Se fuld version : PL: Chelsea - Manchester United
Vedrørende Indkasts syn på vores kamp!
Vi kan jo ikke gøre for, at den kære Torsten Brix, som er sitets ejer og artiklens journalist, er Arsenal-fan, og fem point i deres verden er jo en kulmination på verdens undergang og dårlig sæson, selvom der resterer 26 runder endnu. Man fristes til at spørge, om denne engang har været scouser-fan?
NaniTheDoN
09-11-2009, 00:27
Summa summarum
Vi var banens bedste, men når man ikke formår at score, så går det galt, meget pudsigt! Vi mangler bare en relativt bomber af moderne klasse. Hvem denne person er, som kan give os den ekstra dimension kan jeg virkelig ikke udpege, for jeg synes virkelig, markedet er slap. Jeg håber derfor, at der meget snart dukker et supertalent op i den brasilianske Ronaldo-klasse op eller lignende. Vi mangler virkelig sådan en type! For selvom Rooney gør det fantastisk set gennem en sæson, så bliver hna desværre aldrig 30+ topscoreren.
lige min tanke gang :D
Fletcherfan
09-11-2009, 02:04
Det er chokerende, at så mange nu afskriver United og kalder på indkøb... Slap lige af og kom ned på jorden igen...
Det var en meget lige kamp hvor Chelsea nok var lidt farligere, men United havde bolden bedst og måske også spillede lidt bedre end de blå... Kampen kunne gå begge veje, men den gik så desværre den forkerte vej...
Nu er jeg en, der normalt klager lige så meget som gamle SAF om dommeren... Men i dag var han altså fantastisk elendig BEGGE veje... Ja, der var ikke frispark til Cole, da de scorede og måske var det både frispark til Brown inde midtpå og offside på Drog... Men hvad med det kung-fu spark fra Evans på Drogba... Det SKAL ganske enkelt uanset give rødt kort og lang karantæne (men eftersom det var Drogba gør det dog ikke noget...)... Og hvis dommeren ikke fløjtede før så var der også klokkeklart straffe... Det må alle da se...
Hvis det er noget denne kamp viser så er det, at United mangler en spiller, der ALTID kan score et mål... Rooney er ikke kommet helt op i gear igen efter sin skade og Owen har ikke det samme over sig som før... Og alle ved jo, at midtbanespillerne ikke scorer mere end 7 mål i alt på en sæson (uden Ronaldo) og 4-5 af dem er allerede kommet... United tapte fordi de ikke kunne score mål så enkelt er det...
Jeg synes forsvaret generelt var fantastisk og det samme med de fleste midtbanespillere... Carrick ser ud til igen at ramme den helt rigtige gode form (som jeg sagde: i november), Fletcher viser også sin enorme betydning for holdet i sådanne kampe... Valencia bliver rigtig god... Desværre startede Andy ikke helt i top, men efter den første halve time blev han altså rigtig, mens Giggs nok havde sin dårligste kamp i denne sæson uden dog at spille elendigt...
Summa Summarum: En jævn og tæt kamp med en elendig dommer... Begge hold kunne have gået hjem med sejren og desværre blev det Chelsea...
Det er chokerende, at så mange nu afskriver United og kalder på indkøb... Slap lige af og kom ned på jorden igen...
Det var en meget lige kamp hvor Chelsea nok var lidt farligere, men United havde bolden bedst og måske også spillede lidt bedre end de blå... Kampen kunne gå begge veje, men den gik så desværre den forkerte vej...
Nu er jeg en, der normalt klager lige så meget som gamle SAF om dommeren... Men i dag var han altså fantastisk elendig BEGGE veje... Ja, der var ikke frispark til Cole, da de scorede og måske var det både frispark til Brown inde midtpå og offside på Drog... Men hvad med det kung-fu spark fra Evans på Drogba... Det SKAL ganske enkelt uanset give rødt kort og lang karantæne (men eftersom det var Drogba gør det dog ikke noget...)... Og hvis dommeren ikke fløjtede før så var der også klokkeklart straffe... Det må alle da se...
Hvis det er noget denne kamp viser så er det, at United mangler en spiller, der ALTID kan score et mål... Rooney er ikke kommet helt op i gear igen efter sin skade og Owen har ikke det samme over sig som før... Og alle ved jo, at midtbanespillerne ikke scorer mere end 7 mål i alt på en sæson (uden Ronaldo) og 4-5 af dem er allerede kommet... United tapte fordi de ikke kunne score mål så enkelt er det...
