Se fuld version : Gareth Bale
Holmskov
25-05-2007, 21:45
Så skulle den pot være ude.:rant:
Ham kunne vi godt ha' brugt, big-time.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/6693839.stm
Ja og specielt til den pris. 5 mio. £ og mulighed for yderligere 5 mio. £ afhængig af succes osv..
Lidt surt at han nu smutter til Spurs. Havde håbet han kom til United.. Men ak, måske køber vi ham om 2-3 år fra Tottenham for 25 mio. £..
Anyway, en god spiller de har fået fat i der, med masser af potentiale..
med bales skifte til tottenham, sætter det nok også desværre en stopper for et skifte væk for heinze.
Men lad os nu se om det ikke er en del af fergies plan ikke at gå efter ham. Nægter at tro på at sådan en gut ville afslå man utd og sige ja til tottenskinke.
men nu er de andre begyndt at røre på sig. Liverpool har hentet lucas og voronin, chelski har hentet sidwell og tottenham nu bale. Lad os nu også lige komme igang med at blive lidt mere konkrete i vores jagt på spillere, så man kan mærke vi komme fremad. Fergie har sagt de vil handle lidt i det stille så de ikke får de andre til at røre på sig før det er for sent. Derfor har fergie ikke, modsat mange andre trænere, udtalt sig om positioner han vil forstærke, ej heller sat navne på nogle transfermål. Ved godt transfervinduet først åbner 1. juli og at der er lang tid til starten på næste sæson, men vi kan godt forsøge på at lukke ballet hurtigt, så vi kan bruge sommeren på at spille truppen godt sammen til næste år i fred og ro
Et stort talent, som jeg godt så kommer hertil. Igennem sagen med Bale, synes jeg at vi har virket lidt for passive på en måde. Tottenham har hele tiden vist stort interesse, og det kan i sidste ende være det der afgør han skifter dertil, fremfor en storklub som vi er.
kan også være der er en gentlemans agreement mellem tottenham og man utd, så hvis united lod tottenham få bale, jamen så ville tottenham blande sig udenom i kampen om nani hehe:confused:
Don Kafai
25-05-2007, 22:27
Det rører mig ikke Bale er skiftet. Evra er 26, og en af de bedste backer man kan ønske sig. Hvad skal vi med Bale?
United DK
25-05-2007, 23:20
Det rører mig ikke Bale er skiftet. Evra er 26, og en af de bedste backer man kan ønske sig. Hvad skal vi med Bale?
Han er en bedre backup end Heinze, og jeg tror også, at Bale med tiden bliver bedre end Evra. Derudover er han en glimrende frisparkskytte, og sådan én har vi ikke haft, siden vi solgte Beckham.
Bergmann
26-05-2007, 00:28
Jeg er virkelig knust over, at vi ikke sikrede os Bale. - Flot arbejde, Giggsy.
Ja, så kan vi vel kun håbe på én mere forstærkning til United-holdet.
Jeg tror ikke på Nani efter, at han forlængede med Sporting.
Jubii, så får vi nok Huntelaar - han har virkelig ikke niveauet.
Ja, der er lang tid til transfervinduet lukker, men vi kender efterhånden Uniteds transfersuccess.
Nu ønsker jeg blot Torres, Micah Richards, Eto'o, Berbatov.
Jeg tror ikke på nogen af dem.
Back to topic:
Jeg kan ikke følge dig Sir Alex.
Men ellers er du sådan ok tilfreds, Bergmann :b? Der er slet ikke noget negativt du lige vil ud med :D? Rolig nu..
Nani er stadig en mulighed og umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor Huntelaar helt sikkert ikke har niveauet og hvorfor Torres og Berbatov pludselig er forbidden donuts..
Martinsen
26-05-2007, 02:00
Jeg er virkelig knust over, at vi ikke sikrede os Bale. - Flot arbejde, Giggsy.
Ja, så kan vi vel kun håbe på én mere forstærkning til United-holdet.
Jeg tror ikke på Nani efter, at han forlængede med Sporting.
Jubii, så får vi nok Huntelaar - han har virkelig ikke niveauet.
Ja, der er lang tid til transfervinduet lukker, men vi kender efterhånden Uniteds transfersuccess.
Jeg tror ikke på nogen af dem.
Back to topic:
Jeg kan ikke følge dig Sir Alex.
ja lad os da bebrejde Giggs for det :lolol: det kan skam også være at Fergie har gjort hvad han kunne, men mon ikke der er en vis Glazer der ikke ligefrem vil kaste rundt med pengene
Nogen der har overvejet om back pladsen ikke er der Sir Alex vil forstærke holdet, eller om Bale har valgt Tottenham pga udsigten til mere spilletid, hos os ville han blive reserve mens han i London næsten er sikker på en fast plads.
United DK
26-05-2007, 10:35
Hvem sagde FM?
men nu er de andre begyndt at røre på sig. Liverpool har hentet lucas og voronin, chelski har hentet sidwell og tottenham nu bale. Lad os nu også lige komme igang med at blive lidt mere konkrete i vores jagt på spillere, så man kan mærke vi komme fremad.
Har du og andre helt glemt vi har købt Hargreaves, der om få dage (måske i dag) står med en United trøje. Sæsonen sluttede for en uge siden, og jeg er rigtig glad for at vi allerede nu har sikret os en god spiller. Vi skal også tænke på, at vi først købte Carrick i midten af juli sidste år, og nu er vi ca i slutningen af maj.
Bergmann
26-05-2007, 11:27
Jeg kan slet ikke forstå, hvordan min udtalelse skulle være så kontroversiel. Nå, jeg havde det virkelig dårligt i går, da jeg fik den ubehagelige nyhed for øre.
United DK - Jeg har set adskellige kampe med alle disse spillere, så det har "desværre" intet med FM at gøre. Jeg har ikke set nok med de italienske spillere, som vi eftersigende skulle være interesseret, så derfor har jeg ikke inddraget nogle af dem.
Martinson - Jeg mener ikke, at Giggsy bærer hele skylden. Jeg vil bare mene, at vi havde en klart fordel til at signe ham med en som Giggs på holdet. Jeg kan slet ikke forholde mig til at man vælger Tottenham fremfor United. Jeg kan godt se muligheden for fast spilletid i United er meget lille, men vi kunne da leje ham ud og så ville han blive en kæmpe stjerne senere hen.
