Se fuld version : Giuseppe Rossi
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRGnbRfpakOoho8EW_-WYyreQhwS_9YmJ_Q5yHQh9nmjNOLAy8
Giuseppe Rossi
Født: 1. februar 1987
Land: Italien
Klub: Villarreal
Nu når Fergie har bekræftet at hive Pique hjem til sommer.. syntes jeg også godt Rossi må vende tilbage og få chancen. Vi mangler altså konkurrence til de angrebspladser, især Saha's..
Her er en lille video, som sætter mine forventninger høje:
http://www.youtube.com/watch?v=dtuh_A8dPFo
Han har chancen for at blive rigtig stor, med hans sten sikre afslutninger, og han kan både udfordre og fordele bolden godt... FORZA ROSSI
Så også gerne Rossi vende tilbage til United næste sæson. Han har gjort det godt i Parma, hvor han, i forhold til at han spiller for en bundklub, har scoret forholdsvis mange mål. Derudover har et par stykker af dem også været vigtige.
I en topklub som United vil presset selvfølgelig være større, men der vil komme flere scoringsmuligheder. Han er efterhånden også omkring de 20, så et gennembrud i Premier League kunne godt snart komme.
Bliver godt at se hvad ham og Rooney kan drive det til i front.
Jeg har ikke set Rossi i aktion i denne sæson.
Men hvad jeg har hørt skulle han være en stor succes i Parma, og lyder spændene, derfor ser jeg han kommer tilbage til truppen efter sæsonen. Men det eneste spørgsmålstegn jeg har, er at da han var leget ud til Newcastle som er klart dårligere end os, var han slet ikke på holdet, og var en fiasko?
Jeg vil også gerne se Rossi tilbage, som reserve angriber. Jeg håber han får chancen næste år, og jeg tror også at Fergie tror på ham, da han i sommers afviste bud på Rossi på 50 millioner kr.
Jeg regner og håber også på at se Rossi tilbage i Unitedtrøjen i næste sæson, da jeg mener han kan blive en god spiller, udfra hvad jeg har set ham præsterer for United et par gange og i denne sæson i Parma.
Aquarium
05-05-2007, 05:46
http://www.youtube.com/watch?v=UCBxOEcxxOA han har gjordt det fantastisk godt i parma. Håber også han kommer tilbage til sommer.
Siden jeg så ham for første gang i fa cup har jeg ventet på at han ville slå igennem i united... super spiller.
Fysisk er han ikke så god (endnu)...
I Parma har han slået til, mens han i Newcastle ikke fik så meget ud af det hele (ved godt, at han ikke fik så mange kampe)...
Synes vi skal arbejde med den fysiske del... Tror Rossi, kan blive en god spiller, men slet ikke på Rooney niveau...
Fysisk er han ikke så god (endnu)...
I Parma har han slået til, mens han i Newcastle ikke fik så meget ud af det hele (ved godt, at han ikke fik så mange kampe)...
Synes vi skal arbejde med den fysiske del... Tror Rossi, kan blive en god spiller, men slet ikke på Rooney niveau...
Ja, men selvom man ikke er en stærk okse som Rooney, kan man godt begå sig i PL, hvis man har teknikken, og det har Rossi. Et godt eksempel er f.eks Zola fra Chelsea, der også var lille og spinkel.
Glæder mig til at få Rossi tilbage i truppen til næste sæson.. Vi kan ikke klare os en hel sæson kun med Rooney, Smith og ½ Saha hvis han stadig er i truppen.. Der bliver selvfølgelig snakket om en helt ny angriber, men synes stadig Rossi skal have chancen for at bevise hans værd..
Eing Dines - så længe man har teknikken med sig, er der mange forsvar i PL, som ikke kan følge med en lille, teknisk italiener (Zola er et godt eksempel)
Jeg håber virkelig også Rossi får lov til at få chancen i næste sæson. Et stort talent som om ikke andet vil være en god 3. angriber at have hvis vi nu køber til sommer og jeg håber ikke vi sælger ham før vi har set om han kan præstere for os.
Troede faktisk det ville blive hans sæson i år efter Ruud røg men så blev han udlejet til Newcastle, havde ellers glædet mig til at se ham. Men det må så (forhåbentlig) blive næste sæson.
Fik han ikke en del kampe i slutningen af sidste sæson bl.a. mod Charlton i den sidste kamp eller er det mig der husker forkert?
Jeg så også meget gerne Rossi tilbage... Han kunne jo også få en stor chance for at bryde igennem, hvis Saha bliver solgt. Jeg synes han er en rigtig god spiller med masser af god teknik og gode afslutninger.:D
Jeg vil tilbage til United. Ikke som stjerne hos reserverne, men som medlem af førsteholdstruppen. Det er stadig i United, jeg helst vil spille," siger Rossi til Star on Sunday.
Dejlig nyhed... Glæder mig virkelig til at se ham næste år.
Ja jeg blev også rigtig glad da jeg så den nyhed. Jeg håber virkelig Sir Alex giver ham chancen og at han så kan gøre det lige så godt som han gjorde for reserveholdet. Ihvertfald score lige så mange mål :D
Dejligt at høre Rossi gerne vil "hjem" til Old Trafford, og vinde trofæer her. Jeg håber og tror han får chancen som reserve næste sæson.
BillyTheKid
13-05-2007, 15:38
han har indtil videre scoret 2 mål i Parma's 4 - 0 føring over Messina. Der er kun spillet 38 min.
Det er ganske flot klart
Hvad er reglerne for egen avl? Hvornår er en spiller egen avl?
Er Rossi og Pique egen avl?
Mange spørgsmål ;)
KristianB
20-05-2007, 23:17
Håber virkelig Fergie vil give Rossi chancen i næste sæson. 9 mål på 18 kampe er et pænt snit. Desuden har det været mange vigtige mål.
Ja, og det har været for en klub som ikke ligefrem ligger i toppen.. Det bør også tages i betragtning..
Aftenens to signinger og så Owen H. betyder vi er oppe på 3 spillere og hvis det passer hvad Fergie har sagt skal vi ikke have flere og det betyder at vi ikke får en ny angriber. Hvis det passer håber jeg virkelig at Rossi får chancen. Det ville være kanon, tror godt han kan slå igennem. Jeg håber ikke han igen bliver udlånt som i sidste sæson
er ikke sikker på at han får så meget spilletid som man kunne håbe på.. er lidt nervøs/spændt for om fergie vælger en 4-4-1-1.. altså men anderson liggende bag ved rooney og ikke en 4-4-2 med rooney og rossi i front.. men håber han for lov at vise hvad han dur til..
Nu vil jeg ikke tro at Anderson får så meget spilletid, som evt. Rossi kan få - Anderson skal måske på sigt afløse Scholes, mens jeg tror at Rossi går 'direkte' ind og bliver en sub, som får den spilletid han fortjerner
BillyTheKid
05-06-2007, 21:33
http://www.sportenkort.dk/nyhed/62468/fodbold/palermo-tr%e6ner+til+parma+-+rossi+til+juve%3f
Fra Parma til Juventus?
Det ville være lidt underligt hvis Juventus købte ham af Parma
Arh jeg håber ikk vi sælger Rossi til Juve.. Han skal have chancen for United
Don Kafai
05-06-2007, 22:13
Arh jeg håber ikk vi sælger Rossi til Juve.. Han skal have chancen for United
Præcist. Det vil være så ærgerligt hvis vi slap ham inden vi for alvor gav ham chancen. Tag en spiller som Kieran Richardson fx. Han så lovende ud og har fået mere en 1 chance for at vise sit værd og har misbrugt dem alle sammen mere eller mindre. Eller han har ihvertfald efterladt os med et negativt indtryk.
Den chance skal Rossi også have. Slår han ikke igennem så sælg ham, men ikke før han har fået chancen.
nemlig.. vi har mere at vinde end vi har at tabe ved at lade ham spille og risikere at han falder i værdi i forhold til hvad Juve sikkert vil byde nu.. Vi er nu heller ik i pengenød så han bliver nok ikk solgt over sommeren tror jeg
Håber og tror heller ikke at han sælges til Juve - Gi' ham chancen!
Håber ligesom tidligere nævnt utorlig meget på vi beholder Rossi og giver ham chancen i nogle kampe...
Ville ikke være til at bærer hvis vi skulle give en måske kommende superstjerne væk for nærmest ingenting!!!
Jeg synes bestemt ogsaa Rossi skal have en chance.. Og saa skal vi nok ikk regne med Ole G for meget denne saeson, hans knae problemer og jeg synes og saa Saha har vaeret meget skadet. Saa at hive Rossi og Pique hjem, vil betyde en forstaerkning til de to kaeder som ikke er blevet forstaerket ved de 3 nye signinger... Ellers er det spaendende hvordan Alex vaelger at spille....
Ps. undskyld alle de aa, ae og oe... Men sidder pt i USA saa det er svaert andet :cool:
Well jeg så da gerne Rossi få chancen i klubben, men jeg tror nu der er større chance for at han flytter med Ranieri til Juventus, da Ranieri var træner for ham i Parma, og at han har hjulpet ham godt på vej.
Hvis han kommer med Ranieri, tror jeg det bliver på lån - håber og tror ikke at han sælges
Jeg tror simpelthen ikke han gider flere lejeophold. Han skifter jo klub hver 6. måned. Nu er der også rygter om, at han skal lejes til Celtic, hvilket jeg ikke helt kan forstå, men sikkert bare en and. Håber ikke han er i et andet hold efter sommerpausen, for selvom det så var på en lejekontrakt tror jeg ikke vi ville se ham på Old Trafford igen.
Jeg tror det er op til Fergie.. Det jo klart Rossi ikke gider spille Reserveholds bold i united mere..
Hvis han ikke lover ham spilletid næste år, tror jeg han bliver solgt desværre!!
KOM NU FERGIE, giv ham den chance!!
Nu snakker Gill om at der måske kommer en ny angriber til truppen, hvis det sker tror jeg det bliver på bekostning af Rossi... Det håber jeg ikke!
Martinsen
09-06-2007, 12:10
jeg tror ikke på rossi nogensinde slår igennem for, det jeg har set med ham har heller ikke bevist over for mig at han er så fantastisk, som nogen vil gøre ham til... så jeg lægger ikke søvenløs over de spekulationer der er omkring hans fremtid
Jeg fatter ikke en meter af hvorfor manden aldrig har fået chancen, han viser jo gang på gang kvalitet. Fair nok hvis han så ikke kan slå til, men han har aldrig fået chancen og det er da en stor fejl. Hellere give ham chancen nu! Hvis han ikke slår til har vi trods alt stadig Smith, Saha og Ronney, mens andersson også kan spille fremme!
Hr Hansen
14-06-2007, 21:47
Rossi er lige blevet skiftet ind ved halveg i kampen mellem England U21 - Itallien U21 det blir spændene at se ham i aktion
Hr Hansen
14-06-2007, 22:06
http://www.myp2p.eu/ du kan se den her
Hr Hansen
14-06-2007, 22:41
Han spillede OK i de 45 Min han fik mod England U21! havde nogle ok langskud og gik godt med i opspillet!!!
Han skal helt sikkert vise mere hvis han skal spille fast pl bold
Flax_Generous
15-06-2007, 01:51
Jeg synes ikke, at Rossi spillede alt for godt. Han var utrolig uskarp og brændte derfor alle sine chancer fælt (dog slet ikke så meget som Lita gjorde i 1. halvleg). Han blev også lidt let skubbet væk fra bolden, synes jeg. Det var mindre godt. Til gengæld afleverede han fint, havde et super indlæg, lavede nogle gode løb og viste sig som en god holdspiller. Der var mere ung og offensiv Scholes over ham end en kommende topscorer.
Lige akkurat godkendt, men ikke overbevisende. Ikke kampens bedste spiller (han var dog heller ikke kampens dårligste spiller).
Ham der Rossina var til gengæld rigtig god. Jeg har ikke rigtig hørt om ham før, men han var godt nok dominerende.
Er jeg gået forkert i byen, når jeg mener Anderson er angriber?
Er jeg gået forkert i byen, når jeg mener Anderson er angriber?
Nej, han siger selv at hans favoritpositon er en offensiv venstreback, men jeg regner med at se ham som offensiv midt eller angriber i sæsonen. Lidt afhængig af om vi køber en angriber, og hvem som bliver solgt.
Rossi har nu for anden gang fastslået at han vil blive og kæmpe for sin plads i United.. Go' Nyhed. Håber så meget vi kan få ham spillet ind i truppen.
