Se fuld version : Simon Kjær
Mon Sir Alex udnyttede forsøget i Danmark til at få en snak med Simon Kjær? ;)
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Fergie-has-blind-date-with-Manchester-United-transfer-target-at-awards-dinner-article217801.html
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Fergie-has-blind-date-with-Manchester-United-transfer-target-at-awards-dinner-article217801.html
Nej nej, ham skal vi da forhåbenligt ikke have til United. Det syntes jeg slet slet ikke han er god nok til.
Nej nej, ham skal vi da forhåbenligt ikke have til United. Det syntes jeg slet slet ikke han er god nok til.
Tag lige i betragtning hvor hurtigt han er slået igennem på klubplan og landsholdet i en alder af 20 år. Sammenlign ham så med fx Johnny Evans, som størstedelen af forumet vel ser en lys fremtid for.
Han har et stort potentiale, selvom han stadig er ung. Det er trods alt ikke hans nuværende udvikling vi skal kigge på, men hvad han kan blive af spiller.
Og det kunne da være fedt med en dansker i United. Selvfølgelig kun hvis han har klassen.
Martinsen
10-11-2009, 22:54
Tag lige i betragtning hvor hurtigt han er slået igennem på klubplan og landsholdet i en alder af 20 år. Sammenlign ham så med fx Johnny Evans, som størstedelen af forumet vel ser en lys fremtid for.
Han har et stort potentiale, selvom han stadig er ung. Det er trods alt ikke hans nuværende udvikling vi skal kigge på, men hvad han kan blive af spiller.
Og det kunne da være fedt med en dansker i United. Selvfølgelig kun hvis han har klassen.
Helt enig! Jeg mener sagtens at Simon Kjær allerede nu kunne være et fint backup til forsvaret og på sigt en mulig fast mand.
United DK
11-11-2009, 05:03
Jeg ved ikke om Simon Kjær har klassen p.t., for han virker lidt klejn i det, og det dur ikke som midterforsvar i PL, men han har potentialet fremadrettet.
Jeg ved ikke om Simon Kjær har klassen p.t., for han virker lidt klejn i det, og det dur ikke som midterforsvar i PL, men han har potentialet fremadrettet.
Jeg vil altså gerne se mere end 1 år i italiensk fodbold, som jeg reelt mener ligger mange klasser under PL.
Simon Kjær er ikke interesseret i at være femtevalg. Han har flere gange udtalt, at spilletid er et krav, hvis han skulle skifte til en storklub. Vi har et større talent i Jonny Evans, og så har vi Rio Ferdinand, Nemanja Vidic og Wes Brown, der også er bedre end Kjær. Ville være spild af penge at investere i en ny spiller i midterforsvaret, hvor vi er så stærkt besat.
Simon Kjær er ikke interesseret i at være femtevalg. Han har flere gange udtalt, at spilletid er et krav, hvis han skulle skifte til en storklub. Vi har et større talent i Jonny Evans, og så har vi Rio Ferdinand, Nemanja Vidic og Wes Brown, der også er bedre end Kjær. Ville være spild af penge at investere i en ny spiller i midterforsvaret, hvor vi er så stærkt besat.
Ser nu hellere at brown smutter ud på backen istedet for O'shea :) Og taget i betragtning at Rio(skader) og Vidic (Karantæne/skader) så vil være et fint at få en ung, men lovende spiller ind i truppen.. Og Evans/Kjær som fremtidens forsvar?
så fik Simon Kjær sin egen tråd. Man har vel de rød hvide briller på. ;)
Ret beset vil han hurtigt få spilletid. Jeg tror ikke Rio Ferdinand vil holde mange år endnu, med den ryg og alle de finurligheder han har gang i. Gary Neville må vel næsten forventes at stoppe efter sæsonen, hvis han vil stopper nogenlunde nær toppen.
Det efter lader os med O'shea, Brown og Rafael til højreback. Vidic, Evans og Brown centralt. Evra, Fabio og O'shea på venstreback. (Er det måske lidt "groft" sat op, men det er vel dem vi betragter som "inde omkring førsteholdet").
Med en skade hist og her, og et rødt kort til Vidic et par gange i sæsonen, så er der jo fint plads til 30-40 kampe til Kjær ud af de 50-60 kampe vi får fyret af på en sæson.
timberunited
11-11-2009, 12:36
Det er på tide med en dansker i United - ellers får vi Bendtner- og Agger- og ve-forstoppelse - os "rigtige" United-fans. Han er alligevel alt for ung til Milan. :lolol:
Lad ham få frisk græs mellem tæerne på drømmenes teater.