Det skal lige siges, at jeg er umådelig glad for, at vi har fået fat i Hargreaves, som jeg personligt selv ser som den bedste signing, vi overhovedet kunne komme i nærheden af.
United DK
26-05-2007, 11:38
United DK - Jeg har set adskellige kampe med alle disse spillere, så det har "desværre" intet med FM at gøre. Jeg har ikke set nok med de italienske spillere, som vi eftersigende skulle være interesseret, så derfor har jeg ikke inddraget nogle af dem.
Jeg skrev nu ikke FM, fordi du ikke har set kampe med dem, det var bare det, at du skrev, at du gerne vil have både Torres, Richards, Eto'o og Berbatov, hvilket jeg synes lyder lidt FM-agtigt, vi kunne vel nøjes med en af dem.
Don Kafai
26-05-2007, 11:39
Han er en bedre backup end Heinze, og jeg tror også, at Bale med tiden bliver bedre end Evra. Derudover er han en glimrende frisparkskytte, og sådan én har vi ikke haft, siden vi solgte Beckham.
Bale er en spiller der skal udvikle sig før man kan sige han er god. Det vil sige han skal have mange kampe. Det vil han ikke få i united. Jeg kan jo forestille mig han sad på bænken og fik et par minutter hist og her. Det kan vi ikke bruge til noget... Så er jeg glad for Bale tog til Tottenham så han kan udvikle sig til en bedre spiller.
Vores angreb har set så evigt tyndt ud i år, og en type som Alan Smith har ikke fået nok kampe til at få en medalje. Hvordan skal Bale overhovedet få spilletid når vi har Evra og Heinze?
Må desuden indrømme jeg ikke har set en eneste kamp med ham, men har kun hørt om ham i medierne, så det er kun fremtiden der kan spå om hvor god han bliver.
Bergmann
26-05-2007, 11:51
Jeg skrev nu ikke FM, fordi du ikke har set kampe med dem, det var bare det, at du skrev, at du gerne vil have både Torres, Richards, Eto'o og Berbatov, hvilket jeg synes lyder lidt FM-agtigt, vi kunne vel nøjes med en af dem.
Haha, så skrev jeg forkert. Jeg mente, at det var de eneste, jeg var interesseret i. Ikke at vi skulle have dem alle. Disse spillere opvækkede blot min interesse :skaaal:
Martinsen
26-05-2007, 12:34
Martinson - Jeg mener ikke, at Giggsy bærer hele skylden. Jeg vil bare mene, at vi havde en klart fordel til at signe ham med en som Giggs på holdet. Jeg kan slet ikke forholde mig til at man vælger Tottenham fremfor United. Jeg kan godt se muligheden for fast spilletid i United er meget lille, men vi kunne da leje ham ud og så ville han blive en kæmpe stjerne senere hen.
hvor kan du overhovedet give Giggs noget af skylden?? det er sku da ikke ham der forhandler med ham blot fordi de kommer fra samme land... tvivler på at det var Scholes der forhandlede en aftale på plads med Bayern... at man kan blive sur på Giggs over at Bale vælger Tottenham er helt ude i hampen, det er ikke engang sikkert at han har "valgt" Tottenham, for hvem ved om vi har budt siden i vinters
Bergmann
26-05-2007, 15:02
hvor kan du overhovedet give Giggs noget af skylden?? det er sku da ikke ham der forhandler med ham blot fordi de kommer fra samme land... tvivler på at det var Scholes der forhandlede en aftale på plads med Bayern... at man kan blive sur på Giggs over at Bale vælger Tottenham er helt ude i hampen, det er ikke engang sikkert at han har "valgt" Tottenham, for hvem ved om vi har budt siden i vinters
Fordi Giggsy eftersigende skulle være Bale's helt store idol. Giggs burde ikke skulle sige de store ord, for at få Bale til United. Jeg aner selvfølgelig intet i forhold til klubberne, så jeg kommenterer kun på, hvad jeg ved.
Denne overtaleevne er brugt over hele verdenen.
Jeg håber bare, at Bale præsterer på niveau med Walcott, som jeg mener, er gået væsentligt ned i potentiale efter at have skrevet under med Arsenal.
Nu kan det jo være at Fergie og United slet ikke har været ude efter Bale. Ja, vi bød i januar, men det kan jo være United har andre planer nu og dermed droppede Bale ideen..
Har en lidt blandet følelse med det - det kunne da være meget nice at have fået ham, men vi må nok indse at et talent some Bale meget gerne vil have en fast plads hvilket Alex næppe har kunne love ham. Evra er en glimrende venstre back og han kan stadig udvikle sig, som jeg ser det. Naturligvis kunne det have været nice at have Bale som backup i nogle år og så håbe han bliver bedre end Evra - men vi må også se realistisk på det, bare fordi vi er en stor klub med et godt navn er det ikke alle der savler bare over at se deres eget navn på ryggen af trøjen. Nogle spillere vil foretrække et hold under absolut top niveau hvor de har en fast plads fremfor et hold på absolut top niveau som backup. Nu kender jeg ikke Bale's grunde til at foretrække Tottenham fremfor os, men hvis grunden er spilletid er der jo intet at brokke sig over - Evra er bedre en Bale pt. og hvordan spillerne udvikler sig fremover kan ingen jo sige nu. Hvem ved om Bale har mere i sig end det han viser nu? Jeg synes Sir Alex har set rigtigt - Bale er så absolut en interessant spiller, og jeg tror da også på at han har mere i sig, men som det ser ud nu er vi bare bedre tjent med Evra på den back plads og hvis Bale ikke har kunne nøjes med at være backup er sagen jo afsluttet.
Tilføjet: Så lige KennyN's indlæg efter at have postet og jeg var selv ved at skrive noget ligende. Det kan jo være at United ligger i forhandlinger med en top angriber og måske hellere vil bruge lidt ekstra millioner der fremfor at poste dem i en spiller til en plads hvor vi i forvejen er rimelig godt besat. Man kan jo håbe. :)
Derfor kom Bale ikke til United: :devill:
http://www.youtube.com/watch?v=Zmmvpp-vgMI
KristianB
28-05-2007, 22:05
den forstår jeg så ikke ? :D
United DK
28-05-2007, 22:08
den forstår jeg så ikke ? :D
Derfor:
"Fabio, the young 17 year old leftback who will join Manchester United in 2008, scores a spectacular overhead kick in the Brazil U17 vs Ecuador U17! Cut by myself, originally capped by Junior Zanetti of SP."
nåeh ja, den sku jo selvfølgelig lige have været nævnt :)
Får vi ham, eller det bare ment som en joke? Det er da et ret vildt mål ellers. :D
SantasLittleHelper
29-05-2007, 07:34
Får vi ham, eller det bare ment som en joke? Det er da et ret vildt mål ellers. :D Ja, han skifter vel til United.. Men det er da altid noget at det ikke er Equadors keeper vi har købt..