Don Kafai
17-06-2007, 14:28
Nej, han siger selv at hans favoritpositon er en offensiv venstreback,
Ja det var sgu noget af en udmelding når han har spillet som offensiv midtbane i Porto. Men jeg nægter at tro på han kommer til at spille dernede og tror heller ikke han bliver brugt som decideret angriber, så jeg synes ikke at de spillere vi har købt gør Rossis chance mindre. Men ja, det kræver jo at Rossi spiller inden vi kan vurdere ham...
Rossi har nettet en enkelt gang for Italien. Det er godt at se de unge talenter markere sig i sådan en turnering. :)
.. udover at score blev han også udnævnt til kampens spiller af Uefa:
In his first start of the competition this evening, he scored for the 3-1 win over the Czech Republic and was voted Man of the Match by UEFA
Tjek desuden:
Kort udtalelse fra Zola, om fejlen ved at bruge Palladino fremfor Rossi (http://www.channel4.com/sport/football_italia/jun17r.html)
Mr. Larsen
18-06-2007, 01:47
Rossi har nettet en enkelt gang for Italien. Det er godt at se de unge talenter markere sig i sådan en turnering. :)
Fandme en crazy unge du har på dit billede Michael :)
Det var også et ret godt mål han scorede .. tog lige et træk forbi en modspiller og bankede den derefter ind på stolpe ind fra en spids vinkel !
jillybilly
18-06-2007, 10:52
Det var også et ret godt mål han scorede .. tog lige et træk forbi en modspiller og bankede den derefter ind på stolpe ind fra en spids vinkel !
Jep! http://www.youtube.com/watch?v=Tsq2GZO6lx4
Jeg er enig i at han er en ny ung Scholes fremfor en supermålscorer!
Taget fra Luis Nani tråden (det passede ikke så godt ind):
Som var det absolut eneste rigtige han lavede i hele kampen... Han er simpelthen for lille og ikke mindst for dårlig til Manchester United. Til gengæld er det ikke så godt at Nani og portugal ikke kan sætte sig mere igennem.. De har trods alt spillet i overtal i 45 minutter nu...
Synes ikke vi kan vurdere om Rossi kan klare at spille for Manchester United fordi han har haft et par dårlige kampe ved U21-EM. Alle kan jo løbe ind i en dårlig periode eller turnering. Han har jo nærmest ene mand reddet Parma fra at rykke ned og scoret omkring 10 mål på en halv sæson for en nedrykkerkandidat, ganske godt gået synes jeg. Synes absolut han har fortjent at få chancen i næste sæson og så må vi se om han klarer sig, hvilket jeg godt tror han kan. Chancen skal han ihvertfald have.
Selvfølgelig skal han have chancen. Alt det arbejde skal i sidste ende føres ud i en slags eksamen, som så bliver at spille førsteholdsfodbold.
Desuden bliver det også et helt andet hold han kommer til at spille sammen med, end det U-21 hold i dag. Der bliver skabt mange flere chancer + spillet er en del mere offensivt. Så lad os se i næste måned, når pre-season starter.
SantasLittleHelper
22-06-2007, 00:20
Jeg er bestemt ikke imponeret af Rossi... og 10 mål i Serie A? Og hvad så? halvdelen af dem var jo på straffe og desuden er 13-15 af holdene i Serie A pivringe... Jeg synes ikke han har vist nok i de kampe jeg har set med ham i United trøjen heller og let's face it, hvis han ikke er god nok til at komme på hold i Newcastle er han jo nok heller ikke god nok til mufc... Han passer bare bedre til en dårligere og mindre fysisk liga som f.eks Serie A eller superligaen...
http://www.youtube.com/watch?v=VuDm19HU7tU
Video med fokus på Rossis kamp mod Burton sidste år. Hans 2 mål og ene assist er med.
Smaakage
22-06-2007, 00:54
Italien og Portugal u21 spillede mod hinanden her til aften
Italien vandt på straffe
Nani spillede for Portugal og Rossi for Italien
Rossi formodede at blive smidt ud efter to gule kort
BillyTheKid
22-06-2007, 02:16
Er det ikke 2 mål og 2 assist?
Ellers rimelig god kasse til sidst...total Cantona-style!
Flax_Generous
22-06-2007, 05:46
Er det ikke 2 mål og 2 assist?
Ellers rimelig god kasse til sidst...total Cantona-style!
Den kamp har jeg få forunderlig vis totalt glemt. Underligt. Men flot spil af Rossi. Sådan skal han da bare fortsætte... :)
Refstrup
22-06-2007, 07:56
Hvis han spiller som han gjorde for italien i går, tror jeg ikke han for spille tid i united
Rossi har muligvis ikke haft den bedste turnering, men det har nu vist alligevel ikke været så skidt, som nogle vil gøre det til. Han startede ude i den første kamp og kom ikke ind før det sidste kvarter, hvilket gør det svært at markere sig. I den anden kom han ind omkring pausen og gjorde det så godt, at han startede inde i den tredje, hvor han scorede og blev kåret til MOM.
Så kiksede det åbenbart lidt for ham i den 4., men sådan kan det jo gå nogle gange.
Han har helt sikkert United-potentiale, så jeg håber, vi beholder ham, hvilket jeg også tror på.
Jeg er bestemt ikke imponeret af Rossi... og 10 mål i Serie A? Og hvad så? halvdelen af dem var jo på straffe og desuden er 13-15 af holdene i Serie A pivringe... Jeg synes ikke han har vist nok i de kampe jeg har set med ham i United trøjen heller og let's face it, hvis han ikke er god nok til at komme på hold i Newcastle er han jo nok heller ikke god nok til mufc... Han passer bare bedre til en dårligere og mindre fysisk liga som f.eks Serie A eller superligaen...
Hmm. kan jeg ikke helt forstå.. Serie A er da helt sikkert en svær liga at score mål i.. Mange spiller med en deffensiv midtbane, så det ikke meget plads og mange chancer der blir givet væk.
Men fair nok du ikke tror på ham...
Men mener ikke vi kan bedømme om han er go nok før han har fået en 3-4 kampe på førsteholdet..Og han er da HELT SIKKERT go nok til at få chancen, det har han da bevist..
Jeg tror helt ærligt ikke, 3-4 kampe er nok til at bedømme ham på. Man kan ikke betragte ham som andet end en ny spiller, så han skal nærmere have 3-4 måneder (nogen endnu længere tid), før vi kan lave en ordentlig vurdering.
Men du har ret... han har helt sikkert bevist, at han skal have chancen.
Han skal have chancen i denne sæson - og jeg synes det er mærkeligt af jer, som afskriver ham pga. en u21-turnering!
Jeg mener han har det der skal til, og det beviste han også i sidste sæson ved at score 10 mål, på en halv sæson, for en nedrykningskandidat - i en liga, som er så defensiv, som Serie A er
SantasLittleHelper
22-06-2007, 15:11
Det er da fuldkomment ligemeget om ligaen er defensiv eller ej. Der er 4 verdensklassehold i den liga og resten er ikke bedre end FCK, OB, FCM eller Brøndby.. Selve niveauet er simpelthen for dårligt til at 5 mål i åbent spil er nok af en angriber der skulle kunne spille for Manchester United. Det er da flot at han har været topscorer for reserverne, men det har Daniel Nardiello for United og Niel Mellor for Liverpool også, så det betyder ikke noget.. I de kampe jeg har set ham i er han faldet fuldstændig igennem, bortset fra kampen mod Burton, som vel om muligt har et lavere niveau end dem han har leget med det sidste halve år. Og så er et U-21 EM altså også en turnering hvor et talent BØR kunne sætte sig ordenligt igennem. Men fair nok, manden er kun 20 år og alle starter på lige fod når pre-season starter og hvis han gør det bedre end Saha, Andersson, OGS og Rooney er jeg da sikker på at Fergie nok skal give ham chancen. Men jeg tror simpelthen ikke han er god nok ud fra det jeg har set...
9 mål på en halv sæson i Serie A er da meget flot.. Også når man tænker på at ronaldo har scoret 7 på samme tid som rossi, og han spiller i en klub som er meget mere offensiv.. Rossi har bl.a. også scoret flere mål end Kaká og Adriano.. Havde han været der en hel sæson og holdt niveuet ville han nok ligge på en 15-20 mål for parma hvilket er meget godt, når man spiller for en klub som parma
Jeg mener under alle omstændigheder, at Rossi fortjener en chance. Han har gjort det godt i Parma, og nu med de få angribere, kan han ligeså godt prøves af IMO.
http://www.youtube.com/watch?v=ESCS20XEruw
Rossis eneste aktion i hele kampen, tilgengæld kunne det have været et genialt mål, hvis ikke lige ham nummer 9 havde stået og optaget pladsen.
Det er et super løb af Rossi, og det er det han er så god til! Jeg håber vi får det at se et par gange i denne sæson!
Mr. Larsen
23-06-2007, 13:55
Ham den anden (nummer 9) han er super italiensk. Altid frisk på at stjæle de andres mål
KristianB
23-06-2007, 14:08
det jo et fantastisk ryg det der.
ærgeligt ham den anden italienske spasser, lige skal prøve at stjæle hans mål.
jeg tror Rossi kan blive rigtig god !
Han er lille og hurtig, og rigtig god til at dribble. og så er han skarb foran mål.
Det minder meget om det Messi lavede, hvis han bare havde scoret. Jeg tror og håber inderligt vi får ham at se i den røde trøje efter ferien. Nu hvor Smith og måske Saha nok skifter, øger det hans chancer meget.
Smaakage
23-06-2007, 16:06
Meget godt ryk han tager der, og synes bare det viser lidt af hans færdigheder. Tror han vil være god rent taktisk for United i næste sæson, der nok kommer til at spille meget hurtigt og teknisk, især set på Anderson og Nani indkøbene.
Vil mene at det er bedre at have en mand som Rossi (Og Saha for den sags skyld) der kan gå med i spillet og gøre lidt selv, istedet for en meget stationær angriber som fx Huntelaar
Ham den anden (nummer 9) han er super italiensk. Altid frisk på at stjæle de andres mål
Helt enig.. var også det første jeg tænkte da jeg så det.. det er noget af det mest nederes en spiller kan gøre.. hader også dem der lige skal prikke bolden over stregen selvom den alligevel var gået ind under alle omstændigheder.. dem der bare lige skal røre den så det er dem der bliver noteret..
SÅ TRÆN DOG NOGET MERE SÅ I SELV KAN BANKE DEN I KASSEN..
nå så har Parma budt på Rossi.. det er godt nok ikke officielt endnu.. men hvis det bliver det, hva siger i så til det?? ska han afsted eller blive?? jeg syntes klart han skal blive.. godt nok er 7 mil. en rigtig god pris, men jeg tror at rossi kan blive rigtig god for os..
HamudiiC
24-06-2007, 09:41
hold op, hvor er han dog bare hurtig på den video.
Hvad er hans "speciale"? Er han en dribler, en RvN osv..
Streubel
24-06-2007, 09:49
Helt enig.. var også det første jeg tænkte da jeg så det.. det er noget af det mest nederes en spiller kan gøre.. hader også dem der lige skal prikke bolden over stregen selvom den alligevel var gået ind under alle omstændigheder.. dem der bare lige skal røre den så det er dem der bliver noteret..
SÅ TRÆN DOG NOGET MERE SÅ I SELV KAN BANKE DEN I KASSEN..
Bolden er ikke i kassen for den er i kassen! en angriber skal altid forsoge at sikre saa mange maal som muligt. Hvis en angriber ikke jagter et maal hvor bolden endnu ikke har passeret stregen er der noget galt. Man har for set aabenlyse maal udeblive fordi angriberen allerede troede bolden var saa godt som inde!
nå så har Parma budt på Rossi.. det er godt nok ikke officielt endnu.. men hvis det bliver det, hva siger i så til det?? ska han afsted eller blive?? jeg syntes klart han skal blive.. godt nok er 7 mil. en rigtig god pris, men jeg tror at rossi kan blive rigtig god for os..
God pris for en spiller, som endnu ikke har spillet noget videre i United.
Men hvis Fergie vil give ham chancen i år, skal vi selvfølgelig ikke sælge ham. For tror godt han kan slå til, hvis han får mulighederne.
Men hvis han blot skal udlånes igen, eller skal sidde på bænken og får minimalt med spilletid, kan vi ligeså godt slå til, og sælge..
Et fantastisk tilbud som jeg tror Fergie går og overvejer. Men hvis han har stor tiltro til ham, så afviser han det, mens han nok lader Rossi gå nu, hvis han hellere vil have ny angriber ind istedet.
