skadesfri de næste to måneder :)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8462
Parkohargo
18-03-2008, 14:54
Puha....håber Evra holder sig skadesfri de næste to måneder :)
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8462
det er sku fint nok han snart er tilbage. Så har vi da i det mindste en bredere trup hvilket altid er rart...synes sku heller ikke han er så ringe endda. Som reserve er han vel ok og have siddende.. men han ryger vel til sommer uanset hvad.
Glory Man United
18-03-2008, 14:57
det er sku fint nok han snart er tilbage. Så har vi da i det mindste en bredere trup hvilket altid er rart...synes sku heller ikke han er så ringe endda. Som reserve er han vel ok og have siddende.. men han ryger vel til sommer uanset hvad.
Ser så hellere O´Shea. Hvis Silvestre er 2. valg. så er det helt klart på venstre-backen, at vi har den dårligste back-up.
Og jo Parkohargo.....jeg synes sgu, at han er ringe ;)
Parkohargo
18-03-2008, 15:04
Ser så hellere O´Shea. Hvis Silvestre er 2. valg. så er det helt klart på venstre-backen, at vi har den dårligste back-up.
Og jo Parkohargo.....jeg synes sgu, at han er ringe ;)
vil da også hellere se O'shea som backup. Men siden Silvestre har været her i så mange år må han vel ha gjordt bare et eller andet rigtigt....!? dog ikke fordi jeg har set ham spille særlig meget overhovedet...
Kan huske éen god ting han har lavet.. og det var hans aflevering til Rooney i Arsenal kampen for nogle år tilbage.:)
Han var min yndlingspiller på unitedholdet for en 5 år siden, så jeg har god tro til ham, måske bare håb, men tilbage, det skal han =)
Glory Man United
18-03-2008, 15:18
Han var min yndlingspiller på unitedholdet for en 5 år siden, så jeg har god tro til ham, måske bare håb, men tilbage, det skal han =)
Self fint, at hans skade er ovre, helt klart. Men jeg må altså spørge: Når du siger "men tilbage, det skal han"....mener du så i startopstillingen? Og hvis ja, hvem skal så sættes af? Evra, Rio, Vidic???
Silvestre er alt for dårlig til vores startopstilling men fint han er tilbage.
Ser dog ikke den store fremtid i manden. Vil hellere bruge O´Shea på venstreback og Piqué/Brown centralt.
Fint nok at Silvestre er tilbage - han er en fin backup, men heller ikke mere... han har mistet meget af sit talent de seneste par sæsoner
Han skal bare væk :) Længere er den ikke. Han er 30 år nu og manden har været skadesplaget de sidste 2-3 år, så bare vi kan få 2-3 mio pund. så er jeg tilfreds :D
Han må, for min skyld, gerne blive, medmindre han står i vejen for nogle af de modne talenter hos reserverne.
Han er udmærket som reserve, så jeg synes ikke vi skal ud og købe en ny back, når vi har ham. Han kender holdet og har rutinen, så jeg gider ikke smide ham af.
United DK
18-03-2008, 16:11
Silvestre er og bliver ringe, og det har han altid været. Jeg ville hellere hente Evans hjem fra Sunderland, end at have Silvestre på holdet.
Self fint, at hans skade er ovre, helt klart. Men jeg må altså spørge: Når du siger "men tilbage, det skal han"....mener du så i startopstillingen? Og hvis ja, hvem skal så sættes af? Evra, Rio, Vidic???
Nej sgu :). Min optimisme omkring ham stammer rent ud fra dengang jeg syntes han klarede et kanont godt job. Og på samme måde som jeg med årene lærte at synes solskjær var en af de mest geniale spillere på holdet, på trods af hans kvaliteter selvfølgelig ikke er nok til en startopstilling ser jeg gerne at silvestre er en mulighed når skaderne indtræffer, eller der skal køres rotation. Der skal i hvert fald nogle dårlige præstationer på banen til før jeg ikke tror på det mere.
Jeg er lidt mærkelig med hensyn til yndlingsspillere på holdet. Udviklede en fascination af evra da ingen troede på ham grundet hans første halve år. Og på samme måde er brown nok den spiller jeg vægter højst. Og silvestre vil jeg også gerne beholde. Han er ikke på samme højde som fletcher og brown, men geniale reservespillere. Og selv fletcher ser jeg gerne få mere tid, og brown overtage mere og mere for gary.
Flax_Generous
18-03-2008, 16:17
Han må, for min skyld, gerne blive, medmindre han står i vejen for nogle af de modne talenter hos reserverne.
Han er udmærket som reserve, så jeg synes ikke vi skal ud og købe en ny back, når vi har ham. Han kender holdet og har rutinen, så jeg gider ikke smide ham af.
Helt enig. Han er slet ikke god nok til at være fast mand, men som aflastning og reserve til Evra er han acceptabel. Han er god til at gå med frem og rimelig hurtig. Han glemmer nogle gange at tænke sig om, men alt i alt er det fint at have ham i truppen. Og som jeg ser vores hold nu spærrer han ikke for nogle store talenter. Simpson kunne måske bruges som venstre back (som han er blevet et par gange på reserveholdet), men det er vel egentlig bare O'Shea som han skubber væk som 1. reserve på venstre backen.
Silvestre er og bliver ringe, og det har han altid været. Jeg ville hellere hente Evans hjem fra Sunderland, end at have Silvestre på holdet.
Han har da været god?! da han var fast venstreback i starten af 00'erne, var han da rigtig god, men jeg er enig i at han har mistet en masse af sit talent de seneste sæsoner, grundet mange skader
United DK
18-03-2008, 16:24
Han har da været god?! da han var fast venstreback i starten af 00'erne, var han da rigtig god, men jeg er enig i at han har mistet en masse af sit talent de seneste sæsoner, grundet mange skader
Hver sin mening, men jeg har aldrig synes han har været god. I hvert fald ikke god nok til Manchester United.
Silvestre er en god backup, men mere bliver han heller aldrig. Desværre har Fergie stor fidus til ham, så han er meget ofte imo at finde i startopstillingerne.
Hl-Glory
19-03-2008, 19:18
Godt at få ham tilbage, selvom han back-up.
Gary må også snart gerne være klar.
alle så sidste år hvor mange skader vi pludselig fik i mod sæspn afslutningen nede i forsvaret, derfor er det vigtigt vi har alle amnd klar nede i det bagerste.