Fabio og Rafael kommer til United sommeren 2008. Det er helt sikkert.
Fabio er venstreback, Rafael højreback. Begge har været med på Brasiliens u-17 landshold fra de var 14 år.
Personligt betyder det ikke så meget for mig, at Bale ikke kommer til United. Netop venstreback pladsen er et sted, hvor vi er godt besat i forvejen med spillere som Evra, Heinze, Silvestre og O`Shea. Hvis vi sælger Heinze kan situationen så ændre sig, og vi får brug for en kvalificeret afløser. Sælger vi omvendt Silvestre, mister vi i mine øjne ikke mere, end vores nuværende unge talenter kan erstatte.
Dahlmann
29-05-2007, 10:32
Fabio og Rafael kommer til United sommeren 2008. Det er helt sikkert.
Fabio er venstreback, Rafael højreback. Begge har været med på Brasiliens u-17 landshold fra de var 14 år.
de er tvillinger og virker begge 2 som nogle meget store talenter... indtil videre i hvert fald...
jeg glæder mig til vi får dem, for de virker utroigt spændende... har de ikke også været nævnt som ny roberto carlos og cafu?
Don Kafai
29-05-2007, 13:00
Ja de har været nævnt som de fremtidige backs på det Brasilianske landshold.
Det ser meget spændende ud med de 2 egentlig. Og vigtigst af alt, så kommer de på et tidspunkt hvor vi nok har brug for dem, for i sommeren 08 der kører Neville nok på det aller yderste, og Heinze er nok væk til den tid. Så kan det være 2 fantastiske tilføjelser til truppen, hvor de så kan spilles ind. Alt det er selvfølgelig givet at de udvikler sig fra talenter, til faktisk at være gode spillere. Det håber jeg de gør, men man kan frygte lidt at de kun kommer ind på Uniteds reservehold og derfra så bliver udlejet til alle mulige mærklige steder i Belgien..
Begge har et spansk pas mener jeg. Så de får ikke problemer med arbejdstilladelse i UK. Så tror bestemt ikke de ryger til Belgien eller Sporting først..
Sommeren 2008 kommer de til United, de er 18 år til den tid, og klare til at kæmpe om pladserne i førsteholdstruppen..
Og jo, flere tipper dem som landsholdets nye Carlos og Cafu.
Nu er der langt imellem at være back på det brasilienske u17 landshold og til at at være back hos United.
Så tror der går mere end bare et år, før de kan være med fremme om startpladserne.
Idet der næppe bliver købt nye forsvarsspillere, og Heinze samtidig ser ud til at være tabt for os, vil der blive bedre plads til unge talenter som de to brassere. Omvendt har spillere som Evans og Pique muligheden for at tilkæmpe sig en plads på bænken i det næste år, og dermed sandsynligvis stå foran de to gutter, når de skifter til os.
Men hvis de er så offensivt orienterede som beskrevet, så er der vel også muligheder for, at de kommer til at kæmpe med om kantpladserne på midtbanen.
Apropos egen avl, som jeg mener Evans og Pique er, hvad så med Phil Bardsley?
Er han solgt eller bare lejet ud i øjeblikket? - så vidt jeg husker spiller han en udemærket højreback, og må da også være ved at være aktuel!?
Martinsen
30-05-2007, 19:17
Apropos egen avl, som jeg mener Evans og Pique er, hvad så med Phil Bardsley?
Er han solgt eller bare lejet ud i øjeblikket? - så vidt jeg husker spiller han en udemærket højreback, og må da også være ved at være aktuel!?
han har været lejet ud hele sæsonen, først til Rangers og så til Aston Villa...
Mon ikke Bardsley bliver i Villa?
Ham Martin O'Neill har da i hvert fald vist interesse for det...
Stratego Thomas
01-03-2009, 15:05
er jeg den eneste, der godt kunne tænke mig, at vi forsøgte at købe bale igen.. jeg ved godt at han ikke har spillet super stabilt for spurs, men det kunne jo omvendt have en positiv effekt på hvad han kommer til at koste.
jeg ser ikke bale som en ny venstre back, hvor jo allerede har fabio, men mere som erstatning for giggs når den tid kommer.. han har vist i tottenham, at han kan spille på midtenbanen i pl, og han er stadig kun 19 år, så jeg tror, at han kan blive en rigtig klassespiller med tiden..
Gronkjor
01-03-2009, 15:08
Jo måske.. Men synes nu vi er godt dækket ind.. Park, Nani og Tosic, det vil jeg nu mene er godt nok:devill: Tror han vil få svært ved at slå nogen af dem af..
er jeg den eneste, der godt kunne tænke mig, at vi forsøgte at købe bale igen.. jeg ved godt at han ikke har spillet super stabilt for spurs, men det kunne jo omvendt have en positiv effekt på hvad han kommer til at koste.
jeg ser ikke bale som en ny venstre back, hvor jo allerede har fabio, men mere som erstatning for giggs når den tid kommer.. han har vist i tottenham, at han kan spille på midtenbanen i pl, og han er stadig kun 19 år, så jeg tror, at han kan blive en rigtig klassespiller med tiden..
Kort sagt: NEJ!
Lad ham bare blive i Tottenham. Vi er godt dækket ind, og Tottenham vinder ALDRIG når han er med :p
United DK
01-03-2009, 15:52
Selv hvis Bale havde holdt sit niveau, så kunne jeg ikke se nogen grund til at købe ham. Vi er godt dækket ind i venstre side, så det ville være spild af penge.
Stratego Thomas
01-03-2009, 16:05
jaja det kan der være noget om, men han er britisk og det er meget vigtigt.. jeg elsker at føle mig bedere end chelsea, liverpool og arsenal, fordi vi kan vinde med at hold, med mere end tre spillere fra uk+irland..
Hr Hansen
01-03-2009, 16:43
jaja det kan der være noget om, men han er britisk og det er meget vigtigt.. jeg elsker at føle mig bedere end chelsea, liverpool og arsenal, fordi vi kan vinde med at hold, med mere end tre spillere fra uk+irland..