Martinsen
24-06-2007, 12:33
jeg har aldrig rigtig for alvor haft troen på Rossi, så jeg synes bestemt at vi skal overveje det bud fra Parma meget nøje, for det er mange penge for en spiller som aldrig rigtig har spillet for os... jeg tror ikke han passer ind i engelsk fodbold, og hvis vi kan få det for ham, synes jeg egentlig vi skal sælge og købe en anden angriber for de penge som formentlig Smith og Rossi skal indbringe
Jeg synes ikke at vi skal overveje budet fra Parma på Rossi, da jeg synes at vi skal give ham chancen! Andet er ikke fair!
Panduro17
25-06-2007, 14:22
Rossi skal bestemt ikke sælges.
At folk herinde de overhovedet kan sige han skal sælges er jo helt hen i vejret.
Har set samtlige kampe under u-21 em, og må sige at jeg var imponeret over hans store styrke.
Han kæmpede og selvom han ikke var den største på banen så vandt han bolden rigtig mange gange. Bland andet mod Portugal tror jeg det var, hvor han dribler 3 mand og får afsluttet, dog bliver den reddet af en spiller der stiller sig bag målmanden.
Giv ham en chance, ikke fordi det synd hvis ikke han får en, men fordi han er vanvittig god
Så er budet fra Parma bekræftet, og dette åbner nu op for en fantastisk mulighed for at få det bekræftet om Rossi indgår i Fergies planer for fremtiden.
70 millioner, som der eftersigende er budt, synes jeg er en fair pris, hvis vi vil sælge. Rossi har stort set ikke spillet en eneste førsteholdskamp for os og når vi ikke engang ved om han er god nok til Uniteds førstehold, så synes jeg 70 millioner kroner en en rigtig god pris.
Selv håber jeg vi beholder ham og giver ham chancen. Jeg synes han spiller på et temmeligt højt niveau af sin unge alder at være. Han har god boldkrontol, godt overblik, samt næse for mål. Det store spørgsmål ligger i om han klarer springet fra italiensk spillestil til engelsk.
Jeg ved godt han har spillet engelsk før, men denne gang har han alderen hvor han begynder at skal vise mere og mere.
Mikkelsen
25-06-2007, 18:40
Sælg Smith og Rossi, og køb Torres eller E'too.
Så er den ged barberet.
Don Kafai
25-06-2007, 19:12
Jeg har altid stået inde for at Rossi skulle have en chance men 70 mio kr er altså mange penge. Det er dyrere end hvad man formoder Alan Smith vil koste. Lægger man Heinzes mulige salgspris oveni har man indtjent 185 mio kr, og det er nok til at købe en erstatning. Men jeg er meget i tvivl om jeg vil have pengene eller chancen for at se Rossi...
Behold rossi...
Det hjælper ikke at købe talent efter talent..
knægten har været her siden han var 16 år eller sådan noget...
vil blive meget skuffet hvis fergie sælger ham
Panduro17
25-06-2007, 22:18
Rigtig godt argument Daniel.
Og tror ikke man skal undervurdere Rossi.
Han er hamrende dygtig, så lad os nu se
SantasLittleHelper
26-06-2007, 10:44
Rossi skal bestemt ikke sælges.
At folk herinde de overhovedet kan sige han skal sælges er jo helt hen i vejret.
Har set samtlige kampe under u-21 em, og må sige at jeg var imponeret over hans store styrke.
Han kæmpede og selvom han ikke var den største på banen så vandt han bolden rigtig mange gange. Bland andet mod Portugal tror jeg det var, hvor han dribler 3 mand og får afsluttet, dog bliver den reddet af en spiller der stiller sig bag målmanden.
Giv ham en chance, ikke fordi det synd hvis ikke han får en, men fordi han er vanvittig god
Jeg er meget uenig i denne vurdering. Jeg synes at Rossi spillede et elendigt U-21 EM bortset fra en enkelt kamp. I kampen mod Portugal er det løb det eneste han laver i hele kampen og falder ellers fuldstændigt ud af næsten alle kampene og hvis man skal betragtes som et supertalent er det altså sådanne turneringer man bare SKAL kunne sætte sig igennem i. Og så markerer han sig endda ved at brokke sig til et rødt kort efter et snotdumt frispark midt på banen og helt ude ved sidelinien. Hvis £7 mio er rigtigt skal han sgu ud af vagten, for han er ikke i nærheden af at være god nok og det mener jeg klart han har bevist i de kampe han har spillet og til U-21 EM.
Hvis vi sælger en spiller som Rossi, kan vi lige så godt opgive at forsøge på at udklække talenter til vores eget hold. Hvis et åbentlyst talent som Rossi aldrig kan få en rigtig chancer på holdet, står det skidt til for resten af ungdomsafdelingens håb for at bryde igennem. Jeg forstår efterhånden godt flere af de unge spillere, der enten takker nej til at komme til en storklub som United eller søger tideligt væk fra klubben, idet de aldrig kan opnå spilletid.
Jeg frygter, at tiden hvor United selv uddannede det ene stortalent efter det andet er ved at forsvinde.
Panduro17
26-06-2007, 11:51
Jeg er meget uenig i denne vurdering. Jeg synes at Rossi spillede et elendigt U-21 EM bortset fra en enkelt kamp. I kampen mod Portugal er det løb det eneste han laver i hele kampen og falder ellers fuldstændigt ud af næsten alle kampene og hvis man skal betragtes som et supertalent er det altså sådanne turneringer man bare SKAL kunne sætte sig igennem i. Og så markerer han sig endda ved at brokke sig til et rødt kort efter et snotdumt frispark midt på banen og helt ude ved sidelinien. Hvis £7 mio er rigtigt skal han sgu ud af vagten, for han er ikke i nærheden af at være god nok og det mener jeg klart han har bevist i de kampe han har spillet og til U-21 EM.
Det du skriver der er total uvidenhed.
Du siger rent faktisk at dette var Rossis one and only chance.
Rossi dummede sig med det røde ja. Men det gjorde en hvis Hr. Ronaldo, som jeg er kæmpe fan af, da også sidste år mod Manchester City. Rossi forsvandt ikke fuldstændig ud af kampen. Du kan ikke regne med han er Wayne wonderboy, men omvendt kan du heller ikke sige han er dårlig fordi han ikke skaber det hele for dem. Dette er altså en fyr som spillede en kanon sæson i den netop overstået italienske liga. Det jo ikke for sjov de vil have ham Parma.
Hvis vi giver Rossi bare et år, så kan han blive bedre end Nistelrooy, og vil jeg gerne satse 5 øl på grisen på...
Peace
Martinsen
26-06-2007, 11:52
hvis Rossi ikke er god nok til at spille sig på vores hold, skal han ikke spille, så er det da ligegyldig hvornår han kom til vores klub... Jeg har ikke set Rossi værre specielt god andet end for reserve holdet, og der skal sku lidt mere til for at imponere mig... jeg har aldrig troet på ham, og gør det stadigvæk ikke, så jeg er enig med Santa, hvis vi kan få omkring 7 mio £ skal han sælges, så kan han få lov at score i ny og næ nede i Italien som passer langt bedre til ham
Jeg har ikke set Rossi værre specielt god andet end for reserve holdet, og der skal sku lidt mere til for at imponere mig
Hænger måske sammen med at han aldrig har fået lov til at spille for 1.holdet.
SantasLittleHelper
26-06-2007, 12:51
Hænger måske sammen med at han aldrig har fået lov til at spille for 1.holdet. Hvilket så måske hænger sammen med at han ikke er god nok til 1. holdet...
Hvilket så måske hænger sammen med at han ikke er god nok til 1. holdet...
Slap nu af.. han er kun 20 år, og har mange år foran sig...Og desuden er det svært at sige om han er god nok, før han har fået den chance!
Tror der er nogle herinde der blir overraskede over Rossi næste år.
SantasLittleHelper
26-06-2007, 13:06
Tror der er nogle herinde der blir overraskede over Rossi næste år. Fair nok, men jeg tror tværtimod at der er mange der bliver skuffet over Rossi. Hvis han ikke er god nok i pre-season og på træningsbanen er han heller ikke god nok i kamp, og jeg mener virkelig at det har skinnet igennem at han ikke er god nok - heller ikke god nok til at få chancen. £7 millioner er rigtig mange penge for sådan en ung spiller der endnu ikke har fået sit gennembrug og ikke har hverken fysik eller målnæse til en klub som Manchester United... Han har ikke imponeret mig i de kampe jeg har set ham spille for United, han har ikke imponeret mig under U-21 EM og han har ikke imponeret mig i Parma. Jeg kan virkelig ikke forstå den hype der er omkring ham, men det må vel være de røde briller der er fundet frem til anledningen...
Fair nok, men jeg tror tværtimod at der er mange der bliver skuffet over Rossi. Hvis han ikke er god nok i pre-season og på træningsbanen er han heller ikke god nok i kamp, og jeg mener virkelig at det har skinnet igennem at han ikke er god nok - heller ikke god nok til at få chancen. £7 millioner er rigtig mange penge for sådan en ung spiller der endnu ikke har fået sit gennembrug og ikke har hverken fysik eller målnæse til en klub som Manchester United... Han har ikke imponeret mig i de kampe jeg har set ham spille for United, han har ikke imponeret mig under U-21 EM og han har ikke imponeret mig i Parma. Jeg kan virkelig ikke forstå den hype der er omkring ham, men det må vel være de røde briller der er fundet frem til anledningen...
Hmm.. der skal meget til at imponere dig, hva.. Parma er da i hvert fald imponeret siden de har lagt et sådan bud, og jeg syntes os det flot det han har vist i Parma...
Nu når vi har brugt så mange penge på talenter (Nani & Anderson) i år.. Så syntes egentlig det er trist at vi ikke kan give vores største angrebs talent blandt de egen udviklede, chancen!!
Vi har altid været kendt for selv at udvikle spillere, og syntes det skal blive ved !!
Martinsen
26-06-2007, 13:34
Vi har altid været kendt for selv at udvikle spillere, og syntes det skal blive ved !!
det synes jeg bestemt også, men vælger Fergie at sælge ham, så gør han det jo ikke fordi at han ser ham som en af verdens største talenter... nej han gør det fordi at han ikke tror Rossi slår igennem på Old Trafford... og det tror jeg heller ikke, og 7 mio£ er mange penge for en spiller som man tvivler på...
Jeg tror ikke det handler så meget om Rossi har niveauet eller ej. Det handler mere om han har evnerne til at tilpasse sig spillestilen i England. Der er rigtigt langt fra taktisk Serie A bold til benhårdt Premier League.
Men hvis Fergie ikke tør satse på ham, så har vi et fantastisk bud fra Parma liggende. 7 millioner pund er en fin pris.
En ung spiller som drager til en af de 3 bedste ligaer i verden, og vender hjem efter et halvår med 9 mål og en klub der overlevede, plus en udtagelse til Italiens U21 landshold ved EM.
Med den mangel vi har på angribere, skulle vi være nogle skarn, hvis vi ikke i det mindste gav en ung gut med det potentiale en chance for at bevise hvad han kan. Vil vædde med han kunne lave dobbelt så mange mål i næste sæson som Alan Smith, hvis man gav dem lige meget spilletid. Men på den anden side så skal Rossi nok kun lave en pind eller to, for at vinde den konkurrence
Hvilket så måske hænger sammen med at to klasse angribere som Rooney og Ruud var foran ham i køen dengang. I sommers blev han lejet ud for at blive mere moden. Jeg synes du bedømmer ham alt for hurtigt.
jeg mener vi skal sige ja til buddet fra parma.. jeg har aldrig troet på at rossi kan blive en etableret 1.holdsspiller og det tror jeg stadig ikke.. han er alt for lille og spinkel til pl efter min mening.. jeg har også set nogle af kampene ved u-21 em og der må jeg godt nok sige jeg var skuffet over ham.. han laver da nogle få gode ting men det fører ikke rigtig til noget..
han blir aldrig et hit i united så hvis vi kan sælge ham for over 50 mio, hvilket jeg ikke forstår vi kan, så lad os dog sælge og købe en klasseangriber istedet..
hvis rooney går hen og blir skadet i den her sæson er vi godt nok på røven - jeg ber' til vi går ud og køber en angriber så rooney ikke bliver overbelastet også i den her sæson.. hverken rossi, smith og især solskjaer har ikke klassen til at erstatte rooney hvis uheldet sku være ude..
Refstrup
26-06-2007, 18:10
Jeg synes Rossi skal have chancen i næste sæson. Han passer godt ind i vores spil. Vi skal ihvertfald ikke sælge ham, for det ville være dumt. Hvis Rooney nu skulle gå hen og blive skadet, og de andre ikke kan spille så godt som ham så har vi 3 gode muligheder mere som kan spille angriber.
