Se fuld version : Prisniveau i Manchester
Esseline
25-10-2009, 23:39
Kæresten og jeg er ved at regne på, om vi kan opfylde hans drøm om at komme til Manchester og se United spille. Umiddelbart kan det godt lade sige gøre, meeen det bliver med et lidt skrabet budget.
Vi skal være derovre fra mandag eftermiddag til tidligt onsdag morgen, dvs. vi har to overnatninger. Der er morgenmad på hotellet, så vi skal selv sørge for aftensmad mandag, frokost og aftensmad tirsdag og så skal vi nok på pub o have et par øl begge aftener - det er ikke planen at vi skal drikke os stinkende stive.
Hvad skal vi regne med et måltid mad koster? Vi skal ikke nogen fancy steder hen, et pizzaria eller en café er fint. Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er priserne omtrent som herhjemme - passer det?
Hvor mange penge tror I vi skal regne med at have med?
Hvilken kamp regner I med at få fat på, hvis jeres rejse er fra mandag-onsdag?
Esseline
25-10-2009, 23:44
Hvilken kamp regner I med at få fat på, hvis jeres rejse er fra mandag-onsdag?
Imod Hull, d. 26 januar 2010 - igennem Travel2football
Smaakage
26-10-2009, 06:45
Kursen på pund er lige nu meget lav, hvilket naturligvis kun gør det billigere. Derudover er priserne ellers helt som her i Danmark
Hej. Jeg er også i Manchester i december i år. Jeg tager derover lørdag d. 12 og tager hjem onsdag d. 16. Jeg ser to kampe. Mod Aston Villa og Wolves. Jeg regner med, at det koster mig ca. 3500 kr. Der skal så også lommepenge til selvfølgelig.
Billetterne: 1000 kr.
Fly (tur-retur): 1300 kr.
Hotel billigt: 1000 kr-1500 kr.
Kæresten og jeg er ved at regne på, om vi kan opfylde hans drøm om at komme til Manchester og se United spille. Umiddelbart kan det godt lade sige gøre, meeen det bliver med et lidt skrabet budget.
Vi skal være derovre fra mandag eftermiddag til tidligt onsdag morgen, dvs. vi har to overnatninger. Der er morgenmad på hotellet, så vi skal selv sørge for aftensmad mandag, frokost og aftensmad tirsdag og så skal vi nok på pub o have et par øl begge aftener - det er ikke planen at vi skal drikke os stinkende stive.
Hvad skal vi regne med et måltid mad koster? Vi skal ikke nogen fancy steder hen, et pizzaria eller en café er fint. Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er priserne omtrent som herhjemme - passer det?
Hvor mange penge tror I vi skal regne med at have med?
Priserne er billigere end i danmark.
Pubpriserne er fx.
2-2.5 pund for en pint (Stella, Guiness, Carling osv.)
Priserne for at spise er ligeledes billigere end i Danmark.
I skal jo vel bo på Princess on Portland st.. Her kan jeg anbefale den lille pub Grey Horse Inn på den anden side af vejen. Lige ved siden af ligger kebaben "Jannam". Begge to gode steder...
Pubpriserne er fx.
Det er sgu god pris for en Guiness! Mmmmmmm..
Esseline
26-10-2009, 11:58
Priserne er billigere end i danmark.
Pubpriserne er fx.
Priserne for at spise er ligeledes billigere end i Danmark.
I skal jo vel bo på Princess on Portland st.. Her kan jeg anbefale den lille pub Grey Horse Inn på den anden side af vejen. Lige ved siden af ligger kebaben "Jannam". Begge to gode steder...
Det lyder godt.
Vi skal bo på Marriott Victoria & Albert hotel, vi skal enten tre eller fem afsted, og det var det eneste der har et ledigt trippleroom. Det bliver en lille smule dyrere end Princess, men også en stjerne bedre.
Vi har rokeret rundt med nogle penge, så vi i stedet for at have 1100kr med i lommepenge, så har vi 2700kr, så det er slet ikke så skidt alligevel og så er der også råd til at shoppe lidt i Megastoren.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.