PDA

Se fuld version : Eric Djemba-Djemba

Michael
19-11-2009, 09:51
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlYyo7IMNxtYAZ9fU-Cm00HO-XyD3l1fWYHlAc1zA7NohnzBuj

Eric Djemba-Djemba
Født: 4. maj 1981
Land: Cameroun
Klub: Odense Boldklub

Smaakage
19-11-2009, 10:18
Undrer mig lidt over 2 ting.

1 - Synes det er lidt uproffesionelt af Fergie at gå ud og sætte navn på hans dårligste køb
2 - Synes klart Kleberson overgår Djemba-twins... Synes Kleberson var helt igennem elendig, hvor Djemba-twins viste små tegn på at han i det mindste vidste hvor bolden var. Derudover burde en mand som Liam Miller vel også være foran Djemba som det værste indkøb... Men der er mange. Rigtig mange. (Dog ikke Liverpool-mange)

RAppel
19-11-2009, 10:38
Djemba-Djemba fik i det mindste spilletid. Så må Tosic da være det værste indkøb, n'est pas?

Casper
19-11-2009, 11:08
Undrer mig lidt over 2 ting.

1 - Synes det er lidt uproffesionelt af Fergie at gå ud og sætte navn på hans dårligste køb
2 - Synes klart Kleberson overgår Djemba-twins... Synes Kleberson var helt igennem elendig, hvor Djemba-twins viste små tegn på at han i det mindste vidste hvor bolden var. Derudover burde en mand som Liam Miller vel også være foran Djemba som det værste indkøb... Men der er mange. Rigtig mange. (Dog ikke Liverpool-mange)

til tvillingernes forsvar, så tror jeg Fergie nævnte dem pg.a. navnet så han kunne skyde en flere år gammel joke af. gammelmandshumor hoho

JDK
19-11-2009, 11:26
Ved nu heller ikke om jeg vil betegne ham som det dårligste køb, da han var en forholdsvis ung spiller (starten af 20'eren eller sådan noget) og der ikke var så stor forventninger som der f.eks. var til Kleberson, efter han havde haft et rigtig godt VM 2002... Jeg ville i hvert fald sætte Kleberson over Djemba-Djemba

Men der var mange fejl-/flopkøb i de år i starten af det nye årtusinde, som f.eks. Miller, Kleberson, Djemba-Djemba, Forlan, Veron, Bellion, et par målmænd (eller måske flere...) og måske lidt flere som jeg glemmer i farten :)

robinho
19-11-2009, 12:13
Altså hvis indkøbene findes værre en massimo taibi, så er vi efterhånden derover hvor vi har hentet spillere i Serie 2

Michael
20-11-2009, 18:29
OldTrafford.dk har mødt Eric Djemba-Djemba og bringer her et eksklusivt interview med den 28-årige midtbanespiller. Han fortæller åbenhjertigt om sine op- og nedture i Manchester United, om sit forhold til Sir Alex Ferguson og Roy Keane og om sine fremtidsplaner.

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10921

Dines
20-11-2009, 19:25
Meget fedt interview. Han virker til at være ydmyg og nede på jorden - han virker ikke rigtig til at have noget negativt at sige om klubben, spillerne eller manageren, hvilket undrer mig lidt, når han så hurtigt forlod klubben. Selvfølgelig fik han ikke meget spilletid, men han havde som han selv siger heller ikke helt indstillingen og mentaliteten til en topklub dengang.