1 Scholes, vi kan spille med Hargreaves og Carrick som midtmidt.
2 Anderson, han er offensiv midtbane. Derfor tror jeg han kunne gøre det godt og så er han god fysisk.
3 Ronaldo, vi kan spille med Giggs og Nani på hver sin fløj så der er ikke de spore problemer.
jeg mener vi skal sige ja til buddet fra parma.. jeg har aldrig troet på at rossi kan blive en etableret 1.holdsspiller og det tror jeg stadig ikke.. han er alt for lille og spinkel til pl efter min mening.. jeg har også set nogle af kampene ved u-21 em og der må jeg godt nok sige jeg var skuffet over ham.. han laver da nogle få gode ting men det fører ikke rigtig til noget..
han blir aldrig et hit i united så hvis vi kan sælge ham for over 50 mio, hvilket jeg ikke forstår vi kan, så lad os dog sælge og købe en klasseangriber istedet..
hvis rooney går hen og blir skadet i den her sæson er vi godt nok på røven - jeg ber' til vi går ud og køber en angriber så rooney ikke bliver overbelastet også i den her sæson.. hverken rossi, smith og især solskjaer har ikke klassen til at erstatte rooney hvis uheldet sku være ude..
Jeg tror ikke du følger så meget med i Rossi så ;) 9 mål i foråret for Parmao og indirekte skyld i at de blev i Serie A kære ven :) Giuseppe Rossi er et talent af oceaner og sælge ham for 60 mio kr, er helt ude i hampen. Han bliver større end Rooney, hvis han får chancen. :)
Og jeg er enig med dig Refstrup :)
Jeg tror ikke du følger så meget med i Rossi så ;) 9 mål i foråret for Parmao og indirekte skyld i at de blev i Serie A kære ven :) Giuseppe Rossi er et talent af oceaner og sælge ham for 60 mio kr, er helt ude i hampen. Han bliver større end Rooney, hvis han får chancen. :)
Og jeg er enig med dig Refstrup :)
seria a er noget andet end pl min ven;) men kan høre på diskutionen vi nok ikke blir enige.. jeg synes ikke han har vist nok i united tiden..
seria a er noget andet end pl min ven;) men kan høre på diskutionen vi nok ikke blir enige.. jeg synes ikke han har vist nok i united tiden..
I Serie A møder du nogen af verdens hårdeste forsvarsspillere :) De guttere er ikke så venlige :)
- Men du nævner fysik :) Fysikken er ikke vigtigt i PL, hvis man har et blændende teknik og accleration. Det har Rossi. Ronaldo kørte rundt med alle i starten af United-tiden, men problemet for ham var han var egocentralistisk der i sit spil :)
Hvis Rossi får chancen, så bliver han stor og kun fantasien kan sætte en grænse. Han har et ufatteligt stort potentiale og jeg mener stadig han kan blive større end Rooney :)
SantasLittleHelper
27-06-2007, 11:14
I Serie A møder du nogen af verdens hårdeste forsvarsspillere :) De guttere er ikke så venlige :)
- Men du nævner fysik :) Fysikken er ikke vigtigt i PL, hvis man har et blændende teknik og accleration. Det har Rossi. Ronaldo kørte rundt med alle i starten af United-tiden, men problemet for ham var han var egocentralistisk der i sit spil :)
Hvis Rossi får chancen, så bliver han stor og kun fantasien kan sætte en grænse. Han har et ufatteligt stort potentiale og jeg mener stadig han kan blive større end Rooney :) Og hvis vi så tager de røde briller af igen kommer virkeligheden vist mere til syne... Det kan da godt være at der er hårde forsvarsspillere i serie A, men til gengæld er de sgu ikke noget at råbe hurra for fodboldmæssigt. Og skrev du lige at fysikken ikke er vigtig i Premier League? Den må du vist længere ud på landet med, og desuden er Ronaldo både langt større og langt stærkere end Rossi, der nærmest ligner en miniput spiller i forhold til de spillere vi har. Rossi er bare ikke god nok til United, det var derfor han ikke fik chancen for et år siden, det var derfor han blev udlejet til Newcastle (hvor han i øvrigt heller ikke var god nok) og det var derfor han blev udlejet til Parma hvor han kun scorede 5 mål i åbent spil i en halv sæson. bedre end Rooney? Get real...
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21838
Parma har købt en ny angriber, hvilket godt kunne tyde meget på, at de har opgivet at købe Rossi og at han kommer tilbage til United. :D
Dét lyder som et godt tegn, i forhold til at beholde Rossi i United - heldigvis!
Bergmann
06-07-2007, 19:32
Rossi shone in his spell at the Stadio Tardini with nine crucial goals in 19 outings and Ghirardi is hoping he may return on a permanent basis.
“Two days ago we spoke to the Manchester United directors and they told us that Rossi was for sale,” he revealed. “We made an offer and we’re waiting for a reply.
ROSSI ER ALTSÅ SAT TIL SALG - MEGET TYDER PÅ AT TEVEZ SNART SES I RØD!
Ærgeligt, hvis det skal gå udover vores elskede Rossi...
Rossi shone in his spell at the Stadio Tardini with nine crucial goals in 19 outings and Ghirardi is hoping he may return on a permanent basis.
“Two days ago we spoke to the Manchester United directors and they told us that Rossi was for sale,” he revealed. “We made an offer and we’re waiting for a reply.
ROSSI ER ALTSÅ SAT TIL SALG - MEGET TYDER PÅ AT TEVEZ SNART SES I RØD!
Ærgeligt, hvis det skal gå udover vores elskede Rossi...
Kilde?
Jeg vil være ked af at se Rossi forlade os. Men hvis det kan betyde Smith kan blive, vil det være et godt plaster på såret. Men jeg tvivler, da der skal penge i kassen og truppen i forvejen ser bred ud.
Bergmann
06-07-2007, 19:41
Kilde?
Jeg vil være ked af at se Rossi forlade os. Men hvis det kan betyde Smith kan blive, vil det være et godt plaster på såret. Men jeg tvivler, da der skal penge i kassen og truppen i forvejen ser bred ud.
http://www.channel4.com/sport/football_italia/jul6k.html
Rossi er et stort talent.. men på den anden side skal vi også have penge i kassen for at købe en spiller som Tevez. Så hvis det der skal til er at vi sælger Rossi vil jeg ikke have noget imod det..
Rossi er et stort talent.. men på den anden side skal vi også have penge i kassen for at købe en spiller som Tevez. Så hvis det der skal til er at vi sælger Rossi vil jeg ikke have noget imod det..
Jeg synes forkert at sælge de unge spillere, for at få råd til modne spillere. De unge spillere er fremtiden, og burde være immune, hvis talentet er stort nok til at blive fremtidens mand.
SantasLittleHelper
06-07-2007, 21:15
Jeg synes forkert at sælge de unge spillere, for at få råd til modne spillere. De unge spillere er fremtiden, og burde være immune, hvis talentet er stort nok til at blive fremtidens mand. Ro på champ... Tevez er kun 3 år ældre end Rossi så helt tudsegammel er han heller ikke ;) Vil til enhver tid foretrække Tevez fremfor Rossi, fordi ægte klasse ikke fornægter sig... Han er bare bedre og så er den ikke længere.
Jeg bliver trist hvis Rossi forlader klubben. Det er dumt at lade et sådan et storttalent gå, og især når han aldrig har fået en reel chance. Smith er en glimrende fighter, men score højst på en sæson 5 kasser. Saha er på dagen en glimrende spiller, men det nytter ikke, når han er skadet konstant. Jeg synes hellere at en af de to skulle forlade fremfor Rossi. Og så vil jeg også gerne snart se Fergie få smidt Silvestre og Ríchardson på salgslisten. Tak!
Surt for Rossi hvis han bliver solgt uden at have fået chancen. Det er også et skidt signal som bliver sendt til klubbens andre unge talenter og hele ungdomsafdelingen..
Men okay, hvis Fergie mener at Rossi mangler det sidste, kan vi jo lige så godt sælge ham..
Link fra united.no
http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/rossi_til_salgs
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7311
Eftersom United åbenlyst jager en ny angriber, er chancerne for et United-gennembrud for Rossi ufatteligt små. Derfor synes jeg det i orden, hvis Rossi bliver solgt, når tingene er som de er. Nu ser det ud til vi kan hive en helt god portion penge hjem for Rossi. Parma bød 7 millioner pund, men mon ikke det beløb stiger, når nu de store klubber melder deres interesse?
McPherson
08-07-2007, 19:21
Jeg sys under ingen omstændigheder at Rossi skal sælges!! Så hellere væk med Saha og Smith! Rossi er en spiller med et kæmpe talent! Efter ikke at have spillet på noget særlig højt niveau i over halvandet år scorer han pludselig 9 mål i 19 kampe for et bundhold i Italien! Det ville være vanvid at satse mere på Saha og Smith. Smith leverer hele tiden kampe under det niveau som det kræves at spille i United (dog ikke kampen mod Roma), og Saha er skadet halvdelen af tiden! Vi ville få en god sjat penge for de to, og så hellere behold Rooney, Tevez og Rossi .. Vi har jo også Solskjær og Anderson og Ronaldo kan også spiller i front hvis det skulle være..
Christensen
08-07-2007, 19:53
Vi har jo også Solskjær og Anderson og Ronaldo kan også spiller i front hvis det skulle være..
Ja, og Solskjær er langt bedre end Smith og Saha.........
Rossi er en god spiller, og har potentialet til at blive det noget stort, men jeg tvivler på at det bliver i Man Utd han viser talentet frem de kommende år, da det ser ud til at Sir Alex ikke rigtig tror på ham..
Hvis det rette bud på ham kommer så skal der helt sikkert slås til. Parmas £7 mio. var, i mine øjne, det helt rigtige bud, men det blev afvist.
Og nu da vi, som det ser ud lige nu, er ved at hente Tevez er det at miste Rossi ikke så stort et slag igen, selvom det er ærgerligt at miste et stort talent.
McPherson
08-07-2007, 20:11
Man kan ikke sælge Solskjær, men jeg siger bare at han er en god 4. angriber og at Saha og Smith ikke rigtig duer til noget .. Solskjær leverer varen hver gang! Bare se på hans antal kampe og hans målscore! Det er jo fantastisk flot! Og Saha gjorde det da også godt, men han er jo skadet 50 procent af tiden!
Nu hvor Rossi skifter, må vi håbe vi kan få god pris for ham. Omkring 100 millioner kr. kan vi godt presse ud af Milan og Juve.
Christensen
08-07-2007, 20:35
Man kan ikke sælge Solskjær, men jeg siger bare at han er en god 4. angriber og at Saha og Smith ikke rigtig duer til noget .. Solskjær leverer varen hver gang! Bare se på hans antal kampe og hans målscore! Det er jo fantastisk flot! Og Saha gjorde det da også godt, men han er jo skadet 50 procent af tiden!
Ja, det er flot at han kommer ind med 10-20 minutter igen, og er med til at afgøre kampen .. enig!
Men de kampe, hvor han har været med fra start, har han været, i en stor del af dem, skuffende, hvor det var tydeligt at se han ikke er den Solskjær han var for otte år siden. Jeg vil til en hver tid foretrække både Saha og Smith fremfor Solskjær, da de har mere at byde på end en træt og gammel Solskjær.
Men tilbage til Rossi....
McPherson
08-07-2007, 21:32
Ja, det er flot at han kommer ind med 10-20 minutter igen, og er med til at afgøre kampen .. enig!
Men de kampe, hvor han har været med fra start, har han været, i en stor del af dem, skuffende, hvor det var tydeligt at se han ikke er den Solskjær han var for otte år siden. Jeg vil til en hver tid foretrække både Saha og Smith fremfor Solskjær, da de har mere at byde på end en træt og gammel Solskjær.
Men tilbage til Rossi....
Solskjær har altid været supersub i United .. Og det gør han stadig glimrende! Jeg sys bare Rossi har større potentiale end Smith og Saha, og når de to alligevel er halvt ubrugelige så ser jeg virkelig ingen grund til at holde på dem! Så hellere hold på Rossi, som har mange mange år foran sig, som har vist hans hjerte banker for United og spiller fantastisk! Så ham også til u21 vm.. Han er en klasse spiller!! Det vil jeg hverken kalde Saha eller Smith .. De hører ikke til i en kæmpeklub som United ...
Christensen
08-07-2007, 21:56
Enig. Rossi har et stort potentiale, ingen tvivl. Rossi er måske bedre end Smith, men når Saha er i topform er han en rigtig god angriber, som vi også så tidligt i den afsluttede sæson og så har vi en rigtig farlig duo i Rooney + Saha.
