Se fuld version : CL: Vfl Wolfsburg - Manchester United
http://www.bold.dk/billeder/art4977.gif VfL Wolfsburg - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Champions League | Tirsdag, 8. december 2009, 20:45 | Volkswagen Arena
Optakt
Manchester United har kun medbragt to forsvarsspillere til, at gøre arbejdet færdigt i Champions Leagues Gruppe B.
Manchester Uniteds rekordlange række af ubesejrede kampe på Old Trafford i Champions League blev skudt i sænk i sidste runde, da de tyrkiske mestre fra Besiktas overraskede og rendte med sejren. Det reservespækkede hold gjorde en udmærket figur, men måtte stå til ansvar for en masse kritik efter opgøret fra verdenspressen, men som altid forsvarede Sir Alex Ferguson sit mandskab, og har ikke til sinde at stille et betydeligt stærkere hold ude mod Wolfsburg.
Manchester United skal bruge et enkelt point for at sikre sig førstepladsen i gruppen, men Ferguson har før udtalt, at det ikke nødvendigvis er en fordel at blive nummer et i gruppen i år, da flere af de andre store favoritter højst sandsynligt går videre som nummer to. Ligegyldigt hvad kan lodtrækningen stille en svær modstander op for vicemestrene, så Ferguson har valgt at lade sine halvskadede forsvarsspillere blive hjemme, i håb om, at nogle af dem kan nå at blive klar til Aston Villa-kampen i weekenden.
Manchester United er tilmed sikkert videre som nummer et, hvis CSKA Moskva kan slå Besiktas på hjemmebane.
Ferguson har medbragt Patrice Evra som den eneste etablerede forsvarsspiller. Magnus Eikrem, Cameron Stewart, Oliver Norwood, Matty James og Oliver Gill kan alle få debut, og heriblandt i sidstnævnte mest sandsynligt, da han er forsvarsspiller som den eneste.
Skribentens bud på kampens udfald
Manchester United skal passe på de ikke tager for let på opgaven. De klarer sig dog videre herfra med 1-1.
Mulig startopstilling
Foster
Gill – Fletcher – Carrick – Evra
Valencia - Gibson – Anderson – Obertan
Park
Owen
Uniteds trup
Ben Foster, Gabriel Obertan, Magnus Eikrem, Paul Scholes, Darron Gibson, Antonio Valencia, Oliver Gill, Michael Carrick, Matty James, Michael Owen, Darren Fletcher, Danny Welbeck, Ji-sung Park, Anderson, Patrice Evra, Cameron Stewart, Tomasz Kuszczak, Nani, Oliver Norwood.
Seneste kampe
Indbyrdes
30/09-2009 United 2 – 1 Wolfsburg
VfL Wolfsburg
05/12-2009 Wolfsburg 2 – 2 Freiburg
28/11-2009 Werder Bremen 2 – 2 Wolfsburg
25/11-2009 CSKA Moskva 2 – 1 Wolfsburg
21/11-2009 Wolfsburg 2 – 3 FC Nürnberg
07/11-2009 Hoffenheim 1 - 2 Wolfsburg
Manchester United
05/12-2009 West Ham 0 – 4 United
01/12-2009 United 2 – 0 Tottenham
28/11-2009 Portsmouth 1 – 4 United
25/11-2009 United 0 – 1 Besiktas
21/11-2009 United 3 – 0 Everton
Odds
Wolfsburg: 2.15
Uafgjort: 3.38
United: 3.31
Tv
Vises ikke på dansk Tv.
Kan ses genudsendt på Tv2 Sport kl. 23:15.
Skader
Manchester United
N Vidic Virus 8th Dec 09
G Neville Calf/Shin Injury no return date
E Van Der Sar Knee Injury 8th Dec 09
Fabio Groin Strain 12th Dec 09
J O'Shea Thigh Muscle Strain 12th Dec 09
J Evans Calf Muscle Strain 12th Dec 09
R Ferdinand Calf Muscle Strain 19th Dec 09
O Hargreaves Jumpers Knee 19th Dec 09
Madsens Corner
Manchester United har Wolfsburg en gang. Det er blevet til em sejr og målscoreren er 2-1.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
30 9 2009 Wolfsburg 2-1 - EC 74,037 Giggs1 Carrick1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 2- 1 74,037
UDE -
ialt 1 1 2- 1 74,037
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin[center]
Glory Man United
07-12-2009, 12:40
Tjaaa håber vel egentlig bare på at Moskva vinder i Tyrkiet, for så er vi jo nr 1uanset vort resultat. Kan ikke overskue, hvordan opstillingen ser ud, den er sgu svær!!!
Flax_Generous
07-12-2009, 12:41
Det skal nok blive sjovt:
Fletcher - Carrick - James/Gill - Evra
Foster
Fletcher - Carrick - Gill - Evra
Obertan - Gibson - Scholes - Nani
Owen - Welbeck
Vi vinder 5-0.
Vi taber godt nok den her kamp tror jeg. tror på 2-0 til wolfsburg.
TK
Fletcher-Carrick-Gill-Evra
Nani-Scholes-Anderson-Obertan
Owen-Welbeck
Men så meget har berba da ikk spillet på det sidste. Hvorfor er han ikke med? Han var jo med i liga cuppen
Tjaaa håber vel egentlig bare på at Moskva vinder i Tyrkiet, for så er vi jo nr 1uanset vort resultat.
Jeg har samme tanke, men på en måde så alligevel ikke. Hvis vi taber, og CSKA vinder, vil russerne få tredjepladsen, og så bliver vi sikkert skudt ned, fordi vi ikke stillede med stærkeste mod Wolfsburg.
Det her bliver nok en af de sygeste kampe ever.
Kuszczak
Obertan-Gibson-Anderson-Nani
Owen-Welbeck
- Tror på en sejr!
TK
Fletcher-Carrick-Random-Evra
Valencia-Gibson-Scholes-Obertan
Owen-Welbeck
Man skal jo være positiv! :D
Jeg er faktisk stortset ligeglad med resultatet, bare så længe der bliver leveret et godt indsats og nogle af vores talenter får lidt mere hår på brystet. Spillere som Obertan og Welbeck skal spille. (Hvorfor er Macheda ikke udtaget?).
Samtidig kunne det være godt, hvis man gav en Oliver Gill prøve på, hvad europæisk fodbold er, og her kunne man se, om han har et acceptabelt niveau i forhold til hans alder.
Gibson skal også starte inde, for at se om han er en døgnflue, eller om han er på vej til at lave en Fletcher.
nielzon21
07-12-2009, 13:39
Vi får en tysk røvfuld der siger SPAR 2 :)
Glory Man United
07-12-2009, 13:48
Nå! Ja så gider jeg ikke se den. Tak for advarslen
Nå! Ja så gider jeg ikke se den. Tak for advarslen
Den skal da ses. I det mindste bare for at se hvilket alternativt hold der stilles op med :Bouncing:
Tomasz Kuszczak
Darren Fletcher - Michael Carrick - Oliver Gill/Matt James - Patrice Evra
Park Ji-Sung - Darron Gibson - Anderson - Gabriel Obertan
Micheal Owen - Danny Welbeck
Vi snakkede om et meget degrederet forsvar i weekenden og nogle af os var mindre positive - dog blev vi så overraskede, da der stod 0-4 på tavlen, så det kan være det sker igen, nu med en mere alternativt forsvar :D
Tror på 2-2, med Welbeck og Gibson som målscorer...
Kuszczak
Fletcher - Carrick - James - Evra
Park - Gibson - Anderson - Obertan
Owen - Welbeck
Foster, Gill, Eikrem, Nani, Scholes, Valencia og Norwood.
Om vi bliver nummer 1 eller 2 i puljen er ikke det vigtigste. Vi skal uanset hvad kunne slå de bedste for at vinde hele skidtet. Og med alle de skader vi pt har, så skal vi bare nyde kampen, få CL erfaring til de unge og så give den gas i Tyskland. Så ringe er holdet altså heller ikke, så ro på..
MosaverB
07-12-2009, 14:27
Ja vores forsvar ser lidt bekymrende ud , men vi klarer den :-)
3-1 sejr til United .. Gibson 2 a dem :-)
SantasLittleHelper
07-12-2009, 14:29
Ja med det hold er det jo tydeligt, at vi ikke vinder! Fergie går på banen for at tabe igen! Det er vores amerikanske ejere der udtager truppen, så vi er virkelig på spanden.. Det bliver den største gavebod nogensinde, og så er vi ikke en gang sikre på at gå videre! Hvad er det for noget det her!? SKANDALE!