Jeg synes forsvaret generelt var fantastisk og det samme med de fleste midtbanespillere... Carrick ser ud til igen at ramme den helt rigtige gode form (som jeg sagde: i november), Fletcher viser også sin enorme betydning for holdet i sådanne kampe... Valencia bliver rigtig god... Desværre startede Andy ikke helt i top, men efter den første halve time blev han altså rigtig, mens Giggs nok havde sin dårligste kamp i denne sæson uden dog at spille elendigt...
Summa Summarum: En jævn og tæt kamp med en elendig dommer... Begge hold kunne have gået hjem med sejren og desværre blev det Chelsea...
Jeg skal lige være med på det du skriver:
Du starter med at sige at folk skal slappe af med al den indkøbssnak pga. et enkelt nederlag. Men samtidig snakker du om at vi taber fordi vi ikke kan score mål, og rooney bliver aldrig en mand der laver 30+ og vores midtbanefolk slet ikke.
Hvad har du så af forslag, hvis man ikke må købe en offensiv spiller? Skal macheda og welbeck gøre det?
Ufortjent sejr til Chelsea.
Vi SKAL købe en farlig offensiv spiller.
Jeg havde gjort det samme som Evans. Drogba løber mod Evans uden chance for at nå bolden, og Evans forsvarer sig.. Jeg siger ik der er ikke rødt kort, jeg siger bare jeg havde gjort det samme.
Glory Man United
09-11-2009, 07:15
Ufortjent sejr til Chelsea.
Vi SKAL købe en farlig offensiv spiller.
Jeg havde gjort det samme som Evans. Drogba løber mod Evans uden chance for at nå bolden, og Evans forsvarer sig.. Jeg siger ik der er rødt kort, jeg siger bare jeg havde gjort det samme.
Så er der i hvert fald ikke rødt kort
Tror der kommer et efterspil på "tacklingen" på Drogba.
Glory Man United
09-11-2009, 07:48
Mine tanker går til Drogba. Det var tydeligt, at det gjorde meget ondt. Han fik jo decideret kramper. Hvorfor skal det bare altid gå udover ham?
Det var dog hylende morsomt at se ham få et gult kort for dive. Alene fordi det var så skandaløst dårligt dømt af dommeren.
Nu har Drogba i så mange år filmet og snydt alle omkring sig, så det var vist også på tide, at han blev snydt lidt.
Fletcherfan
09-11-2009, 08:00
Jeg skal lige være med på det du skriver:
Du starter med at sige at folk skal slappe af med al den indkøbssnak pga. et enkelt nederlag. Men samtidig snakker du om at vi taber fordi vi ikke kan score mål, og rooney bliver aldrig en mand der laver 30+ og vores midtbanefolk slet ikke.
Hvad har du så af forslag, hvis man ikke må købe en offensiv spiller? Skal macheda og welbeck gøre det?
Jeg mener også, at United skal købe en angriber, der kan score en masse mål... Men synes, at det lige pludseligt er et stort tal af medlemmerne her, der lige pludselig mener, at United aldrig vinder noget igen og skal købe 5 af de 10 bedste spillere i verden... Det var kun det jeg mente med min bemærkning...
thomaslund
09-11-2009, 08:12
Nu er der mange der siger, at dem der råber på indkøb er latterlige, fordi vi idag spiller en fantastisk kamp, men så bare er uheldige at tabe. Jeg synes da netop DET, råber på indkøb. vi mangler måske ikke så mange spillere som først antaget, men jeg synes idag vidner om at vi skal have en striker, som sparker den ind på en dag som idag.
grunden til at vi dominerer kampen igår, er at vi laver midtbanen så kompakt, og jeg synes det var fantastisk, og det helt rigtige at gøre, men dertil skaber vi jo ikke de vilde chancer. Såvidt jeg husker, var det eneste farlige forsøg fra Rooney da han midt i 2. halvleg lægger den mod det lange hjørne, men Cech havde jo helt styr på det. Alt respekt til Ronney, men United bliver meget "flade" i deres spil når man spiller med én angriber, når det er Rooney, da han også søger så meget tilbage i banen.
Så er der dem der siger at vi bestemt er med i mesterskabskampen og ikke er i krise. Det er klart at det hele er åbent, selvom 5 point er meget, og synes heller ikke vi er i krise, men vi skal altså til at vinde fodboldkampe nu. Vi skal følge op på spillet igår, mod Everton, og ikke falde tilbage til tidligere kampes ligegyldighed og slatne holdning.