Hvis man begynder at købe spillere med Bale's talent så ville du ikke kunne føle dig bedre i lang tid, for han er fandme ringe.
Ikke rigtig back ikke rigtig kantspiller, bare middel til det hele
timberunited
02-03-2009, 09:58
Hvis man begynder at købe spillere med Bale's talent så ville du ikke kunne føle dig bedre i lang tid, for han er fandme ringe.
Enig. Han er ikke førstevalg i Tottenham. For så havde de brugt ham fra start mod United. Og det var ikke alverden, han bevægede. Nu spiller Spurs selvfølgelig under standard denne sæson. Det er jo Berbas skyld. :lolol:
Havde Bale dog et særligt talent, ville han skinne igennem alligevel. Sølle 9 PL-kampe har han haft i denne sæson. Og det er kun mod Wigan i september, at han spillet rimelig godt.
JumpingCarrot
02-03-2009, 10:14
Enig. Han er ikke førstevalg i Tottenham. For så havde de brugt ham fra start mod United. Og det var ikke alverden, han bevægede. Nu spiller Spurs selvfølgelig under standard denne sæson. Det er jo Berbas skyld. :lolol:
Havde Bale dog et særligt talent, ville han skinne igennem alligevel. Sølle 9 PL-kampe har han haft i denne sæson. Og det er kun mod Wigan i september, at han spillet rimelig godt.
Nu ikke så hård mod en mand, der aldrig har vundet en PL-kamp :lolol:
timberunited
02-03-2009, 10:30
Nu ikke så hård mod en mand, der aldrig har vundet en PL-kamp :lolol:
Han må meget gerne gøre det første gang mod Chelsea, Liverpool eller City. Dem mangler Spurs allesammen i denne sæson. :lolol:
Stratego Thomas
02-03-2009, 18:45
okay, så har bale måske ikke været den største stjerne på spurs ellers ååh så vindende hold(...), men for halvandet et år siden blev han altså gjort til et af uk største talenter og mange så ham som en ny walisisk frontfigur, som måske kunne erstatte giggs når han engang skulle beslutte sig for at lægge støvlerne på hylden..
og jeg er da osse rimelig sikker på, at man her på forumet vil kunne finde nogen, som dengang mente, at bale skulle være en invistering værd.. om han så aldrig har haft det forventede talent ved jeg ikke, men HVIS han den gang southampton var så fantastisk må han jo stadig have et potentiale, selvom han er blevet 19 og ikke har spillet specielt godt det seneste års tid..
det kan godt være det bare er mig der er blevet forført af ideen om, at united skulle få en ny waliser efter giggs..(.....):InLove
og jeg er da osse rimelig sikker på, at man her på forumet vil kunne finde nogen, som dengang mente, at bale skulle være en invistering værd.. om han så aldrig har haft det forventede talent ved jeg ikke, men HVIS han den gang southampton var så fantastisk må han jo stadig have et potentiale, selvom han er blevet 19 og ikke har spillet specielt godt det seneste års tid...
Jeg var en fortaler for ham dengang - men var det ikke før Evra viste hvor god han er/inden Evra overhovedet var købt, så Bale skulle tage sig af den venstre back, hvor vi på det tidspunkt ikke var godt nok dækket ind, eller er det bare mig der husker forkert?
Evra var for længst slået igennem, da Bale var på tale i United.
Evra var for længst slået igennem, da Bale var på tale i United.
Evra kom til United i januar 2006 og slog ikke igennem det første halve år - så han slog igennem i løbet af 2006/07-sæsonen og Bale skiftede til Tottenham i 2007 og havde inden det, spillet to år for Southampton, så er du sikker på det?
Næsten 100 %. For jeg kan huske, at der blev debatteret, om han var nødvendig pga. vi havde Evra.
EDIT: Tjek fx Don Kafai's indlæg på første side i denne tråd :)
Næsten 100 %. For jeg kan huske, at der blev debatteret, om han var nødvendig pga. vi havde Evra.
Kan godt være du har ret.. så kan jeg bare ikke huske hvorfor jeg argumenterede for at vi skulle købe ham - men måske pga. Heinze gerne ville væk og fordi han var billig :)
Han var et stort talent, og han kunne måske overtage efter Evra på sigt.
United DK
02-03-2009, 21:06
Skrevet den 25. maj 2007.
:lolol:
Bale var et stort talent men det virker ikke som om han helt kan tage det sidste spring op (ligesom Micah Ricards og mange andre).
Bale var et stort talent men det virker ikke som om han helt kan tage det sidste spring op (ligesom Micah Ricards og mange andre).
kan hænge sammen med man er i den forkerte klub, eller måske spiller en forkert position. Bale er venstre back. Han har ikke fantasien og repertoiret til at spille wing
Lorensen
02-03-2009, 21:57
og jeg er da osse rimelig sikker på, at man her på forumet vil kunne finde nogen, som dengang mente, at bale skulle være en invistering værd.. om han så aldrig har haft det forventede talent ved jeg ikke, men HVIS han den gang southampton var så fantastisk må han jo stadig have et potentiale, selvom han er blevet 19 og ikke har spillet specielt godt det seneste års tid..
For et par år siden, var Giovanni dos Santos også betegnet som et af de største talenter i verden, og mange anså ham naturligvis. For tiden er der vel kun en enkelt bruger (host host, NtotheT hehe) herinde, som mener at hans talent er noget ekstraordinært?
Det samme kan sige med Adu, Bojinov osv. der alle var spået en stor karriere, men nu spiller reserve bold i diverse klubber.
Don Kafai
02-03-2009, 22:01
Skrevet den 25. maj 2007.
:lolol:
Du skulle jo absolut fluekneppe mit ellers så fremragende indlæg :D
For et par år siden, var Giovanni dos Santos også betegnet som et af de største talenter i verden, og mange anså ham naturligvis. For tiden er der vel kun en enkelt bruger (host host, NtotheT hehe) herinde, som mener at hans talent er noget ekstraordinært?
Det samme kan sige med Adu, Bojinov osv. der alle var spået en stor karriere, men nu spiller reserve bold i diverse klubber.
Jamen så kan jeg da kun konkludere at du ikke ser ungdomsfodbold. Dengang da Giovani spillede på et højt niveau, hvor han spillede fodbold konstant og ikke var præget af skader, var han en superstjerne i svøb. Hans talent indiskutabelt. Desværre har han som mange mange andre supertalent ikke fået taget det skridt op ad den proffesionelle karriere. Jeg er dog stadig sikker på, han bliver til noget. For han er altså noget speciel. Men skader har bare sat sit præg på hans ellers lovende karriere.