Scholes
Owen - Anderson - Obertan - TK
Gill - James - Norwood - Foster
Carrick - Gibson
100-0.
:rolleyes:
Scholes
Carrick - Gibson
Ikke værst. Vi har før set, at Scholes er god til at tage med hænder inde på stregen. Og med de to fremragende skytter Carrick og Gibson på toppen kan vi ikke undgå at score et par stykker. Min største bekymring er nok venstrekanten, hvor vi sandsynligvis kommer til at give en del indkast væk.
Glory Man United
07-12-2009, 14:53
Ja med det hold er det jo tydeligt, at vi ikke vinder! Fergie går på banen for at tabe igen! Det er vores amerikanske ejere der udtager truppen, så vi er virkelig på spanden.. Det bliver den største gavebod nogensinde, og så er vi ikke en gang sikre på at gå videre! Hvad er det for noget det her!? SKANDALE!
Scholes
Carrick - Gibson
100-0.
:lolol:
Gad nu godt se Nani i midterforsvaret....Men Foster på kanten ville være great!!!!
Første indlæg opdateret.
Stående applause til den der gætter startopstillingen!
Scholes
Carrick - Gibson
100-0.
Du er sgu da helt fraværende med den opstilling! Kan slet ikke se det sjove i det! :Smackden::Smackden:
Anderson vil da, som venstre benet, ligge i venstre forsvars side og ikke højre!! Det er en ommer Mr. Santa! :lolol: :lolol:
Jeg er enig med Sivebæk! Det bliver rent skydetelt med Gibson og Carrick oppe foran! :D
Edit: Og vi har jo alle set hvor god Foster er når han har en bold ved fødderne! Forvent tryllerier af Foster på kanten!
TK
Fletcher-Carrick-Evra-De Laet
Park-Gibson-Anderson-Obertan
Giggs
Berbatov
Ender 3-1 til wolfsburg. VI kan ikke modstå dzeko og grafite med det forsvar.
Martinsen
07-12-2009, 15:19
TK
Anderson-Gibson-Giggs
Nani-Park
Rooney
vi vinder og selvfølgelig med et clean sheet 1-0 Rooney scorer.
TK
Anderson-Gibson-Giggs
Nani-Park
Rooney
vi vinder og selvfølgelig med et clean sheet 1-0 Rooney scorer.
Gad godt og se at Rooney kom løbende fra England og sparkede bolden i mål :lolol:
Bliver en alternativ opstilling imorgen, men tilgengæld ser vi hvordan holdet reagerer i forhold til skader og om Carrick er vores nye CB efter Ferdinand :D
schousboe9
07-12-2009, 15:48
Stående applause til den der gætter startopstillingen!
-------------- Kuszczak -----------
Fletcher --- Carrick - Gill ------ Evra
----- Gibson - Anderson - Park -----
Obertan ------------------ Welbeck
--------------- Owen -------------
Foster, James, Norwood, Scholes, Eikrem, Valencia, Nani.
Således!
red-ronaldo7
07-12-2009, 15:48
Vi vinder selvfølgelig den her kamp, 2-0 eller 3-0, på trods af vores mangler i forsvaret . Er 100% sikker.
Er jeg desværre også bange for vi gør:(
Forstår ikke macheda og berba ikk er med. Fint iggs og Rooney bliver sparet
Carl-keane
07-12-2009, 16:14
tror os vi taber... 3-1... Dzeko og Grafite bliver simpelthen for svært! også endna i tyskland!
Har vi slet ikke en ung forsvarsspiller på U18 holdet som må spille CL, udover Gill? jeg ser ingen grund til at Carrick skal rende rundt dernede, så er det da bedre med en ung gut som ER centralfosvarsspillere :)
At han gjorde det godt i lørdags er ingen grund? At SAF helst ser at alle kan spille alle pladser er heller ikke nogen grund?
Og, hvad er der galt med Rafael? inde på physioroom.com står han ikke som skadede
SantasLittleHelper
07-12-2009, 16:30
Har vi slet ikke en ung forsvarsspiller på U18 holdet som må spille CL, udover Gill? jeg ser ingen grund til at Carrick skal rende rundt dernede, så er det da bedre med en ung gut som ER centralfosvarsspillere :)
De må vel allesammen spille CHL, idet de er under 21. Men det er jo heller ikke så smart, at smide en flok 18-årige spiller på banen, når man rent faktsik har etablerede spillere der er opgaven voksen.
De må vel allesammen spille CHL, idet de er under 21. Men det er jo heller ikke så smart, at smide en flok 18-årige spiller på banen, når man rent faktsik har etablerede spillere der er opgaven voksen.
De må vel ikke, hvis Ferguson ikke har udtaget dem til at spille europæisk fodbold?
Men der er vel ikke nogen der ved om Carrick er opgaven voksen som centerforsvarsspiller? :)
Nu er det måske ikke det smarteste at stille med 2-3 u-18 spillere i forsvaret til en CL kamp, uanset om vi er videre eller ej. Uanset talent osv, er det ikke optimalt at skulle spille med et så urutineret forsvar. Så hellere bruge en af dem af gangen, sammen med en erfaren mand ved siden af.. Fergie ved hvad der skal til..
SantasLittleHelper
07-12-2009, 18:36
De må vel ikke, hvis Ferguson ikke har udtaget dem til at spille europæisk fodbold?
Men der er vel ikke nogen der ved om Carrick er opgaven voksen som centerforsvarsspiller? :)
Jo, det må de godt, selvom de ikke er registrerede, da de er under 21 :) Det var det, jeg prøvede at pointere i mit sidste indlæg da jeg skrev "De må vel allesammen spille CHL, idet de er under 21".
Jeg kan godt forstå nogle folk tror vi får en lussing, men hvem havde troet at vi ville slå West Ham 4-0 med det forsvar? Fodbold er uforudsigeligt.
Carrick er sådan set en mere eller mindre omskolet defensiv midt, hans kvaliteter passer udmærket som forsvarsspiller, og jeg mindes nu også, at han i West Ham fik en kamp eller to i centerforsvaret.
TK
Fletch - Gill - Carrick - Evra
Nani - Gibson - Anderson - Obertan
Wellbeck - Owen
3-0, GO FOR IT :D!
Pole @ Goal
-
Fletcher, James, Gill, Evra
-
Nani, Anderson, Gibson, Obertan
-
Macheda, Welbeck/Owen
Pole @ Goal
-
Fletcher, James, Gill, Evra
-
Nani, Anderson, Gibson, Obertan
-
Macheda, Welbeck/Owen
Macheda er ikk med.
Ellers også sådan jeg vil tro vi stiller op.
Hold da helt kæft. Det bliver godt nok den sværeste opstilling at sætte. Og nøj hvor er jeg frustreret. Hvad er det, der sker med vores spillere? Det er jo helt til grin, det her. Godt nok er forsvaret hårdt ramt, men nu også offensiven i Berba og Rooney. Måske får vi klø imorgen og so what, men mod Villa 4 dage senere, er det altså alvor. Der må vi helst ikke smide point til. Jeg forventer intet imorgen, så et mål eller noget i den dur, er vil hvad der, vil gøre mig tilfreds. Tror vi får en lussing på 3-1 eller sådan noget. Så må vi håbe på CSKA.
TK
Fletcher - Carrick - James - Evra
Obertan - Gibson - Scholes - Nani
Owen - Welbeck
God kamp!
Parkohargo
07-12-2009, 20:54
TK
Fletcher Gill Carrick Evra
Valencia Anderson Gibson Obertan
Welbeck Owen
Med nød og næppe får vi hevet en 2-2 hjem.
Shit. Har først lige set Rooney og Berba heller ikke er med. Det bliver vist mere end svœrt så, men man kan vel altid håbe at Wolfsburgh har en off-day. Eller at CSKA vinder, så er det som bekendt ligemeget hvis vi taber. Tror stadig at vi måske kan hive en uafgjort hjem.
Kunne være fremragende, hvis vi mødtes igen eller, hvis i mødte Franco CF. Ville være nogle meget spændende kamp.
Men jeres skadessituation er da helt absurd!
SantasLittleHelper
07-12-2009, 21:29
Kunne være fremragende, hvis vi mødtes igen eller, hvis i mødte Franco CF. Ville være nogle meget spændende kamp.
