PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Beşiktaş

Michael
24-11-2009, 12:21
http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif Manchester United - Besiktas http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b1/Besiktas_hqfl_logo.png/100px-Besiktas_hqfl_logo.png
Champions League | Onsdag, 25. november 2009, 20:45 | Old Trafford

Optakt
Manchester United kan sikre sig førstepladsen i Champions League Gruppe B med en hjemmesejr over de tyrkiske mestre.

Manchester United har været stærke i dette års Champions League. Der har ikke været nogen form for slinger i valsen, og de ligger komfortabelt på førstepladsen i Gruppe B med to kampe tilbage og tre point ned til Wolfsburg. Besiktas har derimod et kæmpe stykke arbejde foran sig, hvis de skal gøre sig forhåbninger om en plads i Europa League. De skraber bunden med ét enkelt point, og en målscore der siger ét mål på fire kampe.

Sidst vi mødte Besiktas var de i en mindre spillekrise. Dette har imidlertid vendt, og de befinder sig i øjeblikket på tredjepladsen i den tyrkiske Superlig. De har vundet de sidste syv kampe i ligaen, og bemærkelsesværdigt er det, at de kun har lukket seks mål ind i 13 kampe. Kan de medbringe denne form til Old Trafford, kan gruppens dukse komme over for en større opgave end først antaget.

Sir Alex Ferguson har udtalt, at han ikke tager det så tungt hvorvidt hans drenge bliver nummer ét eller to i gruppespillet i år. Skotten har i tidligere sæsoner været meget opsat på, at tilkæmpe sig førstepladsen, men i år er flere af favoritterne i vanskeligheder op til de sidste kampe, hvorfor chancen for, at ramme en af disse i lodtrækningen, er ens lige meget om du vinder eller bliver to’er.

Derfor kan vi forvente et reservespækket mandskab i morgen. Da det er flere spillere på vej tilbage fra længere skadespauser, er der stor sandsynlighed for, at disse vil figurere. Her er der specielt tale om Dimitar Berbatov og Ji-Sung Park. Darron Gibson og Gabriel Obertan står også til spilletid, mens Tomasz Kuszczak og Ben Foster må kæmpe om målmandsposten nok engang.

Jonny Evans og Rio Ferdinand er ude af betragtning, mens Gary Neville og John O’Shea er utænkelige, da de ikke trænede med resten af drengene i dag. Det gjorde til gengæld Owen Hargreaves, men det er meget usandsynligt han vil være i truppen allerede.

Skribentens bud på kampens udfald
Reservespillere kombineret med folk der vender tilbage fra skader skal kunne klare denne opgave. 2-0 til hjemmeholdet.

Mulig startopstilling
Kuszczak
Rafael – Brown – Vidic – Evra
Park – Scholes – Gibson – Obertan
Berbatov - Owen

Uniteds trup
Foster, Kuszczak, Rafael, Brown, Vidic, Evra, Anderson, Fletcher, Valencia, Giggs, Scholes, Carrick, Park, Gibson, Obertan, Nani, Rooney, Owen, Berbatov, Welbeck, Macheda.

Seneste kampe
Indbyrdes
15/09-2009 Besiktas 0 – 1 United

Manchester United
21/11-2009 United 3 – 0 Everton
08/11-2009 Chelsea 1 – 0 United
03/11-2009 United 3 – 3 CSKA Moskva
31/10-2009 United 2 – 0 Blackburn
27/10-2009 Barnsley 0 – 2 United

Besiktas
21/11-2009 Besiktas 3 – 0 Fenerbahce
07/11-2009 Trabzonspor 0 – 2 Besiktas
03/11-2009 Besiktas 0 – 3 Wolfsburg
31/10-2009 Besiktas 1 – 0 Ankaragucu
24/10-2009 Eskisehirspor 0 – 1 Besiktas

Historie
Kampe: 1
United-sejre: 1
Besiktas-sejre: 0
Uafgjorte: 0

Odds
United: 1.35
Uafgjort: 4.47
Besiktas: 8.26

Tv
Bliver ikke vist på dansk Tv
Kan købes på TV2SPORT.dk for 39 kr

Skader
Manchester United

Fabio Groin Strain 28th Nov 09
J O'Shea Thigh Muscle Strain no return date
J Evans Calf Muscle Strain 25th Nov 09
D Berbatov Knee Injury 25th Nov 09
R Ferdinand Calf Muscle Strain 12th Dec 09
O Hargreaves Jumpers Knee 19th Dec 09

Madsens Corner

Manchester United har mødt Besiktas 1 gang i en officiel kamp.
Manchester United vandt denne kamp med 1-0. målscorer er 1-0

Manchester United har købt følgende spillere fra Besiktas
Ronny Johnsen

Besiktas har købt følgende spillede fra Manchester United:
Jose Kleberson Pereira

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

SantasLittleHelper
24-11-2009, 12:48
Mon vi får Benny Hill at se på kassen i aften så? Det er vel lige en kamp han kan få noget selvtillid i, hvis vi da stiller med et nogenlunde hold. Besiktas bør virkelig få klø.

TK
Rafael - Brown - Vidic - Evra
Welbeck - Giggs - Anderson - Scholes - Obi-Wan
Rooney

4-1

Flax_Generous
24-11-2009, 13:53
---------------- Foster -------------
----- Rafael - Brown - Vidic - Evra ---
Welbeck - Anderson - Scholes - Nani
----------- Owen - Macheda ---------

Måske Obertan i stedet for Nani og Gibson i stedet for Scholes. Hvem kan overtage Evras plads?

United DK
24-11-2009, 13:56
VDS
Valencia - Carrick - Scholes - Obertan
Rooney - Owen

Vi bør stille med et slagkraftigt hold, for vi kan ligeså godt sikre os 1. pladsen, da det jo somregel giver en lidt lettere modstander i 1/8-finalen.

imc
24-11-2009, 14:08
Dette er en kamp som BØR vindes. Til trods for en formentlig reservepræget startopstilling, kan SAF sagtens sætte dem op til at kæmpe for det. Nu er det jo også BARE Besiktas og på hjemmebane. Regner med et hold der ser sådan ud:

Foster

Rafael - Brown - Vidic- (Fabio/Evra)

Valencia - Gibson - Scholes- Obertan

Welbeck - Rooney

Subs: TK, Neville, (Fabio/Evra), C. Evans, Anderson, Giggs & Owen

Stuhrdrengen
24-11-2009, 14:09
Tror ikke på at United stiller med andet end reserverne, og det mener jeg bestemt heller ikke at vi skal. Selv med et reservespækket hold skal vi nok kunne slå udesvage Besiktas med 1-0.

Det samme resultat som Fiorentina forhåbentlig får i aften :)

Stuhrdrengen
24-11-2009, 14:10
Dette er en kamp som BØR vindes. Til trods for en formentlig reservepræget startopstilling, kan SAF sagtens sætte dem op til at kæmpe for det. Nu er det jo også BARE Besiktas og på hjemmebane. Regner med et hold der ser sådan ud:

Foster

Rafael - Brown - Cathcart- (Fabio/Evra)

Valencia - Gibson - Scholes- Obertan

Welbeck - Rooney

Subs: TK, De Laet, Vidic, Anderson, Giggs, Owen & Macheda

Er enig med dig, udover at jeg tror at Welbeck og Rooney erstattes af Owen og Macheda i startopstillingen. Synes bestemt heller ikke, at Rooney skal slides i en kamp som denne.

C.TeveZ
24-11-2009, 14:16
Tror vi stiller med følgende:

Foster

Welbeck - Anderson - Scholes - Obertan

Owen - Macheda

Flax_Generous
24-11-2009, 14:17
Cathcart spiller for Watford. De Laet er ikke udtaget til Champions-League-truppen, og spiller derfor med reserveholdet i aften.

Uniteds unge talenter og reservespillere burde efter min mening kunne slå Besiktas på Old Trafford. Derfor vil jeg gerne spare de bedste spillere som Rooney, Evra, Fletcher og så videre - hvis det er muligt.

imc
24-11-2009, 14:21
Cathcart spiller for Watford. De Laet er ikke udtaget til Champions-League-truppen, og spiller derfor med reserveholdet i aften.

SÅDAN! Og jeg kalder mig for United-fan? Haha. Nogen der har den fulde CL-trup så?

Edit: http://www.uefa.com/footballeurope/club=52682/competition=1/index.html

JDK
24-11-2009, 14:24
Kuszczak

Rafael - Brown - Vidic - Fabio (hvis han bliver klar, ellers Evra)

Welbeck - Anderson - Gibson - Obertan

Owen - Macheda

Denne kamp skal vi vinde, uanset reservehold - tror Welbeck og Owen scorer et mål hver i en 2-0 sejr :)

Zhaban
24-11-2009, 14:52
Første tråd opdateret. Hvis der er nogle der har info om hvorvidt kampen kan ses (lovligt!) i Danmark, så skriv endelig.

God kamp. :)

Clemme
24-11-2009, 15:09
Fletcher skal da forhåbenligt også med, så han kan få et gult kort mere.

robinho
24-11-2009, 15:25
TK

Rafael-Brown-Vidic-Fabio

Nani-Anderson-Fletcher-Welbeck

Obertan

Macheda

Vi vinder..... Alt andet er ikke acceptabelt, et par reserver eller ej.

NtotheT
24-11-2009, 15:27
Spillere, der er under 21 år eller derunder, kan godt spille CL uden at være registreret. Så De Laet kan sagtens spille CL-bold selvom han ikke er registreret.

Men at han så spiller reversebold i aften er noget andet :)

VDS
Rafael - Brown - Evans - Fabio
Welbeck - Scholes - Anderson - Obertan
Owen - Macheda

Jeg ved godt, at Scholes og Anderson normalt ikke plejer at være et godt par, men vi er på OT, og Besiktas kommer sikkert med en defensiv indstilling, så Scholes burde ikke have et problem, da de heller ikke er fysisk betonet som Fools og Chel$ki osv.. Med de to på den centrale, så kan vores kanter og angribere bliver fodret med gode bolde.

Hr Hansen
24-11-2009, 15:32
Første tråd opdateret. Hvis der er nogle der har info om hvorvidt kampen kan ses (lovligt!) i Danmark, så skriv endelig.

TV2SPORT.dk det koster 39 kr

imc
24-11-2009, 15:37

For kun 39 kr.

http://tv2sport.dk/node/44246

Edit: Hr hansen var hurtigere :)

Michael
24-11-2009, 15:42
Obertan, Gibson, Park og Rafael starter alle inde.

Macheda og Welbeck er ligeledes mulige kandidater til en startplads. Det må næsten forventes at en af de to starter. Måske sammen med Owen?

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10936

NtotheT
24-11-2009, 15:57
Obertan, Gibson, Park og Rafael starter alle inde.

Macheda og Welbeck er ligeledes mulige kandidater til en startplads. Det må næsten forventes at en af de to starter. Måske sammen med Owen?

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10936

Denne nyhed understreger vel, det vi alle sammen vidste. Nani er fortid i klubben. Hvis han ikke engang starter inde på "reserveholdet", så er det umuligt for ham. For han har jo lige spillet to gode kampe for Portugal, så det må være hans udtalelser der kostede ham jobbet. Syndt for talentet, men det var vel på tide.

Runaldo
24-11-2009, 16:07
Ville være suverænt at se Obertan i aktion fra start i kombination med Welbeck og Macheda. Desværre kunne jeg godt tænke mig at have set Tosic eller Nani starte inde på højresiden eller lade Obertan spille højre og en af de 2 andre omvendt, men desvæære er det ikke sådan.

Gibson fra start bliver også spændende, desværre tror jeg ikke på en sejr hvis vi har Ben Foster i kassen, vil hellere se Tomasz inde, synes efterhånden det er lang tid siden man har set ham i en større kamp og han er alligevel mindst ligeså god som Foster hvis ikke bedre [...]

Jeg spår en 0-0 eller 2-1.

Runaldo
24-11-2009, 16:08
Denne nyhed understreger vel, det vi alle sammen vidste. Nani er fortid i klubben. Hvis han ikke engang starter inde på "reserveholdet", så er det umuligt for ham. For han har jo lige spillet to gode kampe for Portugal, så det må være hans udtalelser der kostede ham jobbet. Syndt for talentet, men det var vel på tide.

Det kunne også være - at han ligesom de andre der har spillet for deres respektive landshold - har fået en mindre skade, som holder ham ude fra startopstillingen eller reservepladsen.

Læs nu ikke for meget i at han ikke er i de første 18.

