Se fuld version : MoM | Chelsea - United
Synes det er svært at vælge en enkelt da det var en god holdpræstation men Brown var i mine øjne rigtig stærk..
Synes det er skønt at se Fletcher i sådanne kampe.. Han går virkelig til stålet og udviser en gejst og vilje som (næsten) ville gøre Roy Keane misundelig..
Evans. Ham og Brown var outstanding i midterforsvaret, men jeg synes Evans var involveret i den brøkdel mere som gør at han får den. Andre nævneværdige er Fletcher og Carrick.
Martinsen
08-11-2009, 23:29
Evans! Vores bedste midterforsvar indtil videre i denne sæson og det levede han op til igen idag.
Stemte på Evans. Han er noget af en hård banan den kære Evans. Men det er kun lækkert at have en sådan type i forsvaret. + Han virker utrolig rutineret sin alder taget i betragtning.
Ikke at det er noget positivt, men jeg tillader lige og poste disse små gif's her også.
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/fimage1.gif
http://i22.photobucket.com/albums/b316/mufufu1990/dimage1.gif
Don Kafai
09-11-2009, 01:29
Jeg stemmer faktisk på Valencia.
Jeg synes han fuldfører sin opgave rigtig rigtig godt, og han har virkelig spillet godt den sidste måneds tid. Han er ikke Ronaldo-klar (endnu :)), men han viser kæmpe fremgang i sit spil, og selvom mange mener at han ikke er eksplosiv nok, så er han en stabil spilstation, og når han krydrer det med mål så kan han blive en rigtig stor spiller for vores offensiv.
United DK
09-11-2009, 05:01
Man kunne nemt forestille sig, at Evans bliver en af dem, som modstanderfansne elsker at hade. Han har det der dumme svin over sig, og personligt nyder jeg den slags. Det var en fornøjelse at se ham træde i karakter i går overfor kludedukken Drogba.
MoM blev Evans, synes også Fletcher gjorde det godt i dag, viste stor fightervilje.. Men Evans får prisen i dag, for den flotte tackling på Drogba, så er det måske sidste gang, at han filmer :lolol:
Glory Man United
09-11-2009, 06:57
Stemte Anderson. Den første time løb og løb han for at støtte Rooney oppe foran. Andre gode var naturligvis forsvaret og Carrick/Fletcher på midtbanen
Der er mange at vælge imellem for som CC siger var det en flot holdpræstation mere end det var enkeltmandspræstationer, men for mit vedkommende var det Evra der skal have MoM. Han beviser endnu engang han er en af verdens bedste venstra backs.
Jeg synes, at det er svært at vælge en mom mellem så mange gode. Midtbanen leverede et fantastisk stykke arbejde. Carrick, Anderson og Fletcher præsterede på et højt niveau. Backerne var stabile. Lukkede fint af defensivt, og havde overskud til at tage løb med frem. Især Sheasy var en positiv overraskelse rent offensivt. Evans og Brown pakkede en af de farligste angriber ned i 90 min og fik ham til at ligne en serie 6 spiller, imponerende bredde vi har i forsvaret. Rooney traf nogle forkerte beslutninger i førstehalvleg, men var absolut verdensklasse i anden. Klar banens bedste med skud og afleveringer, derfor stortset umuligt at vælge. Mange gjorde det godt.
Men jeg vælger sgu Brown. Jeg er ofte meget nervøs, når han er i forsvaret, for han har mange gange en koger i løbet af en kamp, men igår var han klasse. Tacklede hårdt og var konsekvent. Fantastisk indsats.