Ja, det er lige før vores forsvar er på højde med spanske topholds nu. Oh the horror. Tænk at skulle sammenlignes med Franco CF og La Portalona.
Hvor ville det være ironisk hvis vi vinder i morgen og alligevel trækker Barca eller Real. Så skal der nok være folk der tuder over det også.
Laportalona hehe:lolol:
Mon dog. Barcas forsvar er verdens bedste på papiret og i praksis i mine øjne. Navne som Puyol, Pique, Marquez, Milito og Chygrynskiy kan langt de fleste hold kun drømme om at have i deres klub.
Ej at forglemme Caceres ( på lån i Juve), Henrique (på lån i Santander), Botia (på lån i Sporting) og unge Fontas og Muniesa!
Mon dog. Barcas forsvar er verdens bedste på papiret og i praksis i mine øjne. Navne som Puyol, Pique, Marquez, Milito og Chygrynskiy kan langt de fleste hold kun drømme om at have i deres klub.
Ej at forglemme Caceres ( på lån i Juve), Henrique (på lån i Santander), Botia (på lån i Sporting) og unge Fontas og Muniesa!
At sige Barcelona har det bedste forsvar i verden kan kun en Barcelona fan gøre.
SantasLittleHelper
07-12-2009, 21:44
Vil vove at påstå, at kun Puyol ville komme på Uniteds hold i stærkeste opstilling. På højrebacken selvfølgelig. Alves ville blive bollet alt for mange gange i engelsk fodbold.
Hvorfor det? Vi har domineret Europa siden 2003 og er pt det bedste hold i verden. Og begge vores primære forsvarsspillere er faste for Europas bedste landshold (Spanien).
Men nævn et hold, der på papiret og i praksis har et bedre forsvar. Det er hvert fald ikke Man Utd, med Vidcis og Ferdinands form. Ej er jeres bredde bedre.
jeg vender om at holde jer til topic. det vil se Manchester Uniteds kamp mod Wolfsburg og ikke mod et spansk hold.
Hvorfor det? Vi har domineret Europa siden 2003 og er pt det bedste hold i verden. Og begge vores primære forsvarsspillere er faste for Europas bedste landshold (Spanien).
Men nævn et hold, der på papiret og i praksis har et bedre forsvar. Det er hvert fald ikke Man Utd, med Vidcis og Ferdinands form. Ej er jeres bredde bedre.
Domineret siden 2003? :lolol: Hvorfor er det lige I har domineret alle de andre tophold? Enhver idiot ved at de engelske hold har domineret de senere år.
Mht. til jeres forsvar er det som SLH også forklarer, nok kun Puyol der ville kunne bruges i Uniteds stœrkeste opstilling. Hold som Man Utd(ikke lige i øjeblikket) og Chelsea har normalt et langt bedre forsvar.
Edit: Så først dit indlœg nu, Casper (;
Hvor længe har United så domineret Europa? Desuden har Barcelona været et stykke fra at være rigtig gode indtil sidste år.. Det siger ikke så meget, at man er på Spaniens landshold som forsvarsspiller, de er jo stort set ikke blevet nævnt, fordi resten af holdet trækker dem så meget op. Det ville være som at sige, at man kan vinde en to-mod-to turnering med Ronaldo eller Messi, for at male et lettere uklart, men ikke desto mindre sandt billede, den eneste defensive kraft der har fået anerkendelse er Senna, og han spiller for Villareal, hvilket en del af Spaniens spillere sådan set gør. Så statistikker med landshold kan man proppe derop, hvor solen ikke skinner.
Puyol, Piqué, Marquéz, Milito og Chergryinski? Really? Ferdinand, Evans, O'Shea Evra og Vidic ville jeg da tusinde gange hellere have. Marquez, Milito og Puyol er langsommere end pensionister, Chergryinski er et ubeskrevet blad. Piqué er den eneste jeg synes er rigtig god.
Barcelona lever meget på deres offensiv, den er mildest talt ufatteligt imponerende, men deres forsvar er ikke der de skal føre sig frem.
EDIT: Undskyld Casper :)
Øh 10 trofæer siden 2003, deriblandt 2 CL-finaler og 2 CL-semifinaler er ikke at dominere? Jo det er det, da ingen andre hold har klaret det så godt i den periode (siden Laporta overtog klubben).
Og det er ikke for sjovt, at Barca har vundet flest trofæer i Europa de seneste 20 år.
Puyol langsom, så har man også hørt det. Han havde ikke problemer med at følge med Ronaldo sidste sæson og i denne.
O'Shea og Brown? Come on. Milito er fast mand for Argentina, Pique og Puyol for Spanien. Marquez for Mexico og Chygrynskiy for Ukraine. Det kaldes klasse.
Hvorfor nævner du Evra? SKal jeg så nævne Alves, Abidal og Maxwell?
Og så synes jeg vi skal debatere kampen Wolfsburg - United! :)
Det er alligevel ogsã lidt svœrt at have en logisk diskussion med den slags Barcelona fans imo... :titte:
Foster
Fletcher – Carrick – Evra - Park
Valencia - Scholes – Anderson – Obertan
Owen - Welbeck
Har aldrig oplevet noget lignende.. Der skal mere end et mirakel til før vi tager point her.
nielzon21
08-12-2009, 07:34
Kan da lige så godt selv komme med et bud på startopstillingen :)
Kuzzen
Fletcher - Carrick - Evra - Anderson
Valencia - Gibson - Scholes - Obertan
Welbeck
Owen
Kan da lige så godt selv komme med et bud på startopstillingen :)
Kuzzen
Fletcher - Carrick - Evra - Anderson
Valencia - Gibson - Scholes - Obertan
Welbeck
Owen
Den 4 backkæde ville jeg egentlig også have budt på. Men det ser ud til at Oliver Gill starter centralt i morgen. Noget af en debut at få: Champions League ude mod de tyske mestre. :D
Men altid godt at han får en erfaren forsvarsspiller som Carrick til at kunne støtte sig op af! ;)
EB mener at vi stiller med følgende forsvar:
Gibson - Fletcher - Carrick - Evra
Så har vi en midtbane bestående af:
Valencia/Obertan - Scholes - Anderson - Park/Nani
Welbeck - Owen
Er der nogle tyske tv-kanaler eller andre tv-kanaler som viser kampen i aften?
Ikke så vidt jeg kan se. TV2 Sport sender den forskudt 23.15, og ellers kan du købe stream her:
http://tv2sport.dk/node/45474
Mikey-boy
08-12-2009, 12:17
Kuzz
Valencia-Scholes-Anderson-Obertan/Park
Owen-Welbeck
Jeg ved ikke om det bare er mig som er optimist, men jeg tror sagtnes at vi kan vinde over tyskerne. Jeg vil meget gerne se Scholes og Anderson på den centrale midt i aften, hvilket også bliver grunden til at vi får 3 point :D
EB mener at vi stiller med følgende forsvar:
Gibson - Fletcher - Carrick - Evra
Så har vi en midtbane bestående af:
Valencia/Obertan - Scholes - Anderson - Park/Nani
Welbeck - Owen
Egentlig ikke så dum en ide. Den vil jeg gerne tilslutte mig også. Nu må vi bare ud og have den kamp overstået også få det bedste ud af den. Håber vi har flere klar til lørdag. Ihvertfald vidic og Rooney. Det vil gøre meget:)
Bud Spencer
08-12-2009, 12:36
Sikke et hold vi stiller med i aftenens kamp. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har en chancen for at tage de tre point, med det i mente, at vi også er videre. Derfor har jeg også valgt at oddse en håndfuld hundrede kroner, på at Wolfsburg vinder. Jeg har aldrig oddset imod United, men til et ganske godt odds, og vores hold taget i betragtning, tror jeg at Wolfsburg vinder kampen.
Men jeg glæder mig nu alligevel, til at se de unge og uprøvede spillere, som forhåbenligt for nogle min. i benene, i CL. Især Gibson, er jeg helt vil med fortiden. Mon ikke han banker en bold eller to i kassen? ;)
*Slettet*
Jeg vil for alt i verden møde jer igen. Helst i finalen. Denne gang med Fletcher. Jeg kan stadig ikke komme over, at United ikke holdte fast i de første 10 minutter mod jer.
I de første ti minutter der viste United, at når engelsk fodbold holder fast i højt tempo, så er der ingen hold i verden, der kan følge med. Arsenal, Chelsea, Liverfool (gud forbyde det) og United kan noget, som ingen andre kan, nemlig at holde fast i et tempo i en kamp, som kun engelske hold kan være med på.