ChristianR
24-11-2009, 16:08

Det burde være gratyis, når man nu betaler for at hve Tv2sport og bare er utilfreds med d eres kampvalg:mad:

Bud Spencer
24-11-2009, 16:09
Ligeglad med holdopstilling, spillet på banen osv, bare vi vinder med to mål. (Har oddset på det, 100 kr.)

Come on, United!

NtotheT
24-11-2009, 16:14
Det kunne også være - at han ligesom de andre der har spillet for deres respektive landshold - har fået en mindre skade, som holder ham ude fra startopstillingen eller reservepladsen.

Læs nu ikke for meget i at han ikke er i de første 18.

Det er sgu da en uge siden, at han sidst deltog. Nani har ikke modtaget nogle knubs, og som United fan, så ved man, at man ikke offentligt "kritisere" forholdene i United. Så kan man ligeså godt bede om gensidig opsigelse af kontrakten, for det er ikke vellidt hos Fergie.

Runaldo
24-11-2009, 16:17
Det burde være gratyis, når man nu betaler for at hve Tv2sport og bare er utilfreds med d eres kampvalg:mad:

Skriv en klage - Skriv en blog, du er sikkert ikke den eneste der er utilfreds...

Runaldo
24-11-2009, 16:19
Det er sgu da en uge siden, at han sidst deltog. Nani har ikke modtaget nogle knubs, og som United fan, så ved man, at man ikke offentligt "kritisere" forholdene i United. Så kan man ligeså godt bede om gensidig opsigelse af kontrakten, for det er ikke vellidt hos Fergie.

Det er meget muligt - Men ikke alle skader bliver offentliggjort med det samme, det kan nemt være en træningsskade. Det er også meget muligt at han er blevet udeladt pga. sine kommentarer om Ferguson og hans egen udvikling, men ved du 100% at det er derfor?

Indtil vi får et definitivt svar, er der mere end én mulighed, så lad være med at afskrive andre muligheder bare fordi du har tunnelvision.

ChristianR
24-11-2009, 16:41
Skriv en klage - Skriv en blog, du er sikkert ikke den eneste der er utilfreds...

Consider it done...

Zhaban
24-11-2009, 17:43
For kun 39 kr.

http://tv2sport.dk/node/44246

Edit: Hr hansen var hurtigere :)

Tak skal I have , det opdaterer jeg lige.

Dines
24-11-2009, 18:02
God mulighed for, at vi kan få de unge talenter at se. Jeg håber især på, at Obertan får en startplads, da han har vist spændende takter på det seneste. Med al respekt for Besiktas, så er det et hold vi bør slå, når vi er på Old Trafford - også selvom spillerne er marginalspillere, så anser jeg ikke tyrkisk fodbold for at være noget prangende ude i Europa. Liverpools 7-0 sejr over dem er stadig printet i mit hoved. Vi vinder 4-1.

TK

Rafael - Vidic - Brown - Evra

Park - Gibson - Scholes - Obertan

Macheda - Berbatov

mojtaba
24-11-2009, 18:08
Er meget sikker på, at kampen bliver vist på en af de der "Viasat Extra"- kanaler, for dem der har Viasat Guld-abonnement. Det plejer det i hvertfald, hvis cl-kampene ikke bliver vist på hverken TV3+ eller TV2 Sport.

Dines
24-11-2009, 18:10
Er meget sikker på, at kampen bliver vist på en af de der "Viasat Extra"- kanaler, for dem der har Viasat Guld-abonnement. Det plejer det i hvertfald, når cl-kampene ikke bliver vist på hverken TV3+ eller TV2 Sport.

Jeg kender nogle, der har Viasat Guld-abonnement, men de er stoppet med at sende alle de andre kampe fra denne sæson. Jeg ved ikke hvorfor, nogle der ved det egentlig - overvejer at ringe til Viasat imorgen og høre, hvad som foregår? Jeg kunne også engang se alle CL kampene via Selector, men det stoppede fra den ene sæson til den anden.

mojtaba
24-11-2009, 18:17
Jeg kender nogle, der har Viasat Guld-abonnement, men de er stoppet med at sende alle de andre kampe fra denne sæson. Jeg ved ikke hvorfor, nogle der ved det egentlig - overvejer at ringe til Viasat imorgen og høre, hvad som foregår? Jeg kunne også engang se alle CL kampene via Selector, men det stoppede fra den ene sæson til den anden.

Der står i hvert fald nederst på deres hjemmeside (her: http://www.viasat.dk/Sport/Champions-League-hos-Viasat/menu-id-447.html), at kampen faktisk bliver vist på Viasat Xtra 6 direkte, så man burde kunne se den.

EDIT: Det står der også her http://onside.dk/node/46860

Martinsen
24-11-2009, 21:00
Foster

Rafael-Brown-Vidic-Fabio

Park-Scholes-Anderson-Nani

Wellbeck-Macheda

vi spiller 2-2 Wellbeck og Scholes scorer.

NtotheT
24-11-2009, 21:22
Foster

Rafael-Brown-Vidic-Fabio

Park-Scholes-Anderson-Nani

Wellbeck-Macheda

vi spiller 2-2 Wellbeck og Scholes scorer.

Det er godt klaret af dig, når Fergie har været ude og sige, at Gibson, Obertan bl.a. vil starte inde. :)

mufufu
24-11-2009, 21:25

Så må der være noget galt med hans modtagelse. De viser stadig de øvrige kampe på viasat extra, dog med udenlansk kommentator, eller slet ikke nogle. Jeg ser Fiorentina - Lyon nu.

Men mærkeligt de viser Moskva - Wolfsburg i stedet for, United - Wolfsburg, da jeg går ud fra der er langt flere der vil se United.

mojtaba
24-11-2009, 21:49
Jamen så bliver det jo vist på dansk tv. Hvis Den Glade Gris ikke kan vise kampen mellem United og Besiktas må det da vist næsten kun betyde at de ikke har Viasat Guld.

EDIT:
Så må der være noget galt med hans modtagelse. De viser stadig de øvrige kampe på viasat extra, dog med udenlansk kommentator, eller slet ikke nogle. Jeg ser Fiorentina - Lyon nu.

Men mærkeligt de viser Moskva - Wolfsburg i stedet for, United - Wolfsburg, da jeg går ud fra der er langt flere der vil se United.

Præcis .. Har også selv Viasat Guld :)

Damien
24-11-2009, 22:43
Foster
Rafael – Brown – Vidic – Evra
Park – Scholes – Anderson – Obertan
Welbeck - Macheda

Håber vi kommer til at se nogle reserver i spil og især af vores unge...

Martinsen
25-11-2009, 02:04
Det er godt klaret af dig, når Fergie har været ude og sige, at Gibson, Obertan bl.a. vil starte inde. :)

Undskyld jeg ikke har læst det interview! Jeg skammer mig.

Fletcherfan
25-11-2009, 10:06
Et reservespækket hold skal bare vinde den kamp...

Foster
Rafael, Brown, Evans, Fabio/O'Shea
Obertan, Gibson, Anderson, Park/Nani
Rooney/Macheda, Welbeck

Bænk: TK, Neville, O'Shea/Vidic, Scholes, Nani/Carrick, Rooney/Macheda, King.

Grunden til, at jeg har Rooney med, er at han ikke har været rigtig i form siden sin skade, og denne kamp er en god mulighed for at spille Rooney lidt mere i form... Så kan han hvile sig i udekampen mod Wolfsburg...

MC86
25-11-2009, 12:52
Et reservespækket hold skal bare vinde den kamp...

Foster
Rafael, Brown, Evans, Fabio/O'Shea
Obertan, Gibson, Anderson, Park/Nani
Rooney/Macheda, Welbeck

Bænk: TK, Neville, O'Shea/Vidic, Scholes, Nani/Carrick, Rooney/Macheda, King.

Grunden til, at jeg har Rooney med, er at han ikke har været rigtig i form siden sin skade, og denne kamp er en god mulighed for at spille Rooney lidt mere i form... Så kan han hvile sig i udekampen mod Wolfsburg...

Er helt enig angående Rooney. Synes det ville være en god kamp for ham, hvor han også kan få bombet nogle kasser og få noget selvtillid.

Jeg tror vi stille meget blandet op idag. Især så vi kn sikre os første pladsen, også bruge alle de unge mod wolfsburg.

TK

Rafael-Brown-Vidic-Evra

Park-Anderson-Gibson-Obertan

Rooney-Wellbeck

Tror på en 4-0 sejr:)

Dines
25-11-2009, 14:12

De viser nok kun Moskva - Wolfsburg, da den jo spilles tidligere på dagen end de resterende kampe pga. tidsforskellen i Rusland og resten af Europa. Jeg synes, at det er fair nok, at de ikke viser os i aften, når vi er videre. Tilgengæld finder jeg det kvalmende, at Real Madrid gang på gang bliver vist på tv3+.

man.utd25
25-11-2009, 16:22
De viser nok kun Moskva - Wolfsburg, da den jo spilles tidligere på dagen end de resterende kampe pga. tidsforskellen i Rusland og resten af Europa. Jeg synes, at det er fair nok, at de ikke viser os i aften, når vi er videre. Tilgengæld finder jeg det kvalmende, at Real Madrid gang på gang bliver vist på tv3+.

Er helt enig, synes det er så skide træls vi gang på gang skal se Real.Madrid, de spiller jo ikke engang godt, men sådan har det været meget, endten Barca eller Real. fuck............ :(

Daniel Ganji
25-11-2009, 16:51
Vi vinder 5-0.
Wellbeck 2, Macheda 1 , Obertan 1, Darron Gibson 1 ..

man.utd25
25-11-2009, 17:24
Vi vinder 5-0.
Wellbeck 2, Macheda 1 , Obertan 1, Darron Gibson 1 ..

Et frækt bud må man sige :) tror vi vinder 2-0 :)

Parkohargo
25-11-2009, 17:27
Foster

Rafael Vidic Brown Fabio

Park Scholes Gibson Obertan

Owen Welbeck

Uanset resultatet er vi videre i CL, men vi skal dog ikke hvile på laurbærene af den grund. Men er dog ikke i tvivl om at vi ikke vil kunne slå Besiktas. Vores unge gutter gir den gas og vinder 3-0.

Go kamp!:)

Daniel Ganji
25-11-2009, 18:07
Et frækt bud må man sige :) tror vi vinder 2-0 :)
Hahaha. Hvorfor ikke :devilll:

Martinsen
25-11-2009, 18:38
Er helt enig, synes det er så skide træls vi gang på gang skal se Real.Madrid, de spiller jo ikke engang godt, men sådan har det været meget, endten Barca eller Real. fuck............ :(

Mon ikke de andre holds fans siger det når de kigger på os i CL år efter år. Vi bliver stortset altid vist, så inden vi begynder at klage skulle vi måske kigge en anelse ind ad:)

Dines
25-11-2009, 18:52
Meget urutineret offensiv vi stiller med i aften. Det bliver spændende at følge - jeg glæder mig til at se Obertan. Med en meget lidt kreativ Park, så er det godt, at vi har noget uforudsigeligt på den anden kant i ham - Gibson bliver også sjov at følge. Jeg håber, at han fortsætter de gode takter, han vidst i Carling Cuppen sidste sæson. Rigtig god bænk, hvis vi kommer i problemer (hvilket jeg tvivler på), så har vi noget til at sætte ind. Kom så United!

MC86
25-11-2009, 19:06
Meget urutineret offensiv vi stiller med i aften. Det bliver spændende at følge - jeg glæder mig til at se Obertan. Med en meget lidt kreativ Park, så er det godt, at vi har noget uforudsigeligt på den anden kant i ham - Gibson bliver også sjov at følge. Jeg håber, at han fortsætter de gode takter, han vidst i Carling Cuppen sidste sæson. Rigtig god bænk, hvis vi kommer i problemer (hvilket jeg tvivler på), så har vi noget til at sætte ind. Kom så United!

Håber sku det her ender godt. Vildt vi stiller med så urutineret et hold. Træls for fansene der kommer ind for at se stjernerne..

mojtaba
25-11-2009, 19:11
Det ville ikke overraske mig det store, hvis de går hen og vinder kampen med en sikker 3-0 sejr. De har vist det i Carling Cuppen mod gode hold, så mon ikke de kan gøre det mod Besiktas ..?

Flax_Generous
25-11-2009, 19:16
Det bliver spændende at følge Macheda, Welbeck, Obertan, Gibson, Rafael og Anderson. Det bliver også godt at se Park tilbage igen. Det er altid noget, at nu hvor kampen er mere eller mindre ligegyldig, så kan man more sig lidt med at Uniteds mest lovende spillere.