Silvestre er en god backup, men mere bliver han heller aldrig. Desværre har Fergie stor fidus til ham, så han er meget ofte imo at finde i startopstillingerne.
Han har været skadet meget af den tid Evra har været i klubben, så det er svært at sige. I denne sæson var han jo nærmest kun i opstillingen fordi vi brugte Giggs i angrebet i stedet for Rooney, og derfor flyttede Evra op på wingen.
Jeg ser United's reservekamp mod Newcastle direkte (på MUTV, Viasat Sport 2), hvor Silvestre og Foster spiller. Føj, man skulle faktisk tro Silvestre spillede i en bundklub som Derby. Jeg synes -efter min mening- desværre ikke hans præstasion/fremskridt er godt nok, hvis man også vuderer det fra førsteholdets side, om hvordan han vil præstere dér.
Så synes jeg Gary Nevilles fremskridt har været en del bedre, og han har krydrede det med mål. Det kan også være en chance -næste sæson-, at Neville faktisk har muligheden for at smide Brown ud af startopstillingen, så han igen kan plante sin bagdel på sin game startplads. :) - Med andre ord: Neville gøre meget bedre fremskridt end Silvetre og han er meget bedre end franskeren. Og hvis Silvestre kan komme på førsteholdet, så kan Neville i hvertfald få sin førsteholds startplads tilbage!
pølsemanden
28-03-2008, 16:51
Jeg ser United's reservekamp mod Newcastle direkte (på MUTV, Viasat Sport 2), hvor Silvestre og Foster spiller. Føj, man skulle faktisk tro Silvestre spillede i en bundklub som Derby. Jeg synes -efter min mening- desværre ikke hans præstasion/fremskridt er godt nok, hvis man også vuderer det fra førsteholdets side, om hvordan han vil præstere dér.
Så synes jeg Gary Nevilles fremskridt har været en del bedre, og han har krydrede det med mål. Det kan også være en chance -næste sæson-, at Neville faktisk har muligheden for at smide Brown ud af startopstillingen, så han igen kan plante sin bagdel på sin game startplads. :) - Med andre ord: Neville gøre meget bedre fremskridt end Silvetre og han er meget bedre end franskeren.
Franskmanden* ;)
Arrh.. Det vidste jeg godt :D Det er ikke første gang det er sket, men det kommer bare ud, uden at tænke over det. Norsker :mad: Nordmand :)
Håber Laurent Blanc gør alvor og henter Silvestre tilbage til Frankrig. Har aldrig været særlig stor fan af den mand. Kan huske da han blev skiftet ind til sin debut i en show-kamp på Old Trafford. På hans første boldberøring rammer han bolden forkert i et forsøg på at sparke et indlæg væk og bolden hamrer op på stolpen! Så lavede Sir Alex også den fejl at prøve ham i midterforsvaret hvilket Silvestre også prøvede på landsholdet. (Nogen der kan huske EM i Portugal? Tror han kostede to straffespark i tre kampe!) Så har hans mange skader heller ikke været heldigt... Hellere satse på ungdommen, eller endnu bedre køb Bale i Tottenham... De vil jo allgevel ikke bruge ham!
Vi henter ikke Bale i år. Vi havde chancen og muligheden sidste sommer, men valgte ikke at slå til. Desuden har han været skadet store dele af den netop overståede sæson, så han bliver i Spurs..
Hvis Silvestre sælges, skal der vel ske lidt i forsvaret. Så har vi kun Evra til venstreback, med O'Shea og evt Evans som reserver..
Parkohargo
30-05-2008, 12:31
Umiddelbart gjorde Silvestre et fint indtryk da han gjorde comeback ved de sidste par kampe i sæsonen. Hvis han kan holde den form synes jeg ikke vi skal sælge ham, da han altså ikke er så dårlig og have som reserve som mange gør ham til.
schousboe9
30-05-2008, 12:34
Nej, han har sku været meget dejlig at have som back-up her til de sidste par uger når man tænker på alle de kampe Evra har spillet uden hvile. Så længe det er den rolle, han skal udfylde, synes jeg heller ikke vi skal af med ham.
Vil dog lige understrege, at jeg aldrig har været fan af den mand (og slet ikke som midterforsvar!), men de der 10 kampe om året kan han vel godt få.
Manchester City-manager Mark Hughes er parat til at skrive med Mikael Silvestre fra Manchester United. (News of the World)
Kraftdeme på tide!
Kraftdeme på tide!
Håber godt nok ikke han ryger til city! Han er en dygtig spiller, som ville ødelægge sit forhold til United, ved at skifte til City...
Håber godt nok ikke han ryger til city! Han er en dygtig spiller, som ville ødelægge sit forhold til United, ved at skifte til City...
Jeg mangler lige en smiley der blinker.. For det må da være ironisk...
Jeg mangler lige en smiley der blinker.. For det må da være ironisk...
Det er det på ingen måde. Jeg synes det ville være iorden hvis han skifter, men han skal ikke til City. Så ville jeg hellere beholde ham i United...
Det er det på ingen måde. Jeg synes det ville være iorden hvis han skifter, men han skal ikke til City. Så ville jeg hellere beholde ham i United...
Nå på den måde.. Nej, det ville ikke gøre det store for min skyld.. Der er nogle jeg ville være mere imod, at sælge til Shitty.. Men Silvestre, kan smutte derhen hvor han vil for min skyld.. Føler ikke noget for ham..
Celtic og Gordon Strachan afviser rygterne om, at Silvestre skulle være på vej til Skotland. De kan slet ikke hamle op med hans lønninger, siger Strachan..
Kraftdeme på tide!
hehe - så ham også gerne ryge afsted.. er sådan set ligeglad hvorhen, han ryger..Han har ikke gjort noget for os de seneste sæsoner (ved godt han har været skadet), og nu har vi altså klasseerstatninger til hans plads(er).
Synes ikke, vi har brug for ham som back-up, da vi har O'Shea, som (til nød) kan udfylde diverse pladser..
Celtic og Gordon Strachan afviser rygterne om, at Silvestre skulle være på vej til Skotland. De kan slet ikke hamle op med hans lønninger, siger Strachan..
Synes jeg har været fremme for lidt tid siden.. United blev kritiseret for deres høje lønninger - og på en måde kan man sige, at vi skyder os selv lidt i foden ved at have disse lønninger...
Desuden, var det så ikke noget med, at Silvestre har ønske om en testimonialkamp??