Som forsvar til dit Barca, så er i det bedste spillende hold i verden, men i bibeholder ikke et højt tempo, for i vil lave de 20-25 afleveringer inden målet skal komme, og det sænker jo spillet. Håber du forstår mig ret.
Du ved jo ikke, hvordan Fontas og Muniesa udvikler sig? Eller har du svært ved at skelne mellem FM og virkeligheden?
At du kan inkludere en skadet spiller, som ikke har spillet fodbold i 18 måneder og skrive han er fantastisk er lidt sjovt. Lad ham spille nogle kampe og lad os se om han er den samme efter skaden .
Haha, Caceres? Du mener ham, der var på samme niveau som Oleguer? Caceres er jo ikke god. Manden kostede jer flere mål, og han ligner fejl, som kun miniputter kan lave. Det er da kun godt for jeres hold, at I slap af med ham. Han sejler virkelig meget!
Jeg griner lidt af, at du inkluderer Chygrynskiy. Også pga. at I købte ham for 220 mio. kr.? 220 for en ukendt spiller? Jeg synes, det er så komisk, at Barca kan være så dobbeltmoralske, når man tænker på Zlatan-handlen bl.a..
I har ligefrem domineret? Hvis vi ser det over det sidste års tid, så er jeg helt med på den. Forrige år var Uniteds og året inden var det altså Milan, der var helt fantastiske i europæisk fodbold i nogle år. Tag nu de blaugrana briller af, det ville klæde dig.
Btw, Vil det så sige, at Capdevilla er verdens bedste venstreback, fordi han er med på det faste hold? Come on.
Og du kan slet ikke sammenligne det på den måde, det er jo så dumt sat op. For hvad nu hvis Rio og Vidic var spaniere? Det har du jo ikke taget højde for, vel? ;)
Øh 10 trofæer siden 2003, deriblandt 2 CL-finaler og 2 CL-semifinaler er ikke at dominere? Jo det er det, da ingen andre hold har klaret det så godt i den periode (siden Laporta overtog klubben).
Og det er ikke for sjovt, at Barca har vundet flest trofæer i Europa de seneste 20 år.
Puyol langsom, så har man også hørt det. 1)Han havde ikke problemer med at følge med Ronaldo sidste sæson og i denne.
O'Shea og Brown? Come on. Milito er fast mand for Argentina, Pique og Puyol for Spanien. Marquez for Mexico og Chygrynskiy for Ukraine. Det kaldes klasse.
Hvorfor nævner du Evra? SKal jeg så nævne Alves, Abidal og Maxwell?
Derfor Ronaldo altid har bollet Puyol i kampen for Real og den første kamp mod jer i ’08 på Camp Nou. Come on.
Fordi Evra er den bedste på sin position. Han er vel den eneste spiller, United kan prale med at have som verdens bedste på sin plads. Og nej, hvis du inkluderer Abidal eller Maxwell her, så viser det bare, at man kan ikke diskutere med dig om fodbold uden at inkludere Barcas spillere som verdens bedste.
Er Gabriel Milito fast mand på det argentinske landshold? Hvad fanden? Jeg som troede, at han var ude i 18 måneder og ikke spillede fodbold. Dumme mig. (Sarkasme kan være anvendt for at understrege, at Barca ikke har styr på sine ting og kun kan snakke om Barca, Barca, Barca og gæt en gang til? BARCA).
Men for at følge din logik med at jeres forsvarsspillere spiller for landsholdet.
Neville har ikke spillet siden sin skade, men han var fast mand indtil da.
Rio er fast mand på landsholdet
Vidic er fast mand på landsholdet.
Evra er fast mand på landsholdet
O’Shea er fast mand på landsholdet.
Brown er med i landsholdetstruppen, men selv Marquez, Chygrynskiy, Milto kunne ikke engang slå Rio og Terry af.
Se det kaldes klasse. Note: Du skal huske at tage højde for nationaliteterne, ikke også? ;)
Sikke et hold vi stiller med i aftenens kamp. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har en chancen for at tage de tre point, med det i mente, at vi også er videre. Derfor har jeg også valgt at oddse en håndfuld hundrede kroner, på at Wolfsburg vinder. Jeg har aldrig oddset imod United, men til et ganske godt odds, og vores hold taget i betragtning, tror jeg at Wolfsburg vinder kampen.
Men jeg glæder mig nu alligevel, til at se de unge og uprøvede spillere, som forhåbenligt for nogle min. i benene, i CL. Især Gibson, er jeg helt vil med fortiden. Mon ikke han banker en bold eller to i kassen? ;)
*Slettet*
Jeg forventer nu ikke et mål fra Gibson af, idet jeg tror han udgør midterforsvaret sammen med Carrick.
TK
Fletcher-Carrick-Gibson-Evra
Valencia-Scholes-Anderson-Nani
Owen-Welbeck
Tror det er det stærkeste vi kan stille. Med god helt hiver vi en 1-1 hjem.
Wolfsburg giver godt på oddset, men jeg kunne aldrig drømme om at oddse imod Man Utd.
God kamp drenge
Klart vi ikk kunne slå CSKA Moskva når de doper sig til kampen,hehe:)
http://onside.dk/nyheder/chok-to-cl-spillere-suspenderet-for-doping
Synes da det er helt til grin hvis vi er villige til at bruge 2 midtbanespillere i centerforsvaret fremfor at bruge et en af de unge gutter, som måske er ikke så erfaren, men som dog trods alt er "lært op" på den position.
United DK
08-12-2009, 15:25
*En eller anden sær opstilling*
Vi har før skrabet et point hjem fra Rom, med et stærkt reservepræget hold, og jeg vil tro, at vi stiller i en lidt stærkere udgave på Folkevogn Arena. Så 1 point, og vi slutter nr. 1 i gruppen, ja tak!
GloryManUtd2730
08-12-2009, 15:27
ville høre om der var nogle som har steamet kampe fra tv2sport.dk ?????
Det er bare 39 kr er dyrt hvis det er i sammen kval som gratis steam???
Tror forresten at vi vinder 4-2.:trophy:
Hvordan kan vi blive sikret som 1'er hvis vi ikke selv vinder ?? forstår det ikke!
ville høre om der var nogle som har steamet kampe fra tv2sport.dk ?????
Det er bare 39 kr er dyrt hvis det er i sammen kval som gratis steam???
Tror forresten at vi vinder 4-2.:trophy:
Jeg gjorde det sidst vi spillede mod Besiktas. Kvaliteten er god, også bedre end gratis stream. Desværre kunne den ikke køre ordentligt i fuld skærm, så det tager lidt af fornøjelsen. Men jeg skal i hvert fald se den via stream fra tv2sport i aften :)
Hvordan kan vi blive sikret som 1'er hvis vi ikke selv vinder ?? forstår det ikke!
Både Wolfsburg og CSKA er tre point efter os, så vi kan under ingen omstændigheder blive overhalet på point. Og da vi slog Wolfsburg hjemme, er der en sandsynlighed for, at vi selv med nederlag er bedre end dem indbyrdes (nederlag på 2-3, 3-4, 4-5, osv.).
Taber vi, og vinder CSKA, har tre hold samme pointantal, er der vi de bedste indbyrdes.
Kuzzen
Fletcher - Gill - Carrick - Evra
Welbeck - Owen
måske man skulle prøve park på backpladsen, også fletcher ind i midterforsvaret.
Park-Fletcher-Carrick-Evra
Så er der stadig Obertan,Nani og Valencia og vælge til kanterne.
er sikker på Owen og Welbeck nok skal starte på toppen
andreas723
08-12-2009, 17:35
Uha, det bliver svært. Men jeg har sgu alligevel troen på, at vi kan vinde. Wolfsburg har været meget svingende på det sidste og har ikke vundet hjemme i godt en måned.
Jeg ser gerne følgende elleve starte:
Foster
Fletcher Gibson Carrick Evra
Valencia Anderson Scholes Park
Owen Obertan (som hængende angriber)
Vi bliver nødt til at have noget rutine i forsvaret. Gill m.fl. skal ikke kastes i ilden i sådan en kamp.
----------Foster---------
Fletcher---Carrick--Benzet--Evra
Valencia--Scholes--Gibson---Park
-------------Anderson---------
--------------Owen------------
VonKoblenz
08-12-2009, 17:46
Fedt.. Et øhm.. forsvar som måske bliver flækket midt over idag.