Jeg tror, at de klarer skærene og vinder 2-1.

Hl-Glory
25-11-2009, 19:18
Spædende hold til i aften, godt at se Park tilbage igen, men ellers også Macheda & Welbeck :)

Come on United!

JakobR
25-11-2009, 19:20
En uafgjort er nok til at sikre os førstepladsen i gruppen, så vi skal bare undgå at tabe.

Jeg glæder mig til at se Obertan og Rafael. Obertan har virket lovende, mens Rafael simpelthen bare er en genial spiller!

Heisel
25-11-2009, 19:22
Ja, det bliver helt sikkert spændende at følge de unge i aften.
Personligt er jeg ikke særlig vild med Macheda, og havde dog hellere set Owen få en kamp i benene samtidig med at hans rutine ville hjælpe Welbeck i angrebet.

Carl-keane
25-11-2009, 19:35
Ja, det bliver helt sikkert spændende at følge de unge i aften.
Personligt er jeg ikke særlig vild med Macheda, og havde dog hellere set Owen få en kamp i benene samtidig med at hans rutine ville hjælpe Welbeck i angrebet.

Helt enig. Men nu fair nok at de får chancen! vi skal jo "bare" have 1 point i 2 kampe for at i gå videre...

(I modstætning til Fool:lolol::lolol::lolol:)

chrisserUnited
25-11-2009, 19:37
Helt enig. Men nu fair nok at de får chancen! vi skal jo "bare" have 1 point i 2 kampe for at i gå videre...

(I modstætning til Fool:lolol::lolol::lolol:)

vi er videre. vi er bedre indbyrdes end CSKA

Manchester United
25-11-2009, 19:46
Hvorfor skifter de hele tiden kommentator?

imc
25-11-2009, 19:57
ARE YOU WATCHING? ARE YOU WATCHING? ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE???

Så fedt :)

imc
25-11-2009, 19:58
Hvorfor skifter de hele tiden kommentator?

På hvilken kanal?

FRL
25-11-2009, 19:58
Er der ikke en der lige kan skrive en pm til mig, ang. hvor de ser kampen?

Martinsen
25-11-2009, 20:06
En meget livlig kamp hvor vi er klart bedst og har haft en del chancer. Macheda spiller virkelig godt synes jeg. Langt bedre end de sidste kampe han har spillet.

Manchester United
25-11-2009, 20:07
På hvilken kanal?

Det var kun i starten på viasat xtra 6

Pis også!

FRL
25-11-2009, 20:07
Er der en der kan være sød at sende mig en pm angående hvor de ser kampen?

Martinsen
25-11-2009, 20:08
Så scorer Besiktas på et skud der bliver afrettet:( Ben Foster så ikke vanvittig hurtig ud i den situation. efter hvad jeg kunne se på et lidt sløret billede.

shrug
Rafael retter et langskud af, så foster lige præcis ikke kan nå den. :(

RAppel
Den må Ben vist tage på sine skuldre...

Blockx
25-11-2009, 20:09
Giver dig ret.. Men for helvede! Synes lige vi havde en god periode og så får de sådan en pis mål..

Flax_Generous
Irriterende. Det var ikke fortjent. De unge spillere i angrebet har ellers gjort det godt.

imc
Det er hvad man kalder effektivitet. Men hva fan'? Vi har spillet klart bedst og Macheda spiller bedre end han har gjort længe. Welbeck ser også ud til at være klar til at score idag :)
Der er ikke så meget Foster kunne gøre ved det.

Kolorteman
25-11-2009, 20:10
Vil nu heller ikke mene, at man kan ligge den på Fosters skuldre..

imc
25-11-2009, 20:10
Den må Ben vist tage på sine skuldre...

Det er jeg uenig i. Rafael når lige at rette den af. Kommentatorerne på Setanta synes også at Foster kunne klandres for det, men meget få målmænd i verden ville kunne tage den.

RAppel
25-11-2009, 20:13
Det er jeg uenig i. Rafael når lige at rette den af. Kommentatorerne på Setanta synes også at Foster kunne klandres for det, men meget få målmænd i verden ville kunne tage den.

Så meget retter han den jo heller ikke af. Det er jo ikke sådan han bliver fanget på det forkerte ben (lol) eller noget. Den sidder jo ikke klods op af stolpen. Men skal nok lade den stakkels Ben være. Han har det hårdt nok i forvejen ;)

chrfigoraul
25-11-2009, 20:13
Jeg synes satme også Foster skulle ha taget den der, der er satme for dårligt man

Kolorteman
25-11-2009, 20:15
væk fra det Foster pjat..

Synes sku at de unge gør det rigtig godt!

mufufu
25-11-2009, 20:15
Er der andre der har mistet signal på viasat 6 ?

Manchester United
25-11-2009, 20:16
Så blev billedet sort ved mit viasat xtra 6 :/ Andre der har fået det samme?

Flax_Generous
25-11-2009, 20:18
Hvis Foster havde taget bolden havde det været en fremragende redning. Det er lige præcis sådanne redninger, han burde lave, hvis han skal ind i varmen igen blandt fansene.

Obertan, Welbeck og Macheda er altså stærke unge spillere. Det er godt at se.

imc
25-11-2009, 20:18
Så blev billedet sort ved mit viasat xtra 6 :/ Andre der har fået det samme?

Jeg ser den på Setanta, og der er signalet godt nok blevet dårligt.

RAppel
25-11-2009, 20:19
Hvor er det øv Obertan ikke scorer der. Han har ellers gjort det godt :)

Manchester United
25-11-2009, 20:19
Jeg ser den på Setanta, og der er signalet godt nok blevet dårligt.
Er det på viasat eller canal digital?

RazziC
25-11-2009, 20:21
På trods af målet: rigtig gode takter fra og virkelig godt sammenspil mellem Obertan, Welbeck og Macheda. Synes vi har spillet den fint rundt på jorden indtil videre.

imc
25-11-2009, 20:22
Er det på viasat eller canal digital?

Ingen af delene :devill:

mufufu
25-11-2009, 20:24
Yes! signalet er tilbage

Parkohargo
25-11-2009, 20:27
Besiktas var røv heldige med det mål og har egentlig ikke formået noget som helst ud over det. Vi har spillet den godt rundt men mangler lige den sidste skarphed oppe foran. Obertan har været den bedste på banen, mens Gibson har skuffet synes jeg..

Blockx
25-11-2009, 20:29
Der var vi satme heldige.. I sådanne kampe hvor modstandere pakker sig, er vores backs drønvigtige, og jeg er bare super skuffet over dem - især Neville.

Parkohargo
ups.. der kunne der godt havde stået 0-2 der.

shrug
Besiktas var røv heldige med det mål og har egentlig ikke formået noget som helst ud over det. Vi har spillet den godt rundt men mangler lige den sidste skarphed oppe foran. Obertan har været den bedste på banen, mens Gibson har skuffet synes jeg..

han virker FOR fokuseret på at skyde på mål, HVER gang..

Kolorteman
25-11-2009, 20:30
havde da godt nok været surt, hvis Besiktas havde scoret der..

Kolorteman
25-11-2009, 20:31
Der var vi satme heldige.. I sådanne kampe hvor modstandere pakker sig, er vores backs drønvigtige, og jeg er bare super skuffet over dem - især Neville.

Synes sku at Rafael gør det ganske udemærket..

RAppel
25-11-2009, 20:33
- især Neville.

Tænkte også lige over at jeg var skuffet over Neville. En af hans forcer er i det fremadrettede spil, men det er ikke meget vi ser til ham...

Blockx
25-11-2009, 20:33
Synes sku at Rafael gør det ganske udemærket..

Jo, men synes bare han spiller i den forkerte side ;) smid Evra ind i stedet for Neville, så er jeg tilfreds..

Kolorteman
25-11-2009, 20:35
Jo, men synes bare han spiller i den forkerte side ;) smid Evra ind i stedet for Neville, så er jeg tilfreds..

da kan vi kun være enige.. :) Obertan gør det sku godt. Han er satme sikker med den bold.

andreas723
25-11-2009, 20:36
Anderson har været en kæmpe skuffelse i første halvleg. Alt for mange boldtab fra hans side og ingen bidrag fremadrettet. Enig i, at Rafael og Obertan ville være en spændende konstellation i højre side.

robinho
25-11-2009, 20:38
Anderson og Gibson har været forfærdelige. Macheda er elendig idag. Welbeck og Obertan kan være tilfredse med deres præstationer blandt de offensive kræfter.

andreas723
25-11-2009, 20:41
Ind med Fletcher og Evra. Ud med Neville og Anderson/Gibson. Så vender vi den her kamp.

MC86
25-11-2009, 20:44
Anderson og Gibson har været forfærdelige. Macheda er elendig idag. Welbeck og Obertan kan være tilfredse med deres præstationer blandt de offensive kræfter.

Helt enig med dig. Men synes Obertan har været fantastisk idag. Måske man skulle have lidt mere rutinerede kræfter ind snart. Synes også Neville skuffer mig hvergang i tiden.

RAppel
25-11-2009, 20:47
Helt enig med dig. Men synes Obertan har været fantastisk idag. Måske man skulle have lidt mere rutinerede kræfter ind snart. Synes også Neville skuffer mig hvergang i tiden.

Han har spillet ganske udemærket, men den sidste berøring er elendig. Han indlæg stinker og de afslutninger han har haft kunne Gibson gøre bedre (joke!)

RAppel
25-11-2009, 20:48
Ind med Fletcher og Owen. Ud med Macheda og Anderson/Gibson. Så vender vi den her kamp.

/Enig

RasmusP
25-11-2009, 20:48
Vi skal spille meget mere ud til kanterne. Obertan og Rafael (som vel er mere kant end Park), skal komme til mange flere indlæg, og skal de indlæg ligge bedre end de har gjort. For det eneste indlæg der har været nogenlunde var det til Vidic, som misser totalt.
Er der nogen der har styr på hvor mange fejlafleveringen vi har lavet på den sidste 3. del af banen. Det er satme godt at det ikke er kontrahold vi er oppe imod, for så havde vi været endnu mere bagud..

Udover det så synes jeg egentlig vi gør det OK. Welbeck og Obertan har været vores bedste offensivt. Kiko gør det også ret godt, men han skyder ofte på mål eller dribler, i stedet for at se afleveringsmuligheder som Welbeck gør. Men han er jo også italiener:)

Er jeg iøvrigt den eneste der synes Obertan minder lidt om Berbatov?:) Jeg kan egentlig ikke lige sætte en finger på hvad det er, men jeg synes hele tiden man sidder med en følelse af, at han vil gøre et eller andet genialt:) Hans afleveringer ligger i modsætning til de andre offensive spillere præcist, og hans tekniske talent, ser ud til at være lige så stort som Berbatovs..

Flax_Generous
25-11-2009, 20:50
Welbeck og Obertan har været de bedste. De virker oplagte og har haft en hel del gode aktioner, men mangler lige stadig det sidste.

Anderson og Gibson har til gengæld været særdeles skuffende.

Macheda er elendig idag.
Jeg synes ikke, at Macheda har været så skidt i dag. Han har haft flere gode sammenspilssituationer med Welbeck og har truet målet et par gange. Det har ikke været strålende, men heller ikke elendigt.

imc
25-11-2009, 20:57
Hva, kan vi godt lide at være bagud ved pausen? Macheda har overrasket mig positivt. Skal være ærlig og sige at jeg ikke havde de højeste forventninger til ham, da han ikke har spillet for godt de sidste gange han har været med.

Er jeg iøvrigt den eneste der synes Obertan minder lidt om Berbatov?:)
Jeg synes han minder om en blanding mellem Berba og Ronaldo. Han er også lige så tyndhåret som Berbatov :)

RasmusP
25-11-2009, 21:03
Alle de fejlafleveringer!! Det er da ekstremt!

MC86
25-11-2009, 21:04
Kom nu med en udskiftning

RazziC
25-11-2009, 21:07
God aktion af Obertan, der snyder et par mand og sender et fint skud afsted med venstreskøjten. Fint pres, og endnu en chance til Obertan på hovedet. Jeg tror vi får en kasse snart - vi sidder i al fald på det hele.

Kolorteman
25-11-2009, 21:08
Obertan er da rimelig komplet, som jeg ser det i denne kamp. Kan med hovedet, er utrolig boldsikker og erobre sågar også bolde.. plus at han har et utroligt god forståelse for spillet.

RAppel
25-11-2009, 21:11
Få nu Anderson ud. Har hen fået en eneste aflevering igennem i anden halvleg?