ChristianR
18-08-2008, 12:14
hehe - så ham også gerne ryge afsted.. er sådan set ligeglad hvorhen, han ryger..Han har ikke gjort noget for os de seneste sæsoner (ved godt han har været skadet), og nu har vi altså klasseerstatninger til hans plads(er).
Synes ikke, vi har brug for ham som back-up, da vi har O'Shea, som (til nød) kan udfylde diverse pladser..
Synes jeg har været fremme for lidt tid siden.. United blev kritiseret for deres høje lønninger - og på en måde kan man sige, at vi skyder os selv lidt i foden ved at have disse lønninger...
Desuden, var det så ikke noget med, at Silvestre har ønske om en testimonialkamp??
Vi har nu nok ikke højere lønninger end de andre absolutte topklubber i Europa.
Normalt kan man få en tetmonialkampmp, når man har spillet for klubben i 10 år. Det har Silvestre så vidt jeg husker først om et års tid, men kunne da forestille mig, at han hellere end gerne bliver det år. Han er trods alt nok stadig 2. valget til veesntrebacken.
Håber ikke Silvestre skifter da jeg synes han er en glimrende back up til Evra. Håber han kan holde sig fra skader og så er jeg sikker på han nok skal få et fint år. Synes han viste sidste år ude mod Chelsea at han stadig har niveauet og det var lækkert at se.... Håber ikke han skifter men ikke sådan at jeg vil flæbe tårer de næste mange nætter hvis han gør :D....
Vi har nu nok ikke højere lønninger end de andre absolutte topklubber i Europa.
Normalt kan man få en tetmonialkampmp, når man har spillet for klubben i 10 år. Det har Silvestre så vidt jeg husker først om et års tid, men kunne da forestille mig, at han hellere end gerne bliver det år. Han er trods alt nok stadig 2. valget til veesntrebacken.
Nej jeg tror heller ikke, vi har højere lønninger end de absolutte topklubber i Europa - men IMO skal man passe på med ikke at give "middelmådige" spillere en højere løn, blot fordi man er topklub. (Jeg har dog ingen anelse om, hva Silvestres løn er).
Ved godt, Silvestre mangleer et år, inden han kan få sin testimonialkamp, men jeg mener, han har udtalt, at han ønsker at blive et år endnu for at få den kamp..
Mht. han er 2. valg på venstrebacken, så tror jeg ikke, der vil gå lang tid, før Fabio er klart 2. valg (såfremt han får spilletid) - han skulle jo angiveligt være den "store" af ham og Rafael..
dannigizmo
20-08-2008, 22:02
Held og lykke til Silvestre. Kan ikke se, hvad Arsenal vil med ham, men okay - en franskmand mere i klubben.
Jeg har som sådan aldrig haft noget imod Tweety personligt, men jeg har aldrig følt mig sikker, når han var på venstrebacken.
Og selvom valget så lige faldt på Arsenal, så vil jeg da håbe for ham, at hans karriere får et tiltrængt løft. Han har været en tro klubmand, der ikke har brokket sig over den manglende spilletid. Ingen prima donna der.
Tak for alt. Sør for at spille mange kampe, og hjælp dine gamle venner. Kan heller ikke se, hvad Arsenal vil med ham?
SantasLittleHelper
20-08-2008, 22:09
En ganske fornuftig spiller som kun Wenger ved hvad han vil bruge til. Det er jo ikke ligefrem fordi han er bedre end nogle af dem de har. I så fald vil jeg ønske Arsenal held og lykke i nedrykningskampen.
Silvestre til Arsenal! Det havde jeg aldrig troet ??
VonKoblenz
20-08-2008, 22:15
Jeg er ekstremt skuffet og vred, det kan man virkelig ikke tillade sig. Så har han åbenbart aldrig været fuldkommen red devil.
United DK
20-08-2008, 22:21
Der røg han lige i min sorte bog...
Den talte ellers kun Paul Ince, men nu er der to.
Typisk Wenger: Medierne har så svært ved at gennemskue hvad han laver, først idag blev han kædet sammen med Arsenal og samme dag bliver det officielt.
Velkommen til Silvestre, han bliver selfølgelig ikke fast mand, men han har en enorm rutine og vil være god udenfor banen, og så er det enormt billigt.
OnlyUnited
20-08-2008, 22:30
som hleb13 siger er det nok pga rutinen trods arsenals unge trup, tror ikke han bliver fast man
Hold da kæft jeg var overrasket da jeg læste nyheden på forsiden.
Jeg havde tidligere i dag snakket med en af mine venner, og jeg sagde at Silvestre under ingen omstændighed kom til Arsenal - så ville mna hellere sælge ham billigt til en fransk klub e.l. (lige som Heinze-sagen)
Glæder mig til at se hvordan Arsenal fansne tager imorgen ham, jeg har ihvert fald mistet respekten for ham.
Hvad vil Arsenal dog bruge ham til? De kan selvfølgelig bruge hans erfaring og rutine, men mener han høre til en mellem klub i England, eller bare hjemme i Frankrig.
Glæder mig til at se hvor meget Arsenal har betalt for ham...
Typisk Wenger: Medierne har så svært ved at gennemskue hvad han laver, først idag blev han kædet sammen med Arsenal og samme dag bliver det officielt.
Velkommen til Silvestre, han bliver selfølgelig ikke fast mand, men han har en enorm rutine og vil være god udenfor banen, og så er det enormt billigt.
Tænk hvis Toure blir skadet - så stiller i med all in fransk på forsvarskæden
Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy
Tænk hvis Toure blir skadet - så stiller i med all in fransk på forsvarskæden
Sagna - Gallas - Silvestre - ClichyTror jeg ikke er så sikkert ;) Djourou er måske foran ham, og måske er Senderos også..
Men kunne da være sjovt med ren Fransk ..
Held og lykke til Silvest, havde håbet han ville blive et år mere og få sin testimonial, det havde han fortjent. En god mand, der ikke brokkede sig over at få lidt splinter i røven over at sidde på bænken.
Men kunne da være sjovt med ren Fransk ..
Synes du virkelig?
Synes du virkelig?tjae, hvorfor ikke! er skide ligeglad med om de er fra Afrika, Danmark eller Frankrig ;) Bare for at se hvad medierne siger til det, men vil jo selfølgelig hellere have at Kolo ikke bliver skadet.
Et helt igennem underligt skifte. United får formentlig ikke det store for ham, og han skifter vel sådan set bare fra en rolle som reserve for Evra til en rolle som reserve for Clichy.
