Se fuld version : Away tickets - Fulham vs. United
Vi er to drenge der overvejer at tage over og se Fulham-United, men vi ved ikke hvilken udbyder af billetter vi skal bruge.
Har i brugt nogle fortrolige billet-firmaer? og/eller er der andre måder at skaffe billetter på?
Håber jeg kan få nogle hurtige svar.
Tak for hjælpen
SantasLittleHelper
08-12-2009, 15:17
Hej. jeg kender en fremragende side, med en fremragende rejseguide til alt hvad du behøver.
Siden hedder www.oldtrafford.dk (undskyld, at jeg reklamerer - jeg ved godt det er imod reglerne) og der går du ind under "Rejseguide" på forsiden, og så trykker du "Kampbilletter - billetsøgning (ude)". Hvis du skal bruge fly og hotel er der også guides til det.
Nogle gange kan du endda være heldig, at sidens samarbejdspartnere, Travel2Football.dk (igen, undskyld jeg reklamerer, jeg kan simpelthen ikke stoppe), har pakkerejser til kampene.
Held og lykke med det.
Forstår godt hvad du mener ;)
Og har nu også kontaktet Travel2Football, men de udbyer ikke away tickets til den kamp.
SantasLittleHelper
08-12-2009, 15:27
:/ Det står der ellers på hjemmesiden. Dog mod tillæg. Men det kan jo være, at de er solgt.
ChristianR
09-12-2009, 07:58
Hej. jeg kender en fremragende side, med en fremragende rejseguide til alt hvad du behøver.
Siden hedder www.oldtrafford.dk (undskyld, at jeg reklamerer - jeg ved godt det er imod reglerne) og der går du ind under "Rejseguide" på forsiden, og så trykker du "Kampbilletter - billetsøgning (ude)". Hvis du skal bruge fly og hotel er der også guides til det.
Nogle gange kan du endda være heldig, at sidens samarbejdspartnere, Travel2Football.dk (igen, undskyld jeg reklamerer, jeg kan simpelthen ikke stoppe), har pakkerejser til kampene.
Held og lykke med det.
Er det ikke lidt at negligere hans indlæg?
I rejseguiden står der vel blot, at han skal være medlem af One United OG den skandinaviske supporterklub og derefter krydse fingre, da man så stadig skal være rigtig heldig at få billetter.
Det kunne da være interessant at vide, hvis nogen vidste, om det eventuelt var muligt at købe billetter gennem Fulham - Enten på det neutrale afsnit eller i værste fald blandt Fulhamtilhængerne.
Er der forresten nogen, der har erfarringer med at købe billetterne her?:
http://www.premierleague.com/page/football-tickets-availability
I rejseguiden står der vel blot, at han skal være medlem af One United OG den skandinaviske supporterklub og derefter krydse fingre, da man så stadig skal være rigtig heldig at få billetter.
Det kunne da være interessant at vide, hvis nogen vidste, om det eventuelt var muligt at købe billetter gennem Fulham - Enten på det neutrale afsnit eller i værste fald blandt Fulhamtilhængerne.
Tak for hjælpen ellers ;) , men nu har jeg fået skaffet billetter!!
Ville bare høre om der var nogle der kendte en Pub hvor man f.eks kunne møde nogle andre fans der også skulle til stadion?
Har fundet nogle Pub's, men ville høre om i kendte til noget sted, hvor de tog videre til stadion?
Tak.
Tak for hjælpen ellers ;) , men nu har jeg fået skaffet billetter!!
Ville bare høre om der var nogle der kendte en Pub hvor man f.eks kunne møde nogle andre fans der også skulle til stadion?
Har fundet nogle Pub's, men ville høre om i kendte til noget sted, hvor de tog videre til stadion?
Tak.
Bare for nysgerrighedens skyld, hvor meget måtte du slippe for en billet, og hvor præcist købte du den henne? :)
Bare for nysgerrighedens skyld, hvor meget måtte du slippe for en billet, og hvor præcist købte du den henne? :)
En af mine venner fra England, London, var så heldig at have en ven der arbejder med noget omkring Fulham FC, og vi har derfor kunne skaffe 2 billetter.
Men i må meget gerne skrive hvis i skulle have svar på mit foregående spørgsmål :)
Kampe mod Manchester United er som regel de mest eftertragtede blandt fans, så det er ofte svært at købe gennem en klub som fx. fulham.
Samtidig skal det frarådes at man sætter sig som United-fan i andre fans's sektioner, dels kan du blive smidt ud/nægtet adgang eller du kan få seriøse problemer... "neutralt afsnit" forøvrigt er ikke-eksisterende.
