Se fuld version : CC: Barnsley - Manchester United
http://turningimages.co.uk/images/BARNSLEY%20FC%20LOGO%202.jpg Barnsley - Manchester United http://www.bold.dk/billeder/art4933.gif
Carling Cup 4. runde | Tirsdag, 27. oktober 2009, 20:45 | Oakwell
Optakt
Nedtrykte Manchester United skal forsøge at få genoprejsning tirsdag aften i Carling Cuppen efter nederlaget til Liverpool.
Carling Cuppens fjerde runde byder på et slag mellem et kriseramt Championship-mandskab og et bedrøvet Premier League-mandskab. Barnsley kæmper for overlevelse i bunden af Englands næstbedste række, mens United netop har måttet slippe førstepladsen i Englands bedste række.
Barnsley har netop ansat Sir Alex Fergusons redningsmand, Mark Robins, som træner, og denne har fået en udmærket start bag roret. Mark Robins scorede et livsvigtigt mål for Manchester United for snart 20 år siden mod Nottingham Forest i en FA Cup-kamp, der efter alt at dømme reddede Fergusons videre færd i klubben, da hans stilling på daværende tidspunkt var i fare. Robins imponerede som Rotherham-cheftræner, og har taget den positive fremgang med sig til Barnsley, der har oplevet succes siden han tog over.
Barnsley har slået Lincoln 1-0, Reading 2-1 og Burnley 3-2 på deres færd til fjerde runde. Manchester United kom først ind i tredje runde, hvor det blev til en 1-0-sejr over Wolves. De forsvarende ligacup-mestre har ikke mødt Barnsley i over 10 år, og aldrig i ligacuppen før. United har vundet 21 af de 37 kampe de har mødtes, og fem gang er det blevet til nederlag.
Sir Alex Ferguson forventes at stille med et helt andet hold end det som tabte til Liverpool. Danny Welbeck forventes at spille en rolle fra start, mens Darren Fletcher muligvis også vil blive kastet i spil. Michael Owen, Gary Neville og Wes Brown kan udgøre den mere rutinerede del af holdet, der vil indeholde mange unge navne som sædvanligt i Carling Cuppen. Kuszczak og Foster skal kæmpe om målmandsposten.
Skribentens bud på kampens udfald
Barnsley har ikke andet end Carling Cuppen at spille for i denne sæson, hvorfor United skal passe på med at tage for let på opgaven. Jeg tror dog på talenterne, og siger 2-0 til United.
Mulig startopstilling
Foster
Neville – Brown – Evans – Fabio
Welbeck - Fletcher – Gibson – Nani
Macheda – Owen
Uniteds trup
Kuszczak, Foster, De Laet, Neville, Brown, J Evans, Dudgeon, Fabio, Rafael, Tosic, Gibson, C Evans, Eikrem, Carrick, Fletcher, Scholes, Valencia, Nani, Owen, Welbeck, Macheda, King.
Seneste kampe
Indbyrdes
10/05-1998 Barnsley 0 - 2 United
25/02-1998 Barnsley 3 - 2 United
15/02-1998 United 1 - 1 Barnsley
25/10-1997 United 7 - 0 Barnsley
15/02-1964 Barnsley 0 - 4 United
Manchester United
25/10-2009 Liverpool 2 – 0 United
21/10-2009 CSKA Moskva 0 – 1 United
17/10-2009 United 2 – 1 Bolton
03/10-2009 United 2 – 2 Sunderland
30/09-2009 United 2 – 1 Wolfsburg
Barnsley
24/10-2009 Barnsley 2 – 3 Bristol City
20/10-2009 Nottingham Forest 1 – 0 Barnsley
17/10-2009 Doncaster 0 – 1 Barnsley
03/10-2009 Barnsley 2 – 1 Ipswich
29/09-2009 Barnsley 3 – 1 West Bromwich
Historie
Kampe: 37
United-sejre: 21
Barnsley-sejre: 5
Uafgjorte: 11
Odds
Barnsley: 6.84
Uafgjort: 4.05
United: 1.45
Tv
20:45 Canal+ Sport 2
20:45 Canal 9
Skader
Manchester United
P Ji-Sung Knee Injury 31st Oct 09
O Hargreaves Jumpers Knee 8th Nov 09
Madsens Corner
Manchester United har mødt Barnsley 37 gange i en liga eller pokal kampe. Det er blevet til 21 sejre 11 kampe er endt uafgjort og det er blevet til 5 nederlag. Målscoren er 74-27.
Manchester United har købt følgende spillere fra Barnsley:
William Hunter, George Stacey, Tommy Taylor, George Travers, George Wall
Barnsley har købt følgende spillede fra Manchester United:
*Colin Brookes, *Wayne Bullimore, Deiniol Graham, *Oscar Hold, Samuel Johnson, Frank Pepper, *Andy Rammell, Harry Topping
Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Frank Barson, Clayton Blackmore, Jack Breedon, Jimmy Dyer, *Paul Heckingbottom, Ernie Hine, John McCartney, Dick Pegg, Elijah Round, Ray Wood, *Jon Macken og *Luke Steele
Lån John Curtis, Danny Nardiello, Neil Whitworth
Viv Anderson (1993-1994), Andy Ritchie (2005-2006) og Mark Robins (fra 2009) har været manager for Barnsley.
*=ingen kampe på førsteholdet
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
12 11 1898 Barnsley 0-0 - LIGA 5,000
4 4 1899 Barnsley - 2-0 LIGA 4,000 Lee2
11 11 1899 Barnsley - 0-0 LIGA 3,000
17 3 1900 Barnsley 3-0 - LIGA 6,000 CassidyJ2 LeighTh1
13 3 1901 Barnsley 1-0 - LIGA 6,000 LeighTh1
9 4 1901 Barnsley - 2-6 LIGA 3,000 JacksonW1 MorganB1
23 11 1901 Barnsley 1-0 - LIGA 4,000 GriffithsW1
22 3 1902 Barnsley - 2-3 LIGA 2,500 Cartwright1 Higson1
27 12 1902 Barnsley 2-1 - LIGA 9,000 Lappin1 Peddie1
25 4 1903 Barnsley - 0-0 LIGA 2,000
10 10 1903 Barnsley 4-0 - LIGA 20,000 GriffithsW1 PeggE2 RobertsonS1
5 4 1904 Barnsley - 2-0 LIGA 5,000 Grassam1 SchofieldAJ1
29 10 1904 Barnsley 4-0 - LIGA 15,000 Allan1 DownieA1 Peddie1 SchofieldAJ1
25 2 1905 Barnsley - 0-0 LIGA 5,000
25 11 1905 Barnsley - 3-0 LIGA 3,000 Silto1OG Beddow1 Picken1
31 3 1906 Barnsley 5-1 - LIGA 15,000 Bell1 Picken1 Sagar3
1 1 1923 Barnsley 1-0 - LIGA 29,000 Lochhead1
28 4 1923 Barnsley - 2-2 LIGA 8,000 Lochhead1 SpenceJ1
25 12 1923 Barnsley 1-2 - LIGA 34,000 Grimwood1
26 12 1923 Barnsley - 0-1 LIGA 12,000
8 9 1924 Barnsley 1-0 - LIGA 9,500 Henderson1
2 5 1925 Barnsley - 0-0 LIGA 11,250
17 10 1931 Barnsley - 0-0 LIGA 4,052
27 2 1932 Barnsley 3-0 - LIGA 18,223 Gallimore1 Hopkinson2
8 9 1934 Barnsley 4-1 - LIGA 22,315 Mutch3 Manley1
19 1 1935 Barnsley - 2-0 LIGA 10,177 BryantB1 JonesTJ1
26 12 1935 Barnsley 1-1 - LIGA 20,993 Mutch1
1 1 1936 Barnsley - 3-0 LIGA 20,957 Gardner1 Mutch1 Manley1
11 9 1937 Barnsley 4-1 - LIGA 22,394 Bamford3 Manley1
22 1 1938 Barnsley - 2-2 FAC R4 35,549 Baird1 Carey1
26 1 1938 Barnsley 1-0 - FAC R4 33,601 Baird1
2 2 1938 Barnsley - 2-2 LIGA 7,859 SmithJ1 RowleyJ1
15 2 1964 Barnsley - 4-0 FAC R5 38,076 Best1 LawD2 Herd1
25 10 1997 Barnsley 7-0 - LIGA 55,142 Cole3 Giggs2 Scholes1 Poborsky1
15 2 1998 Barnsley 1-1 - FAC R5 54,700 Sheringham1
25 2 1998 Barnsley - 2-3 FAC R5 18,655 Sheringham1 Cole1
10 5 1998 Barnsley - 2-0 LIGA 18,694 Cole1 Sheringham1
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 18 14 3 1 44- 8 379,868
UDE 19 7 8 4 30- 19 212,769
ialt 37 21 11 5 74- 27 592,637
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
Foster
De Laet - Brown - Vidic - Fabio
Obertan - Gibson - Anderson - Tosic
Welbeck - Macheda
Not gonna happen though...
