PDA

Se fuld version : Billetter til United

Beck
29-11-2009, 12:14
Nu har jeg søgt lidt rundt i forummet og er kommet frem til man skal få sine billetter gennem nogle hjemmesider eller på det sorte marked til dobbelt pris.
Så er mit spørgsmål bare, kan man ikke bare bestille på Manutd.com også få sendt sine billetter med posten?

Gronkjor
29-11-2009, 12:20
Jo til de mindre attraktive kampe kan du godt købe dem via Manutd.com, uden noget medlemsskab. Ellers skal du være medlem af One United. :)

Dines
29-11-2009, 13:24
Nu har jeg søgt lidt rundt i forummet og er kommet frem til man skal få sine billetter gennem nogle hjemmesider eller på det sorte marked til dobbelt pris.
Så er mit spørgsmål bare, kan man ikke bare bestille på Manutd.com også få sendt sine billetter med posten?

Jeg fik min billet gennem One United til Wolves kampen her om 2 uger, og billetten modtog jeg med posten for et par uger siden. Så jo, du kan gå få den med posten, men man kan også hente billetten derovre.

Beck
29-11-2009, 13:39
Okay tak for svarene. Jeg forstår bare ikke hvorfor man skulle blive medlem af oneunited og ansøge om en kamp, hvis man istedet kan købe dem billigt over Manutd.com og få dem med posten?:)

Dines
29-11-2009, 13:54
Okay tak for svarene. Jeg forstår bare ikke hvorfor man skulle blive medlem af oneunited og ansøge om en kamp, hvis man istedet kan købe dem billigt over Manutd.com og få dem med posten?:)

Du kan kun købe billetter til de mindre attraktive kampe såsom Carling Cuppen og gruppespillet i CL uden at vær medlem af One United. Dette skyldes, at kampene kommer på general sale, da klubben ikke kan få solgt alle billetterne til One United medlemmerne. Du vil aldrig komme til at se en storkamp uden at være medlem af One United.

Beck
29-11-2009, 14:06
Okay så må jeg jo bare blive medlem:D

Casper
29-11-2009, 14:27
Tjek vores rejseguide. Deri er der en guide til hjemmebilletter.
Du finder
linket i toppen på forsiden

Beck
30-11-2009, 16:08
Okay, men hvis man nu ansøger kan man vel ende med at få en dårlig plads bag målet eller lignende ikke? Ved i desuden hvor meget det koster at være medlem?

Casper
30-11-2009, 16:17
Uhm... Det er de pladser bag målet som er mest etfertragtet.

Syntes du skal tage over og se en "mindre" kampe istedet

Dines
30-11-2009, 16:18
Okay, men hvis man nu ansøger kan man vel ende med at få en dårlig plads bag målet eller lignende ikke? Ved i desuden hvor meget det koster at være medlem?

Det koster som ny medlem udenfor Storbritannien 33 £. Dette medlemskab varer indtil maj. Fornyelse koster vidst lidt mindre. Når man ansøger billetter, så kan lave nogle prioriteter over i hvilket område man helst vil sidde. Det er dog ikke sikkert, at de disse bliver opfyldt og de placerer de i nogle tilfælde, der hvor der er flest pladser. Mange vil måske f.eks. gerne sidde midtfor bag Fergie. Dyreste priser er vidst omkring 50 £ og billigste 30 £.

Beck
30-11-2009, 18:43
Uhm... Det er de pladser bag målet som er mest etfertragtet.

Syntes du skal tage over og se en "mindre" kampe istedet

Jeg vil nu helst sidde på langsiden. Overvejer at tage ind og se en CHL kamp men det bliver nok første næste sæson. Tror i den sidste kamp i sæsonen mod Stoke vil være eftertræktet eller tror i bare jeg kan bestille over ManUtd.com?

På forhånd tak.