Kuzz
Scholes
Owen
Grunden til at jeg ikke vælger Valencia, er at.. Ja han er ikke helt så deffensiv som Park er. Samtidig må jeg håbe vores unge Gill ikke laver mange fejl, håber Carrick kan støtte ham lidt.
Manchester United
08-12-2009, 17:59
Jeg har TV6, og der skulle den gerne blive sendt. Ellers bliver den sendt på viasat football.
andreas723
08-12-2009, 18:04
Fedt.. Et øhm.. forsvar som måske bliver flækket midt over idag.
Kuzz
Scholes
Owen
Grunden til at jeg ikke vælger Valencia, er at.. Ja han er ikke helt så deffensiv som Park er. Samtidig må jeg håbe vores unge Gill ikke laver mange fejl, håber Carrick kan støtte ham lidt.
Gill starter helt sikkert ikke. Det vil være et sats af de store, og jeg er overbevist om, at Fergie vælger rutinen frem for en "ægte" midterforsvarer.
United DK
08-12-2009, 18:06
Gill starter helt sikkert ikke. Det vil være et sats af de store, og jeg er overbevist om, at Fergie vælger rutinen frem for en "ægte" midterforsvarer.
Ja, han er blevet lidt kedelig på sine gamle dage.
Jeg har TV6, og der skulle den gerne blive sendt. Ellers bliver den sendt på viasat football.
kabel tv har da ikk tv6 vel?
Ja, han er blevet lidt kedelig på sine gamle dage.
Tror jeg ikke. Jeg tror ikke, at det handler om alder i det her tilfælde, men mere om kvalitet. Og eftersigende så er Oliver Gill ikke specielt talentfuld (har aldrig set ham i aktion, men efter hvad jeg har læst mig til), så hvorfor skal han stille med en "ægte" midterforsvar, hvis spilleren ikke er god nok og andre kan gøre det bedre. Jeg ved det ikke, men Fergie må vurderer det.
TV 6 ??? hvilken kanal er det.... Er der nogen som ved om en tysk kanal sender kampen??
Rasmus-K-J
08-12-2009, 18:29
Hvilken kanal sender kampen? og hvad skal man have for at se den?. Altså om Viasat Guld er nok, og hvor den ligger!
Manchester United
08-12-2009, 18:30
TV6 er en viasat kanal.
Hvilken kanal sender kampen? og hvad skal man have for at se den?. Altså om Viasat Guld er nok, og hvor den ligger!
Viasat guld burde have TV6. Ved mig ligger den på 26.
Det er en svensk kanal (viasat) http://www.kolla.tv/Standard.aspx
Men der må da være en tysk kanal som viser CL og specielt den her kamp da det jo er Wolsburg som spiller
Anderson- the kid
08-12-2009, 19:09
Kæft du er en taber Barca!! Du sidder på et united-forum og spiller op? Har før læst dine indlæg på dette forum og du er da noget af det ynkeligste jeg nogensinde har set/læst. Hva med en 3-halvleg bøssefar?? Undskyld sproget til alle de røde drenge, men hader bare en taber som BARCA!!!!
United DK
08-12-2009, 19:15
Kæft du er en taber Barca!! Du sidder på et united-forum og spiller op? Har før læst dine indlæg på dette forum og du er da noget af det ynkeligste jeg nogensinde har set/læst. Hva med en 3-halvleg bøssefar?? Undskyld sproget til alle de røde drenge, men hader bare en taber som BARCA!!!!
Hvad frembragte dette vredesudbrud?
henning_b_j
08-12-2009, 19:26
Hvad frembragte dette vredesudbrud?
han siger vi (United) har et lorte forsvar i forhold til LILLE SKIDE BRACA!!!
Enig. Synes også det er noget idioti. Ved ikke hvad han får ud af sådan noget. Men sikekrt bare en taber der ikk har andet at lave. Ville sku gerne se hvad barcelona havde gjort hvis de havde alle de skader.....
henning_b_j
08-12-2009, 19:37
Enig. Synes også det er noget idioti. Ved ikke hvad han får ud af sådan noget. Men sikekrt bare en taber der ikk har andet at lave. Ville sku gerne se hvad barcelona havde gjort hvis de havde alle de skader.....
Ja og vil gerne se hva' han siger når de er slået ud af CL
andreas723
08-12-2009, 19:38
Ord som "taber" og "bøssefar" kan vi ikke tolerere. Vi forsøger et opretholde en anstændig tone og en saglig debat. Frem med argumenterne, og tal pænt til hinanden. Tak.
Parkohargo
08-12-2009, 19:47
Nogen der har en start opstilling? for dælen hvor jeg glæder mig til at se den nemlig:)
Startopstilling
http://www1.uefa.com/competitions/ucl/live/index.html?md=6&day=1&match=2000430
Er dog ikke klar over hvem som spiller hvor. Ser meget spændende ud.
Tror det bliver Fletcher og Carrick i midterforsvaret, og så Evra og Park på backarne.
Dejligt at Nani er med, men for satan et hold.
Kuszczak
Gibson
Fletcher
Carrick
Evra
Nani
Anderson
Scholes
Park
Owen
Welbeck
SUBS: Foster, Eikrem, James, Gill, Valencia, Obertan, Stewart.
Parkohargo
08-12-2009, 19:50
Kuszczak
Gibson
Fletcher
Carrick
Evra
Nani
Anderson
Scholes
Park
Owen
Welbeck
Det kunne ha været værre:) Godt at se Nani ENDELIG får spille tid. Håber på en god kamp fra ham af. Nu må vi se bare håbe at vi slipper derfra uden skader.
SantasLittleHelper
08-12-2009, 19:51
Undskylder 100 gange for at have startet diskussionen med Barca. Det er jeg sgu overordenligt ked af. Hvor er det pinligt, at se hvordan han bliver svinet til på trods af en god tone, og selv på trods af, at sidens ypperste helligdom (Casper) har bedt om fokus på kampen.
Kan vi ikke komme tilbage til topic der, hvis nogen skulle have glemt det, omhandler aftenens kamp mod Wolfsburg?
EDIT: Uh, sikke en spændende opstilling.
Startopstilling
http://www1.uefa.com/competitions/ucl/live/index.html?md=6&day=1&match=2000430
Er dog ikke klar over hvem som spiller hvor. Ser meget spændende ud.
Tror det bliver Fletcher og Carrick i midterforsvaret, og så Evra og Park på backarne.
Dejligt at Nani er med, men for satan et hold.
Ifølge Uefa siden:
Park - Fletcher - Carrick - Evra
Nani - Scholes - Gibson - Welbeck
Anderson
Owen
Ja, det er sgu ok med Fletcher-Carrick i centerforsvaret. Carrick vidste vi på forhånd, men fint nok med Fletcher. Skulle det hele fejle, er det alt andet lige bedre med en rutineret mand end en ung, der kunne ødelægge sin karriere pga. kampen. Stærk nok offensiv taget skaderne i betragtning.
Come on United
Kuszczak
Gibson
Fletcher
Carrick
Evra
Nani
Anderson
Scholes
Park
Owen
Welbeck
Tror på min vudering med park på back pladsen:)
Tjaaah. Det får vi at se. Jeg kopierede bare fra RedCafe.
7 (8 med wellbeck) midtbanespillere på banen.
He he he he
9 hvis man tænker på at Evra er tidligere midtbanemand :D
Jeg troede først at forsvaret var midtbanen :D!
God kamp!
Kœft der kom da godt nok lige nogle retarderede kommentarer om Barca, selvom han var en lille smule irriterende. Trist at se.
Edit: Ellers en okay startopstilling situationen taget i betragtning.
Kasper260599
08-12-2009, 20:39
Ser ud til at Nani starter inde, det glæder jeg mig over. Håber og tror han kan blive en vigtig faktor i juleprogrammet, så lad os få ham op i fulde omdrejninger.
Mht. til kampen: Tjaa... det afhænger meget af indstillingen fra gutternes side. Hvis vi går på banen med 1 point i tankerne tror jeg ikke på os... Det er en stor aften for Wolfsburg, de øjne en flot skalp + 1. pladsen, så vi skal ud og gribe tyren ved hornene.
Come on United!
red-ronaldo7
08-12-2009, 20:59
Kunne der ikke godt have været dømt straffe?
Kunne der ikke godt have været dømt straffe?