Det kunne være fint med en sejr, så vores bænkevarmere kunne få mere spilletid.
United DK
26-10-2009, 17:27
Kuszczak
Brown - Vidic - Evans - Fabio
Nani - Fletcher - Gibson - Obertan
Welbeck - Owen
Man ved jo aldrig rigtig hvad man skal forvente i de her Liga Cup-kampe, men vi må alt andet lige være favoritter, og jeg forventer da også en sejr.
Martinsen
26-10-2009, 17:50
Håber:
Foster
Rafael-Brown-Evans-Fabio
Obertan-Gibson-Anderson-Tosic
Wellbeck-Macheda
Tror:
Foster
Neville-Brown-Vidic-Fabio
Wellbeck-Gibson-Anderson-Nani
Macheda-Owen
Uanset hvilken opstilling det bliver vinder vi dog. 2-0 er mit bud Wellbeck og Owen scorer.
Barnsley bliver ikke nemt. For to år siden slog de jo både Liverpool og Chelsea ud af Fa Cuppen, så de er et rigtig "Cup killers" hold. Og med vores unge og urutinerede drenge, kan der vente en svær opgave på et tætpakket stadion. Vores unge drenge krydret med lidt rutineret bør dog være i stand til at slå et 1. divisions hold, der er rimelig langt nede i tabellen. På papiret ihvertfald. Mit bud er en 1-1 kamp og så vinder vi i forlænget spilletid.
TK
Rafael - Brown - Evans - Fabio
Obertan - Anderson - Gibson - Nani
Owen - Welbeck
God kamp :)
Opstillingen er næsten umulig at gætte til denne kamp. Jeg tror på en smal 2-1 sejr til United, der sikkert stiller med et reservespækket mandskab imod et topmotiveret hold.
MartinKjaer
26-10-2009, 19:51
Jeg håber:
Foster
Rafael - Brown - Evans - Fabio
Welbeck - Fletcher – Gibson – Tosic
Macheda – Owen
Og 3-0 til os.
håber at se obertan imorgen, men er han med i truppen?
Helt utroligt var det, at Gibson faktisk imponerede mig i sidste CC kamp.
Foster
Rafael-Brown-Evans-Fabio
Obertan-Gibson-Anderson-Nani
Welbeck-Owen
Håber allermest på at Nani, Obertan, Tosic, De Laet, og vel også Joshua King får spilletid. Vi skal ikke undervurdere Barnsley, men som vi så sidst, klarede vi den egentlig udemærket med reserver. Vi bør dog nok træde varsomt og have et par esser klar på bænken til at blive sendt på banen. Det mest ærgeligt ville næsten være, hvis vi fremover ikke har nogen Carling Cup kampe at spille de unge ind på holdet i.
Tror på en 0-1
håber at se obertan imorgen, men er han med i truppen?
Jep, Ferguson har udtalt (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6641877) at han får spilletid imorgen.
Don Kafai
26-10-2009, 20:23
Se omkring 2:24 i denne video:
ksY9Pll3gDM
Ku det være en Foster laver sådan en i morgen? :D
Ej det var nu heller ikke for at håne ham, det fortjener han ikke, jeg kan bare ikke lade være med at tænke på den der kamp, hver gang jeg hører Barnsley!
Tjek i øvrigt samme video omkring 0:58... Taibi :).
... Og Barthez er også med iblandt!
Men omkring kampen, så håber jeg at se Obertan spille 90 mins så vi kan få ham igang. Hvad med en Hargreaves, kunne han ikke få et kvarter eller lign?
Det er trist, men tror glæden for mig til Liga Cuppen er, at få gang i disse spillere, og det er nok vigtigere end selve resultatet.
Jep, Ferguson har udtalt (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6641877) at han får spilletid imorgen.
Klasse:) Glæder mig virkelig til at se ham i action. Tror han bliver en succes.
men king bliver også spændende at se:)
Jeg tror på en 0-3 sejr. Var faktisk meget imponeret sidste gang, og det var mod et pl hold, og med 10 mand det meste af kampen
Foster
Rafael-Brown-Evans-Fabio
Obertan-Gibson-Anderson-Nani
Welbeck-Owen
Målscore
Owen*1
Obertan*1
Gibson*1
Manchester United
26-10-2009, 23:39
Fedt at obertan får spilletid :)
Skyder på 3-1 til os. Obertan x2 og Owen x1:)
Foster
De Laet Brown Evans Fabio
Tosic Gibson Anderson Obertan
Welbeck Owen
Håber at se følgende opstilling:
Foster
Rafael – Brown – Evans – Fabio
Tosic - Fletcher – Gibson(Anderson) – Nani
Welbeck – Owen
Ved ikk om Anderson er med i truppen.
Så kan SAF passende skifte Macheda og Obertan ind :)
Lige en update til Zhaban: Kampen vises også på Canal 9, tror der er flere som har den kanal på tv'et ;)
Lige en update til Zhaban: Kampen vises også på Canal 9, tror der er flere som har den kanal på tv'et ;)
Det gør den sørme da ogs - tak for info! :)
Og har man heller ikke Canal 9, kan man igen oprette en bruger på bet365.com og se den gratis i udmærket kvalitet over nettet.
Det gør den sørme da ogs - tak for info! :)
Og har man heller ikke Canal 9, kan man igen oprette en bruger på bet365.com og se den gratis i udmærket kvalitet over nettet.
Man kan også købe den her (http://www.csports.dk/player.aspx?game=61171&lineup=565&referrer=FIRST_PAGE_DK) for 79,- kr. Det gjorde jeg sidst, og kvaliteten er en del bedre end på bet365.com.
EDIT: Man kan også se den i fuld skærm. Det lykkedes mig aldrig på bet365.
Hvor er det vigtigt med en midtugekamp.. Ligemeget, om det kun er CC.. Det er bold! Og det er vores bold!
4-0 :trophy:
Wow! Skal vi allerede spille bold igen!! Havde jeg overset!! Vi skal vinde den her kamp, ellers er vores sæson definitivt over!
ÅRETS KAMP!
Smaakage
27-10-2009, 12:58
Wow! Skal vi allerede spille bold igen!! Havde jeg overset!! Vi skal vinde den her kamp, ellers er vores sæson definitivt over!
ÅRETS KAMP!
Taber vi denne her, så er vi ude af titelræset om PL!
theManUtdfan
27-10-2009, 14:01
Taber vi denne her, så er vi ude af titelræset om PL!
Håber du har brugt en god potion ironi der da det er carling cup vi spiller :Smackden: :devill:
Håber du har brugt en god potion ironi der da det er carling cup vi spiller :Smackden: :devill:
Hvis du ser indlægget før ham, kan du se, at der nok er et lille hint af ironi.. :P
Glæder mig til at se kampen og nogle af vores forhåbentlig kommende stjerner. Især Obertan og King
Har virkelig svært ved at se det had der er omkring Tosic.. Er han bare stinkenede dårlig? Synes da han gør det fint det jeg har set/læst. Gad godt SAF ville komme med en udtalelse omkring ham og hvis der er en/nogen der ligger inde med et link så hit me! :)
Barnsleys forventede startopstilling. Der bliver gensyn med to gamle United-spillere - Luke Steele og Jon Macken.
Goalkeeper: Luke Steele
Luke should retain his place as the number one shot stopper at the club.
Defender: Bobby Hassell
Returning from injury, Barnsley`s player of the season could have made Saturday`s game but was rested for tomorrow.
Defender: Darren Moore
Despite the slip that led to Bristol City`s first goal on Saturday, Darren has been a rock for Barnsley and although his skills are best used against long ball football, he should continue at centre back.
Defender: Stephen Foster
Club captain Foster will undoubtedly feature.
Defender: Rob Kozluk
Rob has a chance to win back his place in the side regularly here after being muscled out by the lads on loan from Stoke, who are cup tied.
Midfielder: Adam Hammill
Joint top scorer Adam will be one ofour biggest threats against Man Utd with goals and assists.
Midfielder: Hugo Colace
If anyone is going to keep the Man United midfield quiet, Hugo will be our best option.
Midfielder: Emil Hallfredsson
Emil is one of the most direct midfielders Barnsley have had in recent years and his dribbling could open up the United defence. He can also shoot from distance.
Midfielder: Anderson Da Silva
Our very own Brazillian, Anderson is the touch of class we need in the middle of the park to put a foot on the ball and pick out the right pass at the right time.
Striker: Jon Macken
Jon will be hungry for goals against his old team and his footballing brain will be one of our biggest assets.
Striker: Iain Hume
Humey`s getting back to full fitness and what he lacks in stature, he more than makes up for with his set pieces. He is possibly our greatest threat with his pin point corners. He`s come close twice in recent weeks hitting the bar a couple of times from free-kicks.