Hvis han kan slukke Zlatan blandt andet, er der vel krummer i drengen? :trophy:
Det der forundret mig, var at han med relativt få kampe i den danske liga, super hurtigt fandt sig til rette i den italienske liga, og fik kæmpede sig frem til at være et sikkert kort i Palmero's forsvar's kæde, på næsten ingen tid.
Uden at gøre ham til noget helt ekstra ordinært, så er det da rimelig godt gået.
Jeg håber Kjær kommer til klubben. Han har et stort talent og kunne med nogle års erfaring nok blive en mulig starter.
Det ville være dejligt med en dansker i klubben, men vi køber ham kun, hvis SAF mener han kan leve op til det niveau vores forsvar har.
Kasper United
11-11-2009, 14:16
Jeg håber Kjær kommer til klubben. Han har et stort talent og kunne med nogle års erfaring nok blive en mulig starter.
Det ville være dejligt med en dansker i klubben, men vi køber ham kun, hvis SAF mener han kan leve op til det niveau vores forsvar har.
Lige mine ord :)
Kjær ville komme til at stå bag følgende i hierakiet til en midterforsvarsplads: Rio, Vidic, Evans, Brown og O`Shea. De 2 sidstenævnte ved jeg godt er bedre som backs, men den plads er jo også ofte besat. Kjær er på ingen måde god nok til United og er klasser efter Evans, som nogle sammenligner ham med.
Kjær ville komme til at stå bag følgende i hierakiet til en midterforsvarsplads: Rio, Vidic, Evans, Brown og O`Shea. De 2 sidstenævnte ved jeg godt er bedre som backs, men den plads er jo også ofte besat. Kjær er på ingen måde god nok til United og er klasser efter Evans, som nogle sammenligner ham med.
Nu er det ikke kun dig jeg mener og håber ikke du bliver stødt. Men hvor mange kampe med Simon Kjær i Serie A har du egentlig set? Jeg mener Simon Kjær er absolut klasse, og jeg kan ikke finde 3 andre centrale forsvarstalenter af samme årgang/under der er bedre end han er nu. Dermed ikke sagt at vi skal købe ham, men hvis Fergie mener at vi mangler en ung central forsvarsspiller, så vil jeg ikke mene man kan komme uden om Simon Kjær som kandidat.
Kjær kom på årets hold i den første sæson i Serie A, spiller fast på et hold som er lige under toppen i Italien. Han bliver nævnt som det sjette største talent i Italien, hvor dem som er over ham er Pato, Hamsik (der er 2 år ældre), Sanchez der et år ældre, Zarate der er 2 år ældre og cavani der er 2 år ældre.
Altså et af det absolut største talenter i Italien, hvor forsvarsspillet til træningen er i hovedsædet.
Jeg mener ikke man kan komme uden om ham, hvis Fergie mener vi mangler en ung central forsvarsspiller.
timberunited
11-11-2009, 14:54
Hvad med Evans og Kjær som fremtidens centrale midtbaneduo om et til to år?
Rio har konstant rygproblemer. Vidic er meget mere stabil, men både ham og Evans kan sagtens få karantæner. Og så er køen til kampe straks meget mindre.
En klub af Uniteds størrelse bør have flere at kunne skifte ind. Og så fantastiske var Brown og Evans heller ikke mod Chelsea.
Derudover er det smartere at købe spillere før slutrunder - og det må jo så være næste transfervindue. :devill:
JumpingCarrot
11-11-2009, 15:10
Jeg synes, det kunne være fedt nok med Kjær. Vi skal dog huske på noget:
Han bliver endnu en spiller, der ikke kommer med kærlighed til United, men kommer med en professionel indstilling om, at han skal yde noget for noget. Han har altid været Liverpool-fan ifølge hans eget udsagn, men hans holdning er ændret lidt på det seneste, da han ser mere potentiale i en klub som Manchester United.
Så hvis Kjær kommer til United, så kommer han for at spille og gøre en god figur, men han kommer sandsynligvis også med den indstilling, at når Real Madrid byder 300 millioner om nogle år, så svarer han prompte ja.
