PDA

Se fuld version : Canal plus i svendborg ? (Premier league)

Damien
22-10-2009, 15:22
Nogle der kender en bar/pub i svendborg der viser premier league ?? vil helt vildt gerne se United - Liverpool på søndag ??? please help

Jurgensen
22-10-2009, 15:49
Børsen har tidligere haft adgang til Canal Plus. Ved dog ikke om de har det mere. Ring evt. og hør dem ad. www.borsenbar.dk

Ruunee
23-08-2011, 17:48
HJÆLP!!
Skal til Svendborg på søndag (d 28/8) og der har vi jo Arsenal kampen. Er der nogen der kender et sted, som ikke kunne finde på at slå over på det der forfærdelige superliga eller hvad det hedder? Børsen svarer mig ikke.

Runaldo
23-08-2011, 19:34
HJÆLP!!
Skal til Svendborg på søndag (d 28/8) og der har vi jo Arsenal kampen. Er der nogen der kender et sted, som ikke kunne finde på at slå over på det der forfærdelige superliga eller hvad det hedder? Børsen svarer mig ikke.

Børsen sender kun CL kampe. Faktisk, efter mine 3år i Svendborg fandt jeg ikke en eneste bar der hverken gad eller ville vise fodboldkampe, da der ikke er publikum til det.

Tag du hellere toget til Odense og besøg Kickoff.

zhagzi
23-08-2011, 20:15
HJÆLP!!

Find kampen på nettet er en mulighed.

Ruunee
23-08-2011, 20:22
Find kampen på nettet er en mulighed.

Det er desværre ikke en mulighed - det er ikke sådan jeg har et sted at gå ind og net forbindelse. Måske jeg må til Odense. Eller ankomme tidligt nok til at finde en pige der har 6'eren - eller noget ordentligt net...:devilll:

zhagzi
23-08-2011, 20:31
Det er desværre ikke en mulighed - det er ikke sådan jeg har et sted at gå ind og net forbindelse. Måske jeg må til Odense. Eller ankomme tidligt nok til at finde en pige der har 6'eren - eller noget ordentligt net...:devilll:

Den bruger jeg altid. 100% bullet proof.

ChristianR
25-08-2011, 10:30

Ofte er det lettere at finde wifi, end det er at finde en pub, der viser PL. Steder som restaurenter, Mc Donalds og biblioteker serverer oftest gerne internet til en fodboldkamp ;)

Ruunee
25-08-2011, 10:49
Nu siger Børsen Bar selv at "det kan være de viser den". Tør jeg satse på det?