Se fuld version : Man Utd - Liverpool 20. marts
Jeg er i gang med at arrangere en fodboldrejse til Old Trafford og har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Jeg har netop fået tilbudt billetter til hjemmekampen mod Liverpool d. 20. marts. :trophy:
Jeg går ud fra at der er stor sandsynlighed for at kampen rykkes til søndag og påregner derfor at rejse lørdag morgen med hjemrejse tidligt mandag morgen.
Inden jeg begynder at købe flybilletter vil jeg dog sikre mig at kampen ikke risikerer at blive rykket uden for weekenden.
Der er FA Cup d. 6. marts og jeg har ikke kunnet finde en dato for omkampe for denne runde. Det ville sgu være ualmindelig bittert hvis Liverpool-kampen rykkes til en midtuge kamp (Det vil, af arbejdsmæssige årsager, ikke være muligt for mig at se en midtuge-kamp) fordi der skal spilles omkamp i FA Cuppen.
Er der nogen af jer der ved om datoerne for omkampe i FA er skemalagt og hvor disse evt kan findes?
Jeg har ikke kunnet finde disse oplysninger hos thefa.com
conradsen
28-11-2009, 11:53
Hej!
Kampen mod Liverpool bliver ikke flyttet til en hverdag. I øvrigt afgøres kampe i FA Cup'en efter omkamp og straffesparkskonkurrence, hvis de slutter uafgjort efter ordinær tid. Der er ingen problemer med denne kamp.
Siden 2007 har United og Liverpool spillet tre tidlige lørdagskampe, så sørg for at komme tidligt nok til den.
Jeg har heller ikke kunnet finde datoerne for replays, men du har ret i, at de kan forekomme. Med mindre der er sket en ændring siden sidste år, så spiller holdene stadig omkamp, hvis den første skulle ende uafgjort.
Hvis jeg skulle booke fly i dag, så ville jeg også sikre mig at tage et fly fredag. Det er ikke meget tidsmargin, du har til forsinkelser, hvis du begynder at tage afsted lørdag og kampen så spilles 13.45.
Hvornår kampen helt præcis skal spilles ved man nok først sidst i januar. FA Cup-omkampe foregår så vidt mulig altid halvanden uge efter den oprindelige kamp, dvs. midtugen før Liverpool-kampen.
Hvis jeg skulle booke fly i dag, så ville jeg også sikre mig at tage et fly fredag. Det er ikke meget tidsmargin, du har til forsinkelser, hvis du begynder at tage afsted lørdag og kampen så spilles 13.45.
Hvornår kampen helt præcis skal spilles ved man nok først sidst i januar. FA Cup-omkampe foregår så vidt mulig altid halvanden uge efter den oprindelige kamp, dvs. midtugen før Liverpool-kampen.
Enig. Det er usikkert at flyve tidligt lørdag, når der er en rimelig sandsynelighed for, at kampen bliver spillet på det tidspunkt. Hvis jeg var dig, så ville jeg flyve til Manchester fredag og så hjem søndag sent eller mandag morgen, men det er op til dig.
conradsen
28-11-2009, 15:38
Hej!
Jeg kom desværre med en fejloplysning. En pokalkamp spilles selvfølgelig om, hvis den ender uafgjort. Omkampen spilles halvanden uge senere. Beklager.
Tak for svarene.
Det passer egentlig ikke alt for godt ind, at rejse derover fredag aften, men det skal jeg nu nok få til at passe ind hvis det bliver nødvendigt.
Baunie, skal jeg forstå det sådan at kamptidspunktet med sikkerhed kan vides i slutningen af januar? Man risikerer ikke at tidspunktet kan laves om to uger inden kampen spilles?
Jeg går ikke umiddelbart ud fra at det haster med at købe flybilletten. En måneds tid eller to forinden er vel rigeligt tid, eller?
Den bliver nok rykket midt i januar ca. De vælger tv-kampe for en måned pr. gang, og de rykkede kampene i december under landsholdspausen i oktober.