Hvorfor skulle man hente Gareth Bale når man har Evra (kun 28 år) samt Fabio på samme plads?
Stratego Thomas
18-04-2010, 13:37
sad lige og genså nogen klip fra chelsea-tottenham-kampen og for satan, hvor er bale blevet god.. det er osse ret tydeligt imo, at han bør være midtbanespiller, hvor hans manglende defensive kvaliteter ikke bliver udstillet helt så meget og hvor han kan bruge sin teknik, hurtighed og styrke i det offensive.. håber sgu lidt, united genoptager sin gamle interesse i ham, for han virker da absolut som en glimrende venstrekantsspiller, der osse kan lidt i det defensive (modsat nani).. følger ikke spurs så tæt, så jeg ved ikke om han "bare" har en god periode, men hvis han fortsætte linien mener jeg 100% vi skal slå til - han er endda brite!
schousboe9
18-04-2010, 13:43
Jeg var på stadion til CC-kampen mod Spurs i december og der var han helt væk. Han er utvivlsomt talentfuld, og har spillet flere fantastiske kampe - specielt den seneste uge - men jeg vil gerne se det over en længere periode, før jeg er overbevist.
Og hvis vi endlig skulle vise lidt interesse, så vil Tottenham kræve kongemønt for ham. Og det kan man så gange op.
Stratego Thomas
18-04-2010, 13:49
Jeg var på stadion til CC-kampen mod Spurs i december og der var han helt væk. Han er utvivlsomt talentfuld, og har spillet flere fantastiske kampe - specielt den seneste uge - men jeg vil gerne se det over en længere periode, før jeg er overbevist.
Og hvis vi endlig skulle vise lidt interesse, så vil Tottenham kræve kongemønt for ham. Og det kan man så gange op.
så han er altså for svingende??
- hvis det er tilfældet skulle vi måske lige give ham et år mere.. problemet er bare, at hvis han forsætter sin udvikling skal der lægges endnu flere komgemønter når andre storhold osse melder sig ind i kampen.. kan ikke lade være med at have et lidt ambivalent forhold spillerkøb
Don Kafai
18-04-2010, 14:08
Få nu lidt ro på :D
Uden tvivl er han i storform, men det er den samme Bale der skulle bruge 30 optrædener for Tottenham inden han vandt en PL-kamp. Det er den samme Bale der er blevet udstillet gang på gang de sidste par sæsoner. Han er helt sikkert blevet bedre, og han har masser af selvtillid nu, men han er stadig et upcoming talent, der kan blive en stor stjerne, men også kan være for ustabil til at slå igennem.
Jeg ser ham slet ikke som fremtidig venstre kant som jer andre. Han er slet ikke teknisk dygtig nok imo. Det svarer til at smide Hargreaves på højrekanten - uden tvivl vil der komme gode kampe ud af det, men i længden holder det bare ikke.
Han er venstreback, og mangler rigtig meget defensivt før han kommer i samme klasse som Evra og Cole.
Jeg ærger mig over, at vi ikke fik ham og Ramsey til klubben. To store talenter, med en stor fremtid.
Bale skulle ganske rigtig bruge tid på at etablere sig og finde fødderne i Premier League, men har i et styke tid nu vist virkelig storform, og meget højt niveau som ventrekant. Hans energi og tempo samt skarpe indlæg fra kanten, er noget vi bestemt godt kunne bruge i United.
Mens Ramsey har vist fremragende takter på den centrale midtbane i Arsenal, inden hans alvorlige skade..
Uden tvivl er han i storform, men det er den samme Bale der skulle bruge 30 optrædener for Tottenham inden han vandt en PL-kamp. Det er den samme Bale der er blevet udstillet gang på gang de sidste par sæsoner. Han er helt sikkert blevet bedre, og han har masser af selvtillid nu, men han er stadig et upcoming talent, der kan blive en stor stjerne, men også kan være for ustabil til at slå igennem.
Jeg ser ham slet ikke som fremtidig venstre kant som jer andre. Han er slet ikke teknisk dygtig nok imo. Det svarer til at smide Hargreaves på højrekanten - uden tvivl vil der komme gode kampe ud af det, men i længden holder det bare ikke.
Han er venstreback, og mangler rigtig meget defensivt før han kommer i samme klasse som Evra og Cole.
Du har helt ret, Bale er stadig en meget usleben diamant. Men han har altså et kæmpe talent, det kan der ikke herske tvivl om. Og som back up til Evra, ville han være glimrende med hensyn til fremtiden. Evra har tydeligvis brug for at blive aflastet en gang imellem, derfor vil Bale være glimrende. Med al respekt for O'Shea og Fabio.
ChristianR
18-04-2010, 14:56
Du har helt ret, Bale er stadig en meget usleben diamant. Men han har altså et kæmpe talent, det kan der ikke herske tvivl om. Og som back up til Evra, ville han være glimrende med hensyn til fremtiden. Evra har tydeligvis brug for at blive aflastet en gang imellem, derfor vil Bale være glimrende. Med al respekt for O'Shea og Fabio.
Jeg kan godt følge dig, og O'Shea vikarierer jo også gerne i resten af forsvaret. Men en spiller som Fabio må vel stadig regnes for et helt enormt talent med uendeligt potentiale, og selvom han har vist, at han også godt kan fungere på midtbanen, så er venstrebacken jo hans position. Han har i forvejen langt til spilletid med en Evra, der altid gør det godt og aldrig er skadet foran ham.
Det ville IMO være synd at sætte Fabio endnulængere bag i køen.
Jeg kan godt følge dig, og O'Shea vikarierer jo også gerne i resten af forsvaret. Men en spiller som Fabio må vel stadig regnes for et helt enormt talent med uendeligt potentiale, og selvom han har vist, at han også godt kan fungere på midtbanen, så er venstrebacken jo hans position. Han har i forvejen langt til spilletid med en Evra, der altid gør det godt og aldrig er skadet foran ham.
Det ville IMO være synd at sætte Fabio endnulængere bag i køen.
Hvis han var så stort et talent, så undre det mig, at han ikke aflaster Evra noget mere. For det er helt tydeligt, at Evra har brug for pauser for at få det optimale ud af sine præstationer, men det sker bare ikke.