Kolorteman
25-11-2009, 21:13
lidt halvsær udskiftning.. right?

RasmusP
25-11-2009, 21:14
lidt halvsær udskiftning.. right?

Hvorfor? vi er bagud..

Kolorteman
25-11-2009, 21:16
Hvorfor? vi er bagud..

Fordi at Park da har gjort det meget bedre end Anderson og Gibson.. Jeg ville nok først have skiftet ud på den centale midt. Men ok, Wellbeck har gjort det godt, så hvis det stod imellem ham og Park, så er det meget logisk. Ville nok bare have taget Gibson eller Anderson ud med anden central midt.

Flax_Generous
25-11-2009, 21:17
Det har da godt nok været en elendig anden halvleg.

Kolorteman
25-11-2009, 21:19
Hvorfor kom Neville ikke ud, i stedet for Rafael.. ville da have været bedre.

Meyer84
25-11-2009, 21:20
Har ikke set kampen, men kan høre at den ikke har været god indtil videre.
Synes det er pinligt hvis vi ikke sikre 1 pladsen i gruppen idag.

Daniel
25-11-2009, 21:25
Det er fandme for dumt, hvis ikke vi sikrer første pladsen i dag. Totalt unødvendigt.

RasmusP
25-11-2009, 21:28
Det ser ud til vi er løbet tør for ideer?

JakobR
25-11-2009, 21:29
Whatever. Vi klarer os stadig bedre end Liverpool.

red-ronaldo7
25-11-2009, 21:29
Der Er Da Straffe!!!

RAppel
25-11-2009, 21:30
Hvordan kan der ikke være straffe????!

nielzon21
25-11-2009, 21:31
Nu har jeg ikke fulgt med i kampen i dag, men er det en pinlig ringe præstation fra vores side, der gør vi ikke får point i dag?

RasmusP
25-11-2009, 21:31
Fedt, så dømmer han ikke engang straffe.. Ikke at det skal være en undskyldning for noget som helst

RAppel
25-11-2009, 21:33
Fedt, så dømmer han ikke engang straffe.. Ikke at det skal være en undskyldning for noget som helst

Carrick havde sikkert brændt alligevel.

Flax_Generous
25-11-2009, 21:34
United er selv udenom at tabe i dag. Men det er stadig rigtig skidt dømt af dommeren. Klart straffe.

RasmusP
25-11-2009, 21:34
Nu har jeg ikke fulgt med i kampen i dag, men er det en pinlig ringe præstation fra vores side, der gør vi ikke får point i dag?

Nej jeg vil ikke sige pinligt ringe. Vi har alt spillet, men vi mangler ideer og laver alt for mange fejl til at kunne komme frem til chancer. Det er dårligt, men ikke lige frem Liverpool-pinligt;)

C.TeveZ
25-11-2009, 21:36
Kunne godt være at United skulle prøve at ansætte Beckham som træner.. For afleveringerne og indlæggene(Frispark?) er jo utrolig ringe..

Benzet
25-11-2009, 21:38
Ja, indlæggene var vanvittig ringe. Ærgeligt, da de ellers kommer fint til baglinien et utal af gange.

Kolorteman
25-11-2009, 21:38
hvad sker der lige for de redninger der! Waaauuw!

Benzet
25-11-2009, 21:39
Foster tæt på at score, arrrrgh hvor bittet

Manchester United
25-11-2009, 21:40
Kæft hvor ringe og tabe til det hold på hjemmebane! Godnat..

Parkohargo
25-11-2009, 21:41
Forhelvede mand. Hvor er det dog frustrerende.. og så skal ham rustü hive de største fantom redninger frem til sidst.

Nå.. men vi er da videre trodsalt.

robinho
25-11-2009, 21:41
Horribel, uhyggelig, pinlig, ubeskrivelig indsats.

Martinsen
25-11-2009, 21:42
Rigtig godt spil til tider, men hvad hjælper det når der ikke er en eneste på holdet der kan sparke. Og det gælder både indlæg, frispark og afslutninger. Det er ganske enkelt ikke godt nok.

Benzet
Hvor elendigt, at United ikke kan udnytte bare en af de mange chancer. Det er sgu skidt.

RAppel
Kæft det er pinligt. Total Grimsby Town-agtigt. Så meget for den rekord.

Flax_Generous
Elendig anden halvleg. United spillede som om de førte 3-0. Det er bare ikke godt nok.

C.TeveZ
Igen skaber vi ikke nok chancer til at vinde kampen.. Dog et par gode afslutninger fra Macheda og ?? til sidst, men to gode redninger..

Ludvig
25-11-2009, 21:43
Hold kæft hvor er jeg skuffet.
Så tror man at man skal se en god omgang fodbold fra vores spændende talenter.
Der bliver spillet godt i de første 30 min og i de sidste 4.
Hvad kan man bruge det til? Foster skulle nok have taget den - endnu et bevis på at vi har brug for ny keeper.
Skuffende indsats, for et hold der nu kan risikere en 2. plads.
Nu skal United til at bruge kræfter mod wolfsburg.

Ludvig
25-11-2009, 21:44
Det var som om de troede at de førte 5-0 ?

Liverpool_sucks
Vi går sku ikke videre hvis vi taber næste gang???

Sgoales
Det er meget, meget, meget skidt det her... Gibson, Neville, Owen, Macheda, Park og Anderson er alle deciderede ringe. Vi har vel 30 chancer og kan ikke score mod et utrolig dårligt hold.
Jeg synes Vidic og Brown gør det ok og den eneste der spiller godt er Obertan

RasmusP
25-11-2009, 21:45
Horribel, uhyggelig, pinlig, ubeskrivelig indsats.

oooooog så var det vist heller ikke værre...
Hva vil du så kalde den periode Liverpool er inde i?:)

Hille
25-11-2009, 21:45
Føler sku lidt med Gibby, kender godt selv det der med der er store forventninger til en, så laver man en fejl og så kører det bare rundt oppe i hovedet og fremtvinger endnu flere fejl. Tror det var det der skete for ham idag, ingen undskyldning fra hans side selvfølgelig, men føler lidt med ham alligevel for det er sku en ond cirkel det der med mentaliteten:(

CC
25-11-2009, 21:46
Vi går sku ikke videre hvis vi taber næste gang???

Øh jo, vi fører indbyrdes over CSKA så det er ligegyldigt hvordan det ender.. de kan maks komme op på 10 point og det har vi allerede..

Dog ville det være rart at sikre førstepladsen!

SantasLittleHelper
25-11-2009, 21:47
Slap nu af drenge. Sådan en lille træningskamp er jo ikke verdens undergang. Og så skidt var det jo heller ikke. Første halvleg og de sidste 25 af anden spillede vi jo fint, men med de redninger Rustu lavede i dag, så var der ikke rigtig noget at gøre..

red-ronaldo7
25-11-2009, 21:48
Amen, Robinho, hvad er det for noget at skrive? Vi er sku da videre, og har spillet uden Rooney, Fletcher og Berbatov bl.a., selvfølgelig er det trist at lige tabe en hjemmekamp, men vi er videre!!

BadgerMan
25-11-2009, 21:48
Damn Sir Alex er kølig. Helt nede på jorden står han bare og snakker om at det var god erfaring for de unge spillere. Troede han ville gå amok. Det ville jeg hvis jeg var manager for United i dag....

mojtaba
25-11-2009, 21:50
Det var som om de troede at de førte 5-0 ?

Det sku da ligemeget om det var det ene eller det andet..

Skuffende er det. Macheda og Welbeck er stadig væk alt for ung til at spille på højeste plan. Gibson mener jeg ikke har nogen fremtid i klubben. Vi gjorde ikke det store, og Besiktas vandt fortjent. Fergie tog kampen for let og vi står nu med et nederlag. He.. og at sige Foster er en kommende førsteholdsmålmand i United må da være en joke!

CC
25-11-2009, 21:51
Synes mange af vores unge knægte viser lovende takter, men havde sgu forventet mere af Gibson.. Og tror ikke Owen havde bolden en eneste gang efter han kom ind, men sådan er det jo..

Herregud, det betyder ikke noget selve nederlaget, er bare træt af at vi mister vores fantastiske hjemmebane statistik..

Parkohargo
25-11-2009, 21:52
Så er det fanme frem med hårtørreren efter sådan en omgang skidt. Jeg kan ikke mindes i meget meget lang tid at have set os spille så skidt på den sidste halvdel af banen og med så lidt passion. Ringe ringe frispark.. Gibson var en kæmpe skuffelse sammen med Neville.. Evra gjorde det ok da han kom ind men Carrick og Owen fik slet ikke gang i den.

Obertan, Welbeck og Brown er vel de eneste i mine øjne som er værd at fremhæve for noget godt.

Kedelig kedelig kamp.. og den kastede man så 39 kr. efter.:)

MC86
25-11-2009, 21:54
Vi kunne ligeså godt have sikret den førsteplads med det samme. Fint de unge får chancen, men vidste det ville gå galt. Det hold han havde sat var slet ikke cl værdigt. Synd for fansene som havde taget den lange tur.

men Obertan var sku klasse idag. Welbeck var også okay. Alle andre skuffede

CC
25-11-2009, 21:55
He.. og at sige Foster er en kommende førsteholdsmålmand for United må da være en joke!

Synes ikke denne kamp påvirkede noget i den sammenhæng, han er sikker i alle sine indgreb, distribuere bolden glimrende og målet der går ind ville jeg ikke forvente at VDS tog..

Hvad han så har lavet i de andre kampe er grunden til at jeg heller ikke har tiltro til ham..

MC86
25-11-2009, 21:55
Er vi ikke sikret førstepladsen stadigvæk?

sreddy
25-11-2009, 21:57
For hvis Utd taber til tyskerne, og russerne vinder, så er der jo 3 hold med 10 pts, og så er indbyrdes kampe lidt ligegyldigt så vidt jeg husker.

Men så er det målscore og der skal cska score et par gange nok. Kan ikke regne det helt ud

CC

Wolfsburg kan få bedre indbyrdes målscore hvis de slår os..

Tesla
+

Obertan, Macheda og Welbeck viste glimts af lækkerier.
Vidic er tilbage som den solide forsvarsklippe.
Sammenspillet mellem Macheda & Welbeck - muligvis en ny Yorke/Cole due i vente.
Workhorse er tilbage - mangler træning dog.

-

Midtbanen.
Den afsluttende fase i opspillet.
Forsvarets skrøbelighed.

CC
25-11-2009, 21:58
For hvis Utd taber til tyskerne, og russerne vinder, så er der jo 3 hold med 10 pts, og så er indbyrdes kampe lidt ligegyldigt så vidt jeg husker.

Men så er det målscore og der skal cska score et par gange nok. Kan ikke regne det helt ud

Er rimelig sikker på det er indbyrdes opgør, men kan ikke vise dig noget der beviser det..

mojtaba
25-11-2009, 21:59

Jo, hvis vi får uafgjort i næste kamp, som er mod Wolfsburg, så er den sikret.

RasmusP
25-11-2009, 21:59
Vi kunne ligeså godt have sikret den førsteplads med det samme. Fint de unge får chancen, men vidste det ville gå galt. Det hold han havde sat var slet ikke cl værdigt. Synd for fansene som havde taget den lange tur.

men Obertan var sku klasse idag. Welbeck var også okay. Alle andre skuffede

Var vi ikke på hjemmebane? :titte:

Men vi var ellers ubesejret i 23 hjemmekampe i Champions League. Ærgerligt at ødelægge den fine statistik mod sådan et hold..

Mht Gibson: Sagde vi ikke det samme om Fletcher og O'Shea for fem år siden?

CC
25-11-2009, 22:00
Mht Gibson: Sagde vi ikke det samme om Fletcher og O'Shea for fem år siden?

Jo, men vi sagde det også om Richardson, Campbell og alle mulige andre som ikke er her mere..

Tenshu
25-11-2009, 22:01
Foster - 4: Står stabilt, men når man står for Manchester United, må man godt redde bolden ved målet, selvom det på ingen måde kan kategoriseres som et drop.

Neville - 4: Har ikke held i det offensive, men fungerede nogenlunde i det defensive.
Brown - 7 og MOM: Havde et super forsøg til sidst og var stabil i forsvaret.
Vidic - 7: Var stabil ligesom Brown.
Rafael - 4: Var ivrig i det offensive, men uden held. Defensivt var han nogenlunde.

Obertan - 7: Rigtig god første halvleg, men viste desværre kun sit potentiale enkelte gange i anden halvleg.
Gibson - 00-2: Horribel indsats. Satte aldrig pres på Besiktas' spillere og skabte intet offensivt.
Anderson - 2: Gav ligesom Gibson alt for meget plads til Besiktas' spillere.
Park - 2: Gjorde det udemærket de første 20-25 min., men blev så helt usynlig.