McPherson
08-07-2007, 23:05
Hvis vi får Tevez vil Saha komme i overskud .. Og jeg ser hellere at vi beholder Rossi end Saha .. Saha kan indbringe en fin portion penge, og når han alligevel altid er skadet sys jeg det ville være en ideel løsning!
Jeg er enig i, at hvis vi køber Tevez, kan vi godt sælge ud - og jeg mener at vi skal beholde Rossi og give ham en chance og da Saha tit er skadet og kan give en slat penge, vil jeg hellere af med ham, end Rossi - selvom der lige nu er forlydender om at vi kan få meget for ham!
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34106
En god nyhed synes jeg. Men man kan selvfølgelig ikke vide om Rossi selv ønkser at komme væk. Jeg tror at Rossi bliver et år til og hvis han ikke får chancen eller ikke slår til så bliver han solgt. Det er ihvertfald det jeg håber :D
Træner Ferguson citeres i dagens udgave af Telegraph for at sige følgende:
- Jeg forventer ikke nogen til at smutte fra klubben. Men det kan selvfølgelig ske, hvis der er spillere, der ikke tror de vil få spilletid nok i den nye sæson. Men lige nu er der ingen beslutninger eller forhandlinger i støbeskeen.
Vil sådan set gerne beholde Rossi, så nyheden er da fin.
Håber at fx Silvestre og Richardson er nogle af dem der ikke regner med spilletid! Ellers lyder den nyhed lidt forkert! Der er altså nogle spillere vi ikke kan bruge, og som vi derfor skal af med.
United DK
21-07-2007, 12:14
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7358
Nu forlader Rossi nok klubben, og nedstående billed med Eagles som nr. 19, er nok med til at bekræfte det.
http://img63.imageshack.us/img63/1281/75569931zk1.jpg
baeklev7
21-07-2007, 12:28
Jeg står stadig uforstående overfor et eventuelt salg af Rossi. Han er en af de største angrebstalenter og selvom det ser småt ud med spille tid for ham i næste sæson, så vil der altid komme skader i en trup i løbet af året. Derfor mener jeg at vi skal beholde Rossi også med henblik på at Solskjaer/super-sub snart stopper.
Rossi er fremtidens mand i vores angreb.
Rooney, C. Ronaldo, Nani, Tevez & Rossi = Mange mål :titte:
hørt!
Rossi bør ikke sælges... Så sælg dog Saha istedet
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7358
Nu forlader Rossi nok klubben, og nedstående billed med Eagles som nr. 19, er nok med til at bekræfte det.
Numrene i pre-season afpejler aldrig de rigtige numre...
Danielsen
21-07-2007, 12:53
hørt!
Jeg kunne ikke väre mere enig!!
Saha er äldre end Rossi...og Rossi, har altså talent!! Jeg er sikker på, han bare skal ha' noget spilletid.
hørt!
Lyon vil jo også gerne købe Saha eller Anelka.
Sælg dog Smith og Saha og behold Rossi...
På den anden side, ved vi jo heller ikke, om Rossi vil få succes i den engelske liga. Ja han fik succes i Italen, men det betyder ikke, at det samme sker i England.
Det kan dog yderligere godt være, at Rossi vil være førstevalg og ikke er tilfreds med en resversetjans (efter Ronney og evt. Tevez)...
Jonny Evans spillede også med nummer 2 i den første kamp.
Jeg kan ikke være mere enig. Rossi vil til hver en tid være en bedre spiller end Saha. Rossi kan i det mindste stille op for sit hold, i modsætning til Saha, der ligger og flirter med sygeplejerskerne uge efter uge.
Desuden synes jeg Rossi er et glimrende talent. Folk hænger ham tit op på hans sløje u21 em. Men hvor meget forskel er der ikke lige på den måde italien og united spiller fodbold på?
baeklev7
21-07-2007, 13:27
På den anden side, ved vi jo heller ikke, om Rossi vil få succes i den engelske liga. Ja han fik succes i Italen, men det betyder ikke, at det samme sker i England.
Det kan dog yderligere godt være, at Rossi vil være førstevalg og ikke er tilfreds med en resversetjans (efter Ronney og evt. Tevez)...
Han havde succes på vores reservehold og efter min mening bliver der altså gået til den i reserveligaen. Men jeg er af den mening at vi ikke skal sælge ud af vores angribere, derimod skal vi lade solskjær være super-sub også må de andre ellers kæmpe om pladsen på toppen og som hængende angriber.
Rooney: Et salg af ham virker langt ude :lolol:
Saha: Efter min mening en god angriber som, når han er skadesfri(hvilket han
ikke er så tit) gør et godt stykke arbejde og scorer de mål han skal.
Smith: Skal ikke sælges da jeg mener han er god til at skabe plads for de andre såsom Ronaldo og Rooney. Tag hjemmekampen mod Roma(måske hans bedste kamp i sæsonen) og se hvilken plads hans skaber med sin fysik. Mangler dog målene, men husk nu på hans evne til at finde målet muligvis har "taget skade" af omskolningen til midtbanemand.
Tevez: Hvis vi får ham er han klart 1. valg til de to pladser på toppen sammen med Rooney. Hans sæson afslutning med west ham siger vidst noget om hans potentiale.
Solkjær: Super-sub, som ser noget slidt ud i de kampe han har fået fra start. Levere varen i de sisdte minutter af en kamp. Stopper om 1-2 sæsoner.
Rossi: Et kæmpe angrebs talent. Er vel ikke for sjov at Milan, Juve og andre står i kø for ham. Han bliver med årene en af de største. Han skal IKKE sælges.
Rossi skal blive i klubben. Det vil være så bittert at se ham banke mål ind for Milan eller Juve om 5 år, hvis han aldrig har fået en chance i United. Hvis ikke han kan få regelmæssig spilletid i denne sæson, så lej ham ud igen.
Jeg mener også at Rossi skal have chancen for at slå igennem i United - dog kan jeg godt forstå ham, hvis han vil væk, for at få fast spilletid
Vil også hellere se Saha og Smith blive solgt, end Rossi!
Jeg mener også at Rossi skal have chancen for at slå igennem i United - dog kan jeg godt forstå ham, hvis han vil væk, for at få fast spilletid
Jeg synes ikke man i en alder af 20, kan forvente fast spilletid. Specielt ikke i en storklub! Men Rossi har selv flere gange udtalt, at han gerne vil blive og kæmpe. Men det lader ikke til, at han får lov af Fergie.
Jeg synes det er lidt skuffende, at der ikke er fundet plads til Rossi, jeg synes dog ikke at Saha skulle sælges istedet, for de er vidt forskellige spillere. Carlos Tevez ligner i forvejen Rooney, Rossi ligeså, så muligheden for, at få Carlos Tevez, som også er bedre lige nu, ser ud til, at koste Rossi pladsen. Det er lidt ærgeligt
Umiddelbart virker der ikke den store idé i, at hente store udenlanske talenter, når de ikke skal bruges i sidste ende. Et talent som Rossi bliver vel ikke større, så er der ikke plads til ham, kan man næsten godt droppe spillere som ham og Pique i fremtiden. Dog er der selvfølgelig det ved det, at United ender med, at få gode penge for begge to, så det er jo også meget godt, men United lever jo ikke af, at sælge talenter
Trist, men sandt. Jeg er ked af at Rossi forlader denne klub, naar han har vist saa lovende takter, og samtidig ikke har faaet en fair chance for at vise sig. Trist at lade saadan et stort talent gaa. :(
ja, helt afgjort trist, synes det er mærkeligt at skille sig af med en spiller før han får mulighed for at vise hva han kan få OS. Hva var pointen så med at købe ham fra start?
ja, helt afgjort trist, synes det er mærkeligt at skille sig af med en spiller før han får mulighed for at vise hva han kan få OS. Hva var pointen så med at købe ham fra start?
Han var ung da han kom til klubben (16-17 år). På det tidspunkt, vidste man jo ikke hvordan hans udvikling ville gå.
Nu vurderer man åbenbart at han ikke har det der skal til for at komme i betragtning til førsteholdet..
Ved ikke hvor meget man skal ligge i det Fergie siger her, men pt er planen åbenbart at de fleste af dem som var udlånt sidste sæson, skal blive i United denne sæson..
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=447403
Glory Man United
25-07-2007, 10:46
Man har vel vurderet, at han ikke er god nok til et af verdens bedste hold. Ikke at jeg vil sammenligne ham med Richardson, men det samme gælder måske. En rigtig god spiller til et lidt mindre hold. Silvestre og Smith kunne vel smutte samme vej??? ;)
Man har vel vurderet, at han ikke er god nok til et af verdens bedste hold. Ikke at jeg vil sammenligne ham med Richardson, men det samme gælder måske. En rigtig god spiller til et lidt mindre hold. Silvestre og Smith kunne vel smutte samme vej???
tror nu rossi har potentialet til noget større end richardson, men hvis united får tevez ind, så er der langt til spilletid for rossi. Ellers en god spiller.
Danielsen
25-07-2007, 12:10
Ved ikke hvor meget man skal ligge i det Fergie siger her, men pt er planen åbenbart at de fleste af dem som var udlånt sidste sæson, skal blive i United denne sæson..
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=447403
Ja, det ser sådan ud : http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=478598&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Ferguson:+Boro+want+Smith
Her står der også at Smith kan forlade Boro hvis det rigtige bud kommer (men det er en anden tråd)
Jeg kan ikke sige det nok gange, men jeg mener det er ærgeligt ikke at give Rossi chancen i denne sæson!
GloryManUtd2730
25-07-2007, 13:18
Jeg kan ikke sige det nok gange, men jeg mener det er ærgeligt ikke at give Rossi chancen i denne sæson!
Enig:-) Det jeg har set af ham virker han rigtig god men lide mere som offensiv midtbane istedet for angriber, så min meninger er 100% at beholde ham og det samme som pique(og Smith han er en fighter, vi skulle hellere sælge Saha han er for lang tid om at kommer over alle sine skader)
Lækkert at høre :D Rossi og Pique skal afgjort have chancen! Hvis de to lever bare nogenlunde optil forventningerne sammen med Nani og Anderson; så har vi et fantastisk fundament for fremtiden.
Rossi scorede et rigtig godt mål imod Port Vale og lagde op til det andet med en fræk stikning.
Rossi scorede et rigtig godt mål imod Port Vale og lagde op til det andet med en fræk stikning.
Jeg har netop set højdepunkter fra kampen. Rossis mål er ret frækt, mens hans oplæg er klasse! Uniteds defensiv er pinlig ved alle tre mål.
Mutv' vært er iøvrigt ret lækker :D
United DK
27-07-2007, 19:55
Mutv' vært er iøvrigt ret lækker :D
Du mener vel værtinde, eller? :D
Du mener vel værtinde, eller? :D
Nej?
Haha, ej det gjorde jeg:titte:
Det er godt med dig JakobR :D
Farvel Rossi
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=449090
Vanvittigt irriterende. Og så sælger vi Smith til toons, Solskjær og Saha løber ind i en skade. Og så er der Rooney og eventuelt Tevez.
Bergmann
31-07-2007, 20:04
Det er da sørgeligt... Det eneste han manglede, efter min mening, var fysikken.
Jeg har læst flere steder, at Anderson kan spille angriber, så måske kommer vi ikke til at lide så meget under et salg af Rossi. De er ca. lige unge.
Bergmann
31-07-2007, 20:11
Jeg håber dette skifte betyder, at Tevez KOMMER OG EN ANDEN. Vi er angribermangel og sælger. Der må være noget mere bag end blot et ønske om klubskifte.
Tevez !+!
Quagliarella eller Palladino.
Det er vel nok krise, hvis vi nu har solgt Rossi og ingen angribere får i dette transfervindue.. Chok-skifte.
Kristian Jensen
31-07-2007, 20:16
Jeg er godt nok også overrasket. Nu skal Tevez til United, og det kan ikke gå hurtigt nok! Jeg havde ellers glædet mig til at se, om Rossi kunne klare det i PL. Han skal nok blive en succes i den spanske liga.
schousboe9
31-07-2007, 20:23
Man behøver vel dårligt gøre opmærksom på, at man ikke forstår den hér, men det vil jeg nu gøre alligevel...
Hva sker der!? Så sent som idag (tror jeg) var SAF ude og sige, at han, sammen med Pique, Evans, Simpson osv., var Uniteds fremtid?? Vi har vel for fanden i det mindste fået de omtalte £7 mio. plus evt. videresalgs-%!
Men ja, det må betyde Tevez er sikker OG at vi henter én mere, for Smith ser oss rimelig færdig ud...??? Jeg skyder på Palladino.