Jeg er dog overrasket over, at folk kan ryge op i det røde felt over skiftet og sammenligne det med Paul Ince. Han var tredjevalg til sin favoritposition, og var ved at blive overhalet af Fabio, med et år tilbage af kontrakten. En kontrakt, som med statsgaranti ikke var blevet forlænget. Så fik han et tilbud fra Arsenal og tog chancen. Det kan jeg altså ikke få ondt i bagdelen af.
Ince skiftede til Liverpool decideret for at hævne sig mod Ferguson og United, det er omtrent 100 gange værre. Arsenal er en konkurrent, de er jo ikke en rival på samme måde.
Jeg tror det er den største overraskelse jeg har fået ved at læse en nyhed på oldtrafford.dk Jeg her aldrig troet at United ville sælge Silvestre til Arsenal.
Først og fremmest har jeg været meget overbevist om at Mikael ville blive det sidste år for at får sin testimonial-kamp.
Han er i min sorte bog nu...det lugter lagt væk af forrederri, og han ved at alle fansene vil blive mega irreteret over det. Men på den anden side, er jeg meget overrasket over at SAF sælger en sådan spiller til Arsenal.
En ting er sikkert: Jeg glæder mig til at se, hvordan fansene vil modtage ham næste gang han kommer til OT.
Hvorfor Silvestre, HVORFOR skal du absolut skifte til Wenger-land???
Før skiftet var min holdning til ham: fantastisk reserve, men ikke go nok til startopstillingen. Men han er da en af de spillere der har klubben i hjertet.. Men nu røg alt det med Klubhjerte da helt af helved til! Hvis det så var fordi han ville have en startopstilling på et hold der spiller premier league. Men det får han vel ikke engang!?
Jeg forstår simpelthen ikke hans valg?!
Helt enig med Baunie, omend jeg er lidt skuffet over skiftet, men mere er der ikke i det som sådan.
Kan ikke fordrage spillere som Ince (og Heinze). Ince gik jo fuldstændig jubel-amok, da han troede en Liverpool scoring havde ødelagt Uniteds treble-muligheder. Grade A cunt.
Der røg han lige i min sorte bog...
Den talte ellers kun Paul Ince, men nu er der to.
Hvad men en spiller som Heinze eller Ronaldo? Hvor ligger de i forhold til din sorte bog?
Angående Silvestre, så synes jeg det er okay han smutter, for når fansene (her iblandt alle dem herinde fra) ikke støtter ham og holder vejret hver gang han har bolden, så har han heller ikke muligheden for at rette op på det. Et skifte for ham er det eneste korrekte, og at så Arsenal vil købe ham er jo kun godt for ham.
Jeg ser ikke dette salg som noget specielt.. Havde det være Liverpool var det noget helt andet.
Angående Silvestre, så synes jeg det er okay han smutter, for når fansene (her iblandt alle dem herinde fra) ikke støtter ham og holder vejret hver gang han har bolden, så har han heller ikke muligheden for at rette op på det. Et skifte for ham er det eneste korrekte, og at så Arsenal vil købe ham er jo kun godt for ham.
Lige præcis. Tit tror jeg, som nævnt i en anden tråd, at folk bare kritiserer fordi det er det moden dikterer. Mange af dem, der altid får voldsom kritik herinde, får enten ingen kritik eller meget mild kritik andre steder.
Lige præcis. Tit tror jeg, som nævnt i en anden tråd, at folk bare kritiserer fordi det er det moden dikterer. Mange af dem, der altid får voldsom kritik herinde, får enten ingen kritik eller meget mild kritik andre steder.
gudskelov er der ingen facitliste på smag.
Jeg tror det er den største overraskelse jeg har fået ved at læse en nyhed på oldtrafford.dk Jeg her aldrig troet at United ville sælge Silvestre til Arsenal.
Først og fremmest har jeg været meget overbevist om at Mikael ville blive det sidste år for at får sin testimonial-kamp.
Han er i min sorte bog nu...det lugter lagt væk af forrederri, og han ved at alle fansene vil blive mega irreteret over det. Men på den anden side, er jeg meget overrasket over at SAF sælger en sådan spiller til Arsenal.
En ting er sikkert: Jeg glæder mig til at se, hvordan fansene vil modtage ham næste gang han kommer til OT.
Jamen så er spørgsmålet jo bare om vi nogensinde kommer til det? Jeg tvivler meget på at Wenger vil sætte Silvestre i startopstillingen til en topkamp, med mindre der ikke er en anden mulighed! Wenger MÅ have lovet ham en eller anden form for startplads, eller så er der simpelthen ingen mening med det her skifte!! For fanden hvor er det mystisk:confused:
Jamen så er spørgsmålet jo bare om vi nogensinde kommer til det? Jeg tvivler meget på at Wenger vil sætte Silvestre i startopstillingen til en topkamp, med mindre der ikke er en anden mulighed! Wenger MÅ have lovet ham en eller anden form for startplads, eller så er der simpelthen ingen mening med det her skifte!! For fanden hvor er det mystisk:confused:
Vi kan vel også forlange, at han ikke må spille mod os.. Jeg mener der var noget med en Howard-sag sidste år?
Synes også det er meget mystisk.
Hvorfor ikke vælge Sunderland eller en fransk klub hvor han kunne spille fast som fast mand til han stopper karrieren.
Plus skiftet er til Arsenal, det gør det ikke bedre!
Det her forstår jeg bare overhovedet intet af..
Hvorfor skal vi sælge til Arsenal ??
Altså, jeg synes altid Silvestre har vist sig som en god mand, har aldrig rigtig brokket sig over noget, og ja manden har lavet fejl sometimes, men det gør alle altså.. Selv Sir.Alex Ferguson..
Men synes nu det er trist , at han bliver solgt til Arsenal.
Havde hellere set ham i en anden klub.
Men sket er sket, og fast mand i United vil han aldrig blive..
Selvom det ikke er en fed følelse at se en United mand, med Arsenal trøje på, så må vi ønske ham held og lykke med det..
Sport er sport..
Altså United - Liverpool - Chelsea - Arsenal spiller, kan åbenbart godt juble på landsholdet sammen, men på klubhold, der skal man bare hade hinanden..
Det har jeg aldrig rigtig forstået..
gudskelov er der ingen facitliste på smag.
Nææ, det sagde jeg heller ikke, men tit virker det som om folk skal finde ofre blandt spillere. Det virker som om, folk skal have en at stikke til hver gang tingene ikke kører.
Sidste sæson skreg folk nogle gange på udskiftninger efter 5-10 min. i kampene. Så kan man heller ikke gøre meget rigtigt...