Macheda - 2-4: Forsøger ivrigt, men har desværre ikke så meget succes.
Welbeck - 4: Spiller en god første halvleg, men forsvinder efter pausen.

Subs:
Owen - 2: Består kun pga. frispilningen af Anderson til sidst. Var han overhovedet på banen udover de ti sekunder?
Carrick - 2: Formår slet ikke at få styr på midtbanen.
Evra - 7: Skaber noget uro og bliver snydt for et klart straffespark.

schousboe9
25-11-2009, 22:01
For mange urutinerede kræfter på banen, det var rimelig tydeligt.

Talent eller ej, rutine er en uundværlig del af gamet, og hvis man er langt underlegen på det punkt, kan man være nok så god en boldsspiller. Det er lidt ligegyldigt, hvis man ikke ved, hvordan det udnyttes mest effektivt.

Men vi kan vel alle blive enige om, vi er med i bowlen i december? :D

SantasLittleHelper
25-11-2009, 22:02
Det sku da ligemeget om det var det ene eller det andet..

Skuffende er det. Macheda og Welbeck er stadig væk alt for ung til at spille på højeste plan. Gibson mener jeg ikke har nogen fremtid i klubben. Vi gjorde ikke det store, og Besiktas vandt fortjent. Fergie tog kampen for let og vi står nu med et nederlag. He.. og at sige Foster er en kommende førsteholdsmålmand i United må da være en joke!

Vil du ikke være rar at fortælle hvordan du mener at vores nederlag var fortjent?

Og lad nu være med at sprede gylle. Vi er videre.

rocatis
25-11-2009, 22:03
Det er jo ikke verdens undergang at vi taber sådan en kamp i dag.. Så skidt er det heller ikke.. Wolfsburg skal vinde mere end 2-1 over os i den sidste kamp for at vi ikke ender på 1. pladsen.. Vi kan IKKE nå at blive hentet af CSKA, da vi har spillet en uafgjort og vundet en, og det er indbyrdes der tæller først!
Så det er slet ikke så slemt som mange antyder...

Casper
25-11-2009, 22:04
Vi tabte fordi spillerne ikke kunne finde hinanden. De spillere der var på banen er ikke vant til at spille sammen og det kunne ses. de lavede mange fejlløb m.v.
men fin nok kamp, hvor vi ikke havde marginalerne på vores side.

MC86
25-11-2009, 22:04
Wolfsburg kan få bedre indbyrdes målscore hvis de slår os..

Så kan vi ikke tillade os at tage derned at spare dernede. Forstår ikke vi ikke brugte lidt flere rutinerede kræfter og afgjorde det idag. Også kunne vi spare dernede helt vildt.

Træls for fansene der er taget ind for at se kampen, plus det er da en træls rekord der blev brudt der med 24 kampe som ubesejret i træk. Så hellere spare på udebane. Forstår ikke helt fergie her

MC86
25-11-2009, 22:07
Det er jo ikke verdens undergang at vi taber sådan en kamp i dag.. Så skidt er det heller ikke.. Wolfsburg skal vinde mere end 2-1 over os i den sidste kamp for at vi ikke ender på 1. pladsen.. Vi kan IKKE nå at blive hentet af CSKA, da vi har spillet en uafgjort og vundet en, og det er indbyrdes der tæller først!
Så det er slet ikke så slemt som mange antyder...

Taber vi 1-0 er vi da på andenpladsen?

rocatis
25-11-2009, 22:10
Taber vi 1-0 er vi da på andenpladsen?

Jeps...

RasmusP
25-11-2009, 22:12
Så kan vi ikke tillade os at tage derned at spare dernede. Forstår ikke vi ikke brugte lidt flere rutinerede kræfter og afgjorde det idag. Også kunne vi spare dernede helt vildt.

Træls for fansene der er taget ind for at se kampen, plus det er da en træls rekord der blev brudt der med 24 kampe som ubesejret i træk. Så hellere spare på udebane. Forstår ikke helt fergie her

At stille med det hold mod tyskerne ville ha været selvmord. Mod Besiktas havde vi da en chance for at vinde. Og burde også ha gjort det.

Men som mange andre siger, så er det sjældent det virker at stille med så mange unge reserver på samme tid. I aften var ingen undtagelse..

mojtaba
25-11-2009, 22:12
Vil du ikke være rar at fortælle hvordan du mener at vores nederlag var fortjent?

Og lad nu være med at sprede gylle. Vi er videre.

Så du mener altså at nederlaget var ufortjent? Vi gjorde endelig ikke selv så meget for at vende kampen. Jeg ved godt at vi er videre, jeg nævnte da ikke noget med, at vi nu er i farezonen .. Desuden så spreder jeg altså ikke gylle :whine:

MC86
25-11-2009, 22:17
At stille med det hold mod tyskerne ville ha været selvmord. Mod Besiktas havde vi da en chance for at vinde. Og burde også ha gjort det.

Men som mange andre siger, så er det sjældent det virker at stille med så mange unge reserver på samme tid. I aften var ingen undtagelse..

Havde vi stillet stærkere idag, havde vi vundet, også havde kampen dernede været lige meget.

SantasLittleHelper
25-11-2009, 22:21
Så du mener altså at nederlaget var ufortjent? Vi gjorde endelig ikke selv så meget for at vende kampen. Jeg ved godt at vi er videre, jeg nævnte da ikke noget med, at vi nu er i farezonen .. Desuden så spreder jeg altså ikke gylle :whine:

Den sidste bemærkning var nu mere generelt (dit valg af smiley må stå for egen regning). Jeg undres dog stadig over, hvis andre end dig mener, at Besiktas' sejr var fortjent sådan ud fra et rent fodboldmæssigt perspektiv. Vi havde vel bolden 70% af tiden, skabte 4-5 mega store chancer, og 10-15 løse. Vi sætter 3 rutinerede kræfter ind - så at vi ikke gjorde noget for at vende kampen er da noget fis. Evra blev også snydt for et straffe. Vores spillere dominerer jo hele kampen igennem, og jeg mindes ikke, at Besiktas har et regulært skud på mål. Så jeg spørger igen: Hvordan er deres sejr fortjent?

zhagzi
25-11-2009, 22:25
fuuuuuuuck, hvor er det pinligt det her. Det jo sku da ikke bare iaften at spillerne ikke finder hinanden for satan da. United mangler fanme dynamik i spillet, ligesom barça har. Der er absolut ingen spillere som løber for hinanden, som bare skifter position efter position efter position. Det bare så forfærdeligt at se på.
Skammer mig over denne aften. United havde ALT spillet. Vi lader også dem køre derud af flere gange. Vi formår ikke at rykke os for hinanden. Tempoet sænkes konstant.
Og så er dommer-staben, da bare helt fra den idag. Jeg mener, mht offiside mod fink, da han løber fra Evra. Og så lige det utroligt klokkeklare straffespark. Godt nok vil han måske ikke nå den bold, men der er fanme stadigvæk straffe.
Skuffet.

NtotheT
25-11-2009, 22:26
Denne kamp var en god kamp til at få talenter som Macheda, Rafael og Welbeck til at vokse. Jeg er dog skuffet over, at en som Neville ikke engang kan være lidt udslagsgivende, selvom han er gammel. Man burde kunne vise lidt bedre spil pga. den mængde erfaring man har.

Jeg sagde det i Machedas sidste kamp inden i dag og siger det gerne igen: Den mand er forfærdelig egoistisk. Han har nogle spændende egenskaber, men han skal virkelig komme af med det egopis der. Jeg lagde mærke til tre episoder, hvor han hovedløst prøver at skyde forbi Besiktas' forsvarsspillere, der tilsammendannede en mur. Her var bl.a. en Gibson i meget bedre position til at gøre en større trussel. Denne form for hovedløshed irriterer mig hos Macheda. Men han havde gode momenter, men stor kamp havde han sgu ikke.

Obertan viste igen fantastisk spil i 1. halvleg, men blev noget mere anonym i anden. Welbeck fortsætter sit lovende spil, og det er kun godt.

Kampen er jeg som så ligeglad med, for der var rigtige gode momenter, der gør en glad, når man skal tænke på fremtiden. Vi har et lovende hold!

Og til alle Foster-haderne. I kan altså ikke klandre ham for det mål. Den bliver rettet af, og det var bare syndt han ikke tog den.

zhagzi
25-11-2009, 22:28

vi har +2 målscore. Wolf har +3, CSKA -1. Do the math, og vi ryger i samme tur som Liverpoop hvis bare vi taber 0-2. Vi kan også sagtens tabe 0-1. Altså, CSKA kan sagtnes slå tyrkerne med 4-0. Usansyndligt. Jovist. Men det er lidt en tynd tråd vi hænger i nu.

Tenshu
25-11-2009, 22:28
Og til alle Foster-haderne. I kan altså ikke klandre ham for det mål. Den bliver rettet af, og det var bare syndt han ikke tog den.

Det er bestemt ikke et drop, men jeg er ret overbevist om, at Casillas eller Buffon havde taget den.

EDIT: Jeg tror også, at Lloris og måske Akinfeev havde taget den. Så selvom det ikke er et drop, så er Foster ikke en verdensklassemålmand, og det skal United have!

zhagzi
25-11-2009, 22:30
Denne kamp var en god kamp til at få talenter som Macheda, Rafael og Welbeck til at vokse. Jeg er dog skuffet over, at en som Neville ikke engang kan være lidt udslagsgivende, selvom han er gammel. Man burde kunne vise lidt bedre spil pga. den mængde erfaring man har.

Jeg sagde det i Machedas sidste kamp inden i dag og siger det gerne igen: Den mand er forfærdelig egoistisk. Han har nogle spændende egenskaber, men han skal virkelig komme af med det egopis der. Jeg lagde mærke til tre episoder, hvor han hovedløst prøver at skyde forbi Besiktas' forsvarsspillere, der tilsammendannede en mur. Her var bl.a. en Gibson i meget bedre position til at gøre en større trussel. Denne form for hovedløshed irriterer mig hos Macheda. Men han havde gode momenter, men stor kamp havde han sgu ikke.

Obertan viste igen fantastisk spil i 1. halvleg, men blev noget mere anonym i anden. Welbeck fortsætter sit lovende spil, og det er kun godt.

Kampen er jeg som så ligeglad med, for der var rigtige gode momenter, der gør en glad, når man skal tænke på fremtiden. Vi har et lovende hold!

1. Synes sku ikke Welbeck gjorde noget væsen af sig iaften. Han bremsede spillet op til flere gange, når der skulle tempo igang.

2. Foster glider, og SÅ meget bliver den sku heller ikke rettet af.

rocatis
25-11-2009, 22:31
vi har +2 målscore. Wolf har +3, CSKA -1. Do the math, og vi ryger i samme tur som Liverpoop hvis bare vi taber 0-2. Vi kan også sagtens tabe 0-1. Altså, CSKA kan sagtnes slå tyrkerne med 4-0. Usansyndligt. Jovist. Men det er lidt en tynd tråd vi hænger i nu.

Prøv nu at hør... Hvorfor tror du alle nyhedssiderne allerede efter sidste kamp skrev at vi var sikre på at gå videre??? Vi er videre, vi er bare ikke sikre på 1. pladsen!!! Den kan vi få ved at spille uafgjort eller vinde over Wolfsburg..

MC86
25-11-2009, 22:33

Vi kan da ikke blive nummer 3 da?

TrincoBoy
25-11-2009, 22:36
Det er bestemt ikke et drop, men jeg er ret overbevist om, at Casillas eller Buffon havde taget den.

EDIT: Jeg tror også, at Lloris og måske Akinfeev havde taget den. Så selvom det ikke er et drop, så er Foster ikke en verdensklassemålmand, og det skal United have!

Så hvis VDS havde havde stået i aften, havde han vel heller ikke taget den, da det i følge dig kun de 4 ovenstående målmænd, der havde taget den. Så er de vel ingen grund til at klandre Foster for målet?

mojtaba
25-11-2009, 22:38
Den sidste bemærkning var nu mere generelt (dit valg af smiley må stå for egen regning). Jeg undres dog stadig over, hvis andre end dig mener, at Besiktas' sejr var fortjent sådan ud fra et rent fodboldmæssigt perspektiv. Vi havde vel bolden 70% af tiden, skabte 4-5 mega store chancer, og 10-15 løse. Vi sætter 3 rutinerede kræfter ind - så at vi ikke gjorde noget for at vende kampen er da noget fis. Evra blev også snydt for et straffe. Vores spillere dominerer jo hele kampen igennem, og jeg mindes ikke, at Besiktas har et regulært skud på mål. Så jeg spørger igen: Hvordan er deres sejr fortjent?