Sub 1: David Preece
Sub 2: Daniel Bogdanovic
Sub 3: Jacob Butterfield
Sub 4: O`Neil Thompson
Sub 5: Jamal Campbell-Ryce
Sub 6: Martin Devaney
Sub 7: Julian Gray
Cookie er aldrig ironisk, men altid 100 % erotisk!!
Kasper United
27-10-2009, 16:00
Håber virkelig at se Obertan på banen i aften..
Håber på et mål og en god kamp, men det bliver trods alt hans første kamp på første holdet :)
En sikker sejr til United med en masse unge på banen, og selvfølgelig et par mål fra dem :)
0-3 :devilll:
henning_b_j
27-10-2009, 16:14
håber også at se Hr. Obertan men han står da ikke til at være i truppen til dagens kamp!?!?:confused:
håber også at se Hr. Obertan men han står da ikke til at være i truppen til dagens kamp!?!?:confused:
Det er ikke en officiel trup.
Ifølge dette link (http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6641877) starter han i aften.
Fergie har udtalt, at det i aften eren perfekt anledning til at give Obertan debut, så derfor må vi regne med, at han starter inde. Trupperne der bliver lavet, er meget tit forkerte. Eller de har småfejl, og derfor skal man ikke altid tage dem for gode varer.
henning_b_j
27-10-2009, 17:10
okay jamen så ender det nok med han starter inde.:devill:
Elrantiri
27-10-2009, 18:51
Fergie har udtalt, at det i aften eren perfekt anledning til at give Obertan debut, så derfor må vi regne med, at han starter inde. Trupperne der bliver lavet, er meget tit forkerte. Eller de har småfejl, og derfor skal man ikke altid tage dem for gode varer.
En debut er ikke ensbetydende med at starte inde. Men mon ikke man ser ham før eller senere i aften.
Håber at se følgende opstilling:
Foster
Rafael – Brown – Evans – Fabio
Tosic - Fletcher – Gibson(Anderson) – Nani
Welbeck – Owen
Smukt hold. Tror faktisk den ville have vundet mod Scumpool :)
btw, er Rafael, Fabio og Fletcher ikke skadet ?
Disse kampe her skal give vores umodne spillere hår på brystet og give spillerne med splinter i røven spilletid, så de muligvis kan vise sig foran Mr. Ferguson, at holdet i søndags var en fejltagelse af Ferguson. ^o)
Jeg forventer spillere som Owen, Fabio, Evans, Foster, Anderson, Nani får spilletid. Jeg håber ligeså, at Obertan får spilletid, så han kan få den debut, jeg sukker efter. Jeg håber, han bliver vores nye offensive stjerner om nogle få år, og en god debut vil give ham den fornødne selvtillid til at starte godt, så vi ikke får en ny Nani i klubben, der stadig mangler sit gennembrud.
Foster
Neville - Brown - Evans - Fabio
Nani - Gibson - Anderson - Obertan
Welbeck - Owen
Ovenstående holdopstilling er mit foretrukne. Obertan er mit eneste spørgsmålstegn, for jeg ved ikke, hvordan hans nuværende kondition er til at starte inde. Hvis ikke - så håber jeg, at Ferguson snart giver Tosic chancen.
Faktisk giver ovenstående hold mig et smil på læben. Hvis vi ser bort fra Neville og Owen, så har vi på papiret et forholdsvis stærkt hold, som kun kan udvikle sig. Og her mangler der også Diouf, Cathcart og Ljajic som muligvis kan tages i betragtning, men jeg har ikke den helt store kendskab til Cathcart og Diouf. Men det er bare en sjov tanke at tænke på, at vi ikke er tvunget til at købe nye spillere, når vi skal stable et nyt hold sammen (Læs: Real og Chelsea). Fremtiden ser lys ud. Så er vores næste problem at sparke det der tilbageholdende fodboldfilosofi, vi er ved at få igangsat hos alle spillerne, ud af klubben, så jeg kan nyde holdet igen.
Gæt: 2-0 til os. Obertan gør det sammen med Anderson.
Smukt hold. Tror faktisk den ville have vundet mod Scumpool :)
btw, er Rafael, Fabio og Fletcher ikke skadet ?
Ja det tror jeg næsten også ;) Nej, de skulle alle være klar til i aften..
Ved ikk om denne opstilling holder(taget fra livegoals.com)
T. Kuszczak
Neville - J. Evans - W. Brown - F. Silva
Nani M. - Carrick - P. Scholes - G. Obertan
M. Owen - D. Welbeck
Men kan se nu at andre sites er rygende uenige!
Foster
Neville
Brown
Evans
Fabio
Rafael
Anderson
Welbeck
Obertan
Macheda
Owen
EDIT: Hvem skal spille ved siden af Anderson? Det skulle ikke undre mig, om Ferguson havde lagt Neville der.
Er sindsygt spændt på at se hvad fergie har tænkt sig, det der er i mine øjne en meget offensiv og dynamisk opstilling:P
Muligvis det mest offensive hold, jeg har set meget meget længe. Bliver sjovt at se. Især med Obertan og Rafael. Tror det kommer til at blive meget målrigt i dag. Sjovt hvis vi får to brødrepar på banen på samme tid.
For mig ligner det, at vi stiller sådan her op med de navne, der kommer op der.
Foster
Anderson
Rafael - Welbeck
Obertan
Macheda - Owen
Altså en diamant på midten. Det er godt nok offensivt. Er du så færdig?!
spændende opstilling. Det ser ud til rafael skal spille centralt
SantasLittleHelper
27-10-2009, 20:20
For mig ligner det, at vi stiller sådan her op med de navne, der kommer op der.
Foster
Anderson
Rafael - Welbeck
Obertan
Macheda - Owen
Altså en diamant på midten. Det er godt nok offensivt. Er du så færdig?!
Jeg trykker lige på Enig-knappen. God kamp alle.
Fletcherfan
27-10-2009, 20:21
Muligvis det mest offensive hold, jeg har set meget meget længe. Bliver sjovt at se. Især med Obertan og Rafael. Tror det kommer til at blive meget målrigt i dag. Sjovt hvis vi får to brødrepar på banen på samme tid.
hvilke to par er der tale om? Fabio er ikke med.
hvilke to par er der tale om? Fabio er ikke med.
Fabio er da med..?
Umiddelbart tror jeg på en flad midtbane med Anderson og Obertan i midten. Jeg mindes at have læst at Obertan faktisk er helt habil centralt, så mon ikke Rafael ryger på højre fløj?
Jo begge brødre starter inde.
Martinsen
27-10-2009, 20:27
Det var sku da en mærkelig opstilling:lolol: Og vi har absolut ingen rutinerede kræfter på bænken der kan vende opgøret. Så Fergie sætter lid til de unge drenge, det er sku herligt. Håber Joshua King kommer ind i løbet af kampen.
Som I andre siger, så er det en spændende opstilling, så jeg glæder mig til at se dem alle i aktion! Glæder mig til at se Obertan... Glæder mig også at se Foster gøre det godt på stregen, forhåbentlig...
Parkohargo
27-10-2009, 20:40
Lækker opstilling hvis det altså passer:) Vi SKAL simpelthen vinde og få noget selvtillid tilbage. go kamp!
Fabio er da med..?
Umiddelbart tror jeg på en flad midtbane med Anderson og Obertan i midten. Jeg mindes at have læst at Obertan faktisk er helt habil centralt, så mon ikke Rafael ryger på højre fløj?
Jeg er en af dem, der har fulgt Obertan siden han fik debut, og jeg vidste det ikke engang. Det kan også skyldes, at han altid har været kant i de kampe, jeg har set ham. Men jeg tror, han vil gøre det godt. Obertan har - i modsætning til Ronaldo - et rigtigt godt øje for spillet. Og hvis han inde på midten kan udnytte det sammen med sin hurtighed, så kan Anderson og Obertan blive en fornøjelse i aften, da de begge er hurtige. :)
SpanGdix
27-10-2009, 20:45
Kan man se den LOVLIGT noget sted på nettet? Mindes jeg har set en kamp inde på bet42 på et tidspunkt?
Rafael på midten? Den havde jeg ikke lige frem set komme :b Sygt, hvis ham og Anderson gør det godt :)
Martinsen
27-10-2009, 20:46
Jeg håber lidt at se Wellbeck på toppen senere i kampen da det er der jeg synes han er bedst.
Hvorfor har Foster natkjole på? Den trøje går jo næsten ned til knæene...
Kan man se den LOVLIGT noget sted på nettet? Mindes jeg har set en kamp inde på bet42 på et tidspunkt?
Jeg ser den fra Bet365.com. Det eneste det kræver er at du laver dig en bruger. :)
red-ronaldo7
27-10-2009, 20:51
1-0 Welbeck SÅDAN!