Men hans talent er ikke til at overse, og det kunne rigtigt nok være lidt frækt med en dansker i United.
United DK
11-11-2009, 15:23
Jeg synes, det kunne være fedt nok med Kjær. Vi skal dog huske på noget:
Han bliver endnu en spiller, der ikke kommer med kærlighed til United, men kommer med en professionel indstilling om, at han skal yde noget for noget. Han har altid været Liverpool-fan ifølge hans eget udsagn, men hans holdning er ændret lidt på det seneste, da han ser mere potentiale i en klub som Manchester United.
Så hvis Kjær kommer til United, så kommer han for at spille og gøre en god figur, men han kommer sandsynligvis også med den indstilling, at når Real Madrid byder 300 millioner om nogle år, så svarer han prompte ja.
Men hans talent er ikke til at overse, og det kunne rigtigt nok være lidt frækt med en dansker i United.
Drop nu de der massive fanbriller.
Ja, Simon Kjær er (eller var) Liverpool-fan, det er hele hans familie vist, men som han selv har udtalt, så må han forholde sig professionelt til tingene. Der er ingen tvivl om, at en stamplads i United, er at foretrække fremfor en stamplads hos Liverpool, da vi har et bedre hold, en bedre manager, og dermed større chancer for at vinde titler. På samme måde var man idiot, hvis man foretrak United fremfor Liverpool i 80'erne, hvis man altså ikke havde fanindstillingen.
Til det med, at han ville smutte til Real Madrid prompte, så ja, det ville han nok, og sådan er det bare. Det nager mange United-fans, at vi altid vil være 2. violin ift. fodboldhistoriens største klub, men personligt har jeg det sådan, at spillere kommer og går. Dem der bliver hængende er man taknemmelige for, men disse er ikke nødvendigvis bedre eller større. Jeg synes da næsten det var værre, da Kongen takkede af som 30-årig, efter mindre end fem år i klubben, men igen, spillere kommer og går.
schousboe9
11-11-2009, 15:24
Dét er måske at stemple knægten lidt rigeligt, men vi ved det naturligvis ikke. Jeg synes bare, man skal passe på med den slags forudsigelser og formodninger, for så vidt jeg ved/husker, voksede Carragher vist op med blåt hjerte...
Kjær ville være et køb for fremtiden, for han er p.t. ikke god nok til at spille overfor Torres, Drogba, Adebayor eller Van Persie. Der mangler han stadig meget mere rutine. Af det jeg har set af ham, så har han et løvehjerte og er god med fødderne. Tilgengæld mangler hurtigheden og det kan blive hans store problem. Umiddelbart vil jeg mene, at Evans er en af de største forsvarstalenter i verden og vi har altså stadig Rio-Vidic, der trods formdyk er klasse spillere. Brown og O'Shea er heller ikke værst. Derfor mener jeg ikke, at vi skal ud og give omkring 100 mio kr for Simon Kjær. Han er talentfuld, men jeg mener vi er godt nok garderet, og jeg så hellere, at vi gav Cathcart chancen istedet for.
JumpingCarrot
11-11-2009, 16:45
Dét er måske at stemple knægten lidt rigeligt, men vi ved det naturligvis ikke. Jeg synes bare, man skal passe på med den slags forudsigelser og formodninger, for så vidt jeg ved/husker, voksede Carragher vist op med blåt hjerte...
Jo, det er at stemple lige vidt nok :) Det var også mere for at give et billede af, at jeg tror, det er sådan "det vil forholde sig". Sådan mere eller mindre.
Jeg ved ikke med Carragher, men Gerrard voksede i hvert fald op med et blåt hjerte, og det samme gjorde Owen. Men vi har jo så set resultatet af Everton-hjertet hos Owen, ligesom vi også har fået et par eksempler på, hvordan Gerrards hjerte måske ikke altid er lige rødt, når han har flirtet lidt med andre klubber.
JumpingCarrot
11-11-2009, 16:52
Drop nu de der massive fanbriller.
Ja, Simon Kjær er (eller var) Liverpool-fan, det er hele hans familie vist, men som han selv har udtalt, så må han forholde sig professionelt til tingene. Der er ingen tvivl om, at en stamplads i United, er at foretrække fremfor en stamplads hos Liverpool, da vi har et bedre hold, en bedre manager, og dermed større chancer for at vinde titler. På samme måde var man idiot, hvis man foretrak United fremfor Liverpool i 80'erne, hvis man altså ikke havde fanindstillingen.
