PDA

Se fuld version : Kroegers House

Jesper Quistorff
22-10-2009, 15:19
Hej United fans
GOD KAMP PÅ SØNDAG

Smaakage
22-10-2009, 15:22
Hej United fans
der er kommet en ny Lokal afd på Amager vi mødes på Kroegers House i Tårnby
læs mere om vores arrangementer på www.123hjemmeside.dk/manutd-amager

Lokalafdeling ? Lige før Danmark ikke er stort nok til en nationalafdeling ;) Mød dog de andre på Grisen istedet. Er ikke smart at begynde at splitte folk

Jesper Quistorff
22-10-2009, 15:26
Hej.. jeg beklager mine indlæg har fået en besked som jeg først lige har set fra admin går jeg ud fra. jeg splitter ikke men prøver på at samle de 100 medlemmer der er på Amager ved at fortælle om den nye afd. og jeg troede vi alle var i samme båd men jeg tog fejl og undskylder. jeg fremmer ikke min afd men forsøger at brede Manchester united ud i Danmark..

Smaakage
22-10-2009, 15:29
Hej.. jeg beklager mine indlæg har fået en besked som jeg først lige har set fra admin går jeg ud fra. jeg splitter ikke men prøver på at samle de 100 medlemmer der er på Amager ved at fortælle om den nye afd. og jeg troede vi alle var i samme båd men jeg tog fejl og undskylder. jeg fremmer ikke min afd men forsøger at brede Manchester united ud i Danmark..

Forstå mig ret. Alle tiltag for at samle Unitedfans er meget velkomne. Men når der er så stærkt et samlested som Grisen er i KBH, så synes jeg er det farligt at begynde at "bekæmpe" det :) Men kan det få flere folk ud fra stuen og ind på et pub ved at lave lidt på Amager, så er det klart en god ide

Jesper Quistorff
22-10-2009, 15:34
Hej igen
nu stod der bare en masse steder hvor at united fans mødes på dette forum så jeg ville såmænd bare fortælle om et nyt sted. jeg har ikke tænkt mig at hive nogle ud fra Grisen eller bekæmpe noget som helst. vi er i samme båd og skal kæmpe sammen om det vi elsker nemlig Manchester United..
men som du helt rigtigt skriver få flere ud af stuerne og komme til fælles bold. Helge Conradsen fra Manchester United Branch skandinavia har bedt folk om at starte loka afd op i Danmark og jeg er kun en af mange der har sagt ja. så denne afd er lavet på en forspørgsel fra Helge Conradsen

Casper
22-10-2009, 16:07
held og lykke med initiativet, Jesper.

Jesper Quistorff
22-10-2009, 17:08
Tak Casper :)

Casper
27-10-2009, 17:34
der er en hjemmeside til lokalafdelingen her:
www.mufsa.dk (http://www.mufsa.dk/)

Casper
06-02-2010, 23:29
Hej Jesper,

Jeg kan se på din hjemmeside at du har lukket afdelingen ned.
Husk at der er mange United-fans, som kommer på Den Glade Gris i København. Det er kun 10-15 minutters togtur fra der hvor i så kampene på Ama'r