Jeg ved ikke rigtig om jeg er enig med jer! Som Don Kafai skriver i emnet "Man Utd startopstilling 07/08":
Nani M RL
Anderson M RLC, FC
Rooney M RLC, FC
Giggs M LC
Ronaldo M RLC, FC
Tevez M C, FC
Sansynlighedsregning er ikke min stærke side, men jeg kan garantere at der er rig mulighed for at mixe bolcherne hvis vi får Tevez. Vi er jo trippel dækket på alle de offensivce pladser...
Vi har immervæk en utrolig fleksible offensiv, og jeg kan sagtens se os dækket godt ind selvom Rossi - og måske Smith - smutter, forudsat at vi får Tevez:
Rooney, Andersson, Tevez, Saha, Solskjaer, C. Ronaldo og Nani(han var i sin tid angriber, men blev omskolet til wing) kan allesammen spille angriber. Derudover har vi Giggs og Scholes, der kan spille hængende angriber, så vi kun har brug for én af de ovenstående..
Jeg synes kabalen ser ud til at gå fint op!
Vores store styrke er bredden på midtbanen, hvor vi har en række spillere der er så teknisk gode, at de uden problemer kan spille en angriber plads!
Sådan ser jeg i hvert fald på det!
Ved godt at indlægget er grænsende til at være uden for topic, men ville bare pointere, at selvom jeg er ked af at se Rossi skifte klub så tror jeg ikke vi står helt så skidt som nogen folk ser det!
Nej man .. en af mine største favoritter :'( .. Men nu skal tevez fandeme i hus !
Jeg synes det er så synd vi har solgt ham - For jeg stoler desværre ikke for meget på Tevez og Saha. Ville hellere se Rossi i trøjen, og så ha Saha / Smith solgt.
Det kan ikke passe er der ikke kan blive plads til en ung spiller som Rossi på holdet, når Nani og Anderson kan få plads. Det er utroligt at et af de største italienske angrebstalenter skal sælges når vi endelig har een af dem.
Ærgeligt at se Rossi smutte.. men med 70 mio for ham uden specielt mange førsteholdskampe er det ikke fordi jeg begræder tabet af Rossi særlig meget.
13 mio pund for Rossi + Richardson. Det må man da kalde god forretning. Og vi har ikke engang givet særlig meget for spillerne.
Ja det er ærgeligt med Rossi. Jeg havde selv håbet på en ny generation af egen avls spillere kommer op i førsteholds truppen.. Men denne ser nu ikke så talstærk ud længere.. Hvem blir den næste der rykker Pique eller Evans ???
Mikkelsen
01-08-2007, 07:16
Hvis Tevez kommer, ser det vel ok ud:
Tevez eller Saha i front og Rooney og Anderson bagved.
Med OGS som joker.
Kan ikke se hvad vi skal mere flere til bænken.
Hvis Tevez kommer, ser det vel ok ud:
Tevez eller Saha i front og Rooney og Anderson bagved.
Med OGS som joker.
Kan ikke se hvad vi skal mere flere til bænken.
nej men i den kabale der nævner du også to af de mest skadede angribere i europa. Så helt regne med den kabale der kan man ikke
Andersen
01-08-2007, 09:29
nej men i den kabale der nævner du også to af de mest skadede angribere i europa. Så helt regne med den kabale der kan man ikke
Korrekt, der virker for tyndt, men I har udeladt Smith, han er ikke væk endnu.
Begræder også selv sælget af Rossi, men Fergie har vel ment, at han er for splejset til PL. Det tror jeg ligger for grund i denne beslutning.
Der er delte meninger omkring Smith, er også selv splittet, men som vores angriber situation ser ud nu, bør han ikke sælges. Det er også godt med lidt muskler oppe foran en gang i mellem, hvis det kniber med spillet. Spørgsmålet er så om han er tilfreds med det.
Derudover skal vi også passe på at få for mange nye på en gang, de skal sluses ind stille og roligt. Vi er lige blevet mestre med det flotteste spil i PL siden 93-94, skal vi huske.
Men jeg vil tilslutte mig de mange herinde, som mener at det er en skam at have mistet Rossi uden han reelt har fået chancen. Held og lykke lille dreng.
Lidt synd at Rossi er solgt, uden at få en egentlig chance i United.
To år i træk scorede han i gennemsnit 1 mål i hver kamp for reserverne, og han holdt Parma i Serie A.. Men Fergie og hans team har åbenbart vurderet at han ikke passer ind i holdets spillestil..
schousboe9
01-08-2007, 10:35
Jeg synes, der bliver malet et lidt for rosenrødt billede af angrebssituationen post Rossi.
Man siger vi har Rooney, Saha, Smith, Solskjær, Anderson, Nani, Ronaldo, Scholes, Giggs til de offensive. Man glemmer bare, at Scholes, Giggs, Ronaldo og Nani allerede er afsat på midtbanen og derfor, i mine øjne, ikke bør tælles med som back-up til angrebet...
HVIS de bliver kaldt ind som erstatning for en evt. skadet Rooney eller Saha (det er jo set før!), hvem skal så spille på midten?? Så skal vi have Martin, Gibson eller Eagles i startopstillingen? Bevares, alle hamrende talentfulde, men ikke til startopstillingen.
Pointe: Vi er for tynde oppe foran, hvis også Smith ryger. Rooney og Tevez bakket op af Saha, Solskjær, der vel mellem de to spiller 15 kampe om året, og Anderson er for tyndt!
SantasLittleHelper
01-08-2007, 10:44
HVIS de bliver kaldt ind som erstatning for en evt. skadet Rooney eller Saha (det er jo set før!), hvem skal så spille på midten?? Så skal vi have Martin, Gibson eller Eagles i startopstillingen? Bevares, alle hamrende talentfulde, men ikke til startopstillingen.!
Hvad med Owen og Carrick? Det er jo ike fordi at lige netop de 4 skal spille på midtbanen hver gang, og det ville da heller ikke virke sandsynligt hvis de skulle. Giggs kan eksempelvis sagtens vikariere i angrebet uden den store omvæltning og det samme kan Ronaldo.
Jeg er glad for at Rossi blev solgt, fordi det var bedst for alle parter. Vi slap af med en angriber der imo ikke er god nok til Premier League for en sikkert alt for høj pris, og Rossi får lov til at udvikle sit ellers store talent i en klub der måske passer bedre til hans niveau.
schousboe9
01-08-2007, 10:50
Ja ja, jeg udelod Hargo og Carrick, men der blev snakket offensive pladser, og jeg er nok ikke den eneste, der mener, at de ikke hører hjemme dér...
Og jeg ved også godt, at der givetvis bliver roteret gennem sæsonen, og at Nani og Anderson ikke er 1.valg (endnu). Min pointe var bare, at man ikke kan sige vi har så og så mange erstatninger, når flere af dem er afsat på andre pladser i forvejen.
Men så meget jeg gerne havde set Rossi i United i denne sæson, ligeså meget er jeg glad for, at han har fundet en klub med større chance for spilletid, for det har han bevist, at han fortjener. Konkurrencen efter Forlans exit er knap så hård, så der burde være muligheder for Giuseppe.
Jeg synes, der bliver malet et lidt for rosenrødt billede af angrebssituationen post Rossi.
Man siger vi har Rooney, Saha, Smith, Solskjær, Anderson, Nani, Ronaldo, Scholes, Giggs til de offensive. Man glemmer bare, at Scholes, Giggs, Ronaldo og Nani allerede er afsat på midtbanen og derfor, i mine øjne, ikke bør tælles med som back-up til angrebet...
HVIS de bliver kaldt ind som erstatning for en evt. skadet Rooney eller Saha (det er jo set før!), hvem skal så spille på midten?? Så skal vi have Martin, Gibson eller Eagles i startopstillingen? Bevares, alle hamrende talentfulde, men ikke til startopstillingen.
Pointe: Vi er for tynde oppe foran, hvis også Smith ryger. Rooney og Tevez bakket op af Saha, Solskjær, der vel mellem de to spiller 15 kampe om året, og Anderson er for tyndt!
Husk nu at vi ofte har spillet med folk som Giggs / Scholes og Ronaldo som hængende angribere, eller i positioner hvor de får lov at trække med frem som de vil, og støtte Rooney.
Glem ikke Carrick / Hargreaves på midtbanen. Jeg mener vi har rigeligt med folk, hvis vi køber en angriber mere, får vi meget svært ved at sætte hold, ment sådan - hvem skal sidde på bænken? Hvis Angrebet bliver Rooney / Tevez, og Ronaldo er selvskrevet - så har du 3 pladser tilbage til Carrick, Anderson, Hargreaves, Scholes, Giggs og Nani...
Selvfølgelig håber jeg da at vi får Tevez, men det bringer os da også i en lidt ekstrem situation på midtbanen, hvor vi har overflod af stamspillere og talenter. Og jeg ved ikke med jer, men jeg har aldrig været stor fan af udskiftninger i truppen fra kamp til kamp, synes klart vores bedste stabile perioder kommer når det samme hold spiller nogle kampe i træk. (Vel også derfor SAF altid har sagt "never change a winning side."
Nani / Andersen kommer nok til at fungere som squad players i år, og så bliver kampen imellem Carrick / Hargreaves på midten, om at spille ved siden af Scholes.
schousboe9
01-08-2007, 11:06
Ja, præcis! Anderson og Nani får kampe hist og her, så midtbanen stiller stortset sig selv. Hargreaves, Carrick og Scholes vil rotere alt efter modstander og ude-/hjemmebane.
Rooney, Tevez siger sig selv, så hvis vore back-up til angrebet efter salget af Rossi nu kun er Solskjær og Saha, vil jeg ikke føle mig helt tryg gennem sæsonen... Der skal ikke mange skader til, før vi er LIDT udstillet i angrebet...
Så havde HELT SIKKERT gerne set Rossi blive hos os!
Mikkelsen
01-08-2007, 11:23
Ja, præcis! Anderson og Nani får kampe hist og her, så midtbanen stiller stortset sig selv. Hargreaves, Carrick og Scholes vil rotere alt efter modstander og ude-/hjemmebane.
Rooney, Tevez siger sig selv, så hvis vore back-up til angrebet efter salget af Rossi nu kun er Solskjær og Saha, vil jeg ikke føle mig helt tryg gennem sæsonen... Der skal ikke mange skader til, før vi er LIDT udstillet i angrebet...
Så havde HELT SIKKERT gerne set Rossi blive hos os!
Mener stadig godt, at Anderson kan bruges som backup som hængende angriber.
Og så ser det fornuftigt ud.
Jeg tror, SAF har tænkt sig at spille med en angriber alene i front i de svære kampe, hvor så både Carrick og Owen spiller. Tevez alene i front, eller Rooney, med Ronaldo og Rooney/Tevez på kanterne og Giggs/Scholes lige bagved angriberen. Det er bestemt en mulighed, tror jeg.
Men NÅR nu Tevez dukker op, er vi fint dækket ind i angrebet efter min mening. Rooney, Tevez og Saha vil rotere, og resten vil være backups. SAF har jo selv udtalt, at han sagtens kan se, Ronaldo spille sammen med Rooney i front, så det får vi nok at se også.
Jeg tror ikke, vi skal forvente at se Anderson og Nani fra start i de såkaldte svære kampe i den her sæson. De skal nok få en del kampe imod svagere hold - måske omkring 20-25 kampe i løbet af sæsonen.
Og så har de fleste vist glemt, at Park kommer tilbage til vores offensive kræfter.
schousboe9
01-08-2007, 11:37
Helt enig, vi havde vist glemt Park! :)
MEN stadig... Alle de såkaldte back-up-angribere er altså ikke frontløbere af natur, og det er i dén afdeling (naturlige angribere) jeg mener, vi nu ser lidt tynde ud. Det er derimod på den offensive midtbane, at vi er godt besat.
Vi ved alle at Saha er ude min. 1/3 af sæsonen, og selvom vi har mange alternativer til de to/tre forreste pladser, kan vi sagtens komme i bekneb for 'naturlige' angribere som gardering for Rooney, Tevez, Saha.
Men vi er ellers enige, vi har masser af offensive strenge at spille på, dét er åbenlyst! :D
Bergmann
01-08-2007, 12:07
Det underlige er, at Gill tidligere her i sommers udtalte, at vi havde brug for en angriber - og så sælger han i stedet?
Ferguson udtalte for nogle dage siden, at de jagter en spiller (unavngivet - ikke tevez), som de ikke har kunnet få fat på, men de vil blive ved med at observere hans situation. Måske er endnu en angriber på trapperne, som tydeligvis vil forklare dette skifte. Som tidligere nævnt har pressen spekuleret i Quagliarella og Palladino. Hvem ved - måske er en af disse på vej til klubben SAMMEN med Tevez.