Kampen mod Blackburn vandt vi. Vi dominerer kampen fuldstændig, næsten ligesom igår (det er selvfølgelig klart at vi giver Chelsea lidt mere end vi giver Blackburn, men ellers sad vi helt på begge kampe). Men fakta mod Blackburn er, at vi kun scorer 2 gange, når vi havde chancer til 4. Vi scroer simpelthen ikke mål. Så kan folk sige hvad de vil: Vi mangler Ronaldo, både hans mål og de mål han lagde op til. Det kan vi ikke bruge til noget da han er i Madrid, men det GØR vi altså. Mange, inklusiv mig, havde troet/håbet at Rooney ville kunne gå forrest og lave en masse mål, og det startede også godt i de første 5-6 kampe, men så er han gået lidt ned, og blev også skadet.
Alt i alt: Vi skal score noget mere, og jeg tror ikke det kommer til at ske med de nuværende spillere. Berbatov brænder jo også ALT for mange chancer, og Owen er vist heller ikke løsningen. Mit umiddelbare bud er Luis Fabiano, men tror ikke på at det er noget SAF vil kaste penge efter, da han vist er 28.
Det var dog hylende morsomt at se ham få et gult kort for dive. Alene fordi det var så skandaløst dårligt dømt af dommeren.
Nu har Drogba i så mange år filmet og snydt alle omkring sig, så det var vist også på tide, at han blev snydt lidt.
Jeg tror ikke, at Drogba fik gult kort for film, men nærmere for hans farlige spil. Evans ER først på bolden, og Drogba kommer løbende ind i ham, mens han svæver i luften og vælter ham ned.
Ja ingen grund til panik. Jo vi tabte, men spillede en fin kamp. Havde vi været total udspillet og været helt væk, var der større grund til panik og snak om indkøb.. Vi er altså stadig med i kampen, og skaber mere end Chelsea..
Christian Hald Pedersen
09-11-2009, 09:20
Jeg synes vi skal være bekymrede. Chelsea ser meget stærke ud og pt. mener jeg de er et bedre hold end vores. Jeg mener ikke vi skal investere i indkøb overhovedet, davi har et stærkt hold.
schousboe9
09-11-2009, 09:57
Jeg har svært ved at se, hvad der får folk til at frygte Chelsea så forbandet meget? Hvis ligaens øvrige hold lagde mærke til, hvordan vi udspillede dem igår, så ville de vide, at man blot skal spille bredt. Chelsea spiller meget snævert og vil gerne trumle gennem midten, men hvis man matcher dem med lidt fysik centralt og har et par løbestærke folk på kanterne, så løber de tør for idéer, og så er de pludselig til at tale med. Det var jo også sådan Villa lykkedes.
Det er naturligvis ikke så enkelt som det lyder, og de har jo stadig flere folk, der kan afgøre tingene på egen hånd, men når der ikke skal mere til at slå dem ud af kurs, mener jeg ikke, der er den store grund til at frygte dem så meget.
Desuden har de foreløbig kun mødt de store på hjemmebane, hvor vi selv har haft to ude. Jeg tror ikke, de slår Arsenal d. 29.
Stuhrdrengen
09-11-2009, 10:47
Uniteds næste ti kampe, frem til udekampen mod Arsenal, er temmeligt lette kampe der skal vindes uden de store problemer. Det er her vi kan få en af vores stimer, hvor der blir samlet virkeligt mange point ind.
Samtidigt har Chelsea en udekamp (så vidt jeg husker) mod Arsenal om et par uger. Det kan lukke os ind i topkampen igen. Chelsea er uden afrikanerne i tre uger af januar, hvilket måske også kan ryste dem lidt.
United er ikke ude af mesterskabskampen, som jeg er overbevist om kommer til at stå mellem United og Chelsea. United har nu mødt Liverpool, Tottenham og Chelsea på udebane, hvilket er en stor fordel.
Martinsen
09-11-2009, 13:26
Samtidigt har Chelsea en udekamp (så vidt jeg husker) mod Arsenal om et par uger. Det kan lukke os ind i topkampen igen. Chelsea er uden afrikanerne i tre uger af januar, hvilket måske også kan ryste dem lidt.
De har Arsenal og City ude i de næste to kampe. Tvivler på de henter seks point der.
Glory Man United
09-11-2009, 13:41
De har Arsenal og City ude i de næste to kampe. Tvivler på de henter seks point der.
