Se fuld version : Giuseppe Rossi
Glory Man United
29-10-2007, 13:02
Fordi han er en god fodboldspiller.
Har set ham ca 45 min i den røde trøje....ikke meget at vurdere på! Tror dog ikke han når nogle af vores offensive til sokkeholderne
Rossi ude i 6 uger:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75772
Nedtur.. Det kørte ellers lige så godt for ham..
Rossi ude i 6 uger:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75772
Nedtur.. Det kørte ellers lige så godt for ham..
ja, han har scoret en del mål i Spanien (også i går!), så det er et ærgeligt tidspunkt for Rossi
Vi skal have fat i ham igen... Også så han kan få en passende udfordring, primera division er simpelthen for let for ham;)
SantasLittleHelper
05-11-2007, 19:28
Vi skal have fat i ham igen... Også så han kan få en passende udfordring, primera division er simpelthen for let for ham;) Yes, det er jo ufatteligt svært at sidde stille på en bænk, specielt når bænken er et sted i England. Har han bevist flere gange.
rossi har scoret for villereal.. godt nok på straffe, men det tæller jo også..
Jeg savner stadig den mand ;(
Jeg savner stadig den mand ;(
Også jeg.
Det er altså utroligt som folk kan græde over spildt mælk.
Rossi var ikke egnet til United, da han ikke ville sidde på bænken. Skulle vi lade en spiller som Tevez passere forbi, fordi der skulle gøres plads til Rossi i startopstillingen? Af al respekt for Rossi, så er han ikke i nærheden af Rooney og Tevez' klasse. Vi skal derimod have en 3./4. angriber, og det kunne altså ikke være Rossi. Jeg kan godt lide Rossi, men ikke som fast mand.
Folk burde glæde sig over, at vi har Tevez oppe foran og ikke Rossi.
Hvor ved du fra at Rossi ikke vil sidde på bænken? Godt være han ikke vil starte inde mod Tevez og Rooney, men som 3 valg vil han være genial at kunne sætte ind, og iøjeblikket mangler vi en som ham. Samtidig er han ung, og jeg tror vi fortryder at vi ikke holdt på ham om nogle år.
Hvor ved du fra at Rossi ikke vil sidde på bænken? Godt være han ikke vil starte inde mod Tevez og Rooney, men som 3 valg vil han være genial at kunne sætte ind, og iøjeblikket mangler vi en som ham. Samtidig er han ung, og jeg tror vi fortryder at vi ikke holdt på ham om nogle år.
Det var Fergies grundlag for at sælge ham.
Han kunne ikke have været en god spiller, at have på bænken. Det nytter ikke noget at have utilfredse spillere i truppen. Er han ikke parat til at misse kampe, så bliver han aldrig en god substitut.
Da vi solgte rossi havde vi fem angribere i truppen altså rooney, tevez, saha, rossi og solskjaer.
At vi så sælger ham hvorefter solskjaer bliver skadet er jo uheld.
Da vi solgte rossi havde vi fem angribere i truppen altså rooney, tevez, saha, rossi og solskjaer.
At vi så sælger ham hvorefter solskjaer bliver skadet er jo uheld.
På det tidspunkt havde vi europas 2 mest skadede angribere, så jeg synes ikke rigtigt de tæller. Tevez blev først hentet efter salget af Rossi. Dog tror jeg, at vi ville have gået efter Tevez, uanset Rossi.
Flipperen
13-01-2008, 20:37
Helt enig.. Tror vi gik glip af noget RIGTIG stort i ham, meget endda.. Mener også sagtens han kunne have været 3/4 valg i angrebet. Der har været så mange skader, at han sagtens ville have fået spilletid og der skal nok komme flere.. Desværre.
Helt enig.. Tror vi gik glip af noget RIGTIG stort i ham, meget endda.. Mener også sagtens han kunne have været 3/4 valg i angrebet. Der har været så mange skader, at han sagtens ville have fået spilletid og der skal nok komme flere.. Desværre.
Han kan jo ikke være tredje eller fjerdevalg, når han ikke selv vil. At sidde på bænken og være en god substitut, kræver i næsten ligeså høj grad mentaliteten, som det kræver fodboldtalentet.
Så mange skader? Rooney har haft et par perioder, mens Tevez har holdt sig skadesfri på nær en enkelt kamp.
schousboe9
13-01-2008, 20:51
Manger omtaler salget af Rossi som en kæmpe fejl fra Fergusons side, men jeg vil gerne lige understrege, at Rossi altså selv ville væk, hvilket var stik imod Fergies ønske. Det var han chefen selv ude og sige lige efter salget. Han havde gerne beholdt ham, men eftersom Ferguson ikke kunne garantere ham fast spilletid, ville han søge nye græsgange.
Rossi ville altså selv væk, så det var bestemt ingen fejl at sælge ham. Hvis en spiller vil prøve noget nyt, skal han have lov til det.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.