Den sidste bemærkning og smiley'en var nu nok bare for sjov ..

Og ja, vi kunne ikke udnytte vores chancer ordenligt, og det var mere eller mindre vores egen skyld, og ellers så stod Besiktas' målmand godt. Det hjalp heller ikke så meget, da vi satte de tre rutinerede kræfter ind. Selvom man har en boldbesiddelse på 70%, så betyder det ikke så meget, når man alligevel ikke kan scorer. Vi har foreksempel også, på et eller andet tidspunkt, haft en lav boldbesiddelse, men stadig væk stået med en sikker sejr. Havde vi fra starten af kampen stået med et stærkere hold, så havde vi vundet den.
Jeg mente, i mit første indlæg, ikke at det var rigtig ringe af United og "hårdt" at tabe mod Besiktas, men skuffende er det jo - især når man ikke har tabt på hjemmebane i CL siden 2005.
Måske lod jeg mig "koge over", og sagde at det var fortjent at de vandt - mht. straffesparket, ja så var det lidt ufortjent, at de vandt. Men ellers generelt så er jeg tilfreds med United's nuværende position i Champions League.

TrincoBoy
25-11-2009, 22:38
Det er da indbyredes da tæller først og der er United da bedre end CSKA. Vi kan ikke blive nr 3!

zhagzi
25-11-2009, 22:39

Sagtens? Altså manner. Teknisk set så er vi ikke sikre på at ryge i "bowlen" til december. Og jeg siger TEKNISK SET.

United 10 pt. +2 MS

Wolf 7 pt. +3 MS

CSKA 7pt. -1 MS

Regn det selv ud.

En kamp tilbage, Wolf - United & CSKA - Besik. Vi ved nok alle at CSKA vil vinde den kamp, og det gør de nok også. Wolf drillede os utrolig meget, i første kamp. Vi kan sagtens ryge ud på Mål Score. Har da lige læst at det er Mål scoren som tæller, på Uefa.com..
Det med indbyrdes opgør tæller hvis begge hold er à point, og har samme mål score. Så vidt jeg har forstået. Undskylder hvis jeg har misforstået, selvfølgelig.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071223124747AA7jtqX

Flax_Generous
25-11-2009, 22:41
Worst case scenario er et nederlag (1-0 eller 2-1) mod Wolfsburg, hvilket betyder, at de overtager førstepladsen i puljen, mens United bliver nummer to. Fordi United er bedre end CSKA i de indbyrdes opgør vil United dog aldrig kunne blive nummer tre.

Tenshu
25-11-2009, 22:42
Så hvis VDS havde havde stået i aften, havde han vel heller ikke taget den, da det i følge dig kun de 4 ovenstående målmænd, der havde taget den. Så er de vel ingen grund til at klandre Foster for målet?

Lad nu være med at lægge ord i munden på mig. Jeg opremsede fire målmænd, og jeg kunne sagtens havde inddraget Van der Sar.

NtotheT
25-11-2009, 22:42
Muligvis havde Casillas taget den, for han er indiskutabelt verdens bedste målmand, men de andre ved jeg nu ikke. Jeg synes virkelig, at Buffon er overeksponeret. Men Lloris og Akinfeev ved jeg heller ikke, men en ting vedj eg. De er virkelig interessante.

Ja, I har ret i, at Foster ikke er en verdensklasse målmand, men vi må bare leve med den viden, at det er enten Foster eller PIG, der skal vogte målet. Jeg fornemmer en ny æra, der hedder "Barthez vol #2".

Tenshu
25-11-2009, 22:46
Jeg tolker nu bare Fergusons udtalelser som taktiske. Han har tænkt sig at hente en ny målmand, men det går han selvfølgelig ikke ud og siger offentligt. Det ville tage modet fra Foster og PIG, som vi trods alt er afhængige af, når VDS ikke er klar.

Ferguson er jo ikke dum. Han kan godt se, at Foster og PIG ikke har niveauet.

NtotheT
25-11-2009, 22:48
Jeg tolker nu bare Fergusons udtalelser som taktiske. Han har tænkt sig at hente en ny målmand, men det går han selvfølgelig ikke ud og siger offentligt. Det ville tage modet fra Foster og PIG, som vi trods alt er afhængige af, når VDS ikke er klar.

Utroligt jeg ikke har set situationen sådan an. Det er sgu da klart, eller - jeg tror, du har ret. Minder mig om Ronaldo-sagaen, hvor Ronaldo hele tiden sagde i sæsonens vigtigste periode: " Min Real-drøm er død ".

rocatis
25-11-2009, 22:49
En kamp tilbage, Wolf - United & CSKA - Besik. Vi ved nok alle at CSKA vil vinde den kamp, og det gør de nok også. Wolf drillede os utrolig meget, i første kamp. Vi kan sagtens ryge ud på Mål Score. Har da lige læst at det er Mål scoren som tæller, på Uefa.com..
]

Nu har jeg fundet det for dig;
"If two or more teams are equal on points on completion of the group
matches, the following criteria are applied to determine the rankings (in
descending order):
a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b) superior goal difference from the group matches played among the teams
in question;
c) higher number of goals scored away from home in the group matches
played among the teams in question;
d) superior goal difference from all group matches played;
e) higher number of goals scored;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
9.02)."

Dette er fra uefa's regelsæt... Så nej, du har vidst ikke læst godt nok efter på uefa's hjemmeside før...

SantasLittleHelper
25-11-2009, 22:50
Sagtens? Altså manner. Teknisk set så er vi ikke sikre på at ryge i "bowlen" til december. Og jeg siger TEKNISK SET.

United 10 pt. +2 MS

Wolf 7 pt. +3 MS

CSKA 7pt. -1 MS

Regn det selv ud.

HER!

If two or more teams are level on points they are split by (a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question, (b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question (c) higher number of goals scored away from home the group matches played among the teams in question (d) superior goal difference from all matches played,

http://www.uefa.com/competitions/ucl/standings/index.html

Kan vi så, for guds skyld, få reglerne i orden. United er videre. Det står ikke til diskussion.

Sivebæk
25-11-2009, 22:59
Lige for en god ordens skyld, melder jeg mig som talnørd.

Skulle Wolfsburg og CSKA vinde i sidste runde, vil de tre øverste hold have 10 point hver. Så skal stillingen afgøres ved 'higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question'.

Stillingen vil i givet fald se sådan ud:
K V U T Pt.
Manchester United 4 2 1 1 7
Wolfsburg 4 2 0 2 6
CSKA Moskva 4 1 1 2 4
Så nej, United kan ikke ryge ud.

Flax_Generous
25-11-2009, 23:04
Så hvis CSKA vinder får United førstepladsen uanset resultatet af Uniteds kamp? Men hvis CSKA og United begge taber får United andenpladsen medmindre United kun taber med et mål og selv scorer to mål i nederlaget?

Tredjepladsen kan United selvsagt ikke få under nogen omstændigheder.

RasmusP
25-11-2009, 23:10
Jeg skal lige høre jer ad:
Kan vi egentlig ikke stadig nå at blive 3'er? Hvis vi taber over Wolfsburg og CSKA vinder over Besiktas, så har vi da lige så mange point som CSKA?

Kunne ikke lade være.....

dannigizmo
25-11-2009, 23:11
fuuuuuuuck, hvor er det pinligt det her. Det jo sku da ikke bare iaften at spillerne ikke finder hinanden for satan da. United mangler fanme dynamik i spillet, ligesom barça har. Der er absolut ingen spillere som løber for hinanden, som bare skifter position efter position efter position. Det bare så forfærdeligt at se på.
Skammer mig over denne aften. United havde ALT spillet. Vi lader også dem køre derud af flere gange. Vi formår ikke at rykke os for hinanden. Tempoet sænkes konstant.
Og så er dommer-staben, da bare helt fra den idag. Jeg mener, mht offiside mod fink, da han løber fra Evra. Og så lige det utroligt klokkeklare straffespark. Godt nok vil han måske ikke nå den bold, men der er fanme stadigvæk straffe.
Skuffet.

Du er klar over, at det er Liverpool og ikke os, der er røget ud, ikke? Din kommentar lyder som taget ud af Liverpools forum.

Og lad os så lige slå fast en gang for alle. Det er indbyrdes opgør, der tæller før målscore, så vi er 110 % sikre på at gå videre. Førstepladsen er stadig i spil. Det er jo blandt andet også derfor, Liverpool er ude. Lyon har 10, Liverpool 7 point. Teoretisk set kan de nå dem, men eftersom Lyon har 2-1 og 1-1 i bagagen mod Liverpool, er de videre.

Og så lige; Barca? Seriøst? Ser man bort fra 5-2 over Atletico Madrid og 6-1 over Zaragoza, har de da heller ikke sprudlet i denne sæson. Og slet ikke i Champions League, hvor fem mål i fem kampe og 8 point til følge ikke just er imponerende.

Meyer84
26-11-2009, 01:01
Utroligt folk ikke fatter at vi er videre:Smackden:
CSKA kan maks komme a point med united og der er vi bedre indbyrdes
da vi vandt 1-0 dernede og spillede 3-3 hjemme simpelt.
Og hvis vi taber 1-0 eller 2-1 i wolfsburg så får de 1 pladsen mens vi tager
2 pladsen da de så har de 2 udebane mål fra old trafford.

United DK
26-11-2009, 05:14
Hvor er folk dog naive, når de tror vi bare kører et tyrkisk mesterhold over med et ungdomshold. Nu var vi heldige med, at Wolfsburg tabte i Moskva, ellers risikerede vi at miste 1. pladsen i gruppen, hvilket vi dog stadig kan. Vi skulle have stillet med et ordentligt hold i går, vundet kampen, og så sendt et ungdomshold til Tyskland om to uger. Nu skal vi næsten stille med profilerne om to uger, medmindre vi er ligeglad med, om vi bliver 1'er eller 2'er i gruppen.

nielzon21
26-11-2009, 05:15
+

Sammenspillet mellem Macheda & Welbeck - muligvis en ny Yorke/Cole due i vente.

[/LIST]

Det er da forhåbentlig en joke? de to spillere kan absolut ingenting. Allright de har VIST små momenter af talent, med et par klassemål. Men udover det, så kan welbeck ingenting overhovedet da han KUN kan bruge højreskøjten. Og macheda minder meget om jesper grønkjær - meget ego en gang imellem der ikke fører til noget som helst.

Dines
26-11-2009, 06:47
Damn Sir Alex er kølig. Helt nede på jorden står han bare og snakker om at det var god erfaring for de unge spillere. Troede han ville gå amok. Det ville jeg hvis jeg var manager for United i dag....

Ferguson vil aldrig kritisere sine spillere i offentligheden, men jeg kan garantere dig for, at han har snakket med store ord i omklædningsrummet. Der er nok blevet uddelt et par skideballer, hvilket er helt på sin plads.

Forfærdelig kamp. Intet mere at sige.. Jeg var meget skuffet over især Gibson, Macheda, Rafael og Anderson. De tre første er stadig meget urutinerede, men en spiller som Anderson bør sætte sig mere igennem - igår han var en skændsel og han var virkelig ødelæggende for rytmen. Gibsons manglende overblik gjorde det selvsagt ikke bedre. Welbeck og Macheda har da talent, men de skal ikke spille sammen deroppe endnu. Mod Spurs skal vi have en rutineret mand som Owen inde, fordi Welbeck-Macheda laver mange unødvendige fejl. Forsvaret var ok, men blev aldrig rigtig presset. Egentlig var det en elendig kamp for begge sider - heldigt mål Besiktas får scoret. Jeg mener ikke, at Foster har nogen chance. Der er en afretning på, og det gør den næsten umulig.

Pinlig indsats af de unge gutter, forhåbentlig lærer de af sådanne oplevelser, selvom jeg har min stærkeste tvivl. Heldigvis var kampen mere eller mindre ligegyldig, og jeg forventer en klar sejr over ligaens sidste på lørdag. Alt andet vil være en skuffelse.

Smaakage
26-11-2009, 08:13
Nogen af jer bør virkelig se kampene før I går amok her inde. Slap dog af. Lyder som nogle små forkælede pattebørn... spil noget Football Manager istedet for at se fodbold i den virkelige verden.