Argh de skal altså lige spille mod Wolves på hjemmebane først:
http://fantasy.premierleague.com/M/fixture.mc?event=13
@Schosboe: Ja Chelsea spiller ikke sprudlende, men netop det, at de vinder kampene alligevel gør, at jeg personligt, har dem som favoritter til titlen
schousboe9
09-11-2009, 13:59
Dét er selvfølgelig en kvalitet i sig selv, men det bliver ikke ved at gå mod de store hold, og dem mangler de som sagt endnu på udebane. Og så er det jo allerede gået galt mod Wigan og Villa.
United DK
09-11-2009, 14:50
Jeg har set Chelsea i en mere frygtindgydende stand, end de er p.t.
Under Mourinho var de altædende, og der havde de uden tvivl hentet 4-6 point mod Wigan og Villa. De ser gode ud P.T., men hvad hjælper det at se god ud i november? Der er et halvt år tilbage af sæsonen, og de har endnu ikke haft en af de rigtigt svære kampe endnu, måske bortset fra kampen på Villa Park, som de så også tabte. Ellers har de haft os, Liverpool og Spurs hjemme.
Jeg har sgu været United-fan for længe, til at smide håndklædet i ringen allerede nu. Ikke for at lave en direkte sammenligning, men da Newcastle havde et forspring på 10-12 point ved juletid 1995, og spillede noget af det bedste fodbold, et engelsk hold har spillet i nyere tid, der var lyset sådan set slukket, men det blev tændt igen, og vi løb med titlen. Arsenal havde også et kæmpe forspring i løbet af 02/03 sæsonen, og det Arsenal-hold var satme godt, men vi stod alligevel med titlen i maj.
Jeg har set Chelsea i en mere frygtindgydende stand, end de er p.t.
Under Mourinho var de altædende, og der havde de uden tvivl hentet 4-6 point mod Wigan og Villa. De ser gode ud P.T., men hvad hjælper det at se god ud i november? Der er et halvt år tilbage af sæsonen, og de har endnu ikke haft en af de rigtigt svære kampe endnu, måske bortset fra kampen på Villa Park, som de så også tabte. Ellers har de haft os, Liverpool og Spurs hjemme.
Jeg har sgu været United-fan for længe, til at smide håndklædet i ringen allerede nu. Ikke for at lave en direkte sammenligning, men da Newcastle havde et forspring på 10-12 point ved juletid 1995, og spillede noget af det bedste fodbold, et engelsk hold har spillet i nyere tid, der var lyset sådan set slukket, men det blev tændt igen, og vi løb med titlen. Arsenal havde også et kæmpe forspring i løbet af 02/03 sæsonen, og det Arsenal-hold var satme godt, men vi stod alligevel med titlen i maj.
Skal det forståes sådan at du mener det er sværere at spille på Villa Park, end det er at spille hjemme mod os, Liverpool og Spurs? For så er jeg uenig. Jeg tror Chelsea til hver en tid vil foretrække at spille mod Villa på udebane end at spille mod os på broen..
Men ellers er jeg enig med dig. Hvis de tre forgangne sæsoner har lært os noget, så må det da være at man ikke skal opgive mesterskabet.. Og uden at vide det, vil jeg da næsten tro at vi har fået den bedste sæsonstart i fire år?
Jeg mener også, at United skal købe en angriber, der kan score en masse mål... Men synes, at det lige pludseligt er et stort tal af medlemmerne her, der lige pludselig mener, at United aldrig vinder noget igen og skal købe 5 af de 10 bedste spillere i verden... Det var kun det jeg mente med min bemærkning...
Ok. Så langt er vi enige. VI skal have en angriber, som vil give rooney den frie rolle, som jeg mener har været den bedste for ham tidligere.
Mener vi har set den bedste rooney sammen med enten ruud eller saha. Nu er det ikke for at klandre rooney, for han har så rigeligt været vores bedste i denne sæson, men alt for meget hviler på ham.
United DK
09-11-2009, 16:37
Skal det forståes sådan at du mener det er sværere at spille på Villa Park, end det er at spille hjemme mod os, Liverpool og Spurs? For så er jeg uenig. Jeg tror Chelsea til hver en tid vil foretrække at spille mod Villa på udebane end at spille mod os på broen..
Ja på papiret vil de nok, men deres hjemmebanestatistik in mente, samt det at Villa på udebane er en svær kamp, så vil jeg faktisk mene, at gårsdagens kamp var "nemmere".
Ok. Så langt er vi enige. VI skal have en angriber, som vil give rooney den frie rolle, som jeg mener har været den bedste for ham tidligere.