Manchester United
Welbeck! :D
Jacob FG
Lækkert Danny :b
1-0! :D Så vigtigt.. Og godt mål af Welbeck!
Flax_Generous
27-10-2009, 20:53
Imponerende præstation af fansene indtil videre.
Fedt at kunne høre fansene så meget!
Derudover rigtig flot mål af Wellbeck. Virkerlig flot at se hvor let han holder sin markering væk fra sig.. Imponerende!
Fedt at kunne høre fansene så meget!
Derudover rigtig flot mål af Wellbeck. Virkerlig flot at se hvor let han holder sin markering væk fra sig.. Imponerende!
Jeg vil nærmere sige, at det er dårligt forsvarsspil?
Jacob FG
27-10-2009, 20:55
Wow ! Sikke en aflevering af Anderson! Det var jo i ren Scholes-klasse
......
Vanvittig bold fra Anderson!! Det kunne vi sgu godt ha brugt i søndags!
Martinsen
27-10-2009, 20:57
imponerende start af holdet og i særdeleshed Wellbeck! Fremragende
Elrantiri
27-10-2009, 20:57
Meyer jeg er 99% sikker på at det link ikke er lovligt, så fjern det.
Indtil videre har Macheda været lige så håbløs som jeg synes han er. Han er utrolig selvisk.
Opret en bruger på bet365.com, der kan du se kampen i god kvalitet plus andre kampe andre dage.. Du skal bare indbetale et vis beløb, som du så kan oddse for..
Jacob FG
27-10-2009, 21:03
Opret en bruger på bet365.com, der kan du se kampen i god kvalitet plus andre kampe andre dage.. Du skal bare indbetale et vis beløb, som du så kan oddse for..
Du behøver ikke engang indbetale noget beløb - det gjorde jeg i hvert fald ikke :)
Jacob FG
27-10-2009, 21:04
Selvom der ikke er spillet så lang tid, så synes jeg virkelig Obertan viser nogle gode takter! Han har nogle gode løb og en lækker boldbehandling..
Martinsen
27-10-2009, 21:05
Fremragende overblik af Owen! Synes sku vi har gjort lidt af et scoop der indtil videre! Han spiller sig stortset tættere på holdet for hver gang han spiller.
Selvom der ikke er spillet så lang tid, så synes jeg virkelig Obertan viser nogle gode takter! Han har nogle gode løb og en lækker boldbehandling..
Jeg synes han minder en del om Henry! Og ja, han har gjort det udemærket. Det samme har Rafael og Fabio. (jeg vil ikke udelukke én af de to, for man kan sgu ikke se forskel:D)
Kolorteman
27-10-2009, 21:09
shit Bogdanovic var tæt på der.. hehe
Du behøver ikke engang indbetale noget beløb - det gjorde jeg i hvert fald ikke :)
Det var lige godt satans.. Så indbetalte jeg 150,- og mistede dem alle igen ):
Er Tosic skadet ? Jeg forstår ikke at han aldrig spillet andet end reserveholdskampe .. Medmindre Ferguson ikke vil bruge ham som andet, men denne kamp ville da være ideal at få nogle minutter til Tosic i.
Thepostman
27-10-2009, 21:15
Til dem som ser den på bet365: Er billedet også meget lille ved jer, eller kan man godt gøre det større :)?
For s*tan det har presset på her de sidste 10min...
Jeg tror simpelthen aldrig nogensinde jeg bliver sikker når vi har Foster i målet.. Han har bare ikke den ro, en målmand gerne skal have.
Det er da muggen mås at du lige har mistet dem:)
Hvis du trykker på "live billeder" i topmenuen, bliver billedet lidt større. Du kan ikke få fuld skærm.
Du kan udbetale dem igen uden problemer! :b
Thepostman
27-10-2009, 21:18
Mange tak Tenshu :)
Det ser ud som om vi kunne løbe ind i et problem, grundet de mange små spillere vi har med i dag..
Rafael, Neville, Fabio, Anderson og Owen fylder nu engang ikke nær så meget i feltet Carrick, O'Shea, Fletch, Berba, Rio og Vidic plejer at gøre :)
Det ser ud som om vi kunne løbe ind i et problem, grundet de mange små spillere vi har med i dag..
Rafael, Neville, Fabio, Anderson og Owen fylder nu engang ikke nær så meget i feltet Carrick, O'Shea, Fletch, Berba, Rio og Vidic plejer at gøre :)
Barca havde i sidste sæson heller ikke særlige store spillere, men alligevel kørte de alle baglæns ud af banen med bukserne nede. Fysikken er ikke noget, hvis man har teknikken og fodboldståelsen. :)
Hvis du trykker på "live billeder" i topmenuen, bliver billedet lidt større. Du kan ikke få fuld skærm.
Nu ser jeg ikke kampen på bet365, men kan I ikke bare forstørre hele browservinduet? -altså ctrl++..
Kolorteman
27-10-2009, 21:26
Synes godt nok at Obertan ser god ud.. han virker som en ganske kløgtig og boldsikker spiller..
Nu ser jeg ikke kampen på bet365, men kan I ikke bare forstørre hele browservinduet? -altså ctrl++..
Nej, det virker ikke. Jeg har efterhånden prøvet alt ;)
Nej, men hvis man indkasserer et par kasser på standardsituationer pga. manglende hovedspil, så skal man score tilsvarende mange :)
Det er dog forhåbentligt nogle evner de "små" besidder, indtil videre har de set godt ud frem ad banen, men ikke så sikkert i de bagerste geleder.
Martinsen
27-10-2009, 21:27
Ved ikke om det er fordi det er hans debut, men jeg nyder virkelig at Obertan på trods af hans fremragende teknik ofte vælger den simple og mere effektive løsning. I stedet for en som nani som tit vælger den svære løsning. Han går virkelig godt med i spillet og slipper den hurtigt og går i en ny position. Fremragende debut så langt synes jeg, det lover virkelig godt. og jeg glæder mig til at se ham på PL niveau.
Næj, billedet forbliver det samme..
Du kan udbetale dem igen uden problemer! :b
Det bliver sgu nok lidt besværligt, nu hvor jeg har tabt dem :D
henning_b_j
27-10-2009, 21:28
Nej, det virker ikke. Jeg har efterhånden prøvet alt ;)
her det er det beste jeg kan finde...
Nej, men hvis man indkasserer et par kasser på standardsituationer pga. manglende hovedspil, så skal man score tilsvarende mange :)
Det er dog forhåbentligt nogle evner de "små" besidder, indtil videre har de set godt ud frem ad banen, men ikke så sikkert i de bagerste geleder.
Der har du ret, men det sjove er, at ved Barnsleys forsøg på stolpen var det Macheda der dækkede op. Han er jo omkring 1.85, og det skyldtes dårlig opdækning af Macheda og ikke pga. højde :)
@Henning_b_j
Jeg kan godt se kampen, men ikke i fuld skærm. I øvrigt får du snart en admin eller to på nakken, hvis du ikke fjerner linket, for det er vist ikke helt lovligt. Ved godt du linker, fordi du vil hjælpe (og tak for det :)), men det er ikke helt legalt.
Han har sku spillet godt obertan det lover godt.
Næj, billedet forbliver det samme..
Det bliver sgu nok lidt besværligt, nu hvor jeg har tabt dem :D
Hvad havde du spillet?
Gronkjor
27-10-2009, 21:33
Man kan se kampen i et lidt større format hvis man trykker "Live Billeder" øverst i menuen:)
Parkohargo
27-10-2009, 21:34
Damn.. er sku imponeret af Obertan. Han virker meget boldsikker og har gjort det rigtig godt.
Gabriel Obertan - The Upcoming Star.
Selvom vi har været lidt presset, synes jeg det har været en positiv halvleg. Det er selvfølgelig alt for tidligt at sige, men det skulle ikke undre mig hvis Sir Alex har gjort et scoop med Obertan. Han er jo lige så hurtig som Valencia, og han virker også meget sikker i sine driblinger, og de beslutninger han tager.
Desuden synes jeg efterhånden Anderson har fortjent en startplads på føsteholdet. Han styrer det det offensive spil fremragende. Gid han havde spillet i søndags..
Gabriel Obertan - The Upcoming Star.
Ja og hvis de kun har givet 3 millioner pund for ham så ser det sku godt ud.
Damn.. er sku imponeret af Obertan. Han virker meget boldsikker og har gjort det rigtig godt.
Stadig, han kan lære fra Welbeck i denne kamp - Fuck han spiller kanon. Giga meget Ronaldo over ham idag.,....