Vi spillede da faktisk en rigtig god kamp igår. Var det en 25-26 skud på mål vi havde ? Vi kom frem til chancer, og folk som Macheda og især Obertan spillede godt, og var angrebsivrige. Synes der faktisk var noget angrebsiver og nogle forsøg i aftes, hvor folk ville vise hvad de kunne. En skam at det altid lige manglede den sidste skarphed, men som Fergie sagde, så er det ofte sådan når frontkæden er så ung som den er.

Synes vi så lovende takter, og at tabe 1-0 til et tyrkisk mesterhold med et ung reservehold der faktisk dominerede kampen synes jeg bestemt ikke kan kaldes pinligt! Vi er videre, så at eksperimentere er kun sundt.

Dog vil jeg sætte en finger på et par spillere. Rafael spillede en elendig kamp, især defensivt, og må siges at han var skyld i målet. Smider bolden væk, løber ikke hjem, og bakker så da Tello kom imod ham. Gibson var endnu engang en dårlig boldflytter, og har efterhånden mistet tilliden til ham. Han har trods alt fået en del kampe. Derudover synes jeg at Anderson skuffede. Var som om han ikke rigtig kunne motivere sig igår. Derudover... Efter Owen blev sat på banen... løb han så ud igen? Så ham ikke på et eneste tidspunkt, og ved det er sådan han spiller, men han formodede slet ikke at sætte sig selv i scene til noget som helst på noget tidspunkt. Ærgeligt. Kunne ellers være en som ham der kunne have afgjort kampen.
Men ellers alt i alt en god holdindsats

zhagzi
26-11-2009, 08:34
Du er klar over, at det er Liverpool og ikke os, der er røget ud, ikke? Din kommentar lyder som taget ud af Liverpools forum.

Og lad os så lige slå fast en gang for alle. Det er indbyrdes opgør, der tæller før målscore, så vi er 110 % sikre på at gå videre. Førstepladsen er stadig i spil. Det er jo blandt andet også derfor, Liverpool er ude. Lyon har 10, Liverpool 7 point. Teoretisk set kan de nå dem, men eftersom Lyon har 2-1 og 1-1 i bagagen mod Liverpool, er de videre.

Og så lige; Barca? Seriøst? Ser man bort fra 5-2 over Atletico Madrid og 6-1 over Zaragoza, har de da heller ikke sprudlet i denne sæson. Og slet ikke i Champions League, hvor fem mål i fem kampe og 8 point til følge ikke just er imponerende.

Ja jeg overreagerede måske en del. Jeg var dog også helt oppe i det røde felt igår. Var virkelig skuffet over det nederlag. Vi burde SÅ meget have vundet den kamp.

Og lige en ting til. Så du barcas kamp mod Inter? De udspillede dem jo fuldstændigt. Barca har bare det flow i spillet, som vi burde have.

zhagzi
26-11-2009, 08:36
Nogen af jer bør virkelig se kampene før I går amok her inde. Slap dog af. Lyder som nogle små forkælede pattebørn... spil noget Football Manager istedet for at se fodbold i den virkelige verden.

Vi spillede da faktisk en rigtig god kamp igår. Var det en 25-26 skud på mål vi havde ? Vi kom frem til chancer, og folk som Macheda og især Obertan spillede godt, og var angrebsivrige. Synes der faktisk var noget angrebsiver og nogle forsøg i aftes, hvor folk ville vise hvad de kunne. En skam at det altid lige manglede den sidste skarphed, men som Fergie sagde, så er det ofte sådan når frontkæden er så ung som den er.

Synes vi så lovende takter, og at tabe 1-0 til et tyrkisk mesterhold med et ung reservehold der faktisk dominerede kampen synes jeg bestemt ikke kan kaldes pinligt! Vi er videre, så at eksperimentere er kun sundt.

Dog vil jeg sætte en finger på et par spillere. Rafael spillede en elendig kamp, især defensivt, og må siges at han var skyld i målet. Smider bolden væk, løber ikke hjem, og bakker så da Tello kom imod ham. Gibson var endnu engang en dårlig boldflytter, og har efterhånden mistet tilliden til ham. Han har trods alt fået en del kampe. Derudover synes jeg at Anderson skuffede. Var som om han ikke rigtig kunne motivere sig igår. Derudover... Efter Owen blev sat på banen... løb han så ud igen? Så ham ikke på et eneste tidspunkt, og ved det er sådan han spiller, men han formodede slet ikke at sætte sig selv i scene til noget som helst på noget tidspunkt. Ærgeligt. Kunne ellers være en som ham der kunne have afgjort kampen.
Men ellers alt i alt en god holdindsats

Ved ikke om du hentyder til mig. Men jeg så kampen, på den Galde Gris. Så jeg så den hele. -Selvfølgelig undtaget blackoutne. Men jeg synes virkelig vi skulle have vundet, om som sagt, jeg overreagerede igår.

schousboe9
26-11-2009, 08:43

Helt enig! Vi skal stadig bruge reservekeepere resten af sæsonen, så han fastholder naturligvis, at vi ikke har brug for en ny keeper, så længe vi har Foster, PIG og Amos - i hvert fald indtil juli måned...

schousboe9
26-11-2009, 08:47
Ja jeg overreagerede måske en del. Jeg var dog også helt oppe i det røde felt igår. Var virkelig skuffet over det nederlag. Vi burde SÅ meget have vundet den kamp.

Og lige en ting til. Så du barcas kamp mod Inter? De udspillede dem jo fuldstændigt. Barca har bare det flow i spillet, som vi burde have.

Skulle vi lige skrue forventningerne lidt ned, måske? :)

Vi stillede med Rafael på venstre back, en unfit Park på venstrekanten og urutinerede kræfter på den modsatte kant, helt på top samt på den centrale midt i form af Gibson. Det kan aldrig nogensinde give det samme flow som Barcelona udviste. Man må gerne se lidt realistisk på tingene.

Dertil kommer også helt vidt forskellige taktiske tilgange til kampene og sådan kunne man blive ved. Ro på, mester. :)

zhagzi
26-11-2009, 10:19
Skulle vi lige skrue forventningerne lidt ned, måske? :)

Vi stillede med Rafael på venstre back, en unfit Park på venstrekanten og urutinerede kræfter på den modsatte kant, helt på top samt på den centrale midt i form af Gibson. Det kan aldrig nogensinde give det samme flow som Barcelona udviste. Man må gerne se lidt realistisk på tingene.

Dertil kommer også helt vidt forskellige taktiske tilgange til kampene og sådan kunne man blive ved. Ro på, mester. :)

Nej nej, nu snakker jeg ikke blot om igår. Men generelt. Synes slet ikke vi har des pasnings spil og flow, som for hvad.. 3-4 år siden.

Vi manglede det slags flow, i kampen mod Sunderland, og Bolton. Ved ikke om man kan nævne Liverpool kampen, da vi bare havde en off-day. Men når vi så har bolden så meget, burde man flytte sig for sin medspillere noget mere. Anderson er perfekt eksempel, han stod flere gange mellem to modspillere, eller så stod han bare langt nede ved forsvaret. Han flyttede sig ikk ud af zonen, for at kunne komme igang med noget. Ingen gjorde det. Eller ihvertfald meget sjældent.
Get my point?

JakobR
26-11-2009, 10:25
Nej nej, nu snakker jeg ikke blot om igår. Men generelt. Synes slet ikke vi har des pasnings spil og flow, som for hvad.. 3-4 år siden.

For 4 år siden, havde vi netop tabt til Benfica og var endt på en fjerdeplads i gruppespillet.

zhagzi
26-11-2009, 10:34
For 4 år siden, havde vi netop tabt til Benfica og var endt på en fjerdeplads i gruppespillet.

Hvad er det du ikke fatter ved ordet "Generelt" ? Det her handler også om PL, FA cup, League Cup og ChL.

Jeg siger det man så igår, var præcis det samme som i mange andre tilfælde. United dominerer, nede bagved, men formår ikke at sætte ordenligt pasningsfyldt angreb igang, som bare efterlader modstanderen på hælen.

schousboe9
26-11-2009, 10:51

Vi manglede det slags flow, i kampen mod Sunderland, og Bolton. Ved ikke om man kan nævne Liverpool kampen, da vi bare havde en off-day. Men når vi så har bolden så meget, burde man flytte sig for sin medspillere noget mere. Anderson er perfekt eksempel, han stod flere gange mellem to modspillere, eller så stod han bare langt nede ved forsvaret. Han flyttede sig ikk ud af zonen, for at kunne komme igang med noget. Ingen gjorde det. Eller ihvertfald meget sjældent.
Get my point?

Ok, så vidt er vi enige. For igår kunne man ikke forvente champagnebold fra første fløjt.

Mht. til for lidt løben for hinanden, så er SAF desværre efterhånden begyndt at sværge mere til at holde 0'et end at vinde 4-2, og det resulterer i at specielt den centrale midtbane bliver meget stationær, for vi skal jo nødig 'risikere noget'. Det har Anderson også løftet sløret for i et interview for et stykke tid siden.

Det er ærgeligt, men det bunder i det taktiske oplæg, ikke manglende vilje fra spillerne.

Stuhrdrengen
26-11-2009, 11:56
Ok, så vidt er vi enige. For igår kunne man ikke forvente champagnebold fra første fløjt.

Mht. til for lidt løben for hinanden, så er SAF desværre efterhånden begyndt at sværge mere til at holde 0'et end at vinde 4-2, og det resulterer i at specielt den centrale midtbane bliver meget stationær, for vi skal jo nødig 'risikere noget'. Det har Anderson også løftet sløret for i et interview for et stykke tid siden.

Det er ærgeligt, men det bunder i det taktiske oplæg, ikke manglende vilje fra spillerne.

Netop det, at vi sidste sæson formåede at holde nullet med en defensiv taktiv når vi var foan, gjorde at vi blev mestre. Var det ikke 13 kampe i træk der ikke blev scoret mod os, og hvor vi vandt størstedelen af dem med 1-0? det er netop det som Liverpool eksempelvis ikke formår, når de trækker sig tilbage efter at være kommet foran.

Jeg tror, at netop det er Uniteds styrke (selvom det bestemt ikke er så sjovt at se på). Det kan godt være, at Chelsea og Arsenal i øjeblikket tæsker de små hold med 5-0 eller lignende, men når vi nærmer os sæsonafslutningen, tror jeg at den her taktik vil gøre, at vi har flest kræfter og flest point.

Jeg har større tillid til SAF, end jeg har til Andersons udtalelser i et interview. Jeg synes egentlig at vores midtbane står ganske fint, og hvis forsvaret kunne gøre det samme, ville vi have løst en stor del af problemerne.

Kan godt være jeg har misforstået indlægget ovenfor, så beklager jeg, men tror egentlig ikke at vores taktik og det at spillerne efter sigende ikke løber nok for hinanden, hænger sammen. Jeg synes bestemt heller ikke, at United skal efterligne Barcas taktik, da United er langt skarpere på det område. United har til gengæld ikke de samme gudsbenovede boldspillere som Barca.

zhagzi
26-11-2009, 11:59

Nååårh. Ja okay, netop det interview har jeg ikke hverken hørt, eller set til. Men det forklarer jo en hel del. :/

zhagzi
26-11-2009, 12:04
Netop det, at vi sidste sæson formåede at holde nullet med en defensiv taktiv når vi var foan, gjorde at vi blev mestre. Var det ikke 13 kampe i træk der ikke blev scoret mod os, og hvor vi vandt størstedelen af dem med 1-0? det er netop det som Liverpool eksempelvis ikke formår, når de trækker sig tilbage efter at være kommet foran.

Jeg tror, at netop det er Uniteds styrke (selvom det bestemt ikke er så sjovt at se på). Det kan godt være, at Chelsea og Arsenal i øjeblikket tæsker de små hold med 5-0 eller lignende, men når vi nærmer os sæsonafslutningen, tror jeg at den her taktik vil gøre, at vi har flest kræfter og flest point.

Jeg har større tillid til SAF, end jeg har til Andersons udtalelser i et interview. Jeg synes egentlig at vores midtbane står ganske fint, og hvis forsvaret kunne gøre det samme, ville vi have løst en stor del af problemerne.

Kan godt være jeg har misforstået indlægget ovenfor, så beklager jeg, men tror egentlig ikke at vores taktik og det at spillerne efter sigende ikke løber nok for hinanden, hænger sammen. Jeg synes bestemt heller ikke, at United skal efterligne Barcas taktik, da United er langt skarpere på det område. United har til gengæld ikke de samme gudsbenovede boldspillere som Barca.