Til det med, at han ville smutte til Real Madrid prompte, så ja, det ville han nok, og sådan er det bare. Det nager mange United-fans, at vi altid vil være 2. violin ift. fodboldhistoriens største klub, men personligt har jeg det sådan, at spillere kommer og går. Dem der bliver hængende er man taknemmelige for, men disse er ikke nødvendigvis bedre eller større. Jeg synes da næsten det var værre, da Kongen takkede af som 30-årig, efter mindre end fem år i klubben, men igen, spillere kommer og går.
Som jeg prøvede at gøre det klart, så var det også mest for at komme med informationen til folk, der eventuelt ikke var klar over, at Kjær faktisk er Liverpool-fan. Men jeg tror, mange fodboldspillere får et helt andet syn på det at være fan, når de bliver professionelle. Der er jo naturligvis så mange andre aspekter, der spiller ind, så det er svært at være fan af et hold, når man selv spiller i en ret stor europæisk klub.
Men mit indlæg var egentlig ikke ment som meget andet end, at jeg synes, Kjær er et stort talent. Jeg ser ham gerne i United. Men samtidig at han nok bliver typen, der gerne skifter, hvis tingene ikke passer ham 100 procent.
Nu er det ikke kun dig jeg mener og håber ikke du bliver stødt. Men hvor mange kampe med Simon Kjær i Serie A har du egentlig set? Jeg mener Simon Kjær er absolut klasse, og jeg kan ikke finde 3 andre centrale forsvarstalenter af samme årgang/under der er bedre end han er nu. Dermed ikke sagt at vi skal købe ham, men hvis Fergie mener at vi mangler en ung central forsvarsspiller, så vil jeg ikke mene man kan komme uden om Simon Kjær som kandidat.
Kjær kom på årets hold i den første sæson i Serie A, spiller fast på et hold som er lige under toppen i Italien. Han bliver nævnt som det sjette største talent i Italien, hvor dem som er over ham er Pato, Hamsik (der er 2 år ældre), Sanchez der et år ældre, Zarate der er 2 år ældre og cavani der er 2 år ældre.
Altså et af det absolut største talenter i Italien, hvor forsvarsspillet til træningen er i hovedsædet.
Jeg mener ikke man kan komme uden om ham, hvis Fergie mener vi mangler en ung central forsvarsspiller.
Helt, helt enig. Knægten er i besiddelse af et enormt potentiale. Mener helt klart, at han rangerer som en af de bedste forsvarsspillere i verden inden for hans årgang. Mener, at han ville være et super køb, hvis Fergie finder det nødvendigt med endnu en forsvarsspiler.
Vil nu hellere have Jack Rockwell i Everton eller Michael Richards i City.
Mener både er teknisk og fysiks stærkere end Kjær.
Beklager, men har ikke så meget fidus til præstationer i den italienske liga.
SantasLittleHelper
11-11-2009, 17:32
Forskellen i talent er så bare ret minimal, og forskellen i pris er vel omkring 210 mio kr. Så meget bedre er Rodwell ikke, og Micah Richards er da slet ikke. Jeg giver ikke meget for italiensk fodbold, så jeg synes man skal passe lidt på med at udnævne Simon Kjær til den bedste i sin årgang efter kun et år i en midterklub i verdens 3. bedste liga.
beklager stavefejl.
Men de to nævnte har bevist noget "for mig" at de kan være med på topplan. Det har Kjær ikke. For mig altså. Ser ikke den italienske liga som noget god liga.
Simon Kjær har i mine øjne den måske vigtigste egenskab, hvis man skal have en fremtid i United, nemlig passionen. Han er kompromisløs, uimponeret og ekstremt abitiøs.
Han er allerede vant til presset fra omgivelserne (så kan det godt være han spiller for et midterhold i Italien, men tro mig, der er gang i galehuset på Sicilien). Han har den rette indstilling til tingene, og så kan det godt være der findes 1 eller 2 der på nuværende tidspunkt er bedre forsvarsspillere, men det kan han snildt indhente.