Der SKULLE have være fløjtet straffe. Men han fløjter den ikke pga Carricks hurtige reaktion.
Det er godt nok noget af en alternativ opstilling, og vi spiller ikke specielt godt synes jeg.
Desuden lyder det vildt underligt når kommentatoren siger at begge centerforsvarerer Fletcher og Carrick er rykket med frem til hjørnesparket :D
Nani giver mig seriøst snart en blodprop!
Han kommer rigtig flot forbi den første forsvarer med et frækt lob over hans tackling, men så kommer indlægget selvfølgelig aldrig, selvom Owen ligger fuldstændig fri i modsatte side. Og det ender med at Nani løber ind i 2 forsvarer, og ja gæt selv hvad der så sker.
PRES!!!
Pis ! Offside.. Ellers klasse aflevering af Anderson og konge sparket i af Wellbeck.. Jeg synes vi spiller rigtigt godt. Det er vel de tyske mestre i stærkeste opstilling vi spiller mod, og vores start-11'er taget i betragtning gør vi det super godt.
Nani giver mig seriøst snart en blodprop!
Han kommer rigtig flot forbi den første forsvarer med et frækt lob over hans tackling, men så kommer indlægget selvfølgelig aldrig, selvom Owen ligger fuldstændig fri i modsatte side. Og det ender med at Nani løber ind i 2 forsvarer, og ja gæt selv hvad der så sker.
PRES!!!
ja, kan kun være enig.. Synes han tager alt for mange forkerte beslutninger.. Det er sgu en OMMER... Synes generelt vi gør det fint, men har lidt problemer med offside og den ufattelig ringe bane..
Der er vist ikke nogen der har postet opstilling så here we go:
TK
Park-Fletcher-Carrick-Evra
Gibson-Anderson-Scholes-Nani
Owen-Welbeck
Valencia
Foster
Obertan
James
Eikrem
Gill
Stewart
CSKA er kommet foran på mål af Krasic
red-ronaldo7
08-12-2009, 21:28
Owwwwwwwwwen!
Manchester United
08-12-2009, 21:29
Owen!!!!!:)
Så kunne nani lægge den ind..
Fantastisk! Endelig et godt indlæg fra Nani og dejligt scoret af Owen! :D
Assist fra Nani- Who would have guessed it? :D
red-ronaldo7
08-12-2009, 21:29
CSKA er kommet foran på mål af Krasic
Og vi er lige kommet foran på et mål af Michael Owen, fantastisk assist af Nani.
SÅDAN OWEN!!! og med hovedet endda!!! læKKERT
Nu er Wolfsburg da på skideren. CSKA har scoret og nu er de selv bagud...
Jeg er faktisk overrasket over at i er overraskede over Nani slog et godt indlæg, hans sparketeknik er jo intet mindre end fænomenal!
Godt mål!
Parkohargo
08-12-2009, 21:33
Rigtig godt indlæg af Nani og dejligt sat ind af Owen.!
De spiller ikke med Park som back. Forsvaret ser sådan ud
--------------Carrick-----------------
-Fletcher----------------------Evra---
Park han kommer enkelte gange med ned. Men størstedelen har han brugt på midtbanen.
Var væk fra skærmen 2 sec, og så det derfor ikke.
Lavede Carrick et straffe der ikke blev dømt ?
SantasLittleHelper
08-12-2009, 21:39
Var væk fra skærmen 2 sec, og så det derfor ikke.
Lavede Carrick et straffe der ikke blev dømt ?
Ja, den var ret tydelig endda. Klart straffe, men hey tough luck.
Det mindede mig egentlig lidt om da Gabriel Heinze, den skændige hore, savede en spiller midt over, hvorefter bolden tog et underligt hop, så dommeren troede at han havde taget bolden. Ah, disse uskyldige tider.
OK, takker.
Martinsen
08-12-2009, 21:42
Offensiven lavede vel knap et eneste godt angreb i første halveg, men det er vel et tegn på klasse at vi alligevel fører. Og så er det godt at se defensiven er som vi kender den fra de seneste år, nemlig bundsolid:). Selvom det ikke lige var de spillere jeg regnede med skulle få forsvaret på rette spor:lolol:
Det mindede mig egentlig lidt om da Gabriel Heinze, den skændige hore, savede en spiller midt over, hvorefter bolden tog et underligt hop, så dommeren troede at han havde taget bolden. Ah, disse uskyldige tider.
Faktisk synes jeg egentlig det lignte, at Carrick ikke mere end snittede ham, og at han allerede var på vej ned.. Men mit stream er lidt utydelig :)
o1-bennermin
08-12-2009, 21:50
Jeg synes Welbeck har været klasse, spiller med stor ro, så han er enorm sikker med bolden, og tager de rigtig beslutninger, han har en stor fremtid!
Samtidig synes jeg park skal roses, han har været god både offensiv og defensiv på hans Højre wingback vil jeg nok kalde det :)
De spiller ikke med Park som back. Forsvaret ser sådan ud
--------------Carrick-----------------
-Fletcher----------------------Evra---
Park han kommer enkelte gange med ned. Men størstedelen har han brugt på midtbanen.
Oki. Ikke lige verdens bedste stream jeg sidder med :(
Sjovt at se Park på en højre-back position.
-Man kan nu godt se at Fletcher ikke er den rutinerede midterforsvar, med hans dårlige opdækning i feltet!
Men flot med en 0-1 føring.
hold da kæft et godt mål.
Mikey-boy
08-12-2009, 21:56
Rent held!
red-ronaldo7
08-12-2009, 21:56
Øv 1-1 Dzeko. Flot mål. Dårligt forsvar.
Den kunne man vist ikke gøre så meget ved. Urutineret i forsvaret, men det er helt logisk med dem vi har.
Skønt at de så kommer bagud i det øjeblik jeg poster mit indlæg
Manchester United
08-12-2009, 21:59
Pis også!
Sådan går det desværre med midtbanespillere i midterfosvaret. Carrick ska jo ligge i ryggen på Dzeko, men hvad fanden. Vi skal bare have en chance til og så fører vi igen. Og resultaterne former sig jo også for os.
Man kan i hvert fald ikke sige at deres fans ikke bakker dem op :D
Mikey-boy
08-12-2009, 22:06
Det er først lige gået op for mig, men Evra som anfører? Burde det ikke være Scholes? Eller er jeg bare lidt skør?
Ærgerligt banen skal være så mudret nede i målfeltet. Det er ikke nemt at spille 1-2 når der ikke er noget græs:(
red-ronaldo7
08-12-2009, 22:13
Synes vi skal skifte Valencia ind for Park
EDIT: Valencia og Obertan ind, Nani og Welbeck ud
Jeg kan se at Chelsea fører 2-1 og Drogba og Essien har scoret... hvorfor i alverden det??? Jeg er da glad for at de ikke bliver sparet, for det giver da absolut ingen mening at starte med dem... så bliver man jo ikke mindre glad for SAF når man ser det. Tænk på hvis Drogba brækkede anklen, så bliver Ancelotti nok ikke videre populær
Liverpool_sucks
08-12-2009, 22:18
Det er først lige gået op for mig, men Evra som anfører? Burde det ikke være Scholes? Eller er jeg bare lidt skør?
Det er nok fordi, han er den eneste defensive spillere på banen idag?
red-ronaldo7
08-12-2009, 22:23
Obertan!! fuck det er klasse!!!! OWEN SUPER
o1-bennermin
Obertan.. Klasse !!
Mikey-boy
Fuck Obertan! For vildt!
Sådan OBERTAN og OWEN!!!:devill:
Manchester United
OWEN!!!
Kæft hvor er det lækkert af Obertan! KLASSE!
FUCK!!!! Obertan!! Det er satme så smukt!
Kolorteman
08-12-2009, 22:24
Hvor Er Det Vildt!
Jeg Er Totalt Baf Nu! Hurra For Caps Lock Og Obertan!
Vildt lavet af Obertan!! Sikke en dribler! Og Owen står jo hvor han skal, som sædvanlig. Klasse
anderson888
08-12-2009, 22:24
Owen!!!!!!!!!!
Flot mål igen. Godt opspil fra Obertan, og Owen er da godt nok skarp idag :)
Er jeg den eneste der synes at ham den lidt langhårede forsvarer de viste lige efter målet ligner RVN helt vildt meget??
chrisserUnited
08-12-2009, 22:28
Hvad laver Obertan?
Mikey-boy
08-12-2009, 22:28
Puha Owen!