Kan sagtens forstå den måde at spille bold på, og hvordan det hele så kommer til at udfolde sig sidst på sæsonen. Men jeg kan stadigvæk ikke være andet end ked af, at United spiller "forholdsvis" kedeligt fodbold. Ikke altid, nej. Men ofte. Igår var der en super kemi mellem Kiko og Danny på et tidspunkt, hvor danny skal smække den ind over, inde fra feltet. DÉT fodbold savner jeg. Der er dynamik, fart og så er det bare smukt, og modstanderen står tilbage med åben kæft, og fatter hat :) :devilll:

Stuhrdrengen
26-11-2009, 12:16
Kan sagtens forstå den måde at spille bold på, og hvordan det hele så kommer til at udfolde sig sidst på sæsonen. Men jeg kan stadigvæk ikke være andet end ked af, at United spiller "forholdsvis" kedeligt fodbold. Ikke altid, nej. Men ofte. Igår var der en super kemi mellem Kiko og Danny på et tidspunkt, hvor danny skal smække den ind over, inde fra feltet. DÉT fodbold savner jeg. Der er dynamik, fart og så er det bare smukt, og modstanderen står tilbage med åben kæft, og fatter hat :) :devilll:

Helt enig med dig - og det må være fantastisk at være Barca tilhænger, og se dem både vinde og spille offensivt angrebsbold (og jeg ved godt, at de ikke gør det hver gang, men oftere end de fleste andre vel).

Synes også, at SAF har haft tendens til at overdrive sit defensive taktiske oplæg (går ud fra, at det er på den baggrund) imod de andre store hold. Eksempelvis imod Liverpool, både i år og i kampen vi ikke taler om sidste år. Til gengæld var det godt at se dem spille aggressivt mod Chelski for nyligt.

schousboe9
26-11-2009, 12:18

Jeg tror da, du har forstået min pointe, men taktik og løbemøsntre hænger unægteligt sammen. Spillerne er jo ikke bare ubetinget deres egne herre.

Mht. Anderson så var det jo blot en udtalelse og forklaring, ikke en beklagelse eller noget. Han konstaterede blot, at sådan er det.

Det er da også meget muligt, at vi i sidste ende står med pokalerne - og når alt kommer til alt, vil jeg da nok foretrække pokaler frem for champagnebold - men jeg synes godt, man kan forvente lidt mere af et Manchester United-hold som vores med den træner, vi har. Specielt når sidstnævnte tit og ofte snakker om 'den rette Manchester United-ånd' fra Busbys tid. Én, han ikke just udviser til punkt og prikke altid.

Men man skal naturligvis heller ikke blive for naiv i sin spillestil, og spillet har jo også udviklet sig siden Busby.

Stuhrdrengen
26-11-2009, 12:36
Jeg tror da, du har forstået min pointe, men taktik og løbemøsntre hænger unægteligt sammen. Spillerne er jo ikke bare ubetinget deres egne herre.

Mht. Anderson så var det jo blot en udtalelse og forklaring, ikke en beklagelse eller noget. Han konstaterede blot, at sådan er det.

Det er da også meget muligt, at vi i sidste ende står med pokalerne - og når alt kommer til alt, vil jeg da nok foretrække pokaler frem for champagnebold - men jeg synes godt, man kan forvente lidt mere af et Manchester United-hold som vores med den træner, vi har. Specielt når sidstnævnte tit og ofte snakker om 'den rette Manchester United-ånd' fra Busbys tid. Én, han ikke just udviser til punkt og prikke altid.

Men man skal naturligvis heller ikke blive for naiv i sin spillestil, og spillet har jo også udviklet sig siden Busby.

Helt enig, i at løbemønstre og taktik hænger sammen. Jeg mener blot, at fordi United i høj grad skiftede spillestil op til sæsonstart (pga. Ronaldo), så kan det jo tage lidt tid, at lære hinandens løbemønstre. Synes især Valencia har haft sine problemer i starten af sæsonen på det punkt (selvom han ellers har været en stor gevinst for United).

Men jo, vi er absolut helt enige omkring at det kunne være rart med lidt mere sprudlende bold. Tror dog ikke, at vi får det at se, før at spillerne har lært hinanden fuldstændigt at kende. Spillere som Anderson, Nani, Valencia, Rafael, osv. skal føle sig helt spillet ind før at de tør sprudle.. det kommer med selvtilliden :trophy:

Fletcherfan
26-11-2009, 12:38
Kampen i går var elendig fra Uniteds side... Et hold med disse spillere skal kunne sejre over det tyrkiske hold... For de er ikke engang gode... Men det som pissede mig af, var at det var ikke nok afslutninger indenfor målrammen før i overtiden... Det blev vist nok 6-7 afslutninger, og det er altså ikke godt nok, så er det lige meget at United blev snydt for et straffe, stillede med et ungt hold og Besiktas stod meget kompakte...

Vedr. spillerne så var der ikke meget Foster kunne gøre ved målet... Han reagerede på skuddet, men da den ramte Rafael blev Foster snydt... Derudover tog Vidic og Brown sig af det, der kom i mod dem og spillede begge en god kamp... Macheda, Welbeck og Obertan spillede også ok... Kiko og Danny fik ikke nok af bolde til at få nogle kvalificerede afslutninger, og kan derfor ikke lastes for meget, at der var så få afslutninger indenfor målrammen... Obertan gjorde mange fornuftige ting ude i højre side, men den sidste aflevering ind i feltet var aldrig god (det er efterhånden et kæmpe irritationsmoment, at Uniteds spillere ikke kan slå et kvalificeret indlæg)... De spillere jeg er mest skuffet over er Gibson og Rafael... Gibson var virkelig elendig, lavede en masse fejlafleveringer og unødvendige boldtab, havde elendigt overblik og dækkede ikke specielt godt op i det defensive... Denne kamp mener jeg viste, at Gibson godt kan få lov til at rejse til en anden klub... Og jeg er efterhånden ved at være træt af Rafael... Han spillede imponerende godt i sine første 2-3 kampe, men siden da har hans spil været en kæmpestor pil nedad... Han er rigtig elendig i defensiven, fordi han er så offensiv, men alligevel kan han ikke lave et bare nogenlunde indlæg (igår var han så på venstrebacken så lige på det område er han undskyldt for igår)... Det er ganske enkelt ikke godt nok, og jeg tror heller ikke han bliver god nok til United...

Don Kafai
26-11-2009, 13:13
Så hvis CSKA vinder får United førstepladsen uanset resultatet af Uniteds kamp? Men hvis CSKA og United begge taber får United andenpladsen medmindre United kun taber med et mål og selv scorer to mål i nederlaget?

Tredjepladsen kan United selvsagt ikke få under nogen omstændigheder.

Egentlig meget interessant observering...

Ender alle 3 hold på 10 point, vinder United gruppen, det fastslog vores talnørd Sivebæk.

Så antag, at CSKA vinder mod Besiktas, og vi taber 0-7 i Tyskland. Så er vi vel stadig 1'ere?

Dog tror jeg ikke, at CSKA vinder i Tyrkiet, da Besiktas også har en del at spille for.

Glory Man United
26-11-2009, 13:59

Ender alle 3 hold på 10 point, vinder United gruppen, det fastslog vores talnørd Sivebæk.

Så antag, at CSKA vinder mod Besiktas, og vi taber 0-7 i Tyskland. Så er vi vel stadig 1'ere?

Dog tror jeg ikke, at CSKA vinder i Tyrkiet, da Besiktas også har en del at spille for.

Men hvis United vinder i Wolfsburg ender Besiktas jo på 4. pladsen uanset deres sejrs størrelse over russerne....

United DK
26-11-2009, 14:06
Vi har bare og tage til Tyskland, og sikre den 1. plads. Drop den overlegne attitude, og stil med et hold der er noget værd. Det er jo ikke Liga Cup det her.

SantasLittleHelper
26-11-2009, 14:29

CSKA kan vel ikke overhale hverken Wolfsburg eller United. CSKA tabte jo 3-1 i tyskland, og vandt 2-1 hjemme. Så de er ringere indbyrdes. Ergo er Besiktas - CSKA ligegyldig for os.

Don Kafai
26-11-2009, 14:43
CSKA kan vel ikke overhale hverken Wolfsburg eller United. CSKA tabte jo 3-1 i tyskland, og vandt 2-1 hjemme. Så de er ringere indbyrdes. Ergo er Besiktas - CSKA ligegyldig for os.

Pas på med ikke at misforstå det med indbyrdes. Reglerne hedder:

"If two or more teams are equal on points on completion of the group
matches, the following criteria are applied to determine the rankings (in
descending order):
a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;.........
.........................

I grunden har det intet med tur / retur at gøre, men da det oftest kun er 2 hold der er i klemme, så siger man bare deres indbyrdes opgør for nemhedens skyld.

Så er der 3 hold der ender på 10 point, er United ikke sikkert videre fordi de er bedre end CSKA, for hvad nu hvis CSKA var bedre end Wolfsburg, som endte bedre end os?

Derfor er det, i min analyse umiddelbart, en kæmpefordel for os, hvis CSKA vinder.

Don Kafai
26-11-2009, 14:50
Men hvis United vinder i Wolfsburg ender Besiktas jo på 4. pladsen uanset deres sejrs størrelse over russerne....

Ja præcis. Men det er jo ikke usandsynligt at United smider point, for hvis Wolfsburg taber, så er de ude hvis CSKA bare får 1 point.

Det er lidt en kringlet gruppe, og jeg er egentlig glad for, at vi er videre. Nummer et eller nr to er som sådan ligegyldigt, der er gode hold i begge puljer, og det vides endnu ikke hvor de spanske storhold ender.

Dines
26-11-2009, 17:30

Men for 3 år siden var vi vel det bedst spillende hold i Europa med Saha, Rooney og Ronaldo som angrebsduo krydret med Scholes og Giggs i storform og en Michael Carrick, der i 2006/2007 sæsonen præsterede i et hjernedødt højt niveau i foråret. Et klasse forsvar i deres bedste alder og Neville-Evra som to af de bedste backs i England og selvfølgelig VDS bagi.

Det er selvsagt mange af de samme spillere, der stadig er på holdet i dag med nogle undtagelser. Men forskellen er, at vi dengang havde en fast starting line up. Spillerne kendte simpelthen hinanden ud og ind. Det savner jeg i dag. Nuvel har vi mange muligheder pga. en bred trup, og alle skal holdes igang, men altså det går ud over rytmen og i sidste ende spillet og måske resultaterne. Derfor håber jeg snart, at Fergie begynder at vælge en fast starting line up og så bytter enkelte ud, der har brug for en pause. Vi har ikke rigtig en stamme på vores hold, det mangler vi helt klart. Vi har set hvordan, at vi i kampe som mod Sunderland, Birmingham, Burnley og Blackburn ikke rigtig har kunne fået vores spil ordentligt igang, hvilket kan skyldes de mange udskiftninger, der laves efter hver kamp.

Martinsen
26-11-2009, 18:04
Men for 3 år siden var vi vel det bedst spillende hold i Europa med Saha, Rooney og Ronaldo som angrebsduo krydret med Scholes og Giggs i storform og en Michael Carrick, der i 2006/2007 sæsonen præsterede i et hjernedødt højt niveau i foråret. Et klasse forsvar i deres bedste alder og Neville-Evra som to af de bedste backs i England og selvfølgelig VDS bagi.

Det er selvsagt mange af de samme spillere, der stadig er på holdet i dag med nogle undtagelser. Men forskellen er, at vi dengang havde en fast starting line up. Spillerne kendte simpelthen hinanden ud og ind. Det savner jeg i dag. Nuvel har vi mange muligheder pga. en bred trup, og alle skal holdes igang, men altså det går ud over rytmen og i sidste ende spillet og måske resultaterne. Derfor håber jeg snart, at Fergie begynder at vælge en fast starting line up og så bytter enkelte ud, der har brug for en pause. Vi har ikke rigtig en stamme på vores hold, det mangler vi helt klart. Vi har set hvordan, at vi i kampe som mod Sunderland, Birmingham, Burnley og Blackburn ikke rigtig har kunne fået vores spil ordentligt igang, hvilket kan skyldes de mange udskiftninger, der laves efter hver kamp.

Ferguson har roteret meget i et par sæsoner nu og det er til tider meget frustrerende, men når sæsonen går på hæld mener jeg helt klart vi kan se, at vi lader til at have mere at skyde med end de andre hold og det kan betyde at vi løber med PL igen. Så jeg kan sagtens se fornuften i det især når vi har en så bred og god gruppe spillere. Havde vores trup nu været på Liverpools niveau havde det selvsagt været hjernedødt.