Vi kan vel også forlange, at han ikke må spille mod os.. Jeg mener der var noget med en Howard-sag sidste år?
Der var meget snak om "Tim Howard sagen" sidste år.
Hvis jeg husker rigtigt, så kan man stillle sådanne krav hvis spilleren er lånt ud, men nu hvor Silvestre er solgt så kan man ikke stille sådanne krav.
SantasLittleHelper
20-08-2008, 23:12
Men Howard var blevet solgt på det tidspunkt. United lavede en gentlemens agreement om at han ikke skulle spille selvom Everton var i sin gode ret til at bruge ham uden United kunne gøre noget ved det. Men det ville jo så have resulteret i en bytter på et eller andet tidspunkt.
Wenger MÅ have lovet ham en eller anden form for startplads, eller så er der simpelthen ingen mening med det her skifte!! For fanden hvor er det mystisk:confused:
Ja, det er det der er så skide mystisk, for jeg nægter at tro han kun ville skifte, for klubnavnet's skyld uden at være lovet spilletid, men arsenal har bare bedre folk til de pladser.. En meget overraskende og besynderlig handel, og bliver spændene at se hvad Wenger har tænkt sig..
Altså United - Liverpool - Chelsea - Arsenal spiller, kan åbenbart godt juble på landsholdet sammen, men på klubhold, der skal man bare hade hinanden..
Det har jeg aldrig rigtig forstået..
Spillerne hader ikke hinanden. Nogle har måske indbyrdes problemer med hinanden, men det man ser når Big Four mødes er 22 mand der er så tændte og opsatte på at vinde at alt andet er lige meget.
Du ser jo også Lucas blive udvist for Brasilien mod Argentina da han sparker Mascherano, de to er klubkammerater til dagligt i Liverpool...
Jeg tror det er svært at sætte sig ind i den mentale tilstand spillerne er i når det virkeligt går for sig. Det kan virke som had, men jeg tror det er effekten af en topatlets indstilling, et tændt hold og publikum og så måden en kamp udvikler sig på.
Angående transferen så tror jeg der er meget økonomi i det. United sparer en lønning på en plads hvor vi er godt besat (Evra, O'Shea, Da Silva) foruden en testemonial til Silvestre. Han er jo et par klasser under Evra, så jeg synes ikke der er det store problem i at han skifter til Arsenal rent sportsligt. Til gengæld er der en klubfølelse og rivalisering der får mig til at føle at det er lidt trist alligevel:)
Den så jeg ikke lige under ol..
Men synes bare at det nogen gange , kan gå for meget op i ondskab/revalisering osv.. Synes det er synd for sporten..
Også primært på tilskuere pladserne at, når en spiller skifter fra ens klub til en rival, så skal han bare prygles ned.. Hvorfor dog det ?
Lad manden skifte, og så var han altså overskud i klubben.
godt det ikk var Rooney..
Men synes vi skal lade vær med at prygle ham ned, bare fordi han søger spilletid.
Og så har vi altså en Rafael til at tage over ;)
Men ja, det er et kæmpe chok, vi ser idag at han skifter til Arsenal..
Det var faktisk et stort spørgsmålstegn ved om vi havde lavet en aftale som det. Og hvis vi havde ville vi kunne blive idømt point straf og tabe mesterskabet. Så tror ikk helt det er lovligt.
Forstår hverken Arsenal eller Silvestre i denne sag, da Jeg ikke kan se hvad Arsenal vil med ham og hvad Silvestre vil med Arsenal!
Men held og lykke Silvestre - du var god i mange år, men blev en marginalspiller i løbet af de sidste år (bla. pga. skader)
United DK
21-08-2008, 00:06
Hvad men en spiller som Heinze eller Ronaldo? Hvor ligger de i forhold til din sorte bog?
Da Heinze aldrig gennemførte sit skifte, så blev han ikke skrevet ned, og Ronaldo har heller ikke gjort sig fortjent, til en tur i min sorte bog, trods min store irritation over ham.
United DK
21-08-2008, 00:09
Jeg er dog overrasket over, at folk kan ryge op i det røde felt over skiftet og sammenligne det med Paul Ince. Han var tredjevalg til sin favoritposition, og var ved at blive overhalet af Fabio, med et år tilbage af kontrakten. En kontrakt, som med statsgaranti ikke var blevet forlænget. Så fik han et tilbud fra Arsenal og tog chancen. Det kan jeg altså ikke få ondt i bagdelen af.
Ince skiftede til Liverpool decideret for at hævne sig mod Ferguson og United, det er omtrent 100 gange værre. Arsenal er en konkurrent, de er jo ikke en rival på samme måde.
Jeg sammenligner ikke med Ince, for det var noget helt andet, men jeg kan ikke acceptere, at man vælger en rival, uanset sin status i klubben. Ronaldo eller Silvestre, det gør ingen forskel.
Glory Man United
21-08-2008, 07:56
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=3455&postdays=0&postorder=asc&start=0
Delte meninger om Silvestre, men det virker som om, de alt i alt er tilfredse :titte: Tænk hvis vi købte en back-up spiller fra Arsenal?
Meget underligt skifte - for ikke at tale om puldseligt skifte. Ved godt det har været "fremme" et stykke tid, at flere klubber var interesserede, men synes alligevel det er underligt at skifte til Arsenal :confused:
Muligheden for spilletid er vel det samme i Arsenal, som for os...
Synes desuden, det er et underligt træk af Silvestre - han taler om at blive så han kan ¨få sin testimonialkamp, og så skifter han bare til Arsenal..?!?1
Personligt er jeg lidt ligeglad med skiftet, men synes alligevel det havde været bedre, hvis han havde valgt en anden klub - men det kunne jo tænkes, han er blevet lovet spilletid (selvom det ville være rimelig unfair overfor de andre spillere, da han jo ikke har bevist noget) samt fået en favorabel løn (det er nok ikke alle klubber, der kan efterleve hans løn i United)
Mærkeligt skifte - men tiltrods for det, bliver det spændende at se, hvordan tingene former sig..
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=3455&postdays=0&postorder=asc&start=0
Delte meninger om Silvestre, men det virker som om, de alt i alt er tilfredse :titte: Tænk hvis vi købte en back-up spiller fra Arsenal?
Kan godt forstå de Arsenalfans, som bliver lidt skuffede over, at de handler en reservespiller fra United - det ville de fleste herinde nok også blive, hvis situationen var omvendt - det er jo lidt som at gøre dem mindre (end de er:D).