Jeg ser ham som et fremragende køb, også for de 90 millioner han koster. Richards og Rodwell ligger jo nok på omkring 180 millioner, efter deres klubber har set hvad man åbenbart kan få for Glen Johnson :)
EDIT: ps: Jeg melder mig på holdet for dem som har ment den italienske liga rykker længere og længere væk fra PL og Primera, men nu der trods alt ved at have flere hold videre i CL end os...
Richards og Rodwells pris skyldes også nationaliteten. De er to af Englands største talenter (især Rodwell), og hvis der kommer 6+5 reglerne træder i kraft, så vil der være jagt efter de to spillere.
Fuldstændig enig. Jeg ved at Rodwell vil være langt dyrere, men håber virkelig at Ferguson og teamet gør hvad de kan for at hente britiske stortalenter som ham her, 6+5 regel eller ej. Det glippede da vi forsøgte os med Ramsey og jeg hader at Arsenal render rundt med folk som ham, Wilshere og Gibbs pt.
Jeg er helt klart tilhænger af at få Simon Kjær til United set med dansker øjne, og han har da også helt klart talent, men at bruge 100 mil. måske på en vi er lidt i tvivl om har talentet til PL, ved self. ikke om Fergie er det, men han er heller ikke er britte. så lad os da hellere få lidt god omtale og satse på academiet og egne rækker, vi har da et kæmpe talent i Sean Mcginty som godtnok kun er 15, men han bliver jo ældre og Vidic kan vel holde til han bliver 33, og nok længere endda. Der er jo også Catchart som også har vist godt spil og de er jo begge britter, så hvorfor ikke prøve det istedet? :D
Undskyld hvis det måske er lidt off-topic, men det sprang bare lige frem i hovedet på mig :D
Dr. Adams
11-11-2009, 21:01
Simon Kjær har i mine øjne den måske vigtigste egenskab, hvis man skal have en fremtid i United, nemlig passionen. Han er kompromisløs, uimponeret og ekstremt abitiøs.
Lige mine tanker angående Kjær. Han går lige præcis uimponeret til værks og er meget meget ambitiøs og har jo en plan for fremtiden. At han i første sæson kommer på årets hold i Serie A siger en del og som vi så mod Sverige, dæmmede han rigtig fint op for Zlatan, som er stor, stærk og hurtig, hvorfor jeg tror han godt kan hamle op med mange af PL's stærke angribere.
Prisen vil jeg ikke gætte på, men synes det er værd at hæfte sig ved, at han ikke som sådan er et kæmpe navn i fodbold-europa (minus fodbold Danmark selvfølgelig). Han er vel på kendskabsniveau med Evra og Vidic lige inden vi hentede dem.
Tror helt sikkert at Kjær kan gøre det godt hos os!
Nu så jeg ikke selv Award showet i mandags, men iølge daily mirror sad Simon Kjær ved siden af Fergie på et tidspunkt. Nogle der så noget til det ?
Nok nærmere bag/overfor hinanden, de sad ved hver sit bord, med ryggen til hinanden.
Men jeg skal dog indrømme at jeg ikke så det hele:)
ChristianL
12-11-2009, 08:13
Det ville være godt for Simon at komme til United, for efter hvad jeg har hørt fra folk der har gået i klasse med ham er han en forkælet møgunge.. :D
Men han er Scouser så det basker, så ser ham helst ikke i klubben..
SantasLittleHelper
12-11-2009, 08:31
Prisen vil jeg ikke gætte på, men synes det er værd at hæfte sig ved, at han ikke som sådan er et kæmpe navn i fodbold-europa (minus fodbold Danmark selvfølgelig). Han er vel på kendskabsniveau med Evra og Vidic lige inden vi hentede dem.
Ifølge næsten alle medier har Simon Kjær en klausul i sin kontrakt der gør at han kan forlade Palermo for noget der ligner 90 mio. kr. Det er vel en fair pris for et sådant talent.
Idag er Simon Kjær blevet nomineret til Prisen European golden boy. Det er en Italiensk avis der uddeler prisen, så vidt jeg husker er det Anderson der har prisen i øjeblikket !
VonKoblenz
30-11-2009, 09:10
Tror på længere sigt vil Kjær være et godt køb for os, vi må bare ikke smide ham på bænken! Tror ham og Evans kan blive et skræmmende godt par. Måske endda ligeså gode som Ferdinan og Vidic, hvem ved måske bedre :b ?