Mener vi har set den bedste rooney sammen med enten ruud eller saha. Nu er det ikke for at klandre rooney, for han har så rigeligt været vores bedste i denne sæson, men alt for meget hviler på ham.
Vi har et gudehold, og en masse unge gudespillere på vej.
Glæder mig især til at se mere til Oberban.
Men ju, en angriber mere vil gøre godt.
Thomas Hansen
09-11-2009, 18:42
Nå synes bare det er mærkeligt som fan af en klub , kun at kunne se det negative og aldrig glæde sig over noget som helst, men sådan er vi jo så forskellige. Og det var nu iøvrigt ikke tiltænkt nogen betstemt person herinde, da vi jo lever i et frit land...
Enig, men med købet af Berbatov troede vi i sin tid, at det var den angriber, der gjorde Rooney bedre. Jeg synes ikke, at Berbatov har gjort det dårligt, men hans og Rooneys sammarbejde fungerer ikke optimalt. Og man smider ikke bare en 300 mio kr. mand på porten efter 2 sæsoner, når han faktisk gør det udemærket.
SantasLittleHelper
10-11-2009, 09:51
Mine tanker går til Drogba. Det var tydeligt, at det gjorde meget ondt. Han fik jo decideret kramper. Hvorfor skal det bare altid gå udover ham?
Bare fordi han er en idiot betyder det jo ikke, at han er berettiget til at blive sparket i brystet. Lad mig være ærlig og sige, at jeg nærmest jublede da jeg så at han sparkede ham (jeg lo i hvert fald længe og hånligt), mens alt i mig skreg til himlen om at det var forkert, og at Evans naturligvis skal have karantæne - en lang en oven i købet. Måske er det bare os fans' naive retfærdiggørelse af noget der tydeligvis er forkert. Bare se Cantona. Man må sgu da ikke sparke folk i brystet, uanset hvor stort et røvhul han så end må være.
Enig, men med købet af Berbatov troede vi i sin tid, at det var den angriber, der gjorde Rooney bedre. Jeg synes ikke, at Berbatov har gjort det dårligt, men hans og Rooneys sammarbejde fungerer ikke optimalt. Og man smider ikke bare en 300 mio kr. mand på porten efter 2 sæsoner, når han faktisk gør det udemærket.
Man smed da en vis 300 mio kr mand på porten i 2003 ,efter kun 2 sæsonger. Juan Seba Verón ,som heller ikke var den dårligeste United spiller til dags dato. Berbatov er god og har gjort det rimelig godt denne sæsongen ,men så heller ikke mere. Han har stadig den kedelige attitude ,med udslående arme og hængende hoved...
United mangler en Torres-Drogba-Henry-Eto'o type. En angriber som kan splitte Liverpool,Chelsea og Arsenal forsvaret ad hver gang vi spiller mod dem. United er simpelthen for dårlige i udekampene mod Big 4. Det er bare ikke godt nok ,at vi havde alt spillet og chancer på Anfield og Stamford ,da vi taber. United har ikke vundet på Stamford i nær 7-8 år ,på Emirates har United aldrig vundet (vi taler PL kampe) ,det vil sige vi skal tilbage til 2005 på Highbury da vi sidst vandt en udekamp i PL mod Arsenal ,og så skal vi tilbage til 2007 da vi sidst vant på Anfield.
Alt for mange af disse kampe er tabte. Og så skal vi bare sidde glade og høre på hvor meget mere spil vi havde og bla bla bla.
Nei vi har brug en angriber som kan omdirigere disse chancer til mål.
Og ikke være så generte ,specielt i udekampene mod Big 4.
Jeg ved ikke om denne spiller findes ,men et godt gæt kunne være Sergio Augeiro ,som scorer normalt mod de store ,Real M ,Barcelona og enda Chelsea :)
United ER blevet meget svagere ,siden Ronaldo forlod os. Men hvorfor skulle de ikke det. Han er jo verdens bedste fodboldspiller ,som er støbt af verdens bedste manager ,SAF.
Hvis nu Berba bliver solgt ,håber jeg personligt at Berba pakker Nani med i kufferten...(Ups ,det sagde jeg ikke) :)))))))))))))
UNITED FOREVER and EVER...
Stuhrdrengen
10-11-2009, 11:07
Vedrørende Indkasts syn på vores kamp!