SantasLittleHelper
27-10-2009, 21:50
Puha da nogle cheerleaders :p
det burde vi investere noget mere i.
henning_b_j
27-10-2009, 21:51
@Henning_b_j
Jeg kan godt se kampen, men ikke i fuld skærm. I øvrigt får du snart en admin eller to på nakken, hvis du ikke fjerner linket, for det er vist ikke helt lovligt. Ved godt du linker, fordi du vil hjælpe (og tak for det :)), men det er ikke helt legalt.
okay det viste jeg ikke. men den er slette nu!:)
Martinsen
27-10-2009, 21:52
Puha en skidt afslutning af Owen. et sjældent syn
Thomas Hansen
27-10-2009, 21:53
Er der flere United fans på Barsnly hjemmebane end der er på Old Trafford???
Martinsen
27-10-2009, 21:54
Er der flere United fans på Barsnly hjemmebane end der er på Old Trafford???
Næ der er bare de samme 3000 der synger blandt 20000 i Barnsley som blandt 75000 på old trafford.:)
Tosic ind-Wellbeck ud skadet. Spændende med Tosic :)
Thomas Hansen
27-10-2009, 21:56
Ja det lyder satme godt ikk :trophy:
Lidt ærgerligt, at Welbeck bliver taget ud. Han har været aldeles fremragende. Men det bliver spændende at se Tosic.
Der var han tæt på at gøre god reklame for sig selv :D
Parkohargo
27-10-2009, 22:01
Tosic tæt på der..
Martinsen
27-10-2009, 22:01
Fremragende af Tosic både løbet og afslutningen! Meget ærgelig det ikke udmøntede sig i mål. Han har været et friskt indhop.
Ærgerligt, for det var fandme godt sparket af Tosic. Han kunne være et forbillede for vores langskudsskræmte centrale midtbanefolk.
Synes det er mærkeligt med foster.. Hver gang han modtager en aflevering i fødderne er jeg ved at skide i bukserne af skræk, når han derimod har bolden i hænderne kan han ramme alt uden nogen problemer, og han har flere gange vist hvor stærk han er når det kommer til at igangsætte kontraer..
2-0 - Owen
Lækker scoring :)
red-ronaldo7
27-10-2009, 22:02
ÅHHH Michael Owen - WE LOVE YOU!!!
Owen betaler sgu prisen tilbage - nårh nej, han var fri!!! :D
Parkohargo
GENIALT af Owen.. fuck mand! hehe
Martinsen
Owen!!! Fremragende mål!! og han har ikke kostet en krone.
Klassemål! Virkelig et rigtig angribermål.
Sådan gør man, Berbatov! Watch and learn! :b
Whooooo!!! Fantastic! Sådan Owen!:D
Martinsen
27-10-2009, 22:04
Michael Owen is a red he hates scousers:lolol: god stil.
Synes mange er gode til at fremhæve den offensive spillere, men jeg er godt nok imponeret af Wes iaften. Han har lavet nogle rigtig gode taklinger og tror han skal være manden til at erstatte Ferdinand, nu hvor han har sin nedgang.
henning_b_j
27-10-2009, 22:04
kan kun sige flot flot FLOT!!!
Thepostman
27-10-2009, 22:05
Flot mål af Owen..
Synes også at Anderson spiller rigtig godt idag. Har nogle gode afleveringer og godt overblik.
Det var totalt unødvendigt. Hvad tænker Neville på?
Martinsen
27-10-2009, 22:06
Hvad med den reaktion Barnsley spilleren kommer med bagefter skal den ikke straffes Chris Foy??
red-ronaldo7
27-10-2009, 22:06
fuck den lorte dommer, der var knap gult .. SPASSER DOMMER!
Parkohargo
27-10-2009, 22:07
hmmm.. lidt lort af Neville.. men den er sku ikke til rød.!!
Jeg synes nu godt, at det røde kort kan forsvares, selvom det var lidt hårdt dømt.
Arrgh spis nu brød til. Der er rødt kort, og det kan ikke diskuteres, selvom det måske ikke er Neville hensigt at gøre det der, men det skete, og sådan er fodbold. Det kunne være gået gruelig galt, og det må Neville bøde for. Heldigvis skete der ikke noget.
Martinsen
27-10-2009, 22:08
Synes mange er gode til at fremhæve den offensive spillere, men jeg er godt nok imponeret af Wes iaften. Han har lavet nogle rigtig gode taklinger og tror han skal være manden til at erstatte Ferdinand, nu hvor han har sin nedgang.
Vores bedste forsvarsspiller i denne sæson har været Evans, så kan ikke rigtig se hvorfor Brown har overhalet ham. Synes heller ikke Brown har været bedre end Evans i denne kamp de har begge gjort det fornuftigt.
Synes det er lidt sjovt.
Lige siden Keane forlod holdet har holdet manglet den 'grove' spiller .. I de seneste 2år har det været Scholes der har taget den rolle, men Neville laver godt nok også nogle dumme taklinger til tider. Synes godt nok det er en negativ udvikling de 2 spillere har taget i deres alderdom. I forhold til Giggs som aldrig laver noget så dumt, er det lidt skuffende at se så 2 gode spillere blive reduceret til rene voldsmænd.
Men på den anden side - Scholes er jo fænomenal og jeg elsker at se ham lave hans usle taklinger, for, lets be fair, det er jo ikke hans stærke side.
for mig at se klart rødt.. hovedløs tackling..!
Martinsen
27-10-2009, 22:09
Synes også kortet kan forsvares. Dumt af Neville. Men jeg synes sku stadig der skal gøres noget ved den reaktion Barnsley spilleren kommer med det er jo alt for voldsomt og han har jo mord i øjnene.
6000 united fans! Så tror da fanden de går så klart igennem :)
henning_b_j
27-10-2009, 22:09
Den er go' nok! det ben skal aldrig der op!!! men det er pisse trals united ikke kan spille kampen færdig med 11 mand for så havde de fået røvfuld!!! dum af en så afaren spiller!!!!!!!!!!!!!!!!!
Endnu engang skuffer Macheda mig, og hans attitude er helt ude og skide.
Vores bedste forsvarsspiller i denne sæson har været Evans, så kan ikke rigtig se hvorfor Brown har overhalet ham. Synes heller ikke Brown har været bedre end Evans i denne kamp de har begge gjort det fornuftigt.
Vil da helt klart udnævne enten O'Shea eller Evra foran Evans. De har spillet flere kampe og de har vist meget mere. Men ja, Evans har været positiv, men det har Brown så sandelig også i den lille mængde spilletid han har haft. Er faktis lidt skuffende at han ikke er tilbage på back'en mere.
Unødvendigt, at Neville holder benet løftet efter at have ramt bolden. IMO til rødt, og i øvrigt mener jeg Barnsley-spillerens reaktion er helt på sin plads, idet tacklingen sagtens kunne have påført ham en slem skade.
United DK
27-10-2009, 22:13
Unødvendigt, at Neville holder benet løftet efter at have ramt bolden. IMO til rødt, og i øvrigt mener jeg Barnsley-spillerens reaktion er helt på sin plads, idet tacklingen sagtens kunne have påført ham en slem skade.
Problemet er jo bare at fodboldspillere skal forholde sig roligt uanset hvad, så der burde også have været noget til Hamill (Liverpool-cunt).
Hvem tog egentlig anførerbindet?
United DK
27-10-2009, 22:14
For satan da Foster!
United DK
27-10-2009, 22:14
Hvem tog egentlig anførerbindet?
Brown.
chrisserUnited
27-10-2009, 22:19
er først lige kommet hjem fra fodbold, hvordan har obertan spillet? og spillede Rafael midt midt?
Obertan har gjort et fint indtryk. Han virker boldsikker og er virkelig hurtig. Dog har han været lidt anonym i anden halvleg.
Og Rafael har spillet midt-midt, ja. Han gør det i øvrigt ganske godt.
Vanvittig redning af Foster:D Det er derfor jeg stadig tror på ham!
Parkohargo
27-10-2009, 22:23
Syg feberredning af Foster der
Godt Foster. Dét kan han. Men der er sgu for mange andre ting der halter...
red-ronaldo7
27-10-2009, 22:24
Jeg tror også stadig på Foster, og jeg synes han er en sikker målmand, kan ikke forstå, hvorfor mange ikke tror på ham.
chrisserUnited
27-10-2009, 22:24
dejligt med Obertan og Rafael... hvordan var målene?
Nogen der så hvem Owen skiftede med?
Jeg tror også stadig på Foster, og jeg synes han er en sikker målmand, kan ikke forstå, hvorfor mange ikke tror på ham.
Mindst hvert andet udspark er endt et forkert sted? Han virker generelt usikker, og så elsker han at lave drops med et par kampes mellemrum.
De Laet.
De Leat..
@red-ronaldo7:
Har du set hans andre aktioner?! Han har ikke bevist at han skal have flere chancer på højt niveau lige foreløbig...
United DK
27-10-2009, 22:29
Der så vi lige Fosters helt store svaghed, fodarbejdet.
