Se fuld version : Hvem er det mon Milan pønser på ?
Mikkelsen
27-05-2007, 00:58
Milan har åbenbart en transfer-kanin i hatten:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2149848,00.html
Men hvem er det ?
Personligt gætter jeg på Henry.
Ronaldinho vil ikke være en overraskelse.
Flax_Generous
27-05-2007, 01:04
Jeg tror, at det er Sheva (http://tribalfootball.com/article.php?id=40966).
Henry bliver i Arsenal. Ronaldinho kunne det godt være, men jeg vil være fræk og så smide alle mine penge på Messi.
Please, lad det vøære Richardson.
Tror på det er Ronaldinho eller Buffon...
United DK
27-05-2007, 10:31
Det er nok Shevchenko der bliver hentet tilbage, men det kunne også være Ronaldinho.
Ja det er jo spændende at læse sådan noget mht milan, men ville sgu være mere spændende hvis man kunne læse om, at der skete noget i man utd. Nu har vi foreløbigt været 4 dage om et lægetjek og en kontrakunderskrivning med hargreaves. Forekommer mig de andre er lidt mere opsatte når de går ud og handler, end united er. United er altid syv lange og syv brede om at købe nogen
Det ville ikke undre mig hvis det var en Barca-spiller for de trænger virkelig til at få luftet ud.. Men jeg ved ikke hvem, måske Ronaldinho?
Dahlmann
27-05-2007, 11:44
de har jo tidligere vist meget interesse i ronaldinho, så det skulle da ikke undre mig... men ellers så tror jeg på at de køber sheva tilbage...
Håber det er Terry. Var det ikke Milan der var interesseret i ham eller var det Inter Milan?
Tror dog det er Sheva..
Jeg tror det er Ronaldinho, som Milan henter hvorefter Barca køber Henry. Eller måske ryger Sheva retur til Milano.
Holmskov
27-05-2007, 12:44
Jeg tror det er Lampard. Jeps, han smutter fra Chelsea. :D
United DK
27-05-2007, 12:52
Måske er det Teddy Sheringham? :D
SantasLittleHelper
27-05-2007, 13:54
Vil lige fortælle en hemmelighed, men i må love ikke at fortælle det til nogen... Det er mig..
Vil lige fortælle en hemmelighed, men i må love ikke at fortælle det til nogen... Det er mig..
Har du så fået noget at vide om hvilken plads de har tænkt sig du skal spille. Selvfølgelig er der ingen tvivl om du hugger nr.10 fra Ronaldinho hehe:juhuuuu:
BillyTheKid
27-05-2007, 14:04
Lampard, Gabriel Heinze, Eto'o, Sissoko, Ronaldinho, R. Marquez, Steven Gerrard, Buffon og C. Ronaldo
Mit gæt ville nok være Buffon
Hvis det er nogen uden for mediernes søgelys, ved jeg ikke rigtig.. Men hvis der ikke havde stået det, så er jeg ret sikker på, at det er en chelsea spiller. Især når fat frank er blevet frustreret over abramovic's pludselige nærighed. Sheva er også et godt bud, ligesom Ronaldinho også hele tiden bliver sendt derhen..
Martinsen
27-05-2007, 14:50
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article302771.ece
noget tyder på det kunne være Fat Frank der skal ned og hygge sig hos Berlusconi... det ville ikke gøre mig noget at Lampard smutter fra Chelsea, det kan måske også forklare at de hentede Sidwell...
Don Kafai
27-05-2007, 15:09
Lampard er et godt bud. Shevchenko er også et godt bud.
Men tror det hele bare er noget medie fis. Ancelotti siger ikke at de er ved at købe en spiller, men udtaler jo bare at der er en der gerne ville spille i Milan. Jeg tror godt jeg kan finde et par milliarder der gerne ville spille hos Milan.
Tror skam ikke der er tale om et køb.
Ibrahimovic bliver nævnt som en mulighed også.. Det skal nok blive sjovt hvis han skifter til Milan, uha da :D Det falder nok ikke i god jord hos Inter..
Don Kafai
27-05-2007, 16:46
Ibrahimovic bliver nævnt som en mulighed også.. Det skal nok blive sjovt hvis han skifter til Milan, uha da :D Det falder nok ikke i god jord hos Inter..
Men det er da rimelig vildt hvis han på et år når at spille for både Juve, Inter og Milan....
Der er ikk så meget klubfølelse at spore dér...
Nej, men han virker heller ikke som typen der forelsker sig i én enkelt klub :D
BillyTheKid
27-05-2007, 18:35
Han virker som typen der kun kan være forelsket i ham selv ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.