ChristianR
18-04-2010, 16:14
Hvis han var så stort et talent, så undre det mig, at han ikke aflaster Evra noget mere. For det er helt tydeligt, at Evra har brug for pauser for at få det optimale ud af sine præstationer, men det sker bare ikke.
Det har jeg også undret mig over i flere tilfælde. Men nu har Fabio været lidt plaget af skader. Desuden kan man sagtens være rigtig god, selvom man har flere niveauer op til Evra, som måske er verdens bedste på sin plads.
United DK
18-04-2010, 17:17
Jeg er dybt uenig. Han besidder om muligt endnu mindre defensiv disciplin end Rafael, så hvis man vil have det optimale ud af Bales evner, så placere man ham på venstre kanten. Han er muligivis ikke ligeså finurlig som andre kantspillere, men han har så meget speed, og nogle gode indlæg. Beckham har groft sagt kun klaret med det sidste i sin lange karriere, så Bale bør sagtens kunne begå sig på allerhøjeste niveau som kantspiller.
Med det spil, Bale har vist på det seneste, kan jeg nu heller ikke rigtig se, hvorfor han ikke skulle kunne gøre sig på venstrefløjen. Han ser meget interessant ud. Ser dog hellere en af hans holdkammerater, Modric, i United.
Don Kafai
19-04-2010, 11:56
Jeg er dybt uenig. Han besidder om muligt endnu mindre defensiv disciplin end Rafael, så hvis man vil have det optimale ud af Bales evner, så placere man ham på venstre kanten. Han er muligivis ikke ligeså finurlig som andre kantspillere, men han har så meget speed, og nogle gode indlæg. Beckham har groft sagt kun klaret med det sidste i sin lange karriere, så Bale bør sagtens kunne begå sig på allerhøjeste niveau som kantspiller.
Du har nok set meget mere til ham end jeg har.
Men ligesom med Rafael som du nævner, så kommer den defensive disciplin med kampene (forhåbentlig). Og først dér bliver de store klassespillere. Jeg kan ikke se nogen fremtid i Bale som kant, fordi han mangler de tekniske egenskaber. Det synes jeg især gør sig gældende i mand-mod-mand udfordringerne.
Men som du siger, så var Beckham heller ikke så finurlig, men han havde altså et kirurgisk præcist højreben. I den klasse synes jeg slet ikke Bales indlæg er, og kravene til en kant har ændret sig meget siden for 10 år siden. Overordnet set synes jeg ikke han passer som en fløj, eller sagt på en anden måde, så tror jeg helt klart hans største muligheder for udvikling er at lære backpositionen taktiske krav, og så være giftig i sine fremstød.
Som kant vil han blot være "en af mange". Jeg kan jo så ikke tage fra ham, at han har spillet to brandkampe mod Arsenal og Chelsea, men jeg vil gerne se det i længden, for jeg er (endnu) ikke overbevist.
Jeg har fulgt Bale i lang tid og han har virkelig grebet chancen på det seneste. Han har altid haft et indiskutabelt talent, men nu viser han, hvorfor det er. Han kan både gøre sig som kant og back. Købte vi ham nu, så ville han være en god backup til både Evra og en direkte konkurrent til Nani. Han er utrolig dygtig til at komme til baglinjen og smække fine bolde ind. Lidt a la Valencia. Men tror ikke, at han vil skifte til os, hvis ikke han kan regne med fast spilletid.
Ville blive meget glad hvis Bale kom til united, men hvis han skal skifte væk bliver det nok til barca/real.. Vi havde chancen for at hente ham, men vi tog den ikke desværre..
MOHoegsted
21-02-2011, 13:46
Slettet pga. fejl fra min side! :D
Enig.
Især mht. til hans indlæg, de rækker slet ikke på Beckhams niveau.
Lidt sjovt er det at Bales fantastiske indlæg åbenbart kun har udflasket sig til 1 assist, underligt man ikke kan udnytte Crouch's højde lagt sammen med et så præcist et indlæg, noget bedre.
Den er vel grebet fra pr. sidste sæson, det ikke kun på det seneste.
Og som back skal vi nok ikke købe ham ind for, der kunne han slet ikke slå igennem i Spurs, det var først da de valgte at bruge ham som kant.
Han ville jo slet ikke passe til hverken Barca's eller Real Madrid's spillestil. - Så er chancen for han skifter til os, og passer ind større. Chancen for vi har råd til ham er nok mindre.
Alle indlæggene i den her tråd er godt et år gamle.Desuden tror jeg ikke alle dem du quotede(fx Donkafai :)) nødvendigvis har samme mening nu, som da de skrev det.
MOHoegsted
21-02-2011, 16:42
Alle indlæggene i den her tråd er godt et år gamle.Desuden tror jeg ikke alle dem du quotede(fx Donkafai :)) nødvendigvis har samme mening nu, som da de skrev det.
Hahahah.. Min fejl. - Troede samtlige var nye da der stod "Gareth Bale" på forsiden, men mig der ikke var vågen der.
Sletter bare min topic fra før så :D
Ja uha, han er ringe. :) Elsker at være bagklog. Så sjovt at bladre igennem disse sider.
Det jo sjovt!
Ja uha, han er ringe. :) Elsker at være bagklog. Så sjovt at bladre igennem disse sider.
Det jo sjovt!
Suk, hold nu op. Det er så tyndt at hive gamle indlæg frem og pege fingre af folk.
Nu var Bale jo faktisk mildest talt alt andet end overbevisende på daværende tidspunkt.
Gareth Bale er den perfekte afløser for Ryan Giggs. Selvom han ville blive ekstremt dyr, og vi helt sikkert vil ende med en overpris, så har vi altså med en spiller at gøre, der virkelig er ved at slå sit navn fast i Europa. Bale har en hjernedød acceleration. Selv de hurtigere backs (Maicon og Rafael) kan ikke fange ham, og hvis de gør, så slår han knaldhårde indlæg ind i feltet. Giggs er stadig dygtig, og gør det godt, men jeg næste år, bliver hans sidste, så at hente Bale til sommer, vil jeg se som et klogt træk. Han har hvad der skal til, det er jeg sikker på.
Med Giggs forlængelse, er der i mine øjne simpelthen ikke plads til Bale i truppen, da vi allerede er dækket ind på kanterne i den kommende sæson med Nani, Giggs, Valencia og Park. 5 kantspillere er for meget og i forvejen kan spillere som Welbeck og Cleverley bruges på pladsen. Derfor beder jeg til, at Bale bliver i Tottenham den kommende sæson, hvor efter han i mit drømmescenarie så skifter til os fra sæsonen 2012/2013.