Mht. til pub's.
http://www.footballgroundguide.com/fulham/pubs.htm
Mht. til pub's.
http://www.footballgroundguide.com/fulham/pubs.htm
Tror nu ikke jeg ville gå ind på en nærliggende pub med United halstørklæde.
Vil gerne være sikker på at det er en United pub ;)
Hvis du læser siden igennem ser du:
"The Crabtree on Rainville Road (10 minutes from the ground) welcomes all away supporters"
Altså udebane-tilhængere er velkomne dér. Er jo andre tilhængere der skriver derinde om deres erfaringer.
Bruger selv siden, når jeg tager på udebane. Og disse anbefalede pubs plejer at være fyldte med awaytilskuere og med mega god stemning.
Det er sku rigtigt!
Tak skal du have.
Treble007
11-12-2009, 10:07
jeg har selv været ovre og se Fulham - United de sidste to år, købte billetten på www.arteudland.dk for 700 kr. og det er til det neutrale afsnit, hvor man gerne må have united trøje på, og det er i øvrigt "næsten" kun united fans blandt de neutrale..
Håber du får fat i to billetter.
United-forever
18-01-2010, 22:14
Kampe mod Manchester United er som regel de mest eftertragtede blandt fans, så det er ofte svært at købe gennem en klub som fx. fulham.
Samtidig skal det frarådes at man sætter sig som United-fan i andre fans's sektioner, dels kan du blive smidt ud/nægtet adgang eller du kan få seriøse problemer... "neutralt afsnit" forøvrigt er ikke-eksisterende.
Men er det ellers forholdsvist respekteret/sikkert at tage en Untied trøje på i de såkaldt neutrale afsnit? Skal på Goodison d. 20ende februar og skal sidde på en af langsiderne. Det er min første tur til en United kamp i England så er lidt urutineret :)
jacobdahl8
18-01-2010, 22:21
Men er det ellers forholdsvist respekteret/sikkert at tage en Untied trøje på i de såkaldt neutrale afsnit? Skal på Goodison d. 20ende februar og skal sidde på en af langsiderne. Det er min første tur til en United kamp i England så er lidt urutineret :)
Var over at se Liverpool - ManUTD tidligere på året. Og away kampe er genialt!! Vi var i klædt sort tøj og havde ellers klædt mig på som en pop dreng med et "smart" burberry halstørklæde - så lignede jeg da hvertfald ikke en united supporter. Vi kommer ud fra en pub i Liverpool og straks springer der 2 politifolk ud af en 10 personers politibus og siger " You guys are ManUtd supporters right?" så spørger han kort om vi er på vej op til stadionet, vi svarer ja - hvorefter han sige - alright we will follow you to the stadium :) Vi fik ikke engang lov at gå rundt om stadionet men blev fulgt direkte hen til Away sectionen. Aldrig har man da følt sig så vigtig når der går to gule mænd rundt om dig :D
Var over at se Liverpool - ManUTD tidligere på året. Og away kampe er genialt!! Vi var i klædt sort tøj og havde ellers klædt mig på som en pop dreng med et "smart" burberry halstørklæde - så lignede jeg da hvertfald ikke en united supporter. Vi kommer ud fra en pub i Liverpool og straks springer der 2 politifolk ud af en 10 personers politibus og siger " You guys are ManUtd supporters right?" så spørger han kort om vi er på vej op til stadionet, vi svarer ja - hvorefter han sige - alright we will follow you to the stadium :) Vi fik ikke engang lov at gå rundt om stadionet men blev fulgt direkte hen til Away sectionen. Aldrig har man da følt sig så vigtig når der går to gule mænd rundt om dig :D
Haha, at tage Burberry på er nok ikke "pop". Mere "Hooligan" hvis du ved hvad der er? ;)
Men det lyder da meget fedt at blive eskorteret til stadion?
jacobdahl8
18-01-2010, 22:42
Haha, at tage Burberry på er nok ikke "pop". Mere "Hooligan" hvis du ved hvad der er? ;)
Men det lyder da meget fedt at blive eskorteret til stadion?
Hehe ville jo bare ligne en dreng der var til alt andet end fodbold ;) Hehe du mener simpelthen at man ligner lidt mere en "hooligan" med et burberry halstørklæde :P ?
Hehe ja det er da det fedeste, det samme er gældende på banegården i liverpool hvor der var flere politifolk end passagere :)
Jeg kan ikke se hvori det fede ligger?
jacobdahl8
19-01-2010, 00:28
Jeg kan ikke se hvori det fede ligger?
Det fede ligger i den stemning som politiet er med til at danne omgivelser for. Det efterlader et stærkt indtryk af hvilken kamp man skal ind og se.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.