NaniTheDoN
09-11-2009, 11:07
Der er mange at vælge imellem for som CC siger var det en flot holdpræstation mere end det var enkeltmandspræstationer, men for mit vedkommende var det Evra der skal have MoM. Han beviser endnu engang han er en af verdens bedste venstra backs.
jeg tror hvis du spørger en hver der har forstand på fodbold så vil han sig evra er den bedste på hans plads pt og det har han været ihvertfald de sidste 2 år :Smackden:
jeg tror hvis du spørger en hver der har forstand på fodbold så vil han sig evra er den bedste på hans plads pt og det har han været ihvertfald de sidste 2 år :Smackden:
Han havde ikke sin bedste sæson i fjor, men var eminent i 07/08 og har fået en fremragende start på denne sæson. Ham og Ashley Cole er vel de bedste, Cole er en anelse bedre defensivt.
Jeg stemte på Rooney. Han var stærkt medvirkende til, at vi i anden halvleg, kort før deres uretfærdige scoring, sad tungt på spillet. Anderson, Fletcher, Brown, Evans (han er så cool) og Evra var også glimrende.
Øhh, ok. Du får lige et svømmeklap! :smilings:
hoegni82
09-11-2009, 12:48
Evans spillede en stor kamp og styrede forsvaret. Desuden fik han sat sig respekt hos Drogba!
Parkohargo
09-11-2009, 14:07
No-nonsense Evans.
Stemte Anderson. Træder mere og mere i karakter i denne sæson, og holder endnu engang et højt niveau, et niveau der imo i denne kamp berettiger til MoM. Derudover spillede et ellers uprøvet midterforsvar en fremragende kamp, og Ferdinand skal virkelig stramme sig an for at bevare en plads i start-11'eren, idet Evans gang på gang viser lovende takter. Samtidig mener jeg, at Valencia den sidste måneds tid har spillet rigtig pænt, så dog gerne lidt flere mand-mod-mand udfordringer fra hans side. Generelt en udmærket kamp med et misvisende resultat!
Grønholdt.
09-11-2009, 17:12
Min stemme gik til Rooney. Han arbejdede som en vild i går. Efter at skuffelsen efterhånden så småt har lagt sig, så må jeg indrømme at United spillede en ganske fin kamp i går. At så lorte dommeren skulle afgøre kampen, det er så hvad det var... :mad:
Min stemme gik til Evra. Han tog, hvad der kom defensivt, og offensivt var han en enorm drivkraft og igangsætter.
På centre backen, synes jeg, at Brown overstrålede Evans ret meget, da det var ham, der tog det meste skrald dernede.
Giggs var egentlig den eneste, jeg var utilfreds med. Intet lykkedes og alt for ofte, var han enormt anonym.
Min stemme ligger på Johnny Evans eller Darren Fletcher.
De havde en virkelig god kamp.
Jeg stemmer faktisk på Valencia.
Jeg synes han fuldfører sin opgave rigtig rigtig godt, og han har virkelig spillet godt den sidste måneds tid. Han er ikke Ronaldo-klar (endnu :)), men han viser kæmpe fremgang i sit spil, og selvom mange mener at han ikke er eksplosiv nok, så er han en stabil spilstation, og når han krydrer det med mål så kan han blive en rigtig stor spiller for vores offensiv.
arhh nu fik jeg den, MoM er Man of Month ;)
Synes vi levere en go holdpræsation..
Synes Carrick, Fletcher og Anderson havde med mange tacklinger og godt spil, fuldstændig styr på midtbanen.
Evans og Brown var også gode.. Evans skal være med i startopstilling hver gang, indtil Rio og Vidic viser bedre takter.
Stemmen går til Fletcher
timberunited
11-11-2009, 13:15
så Evans.
Jeg håber ikke, han får nogen karantæne ud af Drogbas offentlige opførelse af svanens død med spasserspasmer og det hele. Den var endog bedre end NGogs straffespark.
Dette skuespil faldt dommeren i det mindste ikke for - og så måske alligevel. Tror faktisk man burde gøre dommeren til man of the match. Han afgjorde alt... Hvordan vil jeg lade det være op til den enkelte at afgøre.
Overordnet var det italiensk fodbold af værste skuffe. Sådan noget må ikke vinde andet end det italienske mesterskab i min forholdsvis objektive optik.
Chelsea bør overveje at spille i Azuris dragter næste år. :devill:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.