Men på den anden side, så tilfører Silvestre dem jo også rutine - som der også skrives..
jeg er nu meget glad for at han er skiftet til Arsenal...
Med alle de fejl han laver har vi en ny Dudek når vi spiller imod dem.
jeg er nu meget glad for at han er skiftet til Arsenal...
Med alle de fejl han laver har vi en ny Dudek når vi spiller imod dem.
:lolol:
Ja man var ikke rolig, når han havde bolden hehe - men det kan være, vi bliver det, hvis han får spilletid:p
Kæft en underlig handel!
Hvad skal han i Arsenal. Han er langt fra god nok til vores hold og så meget dårligere er Arsenal da ikke eller :devill:
Tror Wenger var ved at blive desperat. Der var simpelthen ikke flere gode franskmænd til salg, så han tog Silvestre.
Jeg sammenligner ikke med Ince, for det var noget helt andet, men jeg kan ikke acceptere, at man vælger en rival, uanset sin status i klubben. Ronaldo eller Silvestre, det gør ingen forskel.
Der er jeg enig. Ronaldo eller Silvestre ,det ka sku' være ligemeget. En rival ,og så enda en ærkerival. For ligemeget om United IKKE brugte Silv. Forstil jer dét mareridt ,at United manlger ÉT mål til at vinde PL ,LC ,FA C eller Champions League ,men der står en spiller på målstregen i en Arsenal trøje ,og losser bolden og "vores" pokal langt væk ,og at denne spiller hedder Mikael Silvestre???? Så er vi nok ikke så glade for hans vegne mere????
Jeg synes dét stinker at Silv vælger Arsenal ,ligesom da Schmeichel dengang sagde at hann ikke kunne klare træningerne og tempoet i England mere ,og kun et år efter var at se ,først i en Villa trøje ,og SÅ i en Manchester Shitty trøje ,og var enda med i en eller to sejre over os.
Nej nej nej ,jeg vil sige alle andre steder hen ,end til en ærkerival.
Men jeg synes det er mærkeligt at United sælger Silvestre til Arsenal ,men ikke kunne sælge Heintze til Liverpool. Gaby var jo også bænket af Evra.
Faktiskt har Patrice bænket både Silv og Gaby...:)
Smaakage
21-08-2008, 10:12
Jeg er tilfreds. Vi bliver styrket ved at han ikke kan klokke i det for os, og Arsenal giver os penge og bliver svækket. Forstår hverken Arsenal eller Mikael, men alle med Unitedtrøje på må sidde og grine lidt for dem selv lige nu
Glory Man United
21-08-2008, 10:18
Kan godt forstå de Arsenalfans, som bliver lidt skuffede over, at de handler en reservespiller fra United - det ville de fleste herinde nok også blive, hvis situationen var omvendt - det er jo lidt som at gøre dem mindre (end de er:D).
Men på den anden side, så tilfører Silvestre dem jo også rutine - som der også skrives..
De fleste virker altså tilfredse....det der undrer mig
Jeg tror ikke Silvestre har de store muligheder for at slå Clichy i kampen om venstre back.
De seneste gange United har mødt Arsenal må jeg da sige at Clichy har haft godt fat i en spiller som Ronaldo.
Desuden Synes jeg ikke om at man skifter mellem så voldsomt rivaliserende klubber.
Treble007
21-08-2008, 10:40
Jeg er tilfreds. Vi bliver styrket ved at han ikke kan klokke i det for os, og Arsenal giver os penge og bliver svækket. Forstår hverken Arsenal eller Mikael, men alle med Unitedtrøje på må sidde og grine lidt for dem selv lige nu
Enig.. Det var sku med et smil på læben jeg skrev tillykke med Silvestre til min kammerat som er Gooners fan. - Min kammerat forstod heller ikk købet, men konkluderede at Silvestre nok var bedre end clichy.
- Det siger sku mere om Arsenal end Silvestre.. Hans bold omgang er så dårlig og afleveringerne UTROLIG upræcise.. Men hvorfor skulle han lige vælge Arsenal.. Hmm, fuck it, jeg er næsten sikker på det her ikke kommer til at skade os i sidste ende.
Er jeg helt galt på den når jeg mener at huske at silvestre engang scorede 2 mål mod enten liverpool eller arsenal i samme kamp i 2004/2005 sæsonen??
De fleste virker altså tilfredse....det der undrer mig
Ja de fleste virker tilfredse, men de, som så er utilfredse får det i hvert fald også understreget hehe:p
Jeg kan ikke se, hvorfor folk er kede af, at han vælger Arsenal? Der er mange franskmænd, så det er forståeligt nok, at han vil spille der, hvor niveauet samtidig er højt. Derudover håber jeg, at de bruger ham, for så er der større chance for, at der bliver scoret mod Arsenal + Vil dette salg forbedre Evans chance for at komme ind på holdet, hvilket er glimrende.
Flax_Generous
21-08-2008, 15:17
arsenaldebat.dk er særdeles underholdende for tiden. Nogle af deres fans derinde ser ud til at have fået et mentalt sammenbrud pga. dette køb.
United kommer næppe til at savne Silvestre. O'Shea, Evans og Fabio kan alle erstatte Evra hvis han skulle blive skadet. Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at selv hvis Silvestre var blevet ville han have stået bag O'Shea.
Om han vil forstærke Arsenal har jeg lidt svært ved at gennemskue. Han er ikke bedre end Clichy, Gallas eller Toure, og han vil derfor højest være reserve. Han er dog betydeligt mere rutineret og på nuværende tidspunkt nok også marginalt bedre end Traoré som venstre back. Ligeledes er han mere rutineret og formentlig også en anelse stærkere end Senderos og Djorou i det centrale forsvar. Så han er - prisen taget i betragtning - en fornuftig reserve.
Det mest optimale ville dog være hvis Arsenal valgte at rykke Toure frem på den defensive midtbanespiller og så benytte sig af Silvestre og Gallas i det centrale forsvar. Det ville i mine øjne være en svækkelse af dem, så det ville passe mig ganske fint.
Jacob FG
21-08-2008, 15:32
Har netop også lagt et visit forbi arsenaldebat.dk.. Meget sjovt at se deres forskellige reaktioner.