Så hellere en spiller der kan mere med bolden... Bale lever meget på sin hurtighed (for meget IMO)...
En spiller a la Silva ville være guf (når tiden er inde)..
Don't get me wrong, jeg klager ikke hvis Bale sætter sin underskrift på et stykke United papir :D
unitedforreal
21-02-2011, 23:19
Med Giggs forlængelse, er der i mine øjne simpelthen ikke plads til Bale i truppen, da vi allerede er dækket ind på kanterne i den kommende sæson med Nani, Giggs, Valencia og Park. 5 kantspillere er for meget og i forvejen kan spillere som Welbeck og Cleverley bruges på pladsen. Derfor beder jeg til, at Bale bliver i Tottenham den kommende sæson, hvor efter han i mit drømmescenarie så skifter til os fra sæsonen 2012/2013.
Giggs kan max spille 20 måske 25 fulde kampe næste år, det han har leveret iår vil blive svært at slå næste år. Og husk, 1 år i den alder er rigtig rigtig meget... der er forskel fra at gå 1 år op i starten af 30'erne og i slutningen... Så dumt at smide så meget på ham.
Valencia ved vi intet om... vi har tit set stor spiller aldrig komme tilbage fra såden en skade. Så lad os se hvordan han er... Men jeg vil heller have gamle Valencia end at tag Bale...
Er ikke sikker, men har Park ikke meldt ud at han MÅSKE skifter ?.Hvis han ikke får mere spilletid, nu er han skadet ja.. men som sagt er usikker der.
Anyway,, vi er ikke så godt besat som man tror.. men vil heller have Sanchez. Hvis det staves rigtigt.. 1 år med Giggs passer meget godt med 1 år's oplæring :D
MOHoegsted
22-02-2011, 00:45
Giggs kan max spille 20 måske 25 fulde kampe næste år, det han har leveret iår vil blive svært at slå næste år. Og husk, 1 år i den alder er rigtig rigtig meget... der er forskel fra at gå 1 år op i starten af 30'erne og i slutningen... Så dumt at smide så meget på ham.
Valencia ved vi intet om... vi har tit set stor spiller aldrig komme tilbage fra såden en skade. Så lad os se hvordan han er... Men jeg vil heller have gamle Valencia end at tag Bale...
Er ikke sikker, men har Park ikke meldt ud at han MÅSKE skifter ?.Hvis han ikke får mere spilletid, nu er han skadet ja.. men som sagt er usikker der.
Anyway,, vi er ikke så godt besat som man tror.. men vil heller have Sanchez. Hvis det staves rigtigt.. 1 år med Giggs passer meget godt med 1 år's oplæring :D
Park udtalte hvis jeg husker rigtigt at han vil blive i United til karrierens ende.
1 år har ellers vist sig ikke at betyde det store for en herre som Giggs.
Valencia ved vi intet om... vi har tit set stor spiller aldrig komme tilbage fra såden en skade. Så lad os se hvordan han er... Men jeg vil heller have gamle Valencia end at tag Bale...Er ikke sikker, men har Park ikke meldt ud at han MÅSKE skifter ?.Hvis han ikke får mere spilletid, nu er han skadet ja.. men som sagt er usikker der.
Bale og Valencia spiller så også på hver sin fløj. Valencia er så uhyggeligt et-benet, at han stort set kun kan anvendes på højre fløj. Og på den har vi jo Nani som nok har været vores vigtigste spiller set siden Arsenal kampen i foråret 2010.
Park gør det fint, men giver sgu ikke meget kreativt. Så vi mangler helt klart en fløj som kan byde ind med kreativitet og mål.
Park udtalte hvis jeg ikke husker rigtigt
:lolol::smilings::haha::Smackden::stuuupid::lolol:
5 deciderede fløje er i mine øjne simpelthen bare for meget, også selvom vi får skader i løbet af sæsonen og Giggs er en gammel én. Især når andre (fx Cleverley, Welbeck) sagtens kan fungere som kantspiller.
5 deciderede fløje er i mine øjne simpelthen bare for meget, også selvom vi får skader i løbet af sæsonen og Giggs er en gammel én. Især når andre (fx Cleverley, Welbeck) sagtens kan fungere som kantspiller.
Lige nu ville jeg gerne sælge min sjæl til fanden for en kantspiller.
Park, Valencia og Giggs skadet + Obertan og Bebe er shite = Rooney på kanten = Fail = Jeg græder mig selv i søvne.
MOHoegsted
22-02-2011, 14:25
Cleverley er jo kantspiller, så ja det kan han sagtens fungere som. Han er jo ikke blevet omskolet.
:lolol::smilings::haha::Smackden::stuuupid::lolol:
Utroligt du kan have det sjovt over det.
- Ja det kalder man dårlig humor :)
Hvad sker der for PFA Player of the Year?
Han havde et par gode måneder sidste sæson som kickstartede da han tørrede røv i Maicon i CL, men han var miserabel i slutningen af sidste sæson og så endnu svagere ud igår.
Jeg synes det lugter lidt af one season wonder. Han virker som en primitiv fodboldspiller der stort set bare sparker bolden 10 meter ned mod baglinjen og så løber efter den som en labrador der jagter en frisbee.
Jeg begynder så småt at forstå hvorfor han aldrig røg til en større klub og hvorfor der ikke var mere interesse i ham i dette transfervindue.
Jeg skammer mig over at jeg for 3-4 mdr siden ville have foretrukket Bale fremfor Young..
Glory Man United
23-08-2011, 11:20
Bale har lidt meget af skader, og han har vel en spillestil, der kræver, at han er 100% fit. Uden speed er han jo intet specielt
Hvad sker der for PFA Player of the Year?
Han havde et par gode måneder sidste sæson som kickstartede da han tørrede røv i Maicon i CL, men han var miserabel i slutningen af sidste sæson og så endnu svagere ud igår.
Jeg synes det lugter lidt af one season wonder. Han virker som en primitiv fodboldspiller der stort set bare sparker bolden 10 meter ned mod baglinjen og så løber efter den som en labrador der jagter en frisbee.
Jeg begynder så småt at forstå hvorfor han aldrig røg til en større klub og hvorfor der ikke var mere interesse i ham i dette transfervindue.
Jeg skammer mig over at jeg for 3-4 mdr siden ville have foretrukket Bale fremfor Young..