ChristianR
30-11-2009, 09:39
Tror på længere sigt vil Kjær være et godt køb for os, vi må bare ikke smide ham på bænken! Tror ham og Evans kan blive et skræmmende godt par. Måske endda ligeså gode som Ferdinan og Vidic, hvem ved måske bedre :b ?
Hvem skal så smides på bænken?
Det skal Vidic, Ferdinand og Brown!!
Say what !!
United DK
30-11-2009, 15:01
Vi kan jo prøve at stille i en 5-4-2 opstilling.
En opstilling uden målmand? Tja, det er vel et fedt om vi har Foster på mål eller om målet er tomt. (Det gas. I kan ta' det!)
SantasLittleHelper
30-11-2009, 16:14
Vi kan jo prøve at stille i en 5-4-2 opstilling.
Det ville ellers være smart... Jeg tror dog ikke den går.
5-4-2? Tror vi skal sætte Rooney til at løbe fra angreb, til målmandspost. Det ville helt sikkert virke? :)
Tror faktisk Kjær vill have godt af, at komme til United. Om det så omvendt er godt, kan jeg dog ikke rigtig sige, da Ferdinands fremtid er lidt usikker, og Vidic's er lidt blandet.
5-4-2? Tror vi skal sætte Rooney til at løbe fra angreb, til målmandspost. Det ville helt sikkert virke? :)
Tror faktisk Kjær vill have godt af, at komme til United. Om det så omvendt er godt, kan jeg dog ikke rigtig sige, da Ferdinands fremtid er lidt usikker, og Vidic's er lidt blandet.
Vil altså hellere have Rodwell og/eller M. Richards, da de har bevist de kan spille med i PL.
Det er jeg lidt usikker på med hr. Kjær. Det er trods alt "bare" serie A :)
Vil altså hellere have Rodwell og/eller M. Richards, da de har bevist de kan spille med i PL.
Det er jeg lidt usikker på med hr. Kjær. Det er trods alt "bare" serie A :)
Det jo ikke endnu han ska testes. Indtil videre, har vi Brown, Evans, Vidic og Rio. Så der kommer ikk til at være brug for ham lige nu. Men han kan testes i Carling'en, og ligegyldige ChL kampe. ;)
VonKoblenz
01-12-2009, 00:54
Jeg siger ikke vi skal smide nogen på bænken, men hvis Vidic ryger. Så kan Kjær kun ind og erstatte såvel som Evans, og nu bliver Ferdinan ikke yngre min ven. Så indtil da kunne man kører rotation.
Rio, Vidic og Evans - forget Simon Kjær... Men det ska siges, at jeg er meget imponeret over Kjær. Han er en kommende klasse spiller og et rent røverkøb
tjarligdrengen
01-12-2009, 09:56
Jeg vil gerne, at vi henter Kjær eller Shawcross - de er begge opkommende (super)stjerner på deres position og jeg er helt sikker på at der nok skal blive en masse spilletid til indkøbet allerede fra start. Ferdinand har, som tidligere skrevet, ofte skavanker. Vidic skal nok få lidt karantæne og skal vel også have lidt pause én gang imellem :)
Kjær ville også være et dejligt indkøb for os danskere, for så vil TV3/3+ jo nok sende lidt flere CL-kampe med Manchester United :lolol:
Kjær ville også være et dejligt indkøb for os danskere, for så vil TV3/3+ jo nok sende lidt flere CL-kampe med Manchester United :lolol:
You got it ;)
Smaakage
01-12-2009, 10:57
Jeg vil gerne, at vi henter Kjær eller Shawcross - de er begge opkommende (super)stjerner på deres position og jeg er helt sikker på at der nok skal blive en masse spilletid til indkøbet allerede fra start. Ferdinand har, som tidligere skrevet, ofte skavanker. Vidic skal nok få lidt karantæne og skal vel også have lidt pause én gang imellem :)
Tror du glemmer at Shawcross faktisk har været i United, og at han her faktisk ikke var i nærheden af holdet. Ergo må trænerne have været sikre på at han ikke havde hvad der skulle til. Og personligt synes jeg stadig ikke at han har det. Han er dygtig, men langt fra en spiller du skal bruge til at vinde PL med. Hvis han er heldig ender han i Liverpool ved siden af grækeren
Mener også at han har gjort det godt med at slå igennem på den tid han har gjort.
-Men ser dog stadig at han skal forbedre sig en del før han er i nærheden af United.
Det må fremtiden vise.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.