Personligt har jeg ikke de store følelser fremme i denne her saga, som jo stort set er slut før den begyndte. Bevares, Silvestre har været en del af Uniteds hold i næsten 10 år, men han har ikke rigtig været en af de aller mest fremtrædende spillere, og så har skader jo også forpurret efterhånden en større og større del har hans karriere. Som mange andre også siger, så ser jeg det her som en mulighed for at give de unge talenter, som Evans og Fabio, chancen på den plads.
Det skal nok vise sig at være en ganske fornuftig handel for os!
http://www.arsenal.com/assets/_files/images/aug_08/gun__1219306264_silvestre_gallery5.jpg
Mærkelig handel.. Kan slet ikke se nogen logik i den
Føler ikke rigtigt noget had mod Silvestre. Han har alligevel været loyal mod klubben i 9 år og fundet sig i at være blandt reserverne. At valget lige skulle falde på Arsenal er dog mindre heldigt :confused:
schousboe9
21-08-2008, 16:08
Er jeg helt galt på den når jeg mener at huske at silvestre engang scorede 2 mål mod enten liverpool eller arsenal i samme kamp i 2004/2005 sæsonen??
Nej, den er go' nok, han garnede to gange mod Liverpool, begge på hovedstød. Om det lige var i 04/05 skal jeg ikke kunne sige, men tror ikke det er meget ved siden af.
Jeg synes det er fair nok han smutter. Se det fra hans situation: Han er milevidt fra en fast plads på venstreback og jeg vil ikke engang forsøge at beskrive hvor langt han er fra midterforsvaret, så alt i alt er det en meget naturlig udvikling, at han nu søger andre græsgange.
Hvad jeg dog ikke forstår er hans valg af klub??:confused: Ikke så meget at det lige er Arsenal, men mere at det er netop Arsenal (:)), forstået på den måde, at det egentlig ikke rør mig at han skifter til en rival, men Arsenal står heller ikke umiddelbart og mangler hverken venstre back eller midtstopper, så dén logik fatter jeg ikke... Men fred være med det!
Herfra skal i hvert fald lyde et held og lykke fremover - og så ses vi på OT!:devill::)
Parkohargo
21-08-2008, 16:38
Lool silvestre til Anal.. havde jeg sku aldrig regnet med..:)
Men ja farvel til ham så..
Måske en anelse uheldigt, at han har været til hele vores sæsonopstart og dermed kender til eventuelle taktiske ændringer, som Fergie har forsøgt at spille ind. Men det er nok en mindre detalje.
Måske en anelse uheldigt, at han har været til hele vores sæsonopstart og dermed kender til eventuelle taktiske ændringer, som Fergie har forsøgt at spille ind. Men det er nok en mindre detalje.
Tror ikke der er så meget lavet om siden sidste år. Giv bolden til ronaldo og lad ham score, ellers er vi fucked. Og der er jo ingen nye at skulle lure på så.
United DK
21-08-2008, 16:53
Tror ikke der er så meget lavet om siden sidste år. Giv bolden til ronaldo og lad ham score, ellers er vi fucked. Og der er jo ingen nye at skulle lure på så.
Det var så stikpille nr. 769 mod United denne sommer. ;)
Det var så stikpille nr. 769 mod United denne sommer. ;)
vi kan jo fejre det med en hyldesttråd når jeg når nr 800. Mon ikke det sker en gang i løbet af aftenen eller imorgen tidlig.:skaaal:
vi kan jo fejre det med en hyldesttråd når jeg når nr 800. Mon ikke det sker en gang i løbet af aftenen eller imorgen tidlig.
Haha det er hvad jeg kalder SPAM :lolol:
Nej. I 2004/2005 sæsonen scorede han begge mål imod Liverpool på hjemmebane - faktisk meget sjovt, for han havde lige afvist på daværende tidspunkt et skifte til dem, og så netter han begge mål. Derudover har han også scoret et vigtigt mål imod Leeds i 2002/2003 sæsonen.
MUFC=Champions
21-08-2008, 20:40
Er der nogen der ved hvad prisen er ?
JumpingCarrot
21-08-2008, 20:50
Folk snakker meget om 750.000 pund, men jeg har ikke lige selv set på skrift et sted. Måske er der en, der kan komme med en kilde til det?
Men mon ikke vi anyways snakker en pris lige deromkring. I topform er han en dygtig forsvarsspiller, og det sgu vise sig at være et scoop for Gooners, selvom jeg må indrømme, at jeg tvivler meget på det.
Jeg håber fodbold er det eneste du forholder dig så negativt til, for ellers går det sgu galt...
Vi snupper lige en lille kommentar fra Arsenals debatforum:
Nu er det jo ikke fordi at Silvestre har dårligere boldomgang en morten og peter til sammen! Han er trods alt lidt bedre end det.
Faktum er at han har taget lange bade med en flok blegfede, rødhårede, saftevandsdrikkende, kia-kørende, højrøvede parishilton-elskende united-spillere i 9ÅR!!!!
Der bliver tænkt mange tanker når vi får en ærke-rival ind i truppen. Vi har nu hver især delt os op i 2 lejre... Pro-Silvestre og dem der hader stanken af mylder-bæ!!!
Og i behøver blot at tænke på filmen: Hooligans eller football-factory, for at forstå hvad VI mener med at han burde sparkes direkte tilbage til Manchester. Vi hader ALT der har forbindelse til United. Finder jeg ud af, at min tandbørste er produceret i Manchester, så nøjes jeg sgu med mundskyld den aften!
Vi er nok lidt mere yderliggående end mange af jer klaphat-heppende, jeg-følger-med-strømmen-og-sætter-AL-min-lid-til-Wenger-tilhængere!
Selvfølgelig tager jeg ganske fejl når jeg proklamerer sådan, men det er sgu da kraftedme tæt på at jeg har ret...
Slangen skal roses for hans bidrag til en kanon debat. Det er længe siden nogen har bidraget med at puste så meget til ilden! Men der er god grund til det, da en stor del af dette forums "rookie"-fans har en tendens til at være en flok CUNTS!
Lad bare dette indlæg være det sidste pga en evt udelukkelse, men jeg brækker mig over jeres forsvar af #18 ses på grillen
Vi snupper lige en lille kommentar fra Arsenals debatforum:
Kiggede lige forbi da jeg lige ville se et par holdninger fra Gunners folket - men blev sgu så grebet at jeg endte med at læse hele tråden, det er god underholdning. Specielt Sir Hisss (mener jeg han hed - ham du også quoter) kommer med det ene guldkorn efter det andet - og han rammer rent faktisk plet med en hel del af hans pointer.