United-forever
01-08-2007, 12:12
Helt enig, vi havde vist glemt Park! :)
MEN stadig... Alle de såkaldte back-up-angribere er altså ikke frontløbere af natur, og det er i dén afdeling (naturlige angribere) jeg mener, vi nu ser lidt tynde ud. Det er derimod på den offensive midtbane, at vi er godt besat.
Vi ved alle at Saha er ude min. 1/3 af sæsonen, og selvom vi har mange alternativer til de to/tre forreste pladser, kan vi sagtens komme i bekneb for 'naturlige' angribere som gardering for Rooney, Tevez, Saha.
Men vi er ellers enige, vi har masser af offensive strenge at spille på, dét er åbenlyst! :D
Nu er Smith jo heller ikke solgt endnu. Og glem ikke Solskjær, der trods alt var den mand med højeste scoringsnievau pr. minutter i PL i sidste sæson. Han er absolut kompetent nok til at være backup. Samtidig vil det da også være en god chance for at give nogle af de yngre kræfter chancen. Forøvrigt er det heller ikke længe siden at Nani ikke var kantspiller, men angriber. Og som sagt kan Andersson jo også sagtens være hængende angriber.
Så ... No need to worry.. ;)
Salget af Rossi viser, hvor svært det er for de unge spillere at slå igennem på Uniteds hold. Selv tror jeg på, at tiderne er over, hvor United selv producerer unge talenter til førsteholdet. Det kommer selvfølgelig til at ske igen, men aldrig mere i den stil, som vi hidtil kendte.
Mikkelsen
01-08-2007, 12:49
Salget af Rossi viser, hvor svært det er for de unge spillere at slå igennem på Uniteds hold. Selv tror jeg på, at tiderne er over, hvor United selv producerer unge talenter til førsteholdet. Det kommer selvfølgelig til at ske igen, men aldrig mere i den stil, som vi hidtil kendte.
Så går vi lige Off Topic :D ja det er blevet sværere - hvilket de store penges intræden i fodbolden, bærer en del af skylden for.
Ang. talenter, håber jeg at Lee Martin får chancen i denne sæson, han er fandme kanon.
Ang. Rossi - er det svært at sige nej til 70 mill, når han endnu ikke har fået chancen på 1. holdet.
Held og lykke Rossi. Han burde have fået en chance.
Smaakage
01-08-2007, 13:36
Jeg er ked af at Rossi er på vej væk, da jeg hele tiden har set et stort lys i den knægt. Hans talent kan man ikke tage fra ham, og han virker til at have viljen til at forbedre sig og kæmpe når han får chancen. Stærk teknisk spiller der altid kæmpede, og hvis eneste ulempe imo var hans størrelse
Og i øvrigt bliver det sjovt at se hvad han bliver solgt for. Hvis Rich kunne sælges for 55 mio kr, hvad ryder Rossi så for
Rex_Hunt
01-08-2007, 14:07
Jeg er ked af at Rossi er på vej væk, da jeg hele tiden har set et stort lys i den knægt. Hans talent kan man ikke tage fra ham, og han virker til at have viljen til at forbedre sig og kæmpe når han får chancen. Stærk teknisk spiller der altid kæmpede, og hvis eneste ulempe imo var hans størrelse
Og i øvrigt bliver det sjovt at se hvad han bliver solgt for. Hvis Rich kunne sælges for 55 mio kr, hvad ryder Rossi så for
Tror også det var mega overpris for Rich. Et ønske scenarie ville være små 100 mill for Rossi, men tror desværre vi snarre snakker 70 mill - en pris der har været nævnt en del gange efterhånden.
Jeg mener det er ærgeligt med et salg af rossi. det der bekymrer mig er hvis det ikke lykkes saf at hente tevez. så ser vores angreb da for alvor tyndt ud. jeg synes et angreb med saha, rooney, tevez og ole gunnar og et salg af smith ser fint ud.. for vi har så fleksible spillere at vores bedste offensive spillere som ronaldo og giggs sagtens kan spille i angrebet eller lige bag ved.
jeg håber dog ikke at man købe palladino...så havde jeg hellere set at vi beholdte rossi...
Nej...! Hvad tænker Ferguson på. United skulle have beholdet Rossi han ville bliv en stor talent i fremtiden.
Martinsen
01-08-2007, 15:07
jeg har ikke det fjerneste i mod salget af Rossi og 7 mio. £ er en ganske fin pris for ham.. jeg tror ikke på at han nogensinde vil slå igennem i engelsk fodbold, og det gør Fergie nok heller ikke siden han sælger ham
SantasLittleHelper
01-08-2007, 15:09
Nej...! Hvad tænker Ferguson på. United skulle have beholdet Rossi han ville bliv en stor talent i fremtiden.
Nu har vi jo ventet i 4 år. Hvor længe skal vi vente før han bliver god nok? Vel er han kun 20, men han var jo ikke en gang god nok til Newcastle og 5 mål i 16 kampe i åbent spil for Parma er bestemt ikke noget der imponerer mig. Så hvorfor skulle en klub med de ambitioner den nu engang har stille sig tilfreds med en spiller der er så langt under det niveau der kræves for at være Unitedspiller?
United-Allan33
01-08-2007, 15:15
Jeg må indrømme at jeg mener folk overreagere over salget af Rossi, ingen herinde ved hvordan han ville spille i PL, man så i Newcastl at han slet ikke kunne begå sig, så når man får tilbdt 6-7 mill £ for en uprvet spiller så siger man ikke nej, sle kke når udsigterne for spilletid er meget begrænset...
Jeg havde også gerne set han var blevet og fået chancen, men det er der bare ikke råd til mere
Bergmann
01-08-2007, 15:39
Ironisk nok drømte jeg om dette i nat...
Reds can re-sign Rossi:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=449324
Uuuhh.. endelig lidt gode nyheder :P
schousboe9
01-08-2007, 16:08
Unfair at bedømme Rossis chancer i PL udfra hans tid i Newcastle.
De giver jo bare bolden til angriberne så hurtigt som muligt, og så må de ellers selv finde ud af noget. Den funktion ville Rossi aldrig kunne påtage sig (i England), men som United spiller, hvor alle offensive stationer indblandes i stort set alle angreb, have han haft langt bedre chancer.
Men det får vi ikke at se i denne omgang, så det er jo let nok at påstå...
Flax_Generous
01-08-2007, 16:27
Ironisk nok drømte jeg om dette i nat...
Reds can re-sign Rossi:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=449324
Hvis det er sandt, så er det en rigtig god klausul. Så kan han blive købt som erstatning til Saha, når det bliver relevant. Rossi skal nok blive en stor succes.
Don Kafai
01-08-2007, 17:01
Lige før jeg synes det her er bedre end en lejeaftale. Nu har vi fået en bunke penge og hvis vi i fremtiden ser et lys i Rossi så kan vi nemt købe ham igen. Nu behøver vi heller ikke bekymre os om han får nok spilletid osv...
man.utd25
01-08-2007, 17:29
jeg synes også det er det bedste der kunne ske for rossi, og ønsker ham alt mulig held og lykke i fremtiden:) håber han kommer tilbage om nogen år vis han begynder at lyne for vildt
http://img.skysports.com/07/08/218x298/rossi_villarreal_549090.jpg
Nu har vi jo ventet i 4 år. Hvor længe skal vi vente før han bliver god nok? Vel er han kun 20, men han var jo ikke en gang god nok til Newcastle og 5 mål i 16 kampe i åbent spil for Parma er bestemt ikke noget der imponerer mig. Så hvorfor skulle en klub med de ambitioner den nu engang har stille sig tilfreds med en spiller der er så langt under det niveau der kræves for at være Unitedspiller?
Det kan være, men det ser måske ud til at Ferguson vil have ham tilbage, men han får sikkert en chance af Ferguson - så ser vi hans talent.
KristianB
01-08-2007, 20:42
jeg synes denne her aftale er genial.
rossi kommer til en rimelig god klub. Han får fast spilletid, og så kan vi købe ham tilbage hvis det viser sig han slår til.
hvis han så ikke gør så har vi tjent en fin sum på ham :)
timberunited
07-08-2007, 09:34
Ser man bort fra det dejlige damp-barn Rooney. Så har små angribere det svært i PL. Tror det var godt for Rossi at komme til spansk fodbold. Hvis Forlan ikke kunne slå igennem, så kan Rossi nok heller ikke.
Jeg mener, der er plads til en superangriber mere. Solskjær er på vej ud, og som det bliver nævnt, så er Saha skrøbelig. Det ville være rart med lidt mere fysik i angrebet. Og så siger man jo, at kombinationen af en stor og en lille angriber er optimal. Så helt perfekt er det ikke endnu. Slet ikke hvis vi skal indhente Liverpool i CL og PL. Og det skal vi! :devill:
Så er det nu vi godt ku ha brugt Rossi.. FUUCK
Ja.. Nu ligger det hele på Tevez / Andersons skuldre.. Saha og Solskjær er vel ikk noget man fast kan kalkulere med
schousboe9
13-08-2007, 15:47
"Nu ligger det hele på Tevez / Andersons skuldre..." Og vi tuder over, Rooney er skadet!? Hold kæft, nogle spillere vi har hentet og kan sætte ind i stedet for!! GGMU!! :D
Ingen af dem er spillet ind på holdet? Det tog 6 måneder for Tevez at falde til i West Ham, og Anderson var ik engang på bænken sidste kamp. Måske han ikke er i tilpas nok form til at spille.
Det er vel retfærdigt nok man synes situationen ser kritisk ud.
Uhh jeg glæder mig som et barn til at se Tevez i aktion, og når Ole og Saha er tilbage er godt nok garderet.
Hvad er det helt præcist for en aftale vi har med tilbagekøb ? Han har forresten scoret for Villarreal i en træningskamp her til aften!
Hvad er det helt præcist for en aftale vi har med tilbagekøb ? Han har forresten scoret for Villarreal i en træningskamp her til aften!
mener vi har et tilbagekøbsklausul på et bestemt beløb, som vi bare kan give dette beløb så får vi Rossi tilbage. hvis han vil tilbage naturligvis
Don Kafai
14-08-2007, 23:47
men den klausul gælder nok kun et vist antal år, eller inden han forlænger sin kontrakt... tror også klausulen medfører at hvis Villareal acceptere en pris på Rossi fra en anden klub, så SKAL de acceptere samme beløb fra United..... Ihvert fald er chancerne lidt større end normalt for han vender tilbage til United....
Dog skal han imponere rigtig meget for Tevez og Rooney holder vel 10 år endnu eller lign:D
Så scorede Rossi for Villareal mod Valencia her til aften - i en kamp, hvor Jon Dahl i øvrigt også scorede...
Don Kafai
26-08-2007, 23:50
Rossi 1-0 Tevez
SantasLittleHelper
27-08-2007, 13:54
Inden i allesammen kommer i bukserne over at Rossi har scoret bør det vel lige nævnes at det var på straffespark. I øvrigt ligesom 4 af de 9 mål han scorede for Parma.
Glory Man United
27-08-2007, 14:11
Inden i allesammen kommer i bukserne over at Rossi har scoret bør det vel lige nævnes at det var på straffespark. I øvrigt ligesom 4 af de 9 mål han scorede for Parma.
Ja, har også svært ved at fatte, det helt specielle ved ham!
Det var ikke fordi jeg var lige ved at komme i bukserne - ville egentlig bare informerer om det!
Don Kafai
27-08-2007, 14:45
Han har scoret i verdens 3 største ligaer, og vi ved han er en angriber der ved hvor målet står. Du trækker jo heller ikke van Nistelrooys straffemål for United væk vel?
Jeg er ærgerlig over han er væk. Jeg håbede lidt på trimningen af truppen vil ske anderledes, men det skulle åbenbart ikke være...
SantasLittleHelper
29-08-2007, 13:12
Han har scoret i verdens 3 største ligaer, og vi ved han er en angriber der ved hvor målet står. Du trækker jo heller ikke van Nistelrooys straffemål for United væk vel?
Jeg er ærgerlig over han er væk. Jeg håbede lidt på trimningen af truppen vil ske anderledes, men det skulle åbenbart ikke være... Så når man har scoret 6 mål i åbent spil fordelt på verdens 3 største ligaer, så er man pludselig god nok til United eller hvad? Vist er manden kun 20 år gammel, men hvis han var virkelig var så god som hans ry, havde han nok spillet nogle flere kampe. Han kunne jo ikke en gang komme på hold i Newcastle.