Hej allesammen har så sent som idag fået af vide at jeg skal over på Old Trafford d. 20 marts 2010 og se skæbnevangers kampen mellem Man Utd og Lierpool og det jeg sådan set ville var bare at høre fra nogle af de mere rutinerede drenge på dette forum om hva man bare SKAL opleve i Manchester by. (Selv om jeg har været i Manchester før oplevede jeg intet) ..
Har læst et sted at det engelske fodboldmuseum flyttes til Manchester men er ikk sikker på hvornår det træder i kræft men det ville da være en mulighed.
På forhånd tak:)
schousboe9
20-12-2009, 20:58
Imperial War Museum er da meget spændende, hvis du vil lidt 'væk' fra fodbolden.
Imperial War Museum er da meget spændende, hvis du vil lidt 'væk' fra fodbolden.
Thanks det var bestemt en mulighed:)
weber: her på forum har der været utallige spørsmål om det. så surf lidt rundt.
du kan også læse vores rejseguide:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php
weber: her på forum har der været utallige spørsmål om det. så surf lidt rundt.
du kan også læse vores rejseguide:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php
D'oh det havde jeg ikke set... Men tak for hjælpen:)
Hej allesammen har så sent som idag fået af vide at jeg skal over på Old Trafford d. 20 marts 2010 og se skæbnevangers kampen mellem Man Utd og Lierpool og det jeg sådan set ville var bare at høre fra nogle af de mere rutinerede drenge på dette forum om hva man bare SKAL opleve i Manchester by. (Selv om jeg har været i Manchester før oplevede jeg intet) ..
Har læst et sted at det engelske fodboldmuseum flyttes til Manchester men er ikk sikker på hvornår det træder i kræft men det ville da være en mulighed.
På forhånd tak:)
Du han læse lidt om hvad man kan se i Manchester her:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2145
Jeg kunne godt tænke mig at få skåret noget ud i pap;
Hvis mit fly lander ca kl 09.30 og kampen bliver fastsat til den tidlige lørdagskamp, kl 12.45, så har jeg stadig næsten 3 timer at løbe på.
Jeg har søgt på nettet og fundet at en taxi fra lufthavnen direkte til Old Trafford tager ca 45 min (på en kampdag).
Et morgenfly lørdag burde da give mig rigeligt med tid, eller? (forudsat at der ikke er større forsinkelser)
Jeg har jo kun en bette rygsæk med som håndbagage og er derfor ude af lufthavnen 15 min efter landing..
Jeg går ikke ud fra at der er problemer med at få en taske med ind på stadion?
Smaakage
22-12-2009, 17:14
Hvis mit fly lander ca kl 09.30 og kampen bliver fastsat til den tidlige lørdagskamp, kl 12.45, så har jeg stadig næsten 3 timer at løbe på.
Jeg har søgt på nettet og fundet at en taxi fra lufthavnen direkte til Old Trafford tager ca 45 min (på en kampdag).
Et morgenfly lørdag burde da give mig rigeligt med tid, eller? (forudsat at der ikke er større forsinkelser)
Jeg har jo kun en bette rygsæk med som håndbagage og er derfor ude af lufthavnen 15 min efter landing..
Du vil nok kunne nå det, men du misser noget vigtigt. Noget af det jeg synes er aller fedest ved at være ovre og se kamp er optakte. At gå stille og roligt rundt på pubberne udenfor OT, eller gå på Bishops Blaize og synge sit hjerte ud er der jeg føler mig aller bedst tilpas. Der er stemning, og det er fedt. Og det vil du gå glip af. PS. husk at købe en af de afsindigt ulækre "ganeburgere". det er must-have på kampdag
Hvis de fly er et par timer forsinket
Traffikprop (så kan det sagtens tager 1½ time at komme derhen
Du vil også gerne checke ind på dit hotel?
Du skal nå at drikke pints inden kampen, og føle den fabelagtige stemning som englænderne har, når der er kamp i byen (på diverse pubs og i gaderne) - det gælder både United kampe, men også helt nede 2. og 3. "division"
Gør dig nu selv den tjeneste at rejse fredag!!!!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.