Parkohargo
27-10-2009, 22:30
Ups Foster...heehe
red-ronaldo7
27-10-2009, 22:30
Både til Tenshu og RasmusP:
Det er hvad jeg synes, og alle målmænd skal have et par kampe i den bedste liga, før man ikke føle sig sikker, og man kan mærke han skal have flere, så hvorfor ikke give ham det? Han har lavet et par drops, men det gør alle målmænd jo, man lærer af sine fejl!
Og ja, han har lavet dårligt udspark, men igen, man kun blive bedre og bedre ved at gøre det!
United DK
27-10-2009, 22:32
Hamill = Cunt
Thomas Hansen
27-10-2009, 22:33
Mærkelig dommer endnu engang.. Har vores fans snart flere sange??
chrisserUnited
haha hev han ikke rafael i håret?
1. Hvordan kan man mærke, at han skal have flere kampe? Han har jo ikke gjort det mindste fremskridt i de kampe, han har fået.
2. Foster laver flere drops end "alle målmænd" på dette niveau.
3. Hans udspark bliver jo tydeligvis ikke bedre og bedre.
Kolorteman
Hamill = Cunt
kunne da godt nok ikke være mere enig!
chrisserUnited
27-10-2009, 22:34
sikke et mål de laver der :D haha
Parkohargo
27-10-2009, 22:35
hahaha hva fuck skete der lige der.. haha var sku færdig af grin!:)
Så synger vi "Fergie sign him up"
hahah :D
United DK
27-10-2009, 22:36
Har vores fans snart flere sange??
Haha.
Tænk hvis det var sådan hver gang på Old Trafford. Det ville være klasse.
chrisserUnited
27-10-2009, 22:36
fedt og ku sige man kun var på banen et minuts tid og alligevel fik man scoret på United
Angående Fosters dårlige udspark, så sker mange af dem altså med hans højre ben - han er som bekendt venstre benet, og VDS' udspark med det dårlige ben er heller ikke altid lutter lagkage..
Tror en del af de dårlige udspark skyldes, at forsvaret skal vænne sig til en venstre benet målmand..
Edit: Ikke fordi jeg vil forsvare Fosters udspark - dem er jeg heller ikke tilfredse med, men jeg mener bare at forsvaret kan bære en del af skylden..
Så synger vi "Fergie sign him up"
hahah :D
:lolol: Det var sgu da også godt scoret!
Foster er sku skidt med de udspark. men god redning han hvde på stregen før.
godkendt kamp:)
Keder United fans sig måske lidt siden de synger om Rooney, Giigs, Park, O'Shea, Solskjær, Tevez og sikkert en masse andre jeg ikke lige kan huske, he he
Thomas Hansen
27-10-2009, 22:39
Fede bannere UNITED > England og Love United hate Glazer Tillykke med sejren squ rart at se nye spillere på vej
Det er hvad jeg synes, og alle målmænd skal have et par kampe i den bedste liga, før man ikke føle sig sikker, og man kan mærke han skal have flere, så hvorfor ikke give ham det? Han har lavet et par drops, men det gør alle målmænd jo, man lærer af sine fejl!
Og ja, han har lavet dårligt udspark, men igen, man kun blive bedre og bedre ved at gøre det!
Det samme kan da siges om Taibi! Jeg lover dig, at han ville blive bedre og bedre hvis Fergie gav ham 10 kampe i Premier League dengang han var i United. Men derfor skal han da ikke spille, hvis han er hamrende usikker i de 10 kampe. Og der er stadig ingen garanti for Foster bliver bedre.
En kamp hvor vi endnu engang så Fergusons fantastisk overblik. Ingen ville i deres vildeste fantasi havde gættet på Rafael som centralmidt, men han gjorde arbejdet fint. Heldigt for Rafael kan det siges, at dagens kamp ikke var en kamp, der var præget af kampene inde på midten, men hvor vi mere selv styrede begivenhederne, hvilket kom Rafael til gode.
Godkendt kamp af alle pånær Macheda. Efter hans to første kampe, hvor han reddede vores røv, så har jeg slet ikke været imponeret. Han har ufattelige mange mangler, og han har et helt absurd behov for at være selvisk. I starten af kampen havde han to klare muligheder for at skabe overtalssituationer og en friløber, hvor han i stedet vil forsøge at score. Tåbeligt, hvis du spørger mig. Og slutteligt var der hans mega irriterende attitude, som var han Ronaldo eller Berbatov. Jeg kan godt lide "dovne" spillere, hvis de har noget at have det i, eller har præsteret, men han er altså en 17 årig knægt, der tror, han er noget. Undskyld, men jeg kan slet slet slet ikke tage det der. Det er godt med selvtillid i ungdomsårene, men han er jo på niveau med Bendtner i selvtillid.
MoM: Anderson. Fantastisk arbejde i dag og krydrede det med to assist. Og hans samarbejde med Rafael forløb fint. Måske var det på et billigt baggrund, og vi kan kun drage en gyldig konklusion af Rafael på midten, hvis han også får chancen der i PL-kampe. Men Anderson var toppen i dag :)
Hvad havde du spillet?
Det var for lang tid siden.. Mener jeg tabte dem på en Arsenal og japansk kamp..
SantasLittleHelper
27-10-2009, 22:52
Et PAR kampe, siger du? Nu han han vel snart spillet 40 kampe i PL, og over 100 kampe prof. Hvor længe tror du lige det tager? Hvis der havde været en fremgang at spore havde det naturligvis været en anden sag, men det har der bare ikke. Igen i dag er han jo elendig i alle situationer, undtagen 1. Og så kalder du ham en sikker målmand? Hvad baserer du det på? Han var vel nærmest Barnsleys farligste mand. Det vil dog ikke undre mig, at nogle folk fokuserer på hans ganske flotte redning, og udråber ham til englands største talent igen.
Jeg synes vi fik mange svar i dag. Vi fik et tydeligt svar på hvem der er bedst af Macheda og Welbeck. Vi fik også et svar på om Obertan var noget værd. God debut til ham. Vi fik svar på, om Foster kun er usikker i vigtige kampe - hvis vi ikke allerede vidste det. Vi fik også svar på, hvor forvirrende det er at have en modstander der hedder det samme som 3 af vores spillere. Og til sidst fik vi svar på, hvor langt nede i hakkeordenen Tosic egentlig er. Udskifter på et Liga Cup hold. Selv Manucho kunne gøre det bedre! Han havde da godt nok et godt skud, men var komplet anonym resten af kampen. Og så fik vi svar på, om Rafael og Fabio kunne spille en hel kamp uden at blive skadet.
MOM? Tjah, det er sgu svært. Hvis Welbeck ikke var pillet ud så tidligt kunne det godt blive ham. Jeg tror dog den ryger til Obertan, selvom han måske mangler lidt fitness, for han faldt godt nok meget i niveau i 2. halvleg. Det kan også være den går til Welbeck. I'm undecided.
Et PAR kampe, siger du? Nu han han vel snart spillet 40 kampe i PL, og over 100 kampe prof. Hvor længe tror du lige det tager? Hvis der havde været en fremgang at spore havde det naturligvis været en anden sag, men det har der bare ikke. Igen i dag er han jo elendig i alle situationer, undtagen 1. Og så kalder du ham en sikker målmand? Hvad baserer du det på? Han var vel nærmest Barnsleys farligste mand. Det vil dog ikke undre mig, at nogle folk fokuserer på hans ganske flotte redning, og udråber ham til englands største talent igen.
Jeg synes vi fik mange svar i dag. Vi fik et tydeligt svar på hvem der er bedst af Macheda og Welbeck. Vi fik også et svar på om Obertan var noget værd. God debut til ham. Vi fik svar på, om Foster kun er usikker i vigtige kampe - hvis vi ikke allerede vidste det. Vi fik også svar på, hvor forvirrende det er at have en modstander der hedder det samme som 3 af vores spillere. Og til sidst fik vi svar på, hvor langt nede i hakkeordenen Tosic egentlig er. Udskifter på et Liga Cup hold. Selv Manucho kunne gøre det bedre! Han havde da godt nok et godt skud, men var komplet anonym resten af kampen. Og så fik vi svar på, om Rafael og Fabio kunne spille en hel kamp uden at blive skadet.
MOM? Tjah, det er sgu svært. Hvis Welbeck ikke var pillet ud så tidligt kunne det godt blive ham. Jeg tror dog den ryger til Obertan, selvom han måske mangler lidt fitness, for han faldt godt nok meget i niveau i 2. halvleg. Det kan også være den går til Welbeck. I'm undecided.
Har du ikke glemt Anderson, som var arkitekten bag de to mål? :)
SantasLittleHelper
27-10-2009, 22:58
I'm undecided.
Nøh ;)
En kamp hvor vi endnu engang så Fergusons fantastisk overblik. Ingen ville i deres vildeste fantasi havde gættet på Rafael som centralmidt, men han gjorde arbejdet fint. Heldigt for Rafael kan det siges, at dagens kamp ikke var en kamp, der var præget af kampene inde på midten, men hvor vi mere selv styrede begivenhederne, hvilket kom Rafael til gode.