Kolorteman
08-12-2009, 22:29
Puha Owen!
godt nuppet af keeperen..
Besiktas har udlignet mod CSKA (ikke Chelsea)
Manchester United
08-12-2009, 22:31
Owen Igen Igen!!!:d
red-ronaldo7
Owen Hattrick!!!!! Nice
o1-bennermin
Owen....
Mikey-boy
OWEN! HATTRICK! Godt man ikke er Fools fan :D
Besiktas har udlignet mod CSKA (ikke Chelsea)
Apoel har udlignet mod CSKA (Chelsea)
Holmskov
08-12-2009, 22:33
Hvor er det da klasse at se en "ny" spiller som Obertan vise hvorfor han er købt. Det var der vist en enkelt spiller ved navn Nani der kunne lære lidt af. Man kunne håbe på et Januar salg.
Og hvor er det dog forfriskende at se en angriber i feltet lave som bestilt. Det var der også en enkelt der kunne lære lidt af. Det er høj høj klasse af Owen.
Men stort at vi med så mange skader kan vinde en CL kamp på udebane.
Bum. så var han der igen den lille. FANTASTISK...
Michael Owen is a red......:devilll:
Parkohargo
08-12-2009, 22:33
Hahaha Owen hattrick! Hvem havde regnet den ud!?:lolol:
Kolorteman
08-12-2009, 22:34
OWEN! HATTRICK! Godt man ikke er Fools fan :D
"there's Only One Michael Owen! There's Only One Michael Owen! One Michael Owen!"
Hvor er det da klasse at se en "ny" spiller som Obertan vise hvorfor han er købt. Det var der vist en enkelt spiller ved navn Nani der kunne lære lidt af. Man kunne håbe på et Januar salg.
Og hvor er det dog forfriskende at se en angriber i feltet lave som bestilt. Det var der også en enkelt der kunne lære lidt af. Det er høj høj klasse af Owen.
Men stort at vi med så mange skader kan vinde en CL kamp på udebane.
Bum. så var han der igen den lille. FANTASTISK...
Michael Owen is a red......:devilll:
Du kritiserer Nani selvom han laver et oplæg idag, siger det ikke mere om tendesen end om Nani?
Bartokai
08-12-2009, 22:36
Andy Gray har lige sagt at 2 CSKA spillere er blevet testet positiv for doping.. mon de får lov at gå videre?
Andy Gray har lige sagt at 2 CSKA spillere er blevet testet positiv for doping.. mon de får lov at gå videre?
http://www.bold.dk/nyt/Doping-kan-koste-CSKA-Champions-League
Det lyder ret usandsynligt
den gamle har set rigtigt igen! :D
red-ronaldo7
08-12-2009, 22:38
CSKA er i hvert fald lige kommet foran 2-1
Holmskov
Du kritiserer Nani selvom han laver et oplæg idag, siger det ikke mere om tendesen end om Nani?
Hvis et oplæg skal overskygge alt det andet lort han lavede så tager jeg fejl. Han er SLET ikke god nok til Manchester United og har bevist det utallige gange nu.
thomaslund
Kæft hvor er det godt arbejde drenge. Det var en arbejdssejr der ville noget.
Og er det rigtigt opfattet at ingen blev skadet? Det gode ved at have så mange skader i forsvaret er, at der så er mindre sandsynlighed for at få flere forsvarsspillere skadet, hehe.
Keep up the good work mod Villa!!
Det var nok dumt! :D Jeg er i hvert fald glad for at jeg smed 50 kr til Odds 3.75 på United sejr :devill:
jeg tager hatten af. Det er satme flot. havde jeg slet ikke regnet med. Virkelig fedt med et Owen hattrick. Og vi fik ingen skader:) Det er sku nice.
Holmskov
08-12-2009, 22:41
http://www.bold.dk/nyt/Doping-kan-koste-CSKA-Champions-League
Det lyder ret usandsynligt
De skal afhøres d. 17 december og så tager man stilling til deres straf/udelukkelse osv osv....
Mikey-boy
08-12-2009, 22:42
Det må da godt nok gøre lidt ondt på nogen Fool fans, at Owen laver hattrick, i den krise de er i :D
Lidt fra Fools forum..
Christian skrev: Manchester United foran 3 - 1 på Hattrick af Owen. Skal lige nævnes de spiller med en bagkæde der lyder:
Park - Fletcher - Carrick - Evra
LarsU skrev: Ekstremt belastende.
Hekkem skrev: kender ham ikke.
That is just funny :D
hvordan pokker kan det her ske ? :D
Det er da noget af det vildeste jeg har oplevet..
Vi stiller med meget anderledes forsvar, og vinder 4-0 over west ham
vi møder de tyske mestre på udebane, med et nærmest intet forsvar, og vinder 3-1... fodbold er bare vidunderligt nogen gange.. :)
Hvordan gik forsvaret egentlig , selvom vi nu vandt ?
hvordan pokker kan det her ske ? :D
Det er da noget af det vildeste jeg har oplevet..
Vi stiller med meget anderledes forsvar, og vinder 4-0 over west ham
vi møder de tyske mestre på udebane, med et nærmest intet forsvar, og vinder 3-1... fodbold er bare vidunderligt nogen gange.. :)
Hvordan gik forsvaret egentlig , selvom vi nu vandt ?
Det var bestemt ikke kønt. Det er vist Wolfsburgs egen sjyld de ikke får scoret mere. Men det gik :D
Det var bestemt ikke kønt. Det er vist Wolfsburgs egen sjyld de ikke får scoret mere. Men det gik :D
enig, er sku også lidt skuffet over at de tyske mestre ikke kan mere.
VonKoblenz
08-12-2009, 22:47
Jamen som min ven så godt og rigtig sagde.. Når vores forsvar er så svækket.. Så er der kun en ting at gøre.. ANGRIB ANGRIB ANGRIB..
Må indrømme United dominerede her, tak til Kuzz for en god kamp. God idé at Ferguson at tage Obertan ind, det var en succes og han satte 3 mand af og lavede en god aflevering til Owen som scorede.
Skuffet over at Eikrem ikke fik lidt tid i stedet for Scholes :b
Der kan man se. Det her var en af de sygeste kampe. Vi stiller med tre midtbanespillere i forsvaret, to reserveangribere og en tynd midtbane. Owen laver hattrick og vi vinder 1-3. Der kan man se og hatten af for det :)
schousboe9
08-12-2009, 22:50
Du kommer fra en forening, der er imod segundabold i Europa. Kan du fortælle lidt om, hvad det går ud på?
Jamen øh... Det vi kan finde på at gøre er at ligge på f***ing lur ude foran Volkswagen Arena, f.eks. Og så når der kommer en eller anden andenrangs, tysk arbejderklub med den nationale titel gående forbi, så springer vi frem, binder dem og så krøller vi dem fuldstændig sammen, mahn...
Og hvad gør I så, når I har krøllet dem sammen?
Så knepper vi dem... med 3.holdet... mens vi sprøjter Heineken i øjnene på dem... så de F***king Kan Se, At Det Kun Er Carlsberg, Der Hører Til I Europa League!
[GUNK!]
Mikey-boy
08-12-2009, 22:52
Du kommer fra en forening, der er imod segundabold i Europa. Kan du fortælle lidt om, hvad det går ud på?
Jamen øh... Det vi kan finde på at gøre er at ligge på f***ing lur ude foran Volkswagen Arena, f.eks. Og så når der kommer en eller anden andenrangs, tysk arbejderklub med den nationale titel gående forbi, så springer vi frem, binder dem og så krøller vi dem fuldstændig sammen, mahn...
Så knepper vi dem... med 3.holdet... mens vi sprøjter Heineken i øjnene på dem... så de F***king Kan Se, At Det Kun Er Carlsberg, Der Hører Til I Europa League!
[GUNK!]
:haha:
o1-bennermin
08-12-2009, 22:54
[GUNK!]
[GUNK!]
:trophy:
Vi fik da ingen skader vel?
red-ronaldo7
08-12-2009, 23:01
Undskyld, men ham der Lars Mathiasen som kommenterer alle mål i CHL på Tv2Sport kaldte lige Obertan for Welbeck
Fantastisk research fra Schmeichel og Co. De står alle tre og diskuterer hvad der skal ske med CSKA, men ingen har gjort sig den ulejlighed at ringe til nogen og spørge og ingen af dem ved overhovedet hvad der skal ske... ingen af dem ved at der er forskel på om der er én eller to der er testet positiv.