Han kunne jo ikke en gang komme på hold i Newcastle.
nok mere fordi manageren var/er en skandale.
nok mere fordi manageren var/er en skandale.
Enig! han har klart talentet, men manageren er en skør skid og har altid været det! ;)
Nu hvor Ole Gunnar er stoppet, er det ekstra ærgeligt at Rossi forlod klubben. Han vil være guld værd lige nu, hvor Tevez ikke er i form og upålidelige Saha måske snart får endnu en skade.
Så scorede rossi igen her til aften mod Osasuna.. de tabte godt nok 3-2 men det er snart ved at være hver weekend at rossi scorer og han er nu oppe på 5 mål på en delt 2. plads på topscorer listen..
Så scorede rossi igen her til aften mod Osasuna.. de tabte godt nok 3-2 men det er snart ved at være hver weekend at rossi scorer og han er nu oppe på 5 mål på en delt 2. plads på topscorer listen..
Fint at se at et United-talent scorer i en af verdens bedste ligaer - jeg mener dog stadig at det er i den forkerte liga og for det forkerte hold!
PerRonaldo
07-10-2007, 23:28
Ja det har vores angribere ikke engang lavet til sammen...
Håber vi kommer til at se ham tilbage hos os :D nogle der ved præcis hvordan vores aftale med Villareal er ? fast beløb ?
United DK
08-10-2007, 06:57
Mon ikke SantasLittleHelper kommer med den der: "Jamen han var ikke god nok til Newcastle, og derfor er han ikke god nok til United"?
;)
Jeg forstår stadig ikke salget, da han er en utrolig dygtig fodboldspiller. Fergie har bare ikke haft tillid til ham desværre. Jeg håber han en dag er tilbage i den røde trøje.
Jeg forstår stadig ikke salget, da han er en utrolig dygtig fodboldspiller. Fergie har bare ikke haft tillid til ham desværre. Jeg håber han en dag er tilbage i den røde trøje.
Ferguson havde vel tillid til ham (og har vel stadig iogmed han lavede en tilbagekøbsklausul!), men det troede Rossi vel ikke selv på, da det jo var ham der ville væk... ærgeligt som det jo engang er :(
Glory Man United
08-10-2007, 08:31
Ferguson havde vel tillid til ham (og har vel stadig iogmed han lavede en tilbagekøbsklausul!), men det troede Rossi vel ikke selv på, da det jo var ham der ville væk... ærgeligt som det jo engang er :(
Enig! tror bare SAF har været ærlig og sagt, at Rossi sikkert ville være 4. angriber, og de har han ikke villet. Spillere som Butt, P. Neville og Alan Smith ville heller ikke, og så giver SAF dem muligheden for at smutte....ikke noget underligt der!
Jeg har altid godt kunne lide Rossi, og jeg synes helt klart vi skal have ham tilbage, helst så hurtigt så muligt.
Man ved aldrig med de skader vi får om der ikke nok skulle blive bruge for ham.
SantasLittleHelper
08-10-2007, 11:30
Jamen han var ikke god nok til Newcastle, og derfor er han ikke god nok til United
Jamen han var ikke god nok til Newcastle, og derfor er han ikke god nok til United
Det var da godt nok en konklusion der ville noget!
Glory Man United
08-10-2007, 11:35
Kan jo diskuteres....Måske han er blevet bedre?? Han ville i hvert fald ikke være 4. angriber, for tror sgu SAF godt ville have ham i truppen!
Hargo var heller ikke altid i start 11eren i Bayern.....er han så heller ikke god nok?
SantasLittleHelper
08-10-2007, 11:48
Mon ikke SantasLittleHelper kommer med den der: "Jamen han var ikke god nok til Newcastle, og derfor er han ikke god nok til United"?
;)
Det var da godt nok en konklusion der ville noget!
Ren provokation, undskyld hvis jeg ikke uddybede...
Jeg mener at Rossi minder for meget om Rooney og Tevez. Han kan de samme ting som de kan, han kan det bare en hel del dårligere og er desuden langt svagere fysisk. Hvis vi endelig skal have en 4 angribre, hvilket jeg ikke mener er nødvendigt, skal vi have en reserve som minder mere om Saha, end om Rooney/Tevez, da dette vil give os flere muligheder for at mixe spillet en lille smule... selvfølgelig er det flot at han endelig får noget ud af det potentiale han nu engang har, men jeg kan virkelig ikke tage det specielt seriøst, når man kører rotationsprincip mellem Rossi, nihat og Jon dahl... Hvis man ikke kan overbevise sin træner om at man konsekvent skal spille i stedet for jon dahl, er det sgu nok bare fordi man ikke er en specielt god angriber... Det er uden tvivl godt for Rossi at han er kommet til spanien, der passer meget bedre til hans kvaliteter, ligesom det også var tilfældet med Forlan, der vel heller ikke var god nok til united på langt sigt...
Hvorfor blev han også solgt, hvorfor. Han har scoret 5 mål i den spanske klub. Vi har ellers stærkt brug for ham/en angriber. Jeg mener, at hvis Ferguson har muligheden for at købe Rossi næste transfer, så skal han købe ham tilbage, istedet for at købe en anden angriber.
- Men kan vi få ham tilbage?
Hvorfor blev han også solgt, hvorfor. Han har scoret 5 mål i den spanske klub. Vi har ellers stærkt brug for ham/en angriber. Jeg mener, at hvis Ferguson har muligheden for at købe Rossi næste transfer, så skal han købe ham tilbage, istedet for at købe en anden angriber.
Så vidt jeg har forstået det så siger united at vi har en tilbagekøbsklausul, mens villereal at vi ikke har nogen klausuler i kontrakten..
Så vidt jeg har forstået det så siger united at vi har en tilbagekøbsklausul, mens villereal at vi ikke har nogen klausuler i kontrakten..
Jamen. Villereal kan da ikke bare sige, at United ikke har tilbagekøbsklausul, for det har de, hvis de siger det. Men hvordan kan man finde ud af hvem der har ret?
Brug for ham? synes ikke det er målene der er en mangelvare for tiden:D
Selvom jeg personligt gerne ville have set ham i klubben og komme ind ligesom vi ser dte med Pique og Simpson lige pt., så må man også være ærlig og sige at han ville være oppe imod den farligste angrebsduo i Europa lige i øjeblikket -i Rooney og Tevez (Tevez´s første mål igår er så lækkert at det rent fysisk gør ondt:skaaal: )
Han ville uden tvivl passe perfekt til det fodbold United spiller, dvs. med fart, godt kombinationsspil og kreativitet... Så synes kun det er godt hvis han får spillet nogle 1.holds kampe i spanien, og så når han er moden så hiver vi ham hjem igen"Rocking"
Jamen. Villereal kan da ikke bare sige, at United ikke har tilbagekøbsklausul, for det har de, hvis de siger det. Men hvordan kan man finde ud af hvem der har ret?
Nej self kan de ikke bare sige at det har united ikke.. men hvis de siger det må det jo være fordi de mener de har ret, så der må vel være nogen stridigheder.. hvertfald så vidt jeg har forstået det.. men ka godt være jeg tager fejl..
Elrantiri
28-10-2007, 10:59
Hvad snakker du om? Vi har scoret 16 mål i de sidste 4 kampe, det kan vi da ikke klage over? Jeg tror ikke Rossi kan gøre det bedre end Rooney og Tevez, ellers havde Ferguson da beholdt ham. At Rossi kan score mål i Spanien siger da ikke ret meget om ham i forhold til engelsk fodbold, det er som før nævnt Diego Forlan et godt eksempel på.
Jeg synes desuden ikke at noget køb kan retfærdigøres med den offensiv vi har nu - vi skal med 99% sandsynlighed op og give mange hundrede millioner kroner for en spiller, hvis han skal være bedre end Rooney/Tevez, og så tror jeg ikke han vil være særlig meget bedre - det vil være en marginal forbedring, som vi giver en kæmpe pris for, det ville være spild. Om truppen så også er bred nok er en anden sag, men mon ikke Nani/Anderson/Giggsy kan hoppe op i front hvis både Rooney, Tevez og Saha skulle blive skadet.
Lige nu er det ikke en angriber vi mangler - med 16 mål de seneste 4 kampe, har vi ikke manglet målene!
Vi har en tilbagekøksklausul på Rossi i de næste to år - så hvis Ferguson vil købe ham tilbage, kan han for et vist beløb!
ChristianR
28-10-2007, 12:33
Hvad snakker du om? Vi har scoret 16 mål i de sidste 4 kampe, det kan vi da ikke klage over? Jeg tror ikke Rossi kan gøre det bedre end Rooney og Tevez, ellers havde Ferguson da beholdt ham. At Rossi kan score mål i Spanien siger da ikke ret meget om ham i forhold til engelsk fodbold, det er som før nævnt Diego Forlan et godt eksempel på.
Jeg synes desuden ikke at noget køb kan retfærdigøres med den offensiv vi har nu - vi skal med 99% sandsynlighed op og give mange hundrede millioner kroner for en spiller, hvis han skal være bedre end Rooney/Tevez, og så tror jeg ikke han vil være særlig meget bedre - det vil være en marginal forbedring, som vi giver en kæmpe pris for, det ville være spild. Om truppen så også er bred nok er en anden sag, men mon ikke Nani/Anderson/Giggsy kan hoppe op i front hvis både Rooney, Tevez og Saha skulle blive skadet.
Du tænker vist ikke så langt frem i sæsonnen. Ja, Tevez/Rooney gør det genialt. Men hvis de skal aflastes i bare et par af de mange kampe vi har eller en af dem bliver skadet, så ser det skidt ud.
Fergie har tit forsøgt sig med at smide Ronaldo eller Giggs op som hængende angriber, men det har da aldrig nogensinde fungeret. Saha regner jeg ikke med længere, da han altid er skadet. Så synes da, at det ville være lækkert med en ordentlig angriber, som kunne tage over, hvis Tevez eller Rooney er trætte eller skadet.
Præcis. Tænk på hvis to af vores angribere blev skadet. Så har vi stærkt brug for en reserve angriber, såsom ROSSI. Og da Ferguson siger, at vi har muligheden for at få ham tilbage, så mener jeg vi skal gøre det istedet for at købe en anden den næste transfer. Hvis den spanske klub mener det er løgn med "Rossi sagen", så synes jeg der skal komme en stor diskussion ud af det, så man til sidst finder ud af hvem der har ret. Jeg tror Villereal lyver, da de KUN fordi vil beholde denne talent, da de selv ikke kan finde ud af offensiven uden Rossi.
Præcis. Tænk på hvis to af vores angribere blev skadet. Så har vi stærkt brug for en reserve angriber, såsom ROSSI. Og da Ferguson siger, at vi har muligheden for at få ham tilbage, så mener jeg vi skal gøre det istedet for at købe en anden den næste transfer. Hvis den spanske klub mener det er løgn med "Rossi sagen", så synes jeg der skal komme en stor diskussion ud af det, så man til sidst finder ud af hvem der har ret. Jeg tror Villereal lyver, da de KUN fordi vil beholde denne talent, da de selv ikke kan finde ud af offensiven uden Rossi.
Jeg gir dig ret.. Rossi ku være god at have.. Især for at spare på Tevez og Rooney når man tænker på at Saha er skadet konstant.. hvem har vi ellers som er 100% angriber.. DONG??
Anderson skal ik bruges i angrebet imo
PerRonaldo
28-10-2007, 14:46
Ja jeg har hele tiden ment det var dumt at sælge ham, men vi fik en god sjat penge. Vi kunne også bare købe berbatov, han er efter sigende utilfreds i tottenham, efter fyringen af Jol..
Ja jeg har hele tiden ment det var dumt at sælge ham, men vi fik en god sjat penge.
Tror det bliver svært at finde nogen som synes det var en god idé at sælge ham - Sir Alex var jo heller ikke glad for det, men når han vil have førsteholds fodbold er der jo ikke så meget at gøre.
Ja jeg har hele tiden ment det var dumt at sælge ham, men vi fik en god sjat penge. Vi kunne også bare købe berbatov, han er efter sigende utilfreds i tottenham, efter fyringen af Jol..
Han var jo glad for fyringen...
Jeg savner Rossi for hver dag der går :(
Glory Man United
29-10-2007, 13:15
Jeg savner Rossi for hver dag der går :(
Hvorfor?
Hvorfor?
Fordi han er en god fodboldspiller.
SantasLittleHelper
29-10-2007, 13:36
Fordi han er en god fodboldspiller.
Det er Forlan også.. Lad os købe ham, han har da i det mindste scoret mere end 15 mål på prof niveau...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.