Vi kan jo ikke gøre for, at den kære Torsten Brix, som er sitets ejer og artiklens journalist, er Arsenal-fan, og fem point i deres verden er jo en kulmination på verdens undergang og dårlig sæson, selvom der resterer 26 runder endnu. Man fristes til at spørge, om denne engang har været scouser-fan?
Jeg forstår ikke hvorfor I ikke har boykottet indkast.dk, hvis artikler for det første er på laveste niveau. Derudover er deres sider så farvede, at jeg hellere ville læse en objektiv debat herinde eller på et andet fan debatforum, frem for at læse deres artikler. Problemet med internettet er jo netop at alle kan udgive sig for værende saglige og journalister, men her har vi altså at gøre med en af de mest useriøse af slagsen.
Torsten Brix er så nuser!! Man burde lave et "Best of Indkast.dk". Der en masse gyldne "artikler" på det site. Bare læs hans kampreferat af Liverpool kampen. :D
http://indkast.dk/index.php?nyhed=59410
Men men men...
:lolol:
Man smed da en vis 300 mio kr mand på porten i 2003 ,efter kun 2 sæsonger. Juan Seba Verón ,som heller ikke var den dårligeste United spiller til dags dato. Berbatov er god og har gjort det rimelig godt denne sæsongen ,men så heller ikke mere. Han har stadig den kedelige attitude ,med udslående arme og hængende hoved...
Det er rigtig nok, men vi fik 15 mio £ for ham og det var for en spiller, der ikke startede inde og var i starten af nær de 30 år så vidt jeg husker. Og nej Veron slog ikke igennem. Han havde sine øjeblikke, men alt i alt var der langt mellem snapsene og Keane-Butt-Scholes fungerede bedst i de sæsoner der.
Fletcherfan
11-11-2009, 14:40
Men Veron viste i sine to år klare forbedringer og derudover var han altså rigtig god... Uniteds niveau var altså lidt højere på det tidspunkt...
Og jeg synes ikke, at Berba har vist klare forbedringer... Og måske han ikke har været så dårlig som jeg synes, men bedre end ok har han altså ikke været, og det er ikke godt nok...
Men Veron viste i sine to år klare forbedringer og derudover var han altså rigtig god... Uniteds niveau var altså lidt højere på det tidspunkt...
Og jeg synes ikke, at Berba har vist klare forbedringer... Og måske han ikke har været så dårlig som jeg synes, men bedre end ok har han altså ikke været, og det er ikke godt nok...
Jeg vil nu ikke sige, at vores niveau var højere. Da slet ikke i 2001/2002 sæsonen, men det var nu især også forsvaret, der sejlede. Det blev bedre i 2002/2003, hvor vi blev mestre, men jeg synes som sådan ikke at vores niveau var højere eller lavere end i dag.
@Mufufu
Jeg ved nu snart ikke mht. Drogbas efterfølgende reaktion. Det virker sku som om han virkelig har fået et spasmenervrebrud. Lærte om det i førstehjælp idag.
Evans har jern knubber på, og han rammer ham altså lige omkring solar pleksus. Og efter hva jeg har hørt er det et rigtig farligt sted. Tror bare ikke det var så alvorligt, at Drogba var reelt i fare. Men det ikke ens betydende med han filmer..
@Mufufu
Jeg ved nu snart ikke mht. Drogbas efterfølgende reaktion. Det virker sku som om han virkelig har fået et spasmenervrebrud. Lærte om det i førstehjælp idag.
Evans har jern knubber på, og han rammer ham altså lige omkring solar pleksus. Og efter hva jeg har hørt er det et rigtig farligt sted. Tror bare ikke det var så alvorligt, at Drogba var reelt i fare. Men det ikke ens betydende med han filmer..
Ja det gjorde nok en god omgang med nas. Men tror helt bestemt han gør et størere nummer ud af det. Vi har jo set det hos ham før. Han bliver ramt på brystet, og det mener jeg ikke kan udløse spasmer. Af hvad jeg har lært, sidder de størere nerver (de centrale nervesystem) i ryggen, og nakken.
ved ikke om et stød på solar pleksus kunne skylde, det han foretager sig, men i det at det er drogba, så tror jeg det ikke :) Plus hvis han endelig reelt fik sådanne nogle spasmer, så tror jeg ikke han ville være frisk til at brokke sig til dommeren nogenlund efter.
Hvem har sat han skal smides på porten?
Fodbold er en sport med konkurrence. Hvilket berba intet har af, og derfor er sikker på sin plads.
Kunne jo være det ville hjælpe på hans præstationer, hvis der kom én der kunne puste ham lidt i nakken.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.