Godkendt kamp af alle pånær Macheda. Efter hans to første kampe, hvor han reddede vores røv, så har jeg slet ikke været imponeret. Han har ufattelige mange mangler, og han har et helt absurd behov for at være selvisk. I starten af kampen havde han to klare muligheder for at skabe overtalssituationer og en friløber, hvor han i stedet vil forsøge at score. Tåbeligt, hvis du spørger mig. Og slutteligt var der hans mega irriterende attitude, som var han Ronaldo eller Berbatov. Jeg kan godt lide "dovne" spillere, hvis de har noget at have det i, eller har præsteret, men han er altså en 17 årig knægt, der tror, han er noget. Undskyld, men jeg kan slet slet slet ikke tage det der. Det er godt med selvtillid i ungdomsårene, men han er jo på niveau med Bendtner i selvtillid.
MoM: Anderson. Fantastisk arbejde i dag og krydrede det med to assist. Og hans samarbejde med Rafael forløb fint. Måske var det på et billigt baggrund, og vi kan kun drage en gyldig konklusion af Rafael på midten, hvis han også får chancen der i PL-kampe. Men Anderson var toppen i dag :)
Mht. Kiko: Du siger det selv. Han er altså stadig meget ung (han er 18 og ikke 17). Så selvfølgelig tager han ikke altid de klogeste beslutninger. Men det kan jeg sagtens leve med, så længe han viser andre kvaliteter. Han har ret hurtig, og han har god teknik. Det lyder som om du har set dig sur på ham. At han skyder selv på de to chancer hvor han nok skulle ha afleveret, siger mig ikke så meget andet, end at han virkelig gerne vil gøre det godt. Ligesom stort set alle andre unge spillere, er han MEGET tændt. Og det går en gang imellem ud over hans beslutninger. Og hans atitude: han er Italiener for pokker:)
Men jeg er enig i at Anderson gjorde det kanon i dag. MoM sammen med fansene.
Jeg synes overall også at Welbeck er MOM. Men Anderson gjorde det ret godt, selvom det måske er lige i overkanten at sige at han brillerede. Mål 1 er virkelig ringe forsvarsspil, og mål 2 tager Owen sagen i egen hånd. Så ja, godt at Anderson er med i begge mål, men så meget ære for dem fortjener han altså heller ikke.
Welbeck er virkelig spændende. Fantastisk kamp af ham idag, hvor han viser at hans teknik og driblinger er skarpe. Han minder mig sgu lidt om Henry i sin spillestil. Har iøvrigt også vist sig effektiv foran kassen de gange han har fået kampe.
Iøvrigt enig mht Macheda. Han var oppe i 7-8 luftdueller og vandt ingen. Han mistimede stortset samtlige luftdueller/var sky (svært at afgøre). Han ventede ofte for længe med at slippe bolden, så vi gik glip af 1-2 oplagte chancer, men havde så et par enkelte aktioner hvor han var udemærket som spilstation. Han har meget at forbedre.
Mht. Kiko: Du siger det selv. Han er altså stadig meget ung (han er 18 og ikke 17). Så selvfølgelig tager han ikke altid de klogeste beslutninger. Men det kan jeg sagtens leve med, så længe han viser andre kvaliteter. Han har ret hurtig, og han har god teknik. Det lyder som om du har set dig sur på ham. At han skyder selv på de to chancer hvor han nok skulle ha afleveret, siger mig ikke så meget andet, end at han virkelig gerne vil gøre det godt. Ligesom stort set alle andre unge spillere, er han MEGET tændt. Og det går en gang imellem ud over hans beslutninger. Og hans atitude: han er Italiener for pokker:)
Men jeg er enig i at Anderson gjorde det kanon i dag. MoM sammen med fansene.
Nej, jeg kan godt se potentialet i glimt, men jeg kan virkelig ikke fordrage stjernenykker-attituden hos talenter, der kun har været med i et halvt år. Men han er ung, og drager derfor ikke nogle hastige konklusioner for hans fremtid endnu, for hna har 3-4 år endnu. Men ja. Det er bare min vurdering.
schousboe9
27-10-2009, 23:10
Mht, Macheda, så har han tydeligvis store mangler endnu. Men det var jo lige præcis den lidt negative stemning omkring ham på nuværende tidspunkt, der blev advaret mod efter hans to vidunderoptrædener sidste sæson. Knægten er 18 år! Han var med på yderste mandat dengang og greb mildest talt chancen med to perfekt timede fuldtræffere. Men slå koldt vand i blodet, han er endnu meget ung og skal først være klar om et par år. Han er jo ikke inde omkring førsteholdet som sådan.
United DK
27-10-2009, 23:11
Welbeck var vores bedste mand i dag.
Nu er han kun 18, så der er tid endnu, men kan han blive mere skarp i sine driblinger og foran mål, så bliver han en god mand for os i fremtiden. Jeg ser noget mere i ham, end jeg gør i Macheda, som godt nok er ung, men indtil videre ligner en døgnflue.
Holmskov
27-10-2009, 23:26
Præcis den mening jeg har om en vis angriber. Men det er vist en anden snak.
Min MOM i dag var Anderson. Fantastisk overblik og overskud. Dog på en billig baggrund.
Men super takter fra Fabio, Obertan og Tosic.
Martinsen
27-10-2009, 23:28
Jeg sidder sku stadig og små griner lidt over da tilskueren rendte på banen og scorer, og United fansene synger " Fergie sign him up" :lolol:
Synes nu der skal mere til at kalde ham arkitekt bag mål. Owen er vel arkitekten ved mål nr. 2 i det han kreere målet mere eller mindre selv. Det første mål var et hjørne, og det kunne ligeså godt have været en anden der havde taget det, så synes ikke han kan få den store credit for det. I øvrigt sløjt forsvarsspil.
Arkitekt bag målene var måske meget at sige, men han lægger op, og det er jo vigtigere end et mål, mener visse folk. Men han havde en flot kamp med gode afleveringer og god fight, og derfor synes jeg Anderson er MoM med Welbeck lige i hælene. Den mand viser gode momenter!
Fletcherfan
28-10-2009, 00:05
Fabio er da med..?
Ja selvfølgelig... Dumme mig...
Fletcherfan
28-10-2009, 00:24
Ganske udmærket kamp i dag... Brugte ikke alt for mange kræfter, men vandt alligevel rimelig sikkert...
Nevilles røde kort: Det er ligeså meget rødt kort som det var straffe mod Carrick i søndags... Og jeg mener det er i orden med det røde kort... Det er en rigtig dum gerning og virker meget urutineret...
Owen: Spillet er stadig ikke helt godt nok, men i dag var der lidt fremgang at spore i selve spillet og det giver mig forhåbninger om, at han bliver bedre end nr. 9... I øvrigt sjovt, at de har scoret ligeså mange mål, Berba og Owen...
Macheda: Siden sine to første rigtig gode kampe har han bestemt ikke imponeret, men jeg tror, at det er nogle ting han skal forbedre... Men jeg synes det er super, at han er rigtig egoistisk, da jeg mener, at United mangler en spiller, der er superegoistisk... Derudover vil han jo også score (han har vist nok kun de to kasser fra starten)... Giv ham tid, han skal nok blive rigtig god for klubben...
Foster: Mener, at han viste, at han er god nok når man kikker på hans evner, selvom udsparkene ikke var supergode i dag... Men han viser bl.a. at luftspillet det er ikke noget problem... Jeg er meget skuffet over Foster i denne sæson, da han absolut ikke har slået til, men jeg har ikke opgivet Foster... Måske er det fordi jeg er "fodbold-romantiker", men jeg håber virkelig, at han kommer til at få chancen og tage den...
Welbeck: Fantastisk indsats af ham i dag... Er der en mulighed, at han muligvis blev udskiftet i dag fordi han starter på lørdag??? Det håber jeg han gør, fordi det fortjener han...
Obertan: Virkelig en god indsats af vores debutant... Og forhåbentlig kan han følge op med flere gode indsatser... Men husk nu, at manden er blevet kritiseret for sin psyke og ikke sine fodboldmæssige evner... Så døm ham ikke ude for tidligt hvis han ikke slår til med det samme...
Jeg sidder sku stadig og små griner lidt over da tilskueren rendte på banen og scorer, og United fansene synger " Fergie sign him up" :lolol:
Nogle der har et klip med det ? Gad jeg sgu godt se ! :)
Ganske udmærket kamp i dag... Brugte ikke alt for mange kræfter, men vandt alligevel rimelig sikkert...
Welbeck: Fantastisk indsats af ham i dag... Er der en mulighed, at han muligvis blev udskiftet i dag fordi han starter på lørdag??? Det håber jeg han gør, fordi det fortjener han...