Synes ikke den vurdering er helt fair... Tager vi f.eks. Ashley Young, så er hans spil også allerede blevet 25% bedre efter han er kommet til United, fordi han er omgivet af bedre spillere der skaber mere plads til ham.. Bale er omgivet af spillere der ikke formår dette, og når så Modric heller ikke er med, er han næsten helt på egen fod...
LyngUnited
23-08-2011, 14:57
Ville såmænd gerne have Bale i United. Synes gang på gang han viste kvalitet i går, og som Barker er inde på var han meget alene. Alt skulle gå gennem ham eller Van der Prut. Lennon var jo decideret elendig.
Bale vandt jo kun årets spiller sidste sæson pga. de to kampe mod Inter, hvor han var fantastisk. Det var dog i CL, så det var meget ufortjent at han vandt årets spiller i Premier League, da han kun var rigtig god fra september til december.
Ville såmænd gerne have Bale i United. Synes gang på gang han viste kvalitet i går, og som Barker er inde på var han meget alene. Alt skulle gå gennem ham eller Van der Prut. Lennon var jo decideret elendig.
Min opfattelse af Bale er bare, at han er en primitiv fodboldspiller. Ikke nogen dårlig spiller, men heller ikke en spiller som ville kunne fungere i det lynhurtige kombinationsspil som vi er begyndt at praktisere.
Han er skræmmende hurtig og har evnen til at trække forbi sin direkte modstander uden egentlig at lave noget der ligner en dribling, og det er også en super kvalitet, men det er så også kun det hans evner rækker til.
Don Kafai
23-08-2011, 16:09
Bale skal justere sit spil. Det er klart, at når man bliver overhyped, så vil meget af banens fokus falde på én, og så går man sgu i stå, medmindre man hedder Messi eller Ronaldo (som i øvrigt også havde en down-periode i hans 3 sidste United-sæsoner).
Man kunne også klart se i går, at så snart Bale fik den, så var der fokus på ham, og vi sendte 2 mand ud for at lukke ham ned.
Bale er stadig sindssyg giftig hvis han bruges rigtig, men det dér med at give ham bolden og lade ham oversprinte højrebacken er sgu læst, efter han tørrede røv i Maicon sidste år, og han kan umuligt bare tørre de to ekstra spiller der nu bakker op, det kan heller ikke Messi eller Ronaldo.
Bale vandt jo kun årets spiller sidste sæson pga. de to kampe mod Inter, hvor han var fantastisk. Det var dog i CL, så det var meget ufortjent at han vandt årets spiller i Premier League, da han kun var rigtig god fra september til december.
Du skal vist til at se lidt andre kampe end United min ven ;)
Siger ikke Bale var suveræn i alle PL kampe, men jeg synes satme han var giftig sidste år, både i CL og PL.. og når spillere som Modric og VDV kan åbne op for ham, så han IKKE KUN kan lave lang-bold-hurtigt-spil, så bliver han først farlig...
United DK
23-08-2011, 17:23
Min opfattelse af Bale er bare, at han er en primitiv fodboldspiller. Ikke nogen dårlig spiller, men heller ikke en spiller som ville kunne fungere i det lynhurtige kombinationsspil som vi er begyndt at praktisere.
Han er skræmmende hurtig og har evnen til at trække forbi sin direkte modstander uden egentlig at lave noget der ligner en dribling, og det er også en super kvalitet, men det er så også kun det hans evner rækker til.
I såfald er Beckham vel også en primitiv fodboldspiller?
Jeg er da enig i, at Bale ikke er nogen cirkusspiller, men ingen kan da benægte, at når han er bedst, og virkelig udnytter sin hurtighed, så er han da fantastisk at se på, selvom han kun bruger 5 sekunder på at nå baglinjen, fremfor de 10-15 som Nani nogengange bruger. En spiller med en sådan power kan da få en op af stolen, medmindre man er den puritanske type, der kun synes fodbold er fedt, når samtlige 10 markspillere har rørt bolden, inden den ligger i kassen.
jQrgensen
23-08-2011, 17:38
Du skal vist til at se lidt andre kampe end United min ven ;)
Siger ikke Bale var suveræn i alle PL kampe, men jeg synes satme han var giftig sidste år, både i CL og PL.. og når spillere som Modric og VDV kan åbne op for ham, så han IKKE KUN kan lave lang-bold-hurtigt-spil, så bliver han først farlig...
Så vidt jeg husker var Bale meget skadet sidste sæson.
Mener at han 1. del af sæsonen spillede på fineste vis, men efter her havde et stort formdyk grundet skader.
jeg er sgu noget uenig i at han er hvad der på beskrivelsen kunne lyde som Dennis Rommedahl. Kan dog heller ikke helt se hvorfor han skal forsimples til ikke at kunne noget uden hans hastighed (som han vel stadigvæk har). Det er vel en af de mest vigtige ting hos en kantspiller, og jeg synes nu nok han stadig har fart. Han var udemærket i en af de pre-season kampe jeg så, og så må man jo give ham at det tar lidt tid efter en skade sidste år at nå sit topniveau igen.
Udover hans fart har han så et godt spark, og en teknik over middel. Alt i alt hvad der skaber en god kantspiller. Sidste år synes jeg han var verdensklasse, og så ham utrolig gerne i United. Om et halvt år, er han sikkert på samme niveau igen og så sidder vi alle med en boner på igen.
Så vidt jeg husker var Bale meget skadet sidste sæson.
Mener at han 1. del af sæsonen spillede på fineste vis, men efter her havde et stort formdyk grundet skader.
Han var skadet i nogle længere perioder, men en google søgning, står der han spillede 42 kampe??? Så har det fint med at drage en konklusion ud fra det...! Jeg har nok set ham spille 7-8 kampe sidste sæson, og jeg synes han var klart en af de største profiler i ligaen... Bare at "kalde ham hurtigt" synes jeg er respekløs.. Han har teknik, er hurtig og er en god afslutter..
Ja og så er hans afleveringer præcise og hårde, samt hans positionering er god for medspillerne.
Af og til virker det sgu som om ingen af jer har spillet fodbold på klub niveau før. Der er så meget mere i det, en blot hans hurtighed, spark og teknik. Hans hårde flade indlæg, hans vision for medspillerne, hans viden om hvornår og hvornår man ikk skal udfordre sin modspiller. Han tager også tilbage løbene, og står solidt med Ekotto dernede.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.