Derudover var det også sjovt at læse alle dem der forsvare købet med "han var en kvalitets spiller og han kan sikkert blive god for os selvom han har været en del skadet" for derefter at læse at han er tvivlsom til hans første kamp i klubben. :P
Som det fremgår af teksten over kommer jeg ikke til at savne Silvestre - jeg har altid været bange for at se United spille når Silvestre var på banen. Han har en helt utroligt evne til at gøre ufarlige situationer farlige af og til (hvilket naturligvis er en god ting ved en angriber, men absolut ikke ved en forsvare :P). Synes det er en genial handel af Fergie - vi får en ubrugelig spiller ud af klubber (prøv at tæl hvor mange unge, og bedre, spillere som står før ham i køen til en plads) og samtidig en lille sum penge for det.
Hvor kan man læse denne dejlige debat omkring Silvestre henne på arsenals hjemmeside.
Fandt en tråd om silvestre, men var kun 2 sider lang og kedelig.
timberunited
22-08-2008, 11:29
Det har været nogle gode år, selvom de sidste har været præget af skader og manglende form. Tvivler dog på, Silvestre får meget spilletid hos Gunnars. For Clichy spiller jo desværre glimrende på Silvestres normale plads.
Hvor kan man læse denne dejlige debat omkring Silvestre henne på arsenals hjemmeside.
Fandt en tråd om silvestre, men var kun 2 sider lang og kedelig.
Her er den underholdende tråd om silvestre:
http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=3455
Har selv læst den - synes godt nok, der er nogen af dem, som kommer med nogle "grimme" betegnelser om os..
og er det bare mig, eller er der ikke en rimelig grim tone (eller hva man skal kalde det) derinde?? Tror da, at man herinde lige var blevet bedt om at slå koldt vand i blodet herinde, hvis man havde brugt nogle af de gloser , de anvender.. dermed ikke ment, at alle skriver mindre pæne indlæg, men der er i hvert fald nogen stykker:)
Synes næsten lige vi skal have endnu et lille guldkorn fra Sir Hisss:
Så mens Man U. handler hos Ferrari så handler Wenger hos Jørgens Auto.
Det er naturligvis en smule overdrevet - men synes stadig det er alt for fedt skrevet.
Synes næsten lige vi skal have endnu et lille guldkorn fra Sir Hisss:
Det er naturligvis en smule overdrevet - men synes stadig det er alt for fedt skrevet.
ja lige i øjeblikket handler united så ingen steder.
Flax_Generous
23-08-2008, 00:03
Har selv læst den - synes godt nok, der er nogen af dem, som kommer med nogle "grimme" betegnelser om os..
og er det bare mig, eller er der ikke en rimelig grim tone (eller hva man skal kalde det) derinde?? Tror da, at man herinde lige var blevet bedt om at slå koldt vand i blodet herinde, hvis man havde brugt nogle af de gloser , de anvender.. dermed ikke ment, at alle skriver mindre pæne indlæg, men der er i hvert fald nogen stykker:)
Tonen derinde er hård, ja, men særligt når der diskuteres United-relaterede emner. Jeg har selv været på besøg derinde, og jeg kan fortælle jer, at de hader United lidt uhyggeligt meget. Nogle gange er de mere anti-United end de er pro-hvadsomhelst (lidt ligesom nogle af os kan opføre os når det kommer til Liverpool). For tiden tror jeg, at det skyldes en irrationel blanding af misundelse og mindreværdskompleks tilsat en skvat hyklerisk moralisering. Mange Arsenal-fans er fuldstændig besatte af tanken om nederlag til United og de hader derfor alt ved vores klub. Også en ellers ganske sympatisk og professionel fodboldspiller som formentlig vil give deres klub større bredde i forsvaret - hvad de uden tvivl har brug for.
Men det er sjovt for os at følge med i. :)
ja lige i øjeblikket handler united så ingen steder.
Hvilket vel i mange tilfælde også er bedre end panikløsninger. Jeg vil f.eks. langt hellere undvære en ny angriber fremfor at hente en reserve fra en anden klub.
Tonen derinde er hård, ja, men særligt når der diskuteres United-relaterede emner. Jeg har selv været på besøg derinde, og jeg kan fortælle jer, at de hader United lidt uhyggeligt meget. Nogle gange er de mere anti-United end de er pro-hvadsomhelst (lidt ligesom nogle af os kan opføre os når det kommer til Liverpool). For tiden tror jeg, at det skyldes en irrationel blanding af misundelse og mindreværdskompleks tilsat en skvat hyklerisk moralisering. Mange Arsenal-fans er fuldstændig besatte af tanken om nederlag til United og de hader derfor alt ved vores klub. Også en ellers ganske sympatisk og professionel fodboldspiller som formentlig vil give deres klub større bredde i forsvaret - hvad de uden tvivl har brug for.
Men det er sjovt for os at følge med i. :)
okay.. har kun læst Silvestre-tråden derinde, så kan ikke udtale mig om tonen i de andre tråde - men studsede bare over, at tonen var rimelig hård derinde.. men misundelse er en grim ting:)
men sjov underholdning til en lørdag aften:D
okay.. har kun læst Silvestre-tråden derinde, så kan ikke udtale mig om tonen i de andre tråde - men studsede bare over, at tonen var rimelig hård derinde.. men misundelse er en grim ting:)
men sjov underholdning til en lørdag aften:D
Så grimme ting kunne godt komme herinde fra også.. Måske ikke om Arsenal.. Men mit had til liverpool, kunne godt komme ud sådan, tror jeg.. Der er meget få ting decideret hader, og det er i mine øjne et meget stærkt ord, men jeg hader virkelig Liverpool.. Især, når de scorer til aller aller sidste, når man lige havde indstillet sig på at de sku tabe point.. ARGHHHH..
Så grimme ting kunne godt komme herinde fra også.. Måske ikke om Arsenal.. Men mit had til liverpool, kunne godt komme ud sådan, tror jeg.. Der er meget få ting decideret hader, og det er i mine øjne et meget stærkt ord, men jeg hader virkelig Liverpool.. Især, når de scorer til aller aller sidste, når man lige havde indstillet sig på at de sku tabe point.. ARGHHHH..
okay - de sider jeg har læst herinde, synes jeg, tonen har været okay (og ellers er der kommet irettesættelser), men det kan self godt være, at der ville udspille sig de samme scenarier, hvis vi havde handlet en reservespiller fra en rival..
men som skrevet, så har jeg ikke kigget de andre tråde i deres forum:p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.