Obertan: Virkelig en god indsats af vores debutant... Og forhåbentlig kan han følge op med flere gode indsatser... Men husk nu, at manden er blevet kritiseret for sin psyke og ikke sine fodboldmæssige evner... Så døm ham ikke ude for tidligt hvis han ikke slår til med det samme...
Tror ikke du skal regne med at se Welbeck i startopstillingen så længe berba og Rooney er Fit for fight !. Og især ikke i en PL kamp der SKAL vindes !
Ikke fordi han ikke fortjener det, men tror bare stadig han har godt de her Liga og FA cup kampe, så kan han starte der hver gang for min skyld, men i PL holder jeg stadig på de to andre fra start, og tror Fergie gør det samme.
Obertan glæder jeg mig også utroligt meget til at følge ! Han ser virkelig spændende ud.
En udemærket præstation igår. Dejligt at de unge drenge går videre og får endnu en kamp. Forsvarspillet var dog ufattelig usikkert, og jeg forstår virkelig ikke, at de ikke fik scoret. Generelt flød spillet godt, Welbeck, Owen, Obertan og Anderson kombinerede flot. Owens mål var klasse, og han viser, hvordan de andre spillere skal gøre det. Lidt irriterende med et rødt kort til Neville. Det synes jeg ikke var fortjent. Det er en farlig tackling ja, men han rammer bolden først og ham Barnsley spilleren søger selv kontakten. Det var en latterlig dom, og den bør reduceres kraftigt. Ellers fint - MOM Anderson.
schousboe9
28-10-2009, 08:21
En engelsk fan på TEAMTalk skriver, at det var Rafael, der lavede frispark, da Fabio fik gult? :D
Noge, der lagde mærke til det? Jeg gjorde ikke.
Glory Man United
28-10-2009, 08:24
En engelsk fan på TEAMTalk skriver, at det var Rafael, der lavede frispark, da Fabio fik gult? :D
....som brødre vi dele....
Fin fin kamp af de unge og forhåbentlig kommende håb til start 11!
Synes specielt at Welbeck, Anderson og Obertan gjorde sig rigtig positivt bemærket.. Tosic viste sig også lovende, men det røde kort gjorde at spillet ikke gik så meget fremad..
Rent negativt må jo siges at være forsvaret(undtagen Foster), ufattelig usikkert og kan virkelig forstå nu hvorfor Brown ikke er at finde på førsteholdet, generelt.. Barnsley havde 3-4 kæmpe muligheder for at score..
MoM: Anderson for assist og overblik! Håber vi ser ham endnu mere på midtbanen i PL
Glory Man United
28-10-2009, 08:35
Til at starte med: Jeg har INTET imod Anderson. Men seriøst: stop nu de fantastiske roser, om hans to assists igår. Det ene er et hjørnespark, og det andet er en 2 meters aflevering, hvor Owen derefter laver alt arbejdet selv...
Til at starte med: Jeg har INTET imod Anderson. Men seriøst: stop nu de fantastiske roser, om hans to assists igår. Det ene er et hjørnespark, og det andet er en 2 meters aflevering, hvor Owen derefter laver alt arbejdet selv...
Tjaee, vi må jo starte i det små..
Er sikker på at vi havde flere succesfulde afleveringer igår i første halvleg end vi havde i hele kampen mod FOOLS.. :lolol:
pennywise
28-10-2009, 09:28
Klasse scoring!
http://www.youtube.com/watch?v=ef97VYRR9OU (http://www.youtube.com/watch?v=ef97VYRR9OU)
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ef97VYRR9OU&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ef97VYRR9OU&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Må de ikke filme når de bliver pwned mere? Snakkede jeg med en kammerat om i går og vi var lidt usikre på det, men der var nok en grund til at de bare filmede Foster i stedet for :)
schousboe9
28-10-2009, 09:49
Nej, tv-selskaberne har indført en 'regel' om, at de ikke viser den slags, fordi folk udelukkende gør det for at få opmærksomhed. Hvis de ikke kommer i fjernsynet, holder man måske op...
Yeah right! :D
He he, det er ellers jagten når de der halvfede officials prøver at fange streakeren (hvad er det ord jeg leder efter her?) der er sjovest, øv :D
klasse Scoring!
Http://www.youtube.com/watch?v=ef97vyrr9ou (http://www.youtube.com/watch?v=ef97vyrr9ou)
<object Width="425" Height="344"><param Name="movie" Value="http://www.youtube.com/v/ef97vyrr9ou&hl=en&fs=1&"></param><param Name="allowfullscreen" Value="true"></param><param Name="allowscriptaccess" Value="always"></param><embed Src="http://www.youtube.com/v/ef97vyrr9ou&hl=en&fs=1&" Type="application/x-shockwave-flash" Allowscriptaccess="always" Allowfullscreen="true" Width="425" Height="344"></embed></object>
Fergie! Sign Him Up! Fergie Fergie Sign Him Up!
Smaakage
28-10-2009, 10:14
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-26061260.html?forside
Barnsley smadrer ikke sig selv... :/
Fletcherfan
28-10-2009, 11:12
Ja, det lagde jeg mærke til med det samme... Måske fordi min håndboldklub to gange i den seneste måned har fået en forkert spiller udvist (og i begge tilfælde er det endda samme spiller :D)...
Det er så hysterisk morsomt, at ham den ene fan ryger på røven, da han vil sparke bolden ind :lolol:
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-26061260.html?forside
Barnsley smadrer ikke sig selv... :/
http://pictures.footymad.net/upload/50/470054-1.jpg
http://pictures.footymad.net/upload/50/470054-1.jpg
Hmm.. Tvivler nu meget på at disse bøller er fan af United?
Dahlmann
28-10-2009, 13:32
Hvorfor?
Hvor gammel er det du siger du er? :D
Og hvorfor kan de ikke være United-fans?
Skal vi svare på, om du mener disse folk er Unitedfans? :p
Det er rigtigt. Fabio fik advarsel, selvom det var Rafael, der begik forseelsen. Dette kommer helt sikker til at blive et problem i fremtiden også, hvis de begge er på banen samtidig - ellers skal dommeren virkelig være opmærksomme.
SantasLittleHelper
28-10-2009, 15:37
Ellers må Rafael jo overtage Gary Nevilles nummer, således at den ene har et étcifret nummer, mens den anden har et to-cifret, og så må dommeren jo bede dem og at vende sig om når de skal i bogen.
Mon vi appellerer kortet? Vi har vel ret til det, da der er tale om mistaken identity. Eller gælder det kun for røde kort?
Andersen
28-10-2009, 21:16
Liga Cup er altid sjovt at følge, men i går synes jeg faktisk at kampen efterlod mig i et dybt hul. Bevares mine brasilianske tvillinger, min Andersen fik spilletid samt vi fik set Obertan, men nu er jeg overbevist om at vi må have den store tegnebog frem, for vi skal have en afløser for VDS, for han spiller ikke i United netop nu.
Jeg har altid syntes at BF var en rigtig god målmand og at han skulle have mange chancer, men dem har han fået nu. Han er en formidabel "shot-stopper", en af de bedste i PL, men at han kan skabe total nervøsitet og forvirring, når forsvaret hedder Neville, Brown, Evans og Fabio og når modstanderen hedder Barnsley, er ganske enkelt en falliterklæring. Man har måske også været lidt blændet af, at han er englænder.
Beklager Ben, du er ikke god nok som førstevalg i United!!
Andersen
28-10-2009, 21:18
Ellers må Rafael jo overtage Gary Nevilles nummer, således at den ene har et étcifret nummer, mens den anden har et to-cifret, og så må dommeren jo bede dem og at vende sig om når de skal i bogen.
Mon vi appellerer kortet? Vi har vel ret til det, da der er tale om mistaken identity. Eller gælder det kun for røde kort?
Vi kan da bare sende Rafael på banen, hvis Fabio har karantæne eller omvendt. Det er sgu da skide smart.
Det er faktisk en sjov problemstilling. FA bliver vel nødt til at teste, hvem der spiller? Kan de alene gøre det ud fra tv-billeder? Jeg kan ikke :)
Hvad skulle de så have været?
Uanset hvad, så er de idioter der ødelægger det for andre, både united-fans, unge piger(ekspedienterne) og barnsley.
SantasLittleHelper
28-10-2009, 22:57
Hvad skulle de så have været?
Uanset hvad, så er de idioter der ødelægger det for andre, både united-fans, unge piger(ekspedienterne) og barnsley.
Findes der billeder af disse unge piger, der efter sigende er blevet forulempet?
United DK
28-10-2009, 23:09
Findes der billeder af disse unge piger, der efter sigende er blevet forulempet?
Har du da ikke andet i hovedet?!
(må hellere lige gøre opmærksom på ironien)
SantasLittleHelper
28-10-2009, 23:11
End billeder af unge forulempede piger? Nej ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.