Diletanter
Kampen mod west ham og den her viser at vi kan vinde alle kampe selvom vi har så mange skader. Jeg har lært nu jeg ikke skal være en så stor pesimist.
Carl-keane
08-12-2009, 23:13
Hvilken kamp :-) Det er ting som dette der gør Man united til verdens største klub! uden 15 mand vinder man 3-1 ude imod de tyske mestre! :-D:trophy:
Det var det jeg sagde: Fodbold er uforudsigeligt (;
God prœstation fra holdet idag. At slå de tyske mestre 3-1 på udebane med vores skadesituation er ret fantastisk, selvom kampen var tœttere end resultatet måske antyder. Flot hattrick af Owen og Kuzchak stod igen en god kamp.
Det var det jeg sagde: Fodbold er uforudsigeligt (;
God prœstation fra holdet idag. At slå de tyske mestre 3-1 på udebane med vores skadesituation er ret fantastisk, selvom kampen var tœttere end resultatet måske antyder. Flot hattrick af Owen og Kuzchak stod igen en god kamp.
Vi fik ingen skader vel?
Carl-keane
08-12-2009, 23:37
Vi fik ingen skader vel?
Nani havde lidt ankel problemer lignede det... ikke sikker...
Nani havde lidt ankel problemer lignede det... ikke sikker...
Håber ikke det er noget alvorligt med ham. Vi har brug for alle krafter i tiden.
Spændende hvor mange der bliver klar til lørdag
Stratego Thomas
09-12-2009, 02:10
nogen, der kender en god hjemmeside, hvor man kan se et langt sammendrag af kampen??
Ufattelig stolt af drengene. Flot at tage til Wolfsburg uden forsvar og mangle to-tre af de bedste offensive kort i Manchester. Det er imponerende. Selvfølgelig var Wolfsburg heller ikke skarpe, men fuck det, vi tog vores chancer på fornemmeste vis. Jeg egentlig ret godt tilfreds med vores effektivitet. De sidste 4 kampe, har vi scoret på de chancer vi har fået. Det er lækkert at se. Også godt, at Owen får et hattrick og lidt selvtillid. Tre gode mål, især det sidste er et rigtig angribermål. Obertan gør det også glimrende da han kommer ind med to gode assist. Ellers fedt at slutte som 1'er. Der er alt andet lige lidt større chance for, at vi får en lettere modstander, og vi spiller til sidst på Old Trafford i sidste kamp, hvilket jeg mener er en fordel.
Vi skal bare have enten Vidic eller Brown med på lørdag. For Park skal langt væk fra den højreback. Er du gal, hvor stod han og sov et par gange. Han orienterede sig slet ikke, og Wolfsburg kom for meget igennem i hans side.
ChristianR
09-12-2009, 07:29
Hvis et oplæg skal overskygge alt det andet lort han lavede så tager jeg fejl. Han er SLET ikke god nok til Manchester United og har bevist det utallige gange nu.
Derfor er det alligevel sjovt, at du altid søger at krittiserer enkelte spillere, fremfor at rose andre Unitedspillere. I denne kamp fortjener Nani ikke skarp krittik og en skadet Berbatov var ikke med - Alligevel formår du at krittisere de 2 spillere.
Fokuser da på det positive og ros vores reservespækkede hold, der slog de tyske mestre, istedet for at alle dine indlæg bærer præg af krittik af enkelte spillere. Det er trættende i længden.
Holmskov
09-12-2009, 07:33
Derfor er det alligevel sjovt, at du altid søger at krittiserer enkelte spillere, fremfor at rose andre Unitedspillere. I denne kamp fortjener Nani ikke skarp krittik og en skadet Berbatov var ikke med - Alligevel formår du at krittisere de 2 spillere.
Fokuser da på det positive og ros vores reservespækkede hold, der slog de tyske mestre, istedet for at alle dine indlæg bærer præg af krittik af enkelte spillere. Det er trættende i længden.
Tjahh det er jo blot min mening.!!
Og roserne smider jeg som regel i MOM tråden.
ChristianR
09-12-2009, 07:49
Tjahh det er jo blot min mening.!!
Og roserne smider jeg som regel i MOM tråden.
Jaja. Det er nu heller ikke fordi, jeg vil pådutte dig en mening om, hverken Nani eller Berbatov. Somme tider synes det bare som om, du fokuserer mere på, hvor lidt du kan lide de 2 spillere, end den kamp der lige er spillet eller, hvordan vores andre spillere har gjort det.
Det bliver lidt useriøst, når der absolut skal smides krittik ind af 2 spillere efter en kamp, hvor den ene ikke fortjener det i forhold til kampen, og hvor den anden slet ikke har deltaget.
Glory Man United
09-12-2009, 08:20
3-1 ude mod et tysk mesterhold, der spillede om at komme i CL, og så med dette forsvar: Park-Fletcher-Carrick-Evra....
IMPONERENDE
Og hvilke 3 mål? Klasse! Fremragende opspil på det første. Fantastisk tur af Obertan på det andet og glimrende kontra på det tredie....
Hvad skal vi med Vidic, Rio, Evans, O´Shea, Neville, Brown, Fabio, Rafael.....;)
Smaakage
09-12-2009, 08:50
Jaja. Det er nu heller ikke fordi, jeg vil pådutte dig en mening om, hverken Nani eller Berbatov. Somme tider synes det bare som om, du fokuserer mere på, hvor lidt du kan lide de 2 spillere, end den kamp der lige er spillet eller, hvordan vores andre spillere har gjort det.
Det bliver lidt useriøst, når der absolut skal smides krittik ind af 2 spillere efter en kamp, hvor den ene ikke fortjener det i forhold til kampen, og hvor den anden slet ikke har deltaget.
Så du kampen ? Det var jo direkte pinligt det Nani lavede på fløjen. Ja han lavede en flot assist, men det var også den eneste gode ting han lavede. Prøv at gå kampen igennem og tæl hvor mange gange han fik bolden, og hvor mange gange han smed den væk. Du vil blive forskrækket over hvor stort tallet erHan er direkte talentløs og hører slet ikke til på holdet. Utroligt så længe han har fået lov til at leve på den ene gode kamp mod Arsenal han har spillet for os.
Derudover en meget, meget mystisk kamp. Overvej lige hvad oddset ville være på at Nani laver en assist til Owen der scorer på hovedet. Urealistisk.Også sjovt at se hvor ineffektive Wolfsburg var. De burde have fået mere ud af det. Gibson var helt væk idag, det samme synes jeg Scholes var. Men nok også fordi de havde mange defensive pligter. Fed sejr alt i alt
Nu er jeg ikke den store fan af Nani, men man må forholde sig lidt objektiv... Den taktik det blev spillet efter igår, gjorde at Nani ingen opbakning fik. De spillede helt asymmetrisk, når United havde bolden. Så røg de over i en 3-5-2, hvor kun Park røg med frem i venstre, hvor Evra blev hjemme i højre. Synes han havde meget svære betingelser, hvor det dog lykkedes en enkelt gang, som resulterede i et mål. Det må vi da være tilfredse med.....
Vi skal bare have enten Vidic eller Brown med på lørdag. For Park skal langt væk fra den højreback. Er du gal, hvor stod han og sov et par gange. Han orienterede sig slet ikke, og Wolfsburg kom for meget igennem i hans side.
Vi spillede med et tre-mands forsvar. Vores opstilling var:
Fletcher - Carrick - Evra
Park - Gibson - Scholes - Anderson - Nani
Flax_Generous
09-12-2009, 11:38
Jeg tror ikke, at der er mange hold - om nogen - som kunne gøre det United gjorde i går med så mange skader. Det var taktisk og indstillingsmæssigt en sublim indsats. Det var vildt imponerende.
Vi spillede med et tre-mands forsvar. Vores opstilling var:
Fletcher - Carrick - Evra
Park - Gibson - Scholes - Anderson - Nani
Vidic skal nok komme over en influenza til på lørdag. Også er Giggs også klar plus jeg tror at enten berba eller Rooney bliver klar. Så kan Owen jo spille angriber med en af dem:)
TK
Fletcher-Brown-Vidic-Evra
Valencia-Carrick-Anderson-Giggs
Rooney-Berba
Ville være godt tilfreds med den opstilling
Holmskov
09-12-2009, 17:39
nogen, der kender en god hjemmeside, hvor man kan se et langt sammendrag af kampen??
Tjek din PM.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.